Lähettäjä: Jazz
Päivämäärä: 22.12.13 17:20:43
Heissan! Jatkoa ei valitettavasti ole tulossa kuin vasta tammikuun puolella, mutta minulla olisi tarjottavana irrallinen pätkä tarinan hahmoilla, jonka piti alunperi jäädä vain lahjaksi kaverilleni. Tulin kuitenkin siihen tulokseen että voisin sen julkaista täälläkin, teille pienenä joululahjana:3 jotenka tässä se sitten olisi:D varoittelen sitten sisllöstä, sillä söpöilyvaihde jäi päälle;) pätkä saanut alkunsa ja ideansa lentokoneessa kohti floridan lomamatkaa. Ja mikä voisikaan olla parempi inspiraation lähde kuin lentokoneen pien ja ahdas vessa? ;)
---------------
Odotin kärsimättömästi ulko-oveni edessä matkalaukkujeni kanssa, Josh oli myöhässä ja malttamattomana seisoskelin kylmässä talvisäässä. Odotukseni kuitenkin palkittiin kun mies ajoi autollaan kerrostaloni pihaan ja pyöräytti auton eteeni. Hän hymyili kuskin paikalla ihanaa leveää hymyyään ja loikin heittämään laukkuni takaronkkiin, istuin apumiehen paikalle ja pääsimme lähtemään.
"Hei Marcus", Josh tuumasi kumartuen antamaan suukon poskelleni, ovelasti käänsin päätäni juuri sopivalla hetkellä ja miehen huulet löysivätkin tiensä omilleni.
"Vai että sillä lailla", mies naurahti lähtien sitten ajamaan pois kerrostaloyksiöni hiekkakentältä. Hän silitteli lempeästi reittäni jutellessamme niitä näitä, enkä voinut olla kääntämättä katsettani tuosta musta hiuksisesta kaverista. En voinut olla tyytyväisempi, sillä olin saanut houkuteltua Joshin kanssani matkalle, meidän ensimmäisen vuosipäivämme kunniaksi. Kaikki palaset olivat vain loksahtaneet paikoilleen ja nyt matkustin onnellisena miesystäväni rinnalla kohti lentokenttää.
Lentokentälle ajoi noin tunnin - jos ei ollut ruuhkaa, muttä tänä aamuna kaikki tuntui hyvästä olosta huolimatta hitaalta.
"Eikö me voitais olla jo perillä?" vinguin miehelle hyvin lapsenomaisesti. Josh tyytyi kuitenkin vain pörröttämään hiuksiani virnuillen ilmeelleni, jonka olin vetänyt kasvoilleni.
"Älä viitsi kulta, jaksa vielä puoli tuntia", hän naurahti ja siirsi huomionsa takaisin tiehen. Olin onnistunut järjestämään lomaa töistä, joka oli ollut yllättävän hankala saada. Monica ei olisi millään halunnut laskea minua pois kahdeksi viikoksi, kun olin ilmoittanut lähteväni matkalle. Tietenkään en ollut kertonut mitään Joshista, varsinkin kun olin sanonut Monicalle olevani sinkku. Edelleenkään työpaikallani kukaan ei saisi edelleenkää tietää tästä mitään ja aika hyvin olin taivoitteessani pysynyt. Monicalle riitti se tieto, että pidin miehistä, mutta hänen ei tarvinnut tietää sen enempää. Etenkään vuoden takaisen murhajutun takia, johon Josh oli joutunut silloisen poikaystävänsä takia.
"Marcus, muistithan varmasti kaikki?", Josh kysyi varmistaakseen. Nyökkäsin, mielestäni olin muistannut kaiken oleellisen.
"Toivottavasti", mies tuumasi hymyillen. Olimme juuri saapuneet ruuhkaiseen lentokentän parkkipaikalle, kun automme rysähti. Joku vanhempi, vähän pyöreähkö mieshenkilö oli peruuttanut suoraan Joshin auton kylkeen.
"ei voi olla totta", mies parahti ja nousimme ulos selvittämään tilannetta. Poliisikin oli huomannut kolarin ja saapui auttavasti paikalle.
"minä vain peruutin ja sitten rysähti", vanha mies hysterioi. Konstaapeli rauhoitteli vanhusta ja kääntyi sitten meidän puoleemme.
"eihän teillä ole kiire? Selvittäisimme tämän tässä heti." Tarkistin kelloa, meillä oli tasan tunti aikaa koneemme nousuun.
"Parempi se on", myönsin vilkaisten Joshiin joka voivotteli autonsa puolesta. Poliisi selvitti kolarin, ja saisimme korvaukset automme korjaukseen. Tämä häsläkän jälkeen saimme parkkeerattua auton ja syöksyimme kiireen vilkkaan sisälle matkustajaselvitykseen.
"Passinne, olkaa hyvät", lentokenttävirkailija sanoi ojentaessaan passimme takaisin. Olimme läpäisset turvatarkastuksen leikiten ja nyt suunnatessamme jonnekkin odottamaan lentoamme, nappasin toista ködestä ja lähdin pujottelemaan väkijoukon lävitse. Sivusilmällä huomasin Joshn hymyilevän ujosti. Olin saanut miehen hämmentymään jälleen käytökselläni, minusta se oli nykyää vain hauskaa seurata miehen reaktioita, kun leikin hänen sietokykynsä äärirajoilla.
"Kävisikö tuo?" ehdotin pääkäytävällä sijaitsevaa vihertävää kahvilaa.
"Mikä vain käy, kunhan saan jostakin kahvia. Niin ja tietysti saan olla kanssasi", mies mumisi ujosti. Miten Joshista olikni tullut tämän vuoden aikana aivan toivoton romantikko? Ehkä minulla oli ollut vaikutusta asiaan. Hykertelin itsekseni miehen vieressä hänen ohjatessa meidät kahvilan puolelle. Valtasin mukavannäköisen nurkkapöydän ja Josh kävi tilaamassa meille kahvit.
"Miltä portilta lentomme lähti?" keskeytin Joshin vitsin nauraen.
"Se taisi olla numero 23, mutta en ole ihan varma." Josh kurottautui pöydän yli laittaakseen kätensä omani päälle ja sulki sormeni hänen tuttuun ja lämpimään kämmeneensä. En ottanut asiaa mitenkään pahalla, päin vastoin minun oli todella vaikea pitää sormeni irti tummatukasta. Hörpimme kahvimme loppuun tuijotellemme toisiamme liian kliseisesti, mutta myönnettäköön, Josh oli melkein parasta mitä minulle oli pitkästä aikaa tapahtunut ja tuntui kun olisin tuntenut miehen vuosia. Lähdimme hyväntuulisina kohti porttia tajutessani, että olin unohtanut laukkuni kahvilaan.
"Josh, ei voi olla totta, unohdin laukkuni sinne kahvilaan", huudahdin ja käämnyin ympäri palatakseni kahvilaan. Minun tuurillani ja onnellani, laukkuanihan ei tietenkään enää paikasta löytynyt.
"Mikä tätä päivää vaivaa? Tuntuu kuin kaikki menisi tänään pieleen", puuskahdin harmistuneena, varsinkin kun tuppasin säilyttää lompakkoani laukussani.
