Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   16.10.11 23:12:19

VAROITUS!!

Tämä teksti tulee sisältämään rumaa kielenkäyttöä, seksuaalista kanssakäymistä, verta, víinaa, hüumeita ja kaikkea muuta laitonta (kuten myös pientä fantasiaa, kuten (kai) olemattomia aseita yms.), joten jos tätä luet, olet omillasi! Nyt ehdit vielä kiltisti poistumaan tältä topalta ja lukemaan jotain itsellesi sopivampaa. Pitemmittä puheitta, aloitetaan.

------
Te siis huumasitte hänet ja kunnolla? Erinomaista. Saimme pomolle oivan syntymäpäivälahjan. Tehköön hänellä sitten mitä huvittaa. Reservaatissa huoneen varaus oli nimellä ’Alma’… Muta totta kai agentti käyttää väärää nimeä. Viekää hänet kartanon kellariin odottamaan, ja mitatkaa hänet jotta hänelle saadaan sopiva puku ylle juhliin, ellei hänen matkalaukusta löydy jotain sopivaa. Hop hop! Herätetään hänet sitten kartanossa taas vasta-aineella.

Alma

”Hei, Alma, älä vielä lähe!” kuului takaani ja käänsin katseeni pomooni Mirjamiin.
”Mikä hätänä Mirjami?” kysyin kummissani ja katsoin toisen jo valmiiksi anteeksi pyytävää ilmettä. ”Tahdotko että lomani viivästyy viivästymistään?”
”Alma, mä tiedän että sä oot tehnyt täällä eniten töitä ja painut nyt kuukauden rentoutukseen vuorille eikä sinua saa häiritä, mutta kun nyt kävi sillä tapaa että Rachel möhli jakaessaan postit sinne, ja eräs paketti jäi vahingossa viemättä. Olet itse menossa siihen suuntaan, joten toivoin että…” Mirjami selitti ja huokasin syvään.
”..ja toivoit että minä voisin heittää sen matkalla paikan päälle. Jos se on pika niin…”
”…se on pikalähetys, ja siinä tuoksuu kaneli, joten pelkäämme niiden olevan jotain herkkuja juhliin.”
Kirosin pienesti. ”Tästä hyvästä olen vielä extra viikon poissa ja yhtiö maksaa senkin, tuliko selväksi?”
”Se on tarpeeksi reilu kauppa sillä joudut viemään paketin sinne ’kauhutaloomme’…” Mirjami totesi selvästi kylmissään ja minuakin puistatti.
’Kauhutalo’ on vanha ja hyvässä kunnossa oleva kartano, mutta siellä kuulemma majaili jokin huumejengi joka oli aina aseet taskussa ovella kun sinne vietiin lähetyksiä. ”Tosta hyvästä kaks viikkoa. Eli nähdään puolentoista kuukauden jälkeen, ellen saa lyijyä rintaan.”
”Huih, älä edes leikilläsikään sano tuollaista!” Mirjami parkaisi ja rutisti itseään. ”Olisi pelottavaa ettei sinusta kuuluisikaan mitään puolentoista kuukauden jälkeen! Herran jestas, miten meidän sitten käy?”
”Näh, ihan hyvin, en ole minä enää täältä viemässä kahden ihmisen tilaa.” tuhahdin ja ristin käteni rintakehälle.
”Ai? Kuule typy, sinä olet laihtunut, ettäs sen tiedät.” Mirjami totesi takaisin kiukkuisesti ja sai minut säpsähtämään.
”Älä naurata. En minä ainakaan laihduta. Yritän kaikin mahdollisin keinoin välttää portaita, sinä tiedät sen.” totesin hiukan hämilläni, mutta Mirjami pudisti päätään.
”Olet sinä silti laihtunut… Mutta joo, se paketti ennen kuin se unohtuu!” Mirjami totesi ja kiiruhti hakemaan pakettia. Pidin siis sini-valkoisen uniformuni vielä yllä, enkä jättäisi sitä tänne kaappiin, kuten olin suunnitellut.
”Kas tässä!” Mirjami totesi kohta ja tuikkasi käsiini ison paketin joka tosiaan tuoksui kanelilta.
”Jep, tässä on Spinnyjä. Ne tuoksuvat tällaisilta.” totesin ja nuuhkin pakettia pienesti kuolaten.
”Senkin herkkusuu.” Mirjami naurahti ja halasi minua. ”Tiedätkö muuten mistä tiedän sinun laihtuneen?”
”No mistä?” tuhahdin ja katsahdin toista joka liukui taakseni, kohta työntäen kätensä kainaloideni ali ja puristaen ríntojani.
”Ríntasi ovat pienentyneet!” Mirjami naurahti ja oli vähällä etten olisi heittänyt pakettia tämän päähän.
”MIRJAMI!” karjaisin nolostuneena kun toinen juoksi takaisin lajittelupuolelle naureskellen. Saamarín pérvo…

Kiitin onneani että kuukausimatkalaukkuni oli jo autoni takakontissa ja yleensäkin varauduin enemmän kuin tarvis, joten epäilin, ettei minun tarvitsisi kiertää lenkkiä kodin kautta parin lisäviikon takia. Siispä hyppäsin suoraan autoon paketin kanssa ja lähdin ajelemaan metallinharmaalla KIA Sportilla kohti kyseistä taloa, samalla miettien pään puhki mihin noita Spinnyjä oikein tarvittiin? Tai no, syötäväksi kai..? Mutta miksei niitä tilattu suoraan liikkeestä, vaan laitettiin tulemaan postin kautta? Hommassa haiskahti jokin muukin kuin vain kaneli, mutten voinut tietää mikä, eikä minua tosiaankaan huvittanut alkaa miksikään salapoliisiksi. Ei etenkään kun tiesin että kaikilla ei ollut aivoja siinä kartanossa.
Ajoin noin varttitunnin ennen kuin pääsin vihdoin ja viimein kartanon portille. Ajoin tien reunaan ja nappasin paketin sekä paperit mukaan ennen kuin lähdin astelemaan portinvartijaa kohti, jolla olikin kohta käsi asevyöllään aseen päällä.

”Seis.” tämä komensi ja pysähdyin siihen paikkaan. En tosiaankaan halunnut että minua ammuttaisiin. ”Mitä asiaa teillä on tänne?”
”Olen lähetti ja tänne on kirjattu pikalähetys joka nyt kyllä myöhästyi aika lailla joten me maksamme postimaksun. Tarvitsisin itse saajan kuittauksen.” totesin ja luin papereita. ”Herra Louis Torpando.”
Portinvartija silmäili minua pitkään ennen kuin puhui korvapuhelimeensa. Sitten hän kohdisti taas katseen minuun. ”Louis on kuulemma ulkona, joten sopiiko että minä kuittaan paketin?”
Mutristin pienesti huuliani, kuittaus olisi sääntöjen vastainen, mutta väliäkö sillä?? Tahdoin vain lomalle! ”Joo, kyllä kai se käy, en minä tätä pakettia oikein puoltatoista kuukautta viitsi pitää tuolla vuoristokylpylässä.” totesin ja kaivoin kynän rintataskustani, samalla kun mies tuli luokseni. Ojensin kynän tälle. ”Puumerkki tähän, tähän, tänne, ja vielä noiden kolmen paperin alle tuohon.”
”Seeelvä…” vartija mumisi ja kirjoitti puumerkkinsä kaikkiin kohtiin. ”Aika paljon täytettäviä kohtia.”
”Minä en näitä sääntöjä laadi, että ei kannata minun kanssani asiasta keskustella.” totesin ja nappasin paperit itselleni, ojentaen paketin miehelle. ”Hyvää päivänjatkoa.”
”Tuota… Samoin.” mies totesi jotenkin ihmeissään kun sai paketin käsiinsä, mutten välittänyt siitä sen enempää vaan kävelin takaisin autoon ja käynnistin sen lyöden tallan pohjaan. Mitä nopeammin pääsisin aloittamaan lomani, sitä parempi!

”Huoneenne on sviitti numero 6, neiti Heinonen.” vastaanottovirkailija totesi ja ojensi minulle niin sanotusti kulta-avaimen. Sisäänpääsykortti joka oli kullankeltainen.
”Kiitos.” totesin ja olin jo aikeissa napata matkalaukkuni kantoon, mutta pikkolo ehti napata sen ensin ja närkästyin hiukan.
”Minä kannan matkalaukkunne arvon rouva.” pikkolo totesi ja tartuin tätä kauluksesta kiinni vetäen naamani niin lähelle toista kuin itse hentosin.
”Anteeksi, käytittekö te minusta juuri äsken ’r’-sanaa?” kysyin hampaat irvessä, saaden pikkolon pudistamaan päätään kauhuissaan.
”Anteeksi neiti, ei, en sanonut neiti!” pikkolo totesi äkisti ja laskin tästä irti.
”Hyvä. Alas näyttää tietä.” totesin ja katsoin toista kylmästi.
”Kyllä neiti, heti arvon neiti.” pikkolo totesi ja lähti kohti hissejä, minä mennen perässä.

Huone oli aivan mahtava. Iso parisänky, sohva, pöytä, nojatuoli, laajakuva TV, satelliitti käytössä, terassi jossa oli poreallas ja muuta mukavaa, mutta mikä parasta, kaikki menisi firman piikkiin! Kiljaisin innoissani ja loikkasin heti sänkyyn pötkölleen. Loma! Ei pakettien viemistä tai niiden lajittelemista puoleentoista kuukauteen! Hemmottelen varmasti itseni pilalle, täällä ollessani, mutta mitä väliä? Kai sitä joskus sai olla minullakin pala taivasta. Ah, en malttanut odottaa päästä rentoutumaan hierojalle ja… Oikeastaan, mitä sitä odottamaankaan? Virnistin ilkeästi ja tartuin puhelimeen heti valiten hierontaosaston numeron.
”Haloo? Terve, täällä sviitti numero 6:den asukki Alma. Tahtoisin päästä hierottavaksi, olen niin jumissa. Olen kulta-asiakas. Ai saan esittää lisätoiveita siis? Hmm… Onko teillä miestä jolla olisi fetissi isokokoisiin tyttöihin, tiedäthän, voisi hieroa vähän muualtakin. Ai sinä olet?? Hieeenoa. Oletko kuinka vanha? Ai, erinomaista, olet minua vain pari vuotta vanhempi. Monelta ja missä? Käy, käy, tuletko noutamaan niin saat lämmitellä minua jo ennen paikanpäälle tuloa? Thih, jooh, varaas shampaniaa myös. Seelvä, mitä minulla kannattaisi olla päällä? Kylpytakki ja pyyhe? Löytyy… Aivan, kaapista, olinpa hupsu. Selvä, tavataan puolentunnin päästä. Ja varaa suojaukset myös muru. Selvä, hei.” lopetin puhelun kohta kikattaen kuin mikäkin pahis. Jos hieroja osaisi tehdä työnsä kunnolla, tämä voisi päästä jopa illaksi minun viereeni.

Myöhemmin ilta-päivällä makasin sängyssäni aivan uupuneena, raukeana ja lauhkeana. Olimme aloittaneet ensin séksistä ja shampanjasta ja vasta tämän jälkeen tämä oli kaulinut minut niin rennoksi, etten edes pystynyt kävelemään vaan hieroja kantoi minut tähän sviittiini sänkyyn. Alapäätänikin aristi vieläkin, niin kovaa kyytiä en ollut saanut kuukausiin. Mutta täytyi myöntää että oli ollut ihana tapa aloittaa rentoutuminen noin. Hieroja nimittäin oli kuulemma itse juuri tullut lomalta ja ollut sinkkuna jo puolivuotta, sekä tarpeessa, joten molemmat olivat saaneet mitä halusivat ja tarvitsivat.
Nousin varovasti istumaan, käheästi voihkaisten. Olin vieläkin jälkimainingeissa vaikka operaatiosta oli jo kaksi tuntia. Jestas sentään, se mies oli käsitellyt minua kuin ammattilainen, joka aika varmasti jo olikin kun jo nuorena oli kuulemma aloittanut. Kurotin varovasti puhelinta kohti ja otin ravintolan linjan.
”Haloo? Heih, sviitin numero 6:den asukki Alma täällä, tahtoisin ruokaa tänne sviittiin, joten mitäs tänään olisi tarjolla? Hummeria ja lohkoperunoita kermakastikkeessa? Kai se on vähintään HYLAa se kerma? Täysin laktoositon? Hienoa, tuokaa minulle sellainen, mitäs olisi jälkiruoaksi? Ei, en ota alkupaloja tai salaattia. Mhm? Pannukakkuja hillon tai siirapin kera, sekä omavalintainen jäätelöannos? Mitä jäätelöitä on tarjolla? Stop, stop, stop, otan suklaa-nougattia ja vanhan ajan mansikkaa. Selvä. Joo, tehdään silleen että tuotte ensin ruuan, sitten vasta jälkiruoan. Juomaksi riittää vesi. Selvä, kuulemiin.” totesin laskien luurin alas. Olisi pakko hiukan pukeutua ennen kuin ruoka tuotaisiin.
Nousin siis varovasti ylös sängystä ja hoipuin matkalaukkuni luo, varovasti nostaen sen sitten sängylle ähkäisten. Avasin laukun ja aloin penkomaan itselleni oloasuani kohta löytäenkin sen. Mustat lökäpöksyt ja harmaa t-paita jossa luki ’SEXMACHINE’ punaisin kirjaimin, toimivat oloasunani kaikkialla. Olin saanut t-paidan töistä muutama kuukausi sitten takaperin kun tyypit olivat järjestäneet jostain käsiinsä minun syntymäpäiväni ja yllättäneet minut. Paidan tietenkin oli hankkinut Mirjami… Oveen koputus ja ilmoitus huonepalvelusta sai minut säpsähtämään ja vedin vaatteet nopeasti ylleni, kohta astellen ovelle ja avaten tämän tarjoilijalle, joka hymyillen kärräsi ruokani sisään. Kiitin tarjoilijaa ja sovin että tämä tulisi viimeistään puolentunnin päästä jälkiruokien kanssa. Kun tämä oli poistunut, nostin hopeisen kannen pois tarjottimelta ja laskin sen kärrin alaosaan, kohta nostaen itse tarjottimen pöytään ja käyden ruuan kimppuun nälkäisenä. Sopimuksen mukaan, tarjoilija tuli puolentunnin päästä, noin viisi minuuttia sen jälkeen siis kun olin saanut lautasen tyhjäksi ja sormet ja suun pyyhityksi. Kun eteeni kärrättiin vohveli-jäätelö annos, en voinut olla virnistämättä. Tästä tulisi kyllä päänsärky jos hotkisin, mutta en tykännyt löllöstä jäätelöstä, joten aloin lapioida heti kun olin kiittänyt tarjoilijaa.

Ruoan jälkeen otin nokoset, ateria oli ollut niin tuhti että jos olisin johonkin lähtenyt vaeltamaan, olisin varmasti alkanut voida pahoin. Onneksi kuitenkaan mihinkään ei ollut menoa, ennen iltaa kun baarissa olisi karaokekisa. Koputus oveen sai minut hätkähtämään ja nousin varovasti ylös. En minä ainakaan ketään odottanut eikä henkilökunta antanut itseään ilmi, joten kuka siellä olisi?

”Niin?” kysyin samalla kun avasin oven ja katsoin hiukan kummissani oven takana seisovaa pitkää lihaksikasta miestä joka oli varmasti treenannut jo lapsesta asti.
Mies tutkaili minua ja tuli pyytämättä sisälle, joka sai minut kummastumaan. Oliko tämä jokin turvallisuuspäällikkö tai jotain? Kun kaksi muutakin miestä tuli sisälle, aloin jo närkästymään.
”Mistä tässä on kyse?” kysyin ärtyneenä ja kaksi miehistä kääntyi minua kohti saaden minut säpsähtämään.
”Oletteko ’Alma Heinonen’?” ensin sisään astuneista miehistä kysyi.
Ristin käteni rintakehälleni ja murahdin. ”Niin kukas muukaan? Michael Jackson?”

Mies napsautti sormiaan, jolloin jälkimmäinen mies läväytti oven kiinni ja keskimmäinen tarttui minusta lujasti kiinni, painaen kasvoihini jotain märkää kangasta. Kun hengitin kankaan läpi, aloin heti voida huonosti, ja kehoni ei totellut vaan se veti hervottomaksi. Yritin saada itseni miehen otteesta, tahdoin raitista ilmaa. Tarvitsin sitä. Maailma nimittäin tuntui äkisti pyörivän minun ympärilläni kuin olisin sen keskipiste. En enää pystynyt hengittämään, menetin tajuntani, vaipuen mitä oudoimpaan uneen.

------

Sebastian

Koputus työhuoneen oveeni sai minut irvistämään. Mitä nyt taas joku halusi? Kun Don tunki naamansa ovesta sisään, irvistin pahemmin. Tuota tyyppiä en ollut odottanut näkeväni tämän edellisen mokan takia.

