Lähettäjä: secret
Päivämäärä: 25.5.11 20:25:14
Pete:
-No ei oikeestaan. Tää on niin vaikee asia. Katson veljeäni hiljaisena.
-Se on niin kauan vaikeeta kun sä niin haluat. Antaisit nyt vaan sun tunteille valtaa. Gorka ja Erik juttelee hiljaa keittiössä. Tuo espanjalainen saa ilmeisesti veljeni helposti kiedottua pikkusormensa ympärille samanlailla kuin Erik minut. Hän ei tee mitään, ja minä kuolaan. Vaikka olemme seurustelleet jo aika kauan, meillä on edelleen sama liekki kuin alkuaikoina. Jotkut sanoo, että arki on joka suhteessa, mutta meillä arki on enemmän kuin juhlaa, ja juhla on sama kuin taivas. Herranjumala kuinka paljon Erikkiä rakastankaan. Hänen nappisilmiensä katsetta ja pörröisiä hiuksia. Tunnen Erikin paljon paremmin kuin oman veljeni. Olemme olleet ihan pienestä asti kahden, Asserin kanssa me emme olleet melkein koskaan, silloin ikäero oli välissämme. Muistan kerran, kun istuimme ruokapöydässä, minä, Asser ja äitimme. Asser katsoi minua hetken vihaisena ja tokaisi äidillemme: ''Annetaan Pete Erikille niin me saadaan olla Petran kanssa onnellisia. Pete vihaa meijän perhettä koska se on aina Erikillä.'' Aloin itkeä, ja Asser vain nauroi. Äitini torui Asseria ja pakotti hänet pyytämään anteeksi. Sen tapauksen jälkeen olin entistä enemmän Erikin kanssa. Vain koska tiesin se ärsyttävän Asseria. Suunnittelimme usein lapsena Erikin kanssa, että kun olisimme isoja, niin kiusaisimme Asseria niin kauan että poika itkisi. Niin ei kuitenkaan käynyt.
-Musta tää tuntuu kamalan oudolta.
-Niin, koska se on uutta. Mieti sitä kun sä tuut hammaslääkäristä, ja sun hammas on paikattu. Se tuntuu aluksi oudolta, mutta kun sä huomaat, että paikan takia hampaaseen ei enää vihlo, niin sä totut siihen. Asser katsoi minua hymyillen.
-Sä oot kyllä mun paras veli.
-Ja ainut.
-Epäolennaisuuksia veliseni. Puristin hellästi veljeni nenää ja siirryin sohvalle.
-Hei mussukka! Tuotko sä sitä kahvia? Erik kävelee olohuoneen ovelle, ja katsoo minua närkästyneenä.
-Hae kuule ihan itse. Nousen ylös huokaisten ja menen Erikin eteen. Lasken kädet hänen lantiolleen.
-Voi sun kanssas. Sä oot yks rääväsuu. Painan pikaisen suukon hänen suulleen, ja suuntaan keittiöön. Kaadan neljään kuppiin kahvia ja kannan ne olohuoneeseen. Lasken tarjottimen sohvapöydälle ja istahdan Erikin viereen. Kierrän toisen käteni hänen ympärilleen, ja nappaan kupin pöydältä. Katson Asseria merkitsevästi ja hän asettaa hetken epäröinnin jälkeen kätensä Gorkan ympärille. Gorka hymyilee vieno puna kasvoillaan Asserille ja isken Erikille silmää. Hipaisen kiharan Erikin kasvoilta ja painan huuleni hänen huulilleen.
-Erik, mä rakastan sua, kuiskaan suoraan hänen korvaansa.
-Niin mäkin mua, eiku hups, siis sua. Kin. Nauran Erikille ja painan suukon hänen otsalleen.
-Ja sitten koko kööri tupakalle ulos. Haluuko joku kaljan? Erik ja Asser vastaavat myöntävästi, mutta Gorka katsoo minua selvästi idea päässään.
-Otetaan mielummin viiniä. Eiks se sopis vähän paremmin tähän? Nyökkään hyväksyvästi ja työnnän Erikin edelläni keittiöön. Kuulen parvekkeen oven käyvän, ja painan Erikin kaappia vasten.
