Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaukkajaos // 16

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 23:11:30

edellinen

Ponilaukkajaos

Re: Ponilaukkajaos // 16

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 23:11:57

Niin siis 17 tämä on olevinaan, seuraavan aloittaja muistakoon sen :D

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   1.8.10 23:12:50

No mut tää voi olla vaikka tämmöne, 16 b tai jtn xD

Lähettäjä: Jessi/JeN 
Päivämäärä:   1.8.10 23:13:21

Mäki vähän ajattelin et mitä ihmettä?!?!?!?!

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 23:13:45

"-- eihän sitä kukaan kiellä."

.. tai määritä mikä on hyvä juoksija. Minusta tuollainen ei ole, mutta jonkun mielestä se voi olla.

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   1.8.10 23:24:31

Aplodit Tuirelle. ;)

Nojuu, pitäisköhän tosta huutokaupasta tehdä oikein topa, että saadaan poneja kaupattavaks?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 23:29:02

Niihä tuo Tierra sano, että joku jaksava voisi topikin tehdä. Ja kyllähän se ihan hyvä olisi, jotta niitä poneja tosiaan tulee myyntiin. Vaikka ehä mie tiiä kui paljo siel niit nyt on, mutta eihän niitä koskaan voi liikaa olla (:

Päivämäärä:   1.8.10 23:31:17

Ite pistin sinne tossa tälläviikolla viis shettistä iso-britanniasta. :)

Mut kuka jaksaa tehdä?:D

Lähettäjä: Kynttiläkyttä 
Päivämäärä:   1.8.10 23:35:25

Tuire, ite oon tykästynyt kovasti connemaroihin että niitä :) (vähän myöhään tässä sanon mut ihansama) :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 23:41:42

Kynttiläkyttä: Selvä homma, hankitaanpa siis myös connemara tuonne (: Ja ei todellakaan ole mitenkään myöhästä, kyllä tuonne noita poneja mahtuu vaikka kuinka ja paljon ^^ Jollei sitten kaikki kerralla kisaamaan, niin sitten kun joku maidenin voittaa, niin mahtuu taas yksi mukaan (:

Mien ainakaan jaksa mitään topikkia tehdä eikä mun kannatakaan: Ei ketään kiinnostaisi :D Ja nytkin mun pitäisi olla nukkumassa eikä laitella ponien tietoja..

Päivämäärä:   1.8.10 23:53:19

Mä voesin kyllä tehdä tuon topan huomenna, jos siitä sillon sais enemmän suomenkielisen. muttajuu, teitsit saa autella nostelemaan tarvittessa. ;)

Päivämäärä:   2.8.10 00:07:02

Argh, uteliaisuus vaivaa..

http://i31.tinypic.com/rady12.jpg <-- Onko toi teidän mielestä normaalin näkönen?

Joo mut.. Laukkaponien hulluussekoitus on alkanut, mä haluan quarterponeja kiitos huutokauppaan (:

Päivämäärä:   2.8.10 00:09:56

Joo siis kun pikkusisar sano, et vauvani näyttää epäsopusuhtaselta.. Sehän on vasta vauva tossa.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   2.8.10 00:33:28

Kuten jo itsekin sanoit, se on vasta vauva eli sillä on vielä kehittymistä. Eli ei tuossa mitään vikaa ole. Esimerkiksi varsoillahan on (lähes) yhtä pitkät jalat kuin emällään, eli aivan liian pitkät muuhun vartaloonsa nähden.

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   2.8.10 01:28:26

Hellurei sivistys! = D Mökillä käyty ja huomenna töiden jälkeen tarkoitus hypätä autoon reppu mukana ja lähteä jonnekin, kattoo sitten minne ja missä nukkuu jne. ^^ Että mua ei varmaan näy ensi viikolla koneella pahemmin niinkun lupailin ;)

Kyseltiin näitä että montako ponia on ilmoitettu nyt huutokauppaan:

Ryhmä 1 - 3 kpl
Ryhmä 2 - 6 kpl
Ryhmä 3 - 7 kpl
Ryhmä 4 - 0 kpl

Ja vertailuksi viime huutis:

