Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sometimes my mind plays tricks on me poika+poika 2

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   14.7.11 20:23:49

Ei mahtunu sulut tuon poika+pojan ympärille eikä # merkkiä kakkosen eteen mutta toivottavasti kaikki ymmärtää :D

Eli tänne saa sitte laittaa toki jatkoa ;) ihana oli edellinen pätkä<3

Re: Sometimes my mind plays tricks on me poika+poika 2

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   14.7.11 23:13:08

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=826720&t=826720

edellinen (:

Lähettäjä: romi 
Päivämäärä:   15.7.11 20:03:08

millon jatkoa?

Lähettäjä: quit 
Päivämäärä:   15.7.11 23:00:40

jatkoaa :))

Lähettäjä: maantiekiitäjä 
Päivämäärä:   16.7.11 20:29:25

jatkoaa:)

Päivämäärä:   17.7.11 00:59:44

mun täytyy miettiä nyt vähän aikaa että miten jatkuu mutta tuskin kauheen kauan menee (:

ps, jos jollain on ne Jimmyn tarinat jossain niin en pahastu jos annatte ne mulle ;)

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   27.7.11 15:02:45

Avasin kämpän oven ja annoin Ronin mennä edeltä. Olimme koko loppu päivän halailtu ja suudeltu toisiamme. Olin onnellinen. Roni potkaisi kengät jalastaan ja käveli keittiöön. Menin perässä ja yritin kurkottaa Ronin ohi itselleni fantatölkkiä. Roni peitti jääkaapin edustan kokonaan ja kääntyi ympäri kaipailemani tölkki kädessään.
-Jos mä annan tän sulle niin mitä mä hyödyn siitä?
-Pitääks sun aina hyötyä kaikesta? Naurahdin Ronin kiristelylle ja yritin napata tölkkiä hänen kädestään. Hän kuitenkin oli aavistuksen verran nopeampi ja vei sen selkänsä taakse.
-Roni mulla on jano. Voitko antaa sen mulle? Katsoin häntä anovasti, mutta Roni vain hymyili minulle ilkikurisesti.
-Mitä mä saan?
-Pusun vaikka. Hän nyökkäsi ja painoin pienen suudelman hänen huulilleen. Yritin napata tölkkiä, mutta Roni oli taas nopeampi.
-Toi oli ihan liian pliisu. Kunnolla, poika. Otin hänen päästään kiinni kummallakin kädellä ja painoin huuleni vaativasti hänen huulilleen. Työnsin kieleni hänen suuhunsa varovasti, ja näykkäsin hiljaa hänen alahuultaan. Ronin hengitys kävi kiivaaksi, ja erkanin suudelmasta.
-Tölkki tänne. Roni hymyili ja antoi tölkin minulle. En kuitenkaan kerennyt avata sitä kun Roni veti minut vaativasti itseään vasten ja alkoi suudella kaulaani ja korvaani.
-Sä oot syötävä jätkä. Laitoin tölkin pöydälle ja Roni teki saman. Kiersin käteni hänen ympärilleen ja suutelin häntä intohimoisesti. Annoin käteni liukua hänen lihaksikkaalla selällä ja toisen laitoin Ronin niskaan sormeilemaan hänen pieniä kiharoita. Yhtäkkiä huomasin lattian katoavan jalkojeni alta kun Roni kantoi minua makuuhuoneeseen. Hän piti minua toisella kädellä sylissään ja toisella kädellä hän siirsi päiväpeittoa sivuun. Roni työnsi minut hellästi sängylle ja tuli itse perässä. Hän työnsi kätensä paitani alle ja hiveli rintakehääni. Autoin häntä riisumaan paitani kokonaan ja aloin nostaa hänen t-paitaansa. Roni säpsähti hieman ja lopetin heti.
-Mikä on? Etkö sä halua? Roni katsoi minua punastuen ja nousi päältäni. Nousin salamana perässä ja kävelin hänen perässään parvekkeelle. Menin hänen viereensä ja käänsin hänen kasvonsa hellästi itseeni päin.
-Mikä sulle tuli?
-Anteeks, Miska. Mä oon säälittävä. Mä en..
-Ei se mitään. Edetään sun tahtiin. Tuu tähän. Roni painautui minua vasten ja laski päänsä olkapäälleni.
-Onneks sä oot noin reilu. Sä ymmärrät. Painoin pusun hänen poskelleen ja halasin häntä lujaa.
-Miska..Mä rakastan sua myös. Tunsin kyyneleiden tulvahtavan silmiini. Yritin räpytellä niitä pois, mutta Roni huomasi ne. Hän nosti kysyvästi kulmiaan ja silitti poskeani etusormellaan.
-Miksi sä itket?
-Tää tuntuu vaan niin hienolta. Joltain unelmalta. Minä ja sinä, aina.

-----------------

vähä söpöilyy ;)

Lähettäjä: soffe 
Päivämäärä:   27.7.11 15:15:43

Suloset♥ JAtka(; Semmonen piitkä pätkä :D

Lähettäjä: kakakadau 
Päivämäärä:   27.7.11 15:22:57

jjjjaaaatttkaaaaaaaaaa ♥♥♥

Lähettäjä: maantiekiitäjä 
Päivämäärä:   27.7.11 19:07:11

söpöä ;) jatkoa :))

Lähettäjä: essu 
Päivämäärä:   27.7.11 20:28:41

awwwwwwwwwwwwwwwwwww<3

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   27.7.11 22:03:30

voi ei ootte niin ihania!! :) koko päivä meni päin hevonpersettä yhen jätkän takia, mutta te rakkaimpani pelastitte sen!! kiitos kiitos <3 ja ihan varmana kirjotan koht sellasen hyperpätkän teijän takia!!

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   27.7.11 23:39:22

Tää on kyll ihan, jatkoo <3

Päivämäärä:   29.7.11 22:30:21

En jaksanut vaivautua vastaamaan kun kuulin puhelimeni soivan. Tiesin sen olevan Max. Ja tiesin myös, että hän haluaa tavata. Roni työnsi minua hieman kauemmaksi itsestään ja katsoin minua kulmat suloisesti kurtussa.
-Sun puhelin soi.
-Niin soi. En jaksa mennä vastaamaan. Hän pomppasi ylös nopeasti ja meni vastaamaan. Kuulin hiljaista keskustelua, mutta kaivoin taskustani uuden tupakan ja sytytin sen. Vetelin pitkiä hatseja ja mietin ainoastaan Ronia. Miten voisin voittaa miehen luottamuksen? Kuulin parvekkeen oven käyvän kun Roni palasi takaisin.
-Kuka siel oli?
-Max. Se ryökäle vaati selitystä. Mä kerroin sille, että sä oot nyt mun oma. Katsahdin Roniin ja hän virnisti leveästi. Hymähdin itsekseni.
-Mitäs se?
-Pyyteli anteeks ja toivotti onnea. Hitto mä en ois ikinä uskonu siitä et se on homo.
-No mut oothan sinäki ja ei susta voinu uskoo.
-No jaa. Vähän outoo, mutta älä pelkää, mä oon tilanteeseen tyytyväinen.
-Näköjään. Hymyilin hänelle ja vedin hänet syliini hajareisin.
-Sä tuoksut Roni aina hyvälle. Hitto mä himoitsen sua. Roni painoi suudelman otsalleni ja tunsin hänen huuliensa kaartuvan hymyyn.
-Mitä sä hymyilet siinä?
-Sä sanoit tosta tuoksumisesta kerran aikasemminki.
-Ai millon?
-Sillon ku sä olit hirmu vihanen mulle kun otin kiinni susta etten voi hypätä tosta keittiän ikkunasta.

