Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: chaos 
Päivämäärä:   20.11.10 14:31:33

Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt? tänne saa purkaa raivoaan, mutta pidetään viestit asiallisella tasolla. ei intetä vastaan toisten MIELIPITEISTÄ

Minua ärsyttää puskatallit ja puskaharrastajat!! Tunnelma tuntuu olevan jotenkin sellainen et heidän tapansa harrastaa on parempi kuin muiden ja heillä on varaa valita ja nirsoilla massakisattujen hevosten keskellä jos vaikka tarjoaa myytäväksi jotain kisahevosten varsaa! Sitten just jotkut ex-ravurit joille kirjotetaan päiväkirjamerkintöjä siitä kuinka siitä yhtäkkiä tuli mussukka-kouluratsu jolla kyllä ratsastetaan vaan maastossa ja ne ei pelkää mitään eikä koskaan lähde liian kovaa yms vaikka vielä kuukausi sitten juoksi kisoissa. Ei yhtään realistisempaa/parempaa kuin gptä ja 170 cm hyppäävät puokkarit!!

Tömä on sitten vain miltä minusta tuntuu!

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   20.11.10 14:33:15

Se että mun ehdoton suosikkitalli on kuollut.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.10 14:33:49

NJ:n kalenterin päivitystahti. 13 jonossa ja 5 päivää päivittämättä?! Ihan sama miten kiireinen irl-elämä, ÄRSYTTÄÄ SILTI

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   20.11.10 14:35:01

Virtuaaliheppailijat menneet talviunille tai muuten vaan kauheen autiota..

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   20.11.10 14:37:46

Kun olisi niin paljon tekemistä, muttei jaksa tehdä mitään :D Nääh, ei se ärsytä, harmittaa kun ei innosta :/

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   20.11.10 14:37:59

Ei oo uusia vrer-raveja, mihin vois osallistuam erj:n avoimet kisat täynnä eikä niitäkään oo uusia kalenterissa ja kukaan ei voi piirtää mulle :D

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   20.11.10 14:47:04

Eex-ravurit on oikeastaan melko maastovarmoja koska niitä useimmiten treenataan autoteillä ja eihän ne siellä voi kärryt perässä singota joka auton ohittaessa/ tullessa vastaan. Lisäksi raviradoillakin ne kohtaa jo niitä radan huoltojuttuja ja niitä kuskaillaan radoille 1,5- vuotiaasta lähtien (hiitit ym) ja ne muutenkin tottuu ihmishälinään, kovaäänisiin äänen toistolaitteisiin ym ym ym.
Lisäksi tiedän monenkin ravurin joita treenaillaan myös selästä käsin eli ei ratsastus ole kaikille uusi juttu.

Onhan siinä kyllä se että ne alkaa usein kiihyttelemään jos ottaa tiukemmat ohjat (mm. tuo kouluratsastuksessa peräänanto tmv) mutta ei ne ravurit mitään hirviöitä ole, riippuu tosin ihan hevosesta. Onhan ratsuissakin kovasuisia ja herkkäsuisia hevosia, ihan niin kuin ravureissakin.

Mutta joo, minuakin ärsyttää puskatallit mutta jokainen tottakai omalla tavallaan. Ymmärrän kyllä jos ei ole aikaa/ mielenkiintoa kisailla ja haluaa sitten jollain muulla tapaa harrastaa :)

H, villit ravit on keksitty :D Nykyäänhän VRER raveista ei saa edes rankingpisteitä, eli niillä ei kai silleen ole eroa villien ravien kanssa..
Mutta jokainen toki tyylillään! :)

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   20.11.10 14:49:45

Se, että ihmiset ärsyyntyy toisten hommista niin hiton helposti.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   20.11.10 14:54:14

Se, etten saa selvitettyä yhden xx-laukkaajani sukua, koska kaikkien sukulaisten sivut ovat kadonneet, hevosia ei löydy Vilasutista, Web Archive ei auta, ei myöskään oocities/reocities/geocities.ws. Hermot menee.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäre-elect 
Päivämäärä:   20.11.10 14:57:29

Se että tahtoisin koko ajan ostaa lisää hevosia mutta aika ei riittäis. Byääh.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.10 15:03:27

Jeesustelijat ärsyttää kaikista eniten. Sitä vitutusta on vaikea kuvailla kun nään jonkun jeesuksen jakamassa jeesusneuvojaan tai kertomassa omasta pyhästä tavastaan harrastaa.

