Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I have everything but the boy (poika+poika) #5

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   24.5.11 09:05:41

hei vitonen käynnistyy.. :)

Re: I have everything but the boy (poika+poika) #5

Päivämäärä:   24.5.11 09:06:15

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=815257&t=815257

edellinen

Lähettäjä: Dacco 
Päivämäärä:   24.5.11 17:25:13

Nonii! :D Mut se pätkä sit tänää!>8D

Lähettäjä: Secret 
Päivämäärä:   24.5.11 22:23:17

Jep, eli en päässyt koneelle, ei millään viittis kirjottaa jatkoa puhelimella :D syyttäkää mun ihanaa äitiä, huomenna vasta :d

Päivämäärä:   25.5.11 20:25:14

Pete:

-No ei oikeestaan. Tää on niin vaikee asia. Katson veljeäni hiljaisena.
-Se on niin kauan vaikeeta kun sä niin haluat. Antaisit nyt vaan sun tunteille valtaa. Gorka ja Erik juttelee hiljaa keittiössä. Tuo espanjalainen saa ilmeisesti veljeni helposti kiedottua pikkusormensa ympärille samanlailla kuin Erik minut. Hän ei tee mitään, ja minä kuolaan. Vaikka olemme seurustelleet jo aika kauan, meillä on edelleen sama liekki kuin alkuaikoina. Jotkut sanoo, että arki on joka suhteessa, mutta meillä arki on enemmän kuin juhlaa, ja juhla on sama kuin taivas. Herranjumala kuinka paljon Erikkiä rakastankaan. Hänen nappisilmiensä katsetta ja pörröisiä hiuksia. Tunnen Erikin paljon paremmin kuin oman veljeni. Olemme olleet ihan pienestä asti kahden, Asserin kanssa me emme olleet melkein koskaan, silloin ikäero oli välissämme. Muistan kerran, kun istuimme ruokapöydässä, minä, Asser ja äitimme. Asser katsoi minua hetken vihaisena ja tokaisi äidillemme: ''Annetaan Pete Erikille niin me saadaan olla Petran kanssa onnellisia. Pete vihaa meijän perhettä koska se on aina Erikillä.'' Aloin itkeä, ja Asser vain nauroi. Äitini torui Asseria ja pakotti hänet pyytämään anteeksi. Sen tapauksen jälkeen olin entistä enemmän Erikin kanssa. Vain koska tiesin se ärsyttävän Asseria. Suunnittelimme usein lapsena Erikin kanssa, että kun olisimme isoja, niin kiusaisimme Asseria niin kauan että poika itkisi. Niin ei kuitenkaan käynyt.
-Musta tää tuntuu kamalan oudolta.
-Niin, koska se on uutta. Mieti sitä kun sä tuut hammaslääkäristä, ja sun hammas on paikattu. Se tuntuu aluksi oudolta, mutta kun sä huomaat, että paikan takia hampaaseen ei enää vihlo, niin sä totut siihen. Asser katsoi minua hymyillen.
-Sä oot kyllä mun paras veli.
-Ja ainut.
-Epäolennaisuuksia veliseni. Puristin hellästi veljeni nenää ja siirryin sohvalle.
-Hei mussukka! Tuotko sä sitä kahvia? Erik kävelee olohuoneen ovelle, ja katsoo minua närkästyneenä.
-Hae kuule ihan itse. Nousen ylös huokaisten ja menen Erikin eteen. Lasken kädet hänen lantiolleen.
-Voi sun kanssas. Sä oot yks rääväsuu. Painan pikaisen suukon hänen suulleen, ja suuntaan keittiöön. Kaadan neljään kuppiin kahvia ja kannan ne olohuoneeseen. Lasken tarjottimen sohvapöydälle ja istahdan Erikin viereen. Kierrän toisen käteni hänen ympärilleen, ja nappaan kupin pöydältä. Katson Asseria merkitsevästi ja hän asettaa hetken epäröinnin jälkeen kätensä Gorkan ympärille. Gorka hymyilee vieno puna kasvoillaan Asserille ja isken Erikille silmää. Hipaisen kiharan Erikin kasvoilta ja painan huuleni hänen huulilleen.
-Erik, mä rakastan sua, kuiskaan suoraan hänen korvaansa.
-Niin mäkin mua, eiku hups, siis sua. Kin. Nauran Erikille ja painan suukon hänen otsalleen.
-Ja sitten koko kööri tupakalle ulos. Haluuko joku kaljan? Erik ja Asser vastaavat myöntävästi, mutta Gorka katsoo minua selvästi idea päässään.
-Otetaan mielummin viiniä. Eiks se sopis vähän paremmin tähän? Nyökkään hyväksyvästi ja työnnän Erikin edelläni keittiöön. Kuulen parvekkeen oven käyvän, ja painan Erikin kaappia vasten.
-Hitto, mä haluan sua, Erik. Sä oot niin seksikäs. Hän katsoo minua hymyillen ja laittaa kätensä niskaani. Suutelen hänen kaulaansa ja imen siihen ison jäljen. Hän huokaisee minua vasten ja se saa sydämeni pamppailemaan.
-Pete..Ei..Meil on vieraita..Hän kuiskii suudelmieni väliin. Lopulta Erik kyllästyy pyytämään minua pois ja työntää minut.
-Ihan oikeesti. Ei nyt. Katson häntä muka loukkaantuneena ja puraisen hänen olkapäätään. Erik nappaa kaapista punaviinipullon ja ojentaa sen minulle. Sen jälkeen hän ottaa lasit ja lähtee kävelemään parvekkeelle.
-Mä odotan että mä saan ottaa sut hitaasti, monta kertaa peräkkäin ja ilman keskeytyksiä, kuiskaan hänelle kun hän avaa lukkoa, ja näykkäisen hänen korvaansa. Erik naurahtaa minulle ja menee ulos. Ehdimme juuri parahiksi näkemään kun Asser istuu Gorkan sylissä hajareisin ja suutelee tätä poskelle. Erik rykäisee hiljaa ja veljeni ponnahtaa nopeasti omalle paikallensa hymyillen leveästi. Erik laittaa lasit pöydälle ja kaadan niihin viiniä.
-Otetaan vaikka homoille. Kommentti on todella huvittava, koska se tulee Gorkan suusta.
-Jep, homoille. Kilistelemme laseja, ja katson Erikkiä odottavasti.
Aikamme poristuamme, ja viiniä litkittyämme, Asser ja Gorka alkavat tekemään lähtöä.
-Jos me soitellaan huomenna.
-Juu, moikka! Isken silmää Asserille ja hän hymyilee takaisin. Saman tien kun lukko napsahtaa, hyökkään rakkaani kimppuun. Alan vetää häneltä t-paitaa päältä ja heitän sen eteisen lattialle. Avaan hänen farkkujensa napin, ja alan laskea hänen housujaan alaspäin. Hän kiertää toisen kätensä niskaani, ja toisella hän avaa huppariani katkaisematta suudelmaa. Hän vetää hupparini päältäni ja alkaa nostamaan t-paidan helmaa.
-Oota, kuiskaan huohottaen voimakkaasti.
-Mennään makkariin. Työnnän hänet makuuhuoneeseen ja kaadan hänet sängylle. Istun hajareisin Erikin lantion päälle ja katson poikaa hetken.
-Hitto, sä teet mut hulluks.
-You too. Hän riisuu paitani ja kieräytän itseni hänen alleen. Erik yrittää tärisevin käsin avata housujeni nappia, mutta kun siinä tuntuu menevän ikuisuus, avaan housuni itse ja hän repii ne päältäni. Erik nuolaisee boksereitteni reunan läheltä ja alan voihkia hiljaa.

Avaan silmäni ja ihmeekseni huomaan vieruspaikkani olevan tyhjä. Nousen sängystä ja puen bokserit jalkaani, jonka jälkeen tassuttelen keittiöön. Erik painaa juuri kahvinkeittimen päälle ja kierrän käteni takaapäin hänen ympärilleen.
-Tuu viel vähäks aikaa sänkyyn. Hän kierähtää ympäri ja katsoo minua silmiin.
-Miks, hän kuiskaa ja puraisee huultaan söpösti.
-Pitääkö se sanoa ääneen?
-Joo. Jos se on hyvä syy, niin kyllä mä tuun.
-Luetaan yhessä lehtee.
-Se on tarpeeks hyvä syy. Mitä lehtee?
-Sellasta kun..seksikkään pojan pauloissa. Hän hyppää kaulaani ja painaa huulensa huulilleni. Lähden raahaamaan Erikkiä makuuhuoneeseen ja tönäisen hänet rintakehästä sängylle. Erik vetää minut mukanaan ja kierähtää pois altani.
-Missä se lehti?
-Se on hävinny mut mä muistan sen kyllä ulkoo, sanon pojalle vakuuttavasti.
-No hyvä juttu.

Päivämäärä:   26.5.11 12:51:17

kommenttia!

Lähettäjä: Julle 
Päivämäärä:   26.5.11 22:10:36

!!

JA JÄLLEEN KERRAN IHA MAHTAVAA SETTIÄ!

Jatkoa B)))

Päivämäärä:   29.5.11 20:56:33

onkos kaikki lukijat kadonneet?

Päivämäärä:   29.5.11 22:13:06

eieiei, ku me ootetaan jatkoo :D

Päivämäärä:   30.5.11 13:47:57

ooookei no mut kirjotan heti kun saan fiilikset kerättyä.. vähän ollu tämmöstä pientä masennuksen poikasta ni ei meinaa irrota mutta jaksakaa odottaa!