anteeks mä jatkan tätä tänään tai huomenna mut nyt ei pysty ku systa ryöstää tän koneen :-----(

Lähettäjä: Opalia 
Päivämäärä:   29.7.11 23:20:39

Mm hyvää tekstiä :) Tykkään!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   30.7.11 12:08:26

argh mul on nyt tollane vitsin kynsikoru et menee etusormenkynnestä kerkarinkyntee ja siitä viel nimettömänkyntee tollanen ketju nii tää on aika vaikee kirjottaa mut yritetään (: nii kirjotusvirheitä varmaan löytyy tavallista enemmän.. -.-

----

-En mä muista mitään tommosta.
-Juu en mäkää varmaan muistais jos oisin ollu niin naamat.
-Mut sä suutelit mua selvinpäin. Roni kiersi kätensä niskaani ja pyöritteli takahiuksiani sormissaan.
-Et ikinä usko miltä se musta tuntu. Mun jalat ei meinannu millään kantaa. sä veit kirjaimellisesti jalat alta.
-Miks sä pakenit sitte?
-Sä olit humalassa, ja mä luulin olevani hetero.Naurahdin hänelle.
-Et taida olla, vai?
-No emmä tiedä. Ehkä sitä pitäs testata jotenki..
-Miten? Roni työnsi huulensa huulilleni ja alkoi suudella minua. Ensin hän oli varovainen, mutta pian suudelma muuttui hyvin intohimoiseksi. Työnsit häntä kiusaten kauemmas.
-Kyllä sä taidat olla. Roni katseli minua silmiin intohimoinen palo silmissään.
-Viel pitäs testaa sit yks juttu. Roni nappasi kädestäni kiinni ja asetti sen haaroväliinsä jatkaen suudelmaa. Hän nousi ylös sylistäni katkaisematta hetkeä ja raahasi minut makuuhuoneeseen. Hän riisui itse paitansa ja avasi housunsa, ja alkoi sitten riisua minua.
-Joo ihan selvää. Oot hetero.
-Turpa kiinni, homo ja suutele mua. Nyt. Kaadoin Ronin alleni ja menin perässä. En kuitenkaan suudellut häntä, vaan katsoin hänen silmiään. Roni hymyili minulle varovasti.
-Sä oot mun. Nyt tällä hetkellä ja ihan aina. Roni ei näyttänyt halukkaalta mukista vastaan, joten aloin liu'uttaa kättäni hänen alastomalla rintakehällä. Suutelin hänen kaulansa ahnaasti ja näykkäsin hänen korvanlehteään.

joo jatkan viel tänää.

Lähettäjä: BonBon 
Päivämäärä:   30.7.11 20:49:56

Ja olemme kiitollisia siitä :)

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   31.7.11 01:00:06

Jatkoo :)

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   1.8.11 20:25:34

anteeks mut jouduin tona päivänä lähtee siskolle hoitamaan ja niillä on tosi paska netti, kirjotin pätkän kyllä mutta hyvillä tuhoamistaidoillani onnistuin hävittämään sen jonnekin hevojeeraan tikulta ja nyt teillä ei oo sitä.. kirjotan niin pian kun saan inspiraation takasi, alko ärsyttämää toi niin paljon et vaiva meni hukkaan... (oli hiton pitkä pätkä valmiina -.-)

Lähettäjä: secret,mökillä 
Päivämäärä:   4.8.11 14:35:24

sain hommattua vuoden bannit nii saattaa vähän pätkiä mun kirjottaminen mut kirjotan niin usein ku pääsen koneelle mut nyt en jaksa ku täst puuttuu hirveesti näppäimiä

Lähettäjä: henn 
Päivämäärä:   6.8.11 01:55:06

mistä bannit?

Lähettäjä: Dacco 
Päivämäärä:   8.8.11 10:42:53

ylööös

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   24.9.11 15:16:08

kröhöm. Olette antanut tipahtaa.... ja bannit lähti itestää jo nyt (:o???)

Päivämäärä:   24.9.11 16:19:09

anteeks anteeks (;(; ei anneta tipahtaa, ja jatkoaa :))

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   24.9.11 19:49:47

ei hemmetti, jatkan heti tänään jos toi hoitolapsukainen lähteepi ennen ku on liian myöhä :) ainii ja owsaws toi Roni on noissa vanhoissa pätkissä ihan ku mun poikaystävä jonka kans alettiin seurustelee kuukaus sit :D

Päivämäärä:   26.9.11 17:05:59

secret, ooksää sen nikon kans ;);) joo käyny kattoo sun profiiliaa :D:D ja toisen kerra onnea ;) ja sitte vielä, jatkoa :D vai oliko se ees niko? kuitenki joku blondi :Dd

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   26.9.11 18:36:00

soffe//on se blondi niko (:: se crossipoika :) kiitos kiitos ja jatkan ku saan inspistä ::D

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   1.10.11 23:19:55

Hieraisin silmiäni ja katsoin kelloa. Vasta viisi yli kaksi. Olin luvannut jäädä kuuteen asti ylitöihin Ronin kanssa, minä toimistolle ja Roni kotikäynnille jollekin todella ärsyttävälle vanhemmalle rouvalle, joka ei ollut tyytyväinen mihinkään. Hipaisin tumman kiehkuran otsaltani ja nousin ylös lähteäkseni tupakalle. Samaan aikaan työpöydällä lojuva puhelin alkoi soida. Huuleni kaartuivat hymyyn kun luin näytöstä soittajan nimen. Roni.
-Moi. Ootko jo tulossa takasi?
-Juu oon. Muistatko ne uudet ikkunanpielet jotka turpoaa kaikilla? Faija pyys poistaa ne meidän nettisivuilta, joten jos viittisit tehä sen nyt heti?
-Kai se on sitte pakko. Meen ensin käymään tupakalla. Tuo mulle jostain ruokaa pliis, ihan kauhee nälkä.
-Joo tuon. Moikka. Painoin punaista luuria ja heitin puhelimen työpöydälleni. Että tänään oli ollut hiljainen ja kuolettavan tylsä päivä. Ei asiakkaita, ja kaksi vihaista puhelua kuinka liuku-ovet oli muka asennettu väärin, ja heti perään vuolas anteeksipyyntö siitä, että hän oli vetänyt niitä väärään suuntaan. Kuinka hauskaa. Astuin taka-ovesta ulos ja sytytin tupakan. Puhalsin savurenkaita ilmaan ja katselin edessäolevan kauppakeskuksen kalsean harmaata seinää. Mieleni teki käydä maalaamassa seinä iloisilla väreillä ja kirjoittaa siihen ainoastaan hyviä asioita. Sellainen minä nykyään olin. Oikeastaan olin aika varma, että se johtui ainoastaan Ronista. Hän teki minut onnelliseksi vain jakamalla arkensa kanssani. Vaikka olimme olleet niin pienestä asti kuin paita ja peppu, tajusin vasta nyt millainen aarre hän on.