”Terve pomo.” Don totesi varovasti ja tuli sisälle kuitenkin yllättävän rohkeasti. Mitä toinen oli taas tehnyt? ”Hyvää syntymäpäivää.”
Ai niin… Täytin tänään taas vuosia… Niitä kai juhlittaisiin taas illalla ja kaikki yrittäisivät taas kilpailla suosiostani. ”Kiitos. Mutta tuskin sinä tänne tulit minua ihan vain onnittelemaan?”
”Näette aina minun läpi.” Don totesi ja virnistin. Näen aina kaikkien läpi.
”Joten?” kysäisin ja Don nielaisi pienesti. Hän oli siis taas mokannut tehtävänsä. Jotenkin.
”Huumediileri keikka päättyi ikävästi. Menetimme Rat’in luotisodassa. Kaikki muu meni ok ja saimme tapettua jokaisen ja otettua sekä huumeet että rahat.” Don totesi ja näytti hermostuneelta, kuten pitikin. Rat oli ollut yksi parhaimmistani apureista.
Vedin syvään henkeä ja laskin ilmat sitten rauhallisesti pihalle. ”Selvä on… Oliko muuta?”
”Minulla ja porukallani on teille syntymäpäivä lahja, mutta annamme sen sitten illalla.” Don totesi virnistäen varmasti. En pitänyt hänen asenteesta.
”Odotan innolla…” totesin jäisesti, saaden toisen hätkähtämään ja enemmittä puheita poistumaan. Kaikki tiesivät milloin minun kanssa ei kannattanut jatkaa keskustelua sen enempää, vaan tiesivät poistumisen olevan paras keino välttää lyijyä.
Oveen koputettiin taas ja olin jo vähällä raivostua. Minulla oli muutakin tehtävää kuin vain kuunnella muiden huolia! Louis tuli sisälle ja rauhoituin heti. Ikääntynyt mies näytti kireältä. Hän oli ollut aiempi johtaja, mutta luovuttanut johtajuuden minulle kun tämä alkoi saada liikaa painoa. Nyt mies oli superhyvässä kunnossa onneksi.
”Sebastian.” Louis totesi ja olin aikeissa nousta heti pystyyn ja laskemaan toisen istumaan, mutta tämä nosti kätensä vaivautuneena ja pidin pérseeni penkissä. ”Tulin toivottamaan hyvää syntymäpäivää.”
”Tuota, kiitos.” totesin hiukan kummissani ja nyt vasta tajusin että toisella oli kädet selän takana, ja jokin paketti pilkotti hänen takaa myös.
Louis virnisti pienesti ja ojenti paketin minulle. ”Tässä. En keksinyt muutakaan ja sanoit viimeeksi että pidit näistä. Nämä tosin ovat jo ihan kylmiä, mutta ainahan näitä voi vähän mikrossa lämmittää. Oli pakko tilata lähetyksen kautta, en nimittäin tahtonut että kuppila olisi ottanut osoitetta ylös.”
Otin toiselta paketin ja avasin sen heti uteliaisuuteni takia. ”Spinnyjä.” totesin virnistäen ja nostin katseeni Louiseen. ”Kiitos. Saampahan suun makeaksi kahvitauoilla.”
Louis naurahti ja huokasi pienesti. ”Tarkastuksessa kaikki epäilivät sitä pommipaketiksi jonka muka joku agentti olisi tuonut naamioituneena lähettinä.”
”Noh, ainahan pojat ovat varuillaan kaikessa.” naurahdin ja nappasin yhden Spinnyn laatikosta ja syöden sitä.
”Juhlasi muuten alkaa sitten jo kuudelta. Tänne ollaan kutsuttu muitakin kavereitasi ja heidän pitä ä kuitenkin lähteä sitten vielä tämän illan lennoilla takaisin. Minä olen syntymäpäiviesi järjestysvastaava, joten jos et pidä juhlistasi, valita minulle.” Louis totesi ja nyökkäsin pienesti.
”Luotan sinun makuusi.” totesin virnistäen ja pistin loput spinnystäni poskeen jonka jälkeen katsahdin kelloa. Juhliin olisi tunti, sillä kello löi tasan viisi. ”Tunti aikaa… Pitääkö minun käydä vaihtamassa smokki päälle tai jotain?”
”Ei tarvitse, pidä vain nuo tehtävävaatteesi päällä.” Louis naurahti ja kääntyi poistuakseen.
”Louis.” totesin saaden toisen pysähtymään ja kääntymään minua kohti.
”Ja tänä vuonnahan ei ole niitä strippareita? En oikein pitänyt viime juhlista…” mumahdin toiselle ja Louis nauroi makeasti.
”Älä huoli, tänä vuona on jätkäilta. En kutsunut yhtäkään naikkosta kylään.” Louis naurahti ja poistui paikalta niine hyvineen.
Kello oli puoli kuusi kun oveeni koputettiin taas. Yllätyin nähdessäni Smithin tulevan sisään.
”Tere pomo.” Smith totesi ja nyökkäsin tälle hyväksyvästi että toinen sai jatkaa suoraan asiaan. ”Ajattelin kysyä kumman kakun haluaisit? Mansikkaisen vaiko suklaisen?”
”Laita molempia sekaisin, eli suklaa-mansikka kakku.” totesin virnistäen ja Smith virnisti myös. Smith on kokkini, ja hyvä sellainen tosiaankin.
”Mansikat alle, suklaakuorrutus päälle?” tämä kysyi ja oli kuin mittailisi minua. Ei kai hän ajatellut tunkea minua kakkuun?
”Jeps.” totesin ja katsahdin kelloa. Kaksikymmentäviisi minuuttia, ennen lavalle nousua ja lahjojen vastaanottamista. Lahjat annettiin aina ensimmäisenä, jotta niitä voitaisiin käyttää illan aikanakin eikä niille käy sillä tapaa että ne jäävät nurkkiin pyörimään.
”Selkis, ei minulla muuta, painun takaisin kakun kimppuun. Se tarjoillaan seitsemältä.” Smith totesi ja poistui nopeasti.
Huokasin pienesti ja nousin ylös pöytäni äärestä kun kello oli viittä vaille kuusi, kääntäen katseen koko seinän kokoiseen peiliin. Olen 190cm pitkä ja painan vähintään 120kg. Olen pelkkää lihasta ja voimaa geenieni takia, joka tekee minusta loistavan johtajan kuulemma. Rintakehäni on leveä, ja lantio sopusuhtainen pitkiin jalkoihini. Minulla on älyä enemmän kuin monellakaan älyköllä yhteensä, sekä terävä muisti. Kehossani ei ole ainuttakaan tatuointia tai lävistystä ja olen vasta 22 vuotta vanha. Tai siis, täytänhän minä tänään 23 vuotta. Mutta kuitenkin, ikääni nähden minulla oli mielettömän iso keho. Mutta siitä oli kyllä hyötyäkin. Oveen koputus sai minut havahtumaan ja astelin ovelle nopeasti avaten sen. Louis odotti omassa taisteluasussaan. Teemaa ei koskaan paljastettu, kaikkien piti honata se itse. Virnistin pienesti ja katsoin Louisia virnuillen. Teemana oli siis raskas aseistus, sillä hänellä oli itsellään aseetkin päällä. Illasta tulisi siis sotaisa, leikkimielellä tietenkin. Eli varmaan jotain värikuula-ase hippasia alakerran harjoitteluradalla.
Astelimme treenisaliin johon oltiin pystytetty väliaikainen lava. Tila oli suuri, ja muut vieraat istuilivatkin jo tuoleilla odottelemassa ja rupattelemassa kuin mitkäkin neidit. Astuin lavalle Louisin kanssa ja kaikki hiljenivät taputtamaan saman tien. Homma tuntui ilkeältä omalta kohdalta.
”Noniin, arvoisat neidit, tervetuloa pomomme Sebastian Phantomhive 23-vuotis syntymäpäiville! Kuten kaikki tietävät, aloitamme lahjojen annosta. Ja muistakaa, tänään ei tarvitse jäykistellä, ellei joku munaa todella pahasti lahjan kanssa. Kyllä, Billy, tarkoitan sinua ja viimevuotista Can Can –esitystäsi…” Louis totesi ja kaikki repesivät nauramaan, joka sai minutkin hymyilemään. ”Tänä vuonna teidät ollaan jaettu aina 3-5 hengen ryhmiin, oman erikoistaitojenne nojalla. Tämän pidemmittä puheita, aloitetaan!”
Lahjojen jako eteni sutjakkaasti, nopeammin kuin oltiin suunniteltu. Sain uusia aseita, veitsiä, vaatteita, pórnolehtiä, -DVDitä ja rahaa tietenkin jumalattomasti. Kun Diego tuli yksin lavalle, ihmettelin mikä oli jutun juoni? Hän virnuili kuitenkin siihen malliin että hänellä olisi jotain isoa tarjottavana porukoineen.

”Arvoisat neidit ja herrat, saanen ilmoittaa että minun, Samin ja Joelin lahja ei olekaan ihan mikään normaali. Kuten monikin muistaa, olemme jäljittäneet yhtä agenttia jo monta kuukautta, ja hänet kuulemma pakotettiin hermolomalle tuonne läheiseen hotelliin. Arvoisa yleisö, saanen esitellä teille halutuimman agentin kautta aikain, agentti numero 68, Angelina Froster!” Diego selosti ja sai kaikki äimänkäeksi kun sisään tuotiin nainen, joka oltiin selvästi pakotettu pukemaan ylleen punainen juhlamekko, joka selvästi oli tämän oma.
Nainen rimpuili Samin ja Joelin käsissä, ja tämän suu oltiin teipattu ilmastointiteipillä kiinni. Naisella oli kyllä kokoa, ja epäilin tämän painavan vähintään 100 kiloa. Agenttien suosituspaino kylläkin oli 50-70 kiloa, joten jo siinä meni hommat kummaksi, ellei toinen olisi sitten lihonut viimeisen kuukauden aikana 30-50 kiloa ja saanut sen takia hermolomaa… Paitsi hänen kylläkin pitäisi sitten olla kuntoutusleirillä, eikä hermolomalla. Nämä idiootit olivat napanneet tavallisen siviilin, mutta vain minä siitä tiesin, nimittäin kaikki olivat heti innoissaan. Ei, hetki, Louiskin sen huomasi. Aivan. Hänhän oli taistellut itse tuota kyseistä agenttia vastaan, ja tunnistaisi selvästi että toinen ei ollut aito. Muut eivät olleet koskaan häntä nähneet, edes kuvasta. Päätin kuitenkin näytellä mukana, sillä en tahtonut tappaa tuota naista. Hänessä oli jotain sellaista joka sai minut tuntemaan oudosti, ja tahdoin selvittää mitä tämä tunne tarkoitti. Nousin ylös ja astelin kolmikon luo virnuillen.
”Loistavaa työtä! Tästä lahjasta olen erittäin tyytyväinen!” totesin kovaan ääneen ja taputin Diegon olkapäätä, sen jälkeen kääntäen katseeni naiseen, jolla oli suloinen katse, sekä myös murhaava pilke silmäkulmassa. Siviiliksi hänen asenteensa vastasi kylläkin meikäläisiä silloin kun oltiin samassa jamassa. Naisella oli taistelijan luonne, joten häntä oli helppo väittää agentiksi. ”Jos ketään ei haittaa, tahtoisin saman tien tehdä pari kysymystä tälle agentille, kaksin toimistossani. Te muut voitte jo mennä aloittamaan herkuista, tässä ei mene kuin muutama minuutti. Joel ja Sam, viekää naikkonen toimistooni ja köyttäkää nojatuoliin tukevasti.”
”Selvä pomo!” kaksikko totesi riemuisasti ja lähtivät taluttamaan vastaanhangoittelevaa naista mukanaan.
”Louis.” totesin hiljaa ja käänsin katseeni tähän, kun tämä tuli vierelleni. ”Pidä vieraat kiireisinä, ja yritä samalla sada selville kenet nämä idiootit oikein nappasivat ja mikä on hänen työnsä, ikänsä, missä asuu, ja kaikki muutkin normaalitiedot, tuliko selväksi?”
”Tuli.” Louis totesi ja astelin itse kohti toimistoani, josta kohta Sam ja Joel tulivatkin ulos uupuneen näköisinä. Nainen oli hangoitellut kunnolla ja sen huomasi kaksikon kasvoilta.
”Kiitoksia. Jäisittekö vielä vahtiin tähän oven taa? En tahdo että kukaan häiritsee pientä… sessiotani.” totesin virnistäen ja kaksikko piristyi heti virnuillen. ”Pitäkää ovi lujasti kiinni.”
”Kyllä pomo!” molemmat totesivat ja asettuivat oven molemmille puolille seisomaan suorassa. Itse pujahdin toimistooni ja lukitsin vielä oven varmuuden vuoksi.
Käänsin katseeni naiseen ja tämän katse oli pistävä. Sekä myös jotenkin niin ihana. Olin kai sekoamassa jo tuon naisen takia. ”Agentti sinä et ainakaan ole.” totesin heti ensimmäisenä ja astelin toisen luo vetäisten tältä teipit huulilta nopeasti. Naikkonen älähti pienesti ja laski päänsä hetkeksi alemmas, kuitenkin kohta kohottaen sen tuimasti minuun.
”Missä olen, ja miksi?” tämä ärähti heti ensimmäisenä, saaden minut yllättymään kauttaaltaan. Olin ollut 100% varma että nainen alkaisi heti uhkailemaan poliiseilla tai jollain muulla, mutta tämä näköjään itse janosi tietoja. ”Onko tämä jotain surkeaa ’selviydy tästä’-hotelli-páskaa?? En muistaakseni ilmoittautunut mihinkään sellaiseen, tahdoin viettää rauhaisan ja hyvin ansaitun loman!”
”Et ole enää hotellissa typyseni. Mikä on nimesi, ammattisi ja ikäsi?” totesin astellen pöytäni ääreen ja laittaen äänittäjän päälle. Tahdoin tallentaa tämän keskustelun ja naisen tiedot parempia tutkimuksia varten. Jokin hänessä kiehtoi minua.
”Olen Alma Heinonen ja työskentelen ’Keep It Coming, lyhennettynä KIC-lähettipalvelussa, ja firma maksoi minulle puolentoista kuukauden loman hotelli Kulta Vuoreen, jonka aloitin tänään! Olen 21 vuotta vanha.” nainen ärähti ja värähdin pienesti. Naisen ääni sai koko kehoni kihelmöimään, ja se oli myös kíihottava. Halusin naista, heti. Joko siinä tuolissa jossa hän istui, tai sitten tuossa työpöytäni päällä. En tajunnut miksi, ja täytyi myöntää että se pelotti.
”Selvä. Missä asut?” kysyin ja nainen mulkaisi minua pahasti.
”Se ei kuulu sinulle.” tämä totesi kylmästi ja aloin yllättävästi pitämään toisen asenteesta enemmän. Hän oli ensimmäinen nainen joka oli koskaan laittanut minulle hanttiin. Ilmankos se kíihotti ja kihelmöitti.
”Saan sen kyllä selville.” totesin naiselle virnuillen, kuin luvaten vielä tulla hänen oven taa kummittelemaan.
Nainen säpsähti ja irvisti. ”Haista páska.”
Naurahdin kepeästi ja astelin naisen luo tarttuen tämän leuasta kiinni ja pakottaen tämän kohtaamaan katseeni omallaan. ”Sinuna valitsisin sanasi tarkemmin, kuten myös asenteesi. Tehtäisiinkö sopimus? Jos käyttäydyt kunnolla ja teet niin kuin sanon, lupaan että pääset tämän illan aikana vielä helevettiin täältä, takaisin omaan hotellihuoneeseesi vahingoittumattomana. Jos taas et pääse nyt sopimukseen kanssani, vietät täällä varmaankin seuraavat 60 vuotta kanssani alaisekseni koulutettuna, tai kuolet viikossa. Minkä vaihtoehdon otat?”
Nainen säikähti selvästi ja nielaisi vaivalloisesti. ”Olkoon, tehdään diili.”
”Hyvä tyttö.” totesin ja pörrötin toisen hiuksia, kohta avaten tämän köydet. ”Ei mitään äkkipikaisia liikkeitä.”
Nainen murahti pienesti, muttei tehnyt elettäkään liikkuakseen.
”Nyt tehdään niin että käydään katsomassa sinulle paremmat asusteet illan ohjelmaan. Yritä pitää hauskaa, ja pysyttele koko ajan lähettyvilläni. Nyt on sentään syntymäpäiväni.” totesin toiselle joka näytti aika yllättyneeltä. ”Oliko sinulla matkalaukkua tai mitään muutakaan jossa olisi omia vaatteitasi?”
”On. Kellarissa yhdessä selleistänne.” nainen totesi ja kohotin toista kulmakarvaani kysyvästi. Kellarissa oli vain kaksi selliä. Ellei sitten tyttö ollut luullut muitakin ovia sellioviksi.
”Mennääs sitten sinne tarkastamaan kuteesi läpi.” totesin ja katsahdin naikkosta joka oli noussut ylös ja oli heti takanani. Katsoin tätä kulmat kurtussa ja tämä pyöräytti silmiään.
”Ite käskit pysyä lähellä.” tämä totesi ja virnistin pienesti.
”Totta. Pysy vastaisuudessa kuitenkin vieressäni.” totesin ja kun toinen tuli vireeni, kaappasin tämän kainalooni. Nainen oli minua ainakin parikymmentä senttimetriä lyhyempi, sillä tämä oli kuin luotu kainalooni kapealla yläkehollaan ja leveällä lantiollaan. ”Ja parempi että pidän sinua jostakin kiinni, ettei suunnitelmamme vapauttamisestasi mene piloille.”

Nainen oli erittäin kiukkuisen näköinen, muttei sanonut mitään vastaankaan, joten avasin oven lukon ja menin tämän kanssa ulos. Joel ja Sam olivat heti valmiudessa, mutta käskin näiden vain pitämään suunsa kiinni, ja mennä kertomaan muille että agentti on nyt illan kunniavieras. Joel ja Sam katsoivat minua aivan tärähtäneinä, mutta nyökkäsivät sitten ja lähtivät rivakasti muiden juhlavieraiden luo, samalla kun me kaksi suuntasimme kellariin. Kun olimme kellarissa, nainen osoitti oikeaa ovea, ja avasin sen yleisavaimella. Naisen matkalaukku oli levällään, kuin kiireellä pengottuna. Nainen älähti ja ryntäsi heti vaatteidensa luo kiroten. Nainen ei selvästikään pitänyt näystä että tämän kaikki vaatteet olivat ihan liassa, sillä sellejä ei oltu siivottu vieläkään viime käyttäjän jäljiltä. Häneltä löytyi vain ja ainoastaan yhdet verkkarit joita hän voisi käyttää, mutta se oli toistaiseksi laiha lohtu. Astelin salaluukun luo ja avasin sen, soittaen siivousryhmälle. He saisivat hakea naisen vaatteet ja hoitaa ne takaisin puhtaiksi ennen tämän lähtöä. Käskin naisen napata housut mukaan ja tulemaan perässäni, sekä olla huolehtimatta vaatteistaan. Nainen katsoi minua erittäin murhaavasti, mutta tuli kuitenkin perässäni makuuhuoneeseeni, jossa menin vaatehuoneelleni. Minulta ei löytynyt kuin XXXL kokoisia mustia t-paitoja, joten yhden oli nyt parasta kelvata naikkoselle. Ojensin paidan tälle ja käskin vaihtamaan tuon asusteen ylleen. Nainen mulkoili minua hetken, ennen kuin tutkaili ympärilleen kuin miettien missä vaihtaisi. Käskin naisen vaihtaa siinä missä tämä seisoikin, ja käännyin tätä kohti ristien käteni rintakehälleni. Nainen näytti kauhistuneelta, mutta näytti sitten saavan idean. Katsoin kun naikkonen veti ensin t-paitani päälleen, joka meni hänelle kylläkin kuin musta mekko, jolloin tämä pudotti oman mekkonsa alas ja veti sitten housut jalkaa, katsahtaen minua sitten voitonriemuisesti. Ja sitä hän olikin. Kenkiä hänellä ei ollut ollenkaan, joten jotain tuon jalkoihin piti kuitenkin keksiä. Kävin pikaisesti katsomassa kenkäkokoelmani läpi, ja löysin kuin löysinkin minulle pieneksi jääneet lenkkitossut ja sukat. Ojensin ne naiselle ja käskin tämän kokeilla niitä. Sukat olivat naurettavan isot, mutta kengät menivät hyvin naisen jalkaan, eivätkä tuottaneet kävelyongelmia. Kohta kuuluikin koputus oveltani ja Louis tuli sisälle sen enempiä varoituksia antamatta.

”Pomo…” Louis pysähtyi kuin seinään kun näki naisen. Naisen naisen naisen… Hänellä oli nimikin, Alma.
”Ei hätää Louis, puhu vain.” totesin ja na… Alma kurtisti kulmiaan kummissaan.
”Tuota, vieraat ovat hiukan äimänkäkenä nyt sinun ja ’agentin’ yhdessä olosta.” Louis totesi ja naisen ilme näytti kirkastuvan.
”Miten niin? Kai minä nyt osaan yhtä naista käsitellä, olisi tämä agentti tai ei.” totesin kulmat kurtussa ja nainen juoksi ikkunalle kohta katsoen ulos ja kiroten.
”Olen kartanossa.” tämä sähähti ja käänsi katseensa Louikseen. ”Toin sinulle tänään paketin ennen kuin lähdin lomalle.”
Louis näytti yllättyneeltä. ”Ai tekö ne toitte? Tulipas myöhään.”
”Rachelin olisi pitänyt tuoda se paketti jo aamusta, mutta ei uskaltanut.” toinen tuhahti ja näytti erittäin pohtivalta. ”Oliko paketissa Spinny-leivoksia?”
”Oli. Mistä sinä sen päättelit?” Louis kysyi ja katselin kaksikkoa mietteliäästi.
”Kanelin tuoksu paljasti.” toinen totesi ja astelin tämän luo, jolloin tämä katsahti minua kysyvästi.
”Selvä, nyt ollaan jutusteltu, tahdon jo pitämään hauskaa.” totesin ja nappasin naikkosen taas kainalooni. ”Louis, mitäs meillä on ohjelmassa?”
”Ah, meillä olisi nyt näin kello seitsemän kakun leikkaus, jos se siis ehtii hyytyä sitä ennen kunnolla, tai sitten värikuulasotaa.” Louis totesi ja virnistin.
”Käy sanomassa Smithille että antaa kakun hyytyä rauhassa. Mennään ampumana toisiamme.” totesin ja tunsin Alman värähtävän kainalossani, kuin ei olisi tykännyt ajatuksesta.
”Selvä, kutsun muutkin koolle. Haluatko itse valita pelaajat, vaiko he jotka ehtivät ensimmäisinä ilmoittautumaan pääsevät mukaan?” Louis kysyi ja vilkaisin Almaa miettien samalla.
”Minä ja neiti olemme ensimmäinen tiimi. Pelataan tiimeittäin. Niin monta tiimiä kuin aseitakin on. Varaa neidille pistoolit molempiin käsiin. Minulle minun vakioni.” totesin ja rutistin Alman paremmin itseäni vasten, kun tämä oli selvästi aikeissa sanoa vastaan.
”Selvä.” Louis totesi ja lähti, minä laskien katseeni toiseen.
”Ei vastaväitteitä. Ja yritä edes sitten tähdätä oikein.” totesin tälle ja tämä nosti katseensa minuun kiukkuisena.
”En ole edes koskaan pidellyt asetta, en edes leikkiasetta!” tämä ärähti minulle ja virnistin toiselle ilkikurisesti.
”Noh, nytpähän opit.” totesin tälle ja lähdin astelemaan tämä kainalossani kohti pelialuetta.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: halinalle 
Päivämäärä:   17.10.11 15:39:45

Tosi hyvän tuntunen alku! Jatkoa odotellessa... ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Tiina P. 
Päivämäärä:   17.10.11 16:31:37

jatkoa
Tosi kivan oloinen tarina!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   19.10.11 17:49:20

Kiitos. Onko muita lukijoita?

