Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   6.10.11 20:44:24

Edellinen.

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   6.10.11 21:38:40

Noniin, toivottavasti virukset jättää tän topan rauhaan. o__O'

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   9.10.11 22:21:00

Blake

En pitänyt tämänhetkisestä olinpaikastamme, sillä paljon enempää ei kaupungissa voinut vampyyrejä olla kuin mitä täällä oli. Viitta tiiviisti ympärilleni kiedottuna lähestyin yhden perheen asuinpaikkaa, isoa kartanoa, joka törrötti keskellä kaupunkia sijaitsevan mäen päällä.
-Kuka siellä? sihahti vahdissa seisova vampyyri kun kuljin hänen ohitseen. Pieni hymy kareili huulillani, ei kai hän todella luullut minun vastaavan? Jatkoin matkaa pehmeää ruohikkoa ylöspäin, samalla kuunnellen yön hiljaisuutta. Paitsi että yö ei ollut hiljainen. Pienet kahahdukset ja varjojen häivähdykset kertoivat useiden vampyyrien lähteneen liikkeelle. Hälytystä en ollut kuullut, joten arvelin perheen olevan lähdössä metsälle, mikä sopi minun tarkoituksiin paremmin kuin hyvin.

-Osasinkin jo odottaa sinua, Blake, naisen ääni sanoi kun seisahduin verannan ovelle. Katsoin hetken aikaa tuota aikanaan todella kaunista naista, jonka punaiset hiukset laskeutuivat tasaisena kiharamerenä hänen selkäänsä peittävälle silkkiselle aamutakille. Niin, hän oli aikanaan kaunis, mutta nyt, ollessaan aivan kalpea, soti hiusten väri rajusti valkoista ihoa vastaan.
-Siitä on aikaa, Lucia, sanoin naiselle astuen sisälle huoneeseen, joka oli tyhjä naista lukuunottamatta. Kiersin hänen sohvansa ympäri ja kyyristyin hänen eteensä, kohtaamaan sameat harmaat silmät. Niin, Lucia oli sokea. Oli ollut jo kauan ennen kuin hänestä tuli vampyyri. Sokeus oli varmistanut sen, että hänen muut aistinsa olivat vahvoja, ja tiesin hänen joko haistaneen tai kuulleen minut jo pitkään ennen kuin astuin sisälle.
-Niin, mutta tuskin tulit kohteliaisuuttasi käymään. Tulitko lunastamaan velkasi? nainen kysyi ojentaen kätensä. Otin hänen kätensä käsieni väliin ja tarkkailin hänen ilmettään, samalla kun huvittunut hymy kohosi huulilleni.
-Lucia hyvä, kyllä sinun pitäisi tietää, että ei tuollaiset temput tepsi minuun, sanoin kevyesti naurahtaen, jolloin nainenkin hymyili pienesti.
-Pakkohan sitä oli kokeilla, hän sanoi vetäen käden pois. Lucian yksi vahvuuksista oli ajatustenluku, ja minä olin koekaniinina siitä mielenkiintoinen, että hän, tai kukaan muukaan, ei saanut mieltäni hallintaan.
-Juorut kulkevat sinua nopeammin, ja olisin kiinnostunut kuulemaan paljonko niissä on totuutta mukana. Morfier? Lucia kysyi uteliaana.
-Totta.
-Dracula?
-Totta sekin. Hän itse antoi minusta tappokäskyn, sanoin kuunnellen samalla hiljaisuutta.
-Mutta Lohikäärme? Noita? Entä ne Kaapparit?
-Mitä voin sanoa? Alan tulemaan vanhaksi, sanoin naurahtaen.
-Älä nyt. Sillä kaikella on tarkoituksensa, varmasti. Mutta miksi tulit tänne?
-Lohikäärmeen takia. Ja kameran.
-Niin, minä kuulinkin huhun siitä. Mutta vain huhun. Se on enemmän kapinallisten kuin Kreivin joukkojen tekosia. Moni oli sitä mieltä että oikeastaan Lohikäärme olisi pitänyt tappaa, Lucia sanoi hymyn noustessa kareilemaan hänen huulilleen.
-Kiitos, sanoin nousten seisomaan. Kun olin melkein ovella, Lucia pysäytti minut sanomalla
-Blake, ole varovainen. Poika ei ole sitä miltä näyttää, ja tyttö ei ole kuka luulee olevansa. He etsivät polkuaan, mutta sinulla on edessä risteys.
Katsoin hetken mietteliäänä naista, ennen kuin livahdin yön syliin.

-Lähdetään, sanoin astuessani hämärään hotellihuoneeseen, johon kuitenkin syttyi samantien valot Azin toimesta. Tyttö näytti väsyneeltä istuessaan sängyn päätyyn nojaten.
-Keskellä yötä? hän kysyi hämmentyneenä.
-Keskellä yötä, varmistin nostaen reppuni lattialta.
-Herätys, ärähdin kiskaisten Ryanin peiton pois. Sillä ei kuitenkaan ollut vaikutusta, mutta kun tartuin kylmällä kädellä häntä niskasta, räpsähtivät hänen silmänsä auki. Työnsin vaatteet pojan syliin sanoen
-Pue päällesi, lähdetään.
Darcy ilmestyi viereeni uteliaana. Sitä kiinnosti missä olin ollut ja mikä kiire meillä oli. En kuitenkaan vastannut sille, vaan hoputin toisia liikkeelle.

Kun hetkeä myöhemmin kuljimme pois hotellilta pimeää sivukujaa pitkin, näimme kuinka lauma vampyyrejä lähestyi hotellin pääovia. Olimme paenneet viimetipassa.

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: dark angel 
Päivämäärä:   13.10.11 18:09:38

oooo jatkoo :)))

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   17.10.11 20:55:13

Tein puolet pätkästä aiemmin, enkä jaksanut oikolukea, joten anteeksi jos on sekava&outo pätkä. Nyt vaan ei jaksa...

