Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tyttö on kaunis ja ystävällinen #2

Lähettäjä: Cher. 
Päivämäärä:   1.2.11 15:55:10

...Ja tarina jatkuu tänne. Olempa ollut taas viisas ja pistänyt noin pitkän otsikon, joka ei tietenkään mahdu sitten enää tuohon. Eli oikea tarinan nimi on ''Tyttö on kaunis ja ystävällinen, minä vihaan häntä.'' Toivottavasti jotkut nyt löytävät tänne! :) Yritän pistää jatkoa huomenna, mutta en lupaa mitään vielä tarkasti. Ainiin, ja kiitos paaaaaaaljon ihanista kommenteistanne! <3

Re: Tyttö on kaunis ja ystävällinen #2

Päivämäärä:   1.2.11 15:55:35

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=815521&t=815521 edellinen topa!

Lähettäjä: Aiskuliii 
Päivämäärä:   1.2.11 20:05:25

Oooi, odotan innolla jatkoo!

Lähettäjämahdoton 
Päivämäärä:   1.2.11 21:17:17

hih, täälkin odotellaan jatkoo! :) ihana oli viimesin pätkä, sai mutki nauraa se kukkienpoimimiskohtaus.:D

Lähettäjä: Emppu 
Päivämäärä:   1.2.11 21:35:50

JATKOO ODOTELLESSA<3

Lähettäjä: zeta-jones 
Päivämäärä:   2.2.11 01:44:11

<3

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   2.2.11 15:18:15

uus topa!

Jatkoo kun kerkeet! :)Tää on sen verran ihana tarina <3<3

Lähettäjä: Lili 
Päivämäärä:   2.2.11 17:01:09

Jatkoa kun kerkeät. :))

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   2.2.11 19:54:53

jatkoaaa :D

Lähettäjä: fjsh 
Päivämäärä:   2.2.11 20:31:06

jatkoo jatkoo:-)!

Päivämäärä:   2.2.11 21:37:23

Jee tänne on löydetty:) Ja ihanaa saada kommentteja, kiitos kiitos kiitos! Kirjottelen just pätkää valmiiksi, yritän saada sen tänään tänne:) (Siis yritän ainakin...)

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   2.2.11 22:10:24

Oi vitsi täytyy valvoo vielä sen aikaa et tulee se pätkä tänne =) Pakkomielle tähän tarinaan. Oon lukenu koko stoorin varmaan viis kertaa :D

Lähettäjä: Mirjami 
Päivämäärä:   2.2.11 22:39:50

Joka välissä käyn kattoo että "joko se ois laittanu.. ei :/"

Lähettäjämahdoton 
Päivämäärä:   2.2.11 22:40:49

Mirjami// sama tääl.:< alkaa pia liikaaki painaa väsy simmuu. aamul parempi olla tääl! 8))

Päivämäärä:   3.2.11 07:57:45

Voi, sori, pätkä tulee vasta nyt!

Heräsin astioiden kolistessa keittiössä. Nousin vihreältä sohvalta venytellen ja sipsutin sitten keittiöön väsyneenä. Bel vilkaisi minuun virnistäen.
-Onko oloja? tämä kysyi ja laski hanasta vettä ojentaen sen sitten minulle buranan kanssa.
-No vähän, mutisin. –Mutta ei mitkään älypahat, virnistin pienesti.
-No hyvä, Bel hymyili ja istui pöydän ääreen, minua vastapäätä. Kiitin luojaa mielessäni, ettei hän ollut vihainen.
-Sovitteko te Ripen kanssa? kysyin napaten samalla buranan suuhuni ja huuhdoin sen kurkustani alas vedellä.
-Joo. Kai, Bel hymähti kohauttaen olkiansa.
-Kai? kysyin kurtistaen olkiani.
-No ei me paljoa keretty puhua, kun se sammu heti sänkyyn.
-Mistä te edes riitelitte, Ripestä ei saanut mitään selkoa eilen.
Bel näytti välttelevän aihetta, ihan niin kuin Ripe.
-Se on pitkä juttu, tämä vastasi sitten, melkein samoilla sanoilla kun Ripekin oli eilen vastannut. Kurtistin kulmiani, pitkä juttu? Vastahan niiden juttu oli alkanut. Päätin kuitenkin olla utelematta enempää, kun kumpikaan ei siitä selvästi halunnut puhua. Huomasin Belin vilkuilevan ohitseni ja käänsin pääni nähdäkseni mitä tyttö oikein kuikuili. Väsyneen oloinen Ripe laahusti keittiöön pörröttäen samalla tukkaansa.
-Huomenta, tämä mutisi ja vilkaisi varovasti Beliin, kuin tarkistaen, oliko tämä vihainen.
-Huomenta, Bel sanoi ja hymyili sitten pienesti.
-Mä taidan mennä ulos tuulettumaan, sanoin tajutessani heidän kahden tarvitsevan kahdenkeskeistä juttelua. Nousin tuoliltani ja tunsin kuinka päätäni jomotti. En kuitenkaan antanut sen välittää ja laahustin etsimään itselleni jotain päälle pantavaa, ennen kuin suuntasin ulos.

Ulkona oli pitkästä aikaa pilvistä, mutta ilma oli silti lämmin. Kävelin pitkin kapeaa katua tietämättä edes minne se johti. Olihan minulla aikaa. Hetken kuluttua huomasin sen tien johtavan pienelle abc-huoltoasemalle. Kaivelin hetken taskujani, tarkistaakseni oliko minulla rahaa. Onnekseni löysin taskustani pari kolikkoa ja suuntasin myymälään päin. Huomasin Jerryn tankkaavan autoa vähän kauempana. Kirosin mielessäni tuuriani, en olisi jaksanut nyt nähdä häntä. Yritin kävellä mahdollisimman huomaamattomasti ja toivoin, ettei Jerry näkisi minua. Juuri kuin tartuin myymälän ovenkahvaan kuulin huudon takanani.
-Sissi, Jerry huudahti ja kääntyessäni hän heilautti kättänsä.
-Moi, sanoin ja väänsin pienen hymyn huulilleni. Katselin tämän jo täyttynyttä tankkiaan, ja bensaa valui pienenä vanana auton pinnalle. Jerry ei kuitenkaan huomannut mitään, vaan tuijotti minuun päin virnistellen.
-Jerry, sun tankki on täynnä, totesin virnistäen, ehkä vähän ivallisestikin. Mies kääntyi nopeasti kiroten autoonsa päin ja kaivoi sitten taskustaan paperia.
-Voi hemmetin hemmetin hemmetti! tämä kirosi kovaan ääneen ja en voinut olla naurahtamatta. Puistelin itsekseni päätäni ja avasin oven astuen pieneen myymälään tai mikä huoltoasema se nyt ikinä sitten olikaan. Suuntasin kauppapuolelle ja etsin käsiini vissypullon ja lähdin kävelemään kohti kassaa. Jalkani pysähtyivät automaattisesti pienen karkkihyllyn kohdalle, miettien ostaisinko karkkiakin.
-Hitot, se vaan lihottaa, yritin vakuutella itselleni ja jatkoin kassalle päin. Juuri ennen kassaa tein kuitenkin täyskäännöksen ja hain sittenkin ison karkkipussin käteeni. Huono itsekuri oli ollut pienestä pitäen suuri ongelmani.

