Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I have everything but the boy (poika+poika) 4#

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   12.1.11 17:27:14

täs ois :) muttaniin nyt menee kaikki niin päin vitsiä et kirjotan heti ku vähän on pöly laskeutunu..

Re: I have everything but the boy (poika+poika) 4#

Lähettäjä: yiu 
Päivämäärä:   12.1.11 18:04:05

Kommasin tohon aiempaan äsken, mut..

Plää, aika tylsä. Noi pätkät sais olla hurjan paljo pidempiä jaja. Mua häirittee ihan hirveesti, että tää kirjotetaan preesensinä. Parantais paljon, jos olis imperfektinä. Mistään mikä tapahtuu, ei kerrota juuri _mitään_, mikä häiritsee kans. Pitemmästi siis tapahtumista ja muitaki tyyppejä kehiin enemmän, ku vaan Pete ja Erik. Eikä kokoajan vaan siirappia ja sit noi hokee kokoajan et kuinka rakastaa yms. Jotenki, ärsyttävää.

Mmh, luin kuitenki kokonaan läpi, mutjooo sellasta.

Päivämäärä:   12.1.11 18:08:19

oikeesti, mä oon kyllä ihan samaa mieltä! emmä tiiä, mä oon miettiny tota samaa IHAN koko ajan..mut en viitti aikamuotoa muuttaa kesken tarinan. Yritän parantaa kirjotustapaa ja kertoa tarinaa monipuolisemmin jatkossa

Lähettäjä: Dacco 
Päivämäärä:   16.1.11 11:25:54

Jatkoo jo :(

Lähettäjä: srrr 
Päivämäärä:   18.1.11 17:44:36

joojoojoo ihan miten vaan mutta lisää ^^<3

Päivämäärä:   21.1.11 18:05:01

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=815251&t=808867

tänään illalla vihdoin jatkoa!

Päivämäärä:   21.1.11 18:57:12

Jee, laita jo :))

Päivämäärä:   21.1.11 19:38:32

Pete:

Katselen ulos ikkunasta. Oikeastaan en edes tiedä mitä katselen. Näen edessäni vain tyhjän maailman. Istahdan ikkunan viereen pimeän kämpän lattialle. Vedän polveni eteeni, ja painan leukani siihen. Painan silmäni hitaasti kiinni, kun tunnen kyyneleen valuvan silmäkulmastani. Minä, maailman paskin poikakaveri, tapoin melkein omani. Kaikista ihmisistä minulle rakkaimman. Kaikista ihmisistä täydellisimmän poikakaverin. Nappaan kännykkäni, ja jatkan Erikin kuvien selailua. Joukossa on kuva, jossa makaamme Erikin sängyllä, ja nauramme vailla huolen häivää. Pyörittelen sormusta nimettömässäni, ja annan kyynelien valua vapaasti poskillani. Sytytän röökin, enkä välitä, vaikka äiti oli nimenomaisesti sanonut, että tässä kämpässä ei polteta sisällä. Mitä se mua kiinnostaa. Avaan vierestäni ikkunan, ja sieltä tulvii sisälle hyistä talvi-illan ilmaa. Heitän poltetun tupakan parvekkeen kaiteen ohi maahan.
-Voi hel'vetti. Mä oon niin pahoillani Erik. Anna mulle anteeks. Sä oot oikeesti mun elämän suurin asia. Mä tarviin sua. Paiskaan ikkunan kiinni, ja menen kaivamaan makuuhuoneen perällä olevaa komeroa. Löydän sieltä patjan, ja raahaan se olohuoneen ikkunan alle. Makaan hiljaa patjalla, ja katselen yöhön. En pysty ajatella juurikaan mitään.

Olen ilmeisesti nukahtanut, sillä herään puhelimen kovaääniseen pirinään auringon porottaessa suoraan naamalleni.
-Pete.
-Kaisa täällä moi! Huokaisen tuskaisesti, kun tapaturma muistuu mieleeni kuin lumivyöry.
-No moi.
-Äiti pyys mua soittamaan sulle. Erik on ollu tänään vähä aikaa hereillä, ja kyselly sua. Se varmaan haluais nähä sut. Pomppaan nopeasti ylös patjalta.
-Joo mä oon jo menossa.
-Juu. Nähään varmaan sit sairaalassa, heippa.
-Kiitti, Kaisa. Heippa. Hymy leviää huulilleni, ja juoksen rappuun, ja jatkan siitä portaita pitkin, koska en halua hidastella millään hissillä. Mun Erik on hereillä. Mun ikioma Erik. Juoksen niin vauhdikkaasti ala-ovesta ulos, että kaadun siihen paikkaan. Se ei juurikaan pysty hidastamaan vauhtiani sairaalalle. Juoksen niin kovaa kuin kintuistani lähtee, ja mietin samalla Erikin kasvoja, joissa on tällä kertaa silmät auki. AUKI! Pyyhällän viimeiset muutaman metriä, kunnes olen sairaalan ovella. Hidastan vauhtini nopeaan kävelyyn, ja menen suoraan Erikin huoneeseen. Pysähdyn Erikin ovelle, ja hengähdän syvään. Avaan oven, ja siinä se on. Erik silmät auki juttelemassa äidilleen.
-Erik..Hänen äitinsä kääntyy katsomaan minua, enkä tässä vaiheessa voi enää pysäyttää kyyneleitä.
-Joo. Mä annan puheenvuoron nyt Petelle. Heihei pojat! Ovi sulkeutuu, mutta katson edelleen poikaa suoraa silmiin lumoutuneena. Lähestyn hitaasti Erikin sänkyä, ja kuin varkain, pomppaan hänen eteensä, ja painan huuleni hänen huulilleen. Suudelma kestää kauan. Tällä kertaa oikeasti niin kauan, että huomaan sen itsekin. Kuitenkin hetki tuntuu aivan liian lyhyeltä. Erik työntää sormensa niskaani, ja vetää minut hieman erilleen huulistaan.
-Mun rakas ihana ikioma Erik. Täydellisin Erik. Mä luulin että sä et enää herää. Lupaa mulle, että sä et enää ikinä säikäytä mua noin! Ja mä puolestaan lupaan, että mä en koskaan enää puhu mistään, mistä sä et halua mun puhuvan. Mä lupaan sen, koska mä rakastan sua. Erik hymyilee minulle iloisesti.
-Hölmö. Oot ihan höppänä. Tottakai mä selviän. Meidän kuuluu olla tälleen yhessä. Meillähän on se kämppäki.

juups taas tollasta lässynläätä mutta anteeks ;)

Päivämäärä:   22.1.11 16:16:18

nii ja sitte ku jatkaa ni kukaan ei lue..

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   23.1.11 23:04:24

luen luen luen luen!
jatkat taaaaas tietenki!

Päivämäärä:   24.1.11 13:21:22

juu jatkan jatkan ;) kommentoikaa kaikki tähän jotain jotka lukee tätä, jooko?

Päivämäärä:   24.1.11 17:19:18

en jaksa kirjottaa vielä Erikin näkökulmasta..

Pete:

Sipaisen kiehkuran Erikin silmiltä, ja painan suukon hänen poskelleen.
-Lupaathan sä sit heti sanoa, jos alkaa sattumaan?
-Joo joo, äiti. Erik sivelee käsivarttani, ja katsomme vain toisiamme silmiin. Mieleeni nousee kuva Erikistä puhelimessani, ja kaivan kännykkäni nopeasti taskusta.
-Erik, mikä tää on? Hän katsoo kuvaa hämmentyneenä.
-En mä muista mitään tollasta. En oikeesti muista. Katsomme toisiamme hölmistyneinä, kun minulla välähtää.
-Katotaan tän kuvan päivämäärä. Siis se, et millon tää kuva on otettu. Avaan kuvan tiedot, ja yritän ettiä sen tietoja. Kun olen saanut ne avattua, hämmennyn lisää.
-Tää on päivätty sille illalle, kun me suudeltiin ensimmäisen kerran. Tää ei voi olla kyllä totta. Vai muistatko nyt? Katsahdan Erikiä, ja näen, että hänen naamansa on vaihtanut väriä punaiseksi.
-Siis kun..mä otin ton varmaan koska olin niin kännissä..ja tota..vaikka en mä sitä muista..Nappaan hänen kätensä käteeni.
-Hei. Rauhotu nyt. Ei täs oo mitään noloa. Sitäpaitsi sä oot just sulonen tässä. Hymyilen jätkälle rohkaisevasti, ja hän hymyilee vaisusti takaisin.

argggggggggh tulkaa murhaa toi mutsi..se ei anna mun olla enää koneella joten moimoimai

Päivämäärä:   24.1.11 18:53:59

Oujee, jatka :-----)

Päivämäärä:   25.1.11 12:58:07

Pete:

Nousen ylös penkiltä, ja katsahdan poikaa. Hän räplää kännykkäänsä hiljaisena.
-Mä lähen käymään kanttiinissa. Haluutko jotain?
-Mä haluun sut mahollisimman nopeesti takasin. Painan pikaisen suukon hänen huulilleen, ja kävelen ulos ovesta. Hipsuttelen kanttiiniin, ja nappaan mukaan kaksi kahvia ja jonkun autolehden. Erik tykkää autoista, tai oikeastaan kaikesta mikä toimii moottorilla.

