Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kinskyt 1

Lähettäjä: moar 
Päivämäärä:   30.8.10 11:44:30

Kun muillakin roduilla on omat topicit, niin täytyyhän meilläkin olla ! (;

Eli tänne ainakin Lynn M, Josh, Taru K, Essi K ja kaikki rodusta kiinnostuneet keskustelemaan :)

(periaatteessa keskustelu jatkuu täältä)

talleja:
http://rainy-monday.net/kinsky/index.htm
http://kenstonhorses.webs.com/index2.html

Re: Kinskyt 1

Lähettäjä: Taru K 
Päivämäärä:   30.8.10 12:34:40

Täällä ollaan ;)

Päivämäärä:   30.8.10 15:23:03

http://kenstonhorses.webs.com/tuontipuoli/tuonti.html Ensimmäinen tuontihevonen laskeutui suoraan Tšekistä Englannin maaperälle, josta se on valmiina jatkamaan matkaa eteenpäin :) tarjouksia saa laittaa myös tänne topickiin, jos jotain tuo kyseinen ori kiinnostaa

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   30.8.10 15:30:25

Jee kinskyaihe♥ Red Stripes' kiittää kehuista ja hyvältä näyttää myös Lynn M:n luonnos!

Mäkin mietin jotain tommosta tuontitoimintaa, mut en jaksa ikinä miettiä hevosten sukuihin nimiä nii se jää sit siihen.. :D

Seuraavana vuorossa kisaheppojen sivupohjan teko, jeii.

Lähettäjä: Lynn M 
Päivämäärä:   30.8.10 15:52:29

Jees, mä kaavailin jo itsekin kinskytopikia - kyllähän sellainen olla pitää! Mut saa kanssa kinskyihmiset (djoo) lisäillä meselistoille, tehnee hyvää rodulle jos porukka jollain tasolla tietää toisiaan -> helpompi tehdä yhteistyötä. Osoite on edelleen jammiska at suomi24.fi, ei ole edellisestä topasta mihinkään muuttunut, MUTTA jos sähköpostia haluaa mulle lähettää, korvatkaa se suomi24.fi gmail.com:illa. Tämä siksi, koska suomi24:sen postipalvelu on ollut jo pitkään nätisti sanottuna jostakin syvältä: se ei ole toiminut mulla lainkaan sitten viime kevään (y)

Lynni tack och pockar luonnosta koskevista lausahduksista ja yrittää ryhdistäytyä piirtämään sen jonakin päivän loppuun... hmmkrhm, jostakin syystä mulla on tapana vähän harhailla noiden piirrosten kanssa. En yksinkertaisesti vaan osaa enkä kykene keskittymään yhteen tai kahteen piirrokseen kerralla, vaan koko ajan pitää olla kuudesta neljääntoista työtä tekeillä :D

Yrgh. Pitäisi koodata, ei jaksa, tuntuu ettei osaa. On mennyt jo ihan liian pitkä aika siitä, kun mä olen mitään koodannut.

Kenstonin myyntituonti on kyllä hieno, noi luonteenpiirteet (ja koulupainoitteisuus!) iskee tähän tyttöön :) Kyllä se mulle kelpaisi, mutta katsoos nyt jos saan koodattua ton ennen kuin sanon juuta tai jaata.

Päivämäärä:   30.8.10 16:25:36

Pitäis jaksaa tuoda lisääkin, niin myyntiin kuin ihan kenstoniinkin. mutta ei vaan jaksa keksiä nimiä, ton orinkin suku teki jo tuskaa :D

Mut saa myös lisäillä meseen (ellallalla @ hot mail.com) jos haluaa :>

Mulla on muuten Lynskipynski ihan sama ongelma, noita keskeneräsiä piirustuksia vaan kerääntyy, enkä ikinä vaan saa niitä valmiiks :D

onko kukaan ajatellut minkäänlaista yhdistystä? multa vois ainakin löytyä intoa pyörittää, jos mukaan saataisiin myös muita, itseltä ei aina löydy ideoita :p VKHY, tietääkö onko tuo jo jollain käytössä? (virtuaalinen kinskynhevosyhdistys) tai olisko kellään parempia ideoita nimeen, mun ehdotukset on aina jtn mielenkiintosta : D