Yritän vähintään kahen viikon välein, ehkä viikottain, laittaa aina tähän jatkoa. Riippuu siitä onko inspis kohillaan, ja lukio hommat hoidettuina. Tämä nimittäin jo wordiin kirjoitettu uus pätkä, mutta odottelen nyt rauhassa tuleeko muitakin lukijoita mukaan pitämään topaa ylhäällä.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: minävain 
Päivämäärä:   19.10.11 17:54:30

minä luen ainakin :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjäevan. 
Päivämäärä:   19.10.11 18:51:01

Luen :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: sweatheart 
Päivämäärä:   19.10.11 20:31:24

Aaaaaa joo nyt vois yrittää keksii jotain rakentavaa mut tota.. Kirjotat tosi sujuvaa tekstii, kirjotusvirheitä en oikeestaan tainut bongata yhtään ja muutenki hienoo tää o niin erillainen tarina noihin kaikkii muihin verrattuna et tätä jään kyl janoamaaan lisää!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: halinalle 
Päivämäärä:   19.10.11 20:47:03

Määkin luen ♥ Tosi hyvän tuntunen

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   19.10.11 21:05:43

minäki luen, tosi aidon kuulone (:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   20.10.11 00:30:13

aika jännä, melkein vois lukeakin :) katsotaan seuraavan pätkän jälkeen

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Kuippi 
Päivämäärä:   20.10.11 14:24:32

Tää on kyl kiinnostavin tarina tääl pitkään aikaan, luen mielelläni! Jatkoa kiitos :)
Kirjotat muuten tosi hyvin ja kuvailet kans ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   20.10.11 14:49:49

Hyvältä vaikuttaa ;) Jatkoa

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: bbbbb 
Päivämäärä:   20.10.11 14:58:13

vaikuttaa hyvältä,en huomannu mitää kirjotusvirheitäkään(?) ja muutenki hyvin kirjotat!
et jatkoa vaan lisää;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   21.10.11 16:37:21

Kiitoksia kaikille. Ilmoitan että laitan aina vain toisen osan (Alma/Sebastian) viikottain, jotta itselleni ei tule kirjoituspaniikkia, ja minulla itselläni on sitten aina ässä hihassa jos viikko on kiireinen. Toivon että teillä on malttia odottaa sunnuntaihin kun julkaisen Alman pätkän. :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   21.10.11 17:25:27

Vaikuttaa hyvältä. Taidan jäädä seuraileen tätä. :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: != 
Päivämäärä:   22.10.11 19:07:29

jatkoo vaabs

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   23.10.11 00:50:25

Kuten luvattu, viikko vierähtänyt (päivien mukaan), joten nyt jatkoa. :)

------

Alma

Minua ahdisti olla miehen kainalossa, kun en edes tämän nimeä tiennyt. Kaikki vain kutsuivat tätä pomoksi ja nyt joutuisin ensimmäistä kertaa elämässäni käsittelemään asetta, vieläpä kuin ammattilainen… Minun oli pakko kysyä hänen nimeään ennen kuin joutuisin muiden eteen.

”Mikä on muuten nimesi?” kysyin nopeasti, saaden toisen pysähtymään ja selvästi kääntämään katseen minuun, joten nostin oman katseeni häntä kohti.
”Aivan, enhän minä itseäni esitellyt. Olen Sebastian Phantomhive.” tuo totesi kummissaan ja kohotin pienesti kulmiani.
Sebastian… Aikoisin siis kutua häntä Sebyksi, piti tämä tästä tai ei.
”Okei, Sebby siis.” totesin ja käänsin katseeni pois toisesta, jolloin tämä puristi hiukan lujempaa käsivarttani josta piti minua paikoillaan kainalossaan.
”Anteeksi kuinka?” tämä kysyi ja toisella kädellä pakotti minut katsomaan itseään silmiin.
”Sebby, Sebastian. Onko siinä jotain pielessä?” kysyin tuimasti, ja huomasin toisen silmistä että tämä piti uhkailustani.
”Sinun suustasi se kelpaa.” tämä totesi kohta ja selvästi yritti suudella, mutta riuhtaisin pääni irti tämän otteesta ja kumautin otsani tämän leukaan.
Irvistin pienesti ja sähähdin. ”Älä, yritä, lähennellä.”
”Ah, selvä.” toinen totesi ja alkoi taas liikkua, samalla suoristautuen ja hieroen leukaansa, minä liikkuen perässään. Pääni oli kovempi miltä näytti ja nyt toinen oli saanut sen tuta.

Kun pääsimme varustuspaikalle, Louis odotti meitä siellä aseiden ja suojausvarusteiden kanssa, ja muut neljä ryhmää olivat jo kuulemma lähtökuopissa. Louis auttoi varusteet ylleni, mutta kun Sebastian ei näyttänyt ottavan kypärää, minäkin kieltäydyin.
”Sinulla nyt ei ole varaa valittaa. Olet meitä kaikkia lyhyempi, ja alue on rintakehä, joten sinä pidät kypärää.” Sebastian komensi ja katsahdin tätä uhmakkaasti.
”Haista víttu. Jos ei muillakaan ole kypärää, en minäkään laita.” ärähdin toiselle, saaden molemmat katsahtamaan toisiaan ja huokaamaan sitten.
”Olkoon sitten niin. Sanon että tähtäykset mahaan.” Louis totesi ja asteli jostain ovesta sisälle, samalla kun itse tarkastelin aseitani. En pitänyt niistä yhtään.
”Kun vedät liipaisimesta, ase laukeaa. Tiedätkö mikä on liipaisin?” Sebastian totesi ja kohotin aseeni niin että piippu osoitti tämän otsaa.
”Älä vinoile siinä, olen minä sotaleffoja kyllä katsonut, vaikken asetta virallisesti käsitellyt. Tämä taitaa olla automaatti? Mistä kohtaa pitää painaa jotta voin vaihtaa lippaan?” kysyin ja toinen näytti yllättyneeltä.
”Tuosta.” tämä totesi ja painoi nappia jolloin lipas melkein putosi alas, mutta ehdin ajoissa vetäistä sen takaisin paikoilleen.
”Selvä, eiköhän sitten mennä. Ei anneta toisten odottaa enempää.” totesin ja katsahdin toista uhmakkaasti.
”Selvä on. Muista että olemme tiimi. Jos toinen putoaa, on toisen yritettävä kostaa pelaajalle joka ampui kumppaninsa.” Sebastian totesi ja virnistin pienesti. ”Meidän tiimi on musta.”
”Joo, huomaa jo vaatteista ja varustuksista.” totesin huvittuneena ja lähdin astelemaan toisen perässä aloituspaikalle.

”Noniin arvoisa juhlaväki, nyt pääsemme pienen kinastelu tuokion jälkeen aloittamaan! Punaisessa Kulmauksessa meillä on Joel ja Sam, Vihreässä Kulmauksessa löytyy Christopher ja Juane, Sinisestä Kulmauksesta löytyy Juho ja Mikael, Ruskeasta Kulmauksesta löytyy Otto ja Antti ja Mustasta Kulmauksesta löytyy Sebastian ja agentti 68, joka antoi luvan käyttää lempinimeään Alma. Pitemmittä puheitta, aloittakaamme! Kilpailijat, tähdätkää vatsaan, sen takia että MKn Alma on teitä kaikkia lyhyempi 20cm vähintään, eli voitte muuten osua häntä kasvoihin rintakehän sijaan, eli sen verran keskittymistä peliin mukaan!” Louis selitti ja ärähdin pienesti kun yleisö selvästi rupesi nauramaan. Vielä minä näyttäisin!

Summeri soi ja ovet levähtivät auki. Sebastian käski minun seurata häntä, ja pitämään vahtia selän puolelta, suomennettuna kävelisimme selkä selkää vasten, kunnes toinen kaatuisi ja joutuisi turvautumaan seinään. Menin Sebyn mukana, ja vilkuilin aina välillä, etten olisi kävellyt jostain kulmauksesta toisen ohi. Tilanne alkoi ärsyttää ja painauduin kunnolla toisen selkää vasten, saaden toisen värähtämään pienesti. Kävelimme hetken selkä selkää vasten kun Sebastian pysähtyi ja laukaisi aseen, edessä siis oli joku liikkunut.
”Valmistaudu, meidät on nähty.” Sebastian murahti, ja sainkin kohta itse laukaista aseen ennen kuin minuun oltaisiin ammuttu.
”Pérkele!” VKn toinen pelaajista parahti ja laski aseensa alas. ”Missä olikaan ulospääsytie?”
”Ulos ei pääse ennen kuin erä on loppu tai parisi kaatuu, käy siihen makaamaan tai istumaan, missä kohtaa sait osuman.” Sebastian huikkasi olkansa yli pelaajalle, joka murahti pienesi ja kävi makuulle kohtaan josta hänet ammuin. ”Ja olet siinä sitten hiljaa kuin kuollut.”
”Selvä pomo.” tyyppi totesi ja laittoi silmänsä kiinni, esittäen kuollutta.
”Mentiin.” Seb totesi lähtien astelemaan eteenpäin, minä seuraten perässä selkä selkää vasten. Tulimme isolle aukealle, jossa näytti olevan hiljaista, pari ”ruumista” löytyi myös. RKn ja SKn toinen pareista. Molemmat olivat tainneet saada osumat toisiltaan. Huomasin liikettä silmäkulmassa ja tyrkkäsin nopeasti Sebastianin eteenpäin, samalla itse loikaten taaksepäin ja ampuen napakympin PKn rintakehään, sydämen kohdille.
”Hítsit!” toinen älähti ja kävi istumaan selkä seinää vasten, samalla näytellen kuollutta.
”Kiitti.” Sebastian totesi ja katsahti ympärilleen, kohta ampuen toisen PKn alas. ”Noniin, Punainen Kulma ulos!”
Molemmat nousivat ja kiroten lähtivät astelemaan tietään ulos areenalta. Yksi ryhmä alhaalla, kolme vielä menossa puoliksi.
”VARO!” Sebastian ärähti ja tyrkkäsi minut kumoon, ottaen itse värikuulan rintakehäänsä toiselta VKlta.
”Sebby!” älähdin ja ammuin VKn alas. ”Pérhana!”
”No jaa, sä ainakin sait kostolaukauksen heti.” Sebby totesi ja pyllähti ensin istumaan, siitä kaatuen kyljelleen makaamaan. ”Hoida homma loppuun. Kaks muuta tyyppiä jäljellä.”
”Selkis, Sebby.” totesin ja lähdin astelemaan yhteen käytävään, ase valmiina, samalla kun muut kaksi tyyppiä näyttivät siltä kuin olisivat tahtoneet alkaa nauramaan sille kun kutsuin Sebastiania Sebyksi.
Pysähdyin kulmauksessa ja kurkistin varovasti sen taa, huomaten toisen SKsta hölkkäävän takaperin minua kohti, ase osoitettuna eteensä. Astuin kulmauksen takaa ja ammuin tätä selkään, saaden toisen älähtämään ja kääntymään ympäri.
”Víttu.” toinen sihahti hampaidensa välistä ja oli käymässä makuulle.
”Ala liikkua keskusaukeaa kohti, kaverisi odottaa siellä makuulla jo.” totesin astellen toisen ohi nopeasti, kohti nelitasoista risteystä, josta yhdestä tulikin esiin juuri RKn heppu ase valmiina.

Tämä huomasi minut ja yritti ampua, mutta olin onneksi nopeampi ja ehdin loikkaamaan kulmauksesta turvaan. Kurkistin kyykyssä mitä toinen puuhasi, ja tämä tuli juoksuaskelilla minua kohti. Loikkasin kyyryssä sivuttain toiseen käytävään ja ammuin toista ainakin kolme kertaa. Kapusin nopeasti ylös ja painauduin takaisin seinään kun mitään ei kuulunut hetkeen. Kohta kuuluikin sitten helevetinmoista kiroamista ja huokasin syvään helpottuneena kun kurkkasin mihin olin toista osunut. Olin osunut tämän rintakehään kahdesti, ja juuri ja juuri navan kohdille, siihen mistä suojavarustukset loppuivat. RKn tyyppi käveli kiukkuisesti minua kohti ja kohotin automaattisesti aseeni tämän ohimon korkeudelle, saaden tämän pysähtymään.
”Hävisit.” totesin tyynesti ja toinen katsoi minua kauhistuneena, kohta loikaten taemmas, kun laukaisin aseen. Kuitenkaan, kuulaa ei tullut ja toinen katsoi minua ihmeissään. Napsautin lippaan ulos aseesta ja nappasin sen ilmassa kiinni, heittäen sen sitten toiselle. ”Onnenpekka. Jos tuossa olisi ollut vielä yksi patruuna, olisit saanut kivan hiusmurtuman kalloosi. Tai luoti, niin sinulta olisi mennyt aivot pihalle.”
”Kielin susta.” toinen sihahti ja osoitti aseellaan minua.
”Tsot tsot, leiki kiltisti kuollutta ja hae kaverisi. Minä palaan Sebyn luo.” totesin, jolloin toinen tirskahti.
”’Sebyn’… Ei hitto mikä lempinimi…” toinen tirskui ja tuhahdin.
”Mitä pahaa siinä on?” kysyin kulmat kurtussa.
”Sä oot hei niin vainaa ennen aamua. Sebastian on uhannut tappaa kaikki jotka keksii hälle lempinimiä, etenkään jos kukaan kutsuu tätä siksi miksi sinä häntä kutsut.” toinen tirskui jolloin virnistin huvittuneena.
”Hän sanoi että minun suustani se on ok kuulla.” totesin saaden toisen vaikenemaan heti. ”Joten lopeta tuo patsastelu ja jalkaa toisen eteen.”

Kun astelimme takaisin keskustalle, RKn kaveri jutteli Sebyn kanssa. Jostain ja molemmat näyttivät yllättyneiltä kun minussa ei ollut maalinläikkääkään, vaan toisessa kolme osumaa, kunnes Sebastian virnisti jotenkin voitokkaasti ja RKn tyyppi näytti siltä kuin tältä oltaisiin juuri isketty pallít kahden tiiliskiven väliin. Tuhahdin pienesti ja astelin Sebyn luo kysyvä ilme kasvoilla. Kun toinen nyökkäsi ja nappasi minut kainaloonsa, tämän jälkeen lähtien astelemaan, tunsin koko yleisön tuijottavan niskaani, kuin myös RKn tyypitkin. Louis oli meitä vastassa toisen miehen kanssa ja molemmat hymyilivät.

”Onnittelut joukkue voitostanne.” Louis totesi ja katsahti minuun. ”Agentti oli aivan loistava.”
”Sitä en voi minäkään kieltää. Kakku olisi hyytynyt.” toinen totesi ja epäilin tämän olevan Smith.
”Hmh, niin. Hän oli parempi mitä kansioissakaan lukee.” Sebastian naurahti ja tuhahdin pienesti.
”Miten vain, ei tää niin iso juttu ollutkaan.” totesin ja katsahdin Sebyä. ”Kuule, jos mitenkään sopii, tahtoisin hetkeksi hengähtää ja ajatella rauhassa, en vieläkään voi uskoa olin ainoa elossa oleva viimeisenä.”
”Toki. Tahdotko toimistooni?” Sebby kysyi hiukan kummissaan ja nyökkäsin pienesti.
”Joo, kelpaa mainiosti.” tuumasin ja astelin sitten kolmikon kanssa toimiston ovelle. ”Haluan olla ihan yksin, joten pysykääkin oven takana.”
”Toki.” kolmikko mumisi ja vilkuili toisiaan, ennen kuin menin sisälle huoneeseen.
Riisuin suojaukset päältäni, ja asetin ne aseiden kanssa toisen toimistopöydälle. Kävelin sitten nojatuoliin jossa olin jo aiemmin istunut, ja annoin itseni rojahtaa siihen, samalla kun aloin täristä kauttaaltani ja itkemään äänettömästi. Adrenaliinin vaikutus alkoi vasta nyt onneksi hälvetä, niin että en olisi romahtanut tärisemään ja itkemään sen koviksen syliin. Hengittelin katkonaisesti, ja yritin saada hengitykseni tasaantumaan. Minua oli pelottanut niin paljon kun olin saanut aseen käteen, mutta olin niellyt pelon urheasti alas, mutta nyt se tosiaan puski takaisin ylös kuin hyökyaalto jota ei voinut pysäyttää mitenkään. Halasin itseäni toisella kädellä ja painoin kasvot toiseen kämmeneen, yrittäen saada hengityksen tasaantumaan. Kämmenen laskeutuminen päälaelleni sai minut säpsähtämään ja kauhistumaan. Nostin varovasti katsettani kämmenestäni, kohdaten Sebyn tyynin katseen suoraan edessäni. Toinen oli tullut sisälle vaikka olin käskenyt pysymään poissa. En kai ollut itkenyt ääneen? Kuitenkin, toisen niin vaatimaton ele, sai minut rauhoittumaan viimein ja pystyin hengittämään normaalisti.

”Kuulin kun nikottelit ja hengitit hankalasti, siksi tulin katsomaan mistä on kyse. Se ottelu taisikin olla sinulle kovempi pala kuin uskoinkaan, vai?” toinen kysyi ja nyökkäsin varovasti ja laskin katseeni syliini pienesti nielaisten.
”Se pelotti…” kuiskasin käheällä äänelläni ja niiskaisin pienesti. Henkäisin pienesti kun Sebby tarttui äkisti käsistäni kiinni ja veti pystyyn, kietoen heti sitten toisen kätensä lantiolleni ja toisen yläselälleni, pidellen minua pystyssä. Vai pitäisikö sanoa kannatteli, sillä en tuntenut lattiaa jalkojen alla…
”Hei, pärjäsit upeasti siviiliksi.” toinen mumahti ja suukotti hellästi otsaani, kuin mikäkin huolehtiva ystävä tai rakas. Ainut ongelma asiassa vain oli, ettei tuo múlkku ollut kumpikaan.
”Laske irti.” murahdin toiselle, jolloin tämä rutisti minua kovemmin itseään vasten saaden minut henkäisemään pienesti.
”En, ennen kuin olet rauhoittunut.” toinen totesi, ja kiepsahti niin että nyt hän oli minun ja nojatuolin välissä.
Kiljaisin pienesti kun toinen äkisti koukistui hiukan, nappasi polvitaipeestani kiinni ja rojahti istumaan kaapaten minut syliinsä. ”Laske minut alas!”
”Sanoin jo, en ennen kuin olet rauhoittunut.” toinen totesi ja veti minut itseään vasten, pidellen minua hellästi sylissään. Yllättävän hellästi, huumediileripomoksi.
Nielaisin pienesti ja yritin pyristellä vastaan, mutta turhaan. Toisen ote oli vahva, ja tunsin oloni muutenkin pieneksi jo toisen kainalosauvana, joten näin sylissä ollessani tunsin itseni muurahaiseksi karhun rinnalla. ”Oon jo rauhoittunut…”
”Et siltä tunnu. Ole ihan rauhassa, Louis ja Smith pitävät ovea silmällä ettei kukaan muu tänne tungeskele.” Sebby murahti ja painoi pääni rintakehäänsä vasten, kuin käskien minun olevan siinä, kuten tämä tekikin.
Huokasin syvään ja yritin rentoutua, joka onnistui yllättävän hyvin, kun mies silitteli kyyneliä pois poskeltani. Ele oli vahva, mutta huolehtivaisen hellä.
”Noniin, onko nyt helpottuneempi olo?” toinen kysyi hiljaa, kuin olisi epäillyt minun jopa nukkuvan, sillä pitelin silmiäni kiinni kun toinen hieroi poskeani sormellaan.
Avasin silmäni varovasti ja kohdistin katseeni toisen kasvoihin nyökäten. ”Jooh, helpotti.”
Sebastian hymyili pienesti ja suukotti hellästi otsaani, saaden minut värähtämään. ”Hyvä. Tahdotko vielä hetken hengähtää, vai menisimmekö jo leikkaamaan syntymäpäivä kakkuani?”
Toisen kysymys sai minut säpsähtämään. Aivan. Tänään oli hänen syntymäpäivänsä. ”Tuota, miten synttärisankari itse haluaa?” kysyin varovasti ja nostin katseeni tähän hiukan ujosti.
Sebby tutkaili kasvojani aika pitkään, ennen kuin otti hellästi leuastani kiinni ja suuteli sen enempää varoittelematta.
Karvani nousivat pystyyn ja olin ihan kananlihalla, samalla tuntien punastuvani, kun toinen ujutti kielensäkin suuhuni ja hyväili kielellään omaani. Tuntui siltä kuin olisin voinut sulaa siihen paikkaan. Tämä mies nimittäin osasi antaa suuséksiä kielellään.
Kun tämä lopetti, katsoin häntä silmät puoliummessa, ja tunsin oloni väsyneeksi. ”Minusta tuntuu että sinun olisi parempi ottaa nyt pienet nokoset jossain. Minä voin mennä leikkaamaan kakun ja viihdyttämään vieraita, sillä aikaa kun sinä nukut.”
”Niin kai…” mumahdin hiljaa toiselle takaisin ja painoin pääni tämän rintakehään väsyneenä. En enää jaksanut välittää. Olin oikeasti ihan puhki. Tahdoin oikeasti päästä johonkin vällyjen alle nukkumaan kaikessa rauhassa.
”Minä kannan sinut vuoteeseeni ja tulen myöhemmin herättämään sinut kun on lähdön aika.” Sebby totesi, ja otti minusta tukevamman kanto-otteen, nousten sitten selvästi ylös. ”Älä ole huolissasi. Säästän kakkua sinullekin.”
Toisen ilmaus sai minut naurahtamaan ja rentoutumaan entisestään. Vai aikoi toinen minulle yrittää kakkua säästää. Sehän nähtäisiin, nimittäin vieraita oli niin paljon, että kakku menisi alta aikayksikön. ”Jos se on vähintään HYLAa, voit säästää palan.” mumahdin toiselle, ennen kuin annoin viimeisenkin kynttilän aivoissani sammua.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Minerva 
Päivämäärä:   23.10.11 00:54:52

hyvä tarina, jatka ihmeessä :)<3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   23.10.11 11:26:41

Ihan tulin vaan katselemaan, että millaista tarjontaa täältä tänään löytyy. Ja sitten löytyi tällainen HELMI :---) Aivan mahtava tarina, tykkään tositosi paljon 8) Sun kirjotustyyli on just sopivaa vauhtia etenevä ja ennen kaikkea selkeä! Todellakin ilmoittaudun lukijaksi :----)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   23.10.11 21:46:34

Hyvä!! :) Jatkoa ihmeessä, pidän tarinasta totisesti!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   24.10.11 21:31:16

Kiitoksia taas. :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   24.10.11 23:09:01

Huomenna (25.10.-11) on "ruinauspäivä" tällä topalla, jolloinka saa ruinata lisää jatkoa jo etukäteen. Aikaa on 0:00-21:00. Jos tälle topalle on tullut vähintään 10:ltä eri lukijalta ruinauspyyntö että jatkuis jo, niin laitan jatkon vielä samana illaltana. Nyt kuitenkin menen nukkumaan. (Piti tämä ilmoitus laittaa jo aiemmin tänään, mutta sama pää kesät talvet...)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: bbbbb 
Päivämäärä:   25.10.11 15:04:18

jatkoaaa;)))

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   25.10.11 15:14:47

JATKUA ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.10.11 17:01:35

jatkoa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   25.10.11 18:01:44

Jatkoaaa :---)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   25.10.11 20:20:07

Aikaa jäljellä 40 minuuttia.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: roosaa-- 
Päivämäärä:   25.10.11 20:29:15

jatkoaaa !