Istahdan sängyn laidalle, ja ojennan kahvin Erikille.
-Mua harmittaa tosi paljon ku sun jalka meni paskaks. Voisinpa mä vaan siirtää kelloa taaksepäin.
-Hei. Jooko, että siitä ei enää puhuta. Mun mielestä sen puiminen on turhaa, koska se vaan tapahtu, eikä sitä voi enää muuttaa.
-Sä oot oikeessa. Et tiedäkkään, kuinka paljon mä pelkäsin, että sä et selvii tosta. Kyyneleet kihoavat silmiini, ja poika kirtää kätensä ympärilleni. Istumme siinä hiljaa, tai Erik makaa ja minä istun. Ovelta kuuluu hiljainen koputus, ja sisään pistää jonkun hoitajan pää.
-Mites täällä voidaan? Hän hymyilee ystävällisesti, ja kaivaa taskustaan pienen lehtiön.
-Joo. Mulla on Erikille asiaa..
-Pete saa kuulla sen kans. Tää koskee myös sitä. Erik tokaisee niin reippaasti, että hämmästyn itsekin.
-Okei. No, lääkäri on keskustellut tuolla niistä kuvista yhden toisen lääkärin kanssa, ja niiden mielestä sun lonkka ei kaipaa leikkausta. Siinä on niin pieni hiusmurtuma, että se menee kohdilleen ilman apuja. Sääriluu on laitettu paikoilleen, ja nyt vain odotellaan, että nämä parantuu. Jos haluat lähteä ulos, niin pyörätuolilla se on mahdollista muutaman tunnin päästä, kun puudutamme vähän, jotta voi istua. Hymyilen voitonriemuisesti Erikille, joka näyttää aidosti ilahtuneelta uutisesta. Oikeastaan ihmettelen, miten hän on ottanut koko murskautuneen jalan niin kevyesti.
-Jos sulla ei ole mitään kysyttävää, niin mä lähden tästä..
-Joo. Kiitos. Sä voit mennä. Hoitaja vetää oven kiinni, ja Erik päästää reippaan ilonkiljahduksen.
-Jess! Mä pääsen tänään ulos! Tää on niin siistii! Halaan nauravaa poikaa pitkään, ja kun yritän nousta, hän painaa huulensa vaativasti omilleni.
-Harmi kun toi jalka on paketissa. Muuten voitas vaikka..Hän nostaa vihjailevasti kulmakarvojaan, ja siirtää toisen kätensä niskaani, ja toisen hän ujuttaa paidan alle silittelemään rintakehääni.
-Erik..Voihkaisen mielihyvästä, ja hän vain innostuu siitä lisää. Käsi vaeltelee jo housunkauluksellani, ja tunnen kaipuun heräävän liekkiin sisälläni.
-Mä haluun sut. Nyt heti. Erik kuiskaa korvaani huohotukseni keskeltä. Hän avaa vyötäni tärisevin käsin, ja luulen räjähtäväni, jos hän ei ole nopeampi.

Työnnän pyörätuolin ulos sairaalan liukuovista. Pörrötän toisella kädellä Erikin hiuksia, ja painan niihin pikaisen suukon.
-Hei, komistus. Työnnä nyt kunnolla. Heitän tupakan huuleeni, ja sytytän sen. Annan sen Erikille ja sytytän sen jälkeen itselleni oman.
-Tiiätkö mitä?

juups jatkuu myöhemmin ;)

Päivämäärä:   29.1.11 17:23:04

lisää (;

Päivämäärä:   29.1.11 18:21:30

Jatkeles :)

Päivämäärä:   30.1.11 00:32:09

juu jatkan heti ku kerkeen..jouduin muutama päivä sit sairaalaan ni alko naurattaa ku mietin sitä et kyllä nyt voi kirjottaa erikin tunnelmista aika hyvin..ei ollu kyl mitää vakavaa, umpparia epäiltiin..

Lähettäjä: rolff 
Päivämäärä:   4.2.11 15:38:06

Päivämäärä:   4.2.11 17:59:02

anteeks oikeesti et tää on nykyää niin retuperällä tää kirjottaminen! yritän ottaa iiteä niskasta kiinni, joten tänään tai huomenna VARMASTI jatkan :)

Lähettäjä: Sneo 
Päivämäärä:   8.2.11 21:42:32

ups :)

Päivämäärä:   10.2.11 13:45:12

- No mitä?
- Sä oot koko mun elämä. Maailman paras poikaystävä.
- Ai. Mä luulin olevani tyttö. Hei vähän kivaa. Nyt me voidaan leikkiä homoja. Nauramme yhdessä Erikille, ja painan nopeasti toisenkin suukon hänen pörröpäähänsä.

Laitan hupun päähäni ja jatkan työntämistä. Pyörätuoli kulkee aika huonosti loskaisessa maassa. Siihen saa käyttää voimiaan oikein urakalla.
- Maa kutsuu Peteä! Erik virnistää minulle samalla kun havahdun todellisuuteen.
- Anteeks. Mä vaan mietin kaikkii asioita. Tai siis ihan outoo kun vastahan me saatiin se kämppä ja silleen.
- Mhh. Onhan tää aika outoo. Ja mä pääsen liikkeelle enää pyörätuolilla.
- No mut se on ohimenevä vaihe. Kohta sä taas köpöttelet omilla jaloilla.
- Ja arvaappa vaan mitä haluun ensimmäiseks tehä?
- Juosta ne kauheet portaat kymmenen kertaa ylös ja sit takas alas?
- Heko heko. Eiku me lähetään sinne huonekalukapoille sitte. Ja sisustetaa meijän kämppä oikein sieväksi. Naurahdan Erikin puhetyylille, ja pysähdyn puisen tuolin viereen ja istahdan alas. Käännän Erikin itseeni päin. Hipaisen hänen poskeaan etusormellani, ja kuljetan peukaloani hänen poskellaan.
- Noin söpö ja noin suulas. Erik vain katsoo minua vakavana mietteissään.
- Mikä on?
- Ei mul oo mitään. Mä vaan haluisin pystyy kävellä, niinku sinäki. Ja juosta. Hirveen kovaa. Silleen et mun kengistä tulee liekkejä. Hymähdän vieno hymy huulillani Erikille.
- Mä juoksin tänne oikeesti niin kovaa et mun kengistä lähti kunnon lieskat. Vähä kuumotti varpaita.
- Hölmö. Eiku ihan oikeesti.
- Kyllä sä pääset kohta kävelemään, ja sitte mä pidän huolen, ettei kukaan enää ikinä riko sun raajoja. Paitsi minä tietenkin jos oot kauheen ärsyttävä. Nyt on Erikin vuoro nauraa.
- Mutta mun sydäntä sä et saa rikkoo, koska sä oot siellä. Erikin lause on huvittava, mutta hän itse on totisella naamalla.
- Ei pojat puhu noin kauniisti, eli sä taidatkin sitteki olla tyttö.
- Se niistä homoleikeistä.

Päivämäärä:   10.2.11 19:38:18

Aww, jatka :)

Päivämäärä:   12.2.11 14:25:35

eli nyt hyppää parilla viikolla eteenpäin :)ja en jaksa kirjottaa enää hirveesti erkin näkökulmasta jos se ei haittaa kamalan paljo ;)) tänää tod näk jatkoa :)

Päivämäärä:   14.2.11 18:40:52

lisää:o jaja hyvää ystävänpäivää (::

Päivämäärä:   14.2.11 20:48:03

JATKOOO (:

Lähettäjä: qgsdf 
Päivämäärä:   26.2.11 17:01:44

jatkoa..

Päivämäärä:   28.2.11 17:11:13

heiheihei anteeks olin lomalla just ymym niin en viitiny kirjottaa siellä tätä kun kymmenen minuuttii makso euron ja silleen mutta jatkan tässä heti kun kerkeen! :)) kiitos ylitsevuotavasta kärsivällisyydestä rakkat :)

Päivämäärä:   9.3.11 08:08:58

Pete:

Painan nopean suudelman Erikin otsalle ja kävelen sairaalan käytävälle. Hymyilen kaikille vastaantuleville ihmisille mahdollisimman ystävällisesti. Nyt kun Erikillä ei ole mitään hätää, minulla on aikaa hoitaa muita asioita. Käyn ostamassa kanttiinista kupin kahvia ja soitan Kaisalle.

- Kaisa.
- Moi, täs on Pete. Missä sä oot?
- Kotona, lähössä kohta kattomaan Erikkiä.
- Käviskö sulle et tulisit ensin tähän sairaalan kanttiiniin juttelemaan mun kanssa?
- No voin kai mä. Mulla menee ehkä joku puol tuntia, jos vaan jaksat odottaa.
- Jep, keksin jotain kyllä. Moikka.
- Moikka, nähään!

Kävelen kanttiinin tiskille ja katson kauniita ruusukimppuja tiskin takana. Saan ehkä hieman oudon ajatuksen.

Erik:

Naputtelen hermostuneena sängyn reunaa. En voi käsittää ikävöiväni jo kahdenkymmenen minuutin päästä Peten lähdöstä häntä. Huuleni kaartuvat hymyyn kun ajattelen tuota poikaa. Tapa, jolla hän kertoo asioista, joista on huolissaan. Haroo tummia hiuksiaan taaksepäin ja kurtistaa hieman kulmiaan. Näpeltää suomileijonakoruaan vasemmalla kädellään ja katsoo eteenpäin hiljaisena. Tajuan taas kerran rakastavani poikaa todella paljon. Koputus havahduttaa minut suloisista mietteistäni takaisin karuun sairaalaan.
- Hei, Erik. Sulle olis aika kamalan suuri lähetys tulossa. Nainen avaa oven isolle ja vetää kärryn sisään.
- Voi luoja! Henkäisen kuuluvasti. Kokonainen kärryllinen tulipunaisia ruusuja! Niitä on ainakin 500 kappaletta.

hehhhhe :)

Päivämäärä:   9.3.11 08:18:41

ohho voi helekkari kuinka lyhyt pätkä anteeks ..d.

Päivämäärä:   15.3.11 06:38:07

joo hei oon kirjottanu yhen pätkän valmiiksi sellaseen vihkoon ja kirjotan sen tänne heti ku kerkeen :)

Lähettäjä: hummeri 
Päivämäärä:   15.3.11 15:24:27

No äkkiä sitte kans :D

Päivämäärä:   20.3.11 23:36:18

Erik:

Katson äimistyneenä kamalan isoa kärryä joka on aivan täynnä hehkuvanpunaisia ruusuja. Kiittelen hoitajaa, joka laittaa kärryt sänkyni viereen ja kääntyy lähteäkseen.
- Keneltä nää ruusut on peräsin?
- Hyvä kun muistutit. Meinasin unohtaa. Kukkien mukana tuli tämmönen kortti. Hän kaivaa pienen kortin taskustaan ja ojentaa sen minulle. Odotan että hoitaja poistuu huoneesta ja avaan kortin.

''Parasta parhaalle. Rakastan sua. Kohta sun jalat on terveet ja voitat mut taas juoksussa. Pete.''

Hymyilen kortille ja asetan sen sängyn vieressä olevalle pöydälle. Että tuokin osaa yllättää. Kaivan kännykkäni pöydän laatikosta ja näpyttelen viestin.

Pete:

''Kiitos kukista. Muistaakseni en oo vielä kertaakaan voittanu, mutta kai sekin päivä joskus koittaa.''