Lähettäjä: Sanni M. (Lynn) 
Päivämäärä:   30.8.10 16:35:43

Voi ei, vähän ilkeää tehdä tällainen topic, varsinkin kun täällä on ihmisiä jotka jää tosi helposti koukkuun. 8(

Ihana tuo Joshin kinsky-talli <3

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   30.8.10 16:40:16

Googleen ku heitin hakusanat VHKY ja virtuaali, tuli tuloksena vaan haffuyhdistys (VHY) ja hamsteriyhdistys (SVHY). VHKY siis lienee vapaana ja mielestäni oikein käypä tarkotukseen. Mua saa nykiä hihasta jos jotain apua tarvii yhdistyksen suhteen, onnistuu tekstit ja ulkoasut (jos oon sillä tuulella) ja aika runsaasti on kuviakin puoliverisistä.

Ite kelasin kyllä että onko tota yhdistystä vielä niin kauheen järkevää perustaa, kun ei rodun harrastajiakaan oo vielä paljoo. Tottakai joku pienimuotoinen voi olla hyvä jo tässä vaiheessa, mut ei mitään pakkomainostusta (hyvänä esimerkkinä brandenburginhevoset).

Ja oon myös ite valmis toteuttamaan jotain toimintaa yhdistyksen kautta, esimerkiks jotain kinskyille avoimia kisoja. Kun nyt vaan saatais tarpeeks harrastajia...

Päivämäärä:   30.8.10 16:44:19

mä voisin kuvitella ottavani itselleni kaksi tällaista hevosta, jotta saisi ainakin yhden uuden linjan syntymään siitä, kuvatkin saattaisi löytyä valmiiksi itseltä, kun tuossa naapurissa asuu sellainen kinskynhevosta rakenteellisesti muistuttava voikko. :)

Ja minäkin voin auttaa ulkoasun ja tekstien kanssa, jos on tarvetta!

Päivämäärä:   30.8.10 16:50:30

Itse ajattelin alkuun lähinnä jotain hevos ja tallilistausta sivuille sun muuta pientä, ei mitään laatiksia tms isoja juttuja vielä piiitkäääääään aikaan jos koskaan :D sit jotain kinskyille avoimia valppoja yms sälää.

Päivämäärä:   30.8.10 18:42:46

Mun mielestä tuo hevoslistaus (ja varsinkin jalostuskäyttöön tarjottavat oriit) on tosi hyvä idea, samoin tallilistaus, myös kinskyille avoimet tapahtumat, tai no toistaiseksi lähinnä valmennukset, kuuluisivat ehdottomasti osaksi yhdistyksen toimintaa. Eli oikeastaan kaikessa komppailen moaria, koska en omista mitään omaa sanottavaa :<

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   30.8.10 18:53:56

I have one kinsky, it's moar's increased?

And it's foal...

In english, tomorrow at school English :|

Voisi muuten hommata yhden kinskyn, kun on ollut haaveissa yhdistää Sied ja vielä olematon piirrostalli yhteen, niin piirrettyyn piirretty kinsky...

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   30.8.10 18:55:37

Joo toi on hyvä :D En mäkään mitään laatuarvosteluja tarkottanu, mut että mistään suurista kinskypäivistäkään ei varmaan vielä kannata haaveilla.

Tallissa seisoo nyt 7 hevosta; 3 nuorta tietoineen ja 4 kisaikästä vielä odottaa tietoja + sivuja.

Päivämäärä:   30.8.10 19:13:17

mnjah, mä yritän tässä juuri piirrellä sellaista kinskytammaa, mutta siitä tulee hirveen raskasrakenteinen 8(

Päivämäärä:   30.8.10 19:32:04

mä en jaksa piirtää rakennekuvaa, joten tästä hepasta tulee kyllä joku monitoimikaakki <3

Lisäsin Moarin ja Lynnin meseen, että jos laatikosta löytyy kummallinen osoite, niin se on todennäköisesti minun. (; En osoitetta viitsi ylelle laittaa, kun siinä on oma nimeni.

Mutta asiaan, onko täällä ketään, joka voisi sitten väritellä tuon piirustuksen, kun saan valmiiksi? Minulla ei minkäänlaisia väritystaitoja ole 8(

Päivämäärä:   30.8.10 20:05:34

Hmm, mulle ei ole tullut mitään lisäyspyyntöä?