-Hitto, mä haluan sua, Erik. Sä oot niin seksikäs. Hän katsoo minua hymyillen ja laittaa kätensä niskaani. Suutelen hänen kaulaansa ja imen siihen ison jäljen. Hän huokaisee minua vasten ja se saa sydämeni pamppailemaan.
-Pete..Ei..Meil on vieraita..Hän kuiskii suudelmieni väliin. Lopulta Erik kyllästyy pyytämään minua pois ja työntää minut.
-Ihan oikeesti. Ei nyt. Katson häntä muka loukkaantuneena ja puraisen hänen olkapäätään. Erik nappaa kaapista punaviinipullon ja ojentaa sen minulle. Sen jälkeen hän ottaa lasit ja lähtee kävelemään parvekkeelle.
-Mä odotan että mä saan ottaa sut hitaasti, monta kertaa peräkkäin ja ilman keskeytyksiä, kuiskaan hänelle kun hän avaa lukkoa, ja näykkäisen hänen korvaansa. Erik naurahtaa minulle ja menee ulos. Ehdimme juuri parahiksi näkemään kun Asser istuu Gorkan sylissä hajareisin ja suutelee tätä poskelle. Erik rykäisee hiljaa ja veljeni ponnahtaa nopeasti omalle paikallensa hymyillen leveästi. Erik laittaa lasit pöydälle ja kaadan niihin viiniä.
-Otetaan vaikka homoille. Kommentti on todella huvittava, koska se tulee Gorkan suusta.
-Jep, homoille. Kilistelemme laseja, ja katson Erikkiä odottavasti.
Aikamme poristuamme, ja viiniä litkittyämme, Asser ja Gorka alkavat tekemään lähtöä.
-Jos me soitellaan huomenna.
-Juu, moikka! Isken silmää Asserille ja hän hymyilee takaisin. Saman tien kun lukko napsahtaa, hyökkään rakkaani kimppuun. Alan vetää häneltä t-paitaa päältä ja heitän sen eteisen lattialle. Avaan hänen farkkujensa napin, ja alan laskea hänen housujaan alaspäin. Hän kiertää toisen kätensä niskaani, ja toisella hän avaa huppariani katkaisematta suudelmaa. Hän vetää hupparini päältäni ja alkaa nostamaan t-paidan helmaa.
-Oota, kuiskaan huohottaen voimakkaasti.
-Mennään makkariin. Työnnän hänet makuuhuoneeseen ja kaadan hänet sängylle. Istun hajareisin Erikin lantion päälle ja katson poikaa hetken.
-Hitto, sä teet mut hulluks.
-You too. Hän riisuu paitani ja kieräytän itseni hänen alleen. Erik yrittää tärisevin käsin avata housujeni nappia, mutta kun siinä tuntuu menevän ikuisuus, avaan housuni itse ja hän repii ne päältäni. Erik nuolaisee boksereitteni reunan läheltä ja alan voihkia hiljaa.
Avaan silmäni ja ihmeekseni huomaan vieruspaikkani olevan tyhjä. Nousen sängystä ja puen bokserit jalkaani, jonka jälkeen tassuttelen keittiöön. Erik painaa juuri kahvinkeittimen päälle ja kierrän käteni takaapäin hänen ympärilleen.
-Tuu viel vähäks aikaa sänkyyn. Hän kierähtää ympäri ja katsoo minua silmiin.
-Miks, hän kuiskaa ja puraisee huultaan söpösti.
-Pitääkö se sanoa ääneen?
-Joo. Jos se on hyvä syy, niin kyllä mä tuun.
-Luetaan yhessä lehtee.
-Se on tarpeeks hyvä syy. Mitä lehtee?
-Sellasta kun..seksikkään pojan pauloissa. Hän hyppää kaulaani ja painaa huulensa huulilleni. Lähden raahaamaan Erikkiä makuuhuoneeseen ja tönäisen hänet rintakehästä sängylle. Erik vetää minut mukanaan ja kierähtää pois altani.
-Missä se lehti?
-Se on hävinny mut mä muistan sen kyllä ulkoo, sanon pojalle vakuuttavasti.
-No hyvä juttu.
|