Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Esittelyssä piirretyt kinskyt!

Lähettäjä: moar 
Päivämäärä:   29.8.10 14:35:28

Kenston's Kinksy Sporthorses
on kesällä perustettu piirrostalli, jossa kasvatetaan kinskyjä :) Rodusta voi lukea lisää täältä, ja lisää innostuneita tarvittaisiin rodun pariin :>

kaikenlaiset kommentit, parannusehdotukset sekä oikaisut kirjoitusvirheisiin on enemmänki kun tervetulleita ^__^

ps. linkkilistalle otetaan vastaan talleja, muutama siellä jo onkin :) varmimmin listalle pääsevät piirretyt tallit, mutta muutkin käy

mitään esittelyä en tähän ala kirjottaan, kaikki oleellinen ainakin pitäisi löytyä sivuilta. kysy toki jos jokin on epäselvää ^^

Re: Esittelyssä piirretyt kinskyt!

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   29.8.10 14:37:54

Oikeesti, teetkö nuo kaikki puukynillä? En voi sanoa muuta, kuin että mahtavia. Kuinka kauan teet yhtä piirrosta?

Pitää vähän kysellä, kun on piirustusinto palannut...

Päivämäärä:   29.8.10 14:42:23

Miivi > no siis mulla on vähän tämmönen omalaatunen tyyli :D Eli piirrän noi kaikki lyijykynillä ja värjään ne sitten photofiltrellä ja photoshopilla silleen jännästi ;D
piirtopöydän kun sais hommattua, niin tulis kuviakin varmaan enemmän sivuille ihan oikeesti ite piirrettyjen koristekuvien muodossa :)

Päivämäärä:   29.8.10 14:43:19

yhtä työtä työstän käsin n. 1-2h ja koneella värittämiseen menee joku ehkä vajaa tunti, kuvasta riippuen

Päivämäärä:   29.8.10 14:55:58

o4

Päivämäärä:   29.8.10 15:07:54

o5 ei kai me näin karmivia olla ettei kukaan uskalla sanoo mitään?

Päivämäärä:   29.8.10 15:08:59

ounou, tajusin että alotusviestissä on hirveitä kirjotusvirheitä :p (miks mä tungen hymiöitä joka paikkaa?)

Lähettäjä: Lynn M 
Päivämäärä:   29.8.10 15:21:15

Mä olen hurjan kiinnostunut näistä kinskyistä ja haaveilinkin jo pystyttäväni kinskyjä kasvattavan tallin, sellaisen, jonka päärakennus on vanha vesitorni, josta joku valopää on tehnyt asunnon. Kyllä, se vesitorni on ihan must :D Olisi kiva saada aikaiseksi kinskyjä kasvattavien tallien yhteistyöverkosto, eli ruvettaisiin yhdessä vähän isommalla porukalla luomaan pohjaa näiden jalostukselle käyttämällä monipuolisesti erilaisia yhdistelmiä kasvatuksessa ristiin.

Harmi vaan, että tämmöinen vaatisi aikaa, omistautumista ja panostamista. Itsellä iso osa tietokoneellaoloajasta kuluu Mallaspuron ja muiden juttujeni hoitamiseen, ja kun se koneellaoloaika on alun alkaenkin vähentynyt roimasti (kun mm. lukio syö yhä enemmän ja enemmän aikaa), uuden projektin aloittaminen epäilyttää. Lisäksi tämän hetkinen tilanne on se, että tässä odotellaan "tuomiota": täytyykö lähteä selkäleikkaukseen vai pärjätäänkö ilman. Selvää siis on, että istuminen on vaikeaa, eli koneen ääreen lysähtäminen ei ylipäätään houkuttele :D

Tietysti yksi tai kaksi virtuaalihevosta aina mukaan mahtuisi, mutta mun tyyli on vähän se, että ei yhdessä tai kahdessa ole sitten riittävästi ideaa: antaa pikkusormen, vievät koko käsivarren, mokomat. Jos uuden rodun edustajan haalisin, se saisi pian kaverin ja toisen ja kolmannen ja niin edelleen. Sitten oltaisiinkin pinteessä, kun ei aika riitä kaikille!

Kenstonia mä kyllä ihailen: siinä on paljon sellaista, mistä meikäpoika tykkää. Hevoset on hienoja ja niillä on ihanat nimet (! yksi syy, joka tekee kinskyistä astetta kivempia !). Ulkoasu kolahtaa niin että lähestulkoon kuhmun jättää jälkeensä ja nyt mun on samaan hengenvetoon mainittava: tallin nimi on NAMU! Mä jotenkin ihastuin siihen heti ekalla kerralla. Kenston's Kinsky Sporthorses, näin sen täytyy olla eikä millään muulla tavalla.