Kuva edistyy tähän malliin. Tallirakennus alkaa pikkuhiljaa muistuttaa sitä, millaiseksi sen halusin, joskin ikkunoita tarvitsee vielä lisäillä ja uuden siiven piirtäminen on pahasti vaiheessa. No, kyllä se siitä alkaa muotoutua.

Ei täällä olisi ketään, jota huvittaisi koodailla tätä pohjaa? Itsellä ei nyt vaan ole jaksamusta ryhtyä siihen hommaan, kun ei edelleenkään pysty istumaan alhaalla viittä minuuttia pidempään yhteen pötköön :D Perhanan selkä!
Mä makselen kyllä ihan mieluusti palkkaa, kunhan vaan pidätte mielessä, että mun on tällä hetkellä vähän hankala tehdä mitään kovin yhtäjaksoisesti, eli aikaa menee. Rahaa en virtuaalijuttuihin sotke, mutta muuten voi vapaasti kysellä, mitä palkkaa nyt sitten sattuukaan haluamaan. Kyllä mä piirtää voin, mutten takaa lopputulosta, en yleensä piirtele tilareita kun ne ei koskaan onnistu. Kirjotan kanssa ihan mielelläni (sukuselvitykset ja valmennukset on erityisen påp) ja muutamia kuvia (lähinnä maisema- ja ratsastuskuvia) löytyy kanssa. Kyselkää vapaasti :)

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   31.8.10 09:55:58

Hitto, just heitin roskakoriin yhen Lynn:n pohjaa vastaavan koodauksen :x

Tiko moikkaa.
http://rainy-monday.net/kinsky/ctibor.htm

LähettäjäVirginia 
Päivämäärä:   31.8.10 10:39:58

Te joilla on noita kinskyoreja: astuvatko oriinne muunrotuisia (pv-)tammoja? Meillä on nimittäin Ionicissa noita voikkoja puoliverisiä, osa polveutuu yhdestä suvuttomasta, cremellosta kinskytammasta, mutta olisi kiva saada sukuihin lisää voikkoja hevosia.

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   31.8.10 16:18:29

Kinskyt ovat kyllä ihan überkivoja (: Meillä on Riesenissä yksi ori, Kenstonin kasvattama Jezero KNST <3 Lisää täytyy kyllä hankkia, ovat ne niin ihania. Ainoa ongelma on ollut löytää sopivia kuvia :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   31.8.10 16:26:24

Vitsi tällänen vähän erikoisempi rotu kiinnostais. Mut mulla on jo yhelle pv-orille ruunivoikon kuvat, enkä varmaan löydä mistään lisää kuvia :/.

Päivämäärä:   31.8.10 16:34:07

hhmm, sanokaapas sananen tästä, miten sitä vois parantaa (toi otsikon fontti on kauhee), kelpaako se ja kuka sen sasi koodattua jos onnistuu? kokeilen vielä kohta jotain muuta, ois kiva jos joku keksis jotain kivoja värejä^^
http://i38.tinypic.com/35ls3d3.jpg

Päivämäärä:   31.8.10 16:43:43

josh > hän on komea <3
Virginia > ehkä myöhemmin, mutta mä en ainakaan tällä hetkellä käytä noita hevosiani muuhun kun kinskyjalostukseen :)

RS. > jesse on upea varsa vaikka itse sanonkin ;D

Viivuska > onhan näitä muunkin värisiä kuin voikkoja, ja aika monen puoliverisen kuvat käy :> samoin farmeilta yms saa varmaan lupaa vastaan kuvia ^^

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   31.8.10 16:46:05

moar: En mä haluu samoja kuvia kuin muille + eihän tossa muuten mitään erikoista oo kuin toi väri. No ei nyt kai, mutta periaatteessa xD.

LähettäjäRoosa 
Päivämäärä:   31.8.10 17:04:11

Wäääh, ei tällaisia ihanuuksia saa esitellä kun en osaa pitää itseäni erossa näistä :D Tallimäärä paisuu ihan jättimäiseksi jos sekaannun enää yhteenkään uuteen rotuun...

