Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaukkajaos // 18

Lähettäjä: Kynttiläkyttä 
Päivämäärä:   9.8.10 20:34:42

»edellinen

»ponilaukkajaos

Re: Ponilaukkajaos // 18

Päivämäärä:   9.8.10 20:36:16

aaha muistinpas et on 18 :D

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   9.8.10 20:39:00

Meinasin just tulla sanomaa, että JEE muistit! :DD

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   9.8.10 20:44:08

Hyvä että muistit :D

Mien voi vielä julkaista tuota miun oriasemaa, vaikka se periaatteessa on kyllä valmis. Eipä siinä paljon julkaistavaa kyllä ole, muutamia oreja nimen ja kisatietojen kera :D

Onhan miulla kyllä yksi ori siitokäytössä, se vain sattuu olemaan englantilainen täysiverinen. Vaikkakin, sehän voisi ihan hyvin astua jonkun ponin, niin saisi nelosryhmäläisen!

Kyllähän tuo muuten onnistuisi ja mieluusti ottaisin tuosta orivarsan itselleni, mutta.. Kyseinen ori vain sattuu omaamaan yli nelipolvisen sukvun :/

Ei kenelläkään sattuisi olemaan kolmipolvista ponitammaa "lainaksi"? (: Varsan ottaisin siis itselleni oriksi kisaukseen ja myöhemmin siitokseen, jos ura sen vain sallii. Tamman omistaja saa varsan kasvatikseen jos haluaa, mutta miekin voin sen kyllä omiin nimiin ottaa.

Päivämäärä:   9.8.10 20:45:54

Tuire, yäh mä oon ainakin oottanut että näkisin mitä sä oot oikein touhunnut (:

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   10.8.10 10:30:00

Hyvin meni loma, kiitti Haperolle kysymästä ^^ Kilometrejä tuli autoon melko paljon (yhtenäkin päivänä lähdettiin kattomaan Sodankylään kavereita jokka on siellä intissä. Yhteensä kilometrejä tuli sellaset 850 että kivat mulle kun olin ainoa kuski =D Tänään kouluun ja kun samalla alkaa porukoitten säännöt eli ei viikolla lähetä minnekään rilluttelemaan niin ehin keskittyä taas virtuaalihommiinkin ^^
Viimenen vuosi amista lähtee, kääk. Mihin tää aika on hävinny? = D Muistan vieläkin sen ala-asteen viimeisen päivän niin nyt muka sitten amiksen viimenen.. = SS

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   10.8.10 11:00:07

Jooo.. Nyt olisi 11 tammaa siitoskäytössä, joten "muutamia" astutuksia pitäisi tehdä :D Neljä tammaa on jo saanut varsan, kaksi saavat omansa 13. ja 14. päivä, joten eihän sitä jää kuin viisi tammaa vielä jäljelle :D

Mutta omia oreja on "vain" neljä, joten ulkopuolisia kaivattaisiin kyllä lisää. Toisaalta, jako menisi kyllä aika reilusti, koska kolmella on jo yksi varsa, joten se neljäs saisi kaksi tammaa ja muut yhdet :D

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   10.8.10 11:06:48

Kynttiläkyttä: http://chigeon.webs.com/rp/reppu.html tässä tää täykkis (:

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   10.8.10 12:45:39

Mulla on hirvee varsatehtailija olo, kun Chigeonissa (perutettu lokakuussa 09, ekat kasvatit marraskuussa 09) on 34 kasvattia! Puhtaita chincoteaguenponeja niistä on 26, 2 on laukkahevosia (xx ja x) ja loput 6 on nelosryhmäläisiä risteytyksiä. Intouduin kirjottamaan siitä meidän blogiinkin (http://chigeon.blogit.fi/)!