Päivämäärä:   30.5.11 21:38:30

lukijoita lisää.. :D näyttäkää tätä kaikille tutuille ja mainostakaa niin et saadaan niitä lisää! ;)

Päivämäärä:   1.6.11 01:47:06

JA sitten jatkoa! :P

Gorka:

Nojaan keittiön ovenkarmiin ja katselen kun Asser tekee ruokaa pelkät boxerit yllään.
-Nam, tekeeköhän mulla mieli ruokaa ollenkaa ku sä oot niin herkullisen näkönen. Asser vilkaisee minua hymähtäen ja isken hänelle silmää.
-Gorka, ei taaas. Justhan me päästii sängystä pois, hän nauraa ääneen.
-Mun äitini on kuule opettanu että jos näät jotain tavoittelemisen arvosta ni tee se. Ja mä nään nyt sun herkullisen takapuolen. Virnistelen ja läpsäytän häntä leikkisästi takapuolelle. Asser leikkii että olen näkymätön joten alan nuolla hänen niskaansa ja näykin korvaa.
-Gorka painu hittoon NYT! hän kiljaisee muka suuttuneena ja kääntyy puoleeni. Hän huomaa sen virheeksi vasta kun painan huuleni hänen huulilleen.
-Ei rakas, ei! Asser kääntyy päättäväisesti ja jatkaa ruoan valmistusta.
-No, okei mestarikokki, mitä me tänään syödään? Kysyn leikkisästi, melkein varovaisesti.
-Me syödään kuules paellaa. Asser hymyilee suloisesti minulle. Hämmästyn suunnattomasti. Voisiko hän..?
-Mä muistan, hän hymähtää ja suutelee minua hellästi. Itseasiassa niin hellästi, että meinaan sulaa häneen kiinni.
Muistot täyttävät mieleni ja painan pääni Asserin olkapäätä vasten.
-Oot kyllä aika ihana mies, sanon ja katso häntä suoraan silmiin.
Tunne on sanoinkuvaamaton. Olen kertonut vain Asserille että perheellämme on tapana syödä paellaa juuri kyseisenä päivänä. Koska mummini lempiruoka oli paella ja hän sanoi sen parantavan parisuhteita jos sen nautti oikean seuran kanssa, olimme mummin kuoltua ottaneet paellan nauttimisen hänen syntymäpäivänään perinteeksemme.
Ja nyt, tämä jumalan ruumiillistuma, on tehnyt meille kahdelle paellaa.
-Pirun Asser! Mä taidan tykätä susta, sanon nauraen.
Alan kattaa pöytää.
-Pitäisköhän meijän laittaa puvut päälle ku syödään? Eiks se ois hyvä tapa kunnioittaa sun mummia?
-En mä usko. Ne puvut voi nimittäin rypistyy kun me juostaan sänkyy tän ruoan jälkeen. Asser nauraa ja näpäyttää nenääni etusormellaan.
-Sun kanssa ei sit käy aika pitkäks, hän nostelee ruokaa pöytään. Kaadan meille shampanjaa laseihin. Juomme melkein aina aterialla shampanjaa. Se tuntuu mukavalta kun sen tekee sellaisen ihmisen kanssa josta välittää.
Illalla olemme television ääressä ja selailemme kanavia. Pistän kanavan jolta tulee kauhuleffa. Huomaan kun Asser jäykistyy ja puristaa kättäni.
-Kulta vaiha se jo, hän sanoo kireästi.
Naurahdan hieman. Eihän aikuinen mies voi pelätä kauhuleffoja?
-Gorka laita se hiton kauhuleffa POIS! Asser huutaa jo selvästi paniikissa.
Alan penkoa sohvaa ja katson ruutua samalla. Ruudussa mustiin pukeutunut mies tappaa melkein liukuhihnalta ihmisiä.
Juuri kun löydän kaukosäätimen, Asser syösyy huoneesta. Sammutan television ja juoksen hänen peräänsä.
Kun menen makuuhuoneeseen, näen että hän nyyhkyttää seinää vasten.
-Kulta mikä sulle tuli, menen hänen eteensä ja nostan hänen leukaansa.
-Gorka sä et tajuu, hän selittää katkonaisesti. Kun hänen tärinänsä ja nyyhkytyksensä ei lakkaa, nostan hänet syliini ja painan rintaani vasten. Menen sängylle istumaan Asser yhä sylissäni, peloissaan. Hän kietoo kätensä ympärilleni ja suutelen hänen ohimoaan.
-Anteeks hirveesti rakas. Mä en ikinä oo tienny että sä pelkäät niin paljon..Sä oot mun rakkain kulta ja en koskaan haluu satuttaa sua. Asser nostaa kyyneltyneet silmänsä minua kohti ja säikähdän niiden haavoittuvuutta. Kun en keksi muutakaan, painan huuleni hänen silkkisille huulilleen ja hyväilen hänen selkärankaansa. Hän kiemurtelee sylissäni ja saa kylmiä väreitä yhä uudestaan. Kellahdan selälleni ja vedän hänet päälleni.
-Kulta.. mun oma kulta. Gor, oot mun oma kulta. Rakastan miten hän lyhentää nimeäni.
Rakastelemme koko yön hellemmin kuin koskaan uskoin olevan mahdollista.
Juuri tänä aamuna tunnen rakastavani häntä. Vaikka tunne on vaarallinen, rakastan sitä. Asser makaa intahehälläni ja mutisee jotain unissaan. Hänen kätensä on boxereitteni nauhalla, ja laitan käteni hänen kätensä päälle. Juuri näin haluan olla jokaisena tulevana aamuna.

Semmosta :)

Päivämäärä:   1.6.11 01:50:23

tossa lopussa pitäis lukea et rintakehälläni. Jostain syystä siin lukee ihan muuta :DD

Päivämäärä:   1.6.11 21:39:52

alan nyt kirjottamaan jatkoa :)

Päivämäärä:   1.6.11 21:43:49

itseasias pakko kysyy et saanko kirjottaa imperfektinä? :)

Päivämäärä:   1.6.11 23:47:44

kirjotan siis preesensinä :)

Pete:

Vedän hupun päähäni ja katson taivaalle. Lähtiessäni oli ollut todella nätti ilma ja ei pilven pilveä missään. Jostain oli kuitenkin kai hyvän tuurini nojalla ilmestymässä kunnon sadepilviä. Katson ympärilleni, ja huomaan olevani juuri Asserin kämpän kohalla. Käännyn heidän pihatielleen ja juoksen portaat suoraan ylös. Painan ovikelloa ja hengitän syvään. Nostan hupun päästäni ja ravistelen hieman hiuksiani. Ovi avautuu ja Gorka virnistelee ovella.
-Tuu ihmeessä sisään! Asser ilmestyy hänen taakseen ja kiertää kätensä Gorkan lanteille.
-Ai, velipoika on alkanu lenkkeilemään. Onks tullu liikakiloja.
-Juu, vähän on tissit ja takapuoli kasvanu, sanon ässät suhisten ja nostan pikkurillini ylös.
-Saaks täältä bissee?
-Kuules nyt, herra kuntoilija. Kunnolle ei tee ollenkaan hyvää juoda olutta. Kävisikö kivennäisvesi?
-No joo. Jos se on sitä mitä te juotte noiden espanjalaistenne kanssa. Mitä sitruunanpalasia seassa ja ihan mautonta. Kiitos vaan mut ei kiitos. Bisse käy oikein hyvin. Virnistän Gorkalle anteeksipyytävästi ja kävelen heidän ohitseen keittiöön ja nappaan jääkaapista kylmän oluen. Olut aukeaa sihahtaen, ja otan siitä pitkän hörpyn. Gorka kävelee viereeni ja kaataa itselleen vettä kannusta jossa uiskentelee sitruunaa. Pudistan päätäni naurahtaen ja kävelen olohuoneeseen.
-Mikä meininki jäbät? Ootteko tekemäs tänää jotain erikoista?
-No jaa. Tuskin. Gorka ei oo tottunu tämmöseen suomen yöelämään, joten se ei viihdy missään baareissa tai pubeissa. Sinänsä sääli, voitas pitää nelistään kivaa oikeen kunnolla. Nyökkään hänelle, ja vilkaisen ikkunasta ulos. Ilmeisesti sään säätelijä ei ole huomannut yhtäkkistä intoani ulkoilla, tai sitten olen muuten vain oikeutettu istumaan veljeni luona oluella, koska ulkona sataa vettä kuin saavista kaatamalla.
-Pitäskö sun ilmottaa Erikille tästä? Siis että tulit tänne? Kaivan puhelimeni taskusta ja valitsen Erikin numeron.
-Haloo. Erik vastaa todella hiljaisella ja tuskan täyteisellä äänellä.
-Kulta, mikä sulla on?
-Mun maha on tosi, tosi, toooosi kipee. Erik voihkii hiljaa puhelimen toisessa päässä. Tunnen miten väri kasvoiltani häviää nopeasti. Olen ollut siitä asti todella varovainen, kun Erik jäi auton alle.
-Voi herranjumala. Mä oon siinä ihan just. Pärjää siihen asti!
-Pete..Mä..rakastan..sua. Hänen äänensä särkyy tuhansiksi sirpaleiksi, ja se saa kyyneleet silmiini.
-Nii mäki rakastan sua. Oota ihan rauhassa. Painan punaista luuria ja juoksen eteiseen.
-Asser, tulkaa heittämään mut autolla. Erikillä on joku kohtaus! Asser vetää nopeasti kengät jalkaansa, ja Gorka juoksee edeltä autoon. En voi estää kyyneleitäni valumasta kun istahdan auton penkille.