Päivämäärä:   31.8.10 17:12:17

Viivuska > ainahan voi ruinata muilta, tai piirtää ;D

Roosa > ;D nää vie kyllä ihan mennessään

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   31.8.10 18:48:33

Okotá vaul Dónello, tässä esittäytyy meidän ensimmäinen kantaori.

Hitsit et odotan et saan skannerin, et saisin tuotua noita hevosia ja niille lyijärikuvat - ne on vaan niin paljon enemmän mun mieleen :) Jej.

Päivämäärä:   31.8.10 20:07:56

toi on kans aika törkeen ihana :3 myös toi tallin etusivu näytti kivalta ku kävin siellä vakoilemassa ;D

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   31.8.10 21:17:48

:D Vaiheessa vielä.

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   31.8.10 21:53:08

Donellon aitojen ja kanisterien säikkymiset kuulostaa ihan kaverin hevoselta, se on just tollanen :D Linkitin L'Toin jo Red Stripes':n sivuille, vaikka se ei ihan valmis oiskaa.

http://rainy-monday.net/kinsky/barasvetlana.htm + http://rainy-monday.net/kinsky/branislavazdenka.htm

Tykkään itte Sirrestä ihan hirveen paljon :3 Daameille on luonteet tulossa palkkana koirapuolelta, ja sukuihin ilmestynee nimiä tässä muutaman päivän sisällä. Ja sit kisailee!

Pitää kyl keksiä jostain tuhat uutta voikkoo heppakuvaa. Muuten loppuu kuvat kesken :D En haluais sekottaa piirrettyjä ja kuvallisia samaan talliin, näyttää hassulta IMO :(

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   1.9.10 08:41:05

Oi nyt osuin kultasuoneen! Sain luvat tallille, jonka sivuilla on massoittain kultaponeja :--)

(nosto)

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   1.9.10 09:35:38

Se on kyllä totta, että "näyttää vähän hassulta", mutta kyllä meillä on esimerkiksi Pjortoissa yksi piirretty, mutta listaus tapa on sellainen, ettei luo mitään sekavuutta, että osalla piirretyt ja osalla valokuvat. :) Itse käytän lähinnä nyt piirroksia näillä, kun kerran niitä nyt sitten sain aikaiseksi tehdä :D

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   1.9.10 14:40:06

Mä taas tykkään listaa hepat sillain että niistä näkee millasia ne on :--) Jotenkin, jos selaan jonkun tallin sivuja ja siellä ei oo hevosten kuvia heppasivulla nii sit vaan mietin että jaa, mitähän mä näistä nyt sit kattelisin.

Muaki ois himottanu piirrostalli, mut ite en oo mikään kauheen hyvä piirtään, eikä mulla riitä hermot harjottelemiseen :D Ja sit taas en jaksa maksaa palkkoja...

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   1.9.10 15:17:27

Är, mistään ei tunnu löytyvän sopivia kuvia noille! >:(

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   1.9.10 15:41:49

Minäkään en pidä "palkan maksusta", siis jotain kilpailuja tai tekstejä tms. euroja voin maksaa, jos jotain tarvitsen, mutta kyllä se vaan on niin, että itse tehty tuo parhaan mielen ainakin itselleni :) Oli kyse sitten teksteistä tai kuvista.

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   1.9.10 16:00:09

RS., ei nii. Oon saanu luvat jollekin 4 vai 3 eri farmille, siellä onneks runsaasti voikkoja.. Ja sit aion myös turvautua valokuvaajiin, joiden kuvia saa kopioida vapaasti.

Taru, jep, oon niin samaa mieltä!

Ainii mun piti kysyä. Onks cremello värinä ok kinskylle?

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   1.9.10 16:08:13

josh, kiva :D Mä en oo saanu viel yhdellekää farmille lupia... Toivottavasti edes kk sisään tulis vastauksia, ja mielellää niitä positiivisia vastauksia :)

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   1.9.10 20:41:14

JIPPII! Nyt sain farmilta luvat, luv <33

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   2.9.10 07:19:00

kamla en ollu ees tajunnu tämmöstä topikkia, joo meikäläinen sitten varmaan ottaa kinskyt Troopika Studiin. Huoh, pitäisi varmaan opetella käyttään vihdoin ja viimein tuota piirtopöytä niin saisi kinskyille kuvatkin piirreltyä :) (wink wink, että kylle mulle saisi piirrellä kuvia jos vaan jaksaa ;) )

