|
Lähettäjä: Oresama
Päivämäärä: 20.11.10 12:16:09
Jenni, parannat koko ajan niin hirvittävästi esim Navajoa. Hetki sitten en olisi myynyt sinulle hepan heppaa - ja nyt ihan tosissani harkitsen sitä Crimson Gastonin kauppaa, koska minusta olet ihan totta kasvanut. Harkitse silti tarkkaan uuden tallin perustamista.
Mikset veisi shettiksiä Navajoon? Joo, onhan minullakin monta tallia, mutta yksikään ei ole vielä kaatunut ja vanhin on perustettu vuonna 2004. Miksi et puuhaisi vain yhden tallin parissa vaikka vuotta, niin saisit sen ensin kehitettyä vieläkin paremmaksi. Sitten olisi oikeasti aikaakin perustaa shettistalli - vaikka ihan itse, jos silloin vielä huvittaa. Lisäksi oppisit Navajon kanssa mm paremmaksi kirjoittajaksi, koska jokainen meistä kehittyy koko ajan.
Täällä on porukkaa käyttäytymässä ihan miten sattuu, mutta ei heitäkään voi aina törkeydestä syyttää. Sinä ihan totta olet koko ajan tekemässä kaikkea uutta, vaikka vanhakaan ei ole vielä valmista. Se ei toimi IRL-elämässä, eikä se toimi täällä. Sinä OSAAT vaikka mitä, kyllä sinä PYSTYISIT pitämään shettistalliakin, mutta kyse on siitä, että tämän pitää olla hauskaa. Sinulle ja myös MUILLE. Jos esim minä myyn sinulle Gastonin, et jaksa sen (ja muiden hevostesi) parissa kovinkaan kauaa, jos projekteja on valmistumassa sata muuta samaan aikaan. :) Sekin on sinun myönnettävä, että et ihan vielä päivittele talliasi niin automatisoituneesti kuin vuosia ja taas vuosia harrastaneet. Yhden tallin kanssa on hyvä harjoitella sellaista, ja sitten vasta aloittaa lisää.
En minä sano, että älä perusta. Sanon, että mieti, kehitä Navajoa vieläkin paremmaksi, mieti vähän vielä lisää, ja sitten vasta aloittele uutta juttua :)
|