Kaisa katsoo kysyvästi limaista ilmettäni ja hymyilen hänelle.
-Mikäs nyt noin hymyilyttää?
-Erik on innoissaan yhestä jutusta, näät sitte mistä kun meet sen luo. Mutta nyt asiaan. Mä tiedän että mä oon tehny väärin. Mun takia Erik on täällä. Mut tiedätkö mitä? Jos mä olisin saanu päättää, niin mä olisin ite jääny sen auton alle. Mä rakastan tota poikaa niin hirveenä. Toivon että sä et syytä mua tästä.
Kaisa katsoo minua ja koskettaa kättäni hellästi.
-Pete. Ei sua kukaan syytä. Siinä vaan kävi niinkun kävi. Ei voi mitään, mutta tärkeintä on se, että kummatkin ootte eläviä ja yhessä onnellisina.
-Kiitos.
-Mistä?
-En tiiä. Hymyilen Kaisalle ja nousen seisomaan.
-Mun täytyy mennä nyt. Heippa!
-Heippa. Pärjäile. Kävelen ulos liukuovista ja suuntaan huonekalukauppaan. Varmistan että äitini lähettämä luottokortti on taskussani ja alan etsiä tarpeellisimpia kalusteita. Löydän nopeasti parisängyn, pienen ruokailuryhmän johon kuuluu pieni tummanruskeaksi petsattu pöytä sekä kaksi samanväristä tuolia, sohvan ja sohvapöydän. Laitan kaiken äitini laskuun ja tilaan tavaroille kuljetuksen kotiovelle.

Soitan Erikin ja Kaisan äidille.
-Haloo.
-Täällä on Pete. Tarvitsisin sun apua, vai onko sulla kiire?
-Ei ole, koko loppupäivä on vapaata. Mitä asia koskee?
-Olis kiva jos lähtisit makutuomariks ostamaan mun kanssa jotain verhoja ja mattoja ja tollasta.
-Tottakai! Soitan sulle kun lähden kotoa. Hei hei!
-Moikka!

Erik:

Kaisa astuu sisään kaljuun valkoiseen valtakuntaani. Hän pysähtyy kuin seinään huomatessaan kukat.
-Voi herrajumala mikä määrä! Onks nää Peteltä kaikki?
-Jep, se jätkä on ihan kahjo.
-Nii ja romanttinen. Kaisa päästää äänekkään ihailevan huokausken.
-Lopeta jo, mulla alkaa vihlomaan hampaita tollanen siirappinen lässytys, sanon hänelle nauraen.
-Ootte kyllä yksiä enkeleitä.
-Kaisa. Häiritseekö sua tää mun suuntautuminen?
-Eipä oikeestaan. Ei mikään oo silleen muuttunu, Pete on ollu meillä aina. Jotenki se on ihan normaalia. Muistin just että Petellä on ensviikolla synttärit. Mitä sä aijot antaa sille? Painan katseeni alas hämmästyneenä ja nolostuneena.
-Mitä? Et kai sä väitä ettet muistanu?
-Väitän. Voi perse! Miten voin unohtaa jotain tollasta? Mut hei. Mä pääsen täältä kuitenki huomenna pois, joten kyllä me keretään järkkäillä.

Päivämäärä:   21.3.11 18:08:08

olis ihan kiva tietää että lukeeko tätä kukaan?

Päivämäärä:   21.3.11 20:17:56

Aww (= luen mä ainaki :D

Päivämäärä:   22.3.11 18:40:22

jep laitan heti lisää ku kerkeen :)

Päivämäärä:   24.3.11 15:43:09

jaksaisko joku lukija tehdä sellasen jutun että keräis ihan alusta asti KAIKKI pätkät yhteen pötköön ja tehtäisiin tälle uus töpö kun alkaa kyllästyttämään toi nimi.. ajattelin että jos teitä ei haittaa niin soluttaisin mukaan toisen homoparin tähän tarinaan sekä ainakin yhden heteroparin ?

niin ja jos joku jaksaa auttaa mua ja tehdä ton niin voisko uusi nimi olla ''oletko siellä jos putoan? Pete+ Erik '' että kaikki tajuaisi ton muuttuneen.

niin ja vielä siitä jos joku sen tekee niin pliis älkää kopioiko edellisestä topasta sitä suoraan koska siitä puuttuu yks olennainen pätkä välistä :)

rakentavaa kommenttia sais kyllä laittaa :))

ja tossa uudessa nimessä lainattu vähän laura voutilaista kun on toi rakkautta ei piiloon saa- biisi aina yhtä koskettava ♥

kiitos jo etukäteen!

Päivämäärä:   24.3.11 21:44:18

heii ?

Lähettäjä: Julle 
Päivämäärä:   25.3.11 00:33:09

Awwwww <3 Jatkoa 8)

Päivämäärä:   25.3.11 12:26:20

jep nyt tulin kipeeksi, että varmaan tänää illalla, huomenna tai ylihuomenna jatkoa mutta en nyt millään pysty niiskutuksen keskeltä kirjottamaan :P

koittakaa jaksaa mun retuperäsyyttä :)

Päivämäärä:   25.3.11 13:50:58

noniin.. olen saanut vihdoin ja viimein väsättyä jonkin näköiset kotisivut tarinoilleni, josta löytyy myös tämä tarina (okei, ei vielä, mutta kohta :D) jatkan tarinaa tänne ja sinne omalle sivulle, linkki tulee kyllä kun sivut ovat valmiit. Tässä vaiheessa muistuttaisin teitä kirjoittamaan sivuillani VIERASKIRJAAN :)

kiitos :P

Päivämäärä:   26.3.11 11:36:03

jep tänää kirjottelen jatkoa :)

Päivämäärä:   26.3.11 11:57:57

Jees :D

Päivämäärä:   29.3.11 17:23:29

njoo anteeks en vieläkään oo saanu jatkoa mut heti ku kerkeen ni tulee! kiltit yrittäkää ymmärtää ..

Päivämäärä:   29.3.11 17:23:44

oho tuli siskon nikillä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.3.11 19:48:31

mikiä se kotisivu osote on??

Päivämäärä:   1.4.11 16:23:43

kotisivu ei ole vielä käytössä koska en oikee haldaa viel sitä mut ilmotan heti ku oon saanu jotain aikaseks. Nyt sellanen pikkuongelma et ei pysty kirjottaan mutta lähiaikoina tulee jatkoa :)

Lähettäjä: Juju 
Päivämäärä:   1.4.11 20:30:03

tylsä, roolipelimäinen koska pätkät on lyhytiä ja preesens muodossa.

Päivämäärä:   4.4.11 10:01:41

Juju// pätkät lyhyitä, joo tiedetään.. -.- :D

kirjotan preesensinä koska se on paljon mukavampi tapa kirjoittaa, kaikki tallaa tyylillään, eiks? :)

jep alan rustaa jatkoa :P

Päivämäärä:   4.4.11 10:59:50

ähähähähä oon ilkee ja alan kirjottamaan myös Petran, Kaisan, Arskan ja muutaman muun teinipellen näkökulmasta et saadaan vähän väriä tähän sateenkaarisukuun :PP::P: anteeks mun jutun laatu, oon valvonu viime yön :D

Päivämäärä:   5.4.11 15:48:55

up.....saatte kommentoida tähän kunnolla ku ööööö totatotaa...pätkä on pahasti kesken :D aivot lagii

Päivämäärä:   5.4.11 22:56:33

Petra:

Hipaisin kiharan hiussuortuvan nopeasti korvan taakse.
-Petra, voitko lopettaa ton naputtamisen? Pete hymyilee minulle ystävällisesti kaataen samalla kahvia kuppiinsa. Olin huomaamatta taas kerran naputellut Erikin ja Peten lasista keittiönpöytää arvatenkin jo useamman minuutin. Tuo on yksi ärsyttävistä tavoistani etusormen kynnellä huulen sivelyn lisäksi. Kummastakin äitini on jo muutaman tuhatta kertaa huomauttanut, mutta ne on vain tulleet jäädäkseen.
-Mitäs se mun lempisisko mietiskelee? Toi naputus on sellanen merkki, että nyt mietit jotain astetta syvempää. Pete hipaisee käsivarttani kävellessään pöydän toiselle puolelle istumaan.
-En oikeastaan mitään mullistavaa. Eniten ehkä Rafaelia, joka on varmaan itkenyt silmät päästään tänne tuloni takia. Rafe on 19- vuotias poikaystäväni. Väläytän leveän hymyn veljelleni, ja hän naurahtaa hiljaa. Erik rullaa itsensä pyörätuolin voimin keittiöön hyräillen tuttua suomalaista iskelmää.
-Kulta tuutko ripustamaan noi verhot tonne makkariin?
-Kohta. Istu nyt kiireemmäks aikaa. Erik läppäsee Peten käsivartta muka suuttuneena. Hymyilen poikien huumorille ja nousen tuolista. Käyn painamassa pikaisen suukon Peten poskelle ja kävelen eteiseen pukemaan takkia päälleni.
-Käyn Arskalla kahvilla. Moikka! Pojat hyvästelevät minut, ja kävelen ulos rappukäytävään. Nuo pojat ovat todella ansainneet saada toisensa. Molempien sydän täyttä kultaa. Oikeastaan tiesin jo kymmenvuotiaana Peten olevan homo. Hän oli aina jotenkin avoin ja tunteellinen. Niin, ja hänellä ei ole koskaan ollut ketään tyttöystävää, tai hän ei ole ollut edes tietääkseni kiinnostunut kenestäkään tytöstä. Vedän kauluksen ylös ja ripeytän tahtiani. Toivottavasti Asser, tai tutummin Arska, asuu vielä samassa asunnossa kuin muutama vuosi taakse päin.

Avaan nopealla liikkeellä alaoven ja kävelen kahdet portaat ylöspäin. Tasaan hengitystäni hetken, ja koputan muutaman kerran varovasti ovea.

Pete:

Nostan Erikin nopealla liikkeellä pyörätuolista sohvalle. Hän vetäisee minut viereensä ynähtäen hiljaa.
-Kiitos, kulta. Painan suukon hänen nenälleen ja oikaisen itseni makuulleni asettaen pään hänen syliinsä. Hän kuroo kaukosäätimen kylkeni alta ja laittaa television päälle silittäen samalla hiuksiani. Nappaan kaukosäätimen hänen kädestään, ja sammutan telkkarin.
-Mitä sä teet? Laita se päälle.
-En laita. Nyt on sellanen hetki, kun me saadaan viettää laatuaikaa kahden kesken. Nousen hieman pystyasentoon ja kierrän käteni hänen niskaansa. Erik hipaisee nenällään omaani.
-Sä saat mut hulluks. Erik vain hymyilee vastaukseksi ja laittaa kätensä kyljelleni liikuttaen sitä hitaasti ylös ja alas, kunnes se sujahtaa kuin varkain t-paitani alle.
-Kiitos. Erikin ääni on todella hento kuiskaus.
-Ai mistä? Liikutan sormiani hitaasti hänen hiuksissaan.
-No kun sä koko ajan hoidat mua ja sisustit tän kämpän ja muutenkin oot tollanen maailman kiltein. Tyydyn painamaan huuleni hänen huulilleen, ja nostan hänet päälleni. Kierähdän makuulleni katkaisematta suudelmaa, ja työnnän käteni hänen takataskuihinsa.
-Sattuuko sua tässä asennossa?
-Ei satu. Mennäänkö mielummin sänkyyn? Tunnen Erikin farkkujen etumuksen pullottavan hiukan vatsaani vasten, ja hengästyn hieman. Kierrän Erikin alleni ja nousen seisomaan. Nostan hänet syliini ja kannan jättimäiseen parisänkyymme.