Ryhmä 1 - 23 kpl
Ryhmä 2 - 23 kpl
Ryhmä 3 - 47 kpl
Ryhmä 4 - 8 kpl

Tosin ryhmärajoitukset oli erit silloin mutta silti. Että vähintään sitä yhteensä yli 50 ponia odotan ennen kuin huutokauppaa on tulossa. Ja se tulee ensi cas vuoden alussa, todennäköisesti viikolla 32 tai 34 pe, la tai su. Viikko 33 ei sovi kun on jyrsijänäyttelyt mutta jompi kumpi noista. Viikonloppuna kuitenkin koska silloin yleensä ei haittaa vaikka huutis venähtäisikin hieman ^^ Miten teille sopii parhaiten, kyselen näin että en ihan tyrannina päätä päivää ja aikaa vaikkakin viimeisen sanan sanonkin. = )

Päivämäärä:   2.8.10 01:30:09

Niin ja tehkää se topikki jos viitsitte, itse en nyt ehdi (oki oki, en jaksa xD) kun pitää jo mennä nukkumaan kun huomenna töitä ^^

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   2.8.10 08:33:59

Mie yritän tässä vääntää jotain tekstiä tuosta huutokaupasta, mutta toki jos joku muu kerkeää sen ennnemmin tekemään, niin siitä vain (:

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   2.8.10 08:50:01

Tässähän tämä virheitä täynnä oleva topikki huutokaupasta :D

Enkä muistanut laittaa sitä aikaa milloin se on.. Noo, sen voi ilmoittaa tuolla sitten kun se varmistuu että kumpi viikonloppu se on.

Päivämäärä:   2.8.10 14:22:00

Ilmesesti mun ryhmä ykkösen viis ponia ei tullu perille? :s

Lähettäjä: Jaya 
Päivämäärä:   2.8.10 14:51:03

Tuire, nuo herrat voi lähteä sinulle. Tee sivuja ja ilmoittele minulle niin homma on selvä. Käyn merkkaamassa nuo varatuiksi kunhan ehdin. Sen ratsuponiorin sukuun on merkitty yksi täysiverinen, mutta muuten voi ponirodut keksiä sinne oman maun mukaan. ;)

Runtattu on tosiaan hirveesti maidenia/allowancea kun ei voittoja ole tullut, ikävä kyllä. Tosin jotkut on sitten yllättäneet positiivisesti pitkän maidenin runttauksen jälkeen voittamalla esim. kaksi kertaa putkeen. :/ Ja yksi tammanruppana kiersi maidenia 7 lähtöä sileällä, sen jälkeen 6 lähtöä risuilla ja vasta sitten tuli voitto. Mutta sijoitusprosentti on kaikkiaan silti siisti 71%, mikä ei ole huono ollenkaan. Siitokseen niitä kannattanee varsalla tai parilla kokeilla, että aukeaisiko ura sieltä.

Päivämäärä:   2.8.10 15:16:09

pitäsköhän munki muutama poni tuoda huutokauppaan kuhan tässä nyt kerkeisi :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   2.8.10 15:53:05

Jaya: Kiva juttu, meen tästä heti tekemään oreille sivut. Luultavasti en kyllä saa niitä tehtyä vielä kaikkia, kun tuo yksi varmaan heräilee kohta puoliin. Mutta huomiseen mennessä laitan sivut siulle.

Päivämäärä:   2.8.10 19:51:34

Ohhoh.. Noin vähän vasta, eikö oo tullu perille, vai onko ihmiset vaan jättäny tuomatta. Mä oon innostunut ainakin joitain tuomaan ja vielä oisin reippaasti tuomassa lisää. Mun puolesta mieluiten vk 32, koska vk 34 oon kai koulussa ehkä mahdollisesti viikonlopunkin ja sit en pääse, tai sit pääsen.

Poneja tuomaan -->

Päivämäärä:   2.8.10 20:00:08

Äh, pakko päästä kun suunnitelmissa hamstrata jokaikinen joka käteen tarttuu.

Päivämäärä:   2.8.10 20:01:58

Mites te muut täällä, mitä mieltä:

Mulla olis 13 ponia. Mites on, ilmotanko ne johonki lähtöön niin että saavat edes yhden lähdön alleen, vaiko sitten ihan kisaamattomina huutokauppaan?

Lähettäjä: Jessi/JeN 
Päivämäärä:   2.8.10 20:03:20

Hapero - pukkaa tonne mun laukkoihin :)

Päivämäärä:   2.8.10 20:06:17

Hmmh, laitan kyllä seuraaviin mahdollisiin jos laitan, Prestan laukkoihin.