***

Ryan

Minua paleli kulkiessamme hiljaista kujaa pitkin nopeaa tahtia. Tunsin oloni luottavaiseksi, mutta samalla hyvin väsyneeksi. Olimme lähteneet niin äkkiä, etten ollut ehtinyt herätä kunnolla...
Jos en olisi ollut silloin niin... sanotaanko vajaa, niin olisin alkanut pohdiskella kummallisia tuntemuksi ruumiissani, ja jatkuvia lihaskramppeja. Jalkani taas ryhtyessä lakkoilemaan, sain maistaa annoksen kylmää tuijotusta Azilta. Nielaisin vaikeana ja yritin taas estää eksynyttä tunnetta sisälläni. Jokin oli pielessä, ja matkatoverini tiesivät sen. Miksi minä en siis tiennyt?
Lähdin taas liikkeelle krampin mentyä ohi ja katsoin maahan hiljaisena. En huomannut, että kaksikko vilkuili minua useasti.
''Ryan...''
Kohotin katseeni hitaasti asfaltin halkeilleesta pinnasta ja katsoin Azia kysyvästi, ja jos olisin nähnyt itseni olisin luonnehtinut ilmeeni niin viattomaksi että huhhuh, ei ryanmaista. Noita näytti hivenen harmistuneelta nähdessään ilmeeni, hän kun oli todennäköisesti jossain syvällä sisimmässään toivonut, että katsoisin häntä pisteliäästi ja kohottaisin kulmiani ivallisesti. No can do.
''Me tossa juteltiin Blaken kanssa vähän aikaa sitten...'' tyttö aloitti epämääräinen ilme kasvoillaan. Sävähdin ja laskin katseeni takaisin maahan. Mitä tahansa hän aikoisikaan sanoa, en tulisi pitämään siitä.
''...saat nyt muutaman viikon olla meidän vahdittavanamme, sillä sinun tilassasi Shamien tai joku muu pääsisi helposti kimppuusi.''
Kohotin nopeasti katseeni Aziin. Jaa että mitä?
''Miksi? Mitä tarkoitat?'' kysyin hämmentyneenä. Azmaria suoristi selkänsä ja katsoi minua silmiin.
''Muutuit ihmiseksi väliaikaisesti'', hän sanoi kaunistelematta ja sen enempää kiertelemättä. Jäin suu auki katsomaan noitaa.
''Jaa että mitä?'' puuskahdin unohtaen hetkeksi kohteliaisuuden ja epävarmuuteni. Kasvoni punehtuivat hieman kun sisäistin asian, ja – aika hassu reaktio sinänsä – vedin hupparin hihan ylemmäs ja vilkaisin kättäni.
Minulle oli kasvanut aivan pienen pieni ihokarvojen alku, jota ei todellakaan ollut ollut kun olin lohikäärme. Ruumiini oli inhimillistynyt. Siristin silmiäni ja irvistin tuskainen ilme kasvoillani aivojeni tajutessa asian.
''Olen... siis en ole... siis mä...'' takeltelin ja huomasin pysähtyneeni, ja Azin katselevan jonnekin poispäin Blaken tarkkeillessa ympäristöä kauempana. Värähdin ja lähdin jatkamaan matkaa.
''Siitä ne krampitkin johtuu... Liikaa hiiltä elimistössä, ja se on osittain myrkyttäny mun lihakset... Kun muutun takas kuolen nälkään ellen saa hiiltä tunnin sisällä...'' mumisin itsekseni. Jotenkin nyt kun tiesin asian, huomasin käytöksenikin muuttuneen. En kuitenkaan oloani niin víttuilevaksi kuin lohikäärmeenä... ehkä kestäisin suojeluksen alaisena olon.

''Minulla on...'' hyrisin kulmiani rypistäen. Outo tunne oli vatsassani, ja jos olisin käyttänyt vähän päätäni olisin tajunnut mikä se oli. Az vilkaisi minua ja kysyi avuliaana:
''Vessahätä? Huono olo? Kramppi? Nälkä?''
Rypistin kulmiani taas vatsani murahtaessa.
''Joo... mulla taitaa olla nälkä.''
''Ota tästä rahaa ja mene Azin kanssa kauppaan'', Blake sanoi ojentaen seteleitä selvästikin hivenen ärsyyntyneenä keskeytyksestä, jonka vuoksi matkamme hidastuisi. Nyökkäsin vain ihmetellen nälän hassua ja epämukavaa tunnetta.
Az nappasi rahat ja jatkoimme matkaa, kunnes osuimme lähikaupan kupeeseen. Me kaikki olimme hivenen hermostuneita, mutta tuskin niitä palkkionmetsästäjiä ja vampyyreja nyt kaupassa ollut. Tai mistäs sitä tiesi...
Astuessamme sisään Azmaria vilkuili ympäriinsä, ja todettuaan, että mitään erityisen vaarallista (siis jos light colaa laskettu) ei näkynyt. Koko tilanne oli ihan naurettava. En tiennyt mitä tehdä, joten kuljin vain kädet hupparin taskuissa Azin perässä tuon nappaillessa hyllyltä kaikenlaista tavaraa koriin.
Kassalla oleva henkilö oli uppoutunut sanomalehteen, eikä tainnut edes huomata läsnäoloamme. Kauppa ei tainnut olla kovin suosittu, ja olimme ainoat asiakkaat sillä hetkellä. Kuinka huomiota herättämätöntä.
Vasta kun tulimme kassalle, nainen laski lehden ja ryhtyi välinpitämättömästi lukemaan ostosten viivakoodeja. En kiinnittänyt huomiota koko henkilöön ollenkaan, ennen kuin tuo henkäisi äänekkäästi. Kohotin katseeni lattiasta ja näin sinisilmäisen, noin 19-vuotiaan naisen tuijottavan minua silmät pyöreinä. Lyhyiksi kynityt mustat hiukset sojottivat, vaikka niihin ei oltu käytetty tippaakaan lakkaa. Mistä tiesin sen, siihen en osaa vastata.
Tuijotin takaisin, kunnes aloin saamaan hämäriä muistikuvia jostain takaraivostani.
''Ryan, mennään'', Az sanoi kärsimättömänä, huomaten vasta silloin tuijotuksemme. Välittömästi noita asteli luokseni ja riuhtaisi minut olkapäästäni liikkeelle. Älähdin ärtyneenä ja yritin päästä irti, mutta Azmaria oli jo raahannut minut ulos liukuovista.
''Nyt liikettä molemmat'', Blake murahti astuen varjoista esiin. Hän oli varmaankin huomannut tilanteen, ehkä sen hengen kautta. Silloin varjoista ilmestyi tumma hahmo, saaden minut sävähtämään. En ollut vieläkään tottunut Darcyyn, koska lohikäärmeenä en ollut koskaan nähnyt sitä. Paitsi ensikohtaamisellamme. Kuinkakohan kauan siitäkin on?
''Hei älkää..!'' yritin väittää vastaan, mutta päättäväisesti minut pakotettiin liikkeelle ja pitämään kovaa vauhtia yllä. Hengästyin nopeasti, ja rupesin miettimään, katosivatko lihaksenikin kun lohikäärmeyteni (onkohan se edes sana...?) katosi.
''Ihan oikeasti... taidan tuntea hänet!'' ärisin vielä, mutta jotenkin minulla ei ollut puhtia yrittää paeta tilanteesta.
''Sitä suuremmalla syyllä meidän on parempi häipyä. Sinun tuttusi tiedetään...'' Az tuhahti vilkaisemattakaan minuun. Hän kyllä puhui asiaa, mutta tuosta kyseisestä henkilöstä minulla ei ollut yhtäkään väkivaltaista muistikuvaa! Sen täytyi olla ihme, mutta varmasti löytäisin jostain mieleni sopukoista jonkun ikävän muiston, jonkun joka todistaa, että kaikki haluavat satuttaa minua jollain tapaa.