Juoksen kerrostalomme rappuset muutamalla loikalla ylös ja avaan nopeasti kämpän oven. Soitin jo matkalla ambulanssin, ja Gorka jäi odottamaan sitä alas. Juoksen ensin olohuoneeseen, ja huomaan sen olevan tyhjä. Menen ripein askelin makuuhuoneeseen, ja huomaan Erikin makaavan sängyn vieressä lattialla. Sieppaan hänet nopeasti syliini, ja hän painaa päänsä rintakehälleni.
-Pete..Sattuu.
-Joo, mä huomaan. Kestä ihan vähän aikaa, ambulanssi on tulossa tänne. Juu, ei mitään hätää, rakas. Mä oon sun lähellä koko ajan. Hän kiertää kätensä ympärilleni ja nyyhkyttää rajusti vasten minua.
-Asser, käy avaamassa toi ovi valmiiksi, jos ne tulee. Voi kultapieni älä itke. Ne tulee ihan kohta. Kuulen eteisestä hiljaista matalaa keskustelua, joten arvaan ensihoitajien saapuneen.

vähä draamaa ;)

Päivämäärä:   2.6.11 11:26:37

Pitää kirjottaa imperfektissä! :D Sun kirjotustyyli paranee koko ajan jaja Erik on sulone :3

Päivämäärä:   2.6.11 16:27:47

juu mä vaihan imperfektiin kokonaan.. :D

Lähettäjä: ööä 
Päivämäärä:   2.6.11 16:36:16

pitkästä aikaa luin tätä tarinaa ja jäin koukkuun ::) jatkoa nopeesti!

Päivämäärä:   4.6.11 11:29:39

juu jatkan heti ku kerkeen. päättärihulinaa vähän ni ei viittis istuu koneella :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.6.11 23:52:17

up

Päivämäärä:   10.6.11 13:22:05

kuis te ootte antanu tän pudota?? :oo :D

Lähettäjä: Miittus 
Päivämäärä:   10.6.11 16:01:58

Jatkoa ♥___♥

Lähettäjä: :DDD 
Päivämäärä:   11.6.11 12:11:12

Äää mää lukkii eilen illalla kaikki ekasta lähtinen ja vähän oli paras ja ja jatkoo äkkii !! ♥.♥

Lähettäjä: soffe 
Päivämäärä:   11.6.11 20:10:49

Tooosi pitkästä aikaaa luin taas tätä ja aivan yhtä hyvä ku muistan <; Jatkoaa ♥

Lähettäjä: Paras !! 
Päivämäärä:   12.6.11 21:57:40

Hei voisko joku linkittää sen mitä tulle 2# jälkeen ku ei löytyny

Lähettäjä: Julle 
Päivämäärä:   13.6.11 22:14:04

Erik <3 Seon aina semmone sulone 83 Jatkoa

Päivämäärä:   19.6.11 14:59:07

juu tännekki kirjotan saman, että vähän tohinaa päällä ni ei kerkee kirjottaa ja anteeks laiminlyönneistä mut en todellakaan aio jättää tarinaa kesken, että ei pelkoa (:

Lähettäjä: he/she 
Päivämäärä:   28.6.11 15:11:36

Luin koko tarinan, ja sitä mieltä, että hyvä on! :D sait uuden lukijan justiinsa ^_^
Luin kans sen yhen toisen tarinas ja tykkään siitäki! Jatka sitä myös! :)

Päivämäärä:   28.6.11 22:39:58

anteeks kauheesti tää ainainen laiminlyönti mut mä en vaan oo kerenny kirjottaa tätä ja välillä niin mielikuvitus hevonjeerassa......

Päivämäärä:   30.6.11 10:47:38

jatkapas:)

Lähettäjä: ööä 
Päivämäärä:   2.7.11 22:47:42

up

Päivämäärä:   10.7.11 16:18:32

Pete:

Pudotin virvoitusjuoma-automaattiin kolikon ja nappasin pullon nopeasti mukaani. Kävelin pitkän käytävän päähän ja avasin verhon, jonka takana Erik odotti pääsyä tutkimuksiin.
-Kulta, tässä on sulle juotavaa. Erik yritti hymyillä parhaansa mukaan, mutta häneen sattui niin paljon, ettei naamalle tullut muuta kuin irvistys.
-Kiitos. Hoitaja lupas mun juoda vaan muutaman huikan. Kuulemma tulee ottamaan vielä niitä verikokeita. Painoin pääni alas surullisena siitä, että Erik oli taas sairaalassa.
-Mikä tuli? Erikin kysymys nousi ilmoille todella käheänä ja hiljaisena kuiskauksena.
-Mulla on niin voimaton olo. Jos mä en olis lähtenyt kotoa niin sä olisit päässyt hoitoon paljon aikasemmin. Mä en enää koskaan jätä sua yksin. Mua pelottaa..En kyennyt jatkamaan lausetta enempään, sillä ääneni sortui ja kyyneleet tulvahtivat silmiini.
-Älä syytä itteäs. Ei tää ollu taaskaan sun vika. Luultavasti joku ruokamyrkytys tai muuta vastaavaa. Ei mulla enää oo kauheesti kipuja ku oon saanu kipulääkettä. Hän katseli minua hetken vaitonaisena ja nappasi kädestäni kiinni puristaen sitä lujaa.
-Oothan sä täällä mun kanssa koko ajan?
-Oon. Mä en lähe täältä vaikka poliisit tulis hakemaan. Mä en koskaan enää anna sun olla yksin. Erik veti käteni kasvojensa eteen ja suuteli nimetöntäni pitkään sormuksen kohdalta. Kurotuin hänen yläpuolelleen ja painoin huuleni hänen huulilleen juuri kun salamavalo välähti. Käännyin ympäri ja näin Gorkan ja Asserin virnistelevän oviaukossa kameran kanssa. He astelivat sängyn viereen ja nappasivat kummatkin Erikin käsistä kiinni.
-Sä paranet kyllä tosta. Ei sulla oo mitään vakavaa siellä. Asserin ääni oli hiljainen ja karhea. Silloin tajusin kuinka paljon Erik meille kaikille merkitsee. Ei ainoastaan minulle vaan koko perheellemme. Gorka silitti hänen kättään hiljaa peukalollaan ja hymyili Erikille. Asser ojensi kameran salaisesti selkänsä takaa minulle, ja näppäsin heistä kolmesta myös valokuvan. Annoin kameran takaisin Asserille ja otin Erikin päästä kiinni kummallakin kädellä.
-Sä oot mun kulta. Heti sen sanottuani painoin huuleni tiiviisti hänen huulilleen.

-----

ei pysty nyt kirjottamaan enempää mutta toivotaan että tykkäätte!

Päivämäärä:   10.7.11 18:07:42

sulosia ;)

Lähettäjä: Jorppa|norppa 
Päivämäärä:   12.7.11 02:37:14

Ahh <3 Luin tässä just nä kaikki osat.. Sait uuden lukijah. Rakastan sun tyyliä kirjottaa.

Päivämäärä:   12.7.11 09:56:20

Asser:

Palasimme Gorkan kanssa sairaalasta vietettyämme siellä viisi pitkää tuntia. Lääkärit eivät tienneet vielä lähtiessänikään mikä Erikillä oli. Olin juuri keittämässä kahvia kun Gorka huokaisi kuuluvasti selkäni takana. Käännyin katsomaan häntä ja sydämeni jysähti oudosti katsellessani tätä lihaksikasta kroppaa ylävartalo paljaana ja silmät tummuneina surusta. Gorkan mustat paksut hiukset olivat suloisella pörröllä ja hänen poskellaan vieri kyynel. Menin Gorkan luokse ja vesin hänet tiukasti itseäni vasten. Gorka ei vastustellut vaan painoi päänsä olkapäälleni.
- Mikä sulla on kulta? kysyin hiljaa.
- Mun serkku joka kuoli sillon viime vuonna.. niin se oli mun vika. Mä en kerenny viedä sitä sairaalaan. Ja se valitti hirveetä mahakipua. Siinä sairaalan pihalla se sitte kuoli.
Olin pitkän aikaa hiljaa.
-Gorka, sanoin huolellisesti, - ei se ollu sun vika että se kuoli. Et sä olis voinu sille mitään. Mä muistan ku se tapahtu ja lääkärit sano että ne oireet ei oo niin pahoja aina.
Gorka käännähti vihaisesti katsomaan minua.
- Mitähän helvéttiä sä kuvittelet tietäväs! SE OLI MUN VIKA! Mä olen kyllästyny tohon sun suojeluun! Sä et tidä mistään mitään! Gorka sähisi vihaisena ja riuhtaisi itsensä irti minusta. Hän kääntyi kannoillaan ja meni makuuhuoneeseen.
- Ja tälle tulee piste! hän kiljui raivoissaan. Yleensä minua huvitti hänen äänensä korkeus, mutta nyt se oli vain pelottavan hysteeristä huutoa.
Kävelin rivakasti hänen perässään makuuhuoneeseen, mutta hän kolisteli jo kylpyhuoneessa.
- Kulta..yritin aloittaa mutta samassa tunsin iskun kasvoissani. Lensin selälleni enemmän järkytyksestä kuin voimasta. Pyyhin kämmenelläni nenääni ja näin kuinka verta jäi käteeni. Gorka järkyttyi itse enemmän kuin minä ja pillahti itkuun.
- No! NO! Asser mi amor.. hän sopersi hätäisesti.
- Rakas.. hän itki hysteerisesti ja tiputtautui lattialle itkemään. Olin jo noussut seisaalteni ja katsoin häntä.
- Anteeks kulta, anteeks kauheesti rakas! Ei mun pitäny sua lyödä kulta koska mähän rakastan sua niin hirveesti! Anna anteeks mun oma Asser!
Nostin hänet varovasti syliini ja laskin sängylle. Painelin suukkoja pitkin hänen kasvojaan enkä välittänyt verestä joka tahri paikkoja. Juuri sillä hetkellä tunsin vain tarvetta pitää häntä siinä, aivan lähellä itseäni, lähellä sydäntäni. Hän painoi päänsä rinnalleni ja kellahdimme selällemme. Itkimme molemmat ja pyyhimme toistemme kyyneleitä. Jonkin aikaa maattuamme nukahdimme sylikkäin. Gorkan pää painettuna rintakehälleni, hänen huulensa kaulallani, ja käteni hänen kädessään.