Päivämäärä:   2.8.10 21:47:47

up

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   2.8.10 22:07:46

Lisäilkääs muuten ponilaukkaporukat virtuaali@viimakuura.net haluan verkostoa :D

Päivämäärä:   2.8.10 22:11:48

Kya, lisäsin. :)

Päivämäärä:   2.8.10 23:01:53

nosto

Päivämäärä:   3.8.10 00:06:19

nousee

LähettäjäKatzu 
Päivämäärä:   3.8.10 12:58:42

Meillä on taas keskustelu kuollu... Dastik jää ny tauolle, kokeillaan muutamaa erilaista ulkoasua ja katsotaan sitten mikä on toimivin. Varmaan palataan vanhaa ulkkaan...

Päivämäärä:   3.8.10 12:59:19

Ooh, miun Petit Somni voitti Hiekkamyrskyn. ^^ Kaksoisvoitto omille poneilleni! Onnittelut minun puolestani muillekin kisassa pärjänneille.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   3.8.10 13:00:20

Tosiaan, onnittelut Jayalla tupla(voitosta)! Toivottavasti ensi kerralla tulisi hieman enemmän osallistujia, puolet noistakin pääsi mukaan suoraan, kun ei ollut vastustajia lainkaan :/

Päivämäärä:   3.8.10 13:47:58

Jes, Addulle VIHDOIN voitto G3!

Ja yhdeille tuonneista voitto maidenista. ^^ Mutta eipähän Eeli vieläkään sijoitu...

Päivämäärä:   3.8.10 21:13:10

nousuaa

Päivämäärä:   3.8.10 22:40:10

ylöös

Päivämäärä:   3.8.10 23:33:07

nousee...

Päivämäärä:   4.8.10 12:23:21

Ois kiva tietää mikä tuo huutisponien tilanne tällähetkellä on! :)

Päivämäärä:   4.8.10 12:47:21

Hienoa, kalenterista löytyikin nyt Beach Trophy. Kiikuttakaapa nyt G1-R2 poninne arvokisaan! Minulta lähti sinne dartm-tamma Pop Pop. :)

Päivämäärä:   4.8.10 14:18:37

Jaya, ei oo kakkosryhmäläisiä :s

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   4.8.10 15:24:36

Mulla on huimat kolme kakkosryhmäläistä, mutta yksikään ei tuohon pääse :/ Mutta ei voi mitään, ensi vuonna sitten.

Mitä mieltä olette, pitäisikö tuo minun Hiekkamyrsky-kilpailu järjestää aina vuoden lopulla vai voisiko se olla seuraavan kerran alkpuoliskolla?

Päivämäärä:   4.8.10 21:35:54

Tuire, jaa-a, ei kai sillä ole väliä jos päätät ettei kilpailua tulla järjestämäänkään juuri tiettynä ajankohtana? Sinun arvokisasihan se on. ;)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.8.10 11:34:20

Niin, eikä sillä periaatteessa muutenkaan niin väliä. Se ei kuitenkaan ole mikään yhtä suuri kisa kuin hevosten BC ym. Voisi tuon jossain vuoden keskiaikoihin järjestää, jos silloin vaikka löytyisi hieman enemmän osallistujia kuin nyt oli :/

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   5.8.10 16:58:49

Mitä rotuja haluatte vielä huutokauppaan?
(Olen tuonut jo muutaman skyroksenponin, nyffin, quaterponin ja vissiin pari shettistä jos oikein muistan.. )

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.8.10 18:46:13

Nelosryhmäläisiä lisää, esimerkiksi: täykkärisukuisia ratsuponeja ja welsh part bred -poneja sekä welaraponeja. Ja hei, risuille vaikka ylämaanponeja (:

Päivämäärä:   6.8.10 21:02:47

Shettiksiä huutokauppaan ;)

Päivämäärä:   7.8.10 13:56:55

Nostoa

Päivämäärä:   7.8.10 20:24:50

Mun kulta kilpailee jo G 2 tasolla ja prosentit 100 <3 :P

Päivämäärä:   7.8.10 20:45:40

Kynttiläkyttä, oi <3 Vilautappa tännekin, mielenkiinnosta.