Mutta mutta, nyt sitten tuomaan muutama kantakaakki ja kisailemaan :) Pitää vaan nyt katsoa että minne ne kaakkimukset sijoittaisin :)

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   2.9.10 08:22:47

Mua pelottaa tässä nyt vaan lähinnä se et me saadaan samoja lupia kaikki kinskyihmiset, sit meillä on sata samannäköstä ponia... :D

Lähettäjä: RS. (koulu) 
Päivämäärä:   2.9.10 14:53:04

josh, toi on kyllä totta mutta eihän sille mitään mahda... Onhan noilla muitaki rotuja kasvattavilla talleillaki samoja lupia farmeille (;

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   2.9.10 14:55:28

Mulla oisi lyijärikuvat valmiina kolmelle tammalle ja yhdelle oriille, mälsää kun ei ole skanneria..

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   2.9.10 14:56:06

RS., nii, mut ku kinskyjä on niin vähän verrattuna esim. fwb:eihin, nii on se nyt ihan eri asia :D Pitää vaan yrittää keksiä niin paljon eri paikkoja et voi välttää tota klooni-ilmiötä.

Argh, oon tulossa kipeeks :( Koulussa oli ihan hirveen tukala olo ja noi kaulan jutut vissii vähä turvoksissa ku sattuu aina sillon tällön, ja kauhee niiskutus koko ajan.. No onneks tuli nyt, huomenna vapaapäivä ja sit viikonloppu, nii ei tarvi olla koulusta pois.

Lähettäjä: RS. (koulu) 
Päivämäärä:   2.9.10 14:58:28

josh, njoo totta. Mut just sen takia et niitä on niin vähän niin ei tällaselta voi välttyä mitenkää 8D

Jii, kivaa että mulla on syysflunssa jo ohitte. Teetä oon kitannu ihan kiitettävästi ja kannattikin, nyt on nenä jo melkosen auki ja kurkunseutu paaaljon parempi :)

Haluisitteko muuten heittää jonkinlaista komenttia Suden uudistuneesta ulkokuoresta? :)

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   2.9.10 15:08:52

RS, Fontit saisivat olla ainakin kaksi kertaa suuremmat linkeissä, hirveää tihrua, muuten oikein hieno kylmine sävyinen. :)

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   2.9.10 15:10:04

Eiku sillä just voi! Jos kaikki yrittää mahd. monelle tallille lupia ja virtuaalikinskyjä on vähän, niin siinä on paljon valinnanvaraa jne. :D

Mulla tulee nuha yleensä joskus toukokuussa ja muuten oon ympärivuoden täysin terve.

Toi ulkoasu ei toimi vissii ihan kympillä tällä koneella ja noi tiputuslinkit on kauheen pienellä. Värejäkin kaipais lisää, mut muuten on asiallinen ja selkee.
http://i51.tinypic.com/2ufxc80.jpg

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   2.9.10 15:51:26

Jännä, itsellä nuo tiputuslinkkien fontit näkyy just sopivana tällä hetkellä, ja en millään viitsisi sotkea mitään muuta väriä tuohon... Tummanpunaista mietin ensin, mutta koska se väri on jo Riesenissä en viitsi sotkea Suteenkin. :/

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   2.9.10 15:57:54

Jokeri., hienoa, kinskyjä vaan kehiin ;)

RS., aijaa. :D Kyllä niistä selvää saa, mut hassun näköset vaan. Enkä mä välttämättä tarkottanu toista väriä, mut jotain kuvia tms lisää.

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   2.9.10 16:15:41

No jos se suinkin on siedettävän näkönen ihan tolleenki nii olkoon 8D

Laitan sitten tuon sinne siihen asti, että saan paremman. Vois tietty tehdä jotain lisägrafiikkaa tohon etusivua täyttämään :) Hmm...

Päivämäärä:   2.9.10 16:23:05

tulkaa joku potkasee mua oikein kunnolla et mä saisin tehtyä noille kuvia ja tuotua lisää hevosia :p

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   2.9.10 16:24:03

*potku* :D

Päivämäärä:   2.9.10 16:27:42

ei auttanu 8)

Päivämäärä:   2.9.10 16:29:36

*luja potku*

Ööhm. Huomenna lekuripiipahdus, saa sitten kuulla tuomionsa - se antaa sitten vähän suuntaa sille, kuinka kauan mulla menee, ennen kuin pystyn istumaan niin kauan aloillani, että saisin Wiciä vähän vahvemmalle alulle.