Mulle ei saa ikinä sitten tarjota yhtäkään kasvattia, muuten mä hurahdan ihan totaalisesti.

Päivämäärä:   29.8.10 15:26:47

Mhmnhm! Koska edellinen kommentti oli tommonen hehkutusviesti, niin pakkopa nyt sitten tasapainottaa vähän ja tehdä sitä, minkä melkoisen hyvin osaan: nipottaa pikkuvirheistä muiden teksteissä (omistahan en niitä edes löydä, vaikka niitä olisikin vilisemällä).

"iso lauma voikkoja Kinskynhevosia, jotka ovat hieman harvinaisempia niin virtuaali -kuin reaalimaailmassa."
kinskynhevosia pienellä, niin virtuaali- kuin reaalimaailmassa(kin).

Ja toi isolla kirjotettu kinskynhevoserhe toistuu etusivulla vielä toiseenkin otteeseen.

Päivämäärä:   29.8.10 15:45:53

Lynn M > kiitos tosta kivasta palautteesta (;
Olis oikeesti ihanaa, kun olis enemmän kasvattajia, niin saataisiin aikaan paljon mielenkiintosempia sukuja.
Omia hevosia en halua kauheeta kasaa hommata, koska mulla vie lukio myöskin hirveesti aikaa. En halua isoa joukkoa tekstittömiä/kuvattomia/kisaamattomia hevosia, oma pakkomielle on se, että joka hevoseen pitää panostaa ja mä kiinnyn virtuaalielukoihin ihan @!#$ paljon : D
Oon ajatellut myös jotain pienimuotoista yhdistystä, mutta ei siinäkään ole mitään järkeä jos en saa muitakin innostumaan tästä upeesta rodusta :s

vaikka kielsitkin niin.. et haluis varsaa, esim. nappi x inka ois suunnitelmissa ;)

(äidinkieli ei todellakaan oo mun vahvinta alaa, minkä huomaa noista virheistä tuolla :D)

Päivämäärä:   29.8.10 16:00:56

Kieroa peliä, tarjota nyt varsaa sellaiselle tyypille, jonka on vaikea vastustaa. Kyllä mua voisi kiinnostaa, ja samoin kasvattaminen yleisesti (ja se yhdistystoiminta). Ei sulla muuten olisi meseä? Olisi kiva jutustella noista kinskyistä lisää :) Mut voi lisäillä, jammisk ät suomi24.fi, jos mesen omistat ja mikäli uskallat (en pure, sen voin melkein luvata).

Lähettäjä: Taru K. 
Päivämäärä:   29.8.10 16:03:05

Itse olen kaavaillut Pjortoille Kinsky siipeä, koska rodut ovat käyttöominaisuuksiltaan niin lähellä toisiaan ja harvinainen rotu kiehtoo - sekä piirretyt hevoset.

Päivämäärä:   29.8.10 16:04:50

täytyyhän sitä vähän kiero olla ;) mut mä lisäilen

Päivämäärä:   29.8.10 16:07:13

Taru K. > vitsit, todellakin teet! tulisko varmaan pikkasen upeita hevosia jalostukseen sieltä :)

Päivämäärä:   29.8.10 16:18:46

14

Päivämäärä:   29.8.10 16:29:47

15

LähettäjäJassuL. 
Päivämäärä:   29.8.10 16:39:27

VVou. Vou. vau. Ei voi muuta sanoa. Ulkoasu on hillityn hieno, ruskea toimii ainakin muhun lähes joka kerta (: Piirtotyylisi on omaperäinen, tommonen sekatekniikka, että koneella ja käsin.. Mulla ei taito riittäis :D Vaikka itse en ole varsinaisesti kinskyfaneja, pakko sanoa, että tämänkaltaiset tallit, vieläpä piirretyt, herättävät kiinnostusta rotuun. Ainoa pieni miinus oli ne koristekuvat, omaperäistä kyllä, mutta mun silmään vähän hassun näköisiä :------) Muttajoo. Upea talli, upea toteutus, upeat hevoset.