Päivämäärä:   10.8.10 12:52:54

Nintsu, joo annetaan mennä vaan (: käviskö astutus huomenna? Mulla on kantaville/syntyneille ihan oma jonkin sortin ikääntyminen joten saattaa syntyy millon sattuu :D

MUAHAHAAA mun oma rakas kultapallero voitti teijän shettikset 8D

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   10.8.10 12:56:33

Juu, meille käy erinomaisesti! Pistele varsan sivuja sitten joskus mailiin tai jonnekin. Ja toivon siis varsan menevän laukkakäyttöön (:

Päivämäärä:   10.8.10 12:59:39

Nintsu, Joo kyllä se laukkakäyttöön menee varmasti (: nyt vaan mietin että pitäiskö huutokauppaan tuupata kun en ihan heti kuvia olisi löytämässä ellei varastoista jotain löytyisi (;

Päivämäärä:   10.8.10 13:59:15

etusivulle HOP

ah mun yksinkertainen ponien kotitalli ois nyt niinku osalta valmis mutta hevosten sivut eri väriset mutta nyt ei millään jaksa vaihtaa :D

Päivämäärä:   10.8.10 17:39:27

Kynttiläkyttä, vie sun superponit pois. :DD Eeli ei TAASKAAN voittanu maidenia... :s

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   10.8.10 17:43:05

Mulla on nyt paha ongelma, haluaisin hommata paljon laukkureita (nyt löytyy 5), mutta tallissa kasvatetaan russeja eikä sinne pajoa muun rotuisia mahtuisi.... Hmm.. :D Laukkarussien kysyntä vastaavasti ei ole kovin huimaa..

Lähettäjä: Sarina 
Päivämäärä:   10.8.10 17:45:52

Suvi// Ostaisitko nuoren ja sijoittuneen shettis laukkatamman?

http://victoriadesmile.webs.com

Vastaile viekkuuni tai tähän : )).

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   10.8.10 17:47:43

Ainiin, kellään sopivaa morsianta shettikselle? :)
Butter on sielällä voittanut grade I:sen ja risuilla grade II:sen. :)

Päivämäärä:   10.8.10 17:55:12

SUVI

SUVI// Ostaisitko nuoren ja sijoittuneen shettis laukkatamman?

http://victoriadesmile.webs.com

Vastaile viekkuuni tai tähän : )).

Päivämäärä:   10.8.10 18:24:15

Hapero, ahhahahaa enpäs vie :P

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   10.8.10 18:28:44

Sarina, pahoittelen, tallissani ei ole tällä hetkellä yhtään vapaata karsinaa. :(

Lähettäjä: Jenni L 
Päivämäärä:   10.8.10 18:46:58

Mun pitääs kisata nuolla poneilla. Onko ratsuponi mihin ryhmään kuuluva??

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   10.8.10 18:49:58

Suvi, missä sie olet piilotellut tuota miestä?! (: Voisiko Butter astua kaksikin minun tammaani? Molemmat varsat jäisivät näillä näkymin Prestaan kisaamaan ja myöhemmin sitten siitokseen. Luonnollisesti sie voit toisen varsan ottaa, jos haluat.

Milly Moren astutus voisi olla huomenna, jolloin varsa syntyisi 18.08.2010. May Clover voitaisiin astuttaa 15. päivä, joten varsa syntyisi 22.08.2010. Toinen tammoista tosiaan kisasi sileillä ja toinen risuilla, joten niiden perusteella määräytyy varsan (alku)painotus.

Päivämäärä:   10.8.10 18:54:11

Suvi// Eipä mittää : )).

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   10.8.10 18:55:49

Tuire, voihan se astua. :) Sie voit kyllä varsat pitää, ilmoittele vaan niiden sivuja kuhan syntyvät. :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   10.8.10 19:05:06

Suvi: Hieno, kiitos oikein paljon! Mieluusti nuo molemmat kyllä itselläni pidänkin, niin on sitten erilaisia sukuja tulevaisuudessa noiden yksipolvistenkin joukossa (:

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   10.8.10 19:20:01

Jees, mun toinen laukkaponini voitti nyt maidenin :) Tallille sain uuden ulkoasun, ponit muuttavat sinne sitten, kunhan saan tallin kuntoon ensin. :'>

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   10.8.10 19:32:35

Hah, Tytin laukkaponi, mun tuonti, mä oon hyvä näis x)
Onnea vaan teille, tyytyväinen (:

Pitäis taas osallistua laukkoihin mutta mä olen niin laiska..