''Mulla on yhä nälkä...''
Olimme pysähtyneet, koska olin ollut ihan piipussa jo kymmenen minuutin kovan vauhdin jälkeen. Jotenkin – en ollut kiinnittänyt asiaan silloin huomiota – olimme päätyneet kerrostalon katolle, ja Az ojensi minulle banaanin. Kaselin sitä hetken aikaa epäluuloisena, mutta lopulta vatsani murina käski minua syömään sen eikä vitkuttelemaan. Nyrpistin nenääni, ennen kuin kuorin hedelmän ja näykkäisin sen päästä vähäsen.
''Et tiedäkään miltä tuo näyttää.''
Käänsin katseeni noitaan, joka virnisti velmusti minulle. Vilkaisin hitaasti banaania, ennen kuin karahdin punaiseksi.
En pidä hänen huumorintajustaan...
Jollakin perin jännittävällä tavalla ruokahaluni katosi, mutta tajusin kuitenki olevani nääntymäisilläni, ja suoranaisesti pakotin hedelmän alas kurkustani. Azmaria ei enää kiusannut minua kaksimielisillä kommenteillaan, ja sain makoilla hetken asfaltilla sulatellen ruokaani. Lepuutin hetken silmiäni, ja haukotus karkasi huuliltani. Hassua, olin valvonut vasta vähän aikaa ja jo nyt väsytti... Inhimillisyys, mitä paskaa.

''Ryan nyt ylös!'' Heräsin karjahdukseen, joka tuli Blaken suusta. Olin siis sittenkin nukahtanut.
Kesti hetken tajuta mitä ne sanat yhdessä tarkoittivat, ja silloin minut oli jo vetäisty pystyyn. Sydämeni tykytti tuhatta ja sataa, ja katselin ympärilleni säikähtäneenä. En nähnyt pimeässä juuri mitään, mutta kuulin kuitenkin askelia aivan kuin joku steppaisi. Valon välähtäessä näin Azin taikovan kovasti käsillään ja suullaan, jopa jaloillaan, ja kauempana seisoi hoikka hahmo jähmettyneenä. Jostain kumman syystä tunsi polttavaa halua juosta henkilön luokse, ja ennen kuin Blake ehti reagoida, olin rynnännyt noidan eteen kädet ojennettuina sivuilla.
''Seis!'' huusin täyttä kurkkua, jolloin Azmaria lopetti heti. Huohotin hengästyneenä, ja pian Blake tuli ja nappasi hupparini hupusta kiinni vetäisten minut sivuun.
''Pysy sivussa, tämä ei kuulu sinulle.''
''No kuuluupas! Huomattavasti enemmän kuin teille vieläpä!'' huusin, enkä saanut itseäni rauhoittumaan. Tärisin ponnistuksesta ja kurtistin kulmiani tuskaisesti. Mikä minua vaivasi?
''Ryan'', hiljainen ääni kuului jonkin matkan päästä takaani. Blake päästi ilmeettömänä irti ja tokaisin:
''Hyvä on.''
''Ryan'', ääni kuului lähempää. Hartiani vapisivat ja tunsin suurta halua kääntyä katsomaan kuka takanani seisoi. Kosketus tuntui olkapäälläni, mutta astahdinkin askeleen eteenpäin.
''Kuka sinä olet?'' kysyin neutraalilla äänellä, vieläkin selkä naista kohti.
''Katso niin näet'', ääni tokaisi. Kännähdin ympäri, ja olin kasvokkain kassalla olleen mustahiuksesen naisen kanssa. En vieläkään muistanut kunnolla naista, mutta varmasti olin nähnyt hänet ja puhunut hänen kanssaan ennenkin.
''Biggabuu, et selvästikään muista minua'', nainen naurahti hymyillen. ''No, harvemmin tapaan kollegoita täällä tuppukylässä, joten en aio päästää sinua karkuun tällä kertaa.''
Taisin sittenkin muistaa väärin koko henkilön.
Ilmeeni taisi olla itsestäänselvä koska nainen kohotti heti käsiään hieman.
''Ei, ei, ei, ei,ei... Ryan, nimeni on Lise. Työskentelin Zera Caitilla kaksisataa vuotta sitten, eli silloin kun tulit sinne. Pääsin sieltä vasta kun karkasit ja koko järjestö joutui kaaoksen valtaan sinun pikku... niittauksiesi jälkeen. Olen kiitollinen siitä.''
Hetkonen... Hän on siis lohikäärme?
''Ööööh... En tosiaan muista sinua'', sanoin kulmiani rypistäen. Joku pieni muistikuva kyllä oli...
''Ryan, olen järkyttynyt. Etkö muka muista niitä iltoja, kun Shamien oli hakannut sinut tavallistakin pahemmin ja minä-''
''Ei kuulostan tutulta.''
''...okei, ehkä muistisi palaa myöhemmin'', Lise sanoi epäilevänä, vilkuillen välillä takanani olevia seuralaisiani. Katse kääntyi takaisin puoleeni ja lohikäärme haistoi ilmaa välissämme rypistäen kulmiaan.
''Ryan, haiset ihmiseltä!'' mustatukka älähti nyrpeästi tulematta kuitenkaan lähemmäs. Puraisin huultani ja irvistin.
''Sattui onnettomuus... Tämä on ohimenevää'', mumisin tuijotellen asfalttia.

