Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tyttö on kaunis ja ystävällinen # 3

Lähettäjä: Cher. 
Päivämäärä:   18.2.11 18:30:40

Eli tänne jatkuu kolmas topa! Kiitos hurjasti kommenteistanne! <3 Tässä edellinen topa, eli tyttö on kaunis ja ystävällinen, minä vihaan häntä osa 2 http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=817263&t=817263

Re: Tyttö on kaunis ja ystävällinen # 3

Lähettäjä: sososo 
Päivämäärä:   18.2.11 19:18:03

omnnomnom rakastan tätä kirjotat niin sujuvasti jaja Jerry=<33 sait uuen lukijan ;__))

LähettäjäXixia 
Päivämäärä:   18.2.11 19:23:32

Jes ja jatkoo pian! <3

Lähettäjä: Emppu 
Päivämäärä:   18.2.11 22:50:20

Jatkoo pia<3 Paras tarina kyyll 8>

Lähettäjä: Julle 
Päivämäärä:   19.2.11 01:00:03

Jatkoojatkoo <333 JERRY ON NIIN....... Awwww <333

Lähettäjä: myrkkysieni 
Päivämäärä:   19.2.11 15:57:25

aaw! koska jatkoa? :)

Lähettäjä: Cher 
Päivämäärä:   19.2.11 15:59:23

Yritän viikonlopun sisällä väsäillä, mutta en lupaa mitään varmasti! :)

Lähettäjä: mjmu 
Päivämäärä:   19.2.11 22:07:48

uusi lukija ilmoittautuu!! ihanaa tekstiä, ootan jatkoa innolla!!!!

Lähettäjä: Omppu :D 
Päivämäärä:   20.2.11 01:16:48

Hei tää on ihan uskomattoman hyvä!! paras mitä ikinä oon lukenu täältä!! <3 mut yks juttu mua ärsyttää, sana *pienesti* sen vois jättää vaikka kokonaan pois joistain lauseista esim. katsoin häntä ja hymyilin pienesti ---> katsoin häntä ja hymyilin / katson häntä ja hymyilin hieman.
Muuten tosi hyvä kuhan vähän vähemmän tota pienesti sanaa!! MAHTAVA <333

Lähettäjä: senkutietäs 
Päivämäärä:   20.2.11 17:52:35

Tää on niin ihana tarina ja sä kirjotat tosi hyvin:) Jatkoa vaan nopee

Päivämäärä:   20.2.11 19:17:42

Omppu : Hyvä kun huomautit tosta, mä nimittäin usein toistan jotain tiettyä sanaa, ja nyt se taitaa sitten olla tuo pienesti sana :D Yritän tosiaan nyt karsia sitä! Ja kiitos sulle kommentista, niin kuin kaikille muillekkin! <3 Yritän tänään jatkaa, jos millään kerkeän!

Lähettäjä: Crazier 
Päivämäärä:   20.2.11 21:40:40

JATKOO!! :DD

Lähettäjä: Zifyyy 
Päivämäärä:   21.2.11 14:02:32

Oi, aivan upee tarina <3 ehdottomasti sait uuden lukijan :). Jäin ihan täydellisesti tähän koukkuun :)) Äkkiä jatkoa <3

Lähettäjä: Zifyyy 
Päivämäärä:   22.2.11 11:02:24

ylöööös :)

Päivämäärä:   22.2.11 12:23:20

Juu!! muuten tosi ihana tarina <333

Päivämäärä:   22.2.11 15:43:51

Jatkooooo<3

Lähettäjä: Lili 
Päivämäärä:   22.2.11 19:47:14

Jatkoo. <333

Päivämäärä:   22.2.11 22:14:22

hehehe!! jatka jo en jaksa oottaaa et pääsen lukemaan <3 ;)

Päivämäärä:   23.2.11 16:50:06

JATKOO JA NOPEESTI!

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   23.2.11 18:36:14

up!

Lähettäjä: Crudo. 
Päivämäärä:   23.2.11 19:06:18

Uusi lukija ilmoittautuu! :)
Aivan mahtavaa teksiä ja tätä vois lukea koko ajan vaan lisää lisää lisää ja lisää! nopeesti jatkoo!

Päivämäärä:   23.2.11 22:05:03

Ihanaa kun olette pitäneet tätä ylhäällä, ja kiitos kommenteista + tervetuloa uudet lukijat! <3 Yritän huomenna aamulla/päivällä pistää jatko pätkän! :) On ollut vaan hirveesti koulujuttuja, ja aika ei meinaa riittää millään. Toivon, että jaksatte olla kärsivällisiä :)

Lähettäjä: klaudia 
Päivämäärä:   23.2.11 22:15:20

En ole muutamaan vuoteen käynyt lukemassa täällä ht.netissä mitään tarinoita, mutta tänään kävin ja ensimmäinen oli tää joka osu mun silmiin.
rupesin lukemaan tätä ja tää kertoo niin mun omasta elämästä ja tuskasta. tosin mun pitkäaikainen poikaystävä ei pettänyt mua mun siskon kanssa.
Tahdon tätä kovasti lisää ja tää on aivan mahtava <3

Lähettäjä: Xixia (e.k.) 
Päivämäärä:   24.2.11 00:07:59

kärsivällisyyttä on mulla ainaki loputtomiin mutta... jatka jo!!!!! :D:D:D kirjottele siis tietty omaan tahtiin mut sori ku jankkaan jatkooo<3 :) rakastan tätä tarinaa<3