Ojensin ostokseni myyjälle, joka otti ne hymyillen vastaan. Tai oikeastaan irvistäen, ei sitä irstasta tekohymyä voinut oikeaksi sanoa.
-Ja se tekee 3,80 euroa, kiitos, tämä sanoi sitten sillä ärsyttävällä konemaisella äänellään. Kaivoin taskustani rahat ja olin ojentamassa niitä myyjälle.
-Mä maksan, kuulin takanani taas Jerryn äänen. Miksi se mies oli joka paikassa? En edes tiennyt miksi ajattelin hänestä niin negatiivisesti. Olihan hän hyvännäköinen tummineen silmineen ja hiuksineen. Luonne taas.. No ainakin hyvin erilainen kuin esimerkiksi Aleksin. Huokaisin äänettömästi, miksi minun piti koko ajan vetää Aleksi ajatuksiini mukaan.
Ennen kuin kerkesin tehdä mitään, oli Jerry maksanut ostokseni. Nappasin karkkipussin ja pullon hämmentyneenä käteeni ja kiitin myyjää. Vilkaisin Jerryyn nopeasti.
-Mistä hyvästä toi nyt oli? kysyin ihmeissäni.
Jerry kohautti olkiansa.
-Aattelin että jos maksan noi, niin sä et ehkä enää kato mua niin murhaavasti, tämä sanoi sitten vakavalla äänellään meidän mennessä ulos. Kohotin kulmiani.
-En mä sua murhaavasti kato, naurahdin.
-Katot sä.
-No et säkään mua aina niin lempeesti kato, totesin sitten. Ja tottahan se oli. Jerry oli aukaisemassa suutansa, kun kuulin tutun äänen huutavan minua.
-Sissi, Miken ääni havahdutti minut ja käännyin tämän puoleen pienesti hymyillen.
-Ai moi, vastasin. Huomasin Miken vilkaisevan Jerryä ilmeellä, jota oli vaikea tulkita.
-Miten sä oot viihtynyt?
-Ihan hyvin, vastasin, vaikken ollut ollenkaan varma oliko se totta.
-No hyvä, kai sä lähdet joku päivä mun kanssa kahville vaihtamaan lisää kuulumisia?
-Joo, lähden mä, vastasin. Mike pörrötti vähän ylikasvaneita vaaleita hiuksiaan ja hymyili. Hän aukaisi taas suunsa, ja alkoi selittämään ärsyttävästä kesätyöstään, josta hän ei ilmeisesti pitänyt.
-Nähään, Jerry kuiskasi todella hiljaa ja nopeasti korvaani, ilman että se kiinnitti Miken huomiota. Ei tämä tainnut edes tajuta Jerryn nopeaa katoamista, tai ainakaan se ei keskeyttänyt tämän jatkuvaa puhetta, jolle en voinut kuin hymyillä. Jo pienenä Mike oli ollut kova puhumaan.

Kävelessäni Belin pihalle, huomasin aivan liian tutun auton pihalla. Se ei voinut olla totta, se ei voinut, mutisin itsekseni, samalla kuin kiirehdin sisälle tarkistamaan, ettei se ollut totta. Riuhdoin oven auki ja samalla puhe lakkasi. Nielaisin. Kävelin nopeasti hiljaiseen olohuoneeseen, ja katselin hetken aikaa vaikeana sohvalla istuvaa kaksikkoa. Bel katsoi minuun pahoittelevasti ja toivoin, etten olisi koskaan aukaissutkaan sitä perhanan ovea. Sohvalla istui siskoni, tai no oikeastaan sana sisko ei kuvastanut tätä ihmistä enää. Mielummin käytin tämän oikeaa nimeä Siia, mutta mielummin en olisi käyttänyt ollenkaan. Ja taas Aleksi, se mokoma, joka oli saanut minut joskus kauan sitten rakastumaan itseensä, ei ollut muuttunut yhtään siinä istuessaan. Hänen myrkynvihreät silmät katsoivat vuoronperään minuun ja sitten taas Siiaa. Tunsin kuinka kurkkuuni takertui iso pala, enkä osannut sanoa mitään. En osannut tehdä mitään, seisoin siinä vain tyhmänä, ja toivoin, että se olisi unta. Ja pahaa sellaista.
-Me tultiin kattomaan, miten sä voit, Siia sanoi sitten ja yritti hymyillä jäätävän tunnelman katkomiseksi. En saanut vieläkään sanaa suustani.
-Sä lähit niin nopeesti, jatkoi Aleksi. Silloin aukaisin suuni, mutta suljin sen nopeasti. Ehkä olisi parempi, etten päästäisi suustani mitään tyhmää. Mietin katkerana mielessäni, miksi heidän piti koko ajan kiusata minua? Soitella perään ja ärsyttää. Ihan kuin minulla ei olisi ollut jo tarpeeksi kestettävää.
-Sissi, sano nyt jotain, Siian ääni keskeytti ajatukseni.
-Mulla ei oo mitään sanottavaa teille, sain sitten sanottua epäselvin sanoin.
-Älä viiti olla noin lapsellinen, Aleksi sanoi sitten kääntäen katseensa maasta minuun. Lapsellinen?! sisälläni kiehui. En kuitenkaan keksinyt enää mitään sanottavaa. Tai olisin paljonkin, mutten halunnut päästää niitä sanoja ulos suustani. Siinä seisoessani, mietin, miksen osannut vain kävellä kylmästi pois sanomatta mitään. Aivan niin kuin elokuvissa tehtiin.
-Mun pitää nyt mennä, mutisin ja katosin nopeasti eteiseen ja kuulin kuinka Aleksi sanoi jotain Siialle, mutten kuullut mitä. Bel riensi perääni ja halasi minua tiukasti.
-Älä välitä noista, Bel kuiskasi ja nosti katseeni tämän omaansa. Tämä pyyhki hellästi pari kyyneltä poskeltani, joiden tulemista en ollut edes tajunnut. Nyökkäsin ja yritin näyttää vahvalta.
-Mä meen ulos kävelemään, sanoin sitten hiljaa. Bel nyökkäsi ja yritti hymyillä. Tämän kasvoiltaan kuitenkin paistoi huolestuneisuus. Tiesin kuitenkin tietävän, että tarvitsin raikasta ilmaa ja aikaa ajatella. Ja hän tiesi myös sen, että noiden kahden seura ei tehnyt minulle hyvää.
-Mä soitan heti, kun saan häädettyä noi kaksi ulos, tyttö hymähti ja puristi vielä hellästi olkapäätäni, ennen kuin katosin ulos. En tiennyt yhtään minne menisin.