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: mkoijhyg 
Päivämäärä:   25.10.11 20:29:22

jatka vain!!!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: heha 
Päivämäärä:   25.10.11 20:31:24

jatkoajatkoajatkoa !

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: beckham 
Päivämäärä:   25.10.11 20:33:14

täälläkin odotellaan jatkoa !

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   25.10.11 20:35:01

Jatkoaa! ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: 1234 
Päivämäärä:   25.10.11 20:39:27

jatkoaaaaaaaaaaaaaaaa

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   25.10.11 20:42:47

Viides!! Jatkoa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   25.10.11 22:23:04

Jahas, äänestys on läpäissyt juuri ja juuri. (Vaikka epäilen kyllä jonkun hiukan huijanneen...) Tässä jatko, kuten lupasin.

------

Sebastian

Kun toinen nukahti käsiini, tunsin pientä läpätystä rintakehässäni ja hymyilin. Toinen näytti niin suloiselta nukkuessaan, mutta minun pitäisi kyllä mennä jatkamaan syntymäpäiviäni. Sitä ennen kuitenkin pitäisi viedä toinen nukkumaan kuten luvattu. Astelin oven luo ja koputin siihen hiljaa pari kertaa, kohta väistyen kun Louis avasi oven. Hän oli selvästi aikeissa sanoa jotain, mutta vaikeni kun näki Alman sylissäni tuhisemassa. Nyökkäsin ensin Almaa, sitten huoneeni oven suuntaan. Louis ja Smith tajusivat heti. Louis lähti astelemaan edellä, ja Smith tuli perässä, sulkien työhuoneeni oven jäljessäni. Kävelimme rivakkaa tahtia, ja Louis piti naamallaan sellaista ilmettä että muut vastaantulevat tajusivat pysyä vaiti ja olla kyselemättä. Me kaikki kolme pidimme sellaista ilmettä. Kun joku oli aikeissa kysyä jotain, Louis ja minä jatkoimme matkaa, samalla kun Smith jäi puhumaan henkilön kanssa. Louis avasi makuuhuoneeni oven, ja astelin suoraan sängyn viereen, kuitenkaan toista vielä alas laskematta. Louisin korahdus sai minut toimimaan, ja laskin toisen sänkyyn makuulle, vetäen sitten kengät hellästi tämän jaloista ja vetäen peitteen tämän päälle. Toinen ei ollut nukahtanut. Tämä oli pyörtynyt jälkikauhusta. Huokasin syvään ja astelin Louisin luo, vetäen oven hiljaa kiinni, ja lukiten sen ulkoapäin. Vain minä pääsisin sisään, sillä vain minulla oli avain. Eikä toinenkaan pääsisi ulos vaikka tästä siltä tuntuisi. Louis katsahti minua kysyvästi, ja hymähdin pienesti, tunkien avaimen takaisin taskuuni ja todeten että mennään leikkaamaan se kakku.

”Onnittelut värikuulasodan voittajaryhmälle, Mustalle Kulmalle!” Smith selosti kun istuin taas lavalla kuningastuolillani ja muut taputti. En pystynyt keskittymään kunnolla. Mietin vain Almaa. ”Voittajat saavat lahjaksi kahden hengen sviittiviikonlopun hotelli Kulta Vuoreen, kaikin maustein! Sponsoreina toimimme me keittiötyöläiset.”
Havahduin aatoksistani ja säpsähdin. Voittajapari sai oleilla viikonlopun hotelli Kulta Vuoressa. Almahan oli sanonut että tällä oli puolentoista kuukauden loma siellä. Halpa voitto hänelle, muttei onneksi minulle. Voisin napata Louisen mukaani.
”Pomo?” kuului ja nostin katseeni Smithiin joka näytti hiukan huolestuneelta. ”Onko kaikki ok?”
”Voin mainiosti, tuumailin vain että taidan vaihtaa agentin tilalle Louisen. Hän on ansainnut myös viikonloppu lomaa ja agentilla kuitenkin on omat varaukset siellä.” totesin saaden koko massan supisemaan keskenään. ”Onko jollakulla muka väittämistä vastaan kanssani?”
Kaikki vaikenivat sillä sekunnilla, ja Smith nielaisi pienesti.
”Leikkaisimmeko kakun?” tämä kysyi ja virnistin pienesti.
”Tuo tänne kakku, lapio ja lautaset. Aloitetaan mässääminen.” totesin Smithille virnistäen, joka näytti selvästi helpottuneelta.
”Selvä on, pomo.” tämä totesi ja vihelsi, saaden muunkin keittiöryhmän tulemaan paikalle ja kärräämään jättikakkua tilaan. Kuiskasin Smithille että varaisi minulle kaksi lautasta. Aikoisin viedä kakkua ’agentille’.

Kello oli kymmenen kun pääsin vihdoin ovelleni. Olin bilettänyt kunnolla ja me kaikki olimme pienessä huppelissa. Kukaan ei ollut säästynyt alkoholilta. Ei edes Louis. Avasin oven ja jähmetyin. Sänky oli tyhjä ja ikkuna oli raollaan. Astelin nopeasti pöydän luo ja laskin kakun siihen, kiiruhtaen sitten ikkunalle. Se oltiin avattu vasta vähän aikaa sitten. Kurkistin ikkunasta alas, mutta puska alapuolella oli yhtä siisti kuin aina, eikä ikkunasta voinut hypätä ulos siihen putoamatta, ellei olisi jotain pomppukenkiä. Vessanvetämisen ääni sai minut havahtumaan, ja astelin nopeasti oven luo, vetäen sen kiinni ja lukiten sen, astellen sitten takaisin pöydän luo kuin olisin juuri asettamassa kakkua siihen. Kuulin WCn oven avautuvan, ja käänsin katseeni hiukan tokkurahkoon naiseen. Toinen haukotteli kuin olisi juuri herännyt, ja tajusi vasta nyt että minäkin olin tilassa.

”Miten nukuit?” kysäisin toiselta huvittuneena ja astelin ikkunan luo sulkien sen. ”Kuten lupasin, toin palan kakkua.”
”Hä?” toinen totesi hämmästyneenä, ennen kuin taisi tajuta kakkupalan. ”Ai niin joo. Kiitti. Oliko kivaa?”
”Ihan.” tuumasin ja käännyin toista kohti, pienesti virnistäen kun tämä lusikoi kakkua suuhun hymy naamassa. ”Miltä maistuu?”
”Kiitokset kokille, tämä on aivan suussa sulavaa.” toinen naurahti ja kaavittuaan lautasen tyhjäksi, tämä laski sen takaisin pöydälle. ”Milloin viet minut takaisin?”
Kysymys sai minut hätkähtämään, ja tuntemaan surua moneen vuoteen rinnassani. ”Nyt kävi valitettavasti niin, etten voi pitää lupaustani.”
Toinen käänsi katseensa heti minuun ja näytti selvästi kauhistuneelta. ”Miten niin?”
”Kaikki täällä olioista ovat ihan kännissä. Minäkin olen sellaisissa promilleissa, etten voi ajaa autoa ennen aamua.” tuumasin ja hieraisin pienesti niskaani.
”Miksen voisi mennä taksilla?” toinen kysyi ja huokasin pienesti.
”Tahdon saattaa sinut omakohtaisesti sviittiisi, ja varmistaa että porukkani eivät enää möhli.” totesin toiselle, astellen tämän eteen ja asettaen käteni tämän olkapäälle. ”Kuule, tiedän kyllä että lupasin, mutta en halua ottaa riskejä että poliisi saa minut kiinni rattijuoppoudesta. Ne nimittäin liikkuvat täällä useasti juuri hotellin takia.”
Naikkonen värähti pienesti, mutta ei kuitenkaan sanonut mitään sen enempää kuin minäkään.
Huokasin pienesti ja vilkaisin kelloa seinällä. Se oli jo puoli yksitoista. ”Sinua ei kai nukuta?”
”Ei oikein kun nukuin sillä välin kun sinä pidit hauskaa.” toinen tuumasi ja liikahti pienesti, jolloin päästin tämän olkapäästä irti ja annoin käteni vaipua sivulleni. Hítsit, tilanne tuntui hankalammalta mitä luulin.
”Mitä sinä muuten tykkäät harrastaa?” kysäisin ohimennen ja tuumailin toisen vastaavan ompelua tai vastaavaa, mutta toisen vastaus kolautti minulta melkein jalat alta.
”Séksiä.” tuon suusta kuului kuin suoraan apteekinhyllyltä, kunnes toinen taisi itsekin tajuta mitä oli juuri äsken sanonut. ”Tai siis… Äh, unoha tuo äskenen!”
”Vai että séksiä…” minä tuumasin pokkanaan virnuillen, kohta saadenkin ikävän iskun leukaan.
”Äläkä yhtään siinä virnuile!” toinen ärähti ja huomasin naaman punoittavan. Taisi toinen puhua totta.
Virnistin pienesti ja kaappasin toisen kädet omaan kämmeneeni ja nostin ne ylös, samalla kietoen toisen käteni tämän lantion ympärille. ”Enkö minä kelpaa testattavaksi vai?”
Puna levisi entisestään toisen kasvolle, saaden minut virnuilemaan pahemmin. Olin löytänyt hänen heikon kohtansa.
”Et. En makaa ganstereiden kanssa.” toinen totesi äkisti kylmästi ja tämän punoituskin alkoi hälvenemään.
”Etkö edes kokeilisi?” kysäisin ja painoin toisen paremmin itseäni vasten, jolloin toisen naama alkoi taas punoittaa. Olin itse nimittäin jo kovettunut kun toisen suusta oli vain kuulunut sana ’séksiä’.
”Umh…” toinen mumahti ja käänsi katseensa poispäin minusta punastellen. ”E-en nyt oikein tiedä…”
”Asia jäisi meidän kahden väliseksi, kukaan muu ei saisi tietää siitä.” totesin liikauttaen pienesti lantiotani toista vasten.
Virnistin pienesti kun toinen henkäisi pienesti, ja halukkaasti.
”Vain, meidän kahden väliseksi..?” toinen kysyi käheästi ja laskin irti hänen käsistään.
”Vain meidän kahden.” vannoin ja otin toisen leuasta kiinni, painaen huulet tämän huulille. ”Voinko muuten puhutella sinua nimelläsi?”
”V-voit…” toinen henkäisi suudelman jälkeen, ja tämän naama punoitti hiukan. ”O-onhan sinulla..?”
”On minulla suojauksia.” totesin toiselle virnistäen ja vinkkasin sängyn vieressä olevaan pöytälaatikkoon. ”Ei mitään hätää siis.”
”Aa, selvä…” toinen mumahti ja vilkuili hiukan ympärilleen, kuin olisi alkanut katua päätöstään.

Nappasin toisen nopeasti kantoon, saaden tämän parahtamaan pienesti. Virnistin toiselle pienesti ja astelin sängyn luo, laskien tämän siihen makuulle ja nousten tämän päälle sen enempää varoittamatta. Toinen henkäisi pienesti ja selvästi säikähti pienesti nopeaa toimintaani. Hymyilin toiselle vinosti ja suutelin tätä hellästi. Yleensä hoidin séksin alta pois nopeasti, mutta nyt tahdoin nautiskella tästä oikein koko ajan edestä. Tutkailin naista allani ja mittailin tätä katseellani. Lipaisin pienesti huuliani ja laskeuduin näykkimään toisen kaulaa. Kuulin toisen henkäisyn ja vilkaisin tätä pienesti virnuillen. Toinen oli taivuttanut päänsä taaksepäin, ja selvästi aikoi antautua minulle, mikä oli loistavaa. Nousin toisen vierelle, ja hellästi silittelin tämän kehoa, saaden toisen säpsähtämään ja nousemaan pienesti, samalla saaden tämän katsomaan minua kummissaan. Virnistin toiselle pienesti ja hellästi painoin tämän takaisin makuulle, todeten että antaisi minun hoitaa häntä kaikessa rauhassa. Tämä murahti pienesti, mutta kävi kuitenkin takaisin nätisti makuulleen. Sivelin hellästi ensin toisen kasvoja, ennen kuin hellästi mittailin toisen rintakehää ja vatsaa. Aiemmat naiset jotka olivat olleet minulla, olivat olleet aina luurankoja, mutta tässä neidissä oli jotain mistä jopa tarttua kiinni. Ujutin käteni hitaasti toisen paidan alle, saaden tämän säpsähtämään ja äännähtämään hiukan. Vetäisin toisen istuma-asentoon ja pujotin nopeasti paidan tämän päältä pois. Virnistin pienesti kun toinen ei edes yrittänyt peitellä itseään. Hän tosiaan oli harrastanut tätä eikä sen takia enää jännittänyt kun vaatteet vähenivät. Mutta miten kävisi kun alettaisiin ottamaan suojauksia esiin? Sen näkisi sitten.
Asetin käteni toisen rintaliivien hakasille ja avasin ne, riisuen ne sitten nopeasti tämän päältä. Kaadoin toisen takaisin makuulle ja suutelin tätä hellästi huulille, samalla tarttuen hellästi tämän toisesta rínnasta kiinni ja puristaen pienesti. Kun toinen värähti ja ynähti, virnistin tyytyväisenä, ja jatkoin hitaasti rínnan hieromista. Suukottelin samalla tietäni toisen kaulalle, ja aloin imemään tälle jotenkin ajattelematta fritsua kun pääsin oikeaan kohtaan, niin että merkintä ei näkyisi ilman kunnon katsomista. Hitaasti aloin ujuttaa kättäni toisen housujen päälle, sivellen koko matkani sinne, ja imien tämän kaulaa. Naisen nälkäinen henkäys sai minut kíihottumaan enemmän ja ennen kuin tajusinkaan, olin riisunut tämän melkein alásti alleni, alushousut hänellä vielä oli, eikä itsellänikään kyllä mitään muuta kuin boxerit olleet päällä.
Kuitenkin koko tunnelman rikkoi koputus oveen. Nainen säikähti ja hyökkäsi heti vaatteidensa kimppuun, samalla kun hyökkäsin omieni. Kun koputus jatkui, riensin ovelle pelkissä housuissa ja ase kädessä. Mulkaisin pahasti Simoa joka oli oven takana paniikissa, kohta joutuen pahemmin paniikkiin kun näki raivohärkäilmeeni.

”Mitä?” kysyin hampaideni välistä ja tuijotin toista tiiviisti.
”P-p-p-poliisi on pihalla kunnon partio mukana…” Simo yritti sanoa niin rohkeasti kuin pystyi, mutta minun katseeni alla se oli aika mahdotonta.
Säpsähdin pienesti ja rauhoituin. Nyt ei pitäisi raivoilla saati panikoida. ”Kai kaikki tavarat ollaan piilotettu huolella ja porukat ovat jo asemissa?”
”Kyllä on.” Simo totesi ja yritti vilkaista huoneen sisään, mutta estin sen kumartumalla toista kohti.
”Pidättele heitä hetki. Puen päälleni paremmin.” totesin ja vetäisin oven kiinni sen enempää sanomatta.
Katsahdin Almaa jolla oli jo vaatteet päällä ja tämä katsoi minua kysyvästi. Astelin nopeasti baarikaapille ja tein nopean drinkin, astellen sitten naikkosen luo.
”Juo tämä. Älä kysele.” totesin tälle tarjoten lasia, jonka toinen otti varovasti käsiinsä ja kulautti kerralla alas, kohta yskien raskaasti. ”Sori, tais olla aika vahvaa.”
”No joo!” toinen älähti ja yski hiukan, kunnes sai henkensä tasaantumaan.
Puin nopeasti päälleni ja mietin pääni puhki voisinko ottaa toisen mukaan poliisien eteen, vai oliko tämän turvallisempaa olla odottamassa täällä?
”Tulen mukaan.” toinen totesi äkisti ja käänsin katseeni tähän. ”Suurin osa poliiseista ovat ystäviäni ja tiedän heidän vahvuudet kuin heikkoudet.”
”Selvä.” totesin sen enempää ajattelematta, ja kirosin vasta kohta. ”Ei, et tule.”
”Myönnyit jo, joten ole hiljaa ja mentiin.” Alma totesi, nousten ylös ja astellen ovelle.
”Perrhana siun kanssa…” nurisin ja astelin toisen vierelle, kaapaten tämän kainalooni, mutta toinen pujahti siitä pois.
”Ei, et tee noin. En halua että ystäväni luulevat minusta tulleen kriminaali.” toinen ärähti ja katsoin tätä kulmat kurtussa.
”Olkoon, tämän kerran.” murahdin ja astelin toisen edellä kohti aulaa jossa tuttu kyttä James Bush odottelikin kiukkuisen näköisenä. ”James! Tämäpä yllätys. Jos tulit synttärikakkua hakemaan, niin koko kakku meni jo noin kolme tuntia sitten.”
”Ai että sulla oli syndet. No onnittelut. Pahoittelen että häiritsen näin myöhään, mutta saimme soiton hotellista että heitä on kadonnut taas korustoa.” James totesi ja risti kätensä rintakehälleen. Kyttä oli yhtä iso kuin minä, mutta tämän kasvot olivat hiukan pyöreähkömmät kuin minun.
”Noh, me ollaan tänään ainakin juhlittu mun synttäreitä, että kaikki on olleet kiireisiä, emmekä ole käyneet hotellillakaan.” totesin ristien käteni rintakehälleni ja katsoin toista.
”Joku asiakaskin on kuulemma…” toinen aloitti mutta vaikeni heti, ja tämän aggressio valui ulos kuin ilma polkupyörän rikkinäisestä kumista. ”..Alma?”
Käänsin katseeni nopeasti vierelleni tulleeseen naiseen joka seisoi vieressäni aika kiukkuinen ilme kasvoillaan. ”James.”
”Mitä ihmettä sinä täällä teet? Tule tänne sen korston luota!” James ärähti ja käänsin katseeni toiseen.
”Korston? Sinulla ei ole mitään todisteita minua vastaan.” tuhahdin ja katsahdin Almaa joka murahti ja mulkaisi sekä minua että Jamesia.
”Miksi tulisin? Siksikö että pystyisit taas yrittää puristella minua pérseestäni lain nimeen?” tämä ärähti ja silmäni rävähtivät yllätyksestä auki, kuten kyllä muillakin tilassa olevilla. Katsoin Jamesia jonka kasvot olivat punaiset kuin tomaatit ja tämä näytti tuskastuneelta.
Vislasin ihan kiusalleni ja virnistin. ”Huh huh. Kytäksi olet aika kiero pérvoilija.”
”Suu kiinni diileri!” tämä ärähti kiukkuisena ja mulkoili minua vihaisesti.
”Sinulla ei ole todisteita.” totesin ja tutkailin toista tarkemmin. Hän vilkuili vähän väliä Almaa, mutta katse ei ollut vihainen, vaan kaipaava. Páskiainen oli rakastunut tähän.
Nappasin naikkosen kainalooni, saaden molemmat säpsähtämään. ”Näpit irti hänestä.” James ärähti ja virnistin tälle ilkikurisesti, vetäen Alman lähemmäs itseäni.
”Tai mitä? Pidätät minut siitä että halailen sinkkunaista, niinkö?” kysyin virnuillen ja suukotin Alman otsaa, saaden Jamesin tulistumaan.
Olin aikeissa laukaista vielä jotain nasevaa, mutta isku leukaani sai minut vaikenemaan ja hoipumaan taakse päin, laskien irti Almasta. James ei minua ollut lyönyt, tämä seisoi paikoillaan ja näytti jotenkin hämmentyneeltä ennen kuin alkoi virnuilemaan. Käänsin katseeni naiseen samalla pidellen leukaani. Tämä katsoi minua raivoissaan ja murahti, lähtien astelemaan kohti kyttiä.
”Alma..?” kysyin varovasti ja katsoin toista hiukan kysyvästi kun tämä meni kytän viereen seisomaan kiukkuisena. Kuitenkin kun kyttä tapautti Almaa kaiketi persuksille, tämä läväytti hetkeäkään myöhemmin kyttää kuonoon.
”AUH!” James älähti ja alkoi pidellä vuotavaa nenäänsä.
”Minua ei jaksa kiinnostaa teidän miesten reviiriväittelyt. Markus, vie minut hotelli Kulta Vuoreen.” toinen ärähti ja asteli yhden kytän luo, joka vain nyökkäsi ja poistui etuovesta ennen naista.
Alma pysähtyi ja käänsi katseen minuun. ”Niin joo, toivoisin saavani vaatteeni sitten huomenna takaisin puhtaana. Tiedät kyllä mitä tarkoitan.” tämä totesi ennen kuin poistui paikalta, jättäen minut ja Jamesin tuijottamaan tämän perään.