(Ainiin ja psst, Lynn M:n meseossassa on kämmi, jammiska eikä jammisk :----D terv. pilkunviilaaja)

Päivämäärä:   29.8.10 16:45:31

JassuL. > kiitos (: Mua ärsyttää itseänikin noi koristekuvat, mutta ne tulee vaihtumaan heti kun joskus saan sen pöydän hommattua. siihen mun rahankäyttökyvyillä voi mennä kyllä aikaa :D
kiitti muuten ton mesen oikasusta !

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   29.8.10 16:50:31

Ihan jees. Olisi kivaa jos kaikki sivun kuvat oltaisiin piirrettyjä, eikä vain muokattuja oikesita kuvista.

Lähettäjämellu 
Päivämäärä:   29.8.10 16:54:36

ihana talli + ihanat piirrokset! (:

Päivämäärä:   29.8.10 16:58:45

Juu > mulla ei ole just nyt mahollisuutta piirtää tyyliin sopivia kuvia, joten sen takia väliaikasesti noin :)

mellu > kiitos :)

Päivämäärä:   29.8.10 17:09:40

me pudotaaaaan :c

Päivämäärä:   29.8.10 17:30:34

^

Lähettäjä: Taru K. 
Päivämäärä:   29.8.10 17:48:21

Kyl meille ainakin muutama Kinsky tulee, kun pari piirrostakin on niille valmiina. :) Kuinka isoksi projektiksi sitten kasvaa, niin jää nähtäväksi.

Päivämäärä:   29.8.10 18:12:33

:)

Päivämäärä:   29.8.10 18:31:40

ylöspäin

Päivämäärä:   29.8.10 18:54:43

Ihan mitä vain saa kommentoida :)

Päivämäärä:   29.8.10 19:12:04

mä en halua että tää putoo.

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   29.8.10 19:14:39

Ihana talli ja mahdottoman upeita piirroksia :) Mun kinskyn varmaan tiedätkin kun olet häntä kerran valmentanut :)

Päivämäärä:   29.8.10 19:16:33

Lorion > Muistanhan minä, useampaankin otteeseen sitä ihaillut ;) Ei siitä olis mahdollista saada varsaa?

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   29.8.10 19:19:10

Onhan hänestä mahdollista jälkikasvua saada :)

Huomioon vaan kannattaa ottaa että kisakalenterille ei vain ole ihan heti täytettä luvassa ellen piristy, kun jaksaminen koetuksella kun omaa vauvaa odottelen syntyväksi hetkenä minä hyvänsä ;) ja sen jälkeen jaksamista varmasti vähemmän jonkin aikaa :P

Päivämäärä:   29.8.10 19:39:01

Lorion > hmm, tossa tapauksessa, oiskohan herra mahdollista saada ylläpitoon joksikin aikaa? :) (kisattaisiin, 1-2 varsaa)
onnee tulevan perheenlisäyksen johdosta!

Lähettäjä: Sanni M. (Lynn) 
Päivämäärä:   29.8.10 19:50:45

aww, mun on _pakko_ jossain vaiheessa hankkia yksi piirretty kinsky. Ovat tosin kivan näköisiä ja oloisia hevosia. Mutta vain yksi, en missään nimessä aio hurahtaa näihin. 8)

Päivämäärä:   29.8.10 20:10:35

Sanni M. > ne vie koko käden mukanaan ;) ei munkaan alunperin pitänyt kasvatusta aloittaa, kaikki lähti tuosta yhdestä orista :D

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   29.8.10 20:48:30

botit :(

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   29.8.10 20:48:54

UIH :O Mie en ollu ennen ees kuullut tuollaisesta rodusta :o ihmeellistä sisänsä. No saitte ylipuhuttua ;) Otan alkuun ainakin muutaman tamman ja pari oria meille Kronokseen.

Eli tuonnit olisi sitten tosi tervetulleita kuin myös suvulliset varsat mikäli niitä on tulossa(?)

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   29.8.10 20:51:43

(Jonna. konilasta moi)

Mulla on tää sivuprojekti hyvällä mallilla ;) Sain myöntävän vastauksen yheltä palominoja kasvattavalta puokkitallilta ja sit löysin harvinaisemmalta vapaastikopiointisivustolta voikkoja hevosia.

Nyt vaan hevoset puuttuu !