Heräsin jonkun ajan kuluttua siihen, että Gorka pyyhki hellästi kuivunutta verta kasvoiltani kostealla lapulla. Hän hymyili hellän varovaisesti minun avatessa silmäni.
-Asser.. Saanko anteeks? Se oli vihon viimenen kerta ku mä kosken suhun.
- Viimenen? Toivottavasti ei oo, koska sä oot tällä hetkellä aika söpö ilman paitaa.
- Mä tarkotin että kosken silleen.. valtaväkisin.. hän selitti ja nauroin ääneen.
- Kulta tarkottaa varmaan väkivaltasesti.. sanoin hellästi ja kiskoin hänet päälleni. Hän katsoi minua pitkään silmiin ja sanoi hiljaa: - Mä rakastan sua. Sitten hän napitti minua noilla uskomattomilla silmillään ja painoi silkkisen pehmeät huulensa huulilleni. Kiedoin kädet hänen selkäänsä ja kieräytin hänet alleni.
- Oonko mä kertonu miten paljon mä rakastan sun silmiä? kysyin.
- Musta tuntuu et yhtäpaljon ku mä tykkään sun.. hän sanoi vihjailevasti nostellen kulmiaan. Punastuin silkasta mielihyvästä ja suutelin häntä pitkään.
-Ehkä meijän pitäis käyttää SITÄ nyt, jos sä kerran NIIN paljon siitä tykkäät. Gorka tarrasi takapuoleeni ja kuiskasi huuliani vasten:- Niimpä...

Päivämäärä:   12.7.11 12:49:11

owsows ;);) Jatka♥

Päivämäärä:   17.7.11 12:57:42

no täähän on tippunu.. :o

Lähettäjä: Nooraa 
Päivämäärä:   19.7.11 00:45:17

ooi jatkoaa =)<3

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   27.7.11 15:06:05

kuis te nyt annatte näiden kahen tippua?? :D

Päivämäärä:   27.7.11 15:12:58

Ei anneta ! :D

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   28.7.11 16:54:47

pitäkää näitä ylhäällä ku en jaksa aina ettiä :D:D juu jatkoo tulee tässä tänään-huomenna-ylihuomenna viimeistään. :)

Päivämäärä:   28.7.11 18:19:21

okei (; Mahollisimma pia♥

Päivämäärä:   9.9.11 13:36:56

niin eli sain vuoden bannit ht.nettiin niin tästä lähtien tulee noin kerran viikossa yks piiiiiiiitkä pätkä...

LähettäjäPaulipoika 
Päivämäärä:   9.9.11 22:01:27

..kui?:D

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   13.9.11 22:12:07

lol ei täs oo enää bannei (:: enjoy babes ;)

Pete:

Kiedoin käteni Erikin ympärille ja lähdin saattamaan häntä ulos sairaalasta. Hän lenkutti hieman, sillä jalkoja ei oltu käytetty vähään aikaan, ja kolarissa syntyneet murtumat vihloivat kuulemma vieläkin välillä. Nappasin rakkaimpani syliini ja painoin suudelmia hänen poskelleen.
-Voi hemmetti, että ärsyttää ku sulle tapahtuu aina kaikkee tyhmää.
-Älä nyt, Pete. Ei toi onneks ollu sen kummempaa kun oireileva umppari. Toivottavasti se kuitenkaan ei ala myöhemmin hillumaan. Hymyilin hänelle leveästi.
-Oot ihan höpsö.
-Hei, kyllä sä voit mut maahan laskea, mä en oo mikään raajarikko.
-En laske, koska en kanna sen takia että sä et pystyis ite kävellä. Sä oot mun suurin rakkaus ja mä voisin kantaa sua vaikka maailman ääriin.
-Oikeesti. Mä haluan kävellä ite, koska oon maannu tuolla niin kauan. Laskin hänet varovasti maahan ja nappasin kädestä kiinni puristaen lujasti.
-Kävelläänkö me? Mä voin kantaa sit jos et ite jaksa...
-Jaksan! Älä aliarvioi mua. Irvistin hänelle ja lähdin kävelemään kotiamme päin. Vähän matkaa käveltyämme aloin kuulla Erikin huohottavan hiljaa. Katsoin häntä kulman kurtussa, ja hän hieraisi polveaan hieman.
-Noni, pidä kiinni. Nappasin pojan syliini ja lähdin kävelemään ripein askelin asuntoamme kohti.
-Päästä mut, kyllä mä kestän.
-No en päästä. Ei noi koivet parannu ikinä jos sä väkisin rasitat niitä.
-Mä alan huutaa apua kohta.
-Siitä vaan. Mä sanon että sä oot sekasin päästäs ja karkasit hoitolasta. Erik nauroi raikuvasti yrittäen samalla päästä otteestani.
-Sä teet mun kantamisesta huomattavasti hankalempaa kun riuhdot.
-Ei haittaa. Sä ansaitsen sen.
-Haluutko kuulla mitä sä ansaitset? Erik katsoi silmiäni vakavana ja hivutti päänsä aivan korvaani kiinni ja kuiskasi korvaani.
-No mitä, kulta? Hän tiesi, että korvat ovat minun heikko kohtani ja härnäsi tahallaan.
-Voi hemmetin vaikee penikka. Käyttäydy tai..
-Tai mitä? Hän jatkoi vihjailevaa kuiskutteluaan ja sai minut hulluuden partaalle. En kuitenkaan hänen kiusakseen laskenut poikaa maahan vaan nopeutin tahtiani. Avasin kerrostalomme alaoven nopealla liikkeellä ja pujahdin vihjaileva kiharapää sylissäni hissin eteen.
-Paina nappia.
-En.
-Paina nyt.
-En paina. En jaksanut enää vängätä, vaan lähdin harppomaan portaita. Erik kiljaisi yllättyneenä ja sai minut nauramaan. En laskenut häntä edes silloin kun avasin asuntomme ovea. Taiteilin oven hienosti auki ja loikkasin sisään vetäen oven jalalla perässämme kiinni. Kannoin Erikin suoraan makuuhuoneeseen ja laskin hänet sängylle. Menin itse perässä hänen päälleen hitaasti. Hän kieräytti minut alleen, ja istu hajareisin päälleni. Hitasti hän alkoi lähentyä kasvojani. Juuri kun huulemme olivat koskettaa toisiaan, hän käänsi päätään aavistuksen verran niin, että hän suuteli poskeani. Huulet siirtyivät hiljalleen kohti korvaani. Tuo herra sai minut kyllä hyrisemään mielihyvästä. Erik näykkäsi varovasti korvaani ja alkoi siirtyä hiljalleen kaulalle. Hän nuolaisi kielensä kärjellä kaulaani. Voihkin jo hiljaa. Hänen kätensä eksyivät paitani alle hivelemään vatsaani. Halusin niin palavasti suudella Erikkiä, että mieleni teki riuhtoa hänet väkivalloin ylöspäin. En kuitenkaan tehnyt sitä, sillä tiesin Erikin jatkavan niin kauan kuin hän itse halusi. Nautin tuon jumalaisen ihmisen jokaisesta kosketuksesta niin paljon, että tunsin nousevani pian lentoon.

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   15.9.11 14:36:19

öhöm, lukeeko tätä kukaan?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.11 15:22:42

lukeeeeeeeeeeeeeeeeee<33333333333333333333

Lähettäjä: öä 
Päivämäärä:   15.9.11 17:08:07

Lukee ja ihana tarina ja mielenkiinto lisääntynyt huomattavasti kun on tullut nuo Gorka ja Asserkin mukaan :)
En aikasemmin ole jaksanut alkaa kommentoimaan mutta päätin nyt kuitenkin kommentoida :)
Miten muuten se sun toinen tarina että ootko sitä jatanut ja jos et niin millon tulee jatkoa sillekkin? Se on niiiiin ihana tarina kans että huhhuh :P

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   15.9.11 18:54:46

uuh, jatkan kumpiakin niin paljon kun kerkeen mutta kun tää on jotenki niin erikoinen tilanne mulle että oon just alkanu seurustelemaan (okei kolme viikkoo sit :D) ja koulua on, töitä on, niin vähän tökkii toi mun kirjottaminen mut olis ihan kiva jos jaksatte silti roikkua mukana (:: yritän olla mahollisimman tunnollinen kirjottaja :I

Päivämäärä:   15.9.11 22:10:10

ovss <3 ihana ku jatkoit, tää on huippu tarina :))

Päivämäärä:   16.9.11 16:55:06

JA ONNEA (:(:

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   17.9.11 00:51:29

soffe/ kiitoksii (::

Pete:

Vedin Erikin lähemmäs minua, ja tuo tuhisi suloisesti unissaan. Hän kiersi kätensä lujasti ympärilleni ja painoi päänsä alastomalle rintakehälleni. Painoin suudelman hänen otsaansa. Hän oli maailman suloisinta katseltavaa, varsinkin hänen nukkuessaan. En tiennyt juurikaan mitään niin viattoman suloista pitkine tuuheine silmäripsineen ja rusottavine punaisine huulineen. Hän oli joku jumalolento. Tai sukua sellaiselle. Tuuheat kiharat, jotka välillä valahtivat hänen kasvojensa eteen, ja silloin hänen kauniit kätensä siirtyivät siirtämään ne pois. Rakastin häntä. Koko sydämestäni ja sielustani ja jokaimesta solustani. Se tuntui turvalliselta. Että minulla oli joku johon pystyin luottamaan ja tukeutumaan tarpeen tullessa. Joku jolle itkeä, kertoa tyhmiä vitsejä, tai muuten vain rupatella.