Tokaks eniten ärsyttä ne, jotka käyttäytyvät sen mukaan, et olisivat jotenkin muiden yläpuolella ja parempia ku muut

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäEmmiN. 
Päivämäärä:   20.11.10 15:04:20

toimimattomuus (tarkoitan useiden laatisten & vrl:än toimimattomuutta)

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   20.11.10 15:10:51

Jenni L.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäHauru 
Päivämäärä:   20.11.10 15:14:53

turhasta valittajat saa mun vitutuskäyrän nousemaan pilviin, kuten irl elämässäkin. Esimerkkejä en lado, koska mun mielestä äärimmäisen turhat asiat on yleensä toisten mielestä tärkeitä :D

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäninja 
Päivämäärä:   20.11.10 15:15:19

Se et tääl ei tapahdu mitään

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjädani 
Päivämäärä:   20.11.10 15:17:50

Epäaktiivisuus ja hiljaisuus. Itse olen tällä hetkellä niin innostunut tästä ja tahtoisin tehdä vaikka mitä, mutta kaikki muut tuntuvat taukoilevan. Täälläkään ei oikein tapahdu mitään.

Sivujen katoaminen. Raivostuttaa aina yhtä paljon.

Se, ettei osata sanoa eitä eikä juuta, päätöksen tekoa vetkutellaan, ja "ehkä" tai "harkitsen" tarkoittaa lähes aina vain ärsyttävämpää ja mukakohteliaampaa tapaa sanoa ei. Ja sitten oletetaan, että esimerkiksi hevosesta kaksi kuukautta sitten tarjonnut muistaa ja jaksaa seurata myyntitopikkia 24/7, että jos vaikka ehkä joskus myyjä viitsisi tehdä päätöksen hevosen uudesta kodista.

Kilpailukeskeisyys, ylipitkien ja tylsien tekstien palvominen.

Epäluotettavuus. Muuten mukavasti keskustelevat ja kivoja hevosia omistavat ihmiset ovat vain epäluotettavia, eivät tee mitä lupaavat, eivät ilmoita esteistä, "unohtavat" vain pari tuntia aikaisemmin lupaamansa asiat, eivät pidä kilpailuita/tapahtumia koskaan loppuun jne.

Sekä ylempänä jo mainitut jeesustelijat ja besserwisserit.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   20.11.10 15:20:19

Ihmiset, jotka eivät osaa antaa toisille ihmiselle anteeksi/uutta mahdollisuutta.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: hrhr 
Päivämäärä:   20.11.10 15:26:50

Lähettäjä: x
Päivämäärä: 20.11.10 15:10:51

Jenni L.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäwlw 
Päivämäärä:   20.11.10 15:30:04

Oma saamattomuus. Pitäisi siirtää konien sivuja uudelle domainille tai ilmaispalvelimille (muistosivut), mutta homma on seisonut puoli vuotta.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   20.11.10 15:35:07

Nimettömät ihmiset (esim. -, hgrig, tyhjä etc..)