"Ei sille kai voi mitään, käydään infotiskillä kertomassa tapahtuneesta jos se sattuisi jotain auttamaan", Josh yritti lohduttaa jatkaen:
"Onneksi kuitenkin otin passisi taskuuni turvatarkastuksen jälkeen. Ei maailma tähän kaadu", Hän vielä lisäsi ja halasi minua tiukasti silmäiltyään hetken epätoivoon vaipunutta olemustani. Huokaisin syvään nyökäten, ei tässä kai auttanut muu kuin jatkaa. Ilmoitimme kadonneesta laukustani ja samalla suljin kaikki pankkikorttini, jottei kukaan käyttäisi niitä väärin.
"Harmikseni kuitenkin joku vei vain lompakkosi, olisin mieluusti katsellut sinua alasti vaikka koko loman", Josh kumartui kuiskaamaan liikutellen samalla kättään flirttailevasti alaselälläni.
"Jos ei kuitenkaan julkisella paikalla", yritin, mutta ääneni murtui kuitenkin kriittisellä tavulla ja sain irstaan virnistyksen. Vuorostaan mies leikki hengellään, ja yritin pitää itseni koossa parhaani mukaan.
Huokaisin päästessämme koneeseen. Istuimme kahden istuttavalla paikalla ja syöksyin heti ikkunan viereen tuijottelemaan koneen siipeä.
"Emme ole päässeet vielä edes lentoon ja sä et pysy housuissas. Tosin ei se mua haittaa", mies lohkaisi ja läppäsin häntä reiteen.
"Nyt lopetat tai joku luulee sua kohta joksikin hulluksi pervoksi", nauroin kippurassa, kun mies siirtyi kutittamaan minua. Onnistuimme rauhoittumaan juuri kun lentokoneen kapteeni kuulutti noususta ja turvavöistä. Kiristin omani sopivalle kireydelle ja siirryin tuijottelemaan ikkunasta koneemme nousua. Lentokone ajoi kiitoradalle ja ryhtyi kiihdyttämään, pian olimmekin jo korkealla taivaalla ja katselimme allemme häviävää kaupunkia.
"Olet kuin lapsi jouluna, ainakin ilmeestä päätellen", Josh tuumasi tuijotellessaan minua katselemassa ikkunasta silmät kiiluen. Härnäsimme vuoron perään toisiamme ja nahistelumme tuli keskeyttämään nuorehko lentoemäntä kärrynsä kanssa.
"Tuleeko teille mitään?" hän kysyi ensin Joshilta kohteliaasti. Mies pohtii hetken ja vastasi sitten suu virneessä:
"Itseasiassa voisin ottaa tämän miehen tässä vieressäni", Josh sanoi pokkana ja vei kätensä aivan liian lähelle haruksiani. Punastuin, mutta niin punastui kyllä tämä nainenkin, joka kiirehti äkkiä palvelemaan seuraavaa matkustajaa. Istuin ikkunaan päin posket kuumottaen, enkä katsonutkaan toisen suuntaan.
"Mitä? Hänhän kysyi mitä halusin ja äiti on kieltänyt valehtelemasta", mies sanoi hurmaavasti. En voinut olla vastaamatta toisen hymyyn ja Josh näytti tyytyväiseltä.
Meille tarjoiltiin tunnin sisään ruoka, joka oli yllättävän laadukasta. Se oli kanaa ja pastaa. Hyvä on, olihan se simppeli ruoka, salaatti vähä lässähtänyttä ja juomavesi lämmintä, mutta kyllähän se menetteli.
"Miten olisi lasit shamppanjaa juhlapäivän kunniaksi?" Josh ehdotti ja suostuin mielelläni miehen loistavaan ehdotukseen. Kohta edessämme oli lasit kuplivaa, jotka joimme skoolattuamme. Nojauduin miesystäväni kylkeä vasten ummistaen silmäni. Päivä oli vasta aluillaan, joten pienet torkut eivät olleet pahitteeksi.
"Herätä puolen tunnin kuluttua", mumisin kasvot haudattuina toisen paitaan, joka tuoksui niin ihanasti Joshilta. Nukahdin sujuvasti toisen pyöritellessä kuvioita jälleen ylipitkiksi kasvaneissa hiuksissani.
"Aika herätä, ruusunen", havahduin penkiltä, en tosin miehen sanoihi vaan siihen, että mies oli näykkäissyt minua korvasta kovempaa kuin mitä 'lempeästi'-sana salli. Onneksi olimme saaneet paikat ykkösluokasta, joten paikalla oli vain muutama matkustaja meidän lisäksi. Josh tökkäsi reittäni kiinnittääkseen huomioni ja käännyttyäni hänen suuntaan, miehellä oli ilkikurinen virne naamallaan.
"Mitä sanoisit kuumasta vessakoppiseksistä?" hän ehdotti hiljaa näykäten vieläkin kiihoittavammin korvaani, nuolaisten sitä vielä perään ja valutti vähän matkaa kieltään alemmas kaulaani pitkin. Ele sai kehoni lävitse kulkemaan kylmiä väreitä, enkä voinut olla vastaamatta miehen himokkaaseen katseeseen muulla kuin suutelemalla häntä kevyesti. Vessan ja matkustamon välissä oli verho, ja vessoja oli kaksi, joten ei kukaan tajuaisi mitään. Kai...
Josh nousi lähteäkseen vessaan, ja seurasin häntä katseellani. Odotin tovin kunnes hipsin muina miehinä toisen perään. Henkilökuntaakaan ei sattunut olemaan välikössä, joten livahdin Joshin luokse ahtaaseen kopperoon. Josh painoi minut saman tien tiskialtaalle istumaan ja suuteli ahnaasti huuliani. Vastasin vähintäänkin yhtä kiihkeästi vetäen Joshin niin lähelle, vaikka Josh oli jo valmiiksi hyvinkin liki ihoani suuren pinta-alan vuoksi. Riisuin Joshin housut nilkkoihin keskellä kielten sekaista suudelmaa, tuntien miehen pehmeät kädet alaselälläni paitani alla, jotka eivät kauaa pysyneet säädyllisellä alueella vaan eksyivät nopeasti housujen vyötärön alitse pakaroitteni väliin. Hän kutitteli ensin kiusallaan, työntäen sitten sormensa sisääni. Ynähdi hiljaa vaikka tein kaikkeni pitääkseni ääneni hiljaisena. Kumarruin ottamaan miehen jäykistyneen miehuuden suuhuni imaisten sitä pari kertaa voimakkaasti.
"voi Marcus", Josh huoahti minun jatkaessani työtäni. Pyörittelin kieltäni kutkuttavasti ja aloin tuntea Joshin tekevän jo kevyitä työntöjä suutani vasten. Väistelin oksennusrefleksin yli ja keskityin vain tuottamaan nautintoa rakastamalleni miehelle.
"Josh, pane mua takaa päin", pyysin miehen elin edelleen osittai suussani ja sain vastaukseksi tutun virneen. Hän käänsi minut ympäri vedettyään kätensä sisältäni ja laski vuorostaan omat housuni lattialle. Kumarruin ottamaan tukea altaasta, jonka ehdin juuri tehdä ennen kuin Josh työntyi teräväst sisään saaden silmäni sulkeutumaan. Hän liikkui hyvää tahtia, kovempaan en tällä kertaa olisi edes kestänyt. Tai siis ääneni ei olisi pysynyt sallituissa desibeli-lukemissa.