Päivämäärä:   10.8.10 19:33:58

Munki pitääs osallistua laukkoohi jos sais noita poneja eteenpäin

Päivämäärä:   10.8.10 19:51:09

Minä otin itseäni niskasta kiinni ja vaihdoin hevosten ulkoasun itse talliin sopivaksi :D (kaikille paitsi yhdelle sivulle joka on tässä viestissä)

Feya astutetaan vasta huomenna mutta olio on jo valmiina. Nyt siis kysynkin teiltä rakkaat ystävät, oisiko kukaan kiinnostunut ostamaan häntä? Toki voi saada myös orina mutta ensi sijasesti tammaksi ajattelin. Jos otus ei mene nyt kaupaksi luultavasti menee huutokauppaan.

Päivämäärä:   10.8.10 19:53:38

Kynttiläkyttä - Minulle kisaamaan koska minulla olisi kuvat valmiina. Sivunäyttönä tämä http://elovena.webs.com/treecolor.htm hmm... Tammalle etsisin hyvän kotitallin.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   11.8.10 11:02:23

Mie olisin tarjonnut tuolle oriolle orina paikkaa oriasemalta, mutta kun en tykännyt isän tuntemattomasta suvusta :/ Mutta ehkä joku toinen kerta sitten (:

Päivämäärä:   11.8.10 16:52:13

Mitä mä teen Eelille, noiden kisojen lisäksi kaksi kakkossijaa maidenista... mutta,mitäs te tollaselle ponille teitte?

Päivämäärä:   11.8.10 17:05:45

Nyt on oikeasti viime hetki ilmoittaa niitä laukkaponien sivuja mitä ostitte huutokaupasta tai laitan ne varastoon ensi huutokauppaan!
Vinkku, Ellu, Vivi, Reprobate, Jenni näytti olevan vielä listalla. Jos joku on tehnyt sivut ja lähettänytkin ne mulle mutta oon unohtanut niin sanokaa ihmeessä etten vaan ota poneja teiltä pois tai laita toista kertaa kaupaksi. = ) Ja tämä ilta enää aikaa, sen jälkeen turha kerjätä armoa... Tässä kuitenkin ollut melkein 2 kuukautta aikaa o,O

Kalentereiden päivitystä, sitten huonoja kuoppaan tai kauppaan ja uusia poneja kehiin = )

Päivämäärä:   11.8.10 17:07:05

Millos tää seuraava huutokauppa on, onko jo tietoa?

Päivämäärä:   11.8.10 17:10:07

Öömhh.. Viikolla 34 jos sovitaan? = ) Pe, la vai su? Mihin kellonaikaan, toiveita? Perjantai ei varmaan onnistu kun mulla luultavasti töitä.

(pakko hehkuttaa ot'na että sain tänään oman alan töitä koulun ohelle paremmalla palkalla kuin uskalsin toivoa ja paikkaan jossa olin työssäoppimassa eli tunnen ihmiset ja näin. Aivan ihana paikka <3)

Päivämäärä:   11.8.10 17:14:09

Onnea vaan työn johdosta! :))

Ei perjantaita, mielummi lauantai! Mikäs kellonaika se sitten on? Montakos tuntia siinä meni viimeks...?

Päivämäärä:   11.8.10 17:39:08

Mulle sopis parhaite 16.00-->

Päivämäärä:   11.8.10 19:10:05

etusivulle

Päivämäärä:   11.8.10 20:00:48

Eikö alkanut viimeks huutokauppa 15.00? Eikö ois kivoin aloitella suunnilleen siinä samoihin aikoihin eli 15-16.00?

Lähettäjä: miltsu 
Päivämäärä:   11.8.10 20:04:47

munkin mielestä lauantai ois hyvä ja toi 15.00 kuulostaa sopivalle, siihen mennessä oon varmana jo heränny :D

Päivämäärä:   11.8.10 20:18:09

Ei ei, 16.00. :D Oon kuitenki syömäs 15.30 tjn, ni sit multa menis shettikset ohi. :D

Päivämäärä:   11.8.10 20:23:11

No miksei tollon 16.00, ku sit ois ehtiny koirat lenkittäää ja kaikkea. Sitten pitää vaan ilmottaa kaikille että kone on varattu niin ja niin kauan tästä ja tästä lähtien x)

Päivämäärä:   11.8.10 20:37:41

Niinpä, koirakin olis lenkitetty! 16.00!