Katsoin edessäni olevaa ovea ja mietin, koputtaisinko vai en. Jokin kuitenkin pakotti minut koputtamaan. Kuulin sisältä askelia, ja kohta ovi avattiin.
-Sissi? Jerry sanoi kysyvästi katsoen minuun. En edes tiennyt miksi olin tänne tullut. Ehkä siksi, että Jerryn piikittelevät kommentit saivat minut unohtamaan hetkeksi Aleksin. Tunsin kuitenkin nolostuvan hieman, eihän mies edes tuntenut minua, ja minä jo pyysin tulla sisään. Tai, ainakin seisoin ovella sen näköisenä, kuitenkin sanomatta mitään.
-Tuu nyt sisään ihmeessä, Jerry katkaisi hiljaisuuden ja naurahti.
-Mikä sut tänne ajoi? mies kysyi kun oli ohjannut minut keittiön pöydän ääreen istumaan.
-Tylsyys, valehtelin.
Jerry virnisti.
-Mä taidan tietää mitä sä kaipaat, tämä jatkoi sitten kuin ohimennen.
-Ai, mitä sitten?
Jerry tuli aivan lähelleni ja painoi kuolettavan hitaasti huulensa omilleni. Aluksi en tehnyt ainuttakaan elettä vastatakseni suudelmaan, mutta kun tämä suuteli huuliani yhä uudestaan ja uudestaan, en voinut vastustaa kiusausta. Niin se hän oli, Jerry oli suuri kiusaus. Silti siinä pojassa oli jotain kiinnostavaa…Jerry irrottautui minusta ja katsoi minua pää kallellaan, juuri se ärsyttävä virne kasvoillaan, jota vihasin.
-Ja jotain todella, todella ärsyttävää, mutisin itsekseni.
-Mitä? Jerry kysyi ja näytti hieman huvittuneelta.
-Ei mitään.
Siinä katsoessani häntä, tiesin, etten ikinä saisi kiintyä tähän mieheen. En ikinä saisi alkaa pitää tämän suudelmista, tai siitä, miten tämä joskus hymyili. Koska jos niin kävisi, olisin hukassa, aivan liian hukassa.
-Jos mä suutelen sua uudestaan, lupaatko sä pyyhkiä kasvoilta ton arvostelevan ilmeen, jolla sä katsot mua? Jerry sanoi naurahtaen pienesti. Tunsin pienen punan kohoavan poskilleni, enkä tiennyt mistä se johtui. Ehkä siitä, kun mies sanoi asiansa niin suorasanaisesti, toisin kuin minä.

Päivämäärä:   3.2.11 09:05:43

oiii ihana pätkä<3 jatkooooo :)

Lähettäjä: juuh 
Päivämäärä:   3.2.11 16:02:26

uuujee oli tullu jatkoa <3
Ihana Jerry ! Toivoisin vähän enemmän sellasta tunneskaalaa(en tiiä että tarkottaako tuo sitä mitä aattelen)siis jotain sellasta tykkäämistä jommalta kummalta taholta (Jerryä ja Sissiä tarkotin) :D
Vähä sekava ja ei varmaa kukaa ymmärtäny mutta sen ainaki että tää on iha huippu tarina kunhan saadaan jotain tunteita peliin ;) tai no tää on jo iha huippu tarina,mutta iha huippuista huippuin tarina sitte ku on tunteet pelissä. :D

Päivämäärä:   3.2.11 16:12:09

juuh: Kyllä niitä tunteita on tulossa, sen lupaan:)

Lähettäjä: annni 
Päivämäärä:   3.2.11 17:54:05

oon aivan fall in love tohon jerryyn ! :D

Lähettäjä: Julle 
Päivämäärä:   3.2.11 18:22:23

Ojoijoijoihh <3<3<3 Jerry on sitten niin sulone ! Haluais ryöstää sen tosta tarinasta ja halia sitä 8)) Mutta jatkoaaa <33<3 Ja tunnetta 8>>> Aleksi on tyhmä. En tykkää siit 8<< MUTTA JERRY ON YLIIHANA <3<3<3<3 ihihi.. ja sitä jatkoa sit joskus 8DDD Jatkoa odotellessa ~~

Päivämäärä:   3.2.11 18:38:18

Lähettäjä: Julle
Päivämäärä: 3.2.11 18:22:23

Ojoijoijoihh <3<3<3 Jerry on sitten niin sulone ! Haluais ryöstää sen tosta tarinasta ja halia sitä 8)) Mutta jatkoaaa <33<3 Ja tunnetta 8>>> Aleksi on tyhmä. En tykkää siit 8<< MUTTA JERRY ON YLIIHANA <3<3<3<3 ihihi.. ja sitä jatkoa sit joskus 8DDD Jatkoa odotellessa ~~

Päivämäärä:   4.2.11 15:47:46

Ihanaa. <333
Nopsasti jatkoa!. <3

Lähettäjä: juuh 
Päivämäärä:   4.2.11 16:57:05

millon jatkoa olis tulossa? <3

Päivämäärä:   4.2.11 21:31:45

hihih :) Viikonlopun aikana yritän pistää jatkon =)

Päivämäärä:   5.2.11 19:34:42

Jes. :)))

Lähettäjä: jau 
Päivämäärä:   5.2.11 22:04:57

sait uuden lukijan !! :> tää on ihana (;

Lähettäjä: Lisyy 
Päivämäärä:   6.2.11 15:50:19

jatkuuu!

Lähettäjä: Keukeu 
Päivämäärä:   6.2.11 17:29:38

Ihana tarina, erilainen, virkistävä, koukuttava, viihdyttävä... Mulla loppuu adjektiivit kesken. Eikä kirjoitusvirheitäkään ole havaittavissa. Ainoa pieni miinus on harva ilmestymistahti, mutta toisaalta hyvää kannattaa aina odottaa!

Päivämäärä:   6.2.11 19:20:14

Keukeu: Et tiedä miten iloiseksi tulin lukiessani kommenttisi :) Joo tahti on kyllä hidas, ja sellaisena se varmaan tulee pysymäänkin, tai riippuu ihan paljon mulla on koulujuttuja tai muita kiireitä. :) Mutta kiitos muistakin kommenteista, kirjoittelen just jatkoa!

Päivämäärä:   6.2.11 22:24:36

Tässä pieni pätkä jatkoa, aivot eivät nyt pysty pidempään!