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   20.11.10 15:36:17

Shavo, kun kaikkiin löytyneisiin villeihinkin olen jo osallistunut :D

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: nimetön ihminen 
Päivämäärä:   20.11.10 15:39:01

Tällä hetkellä ainoastaan kaikki ne GP-kaakit jotka hyppäävät 170 cm. Joka ikinen talli tuntuu olevan täynnä noita.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäTiksu 
Päivämäärä:   20.11.10 15:43:26

Tällähetkellä oma saamattomuus on ehkä se suurin mikä vatuttelee. Sitte kanssa ärsyttää semmonen, mikä on ihana ikiärsytykseni, kun jotain sähköpostia lähetetään niin siihen ei voida vastata... En tiedä mitään ärsyttävämpää!!

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   20.11.10 15:44:42

Lähettäjä: hrhr
Päivämäärä: 20.11.10 15:26:50

Lähettäjä: x
Päivämäärä: 20.11.10 15:10:51

Jenni L.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.11.10 15:45:41

Se, että kun kasvattajalle lähettää kasvatin sivut niin siihen viestiin ei voi vastata. Sitten saa pohtia ikuisuuden onko koko viesti mennyt edes perille.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäHauru 
Päivämäärä:   20.11.10 15:50:17

ainiin, ne ihmiset ärsyttää myös (eikä vain nyt vaan aina), jotka ottaa virtuaaliharrastuksen niin saamarin vakavasti. Tää on kuitenkin vaan harrastus, hevosia netissä, ei se oo maailmanloppu jos joku palauttaa kasvatin tai unohtaa sen kuukaudeksi, ja muutenkin tuntuu että jotkut vertaa välillä liikaa reaalimaailmaan eikä hyväksy sitä että jokaisella on oma tapansa harrastaa.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   20.11.10 15:51:06

Mä oon kans miettiny, et vois tänne kiskasta tämmösen mikä ketuttaa? -topan, mutta en oo jaksanu. Laiska :D

Mua ärsyttää se, että:
- missään ei tapahdu mitään
- en tiedä, mitä voisin ite enää säheltää tallillani
- eikä mulla kyllä oo kiinnostustakaan tälle päivälle siihen hommaan
- NJ päivittämättä
- kisoja tulee liian hitaasti tai sit mulla on liikaa aikaa
- ERJ ja KRJ luokat täyttyy liian nopeeta, en kerkee kuitenkaan ikinä mukaan, kun hillun väärään aikaan koneella.
- ihmiset, jotka eivät osaa/jaksa/viitti lähettää yhtä hemmetis sähköpostia, vaikka muuten aikaa tuntuu olevan (saako sellaset ihmiset lahdata?)
- tallit, jotka eivät enää ole yhtään persoonallisia, sisältöä on tasan se "pakollinen" (esittely, asukkaat, kasvatus/hoitaja/kisatoiminta/muuta (sis. copyt yms asiallisen) Missä on ne tallit, joilla saa oikeesti aikaansa kuluun?!
- Tekis mieli piirtää, mutta en jaksa edes kaivaa piirtistä esille, kun lopputulos on täyttä kakkaa. Harjoittelu tekee mestarin, mutta nyt ei pinna kestä :D
- Tekis mieli väkertää joitain hienoja ulkoasuja, mutta ei, ei ole mielikuvitusta
- tekis mieli tappaa kaikki hevoset tallista, ja ostaa uudet, mutta en kehtaa enkä kyllä oikeesti edes halua :D
- Höttölä on täynnä erilaisia O/M/TJ/EJ/millasen tallin teen tms. -topia, ei mitään mielenkiintosta siis. Huoh.
- konila puolestaan on niin kuollut, että eilen aamupäivällä upittelema topani keikkuu vieläkin etusivulla. Onko edes turhauttavaa?! ON!

Oliskohan siinä nyt suurinosa mun ketutuksista. Lista on pitkä, kyllä, ja joitain varmasti ketuttaa ihmiset, joilla ei ole enää parempaa tekemistä kuin kettuuntua asiasta sun toisesta :D

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäslice. 
Päivämäärä:   20.11.10 16:08:16

Täällä on hiljasta :<

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: Isabella 
Päivämäärä:   20.11.10 16:11:48

Ei se edes ärsytä, kuhan huvittaa vaan. Nimittäin se, kuinka vakavasti tää otetaan. Valoja päälle! Tämä on vain VIRTUAALISTA.