Paiskasin ulko-oven kiinni ja tepastelin suoraan kengät jalassa makuuhuoneeseen ja lösähdin sängylle. Painoin pääni tyynyyn kiinni, ja kuulin ulko-oven käyvän. Roni tuli makuuhuoneen ovelle ja tunsin hänen katseensa itsessäni.
-Mikä sulla on? Sä oot vaan koko iltapäivän tiuskinu ja raivonnu jostain pikkujutuista.
-Mee pois.
-Miska. Kerro nyt. Hän istahti sängyn seunalle ja laittoi kätensä selälleni liikuttaen sitä hitaasti.
-Ihan oikeesti. Ei mikään, hermot vaan kauheen kireellä. Roni tuli makaamaan viereeni ja kiersi kätensä ympärilleni.
-Kerro, jooko, oonko mä tehnyt jotain?
-No et ole. Saa kai nyt sitä olla kiukkunen ilman syytä?
Tunsin Ronin naurahtavan pienesti. Hän nousi ylös ja lähti huoneesta sulkien oven perässään. Olin todella vihainen, enkä tiennyt edes miksi. Jossain vaiheessa iltapäivää kaikki alkoi mennä päin hel'vettiä, ja onnistuin poistamaan firman sivuilta kaikki ikkunanpielukset. Ja niiden takaisinlaitto kesti ainakin pari tuntia, joten ylityötunteja ei merkitä palkallisiksi. Mukavaa. Kaikenlisäksi Roni kehtasi vielä nauraa kun kuuli mokastani. Potkaisin kengät jalastani ja käännyin selälleni. Jonkin aikaa makoiltuani ja mietittyäni tyhmyyttäni, minua alkoi hymyilyttää. Nousin ylös ja kävelin pervekkeelle. Roni nojasi kaidetta vasten ja puhalsi tupakansavua suustaan. Kävelin hänen taakseen ja kiedoin käteni hänen ympärilleen.
-Anteeks, Roni, että mä suutuin sulle. Hän käänsi päätään sen verran, että näki kasvoni. Ja hymyili tuota ihaninta ja päänsekoittavinta hymyään.
-Ei se mitään. Anna yks pusu, en oo saanu koko päivänä vielä yhtäkään. Annoin suukon hänen huulilleen ja lähdin kävelemään takaisin sisälle.
-Hifk. Käännyin ympäri uskomatta korviani.
-Taas? Sulla on aina Hifk! Sä oot niin epäreilu! Roni naurahti ja lähti kävelemään minua kohti.
-Sä voitat mut aina silti, vaikka et ikinä saakkaan Hifkiä. Älä valita.

yhyy en jaksa kirjottaa enempää :D

Päivämäärä:   2.10.11 16:26:18

sulosia :33

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   3.10.11 11:03:45

UP

Lähettäjä: nakkisoturi 
Päivämäärä:   3.10.11 22:13:51

Oon kyl edelleen sitä mieltä, et tää on parempi tarina, ku I have everything but the boy. :-) Jatka vaan:)

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   13.10.11 19:17:52

ja tääki hävinny jonnekki :D

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   17.10.11 21:46:15

voi hitto mul ei tuu mielee mitää eikä oo mitää mielenkiintoo nytte kirjottaa ku kaikkee shaibaa taas tapahtuu mut jatkan tässä parin päivän sisällä :)

Päivämäärä:   22.10.11 16:57:38

seuraako näitä kukaan ku ei kommentteja oo ikinä? :D

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   22.10.11 18:06:57

seuraan minä ainaki ((:

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.10.11 19:52:39

Kyl tätä seurataan, kaikki vaa oottaa jatkoo :D

Päivämäärä:   22.10.11 22:42:37

..// hahah ::D
no sitä saatte mahd pian :)

Päivämäärä:   13.11.11 15:31:32

pitäkää ylhäällä, jatkan niin pian kun mahdollista, nyt vaan kaikkee tekemistä all the time ni ei kerkee ainakaa tänää, jos alkuviikosta vaikka laittaisin jonkun kaksinkertasen pätkän. Mutta vaan jos pidätte nää ylhäällä :)

Päivämäärä:   16.12.11 01:11:08

MITÄ MIKS TÄÄ ON TIPPUNU? aiai :D nomut heii lupann että huomenna jatkan tätä (:

Päivämäärä:   16.12.11 19:08:03

voi jatka ny x<

Lähettäjä: Secret 
Päivämäärä:   17.12.11 18:30:19

Mul on se jatko tuol toisel koneel nii tuun tän illan aikana laitaa sen tänne, eilen kirjotin pätkän valmiiks mutta nettiyhteys sano ihtensä irti.. :o