Juuri ennen kuin Jerryn huulet hipaisivat uudestaan omiani, tämän kännykkä alkoi soida. Hän kaivoi sen murahtaen taskustaan ja vilkaisi näyttöään nopeasti virnistäen sitten pienesti.
-Haloo, tämä vastasi puhelimeen, muttei irrottanut otettansa minusta. Tämän ruskeat silmät tuijottivat omiini, kuin yrittääkseen päästä aina vain syvemmälle. Tunsin oudon tunteen kulkevan kehooni, enkä tiennyt mitä se oli. Puhelimen toisesta päästä kuului naisen kova kälkätys, ja Jerry alkoi näyttää kyllästyneeltä.
-Mitä sä sanoit? Jerry sanoi puhelimeen. Kälkätys sen kuin koveni, ja Jerry siirsi puhelimen hetkeksi pois korvaltaan irvistäen.
-Mä soittelen sulle, mä lupaan, tämä sanoi pistettyään sen uudelleen korvan juurelle ja sulki sitten puhelimen.
-Joku tais kaivata sua, sanoin sitten kohottaen toista kulmaani. Huomasin taas miettiväni, miksi olinkaan täällä. Jerry naurahti.
-Ootko sä mustasukkanen?
-Mitä? En todellakaan, tuhahdin. Mitä poika oikein kuvitteli itsestään?
-Oli kuitenkin, Jerry kuiskasi käheästi ja sipaisi sormellaan poskeani.
-Mihin me jäätiinkään… tämä sanoi virnistäen, ja hipaisi huulillaan ensin otsaani, sitten poskeani. Ikuisuuden tuntuvan ajan jälkeen, tunsin tämän huulet huulillani, ja vastasin suudelmaan innokkaasti. Ihmettelin tämän taitoa saada ajatukseni muuttumaan nopeasti pelkällä suudelmalla. Hetken ajan melkein aloin pitämään hänestä – tai ainakin tämän suudelmista. Miehen käsi siirtyi alaselälleni ja en voinut mitään huokaisulle joka karkasi suustani. Jerry vilkaisi minuun kysyvästi, ja nyökkäsin, kun en osannut vastustaakkaan. Tämän vahvat kädet nostivat minut ilmaan ja kantoivat minut aina makuuhuoneen ovelle asti.
Ovella tämä laski minut alas ja alkoi repiä paitaani pois päältä. En pistellyt vastaan, ja aloin tuuppia poikaa sängylle päin. Tönäisin tämän hellästi sängylle, ja Jerry vetäisi minut päällensä perässään. Katseeni herpaantui hetkeksi Jerryn polttelevista silmistä, ja tuijotin yöpöydällä olevaa valokuvaa. Tunsin oloni ahdistuneeksi, silmäparin tuijotuksen alla. Ihan totta, tuntui, kuin valokuvassa hymyilevä tyttö olisi tuijottanut minua paheksuvasti silmillään. Tytöllä oli mustat hiukset, aivan kuin minulla. Huomasin meissä olevan paljon samaa näköä, ainoastaan silmät olivat eriväriset – ruskeat, niin kuin Jerryllä. Kasvot olivat sirot, ja muutamat pisamat korostivat tämän poskipäitänsä. Aivan niin kuin minullakin. Käänsin pääni Jerryyn, jonka ilmettä ei voinut tulkita.
-Kuka tuo tyttö on? kysyin ja kurotin kuvaan ja tarkastelin sitä lähempää.
Jerry näytti välttelevän aihetta ja repäisi valokuvan kädestäni. Hän katsoi sitä hetken, ja kerkesin nähdä surua, tai jopa tuskaa hänen silmissään, ennen kuin asetti valokuvan takaisin pöydälle. Tosin nyt niin, että kuvasta näkyi pelkkä takapuoli. Oliko se nyt se nainen, josta Ripe oli maininnut. Se joka onnistui joskus kauan aikaa sitten särkemään miehen sydämen. Tunsin meidän olevan jokseenkin samassa tilanteessa. Molemmilla meistä oli särkynyt sydän, tosin, Jerry oli nähtävästi saanut sen jo erinomaiseen kuntoon. Ainakin naisista päätellen. Olimme hetken hiljaa, joka tuntui kylläkin ikuisuudelta. Kumpikaan ei tiennyt mitä tehdä. Hetken päästä tunsin Jerryn kädet, jotka vetivät minut aivan hänen lähelleen. Vilkaisin tätä silmiin, ja huomasin, ettei kaikki ollut kunnossa. Siitä huolimatta Jerry suuteli minua tiukasti, ja ehkä jopa vaativasti. Yritin irrottautua pojasta, mutta se oli vaikeaa.
-Jerry, onko tää nyt järk… aloitin.
-Shh, Jerry kuiskasi korvaani ja painoi huulensa kaulalleni. Olin jo irrottautumassa miehestä, mutta kuva Aleksista ja Siiasta palautui mieleeni, ja päätin heittäytyä hetkeen. Tuntea Jerryn pehmeät huulet joka puolella kehoani, ja ehkä käyttää miestä kuin laastarina Aleksin aiheuttamiin tuskiini. Jossain kuitenkin syvällä sisälläni tiesin, ettei se ollut totuus, miksen lähtenyt pois. Mutta se oli asia, jota en halunnut myöntää vielä itsellenikään.

Havahduin ulko-oven kolahtaessa ja säpsähdin. Hapuilin vieressäni makaavaa Jerryä ja tunsin menevän paniikkiin. Kuka ihme tuli keskellä yötä Jerrylle? Ravistin sikeästi nukkuvaa miestä hädissäni, ja sain tämän vain mutisemaan unissaan.
-Jerry herää, sihahdin.
Askeleet, jotka vielä äsken kantautuivat tänne asti, olivat nyt loppuneet. Kurkkuuni kerääntyi iso pala, ja pelko valtasi mieleni.

Lähettäjä: Lisyy 
Päivämäärä:   7.2.11 10:46:44

jatkuuu!

Päivämäärä:   7.2.11 11:40:23

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ei saa jättää tämmöseen kohtaan! :(:(:(

Päivämäärä:   7.2.11 14:55:35

Voi hyvät hyssykät, tää tarina on mainio. Loistava. Uskomattoman upea. Eihän tätä voi sanoin edes kuvailla. Sulla todellakin on kirjottajan lahja! Jatkoa _ehdottomasti_. Sitten kun vain kerkeät =)

Lähettäjä: jsdk 
Päivämäärä:   7.2.11 14:58:19

Toivottavasti tää ei mee siihen että toi tanssii nyt ihan Jerryn pillin mukaan.

Päivämäärä:   7.2.11 15:37:13

Tosi hyvä. ;))
Vähä jännitystä peliin. :D

Päivämäärä:   7.2.11 16:45:20

JATKOO. AWAWAWAWAW <3 :D

Lähettäjämahdoton 
Päivämäärä:   7.2.11 17:15:01

Tää on iha mieletön! Osaat kirjottaa nii kauheen elävästi tai jotenki, helppo samaistua noihi tyyppeihi. Aleksille ja Siialle vaa turpii ni hyvä tulee. 8) Ne ei oo kivoja. :D Jätit huonoo kohtaa, ei malta oottaa mitä tapahtuu! :< :)

Lähettäjä: myrkkysieni 
Päivämäärä:   7.2.11 17:59:54

EII! Ei saa jättää tälläseen paikkaan! Nopeeta jatkoa! :)

Lähettäjä: tsippidii 
Päivämäärä:   7.2.11 18:43:43

Lähettäjä: mahdoton
Päivämäärä: 7.2.11 17:15:01

Tää on iha mieletön! Osaat kirjottaa nii kauheen elävästi tai jotenki, helppo samaistua noihi tyyppeihi. Aleksille ja Siialle vaa turpii ni hyvä tulee. 8) Ne ei oo kivoja. :D Jätit huonoo kohtaa, ei malta oottaa mitä tapahtuu! :< :)

Lähettäjä: riia. 
Päivämäärä:   7.2.11 19:44:45

Lähettäjä: tsippidii
Päivämäärä: 7.2.11 18:43:43

Lähettäjä: mahdoton
Päivämäärä: 7.2.11 17:15:01

LähettäjäHeli 
Päivämäärä:   8.2.11 10:49:51

sait uuen lukijan;)

Lähettäjä: Minä vain :) 
Päivämäärä:   8.2.11 13:46:51

Jatkoo !!!!! :))

Lähettäjä: balky 
Päivämäärä:   8.2.11 14:34:44

vihaan sitä, että joku kommentoi vain jatkoo, joten koetan sitten kommentoida myös jotakin järkevää, vaikkakin jatkoa toivon todella paljon.

Tarina on hyvä ja mukaansa tempaava. Juoni etenee hyvin, joskin aika nopeasti. Muutama kohta tuolla oli, mitkä ainakin minun piti lukea kahteen kertaan, jotta ne iskivät ymmärrykseeni.

Lueskelin tätä aamulla ja myöhästyin lahjakkaasti koulusta :D

Lähettäjä: aaaany 
Päivämäärä:   8.2.11 18:34:12

balky // oot kirjottanu ton jo ainaki 2 topaan ?

Päivämäärä:   8.2.11 23:19:23

aarrgh mua jäi jännittää! jatkooo piakkoin!

Päivämäärä:   9.2.11 17:46:31

koska jatkoa?