Päivämäärä:   11.8.10 21:16:39

mulle vois käydä melkein mikä tahansa aika (:

Päivämäärä:   11.8.10 21:26:25

nyt keskustelua kun mä olen taas paikalla :D mun ponit ei sitte pääse ikinä eteenpäin, molemmat jämähtäny G3 lähtöihin kun aina on peruttu 8(

Päivämäärä:   11.8.10 21:31:48

Mun Eeli on niin jumissa maidenissa. Kuoppaan koht koko ponin jos ei voittoa tule...

Päivämäärä:   11.8.10 21:32:35

Hapero, kummissa kisaa ?

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   11.8.10 21:45:02

Kynttiläkyttä, sama homma.. Mullakin yksi poni jumittaa G3:sessa kun aina on lähdöt peruttu..

Päivämäärä:   11.8.10 21:47:38

Suvi, pitäs saada ees vähän enemmän osallistujia (:

Päivämäärä:   11.8.10 22:10:13

Mulla on 4 ponia jumittanu maideniin , en kyllä oo ilmoittanu nyt ku en oo ettiny

Päivämäärä:   11.8.10 22:13:38

onneks noi mun ovat nyt päässeet edes vähän pitemmälle kuin maiden :)

Lähettäjä: Tierra (koulu) 
Päivämäärä:   12.8.10 08:41:58

Eli lauantaina kello 16.00 ;)

Päivämäärä:   12.8.10 12:14:49

Minusta ei näköjään oikein ole enää koulun penkille istumaan. Kolmas päivä menossa, tai toinen kunnon opiskelua, ja nyt jo tuntuu pää hajoavan = D

Päivämäärä:   12.8.10 13:21:42

Nostellaan.... = )

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.8.10 14:00:19

Hapero: Mien ainakaan tuollaisen maiden-määrän jälkeen enää yrittäisi, mutta mikset kokeile sileitä?

Lähettäjä: Jaya 
Päivämäärä:   12.8.10 14:13:52

Tierra, lisäättekö te/sinä huutisponit käsin sinne myyntilistalle? Ihan hirmunen homma kun viimeksikin poneja oli 100+ kappaletta, nyt varmaan vielä enemmän? Koodeilla sais helpomminkin sen hoidettua...?

Päivämäärä:   12.8.10 14:41:59

Ei siinä kovin iso homma ole. Sen kun kopioi liitä mailista sivulle... Jos joku oikeasti jaksaa värkätä sen koodin niin voidaan käyttää mutta vähemmän aikaa menee copypasteta nuo sivuille kuin alkaa tappelemaan koodeja. (Tosin itelläkin olisi joku koodi valmiina mutta menee näinkin.)

Päivämäärä:   12.8.10 14:56:34

Ohops, edellinen kuulosti tylylle = D Ei ollu tarkotus ^^

Päivämäärä:   12.8.10 15:33:58

Eipä mitään. ;) (Mietin vaan kun miulla on yhdellä liitolla käytössä valioanomusten hyväksymiseen ja hylkäämiseen käytössä lomake ja php-koodi. Ihmisille on siisti, helposti täytettävä lomake ja anomukset ilmestyy suoraan salasanasuojatulle sivulle, josta voin hyväksyä tai hylätä anomukset järjestyksessä. Hylätyt anomukset katoaa bittiavaruuteen, hyväksytyt ilmestyy nättiin taulukkoon valiosivulle. ^^ Sopis varmaan huutokauppaponeillekin melkeen sama systeemi, joka ryhmälle vaan oma lomake ja sivu pitäis tehrä. Muttah, jos olette tyytyväisiä nykyiseen tapaan niin jees. :)

Lähettäjä: Kuro 
Päivämäärä:   12.8.10 15:52:46

Jaya hei. Väsäilen tässä Pop Popin sivuja, ja rupesin miettimään tuota tamman ikääntymistä.. Millä metodilla hän mahtaa ikääntyä, kun on tänä vuonna syntynyt ja kuitnekin kuusivuotias jo?