Josh vei kätensä etumukselleni alkaen hyväillä sitä liiankin taitavasti. Olin tänään niin äärirajoilla, että olin jo melkein lauennut Joshin ensimmäiselle suudelmalle tiskialtaalla.
"Mä en kyllä tänäänkään tuu kestämään kauaa. Olet vain niin täydellinen", sain mumistua kiihkon sekaisella äänellä. Josh nopeutti ensin työntöjään ja heti siihen perään kättään, joka jäi kuristavasti puristamaan miehuuteni herkkää kärkeä. Sähköaallon iskiessä laukesin miesystäväni kädelle, joka jatkoi vielä hidastetusti mielihyvän tuottamista. Tunsin miehen helmiäisnesteiden valuvan hitaasti pakaroitani pitkin, ja taivuin suutelemaan miestä vielä rajusti.
Josh kipitti paikallemme ensin siistittyämme itsemme. Jouduin kokoamaan itseni, jotten kävellyt miehen luokse posket punaisina. Astuttuani ulos kopista, joku vanhempi nainen odotteli vuoroaan ja hymyilin hänelle kohteliaasti. Josh oli siirtynyt ikkunapaikalle, ja nyt toinen vuorostaan katseli haltioituneena maisemia.
"kylläpä sulla kesti", Josh tokaisi, johon vastasin puristamalla miestä lujaa haruksista.
"Älä leiki hengelläs", murisin tuolle tummahiuksiselle hurmurille.
"Mä tiedän ettet sä vois tappaa mua. Ethän sä nyt voi sun elämäs parasta nautintoa missata", toinen sanoi silmää iskien. Valitettavasti mies oli oikeassa.
"Kiinnittäkää turvavyöt, valmkstautukaa laskuun", kajahti kapteenin ääni kaiuttimista ja tuuppasin Joshin hereille. Mies oli nukkunut autuaan tyytyväisesti pää reidelläni. Pörrötin hönen hiuksiaan entistä sekaisemmiksi ja kohta hän nykikin niitä jo suorempaa malliin.
"Olisit antanu niitten olla noin, näytit söpöltä", sanoin harmistuneesti katsellen mustatukkaisen siistiytymistä.
"Enhän mä nyt voi näyttää ihan räjähtäneeltä tai juuri seksiä harraastaneelta, vaikka se totta olisikin." tyydyin vain hymähtämään toisen lauseelle. Nieleskelin tiuhaan tahtii välttääkseni korvien lukkiutumista, mutta koneen osuessa maahan tajusin kuulevani todella huonosti. Katselin Joshin venyttelyä köytävältä laukkujemme kanssa, odotellen koska uljas prinssini suvaitsisi nousta valtaistuimeltaan. Naurahdin mielikuvalleni kuvitellessani Joshin istumassa koristeellisella tuolilla, timanteilla kirjailtu kruunu päässä.
"Kiitos, että matkustitte American Airlinesin koneella. Hyvää matkaa ja tervetuloa uudelleen", nainen kuulutti ja saimme luvan poistua koneesta. Lähdimme harppomaan käsi kädessä kohti pääuloskäyntiä, josta päädyimme lentokentälle. Lentomatka oli ollut turhauttavan pitkä, piristävästä vessareissusta huolimatta tuntui lohdulliselta päästä seisomaan omilla jaloillaan.
"Väsyttikö?" kysyin kävellessämme kohti tullia.
"Ehkä vähän, laitoin taas kaikkeni kanssasi", hän myönsi hymyillen lempeästi. Puristin vähän napakammin miehen kättä, mutta jouduin sitten laskmaan irti laukkutarkastuksen ajaksi.
Läpäisimme turvatarkastukset nopeasti, josta pääsimmekin sitten odottelemaan matkalaukkujamme liukuhihnalle. Seisoin aivan Joshin kyljessä kiinni jonkun törmätessä meihin.
"Sumimasen", aasialaisen näköinen mies sanoi nopeasti ja jatkoi matkaa. Taisi ilmeisemmin pyytää anteeksi jollakin vieraalla kielellä. Hymähdin ja otin sitten muutaman askeleen napatakseni matkalaukkuni hihnalta. Josh joutui odottamaan aavistuksen pidempään laukkujaan, mutta kohta jo seisoskelimme taksitolpalla jonossa muiden matkustajien kanssa. Joshin antaessaan minulle kevyen suudelman, -aivan kuin turvaksi, herätti muutamia paheksuvia katseita ohikulkevilta jalankulkijoilta. Kaikesta huolimatta en välittänyt tuntemattomien katseista ja mielipiteistä, vaan kiedoin niin luonnollisesti käteni miehen ympäri ja painoin leukani tämän olalle. Viidentoista minuutin piinallisen odottamisen jäljeen, johtuen siis edessämme olleesta lapsiperheestä, jonka kolme pientä kakaraa kitisi taukoamatta, saimme taksin. Josh nosti herrasmiesmäisesti laukkuni takaronkkiin, istuimme sitten taksin takapenkille ja minä kerroin miehelle majapaikkamme sijainnin.
"Muuten, millon minusta tuli nainen?" kysyin härnätäkseni ja tuijotin Joshia hievahtamatta.
"Miten niin?" hän kysyi hieman kummissaan, mutta jatkoi sitten:
"Ai tarkoititko noita laukkuja? Jaa, ajattelin vain olla kohtelias. Mutta jos sinusta tuntuu, että haluaisit muuttaa asemaasi, voit ottaa minut vaikka tässä ja nyt heti. Odottaisin mieluiten kuitenkin hotellille asti, sillä epäilen, että taksikuski ei varmasti arvostaisi kovaa ääntäni... Ja no, enkä halua kenenkään muun näkevä sinua alasti." Mies sanoi sanansa pokerinaama yllään, viimeisen lauseen ääntään madaltaen hän seurasi reaktiotani. Naurahdin jälleen, mieshän oli aivan mahdoton.
"Ihan miten vain herra haluaa", lähdin leikkiin mukaan ja nyt oli minun vuoroni viedä käteni toisen sisäreidelle. Taksikuski kuunteli ilmeisemmin meidän keskusteluamme, sillä hän rykäisi mukamas vahingossa juuri kun olin saanut käteni miehen etumukselle.
"Kohteenne, herrat", kuski sanoi ja Josh ojensi miehelle kolmekymppiä.
"Pidä loput." Loikimme ulos ja kuljettaja tuli avustamaan lukkujemme nostelemisessa.
"Hyvät päivänjatkot", hän toivotti meidän kiittäessä kyydistä ja loimme silmäyksen loma-asuntoomme. Olimme vuokranneet talon lomalähiöstä, jossa oli paljon muitakin asuntoja. Kannoimme tavaramme ovelle, minkä jälkeen Josh kaivoi ohjenivaskan laukustaan ja ryhtyi tutkimaan sitä. Hän sai avaimet kotelosta koodilla 1208, ja kohta katselimmekin asuntoamme sisältä.