Lähettäjä: Cher, 
Päivämäärä:   9.2.11 18:15:44

Voi kiitos tuhannesti ihanista kommenteista!! <3 Pistän jatkoa tässä parin päivän sisällä, ehkä jo tänään, tai sitten huomenna. :--)

Lähettäjä: Perunamössykkä 
Päivämäärä:   9.2.11 19:22:03

<3 :)

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   9.2.11 21:30:24

oijoi <3 olis mukava saada jatkoa taas pitkästä aikaa :) Tai no pitkästä ja pitkästä :D tuntuu pitkältä!

Päivämäärä:   10.2.11 18:42:20

Jatkooo! <3

Päivämäärä:   10.2.11 19:30:18

Kirjottelen just jatkoa :) Minkäikäisiä muuten täällä pyörii tätä lueskelemassa, ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää? :)

Päivämäärä:   10.2.11 19:39:55

Täytin tammikuussa 17 :)

Päivämäärä:   10.2.11 19:55:28

täytän huhtikuussa 17 :)

Päivämäärä:   10.2.11 20:06:58

kohta 14 (:

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   10.2.11 20:14:06

sama, täytin tammikuus 17(:

Päivämäärä:   10.2.11 20:36:56

Vajaan kuukauden päästä 15 :)

Päivämäärä:   10.2.11 21:03:15

Kiva kuulla! =) Tässä lyhyt jatkopätkä, joka voi olla vähän sekava. Pistän sen väsymyksen piikkiin;) Pistän varmaan tässä parin päivän sisällä jatkoa viikonlopun kunniaksi. :)

Ravistelin Jerryä uusiksi, ja sain tämän vain kierähtämään sängyssä.
-Mitä nyt? Nukuttaa, tämä mutisi unisena ja kaappasi käteni kainaloonsa. Kuulin oven kolahtavan uudelleen ja hätkähdin kauhun täyttäessä uudelleen mieleni.
-Jerry, joku on täällä. Ootko sä kutsunut jonkun kaverin kylään? kysyin, vaikka se kuulosti idiootilta. Kuka nyt tähän aikaan yöstä vierailisi ja miksi?
Jerryn silmät avautuivat ja tämä katsoi ihmeissään minua.
-Täällä ei ole muita kuin me, nuku nyt pikkuinen, hän sanoi sulkien sitten silmänsä. Ravistin kuitenkin miestä yhä uudelleen ja tällä kertaa rajummin.
-Jerry, ihan totta, etkö sä kuullut äsken kun ovi kolahti? sihahdin. Mielikuvitukseni pääsi valloilleen, ja mielessäni näkyi jo sulava pätkä siitä, kun murhan himoinen mies kohta avaisi tuon narisevan oven murhaten sitten minut ja Jerryn. Nielaisin.
-Sä oot sekaisin, mies naurahti pienesti. Tunsin kyyneleiden kihoavan silmiini ja pudistelin nopeasti päätäni.
-Hyvä on, mä meen tarkistaa, ettei siellä ole ketään, Jerry sanoi sitten ja vetäisi minut mukaansa. –Ja sä tulet mukaan, muuten sä et nuku koko yönä, mies sanoi virnistäen ja suukotti otsaani hellästi. Luulin jalkojeni pettävän, en tiennyt johtuiko se Jerrystä vai pelosta.
-En mä halua tulla, parahdin hiljaisesti. Jerry kuitenkin veti minua jo mukanaan ivallinen ilme kasvoillaan. Eihän mies ottanut minua lainkaan tosissaan. Tämän raahatessa minut makuuhuoneesta pois, ei käytävällä näkynyt ketään. Sydämeni pamppaili. Eikä sen puoleen olohuoneessa, tai keittiössäkään näkynyt ketään. Tunsin itseni idiootiksi, ja pakotin Jerryn tarkastamaan joka ikisen kaapin ja sängyn alustat. Kun mies oli tarkastanut joka ikisen paikan tämän pienestä asunnostaan, henkäisin syvään. Olin silti varma, että joku oli ollut täällä.
-Tuutko sä nukkumaan? Jerryn ääni keskeytti minut ja vilkaisin taakseni miestä, joka seisoi oven pielessä väsyneenä. Nyökkäsin ja seurasin miestä sänkyyn. Tunsin itseni hieman ahdistuneeksi miehen painautuessa kylkeeni ja piirtäessään poskeeni pientä muuttumatonta kuviota. Miksi olin tullut tänne? Tai miksi olin hypännyt sänkyyn muitta mutkitta Jerryn kanssa, ilman mitään estoja. Milloin minusta oli tullut tällainen? Vasta pari viikkoa sitten, minulla ei olisi tullut mieleenkään hypätä sänkyyn melkein tuntemattoman ihmisen kanssa ja vielä toistamiseen. Toisaalta se oli vain seksiä, ja sellaisena sen pitäisi pysyäkin. Ainakin toistaiseksi.
-Hyvää yötä, Jerry kuiskasi korvaani ja tämä hellitti otettaan minusta. En vastannut mitään ja yritin sulkea ikävät ajatukset pois päästäni.

En tiennyt kuinka paljon kello oli, mutten ollut saanut unta vieläkään. Koko yö pyöri päässäni. Aina tänne tulemisesta ja inhottavasta valokuvasta pöydällä tähän astiseen. Ainut asia mistä olin varma, oli se, että täällä oli ollut joku. Eikä tainnut Jerry ottanut minua lainkaan tosissaan, luuli varmaan minun tulleen hulluksi.

Havahduin jonkun istahtaessa sängylle, johon olin viimeinkin nukahtanut. Avasin silmäni ja näin Jerryn istuvan sängyllä jo täysissä pukeissa ja kahvikuppi toisessa kädessään.
-Heräsithän sä, tämä naurahti.
-Paljon kello on? mutisin ja nousin istualteen sängyssä vetäen peiton ympärilleni peitoksi.
-Kohta kymmenen.
Hiljaisuus laskeutui välillemme, enkä tiennyt mitä ajatella. Kaikki tuntui niin oudolta tai hassulta.
-Saanko mä muuten kysyä yhtä juttua? Jerry kysyi ja laski tyhjän kuppinsa lattialle.
-Niin?
-Miks sä tulit eilen tänne? Tai, siis ei sillä että pitäisi joku syy olla, mutta..
Käänsin katseeni kattoon ja mietin, mitä voisin vastata.
-Ei mulla ollu muutakaan paikkaa, sanoin sitten hiljaisesti.
-Heittikö Bel sut ulos, tämä naurahti kovaäänisesti.
-Ei, tai, ei mitään, unohda, tuhahdin sitten nopeasti. Jerry vilkaisi minuun kulmat kohollaan, mutta ei kuitenkaan sanonut mitään ja nousi sitten viereltäni.
-Keittiössä on kahvia sullekkin, jos sä haluat, tämä totesi sitten hymyillen pienesti.
Nyökkäsin, ja miehen kadotessa pois ovelta, aloin etsimään lattialle kadonneita vaatteitani ja puin ne sitten päälleni.
Vilkaisin puhelintani, ja huomasin Belin soittaneen ja Aleksin pistäneen viestin. Tuijotin Aleksin viestiä pitkään, kuin lamaantuneena. ’’Sissi, eikö me voida jutella tää juttu selväksi. Oon varma, että se helpottaa molempien oloa.’’ Olin jo näpyttelemässä vastausta, kunnes pyyhin tekstin huokaisten. Minun olisi pakko unohtaa ja lopettaa pakkomielteeni siihen mieheen.
Raahauduin pieneen keittiöön ja istahdin väsyneenä puisen pöydän ääreen. Jerry istui minua vastapäätä ja ojensi kahvini eteeni.
-Kiitti, mumisin.
Jerry ei vastannut mitään, vaan tuijotti minuun pitkän aikaa, ikään kuin etsien jotain silmistäni. Vilkaisin kysyvästi miestä ja tämä käänsi päänsä pöytään. Kohautin olkiani ja hörpin mukistani kahvia. Jerryllä täytyi olla monta eripersoonaa. Ainakin yö-, päivä- ja aamupersoonat erosivat paljon toisistaan. Nyt Jerry istui hiljaisena keittiön pöydässä sanomatta sanaakaan, saaden tuntemaan itseni kutsumattomaksi vieraaksi.