Päivämäärä:   24.2.11 14:36:59

Bel näytti pahasti jäävän alakynteen tappelussa, ja halusin sulkea silmät kiinni pelkästä kauhusta. Ryhdistäydyin kuitenkin ja yritin mennä heidän väliinsä.
-H-hei, lopettakaa nyt, yritin, mutta miehen nyrkin vaimensi ääneni ja kellahdin maahan kumoon.
-Mitä hittoa? kuulin Jerryn äänen. Mies vilkaisi merkitsevästi mieheen, ja tajusin tämän tuntevan hänet.
-Siinä paha missä mainitaan, Bel sylkäisi sanat suustaan nähdessään Jerryn. Nousin maasta nopeasti ja vilkaisin Jerryyn epätoivoisena.
Jerry repäisi miehen mukaansa ja raahasi tämän kauemmaksi meistä, niin etten kuullut sanaakaan mistä he puhuivat. Bel vilkaisi minuun ja hoiperteli syliini purskahtaen itkuun.
-Bel, voisitko sä kertoa mitä täällä on meneillään? kysyin ja irrottauduin tytöstä niin, että näin tämän kasvonsa. Hänen huulensa olivat turvonneet ja ne vuotivat verta. Kaivoin taskustani ryppyisen nenäliinan ja painelin tätä tytön huuliin, saaden Belin inahtamaan kivusta.
-Oo kiltti ja vie mut vain kotiin. Nyt, Bel sanoi ja pyyhki kyyneleensä nopeasti pois poskiltaan. Huokaisin syvään, ja mietin, saisinkohan koskaan tietää tästä illasta yhtään sen enempää mitä nyt tiesin.
Huomasin Jerryn vilkuilevan minuun päin kysyvä ilme kasvoillaan, kun raahasin Beliä pitkin katua.
-Oottakaa, mä heitän teidät kotiin, Jerry huudahti ja hölkkäsi luoksemme jättäen minulle tuntemattoman miehen seisoskelemaan yksin puun juurelle.
-Mä en kaipaa sulta mitään, ja vähiten niistä apua, Bel sihahti. Jerryn ilme kiristyi ja mies pysähtyi aloilleen. Viimeistään nyt näytin aivan kysymysmerkiltä.
-Bel mennään nyt, sanoin sitten topakasti ja raahasin tyttöä perässäni. Vilkaisin vielä kerran taakseni nähdäkseni Jerryn. Miehen kasvoja kuvasti vakava ilme, ja kun yritin hymyillä varovaisesti, kääntyi Jerry pois. Kurtistin kulmiani ja tunsin oudon tunteen tunkeutuvan sisälleni. Se oli tunne, josta en pitänyt yhtään.

Pyörittelin lusikkaa mukissani tylsistyneenä. Bel oli nukahtanut – tai oikeastaan sammunut sohvalle. Havahduin jonkun koputtaessa oveen ja riensin eteiseen nopeasti miettien samalla, kuka kumma tulisi tähän aikaa.
-Ripe?
-Onks Bel täällä? mies kysyi selvästi huolissaan.
-Tuonne se sammui, sanoin osoittaen sohvaa, jossa Bel makasi.
-Missä välissä se juoda kerkes? Ripe melkein parahti.
-Sitä mäkin mietin, huokaisin.
-Onko Bel kunnossa?
-Joo, pari pintanaarmua ja mustelmaa, ei sen pahempaa onneksi, vastasin. Ripe näytti helpottuneelta.
-Ripe..
Ripe nosti päänsä ja katsoi minuun odottavan näköisenä.
-Mitä ihmettä teidän kaikkien välillä on meneillään?
-Se on pitkä juttu, Ripe huokaisi ja pörrötti hiuksiani nopeasti.
-Mulla on aikaa vaikka koko yö, intin.
-Toi kuulosti jo vähän pervolta, Ripe naurahti. Tunsin kevyen punan kohoavan kasvoilleni ja painoin katseeni maahan.
-Mutta usko nyt, ei se oo mitään vakavaa, tämä jatkoi huokaisten ja hänen kasvoista olisi nähnyt kilometrien päähän, että mies valehteli.
-Mä en usko sua. En sitten ollenkaan, totesin.
Ripe haroi tummaa tukkaansa toisella kädellään ja näytti miettivän jotain todella ankarasti.
-Mun on varmaan parasta mennä, Ripe sanoi.
-Mä tuun kanssa, sanoin nopeasti ja otin naulakosta takin.
-Minne?
-Mä tuun sun mukaan, selvensin. En halunnut jäädä omien ajatukseni kanssa tähän taloon, joka sitä paitsi haisi aivan Belin oksennukselta. Ripe huokaisi.
-Tiedätkö sä paljon kello on?
Nyökkäsin.
-Mä en oo mikään lapsi enää, huokaisin.
-Alle 18-vuotias kuitenkin. Ripen äänessä kuulsi jo piruilua.
-Haista kukka, tuhahdin.
-No tuutko sä vai et? mies kysyi kun seisoin oven kynnyksellä.
-Tuun, tuun, vastasin ja painoin oven hiljaisesti kiinni toivoen, ettei Bel heräisi.