Musta tuntuu, että mä olen ihan tipahtanut kinskyporukan kärryiltä! Ei vaan ole aikaa eikä jaksamusta tehdä mitään Wicin eteen.

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   2.9.10 16:43:50

Multa voisi saada vuokralle/ylläpitoon kinskyorin.
http://kovaluu.webs.com/piirretyt/chali.htm

Kuva ei tule mukana, kun koko hevonen tulee vaihtumaan valokuvalliseksi :)

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   2.9.10 19:58:07

nostellaanpas meidät taas ylös :)

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   2.9.10 21:22:18

Hloupý žák vielä myynissä?

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   2.9.10 21:38:52

Potkuja täältäkin ;o

Lynn, ei täällä mitään erikoista oo tapahtunu, eli ei huolta, varmasti pysyt mukana. :D Muutama lisää kiinnostunu ja lähinnä noista kuvista puhuttu, siinä se.

RS., mä voisin ottaa muuten, mutku se ei oo kenttäpainotteinen :( :D On toi silti aika kiva...

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   2.9.10 21:44:28

josh, Kyllä tolla voi varmasti kenttääki päästellä, ei mitään estettä (;

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   2.9.10 22:29:12

No sit mä voisin noukkia sen talteen ;> Mitään erikoisvaatimuksia? Heitätkö pätkää luonteesta?

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 12:53:26

Ei ole mitään erikoisvaatimuksia. Luonteesta voin heittää sen verran, että se on todella kyvykäs ja hienoliikkeinen, tosin herkästi kuumuva ja säheltää jos jokin ei heti osu kohdilleen. Ei sovi kaikkien käteen vaikka kiltti onkin. Hyppää hienosti ja maastossa reipas :)

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 13:34:56

http://rainy-monday.net/kinsky/poslucharna.htm

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 14:35:13

josh >> Ompas se nyt hieno (;

Päivämäärä:   3.9.10 14:53:20

tuolla RS.'n orillahan on siis yksi jälkeläinen, meidän niksu :) Sivut kylläkin on ihan törkeen kesken, väärät kuvat yms tekstit puuttuu :D

Taru K. > onhan se :) kiinnostaisko?

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 15:57:51

Toi Catapult, joka siis on noissa Chalin kuvissa, on ihan älyupee :D Jään aina kattomaan tota juoksukuvaa sillai woou.

Parit kenttälähdöt hevosilla nyt työn alla, pitää ruveta ite järkkää kenttäkisoja kun niitä on niin vähän. Red Stripesilta tulossa myös kahen viikon päästä yhet pailut, tiedossa villit koulu-, este- ja kenttäkisat. Tosin pitää kattoo josko niitä sais jaostenalasiks, jollon päivämäärät kyllä saattais muuttua.

Päivämäärä:   3.9.10 16:01:11

Mun Osku- ja Kirppu-kinskyni (kenstonilaisia) odottelevat, että saan ulkoasun koodatuksi (tai koodaututetuksi), jotta saavat sivut.

Pieni mielipahanpurkupurina: oma kone bimboili pari päivää ja sitten katosi piirrokset; siinä meni Wicin tallipiha, Vipen pääkuva ja pari Mallaspuroon liittyvää piirrosta. Damned! No, ei auta itku markkinoilla, kun maito on jo maassa...

Päivämäärä:   3.9.10 16:09:57

mutta sanokaapas tästä pohjasta että kelpaako se, vai teenkö kokonaan uuden? osaisko joku tuota koodata?

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 16:13:25

Lynn, toi on perseest. Mulla katos joskus 2007 kaikki tiedostot koneelta kun sitä käytettiin maahantuojalla.

moar, voin koodata ton mut ilman tota alapalkkia. :D

Päivämäärä:   3.9.10 16:17:17

josh > olis tosi kiva jos onnistuis :)

tiedostojen katoominen on perseestä, pelottaa aina että toi mun ulkonen kovalevy hajoo, eihän siinä ole kun yli sata gigaa mulle tärkeitä kuvia :s

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 17:28:59

http://rainy-monday.net/layouts/2010/koodaus2.htm

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 18:46:45

josh, jos haluat lisätä meidän kinskyjen kasvattajaksi niin Riesenrad :)

Eihän meillä ole tällä hetkellä, kuin yksi kinsky, mutta siitä kaikki alkaa. :D

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 22:20:13

RS., lisäsin :D

Ootteko jo nukkumassa?

