Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  kukaan kiinnostunut pienestä shetutallista?

LähettäjäJenni L VRL-09803 
Päivämäärä:   19.11.10 21:16:23

Itseäni kiinnostaisi pieni (4) shetlannin ponin talli.

Asiasta voidaan keskustella tarkemmin mesessä candybear.96@hotmail.fi

Mitä toivon kiinnostuneelta

(VRL tunnus)
Tekstien kirjoitus taito
(Ulkoasujen teko taito)
(koodaus taito)
Kuvaus mahdollisuus

Vittuilijat ja Taas uus talli? Viestittelijät saa lähteä heti sillä tää on vaan KYSELY!

Re: kukaan kiinnostunut pienestä shetutallista?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.11.10 21:18:20

Miksi perustat koko ajan uusia talleja?

Päivämäärä:   19.11.10 21:18:57

Vittuilijat ja Taas uus talli? Viestittelijät saa lähteä heti sillä tää on vaan KYSELY!

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   19.11.10 21:20:23

"Itseäni kiinnostaisi pieni (4) shetlannin ponin talli.

Asiasta voidaan keskustella tarkemmin mesessä candybear.96@hotmail.fi"

Aika selvästi osoitat kiinnostusta uuden tallin perustamisesta.

Päivämäärä:   19.11.10 21:22:33

Niin ehkä osoitankin mutta en jaksa alkaa yksin perustaa sillä homma vie paljon aikaa ja nyt mun pitäisi siirtää vielä Navajo hostiin ja koko homma YKSIN!

Päivämäärä:   19.11.10 21:24:18

Ei tuo ollut vittuilua, eikä viestissä lukenut myöskään "Taas uus talli?"

Toistan: Miksi perustat koko ajan uusia talleja?

Päivämäärä:   19.11.10 21:24:47

Viiva EN ole perustamassa uutta tallia

Lähettäjä: jjcap 
Päivämäärä:   19.11.10 21:26:00

Miksi sitten tämmönen topa, jos et kerta aio perustamaan uutta tallia?

Päivämäärä:   19.11.10 21:27:04

Koska kyselen jos jotain muuta kiinnostaisi niin voisin sitten alkaa kunnolla miettimään perustusta

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   19.11.10 21:28:19

saa olla taitava tyyppi joka sua ristiriitasemmin kirjottaa ;) mielipide vaihtuu joka viestissä. "en mää mitään oo perustamas!" "no mitä sit jos oon perustamas!" "en kyl o mitää perustamas!!"

Lähettäjä: jjcap 
Päivämäärä:   19.11.10 21:31:56

Kannattaisko ensin olla varma että haluaako perustaa vai ei, ennenkun alkaa toveria kyselemään ? Ihan vain tälleen pikkuvinkkinä sanoisin, koska se on tosi turhauttavaa, jos joku panostaa ja haluaisi oikeasti perustaa, ja sitten sanotki vaan että ei mua kiinnostakkaan.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   19.11.10 21:48:08

Miksi perustat uusia talleja? Mikset vie Navajoon shettiksiäsi? Aika turha kerätä sääliä sanoilla "teen kaiken YKSIN!!", koska sitä kaikki muutkin keskimääräisesti tekevät. Perustin oman tallini yksin, kilpailin hevosillani yksin, kirjoitin tekstejä yksin joten otan myös kunnian siitä yksin. Ei mitään luoda yhdessä yössä, muista se!

Jos aika ei riitä moneen eri talliin, olisiko aika karsia jotain? Vielä toissapäivänä halusit perustaa laukkatallin jne. Kärsivällisyys ja hommien keskittäminen on kaiken ydin! Jos mäkin alkaisin haalia kaikkea mahdollista, ei koko jutusta tulisi mitään.

Ja totuus numero kaksi: Kyllä, asia ei kuulu mitenkään minulle, mutta tyylisi ärsyttää! Turha kärsimättömyys on ehdoton pahe, jota pitää hoitaa jollain muulla tavalla kuin laiskuudella sekä luomisvimmalla

Totuus numero kolme: Tallisi ei ole mitään pois minulta, mutta halusin antaa käytännön ohjeita ;)

Onhan se totta, että kirjoittamaan ja itse virtuaalitalleilemaan oppii vain netissä olemalla, mutta ei siitä tule mitään, jos jatkuvasti on uutta tallia tekemässä. Keskitä voimavarasi yhteen ja yritä luoda siitä jotain kestävämpää. Olen jo nyt huomannut kehitystä esim. teksteissäsi, mikä on tosi hyvä juttu!

LähettäjäLilla 
Päivämäärä:   19.11.10 21:50:10

Hyvin asiat pystyy tekemään yksin - joo välillä vähän raskasta, mutta kyllä niiden reilun 250 hepan kanssa pärjää - alle 20 on vähän ja helppo urakka ;)

Ja ei täällä jokapäivä tarvitse käydä :)

Lähettäjäyukitora 
Päivämäärä:   19.11.10 21:56:59

Komppaan Diamontea \o/

Lähettäjä: killer 
Päivämäärä:   20.11.10 12:08:16

Pakko kysyä, mutta oletko kehitysvammainen? Vaikea uskoa, että 96-syntynyt olisi tuolla kehityksen asteella...

LähettäjäOresama 
Päivämäärä:   20.11.10 12:16:09

Jenni, parannat koko ajan niin hirvittävästi esim Navajoa. Hetki sitten en olisi myynyt sinulle hepan heppaa - ja nyt ihan tosissani harkitsen sitä Crimson Gastonin kauppaa, koska minusta olet ihan totta kasvanut. Harkitse silti tarkkaan uuden tallin perustamista.