JEP TOSSA JOTAIN :) tää on tosi lyhyt koska poistin aikasemman pätkän ku olin unohtanu siitä yhen jutun eli se oli aivan saakelin paska teksti joten kirjotin illalla kokonaan uuden pätkän :P

Päivämäärä:   6.4.11 21:34:43

ja sitte ku jatkat nii kukaan ei kommentoi -.-

LähettäjäWonder 
Päivämäärä:   6.4.11 23:28:30

äää, koukkuun jäin, JATKA ! :DDD

Päivämäärä:   7.4.11 14:52:22

jeppis jatkoo tänää :)

pakko muuten kysyä, että lukeeko dacco tätä enää? :P

Päivämäärä:   7.4.11 20:04:17

Lukee :D On ollu menoo ja sellasta :D Ihana pätkä ja kiva ku alat kirjottaa noista muistaki vähä. :)

Päivämäärä:   7.4.11 20:38:29

hehe :)) mietin vaan ku oot ollu aika alusta messissä :)

Päivämäärä:   8.4.11 18:04:24

Kyllä mä oon alusta asti ollu, mut eri nickillä vaan >:D

Päivämäärä:   12.4.11 20:35:31

joo anteeks ku oon pettäny teijät niin monta kertaa muttakun mulla on vaan ihan oikeesti niin hirvee kiire eetei vaan kerkiä kirjotteleen! toivottavasti jaksatte kommentoida ja odotella :)

Päivämäärä:   17.4.11 21:29:37

tuun ihan just laittaa jatkoa :)

Päivämäärä:   17.4.11 22:46:46

VÎTTUUUUUU!! mä en oikeesti tajuu miten mul ei enää irtoo mitään??????!!!!!! jepp, koht tulee jatkoo :D:DF:GHJK

Päivämäärä:   17.4.11 23:49:36

Petra:

Kuulen askeleita oven takaa. Ovi avautuu hitaasti, ja ovella seisoo hölmistyneen näköinen ehkä espanjalainen lihaksikas ja puolialaston mies. Hän nostaa kulmakarvojaan kysyvästi, kuin odottaen vastaustani sanattomaan kysymykseen. Miehellä on yllään ainoastaan mustat collegehousut ja hänen mustat paksut hiuksensa ovat sekaisin.
-Moi, mä oon Petra, ja etin mun isoveljeä. Asseria.
-Aivan. Arska! Hän vetää minut ranteesta sisään ja suutelee kummallekin poskelleni. Hymyilen hänelle ystävällisesti.
-Ainiin, mä olen Gorka. Kohta yhdestä ovesta ilmestyy veljeni pörröinen olemus ja hän virnistää leveästi kaapaten minut valtavaan halaukseen.

joo vit¨tu ampukaa noi @!#$....... ''nyt pitää mennä nukkumaan, huomenna on kouluaamu, df cesghgdfhh f ghkv

VÎTTU!

Päivämäärä:   20.4.11 17:02:19

Petra:

Nauran veljelleni joka ei saa sanaa suustaan, vaan halaa minua koko ajan kovempaa.
-Hei sähän tapat mut kohta.
-Mul oli sua ihan hirvee ikävä! Hän painaa monta pusua poskelleni ja päästää irti kun kuulee rykäisyn vierestään.
-Ainii. Tää tyttö tässä on mun kaunein ja ainut sisko. Peten kaksonen. Ja tää jätkä tässä on mun kaveri, joka veti eilen kivat kännit ja tuli mun sohvalle sit nukkumaan. Veljeni pörröttää kaverinsa hiuksia ja vetää minut perässään keittiöön.
-Jaa. Täällä onkin palvelija keittänyt kahvia valmiiksi. Gorka kävelee veljeni taakse ja nostaa hänet korkealle ilmaan.
-Nyt sä kyllä menit poika vähän liian pitkälle. Veljeni nauraa ilkikurisesti ja alkaa sätkiä.
-Laske mut alas!
-En varmaan laske, jos et lopeta.
-En lopeta. Eiku siis lopetan. Laske jo. Gorkan nauru on käheä ja korkea. Naurahdan hiljaa poikien leikeille ja nappaan kupin omatoimisesti avoinna olevasta kaapista.
-Itseasiassa mulla oliki sulle asiaa.. aloitan katsoen Arskaa mietteliäs ilme kasvoillani.
-No jos mä käyn petaa sun pedin, Gorka virnuilee Asserille.
-Menis jo. Sitä paitsi ite oot sen sotkenu! Asser huutaa vielä naureskelevan pojan perään.
-Niin siis mun on ihan pakko kysyä et onks meijän perheessä nyt sit kaikki miehet homoja? Kysyn ja seurauksena saan Arskan ihmettelevän katseen. Ja melkein perään hän purskahtaa nauruun.
-Ei, ei tietenkään. Miten sä voit edes epäillä tollasta musta?
-No mut ku te ootte nukkunu samassa sängyssä ja..
-Samassa sängyssä? Ai nii joo, eiku mä nukuin ihan rehellisesti sohvalla. Asser revähtää uudestaan nauruun.
Hän virnistelee vielä Gorkan palatessakin, niimpä mies jatkaa ärsyttämistään siitä mihin jäi.
-Voi toista ku se on niiin pieni ettei se yllä edes petaamaan omaa petiä. Gorka käärii alahuulensa rullalle ja tekee koiranpentuilmeen. Asser, joka on lähes kymmenen senttiä Gorkaa lyhyempi, tönäisee etusormellaan toista miestä rintaan.
-Sä oot onneks täällä hovipalvelijana, Asser tekee kunniaa Gorkalle liioitellusti.
-Nonii, mä en jää kattomaan tollasta hiton lemmiskelyä, sanon pamauttaen kuppini tiskipöydälle.
-Jos sä "hovipalvelija" vaikka tiskaat ton mun kahvikupin aikas kuluks, pamautan ja jätän hämmentyneet pojat keittiöön pyörittelemään silmiään. Nauran vielä ulko-ovella ennen kuin astun kirpeään ulko-ilmaan.

Asser:

Katselen kun Petra häviää ovesta ulos ja nostan katseeni vieraanani olevaan Gorkaan, espanjan tuliaiseeni. Puhumme keskenämme espanjaa. Gorka osaa kyllä puhua suomea, joskin hieman epäselvästi.
-Sä et oo vieläkään ottanu sitä tiskiharjaa käteen.
-Enkä otakaan, poika tokaisee ja mulkaisee minua muka vihaisena. Ilmeen pilaa kuitenkin virnistys, joka kohoaa hänen kasvoilleen. Sitten hän kuitenkn vakavoituu ja tulee eteeni kietoen kätensä kevyesti ympärilleni.
-Kiitos että mä saan asua tääl sun kämpässä, ja nukkua sun sängyssä. Mieleni täyttyy heti mitä kaksimielisemmistä kuvitelmista ja punastun tönäisten samalla Gorkan kauemmas. Poika kohottaa tummia kulmakarvojaan ilmeelleni.
-Hoder, enkai mä nyt silleen tarkottanu, hän virnistää. Puristan hänen olkapäätään ja menen olohuoneeseen hakemaan paitaani aikomuksenani siivota hieman. Katseeni osuu Gorkan matkalaukkuihin.
-Mitä jos sä laittaisit sun vaattees mun kaappiin? Voin sitte samalla lainata sun kuteita.
-Oikeesti? Vähän oot reilu. No, voitko auttaa mua purkamaan ne?
Nyökkään hyväksyvästi miehelle ja nostan pari laukuista olalleni. Puramme laukkuja kaikessa hiljaisuudessa, joka päättyy kuitenkin Gorkan armottoman pitkään espanjankieliseen kirosanaryöppyyn.
-No? Katson kysyvästi Gorkaa.
-Mun hemmetin boxerit tais jäädä espanjaan.
-No mulla on tuol kaapissa jotain käyttämättömiäki boxereita, ni os sä lainaisit niitä. Ja käydää ostamassa sulle lisää. Saan hymyn nousemaan jälleen pojan kasvoille ja pudistelen päätäni.
-Sä oot kyllä ihan uskomaton.
-Ja sun siskos on uskottoman kaunis, hän sanoo. Vilkaisen nopeasti poikaan. Rinnassani käy nopea pistos. Enhän minä voi olla mustasukkainen, enhän?

Päivämäärä:   22.4.11 00:58:03

jep ja lukijat sitten kommentoi kans! D:::D

Päivämäärä:   22.4.11 16:32:11

jep mä pidän tän ylhäällä :D

Päivämäärä:   22.4.11 18:48:02

Asser:

Vetäisen ulko-oven perässäni kiinni, ja heitän avaimet käytävän pöydällä olevaan kulhoon. Kävelen keittiöön, ja pysähdyn kuin seinään.
-Mitä helvettïä täällä tapahtuu? Gorka halaa juuri sisartani lujaa keittiön pöytää vasten. He hyppäävät nopeasti erilleen ja Petra kääntää katseensa pois minusta. Gorka katsoo minua hämmentyneenä.
-Mitä sä huudat? Hän astelee eteeni ja laskee kätensä käsivarrelleni. Siirrän käden sivuun ja katson heitä vihaisena.
-Saanko mä ihmeessä kysyä, että mitä te touhuutte mun keittiössä. Painotan lujasti sanaa ''mun''. Gorka miettii hetken sanojani, sillä ilmeisesti puhuin hieman liian nopeasti hänelle, mutta en jaksa alkaa toistamaan kysymystä.
-Petra? Antaa kuulua! Kävelen hänen taakseen ja riuhtaisen hänet itseenipäin nopealla otteella. Hämmästykseni on taattu kun näen Petran ilmeen. Hänen silmänsä ovat punaiset ja niistä vuotaa kyyneleitä yhtenä virtana.
-Mikä sul on? Hän ulahtaa kivusta, ja irrotan nopeasti otteeni hänen kädestään. Vedän hänet syliini ja alan heijata häntä hiljaa.
-Sen poikaystävä harrasti seksiä toisen tytön kanssa. Gorkan ääni on hiljainen ja hento, mutta se saa Petran vapisemaan sylissäni. Lisäksi hänen puheensa pätkii aika tavalla, koska tämä on mitä luultavimmin hänellekin kova paikka. Tällä hetkellä minua kuitenkin hieman kiukuttaa se, että Petra on oppinut espanjaa jo sen verran, että hän ymmärtää puheemme. Gorka tuskin tiesi sitä.
-Hei kulta. Mä oon tässä. Ei sun tarvi itkeä. Silitän hänen sileitä hiuksiaan ja painan hänet tiuksasti itseäni vasten. Talutan siskoni olohuoneen sohvalle istumaan ja Gorka tuo meille kaikille kahvikupit käteen. Hän painaa siskoni otsalle pikaisen suukon, mikä saa minut luomaan kiukkuisen ja mustasukkaisuuden täyttämän katseen itseensä. Hän kohottaa kulmiaan hämmästyneenä, ja pamautan kuppini pöydälle.
-Onko pakko nyt haastaa riitaa kun Petralla on huolia? Hän näyttää edellistäkin hämmentyneemmältä, ja myös Petra katselee minua uteliaan kiinnostuneena.
-Asser. Gorka tulee viereeni istumaan ja laittaa kätensä ranteelleni. Petra pyyhkii nopeasti kyyneleensä ja nousee ylös.
-Mihin sä meet?
-Mä lähen Petelle ja Erikille. Haluun olla vaan vähän aikaa yksinään. Kohautan harteitani ja puristan siskoni siroa kättä hiljaa.
-Mä oon niin pahoillani. Jutellaan siitä sitten ku oot valmis siihen.
-Heippa. Hän hymyilee vaisusti kyyneleiden läpi ja kävelee ulos kämpästä. Nojaudun taaksepäin ja painan silmäni kiinni huokaisten syvään.
-Voitko sä kertoa nyt, että miksi olet noin vihainen? Toisessa tilanteessa minua olisi huvittanut hänen aksenttinsa ja kirjakielensä, mutta ei nyt.
-Ai mistäkö? Älä viiti, sä tiedät kyllä.
-En todellakaan tiedä. Anteeksi jos olen sanonut sinulle jotain. Hän nousee ylös ja menee parvekkeelle istumaan. Katselen kun hän kaivaa askista tupakan ja sytyttää sen. Hieron ohimoitani, sillä viimeisen varttitunnin aikana niihin on noussut kamala vihlonta. Lisäksi mieleeni hiipii eräs kysymys. Mitä jos Gorka ei todella tiedä mistä olen vihainen? Painan kämmenet kasvojeni eteen ja painan pääni takaisin nojaamaan.
-Voi jumalauta! Nousen nopeasti sohvasta ja menen Gorkan perässä tupakalle. Kaivan askista itselleni tupakan, ja sytytän sen. Katselen savun kieppumista.
-Asser. Mä oon pahoillani.
-Mistä?
-Emmä tiedä. Ehkä sun olisi järkevimmän kertoa?
-Järkevintä. Hän hymyilee minulle pikaisesti kun korjaan taas kerran hänen sanojaan. Nojaudun kaiteeseen ja katselen urheilukenttää.
-Musta tuntuu, että mä oon vähän mustasukkanen.
-Anteeks, mut nyt mä en ymmärrä. Mustasukkainen?
-Niin siis että mä en..ähh. Unohda. Hän kävelee taakseni ja kiertää kätensä ympärilleni. Painan silmäni kiinni, ja vedän henkeä kuuluvasti.
-Tarkottaako se, että sä tykkäät musta? Hymyilen leveästi.
-Vähän niinkuin. Eli mua ärsyttää jos sä halailet ja suukottelet mun siskoa. Ymmärrätkö?
-Ehkä. Sä tykkäät musta, etkä halua että mä tykkään kenestäkään muusta kun susta?
-Jotenki tolleen. Hän kääntää minut itseensä päin.
-Ja sä olet mustasukkanen siitä, että mä lohdutin Petraa. Hän naurahtaa hiljaa ja hieraisee nenällään omaani.
-Hölmö pikkunen. Laitan käteni hänen niskaansa ja painan huuleni varovasti hänen huulillensa. Huulet ovat samalla niin pehmeät, mutta määrätietoiset ja vaativat. Hän irrottautuu ensimmäisenä suudelmasta. Painan vielä muutaman pikaisen suuskon hänen huulilleen, ja hän nappaa minut taas yläilmoihin.
-Hei! Päästä mut!
-En ikinä. Hän laskee minut eteensä ja kietoo kätensä ympärilleni.
-Pikku homo. Yritän läppäistä häntä käsivarrelle, mutta hän kerkeää väistää sen nauraen.

Päivämäärä:   22.4.11 21:53:44

Hihi 8----) Mä en osaa sanoo mitään, PAITSI et kiva ku tulee pitempii pätkii :D Ja ihanat pätkät taas! Jaja jatkeles :D

Päivämäärä:   22.4.11 22:39:26

Pete:

Hipaisen nopeasti Erikin hiuksia kävellessäni ohi nojatuolista, jossa hän istuu. Hän nostaa katseensa minua kohti.
-Nukahtiko se? Hän kuiskaa hiljaa. Nyökkään hänelle ja kaadun teatraalisesti sohvaan.
-Mä voisin käydä nylkemässä sen gigolon. Että mikä mulkku! Erik katselee minua hiljaisena tuolistaan. Hän nousee kaivamaan laatikosta pleikkarin ohjainta. Olen todella tyytyväinen siihen, että hän on päässyt pyörätuolistaan. Tosin hänen jalassaan on vielä kipsi, mutta se ei paljon pojan menoa häiritse. Nousen ylös ja menen hänen viereensä lattialle. Lasken käteni hänen selälleen.
-Kulta..mä en haluis mitenkään määräillä tai olla ärsyttävä, mut saanko pyytää ettet pelais nyt ku Petra nukkuu. Sil on ollu tosi rankka päivä. Hän laittaa sanaakaan sanomatta ohjaimen takaisin laatikkoon ja nousee ylös. Nousen perässä. Lasken käteni hänen olkapäälleen.
-Anteeks. Hän puraisee vain huultaan ja laskee katseensa varpaisiinsa. Vedän hänet halaukseen, ja hän puristaa minua kovaa. Vetäydyn sen verran, että voin nähdä hänen kasvonsa.
-Mä oon pahoillani, että tää menee tälleen.
-Musta tuntuu, että mä en oo enää kunnolla sun elämässä mukana. Laskeudun sohvalle istumaan ja vedän Erikin syliini sivuttain. Hän oikaisee kipsijalkansa suoraksi sohvalle, ja lasken käteni jalan päälle.
-Mun pitäis antaa sulle enemmän huomioo, mutta tää meijän elämä on niin värikästä et on iso työ pitää kaikki kasassa. Hän painaa päänsä rintakehälleni. Silitän hänen hiuksiaan hiljaa.
-Sitäpaitsi sä oot mun elämässä kaikkein tärkein asia. Hän nostaa katseensa silmiini ja hymyilee vaisusti.
-Mä oon kyllä aika itse..En kerkeä sanomaan muuta kun tuo jumalainen poika painaa huulensa huulilleni. Hän näykkii alahuultani hiljaa, ja painaa sitten päänsä takaisin rintaani vasten.
-Mä tykkään susta toden teolla. Hymyilen hänen sanoilleen ja painan huuleni hänen otsalleen.
-Nii mäki susta.
-Pete..Hän kääntää katseensa hieman nolona pois. Täytyy myöntää, että olen aika utelias kuulemaan mistä hän nolostuu minun edessäni.
-No, mitä kulta? Enempää en kerkiä sanomaan, sillä joku soittaa ovikelloa. Nostan hänet sohvalle istumaan, ja nousen lähteäkseni. Erik kuitenkin tarttuu käteeni.
-Onks pakko avata? Hänen ilmennsä on anova, mutta hymyilen hänelle. Painan pusun hänen poskelleen.
-On. Hän nojautuu taaksepäin sohvan selkänojaa vasten.
-No ei sitte, jos sä et halua. Istun takaisin hänen viereensä, mutta hän työntää minut nauraen pois.
-Meni läpi. Musta tulis melkonen näyttelijä. Mee avaamaan se ovi nyt. Hän virnistää minulle ilkikurisesti, ja lähden harppomaan ovelle.

jep, tässä jotain ;)

Päivämäärä:   22.4.11 22:40:13

tuli aika nopee sun pyynnöstä kultaseni :)

Päivämäärä:   23.4.11 21:14:27

Pete:

-Arska, mitä ihmettä sä täällä teet? Ja missä Gorka on?
-No ku mul ois vähän asiaa. Ja Gorka jäi varmaan kotii. Nostan hitusen kulmakarvojani.
-Kotiin? Nytkö se on jo Gorkanki koti? Okei, okei.. nauran Asserin järkyttyneelle ilmeelle, ja vedän perässäni keittiöön. Istutan hänet tuoliin ja kävelen olohuoneeseen jossa Erik istuu sohvalla silmät lupsuen.
-Kulta hei, haluutsä mennä makkarii nukkumaa ettei sun niskat tuu kipeeks?
-Mhjoo.. Hän mutisee unissaan. En jää miettimään hetkeksikään vaan nappaan hänet käsivarsilleni ja kannan makuuhuoneeseen.
-Kulta, hän tarttuu tiukasti kaulaani ja vetää päällensä.
-Tuu rakas mun kanssa nukkuu. Mä haluun olla sun kainalossa.
-En mä nyt voi. Meen juttelemaa vähäks aikaa Arskan kans. Tuun sitte. Painan pikaisen suukon Erikin suulle ja sitten otsalle. Olen jo painamassa makuuhuoneen ovea hiljaa kiinni, kun Erik mutisee hiljaa:
-Herätä mut sitte.
-Joo. Vilkaisen vielä Petraa joka nukkuu lattialla makuuhuoneen toisessa päässä, ja painan oven kiinni.
-Noni, mitä sulla oli? Katson kysyvästi Asseria, joka on ottanut omatoimisesti kahvia, ja kaatanut minullekkin kupin.
-Mä en oo homo, hän töksäyttää.
-Anteeks? Olen todella hämmästynyt.
-Ootsä juonu, Asser? Sanon ankaralla äänellä. Ihmetteken etten huomannut hajua.
-No en todellakaan ole. oon vaan sekasin, ku mä ihmettelen mä oon alkanu tuntea vetoo yhteen poikaa. Okei Gorka et ku ja minä suudeltii. Silmäni leviävät.
-Ei oo hitto todellista. Tai siis ei mua haittaa.. Etsä oo aiemmin tuntenu mitään ketää poikaa kohtaa?
-En.. Olin vaa hiton mustasukkanen siitä ku menin kotii ja Gorka halaili Petraa. Olin jo aikasemmin tuntenu vähä mustasukkasuutta koska Gorka sano et Petra on kaunis. Olin vähän aikaa hiljaa.
-Sori.. mä en oikeesti osaa kauheesti auttaa. Mut mitä jos menisit Gorkan luokse ja puhuisit siitä sen kanssa? Ja seuraat vaa sun sydäntä. Haluun et oot onnellinen. Soittele sit. Olemme puhuessani siirtyneet eteiseen ja Asser avaa jo ovea.
-Hei meen puhuu sille. Hän hymyilee hieman. Annan hänelle suukon poskelle. Kun ovi on mennyt takaisin kiinni, kävelen makuuhuoneeseen riisuen samalla vaatteita. Menen sängylle ja alan suudella Erikin poskea. Kun siirryn suutelemaan hänen huuliaan, hän heräsi ja vetää minut kiinni itseensä. Painan pääni hänen rintakehälleen ja nukahdan melkein heti.