Lähettäjä: julleehh- 
Päivämäärä:   10.2.11 21:23:55

HYVÄ, JATKOA VAAN =)

Lähettäjä: moho 
Päivämäärä:   10.2.11 23:21:50

oioi, ihan älyhyvä! oon ihan rakastunut jerryyn;)

Lähettäjä: elya 
Päivämäärä:   11.2.11 03:44:13

Mulle on ikää kertynyt jo melkein 22 vuotta ja edelleen täällä pyörin :) epäsäännöllisen säännöllisesti tosina :)

tekstisi on sujuvaa ja mukavaa luettavaa, muistaakseni en ole virheitäkään bongaillut? Tarinan juoni on hyvä ja henkilöt kiinnostavia!

Itsellä tuppaa käymään niin että paljastan henkilöistä kaiken heti ja ne ei pysy enää mielenkiintoisina :/

yksi mikä itseä häiritsee, olen tottunut siihen että vuorosanaviivan jälkeen tulee välimerkki:
-Kiitti, mumisin.
- Kiitti, mumisin.

mutta ei ne häiritse kun keskittyy vaan lukemiseen :) ja jokaisella on vähän oma tyylinsä :)

Päivämäärä:   11.2.11 09:50:37

elya kiitos hurjasti rakentavasta kommentista! :)

Päivämäärä:   11.2.11 16:24:54

aaaawww (:

Päivämäärä:   11.2.11 17:16:42

Tosi hyvä. 8)))

Päivämäärä:   11.2.11 17:33:59

<33

Päivämäärä:   11.2.11 17:52:50

voisimpa ottaa tuon jerryn tuolta tarinasta itelle <3 rakastuin siihen heti,mutta toivon että Sissi osaa pitää myös omaa puolta ettei ole ihan Jerryn pompotettavana ja toivottavasti tuo nuitten suhde etenee vähän eikä olisi vain toisten "hoitoja" :)

Lähettäjä: bliiing. 
Päivämäärä:   11.2.11 18:14:45

muutamia yhdyssanavirheitä bongailin, mutta kun en äikässä oo fiksu, en oo kovin luotettava virheiden listaaja :D
kivaa tekstiä,helppo seurata ja mukavia hahmoja !
okei,oon samaa mieltä tosta siialle ja aleksille turpii niin hyvä tulee :D

Päivämäärä:   11.2.11 21:36:26

Kiitos kommenteista! :) Ja joo, yhdyssana virheitä tuolla voi vilistellä paljon, ne kun sattuvat olemaan mulle sanahirviöitä. :D Hahah, kirjoitin tänään tälle tarinan lopun :) Siis en ole kirjoittanut tätä loppuun asti, mutta viimeisen osan kirjoitin, kun olen kuitenkin suunnitellut kutakuinkin mitä tässä tapahtuu hihih. Mutta ei tämä tarina tule kuitenkaan vielä vähään aikaan loppumaan, sen lupaan!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.2.11 22:38:53

jatkoa vain kehiin<3

Päivämäärä:   12.2.11 17:46:18

Tää on niin hyvä! Koska jatkoa? :)

Päivämäärä:   12.2.11 18:18:41

Yritän tänään illaksi väsäillä jatkon :)

Päivämäärä:   12.2.11 21:00:37

edes pienenpieni jatkopätkä piristäis kummasti mun tylsää lauantai-iltaa ;)

Lähettäjä: Diarda 
Päivämäärä:   12.2.11 23:23:29

Mä rakastun Jerryyn koko ajan enemmän <3 :D Niinku joku täällä sanoki jo, voisinpa mä nappasta sen itelleni tosta tarinasta tähän näin sohvalle mun viereen :D Jatkoa :)

Päivämäärä:   13.2.11 00:05:08

<3 8>

Päivämäärä:   13.2.11 00:36:39

No pistän nyt tämän pienen pätkän. Yritän ihan tosissaan vaikka huomenna kirjoittaa pidempää pätkää.

Kulautin kahvin nopeasti kurkkuuni ja nousin ylös pöydän äärestä. Jerry tuijotti pöydällä olevaa lehteä ajatuksissaan, eikä tainnut huomata poistumistani. Mies oli ollut koko aamun outo ja hiljainen. Mitähän Jerry mahtoi miettiä päänsä sisällä?
-Mun on varmaan parasta lähteä, rykäisin ja mies havahtui kääntäen päänsä minuun ihmeissään.
-Nyt jo?
-Joo, Bel oottaa mua jo, hymähdin. Tunsin oloni vaivaantuneeksi. Jerry nyökkäsi ja nousi sitten itsekin.
-Mitä sä teet tänään illalla? tämä kysyi kuin ohimennen kuulostaen viattomalta. Kohotin kulmiani nopeasti ja kohdistin katseeni Jerryyn.
-Miten niin?
-Lähe mun kanssa leffaan illalla, Jerry enemmänkin totesi kuin esitti kysymyksen. Mies oli tainnut piristyä äskeisestä hiljaisuudestaan. Meinasin jo nyökätä vastaukseksi, mutta tajutessani, mihin se taas johtaisi, pudistelin päätäni.
-Mä en usko että se on hyvä idea, naurahdin pienesti.
-Pelkkä leffa, ei mitään muuta, Jerry maanitteli ja tuli aivan lähelleni. Tämän huulet melkein hipaisivat omiani, ja melkein jo vastasin suudelmaan, kun Jerry vetäytyi pois.
-Oliko toi myöntymisenmerkki?
-En mä sanonut mitään, naurahdin kummissani.
-Siinäpä se, sä et sanonut mitään, Jerry virnisti.
Kurtistin kulmiani, nyt olin pudonnut aivan kärryiltä.
-Sä oot kummallinen, tuhahdin, mutten voinut hymylleni mitään joka ilmestyi huulilleni.
-Onko toi sun yritys iskeä mut? Jerry naurahti.
-Mä en todellakaan yritä iskeä sua, tuhahdin hymyni kuollessa huulilleni. Että mies osasi olla toisinaan ärsyttävä. Itserakas paskiainen.
-Etkö? Jerry virnisti.
-En todellakaan, kivahdin ja kävelin suoraa päätä eteiseen.
-Mä haen sut kuudelta, Jerry huusi perääni voitonriemuisena, ja vaikka en katsonut taakseni, tiesin, että tämän kasvoilla lepäsi ärsyttävä virnistys, jota vihasin.
-Turha edes kuvitella, tuhahdin, ennen kuin paiskasin oven kiinni.