Mikset veisi shettiksiä Navajoon? Joo, onhan minullakin monta tallia, mutta yksikään ei ole vielä kaatunut ja vanhin on perustettu vuonna 2004. Miksi et puuhaisi vain yhden tallin parissa vaikka vuotta, niin saisit sen ensin kehitettyä vieläkin paremmaksi. Sitten olisi oikeasti aikaakin perustaa shettistalli - vaikka ihan itse, jos silloin vielä huvittaa. Lisäksi oppisit Navajon kanssa mm paremmaksi kirjoittajaksi, koska jokainen meistä kehittyy koko ajan.

Täällä on porukkaa käyttäytymässä ihan miten sattuu, mutta ei heitäkään voi aina törkeydestä syyttää. Sinä ihan totta olet koko ajan tekemässä kaikkea uutta, vaikka vanhakaan ei ole vielä valmista. Se ei toimi IRL-elämässä, eikä se toimi täällä. Sinä OSAAT vaikka mitä, kyllä sinä PYSTYISIT pitämään shettistalliakin, mutta kyse on siitä, että tämän pitää olla hauskaa. Sinulle ja myös MUILLE. Jos esim minä myyn sinulle Gastonin, et jaksa sen (ja muiden hevostesi) parissa kovinkaan kauaa, jos projekteja on valmistumassa sata muuta samaan aikaan. :) Sekin on sinun myönnettävä, että et ihan vielä päivittele talliasi niin automatisoituneesti kuin vuosia ja taas vuosia harrastaneet. Yhden tallin kanssa on hyvä harjoitella sellaista, ja sitten vasta aloittaa lisää.

En minä sano, että älä perusta. Sanon, että mieti, kehitä Navajoa vieläkin paremmaksi, mieti vähän vielä lisää, ja sitten vasta aloittele uutta juttua :)

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   20.11.10 12:25:08

Samaa mieltä Oresaman kanssa. Tosiaan voit kehittyä Navajon kanssa ja nyt alat olla jo Navajon kanssa hyvällä tasolla. :)

Saahan sitä aina kysyä ja onhan täällä turhempiakin topia.

Vaikka ketä tahansa ärsyttää joskus, mutta killerin kommentti meni liikaa yli.

Päivämäärä:   20.11.10 12:31:22

mä en myis sulle jenni ikinä hevosta.en ikinä

Lähettäjä: Wnni 
Päivämäärä:   20.11.10 12:34:06

Anteeksi vaan mutta mitä teitä kiinnostaa, jos nyt joku haluaa tehdä uuden tallin? Mitä h*mmettiä te täällä siitä alatte inisemään?

Mikä teitä ylipäätänsäkin vaivaa? Tämä on VIRTUAALIMAAILMA! Antaa toisen tehdä jos haluaa :)

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   20.11.10 15:06:12

Sitä paitsi, kyllä minä voisin myydä Jennille hevosen jos sellainen sattuisi olemaan myynnissä/hän haluaisi ostaa. Miksi ihmeessä en myisi? Siitähän sitä alkuun pääsee ja ottaisin hevosen takaisin jos se olisi ihan heitteillä.

Ja edelleen muistakaa, tämä on virtuaalimaailma :)

LähettäjäNettz 
Päivämäärä:   20.11.10 15:40:46

Muuten en ota asiaan kantaa, mutta on ihanaa, että osa ihmisistä on kannustavia, positiivisä ja asiallisia :)

Päivämäärä:   20.11.10 18:13:32

Toisaaöta mä voisin tehdä niin että veisin nää shetukat Elovenaan koska sitten mä saisin siihen uutta intoa :)

Päivämäärä:   20.11.10 19:47:39

Joops eli Elovenaan tulee sekä aasit että Shetut. Nyt vaan osotan että joku tekee uuden ulkoasun joka sopii paremmin :)

LähettäjäOresama 
Päivämäärä:   20.11.10 20:00:00

Täytyy vielä tukkia tänne sanomaan, että teit juuri minusta hienon päätöksen. :D Tiedä sitten vaikka joskus, jonain päivänä shettispuoli muuttuisi ihan omaksi tallikseen. Anteeksi häiriö :D

Päivämäärä:   20.11.10 20:03:00

Niin, ja toisaalta nyt pitää vaan oottaa et san pohjan ja sitte saan alkaa tekee sivuja uudelleen koska kaikkia tekstehä tullaan muokkaamaan

LähettäjäPesce 
Päivämäärä:   20.11.10 20:21:12

En jaksa edes lukea noita viestejä alun viestijen perusteella.

Jos Jenni haluaa perustaa tallin, perustakoon, ei se teitä liikuta, tai teidän muiden toimiin vaikuta. Jos toinen tykkää pitää montaa tallia pitäköön. Tämä on virtuaalimaailma, kaikki on mahdollista, perustakoon vaikka 1000 tallia jos haluaa.

Lähettäjä: asd :o 
Päivämäärä:   20.11.10 21:49:48

Voivoi neljän hevosen talli ja sanot että se vie paljon aikaa :D:D:D sori mä tiedän et oon lapsellinen mutta oikeasti mä en oo saanu susta hyvää kuvaa.. 10v pikkutyttö on aika lähellä mun kuvaa susta. Tyttö joka ei arvosta neuvoja.

Lähettäjä: asd :o 
Päivämäärä:   20.11.10 21:51:18

Anteeksi, tarkoitan sitä oikaesti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.