Päivämäärä:   29.8.10 20:54:01

Essi K. > hienoa :) meiltä voi varsan saada, millainen yhdistelmä kiinnostaa? Kenstoniin suunnitteilla myös kinskyjen tuontipuoli, tosin sen rakentamiseen menee aikaa :)

Päivämäärä:   29.8.10 20:58:15

josh > hih kivaa kun tulee uusia kasvattajia 8)

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   29.8.10 21:18:23

moar > No mikä vaan sinulle käy :) Mielellään tottakai semmoinen yhdistelmä mitä nyt ei ole jo 10 kappaletta :) Eli millaistas sieltä tuee niin voin alkaa värkkäämään sivuja sille sitten ::)

Päivämäärä:   29.8.10 21:29:13

Mesessä oli puhetta näistä kahdesta elukasta, niin mä mietin semmosia yhdistelmiä kuin tosiaan se Nappi x Inka ja ehkä Dali x Cara (Caraan olen mahdottoman ihastuksissani!), kenties. Jos tämmöiset olisi mitenkään ok, niin mä olisin tosi iloinen :) Mutta neuvotellaan niistä sitten myöhemmin tosiaan.

Lähettäjäjosh 
Päivämäärä:   29.8.10 22:16:22

Kun tässä ei oikein mitään muuta enää tarvi ku taulukot kasvateille ja tapahtumille, ja tietenkin itse ne hevoset (joita en ala nyt tuomaan), voisin vaikka julkistaa mahtavan salaisuuteni.

http://rainy-monday.net/kinsky/index.htm

Päivämäärä:   29.8.10 23:00:39

joshin mahtava salaisuus on hieno! Tykkään ulkoasusta kovasti, ja etusivun teksti nappasi mukanaan. Mikä on kinskynhevonen? -sivun koin mielestäni tärkeäksi ja loistavaksi lisäksi sivuston sisältöön :) Fakta löytyy selkeästi esitettynä, tiiviihkönä pakettina, eikä sitä tarvitse metsästää ympäri netin rajatonta maailmaa.

Itse olen saanut Wicyardin piha-alueen luonnosteltua ja ulkoasu odottaa koodaamista. Pahoittelen pihaluonnoksen epäselviä tekstejä; en osaa kirjoittaa vasemmalla ja poltin oikean käden etusormen niin ettei kynän kädessä pitäminen onnistunut.

Tästäpä lähtee nyt sitten minunkin kinskyprojektini pyörimään, joskin tulen pitämään sen rentona - Mallaspuro on edelleen "ykkösjuttuni", jos näin nyt voi sanoa. Näiden kinskyjen kanssa tulen varmaankin keskittymään lähinnä jalostuspuoleen, en niinkään mihinkään kisaamiseen. Vielä kun saisi yhteistyöläisiä jalostustoimintaan (semmosta pientä kasvatusverkostoa), niin sittenhän tässä oltaisiin jo melkoisen hyvällä tolalla.

Ensimmäisiä wiciläisiä sitten vaan odotellessa ;)

Päivämäärä:   30.8.10 11:12:00

Essi K. > ei sulla olis mitään toiveita ?

Lynn M > nuo onnistuu :) jutellaan illemmalla vaikka mesessä lisää? toi luonnos on <3__<3 rupee kohta hävettää toi mun rupula ku rupee putkahtelemaan toinen toistaan upeampia talleja

josh > tosta tuli vielä upeampi kun uskalsin ees oottaa ! :) itteni oli kanssa tarkotus kesällä tehä rotuesittely tonne sivuille, mutta se vaan vähän jäi jossain laiskuuspuuskassa : D

mut saa lisätä muutkin meseen jos haluaa ellallalla @ hot mail .com :)

Tehtäiskö oma topicketju kinskyille? semmoinen joskus kesällä olikin, mutta nyt painunut johonkin kivenkoloon (;

Lähettäjä: Taru K 
Päivämäärä:   30.8.10 11:16:02

Multa on syntymässä sellainen pieni projekti kuin L'Toi, joka kasvattaa kinskejä. Olin eilen vielä niin innostuksen puuskissani, että vielä yhden aikaan käsin piirtelin kuvia ja josta syystä, nyt nukuin pommiin. Hups.

Päivämäärä:   30.8.10 11:46:56

Taru K - sitä sattuu :')
itseasiassa itekki myöhästyin koulusta tänään sen takia kun en vaan päässyt sängystä ylös. Ja vikahan ei tosiaan ollu tossa isossa luonnoskasassa mikä senkun vaan kasvaa tossa vieressä. pitäis jaksaa tehä noita loppuunasti, eikä jättää kesken niinkuin mulla vähän tapana ;D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1040035&t=1040035

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.