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   3.9.10 22:35:17

moar, kiinnostaisi kyllä :)

Olen ajatellut ottaa käyttööni lyhenteen ksh (kinsky sport horse), saako lyhenne kannastusta, vai kannattaako minunkin pidättäytyä vain kisnkyssä tms?

Lähettäjä: Jenni L 
Päivämäärä:   3.9.10 22:36:34

Missä lajieissa kinskyjä kaytetää??

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   3.9.10 22:37:02

Oon ihan tyhjä pää noiden tekstien, ei niin kuin mitään inspiraatiota tallin teksteihin. Veti toi Pjortoin nostaminen pystyyn uudistuksineen ihan kaikki mehut. :D

Meille tulee ensi viikolla ruunivoikko ori, esimakua voi käydä katsomassa meidän keskeneräiseltä jalostusoriiden sivulta ;)

Päivämäärä:   3.9.10 22:38:09

Jokeri. Jalna käy kasvattaja liittenä mun mielestä hyvin :)

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   3.9.10 22:39:23

Jenni L, monipuolinen puoliverirotu, joka soveltuu lähes kaikenlaiseen käyttöön. Täysiveripohjansa takia soveltuu myös laukkaurheiluun, kuten rbsh, mutta ei sille mitään lupia ole LJ:n kanssa ja en tiedä, kannattaako sellaisia edes miettiä ainakaan tässä vaiheessa. :P

Päivämäärä:   3.9.10 22:40:29

En mä laukkaamaan mietikkää koulukentille mietin et jos tois omaan käyttöö yhen tai sitte voin tuoda teille :)

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 22:42:21

Taru K >> Jos ratsukinskylle on vaikeeta löytää kuvat niin saatika sitten laukkakinskylle! 8D

Tietenki olis aika jees ottaa Riesenin laukkasiipeen laukkaava kinsky, mikäli se sais juosta <3

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 22:42:24

Taru, Ksh kuulostaa hyvältä. Kun "kinsky" tuntuu liian pitkältä lyhenteeks. Ja toi ori :O<3 Vaadin saada lainata sitä myöhemmin!

Jenni L, Kinskyt on tosi monipuolisia, oikeessa elämässä niitä käytetään este-, koulu- ja kenttäratsastuksen lisäks myös ketunmetsästyksessä, risuesteillä, poolossa sekä poliisin ja armeijan toimissa.

Jokeri., Pelkkä Jalna-etuliite? :D

Päivämäärä:   3.9.10 22:43:50

No sitte mä pistän korvan taakse tuon koulu kinskyn nyt taitaa olla talli nii täynnä että sinne ei mahdu enää yhtää :)

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 22:51:10

Kinskyt = ♥
Laukkahevoset = ♥

Laukkakinskyt = !!

Miettikää nyt, joku Sasnak, mut kinskyillä! Oisko ees täydellistä! Mut ehkä mä jätän tän vielä vaan haaveeks, ja toteutan sit joskus kun noista welsheistä aika jättää.. :D

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 22:52:02

Hmm, pitäs alkaa kirjottaan luonnetta Jesselle ja ideat ihan finito kun kolme luonnetta on rustattu. :)
Mitä teille tulee hänestä mieleen?

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 22:56:35

josh, no älä mitä! Laukkakinskytalli olis niin aww <33 (; Mut voi olla, et se on vaikee toteuttaa tai riippuu ihan miten helposti LJ'n puolella otetaan uusia rotuja listoille...