Päivämäärä:   12.8.10 15:55:43

Kuro:
Ajankulkuna on käytetty 1kk = 1a, ikääntyminen aina kuun ensimmäisenä päivänä. Vaihda vain vapaasti CAS:in tmv. :)

Päivämäärä:   12.8.10 17:41:28

Kappas, kappas. Niinhän tuolla sivuilla lukikin. (: Taidan olla hivenen sokea. Sivut tulevat löytymään tästä osoitteesta. Vielä ovat hivenen kesken - mutta perustiedot ovat jo siellä.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.8.10 20:41:36

Tierra muuten, et vissiin ole tähänkään mennessä huomannut, että Chigeonin kaikki risuestelähdöt(kin) ovat olleet hiekkapohjaisella radalla? Meinaan vaan säännöissähän lukee, että ne tulee juosta aina nurmella :D Jo pidemmän aikaa miun on tästä pitänyt "kysäistä", mutta aina se on jäänyt.

---

Te joiden kisojen vip on päiviä ennen itse kisaa, niin miksi näin? Ymmärrän jos välillä on yksi päivä, vip esim. 10. päivä ja kisat sitten 12. päivä. Näin tulokset saadaan varmasti ennen varsinaista kisapäivää eikä ne venähdä esim. sen päivän illaksi.

Mutta esimerkiksi Lou Racersin laukat ovat 15. päivä, mutta vip oli jo 10. päivä. Miksi ihmeessä tällainen menettely? Tuloksiakaan ei vielä missään näy. (Eipä sillä että ne pitäisikään olla heti kun vip mennyt tms.)

Tuollainen ei vain oikein toimi laukkapiireissä, joissa on kuitenkin ideana kisata yksi kisa kerrallaan. Tietysti G1- ja ungraded-lähtöihin voi osallistua useampaan kerralla, koska niissä saatu voitto ei muuta mitään. Tai jos jää ponin kanssa kisaamaan esim. G3-tasolle voitonkin jälkeen.

Esimerkkinä nyt tuo Loun kisa. Jos osallistun siihen 10. päivä, en voisi osallistua mihinkään kilpailuun sen ja 15. päivän välillä, koska en tiedä voittaako ponini jonkun lähdön tuossa kisassa. * Tästä syystä saattaa jäädä useampikin kisa ilman osallistujia. Vaihtoehtoisesti voin jättää Loun kisan väliin ja osallistua jopa kolmeen eri kilpailuun sinä aikana.

* Mie kun tosiaan osallistun ainoastaan yhteen kisaan kerralla ja odotan niiden tulosten saapumiseen asti.

---

Kukin tietysti tyylillään eikä tuollaista ole mitenkään kielletty. Ja Lou Racers oli nyt tosiaan vain esimerkki (: En vain todellakaan ymmärrä miksi monet näin tekevät. Vaikea uskoa että oikeasti tarvitaan useampi päivä niiden tulosten arpomiseen :D

Toisaalta tietty jos kyseessä on esimerkiksi koulukilpailut, joiden osallistujat ovat täysin samat jokaisessa 12 luokassa. Tällöin olisi hyväkin arpoa tulokset eri aikoihin, jotta niihin saa hieman sattumaakin.

Päivämäärä:   12.8.10 20:43:56

Saakos ratsuponilla laukata jos sillä on 50%ponia ja 50%muuta

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.8.10 20:45:54

Jenni: Kyllä saa, jos sen säkäkorkeus on enintään 148 cm.

Päivämäärä:   12.8.10 20:57:27

Pitääpä alkaa tuoda :) Onko tuo sitte ryhmä 4

Päivämäärä:   12.8.10 23:14:08

Mun aika ei taas riitä kaikkialle: koulu, kaverit, virtuaalikopukat ja muu dataus JA sen huomaa et minä liikuskelen hootee.netissäki tälläsinä ihmeaikoina :D
Jostain pitäs nyt saada aikaa enemmä (:

YLÖS VAIKKAPAAA

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   12.8.10 23:55:15

Kynttiläkyttä > mullekin kelpais muutama lisätunti vuorokauteen ... Varsinkin ensi viikolla kun koulu alkaa täydellä teholla :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   13.8.10 07:45:56

Jenni: Jos ne "muut" ovat laukkarotuja, niin silloin se on nelosryhmäläinen. Ratsuponissa kun voi käyttää myös esimerkiksi puoliveristä, joka luonnollisesti ei ole laukkarotu (:

Päivämäärä:   13.8.10 09:08:33

Mie muistaakseni huomautin Loun kisoista, mutta kun ei sitä ole kielletty niin lisäsin kuitenkin kalenteriin.. = )

Enpä ole huomannut tuota että väärällä pohjalla... = D

Päivämäärä:   13.8.10 11:16:45

Mennäänpä etusivulle

LähettäjäSandi 
Päivämäärä:   13.8.10 12:31:48

Mulla on ikääntymisongelma poneilla. CAS on täydellinen kilpaileville poniineille mutta varsoille ja siitosponeille se tuntuu ihan tuskaisen hitaalta. :/ Olisko hölmöä laittaa VHKR nuorille ja vanhoille ja CASin mukaan menisvät vain kisaamisen ajan? Vai mitähän sitä keksis..

Päivämäärä:   13.8.10 14:54:06

"Poniineille" :D Määkin tahdon poniineja enkä mitään tylsiä poneja! :D

Kröhöm, asiaan. Pistä aina tuplat lisää ikää varsa-ikäisille? Muille kun tulee +1 ikävuosi, niin varsoille tulisi +2? Varsan kasvaminen kolmivuotiaaksi kestäisi silloin 1½ CAS-vuotta ja nelivuotiaaksi 2 CAS-vuotta sen neljän CAS-vuoden sijaan. Tai sitten varsa ikääntyy ensimmäisen CAS-vuotensa aikana suoraan kolmivuotiaaksi?

Päivämäärä:   13.8.10 15:02:56

Sandi, omat tuonnit ikääntyvät CAS-vuoden mukaan (4-5 vuotiaat) mutta muuten olen aika kärsimätön niin esim kasvatit kasvaa ja parissa viikossa kilpailuikäisiksi :D

nyt kaikki ponit (kisaavat) kilpailevat G3 tasolla :D

LähettäjäSandi 
Päivämäärä:   13.8.10 15:08:47

Voisin laittaa noin että ensimmäisen CAS-vuoden aikana varsoista plopsahtaa kisaikäisiä ja sitten taas kisaamisen jälkeen vaihtakoot VHKR:ään. Pitää vaan muokata mun ikälaskuria vähän paremmaksi ettei tartte niin kamalasti laskea jokaisen ikää lisätessä. :D

Päivämäärä:   13.8.10 15:17:52

Mä en jaksa tuoda ratsuponia itselleni(LAISKA)

Päivämäärä:   13.8.10 15:30:48

Jenni L, oota huutokauppaa ni eiköhän sieltä sitten löydy (:

Päivämäärä:   13.8.10 16:50:42

Voisin kyllä tunkasta Eelin sileille tässä.

Mulla on sillai, että osallistua saa siihen asti, kunnes tulokset tulee. :)

Päivämäärä:   13.8.10 17:01:30

Kynttilä, Vois odottaa ja sitte kummiski te ihanat ihmiset ostatta kaikki mun nenun edstä, No möä ruinaan sitte jos näin käy :)

Päivämäärä:   13.8.10 17:18:53

Jenni L, no mua ei tartte pelätä viejänä sillä katon vaan kivan nimisiä otuksia ja jos ei löydy ni mielellään tuon itse sitten :)

Päivämäärä:   13.8.10 17:24:31

jepp, Tuo huutokauppako on kuun lopuilla??

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   13.8.10 20:08:07

Minunkin piti jo pari kisaa sitten sanoa täällä näin tosi "yleisesti", että miunkin laukkoihin saa osallistua niin kauan kunnes tulokset tulevat. Yleensä saan ne arvottua kisapäivän aamulla, mutta joskus se voi venähtää iltapäivälle/illalle.

Juu, 28.08.2010 kello 16.00. alkaa huutokauppa.

Päivämäärä:   13.8.10 21:59:32

nostelenpas tässä vähäsen (:

Päivämäärä:   13.8.10 22:02:53

aika ot. mut jotain keskustelua nyt aikaseks. Ärsyttää kaikki keskustelut koulussa, että mihin sitte opiskelemaa peruskoulun jälkeen... Kaikilla joku selkee visio, ja itellä ei hajuakaan.