Talo oli siältä ruskeasävytteinen, laattalattialla ja maalatuilla seinillä. Heti ovelta katsottuna oli avonainen tila, jossa oli keittiö ja olohuone ruskeilla nahkasohvilla ja lakatulla tasolla. Iso tv ja baarijakkarat keittiön puolelle. Keittiön nurkassa oli neljän istuttava ruokapöytä ja sen takana lasiovi, josta pääsi pihalle. Painoin oven lukon alas ja astelin laatoitetulle patiolle.
"Ai täällä oli uima-allaskin!" huudahdin miehelle, joka oli jäänyt tutkimaa taloa sisältä. Pihalla tosiaan oli vaalea mosaiikkilaattainen allas, sinisellä koristekuvioinnilla ja pihaa ympäröi pieni pensasaita tuoden vähän näkösuojaa. Palasin sisälle jatkaen tutkimusmatkaani. Olohuoneesta lähti raput yläkertaan ja pieni käytävä, jossa oli kolme ovea. Avasin ensimmäisen oikealta ja sieltä paljastui isompi makuuhuone leveällä sängyllä, sekä myös täällä oli lasinen ovi altaalle. Seinillä oli kaksi taulua, jotka esittivät rantamaisemaa palmuineen ja vaaleine lepotuoleineen. Huoneesta löytyi myös telkkari ja isohko vaatehuone, ja oven takana oli kokovartalopeili. Seuraavaksi valitsin vasemman oven. Se johti pieneen kodinhoitohuoneeseen, pyykinpesukoneen ja kuivausrummun kera. Ja sieltä pääsi vielä autotalliin jossa oli biljardipöytä. Viimeinen huone oli odotetusti kylpyhuone, jonka oven avasin reippaasti. Siellä oli suihku, vessa ja siisti lavuaari. Kuulin Joshin askeleet yläkerrasta ja päätin seurata miestä sinne. Rapukossa oli musiikkiaiheinen tauulu koristeellisen kitaran kanssa, josta löytyi myös keltaiset Ray Ban-aurinkolasit. Rappujen puolessa välissä komeili iso ikkuna, joka valaisi hyvin portaat joita seurasin ylös asti.
Edessäni oli pieni aula useimpine ovineen. Kuulin Joshin äänen oikeanpuoleisesta huoneesta, joka olikin talon päämakuuhuone.
"Leiriydytäänkö me tänne", Josh kysyi jatkaen:
"Ja täällä on iso kylppärikin ammeen kanssa", hän virnisti ja avasi oven, josta avartui iso, valoisa kylppäri ja iso valkoinen amme.
"Näyttää hyvältä", sanoin ja kurotin kiertämään käteni toisen niskan ympäri.
"Joko sä aiot muuttaa roolituksia", hän naurahti.
"En vielä, illalla sitten", hymähdin ja laskin miehestä irti. Josh näytti aavistuksen pettyneeltä, mutta vaihtoi sitten hymyyn.
"Hyvää kannattaa odottaa", hän sanoi silmää iskien.
"Siitä en tiedä mitään." Kuittasin ja kävin katsomassa loputkin huoneet läpi. Yläkerrasta löytyi vielä kaksi pienempää, kahden hengen huonetta ja yksi vessa suihkulla. Palasin takaisin alakertaan ja kannoimme yhdessä laukkumme makuuhuoneeseen.
"Eiköhän lähdetä hakemaan jotakin ruokaa", Josh tuumasi ja olin samaa mieltä. Tässähän alkoi tulla jo ihan nälkä.
Lähdimme ulos aurinkoiseen ja lämpimään ilmaan, ja onneksi olin jättänyt hupparini asunnolle, koska kyseinen vaatekappale olisi ollut aivan turha näinkin kuumalla ilmalla. Asuntoja oli kadulla useita vierivierellä, aivan kuin amerikkalaisissa elokuvissa. Ihmisiä hääri ulkona autotalleissaan ja pihoillaan, sekä jossain juoksi lapsia leikkimässä. Kävelimme läheiseen supermarkettiin, joka oli kirjaimellisesti supersuuri. Walmartissa oli myytävänä kaikkea mahdollista aina ruuasta tabletteihin ja tietokoneisiin. Otimme kärryn jä lähdimme ajelemaan sillä kohti ruokaosastoa. Valitsin mukaan perusaamiaistarvikkeet, sekä halusin tehdä jotakin salaattia. Josh taas keräsi hyllyistä muutaman paketin pihvejä, erilaisia lisukkeita ja reilusti erilaisia kastikkeita. Viimeisenä suuntasimme juomaosastolle. Nostin kärryyn vesipullopaketin, sillä en todellakaa voinut juoda hanasta tulevaa vettä. Sitä sai juoda, mutta se oli hyvin klooripitoista, joten jo haju tökki minua. Otin myös ison 24 tölkin coca cola-korin mukaan. Josh ilmestyi viereeni muutaman viinipullon ja kuuden päärynäsiiderin kanssa.
"Riittääköhän nämä illaksi?" mies pohti laskiessaan pullot kärryyn.
"Olihan siinä viinakauppa lähellä, jos siltä alkaa tuntumaan." Poikkesimme karkkihyllyn kautta kassalle, koska halusin saada pitkästä aikaa skittles-karkkeja. Vihreät olivat ehdottomasti suosikkejani.
Rojahdin uupuneena sohvalle. Olimme saanet tungettua kaikki ostoksemme valtavaan, amerikan malliin sopivaan jääkaappiin ja vihdoin olin päässyt pitkäkselleni sohvalle. Josh ahtautui viereeni minun kurottaessa ottamaan kaukosäädintä pöydältä ja ryhdyin sitten surffailemaan sadoilla kanavilla. Jätin eteemme pyörimään jonkun elokuvan, itse kävin nopeasti väsäilemässä salaatin ja katsoin kun Josh levittäytyi sohvalle tyytyväisenä.
"Veit niin ison tilan katsos", hän heitti virnuillen. Käänähdin olohuoneeseen päin.
"Väitätkö sä että mä oon isokokonen?" töksäytin, nyt en jaksanut lähteä Joshin juttuun mukaan ja käänsin katseeni salaattiin, jonka silppuamista jatkoin vähintäänkin raivoisasti. Tunsin ympäri kiertyvät kädet ja lämpimät huulet niskassani.
"Sä olet täydellinen", hän sanoi totisesti ja kallisti leukaani ylttääkseen suutelemaan minua. Tälle miehelle ei voinut olla vihainen ja olin huomannut, että annoin hänelle aina periksi.
"Mmm, Josh" mumisin toisen otteessa.