Siirsin Erikin varovasti päältäni ja nousin ylös. Kävelin keittiöön ja napsautin kahvinkeittimen päälle, jonka Erik oli laittanut illalla valmiiksi. Tein muutaman leivän ja puristin vielä appelsiineista mehut laseihin, ja kannoin ne makuuhuoneeseen.
-Huomenta kulta. Erik raotti hieman silmiään, ja hymyili.
-Huomenta. Hän räpsytteli silmiään niin vastustamattoman suloisesti, että minu oli pakko laskea tarjotin yöpöydälle ja suudella häntä hellästi.
-Hemmetti ku jotkut osaa olla niin magneettipitosia ilman että tekee sen eteen mitään.
-Tai sit mä olin niin säälittävän pikku rääpäleen näkönen, että sun oli pakko vähän lohduttaa mua.
-Et sä oo säälittävä rääpäle. Pieni kylläkin. Tai no et ihan kokonaan.. Erik veti minut päällensä ja suuteli minua nopeasti. Nostin päätäni sen verran, että pystyin tarkkailla hänen kasvojaan joka sekunti.
-Tää tuntuu niin mukavalta että sä tuot mulle aamupalan, kehuskelen mua ja sitte vielä samalla oot ite niin laittoman sulonen pelkissä boksereissa. Oikeestaan mun mielestä tää tuntuu vaan kivalle sen takia koska pääosassa on sinä. Ihan sama vaikka sä tekisit jonkun säälittävän lanteenketkutustanssin mun edessä, mut sinä teet sen. Se on tärkeetä. Painoin nopean pusun hänen nenälleen ja nousin ylös hänen päältään.
-Nyt syöt, kulta, että jaksat koko paivän olla yhtä komeena kun nyt. Nauroin ilkikurisesti ja lähdin kylpyhuoneeseen.

aika lyhyt mutta.......

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   18.9.11 21:23:20

kröhöm. joku tarina kenties hieman menettänyt suosiotaan ku ei kukaa jaksa kommentoida..

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   18.9.11 21:36:03

eijei minä ainaki luen,mutta en jaksa yleensä kommentoida :D nytte tuli ihan akuutti tilanne nii oli pakko.. Ja tulin katsomaan että oliskohan tullu jatkoa ;)

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   18.9.11 21:45:17

Lähettäjä: asd
Päivämäärä: 18.9.11 21:36:03

eijei minä ainaki luen,mutta en jaksa yleensä kommentoida :D nytte tuli ihan akuutti tilanne nii oli pakko.. Ja tulin katsomaan että oliskohan tullu jatkoa ;)

no siinä tapauksessa, pitäkää ylhäällä ;)) oikeesti syö inspiraatioo aina kaivella jostain hevonperseestä tää ja sit kattoo ku joku yks kommentti et ''jatkoo(:'' ::::D

Päivämäärä:   20.9.11 19:39:58

Eeei oo menettäny suosiota <; ja jatkoa, on nuo ylisulosia :):)

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   25.9.11 14:39:38

Asser:

-Kulta haluutko sä tulla sieltä kylppäristä jo vai pitääks mun kusta keittiön lavuaariin? Huutelin Gorkan ollessa jo toista tuntia kylpyhuoneessa.
-Odota, hän huusi ja tuli avaamaan oven. Suukotin Gorkan pikkuruista suuta ja painelin hänen ohitseen.
-Voitaisko tänää käydä yhessä kaupas että säki opit vähä puhumaa suomee? Katsoin Gorkaa hänen ajaessa partaansa. Gorka käännähti katsomaan minua merensinisillä silmillään ja hymyili valloittavasti.
-Enkö mä osaa jo? Hän uteli.
-Et, virnistelin takaisin ja pörrötin hänen hiuksiaan.
-Ja kaiken lisäks mä haluisin että sä antaisit sun parran kasvaa, koska se sopii sulle. Näyttäisit enemmän mieheltä.
-Nyt riittää, Gorka tönäisi minua kauemmas. Otin hänen rinnuksistaan kiinni ja vetäisin leikkisästi hänet itseäni vasten.
-Päästä mut, senkin apina. Tää paita rypistyy. Päästin hänet ja kävelin eteiseen ja aloin laittaa takkia päälleni.
-Kulta! Etkö sä laita sun hiuksia? Gorka kysyi laittaessaan kenkiä jalkaansa.
-Ai tohon lähikauppaa? En viiti vaivautua, sanoin hymyillen samalla.
-No mut mä ajattelin et käytäis ensin vaatekaupoissa..
-No mut enkö mä kelpaa, kysyin.
-Kelpaat. Noni mennään, Gorka tarttui käteeni ja veti perässään ulos.

Kirjotan illalla lisää :)

Lähettäjä: nakkisoturi 
Päivämäärä:   25.9.11 15:57:46

Voisit kirjottaa pitempiä pätkiä, eikä koko ajan tollasta rakastan-sua-kulta-oot-seksikäs-pannaan-nyt-heti-uh-ah juttuu. Alusta asti oon seurannu, mut nyt ei enää jaksais ku menee samaa rataa koko ajan.

Päivämäärä:   25.9.11 17:20:48

pitempiä sais olla mutta hyippua silti :):)

Päivämäärä:   25.9.11 21:03:23

aika paljastaa yks juttu..mun kaksonen kirjottaa gorkaa ja asseria ja mä kirjotan muita (::

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   27.9.11 21:55:09

ja tää kaksonen sattuu olemaan pahoillaan siitä et toi vika pätkä on tollanen tyhmä. siin oli oikeesti idea mut sit en kerenny kirjottaa sitä pätkää ja se lähti tollasena tyhmänä juttuna :D
kirjoittelen siis tällä nimimerkillä.. :D

Päivämäärä:   28.9.11 16:09:45

mää en kehtais näyttää tyylii ees omalle veljelle omia kirjotuksia XDXD muttamutta, jatkoa ;)

Päivämäärä:   1.10.11 23:32:31

Jatkuu siis Gorkan näkökulmasta. Ja tos edellises pätkäs tosiaan oli joku idea mut mä kadotin sen. :') Joten keksin uuden jutskun :D

Heräsin yöllä outoon ääneen. Aivan kuin joku radio olisi jäänyt auki. Niin, sen täytyi olla, eihän meijän kämpässä nyt naisia käyny. Hymyilin itsekseni pelkälle ajatukselle. Painoin silmäni kiinni mutta havahduin täysin kun kuulin kolauksen. Käännyin Asserin puoleen mutta toinen puoli sänkyä olikin tyhjä.
Nousin nopeasti, ehkä liiankin nopeasti koska huone keinahti silmissäni. Tassuttelin pelkät teräsmies-boxerit ylläni keittiöön.
Keittiössä minua odotti yllätys. Serkkuni Judie jutteli Asserin kanssa. Tai pikemminkin Judie kuunteli itkien Asserin rauhallista puhetta. Kumpikaan ei huomannut minua joten yskäisin.
-Ai Gorka sä heräsit, Asser hätkähti hiukan.
-Joo, kuulin outoo ääntä ja pakko oli tulla kattoo ku sä olit hävinny johonki.
-Joo, en viittiny herättää sua mut Judie soitti sun puhelimeen kun sä nukuit ja mä vastasin. Se sano tulevansa seuraavalla lennolla tänne.
-Ai? Monen aikaa se soitti? Katsoin kysyvästi Asseria.
-Joskus illalla yhentoista aikaa mut mehän mentii jo kymmeneltä nukkuu, ja se kerkes jo tulla tänne.
Vilkaisin ihmeissäni kelloa ja huomasin sen olevan jo kuusi aamulla.
-No, Judie, sanoin vaihtaen samalla espanjan kieleen, miks sä täällä oot? Ja onks sattunu jotain?
-Mä.. tai siis sähän tiedät kuinka äkkipikanen Alberto saattaa olla. Se sai tietää että kun mä olin jäänyt ylitöihin niin olin kahestaan Cicilion, mun pomon kanssa. Ja se suuttu ja löi mun pomoa niin paljon et se joutu sairaalaan. Ja mä ihan varmasti menetin työpaikan. Judie pillahti uudestaan itkuun ja nostin käteni ja silitin hänen poskeaan.
-Hei, sä oot täällä nyt ja me voidaan kattoa yhessä mitä tehdään. Nyt sun kannattaa nukkua jos et oo saanu kunnolla nukuttua.
Teimme Asserin kanssa nopeasti pedin Judielle. Kun hän oli nukahtanut, menimme makuuhuoneeseen ja istahdimme sängylle juttelemaan.
-Annetaa sen jäädä niin pitkäks aikaa kun se ite haluaa, sanoin ja katsoin kysyvästi Asseria. Hän nyökkäsi.
-Eikai siitä haittaakaan oo, hän hymähteli.
-Onneks mulla on sut, sanoin katsellen samalla hänen kullanruskeita silmiään.
-Niimpä, hän nojautui ylleni ja painoi hellän suukon huulilleni. Asettauduimme makuulle ja Asser vaati että menisin hänen kainaloonsa.
-Öitä, rakas ihana pikku Gorka.
-Pieni? No öitä, ritari.
Asser taisi hieman naurahtaa lausumistaidoilleni mutta painoi huulensa hiuksiini ja hetken päästä olimme molemmat unessa.