En saa pieneen päähäni mahtumaan, ketä voisi pieni ja rento puskatalli ärsyttää. Kaikilla puskailijoilla ei ole syynä se, että _ei ehdi_ kilpailemaan. Ei. Itsellä ei ole ainakaan minkäänlaista mielenkiintoa kilpailla minkäänsortin puoliverisellä missään ratsastuskilpailuissa. Kyllä teitä kilpailijoita on niin runsaasti, että pari puskailijaakin mahtuu virtuaalimaailmaan.

Vai olisiko kuitenkin niin että osa on kateellisia puskailuporukan hyvästä ilmapiiristä - samaa kun ei voi sanoa kaikista "piireistä".

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.11.10 16:12:34

Juuri tuo "puskatallilaiset ovat muita parempia" -asenne. Lisäksi se, että jotkut nostavat +5 topicia kerralla.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   20.11.10 16:13:08

Se ottaa tällä hetkellä eniten aivoon että tuloksissa on jotain ihan mahottoman vaikeeta kun niitä saa ootella puoli vuotta että voi edes harkita saavansa sivuille asti.. Niitä kisoja ei tarvi pitää jos ei jaksa viedä loppuun asti.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäSara 
Päivämäärä:   20.11.10 16:13:52

ÄRSYTTÄÄÄÄ se, ettei tuomarit tuomaroi NJ luokkia, tai sitten ettei kisojen pitäjät hanki tuomareita! Tulokset tulee liian hitaasti. :S

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   20.11.10 16:19:51

779 viestiä päivässä ei oo oikein mitään tällä foorumilla jos vertaa pari vuotta aikasempaan. 1600 ja vähän päälle on verkkokalvoilla hyvässä muistissa.

Mutta hyvä yllätys on se että ei tarvitse upata kahta ja puolta topaa täyteen ylös-viestejä jos pyytää teitä tekemään jotain.

Booring.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: Nerith 
Päivämäärä:   20.11.10 16:20:51

On nyt pakko kysyä, kun en ole seurannut yleistä virtuaalipuolta, että miten erottaa puskaharrastajan tavallisesta virtuaaliharrastajasta?

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: robert 
Päivämäärä:   20.11.10 16:22:51

Apua, toivottavasti ite en oo puskatalleilijana antanut tollasta kuvaa :-D Tykkään kyllä kisailla, ja mua kiehtois hirveesti perustaa joku pikkunen kisatalli, jolla pääsis noita kiehtovia Ruotsin VRL:n juttuja kisailee ja täällä Suomen puolella kenttää.

Mutta ettei tuu ihan kokonaan offtopicia, ärsyttää kyllä hituc ku on niin hiljasta :-( Tuntuu, ettei oo enää mitää tapahtumaa tai keskusteluja. On ikävä sitä kaikkea hössötystä.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäSamaya 
Päivämäärä:   20.11.10 16:35:19

- Sivujen siirrossa on hurja homma, eikä tuu koskaan valmista
- Omistan liian puskamaisen tallin

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: hilma 
Päivämäärä:   20.11.10 16:46:13

kauheen hiljasta. :( VRL on ollu niin kaua tauolla, eikä me uudet harrastajat saada tunnuksia, eikä voida osallistua alaisiin kisoihin, vaan täytyy ettii kisaajia, joille pitää maksaa palkkaa. :D

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   20.11.10 16:56:35

- oma saamattomuus
- yleinen kuolleisuus

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: stiinu 
Päivämäärä:   20.11.10 17:00:32

En kehtaa edes sanoa kaikkea.