Asser:

Kävelen hiljaa asuntoni ovesta sisään. Gorka juoksee minua vastaan ja pysähtyy eteeni.
-Missä sä olit? Hän puhuu espanjaa, ja kastoo minua vaativasti.
-Kävin Petellä. Otan kengät pois ja kävelen suoraan makuuhuoneeseen. Alan riisumaan vaatteita.
-Tuutsä vai mun viereen nukkumaan? Hän hymyilee.
-Joo, nukkumaan. Painotan viimeistä sanaa jotta hän ymmärtäisi etten ole vielä valmis mihinkään muuhun. Ilmeisesti kuitenkin espanjan kielessä saa painottaa sanoja, eikä se tarkoita mitään. Gorka nimittäin tönäisee minut sängylle ja painaa huulensa huulilleni. Yritän aluksi työntää häntä pois mutta hänen huulensa ovat niin hellät ja pehmeät, että vastustukseni murenee kokoajan vain enemmän. Lopuksi kiedon käteni hänen niskaansa ja hän alkaa avaamaan housujani. Gorka puhuu huuliani vasten kiihkeästi, ja näykkii samalla suutani. En kuitenkaan saa espanjankielisestä puhetulvasta mitään selvää, niin nopeasti hän puhuu.

Aamulla nostan päätäni ylös ja katson suoraan Gorkaa silmiin. Hän yrittää suudella minua mutta mahassani kouraisee ja nousen ylös. Kävelen sanaakaan sanomatta keittiöön ja mittaan porot. Gorka kompuroi perääni ja haroo hiuksiaan, jotka ovat jo valmiiksi pörrössä. Punastun itsekseni kun ajattelen viime yötä. Rakastelimme monta kertaa yön aikana. Herätimme toisemme vuoron perään. Gorka ei uskalla koskea minuun, mutta hän tulee viereeni seisomaan ja katsoo minua samalla kun laskee vettä kannuun. Ilmeisesti kasvoni ovat ilmeettömät, koska hän avaa jääkaapin ääneti ja ottaa sitruunan sieltä. Hän ottaa leikkuulaudan esiin ja leikkaa siitä pari siivua. Sitten hän tiputtaa viipaleet kannuun ja laittaa leikkuulaudan altaaseen ja sitruunan takaisin jääkaappiin.
-Otatsä? Gorka kysyy hiljaa nyökäten kannuun päin. Nyökkään, ja hän kaataa vettä kahteen lasiin ja laittaa ne pöytään. Sitten hän tarttuu käsiini ja vetää minut pöytään.
-Voitko sä puhua mulle? Hän katsoo minua arasti.
-Mistä? Tuijotan takaisin ihmeissäni.
-No.. viime yöstä. Dio, se oli ihmeellinen, hän töksäyttää pitäen yhä käsistäni kiinni.

Päivämäärä:   23.4.11 22:42:20

hei rakkaimpani, voisitteko kommentoida jotain rakentavaa pliispliispliiiiis :) kun tätä on härski kirjottaa kun kukaan ei sano koskaan muuta ku jatkoaaa 8) ;D;D joten vaivautukaatte sen verran mun mieliksi :)

Päivämäärä:   23.4.11 23:20:55

tää on loistava tarina ja nyt kun saatiin tää asser&gorga parikin mukaan niin menovaan paranee, varsinkin jos toi gorga on tollanen kuumaverinen&tempperamenttinen espanjalainen<33huhhuh täs tulee ihan kuumat oltavat<3

Päivämäärä:   24.4.11 02:30:47

Asser:

-Se oli virhe, Gorka. Näen kuinka Gorka kalpenee silmissäni ja yritän miettiä kuumeisesti mitä sanon seuraavaksi. Hän on kuitenkin painanut päänsä käteensä. Otan huikan lasistani ja laitan käteni Gorkan käden päälle, joka lepää pöydällä.
-Mut kun sä sanoit koko ajan että sä nautit siitä. Hän katsoo anovasti minua. Kuitenkin hänen ilmeensä muuttuu nopeasti ja hän paiskaa nyrkkinsä pöytään nousten niin nopeasti seisomaan, että tuoli kaatuu hänen takanaan.
-Hitto sä varmaan kohta sanot että sä vaan halusit kokeilla oletko sä homo ja että koska sä tiesit että mä olen aina ollu homo niin sun oli helppo tehä se koska mä tunnen vetoa kaikkiin miehiin! Hän katsoo minua myrskyisästi ja kiroilee kuuluvasti espanjalaisia kirosanoja.
-No mut niihän se meni, sanon hiljaa ja hän kalpenee uudestaan. Hänen silmänsä täyttyvät tuskasta, ja hän astahtaa kuin iskun saaneena askeleen taaksepäin. Kuin unessa hän ottaa jääkaapista oluen ja miltei juoksee parvekkeelle avaten samalla tölkkiä.
Otan lasin pöydältä, ja vasta siinä vaiheessa huomaan nousseeni seisomaan. Kulautan loput vedestä kurkkuuni ja kävelen Gorkan perässä ulos.
-Miks helvetissä sä suutuit mulle tommosesta? Katson häntä anovasti. Gorka ei kerkeä sanoa sanaakaan kun minut ylittää pahoinvointiaalto, ja näköjään hänkin huomaa sen koska hän hyppää nopeasti tuoliltaan ja ottaa minua olkapäistä kiinni. Repäisen itseni irti hänen otteestaan ja juoksen parvekkeen reunalle. Juuri ennen kuin oksennan reunan yli, huomaan alla olevan naapurin mummon olevan tamppaamassa mattojaan. Oksennukseni lentää kaaressa hänen mattonsa päälle roiskahtaen samalla myös vanhan naisen marimekko-kuosiselle mekolle. Hän kiljaisee kuuluvasti ja Gorka repii minut sisälle.
-Vessaan.. soperran. Hän kaappaa minut syliinsä ja juoksee kylpyhuoneeseeni laskien minut WC-istuimen viereen. Sitten hän juoksee pois huoneesta.
-Ei! Hemmetti tuu takas, yritän huutaa hänen peräänsä.
Kun hän hetken päästä saapuu takaisin, olen jo saanut oksennettua ja vain nojaan viileään kaakeliseinään. Olen erittäin vihainen hänen poistumisensa takia.
-Mitä helvettíä? Mä olisin voinu kuolla ja sä juokset helvettí soikoon hakemaan sen sun hemmetin olues! Nyyhkäisen voimakkaasti, mutta Gorkan sääli ei ilmeisesti yllä sille tasolle, että hän tulisi lohduttamaan minua.
-Anteeks vaan nyt kovasti, mutta mä en lähteny hakemaan mitään olutta vaan kävin sanomassa sille naiselle kuka siellä alhaalla oli, että mä korvaan sen maton.
-Entä sen mekko? Nyyhkytän hiljaa.
-Senki mä maksan. Gorkan sääli näyttää nyt kasvonsa. Hän nostaa minut hellästi käsivarsillensa, ja kantaa makuuhuoneen sängylle makaamaan.
-Anteeks. Mä vaan luulin että sua ällötti kun mä oksensin.. selitän peloissani. Olen varma että poika on vihainen, ja hämmästyn kun hän silittää poskeani.
-Ei mua ällötä sun mikään. Hän selittää vaikeasti. Huomaan puheemme olevan suomenkielistä. Vaihdan nopeasti takaisin espanjaan ja kiitän häntä.
-Nuku nyt vähän aikaa. Jooko? Gorka jatkaa sinnikkäästi suomen puhumista.
-Jos tuut mun viereen. Ku mä en haluu olla nyt yksin. Sitäpaitsi säkään et nukkunu viime yönä paljoa, sanon vitsaillen. Gorka iskee leikkisästi silmää ja kierähtää sängylle. Hän nappaa kädestäni kiinni ja painaa sen rintaansa vasten. Juuri ennen kuin nukahdan, tunnen kuinka hän suukottelee käsivarttani mutisten samalla vihaisesti espanjaksi.
Kun herään, oloni on vielä hiukan hutera. Katson vieressäni makaavaa Gorkaa, ja tönäisen häntä kylkeen. Näky on mitä seksikkäin kun hän räpyttelee unenpöpperössä silmiään.
-Hei voitko sä hakea mulle appelsiinimehua, kysyn häneltä espanjaksi.
-Joo. Ja puhutaan vaan suomea, ei mua haittaa. Tai oikeestaan tää on vaan kivempi. Hän naurahtaa hiljaa ja nousee sängystä.
Hän palaa hetken kuluttua lasi mukanaan ja ojentaa sitä minulle. Nousen istuma-asentoon ja otan lasin. Litkuttelen mehua hiljalleen kurkustani alas, jottei pahoinvointi yllätä.
-Voidaanko unohtaa se riita? Katson poikaa laittaen samalla lasin yöpöydälle.
-Juu, hän tulee taas viereeni sängylle.
-Anteeks että mä rähjäsin sulle. Gorka katsoo minua pahoittelevasti.
-Eiku anteeks kun mä sanoin niin rumasti. Nojaan hieman taaksepäin.
-Ei se mitään. Gorka katsoo minua intohimoisesti.
-Saanko mä sovintopusun? Hän vielä kysyy. Painan pikaisen suukon hänen poskelleen, ja hän katsoo minua hieman typertyneesti.
Köllöttelemme hiljaa pari tuntia, kunnes minun tekee mieli puhua Gorkalle. Tai oikeastaan minun tekee mieli kuulla hänen ääntään. Hänen äänessään on käheän pehmeä sointi, joka saisi kenet vain pyörälleen päästä.
-Jos sä haluaisit tehä vaikutuksen johonkin ihmiseen, ni miten sä yllättäisit sen? Kysyn muka kuin ohimennen.
-No en mä tiedä miten yllättäisin mut tiedän miten haluisin et mut yllätetään. Katson häntä kysyvästi ja hän alkaa selittää.
-No siis haluisin että me katsottais yhdessä Romeo y Julia, ja me syötäisimme samalla huonoa ruokaa, hän sopertaa punastuen.
-Ai sä tarkotat roskaruokaa? kysyn hymyillen.
-Niin. Mut mistä sä haaveilet?
-No että mun se rakastettu ostais mulle jotkut ihanat alushousut ja mun pitäis riisuutua sen edessä ja laittaa ne jalkaan. Punastun itsekkin lievästi kertoessani unelmastani. Gorka hiljenee ja menee takaisin makuulleen.