Kävelimme Ripen kanssa pitkin pimeää katua, ja aina välillä mieleni teki tarttua miehen kädestä – ihan vain siksi, koska en pitänyt pimeästä. Se sai minut miettimään, miksi ihmeessä olin ängennyt Ripen mukaan. Olin kuitenkin tyytyväinen päätöksestäni. Ripe sai oloni jotenkin hurjan vapaantuneeksi ja välillä sain miettiä, mitä kaikkea suusta päästinkään.
-Kauan sä ja Jerry ootte tunteneet toisenne? kysyin hetken hiljaisuuden jälkeen.
-Mä oon tuntenut Jerryn jo vaippa ajoista saakka, Ripe naurahti.
-Niin kauan? Mahdatte tuntea toisenne sitten läpikotaisin, hymähdin.
-No jaa, pari vuotta sitten meidän välit meni kokonaan poikki, mies sanoi jotenkin vältellen. Melkein läimäytin itseäni otsaan, miten valitsin aina tällaiset aiheet. En kuitenkaan malttanut pitää enää suutani kiinni.
-Ja nyt olette sitten sopineet?
-Olosuhteiden pakosta, Ripe sitten irvisti. –Ja kyllä me välillä läppää heitetään, jos nähdään. Jerry kyllä tykkää enemmän kettuilla.
Mistä ihmeen olosuhteiden pakosta? mietin päässäni, mutten kuitenkaan kysynyt sitä ääneen.
-Miks teidän välit meni sitten poikki? kysyin ja toivoin, ettei Ripe ahdistuisi kysymyksistäni. Ripe pysäytti minut ja naurahti.
-Sä kyselet niin paljon, mies totesi ja tuijotti silmiini hetken, ennen kuin käänsi katseensa pois.
-Sä muistutat niin paljon yhtä tyttöä. Tyttöä, johon Jerry joskus rakastui, Ripe jatkoi sitten vakavampana. Kurtistin otsaani ja mieleeni välähti kehystetty kuva Jerryn yöpöydältä.
-Mä en tiedä haluanko mä kuulla enempää.
Ripe tarrasi olkapäästäni kiinni ja veti minut lähelleen.
-Mutta yhden jutun mä haluan kuulla, totesin ja Ripe käänsi päänsä takaisin minuun.
-Minkä?
-Mistä te riitelette Belin kanssa? Mä haluan tietää.
Ripe huokaisi.
-Bel sai kuulla vahingossa juttuja, mistä sen ei ois pitänyt kuulla. Ja tietenkin se yhdisti heti mut niihin.
Sen enempää Ripen suusta ei irronnut, ja tiesin, että oli turha kysellä enempää. Muuten mies vetäytyisi takaisin kuoreensa, josta oli juuri alkanut avautua. Tunsin puhelimen tärisevän taskussani ja kaivoin sen laiskasti esille. Yksi uusi viesti. Avasin viestin ja hymy karkasi huulilleni. ’’Hyvää yötä pikkuinen. –Jerry’’

Lähettäjämahdoton 
Päivämäärä:   24.2.11 14:45:08

Halleluja mikä pala! Miten sä onnistut aina jättää sellasee kohtaa ettei meinaa pysyy nahoissaa ku haluu tietää lisää! Huhhuh, pistä lisää kun kerkeet. :--)

Päivämäärä:   24.2.11 14:54:12

IHANAAAA<3 KOSKA LISÄÄ JATKOA. ENKESTÄOONSUNFANIOUJEE. o.o Joomeneelujaa xD Mut jatkoo, tosi hyvää tekstii (Y)

LähettäjäAnna 
Päivämäärä:   24.2.11 16:38:20

ihanaa ♥ pian jatkoa!

Lähettäjä: Zara 
Päivämäärä:   24.2.11 17:55:51

ahh nam ♥ Saisko jotai kuvia jos löydät nii näistä henkilöistä ? Siis ei oo pakko mutta jos löytys :D:D Nii ja tosi hyvä pätkä taas ! Jatka piakkoin ku jätitki tollaseen kohtaan ;)

Päivämäärä:   24.2.11 18:28:44

Jatkoo, tää on niin koukuttavaa. <33

Päivämäärä:   25.2.11 13:44:35

Niimpäää<3

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   25.2.11 14:54:09

mahdoton vei sanat suustani, kerrassaan mahtava pätkä ! ((:

Päivämäärä:   26.2.11 01:39:07

AÄÄÄÄ !!! LISÄÄ. NYT JA HETI!! EN KESTÄÄÄÄÄ.. O,O IHANA TOI JERRY <3 JA RIPE <3 miten sie saat niin ihania noista miehistä? 8)) SEONNIIN... AWWW <333 ^^

Päivämäärä:   26.2.11 10:57:38

Lähettäjä: mahdoton
Päivämäärä: 24.2.11 14:45:08

Halleluja mikä pala! Miten sä onnistut aina jättää sellasee kohtaa ettei meinaa pysyy nahoissaa ku haluu tietää lisää! Huhhuh, pistä lisää kun kerkeet. :--)

Päivämäärä:   27.2.11 12:35:25

Täysin samaa mieltä mahdottoman kans! Jatkoa vaan kehiin :)

Päivämäärä:   27.2.11 21:16:17

jatkoo. :)))

Päivämäärä:   27.2.11 23:34:37

Lähettäjä: Mansikki07
Päivämäärä: 26.2.11 10:57:38

Lähettäjä: mahdoton
Päivämäärä: 24.2.11 14:45:08

Päivämäärä:   28.2.11 19:17:30

Jatkoo!