- kisaaminen (ihan eniten, varmaankin)
- ihmisten "oon parempi kuin te muut" -asenne
- harrastajien klikkiytyminen
- sivujen teon vaikeus (mikään ei enää riitä)
- hirvittävä ulkoasujen, kuvien, valmennusten, tekstien yms. myynti, osto ja vaihto (tekeekö kukaan enää mitään itse?)
- TUONTIHEVOSET (argh, inhoan tuota sanaa!)
- valitus siitä, että kisoja, tapahtumia yms. ei järjestetä (miksei voi järjestää itse?)
- nikittömät sivustahuutelijat (viivat, pisteet, tyhjät, jne.)
- "kokeile", "ehkä", "harkitsen", "pistän mieleen", "mietitään :)"
- ylipitkät ja fillereillä täytetyt tekstit (mitä tapahtui asian sanomiselle ja asiassa pysymiselle?)
- myyntiehdot (vuokratkaa ne hevoset, jos ette halua päästää kontrollista!)

Olisko siinä ensimmäiset? :D

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   20.11.10 17:06:17

Komppaan vielä stiinun kakkosvitutusta

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäCarolina S. 
Päivämäärä:   20.11.10 18:48:17

- VRL:n tauko (tahtoo VRL-tunnuksen et pääsis myös kisaamaan jaoksen alaisia kisoja ja hevosille VH-tunnukset)

- Ihmiset, joiden mielestä hevonen on ihan "huono" jos sen kilpakalenteri ei ole täynnä jaoksen alaisia kisoja

- Jenni L:n dissaajat. Mitä pahaa se on tehny muka?! Ei varmaan teistäkään tuntuis kivalta, jos jokaiseen sun tekemään topaan tullaan vain aukomaan päätään jne.

- Tyypit, jotka eivät uskalla "omalla" nimellään kertoa mielipiteitään asioita vaan haukkuvat muita piiloutumalla tyhjien nimien taa (-, asfuhashf jne.)

- Se, että mieleni tekisi tehdä jotain sivuillani, mutta en tiedä että mitä...

- Tän paikan HILJAISUUS. Missä kaikki ovat?!

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   20.11.10 18:49:23

"Missä kaikki ovat?!"
dokaamassa

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäSamaya 
Päivämäärä:   20.11.10 18:50:07

^^

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäCarolina S. 
Päivämäärä:   20.11.10 18:51:26

Ihan yleisesti ottaen siis tämän paikan hiljaisuus... :)
Ei oo sama "meno" täällä kuin vuosi pari takaperin.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: robert 
Päivämäärä:   20.11.10 18:52:44

Jenni Ln asian ymmärrän aika hyvin. Mitä oon sivusta seuraillut, hän on koko ajan tekemässä uutta ja tuntuu, että näiden piilonimimerkkien takana on ihmiset, jotka ovat Jennille hevosia myyneet jne. Lisäksi kirjoitusasu on aina virheellistä eikä ole selviä mielipiteitä. Itseäni ainakin rassaa nähdä aina etusivulla kys. henkilön ideointia uusista jutuista, ja sitten myöhemmin puolustellaan, ettei olla mitään tekemässä. Ja useimmat kirjottaa piilonimimerkillä, ettei tuu sitä joukkolynkkaysta, jota mä varmaan saan niskaani ilmoittamalla mielipiteeni Jennistä.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäCarolina S. 
Päivämäärä:   20.11.10 18:56:18

Mutta voisi sen mielipiteensä hieman kypsemminkin esittää eikä haukkua kehitysvammaiseksi sun muuksi kuten tuolla eräässä Jennin topassa.
Jos Jenni L ei kerran "kypsä ihminen" ole, niin ei ne haukkujatkaan itsestään kovin aikuismaista kuvaa anna. :D

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: robert 
Päivämäärä:   20.11.10 19:01:32