Päivämäärä:   13.8.10 22:20:29

Hapero, itellä perjaatteessa suunnitelmat mut ei sitte millää jaksa edes ajatella hakevansa minnekkään :D

Päivämäärä:   13.8.10 22:22:52

Mä pystyn kyllä listaamaan pitkän pätkää sitä, mitä en missään nimessä haluu tehdä, mut sit siihe se jää. :D

Päivämäärä:   13.8.10 22:27:28

Hapero, mä taidan ihan vaan tyytyä tohon lähilukioon kun ei minnekkään pidemmälle (helsinki) jaksa lähteä. Jos nyt numerot pysyis samassa ni oisin niiiin tyytyväine mut kiva ku joku äikän ope selitti et mitäs kaikkee tehdään äikässä tänä vuonna ni meitsi oli sillei et ei prkle tippuu numero :D

Päivämäärä:   13.8.10 22:34:56

Lukio on niitä varten jotka ei tiedä mihin mennä. :D Taidan liittyä tähän kerhoon...

Päivämäärä:   13.8.10 22:41:01

Huhuhu. Minä kävin peruskoulun jälkeen lukiota 3 kuukautta, kun en tiennyt minne mennä. ;) Kyllästyin - ja lopetin kesken. Seuraavassa yhteishaussa hain sitten media-alalle ja nyt porskuttelen toista vuotta eteenpäin. Tämän jälkeen luultavasti joko korkeakouluun tai toinen (ja kolmas. ja neljäs) ammattitutkinto hankintaan. Elämä on täynnä aikaa opiskella, älkää stressatko.

Päivämäärä:   13.8.10 22:42:33

Hapero, niin no :D itellä ainakin pakko käydä lukio ennenkuin pääsee sille alalle mille haluan opiskelemaan yliopistoon (;

Päivämäärä:   13.8.10 22:46:06

Kuro, mun stressiä ei vähennä mikään :D kauheet paineet jo pitää todistuksen ka 9:ssä...

Päivämäärä:   13.8.10 22:52:34

Onneks mulla on koko ikä ollu aika helppo homma koulussa + se ka yli 9. :))

Päivämäärä:   13.8.10 22:58:21

Hapero, no just joo :D

Päivämäärä:   13.8.10 23:05:43

Reilu peli ja niin. :D

Oih, meillä on kohta jo 18 täynnä! ^^

Päivämäärä:   13.8.10 23:10:06

joo no meijä random keskustelu auttanu siinä :D no valittakoon jos häiritsee sitte (;

Päivämäärä:   13.8.10 23:20:05

Pääasia musta on se, että keskustelua tulee. ;)

Päivämäärä:   13.8.10 23:20:49

Joo, sit kaikki osallistuu tuon miun ekoihin laukkoihini.

Joos, maanantaina alkaa koulu ja jännittää hirmusti kun yhdistelmäopinnot täältä tullaan iik..

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   14.8.10 00:07:18

Miekin menin lukioon, jotta olisin sen jälkeen päässyt lakia opiskelemaan. Noh, ajan tullessa ei lisälukeminen enää kiinnostanut ja ikuisena pessimistinä en edes uskonut pääseväni sisään :D Minullakin oli siis ihan hukassa mitä tekisin lukion jälkeen, mutta opokurssilla satuin löytämään tietojenkäsittely-alan, tehtäviä esimerkiksi: ohjelmoija, webmaster, www-suunnittelija.

Lukion jälkeen hain Haaga-Heliaan ja vielä pääsinkin sinne, mutta päätin pitää välivuoden ja muutin kihlattuni luokse. Noo, vuosi vähän venähti ja suunnitelmat muuttu: meidän poika täyttää 8 kuukautta 24. päivä tätä kuuta (:

Sattumalta näin tuon naapurissa olevan koulun telkkarimainoksesta, että sieltäkin löytyy tietojenkäsittelyala. Nyt olisi siis tarkoitus kevääksi hakea sinne, kun poikakin on silloin jo tarpeeksi vanha mennäkseen hoitoon.

Mjoo, tuli vähän "ylimääräistä" juttua eikä ketään varmaan noin tarkka elämänkuva kiinnosta. Mutta ihan sama :D

Päivämäärä:   14.8.10 08:03:56

Kukaan ei varmaan odota tuloksia mun ponilukoista?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.