Jestas sentään. Olin ihan tossun alla, tiesin sen, vaikka muiden mielestä se oli käytännössä mahdotonta.
Tuo mimmi oli vienyt sydämeni.
Enkä yhtään ollut ajatusta vastaan.
Päinvastoin.
Rakastin ajatusta.

”Sebastian?” Kuului vierestäni ja kohdistin katseeni Louikseen. ”Neiti ja poliisit poistuivat noin vartti sitten. Oletteko kunnossa?”
”Louis, en tosiaankaan ole kunnossa. Tahdon takaisin tuon niin yllättäen tuodun húumeeni, ja pian. Tapan vaikka saadakseni sen takaisin käsiini.” totesin Louikselle selvästi silmät palaen, sillä toinen näytti hiukan järkyttyneeltä ollessani tosissani.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: PV 
Päivämäärä:   25.10.11 23:12:52

Varoitus: palaute on erittäin sekava.. nopeasti tehty luonosmainen, en jaksa kirjoittaa selkeämpää, mutta perempi jotain palautetta kuin ei palautetta ollenkaan?

Erilainen tarina ja siitä pisteitä.
En tiedä oikein miten suhtautua tähän tarinaa. Paikoitellen todella hyvin kirjoitettu, joissakin paikoissa taas sorrutaan vähän kömpelyyteen (lausahdukset, nimen kysyminen), liialliseen selittelyyn (värikuulasodan loppu kohta) ja jopa sekavuuteen. Olen ihan sekaisin juonesta, miksi tapahtui näin. Etenee paikoitellen turhankin nopeasti -> sekavuus. Sota kohdasta olisi muuten vaan voinut revitellä enemmänkin irti.. Alman vaikutus Sebbyyn tulee ehkä vähän turhankin nopeasti esille. Enemmän vaanivaa hitautta.

J.R.Wardin Pimeyden rakastaja kirjassa on jotain hyvin samaa kuin mitä tässä tarinassa. Synkän painostavaa latausta, vaarallisuutta. Ehkä jopa jotain seksualista? :'D Hahmoissa myös jotain samantyyppisiä piirteitä (iso koko, uhkaava ulkomuoto, mies ryhmä, hovimestari tyyppi).

Hahmot on hiukan ristiriitaiset näin alussa, mutta jotenkin mulla hyppäsi karvat pystyyn ja vänkään vastaan hahmojen ison koon takia, toisaalta mitkään keijukaiset eivät tähän tarinaan sovi.

Kirjoitusvirheitä löytyy jonkin verran. Eli ihan pikku virheitä ("tyynin katseen", "ojenti paketin"), kaiken lisäksi monesti väärä "olla"-verbin muoto "treenisaliin johon oltiin pystytetty" *oli*, "tänä vuonna teidät ollaan jaettu" *on*) jne)

"Louis pysähtyi kuin seinään kun näki naisen. Naisen naisen naisen…" jotenkin en ymmärtänyt tässä kohdassa tuon toiston ideaa..

Varmasti tulen jatkossa lukemaan tai ainakin katson minne kehittyy. Tämä tarina voi olla ihan huippu tai sitten se lössähtää. En vielä tiedä mutta ääripäissä mennään, keskitietä ei tule olemaan. :)
Äläkä ota tätä palautetta masentavana. Tässä on hyviä juttuja ja siten niitä mihin kannattaa huomiota jatkossa kiinnittää :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   25.10.11 23:18:23

PV// Kiitos huomautuksistasi. :) Olen jo kaksi pätkää valmiiksi kirjoitellut, mutta lupaan panostaa siitä eteen päin vähän tarkemmin noihin seikkoihisi. (Ellei oma kirjoitustyyli vie mennessään...)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: PV 
Päivämäärä:   26.10.11 00:07:24

Oho. Empä kerenny tota jälkimmäistä pätkää edes nähä ennen kuin kirjotin. Varmaan voi arvata mistä nyt sanon? Siellä on jotain pienesti toistettu ja pienellä pikaisella laskutoimituksella löytyy tälläisiä pieniä sanoja yli 10kpl yhdestä pikku kohdasta.. :'D Kenties arvaa mitä pientä? Nauran ihan vain pienesti täällä...

TOISTOA, TOISTOA, TOISTOA! :D Seuraavassa pätkässä huomioithan? Vaikka joku sana on kiva älä tunge sitä joka väliin. Ja sama juttu ton suojuksen kanssa.. Yhen kerran juttu menee nerokkaana, sitten tympäsee ja herää kysymys, että uskallatko puhua asiasta oikealla nimellä? (en minä ainakaan). Ton sanan voi kyllä täälläkin sanoa..
Kun kirjotat niin kirjota, kun juttu kulkee, mutta tarkista kohtien toimivuus ennen kuin julkaiset. :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   26.10.11 22:47:51

Kieltämättä alkoi Sebastianin pätkässä ärsyttää "toinen" -sanan jatkuva toisto. Kiinnitä siihen jatkossa huomiota.

Teksti on karskin oloista, joten karskisti voit puhua asioista asioiden oikeilla nimillä - suojuksella tarkoitit ilmeisesti kondomia? En ainakaan usko että jostain kilvestä tai muista munasuojista puhuttiin..

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: funfunHey 
Päivämäärä:   26.10.11 23:29:13

No, yhdyn näihin muihin. Että sana 'toinen' häiritsee hieman, mutta kun muutan sen omassa päässäni joksikin sopivammaksi, niin se ei häiritse XD :D

Muuten tosi hyvä pätkä, jälleen :---)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   27.10.11 10:24:51

PV osas tosi hyvin kuvata tätä :D Samaa ku sillä, tosi hyvä!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   27.10.11 15:50:20

Mua häirihtee tuo 'toinen' sana tuolla, se nimittäin toistu aika paljo ekassa kappaleessa (: mutta jatka!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Puiju 
Päivämäärä:   28.10.11 13:08:22

Tämä on kyllä aivan ihana tarina! Rakastuin ja jäin koukkuun, tätä on pakko lukea! Hyvää tekstiä, enkä ole mitään häiritseviä virheitä bongannut.
Jatka, jatka!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   28.10.11 16:02:59

Tykkään tosi paljon tästä tarinasta! Kirjotat hyvin enkä oo kovin monia virheitä huomannut eikä virheesi ole kovin häiritseviä. Jatkoo! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Shaisse 
Päivämäärä:   29.10.11 23:04:12

Rakastuin<3 JATKA!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   30.10.11 07:31:37

*öri öri öri*nousee haudasta* Tässä nyt se jatko, elkee välittäkö viäl siitä että toistan sitä 'toisen' sanaa, en jaksant alkaa enää koko yön valvomisen jälkeen sitä muokkaamaan... Tää ja seuraava pätkä on viäl sellasii jossa se sana aika varmasti toistuu, mutta sitten yritän keskittymään keksimään jotain muuta sopivaa tilalle... Tämä furry painuu nyt nukkumaan... x_x'

------

Alma

”Kiitos Markus.” totesin toiselle hymyillen kun tämä ajoi minut hotellin pääoville.
”Ei mitään, on ilo olla avuksi.” toinen naurahti.
”Sanoisitko Jamesille yhden jutun?” kysyin ja kun Markus nyökkäsi huokasin pienesti. ”Voisitko sanoa hänelle ettei tule pilaamaan lomaani tunkemalla nokkaansa tänne?”
Markus naurahti ja hymyili. ”Tottahan toki.”
”Kiitos paljon.” totesin toiselle hymyillen ennen kuin nousin autosta ja astelin sisälle hotelliin.
”Neiti Heinonen??” vastaanottovirkailija totesi kummissaan ja heilautin tälle kättä hymyillen.
”Ei mitään hätää. Olen kunnossa vaikka en olekaan kirjautunut tänään ulos.” totesin toiselle hymyillen ja tämä näytti hiukan helpottuneelta.
”Tuota, teille on kirje. Se saapui noin tunti sitten.” vastaanottovirkailija totesi ja kurtistin hiukan kulmiani.
Kirje? Tähän aikaan yöstä? Tai siis, tunti sitten tullut. ”Saisinko?”
”Toki.” toinen totesi ja ojensi kirjeen minulle.
”Kiitos.” totesin ja tutkailin kirjettä, kohta naama venähtäen. Se oli Mirjamilta… ”Menen nyt huoneistoon, kai ruokaa voi tilata kellon ympäri?”
”Kyllä voi.” vastaanottovirkailija totesi iloisesti, jonka jälkeen kiirehdin nopeasti huoneistooni.

Soitin nopeasti keittiöön ja pyysin tuomaan jotain kevyttä ja hyvää syömistä iltapalaksi, ennen kuin köllähdin sängylle ja avasin kirjeen.

Alma.
Miten ensimmäinen lomapäivä on mennyt? Tulin tapaamaan sinua, kun et soittanut minulle kuten luulin. Odotin sinun ilmoittavan että paketti on onnellisesti perillä, ja sinä - hengissä, vahingoittumattomana - lomalla. Kun et ollutkaan hotellissa, kirjoitin tämän kirjeen ja pyysin antamaan sinulle kun palaat. Ole kiltti ja soita minulle, ellei kello ole jo ties mitä.

Katsahdin kelloa. Se oli jo yksitoista yöllä. Taisi jäädä soittamiset huomiselle. Tekstiviestin voisin varmuudeksi laittaa. Käännyin jatkamaan kirjeen lukua.
Tulen tapailemaan sinua kunhan ehdin. Nyt jo kauhea ikävä sinua, sinun kutistuneita munkkejasi ja hyytelömäisiä paroitasi!
Rutistellaan kun tavataan, Mirjami. ♥

Ruttasin kirjeen ja heitin sen heti roskikseen.
Sáamarin Mirjami!

Oveen koputus sai minut havahtumaan, ja ilmoitus huonepalvelusta hymyn kohoamaan huulilleni. Menin ovelle ja avasin sen tarjoilijalle, joka kohta hymyillen kärräsi sisälle tarjoiluvaunut, nostaen sitten tarjottimelta kuvun, jonka alta paljastui kolmiovoileipiä, sekä lämmintä, laktoositonta, maitoa. Kiitin tarjoilijaa, joka poistui, todeten hakevansa vaunut aamulla, kunhan tilaisin aamupalan. Nappasin iloisesti yhden kolmiovoileivän ja aloin pistelemään sitä poskeeni, kunnes oveen koputettiin, ja ilmoitettiin olevan huonepalvelu. Kurtistin hiukan kulmiani ihmeissäni. Enhän minä ollut pyytänyt mitään. Ja kellokin oli jo melkein puoli kaksitoista yöllä. (Kirjoittajan kommentti: Karmivaa katsoa kelloa juuri sopivasti kun kello on paria minuuttia vaille puoli kaksitoista yöllä ja tätä kohtaa näpyttelee ajatuksissaan, ennen kuin kelloa tajuaa vilkaista…)
Astelin hitaasti ovelle ja avasin sen varovasti, pienesti yllättyen kun tuttu hieroja hymyili oven takana.

”Iltaa.” tämä totesi hymyillen ja avasin ovea enemmän.
”Tuota, iltaa. Mitä te teette täällä tähän aikaan yöstä?” totesin kummissani.
”Tuli ikävä neitiä…” hieroja virnuili ja tutkaili minua jotenkin nälkäisen näköisenä. Ruokaa tämä kuitenkaan tuskin kaipasi.
”Ai? Ihanko totta?” totesin virnuillen toiselle, joka virnisti takaisin.
”Saanko tulla neidin huoneeseen?” toinen kysyi ja vilkaisin tämän housuja, pienesti virnistäen. Toinen oli aivan kovana, sen huomasi tämän housujen paiseesta.
”Tottahan toki. Olin juuri tässä yöpalaa nauttimassa.” naurahdin toiselle laskien tämän sisään.
”Niinkö?” toinen kysäisi samalla sulkien oven perässään. ”Mitäs neiti nauttii?”
”Pyydän, sano ihan Alma.” naurahdin toiselle. ”Kolmiovoileipiä ja lämmintä maitoa.”
”Selvä, Alma…” toinen tuumasi jotenkin nimeä maistellen, ja hellästi tarttui olkapäistäni kiinni, pienesti niitä tunnustellen. ”Jestas sentään, mitä sinä oikein olet tämän päivän aikana tehnyt? Olet ihan jumissa taas ja sinulla on selvästi ollut paineita sisällä.”
Sävähdin pienesti ja henkäisin pienesti. ”En tahdo puhua siitä, haluan unohtaa koko tapahtumat…”
”Tahtoisitko minun auttaa sinua unohtamaan ne?” toinen kysyi ja virnistin tälle.
”Toki, herra…” tuumasin ja hämmennyin hiukan kun ollutkaan tietoinen toisen nimestä.
”Johnny. Ihan vain John sinulle.” toinen virnisti ja virnistin tälle takaisin.
”Selvä, John.” totesin virnistäen ja olin juuri aikeissa suudella toisen kanssa, kun oveen koputettiin taas. Tällä kertaa ilmoitutusta ei kuulunut.
”Minä voin avata.” John totesi ja hymyili hurmaavasti. ”Mene sinä vain syömään.”
”Hyvä on.” totesin hymyillen ja kurtistin hiukan kulmiani kun koputus kuului jotenkin aggressiivisempana.

Astelin takaisin tarjottimen ääreen ja nappasin uuden leivän, samalla odotellen puheen sorinaa ovelta. Sitä ei kuitenkaan kuulunut. Kuulin oven sulkeutuvan, ja käännyin katsomaan… Sebastiania! Mitä toinen täällä teki?!

”Iltaa.” Sebastian totesi virnuillen ja irvistin tälle.
”Ole hyvä ja poistu. Ja mihin ihmeeseen sinä Johnin lähetit?” ärähdin toiselle ja yritin mennä tämän ohi ovelle jotta voisin huutaa Johnin takaisin paikanpäälle.
”Hänellä tuli kiireisempiä menoja.” Sebastian murahti ja kaappasi lantiostani kiinni, vetäen minut itseensä kiinni. ”Minähän lupasin tulla tarkistamaan että tämä paikka on sinulle tarpeeksi turvallinen. Harmi vain kun lähdit ennen minua tänne.”
”Päästä irti!” ärähdin yrittäen lyödä toista turpaan.
”Sooh.” Sebastian suhahti ja tarttui ranteistani kiinni toisella kädellään. ”Äläs nyt ala kiukuttelemaan. Vai väsyttääkö sinua?”
”Näpit irti minusta!” ärähdin ja yritin rimpuilla toisen otteesta.
”Sinuna rauhoittuisin, tai joudun rauhoittamaan sinut.” Sebastian mumahti ja painoi hellän suudelman kaulalleni, saaden minut värisemään kauttaaltani.
”Päästä – minusta – irti – ja – heti…” murisin Sebastianille, joka tiukensi otettaan lantiostani.
”Enpä taida.” tämä tuumasi, jolloin polkaisin jalkani suoraan tämän varpaille, saaden vain kantapääni kipeäksi.
”Nh…” purin hampaitani yhteen, etten olisi alkanut vaikertamaan kivusta. Toisella oli raudoitetut maiharit.
”Sattuiko? Minähän sanoin että sinun pitäisi rauhoittua.” Sebastian totesi ja nostin katseeni tähän, irvistäen tälle.
”Sinä kuvotat minua.” sihahdin hampaideni välistä, ja toinen näytti ensin yllättyneeltä, ennen kuin alkoi hymyillä jotenkin tyytyväisenä.
”Minä pidän sinusta.” toinen totesi saaden minut hämmentymään hetkeksi.
”Mutta minä en pidä sinusta, joten näpit irti minusta.” ärähdin toiselle, jolloin toinen naurahti kevyesti.
”Et ole edes kokeillut minua.” toinen tuumasi ja hämmennyin hiukan, kunnes tajusin jotain kovaa vatsaani vasten kunnolla, kun toinen tiukensi vielä otetta.
Nielaisin pienesti kun kehoni alkoi automaattisesti reagoida toisen kehoon. ”En ole kokeillut, enkä aio kokeilla.”
”Kuulostat aika epävarmalta tuossa asiassa… Kehosi ei taida olla samaa mieltä kanssasi?” Sebastian virnisti ja liikautti lantiotaan minua vasten, saaden nälkäisen ynähdyksen karkaamaan huuliltani. ”Miltä kuulostaisi jos jatkettaisiin siitä mihin jäätiin silloin minun luonani?”
”Miltä kuulostaisi että laskisit minusta irti ja painuisit hevonkuuseen, jättäen minut rauhaan?” sihahdin hampaideni välistä, saaden toisen hymähtämään.
”Jospa annan sinulle aikaa aamuun miettiä rauhassa asiaa.” toinen tuumasi ja hölläsi otteensa, jolloin riuhtaisin itseni vapaaksi ja pakitin toisesta kauemmas.
”Miettiä mitä? En aio muuttaa mieltäni sinua kohtaan, joten ole hyvä ja ala jo painua takaisin diileröimään!” ärähdin toiselle, saaden vain vastaukseksi virnistyksen.
”Nuku hyvin.” Sebastian totesi ennen kuin poistui.

Jalkani valahtivat hervottomiksi, ja jouduin pakittaa nopeasti sängyn luo, ennen kuin ne pettivät alta. Tärisin kauttaaltani ja hengitykseni takkuili hiukan. Jälkipaniikki, sitä se kai oli. Itsesuojeluvaistoni oli aina tullut tilanteen jälkeen, ei koskaan ajallaan. Tiesin Sebastianin tulevan takaisin. Hänen ilmeensä ja varma asenteensa kertoi sen. Ennemmin tai myöhemmin minun olisi pakko alistua hänelle, ellen tahtonut menettää henkeäni. Kuitenkin, aioin pysyä kovana niin kauan, kunnes tilanne alkoi vaikuttaa toivottomalta. Tietenkin… minun vastahakoisuuteni näytti saavan toisen vain enemmän innostumaan minusta. Jospa alistuisin samaten ilman taistelua? Ehkä hänen kiinnostuksensakin kaikkoaisi? Sitä kannattaisi kokeilla, muttei ihan heti. Tahdoin ensin kokeilla vastahakoisuutta. Ei, hetki. Jos olisin ensin vastahakoinen, ja luovuttaisin, hän ottaisi sen mahtivoittona. Siispä, ensin kokeillaan alistumista, jos ei auta, niin turpaan ja karkuun. Jooh. Se oli hyvä suunnitelma. Mutta parempi suunnitelma olisi kai käydä nukkumaan jotta huomenna jaksan sitten edes hiukan tällä kunnolla juosta.
Nousin ylös ja astelin pesemään hampaani. Olin syönyt ties mitä, ja ensimmäinen lomapäivä osoittautui katastrofiksi. Hierominen oli ollut kyllä kaikkein ihaninta… Mutta… Muistikuvat värikuularadalla selkä selkää vasten Sebastianin kanssa saivat oloni tuntumaan haikeaksi. Melkein kuin olisin pitänyt siitä silloin, ja nyt kaipasin tilannetta uudestaan? Hammasharjaan ja vaahdonneeseen hammastahnaan tukehtuminen sai minut taas maan pinnalle ja muistin sylkäistäkin vaahdot ulos, vaikka ne kyllä olivat jo ehtineet valua leuastani alas rinnuksilleni. Kirosin pienesti ja kurlasin pari kertaa suuni ennen kuin pyyhin suuni ja menin strippailemaan sängyn viereen pienesti kiroten. Kävin kastelemassa paidan, ja käsipyykillä kohta tajusinkin sen pesseeni. Heitin paidan kuivumaan ja menin sitten sänkyyn ilkosilleni makoilemaan. Kelasin päivän tapahtumia, ja täytyi myöntää että miehen päättäväisyys kalisutti minua. Puistatti. Pelotti. Kauhistutti. Kiihotti…
Säpsähdin ylös kuin sähköiskun saaneena. Kiihotti!? Herran jestas, pois se minusta! Se ei tosiaankaan kiihottanut minua! Mitä minäkin oikein ajattelin? Puutteeni saattoi vain olla aika korkealla, se hoituisi parilla snapsilla. Nousin ylös ja menin baarikaapille, tutkien mitä se piti sisällään. Ah, Dooleysia löytyi! Sellainen kerralla huiviin, seuraavaksi hiukan kirkasta ja limpparia lasiin, sekoitusta ja huiviin. Huimaus alkoi tuntua, jolloinka astelin takaisin sänkyyn ja köllähdin siihen tokkuraisena. Pujahdin peiton alle ja annoin humaltuvan tunteen viedä mennessään mielelläni.