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   28.2.11 21:49:29

IHANA TARINA <3

Päivämäärä:   28.2.11 22:28:25

Kiitän kommenteista! <3 Harmittaa, kun on niin paljon tehtävää, niin ei jää oikein aikaa istuskella koneella. Jatkan heti, kun vain kerkeän :/

Lähettäjä: Hih :) 
Päivämäärä:   1.3.11 15:12:38

IHANAAAAAAAAA!!!!! Ku toi Jerry sanoo aina tolle et "pikkuinen" nii mun yks tuttu sanoo mua aina pikkuseks nii tulee se mielee :)

Päivämäärä:   2.3.11 21:12:04

ihanaa!!! lisää taas, tää on maailman parasss <33

Päivämäärä:   2.3.11 23:08:16

LISSÄÄÄÄÄ!! :D

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   3.3.11 15:33:03

mis jatko?? :d

Päivämäärä:   3.3.11 23:14:26

Kirjottelen just jatkoa:) Se tulee tänne joko tänään tai sitten huomenissa =)

Päivämäärä:   3.3.11 23:38:10

Hyvä :)

Cher: Voisitko aina linkittää tänne sitten seuraavan topan kun ärsyttää ku ei löydä mistään :S:S:S Cool story btw. Jännittää jatko :)

Päivämäärä:   4.3.11 13:51:12

Jatkoo! <33

Päivämäärä:   4.3.11 16:18:56

Hih :) : Juu linkitän sitten :)
Tässäpä tää pätkä, melko tylsä, mutta tää käsittelee vähän menneitä, ja lupaan, että seuraavassa pätkässä sitten tapahtuukin jotain. Yritän jatkaa viikonlopun aikana!

Vastasin nopeasti Jerryn viestiin ja tungin puhelimen takaisin taskuun, edelleen hymyillen. En voinut ymmärtää, miten yksi viesti sai minut hymyilemään kuin idiootti. Kai se tosiasia oli myönnettävä, olin alkanut jollain hullulla tavalla pitää Jerrystä. En kuitenkaan sillä tavalla mitä voisi ehkä luulla. Pidin Jerrystä eniten siksi, että hänen kanssaan sain Aleksin pois mielestäni. Niin minä uskottelin itselleni, tietämättömänä tulevaisuudesta.
-Sähän nopeasti piristyit, Ripe naurahti nähdessään ilmeeni. Ilmeeni laski hieman ja vilkaisin vieressäni kävelevää miestä.
-Mä haluan kuulla lisää siitä naisesta.
-Kenestä?
-No siitä kuka sai Jerrynkin pään sekaisin, naurahdin väkinäisesti. Jostain syystä aihe ei naurattanut minua, mutta olin aivan liian utelias ollakseni kysymättä asiasta lisää. Huomasin Ripen vilkaisevan minuun outo ilme kasvoillaan ja käänsi sitten katseensa takaisin tielle.
-Mitä sä haluat kuulla siitä? tämä kysyi vastahakoisesti pistäen samalla kädet housujensa taskuun.
-Minkälainen se oli? Ja mitä Jerryn ja sen tytön suhteelle tapahtui? kaikki sanat vain karkasivat suustani ilman tarkempia ajatteluja. Kerkesin kirota itseäni äänettömästi, ennen kuin Ripe avasi suunsa.
-Rosa muistuttaa paljon sua. Ainakin noin ulkonäöllisesti,Ripe sanoi ja huokaisi sitten ennen jatkamistaan. –Vaikkei suhde ollut helpoin, oli siinä paljon hyvääkin. Rosa ja Jerry olivat erottamaton pari niin kauan kun sitä kesti, Ripe sanoi hymyillen. Oli hassua kuulla tuollaista hänen suustansa, tai vielä hassumpaa kuulla tuollaista Jerrystä.
-Miks ne sitten eros? kysyin ihmetellen. Palaset eivät loksahdelleet mitenkään paikoilleen ja päässäni raksutti tyhjää.
-En mä tiedä. Rosa vaan katos ja muutti toiseen kaupunkiin. Kukaan ei ole kuullut siitä mitään sen jälkeen.
-Ja ei ilmottanut mitään Jerrylle?
Ripe pudisteli päätänsä.
-Jerry meni ihan sekasin. Hetkeksi se pisti koko maailmansa päälaelleen.
-Mä en ymmärrä, huokaisin. –Kuka tuollaista edes tekee?
-Rosa oli Rosa, ei se ollut mikään puhdas pulmunen, Ripe naurahti kuivasti. Katsoin kysyvänä mieheen.
-Rosalla oli tapana tehdä kaikkea tyhmää. Rikokset ja varastelu ei ollut sille tytölle uusi juttu.
Miehen sanat tunkeutuivat päähäni ja mietin niitä mielessäni samalla tuijottaen kengänkärjiäni. Huomasin Ripen katsovaan minuun odottavan näköisenä.
-No?
-Etkö sä aio sanoa mitään?
-En mä tiedä mitä mun pitäis sanoa, hymähdin.
-Jos sä nyt Jerrystä olet huolissasi – turhaan. Tuskin se mies muistaa edes Rosaa, Ripe sanoi. Pudistelin päätäni. Olin varma – tai oikeastaan tiesin, ettei Jerry ollut unohtanut Rosaa. Valokuva pöydällä kertoi siitä. Ja lisäksi, ihmistä, johon oli kerran rakastunut, tuskin unohtaisi koskaan. Varsinkaan jos suhde oli päättynyt ikävästi.
Tunsin itseni hirviöksi, käytin rikkimennyttä Jerryä pelkkänä laastarina omiin haavoihini. Siinä samassa kuitenkin tajusin, että me oltiin Jerryn kanssa samassa tilanteessa. Ehkä mies käytti minua samalla tavalla kuin minä käytin häntä. Parantavana laastarina. Vaikka kuinka kääntelin ja vääntelin sanaa suussani, se kuulosti kerta toisensa jälkeen aina vain kamalammalta. En halunnut olla mikään laastari Jerryn rakkauteen. Yritin kuitenkin sulkea sen ajatuksen pois mielestäni. Eihän Jerryn pitänyt olla kuin pelkkä Aleksin korvike. Jossain päässäni sisällä kuitenkin jyskytti todellisuus, mutten halunnut sotkea sitä tähän. Tunteiden sekoittaminen todellisuuteen ei ollut koskaan hyväksi. Se oli asia jonka olin oppinut tämän kesän aikana.
-Sissi?
-Mitä? hätkähdin ajatuksistani.
-Mitä sä mietit?
-Elämää, vastasin nopeasti, eikä minulla ollut aikomustakaan tarkentaa vastausta. Kaivoin kännykkäni taskustani ja kirjoitin nopeasti viestin Jerrylle. Ripen ääni kuitenkin keskeytti minut, ennen kuin kerkesin painaa lähetä - nappia.
-Pitäiskö sun mennä jo kotiin? Ripe ehdotti.
Kohautin olkiani ja nyökkäsin sitten. Katsoin viestiä uudelleen ja tajusin miten tyhmältä se kuulosti. Pyyhin tekstin ja laitoin kännykkäni takaisin taskuun. Jerry saisi olla ja jäädä.
-Sissi?
-Niin?
-Älä sitten kerr..
-Mä en kerro kellekkään siitä mitä sä tänään sanoit, hymähdin, ennen kuin Ripe kerkesi sanoa lausettansa loppuun.
-Tosin yhdellä ehdolla, sanoin virnistäen ja sain Ripen kääntymään minuun päin.
-Sä sovit heti huomenna Belin kanssa, käskin.
Huomasin Ripen ilmeen muuttuvan heti, kun mainitsin Belin nimen. Mies muuttui hetkessä vaivaantuneeksi, oudoksi ja ehkä hieman surulliseksi. Kurtistin kulmiani ja mietin mitä kaikkea tähän liittyikään. Siitä olin kuitenkin aivan varma, Ripe ei ollut kertonut minulle tänään puoliakaan. Ei edes yhtä kolmasosaa.