Heräsin vain parin tunnin päästä siihen että Asser kantoi teekupin vuoteeseen.
-Hitto, Asser, eikö me olla sovittu et sä et kanna juomia sänkyyn? Katsoin närkästyneenä kuppia.
-No tää on se kuuluisa poikkeus, hän virnisteli näyttäen pikkupojalta.
-No tää on sit poikkeus senki suhteen et nyt on sun vuoro viedä lakanat pyykkiin, sanoin ilkikurisesti ja juoksin nopeasti huoneesta väistäen samalla tyynyä, jonka Asser heitti.
Kurkistin olohuoneeseen ja huomasin, että Judie oli vielä aivan unessa. Hipsuttelin keittiöön, ja otin teemotin ja sanomalehden ja menin makuuhuoneeseen Asserin kainaloon istumaan.
-Aha, herra tottelee sitten itekki talon sääntöjä. Asser sanoi matkien puhetapaani. Suikkasin suukon hänen poskelleen ja ryystin teetäni tahallisen voimakkaasti. Asser pörrötti hiuksiani ja naurahti.

Jonkun ajan kuluttua nousimme ja aloimme valmistaa myöhäistä aamiaista. Kun se oli lähes valmis, Judie kömpi keittiöön hiukset suloisessa pörrössä ja hieroi otsaansa.
-Voinko mä auttaa? hän kysyi espanjaksi.
-Ei sun tarvitse, minä ja Asset puhuttiin samaan aikaan.
-Okei no mä käyn suihkussa, jos se vaan sopii.
-Sopii sopii, ne pyyhkeet on siinä yläkaapissa. Ja tönäset siitä ne Gorkan meikit sivuun jos ne on tiellä, Asser virnuili täydellisellä espanjankielellään ja väisti heilahtavaa kättäni.

Aamiaispöydässä oli hiljainen tunnelma. Judie päätti katkaista hiljaisuuden.
-Voisinko mä jäädä teijän luokse asumaan vaikka kaheks viikoks? Ku mulla on töissä muutenki lomaa. Eikä huvittais nähä Albertia vielä.
-Tottakai sä voit jäädä, mä voin mennä Petelle ja Erikille asumaan siks aikaa, Asser huomautti. Käännähdin yllättyneenä katsomaan Asseria.
-Eiköhän me kolmestaanki pärjätä täällä. Judie hymyli kiitollisena.
-Mennäänkö tänää käymää niillä kaksospojilla, Judie kysyi käyttäen Petelle ja Erikille antamaansa lempinimeä. Virnistin itsekseni kun ajattelin "kaksospoikien" yllättyneitä ilmeitä.
-Joo, no käydään vaa. Mul oli muutenki asiaa Petelle.

Pete ja Erik hyppäsivät innnoissaan Judien kaulaan kun näkivät hänet.
-Hui Judie kun susta on tullu iso tyttö, Pete kiusoitteli Judiea.
-Niin, oonhan mä jo kakskytkolme vuotta, Judie leikki muka järkyttynyttä.
-Kahvia, Pete, kahvia, Erik hoputteli.
-Mennään. Pete teki kiusallaan kunniaa Erikille ja otti vastaan läpsäisyn.

Semmosta. :D Arvatkaa mitä? kauaa tää kulta-rakastan-sua-uh-ah-juttu ei enää kestä >:)

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   3.10.11 22:33:58

OOW, JATKOA (:

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   13.10.11 19:17:24

no voihan hitsi tää on pudonnu :/

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   15.10.11 00:24:54

täs on nyt kirjotusvaihees sellanen faittis et toivottavasti jaksatte odottaa..

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   16.10.11 11:51:54

upp (:

Päivämäärä:   22.10.11 16:58:03

KOMMENTTEJA NII JATKAN :)

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   22.10.11 18:05:45

kommentti :D

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   24.10.11 17:25:01

Noi nyt tulee sitä jatkoa :D

Asser:

Kävelin keittiöön aikaisin aamulla. Vilkaisin kelloa. Kuusi aamulla. Olin herännyt kauheaan päänsärkyyn. Judie oli majaillut meillä jo kolmatta viikkoa, ja se alkoi raastaa minun ja Gorkan välejä totaalisesti. Eilenkin kun Judie oli ollut Petellä ja Erikillä käymässä, olimme tapelleet kaksi tuntia.
Kävelin makuuhuoneeseen ja hetken mielijohteesta painoin huuleni Gorkan poskelle. Hän huitaisi kädellään minut pois.
- Voi hélvetti onko pakko herättää? Hän mulkaisi minua vihaisesti ja suutuin totaalisesti. Yritin peittää suuttumiseni jäätävän asenteen alle.
- Aijaha, mä lähen. Sitä mä vaan.
- Minne? Gorka kysyi ihmeissään.
- Hotellii. Kai. Tai ihan mihin vaan. Ei tommosta jaksa kattoo kukaan. Hetkessä Gorka oli aivan hereillä. Hän kalpeni ja katsoi minua suurilla silmillään. Hänen äänensä nousi falsettiin, niinkuin aina kun hän suuttui.
- JODER! Etsä voi lähteä..
-Ai miksen? Estääks joku mua, katsoin halveksivasti Gorkan kasvoja. Hänen ilmeensä jähmettyi ja hän painoi päänsä takaisin tyynyyn.
Pakkasin nopeasti parit vaatekerrat laukkuun ja olin jo poistumassa makuuhuoneesta, kun kuulin takaani jotain mutinaa. En saanut selvää Gorkan puheesta enkä edes että kummalla kielellä hän puhui. En jäänyt miettimään sitä vaan vetäisin nopeasti kengät jalkaani ja poistuin asunnosta.

Gorka:

Asser siis aikoi lähteä. Kuulin kun hän pakkaili vaatteitaan laukkuun ja yritin kuumeisesti miettiä miten saisin Asserin jäämään. Samassa muistin mitä äitini oli sanonut. Jos ihminen rakastaa toista oikeasti, hän ei voi lähteä kuullessaan rakastavansa ihmisen tunnustavan rakkautensa.
-Te quiero, mi vida, mi amor, sanoin tyynyäni vasten ja uskoin Asserin kuulleen. Hän pysähtyi hetkeksi ovella, mutta jatkoi matkaa ulos ovesta. Painoin pääni lohduttomana tyynyäni vasten. Vedin peiton päälle ja annoin itkulle vallan. Halusin pois tästä kaikesta, pois tästä surkeasta tilanteesta. Jossain vaiheessa taisin nukahtaa uudestaan.
Kun heräsin, Judie oli lähtenyt ja jättänyt lapun keittiön pöydälle. "Cicilio soitti. Hän sanoi haluavansa jutella kanssani, joten lähdin takaisin. En raaskinut herättää. Soitellaan! Kiitos."
Painoin pääni vasten keittiön työtasoa.
- Hiton hiton hitto! Tunsin vain syvää uupumusta. Asserin kanssa oli jo pitemmän aikaa mennyt huonosti. Enkä silti olisi voinut uskoa että hän voisi jättää minut. Eihän hän toki sitä vielä ollut tehnytkään.

Parin päivän päästä Asserin lähdöstä. Olin juuri tullut salilta ja heitin jo eteisessä paidat pois yltäni ja menin makuuhuoneeseen. Olin jo vetämässä housuja jalastani, kun huomasin Asserin. Jähmetyin paikoilleni, ja ilo täytti jokaisen soluni. Olin jo kävelemässä Asserin luokse painautuakseni häntä vasten, kun hän puhui kylmällä äänellään.
- Se on ohi, Gorka. En tajunnut sanoja joita hän käytti mutta uskoin arvaavani oikein.
- Jätätkö.. sä mut? Kysyin tuskin kuuluvalla äänellä. Tunsin tuskan musertuvan rintaani, ja täyttäen koko kehoni.
- Joo. Hän katsoi silmiini mitäänsanomattomalla ilmeellä ja käveli ohitseni suuren kassinsa kanssa. Pidättelin kyyneleitä vaivalla, mutta päätin etten alkaisi pillittää kuin pikkutyttö.
Katsoin Asseria. Tuota suuta, joka hymyillessään sulatti sydämeni. Noita käsiä, jotka pitivät minua niin hellästi. Tuota rintakehää, noita hartioita. Silmiä, joita katsoessani olin aiemmin unohtanut kaikki murheeni. Tunsin itseni niin pieneksi. Niin tyhjäksi. Tätä en ollut osannut odottaa edes pahimmissa painajaisissani.
Käännyin hiljaa ja kävelin suihkuun. Suihkuttelin turtana pitkän tovin ja kun tulin pois suihkusta, Asser oli poissa. Poistunut asunnostamme, jonka yhdessä olimme sisustaneet. Tunsin suurta halua rikkoa paikat. Kävelin keittiöön ottaakseni viinapullon kaapista, ja keittiön pöydällä oleva esine sai minut murtumaan täydellisesti.
Nyyhkytin rajusti katsellessani asuntomme avainta, ja kaunista kultaista joutsenta, jonka olin lahjoittanut Asserille. Otin kultaisen joutsenen varovaisesti käteeni ja painoin sen rintaani vasten.