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 22:58:59

Jesse on selvästi kunnon herrasmies; ei riehu naisille, vaan yrittää iskeä ne kaunein elein! Yleensä kiltti ja rauhallinen, mut sitten kun äijä hermostuu niin sit se kans hermostuu, kunnolla. Ihan mielettömän upee! ;)

Pitäis vaan iskee joku +200 kinskyä ensin ratsuina maailmalle, ja sit tuplamäärä laukkaan niin eiköhän ne suostu tekeen asialle jotain.. :D

Päivämäärä:   3.9.10 23:00:44

Mä kyllä autan jos kinskyt halutaan saada laukka roduksi :)

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 23:01:04

josh, no älä mitä! Ei muuta ku tuomaan kinskyjä! :DD
Tuitui, nyt tosta keksii heti kivan luonteen Jesselle, kiitos paljon (;

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 23:04:56

Pitäis ehkä tuoda joku 10 nuorta kuvatonta ponia, tai sit heittää ihan vauvakuvia ja jopa samasta hevosesta useelle eri virtuaaliversiolle, jos ei muuten riitä. Kun mulla on käytössä toi vuodenaikaikääntyminen niin ne ei ihan heti kasva, ja siinä ehtii sit kisaamaan noita kisahevosia ees sen verran et ne saa jonkun 10 sijotusta. Sit kisaponit voiki laittaa siitokseen, iskee varsoja näille ja ne nuoret siirtyyki jo sit kisaukseen jnejne.

Tän mä toteutan.

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 23:05:49

Ja nuoret sivuille toki näin -
http://www.marraskuu.net/farleigh/varsat.php

LähettäjäRS. 
Päivämäärä:   3.9.10 23:07:08

Toimii! :DDD

Päivämäärä:   3.9.10 23:07:55

Mulla on tilaa koulu kinskylle! JEE!!! Mutta mutta mutta koneja on nyt jo + 40

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   3.9.10 23:21:31

Ei se yks kinsky pahaa tee ;) Sit ku huomaatki et niitä on vähän enemmän ku yks............ Ei se haittaa!

Ehkä mun pitäis mennä nyt nukkumaan, näis lääkepöllyis ja innostuksissani meinasin jo huitasta puol litraa vettä lattialle johtojen päälle :D Mut aikasemmin esitellyn idean kanssa palataan asap!

Päivämäärä:   3.9.10 23:23:29

Josh, en mä viel, mä ootan et nää konit vähenee ennenku hankit yhtään lisää koneja. ja tein sellaasen pätöksen että sitte jsokus vuonna 2011 ku nää konit on kuopassa nii omistan vaa 2 konia

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   4.9.10 12:39:31

Mulla on hevosia varmasti +100, en ole koskaan laskenut, mutta en ole kokenut niitä mitenkään rasitteiksi... eheh. Osa hevosista ei todella asu missään aktiivitalleilla kylläkään. :)

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   4.9.10 12:40:37

josh, Siitä tuli yllättävän nami, vaikka piirros aluksi vaikutti pelkältä sutulta :D

Päivämäärä:   4.9.10 12:48:36

täällähä on ollu aktiivista keskusteluu, mä en ees pysy perässä enään 8)

mut miten on josh, haluutko sä palkkaa tosta koodauksesta? :)

ja mun mielestä toi ksh on hyvä lyhenne :>

ja Taru K > sä voit ton orin napata mukaas jos tahdot :) jos ilmottelet sivuja vaikka tänne?

Päivämäärä:   4.9.10 12:57:25

Hei muutes paljon tarvitais koneja siihen että se saataisiin viralliseksi laukkarosuksi Laukkajaoksen listalle?

LähettäjäTaru K 
Päivämäärä:   4.9.10 15:02:42

moar, Sopii. Tekaisen pojalle sivut tänään, jos saan osuvat kuvat piirrettyä. <:

Jenni L, Ei siihen varmaan mitään tiettyjä määrää hevosia tarvitse, täytyisi vain keskustella LJ:n ylläpidon kanssa asiasta. Näitähän käytetään laukkoihin myös irl ja ovat jopa niissä menestyneet. Menisi varmaan aika mukavasti rbsh:n kanssa samaan roturyhmään eli ryhmään kolme, johon kuuluu myös anglot ja ish.

Päivämäärä:   4.9.10 15:04:26

No eikö tästä asiasta kannata alkaa keskustelemaan?? Mä voin vaikka itte alkaa hoitamaan asiaa :) Ja itte voi ottaa vaikka tallillisen jos näitä pitää saada virtuaalimaailmaan ennenku ne ottaa tän rodun listoille

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.