''Minä menen nyt'', Lise sanoi hetken päästä, kun keskustelu ei tuntunut sujuvan enää. Nyökkäsin ja katsahdin kun nainen asteli katon reunalle. Tiesin hänen liikkeistään, että hän aikoi muuttua. En tiedä mitä mietin, mutta leukani olisi kyllä varmasti tipahtanut asfaltille, jos se ei olisi ollut tiukasti kiinni.
Ensinnäkin, Lisen suomupeite oli kauttaaltaan musta. Toiseksi, hänellä ei ollut ollenkaan niska- tai selkäpiikkejä. Hänellä oli niskasta lähtevänä siistinä rivinä katanamaisia ulokkeita, jotka olivat ohuita ja selvästi mielettömän teräviä. Ne levittäytyivät harjasmaisesti siron kuonon varjoksi, ja huomasin niiden olevan myös leveät, ja näytti kuin Lisen pään ympärillä olisi ollut kiiltävä ja poimuttunut tötterö.
Häntä oli lyhyempi kuin punaisilla lohikäärmeillä, ja raajat huomattavasti sirommat ja pitemmät. Siipikalvojen lähtökohta takaa oli aivan hännän tyvessä, toisin kuin punaisilla, joilla se oli jo ennen takajalkoja. Olento oli aivan tyhjä edestä, taas eroten jyrämäisistä punaisista. Tuskin kahta niin erilaista rotua kykeni edes tunkemaan samaan lajiin!
Terävät, edessä sijaitsevat silmät kääntyivät minuun ja punaisen hampaat välkähtivät Lisen virnistäessä. Hän levitti siipensä ja kykenin näkemään selvän eron syöksyihin ja pyrähdyksiin erikoistuneiden siipien ja tasaiseen sekä väsymättömään lentämiseen tarkoitettujen siipien välillä. Musta lohikäärme oli kuin pala timanttia verrattuna graniittiseen punaiseen vastineeseensa.
Vasta siinä vaiheessa tajusin Lisen olevan vain aavistuksen minua suurempi.
En ollut ainoa ällistynyt, olivathan mustat lohikäärmeet olleet yhtä vainottuja kuin juutalaiset aikoinaan jo monen sadan vuoden ajan. Varkaina ja palkkamurhaajina kunnostautuneet liskot oli koettu uhkana, joten nykyään niitä oli vain kourallinen jäljellä. Suurimmaksi osaksi Zera Caitin ansiosta – kuka nyt sitä ei arvannut?
Az mumisi jotain käsittämätöntä ja Blake pysyi vain hiljaa.
Hetken päästä siro olento pinkaisi yötaivaalle kuin tykinsuusta ammuttuna – suorastaan laimea vertauskuva, mutta riittävä.

''Jatketaan, yö on lyhyt'', Blake keskeytti hiljaisuuden ja sai minutkin heräämään transsistani. Räpyttelin silmiäni hetken, ennen kuin vedin hupun syvälle päähäni saadakseni miettimistilan. Lähdin kulkemaan perässä ajatuksiini uponneena, enkä kiinnittänyt ympäristööni huomiota edes sen vähän verran mitä aiemmin olin. Jokin ei täsmännyt.
Tai sitten jokin täsmäsi turhankin hyvin.

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   20.10.11 20:57:27

Azmaria

Olimme astelleet niin ripeään tahtiin, että omat jalkani olivat jo tunnottomat, ja tarvitsin lepoa. Siispä, taioin luudan käteeni ja hyppäsin sen päälle, mennen samaa tahtia kuin äskenkin. Tosin, nyt vain helpommin. Katsahdin Ryania joka oli taas läkähtämäisillään. Pysähdyin ja tein luudalleni tilaa.

"Älä väitä vastaan vaan hyppää kyytiin. Meillä on kiire." totesin toiselle, saaden tältä yllättyneen katseen takasin.
"Tuota, hyvä on..?" tämä totesi heikosti ja hyppäsi luudan selkään, pienesti henkäisten, saaden virneen kohoamaan huulilleni.
"Pidä kiinni minusta, muuten putoat." tuumasin, ja kun toinen oli ottanut tukevan otteen lantiostani, lensin Blaken kiinni. "Nopeutetaan hiukan tahtia, sopiiko?"
"Mainiosti." vampyyri virnisti minulle, alkaen ottamaan nopeampia askelia, minä lentäen perässä Ryan kyydissä.

Pysähdyimme vasta kun aurinko melkein jo porotti niskaan. Olimme kaikki uupuneita. Tai no, minä ainakin, sillä kahden kanssa lentäminen luudalla ei ollut helppoa kun sitä ensimmäistä kertaa kylmiltään noin nopeassa vauhdissa teki. Olin pari kertaa meinannut Ryanin heilahtelujen takia lentää joko puuhun tai puskaan. Blake maksoi huoneemme ja menimme sisälle. Köllähdin heti sänkyyn ja huokasin syvään. Darcy oli heti hieromassa kipeitä olkapäitäni ja värähtelin voimakkaasti varjon koskettelusta. Että tuo aina osasikin tehdä kaiken oikein. Kitty tuli luokseni ja tutkaili minua, sitten Blakea, jonka jälkeen Ryania.

"Noh, Ranskaan on enää muutaman päivän matka. Lentäen olisimme jo perillä." tämä tuhahti ja murahdin tälle kiukkuisesti.
"Saanen muistuttaa että olen etsintäkuulutettu? Se olisi nyt viimeinen asia että minut saataisiin kiinni loppusuoralla." tuhahdin ja henkäisin pienesti kun Darcy sai kipeän kohdan rennoksi.
”Aivan…” Kitty mumahti ollen sitten vaiti.
”Az.” kuului Blaken suusta ja käänsin katseeni toiseen kysyvänä.
”Niin?” kysyin toiselta kummissani ja olisin voinut vannoa näkeväni toisen silmissä pientä harmistumista, kun matka alkoi olla lopuillaan.
”Lähden käymään ulkona, vahditko Ryania?” toinen kysyi ja nyökkäsin pienesti.
”Tottakai voin. Mene vain.” tuumasin toiselle hiukan yllättyneenä ja katsoin kun toinen poistui huoneesta nopeasti.

Annoin Darcyn jatkaa hieromisiani, ja ennen kuin huomasinkaan, olin nukahtanut. Darcy kuitenkin oli vahtinut, ettei Ryan olisi yrittänyt lähtenyt mihinkään sillä välin kun nukuin. Ja kyllä tämäkin oli näköjään nukkunut. Blake oli palannut myös, eikä tällä ollut mikään hurraava ilme naamalla katsoessaan minua. Nousin heti ylös ja katsoin Blakea kysyvästi. Toisen ilme oli haihtunut hetkessä ja nyt tämä katsoi minua kuten yleensäkin. Ilmeettömästi. En oikein pitänyt tilanteesta, mutta tajusin että Kittyn suu oli ommeltu umpeen. Tämä oli siis kuullut jotain mitä ei saanut minulle kertoa. Nielaisin pienesti ja nousin ylös tarkistaen tilanteen. Ilta alkoi hämärtää. Oli siis aika taas lähteä liikkeelle.

Ihmettelin Blaken kärttyisyyttä, mutta pienellä eleellä sain siitäkin selvää Darcylta kenenkään huomaamatta. Blaken kimppuun oli käynyt velho, joka oli minun perässäni, ja tämä oli saanut vakavia vaurioita, jotka eivät parantuneetkaan niin nopeasti kuin tämä oletti. Irvistin pienesti ja pystyin vain arvailemaan minkä loitsun toinen oli saanut päin naamaansa. Niitäkin nimittäin oli monta vampyyreita vastaan. Ja jos perässäni oli ollut joku mestarivelho tai -noita, Blake oli saanut varmasti taistella henkensä edestä sillä välin kun minä vedin sikeitä kerätäkseni voimiani. Ryan näytti olevan ihan ajatuksissaan, mutta näytti pysyvän hyvin kuitenkin perässä. Darcy alkoi liikkumaan levottomasti yllätäin, enkä pitänyt siitä yhtään.