"Tule", sanoin hiljaa lähtien johdattamaan Joshia yläkertaan. Ulkona oli jo pimentynyt nopeasti, eikä rapukkoon paistanut enää valoa. Kello oli paikallista aikaa kahdeksan illalla, kieltämättä kuuden tunnin aikaero painoi hieman, mutta aioin pitää ja lunastaa lupaukseni. Josh ei jarrutellut yhtään vaan käveli tottelevaisesti perässäni, kun johdatin meidät makuuhuoneeseemme. Käännyin suutelemaan miestä uudelleen hänen viedessä kätensä hiuksieni läpi. Kiihdytin suudelmamme nopeaan, vedin Joshin t-paidan pois nakaten sen lattialle, mutta sitten erkaannuin miehestä. Josh näytti yllättyneeltä, hän kuitenkin antoi minun tehdä juuri niin kuin halusin. Työnsin miehen sängyn reunalle ja siitä selälleen siististi pedatuille lakanoille. Kallistuin hänen perässään antaen pikaisen pusun leukaperään, vieden miehen käsiä päänsä yläpuolelle kohti sängyn päätyä.
"Katsoa saa, muttei koskea", kuiskasin kiihkeästi toisen korvaan sitä nuolaisten, napsauttaessani käsiraudat kiinni puiseen sängyn osaan.
"Vai, että tällaista peliä", hän kehräsi lantiotaan työntäen kohden minua.
"Malta, malta", toruin toista ja jätin jo lämmenneen rakastajani yksin vielä viileille lakanoille. Peruutin seisomaan miehen jalkojen puolelle irroittqmatta katsettani hänen kiiluvista silmistään. Ne hohkasivat jo nyt suurta himoa minua kohtaan, asettuessani seisomaan oikealle kohdalle. Olin ensin ajatellut soittavani musiikkia, mutta olin sitten päättänyt jättää sen pois. Halusin kuulla Joshin jokaiset ihanat äänet, mitkä olivat tarkoitettu vain minun korvilleni. Ryhdyin sivelemään kaulaani, rintakehääni viettelevästi tuijottaen koko ajan miestä silmiin. Valutin käteni piinallisen hitaasti kylkiäni pitkin, pyyhkäisin lantiotani ja nostin aavistuksen paitani helmaa. Painoin käteni painokkaasti rintakehältä alemmas alavatsalle ja siitä etumukselleni, joka liikahti kättäni vasten. Toistin saman uudestaan seuratessani käsiraudoissa olevan tuskaista ilmettä ja pientä kohoumaa farkkujen haruksissa. Näin Joshin silmistä, että hän halusi koskea itseään, muttei raudoilta pystynyt vaan kiemurteli tuskastuneena sängyllä. Napitin paitani kiusallisen hitaasti, valutin sen flirttailevaan sävyyn olkapäilleeni ja siitä tiputin sen lattialle. Kuljettelin pitkiä sormiani paljaalla kehollani ja annoin niitten välillä eksyä lantion luille ja siitä housujen vyötärölle. Ohimennen kävin farkkujeni vetoketjulla, mistä ne taas hakeutuivat ylemmäs. Jätin toisen käteni hipaisemaan alahuuleni kaarta ja jäljelle jääneen käden työnsin farkkujeni sisään. Jatkoin itseni hyväilyä laskien toisenkin käteni alavatsalleni. Se kävi läpi ensin vatsalihakset, sitten ohjasin käteni housuni vetoketjulle ja avasin sen. Keikautin lantiotani niin että sain valutettua farkkuni lattialle.
Olin saanut kummatkin käteni vapaaksi, toinen liikuskeli boxereitteni etupuolella ja toisen upotin pehmeästi huulteni välistä. Otin askeleen eteenpäin ja istuin sängyn jalkopään puiselle kaiteelle liikuttaen itseäni sitä vasten aina hengähtäen paineen tuntuessa herkimmällä alueellani. Joshkin näytti valmiilta maatessaan kädet tiukasti kiinni sängyssä, silmät minuun sidottuina. Valuin kaiteelta alas kohden Joshia, silitin härnäävään sävyyn tosen paljasta yläkroppaa ja kallistuin miehen ylle. Olin kuin suutelevani, mutta juuri kun olisin koskettanut toisen huulia, nojauduin pois ilkikurinen virne naamallani.
"Marcus, kosketa mua", mies aneli, mutta pudistin vain päätäni hymyillen. Laskin käteni Joshin housujen vetoketjulle ja varoin koskemasta miestä. Näin kuinka piinaavaa tilanne toiselle oli, mutta kuitenkin Josh yritti parhaansa kestää kiduttavan käsittelyni.. Vedin turhat vaatekappaleet pois, boxereiden kohdalla viivytteli ja nyt mies makasi alasti edessäni.
"Olet niin kaunis", kuiskasin rakastavasti katsellessani poikaystäväni täydellistä vartaloa. Josh oli aikeissa sanoa jotakin, mutta jätti sitten sanomatta ja minä pääsin jatkamaan. Asetuin polvilleni jalkopäähän ja siirsin käteni Joshin iholle. Mies hengähti tuntiessaan kosketukseni sisäreisillä. Pidin otteeni pehmeänä ja ajoittain kumarruin kevyesti näykkäämään miehen herkkää ihoa. Varovasti työnsin miehen jalkoja leveämmälle katsoen miehen täydessä mitassa seisovaa miehuutta ja sitä katsetta, jonka Josh minulle loi. Hetken mielijohteesta nousin kuitenkin vielä ylös ja astelin Joshin viereen. Annoin yhden kielen sekaisen suudelman, jonka mies otti vastaan ahnaasti. Irrottauduin ja nuolaisin miehen leukaa uudemman kerran, valutin samalla matkalla kieltäni alemmas. Pyöräytin rintakehälle kostean jäljen siitä ajautuen navan kohdalle ja lopilta nuolaisin Joshin kärjen tyveä, mihin mies vastasi voihkaisten. Hivuttauduin takaisin aitiopaikalleni ja tällä kertaa upotin toisen miehuuden suuhuni. Hitain liikkein sain Joshin ynisemään, joka tuotti minulle suurta mielihyvää. Kieleni kävi välillä aivan tyvessä ja sitten se palasi tekemään renkaan kärjelle. Hipaisin hampaillani herkkää elintä, joka sai jälleen aikaan toivomani reaktion rakkaassani.
Nojauduin koko painollani toisen ylle ja tunsin Joshin lantion painautuvan omaani vasten. Se sai oman ääneni hengähtämään ja Josh oli vetänyt kasvoilleen irstaan virneen. Liikautin itseäni miestä vasten, mutta en jatkanut kauempaa sillä ilmeestää päätellen Josh ei olisi malttanut odottaa. Siirsin itseäni sen verran, että istuin hajareisin miehen alavatsan päällä ja työnsin lantiotani aavistuksen eteenpäin.
"Sinä osaat kyllä saada minut hulluksi", toinen murahti katsellessaan minua. Hivutin viimesenkin oman vaatekappaleeni pois vapauttaakseni puristuksissa olleen miehuuteni. Kosketin itseäni värähtäen ja vein sitten toisen käden sormet suuhuni. Nuolaisin ne houkuttelevasti kosteiksi ja minun toimiessa tunsin Joshin nytkähtävän.