Saapuessani Belin pihalle, kuului talosta huutoa. Irvistin, tunnistaessani Ripen kaikuvan äänen sisältä. Avasin vastahakoisesti oven ja livahdin sitten keittiöön. Bel ja Ripe kuitenkin huomasivat minut ja hiljentyivät täysin. Miten osasinkaan tulla aina väärään paikkaan väärään aikaa. Bel sihahti Ripelle jotain hiljaisesti, joka sai miehen lähtemään nopeasti ovesta, josta minä olin juuri tullut sisään. Bel ilmestyi keittiönrakoon ja katsoi minua hetken aikaa lohduttomana.
-Mä en jaksa enää tätä, Bel sanoi voimattoman näköisenä pudistellen päätänsä. Riensin halaamaan tyttöä ja tunsin niskassani märät kyyneleet.
-Mistä te riitelitte? kysyin, kun huomasin tytön jo rauhoittuneen. Bel kuitenkin pudisteli päätänsä ja tajusin, ettei hän halunnut puhua siitä. Mutta jo tytön olemuksesta huomasin, että riidan täytyi olla vakavampi kuin pienet arkipäiväiset riidat. Ihmettelin myös Belin ja Ripen motiiveja viihtyä yhdessä, kun he riitelivät nyt jo täyttä häkää. En uskaltanut miettiä edes tulevaisuutta, jos sanontaan ’’suhteen alku on aina parasta aikaa’’ oli uskomista.
-Missä sä muuten olit yötä? Bel kysyi irrottautuen minusta ja pyyhki sitten kyyneleet käsiinsä.
-Jerryllä, yritin sanoa sen mahdollisimman luonnollisesti, ettei Bel alkaisi epäillä mitään. Bel huokaisi, muttei kuitenkaan sanonut mitään.
-Lähtikö Aleksi ja Siia eilen suosiolla kotiin? kysyin vaihtaen puheenaihetta taidokkaasti. En kuitenkaan ollut lainkaan varma, olinko vaihtanut sitä järkevämpään suuntaan.
-Ripe joutui heittämään ne ulos, Bel irvisti.
-Ai, vastasin vähän ihmettyneenä. Tyttö nousi vierestäni ja kääntyi.
-Mä meen laittamaan pyykit, hän sanoi väsyneen oloisena.
-Bel, aloitin ja sain tytön kääntymään kysyvästi minuun päin.
-Kai sä tiedät, että sä voit puhua mulle, sitten kun siltä tuntuu.
Bel nyökkäsi ja yritti hymyillä. Hymy jäi kuitenkin pelkäksi yritykseksi. Tytön kadotessa pyykkitupaan yritin miettiä kuumeisesti, mikä hänen ja Ripen välillä oikein raastoi.

Lähettäjä: tittidii 
Päivämäärä:   13.2.11 01:00:56

Jos vaan pystyisin niin vetäisin Jerrynn korvasta tänne ruudun toiselle puolelle :D Osaat todellakin tehdä näistä henkilöistä mielenkiintoisia, sillä nyt kovasti askarruttaa niiden kahden riita, meinaan siis Beliä ja Ripeä. Tekisi myös mieli ihan pikkuisen vain kurkistaa Jerryn pään sisälle ja vilaista sen ajatuksia vaivihkaa. Ihastuttavaa tekstiä kaikinpuolin.
Eipä tässä sitten muuta kuin lisää jatkoa odotellessa. :)

Päivämäärä:   13.2.11 12:55:48

Tännehän on tullu monta pätkää kun oon viimeks tääl käyny :D

LISÄÄ! :D

Päivämäärä:   13.2.11 13:02:50

Ihana jatko pätkä oli tullu!<3 Jerry vaan on niin ihana ! Alkoi muakin vähän kummastuttaa Belin ja Ripen riita :) Mahtavaa tekstiä, äkkiä jatkoa !

Päivämäärä:   13.2.11 14:07:51

Ihana pätkä. <333
Belin ja Ripen riita tosiaan kummastuttaa.
Ja Jerry on niin sulonen. <333 Awww

Lähettäjä: Diarda 
Päivämäärä:   13.2.11 19:23:02

ihana<3 muaki jäi mietityttää niitten riita :D kaipa se jossain vaihees selviii :)

Päivämäärä:   13.2.11 21:39:25

Tää on niin ihana tarina! Jatkoa nopee! :)

Lähettäjämahdoton 
Päivämäärä:   14.2.11 17:23:26

Hei, älkää ihkuttako Jerryä ku se on kauhee mies! Taino. Ehkä siitki joskus tulee herkempi puoli esii, elättelen toivoo. ^_^

Lähettäjä: Johanna K. 
Päivämäärä:   14.2.11 17:40:10

tykkään jatkoa :))

Päivämäärä:   14.2.11 19:49:14

ehei, mitä turhaa sellasia herkkiä miehiä, saa ne ollakki pikkusen sellasia kovia :D

Päivämäärä:   14.2.11 21:00:15

ei Jerry oo kauhee mies ♥
ei ne miehet saa olla sellasia nysveröitä :DD
mut vois Jerry olla välillä vähän herkempikin, paitsi et on se noinkin nam <3 :D

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   14.2.11 21:29:56

samaa mieltä tittidiin ja bliiing. kans, just tollsasena se on nami, katotaan pehmeneekö vielä hiukan :D

Lähettäjä: Xixia 
Päivämäärä:   15.2.11 17:03:39

upp!

Lähettäjä: Xixia 
Päivämäärä:   16.2.11 01:38:21

nostelen

Päivämäärä:   16.2.11 17:20:13

Hihih, hihittelin tänään yksinäni hyväntahtoisesti Jerry kommenteillenne ;)Yritän tänään pistää jatkoa! :) Kiitos kun ootte pitäneet tätä pystyssä!!

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   16.2.11 18:16:48

pistä jatkoo :)))

Päivämäärä:   16.2.11 18:59:29

Jatkoooo. <33

Päivämäärä:   17.2.11 15:23:10

Havahduin jonkun koputtaessa ovea. Melkein putosin sohvalta säikähdyksestä. Olin tainnut nukahtaa siihen. Bel oli kadonnut, luultavasti ulos rauhoittumaan tai ainakaan en häntä nähnyt talossa, joten alistuin kohtalooni ja raahauduin ovelle. Avasin oven ja näin Jerryn virnistelevät kasvot.
-Ei siinä kauan kestänytkään, tämä naurahti.
-Mitä sä täällä? sain kysyttyä ihmeissäni. Jerry huokaisi ja pudisteli päätänsä.
-Mä tulin hakemaan sut elokuviin, eikä mitään vastaväitteitä.
-En mä..
-Tuu nyt, ei sulla oo muutakaan tekemistä, vai?
-No ei kai, sanoin sitten hieman hämilläni. Jerry sipaisi hiuksiani nopeasti hymyillen ja kääntyi.
-Mä meen jo autoon, tuu kun oot valmis, hän huikkasi ja sai minut vilkaisemaan itseäni. Tunsin punastuvani, en edes muistanut että päälläni komeilivat nuhruiset yövaatteet. Pudistelin itsekseni päätä ja ennen kuin huomasinkaan olin kadonnut vaihtamaan vaatteita. En edes tiennyt miksi suostuin miehen pyyntöön, tai tarkemmin ottaen käskyynsä. Ehkä siksi, että miehessä oli jotain todella ärsyttävää, ja joka sai minut aina muistamaan, että olin todella elossa tämän kaiken jälkeen. Tai ehkä siksi, koska hänessä oli myös jotain, joka sai minut olemaan pelkäämättä elämää. Säikähdin omia ajatuksiani, ja yritin ne sulkea nopeasti pois mielestäni samalla kuin yritin haroa hiuksiani kuriin, kuitenkin huonolla menestyksellä.