Eihän siinä haukkunut, vaan esitettiin kysymys kun kirjoitusasu & käytös eivät antaneet ikää vastaavaa kuvaa. Haukkujia en itsekään ymmärrä, mutta ihmiset, jotka kohteliaasti esittää ja perustelee mielipiteensä (like I did), niin en näe mitään väärää. Kaikki ei vaan tykkää kaikista, eikä kemiat aina kohtaa. Itse jätän suosiolla lukemasta noita topiceja niin ei tule sitä pakottavaa tarvetta sanoa jotain törkeetä. Viimeiseks haluan saada täällä vihamiehiä :-/

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: Kelsey 
Päivämäärä:   20.11.10 19:04:23

"Se, että kun kasvattajalle lähettää kasvatin sivut niin siihen viestiin ei voi vastata. Sitten saa pohtia ikuisuuden onko koko viesti mennyt edes perille."

Juuri kun meinasin sanoa ettei mikään oikeastaan ärsytä niin tulee tämä viesti. Mikään ei tosiaan ole rasittavampaa kuin arvuutella että onko se kasvattaja nyt saanut ne sivut vai ei.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   20.11.10 19:06:47

Mua ärsyttää se, että joka saamarin asiasta nousee nykyään armoton tappelu. Siis ihan oikeasti. Tai en mä tiedä oliko ennen niin erilaista, mutta ennen täällä oli niin paljon porukkaa, että ne muutamat epäasialliset kommentit jotenkin hukkui siihen asiallisten viestien tulvaan.

Muistan aikoja, kun viestejä kirjotettiin tälle alueelle se reippaasti yli 5000 päivässä.

Oma saamattomuus ärsyttää minuakin. Tai lähinnä se, ettei tunnu olevan aikaa saada näitä virtuaalijuttuja kuntoon.

Ja ehdottomasti se ärsyttää, ettei mitään voida sanoa omalla nimimerkillä. Jos nyt jotain negatiivista sanottavaa on, niin muotoilis sen sitten edes niin, ettei tarvis piiloutua jonkun viivan tai pisteen taakse. Vaikka nää monet nimimerkittömät tuntuu olevan liikkeellä ihan provoamismielessäkin. Niin kun aina.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäLuciana 
Päivämäärä:   20.11.10 19:14:47

stn bottijuttu tällä foorumilla ärsyttää

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäJenni L VRL-09803 
Päivämäärä:   20.11.10 19:16:58

Hahaa mun nimi löytyi 6 kertaa koko topasta joo on vähä ot meen nyt tuonne jonnekki...

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: vappu 
Päivämäärä:   20.11.10 19:31:07

Jenni L:n asiassa ongelmana tuntuu olevan se, ettei kyseinen henkilö ota opiksi kun häntä neuvotaan. Hän tuntuu enemmänkin ottavan neuvot ja auttamisen vittuiluna.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   20.11.10 19:43:23

Ja kellään ei tietenkään oikeasti ole mitään Jenniä vastaan.

Me vaan neuvotaan koska ollaan ystävälli

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäjeanne. 
Päivämäärä:   20.11.10 19:45:33

ystävällisiä, se ei ymmärrä sitä koska on kehitysvammanen.

Linkitykset(!)

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   20.11.10 20:19:22

Yritän yleensä pitää nämä mun kommentit asiallisina, mutta nyt ei pysty ! @!#$ että täällä on lapsellista porukkaa. Se ärsyttää niin helvetisti. Jos teidän pitää haukkua ihmisiä (nykyään Jenni L tuntuu olevan ainut ihminen ketä täällä haukutaan, surullista. Elä Jenni välitä), voitteko edes tehdä sen omalla nimimerkillänne ?

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   20.11.10 20:24:58

Olen samaa mieltä Andieen kanssa. Kuten tuolla jo aiemmin mainitsin, niin nyt illalla ärsyttää vielä enemmän nuo nimimerkittömät kuittailijat.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäCarolina S. 
Päivämäärä:   20.11.10 20:26:40

Andiee, jep...