Päivämäärä:   7.8.10 21:43:22

Kynttiläkytällä o melkone poni. :D

Päivämäärä:   7.8.10 23:18:53

Jee, tulokset Chigeon Poniesin laukkoihin, Beach Trophy etenee. :)

Päivämäärä:   8.8.10 11:59:54

Nousee.

Lähettäjä: Kuro 
Päivämäärä:   8.8.10 12:28:34

Heissulivei. Liityn seuraanne. (:
Pitkäaikaisena haaveenani on ollut palata virtuaalimaailmaan ja eritoten laukkapuolelle. Viime viikon vaihteessa polkaisin lopultakin käyntiin uutukaisen projektini Farfalle Ranchin, jossa täykkäreitten rinnalla kasvatan ryhmien 3 ja 4 poneja. :D Kisakalenteria vilkaistessa tuli tosin mieleen, että pitäisikö vaan julmasti laajentaa kaikkiin ryhmiin ...

Päivämäärä:   8.8.10 12:50:24

Kuro, tervetuloa mukaan! :)
Ja kyllä, ehdottomasti, otat myös söpösiä shetlanninponeja. ;))

Päivämäärä:   8.8.10 12:51:16

Jaya, hänen sivujansa ei ole kyllä vielä päivitetty mutta siis voitto g 3 lähdöstä saatu.

Päivämäärä:   8.8.10 12:52:20

Ei prkle muute toihan voitti just kans G 2 lähtönsäkki :o mun SUPER poni.

Päivämäärä:   8.8.10 13:19:58

Kynttiläkyttä, wow, toi on kiva :D

Päivämäärä:   8.8.10 13:23:17

HELOOOOOOUU!!!! ^^ Tierra palaa viikon lomalta hiljalleen.. = ) Vielä tämän päivän viiletän kavereiden kanssa jossain, kattoo minne mennään mutta huomenna pitäisi alkaa rauhoittumaan kun tiistaina alkaa koulu. Viimeinen vuosi, whuu = D

Mitäs tänne kuuluu?
Mulle ei ole tullu huutokauppaan poneja mutta voi olla että kun säädin yhtä koodia että noi laukka-anomukset menee Ninskulle niin se on kääntäny samalla huutoponitkin sinne.. = D Laittelen huomenna Ninskulle mailia asiasta. = )

Päivämäärä:   8.8.10 13:55:24

Tierra, olikos hyvä loma? ;)

Kivasti on ainakin ihmeiset sanonu laittaneensa poneja, toivottavasti tulleet perille. Noh, ite laitoin 12 ponia Tuirelle säpöön, siellä pitäisi olla. ^^

Päivämäärä:   8.8.10 18:56:15

Heeii, nyt olis kaupan "valmis" poni, G1-tason voitto takana ja Beach Trophyn kakkossija. Ottaisiko joku siitosponiksi itselleen? :D

6v dartm-t Pop Pop
- G1 13:5-2-1-0
- voittorahat 55600v€
- voittoprosentti 38% ja sijoitusprosentti 62%
- Beach Trophyn hopeasija CAS XVI

Päivämäärä:   8.8.10 18:58:12

Meille, meille, meille!
Farfalle Ranch kaipaa kipeästi poneja. (:
http://farfalleranch.webs.com/index.html

Päivämäärä:   8.8.10 19:11:25

Kuro, kyllähän tuo sopii. Tosin Pop Pop on kakkosryhmäläinen, jos keskityt vaan kolmosiin ja nelosiin? Tiedot löytyy täältä, sieltä voi napata mukaan mitä haluaa. :) Maahantuojaksi miun nickki ja säpo, erityisiä myyntiehtoja/vaatimuksia tmv. ei näitten tuontiponien kanssa ole. Ilmoittelet vain uusien sivujen osoitteen minulle.

Päivämäärä:   8.8.10 19:14:34

Ajattelin ruveta ranttaliksi ja laajentaa vain rajusti kaikkiin. Olen niin huono olemaan hillitty ja pysymään itse asettamieni rajojen sisällä.

Teen sivut loppuviikosta, sillä pääsen koneelle luultavasti seuraavan kerran keskiviikkona.

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   8.8.10 19:58:24

Nyt kysymys: jos ponin statistiikka on 4: 4-0-0 niin kilpailuttaisitteko vielä G 1 voittoon asti vai siirtäisittekö siitokseen ?