Päivämäärä:   4.3.11 16:41:51

HALUAAA TIETÄÄÄ MIKSI BELL JA RIPE RIITELEVÄT!! :DD hhihhihi

Lähettäjä: jau 
Päivämäärä:   4.3.11 21:44:20

KÄÄÄÄÄÄÄÄK lisää !! :D

Päivämäärä:   4.3.11 22:22:48

Jatkoo vaan. :DD

LähettäjäXixia 
Päivämäärä:   4.3.11 22:55:48

jeee<3

Päivämäärä:   5.3.11 10:39:07

Lähettäjä: jau
Päivämäärä: 4.3.11 21:44:20

KÄÄÄÄÄÄÄÄK lisää !! :D

Lähettäjä: juuh 
Päivämäärä:   5.3.11 11:35:24

Heeeeii jatkoa taas ! <3 vähän tylsähkö pätkä oli,mutta kyllä tämäkin selvensi jotain :D

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   5.3.11 20:55:52

jeijj!! lisää jatkoo vaan, ja ei ny joka pätkäs aina tarvikkaa tapahtuu :D

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   7.3.11 17:29:59

uppp. Ja jatkoa kans kehiin! :)

Lähettäjä: - - 
Päivämäärä:   7.3.11 17:32:58

jatkoa! =)

LähettäjäAnna 
Päivämäärä:   8.3.11 10:13:35

jatkoa..

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   8.3.11 16:09:41

Hei tämmönen ei oo reilua :D tollatteeseen kohtaan ei saa jättää. Hetivaan kun oot saanut työs tehtyä nii jatkoa =)

LähettäjäKarvaHaamu 
Päivämäärä:   8.3.11 17:28:32

Sait uuden lukian, luin huvikseni pari ensimmäistä pätkää ja koukutuinpas sitten samantien :D

Päivämäärä:   8.3.11 18:26:36

Jee uusi lukija :) Pistän jatkopätkän tänään, just kirjoittelen sitä. :-) Ps. Hyvää naistenpäivää kaikille naisille!!