Päivämäärä:   18.12.11 23:18:56

Painoin toimiston oven kiinni huojentuneena. Roni laski kätensä olkapäälleni ja käännyin katsomaan hänen komeita kasvojaan. Nostin kulmiani kysyvästi, ja hän vain painoi kevyen suukon leukaani.
-Kivaa kun on lomaa. Ei tarvi viikkoon tulla töihin. Kiersin käteni hänen niskaansa ja tunsin käsien kiertyvän ympärilleni. Vilkaisin nopeasti ympärilleni, sillä pelkäsin todella että meidät yllätettäisiin. Kuulin askeleita nurkalta ja työnsin Ronin nopeasti kauemmas. Hän katsoi minua kummastuneena, mutta kiinnitti sitten huomionsa nurkalle. Olin kuolla hämmästyksestä, kun näin tulijan. Se oli Max. Rypistin kyllästyneenä kulmiani ja kaivoin tupakan taskusta. Sytytin sen ja puhalsin savukiekuroita ilmaan. Roni katsoi Maxia totisena, ja pakko sanoa ettei Maxinkaan ilme ollut kovinkaan innostunut.
-Terve, jätkät. Nyökkäsin hänelle ja Roni mumisi hiljaa tervehdyksen. Vetäisin hupun päähäni ja katsoin Maxia kysyvästi. Hän näytti hyvin vaivaantuneelta.
-Tota.. Mä haluaisin jutella teijän kanssa..
-Noni, juttele jo! Me kuunnellaan tässä koko ajan. Mulkaisin Ronia vihaisesti ja yritin olla lempeämpi.
-Lopeta, Roni. Ei Max varmaan halua mitään pahaa.
-Hyvä sun on sitä puolustaa ku oot pannukki sitä! Käännyin katsomaan jätkää uskomatta korviani. En tiennyt, että hän olisi noin mustasukkainen.
-Älä he'lvetti ala syyllistää ku ite samana yönä panit jotain ventovierasta! Vilkaisin Maxia joka aukoi ja sulki suutaan nopeaan tahtiin.
-Max, käviskö jos jutellaan joskus vähän myöhemmin?
-Miks meijän pitäis jutella ton pellen kans? Se pelaa mun kans samassa joukkueessa ja silti on valmis iskee mun poikaystävän!
-Voi herranjumala, Roni! Onko pakko syytellä koko ajan? Ei se kuule ollu Maxin vika..
-Ei tietenkään. Sähän nautit siitä vai mitä, pikkuinen? Roni käveli aivan naamani eteen ja katsoi tiiviisti silmiäni.
-Voi elämä..
-Toi tarkottaa että oli. Hän kääntyi nopeasti ympäri ja lähti kävelemään nopeasti poispäin. Huokaisin syvään ja käännyin katsomaan Maxia.
-Älä välitä Ronista, se on vaa aika mustasukkanen..
-Joo, ei se mitään. Olin tulossa pyytämään anteeks. En haluu olla teidän välissä. Taputin kiitollisena hänen olkapäätään ja lähdin kävelemään Ronin perään. Sain hänet kiinni vasta kerrostalomme alaovella.
-Roni, pysähdy. Hän ei kuitenkaan kuunnellut vaan käveli rauhallisesti hissin eteen ja painoi kuudenteen kerrokseen. Kerkesin hissin ovista sisään ja yritin hakea Ronin katsekontaktia. Turhaan. Nappasin hänen ranteestaan kiinni, mutta Roni veti sen nopeasti pois.
-Älä yritä. Meni jo. Katsoin häntä järkyttyneenä.
-Jätätkö sä mut? Roni, voi helvet'ti! Hän loi jäätävän silmäyksen minuun ja astui ulos hissistä. Hän veti asuntomme oven nenäni edestä kiinni, joten kaivoin taskusta omat avaimet ja avasin oven niillä. Menin suoraan keittiöön ja avasin jääkaapin. Siellä eii ollut enää yhtään kaljaa joten nappasin kaapista viinapullon ja otin pitkän kulauksen siitä.

Muutaman tunnin istuttuani parvekkeella tajusin olevani tukevassa humalassa. Nousin hoiperrellen ylös ja kävelin takaisin sisälle. Menin makuuhuoneeseen ja kohtasin kamalan näyn. Se sai kyyneleet virtaamaan pitkin poskiani.
---

ARVOISAT LUKIJAT (: Ilmotusluontosena asiana kerron, että tämä tarina on loppumassa. Julkaisen korkeintaan 5 pätkää enää. Kiitos (::

Päivämäärä:   19.12.11 19:42:29

no hui mitä se näki D8

Lähettäjä: Kovap 
Päivämäärä:   25.12.11 19:03:21

Pitäkää ylhäällä näit :)) jatkoo tänää/huomenna (:

Päivämäärä:   25.12.11 19:04:16

Oho tuli pädin nimimerkillä

Päivämäärä:   26.12.11 20:27:27

Empä taida enää jatkaa jos ei kerran lukijoitakaan ole.. Vai onko? :o

Päivämäärä:   30.12.11 20:29:01

herätyyys (: onko lukijoita viel? ajattelin laittaa kaikki loput pätkät samaan aikaan, kirjottamisen aloitan heti :D

Lähettäjä: ReggaeHusky 
Päivämäärä:   31.12.11 00:31:56

mie luen!:D söpö tarina:'3

Päivämäärä:   3.1.12 03:31:36

Hyvä että edes yks (:: laitan tässä muutaman päivän sisällä sen lopun tänne (:

Päivämäärä:   3.1.12 12:00:49

kylläkyllä mäki luen! :D

Lähettäjä: maea 
Päivämäärä:   3.1.12 13:45:53

Määki luen !!:)

Päivämäärä:   9.2.12 21:19:45

kopioin tänne saman jonka laitoin i have everything but the boy- tarinaani

totatota.. :D nyt en ees viiti alkaa selittämään mitään mutta aijon saattaa nämä kaksi tarinaa loppuun tämän kevään aikana, oli lukijoita tai ei! Jos on niin jättäkää joku viesti että tiedän sit.. :D

Lähettäjä: looc 
Päivämäärä:   11.2.12 14:00:44

mä ainaki luen ku tää on just kiva:) jatkoo<3

Päivämäärä:   25.2.12 12:31:14

Katsoin Ronia järkyttyneenä. Hän paiskoi tavaroita matkalaukkuun nopealla temmolla.
-Roni..
-Mee pois. Kävelin hänen taakseen ja kiersin käteni hänen ympärilleen lujasti.
-En mee. Mä rakastan sua. Vaan sua. Ja mä en mee sun läheltä ikinä pois. Tiesin olevani tukevan kännin vallassa ja että ääneni sammalsi, mutta en välittänyt. En halunnut menettää Ronia ja se oli minulle pää-asia.
-Sä puolustit Maxia.
-En puolustanu, mutta kun Roni se ei tienny meistä!
-Kyllä sen nyt tyhmempiki huomas jo pidemmän aikaa että me ollaan yhdessä!
-No en ainakaa minä tajunnu sun tunteita ennen ku sanoit niistä. Hän kääntyi ympäri ja katsoi minua kiinteästi.
-Oliks sulla mua kohtaan sillon tunteita. Kysymys toi mieleen monien vuosien tuskan kun olin ihastunut Roniin, ja kun nyökkäsin hyväksyvästi, kyyneleet karkasivan uudestaan silmistäni. Katsoin häpeillen lattiaan ja nyyhkytin voimakkaasti. Yhtäkkiä tunsin Ronin kietovan kätensä ympärilleni.
-Anteeks, Miska. En mä halunnu sua satuttaa. Painauduin lujasti häntä vasten ja huomasin vapisevani voimakkaasti.
-Mä tajusin sen jo sillon teidän äitin häissä.. Ronin äiti meni uudestaan naimisiin melkein heti vanhempieni kuoleman jälkeen, ja se aika oli ollut todella tuskallista. Roni vetäytyi hieman kauemmas minusta, ja pelkäsin hänen olevan vihainen. Puristin häntä yhä kovempaa, ettei hän päästäisi minusta irti. Roni katsoi syvälle silmiini ja painoi huulensa varovasti huulilleni. Se oli parhain suudelma meidän välillä koskaan. Ja se muuttui nopeasti kiihoittuneeksi näykkimiseksi ja Roni huohotti raskaasti suudelmien välillä. Rakastin häntä. Rakastin todella.
-Roni, mä rakastan sua tosi paljon. Ethän sä jätä mua?
Hän painoi nopeita suukkoja huulilleni ja kaatoi minut sängylle alleen.
-En mistään hinnasta. Roni alkoi vetämään paitaa päältäni, ja kun katsoin häntä, tajusin etten olisi voinut olla onnellisempi. Hymyilimme toisillemme ja tartuin kiinni hänen vyönsolkeensa.