"Et saa tulla vielä", kielsin ja painoin peukalollani Joshin miehuutta kieltäväväksi merkiksi. Miehen keho liikkui kosketustani vasten ja nuolaisin vielä kerran sormiani. Nousin aavistuksen jaloilleni, jotta sain ujutettua sormet sisälleni. Annoin niiden tehdä työtään seuratessani toisen raskaantuvaa hengitystä. Nautin miehen härnäämisestä, joten työnsin vielä kolmannenkin sormen sisälleni voihkaisten äänekkäämmin. Vedin sitten käteni pois ja kohottauduin uudemman kerran aavistuksen Joshin ylle. Nyt otin kiinni toisen miehuudestä ja ohjasin sen sisälleni. Annoin sen painua niin syvälle asti kun se vain meni ja vinkaisin sen osuessa pohjaan asti. Josh oli ummistanut silmänsä kiinni, mutta avasi ne sitten minun liikahtaessa. Nousin hitaasti vähän ylemmäs antaen miehen tehdä muutaman työnnön syvemmälle. Ynähdin jokaisen työnnön kohdalla ja laskin käden omalle herkimmälle alueelleni ja aloin hyväillä itseäni kiihkeästi. Rakastajani söi silmillään minun kuumaa leikkiä itseni kanssa tuntien hänen kasvaneen työntöjen nopeuden. Hidastin tahtia ja nousin ylös Joshin sylistä. Palasin peruuttamalla ensimmäiselle paikalleni ja tällä kertaa painoin toisen haarat leväälleen rajummin, joka sai äänen karkaamaan Joshin huulien raosta. Nostin hänen toisen jalkansa niin korkealle, kunnes tunsin sen olkapäilläni. Nopeasti nuolaisin muutaman sormen, työnsin ne sitten Joshin sisälle etsien miehen herkkää paikkaa, millä saisin toisen huutamaan nimeäni, huutamaan minut ottamaan hänet. Hetken etisimisen jälkeen mies huudahti. Painoin aavistuksen kovempaa vielä lisäten yhden sormen, kunnes kuulin ne maagiset sanat:
"Marcus, tahdon sinut sisälleni. En kestä enempää." Joshin ääni oli tärisevä, niin aneleva, etten voinut kiduttaa miestä enää enempää. Siirsin toisen käteni miehen toiselle reidelle ja toisen polvitaipeelle siihen jalalle, joka oli edelleen olallani. Työnnyin miehen sisään rajusti kuullen jälleen toisen niin täydellisen kiihoittavan äänen, joka täytti lämmenneen huoneen. Kehomme olivat nihkeitä hiestä, kun liikuin yhä kovemmim Joshin sisällä. Se oli viimeinen liike, kun laskin toisen käteni irti miehen jalasta ja otinkin kiinni miehen edelleen täydessä mitassa olleesta elimestä. Liikutin käättäni rivakasti työntöjä nopeammin saaden mustatukkaisen ulvomaan nautinnosta. Tein kaikkeni, jotta saisin miehen tuntemaan olonsa mahdollisimman hyväksi. Muutama työntö riitti saada molemmat tiedottomuuden rajalle, käteni edelleen liikkuen toisen miehuudella. Korvissani soi ja kuulin vieläkin miehen kiihkosta sumentuneen äänen huutaessaa nimeäni korkeimmassa kohdassa.
Retkahdin hengitystäni tasaten Joshin nihkeälle ja sotkeutuneelle rintakehälle. Joshin raottaessa silmiään liikahdin vielä kevyesti toisen sisällä ja nuolaisin sormeni puhtaaksi Joshin mausta. Mies hengitti raskaasti ja vedin itseni hitaasti toisen sisältä. Yletyin antamaan rakastavan suukon miehen leualle, mutta Josh hamusi minua huulillaan vaativasti, joten jouduin nousemaan sen verran jotta onnistun suutelemaan miestä omistavasti. Josh maistui suloiselta nautinnolta enkä voinut laskea hänestä irti.
"Vapauttaisitko käteni? Tarvitsen sitä", mies pyysi hiljaa. Venytin kättäni sen verran, että yltin yöpöydän päälle josta otin avaimet. Laskettuani miehen irti hän kietoi kätensä tiukasti ympärilleni.
"Et tiedäkkään kuinka paljon halusin koskea sinua", hän hymisi korvaani, silitteli kehoani ja suikkaili suukkoja sinne tänne. Silmät ummessa nautin toisen huolehtivasta äänestä, joka ympäröi mieleni täysin ja pian vaivuinkin uupuneena unien maailmaan.
.....
Olimme viikon verran tutustuneet läheisiin alueisiin ja kauppoihin. Olin ostellut muutamia edullisia vaatteita, samoin Josh oli löytänyt joitain sopivia vaatekappaleita.
"Mitä jos vuokraisimme auton ja lähtisimme käymään Orlandon Disney Worldissa?" Josh ehdotti eräänä aamuna. Meillä oli vielä viikko lomaa, joten ehtisimme ihan hyvin vähän ajelemaan.
"Lähdetään vain, vaikka yksi kaverini kehottikin varomaan Mikkiä", naurahdin hymyillen. Niputimme pienen määrän tavaroita laukkuun ja lähdimme lähimpään autovuokrausliikkeeseen.
"Tässä olisivat vuokrattavat autot", vuokrausliikkeen työntekijä esitteli. Autoja oli kaiken mallisia ja värisiä. Oli mersuja, audeja ja pari isompaa lava-autoakin. Silmäni kuitenkin osuivat punaiseen avomustangiin, joka oli seinän vieressä.
"Otetaanko toi", ehdotin Joshille päätäni nyökäyttäen mustangin suuntaan. Joshin ilme kirkastui.
"Ehdottomasti", hän hihkaisi ja kävi tekemässä paperit loppuun.
Pian puikkelehdimmekin moottoritiellä ilman kattoa muiden autojen seassa. Ilma oli mitä hienoin, eikä parempaa keliä olisi voinut toivoa. Tämä punainen mustangi oli hieno ja juuri sopivan suuri kahdelle ihmiselle ja vähälle matkatavaramäärälle. Matka Miamista Orlandoon kesti lähemmäs kuusi tuntia, mutta saimme matkan hyvin kulumaan. Josh ajoi ja minä surffailin erilaisilla radiokanavilla. Erityisesti tykästyin asemaan, joka soitti pelkkää kantria. Pysähdyimme useaan otteeseen ja kävimme kokeilemassa tunnettuja amerikkalaisia ruokapaikkaketjuja. Pysähdyimme legendaarisella Burger Kingillä, sekä haimme donitsit Dunkin' Donutsista. Syötyämme istuin kuljettajan paikalla mahaani pidellen. Burger Kingin annokset olivat olleet odotetta isommat, ja tietysti minun oli pitänyt ahtaa vielä järkyttävän suuri jälkiruokajäätelöannos.
"Pitikö syödä se jäätelö?" kysyi Josh huvittuneesti tutkiessaan karttaa.
"Piti." Ei sillä, jäätelöannoshan oli ollut täydellinen.
"Älä sitten valita", Josh tuumasi naureskellen. Kopautin miestä nyrkillä kyynärvarteen.
"Au, mistä hyvästä tuo tuli?" Mietin hetken aikaa sopivaa heittoa Joshin lauseseen, kunnes totesin sitten:
"Mä en saanu aamulla kunnon pusua", nurisin. Josh oli herännyt ennen minua ja nousut jo lenkille, enkä ollut vielä edes avannut silmiäni.