Päivämäärä:   8.3.11 19:53:18

Heräsin kännykkäni soittoääneen ja vastasin siihen unisena.
-Haloo?
-Herätinkö mä sut? kuulin Miken huvittuneen äänen langalta.
-Joo, mutisin.
-Sori. Mitä sä teet tänään illalla?
-En mä tiedä.
-Me ollaan menossa tänään porukalla mökille ja ajattelin jos sä ja Bel haluatte tulla mukaan?
-Mm ehkä, mun pitää kysyä vielä Beliltä.
-Okei, ilmottele sitten, Mike sanoi. Lupasin ilmoittaa Mikelle ja suljin sitten puhelimen. Nousin sängyltä ja laahustin olohuoneeseen, jonne Bel oli yöllä sammunut. Bel näytti pieneltä räsynukelta, raajat levällään ja hiukset sekaisin. Hänen huulensa olivat hieman turvonneet, mutta muuten tyttö näytti olevan kunnossa eilisestä. Huomasin Belin avaavan silmänsä ja hän hypähti sängystä ylös irvistäen. Hän piteli päätänsä ja parahti.
-Sissi kiltti, hae mulle särkylääkettä.
Naurahdin nopeasti ja katosin nopeasti keittiöön etsimään särkylääkettä.
-Monta sä haluat?
-Kaksi, Bel vastasi tuskaisen kuuloisena. Irvistin, tytöllä ei tainnut olla mikään paras olo. Mieleni teki kysyä eilisestä, mutten uskaltanut. Sen sijaan päätin kysyä, mitä mieltä hän oli mökkeilystä.
-Mike soitti mulle tänään, aloitin kun ojensin tytölle särkylääkkeet ja vesilasin. –Kysy jos me oltais innokkaita lähteä mökille.
Bel tuijotti hetken lattiaa kuin miettien jotain. Sitten hän katsoi minuun ja tunsin kylmien väreiden kulkevan pitkin ihoani. Belin katseessa oli jotain mitä en tunnistanut. Jotain, mistä en pitänyt sitten ollenkaan.
-Haluatko sä mennä?
Kohautin olkiani.
-Ihan sama mulle, sanoin sitten ja läsähdin sohvalle istumaan.
-Ketä sinne on tulossa? Bel kysyi.
-En mä tiedä.
Bel oli hetken hiljaa ennen kuin avasi suunsa.
-Mä en taida jaksaa tulla. Tuli eilen juotua vähän liikaa, mutta mene sä.
-Ootko sä varma?
-Joo, joo, ja muistakkin pitää hauskaa, Bel sanoi ja väänsi kasvoillensa hymyn.
-Bel, onks sulla kaikki ihan ok?
Bel vilkaisi minuun hämmästyneen näköisenä.
-On, miten niin?
Kirosin itsekseni mielessäni Beliä, miksei tyttö voinut sanoa mitään suoraan, niin kuin aina ennen.
-Et sä siltä eilen vaikuttanut, hymähdin sitten.
-Aa se, mulla tuli vaan riitaa sen idiootin miehen kanssa, ei mitään sen vakavampaa, Bel sanoi ja yritti tavoitella äänessänsä huolettomuutta.
-Ai, mutisin. –Kerrothan sä mulle jos sulla on jotain?
-Joo, joo, Bel vastasi jo vähän tylsistyneenä.
-Ripe muuten kyseli sun perään eilen, se oli tosi huolestunut.
Huomasin Belin ilmeen kiristyvän hetkessä, ja toivoin, että olisin voinut perua ne sanat.
-Ai, tyttö sitten sanoi ja katosi keittiöön. Hän ei selvästi halunnut puhua aiheesta.

Istuin auton takapenkillä kuunnellen kuinka Mike popitti etupenkillä 90 – luvun hittibiisejä. Ripe istui pelkääjän paikalla tylsistyneen näköisenä. Mies ei ollut pitänyt uutisesta, ettei Bel tulisi mukaan.
-Eikö sinne mökille ole tulossa muita? kysyin ihmeissäni.
-On, ne tulee omilla kyydeillä, Mike naurahti.
Nyökkäsin ja mietin, oliko tämä sittenkään hyvä idea. Ainoa syy, miksi olin lupautunut mökille lähteä oli kai se, että Bel näytti tarvitsevan omaa rauhaa. En kyllä tiennyt oliko se tytölle ollenkaan hyväksi.
-Onko sinne pitkäkin matka?
-Puol tuntia, Mike vastasi musiikin pauhatessa. Nyökkäsin ja tunsin silmieni painuvan kiinni. Olin nukkunut viimeyönä ainoastaan pari tuntia.

Pieneen mökkiin oli tunkeutunut paljon ihmisiä ja suurin osa niistä oli juopunut, vaikkei kello ollut vielä edes yhdeksää. Itse istuin Ripen kanssa nurkkapöydässä, hörpäten aina välillä kylmää kaljaa. Huomasin Ripen pureskelevan kynsiänsä hermostuneen oloisena.
-Beliäkö sä mietit?
-Mm, mies myönsi. Olin juuri aukaisemassa suuni, kun kuulin tutun äänen korvissani.
-Mitä te kaksi täällä kyhjötätte? Jerry kysyi virnistellen. Jotain lämmintä syttyi sisälleni. Mieleeni kuitenkin muistui Rosa ja se lämmin tunne katosi nopeasti sisältäni.
Kohautin olkiani, kun en osannut sanoa muutakaan.
-Saanko mä lainata Sissiä hetkeksi? Jerry kysyi ja tarttui käteeni, repäisten minut tuolilta ylös. Ripe nyökkäsi ja tunsin sääliä häntä kohtaan. Jerry raahasi minut ulos ja painoi minut vasten kylmää mökin ulkoseinää. Mies kosketti sormellaan ensin huuliani ja toi sitten huulensa ensin otsalleni. Sitten poskelleni. Ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen tunsin huulet omillani.
-Älä pistele vastaan, mä tiedän, sä haluat kuitenkin, Jerry sanoi, kun en vastannut miehen suudelmaan. Työnsin Jerryä hieman kauemmas itsestäni.
-Ootko sä aina noin varma itsestäsi? kysyin ja kohotin kulmiani. Jerry tuijotti minua hetken hölmistyneen näköisenä. Jerry painoi minut uudestaan seinää vasten ja kosketti sitten huuliani, niin että ne tuskin hipaisivat omiani. Ilman mitään ajattelua, tunsin käsieni tarttuvan Jerryn niskasta kiinni ja painoin huuleni Jerryn omille. Jerry oli ollut kuin viekas kalastaja, ja minä olin tarttunut kiinni syöttiin.
-Mulla oli ikävä sua, Jerry kuiskasi käheästi korvaani. Ikävä? Vastahan me eilen viimeksi nähtiin. Olin avaamassa taas suutani, kun tunsin Jerryn huulet kaulallani, ja menetin hetkeksi puhekykyni.