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   24.10.11 17:26:23

Ärsyttävän tönkkö pätkä tuli. Raivostuttavaa.

Päivämäärä:   24.10.11 20:52:00

Voi raukka Gorka :( Oli kyl vähä tökstöks pätkä, mut eiköhä se siitä.

Päivämäärä:   24.10.11 21:30:43

surulline )::

Päivämäärä:   24.10.11 21:36:10

Erik:

Työnsin parvekkeen oven jalallani kiinni ja istahdin Peten syliin tuolille. Nappasin tupakan hänen suustaan ja aloin polttaa sitä itse.
-Voi hiton penikka. Enkö mä saa edes sitä saamarin aamuröökiä vetää yksin?
-Et. Mitäs asut mun kanssa, hiton vanhus. Käännyin silittämään hänen silmäkulmaansa.
-Kato nyt. Hirveesti ryppyjä. Sä oot vanha. Pete virnisti minulle ja veti minut lähemmäs itseään.
-Voisitko joskus polttaa oman röökin?
-En, koska niiden sytyttäminen on liian työlästä, varsinki sillon ku nään että sulla palaa jo valmiiks. Pete naurahti matalasti ja silitti jalkaani.
-Tästälähtien mä odotan että sä sytytät ensin. Painauduin häntä vasten ja huokaisin hiljaa.
-Mitäs huokailet siinä, pentu?
-Tuntuu ihan oudolta että me, parhaat kaverit ei enää olla parhaita kavereita vaan jotain seurustelijoita.
-Hyvä sanavalinta. Voitko nousta, seurustelija? Mä meen keittämään kahvii ja tekee jotain aamupalaa meille. Mennääkö tänää baarii? Nousin nopeasti Peten sylistä ja istahdin takaisin tuolille polttamaan tupakan loppuun.
-Joo, mennään vaan. Pyydetääkö Asser ja Gorka.
-Kulta..ei me voida kun ne...on eronnu. Asser kerto tänään.
-Aijahas, et sitte kertonu mulle? Katsoin häntä loukkaantuneena.
-No en muistanut. Ja se muutenki soitti ihan vähän aikaa sitte.
-Okei. Mee tekee sitä aamupalaa ja muista käydä ruuvaamassa se ovenkava. Hän oli juuri vetämässä ovea kiinni, kun muistin ettei meillä ole mitään ruokaa kaapissa.
-Rakas? Mee käymää kaupassa. Tänää pitäs varmaan syödä jotain. Pete muljautti silmiään ja hymähti myöntävästi. Menin hänen perässään sisälle ja istahdin stereoiden eteen, ja aloin etsiä levyhyllystä satojen levyjen joukosta Green Dayn Amerikan Idiot- levyä. Selasin kaikki levyt moneen kertaan läpi, löytämättä sitä kuitenkaan.
-Pete! Hänen pörröinen hiuspekonsa ilmesti olohuoneen ovelle ja katsoin häntä kysyvästi.
-Missä on mun American Idiot? Hän raapi päätään ja yritti selvästi saada päähän, missä se on.
-Ei mitään hajua. Ootko kattonu, jäikö se sun läppärin sisään ku sä poltit niitä biisejä sillon? Nousin hakemaan kannettavani ja hetken päästä levyn olinpaikka paljastui. Laitoin sen stereoihin ja volumet niin kovalle, että kohta ovikello soi. Menin bokserisilleen avaamaan ulko-ovea, ja oven takana seisoi noin minun ikäinen nuori tyttö. Hänen kiukkuinen ilmeensä kuitenkin haihtui punastumiseksi, ja virnistin hieman.
-Voisitko..tota..kun kello on vasta puol seittämän aamulla..on Green Day ihan hyvä, mutta..kun mun pitäs nyt saada nukkua ja..
-Okei. Laitan pienemmälle. Hyvää aamunjatkoa. Työnsin oven kiinni hänen edestään ja kävelin keittiöön nauraen.
-Se likka kävi tossa ovella. Se joka anto sen numeron sun kautta mulle sillon rapussa. Pete kääntyi katsomaan minua ihmetellen ja leikin tietämätöntä.
-En mä tiedä miks. Ehkä se on joku musiikkivihaaja? Pete purskahti nauruun ja ojensi minulle kahvikupin.
-Tässä on maitoa.
-Ja?
-Mä en käytä kahvin kanssa maitoa, herra hyvä. Pete huokaisi pitkään ja otti kupin kädestäni. än kaatoi kahvit nopealla liikkeellä lavuaariin ja täytti kupin uudelleen kahvilla.
-Onko nyt hyvä? Ainii, anteeks. Mä unohdin kultasen kahvikupin. Näytin hänelle kieltäni ja kävelin takaisin olohuoneeseen. Laitoin musiikin takaisin päälle, mutta hieman pienemmälle kuin äsken.

Pete:

Tilasin ties kuinka monennen drinkin ja join sen melkein yhdellä kulauksella alas. Käännyin lähteäkseni tanssimaan, mutta edessäni oleva näky sai minut jähmettymään aloilleni. Erik suuteli jotain arviolta 20-vuotiasta tyttöä kiihkeästi. Lasi tipahti kädestäni ja tuhannet sirpaleet valtasivat tiskin edustan. Erik kääntyi katsomaan minua suoraan silmiin, ja pysähtyi aloilleen, kuin kivettynyt. Hän lähti kävelemään minua kohti, mutta käännyin vain ovelle päin ja lähdin kävelemään. Otin takkini narikasta ja ryntäsin ulos. Kaivoin puhelimeni taskustani ja pysäytin samalla taksin.
-Moi, Asser. Missä hotellissa sä olitkaa? Viimeinen avaintoni Erikistä oli suuret hämmentyneet ja anteeksiyytävät silmät, ennen kuin taksi oli jo liian kaukana erottaakseni hänen kasvojaan.

Lähettäjä: Ticry 
Päivämäärä:   24.10.11 22:56:27

Jatkoa!!!! IHANASTI KUVAILET!

Päivämäärä:   13.11.11 15:28:11

TÄH?? MITEN TÄÄ OLI NOIN PITKÄLLÄ?? :((

Päivämäärä:   9.2.12 21:18:09

totatota.. :D nyt en ees viiti alkaa selittämään mitään mutta aijon saattaa nämä kaksi tarinaa loppuun tämän kevään aikana, oli lukijoita tai ei! Jos on niin jättäkää joku viesti että tiedän sit.. :D

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   9.2.12 22:21:50

ONONONONONON!<3

Päivämäärä:   10.2.12 21:12:48

Hienoa että on edes yksi!

Päivämäärä:   11.2.12 01:42:27

Pete:

Avasin varovasti räpytellen silmäni. En tunnistanut huonetta. Kuulin tutun epävireisen hyräilyn takaani ja samassa mieleeni palasi kaikki edellisillan tapahtumat. Nousin varovasti ylös pidellen päätäni, ja käännyin katsomaan laulun suuntaan. Isoveljeni oli vessassa ovi auki ajamassa partaansa. Purin hampaitani yhteen. Hän oli karmaisevan näköinen. Valtavat silmäpussit ja selvästi nälkiintynyt olemus. Sydäntäni särki katsoa Asseria tuossa tilassa.
-Asser..Hän kääntyi salamana katsomaan minuun päin ja yritti hymyillä.
-Ai sä heräsit jo.
-Pitäskö meidän soittaa äidille? Hän kohotti kulmiaan kysyvästi.
-Ai että uikutettais huoliamme sille? Ei. Me selvitään näinki niistä pettureista. Yhdessä. Hän laski höylän altaan reunalle ja lähti kävelemään luokseni.
-Asser, en tiiä oikeen.. Erik oli mulle kaikki.. Ääneni sortui ja tajusin epäonnistuneeni urheudessa.
-Hitto! Mä vihaan tätä! Ite palasina ja kattoo ku oma pikkubroidi murenee! Saamari! Kuullessani sanat katsoin veljeäni. Hän kiersi kätensä ympärilleni ja tuuditti minua itseään vasten. Aikamme istuttuamme halausasennossa työnsin Asserin varovasti kauemmas ja pyyhin kyyneleeni. Katsoin veljeäni voimattomana. Oli turha esittää hänelle mitään, Asser näki lävitseni ja olimme täysin samassa veneessä. Katsoin häntä mietteliäänä ja nousin ylös. Katselin ympärilleni, mutta koska en löytäny parveketta, avasin ikkunan ja kaivoin tupakan taskustani. Asser sytytti sen ja kaivoi itselleen oman tupakan. Poltimme hiljaisuuden vallitessa tupakkamme loppuun, muttä jäin katselemaan ikkunasta ulos. Puhelimen pirinä keskeytti hiljaisuuden, mutta kumpikaan meistä ei tehnyt elettäkään siirtyäkseen vastaamaan.
-Pete se on sun. Asser tökkäsi kivuliaasti kylkeeni.
-En haluu vastata. Se on kuitenki Erik. Asser katsoi minua mietteliäänä ja nyökkäsi puhelimen suuntaan.
-Vastaa ja kuuntele. Ehkä se haluaa selittää.
-Hitto, Asser! En mä halua kuulla sen tarinaa siitä kuinka se nainen vaan oli niin kaunis ettei se pystyny pitää huuliaan erossa! Paitsi ettei se ollu nätti. Halvalta se näytti. Erik varmaan halus kerran elämässään saada naista. Ihan oikeeta naista! Puheeni yltyi huudoksi ja Asser laski kätensä olkapäälleni.
-Pete, hei. Rauhotu nyt. Ei sun tarvi vastata, tosin se ois kyllä ehkä parempi koska siten se jättäis sut nopeemmin rauhaan. Kävelin päättäväisenä puhelimen luo ja nappasin sen käteeni. Harpoin vessaan ja tiputin puhelimen pyttyyn. Katsoin sitä hetken, ja kun käännyin, Asser oli edessäni.
-Pete, hitto. Nyt kummallakaan meistä ei oo puhelinta. Katsoimme toisiamme ja yhtäkkiä räjähdimme nauruun. Kyllä meistä huomasi yhtäläiset geenit muutenkin kuin ulkonäöltä.