"Ai siitä tämä kaikki johtui? No kurotas sitten tänne." Olimme edelleen ruokapaikan pihassa, jossa oli harvinaisen paljon autoja. En kerennyt kuin kääntymään, kun Josh jo veti minut lähemmäs takaraivosta tuoden huulensa omilleni. Ne liikkuivat pehmeästi ja kiihkeästi. Hän ujutti kielensäkin mukaan ja painoi minua entistäkin lähemmäs itseään. Josh kuitenkin katkaisi aivan liian nopeasti äkisti kiihtyneen suudelman ja kysyi:
"Kelpasiko?" Nyökkäsin hengitystäni jälleen tasaillen. Tämän miehen käsittely ei ollut hyväksi keholleni. Tämä oli vaarallista, jos näinkin nopeasti "viaton pikku pusu" sai ruumiini kiehumaan. Starttasin auton hieman huterasti ja syöksyin takaisin vilkkaalle mottoritielle. Sukkuloimme vielä muutaman tunnin kunnes päädyimme Orlandoon.
"Mitä jos kävisimmekin ensin Universalin studiolla ja sitten menisimme vasta sinne Disney-paikkaan?", ehdotin.
"Mikäs siinä. Kierretään enin se ja sitten Disney", Josh teki yhteenvedon keskustelusta. Ajoimme kylttien mukaan ja kohta olimmekin sisällä Universalin studion parkkihallissa. Jätimme auton cat with the hat-tasolle ja lähdimme käsi kädessä kävelemään portille. Ennen alueelle pääsyä oli laukkutarkastus, mutta kummallakaa meistä ei ollut laukkuja, joten kävelimme vain tarkastuksen ohi. Alueelle päästyä tajusimme kuinka iso paikka oli. Amerikassa kaikki tutui olevan suurempaa... Jopa huvipuistot. Kiersimme alueen, jossa oli rakennuksia eri elokuvista, ja onnistuin jopa raahaamaan Joshin mukaani Harry Potterin Tylypahka-vuoristorataan, joka osottautui mahtavaksi. Aikamme haahuiltua teemapuistossa, iski tietenkin nälkä. Päätimme mennä maan suurimpaan Hard Rock cafeeseen, joka sattui olemaan maailman suurin. Sisälle päästyämme edessä avautui aivan eri maailma. Tummilla seininillä varustetussa ravintolassa, jossa joka puolella oli tauluja, kitaroita ja esineitä kuuluisilta rokkareilta, oli tunnelmaa ja asennetta. Ja tietysti rock-musiikki pauhasi täysillä. Keskellä ravintolaa sijaitsi baaritiski, jonka päällä pyöri Elviksen vaaleanpunainen Cadillac kiiltävine kromi-osineen. Meidät ohjattiin alakerrassa pöytään, jonka seinällä komeili Rolling Stonesin kitaristin hieno kitara. Tilasimme kummatkin täälläkin hampurilaisannokset ja juomaksi kirpeät drinkit. Josh otti kuitenkin alkoholittoman, koska oli hänen vuorosa ajaa. Söimme jälleen reilun kokoiset annokset ja tällä kertaa osasin jättää jälkiruuan väliin. Maksoimme laskun ja annoimme tippiä ylipirteälle tarjoilijallemme, joka oli kyllä hyvin asiakaspalveluhenkinen. Ravintolasta poistuttiin puodin kautta, joka myi Hard Rock cafee tuotteita. Ostin itselleni turkoosin t-paidan jossa ketjun logo oli kirjailtu hienosti, sekä maininta, että paita oli Orlandosta.
Seuraavaksi suuntasimme kohti Disney-maata. Reilu puolentunnin jonottamisen jälkeen saimme automme parkkipaikalle, työlästähän se oli ollut. Meninne seisomaan jonoon, joka johti kulkuneuvoon millä pääsi alueelle. Jälleen jonotelimme useammankin minuutin, ennen kun pääsimme pois parkkipaikoilta. Istuimme noin puolivälissä vaunua keskellä lapsiperheitä, joiden lapset hihkuivat riemusta päästessään näkemään Mikin. Ja minuahan oli jo varoitettu kyseisestä hahmosta. Josh istui aivan kyljessäni kiinni, ilmeisemmin siltä varalta etten häviäisi. Hän katseli tarkasti kasvoja ni taipuen sitten lähemmäs.
"Tiesitkö,että..." Hän oli kuiskaamassa korvaani kun edessä istuva tyttö käännähti ympäri.
" Äiti, toi toinen mies pussaa tota toista! Minkä takia?" ponihäntäinen tyttö kysyi pyylevältä äidiltään, joka hätkähti järkytyksestä. Josh hämmentyi ja minä punastuin. Käänsin pääni muualle, mutten silti voinut olla kuulematta.
"Kuinka ei hyvät herrat osaa käyttäytyä? Pinten lasten edessä? Kyllä sietäisitte hävetä ja muutenkin tuollainen on Herran sanan vastaista!" nainen mesosi edellä olevasta penkistä. Josh yritti epätoivoisesti korjata asiaa, mutta naisen päätä ei kääntänyt mikään. Onneksi kärry pysähtyi juuri ja kiirehdin Joshin käsi kädessäni pois, vaikka saimmekin muutamat tuijottavat silmäparit peräämme. Katsoimme visusti, ettemme menneen samalla koneella alueelle, sillä oli kaksi vaihtoehtoa. Vene ja monoreil-juna. Olisin halunnut veneen, mutta nainen perheineen suuntasi lastensa tahdosta sinne joten luikahdimme junaan. Asetuimme taakse, jossa oli hiljaista. Monoreil kiisi nopeasti paikalle ja kohta seisoskelimme jälleen jonossa, joka oli todella pitkä. Kaikki jonottivat ostamaan lippuja Disneylandiin.
Seioimme 40 minuuttia jonossa, mutta oli se sen arvoista. Alueella oli paljon nähtävää, disney-aiheisia laitteita, ruoka-paikkoja ja lahjatavara kauppoja. Kävimme katsomassa showta prinsessa Ruususen linnassa ja kiertelimme paikan ympäri. Ilta alkoi saapua auringon laskiessa ja Disneyland sytytti kirkkaat valonsa. Paikka oli todella hienon näköinen koristeelisine valoineen erilaisissa laitteissa. Haukotus karkasi Joshin huulilta, kun palasin miehen luokse hattarakojulta.
"Joko väsyttää?" mies nyökkäsi ja haukotteli uudestaan.
"Eiköhän mennä sitten", vastasin hymyilen ja pujotin sormeni miehen käteen. Kävelimme lähekkäin läpi valokujan portille ja sieltä venesatamaan. Valoilla koristeltu vene saapui juuri satamaan ja laski muutamat matkustajat ulos, kunnes pieni määrä ihmisiä nousi kyytiin. Kiipesimme toiseen kerrokseen ja asetuimme niin, että näimme huvipuiston valot. Vene lähti liikkeelle ja lampi heijastui kirjavaksi koristenauhoista jotka valaisivat rannikon. Ruususen linna hohti komeana puiston yllä, ja kieltämättä koko paikka näytti aika satumaiselta.
"Tiedätkö mitä?" Josh aloitti hiljaa.