Jos jostain asiasta on huomautettavaa/moitittavaa, sen voi tehdä ASIALLISESTI. Eikä heti haukkua toisia lyttyyn... Okei, jos asiallinen kommentti ei mene jakeluun, niin sillehhän ei mitään voi. Ei se silti oikeuta haukkumaan toisia...

Ihmiset, järki käteen! Eikös virtuaaliharrastelun pitäisi olla HAUSKAA?!

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäPesce 
Päivämäärä:   20.11.10 21:12:04

Se että kaikki jaksaa aina valittaa toisten asioista ja tahallaan pilata toisten päivän.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.10 21:22:40

Se ettei asiallisten nimimerkittömien tekstejä huomioida, vaan puututaan heti siihen nimimerkittömyyteen jos tekstin sisältö ei itseä miellytä.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäJette 
Päivämäärä:   20.11.10 21:28:02

Ettei pääse kisaamaan kun KRJ kaikissa kutsuissa jo tulokset + VRERn kalenterissa ei uusia kutsuja. Sekä se ettei VRL ole palannut.. :(

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäJenni L VRL-09803 
Päivämäärä:   20.11.10 21:28:52

jette helpottaasko villit ravit? Oon nimittäi järkkäämässä muutamia

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjätytti 
Päivämäärä:   20.11.10 21:46:03

ärsyttää kun kaikki valittaa, että ei oo kisoja, sitten kuitenkin kukaan valittaja ei viitsi laittaa tikkua ristiin. Toisaalta ymmärrän, sillä KRJ, ERJ, KERJ, NJ, PKK, VRER, VVJ, kaikki, niissä on jokaisessa erilaiset säännöt ja kisoja on oikeasti sinänsä rankka järjestää. Jos se itse kutsujen tekeminenkin olisi mukavampaa ja helpompaa, eikä tarvitsisi panikoida, meneekö se nyt läpi, lukeeko siellä nyt 2 tilalla 3, yhä useampi järjestäisi kisoja! joku VRER kanssa.. siis miksi pitää olla vähintään 10 lähtöä/ravit? o__o en ymmärrä, ehkä siihen on joku järkevä selitys, mutta en ole vielä sitä ymmärtänyt.. siis en tajua justiinsa niitä, että miksi pitää olla "näin monta luokkaa pitää vähintään olla"- sääntö! siis KRJ:n voisi ihan hyvin vaikka pistää pystyyn yhdellä GP luokalla, mutta eipä voikkaan sääntöjen takia..

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   20.11.10 21:53:07

tytti, minusta tuntuu että tuon VRER:n 10 lähtöä -säännön takana on se, että raveihin halutaan mahdollisimman monipuolisia lähtöjä. Lämppäreille, kylmäverisille ja poneille, sekä eritasoisille hevosille.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   20.11.10 21:55:04

Suurimman osan yllämainituista lisäks mua ärsyttää just se oma saamattomuus prkl.

Nytkään mulla ei ole mitään inspistä virtuaalijuttuihin, vaikka pitäis maksaa 101 tekstiä (palkkoja) ja päivitellä hevosten sivut (huimat 2 havosta muttei vaan jaksa) ja tehä talli loppuun. Mä en ymmärrä miten mä voin olla näin laiska ja vastuuntunnoton prkle auttakaa mua ei jaksa.... Mutjoo toisaalt en haluu et saatte musta ruikuttajan kuvaa, menenpäs tästä facebookkiin dataamaan ja katson jos inspais nää tekstit....