Lähettäjä: - - 
Päivämäärä:   8.3.11 20:09:48

jej, lisää vain :D

Päivämäärä:   8.3.11 20:15:17

lisää vaa actionii (;

Lähettäjä: balky 
Päivämäärä:   9.3.11 10:23:19

tää on ihan hyvä ja suhteellisen virheetöntä tekstiä. tämmösen kuitenkim bongasin:

Pieneen mökkiin oli tunkeutunut paljon ihmisiä ja suurin osa niistä oli juopunut
pitäisi ainakin itsestäni olla näin:
suurin osa heistä oli juovuksissa

ja muutenkin yleensä ihmisestä käytetään pronomineja hän ja he, eläimistä sitten ne. =)

Päivämäärä:   9.3.11 15:42:51

:)))

Lähettäjä: Xixia (ek) 
Päivämäärä:   9.3.11 16:59:32

ah toi Jerry<3 noi ihanat ''kiihkeet'' kohat saa mun kananlihalle :D:D <3

Päivämäärä:   9.3.11 17:59:43

ÄÄÄH ! Olen koukussa : < Jerry <33333 8))) JA RIPE <3 8)))Ihania <3

Lähettäjä: kääk. 
Päivämäärä:   11.3.11 13:54:07

herranjestas on päässy tippumaan! upp ja jatkoa odotetaan :)

Päivämäärä:   11.3.11 16:12:38

Upp ;))

Lähettäjä: spotted 
Päivämäärä:   11.3.11 18:19:16

Awawawawwww Jerry <3 :>

Päivämäärä:   11.3.11 22:49:40

upp! Jatkoa!

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   12.3.11 00:57:50

kylmät väreet kulkee aina ku jerry tulee kuvioihin, tykkään kovasti :D

Päivämäärä:   12.3.11 08:37:15

balky, kiitos korjauksesta! Olen noiden kanssa aina välillä vähän tumpelo.. Ja niin piti tulla tänne ilmoittamaan, että mun on pakko pistää tämä tarina hetkeksi jäihin. On vaan tapahtunut sellaisia juttuja (joita en ala täällä sen kummemmin selittelemään) elämässäni lähipäivinä, että on pakko ottaa vähän taukoa kaikesta. Lopettaa en aio kuitenkaan tätä, olen kuitenkin suunnitellut valmiiksi, miten tämä tarina etenee ja loppuu. Kiitos kaikille ihanille lukioille, ja toivottavasti joku jaksaa odottaa siihen asti kunnes tätä jatkan. Ajasta en osaa sanoa, ehkä jo parin viikon päästä tai ehkä kuukauden, who knows. :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.3.11 09:09:11

minä ainaki jaksan odotella!((=

Päivämäärä:   12.3.11 11:36:11

Minäkiin :)

Päivämäärä:   13.3.11 13:20:19

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 12.3.11 09:09:11

Mä kans :)

Päivämäärä:   14.3.11 07:00:46

Odotellaan vaan. :)

Päivämäärä:   14.3.11 17:31:08

juuu näin hyvää tarinaa jaksaa kyllä vähän ootella (: jaykelet ku sitltä tuntuu ! :D

Päivämäärä:   14.3.11 22:47:25

Kylläh. Jaksan odottaa. 8)

Päivämäärä:   15.3.11 16:29:48

Lähettäjä: Mansikki07
Päivämäärä: 13.3.11 13:20:19

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 12.3.11 09:09:11

Mä kans :)

Päivämäärä:   17.3.11 13:52:38

kyllä me jaksetaan ootella :)

Lähettäjä: spiderman 
Päivämäärä:   21.3.11 15:52:51

äääää tää ainaki odottelee jatkoo vaikka kuinka kauan ! tää on tosi upee tarina :) <3

Lähettäjä: Lindea 
Päivämäärä:   24.3.11 09:11:39

Luinnyt kerralla kaiken, ja on ihan tosi hyvä, tykkään paaaaaaaljjooonn ((: ja joo kirjotat jatkoa sitten kun pystyt :)

Päivämäärä:   28.3.11 18:19:23

Lähettäjä: Mariah 
Päivämäärä:   28.3.11 20:52:24

apua! löysin tän tarinan nyt ja vasta tänään alotin lukemaan! IIK! Jerry on ihana! jatkoa nyt äkkiä!!!!! :D

Lähettäjä: Random 
Päivämäärä:   30.3.11 15:55:04

Jatkoa!!

Lähettäjä: hih! 
Päivämäärä:   3.4.11 10:36:11

Up :)

Päivämäärä:   8.4.11 18:45:32

Upp.

Lähettäjä: jebou 
Päivämäärä:   12.4.11 10:57:06

Jatkoa!

Lähettäjä: mandariinimies 
Päivämäärä:   17.4.11 16:14:55

up

Päivämäärä:   17.4.11 20:28:26

Upp. :)

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   18.4.11 17:28:07

up

LähettäjäXixia 
Päivämäärä:   21.4.11 19:01:55

mää nostan!

Lähettäjä: jessi 
Päivämäärä:   24.4.11 17:04:23

up

Lähettäjä: Ändy 
Päivämäärä:   24.4.11 18:03:32

tähä ei taida tulla jatkoo enää

Lähettäjä: Cher, 
Päivämäärä:   24.4.11 21:03:57

Kiitos kaikille jotka on pitänyt tätä ylhäällä, jatkoa tulee tänään illalla näillä näkymin :) Viimeistään aamulla.