Pete:

Nostan Erikin pään rintakehältäni varovasti. Yritykseni olla herättämättä häntä kariutuu, kun hän avaa silmänsä hymyillen minulle.
-Miten sä jaksatki aina hymyillä aamusin?
-No kyllä säki hymyilisit jos heräisit noin söpön jätkän vierestä. Painan nopean suukon hänen otsaansa ja pörrötän samalla hänen paksuja hiuksiaan.
-Hölmö.
-En oo.
-No varmasti oot. Hän näyttää minulle kieltään muka suuttuneena, ja painan huuleni hänen huulilleen. Nousen sängystä ylös ja menen kaapille valitsemaan jotain vaatteita. Nappaan kaapista ison punaisen t-paidan, jonka etupuolella on ''so what!?!''- painatus. Erikin lempipaita. Hipsuttelen ulos huoneesta Erikin suloisen katseen seuratessa. Katseeni osuu käytävän pöydällä olevaan mustaan puhelimeen. Takakuoressa olevasta HIFK- logosta tunnistan puhelimen kuuluvan veljelleni.

Päivämäärä:   24.4.11 18:54:41

Hihihi, ihanaa :D Oon melkee ylpee susta ku laitat noin pitkiä pätkiä :D Ja sit, Asser on hellune ;)

muutes, aamulla väsyneenä mietin Gorkan nimee, ja päädyin siihen tulokseen, et se on Dorka, ku en muistanu sitä oikeet nimee:(

Päivämäärä:   24.4.11 21:14:04

hahhhaah :::D vähä hyvä! Dorka-Gorka ;)

Päivämäärä:   26.4.11 13:43:35

kommentoikaaaaaa :)

Lähettäjä: spreo 
Päivämäärä:   26.4.11 20:55:23

awww:) jatka!!

Päivämäärä:   29.4.11 21:20:56

jatkan heti kun kerkeän :))

Päivämäärä:   1.5.11 21:33:26

joo saatte vieläki odottaa vähän.. LUPAAN ETTEI MEE KAUAA! :)

Päivämäärä:   2.5.11 23:40:08

Gorka:
Olen ilmeisesti nukahtanut uudestaan Asserin viereen ja herään kun taskussani alkaa täristä. Kaivan nopeasti puhelimen ja Asserin numero vilkkuu näytöllä. Vilkaisen vieressäni nukkuvaa miestä ja vastaan.
-Moi, täs on Pete. Arskan puhelin tais jäädä tänne ku se oli käymässä tääl.
-Joo huomaan, naurahdan miltei typerästi.
-Tuun hakemaa sen tänää. Ootteko koko päivän siellä?
-Juu ollaa. No, mut nähää. Suljen puhelimen ja nousen ylös sängystä.
Vaikka Asser on jo parin päivän levon jälkeen täysin parantunut, hän nukkuu pitkään. Tassuttelen keittiöön ja napsautan kahvinkeittimen päälle.
Parin tunnin päästä Asser tulee makuuhuoneesta juuri kun olen lähdössä.
-Minne sä meet? hän kysyy unisena.
-Käyn kaupassa ostamas niitä boxereita. Tuun vasta seittämäks.
-Okei.
Muistan matkalla Asserin puhelimen, ja suuntaan kulkuni Peten ja Erikin asuntoa kohti.

Päivämäärä:   3.5.11 14:32:52

(jatkuu...)

Päätän kuitenkin pienen pohdinnan jälkeen käydä ensin ostoskeskuksessa.
Olen shoppaillut jo monta tuntia. Mietin kuumeisesti minkälaisia boxereita Asser käyttää. Päädyn moniin erilaisiin joten ostan kassillisen pelkkiä boxereita.
Kello on jo puoli seisemän kun kolkutan Peten ja Erikin asunnon ovea.
Pete juoksee hengästyneenä ovelle.
-Tuu sisään, hän miltei kiskaisee minut ovesta sisälle ja paiskaa oven takanani kiinni. Sitten hän ravaa takaisin avonaiselle tietokoneelleen. Ilmeisesti hänellä on facebook auki ja hän juttelee jonkun kanssa.
-Erik-rakas tuu antaa Gorkalle se puhelin! Pete kiljaisee.
-Joo joo. Erik tulee olohuoneeseen tutun näköinen puhelin kädessään. Hän ojentaa sen minulle virnistäen.
-Muru missä se meijän Romeo ja Julia on? Pete kysyy nostellen kulmakarvojaan.
-Kuka sitä tarvii? Ja eiköhän se oo tossa hyllyssä. Ajattelitko ryhtyy viettelee mua jonkun lässynlää-leffan avulla? Erik katselee flirttaillen nauravaa Peteä.
-Eikun Arska kysy et voiko se lainaa sitä ja että voinko mä äkkiä juosta viemää sen sille. Sydämeni hyppää kurkkuun. Asser siis aikoo viettää iltansa jonkun tytön kanssa. Juuri niinkuin itse neuvoin. Mieleni tekisi lyödä itseäni.
-Hei mut jos mä vien sen sille, sanon kohteliaasti ja saan heti kaksi uteliasta vilkaisua itseeni päin.
-Okei, Pete ja Erik sanovat yhteen ääneen.
Erik kipaisee hakemaan elokuvan ja Pete napsauttaa netin pois päältä.
-Ja nyt alko homojen laatuaika, Pete huutaa flirttaillen Erikin perään.
Kadehdin noiden kahden välisiä tunteita.
Noin viidentoista minuutin päästä menen ovilla avaimillani ovesta sisään ja Asser tulee vastaan eteisessä.
-Tuuuppa kattomaan tänne, hän ottaa elokuvan kädestäni ja menee suoraan olohuoneeseen.
-Odota, vien nää vaan makuuhuoneeseen, sanon osoitellen samalla pusseja kädessäni.
Asser tulee perässäni ja repii minut olohuoneeseen. Silmäni leviävät hämmästyksestä.

Päivämäärä:   3.5.11 14:54:42

ihihiihii :D

Lähettäjä: jeboou 
Päivämäärä:   6.5.11 23:35:56

uppia:)

Päivämäärä:   11.5.11 11:11:38

up ja jatkoo

Päivämäärä:   12.5.11 12:48:44

jatkoa pian :))

Päivämäärä:   12.5.11 21:08:06

Asser:

Kävelen Gorkan taakse ja kierrän käteni hänen ympärilleen.
-Mitä mieltä sä oot tästä? ääneni on käheämpi kuin koskaan.
-Me enc... Tarkotan mä rakastan tätä.
Olen laittanut koko sohvapöydän täyteen eri roskaruokia. On sipsikulhoja ja popcorn-kulhoja. Lisäksi olen tilannut hampurilaisia ja pitsaa. Kaiken keskellä on kiinalaista ruokaa. Kulhojen ja kippojen ja viinilasien välissä on kynttilöitä. Olen sammuttanut kattovalaistuksen jotta olohuone olisi mahdollisimman tunnelmallinen.
Gorka kääntyy vasten minua ja nostaa syliinsä.
-Jos sä et olis nähny näin hirveesti vaivaa ni mä kantaisin sut samantien makuuhuoneeseen.
Virnistelen suudelmiemme lomassa.
Laitamme Romeon ja Julian pyörimään ja istahdan Gorkan kainaloon. Gorka painelee koko ajan helliä suukkoja kaulalleni ja kasvoilleni.
-Miten sä kuvittelit että me syödään noi kaikki? Gorka kysyy nauraen.
-Ajattelin et syödään nyt niin paljo ku jaksetaa ja voidaa antaa loput Petelle ja Erikille.
-Huomenna sit..Gorka suutelee intohimoisesti ja huokaisen puhtaasta ilosta.
-Mennää jo sinne makuuhuoneeseen, kuiskaan Gorkan huulia vasten.
Pidämme toisiamme käsistä kiinni samalla kun puhaltelemme kynttilöitä. Otamme kaksi kynttilää makuuhuoneeseen ja laitamme ne yöpöydälle jottei meidän tarvitse sytyttää kattovaloa.
Gorka käy makaamaan vain boxerit yllään sängylleni ja jään hetkeksi tuijottamaan häntä. Hän näyttää aivan kreikkalaiselta jumalalta komeine kasvoineen. Lisäksi hänellä on kauniin tasainen ja lihaksikas rintakehä ja voimakkaat käsivarret. Katson lievän väristyksen vallassa hänen käsiään, jotka niin hellästi minua koskettelevat.
Ajatukseni keskeyttää himon aalto ja painaudun Gorkaa vasten suudellen hänen silkkistä suutaan.

Parin tunnin päästä menemme hakemaan olohuoneesta ruokaa ja viemme ne sänkyyn. Gorka hihittelee kuin pikkutyttö koko sen ajan kun napostelemme ruokia. Juomme shampanjaa, jonka ostin vain koska tiesin että Gorka rakastaa sitä.