Se on moro.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäMeow 
Päivämäärä:   20.11.10 23:21:56

- ihmisten herkkänahkaisuus (kehittäväksi tarkoitettu kommentti muuttuu vastaanottajan mielessä víttuiluksi)
- oma laiskuus & huonomuistisuus (saa ilmoittaa jos oon unohtanu tehä jotain!)
- tuntuu ettei mikään riitä
- kysellään kasvattien perään kuukauden päästä ostopäivästä kun sivuilla ei lue yhtään kilpailutulosta (joo, kerään niitä muistioon ja tapaan lisätä kerralla isomman köntin)
- kaikesta kivasta saa melkein aina maksaa rahaa :( okei, raju yleistys.
- moni muu seikka jotka olivat mielessä tätä topaa avatessani mutta jotka ovat jo ehtineet unohtua :D

Mulla ei oo puskaharrastajista mitään erikoista mielikuvaa, en oo varmaan pahemmin edes kyseisiin ihmisiin törmännyt.. ? :D

jeanne viittasi varmaankin juuri ulkoasutopaansa? ;)

Ja mun pitäis kans siirtää parikin tallia omalle domainille mut oon laiska kakka enkä oo opetellut edes vielä käyttämään sitä. -.-

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: katyah. 
Päivämäärä:   21.11.10 00:00:55

se että tuomarit aina katoaa johonkin! NJ, YLA, mikä vain, tuomarit lupautuu ja katoaa tai katoaa muuten vaan..

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   21.11.10 01:34:58

Lähettäjä: Carolina S.
Päivämäärä: 20.11.10 20:26:40

Jos jostain asiasta on huomautettavaa/moitittavaa, sen voi tehdä ASIALLISESTI.


Muuten hyvä, mutta 99% virtuaaliharrastajista ei osaa ottaa asiallista kommenttia asiallisesti vastaan, jos se on kritiikkiä. :) Flamewarsit alkavat heti.

Mua ärsyttää se, että nykyään pitäisi vaan kehua kaikkea tai olla sanomatta mitään. Jos sanoo jotain kriittisesti, tulee heti hirveä vittuiluvastaus. FLAMEWARS OF HTNET.

Tai no, DEAD FLAMEWARS. Eihän täällä käy enää ees kukaan.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjä: Silent 
Päivämäärä:   21.11.10 02:09:06

Olen samaa mieltä tyttin kanssa tuosta, ts. minuakin ärsyttää tuo, että ihmiset vaan valittavat, ettei kilpailuihin mahdu. Silti kukaan ei jaksa laittaa omia kilpailuita pystyyn - sehän olisi helpoin tapa saada omat hevoset mukaan kisoihin ja enemmän kilpailuita! Sitten vielä valitetaan, jos ei ole sopivia luokkia tai muuten joku kilpailuissa vikana. Ei tarvitse osallistua, jos ei kelpaa ...

Mulla muuten oli 4 ERJ-kilpailut tässä tämän kuukauden alussa ja jouduin ihan kivien alta kaivamaan osallistujia niihin! Liekö ollut boardi-kisamuodon takia, vai mikä niissä oli vikana, mutta täälläkin huutelin että osallistua saa. Silti ei luokat tulleet täyteen.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäyukitora 
Päivämäärä:   21.11.10 02:20:13

Komppaan Troyaa :D Ja just sit kaikki ihme jeesustelijat, ja se, että nimimerkittömyydestä valitetaan vaikka viesti olisi täysin asiallinen.

Oma saamattomuus, se ettei kilpailuja viedä loppuun, se ettei kukaan viitsi järjestää niitä, se että tää paikka on ihan kuollut jne.

  Re: Mikä ärsyttää virtuaalimaailmassa nyt?

Lähettäjäjackie 
Päivämäärä:   21.11.10 08:26:24

se että oon laiska ja en saa tehtyä hevosia.
ja se ettei meijän projektilla ole vielä ulkoasua.
ja se että ihmiset on tyhmiä(aina välillä).
ja se että en tiiä mitä tekisin mun kuvagallerialle.
ja se ettei mulle oo maksettu palkkoja ulkoasupohjista.
ja IRL-elämässä ketuttaa yks jätkä, joka alko sitte seurustelemaan, argh.

näin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.