”Darcy?” kysyin, kohta saadenkin loitsun päin naamaa.
Lensin kiljaisten kumoon ja pitelin kasvojani. Olin saanut sokeutusloitsun päin naamaan, sillä en nähnyt mitään vaikka tiedostin silmieni olevan auki.
Kuulin Ryanin älähtävän, ja Darcyn karjaisevan.
”Kas kas… Tiedot tämän metsän läpimenosta oli sittenkin ihan hyvänarvoinen hinta tietää.” kuulin tutun miesäänen sanovan ja henkäisin kauhuissani.
”Rufus…” henkäisin kauhuissani ja ynähdin pienesti kun minut riuhtaistiin seisovilleen ja lyötiin puuta vasten.
”Ihanaa kun muistat minut kultaseni.” Rufus totesi ja tiukensi otettaan kauluksestani. ”Mites matkasi on mennyt? Vampyyri ystäväsi tässä vasta hakkasi Sandran teholle tossa muutama tunti sitten, ihan vaan tiedoksi. Sinun takaisin saamisesi on nyt tärkein tehtävämme, joten annamme noiden kahden häipyä kaikessa rauhassa jatkamaan omaa matkaansa.” Rufus murahti ja löi käsiini taialla varustetut käsiraudat. ”Tiedätkös, ilman sinua koulussa on todella ankeaa…”
”Eh..?” kysyin ihmeissäni ja värähdin kauhuissani kun Rufus nuolaisi kaulaani.
Blake ja Ryan oli aika varmasti tainnutettu, sillä kumpikaan ei sanonut mitään.
”Pidän sinut sokeana niin kauan kunnes pääsemme kotiin. Sinun varjosi taas… Noh. Älä ole huolissasi. Sitä ei enää tulla näkemään, ellet ole kouluttanut sitä tulemaan kotiin.” Rufus totesi ja kaappasi minut syliinsä, ensin tehden lihasrentoutusloitsun, joka esti minua jännittämästä lihaksiani. Joten olin kuin räsynukke katkaistuilla naruilla Rufuksen sylissä.
”Näpit… irti… hänestä…” kuului käheänä ja tunnistin äänen Blaken ääneksi.
”Tainnuttakaa tuo verenimijä.” kuului Rufuksen suusta, ja kohta Blake älähtikin, ennen vaikenemistaan.

Nielaisin peloissani kun Rufus lähti liikkeelle. Hevosen hirnahdus kertoi minulle paljonkin. He olivat liikkeellä hevosilla, ettei luudat herättäisi liikaa huomiota. Henkäisin pienesti kun Rufus asetti minut hevosen kohta hypäten itsekin kyytiin, ja asettaen minut paremmin kyytiin, ennen kuin lähti liikkeelle.

”Mikä minussa muka on niin kiinnostavaa, etten saa mennä yksikseni mihinkään?” kysyin hiljaa Rufukselta, ja tämä naurahti.
”Se että olet liian hyvä velho pois päästettäväksi. Sitä paitsi. Olet tuleva morsiameni.” Rufus totesi ja kauhistuin entisestäni.
”Miten niin sinun tuleva morsiamesi?!” älähdin kauhuissani ja Rufus nauraa rehotti.
”Pyysin isältäsi, että jos tuon sinut takaisin, saanko pitää sinut? Hän suostui siihen heti epäröimättä ja sanoi, että sinun olisikin hyvä saada itsellesi mies pitämään kuria, kun et enää isääsi tottele.” Rufus totesi ja suukotti otsaani, saaden minut voimaan pahoin. Olin siis vain esine, joka pitäisi pitää tallessa tiettyä käyttöpäivää varten?

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   28.10.11 19:30:02

Upitus

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   30.10.11 15:21:48

Piu^^

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   2.11.11 17:55:11

Ylös, kommenttia? :)

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: mjmu 
Päivämäärä:   6.11.11 22:30:49

http://postimage.org/image/dnltnkcpz/

>_>

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   6.11.11 23:35:35

mjmu// ihana :3

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: mjmu 
Päivämäärä:   6.11.11 23:55:17

Ei toki tyyli muuttunut ajan myötä... :D Mut thanx ^^

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: dark angel 
Päivämäärä:   7.11.11 19:54:14

oooo kiiivaat pätkät :)) jatkooooo :))))

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   11.11.11 22:01:21

Up.

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: Dark Angel 
Päivämäärä:   17.11.11 23:15:32

tää on iha kuollu tää tarina ? =((( jatkoooo!!!!!!

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.11.11 19:47:08

Anteeksi katoamiseni, tässä vaan ollut yhtä ja toista muuta... Tänään lupaan vielä kirjoitella ainoa(ko?) lukijamme iloksi ;)

Btw, missä meiän höptpö mahtaa olla, kuinka syvällä?

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   19.11.11 20:07:37

Voin sukeltaa hakemaan sen :)

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.11.11 22:28:42

Blake

Päässäni humisi ikävästi, kun kömmin toistamiseen yls maasta. Ilmassa leijaili vielä voimakkaana hevosten haju, mikä tarkoitti että en ollut voinut olla kovinkaan kauan tajuttomana. Ravistelin terävästi päätäni, mutta liike sai minut irvistämään kivusta. Murahtaen menin maassa lojuvan Ryanin luo, ja ravistelin tajutonta poikaa vähemmän nätisti, mutta sain kuin sainkin hänetkin heräämään.
-Lähdetään, murahdin jo ennen kuin lohikäärme sai kunnolla silmiään auki, saatika että olisi tajunnut missä oli. Kiltisti hän kuitenkin juoksi minut ja kissan kiinni hetken päästä. Hän joutui juoksemaan pysyäkseen perässäni, mikä sai minut hieman hidastamaan vauhtia. Hevosten haju leijui kuitenkin koko ajan nokkaani, joten en ollut sen enempää huolissani asiasta. Enemmän minua huoletti se, mistä velhot olivat tienneet meidän olevan tulossa tätä kautta. Äkkiä seisahduin, ja Ryan huoksi suoraan päin minua. Jähmetyin aloilleni kuuntelemaan, viitan laskeutuessa kevyesti ympärilleni, peittäen minut täysin.
-Öh, Blake? Ryan kysyi varovasti, kadotettuaan minut näkyvistä. Hetken kuluttua käännyin pojan puoleen, laskien samalla huppuni.
-Se olet sinä, totesin tarkkaillen häntä.
-Öh? pääsi Ryanin huulilta.
-Olet palannut omaksi itseksesi, totesin tarkkaillen poikaa, joka katsoi vuorostaan minua hämmästyneenä. Pian hän kuitenkin muuttui lohikäärmeeksi, ja riemuissaan ponkaisi siivilleen. Se ei kuitenkaan ollut järkevää, vaan pian sain astella maahan mätkähtäneen lohikäärmeen luo, vilkuillen samalla paksua tammen oksaa johon hän oli trmännyt.
-Syö, sanoin viskaten repustani pussillisen hiiliä Ryanin eteen. Odotin malttamattomana että hän sai syötyä, ennen kuin lähdin jatkamaan koko ajan haalenevaa hevosten hajujälken viitoittamaa polkua.