Päivämäärä:   12.5.11 21:08:46

OHO VÄÄRÄ NIMIMERKKI:D

Päivämäärä:   12.5.11 21:53:54

ja ehehe nyt saatte antaa muutaman inspiraatiofudun perseelle ennen ku saatte jatkoa :D::D

Päivämäärä:   13.5.11 15:25:58

mitähän hittoo.. varmana kommasin tähän eilen :D No iha sama, mut siis ihana pätkä ja jatkat äkkii ::D siitä ku sit se gorka antaa ne sen bokserit asserille >:D

Päivämäärä:   14.5.11 11:38:56

Khääh Dx JAtkoa <3

Päivämäärä:   14.5.11 19:10:52

jepp ;) ootte just ihQuiii :)

Päivämäärä:   17.5.11 21:39:53

Asser:

Herään aamulla Gorkan kainalosta. Hänen käsivartensa lepää kaulani vieressä. Alan painella suudelmia hänen hauikselleen. Käännyn ja jatkan hänen suutelemistaan, tällä kertaa suulle. Näykin hänen alahuultaan kunnes huomaan heräämisen merkkejä ja tekeydyn nukkuvaksi.
-Asser, sä oot niin sulonen, hän huokaisee korvaani.
-Oon vai? räväytän silmäni auki ja hän kiljaisee närkästyneenä.
-Toi oli.. toi oli TÖRKEETÄ! hän rutistaa minua rintaansa vasten ja suutelemme nauraen.
-Arvaa mitä? Nyt taitaa alkaa sulla boxereiden sovittelu. Hän hyppää nopealla liikkeellä ylös sängyltä ja hakee yhden pusseista samalla kun nousen hitaasti perässä.
-Voi helv.. et kai sä ostanu noin paljo BOXEREITA? katson häntä virnistellen.
Vastaukseksi saan himokkaan hymyn.
-No.. kyllähän mä tästä itekki hyödyn.. koppaan hänet jälleen kerran halaukseen.
-Jätetäänkö noi sun likaset seksileikkis vähä myöhemmäks, vitsailen ja vedän Gorkan käsistä keittiöön.
-Nyt syödään kunnolla ja sit mennään lenkille ja suihkuun ja sit koitetaan niitä sun boxereitas.
-SUN boxereita ne on, Gorka sanoo kietoen kätensä ympärilleni. Nojaan hänen vahvaa rintakehäänsä vasten ja hymyilen itsekseni.
Kun juomme kahvia, näen oudon ilmeen Gorkan kasvoilla.
-Mikä sulla on? Katson häntä kummeksuen.
-Siis meillä on niin kivaa yhessä. Ja sä oot ihana ja kaikkee. Mut musta vaan tuntuu oudolta et eikö sua ihmetytä yhtään se et sä pystyt olla pojan kanssa.
-Et sä mun mielestä kyllä enää mikään poika oo, katson häntä virnistäen.
-No mut.. silti..
-Okei. Kyllä mua ihmetyttää. Mut en mä sille voi mitään et oon ihastunu suhun. Sä vaan oot mulle niin oikeen tuntonen et en voi luopuu susta ilman et oon kattonu kuin hyvin sovitaa yhteen. Hän hymyilee ja näen ensimmäistä kertaa elämässäni, kun hän itkee. Tai itkemiseksi sitä tuskin voi kutsua. Hänen poskellaan vierii yksinäinen kyynel.
Pyyhkäisen sen hellästi pois ja hän ottaa käteni käteensä ja suutelee sormiani yksitellen.
-Oot söpö. Gorka lausuu sen niin suloisesti etten voi muuta kuin nauraa.
Havahdumme kumpikin kun kännykkäni soittaa HIFKn maalilaulua.
-Pete tai Erik! Huudamme yhteen ääneen ja juoksemme hakemaan puhelinta.
-Herranjumala, Gorka odota! Huudan kun hän pyyhältää ohitseni makuuhuoneeseen.
Gorkan juoksusta huolimatta kerkeän vastata kännykkääni itse. Pete soittaa ja kyselee milloin olemme menossa heidän kämpälleen.
-Tullaan puolen tunnin sisällä, huikkaan hänelle. Gorka suutelee himoiten kaulaani ja korvaani.
-Ei, tullaan kahen tunnin sisällä, kiljaisen ja heitän puhelimen käsistäni vastaten samalla miehen suudelmaan ja kietoen kädet hänen ympärilleen.

Noin puolentoistatunnin päästä olemme astumassa urheiluautooni kun Gorka läpsäyttää leikkisästi takapuoltani. Katson häntä muka paheksuen mutta isken samalla silmää. Gorka virnistää takaisin.
-Sä oot hemmetin kiva tuol lakanoitten välissä, sanon samalla kun käynnistän autoani.
-No et säkään oo mikään surkee, Gorka sanoo tosissaan.
-Mä ihan oikeesti ihmettelin et miten voit olla noi hyvä ku jos sä et kerta oo ollu kenenkään muun miehen kanssa ilman mua.
-Tarkotat varmaan ennen, hymyilen hänelle.
-Joo, no siis en mä tiedä. Sä vaan saat mut toimimaan ihan vaiston varassa, sanon ujostellen.
-Sun kanssa on niin helppo olla, hän katselee minua suloisin ilme kasvoillaan.

Kun Pete avaa oven, hän seisahtuu niille sijoilleen.
-Älkää herranjumala missään nimessä liikkuko! EERIIIK tuu kattomaan kulta.
Erik juoksee hänkin ovelle ja pojat katselevat toisiaan virnistellen.
Mitä tää herran nimessä tarkottaa? Pete katsoo minua kysyvästi. Siinä vaiheessa tajuan että Gorkan käsi on kädessäni.
-No me vähän niinku seurustellaan.. änkytän.
-Eeeei kun miks teillä on noin paljon safkaa mukana, Pete kiekaisee.
-Aaaa joo. Se tarkottaa ruokaa, selitän vieressäni seisovalle kreikkalaiselle jumalalle.
-Niiin siis me eilen innostuttiin ja nyt meillä on vähän ylimäärästä ja ajateltiin et koska te ootte vähän niinku murrosikäsiä viel ja syötte ku hevoset ni teille kelpaa.
-Joo kelpaa, Pete virnistää.

Melkein koko päivä menee jutellessa Erikin ja Peten kanssa.

Päivämäärä:   18.5.11 17:06:43

Ihana Asser:) Mut joku riita ny :D

Päivämäärä:   18.5.11 17:33:21

Dacco - Täs just suunnittelen niille kunnon faittista!! :DD

Päivämäärä:   19.5.11 21:33:49

jep jepp up

Päivämäärä:   20.5.11 00:04:59

Pete:

Nielaisen viimeisen pitsapalan ja huokaisen äänekkäästi. Painaudun kiinni Erikiin ja kierrän käteni hänen niskansa taakse. Hän on juuri nuolaisemassa sormiaan kun nappaan hänen ranteestaan kiinni. Hän katsoo minua oudoksuen.
-MINÄ nuolen ne. Nuolen hänen sormensa yksitellen puhtaiksi ja huomaan hänen silmiinsä syttyneen poltteen.
-Joo sori mut noi pojat on täällä. Kuiskaan suoraan hänen korvaansa. Hän hörähtää ääneen ja näykkää korvaani.
-Hei jätkät! Asser huutaa nauraen. Näytän hänelle kieltäni.
-Jos häiritsee niin keskity vaan omaan jätkääs. Hän menee vähän hämilleen.
-Vitsi. He katsovat toisiaan punastuen entistä syvemmin. Gorka hymyilee, mutta vain todella pienesti.
-Hei. Ihan oikeesti se oli vaan vitsi. Älkää nyt. Nousen ylös ja kävelen heidän eteensä ja istun sohvapöydän reunalle.
-Miehet hei. Katson heitä vakavana.
-Anteeks. En sano enää jos se kerran kolahti noin paljon. Erik tulee luokseni ja istahtaa syliini.
-Hei mään, onks sun pakko?
-Eiku oikeesti anna niiden olla äläkä ahistele. Mieti nyt itekki. Et säkään ois nauttinu tosta. Tuu nyt. Hän nousee sylistäni ja vetää minut kädestä pois.
-Mennää tupakalle. Hän työntää minut edellään parvekkeelle ja istuttaa minut penkille.
-Anna pusu, anelen hiljaa. Erik tekee työtä käskystä.

-------------------

OKE SEURAAVAKS TULEE SE RIITA!! :D

Päivämäärä:   20.5.11 11:36:40

Pete:

Vedän Erikin syliini istumaan ja painan leukani hänen olkapäälleen. Huokaisen hiljaa ja Erik hymähtää kysyvästi.
-No mietin vaan että mitä niille pojille kuuluu tuolla. Mennäänkö kattomaan. Erik ponnahtaa sylistäni pois ja kyykistyy eteeni.
-Voi hitto sä oot utelias! Hän hymyilee minulle lämpimästi. Näytän pojalle kieltä ja vedän hänet takaisin syliini.
-Ite oot tommonen homo.
-Ja säkö oot hetero vai? Hän nauraa ilkikurisesti.
-Katotaanpa.. Painan huuleni hellästi hänen huulilleen ja alan hieromaan hänen reittään koko ajan ylempää. Hän voihkii jo ääneen kun lopetan.
-Juu, taidan olla hetero. Katselen häntä muka totisena ja hän alkaa näykkiä kaulaani halukkaasti.
-Hei penska. Et viittis lopettaa ku tos ikkunan takana on mun isoveli ja sen poikaystävä.
-Ai. Seurusteleeko ne vai?
-Kaipa ne. Jos ei vielä ni kohta ainaki. Nousen ylös ja pudotan Erikin eteeni seisomaan. Hän älähtää kun tartun oven kahvaan, ja nappaa nopeasti ranteestani kiinni. Käännyn hänen puoleensa ja nostan kysyvästi kulmiani hänelle.
-Pete..Kai sä tiedät että mä tykkään susta tosi paljon? Erik kysyy arasti.
-Voi sun kanssas. Etköhän sä oo jo tehny sen selväks muutaman kerran. Hymyilen hänelle ja vedän hänet halaukseen. Haistan hänen hiuksiaan ja muistan onnettomuuden jossa meinasin pojan menettää, ja se nostaa kyyneleet silmiini.
-Onneks sä elät. Mun ihana oma rakas. Painan häntä lujaa itseäni vasten, eikä poika vastustele.
-Niin, onneks mä elän. Me ollaan oikee unelma pariskunta. Isken hänelle silmää ja menen sisälle. Erik tulee taakseni seisomaan ja puristaa hellästi takapuoltani ja ottaa sitten kiinni vyö lenkistä.
-Jos me tästä lähetään päiväunille pariks tunniks.. Hän härnää ja vetää minua kohti makuuhuonetta. Asser ja Gorka katselevat hämmentyneinä meitä.
-Toikin oli vitsi, rakas veljeni. Hymyilen hänelle ja loikkaan nojatuolin selkänojan yli istumaan. Erik kiertää toiselta puolen ja istahtaa käsinojalle.
-Kulta voisitko millään käydä keittämässä kahvia? Erik ei vastaa vaan kävelee suurieleisesti keittiöön, ikäänkuin olisin kamala juoksuttaja.
-Hitto toi jaksaa aina pelleillä. Pyöräytän silmiäni pojalle ja käännän katseeni vieraisiimme.
-No, mites, ootteko saanu juteltua?

ÄHÄÄHÄÄ EI TULLU VIELKÄÄ >:)) mut ens kerta se tulee varmasti ;)

Päivämäärä:   22.5.11 01:34:30

Uhaaah <3 Ja jälleen kerran mahtavaa settiä<3 Jatkoa edelleen n_n

Päivämäärä:   23.5.11 14:38:18

hihi sanokaa jotain rakentavaa .. -.- :D

Päivämäärä:   23.5.11 22:38:03

Multa ei irtoa mitään rakentavaa, paitsi että:

HYVÄÄ DUUNIA 8D

Lähettäjä: Secret 
Päivämäärä:   24.5.11 00:03:49

Te ootte kyl ihan mahtavia! : )

Päivämäärä:   24.5.11 09:04:48

100 :D synttäreiden kunniaksi tänään tulee extrapitkä pätkä ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.