"Niin?"
"Rakastan sinua. Oikeasti. Olen halunnut sanoa sen sinulle koko päivän", mies sanoi katsoen minua silmiin. Sekö hänen piti silloin vaunussa kertoa?
"Ja tiedätkö mitä?" jatkoin, astuen lähemmäs Joshia ja asetin käteni miehen kasvojen kummallekin puolelle.
"Minäkin sinua", kuiskasin ja suutelin miestä lempeästi. Katselimme maisemaa vierekkäin kuunnellen veden liplatusta venettä vasten ja niitä loittonevia taianomaisia valoja. Oli ihanaa, että edes jossakin paikkaa Amerikassa oli hiljaista.
Ajelimme hotellille vaitonaisina, mutta Josh ei irroittanut kättään minusta hetkeksikään. Kirjauduimme hotellille sisään ja matkustimme hissillä kuudenteen kerrokseen matkalaukkumme kanssa. Avasin oven ovikortilla ja haahulimme huoneemme puolelle.
"Taidan mennä suihkuun", mutisin ja raahauduin kylppäriin. Riisuttua itseni huomasin, että kylpyhyoneessa oli amme, joten laskin sinne kuuma vettä saippuoineen. Laskeuduin höyryävään veteen vaahdon keskelle ja annoin silmäni painua kiinni. Olin uupunut koko päivän retkestä, enkä olisi jaksanut nostaa raajaanikaan. Kuulin oven käyvän ja Josh tassutteli sisään, vaatteet kahahtivat lattialle ja hän käveli ammeen reunalle.
"Siirry vähän", mies pyysi pehmeästi ja upotti jalkansa lämpimään veteen toiselle puolelleni. Veden pinta nousi toisen painosta ja valui reunan ylitse. Josh asettui selkäni taakse ja istui vetäen minut syliini. Painoin pääni toisen rintaa vasten, enkä vastustellut, kun mies ujutti kätensä ympärilleni. Hän hyväili kaulaani nenänkärjellään välillä antaen helliä, rakastavia suudelmia kaulalleni. Tunsin itseäni vasten Joshin hitaasti kovettuvan miehuuden, kun hänen kätensä vaelteli kehollani. Eksyen ajoittain jalkoväliini, missä ne hitaasti liikkuivat herkällä kärjelläni. Liikautin jalkaani ja henkäisin terävästi Joshin korvaan. Mies kosketteli kehoani etsien kaikki herkimmätkin paikat, ja uupuneena ynähtelin hänen sormiensa alla. Hän liikutti kättään veden alla reippaammin, joka sai pinnan väreilemään ja kuplat liikkumaan. Joshin ei tarvinnut pitkääkään lämmitellä minua, kun nopean käsiliikkeen jälkeen nojasin rentoutuneena miestä vasten hengittäen kuuluvasti.
"Ei sinun olisi tarvinnut", hymisin silmät suljettuina.
"Ansaitsit sen", Josh naurahti. Hän otti hyllyltä sienen ja pesi hellästi selkäni, hartiani ja rintahehäni auttaen minut sitten ylös. Hän huuhteli minut saippuasta, samoin itsensä ja kuivasi sitten meidät molemmat. Hän laski veden ammeesta ja kävelimme sitten pyyhkeisiin käärittyinä makuuhuoneen puolelle. Mies tiputti pyyhkeemme tuolille ja kiskoi minut viereensä sängylle, pehmeän peiton alle. Olin niin lähellä Joshia, että kuulin hänen sydämmensä tasaiset lyönnit. Käperryin aivan miehen kylkeen kiinni, ja toivoin, että saisin herätä tästä aamulla.
"En lähde aamulla minnekään", Josh lupasi, aivan kuin hän olisi lukenut ajatukseni. Tuhahdin tyytyväisesti ja annoin itseni vajota unten maille.
Loppulomamme sujui loistavasti palattuamme takaisin Miamiin, jossa vietimme viimeiset kolme päivää. Kävimme uimassa merenrannassa joka päivä, koska rantaan oli vain vajaan parin mailin matka. Keräsin meille matkamuistoksi hienoja kiviä ja simpukoita, sekä lähetimme kortin Joshin vanhemmille, jossa oli kuva meistä yhdessä Miami beachin rannalla. Viimeisenä iltana Josh halusi viedä minut syömään, joten päädyimme sitten idylliseen ravintolaan lähelle keskustaa. Hampurilaiset ja pizzat pursusivat jo korvista ulos, joten päätin tilata kana-annoksen valkosipulikastikkeella. Illallinen oli täydellinen hiljaisessa nurkkapöydässä meidän rupatellessa rennosti keskenämme. Tilasimme hyvää viiniä ja ajelimme sitten illalla taksilla hotellillemme. Hieman haikeana pakkasin tavaroitani huoneessa Joshin lojutessa sohvalla tv:tä selaillen. Olin alkanut kotiutumaan Miamin vilkkaaseen elämään, enkä olisi laittanut pahakseni vaikka olisimmekkn jääneet tänne.
"Voimme lähteä ensi vuonna uudestaan", Josh lupasi leveästi hymyillen huomatessaan hiljaisen olemukseni. Olihan se ihana päästä takaisin kotiin ja töihin, sillä edelleen nautin työstäni rikospoliisina. Lähtöaamu koitti kuitenkin nopeammin kuin osasin odottaa, kun seisoskelimme lentokentän pääovella tultuamme taksilla hotellilta. Menimme laukkujemme kanssa sisälle chec in-tiskille mistä saimme meksetut lentolippumme. Sitten ei kun vain jonottamaan. Jonotimme melkein tunnin läpivalaisukoneisiin pääsyä, ja jono vain kasvoi kasvamistaan takanamme. Onneksi olimme lähteneet ajoissa liikenteeseen, joten tarkastuksen läpi päästyämme ehdimme helposti juomaan aamukahvit, jonka tarpeessa jo olin. Valitsin isoimman kupin minkä sain ja istahdin onnellisena sopivaan pöytään. Kahvi vain oli jotain niin hyvää.
"Ihan hyvä loma oli", Josh tuumasi istuessaan vastapäätä minua. Niin kyllä oli. Vieraillut paikat olivat ollet hienoja, ruoka hyvää, eikä matkaseurassakaan ollut valittamista.
"Seuralla on merkitystä", sanoin silmää iskien, mihin Josh naurahti.
"Kieltämättä ei ole valittamista", hän vielä lisäsi.
Pääsimme sujuvasti nousemaan koneeseen, sillä meillä oli jälleen ykkösluokan paikat. Asettauduin tuttuun tapaani ikkunapaikalle ja loin huomioni siitä näkyvään maisemaan.
"Kotia kohti", puuskahdin ja vilkaisin Joshia, jolla oli kasvoillan jälleen tuttu ilkikurinen ilme leikkivine silmineen.
"Miten olis uusinta viimekertaisesta?" hän ehdotti nyökäten vessan suuntaan. Pudistin päätäni muistikuvat edellisestä kerrasta kirkkaina mielessäni ja totesin tyynesti:
"Unissas vaan."
---------
A.N. Hyvät jouluntoivotukset ja uudet vuodet kaikille:)
|