Päivämäärä:   8.8.10 20:05:54

Kynttiläkyttä, kilpailuttaisin lisää varovaisesti, josko parilla startilla se voitto jo tulisi. On kyllä tosi hyvä tuuri tuolla ponilla ollut, kaikista starteista voitto. :o

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   8.8.10 20:17:56

Toisaalta taasen kaikkien ei ole mikään pakko olla G1-tasoisia ja tuollaisen statistiikan omaava poni on ainakin minun silmissä jopa parempi kuin huonommat prosentit omaava G1-tasolla voittanut poni.

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   8.8.10 20:30:38

Jaya, jep mietin itekkin että kuinka hyvällä tuurilla voittanut kaikki O.o
Tuire, hmm tuossa olet kyllä oikeassa

ponihan on nuori joten taitaapi tamma nyt viettää kilpailuista lomaa ja olla siitoskäytössä.

EJ evm sukuinen connemara ori ja mieluiten toki hyvät prossat omaava (;

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   8.8.10 20:53:53

Ai niin joo, minunkin kaiketi piti connemara ottaa tuonne oriasemalle. Voisinkin mennä heti sellaisen hakemaan niin päästään kentille suoraan (:

Kynttiläkyttä, kumpaa lajia orin tulisi kisata/olla kisannut? Ei sillä että tämä minun tuleva ori sinulle kelpaisi, kun sen tosiaan vasta menen hakemaan ja kisaus aloitetaan, mutta mahdollisesti sitten tulevaisuudessa saat toisenkin oriehdokkaan (:

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   9.8.10 00:13:14

Tuire, no siis perjaatteessa ihan sama kunhan ois vähän kisattu + ihan ookoot prossat (;
mutta ehkä sitten seuraavalle kerralle voisit tarjota :D

Päivämäärä:   9.8.10 10:00:57

Noustaaas etusivulle. ^^

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   9.8.10 12:50:25

etusivulle.

Päivämäärä:   9.8.10 12:51:20

aikas hiljasta..

Päivämäärä:   9.8.10 12:52:00

Ohhoh, oonpas unohtanut tuloksia tuijotella, vai oonko nähny jo kaikki. Pakko päästä taas perille näistä laukkajutuista..

Päivämäärä:   9.8.10 13:02:47

Kylläpä Tuiren laukkoihin tuli vähän osallistujia, vai eikö vaan ole lisätty...? kolme 24 lähdöstä pystytään näillänäkymin pitämään?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   9.8.10 13:09:48

Todella vähän tuli osallistujia eli tuossa oli kaikki :/ Yhteen lähtöön sain itseltä ponin, mutta monet muut jouduttiin perumaan. Vaikka olisihan mie tuohon ykkösryhmäläisten maideniinkin voinut hakea kaksi ponia jostakin, mutta en oikein tykkää laittaa omia poneja omissa kisoissa kisaamaan yhtä vastustajaa vastaan.

Välillä ne nyt vain on tällaisia. Varsinkin kun minulla vasta pari päivää sitten oli samanlaiset kisat, joten ei välttämättä vain riitä poneja kaikilla.

Aika yksitoikkoiset tulokset kun katsoo: Kyan ponit voitti kaikki lähdöt, mutta ihmekös tuo kun ainoastaan yhdessä lähdössä oli muidenkin poneja. Minkäs teet.

Lähettäjä: TJS 
Päivämäärä:   9.8.10 13:34:52

Arvostatteko jaoksettomia kilpailuja, eli kannattaako niitä pitää?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   9.8.10 13:52:22

Mien ainakaan näe mitään syytä erotella alaisia ja villejä, jos jälkimmäisetkin noudattavat (edes suunnilleen) jaoksen sääntöjä. Esimerkiksi matkat eivät ole mitään älyttömiä ja mielellään myös ryhmäjaottelua hieman (eli ei laiteta niitä 100 senttisiä poneja kisaamaan 148 senttisten kanssa).

LähettäjäKynttiläkyttä 
Päivämäärä:   9.8.10 13:53:20

TJS, omasta mielestä ei kannattavaa varmaan pitää jaoksettomia sillä helpostihan ne PLJn "kautta" pitää ja hyvä jos osallistuja on jaoksen alasiinkin edes sen verran että kaikki luokat pidettäisiin.