Avasin räpytellen silmäni, ja huomasin samantien olevani jumissa. Roni nukkui puoliksi päälläni, ja oli saanut koko oikean käteni puutumaan. Siirsin hänet prempaan asentoon, niin että hänen päänsä lepäsi rintakehälläni. Silitin varovasti hänen silkkisiä hiuksiaan ja katsoin tuota komistusta. Päässäni jyskytti hieman eilen illalla lipitetty viina, mutta olin onnellinen siitä huolimatta. Roni avasi silmänsä ja katsoi minua hymyillen.
-Huomenta, kulta. En vastannut mitään, painoin vain suudelman hänen otsalleen.
-Onkos krapula? En vastannut vieläkään, siirsin vain käteni viekoittelevasti hänen alaselälleen. Roni vain painautui lähemmäs minua ja nousi suutelemaan minua. Hän vei kätensä niskaani ja toisen lanteilleni. Tästä ei todellakaan aamu enää voinut parantua. Yhtäkkiä kamala pahoinvoinnin aalto vyöryi ylitseni ja kierähdin alta pois. Juoksin täyttä päätä vessaan ja annoin ylen. Roni nauroi matalasti ja käveli taakseni. Hän kiersi käteni ympärilleni ja silitti vatsaani varovasti.
-Sen siitä saa kun juopottelee. Näytin hänelle keskisormea ja oksensin uudestaan. Roni vetäytyi kauemmas ja lähti keittiöön. Kohta hän palasi mukanaan vesilasi ja särkylääke. Otin pillerin nopeasti ja join vettä päälle. Roni silitti hitaasti käsivarttani ja hymyili minulle.
-Tuu, mennää takas nukkumaan. Hän veti minut perässään takaisin makuuhuoneeseen.

Päivämäärä:   25.2.12 20:49:32

Senkin aamun rauhallisuus loppui viimesitään siinä vaiheessa kun olimme juuri päässeet makuulle. Ronin puhelin pirahti soimaan ja kukas muukaan siellä olisi ollut kuin Ronin isä. Hän selitti kiihtyneellä äänellä kuinka liikkeestä oli varastettu pesukone ja meidän tulisi olla muutaman minuutin sisään liikkeessä. Saisimme kuulemma yhdessä selata valvontakameroiden nauhoja. Tajusin samalla kuullessani sen, että olimme Ronin kanssa varmasti tallentuneet jossain vaiheessa kameroihin. Kirosin mielessäni sitä, ja toivoin ettei meidän tarvitsisi katsoa eilispäivän nauhoja ollenkaan. Kun Roni lopetti puhelun, hän marssi suoraan vaatekaapille.
-Roni.. Me ollaan suudeltu töissä. Hän kääntyi katsomaan minua kummeksuen ja pyöräytti silmiään.
-Eikä? Ollaanko? Voi hitto. Hän ei näyttänyt tajuavan mitä ajoin takaa.
-No ehkä sua sit kiinnostaa kun tajuat, että sun isä saattaa katsoa eilisiä valvontakameranauhoja joissa me söpöillään.. Roni pysähtyi kuin seinään. Hän veti terävästi henkeä.
-Ei jumalauta.. Se on menoa nyt. Hän käveli luokseni ja asetti kätensä kaulalleni.
-Kulta, jää sä vaan kotiin. Sä oot kipee. Mä hoidan tän nyt? Katsoin häntä kiitollisena ja painoin nopean pusun hänen nenälleen. Hän tarttui kiinni takapuolestani ja naurahti matalasti.
-Oo kiltisti, söpö. Et karkaa minnekkään. Hän sanoi sen nauraen ja laikin loukkaantunutta. Roni silitti selkääni ja painoi huulensa omilleni. Se riitti saamaan hymyn huulilleni. Työnsin käteni Ronin kiharaan tukkaan ja silittelin hänen vartaloaan pitkin vedoin.
-Sano sille, että me ollaan molemmat oksutaudissa. Roni naurahti ja tönäisi minut sängylle makaamaan, tuli kuitenkin itse perässä.
-Vai että oksutaudissa.. Mä sulle taudit näytän! Tän nimi on ''Jos on riippuvainen Miskasta''. Hymyilin Ronille ja vein käteni hänen alaselälleen ja kuin vahingossa sormeni lipsahtivat boksereiden sisäpuolelle. Roni huokaisi kovaan ääneen ja punastui perään. Jatkoin härnäämistä kunnes Roni painoi minut vaativasti alleen. Hän tuijotti tiiviisti silmiäni ja vei kätensä lanteilleni. Tuolla samalla sekunnilla ovikello soi. Hän nousi päältäni ilme kohtuullisen vihaisena ja käveli ulko-ovelle mutisten häiritsijöistä. Jäin makaamaan sängylle tyytyväisenä virnistellen.
-Aijaa, kato Max. Sori se viimekertanen.. Tuu vaan tänne! Roni puhui hieman nöyrään sävyyn ja se hymyilytti minua. He menivät olohuoneeseen ja Roni haki kummallekkin kaljat. Nousin ylös ja kävelin heidän ohitseen parvekkeelle ja sytytin tupakan. Nappasin punaviinipullon terassilla olevasta baarikaapista ja kaadoin itselleni lasillisen. Polttelin rauhassa tupakkaani ja hörpin viiniä. Rauhallisen hetkeni keskeytti kuitenkin raikuva nauru ja parvekkeen oven äkillinen kolina. Roni ja Max tulivat ulos ja Roni istui syliini. Kiroilin hiljaa ja vaihdoin asentoa paremmaksi. Max kertoili siitä, kuinka hän oli tavannut vihdoin elämänsä miehen ja olin mielissäni. Roni katsoi välillä minua hymyilleen ja kosketti silloin tällöin reittäni tai käsivarttani hellästi.
-Onnea teille, Max. Max katsoi minua hymyillen ja kiitteli.
-No mites teillä? Eihän teillä oo mitään vakavaa riitaa mun takia ollu? En kerennyt sanoa mitään kun Roni alkoi puhua.
-No, mä sillon hermona jätin jo Miskan. Ois mun pitäny isona ihmisenä ymmärtää ettei sellanen nyt ollu mistään kotoisin. Sittenku näin Miskan viinapullo kädessä ja kyyneleet silmissä istumassa parvekkeella niin tiesin että jos se sanoo mulle sanankin ni mä jään. Miska on mulle se mun elämäni mies. Kuuntelin silmät selällään Ronin selitystä ja kiedoin sitten käteni hänen ympärilleen.
-Anteeks, että mä aina juon jos joku vähänki mättää.
-Sä juot vaikka ei mättäiskään. Roni katsoi minua virnistäen ja kiljahti kun nipistin häntä kyljestä.

Tossa taas vähän, laitan nää loput tälleen pikkuhiljaa niin en osaa kyllä enää sanoa että monta pätkää tulee :D

Re: Sometimes my mind plays tricks on me poika+poi

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.2.12 23:22:04

Huomasin tän tarinan vasta nyt, mutta onneks huomasin, sillä olisin muuten jääny paljosta paitsi <3

Päivämäärä:   28.2.12 08:31:28

Oi kiitos :)

Lähettäjä: looc 
Päivämäärä:   28.2.12 14:30:52

tää on nii ihana tarinaa :) jatkoaa <3

Lähettäjä: lalaa 
Päivämäärä:   9.3.12 21:00:54

millonkos tää jatkuu? :D

Lähettäjä: femfåw 
Päivämäärä:   14.3.12 01:16:30

jatkoajapiann! <3 aivan ihana tarina <3 ps: sait uuden lukijan ;)

Lähettäjä: Admiral 
Päivämäärä:   14.3.12 15:18:06

Tää on ihana, mut ei enää riitoja<3. Mä vihaan riitoja.