En tiedä paljon kello oli kun aloin heräilemään, mutta sen tiesin, etten ollut yksin. Olin kyljelläni kuten olin nukahtanutkin, mutta joku oli takanani ja siveli vatsaani peiton päältä. Hätkähdin ja käännyin nopeasti tekijää kohti ja henkäisin pienesti. Kohtasin merensinisen tumman ja vahvan katseen ja nielaisin pienesti. Pieni hymy levisi miehen kasvoille, ja tunsin punastuvani. Henkäisin pienesti kun Sebastian veti minut paremmin kiinni itseensä ja suukotti otsaani. Okei, eli nyt kokeiltiin mitä alistuminen aiheutti toisessa.

”En kai herättänyt?” Sebastian kysyi ja pudistin pienesti päätäni.
”Paljonko kello on?” kysyin toiselta, ja tämä nosti pienesti päätään.
”Yksitoista. Tasan.” toinen tuumasi ja laski päänsä takaisin toiselle tyynylle. ”Harkitsitko?”
”Mmh… Hiukan.” mumahdin ja vedin peiton korviini, kuin peittäen punastumiseni.
”Ja?” toisen äänessä kuului jo varmuutta, enkä pitänyt siitä.
”Voitaisiin me kai kokeilla sitä… En vain pidä siitä että kesken kaiken keskeytetään.” totesin pienesti nielaisten.
”Arvelinkin että sanot noin ja täytyy myöntää, ettei tällä hetkellä kiinnosta…” Sebastian totesi ja olin jo aikeissa huokaista helpotuksesta. ”…mutta kai sitä voisi tehdä poikkeuksen.”
”Ei tarvitse!” älähdin automaattisesti, ja kirosin hiljaa sitten mielessäni. ”Tai siis…”
Sebastian naurahti ja irvistin pienesti. ”Arvasin sinun sanovan noin. En ole niin hölmäytettävissä oleva henkilö kuin luulet.”
”Joo, sen huomaan.” murahdin ja tyrkkäsin toisen karusti sängystä alas, sillä toinen oli juuri toopena mennyt reunapuolelle makoilemaan.
”Heih!” toinen älähti ja oli hetkessä ylhäällä sängyn vieressä ja olisi kai hyökännyt päällenikin, ellen olisi ollut istumassa käsi ojossa, valmiina lyömään.
”Miten pääsit sisälle?” sihahdin toiselle, pitäen käden edelleen ojossa ja toisella kädellä pitäen peiton ympärilläni.
Sebastian mittaili minua katseellaan ja ennen kuin tajusinkaan, toinen yritti kimppuuni, väistäen iskuni ja ollen kohta päälläni, käteni pääni yläpuolella ranteista kiinni pidettyinä.
”Pienellä eleellä saan vaikka koko hotellin käyttööni jos tahdon. Huoneeseesi pääsy ei siis ollut mikään haaste.” Sebastian virnisti ja nielaisin pienesti, kohta kumauttaen otsani toisen naamaan, joutuen itse vain vinkaisemaan.
”Sinuna oppisin olemaan kunnolla minun kanssa.” Sebastian murahti ja näykkäsi kaulaani, saaden minut älähtämään pienesti. ”Minä yleensä otan sen mitä haluan. Pidä se mielessäsi.”
”Noh, minun neitsyyttäni et onneksi tule koskaan saamaan.” sihahdin toiselle virnuillen, saaden vain kylmän virneen takaisin.
”Ehkä en, mutta voin vannoa että tulen saamaan sinut jos niin haluan.” Sebastian totesi ja nielaisin pienesti.
”Kuulostat hemmotetulta kakaralta, joka on tottunut saamaan kaikkea.” ärähdin toiselle, joka näytti hämmentyvän hetkeksi.
Sebastian oli aika hyvän tovin hiljaa, ennen kuin näytti hiukan ankealta. ”Oikeastaan, en ole koskaan aiemmin saanut mitään mitä haluan…”
”Miten niin muka?” murahdin toiselle ja hämmennyin hiukan kun tämä laski hitaasti minusta irti ja nousi päältäni käyden istumaan sängyn reunalle.
Nousin varovasti takaisin istumaan ja mulkoilin Sebastiania, joka näytti siltä kuin tämä olisi vaipunut muistoihin.
”Hei..?” kysyin varovasti ja tutkailin toista, kuitenkaan mitään reaktiota saamatta. Olin tainnut osua arkaan paikkaan.
Kosketin varovasti toisen olkapäätä, saaden tämän värähtämään ja kääntämään katseen nopeasti minuun. Nielaisin pienesti ja vedin käden pois nopeasti.
”Anteeksi.” Sebastian totesi ja käänsi katseen taas eteensä. Hänen äänessään oli apeutta.
Itsessäni tuntui pahalta, vaikka en ymmärtänyt miksi. Tai no, ei ihmisten tahalteen loukkaaminen mitään kivaa puuhaa ollut. Ja nyt tahdoin lohduttaa ja kuunnella toista! ”Hei, kuule, mikä sulle nyt tuli?”
”Anteeksi, älä välitä…” Sebastian totesi ja nousi ylös, aikeissaan selvästi lähtä.
Hienoa, terve menoa!
Tartuin kuitenkin tämän käteen kiinni kuin mikäkin idiootti! ”Ei, tahdon kuulla.”
Sebastian käänsi katseen minuun ja tämä näytti siltä kuin olisi alkanut itkemään minä hetkenä hyvänsä.
”Minä vain…” Sebastian aloitti ja huokasi syvään, kuin yrittäen saada itsensä kuntoon ettei tämä olisi alkanut itkemään.
”Ihan rauhassa.” tuumasin ja vedin toisen takaisin istumaan, varovasti istahtaen tämän viereen itsekin.
”Minä en todellakaan ole saanut mitään kuin mikäkin hemmoteltu kakara, joten tuo loukkasi, syvästi.” Sebastian tuumasi surkeana ja painoi kasvonsa kämmeniin.
Nyt oli syyllinen olo. ”Anteeksi, minä luulin…”
”Niin, sinun on helppo luulla, kun et tiedä miten asiat oikeasti menee. Olen hirvittävän yksinäinen, menetän töissä paljon ihmisiä, enkä saa luoda kenenkään työntekijääni parempaa suhdetta kuin pomo alaiseensa sen takia. Silti, luon suhteita ajattelematta, ja saan aina uuden arven kun yksi poistuu riveistäni. Kuitenkin, minun pitää pysyä kovana. Ja mikä inhottaa enemmän, on se että kaikki ovat miehiä. Ymmärrät kai? Olen kiireinen ja… Noh, täytyy myöntää että käyttäydyin röyhkeästi sinua kohtaan.” Sebastian selitti ja nielaisin pienesti.
Tajusin että toinen vain oli ollut niin tohkeissaan ja yksinäinen, että tämä kaipasi lähempääkin seuraa. ”Hei, ei se mitään, ymmärrän kun kerroit nyt…” totesin lohduttavasti ja taputin hellästi toisen olkapäätä.
”Voinko korvata tämän sinulle jotenkin?” Sebastian kysyi jotenkin hädissään ja yllätyin hiukan kun toinen katsoi minua anovasti. ”Illallisella tai jotain?”
Toisen katseesta huomasi että tämä loukkaantuisi ja pahasti jos kieltäytyisin. ”Tuota… Olkoot. Missä ja milloin?”
”Tänä iltana minun luonani. Lähetän jonkun noutamaan sinut kello kuusi, sopiiko?” Sebastian tuumasi ja aavistin jo pahaa, sillä toisen alakuloisuus kuului kaikonneen jo.
”Vain ja ainoastaan jos sinulla on antaa minun vaatteeni takaisin.” tuumasin ja toinen näytti hiukan nololta.
”Tuota… Sopiiko että alaiseni tuo sinulle asun?” Sebastian kysyi ja irvistin pienesti.
”Hyvä on, tämän kerran.” huokasin ja säpsähdin kun Sebastian äkkiä halasi.
”Nähdään siis myöhemmin.” tämä totesi ja poistui sen enempää sanomatta. En tosiaankaan tykännyt tästä tilanteesta.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Puiju 
Päivämäärä:   30.10.11 10:56:28

Jees! I like, rakastan ihana pätkä <3 Jatkoa kiitos! ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   30.10.11 11:38:12

Jatkoaa :) Aivan upea tarina :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäBOUMWORLD 
Päivämäärä:   30.10.11 12:43:44

Jatkoa, tosi hyvä ja erilainen tarina! :)

Jään seuraamaan!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   30.10.11 13:13:38

Tosi hyvä! Jatkaaaaaa

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   30.10.11 13:59:07

Taas kerran mainio pätkä! :) Jatkoa odotellessa... :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   30.10.11 16:15:27

Uutta pätkää pian! :)

Milloin olisi suunnilleen tulossa?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjähennall 
Päivämäärä:   30.10.11 17:28:27

Jatkoaa! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   31.10.11 09:48:07

Parannusta! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   31.10.11 13:29:18

Seuraava jatkopätkä saattaa valitettavasti ilmestyä vasta viikonpäästä maanantaina, sillä lähden viikonloppuna Vantaalle ystäväni luo, ja palaan vasta myöhään sunnuntaina, sekä on lukio kirittävänä kun olin viime viikon kipiänä. D: Olen kovin pahoillani tästä. :<

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   31.10.11 13:34:42

Ai niin joo, jos tulee tylsää, ja teitä ketuttaa ettei jatkoa tulekaan ihan heti, niin olkaa hyvät ja käykää katsastamassa youtube tunnukseni. :3
(Toivon että tuo nyt suostuu sen linkittämään ekalla kerralla...)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Puiju 
Päivämäärä:   31.10.11 20:45:17

yyh, etkö voi nopeasti yrittää jotain vielä väkertää? Tahtoo jatkoa!! ;) <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   31.10.11 21:46:51

Pahoittelen, ei makeaa mahan täydeltä... ;'D Voi muuten tulla paha olo ja odottaa että saa syödä lisää. ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Puiju 
Päivämäärä:   1.11.11 15:31:23

Argh! En jaksa odottaa niin kauan. Pliis, pliis! Me pyydetään ja anellaan :) Tai ainaki mä :3 Ole kiltti jatkoa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: thur 
Päivämäärä:   2.11.11 18:11:49

Ihana tarina! Jatkoa nopeesti :P

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   3.11.11 01:16:02

Örr.... *pohtiva*

OKEI!

Annan teidän ruinata jatkoa 3.10. klo 22.00 saakka...

MUTTA!

Jatkoa ei sitten ilmesty seuraavaan kahteen viikkoon, ellen ehdi kirjoittelemaan lisää perjantaisella junamatkalla! (Olen menossa viikonlopuksi Vantaalle kaveria kiusaamaan kummitustarinoilla...)

Niin joo, ja ruiniraja on taas se 10 eri henkilöä!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.11.11 10:18:03

3.10 ? :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   3.11.11 11:24:10

3.11.* :'D Kirjoitin puhelimen kautta niin se vähän kusas... x'D Kiitos huomautuksesta - . :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Fas 
Päivämäärä:   3.11.11 13:55:52

Ihana tarina. Jatkoaaa! ;)
Ja tossa vikassa kappaleessa ei edes ole enää paljon toistetta sanoille pienesti ja toinen.
Kirjotat tosi hyvin!
Nyt kaikki anelemaan jatkoa :) En jaksa oottaa kauempaa :P

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: -tiu- 
Päivämäärä:   3.11.11 15:25:18

lisää!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäBOUMWORLD 
Päivämäärä:   3.11.11 15:28:48

LISÄÄLISÄÄ! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Nadia 
Päivämäärä:   3.11.11 15:41:28

Jatkoa! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: PV 
Päivämäärä:   3.11.11 16:32:36

Minäkin pyydän jatkoa ihan vaan että saadaan lisää :D Jännä nähä minne tää tarina menee..

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Cabu 
Päivämäärä:   3.11.11 17:52:41

Onneksi tulin katsomaan onko jatkoa tullut!
Olen jo vähän aikaa tätä, lukenut kiva tarina. Miten me lukijat selvitään 2vko ilman jatkoa?
Eli jatkoa kaipailen minäkin :)!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Scci 
Päivämäärä:   3.11.11 17:52:45

Jatkoaa :) Kiva tarina! Niinkuin PV:kin sanoi kiva nähdä mihin tämä johtaa =)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   3.11.11 19:32:24

Oiii jatkoa :))

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäGriff 
Päivämäärä:   3.11.11 21:38:58

I likeee!
Jatkoaa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Cot 
Päivämäärä:   3.11.11 21:59:11

Mahtava tarina, ryhdyn seuraamaan!
Just ehdin vielä sanoa Jatkoo :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   3.11.11 22:24:33

*kiroaa pienesti* Noh, lupaus on lupaus... Saa sit nähä tuleeko jatkoa tosiaan seuraavaan 2 viikkoon.

------

Sebastian

Kokosin mieheni ja poistuin hotellista näiden kanssa. Määräsin heti hotellin ulkopuolella parin tyypin lähtevän ostamaan oikean kokoista, avointa ja seksíkästä asua Almalle, sekä muutaman hakemaan kukkia, sekä ostamaan jonkun asun tyyliin sopivan korun. Aioin kokeilla pilalle hemmottelua, ennen kuin aikoisin käyttää taas tuota surkeaa ’olen yksinäinen’-tekosyytä. Nainen oli kyllä niellyt sen hyvin. Mutta liian pitkään saman asian toistaminen saisi tämän epäluuloiseksi, joten syytä oli hyvä vaihdella. Itse suuntasin takaisin kartanolle hälyttämään Smithin kokkailemaan jotain gurmee ateriaa minulle ja Almalle illaksi.

”Smith!” karjaisin kun pääsin keittiöön, ja toinen olikin kohta äimänkäkenä luonani.
”Mitäs nyt?” tämä kysyi ihmeissään ja virnistin tälle pienesti.
”Kokkaas paras ateriasi pitkästä aikaa. Minulle tulee illallis vieras kuuden jälkeen. Sinulla on kuutisen, seitsemän tuntia aikaa valmistaa jotain hyvää millä naisen sydän voitetaan.” totesin Smithille virnistäen, jolloinka toinen näytti erittäin pohtivalta.
”Agentille ja sinulle?” tämä kysyi varovasti ja nyökkäsin pontevasti.
”Kyllä. Laktoosi-intolerantikko hän ainakin on, muuta neuvoa en osaa antaa.” tuumasin hänelle pohtivasti ja nyt vasta tajusin, etten edes tiennyt toisesta mitään. En tiennyt tämän lempiväriä tai ruokaa. ”Odotas hetki.”
”Toki, pohdin tässä samalla mihin olin tunkenut reseptikirjani tällaisia tilanteita varten.” Smith totesi ja katosi takahuoneeseen kaivelemaan kokkikirjaansa, samalla kun itse tartuin puhelimeen ja soitin Louiselle.
”Lou, tarvitsen tiedustelu apuasi.” totesin puhelimeen ja ikääntynyt mies hymähti yllättyneenä.
”Jos oikein arvaan, niin tahdot tietää ’agentistamme’ enemmän?” tämä kysyi ja hymähdin tyytyväisenä.
”Aivan oikein. Etsi hänen osoite käsiisi ja mene hiukan nuuskimaan tämän asuntoa. Yritä saada selvää hänestä niin paljon kuin pystyt. Sinulla on kaksi tuntia aikaa, jotta ehdin opetella sitten itse hänestä tarpeeksi. Hän tulee tähän vähän jälkeen kuuden, ehkä seitsemäksi.” tuumasin ja Louis naurahti.
”Ihana haaste. Saanko kuitenkin ottaa pari apulaista?” Louis tuumasi ja mietin hetken.
”Vain he, joihin luotat todella ja voit vannoa että he pitävät suunsa kiinni ilman tappoa.” tuumasin toiselle.
”Selvä. Saanko kolme tuntia, ihan vain varmuudeksi, etten tajua jotain asiaa väärin.” Louis kysyi, ja kuulin tämän äänestä, että toinen tosiaan tahtoi suorittaa tehtävän kunnolla, eikä niin hätiköimällä kuin pitäisi. Ties kuinka kaukana naikkonenkin asuisi?
”Olkoon. Ota faksi mukaan, jotta saat heti laitettua minulle tietoja kun niitä löydät. Aloita ensin ruuasta, sitten muut.” tuumasin ja Louis huokasi selvästi helpotuksesta.
”Selvä. Pidetään yhteyksiä.” Louis totesi ja lopetti puhelun, selvästi ryhtyen heti hommiin.
”Noniin, löysinpäs!” Smith totesi tullen jättimäinen keittokirja mukanaan takaisin samalla kun itse tungin puhelinta takaisin taskuuni.
”Kuule, kattele sie reseptejä, meikäläinen menee hoitelemaan muita järjestelyjä. Ilmoitan sinulle heti kun Louis tietää naikkosen lempiruoan.” totesin ja Smith nyökkäsi.
”Selvä on. Voisin aloittaa saman tien jälkiruoasta. Mansikoita ja suklaakastiketta. Kuulostaako hyvältä?” Smith kysyi ja virnistin tälle.
”Luotan sinuun ja Louikseen.” tuumasin ja poistuin hoitamaan omia asioitani.

Ensimmäinen faksi tuli tunnin sisällä, jossa oli listattu arvaukselta Alman lempiruokia. Kiikutin faksin Smithille, joka näytti heti tajuavan naikkosen makumaailman, ja lupasi tehdä aterian jota tämä ei unohtanut. Kiirehdin takaisin faksin ääreen, ja sieltähän oli jo Louikselta tullut lisä infoa. Yksi teksti oltiin tummennettu, niin että huomasin sen varmasti. Se oli jotain ’Rakkaudesta kissoihin’, mikä sai minut hiukan hämmentymään. Mitä Louis nyt tahtoi viestittää?
Pyöreät, siniset silmät tuijottavat epätoivoisesti. Rakasta minua, päästä minut elämääsi – jotta voin ottaa sinusta ylivallan.
Pohdin sanontaa hetken, ennen kuin tajusin mitä Louis tarkoitti. Hän vertasi ajattelumaailmaani Almaa kohtaan tällä tavoin. Täytyi kyllä myöntää, että se sopi pelottavasti yhteen. Minä nimittäin toivoin toisen alkavan rakastamaan minua, hyväksymään minut elämäänsä… Jotta voisin tosiaan hallita häntä niin kuin hallitsen muitakin. Uusien faksien tuleminen sai minut hiukan hätääntymään, ja aloin heti lukemaan ja analysoimaan tietoja. Aikaa oli muutama tunti, enkä halunnut munata tätä, joten minun oli parempi nyt osoittaa se että näin ihmisten läpi, vaikkakin tuon kuoren alle, oli mahdotonta tunkeutua.
Lähetin muille henkilöille jotka hoitivat lahjaostoksia tietoja, millaisista asioista Alma tykkäsi. Sain kuittaukset hetimiten, ja tiesin että pystyin luottamaan muihin. Nyt vain piti luottaa omaan muistikykyyn ja keskittyä lukemaan fakseja joita sateli satelemistaan. Tästä tulisi todella kiintoisaa.

Kello oli puoli seitsemän, ja pyörin kuumeisesti ympyrää, samalla kun Louis pänttäsi minulta pääasioita Almasta ja tämän ajatusmaailmasta. Kun puhelin pärähti soimaan, olin saada sydänkohtauksen. Olin niin hermona. En ollut ollut koskaan näin hermona kuin nyt! Vastasin puhelimeen ja yksi alaisistani kertoi että ’agentti’ oli ottanut lahjat ja asun hiukan ällistyneenä vastaan, mutta suostunut käyttämään niitä, ja että tämä oli nyt matkalla toisen alaiseni kanssa kartanolle. Kuittasin tiedon ja suljin puhelimen lysähtäen tuoliini istumaan. Tämä jos mikä tuntui pähkähullulta. Olin minä aiemminkin illallistanut naisen kanssa. Nyt ei vain ollut kyse mistä tahansa naisesta. Nyt oli kyse jääräpäisestä, naisesta, jolle mielelläni alistuisin, mutta siihen minun ei kannattaisi alkaa tai koko joukkioni alkaisi pitää minua heikkona. Etenkin koska nainen oli siviili, ei aito agentti. Ja vain hyppysellinen nyt tiesi totuuden naisesta. Louis puristi olkapäätäni lujasti, kuin antaakseen varmuuden tuestaan tässä asiassa. Hymyilin toiselle pienesti ja tapautin tämän kättä pienesti nyökäten kiitokseksi. Koputus oveen sai molemmat säpsähtämään ja vedin syvään henkeä. Kuitenkin kun Smith tunki päänsä esiin oven raosta, olin vähällä pudota pérseelleni.

