|
Lähettäjä: Lynn M
Päivämäärä: 29.8.10 15:21:15
Mä olen hurjan kiinnostunut näistä kinskyistä ja haaveilinkin jo pystyttäväni kinskyjä kasvattavan tallin, sellaisen, jonka päärakennus on vanha vesitorni, josta joku valopää on tehnyt asunnon. Kyllä, se vesitorni on ihan must :D Olisi kiva saada aikaiseksi kinskyjä kasvattavien tallien yhteistyöverkosto, eli ruvettaisiin yhdessä vähän isommalla porukalla luomaan pohjaa näiden jalostukselle käyttämällä monipuolisesti erilaisia yhdistelmiä kasvatuksessa ristiin.
Harmi vaan, että tämmöinen vaatisi aikaa, omistautumista ja panostamista. Itsellä iso osa tietokoneellaoloajasta kuluu Mallaspuron ja muiden juttujeni hoitamiseen, ja kun se koneellaoloaika on alun alkaenkin vähentynyt roimasti (kun mm. lukio syö yhä enemmän ja enemmän aikaa), uuden projektin aloittaminen epäilyttää. Lisäksi tämän hetkinen tilanne on se, että tässä odotellaan "tuomiota": täytyykö lähteä selkäleikkaukseen vai pärjätäänkö ilman. Selvää siis on, että istuminen on vaikeaa, eli koneen ääreen lysähtäminen ei ylipäätään houkuttele :D
Tietysti yksi tai kaksi virtuaalihevosta aina mukaan mahtuisi, mutta mun tyyli on vähän se, että ei yhdessä tai kahdessa ole sitten riittävästi ideaa: antaa pikkusormen, vievät koko käsivarren, mokomat. Jos uuden rodun edustajan haalisin, se saisi pian kaverin ja toisen ja kolmannen ja niin edelleen. Sitten oltaisiinkin pinteessä, kun ei aika riitä kaikille!
Kenstonia mä kyllä ihailen: siinä on paljon sellaista, mistä meikäpoika tykkää. Hevoset on hienoja ja niillä on ihanat nimet (! yksi syy, joka tekee kinskyistä astetta kivempia !). Ulkoasu kolahtaa niin että lähestulkoon kuhmun jättää jälkeensä ja nyt mun on samaan hengenvetoon mainittava: tallin nimi on NAMU! Mä jotenkin ihastuin siihen heti ekalla kerralla. Kenston's Kinsky Sporthorses, näin sen täytyy olla eikä millään muulla tavalla.
Mulle ei saa ikinä sitten tarjota yhtäkään kasvattia, muuten mä hurahdan ihan totaalisesti.
|