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   14.3.12 18:05:27

Tää on kyl paras tarina mitä oon lukenut täältä :)) jatkoa vaan.

Päivämäärä:   14.3.12 18:50:50

äää mä kelasin et tää ois jatkunu ku se oli nostettu mut ei ollukkaa :( ihana tarina <3

Päivämäärä:   14.3.12 23:57:19

Voi rakkaat kullanmuruset :) oon niin onnellinen ku löydän tän etusivulta! Jatkoa tulee viimeistään perjantaina :) pusuja kaikille ihanille kärsivällisille pupuille, tajuatte varmaan et joskus on elämä vähän sekasin ni ei kerkee kunnolla käydä ees koneella! Silti sinnikkäästi aion molemmat tarinat saattaa loppuun asti! Ja yllärinä vielä : kun kummatkin tarinat on loppunut, julkaisen uuden oneshot- homotarinan joka on jo valmis, pitää enää kirjottaa koneelle se :)

Lähettäjä: mikä? :O 
Päivämäärä:   17.3.12 00:41:04

ei sitä sitte tullu ;((( jatkoaa nyttt <3

Päivämäärä:   18.3.12 00:47:27

Nauroimme juuri jollekkin typerälle homovitsille, kun mieleeni juolahti Ronin isä.
-Voi hemmetti, Roni. Hän kääntyi katsomaan minua kulmat kurtussa.
-No? Mikä nyt?
-No ne valvontakamerat ja työt muutenki! Roni näytti hetken kauhistuneelta kunnes virnisti minulle söpösti.
-Faija soitti kytät sinne. Ei meidän tarvi niistä huolehtia kun poliisit haluaa nähdä ne nauhat. Irvistin Ronille ja kurotuin ottamaan kaljaa minibaarista. Roni katsoi minua kysyvästi silmiin ja vedin käteni sovittelevasti takaisin.
-Okei, en ota. Nouse ylös ni mä käyn hakemassa fantaa. Roni nousi vain sen verran että pääsin lähtemään. Kävelin reippain askelin sisälle ja hain fantan. Sen sijaan, että olisin mennyt takaisin terassille, nappasin Ronin työläppärin ja avasin sen. Ruudulle pompahti ilmoitus uusista sähköpostiviesteistä, mutta vaikka kiusaus todella oli suuri, en avannut niitä. Sen sijaan valitsin tiedostoista asuntomme remonttisuunnitelman ja aloin jatkaa sitä.
Noin tunnin työskenneltyäni kuulin olohuoneesta äänekästä puheensorinaa ja suljin tiedoston nopeasti. Se oli suojattu salasanalla, koska halusin pitää sen Ronille yllätyksenä. Roni ja Max tulivat keittiöön, jälkimmäinen ainoastaan hyvästelemään. Roni käveli taakseni ja kietoi kädet ympärilleni. Hän painoi suudelman niskaani ja huokasin hiljaa.
-Mitä sä teit? Suljit äkkiä ku me tultiin. Käännyin katsomaan häntä ja siristelin silmiäni hänelle, mutten tahallaankaan yrittänyt valehdella. Hän olisi nimittäin nähnyt sen heti.
-Miska!
-No?
-Kerrot heti tai mä suutun!
-No.. Mä tein sellasta juttua.. Nousin hitaasti ylös ja asetuin häntä vasten.
-..että sun täytyy ansaita se tieto.. Hän kiersi kätensä tiukemmin ympärilleni ja katsoi minua tiiviisti silmiin. Tunsin Ronin hengittävän jo hieman raskaammin.
-Ai miten? Ronin ääni oli kiihottunut ja päätin härnätä häntä hieman.
-Miten olis.. Käytin huuliani aivan hänen huuliensa lähellä, niin lähellä, että tunsin hänen hengityksensä.
-..jos me pelattais erä änärii? Pyristelin nauraen irti ja juoksin Roni perässäni makuuhuoneeseen. Pomppasin sängylle makaamaan, mutta Roni tuli päälleni.
-Tässä mielentilassa ei pysty kyllä pelata. Hän näykkäsi korvaani varovasti ja tunsin hänen hengityksensä kaulallani. Katsoin Ronin silmiä, jotka hemmetti vieköön oli kauniit. Tuuheat tummat ripset kehysti hänen melkein mustia silmiään. Söpön täydellinen nenä ja huulet täyteläiset, houkuttelevasti raollaan.
-Miska, sulla on kauniit silmät.
-Ai vaikka ne on eriparit? Toinen silmäni oli kirkkaan sininen, kun taas toisen silmän väri oli noin suurin piirtein viskin tapainen. Ripseni eivät olleet kovinkaan näkyvät, mutta pitkät ja taipuisat. Suurin osa minuun ihastuneista naisista oli myöntänyt, että salaperäiset ja harvinaiset silmäni olivat tehneet heihin vaikutuksen. Toinen syistä olikin se, että olin hyvin pienikokoinen ja hento, mutta en silti laiha.
-Vaikka ne onkin eriparit.
-Eiks me voitais tehä jotain kivempaa kun puhua mun silmistä? Sen kertainen intohimo ei lopulta johtanut muuhun kuin suutelemiseen ja ylimääräiseen söpöilyyn. Makoilimme monta tuntia sängyssä katsellen toisiamme ja jutellen hiljaisella äänellä. Kuuden aikoihin meitä molempia alkoi kaivamaan kamala nälkä, joten päätin tehdä sen, mitä olin jo muutaman viikon suunnitellut.
-Roni, mennään ravintolaan syömään. Hän katsoi minua hymyillen ja silitti etusormellaan poskeani.
-Mennään vaan. Johonki hienoon paikkaan vai?
-Just sellaseen. Laitetaan puvut päälle. Nousin hitaasti Ronin yläpuolelle ja painoin suukon hänen huulilleen. Hän otti kasvoistani kiinni ja jatkoi silittämistä. Siirsin käteni hänen hiuksiinsa ja annoin hymyn karata huulilleni.
-Roni, mä rakastan sua.
-Miks?
-Koska sä oot niin turvallinen.. Ja sulonen.. Ja mä tiedän että vaikka meillä on hirveesti riitaa nii silti sä et jätä mua. Vaikka kyllä mä säikähdin aika paljon eilen.. Roni painoi sormensa varovasti huulilleni tarkoittaen, että en jatkaisi enempää.
-Ei puhuta siitä enää. Mäkin rakastan sua.
-Miks?
-Koska mä rakastan sitä että sä huolehdit musta aina. Ja koska sä teet mut onnelliseks vaan olemalla mun lähellä. Painoin suudelman hänen huulilleen ja keksin sen. Keksin vihdoin, mitä meiltä puuttui.