-----

Uuh, siin jotain :)

Lähettäjä: böbö 
Päivämäärä:   11.2.12 13:57:58

vähä tää on ihana tarina <3 :D

Lähettäjä: Fanii 
Päivämäärä:   13.2.12 00:33:34

Miä tukahdun jännityksestä et laitappa jatkooo ... Miä kuolen muuten! :)

Lähettäjä: Libe 
Päivämäärä:   13.2.12 15:57:04

En oo tätäkään pitkään aikaan lukenut, mutta nyt luin ja osa muistukin ihan hyvin mieleen. Hyvä jos teet tän loppuun asti.

Jatkoa pian :)

Päivämäärä:   13.2.12 19:44:42

jep, jatkan loppuun asti ihan taatusti nämä molemmat! Yritän vaan miettii nyt et miten saan täst aika pitkän vielä ennenku loppuu ilman että tulee saman toistoa.. :D muttasiis, olette aivan ihania ku noin kärsivällistä porukkaa täällä! (:

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   17.2.12 20:21:51

Uusi lukija ilmoittautuu. Luin koko tarinan läpi ja jään odottaa jatkoo. Sun kirjotukses on kyllä parantunu hirveesti noista ekoistä pätkistä, vielä kun vaihdoit imperfektiin, nii ei ole yhtään valittamista. :)

Päivämäärä:   18.2.12 00:36:23

kirjotin äsken pisimmän ikinä kirjottamani pätkän ja se hävis. nyt vtuttaa

Päivämäärä:   20.2.12 22:05:52

huomenna tulee jatkoa :)

Päivämäärä:   22.2.12 00:08:47

Erik:

Napsautin kahvinkeittimen päälle unisena. Kävelin hitaasti olohuoneeseen ja napsautin stereot päälle. Sisällä oli Green Dayn levy edelleen ja kiersin volumen aika isolle. Tunsin hitusen hyvänolontunnetta valuvan korvien kautta aivoihin ja sieltä koko kehoon musiikin voimasta. Katsoin vitriinin päällä olevaa valokuvaa ja hipaisin varovasti kehystä. Siinä olimme minä ja Pete onnellisina. Nauroimme kuvassa Gorkan huonolle suomenkielen taidolle, oli kai tokaissut jotain hassua. Tunsin sisälläni tyhjän kohdan ja mieleeni palasi baari-illan tapahtumat. Olin ollut kävelemässä Peteä kohti, mutta joku tuntematon tyttö oli voimalla repäissyt minut itseään vasten ja alkanut suudella. En voinut estää häntä mitenkään, koska hän oli minua reippaasti pidempi ja olin todella humalassa. Olen aina ollut niin pieni ja heiveröinen, että vierelläni pitäisi koko ajan olla joku Peten kaltainen suojeleva mies. Nyt minulla ei sellaista ollut. Se tuntui hemmetin riistävältä ja kivuliaalta. Todennäköisesti en tulisi koskaan toipumaan menetyksestä. Minulla ei ollut pienintäkään aavistusta missä hän mahtoi olla. Olin todella hemmetin huolissaan hänestä.
Kävelin makuuhuoneeseen ja suoraa vaatekaapille. Siellä oli vielä kaikki Peten vaatteet. Olin pessyt hänen joka-ikisen vaateparren puhtaaksi ja laskostellut moneen kertaan ne kaappiin. Nyt kuitenkaan en voinut vastustaa kiusausta ja nappasin Peten mustat collegehousut ja puin ne ylleni. Kävelin parvekkeelle tupakalle ja jätin oven auki jotta musiikki kuuluisi sinne. Puhaltelin hitaasti savukiehkuroita ja nojauduin kaidetta vasten.

Pete:

Avasin asuntomme oven tärisevin käsin ja laskin avaimet käytävän pöydälle kuin vanhasta tottumuksesta. Erik huudatti musiikkia tapansa mukaan todella kovalla, ja vaikka olisin kiljunut kurkku suorana, hän ei todennäköisesti olisi huomannut minua. Kun näin hänen laihan olemuksensa nojailemassa kaiteeseen, sisälläni pyörähti jokin ympäri. Hänellä oli minun isot housuni jalassaan ja se jo pelkästään oli mielestäni todella seksikäs näky. Mieleni teki kietoa käteni hänen ympärilleen ja painaa miljoona suudelmaa hänen niskaansa. Samassa mieleeni kuitenkin ilmestyi kuva hänestä suutelemassa ventovierasta naista baarissa ja haluni vetää hänet syliini kuihtui olemattomiin. Painoin stereot vihaisena sammuksiin ja Erik kääntyi salamana ympäri ja lähti kävelemään minua kohti.
-Pete.. Katsoin häntä niin kylmästi kuin osasin. Nappasin ensimmäisen tavaran mikä käteeni osui ja paiskasin sen maahan. Epäonnekseni se oli valokuvakehys ja lasi särkyi pienten sirpaleiden lennellessä ympäriinsä. Erik pomppasi säikähtäneenä kauemmas itsestäni ja hänen suustaan pääsi tuskainen ulvahdus. Hänen kasvonsa vääristyivät kivusta ja minuun sattui henkisesti. Olin satuttanut rakastamaani miestä fyysisesti. Katsoin hänen jalkoihinsa ja näin, että olin osunut suoraan hänen jalkaansa. Siitä pulppusi ympäriinsä verta ja näin kun Erikin silmiin nousi kyyneleet. Astuin lähemmäs häntä sovittelevasti, mutta poika peruutti karkuun. Hän pelkäsi, että satuttaisin lisää.
-Erik, tuu tänne, ei mun tarkotus ollu..
-Mene pois. Hänen äänensä oli itkuinen mutta todella pelokas. Yritin tarttua hänen kädestään kiinni, mutta Erik vetäisi kätensä pois.
-Kultapieni, ei mun tarkotus ollu satuttaa sua, tuu tänne.
-Sä kuulit. Mene pois. Huomasin ensimmäisen kyyneleen vierähtävän poskelleni. Olin saanut Erikin jopa pelkäämään itseäni. Minä tiesin, että hän oli pieni eikä olisi pärjännyt voimassa minulle. Häpesin itseäni tosissani. Erik kurottui tärisevin käsin ottamaan puhelinta, mutta horjahti. Nappasin hänet nopesti syliini ja asetin istumaan sohvalle. Otin puhelimen hänen kädestään ja valitsin hätänumeron. Kun hätäkeskuspäivystäjä vastasi, tajusin itkeväni niin kovaa, ettei siitä enää meinannut saada selvää. Olin sika. Väkivaltainen idiootti, joka ei edes ansainnut Erikin kaltaista unelmaa.

Päivämäärä:   22.2.12 13:33:03

voivoi noita raukkoja :<

Päivämäärä:   22.2.12 20:24:58

hei kommenttia kaipailen :)

Päivämäärä:   25.2.12 02:28:23

UP

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.3.12 17:39:01

Oi voi <3

Lähettäjä: looc 
Päivämäärä:   3.3.12 18:06:13

voi eii <3

Lähettäjä: beib 
Päivämäärä:   6.3.12 17:29:42

UP !

Lähettäjä: J-style 
Päivämäärä:   9.3.12 18:31:01

Tosi ihan tarina (---: jatkoa vaan!

Lähettäjä: Jullee 
Päivämäärä:   18.3.12 04:06:15

Awwww.... Sulin, Erik ja Pete on jotain niin suloisinta <3 Hyvin kirjoitat ja saan selvää asioiden kulusta (:: Jatkoa!

Päivämäärä:   18.3.12 12:30:44

voi kiitos tuhannesti näteistä kommenteista! ♥ ootte ihan kullanarvosia mulle! (: Jatkan tätä alkuviikosta pitkälläpitkällä pätkällä, jonka toinen puoli on jo kirjotettu :)

Lähettäjä: lalaa 
Päivämäärä:   19.3.12 17:57:57

aaa ihanaa että tulee jatkoa <3 ja lisää asseria ja gorkaa :) ne o söpöi

Päivämäärä:   19.3.12 23:50:54

lalaa// asseria ja gorkaa tulee kyllä pian :)

Lähettäjä: Jullee 
Päivämäärä:   20.3.12 00:58:42

Hih, en malta odottaa (::>

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.