Päivämäärä:   9.8.10 14:16:14

Hoh, yritän jaksaa ilmoitella omat tuonnit huutokauppaan. Kaipa nuo menivät perille, pari ekaa säpolla ja pari lomakkeella? Vielä liki kymmenen olisi lähettämättä... :D

Päivämäärä:   9.8.10 14:20:22

Itse ainakin katson vain PLJ:n kalenterin ja osallistun niihin laukkoihin, mitkä seuraavana ovat, en siis huomioi jaoksettomia laukkoja.

Päivämäärä:   9.8.10 17:09:16

etusivulle

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   9.8.10 18:09:09

Muistakaas osallistua huomiseen laukkakilpailuun, risuesteitä tällä kertaa. Jos ei muuten löydy poneja, niin äkkiäkös niitä hakee maidenia kisaamaan (: Tarvittaessa mie laitan/tuon omasta takaa poneja mukaan, joten rohkeasti vain osallistumaan!

Päivämäärä:   9.8.10 18:29:51

Tuire, pistelen mun risuilijat laukkoihin tässä piakoin. ;)

Lähettäjä: TJS 
Päivämäärä:   9.8.10 18:31:01

http://tjassa.webs.com/1/index.html
Myös ponilaukka.

Päivämäärä:   9.8.10 18:33:51

Tuire, osallistuin justiinsa (;

Vieläkin etsittäisiin Feyalle oria . Varsan tulevaisuuden suunnitelmatkin jo tehty :D

Päivämäärä:   9.8.10 18:45:20

Jooh, nyt kiinnostais hirmusti noiden huutokauppa laukkaponien tilanne, et onko viel minkämoista tarvetta tuoda tai jtn.

Tuiren laukkoihin osallistuttu (:

Päivämäärä:   9.8.10 18:48:02

Samoin, mutta Ode, voihan niitä aina tuoda, eihän niitä liikaa voi olla. ;)

Päivämäärä:   9.8.10 19:30:14

hiljenikö ? yhyy huomen kouluu 8(

Päivämäärä:   9.8.10 19:31:58

Ah, mulla alkaa koulu vasta sunnuntaina : D

Päivämäärä:   9.8.10 19:40:00

Ode, vaihetaaks? :D

mutta onneksi vika vuos ja sitten pääsee v*ttuun sieltä <3

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   9.8.10 19:47:46

Kynttiläkyttä: Millasta oria etsit? Mulla ois yks suvuton G1 tasonen Agave Platen voittaja täykkäri (:

Päivämäärä:   9.8.10 20:02:25

Nintsu, hmm ois kyl aika nami connemara x täykkäri :D kuvista tulis ehkä vaan ongelma muttamutta vilautappas ni katotaan (:

Päivämäärä:   9.8.10 20:13:43

Kynttiläkyttä, samoin, huomenna kouluun ja vika vuos. ;) Sit tosin lukio, muttah. :DD

Päivämäärä:   9.8.10 20:15:59

Hapero, nii no mutta kuitenki ton pakkotyöskentelyn vika vuos :DD

Päivämäärä:   9.8.10 20:19:43

Juhla sekin :'D

Päivämäärä:   9.8.10 20:21:16

Voi kyllä :DD

nostan tässä samalla

Päivämäärä:   9.8.10 20:26:16

Ai että odotan sitä kun saa päättötodistuksen käteen:D

Noh, odotan tässä huutokauppaakin, uusia poneja kaivattaisiin.
Ajattelin tässä avata Hengenvaaraan ihan laukkaponisiiven, hyvä idea..köh..?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   9.8.10 20:28:07

Heei, missä kaikki shetlanninponiorit ovat? Minulla siirtyi meinaan taas kolme tammaa siitokseen, joten olisi kiva saada niillekin varsoja (: Okei, onhan mulla neljä omaakin oria, mutta mielellään käyttäisin myös ulkopuolisia oreja.

Sentään pari oria ainakin näyttäisi olevan tulossa tuonne huutokauppaan, mutta kai niitä nyt muutenkin on? No, olenhan mie muutaman ulkopuolisen jo saanutkin, että kai pitäisi olla ihan tyytyväinen :D

Päivämäärä:   9.8.10 20:29:18

Sama :)

perustaperusta ! Munki kaikenkarvaset otukset (muut ku shettikset) sais partnereita (;

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.