Lähettäjä: Jullee 
Päivämäärä:   18.3.12 18:49:17

Voi noi on sulosia <3 (:: Jatkajatka! Pidän kirjoitustyylistäsi, teksti on helposti luettavaa, eikä ainakaan tylsää tule ^^''

Päivämäärä:   19.3.12 23:52:41

Jullee// kiitoksia :> näitä kyl tulee aina hyvä mieli! :) ja jatkoa tulee pian

Päivämäärä:   20.3.12 13:34:55

ui ihana pätkä :)

Lähettäjä: chan 
Päivämäärä:   24.3.12 20:22:18

millos tähän tulossa jatkoo ? :)

Lähettäjä: londii 
Päivämäärä:   26.3.12 15:12:18

ihana<3 jatkoo tulemaan vaa !

Lähettäjä: NeiTi 
Päivämäärä:   26.3.12 16:32:38

Ihana tuo viimenen osa, jatkoa kaipaillaan :)

Päivämäärä:   27.3.12 13:30:28

anteeks taas kerran tauko, jatkoa tulee tässä muutaman päivän sisällä! :)

Lähettäjä: chan 
Päivämäärä:   27.3.12 15:18:39

jee jatkoaa :)

Päivämäärä:   19.4.12 12:03:46

Jätin Ronin pukeutumaan kotiin, ja lähdin asioille. Kävelin kultasepänliikkeeseen ripein askelin. Katselin sormuksia hyvän aikaa kunnes päädyin leveisiin kultasormuksiin. Valitsin mahdollisimman kauniin sormusrasian ja laitoin sen taskuuni. Matkalla hakemaan Ronia poikkesin vielä kukkakaupassa hakemassa ruusun rakkaalleni. Ajoin auton oven eteen ja soitin Ronille. Hän tuli melko nopeasti alas, ja istahti etupenkille. Ojensin ruusun hänelle ja painoin suudelman hänen huulilleen. Roni katsoi minua hivenen ujostellen, mutta hymyilin hänelle rohkaisevasti. Silitin hänen poskeaan varovasti.
-Susta on tullu romantikko. Naurahdin hänelle ja annoin monta pientä pusua hänelle.
-Mä oon aina ollukki. Laitoin radion kiinni ja lähdin ajamaan kohti ravintolaa.
-Onks ikävä kaukaloon? Roni katsoi minua pieni hymy huulillaan. Heidän joukkue oli aloittanut kesäloman ja valmentaja oli antanut kaikille tehtäväksi harrastaa kesän ajan jalkapalloa.
-Vähän. Tosin koutsi saattais hermostuu näistä mun uusista elintavoista. Nauroimme asialle ja parkkeerasin auton ravintolan pihalle. Nousin nopeasti autosta kiersin avaamaan Ronille oven. Ojensin käteni hänelle ja vedin hänet ylös ja itseäni vasten. Katsoimme toisiamme hetken silmiin ja iskin Ronille silmää. Kävelimme käsi kädessä sisään ravintolaan, ja huomasin samantien, että taisimme kerätä joitakin uteliaita katseita. Roni hipaisi varovasti kädellään alaselkääni kun olimme antaneet takkimme narikkaan. Varasin meille hiljaisen nurkkapöydän ja Roni näytti todella onnelliselta. Katsoin häntä tarkasti. Hän herätti minussa voimakkaita rakkauden tunteita ja hymyilin taas kerran leveästi hänelle.
-Mitä? Hän katsoi minua kysyvästi.
-Sä oot komee puvussa. Roni irvisti minulle, mutta hymyili sitten takaisin.
-Kiitos, pikkunen, niin säki. Ronin vastaus oli lähes kuiskaus. Hänen äänensä oli tulvillaan herkkiä ja liikutusta aiheuttavia tunteita. Hän kosketti pöydällä lepäävää kättäni varovasti.

Tilasimme kamalat määrät ruokaa, mutta jaksoimme, ihme kyllä, syödä vielä jälkiruoatkin. Juodessamme kahvia Roni muuttui yhtäkkiä hieman hiljaisemmaksi kuin yleensä. Sain tilaisuuteni. Nousin varovasti ylös ja kiersin Ronin viereen. Polvistuin hänen eteensä ja kaivoin rasian rintataskustani. Avasin sen ja nostin sen Ronin eteen.
-Roni.. Mä tiedän etten mä oo mikään maailman tasapainoisin ihminen, tai että mua ois helppo käsitellä, mutta mä rakastan sua tosi paljon, ja mä haluisin ikäänkuin vakiinnuttaa tän meidän suhteen. Haluisitko sä mennä mun kanssa kihloihin? Roni katsoi minua syvästi liikuttuneena ja veti minut nopealla liikkeellä syliinsä.
-totta helvetissä haluan! Enemmän kuin mitään muuta! Ja mä rakastan sua myös, Miska. Sen sanottuaan hän painoi huulensa huulilleni. Olisin voinut jäädä siihen hetkeen ikuisuudeksi. Olin onnellisempi kuin aikoihin.

Lähettäjä: koyy 
Päivämäärä:   21.4.12 01:41:53

Iha mahtava tarina! Ois kiva saada viä jatkoo ja paljo :)

Päivämäärä:   26.4.12 17:05:18

KYLLÄ TÄÄ VIELÄ JATKUU :) yritän pitkittää tätä silleen ettei kuitenkaan tulis tylsää kirjotusta :DD

Päivämäärä:   2.5.12 23:36:03

Nyt pidätte tän ylhäällä! ;>

Lähettäjä: tiid 
Päivämäärä:   3.5.12 14:53:31

millon tulee jatkoa? :)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.5.12 13:20:32

up! Up!:)

Päivämäärä:   13.5.12 00:11:08

Älkää huolestuko, tää taiteilija etsii inspistä :) en hätiköi niin tulee kivempaa tekstiä :)

Lähettäjävajaaa 
Päivämäärä:   22.7.12 06:00:22

jatkuukos tämä vielä? :-) tää on nii paljo erillaisempi mitä muut homo tarinat! :))

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.12 14:43:34

no koitappa saada siä inspistä pian !

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.12 22:00:00

Jatkuuuko tää enää?

Lähettäjä: hj 
Päivämäärä:   28.7.12 13:25:53

en usko et jatkuu

Päivämäärä:   8.8.12 02:34:00

Jatkan tän loppuun niinku olin luvannu. En hoksannut että ulkomailla ei pystynyt käyttämään ht.nettiä tai oikeastaan laittamaan viestejä (syystä joka on?????) joten olin 2 kk pois kuvioista sen vuoks. Hönöt, emmä teitä petä. Vaikka kestäis kauan niin kesken en hemmetti jätä!!!