Päivämäärä:   24.4.11 22:00:44

Voi olla hiukan karua tekstiä, en oo kirjoitellut vähään aikaan. Mutta tässä tää pätkä kuitenkin on. :D

Havahduin unestani jonkun koskettaessa kättäni. Räväytin silmäni auki ja näin Jerryn nukkuvan vierelläni. Nielaisin, miten olin antanut tämän tapahtua taas. En kuitenkaan kerennyt miettiä enempää, kun kuulin jonkun koputtavan oveen. Kiedoin nopeasti peiton päälleni ja samassa Ripe astui sisään virnistellen.
-Teillä taisi olla kiva yö, tämä naurahti nojaillessaan ovenpieleen. Pyöräytin silmiäni ja tuhahdin.
-Oisitte kuitenkin voinut antaa toistenkin nukkua..
Nappasin viereltäni tyynyn ja tähtäsin sillä Ripeä. Huonon tähtäyskykyni ansiosta tyyny ei kuitenkaan osunut häneen.
-Tulkaa aamupalalle kun ootte valmiit, Ripe huikkasi virnistellen, ennen kuin katosi pienestä huoneesta sulkien oven perässään. Vilkaisin vieressä tuhisevaa Jerryä, ja jäin hetkeksi katselemaan hänen kasvonpiirteitänsä. Vaikka Jerryn luonne oli arvaamaton, ja tuskin koskaan tulisin tuntemaan häntä läpikotaisin, oli yksi asia joka ei koskaan muuttunut. Hänen terävät piirteensä kasvoissa, tummat silmät ja hymykuopat poskissa. Huomasin miehen liikehtivän sängyssä ja näytti kuin hän olisi nähnyt pahaa unta. Hän pudisteli kiivaasti päätänsä ja päästi suustansa älähdyksen. Tuijotin hetken Jerryä järkyttyneenä, näkikö hän oikeasti unta, vai kiusoitteliko hän vain kustannuksellani.
-Jerry, sanoin ja ravistelin hellästi hänen olkapäätänsä. Jerry havahtui unestaan ja räväytti silmänsä auki. Hän nousi nopeasti istualteen ja tuijotti eteensä silmissänsä outo katse.
-Sä taisit nähdä pahaa unta, totesin ja vilkaisin miehen kasvoja. Huomasin niiden värähtävän sanoistani. Mies ei kuitenkaan sanonut mitään ja hiljaisuus ahdisti välillämme. Nousin nopeasti sängyltä, pidellen yhä peittoa ympärilläni ja koittaen samalla metsästää kadonneita vaatteitani lattialta. Tunsin Jerryn katseen selässäni kun yritin kiskoa vaatteita päälleni, joka oli hyvin vaikeaa peiton ansiosta.
-Hemmetti, tuhahdin, kun peitto valahti päältäni lattialle. Kiskoin vaatteet nopeasi välittämättä Jerryn kuumottavasta katseesta. En edes tiennyt miksi häpesin, olihan Jerry nähnyt minut ennenkin alasti. Suuntasin askeleeni ovelle kunnes kuulin miehen mutisevan jotain. Käännyin ympäri ja katsoin kysyvän näköisenä mieheen.
-Mitä sä sanoit?
-En mitään, Jerry sanoi ja hymyili sitten. Rypistin otsaani ja lähdin huoneesta pois pyöritellen päätäni. Eihän hänestä ottanut sitten mitään selkoa.

Huomasin kaikkien kadonneen jo ulos auringon paisteeseen. Istuin pienen puupöydän ääreen ja kurotin kädelläni koriin jonne oli jätetty pari leivän viipaletta.
-Haluatko sä kahvia?
Huomasin Jerryn seisovan vieressäni, pelkät bokserit jalassaan. Kohautin olkiani ja nyökkäsin sitten.
Jerry puuhasteli hetken keittimen kanssa ja palasi sitten kohta istumaan minua vastapäätä.
-Nukuitko sä hyvin?
Vilkaisin häntä kohottaen kulmakarvojani.
-Kysytkö sä tota tosissasi?
Jerry virnisti ja nyökkäsi.
-En mä tiedä mitä muuta mä voisin sanoa, kun sä jo juokset karkuun, tämä sanoi sitten naurahtaen.
Ennen kuin kerkesin sanoa mitään, avasi hän taas suunsa.
-Minne kaikki on muuten hävinneet?
-Ulos kai, vastasin haukaten samalla leivästäni palasen.
-Sissi?
-Mm?
-Kerro jotain itsestäsi, Jerry sanoi ja miehen huulille levisi virne.
-Niin kuin mitä?
-No jotain.
-Mitä sä haluat tietää?
-Mistä sä pidät?
Katsoin hölmistyneenä Jerryä ja tajusin tämän olevan tosissaan. Tai, ainakin tämän vakava ilme sai minut uskomaan niin.
-Ootko sä vieläkin kännissä? naurahdin nousten samalla ylös. Jerry tarrasi nopeasti käteeni.
-En. Mikset sä vaan voi kertoa?
-Mä pidän kaikesta kivasta, sanoin sitten hetken mietittyäni. Jerry pudisteli päätänsä.
-Sä oot ihan mahdoton.
-No, mistä sä sitten pidät?
Jerryn huulille kohosi hymy ja hän oli juuri aukaisemassa suutansa kun Ripe rymisteli sisään. Tunsin miehen irrottavan otteensa kädestäni ja Ripen kasvoille levisi virne.

Lähettäjä: jebou 
Päivämäärä:   24.4.11 23:21:39

jatkooo!!!!!!!!

Lähettäjä: hih! 
Päivämäärä:   24.4.11 23:45:14

ihana pätkä! <3 tätä kannatti oottaa! Nyt jos sais vaan lisää nii olis aika kiva! :)

Lähettäjä: bliiing. 
Päivämäärä:   25.4.11 10:58:55

oi,ihanaa ♥

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.