”Neiti tuli.” tämä virnisti ja ryhdistäydyin heti. Minun pitäisi vain käyttäytyä rennosti, ja muistaa asiat oikein.
Smith avasi oven ja siirtyi syrjään kun esille astui nainen jota en ollut tunnistaa. ”Iltaa.”
”Iltaa…” vastasin ja räpyttelin hiukan silmiäni ihmeissäni.
Puna-musta, hiukan jopa hassun näköinen, asu sopi naiselle ja näytti hyvältä tämän päällä. Se oli löysä, ja huomasin että yhdellä pienellä vedolla sen jopa saisi repäistyä pois naisen päältä. Tällä oli kaulassaan hopeinen kaulakoru, jossa roikkui musta kissa istumassa punaiset silmät vilkkuen, sekä hopeiset korvakorut jossa oli kissan päät, samanlainen kuin kaulakorussa. Tällä oli kevyt meikki, hiukan luomiväriä ja huulipunaa, sekä kai ripsiväriä myös.
”Te kaksi voitte hyvin istahtaa pöytään, minä tuon ruoat pöytään.” Smith totesi ja Alma katsahti tätä pienesti hymyillen, nyökäten pienesti päätään, astellen sitten kohti minua.
”Noh?” tämä kysyi ja tutkaili minua. ”Näytät hermostuneelta?”
”Sinä taas kauniilta.” virnistin toiselle ja tarjosin tälle käteni, johon toinen tarttui hiukan arkaillen, kuin olisi varmistanut etten tee mitään typerää. ”Tännepäin.”

”Mjahas.” toinen tuumasi minulle samalla kun astelimme kohti yksityistilaa johon kattaus oli tehty.
”Mitä nyt?” kysyin kääntäen katseeni toiseen.
”Oi, ei mitään näyttää vain siltä että poliisit ovat taas oven takana.” toinen tuumasi ja osoitti ikkunasta ulos, saaden minunkin katseeni kääntymään pihaan kaartavaan poliisiautoon.
”Hmm… Noh, annetaan Louisen hoitaa se, ja mennään nauttimaan Smithin tekemistä ruoista.” tuumasin toiselle hymyillen ja vedin tämän hellästi takaisin liikkeelle.
”Kokkisi?” toinen kysyi varmistuakseen asiasta, ja nyökkäsin tälle pienesti.
”Kyllä. Kokkini.” tuumasin toiselle ja avasin kattaushuoneen oven, vetäen toisen hellästi sisälle. ”Kas niin, täällä saamme syödä rauhassa ilman häirintöjä.”
”Mhmm…” toinen mumahti ja tutkaili asettelua hiukan helpottuneen näköisenä.
Pöytä oli kuuden istuttava, mutta olimme sopineet että teemme pakkaukset pöydän päihin, sillä Louis oli lukenut toisen muistiinpanoista että lähekkäin istuminen ahdisti tätä ruokaillessa, syy oli kouluajoilta tullut. Saatoin toisen pöydän ääreen, ja siirsin tuolia herrasmiesmäisesti taaksepäin, ja toinen tajusi käydä pöydän ääreen, jolloin työnsin tuolin tämän alle jotta toinen sai istua. Itse menin sitten toiseen päähän ja istahdin alas, kiinnittäen sitten huomiota toisen lyhyisiin hiuksiin jotka olivat ihanan tuuhean näköiset.
”Mitä sinä tuijottelet?” toinen kysyi ja säpsähdin pienesti laskien katseeni tämän silmiin.
”Sinun hiuksiasi. Ne näyttävät niin kauniilta.” totesin toiselle hymyillen ja katsoin kun toinen hämmentyi hiukan, punastuen sitten.
”Ai, tuota, umh… Kiitos?” toinen mumisi takaisin epävarmasti ja hymyilin tälle. Oloni alkoi olla jo paljon varmempi tästä asiasta.
Smith tuli sisälle tarjoilukärryn kanssa pienesti hymyillen, mutta tämän asenne oli huolestunut. Oliko ruoka mennyt pilalle, vaiko poliisit aiheuttaneet ongelmia?
”Noniin, olkaapa hyvät.” tämä totesi ja laski ensin Alman eteen tarjottimen, sen jälkeen minun eteen, nostaen sitten kuvut yhtä aikaa pois.
Olin lukittunut katsomaan Alman ilmettä, ja tämän ilme näytti yllättyneeltä kun tämä katsoi ruokaa. Kuitenkin toisen ilme kaartui pieneen, epävarmaan hymyyn ja tämä nosti katseen Smithiin.
”Tuota… Kai tämä on laktoositonta?” tämä kysyi varovasti, ja Smith virnisti toiselle nyökäten tarmokkaasti.
”Kyllä on, arvon neiti.” tämä totesi ja katsahti sitten huolestuneena. Poliisi siis oli tehnyt jotain víttumaista.
”Hienoa.” Alma tuumasi ja tarttui ruokailuvälineisiin, leikaten palan… Lasagnea?
Katsahdin Smithiä kysyvästi, mutta tämä vain virnisti. Käänsin nopeasti katseen Almaan joka oli juuri ottanut yhden palan suuhunsa. Toisen ilme oli todella yllättynyt, mutta positiivisesti, ja kohta tämä alkoikin syödä kunnolla hymy huulillaan. Smith oli osunut täysin oikeaan alkuruoassa, joten helpotuin ja aloin itsekin syömään, Smith poistuen paikalta kärryjen kanssa hakemaan pääruokaa.
”Miltä maistuu?” kysäisin toiselta ja tämä kohotti yllättyneen katseen minuun. Toisella olikin enää yksi pala jäljellä.
”Tuota, hyvältä kun ei oikein ole syönyt mitään tänään…” toinen totesi ja pisteli viimeisen palan poskeen pienesti punastellen.
Oliko tämä ollut syömättä jotta jaksaisi syödä täällä?
”Ai? Noh, on se mukavaa kun maistuu.” totesin toiselle hymyillen ja pistelin omaa ruokaa poskeeni.
Smith tuli kohta takaisin taas uudet lautaset kupujen alla vaunussa. Ensin tämä korjasi aiemmat lautaset hymyillen pois ja asetti sitten taas uudet lautaset, vetäen vasta sitten kuvut pois. Alman ilme oli taas positiivisesti yllättynyt kun alta paljastui hyvin paistettua lihaa, perunamuusia ja kastiketta. Kiitin onneani että lihapalat oltiin jo valmiiksi pilkottu, muttei sekoitettu kastikkeeseen. Smith poistui hiljaa ja antoi meidän syödä rauhassa. Keskeytin syömiseni hetkeksi kun luulin nähneeni kyyneleen toisen silmäkulmassa.
”Kai kaikki on ok?” kysyin toiselta ja tämä näytti säikähtävän hiukan, kuitenkin kohta nostaen katseen hymyillen minuun.
”Toki. Kuinka niin?” tämä totesi pienesti hymyillen.
”Tuota… Näytit siltä kuin sinulla olisi tullut tippa linssiin…” totesin toiselle varovasti ja tämä laski katseen ruokaan.
”..nämä ruoat vain… herättävät minussa muistoja. Ei sen enempää.” toinen totesi pienesti hymyillen ja tämän katse oli selvästi kaipaava.
”Ei, kerro toki, siis jos siitä ei ole liikaa vaivaa.” totesin toiselle, laskien aterimet hetkeksi alas, kuten toinenkin teki.
”..muistan vain hämärästi, miltä vanhempani näyttivät, kuulostivat, tuoksuivat. Mutta, muistan aina että äiti teki ruoaksi lasagnea erikoispäivinä, ja isä taas tällaista liharuokaa perunamuusin kera…” Alma kuulosti muistelevan ja näytti hiukan ankealta. ”En ole syönyt näitä ruokia heidän kuoleman jälkeen… Reseptit minulla on ja kaikkea, mutta…”
”Se teki liian kipeää?” kysyin varovasti ja toinen punastui hiukan.
”…..” toinen mumisi jotain ja kurtistin pienesti kulmiani.
”Anteeksi?”
”…en….ruokaa…”
”Voitko puhua hiukan kovempaa?” kysyin varovasti ja toinen nielaisi pienesti.
”EN OSAA TEHDÄ RUOKAA!” tämä karjaisi ja säpsähdin pienesti. Jukra, naisesta lähti ääntä kun tämä niin halusi!
Toinen näytti nolostuneelta ja vilkuili ympärilleen hermostuneena.
”Et osaa tehdä ruokaa?” kysyin ihmeissäni ja toinen laski katseensa alas nolostuneena.
”Olen miljoonasti yrittänyt, mutta joko aina poltan ne pohjaan, tai maustan syömäkelvottomiksi…” toinen totesi surkeana ja näytti siltä kuin olisi nyt halunnut hakata päätä pöytään, kuitenkaan sitä tekemättä.
”Ah, noh, enhän minäkään osaa ruokaa laittaa, siksi minulla on Smith.” totesin toiselle lohduttavasti ja tämä huokasi syvään, alkaen taas syömään.

Söin itsekin, ja kun ruoat oltiin pistetty poskeen, olimme hiljaa ja odottelimme jälkiruokaa. Hiljaisuus kuitenkin alkoi painostaa molempia, joten minun kai piti purkaa hiljaisuus kun Smithiä ei kuulunut?

”Tuota, mikä on lempieläimesi?” kysäisin ja toinen nosti yllättyneen katseen minuun.
”Tuota, kissa.” toinen totesi hiukan hämmennyksissään, mutta nyökkäsin vain vastaukseksi. ”Omasi?”
”Kissa myös.” totesin toiselle virnistäen ja tämä katsoi minua hiukan epäilevänä.
”Minkälaisesta musiikista pidät?” tämä kysyi ja pohdin hetken.
”No, en kyllä paljoa musiikkia ehdi töiden takia kuunnella, mutta tykkään kuunnella vähän kaikkea, laidasta laitaan.” tuumasin ja yritin kuumeisesti pohtia toisen lempiartistia.
”Ai? Kuten?” toinen kysyi odottavasti ja tökki hiukan haarukkaa sormellaan.
”Nooh... En oikein koskaan tunne esittäjää enkä jaksa ottaa myöskään kappaleen nimestä selvää. Mutta Linkin Park, HIM, sekä kaikenlaista peli- ja elokuvamusiikkia.” tuumasin muistini pohjalta ja toinen näytti yllättyneeltä.
”Mikä on mielestäsi paras elokuva?” toinen kysyi ja näyttelin pohtivaa.
”En oikein osaa päättää. Viimeisin suosikkini kuitenkin on ’The Phantom of the Opera’.” tuumasin ja toinen hätkähti pienesti. ”Entäpäs omasi?”
”S-sama…” tämä totesi hiukan kummissaan ja hymyilin pienesti.
”Mikä yhteensattuma.” tuumasin huvittuneena, ja kiitin onneani että Smith tuli viimein jälkiruoan kanssa.
”Kas tässä on jälkiruokanne.” Smith totesi pienesti virnistäen ja nosti kannen pois ison lautasen päältä, jonka alta paljastui tuoreita mansikoita ja sulatettua hienoa suklaata kulhossa.
”Oho.” tuumasin hämmästyneenä ja vislasin pienesti.
Alma katseli annosta pienesti punastellen, samalla kun Smith korjasi lautaset.
”Kai ruoka maistui teille?” Smith kysyi ja Alma käänsi hiukan hämmentyneen katseen tähän, ennen kuin taisi tajuta kysymyksen sisällön.
”Juuh, minusta ruoka oli loistavaa. Kiitokset kokille.” Alma totesi virnistäen ja Smith hymyili ylpeänä pitkästä aikaa.
”Olen otettu.” tämä totesi ja asetti astiat kärryyn. ”Minä tulen noukkimaan tuon myöhemmin, että ei kiirettä nautiskeluun.”
”Selkis.” naurahdin toiselle ennen kuin tämä lähti kärryn kanssa tilasta.

Alma tutkaili annosta pienesti punastellen, ennen kuin ujostellen nappasi yhden mansikoista, dippasi sitä suklaakulhossa, ja varovasti haukkasi palan, säpsähtäen hiukan kai makua. Katsoin toista kysyvästi, mutta kun pieni hymy levisi tämän huulille ja käsi kurotti ottamaan toista mansikkaa, helpotuin ja kurotin itsekin ottamaan mansikan ennen kuin hän olisi popsinut ne kaikki suihinsa. Kun tämä oli kurkottamassa kolmatta mansikkaa, nappasin lautasesta kiinni ja vedin sen eteeni, saaden toisen älähtämään pienesti kummissaan. Vipautin pienesti sormeani toiselle virnuillen, ja tämä nousi hiukan murahtaen tuolista astellen kiukkuisesti viereeni, jolloin vetäisin hänet varoittamatta syliini saaden tämän henkäisemään paniikissa, jolloinka nappasin mansikan, dippasin sen nopeasti ja tuikkasin sen Alman suuhun, saaden toisen ynähtämään pienesti, mutta tämä tajusi kyllä puraista mansikasta palasen ja syödä sen. Yllätyin hiukan kun toinen nappasi mansikan ja dippasi sen, tunkien sen sitten minun suuhuni kokonaisena. Kiitin onneani että kannat oltiin poistettu, eikä sitä tarvinnut alkaa sylkeä ulos.

”Ilkimys.” tuhahdin hänelle kun sain mansikan alas, mutta tämä vain murahti vastaukseksi.
”Itsepäs tän aloitit.” Alma tuhahti ja hymyilin pienesti.
”Totta tuokin.” tuumasin ja pörrötin pienesti toisen hiuksia, saaden tämän hämmentymään tekosistani. ”Noh, popsitaanko näitä mansikoita nyt napaamme?” kysäisin virnuillen ja Alman hymy yllätti minut.
Tuijotimme toisiamme pitkään, ennen kuin jotenkin vaistomaisesti olimme aikeissa suudella kun…
”SEBASTIAN!” kuului hätääntynyt ääni käytävästä ja meidän kahden yhteys katkesi sillä sekunnilla, Alma loikaten takaisin omalle paikalleen, vetäen lautasen takaisin keskelle ennen kuin ovi riuhtaistiin auki.
Nousin ärtyneenä ylös ja nostin katseeni Louikseen joka oli ensimäistä kertaa todellakin hätääntynyt. ”Mitä nyt?”
”James. Hän tuli tänne ja ylikomisaario on tällä mukana. Hän syyttää meitä kidnappauksesta ja huumauksesta, aika vahvoin todistein.” Louis älähti ja katsoin tätä kulmat kurtussa.
Mitä?!” sähähdin hampaideni välistä ja katsoin Louista kaventunein silmin. ”Miten hän kehtaa!?”
”Neiti Heinosen huoneen roskiksesta löytyi huumaavalla nukutusaineella käytetty rätti, ja neiti oltiin eilen ilmoitettu kadonneeksi. Hotelli ei ollut muistanut ilmoittaa että henkilö oli jo tullut takaisin, joten neiti on edelleen kadonneiden listalla.” Louis selitti ja läväytin käden kasvoilleni kiroten. Hítto. Tämä tiesi ongelmia.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Nadja D. 
Päivämäärä:   5.11.11 16:19:01

Hienoa hienoa! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   5.11.11 16:56:40

jees (:: tää on kyllä nii huipppu :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: jedfan 
Päivämäärä:   6.11.11 00:17:25

joo mä oon vähä tyhmä mut en voi lukee tota kosk mua ärsyttää suunnattomasti toi mirjami nimi XD

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   6.11.11 23:37:43

Niin joo, lukijat: Sain tehtyä jatkoa junassa. :) Mutta koska tää oli laittoman alhaalla niin luulin ettei kukaan sitä jatkoa viäl kaipaa. :<

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: koi 
Päivämäärä:   7.11.11 14:04:14

JATKOO! HETI!!! :) I love it!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Riksraks 
Päivämäärä:   7.11.11 14:46:13

Jatkoaa :) Odotan innolla :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   7.11.11 16:02:08

Oijoijoi, jatkoaaaa! :D Oon ihan koukussa... ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäGriff 
Päivämäärä:   7.11.11 16:23:10

Jatkoaa ei voi jättää tälläseen kohtaan :P!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: thur 
Päivämäärä:   7.11.11 18:16:54

Koska saadaan jatkoa :P

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   7.11.11 21:24:32

Aaargh! Rakastan,rakastan! Jatkoa nopeastii <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   7.11.11 22:49:10

Derp, lukasin jatkon läpi, ja täytyy sanoa että erittäin sekava on muuhun verrattuna, joten toivon ettette ala vihaamaan tätä tän seuraavan jatkon takia ja sen takia lopettaa tän lukemista... :< Olen kovin pahoillani, sanon jo näin etukäteen. Kiltit, oikaiskaa jos olin väärässä.

------

Alma

Astelin Sebyn ja Louisen kanssa kohti aulaa, jossa oli jo kova kiistely menossa ylikomisaario Heiskasen ja Smithin välillä. Kun huomasin Jamesin, irvistin inhotuksesta. Oliko toisen pakko tulla tänne häiriköimään ja pilaamaan illallistamiseni? Sebastian katsoi yllättyneenä Smithin ja Heiskasen riitaa, mutta minä en sitä kauaa jaksanut kuunnella vaan astelin kaksikon väliin ja kumautin molempia vatsaan. Molemmat miehet murahtivat ja käänsivät katseensa minuun, kuitenkin sävähtäen ja kääntäen ne varsin nopeasti pois, samalla vaieten. Minua ei kannattanut suututtaa näin tulisesti kuten nyt. Käänsin katseeni Jamesiin joka nielaisi selvästi ja kuuluvasti.

”Kuinka sinä julkeat tulla pilaamaan illalliseni?” ärähdin Jamesille joka säpsähti.
”Alma, minä…” James yritti puolustella, mutta ärähdykseni sai tämän vaikenemaan.
”Kehtaatkin vielä yrittää puolustella itseäsi! Raahaat ylikomisaarion tänne syyttä suotta ja tulet pilaamaan illalliseni erittäin heikoilla syytteillä! Tuo sinun mustasukkaisuutesi alkaa käydä hermoilleni!” ärisin ja heristin sormeani, lyömällä näkymättömällä kädellä toista selvästi poskelle sillä tämän ilme oli sen oloinen. ”Minua ei olla pyydetty tällaiselle illalliselle koskaan aiemmin, ja nyt sinä kehtaat vielä tulla häiritsemään!”
”Neiti Heinonen, me…” ylikomisaario aloitti, mutta ikääntynyt mies vaikeni varsin nopeasti. Tämän vaimo oli tainnut joskus näyttää samaa ilmettä hänelle kuin minä tällä hetkellä tälle. Verisesti loukattua naista ei nimittäin niin vain saatukaan rauhoittumaan.
”Teinä korjaisin luunne ja poistuisin vauhdilla, ellei jompikumpi tahdo kantaa jompaakumpaa autoon.” sihahdin hampaideni välistä ja ylikomisaario tutkaili minua hetken, kuin aikoen sanoa jotain mojovaa.
”Jep, laitamme merkinnän että teidät on löydetty ja olette hyvässä kunnossa. Illanjatkoja neiti Heinonen.” ylikomisaario totesi nopeasti ja nappasi Jamesin matkaansa varsin vihaisesti.

Katsoin kun Heiskanen veti Jamesin ulos ovesta, ja kun ovi sulkeutui, Heiskanen alkoi heti karjumaan Jamesille samalla kun käveli. Kun äänet vaikenivat sen merkiksi että kaksikko oli mennyt autoon, ja auto starttasi, kaahaten pois pihasta, vedin syvään henkeä ja pohdin kuumeisesti miten saisin tunnelman takaisin samanlaiseksi. Hellä kosketus olkapäälläni sai minut säpsähtämään ja käänsin katseeni takanani seisovaan Sebastianiin. Toisen ilme oli hiukan anteeksi pyytävä ja ihmettelin sitä.

”Minun varmaan pitäisi ajaa sinut takaisin hotellille?” Sebastian kysyi ja käännyin toista kohti hitaasti jolloin tämä irrotti otteensa. Oliko tämä tosissaan?
”Tuota, niin kai?” tuumasin hiukan tökkivästi ja laskin katseeni maahan.
”Selvä. Smith, voit mennä korjaamaan jälkiruoan. Sinä ja Louis voitte vaikka syödä sen.” Sebastian totesi ja Smith älähti.
”Oliko jälkiruokani niin kauhea!?” tämä vinkaisi ja nostin katseeni nopeasti toiseen.
”Jälkiruokasi oli aivan ihanaa, Jamesin küsipää vain pilasi sen.” totesin toiselle nopeasti ja tämä rauhoittui hiukan laskien katseensa minuun. ”Olen pahoillani.”
Smith pitkän tovin hiljaa, ennen kuin tämä hymyili. ”Ei se mitään. Jamesin syy. Kiitos palautteestasi.”
”Pahoittelen Smith. Menemme nyt. Tulen takaisin kunhan olen saattanut Alman.” Sebastian totesi ja käänsi katseensa minuun.
”Menemmekö?” tämä kysyi ja nyökkäsin pienesti.
”Kyllä.” tuumasin ja nyökkäsin Smithille ja Louikselle näkemisiksi. Tiesin että tulisin heidät vielä näkemään.
”Näkemisiin.” kaksikko tuumasi yhdestä suusta, jonka jälkeen käännyin ovelle päin.