Päivämäärä:   8.8.12 02:36:16

Ja jos joku höppänä jaksais kaivella mun i have everythingin jostain suosta etusivulle niin jatkan sitäkin enemmän kuin mielelläni :)

Lähettäjä: willow 
Päivämäärä:   10.8.12 11:42:20

jatkoa :))

Päivämäärä:   18.8.12 02:15:47

Tunsin Ronin hymyilevän huuliani vasten. Jotain märkää valui poskelleni, mutta se ei ollut omista kyynelkanavista peräisin. Vetäydyin Ronista sen verran, että sain pyyhittyä hänen kyyneleensä.
-Miska, mistä sä tajusit kosia? Kertoko Max sulle?
-Kertoko Max mitä? Katsoin häntä kulmat koholla.
-Mä kerroin Maxille että mä ajattelin kosia sua jossain vaiheessa vaikka me ei voidakaan mennä ihan naimisiin asti. Roni hipaisi nenääni omallaan, ja olisin voinut jäädä hetkeen ikuisesti. Tilanteen kuitenkin päätti tarjoilija, joka kantoi laskun pöytäämme hymyillen poissaolevasti. Nousin omalle paikalleni ja kaivoin lompakkoni taskustani, ja maksoin laskun.
-Pidä loput. Silloin tarjoilijan hymy muuttui aidoksi, ja sai Ronin naurahtamaan ääneen. Lähdimme käsi kädessä autolleni. Roni puristi kättäni tavallista lujempaa, ja se sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi. Istuimme autoon ja lähdin ajamaan pois kaupungista kuin sanattomasta pyynnöstä. Ajoimme maaseudun rauhaan radion soittaessa hiljaista musiikkiaan. Yleensä olisin tässä vaiheessa vaihtanut Green Dayn levyni päälle, mutta tällä kertaa typerät suomenkieliset rakkauslaulut saivat kelvata. Oikeastaan pakko myöntää, että tällä kertaa ne taisivat tehota tähän kovapäähän. Vaikka kaikki mieslaulajat lauloivatkin suoraan naisille, jotkut sanat vaan kolahtivat juuri minun ja Ronin elämään. Kaikki tuntuu niin helkkarin vaikealta, mutta kun tarpeeksi välittää, niin mikään ei tule eteen. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Vilkaisin sivusilmällä Ronia, joka poltteli tupakkaansa hyräillen jotain tunnettua rakkausbiisiä. Hän näytti niin onnelliselta. Hipaisin hennosti Ronin kättä ja pysäytin auton järven rantaan.
-Kulta, nyt täytyy jutella. Roni käännähti katsomaan minua ja hymyili varovasti.
-Kulta, sä kuulostat naiselta. Yleensä minua olisi naurattanut kun hän matkii äänensävyjäni, mutta tällä kertaa se vain sai minut vakavemmaksi.
-Oikeesti. Miten ja millon me kerrotaan? Hän katsoi minua kysyvästi.
-Kerrotaan mitä? Ja kenelle?
-No kerrotaan meidän suhteesta, sun porukoille. Ja kavereille. Niillä on oikeus tietää että sä oot..
-Joo. Kerron kyllä, kun tulee oikee aika. Älä mieti sitä. Se tuntui pahalta. Roni siis ajatteli suhteemme olevan jokin ongelma ja vieläpä yksin hänen. Avasin oven ja sytytin tupakan. Katsoin järvelle. Kaikkialla oli niin hiljaista ja kaunista. Tuntui melkein rikolliselta puhua.
-Miskaa.. Ronin ääni oli kuiskaus, ja samalla hän hiplasi sormillaan hiuksiani. Käännyin katsomaan häntä.
-Mikä on?
-Musta tuntuu vaan inhottavalta että sä pidät tätä meidän suhdetta jotenkin.. Noh.. Omanas. Että niinkun ei olisi munkin asia millon kerrotaan ja silleen.. Roni katsoi minua aidosti pahoillaan ja veti minut syleilyynsä.
-Kulta. Tuu tänne. En mä sitä tarkottanut. Kaikki vaan sattuu tietämään ettet sä tykkää naisista. Vedin syvään henkeeni Ronin suloisen turvallista tuoksua. Ronin toinen käsi alkoi vaeltelemaan selälläni hieman levottomasti.
-Roni, älä.. Ei me voida.. Hän vetäytyi hieman kauemmas minusta, juuri niin, että näki kasvoni.
-Ai ei voida? Miksiköhän? Me ollaan kuitenkin kihloissa? Naurahdin pehmeästi ja suutelin Ronia hellästi. Vein käteni hänen niskaansa, ja toisen kyljelle.
-Kai me sitten voidaan.

jooooo tämmönen lyhyt söpöilyskeida ja pahoittelut, olen kännissä tätä kirjoittaessani :D jeah, jatkelen heti ku tulee seuraava tsäänssi :)

Lähettäjä: hj 
Päivämäärä:   20.8.12 13:10:32

uuh ja lisäää vaan. oon kauvannu tätä tarinaa :)

Lähettäjä: ff 
Päivämäärä:   26.8.12 20:22:02

lissää

Päivämäärä:   24.2.13 00:19:21

tämänkin nostan ylös, mulla on nyt kehitteillä jotain aika suurta teidän varalle.. ;)

Lähettäjä: haiku 
Päivämäärä:   24.2.13 00:40:44

Yeah, täähän on taidokkaasti osattu kopsata Demistä :)

Lähettäjä: Redeia (cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 02:33:11

hohohoo jatka ihmees :3 Ja pian sittenkin ;3

Päivämäärä:   24.2.13 15:18:46

minä julkasin sitä ite demiinkin mutta hyvä yritys :D sää ite näät sieltä ku kirjotin demiin johonki ekaan viestiin että julkasen kahteen eri paikkaan mutta juu.. :D

Päivämäärä:   24.2.13 16:15:53

Kysäisinpä asiaa kirjoittajalta meilitse ja jep, ei kirjoita mihinkään muualle :) Tarinahan on kirjoitettu jo kerran lävitse ja nyt kirjoittaja on julkaissut sen uudelleen.

Päivämäärä:   24.2.13 16:53:45

No sä näät päivämääristä ja ajoista että tänne on näppärästi julkaistu aijemmin :)

Päivämäärä:   24.2.13 16:59:40

Laitappas mulle sen sähköpostiosote niin minä otan häneen yhteyttä, on nimittäin rikos varastaa toisen juttuja ja julkaista omana, teen myös henkilökohtaisesti rikosilmoituksen jos joku muukin on julkaissut tarinaani demissä. Jos kirjoittaja siellä demissä on secrettrue, se olen minä. Ja empä taida enää kirjoittaa nettiin jos kirjoitukseni kopioidaan omissa nimissä.

Päivämäärä:   24.2.13 17:10:33

Minulla ei ole mitään velvollisuutta laittaa yhtään mitään sähköpostiosoitteita. Tarina julkaistiin ekan kerran jo 2010-2011, joten... :D

Lähettäjä: Lol 
Päivämäärä:   24.2.13 17:17:46

Haiku ootko ihan vajaa? Katoppa tän tarinan ekaa topaa! Idiooootti!

Päivämäärä:   24.2.13 17:20:42

Lol taitaa itse olla :) Eipä siinä mitään katsottavaa ole kun tarina on tultu luettua jo aikaisemmin :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.