Olisin päässyt paljon helpommalla, jos olisin jättänyt kissan ja lohikäärmeen. Kyllä, paljon helpommalla. Miksikö siis jatkoin velholauman metsästystä? No siksi, että minua sitoi velka. Verivelka, niin sanoakseni. Anmarie, Azin äiti, oli pelastanut henkeni kerran, ja minun oli aika vapautua sen velan kahleesta, ja tiesin että velkani olisi maksettu siinä vaiheessa kun saisin tytön Pariisiin. Ja entäs lohikäärme? No, sanottaisiinko vaikka näin, että olin alkanut tottua häneen. Ehkä jopa liikaakin. Ja lohikäärmeistä puhenollen, seuraavalla aukiolla meitä odotti yllätys, jonka tuoksu kantautui sieraimiini jo kilometriä ennen aukiota.
-Lise? Ryän henkäisi ihmishahmossaan, kun saavuimme aukion laidalle. Tarkkailin vuoronperään lohikäärme-naista sekä Deania, puolituista, joka näytti siltä että olisi mielummin mailien päässä lohikäärmeestä. Toisaalta lohikäärme mulkoili Deania ihan yhtä inhoten, joten tunnelma taisi olla molemminpuolinen.

-...Joten Lucia lähetti minut tänne, ja tässä minä olen, Dean lopetti selityksensä oudosta matkastaan, joka oli tuonut hänet aukiolle, ja joka oli ennenkaikkea saanut ihmissusi-vampyyrin ja lohikäärmeen kulkemaan yhtä matkaa. Katseeni hakeutui pienen matkan päässä Ryanin kanssa juttelevaan naiseen, kun Deanin äkillinen murina sai minut valpastumaan.
-Ei hätää, se on ystävä, sanoin helpottuneena, kun Darcy ilmestyi aukealle. Nousin ylös ja tervehdin hiljaa varjoa, joka tuli luokseni.
-Onneksi varjoissa elävä voi leimautua varjoon ja toisinpäin, vai mitä, sanoin Darcylle, joka myönteli vain.
-Lähdetään, he ovat varmaan jo pysähtyneet, sanoin lähinnä Ryanille, mutta Dean ja Lise nousivat kanssa, enkä voinut olla miettimättä, että jos jo kulkuni noidan ja lohikäärmeen kanssa aiheutti kummastusta, niin entä kun siihen lisättäisiin toinen lohikäärme ja puolituinen?

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: Dark Angel 
Päivämäärä:   24.11.11 23:12:55

trolololololol jatkooooo?? :DDDD

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: mjmu 
Päivämäärä:   24.11.11 23:41:31

Dark Angel, jujuu, työn alla :)

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   27.11.11 22:05:30

Ryan

Ihan minun tapaistani, käyttäytyä kuin keskenkasvuinen innostuessani. Blaken kehoitettua meidän liikkeelle, muutuin taas aitoon muotooni ja kiipesin oitis puuhun, hyppien oksistossa melko äänekkäästi. Se oli vain niin hauskaa. Vasta silloin tajusin, miten paljon olinkaan kaivannut sitä tunnetta. Hetkellistä vapautta.
Outo tyyppi, jonka nimeksi Lise oli sanonut Dean, mumisi jotain ''et yhtään enempää voisi metelöidä''-tyyppistä, jolloin Lise naurahti ja kykenin erottamaan hänen katseensa minussa jopa pimeässä, vaikka näköni ei ollutkaan palautunut vielä täysin.
''Ähm!'' kuului jonkun huudahdus, kun Lise ponkaisi yhä ihmismuodossaan puuhun. Pienen räsähdyksen mukana hänen ruumiinsa venyi, ja jouduin todella katsomaan tarkasti erottaakseni mustan liskon pimeässä.
''Hopi hopi Ryan, jäädyit tielleni!'' Lise nauroi ja hyppäsi ylitseni sulavasti. Vastasin myös hieman hiljaisemmalla, häkeltyneellä naurahduksella, ennen kuin pinkaisin hänen peräänsä silmiäni siristellen pimeässä. Kuitenkaan Blaken hiljainen murahdus ei jäänyt minulta kuulematta:
''Älkää menkö liian kauas, täällä ei ole turvallista...''

''Bwääh, epäreilua!'' huusin kadotettuani mustan olennon kokonaan näköpiiristäni. Hidastin vauhtia ja lopulta pysähdyin, silmät yhä Liseä etsien. ''Sain voimani vasta takaisin-''
''Tekosyitä, tekosyitä!'' yläpuoleltani kuului, ja pian musta pää tuli esiin lehtien seasta. Astahdin yllättyneenä askeleen taaksepäin, ja löysinkin itseni pian maasta räpiköimästä.
''Rrryaaannnn'', Lise venytti nimeäni kyllästyneen mankuvalla äänensävyllä, ja erotin naurua hänen sinisissä silmissään.
''Minä-'' aloitin selityksen, mutta taas Lise keskeytti minut;
''Nyt vauhdilla takaisin, luulin karkulaisvuosien tuoneen sinulle hieman paremman kunnon!''
Murisin ärtyneenä, ennen kuin ponkaisin maasta yrittäen pudottaa Lisen puusta. Olin kuitenkin liian hidas, ja Lise ehti väistää. Sain napattua puusta kiinni ennen kuin olisin pudonnut takaisin maahan, ja kärsivällisesti musta lisko odotti että ääsin tasapainoon. Sitten hän nyökkäsi suuntaan josta olimme tulleet, ja katosi pimeyteen nopeasti. Seurasin hitaampaa tahtia perässä, sillä tiesin olevani kykenemätön saamaan kiinni tuon naisen kaltaista rasvattua salamaa.

Palasin muiden joukkoon ihmishahmossani, kädet syvälle taskuihin työnnettyinä. Lise virnisti minulle, mutta sai vastaukseksi vain tyhjän katseen.
Olenko tosiaan näin hidas? Näin helposti voitettava?
''Ryan?''
Käänsin katseeni naiseen, joka oli tullut viereeni huolestunut ilme kasvoillaan. Kohotin kulmiani kysyvästi.
''Mitä?'' mumisin ihmeissäni. Lise tarkkaili ilmettäni, ja miltei kuulin kun hän yritti keksiä mikä minua vaivasi. Huokaisin ja astahdin kauemmas naisesta, koska hänen läheisyytensä tuntui hivenen tukahduttavalta.
''Hei lohikäärmeet, olkaa hiljaa ja välttäkää näkyviä paikkoja. He ovat muutaman sadan metrin päässä tämänhetkisestä olinpaikastamme, lännessä'', Blake murahti näkymättömistä, ja näin Deanin katoavan varjoihin parin metrin päässä oikealla puolellani.
Muutuin heti takaisin liskoksi, ja matalana lähdin kulkemaan kohti ääniä, joita en ihmishahmossani ollut huomannut. Kuulin Lisen seuraavan minua miltei äänettömästi, ja keksityin itsekin enemmän hiljaiseen kulkuun kuin nopeuteen.