Katsahdin Sebastiania, joka oli jo ovella valmiina toinen jalka ulkona. En voinut uskoa että pääsin näin helposti täältä pihalle. Astelin Sebyn luo ja katsahdin tätä, tämä nyökäten minulle, jolloin jatkoin matkaani ulos asti. Kuulin kun Sebastian sulki oven, ja hämmennyin hiukan kun hän otti minua hellästi kädestä kiinni ja opasti mustalle autolle joka oli jo käynnissä. Sebastian kopautti pariin kertaan ikkunaan ja se laskeutui alas, paljastaen tutun kuskin. Mies oli aiemmin tuonut minulle asun, korut ja kukat, ennen kuin oli ajanut minut tänne. Sebastian kuiskasi jotain kuskille, joka vain nyökkäsi ja sulki taas ikkunan, Sebastian itse avaten minulle takaoven. Katsoin toista hiukan hämilläni, mutta tämän hymy sai minut viimein kapuamaan autoon. Vedin turvavyön päälle, samalla kun Sebastian sulki oven. Säpsähdin pienesti kun auto lähti heti liikkeelle, ilman Sebastiania. Älähdin asiasta kuskille, mutta tämä ei vastannut mitään. Ovet napsahtivat lukkoon ja hätäännyin. Kuski pyysi minua rauhoittumaan, mutta miten se olisi mahdollista? Olo oli kuin elokuvan kidnapatulla. Vain kamerat puuttuivat tuomasta turvallisuuden tunnetta. Emmekä tosiaan olleet menossa hotellia kohti.

Noin vartin ajomatkan jälkeen, kuski pysäytti auton kallion jyrkänteelle ja käski minun astua ulos autosta, avaten ovien lukot. Tottelin ja avasin turvavyön astuen ulos ja sulkien oven, jonka jälkeen kuski kaahasi tiehensä, jättäen minut ties minne päin vuoristoa! Älähdin turhautuneena. Oliko tämä jokin sairas pila Sebastianilta?! Helikopterin ääni sai minut havahtumaan ja käännyin rotkoa kohti, jonka suunnasta oli tulossa helikopteri. Helikopteri tuli aivan kielekkeen lähelle, ja se laski tikkaat alas, jonka jälkeen alas kapusi joku mies joka mitään sanomatta nappasi minut hartialleen varoittamatta, alkaen kiivetä takaisin koneeseen. Olin niin shokissa etten tajunnut edes kiljua saati panikoida kun mies kapusi ylös. Minut istutettiin alas ja sidottiin kiinni, mutta kun minulle lyötiin käsiraudat käsiin, silloin vasta aloin tajuamaan tilanteen ja älähdin, kukaan kuitenkaan sitä kuulematta. Sain kuulokkeet päähäni ja ärähdin.

”Neiti Heinonen, agentti 68, jos oikein oletan?” kuului kuulokkeista ja hämmennyin. Kuka minua nyt kaipasi? ”Tarvitsemme apuasi. Meillä on eräs työtehtävä sinulle. Agentti 87 on pulassa, ja tahdomme sinun auttavan asiassa.”
”HETKINEN NYT!” karjaisin mikkiin saaden kaikki koneessa säpsähtämään. Puhuja oli siis yksi koneessa olevista. ”En ole oikea agentti, olen siviili! Siis, haloo! Painan yli 100 kiloa jopa! Miten minä voisin olla joku hyvännäköinen salainen agentti??”
”Sillä ei ole nyt väliä. Olette täydellinen tehtävään juuri sen takia koska teitä ei kukaan voisi epäillä agentiksi. Annamme teille aseet ja ohjeet miten toimia.” kuului ja irvistin.
”Mitä jos en suostu?” ärähdin ja kaikki virnuilivat.
”Jos tahdotte säilyä hengissä ettekä pudota turmioonne, teinä en alkaisi yhtään aukomaan suutanne. Tuliko sopimus?”
Nielaisin pienesti ja katsoin kauhuissani ympärilleni. ”Kiristystä.”
”Ehkäpä, mutta nyt ei ole aikaa tällaiseen. Otatteko työn vai ette?”
Mietin hetken, ja kun huomasin jonkun jo kurottavan asetta vyöltään, huokasin alistuneesti. ”Olkoot suostun. Mutta mitä minä sitten hyödyn tästä?”
”Hyödyt sitä että saat elää.”

Helikopteri laskeutui ison kartanon katolle helikopteripaikalle ja moottori sammui. Mulkaisin pienesti miestä joka avasi käsirautani, sen jälkeen ottaen kuulokkeet pois, samalla kun toinen avasi vyötäni. Minulle näytettiin ovea, ja hyppäsin alas helikopterista. Joku tarttui kädestäni kiinni ja lähti taluttamaan kohti katto-ovea, siitä vetäen minut sisään ja alkaen johdattamaan ympäriinsä pitkin kartanoa. Astelin hiukan arkaillen perässä, ja kun minut tyrkättiin sisään suureen tanssiaissaliin jossa oli juuri tanssit menossa, jähmetyin kauttaaltani. Minulle ei oltu yhtään kerrottu muuta kuin että minun pitäisi pelastaa joku toinen agentti joltakin, mutta en yhtään tiennyt miltä.

”Kultaseni.” kuului korvan juuresta ja käänsin katseeni minun pituiseen ja hiukan saman kokoiseen mieheen. ”Kävit siis virkistäytymässä?”
”Anteeksi?” kysyin hiljaa ja katsoin miestä, joka otti minua hymyillen kädestä kiinni.
”Ei se mitään kulta, ymmärrän hyvin. Tulehan, esittelen sinut muille.” mies totesi ja lähti hellästi ohjaamaan minua pitkin salin reunoja, samalla kuiskaillen minulle tehtävän antoa.
Minulla oli tiettyjä koodisanoja: Kultaseni, meidän pitäisi mennä nyt; Mitä tämä tarkoittaa, hän on minun mieheni; Sinä et kuule naikkonen häntä omista. Hän on minun, ja sillä selvä!
Tulipahan lähinnä mieleen että rikkoisin jonkun pakkohäät.
”Nämä nimittäin on pakkohäät.” mies tuumasi ja naamani venähti.
Minä ja kiero ajatusmaailmani…
”Miksi minun pitää pilata jonkun häät? Mitä jos se agentti vaikka olisikin onnellinen?” kysyin mieheltä hiljaa ja tämä katsoi minua tylsistyneenä.
”Jos me itse saimme häneltä avunpyynnön tuossa muutama tunti sitten että hän ei haluakaan naista naida, mutta häitä ei voi perua ja hän ei voi nolata mainettaan.” mies tuumasi ja katsoin tätä tuimasti.
”Miksi minun sitten pitäisi pilata ne??” älähdin turhautuneena ja mies vetäisi minut niin lähelle kuin pystyi ja kuiskasi korvaani.
”Uskoakseni sinä et halua Sebastian herran menevän naimisiin jonkun hupakon kanssa?” mies kuiskasi ja sydämeni pomppasi kurkkuun.
”Mutta eihän hän ole agentti!” älähdin ja toinen vilkuili ympärilleen hiukan häpeillen.
”Keksimme sen ettet heti yhdistäisi meitä Sebastian herraan.” mies tuumasi ja olin vähällä pudota perseelleni.
”Siis Sebastianilla on tänään pakkokihlaus, vai pakkohäät?” kysyin ja mies huokasi pienesti.
”Sekä että. Kihlaus on ensin, häät heti perään.”
”Mutta eikös se ole laitonta?”
”Luuletko että me niin laillisia olemme?”
”Hyvä pointti.”
”Joten autatko?”
”En.”
Miehen tärähtänyt ilme sai minut tuhahtamaan. ”Mutta ettekö te…”
”Minulla ei ole tunteita sitä gansteria kohtaan.” sihahdin hampaideni välistä irvistäen ja mies katsoi minua puulla päähän lyötynä.
”Nyt minä en ymmärrä…” mies tuumasi ja huokasin syvään ylidramaattisesti.
”Mikä meni ohi? Minulla ei ole tunteita Sebastiania kohtaan.” tuhahdin ja suljin silmäni irvistäen.
Eikä etenkään nyt kun kuulin että toisella olikin tänään kihloihin ja naimisiin meno jonkun toisen kanssa ja tämä pyysikin minut sitä ennen syömään kaiketi hänelle viimeisen ehtoollisen… Páskat.

”Oi, sulho saapui viimein!” kuului jostain ja käänsin automaattisesti katseeni oville jotka avautuivat Sebastianin tieltä. Toisella oli tyylikäs smokki yllä ja tämä katsoi ympärille kuin etsien jotain, mutta heti minut nähtyään tämä hätääntyi.
Sebastian ei kuitenkaan kauaa ehtinyt keskittyä minuun kun tämän tuleva anoppi varmaan asteli toisen luo puhuttelemaan toista ja tämä joutui keskittymään siihen mitä nainen sanoi. Sillä välin minä katosin kauemmas vieraiden joukkoon.
”Neiti Heinonen?” kuului ja käänsin säpsähtäen katseeni Smithiin joka katsoi minua silmät kyynelisinä, saaden minut säikähtämään.
”S-smith??” kysyin hämmentyneenä ja toinen otti minua käsistä kiinni katsoen anovasti.
”Ole kiltti ja estä tämä hulluus. Se nainen on noita!” Smith älähti surkeana ja katsoin kokkia ihan hämmentyneenä. ”Se nainen ei rakasta Sebastiania, vaan tämän rahoja ja valta-asemaa. Sinun silmissäsi näkyi rakkauden kipinä, aidon rakkauden kipinä kun katsot Sebastianiin!”
”PAH!” älähdin ja vetäisin käteni pois kokin käsistä kääntäen selkäni tälle. ”Vítut.”
”Punastuitte.” kuulin Smithin sanovan ja tämä oli oikeassa. Minä punastelin.
”Punastuin sen takia kun otit käsistäni niin yllättäin kiinni.”
”Olisitte punastuneet sitten heti.”
”…” purin huultani kuumeisesti ja vilkuilin ympärilleni pohtien mitä seuraavaksi?
”Pyydän, olkaa niin kiltti neiti Heinonen.” Smith aneli ja käänsi minut takaisin itseään päin. ”Minä ja muut keittiön puolelta anelemme sinua. Emme halua Sebastiania enää sellaiseksi kuin hän oli. Hän oli eloton, selvästi masentunut, heti sen jälkeen kun pakkokihlaus-häät päätettiin. Silloin kun hän ensimäistä kertaa näki sinut, hänellä syttyi jokin sisällään. Sen näimme me kaikki. Me kaikki tiedämme jo, ettet sinä ole oikeasti agentti. Kunnioitamme Sebastiania, joten annoimme hänen luulla että se on vielä sisäpiirin salaisuus, mutta kaikkien oli pakko saada tietää että millainen henkilö sai taas Sebastianin piristymään. Sitä paitsi, sinullakin selvästi liikahti jokin sisälläsi, älä kiellä sitä.”
Katsoin toista puuna päähän lyötynä kun toinen tunnusti tuon kaiken päin naamaa, ja toisen arvaus oli mennyt oikein. Olin pettynyt, murtunut, siitä kun toinen oli luvattu toiselle. Se tuntui todella oudolta. Sillä kiintymyksen tunne oli oikeasti uusi. ”Minä…”
”Alma.” kuului ja käänsin katseeni Louikseen joka oli tullut siihen. ”Me anelemme sinua. Auta meitä.”

Katsoin Louista ja Smithiä vuorotellen hämmentyneenä. Minun ei olisi pakko auttaa. Voisin hyvin kävellä ovista ulos ja sanoa että kaksikko oli väärässä minun puoleltani, mutta… se oli hankalaa kun kaksikko ei ollut väärässä. Kai minun piti auttaa? Suljin silmäni ja mietin. Mieleeni muistui sanat jotka äiti ja isä olivat sanoneet minulle päivää ennen kuin heille oli tapahtunut se tapaturma. Mitä ikinä teetkin, jos asia liittyy rakkauteen, aitoon sellaiseen, muttet ole siitä varma, sulje silmäsi, ja kuuntele sydäntäsi. Se auttaa sinua tekemään oikean päätöksen. Jos tunnet rintakehässäsi kipua kun toinen henkilö on tekemässä jotain typerää, ja väpätystä silloin kun olet iloinen tämän kanssa, hän on se oikea. Huokasin syvään ja suljin silmäni, tyhjentäen mieleni kaikesta muusta kuin Sebastianiasta. Kuvittelin tilannetta nyt ja sydämeni valtasi niin suuri suru, että mieleni teki juosta paikalta pois ja pillahtaa ulkona itkemään turhautuneisuuttani pois. Mutta kun kuvittelin itseni vielä syömässä mansikkaa Sebastianin sylissä, sydämeni väpätti kuin pieni lentoon lähtenyt lintu, joka oli viimein oppinut lentämään, tai päässyt taas suljetusta häkistä ulos vapauteen. Avasin hitaasti silmäni ja vilkaisin kaksikkoa joka katsoi minua hiukan hölmistyneenä.

”Oletko kunnossa?” Smith kysyi ja pudistin hiukan päätäni.
”Häämekon kantajan pitäisi olla minä.” kuiskasin hiljaa ja kaksikko hämmentyi, ennen kuin molempien huulet levisivät leveään hymyyn.
”Niin, niin sinun kuuluisi.” Louis totesi virnistäen ja Smith oli aikeissa sanoa jotain, kun kirkkomusiikki alkoi soimaan. Seremonia oli alkamassa siis. Ihmiset tekivät tietä, ja punainen matto rullattiin esiin pienelle korokkeelle keskelle huonetta, jossa kai jo virallinen pappi seisoi hääseremoniakaavussaan. Kaksikko käänsi kauhistuneen katseen minuun, mutta minä vain virnistin.
”Älkää huoliko. Tiedän kyllä mikä on oikein. Odotetaan.” tuumasin ja katselin ympärilleni bongaten ylemmän parven. ”Tulkaa mukaani, tarvitsen apuanne. Tehdään tästä unohtumaton show.”
”Aye aye captain.” kaksikko totesi virnistäen ja lähdin loikkimaan kohti ylös vieviä rappusia.

Kun olimme päässeet yläparvelle, ja saaneet asettelut oikein, odotin. Minun täytyi odottaa että pappi kysyisi oliko kukaan kihlausta ja häihin menoa vastaan. Seremoniat kuulemma nimittäin pidettiin yhdessä. Kertasin vielä suunnitelman kaksikon kanssa, kun huomasin Sebastianin alkavan astelemaan paikalleen saattajan kanssa. Mieleni teki jo nyt toteuttaa suunnitelma, mutta minun piti odottaa. Minun piti olla kärsivällinen. Kun morsmaikon tulomusiikki alkoi soimaan ja hunnun alle kätkeytynyt naikkonen alkoi kävellä, olin jo yhtä kuumana kuin täysillä puksuttavan höyryjunan moottori. Minun piti odottaa ja se alkoi jo tosiaan ottaa päähän kun jouduin itseäni siitä koko ajan muistuttamaan.

”Onko kukaan täällä olioista tätä liittoa vastaan? Sanokoon nyt, tai iäksi vaietkoon!” pappi julisti ja virnistin riemukkaana. Nyt oli aika toimia!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   8.11.11 09:25:28

Oijoijoi jatkoa heti!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   8.11.11 18:06:58

Wow! Aaivan ihanataa <3 im in love! TODELLAKI JATKOA! oon niiin koukussa tässä.. Huhuhu. Uskomatonta tekstiä! JATKA <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: hjelp 
Päivämäärä:   8.11.11 21:49:28

jatkoa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   9.11.11 15:58:32

padappappappaaaaa IM LOVIN' IT!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   9.11.11 23:14:50

Tehdääs kysely nyt ajan kuluksi kun pidän taukoa kirjoittamisesta. :)

1. Mitä otsikko herätti sinussa kun tulit tätä jopa lukemaan?
2. Miksi jatkat lukemista?
3. Kuka on tähän mennessä tulleista paremmin esitellyistä henkilöistä mielestäsi
a) paras
b)huonoin?
4. Pitäisikö miljöötä kuvailla paremmin?
5. Pitäisikö Sebastianin huumediileri puolesta kertoa paremmin?
6. Pitäisikö Alman vanhempien tapaturma kertoa, vai jättää mysteeriksi?
7. Pitäisikö Jamesin tehdä jokin todella víttumainen liike? Jos pitäisi, niin millainen?

Siinä nyt muutama kysymys. :D Vastailkaa sillä välin kun kirjoittelen taas jatkoa. ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: hjelp 
Päivämäärä:   10.11.11 15:42:26

1. Mitä otsikko herätti sinussa kun tulit tätä jopa lukemaan? Ajattelin että tarina olisi aika lailla juuri tällainen! :D

2. Miksi jatkat lukemista? kiinnostava tarina

3. Kuka on tähän mennessä tulleista paremmin esitellyistä henkilöistä mielestäsi
a) paras en osaa oikein luokitella
b)huonoin? ^^
4. Pitäisikö miljöötä kuvailla paremmin? iha hyvä ...

5. Pitäisikö Sebastianin huumediileri puolesta kertoa paremmin? ei !

6. Pitäisikö Alman vanhempien tapaturma kertoa, vai jättää mysteeriksi? mystreeriksi

7. Pitäisikö Jamesin tehdä jokin todella víttumainen liike? Jos pitäisi, niin millainen? sun tehtävä ;)

Ihana tarina, jatkeles ;))

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Zhesh 
Päivämäärä:   10.11.11 17:29:06

1. Mitä otsikko herätti sinussa kun tulit tätä jopa lukemaan?
Oon aikasemminkin lukenu täält jotai kidnappaus aiheista tarinaa, ni tääki sit herätti huomion.

2. Miksi jatkat lukemista?
Ihan mukaansatempaava tarina, joskus kylläkin vähän huvittava.

3. Kuka on tähän mennessä tulleista paremmin esitellyistä henkilöistä mielestäsi
a) paras
Sebastian

b)huonoin?
Alma

4. Pitäisikö miljöötä kuvailla paremmin?
ei

5. Pitäisikö Sebastianin huumediileri puolesta kertoa paremmin?
No ehkä vähän, ja noi häät tuli muuten himppasen vauhdilla reps.

6. Pitäisikö Alman vanhempien tapaturma kertoa, vai jättää mysteeriksi?
Nyt oon ihan kysymysmerkkinä, että mikä tapaturma, mennyt multa ohi... Vois jäädä ihan mysteeriksikin.

7. Pitäisikö Jamesin tehdä jokin todella víttumainen liike? Jos pitäisi, niin millainen?
se sun on kyllä ihan ite päätettävä. :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   11.11.11 21:19:34

Hei täähän tippuu!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: Fenny 
Päivämäärä:   12.11.11 18:14:32

NO HEI JATKOA NYTT!!!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjäinamoi 
Päivämäärä:   12.11.11 19:10:11

jatkoo:)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: sdg 
Päivämäärä:   12.11.11 22:37:07

jatkoaaaaaa :)):):)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   13.11.11 02:33:54

1. Mitä otsikko herätti sinussa kun tulit tätä jopa lukemaan?
- Uteliaisuuden.

2. Miksi jatkat lukemista?
- Tarinan juoni on ihan ok, käänteet ehkä vähän ennalta-arvattavia.

3. Kuka on tähän mennessä tulleista paremmin esitellyistä henkilöistä mielestäsi
a) paras
- Sebastian

b)huonoin?
- Alma

4. Pitäisikö miljöötä kuvailla paremmin?
- Ehkä, en ole juurikaan saanut käsitystä millaista tyyliä haet takaa, mutta omalla vilkkaalla mielikuvituksella olen saanut meiningeistä aikamoista.

5. Pitäisikö Sebastianin huumediileri puolesta kertoa paremmin?
- No sitä kuviota voisi selvittää tarkemmin, tehdä vaikka yksi pätkä "ajasta ennen tarinaa" missä selviäisi vähän jotain huumediilaamisesta ja pakkoavioliitosta yms.

6. Pitäisikö Alman vanhempien tapaturma kertoa, vai jättää mysteeriksi?
- Enpä oo kaivannut selvitystä, mutta nyt kun muotoilit kysymyksen näin, heräsi ajatus, että onkohan sitten Sebastian miehineen homman takana?

7. Pitäisikö Jamesin tehdä jokin todella víttumainen liike? Jos pitäisi, niin millainen?
- Miten vaan. Miksi niin? Koko James on niin etäinen hahmo, etten saa siitä käsitystä. Se on poliisi joka on kähminyt Almaa? Kuvioita selvemmäksi!

Myös miinusta annan nyt siitä, että nimet ovat sekaisin "eri maalaisia". Se häiritsee. Kun on Almaa ja Mirjamia, sitten Louis ja James yms..

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   13.11.11 10:18:24

Taas tää laskee vaarallisen alas :/ ;D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: asdfghjklöä 
Päivämäärä:   13.11.11 20:58:23

jatkoaaaaaaaaaaaaaaaaa

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.11.11 22:08:13

Miten tää voi olla k16 kun et varmasti ole itsekään niin vanha?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16)

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   13.11.11 23:13:14

Uudet.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.