Tunsin oloni rauhalliseksi autossa, vaikka Jerry kiihdyttikin vauhtia aina välillä aivan liian paljon. Välillämme vallitsi hiljaisuus ja pidin katseeni tiukasti ikkunassa, vilkuillen nopeasti vilahtelevia maisemia.
-Näkyykö siellä jotain kiinnostavaa? Jerryn ivaileva naurahdus katkaisi ajatuksieni kulun.
-Häh? Aa, ei oikeastaan, sanoin tajuttuani ja irvistin sitten.
-Mitä me mennään muuten kattomaan?
-Luuletko sä, että mä tosissani kerron?
Rypistin kulmiani.
-Se on yllätys höpsö, Jerry sanoi ja siirsi katseensa minuun.
-Pidä katse tiessä, kivahdin, kun auto alkoi hipoa uhkaavasti ojanreunaa. Jerry oli kuitenkin nopea ja käänsi rattia, saaden auton taas raiteilleen.
-Sä et taida luottaa muhun pätkääkään, tämä sanoi sitten hieman loukkaantuneesti.
-Mulla ei taida olla syytä siihen edes, naurahdin.
-Oonko mä muka joskus pettänyt sun lupauksen?
-No ei siihen ole tullut vielä edes tilaisuutta, sanoin sarkastisesti. – Ja toivottavasti ei ikinä tule olemaankaan, mutisin itsekseni, kuitenkin niin hiljaa, ettei Jerry kuullut.
Radiossa soitettiin tutuksi tullutta kappaletta, ja Jerry hyräili sen mukana. Kertosäen alkaessa Jerry käänsi päänsä minuun ja muodosti huulillansa laulun sanat ’’what do you want from me?’’ Tunsin hymyn nousevan kasvoilleni, ja jouduin kääntämään pääni takaisin ikkunaan. Mies ei varmasti tajunnut, miten helposti sai minut punastumaan.

Kävelimme ulos leffateatterista vähin äänin. Jerry oli vienyt minut katsomaan jotain armotonta komediaa, jonka aikana itse ”herrasmies” oli nukahtanut. No, ainakin olin saanut ilmaiset popparit. Vilkaisin miestä, joka haukotteli vierelläni.
-Oonko mä noin tylsää seuraa?
-Ei, kun toi leffa vaan, tämä murahti sitten venytellen nopeasti käsiään ja tarttui kädestäni kiinni. Vilkaisin miestä kummissani, mutta tämä vain hymyili maireasti ja jatkoi taluttamista autollensa päin. Tunsin oudon muljahduksen mahassani, ja olisin voinut alkaa itkemään, tajutessani mistä se johtui. En voinut alkaa pitää Jerrystä, en voinut. Repäisin käteni miehen kädestä nopeasti irti ja pidin katseeni visusti maassa.
-Mikä nyt on?
-Ei mikään, sanoin nopeasti.
-En mä oo mikään tyhmä, Sissi, hei, tämä maanitteli pysäyttäen minut rajusti. Tunsin silmieni hetken uppoavan hänen ruskeisiin silmiinsä, ennen kuin sain pelastettua ne. Eikä mennyt kuin hetki, kun tunsin Jerryn vaativat huulet omillani, ja minun teki vaikeaa repiä itseni siitä kosketuksesta.
-Musta tunt…aloitin, kun sain irtauduttua Jerrystä, joka näytti olevan hämillään.
-Jerry! kimakka tytön ääni keskeytti lauseeni ja Jerryn katse herpaantui hetkessä ohitseni.
-Oisko sulla hetki aikaa jutella? tyttö kimitti ja oli hetkessä luonamme. Tunsin tämän halveksuvan katseen käyvän minussa nopeasti.
Jerry vilkaisi minuun ja nyökkäsin.
-Mä meen jo eeltä, sanoin. Jerry ojensi minulle autonavaimet.
-Varokkin, jos sä karkaat, tämä sihahti korvaani. En vastannut siihen mitään vaan puikkelehdin nopeasti pois.

Kerkesin odottaa Jerryä pitkän tovin, kun kuulin tutun äänen kadulta. Jouduin katsomaan yhä uudestaan ja uudestaan hoipertelevaa hahmoa, ennen kuin tajusin, kuka hän todella oli. Huolestuneisuus valtasi mieleni ja kävelin nopeasti katua pitkin. Huomasin myös, ettei Bel ollut yksin, vaan riiteli kovaäänisesti jonkun miehen kanssa, jota en tunnistanut. Rypistin kulmiani. Samassa Bel hyökkäsi miehen kimppuun raivoissaan.
-Bel, huudahdin.
Tyttö ei kuitenkaan kuunnellut minua, ja tunsin olevani avuton siinä seisoessani. Missä Jerry kuppasi, kun olisin häntä tarvinnut.
-Lopettakaa, kivahdin, ja yritin irrotella kahta humaltunutta ihmistä toisistaan, siinä kuitenkaan onnistumatta. Liittyikö tämä nyt jollakin tapaa hänen ja Ripen riitaan, mietin kuumeisesti mielessäni.
-Sissi, oo kiltti ja mene, Bel kivahti.
Bel, paras ystäväni, jota olin aina pitänyt maailman tasapainoisimpana ihmisenä, riehui nyt edessäni huutaen, potkien ja jos olisin uskaltanut katsoa tätä silmiin – olisin varmasti nähnyt hulluuden kiillon hänen silmissään.

:-)

Lähettäjä: sassa 
Päivämäärä:   17.2.11 15:40:07

iiihhhaannaaa!!! jatkoo vaan :)

Päivämäärä:   17.2.11 15:42:30

Wou. Eihän tota pätkää voi sanoin kuvailla. Jännitys sen kun kasvaa vaan :D Jatkoa taas kun kerkeät tekemään, mitä nopeammin sen paremmin =) ! :D

Lähettäjä: Crazier 
Päivämäärä:   17.2.11 16:45:35

Hyvä, hyvä, hyvä. :)))

Lähettäjämahdoton 
Päivämäärä:   17.2.11 18:31:29

awww mikä pätkä! :3 en jaksa oottaa jatkoo, mur. :< :D

LähettäjäXixia 
Päivämäärä:   17.2.11 19:19:08

Nyt nopeeta jatkoa! :D

Päivämäärä:   17.2.11 19:49:16

Kertosäen alkaessa Jerry käänsi päänsä minuun ja muodosti huulillansa laulun sanat ’’what do you want from me?’’ aaawww ku lutunen !!! :D

aivan mahtava pätkä (taas vaihteeksi) ! (:

LähettäjäXixia 
Päivämäärä:   18.2.11 14:28:32

Pitäiskö täyttää tää ja tehä uus topa?

Lähettäjä: balky 
Päivämäärä:   18.2.11 15:23:58

Tää on kiva ja seurailen tätä. Mulla oli alunperin rakentavaakin, mutta se unohtui matkalla. : D

Päivämäärä:   18.2.11 16:47:52

mä haluisin kommentoida jotain rakentavaaki mut eihän tastä voi sanoo muuta ku et IHANA on ! :DD

Lähettäjä: -este_ratsastaja- 
Päivämäärä:   18.2.11 18:13:15

Voi että! Mä haluan lukea lisää ja NYT HETI! Susta tulee vielä kirjailia! Niin tekstiä.. ja Jerry <3

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.