Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: salmiakkitassu 
Päivämäärä:   23.9.16 14:26:17

Hui, uusi töpö tarinalle, tää on jännää! <3

Edellinen, josta löytyy myöskin viimeisin pätkä lopusta (jossa oli muuten turhan paljon virheitä kun jälkeepäin luin, oon ollu huolimaton!) Jatkoa pyrin saamaan valmiiksi piakkoin, vaikka koulu meinaakin ahkerasti varastaa kaiken mun vapaa-ajan.

Aka, hei kiva kuulla että kuvailu on selkeetä. Joskus mietin pitäskö mun nimenomaan kuvailla enemmän tai että jääkö jotkut tilanteet jotenkin valjuiks liian vähäisen kuvailun takia :D mutta hyvä jos ei!
wawawa & -, joo mä tykkäsin Kapasta kans erittäin kovasti ja surku oli kirjotella tuota pätkää, mutta pysyin kuitenkin suunnitelmissa, jotka mulla tän tarinan suhteen on :( </3

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   25.9.16 15:14:54

Jatkoo

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.16 13:17:38

Jatkoa? :) Tarina on koukuttava ja teksti hienon kuvailevaa ja eläväistä.

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.9.16 22:16:28

jatkoa ;)

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: omppuhillo 
Päivämäärä:   30.9.16 14:41:21

Wou, mä löysin tän vasta nyt junassa istuskellessa ja ahmin koko homman yhteen soittoon. Ihan sairaan hyvää kerrontaa ja juoni onnistuu pitämään koukussaan, vaikka aika yleinen aihe/kuvio :) JATKOA KIITOS!!!

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   7.10.16 17:41:58

Jatkuuko?

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: Jou 
Päivämäärä:   8.10.16 00:55:48

Jatkoa?

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.16 21:02:30

Jatkoa odotetaan kuin kuuta nousevaa! :-)

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: ak 
Päivämäärä:   8.10.16 21:56:01

Vierailin täällä tarinatuokiossa ekaa kertaa yli kymmeneen vuoteen ja jäin tähän heti koukkuun ja lukasin läpi kahdessa päivässä! Jatkoa nyt! En malta odottaa <3

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: kaysa 
Päivämäärä:   9.10.16 10:34:09

Mä oon seurannut tätä tarinaa alusta asti, mutta en oo kommentoinut varmaan kertaakaan? Tykkään tosi paljon sun kirjoitustyylistä, ja plussaa ehdottomasti siitä että vaikka jatkoa harvoin tuleekin, niin laitat mukavan pitkiä pätkiä. :) toivottavasti saat laitettua pian lisää!

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: Xdxd 
Päivämäärä:   24.10.16 16:09:15

Missä on taas jatko :(((

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: totinen 
Päivämäärä:   28.10.16 02:32:27

jatkoa odotan

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.11.16 14:05:14

Tais tääki jäädä kesken! Voiko joku oikeesti joskus kirjottaa tarinansa loppuun!!!!

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: salmiakkitassu 
Päivämäärä:   6.11.16 18:59:20

En ole jättänyt tätä kesken tai jättämässäkään, omassa elämässä vaan on niin paljon kiirettä, että tuskin oon koneelle ehtiny istumaan muuta kun opiskeluhommien pariin.

Seraava luku on tuloillaan ja heti kun saan sen valmiiksi niin laittelen tänne. Kiitos tosi paljon ihanista kommenteista <3

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: jeee 
Päivämäärä:   14.11.16 21:20:06

Jatkoa ootellaan edelleen :)

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.16 18:43:36

Jatkoa odotellaan... :-)

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: Xdxd 
Päivämäärä:   5.12.16 20:29:27

Nostetaas vähä...

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.16 20:27:20

Ei millään pahalla, mutta jos yhden luvun kirjoittamisessa menee toista kuukautta on se vähän kummallista.. reilua olisi sanoa suoraan jos ei jatka.

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: salmiakkitassu 
Päivämäärä:   13.12.16 14:26:03

Ei millään pahalla, mutta jos elämäntilanne on mitä on, niin ihan ensimmäisenä ei tule mieleen kirjoittaa, vaan saada omat asiat kuntoon ja siinä sivussa koittaa hoitaa opiskelut.

Jatkan tätä, enkä ole lopettamassa ja jos lopettaisin, niin siitä myös ilmoittaisin. Seuraava luku on tulossa, mutta valitettavasti siinä nyt kestää. Joululomalla viimestään saan uutta pätkää valmiiksi.

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: pujo 
Päivämäärä:   14.12.16 13:50:06

oho-oho, tässähän mennään tunteisiin molemmin puolin!

lukijat: kirjoittajilla tosin valitettavasti aina silloin tällöin tulee oikea elämä kirjoittamisen tielle.

kirjoittaja: lukijat (kuten minä!) taas äänestävät jaloillaan, kun jatko viipyy näin kauan.

annetaan kaikkien kukkien kukkia. peace!

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   21.12.16 04:23:03

Käväisin täällä taas piiitkän tovin jälkeen ja jäin heti niin koukkuun että oli pakko lukea koko tuotanto kerralla. Odotan innolla lisää sitten kun ehdit kirjoittaa, jännää <3

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.12.16 10:10:09

Nipsu, en turhaan odottelis jatkoa, edellisestä pätkästä on jo yli kolme kuukautta.

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: Ansku 
Päivämäärä:   28.12.16 13:14:26

-: itsepä näytät myös odottavan jatkoa kun kärkyt täällä :-) Ja niin teen minäkin

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.12.16 15:12:57

Eiköhän me jatkoa saada, voi olla että se ottaa hieman aikaa, mutta antaa kirjoittajan rauhassa laittaa elämä kuntoon.

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.2.17 11:39:50

hahaa, yli 5 kk edellisestä jatkosta. muutaman viikon päästä puolvuotissynttärit!

  Re: Kuljeta mua harhaan #2

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.5.17 00:55:44

Joo.. Ei tullut jatkoa.

Toiv kirjottajan asiat kunnossa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.