''Kestääkö se tainnutus tarpeeksi kauan?'' kysyi Rufuksen ääni muutaman kymmenen metrin päässä, hieman vasemmalle kulkusuunnastani. Korjasin reittini oikeaan suuntaan ja vedin siivet aivan kiinni ruumiiseeni, kuten myös piikit niskaan pitkin. Kynteni upposivat maahan vetäessäni itseäni mahdollisimman äänettömästi eteenpäin.
''Kyllä sen pitäisi saada heidät olemaan taju kankaalla vielä muutaman tunnin ajan, varsinkin sen ihmispojan. Huomasitko muuten miten paljon hän näytti siltä etsintäkuulutetulta lohikäärmeeltä?'' toinen, hieman nuoremman miehen ääni sanoi. Hiekka rahisi hieman, ja siitä päättelin jonkun kääntyneen paikallaan katsomaan kaksikkoa.
''Mmh'', Rufus vastasi välinpitämättömästi, kasvot selvästikin käännettynä vastakkaiseen suuntaan. Hivuttauduin vielä jonkin aikaa eteenpäin, ennen kuin tunsin näykkäisyn hännässäni. Ärtyneenä käännyin katsomaan Liseä, jonka siniset silmät hohtivat pimeässä.
''Yksi niistä on palkkionmetsästäjä, tuo nuori'', lisko sihisi minulle niin hiljaa kuin mahdollista, ja toivoin sen kuulostavan muille tuulen suhinalta. Nyökkäsin vain vastaukseksi, olinhan selvinnyt jo niin monista palkkionmetsästäjistä, ettei tämän pitäisi olla poikkeus jos kamppailuun jouduttaisiin.
''En tajunnut teidän olevan oikeasti noin tyhmiä'', Azmarian ääni kuului jostain miesten takaa. Kohotin niskapiikkini ja yritin selvittää ilman värähtelyllä missä kohtaa tarkalleen tyttö oli.
''Miksi niin, Az?'' Rufuksen ääni kuulosti hempeältä, ja melkein aistin kuinka Azmaria värähti inhosta.
''Senhän te haluaisitte tietää...'' tyttö myhäili hieman turhan tyytyväisenä tilanteeseen, mikä sai miesten mielenkiinnon heräämään. Nuuskin ilmaa yrittäen ottaa selvää henkilöiden sijainnin hevosten hajun seasta, ennen kuin otin vielä yhden hiljaisen askeleen, erottaen jo hahmot pimeässä. Suoraan edessäni, kolmen ja puolen metrin päässä oli vartija, joka seurasi kiinnostuneena Azin ja Rufuksen keskustelua. Ikeniäni kutitti, enkä vain osannut odottaa otollisempaa hetkeä.
Harppasin parilla askeleella lähemmäs uhria, ja juuri ennen hyppyä kuulin jonkun huutavan varoituksen. Kynteni upposivat miehen vaatteiden lävitse kylkiluiden väliin, ja hän ehti korahtaa kivusta ennen kuin repäisin hänen paksuista ja pitkistä hiuksistaan voimalla, saaden niskan naksahtamaan ja ruumiin valahtamaan veltoksi.
Ennen kuin ehdin toipua taposta (minulle oli yhä melko epämukavaa riistää jonkun henki) tunsin koordinaatiokykyni katoavan ja kaaduin suorilta jaloilta kyljelleni, samalla yrittäen saada tolkkua maailmaan siipiä räpytellen. Nousin ylös, ja tuntui kuin olisin seisonut seinällä ja valuisin kohti lattiaa nahkeasti.
Joku iski siipeeni terällä, saaden kalvon halkeamaan ja veren valumaan sieltä tummana kuin hiili. Sähähdin kuitenkaan havainnoimatta mistä suunnasta hyökkäys tuli.
''Tuo on se...! Miten ihmeessä?!'' nuorukainen ähisi kompuroiden minua kohti. Ennen kuin hän pääsi kahta metriä lähemmäs, hajosin tomuksi hahmottaen taas ympäristöni niin kuin pitikin. Näin Lisen kyyristyneenä piiloon varjoihin, pelosta jäykistyneenä.
Blake olisi todennäköisesti halunnut tehdä operaation hiljaisuudessa, mutta nyt hän väisteli Rufuksen loistuja epäselvänä varjona, joka erottuin välillä selvempänä hahmona. Palkkionmetsästäjä katseli ympärilleen minua etsien, mutta lopulta juoksi takaisin Rufuksen luokse auttamaan tuota. Ruumiillistuin takaisin, mutta sillä kertaa otin ihmismuodon.
''Lise!'' karjaisin käskevästi, mutta lisko ei tullut esiin. En jäänyt odottamaan, vaan juoksin vikkelästi estämään palkkionmetsästäjää, joka viritti mumisten ja kämmenet yhdessä jotain suurempaa taikaa. Kamppasin hänet liukuen maata pitkin hänen jalkojaan päin, ja näin ohuen verkon singahtavat ilmaan hänen päänsä päältä. Huonoksi onneksi osa seittimäisestä aineesta osui Blakeen, ja Rufus erotti vampyyrin selvemmin pimeässä. Hennosti hohtava seitti oli tahmeaa, eikä Blake saanut sitä kokonaan irti, vaikka repikin paljastavaa ainetta mahdollisimman nopeasti pois.
Muutuin taas liskomuotooni, vain saadakseni hiljaisella äänellä manaavan palkkionmetsästäjän kimppuuni. Mies takertui niskapiikkeihini ja esti siten minua puremasta ja käristämästä häntä. Sähisin suu ammollani ja yritin nähdä silmiä pyöritellen missä mies oli tarkalleen. Häntäni piiskasi maata ja yritin tarrata palkkionmetsästäjän jalkaan kiinni kynsilläni, kuitenkaan siinä onnistumatta.
Paiskasin itseni vasten maata selkä edellä, ja piehtaroin hetken yrittäen hinkata ikävän matkustajan pois kyydistä.
Äkkiä sain oudon värisevän tunteen koko kehooni, ja koko ruumiini valahti veltoksi. Silmissäni sumeni, ja tunsin viimeisenä kuinka mies kömpi pois ruumiini alta ja potkaisi kylkeäni, ennen kuin kaikki hävisi jonnekin pimeyteen.

Heräsin yllättävän nopeasti raivokkaaseen ärinään ja Rufuksen huutoon:
''Hänet on viety! Jättäkää ne liskot rauhaan ja etsikää ne muut!''
Minua huippasi, mutta automaattinen reaktioni oli nousta ylös valmiina taistelemaan. Harmillista, etten ollut kovinkaan hyvä taistelemaan taikojia vastaan...
''Ryan?!'' huolestunut ääni kysyi, ja näin Lisen seisovan minun ja palkkionmetsästäjän välissä puolustavassa asennossa. Miehen kasvoilla oli tuskastunut ilme, kun hän yritti taikoa Liseä kuitenkaan onnistumatta.
Sen enempää miettimättä nousin takajaloilleni ja syöksin valtavalla voimalla tulisuihkun Lisen ylitse, suoraan noituuksiensa kanssa hikoilevaa miestä kohti. Hän ei ehtinyt väistää, joten sai polttavan tuulahduksen suoraan kasvoilleen. Korvia repivää kauhun huuto sai minut perääntymään piikit kaulaa myöten painettuina.
Lise tönäisi minua ärhäkästi, ja ohjasi minut metsään. Vilkuilin säikkynä ympärilleni, mutta en nähnyt vilahdustakaan muista.
''Tähän suuntaan'', Lise sanoi hiljaa lähtien johdattamaan minua poispäin kivun huudoista.

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   28.11.11 10:05:12

mjmu// UU mikä pätkä! Kiitos sinun, nyt miulla heräsi kirjoitushalutki jopa o.o'

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   28.11.11 15:20:20

Ai? :D Noh, mukava olla avuksi ^^

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: Fenny 
Päivämäärä:   28.11.11 17:03:38

jadkoa=)

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   18.12.11 19:58:47

Piu

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   19.12.11 20:23:30

*säpsähtää kun tajuaa että on edelleen omassa vuorossa* Huuupsis... Tuhannesti anteeksi... o__o'

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   13.1.12 23:31:29

TE OOTTE TAPPANU TÄN TARINAN KU EN OO OLLU RUINAAS JATKOO :((((( NYT SITÄ JATKOO JA VÄHÄ VIKKELÄÄ ! >_<

Amalia alias Dark Angel :)

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: böö 
Päivämäärä:   14.1.12 17:09:12

tuleeko enää jatkoa?

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   19.1.12 13:02:22

Azmaria

Hengitin syvään ja tärisin kauttaaltani. En tiedostanut yhtään missä olin, tai mitä oli tapahtunut. Olin edelleen sokea, ja edelleen niin veltto kuin marionette ilman naruja. Nielaisin kauhuissani kun tunsin jonkun koskettavan poskeani, sivellen tieni silmieni ympärille.

”Azmaria?” kuului hiljainen kysymys ja säpsähdin.
”B-blake..?” kuiskasin hiljaa takaisin ja sain hennon tapautuksen poskelleni vastaukseksi. ”M-mitä tapahtui..?”
”Älä siitä ole huolissasi…”
”Kai Ryan on täällä..?”
”Nyt olen.” kuulin tutun suhahduksen korvani juuresta ja olisin aika varmasti kumauttanut toista kuonoon, ellen olisi ollut yhtä löysä kuin valuva viili.
”Luojan kiitos…” mumisin ja säpsähdin hiukan kun kuulin rautojen lukon kilahtavan, ja niiden putoavan alas, samalla rikkoen marionetti taian. Liikuttelin varovasti käsiäni ja jalkojani, ennen kuin huokasin syvään. ”Missä Darcy?”
”Sitä me emme tiedä.” kuulin jonkun tuntemattoman sanovan ja katsoin ympärilleni hämmentyneenä, vaikkei se mitään auttanutkaan. Olin edelleen sokea, ja loitsua ei voinut purkaa mikään tai kukaan muu kuin sen langettaja, eli Rufus.
”Kai sinä näet?” Blake kysyi ja pudistin pienesti päätäni.
”Loitsua ei saa purettua kukaan muu kuin langettaja.” huokasin syvään.
”Mitä?!” kuulin Ryanin älähtävän ja nyökkäsin vahvistukseksi.
”Az.” kuului hiljainen kuiskaus korvaani ja säpsähdin.
”Darcy??” älähdin ja kirosin hiljaa sitä kun en nähnyt. Olisin nimittäin tahtonut nähdä varjon olevan kunnossa.
”Olen kunnossa, olen varjossasi lepäämässä. Paskíaiset yrittivät lähettää minut takaisin sinne mistä tulinkin, mutta eivät ihan siinä onnistuneet. Anteeksi etten ollut suojelemassa sinua.” Darcy kertoi hiljaa ja oletin, ettei kukaan muu sitä kuullut, tai sitten kaikki vain tahtoivat olla hiljaa ja kuunnella.
”Ei se mitään Darcy… Hyvä että olet nyt tullut takaisin.” kuiskasin hiljaa pienesti hymyillen. Olin helpottunut.
”No niin…” kuulin Blaken murahtavan, ennen kuin tämä kaappasi minut varoittamatta kantoonsa. ”Lähdetään menemään, he tulevat kohta nimittäin perään, eivät ole kaukanakaan enää.”
”Aivan.” kuulin tuntemattoman sanovan ja Ryan murahti pienesti.
”Olisin halunnut tappaa sen…” tämä mutisi ja Blake ärähti tälle.
”Olisit vain saanut turpaan häneltä. Minulla on vieläkin sitä perehanan seittiä mun takissa eikä se lähe pois millään!”
Taioin itselleni siteen ja sidoin sen silmilleni. Tuntui nimittäin oudolta olla sokeutusloitsun alaisena. ”Sen verkon saa pois loitsulla… Mutten tiedä millä loitsulla kun en ole harjoitellut lohikäärmeen metsästämistä.” tuumasin tyynesti ja kuulin Ryanin ja jonkun toisen murisevan.
”Selvä…” Blake murahti ja lähti astelemaan nopeaan tahtiin. ”Lähdetään, nopeasti.”
”Kyllä!” kuulin kolmen henkilön sanovan joista yhden tiesin Ryaniksi, kaksi muuta olivat tuntemattomia.
Olin hyödytön sokeana. Voisin tehdä joitain loitsuja joihin näköä ei tarvita, mutta ne olivat vain pieniä ja niistä ei oikein ollut tähän tilanteeseen kellekään apua.

-------

Anteeksi näin lyhyt jatko, mutta Az on vähän hyödytön sokeana... D:

  Re: One step can take out more than a lifetime #2

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   5.2.12 22:02:24

JEEE ees jonku moine jatko ;)) lissää vaa !!! :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.