Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: hhs 
Päivämäärä:   12.6.10 09:16:33

Eli toinen topa tuli jo täyteen ja tässä uusi. Toivottavasti tänää tulee jatkoa! ♥

Kirjoittajahan oli kodeiini. :)

Edellinen
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=791362&t=791362

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   12.6.10 09:31:08

toivottavasti tänään tulee jatkoa♥ :p

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   12.6.10 11:02:39

jatkoa äkkii:)))

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   12.6.10 18:29:11

Jatkoo <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: @!#$ 
Päivämäärä:   12.6.10 23:05:22

jatkoo nyt

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: summer night 
Päivämäärä:   12.6.10 23:06:03

JATKOA!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: RINSESSA 
Päivämäärä:   12.6.10 23:40:04

Aivan mahtava tarina, ei löydy oikeastaan mitään moitittavaa. Ainoastaan vaan tuo Jamin käytös, musta se vois alkaa oleen jo vähän rohkeempi ton Juliuksen kanssa ku pyörii ja näkee sitä muutenki jo aika paljo (muutenki Julius selvästi tehny sille selväks, ettei satuttais sitä tms.). :-----D
Tai no, monta pätkää jo jätkät tavannu, en muista tarkallee. :c mutta jos iha onkimalla pitäis jotai 'moitittavaa' ettiä, niin tuo. Muuten ei yhtään mitään. <::

ah, tykkäilen siis iha tositosi paljon !
toivottavasti jatkoa ilmenee tässä piakkoin?

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.6.10 15:13:20

minä kans toivoisin jatkoa.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Rousi 
Päivämäärä:   13.6.10 20:17:05

yhyy jatkoaa :'( en kestä enää! o: ♥♥

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   13.6.10 21:13:49

Aah, uusi töpö. Ja tosiaan, anteeksianteeksianteeksi kun en sillon perjantaina jatkanu, tuli äkkilähtö tonne tuttavan luo ja palasin sieltä vasta tänään.

Mut nyt jatkelen kirjottelua ja viimistään huomenissa pistelen uutta settiä.

Noo, Jami on Jami, kyllä se siitä rohkastuu, mut koitan nyt keskittyä vähän syvemmin siihen, että siitäkin sais paremman otteen :)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: dghgh 
Päivämäärä:   13.6.10 21:23:04

höh :(

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   13.6.10 22:06:00

kiva! ♥ :p

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   13.6.10 23:12:49

Jee : D <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: eiuskallaomalla 
Päivämäärä:   14.6.10 14:50:07

tänää jatkoo?

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: pupuli 
Päivämäärä:   14.6.10 15:46:22

rakastan tätä tarinaaa <3<3<3<3<3<3<3<3<3 jatkoa pian^^

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.10 19:23:35

eli tänää jatkoo?

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: eiuskallaomalla 
Päivämäärä:   14.6.10 20:35:59

heihei huhuu kodeiini

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   14.6.10 22:08:21

jatkoo=)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   14.6.10 22:09:42

Jami

Minulla oli vähintäänkin omituinen olo sisälläni kun tiistaiaamuna istuin ruokapöydässä ennen kouluun menoa ja join kahviani. Oikeastaan olo oli ollut sellainen koko eilisillankin - kiitos Juliuksen. En todellakaan ymmärtänyt miksi se poika käyttäytyi sillä tavalla. Sanotaan nyt niin, että sellainen oli todella hämmentävää kun otti huomioon, että aiemmin tuskin olin saanut Juliukselta edes katsetta osakseni.
- Huomenta, äiti sanoi unisesti kun ilmaantui keittiöön. Säpsähdin mietteistäni ja vilkaisin kiharatukkaista naista.
- Huomenta, eiks sun kannattais nukkua kun oot koko yön töissä ollu? lähinnä totesin ja hörppäsin kahviani.
- Kannattais, ja kyllä mä meenkin nukkumaan kunhan syön jotain, äiti vastasi ja hymyili istuen sitten jugurttipurkin kera minua vastapäätä.
- Meetsä yhdeksään? se kysyi ja alkoi syödä katsellen ikkunaan.
- Juu, mutisin ja haukkasin leipääni. Aamulla ei ikinä ollut nälkä, mutta ahdoin itseeni edes jotain, ettei tulisi nälkä ennen ruokailua.
- Entä jos hankittais meille koira, äiti yhtäkkiä ehdotti ja kääntyi katsomaan minuun. Kohotin vähän kulmiani ja nieleskelin leipäni.
- Se söis Tiukun, mietin ja äiti nauroi sitä helisevää nauruaan, katsoen sitten ruskeilla silmillään minuun.
- No ei mitään rottweileriä, vaan joku pieni koira, se totesi hymyillen, - mitäs sanot, Jami?
- No mikäs siinä, totesin hieman huvittuneena ja vilkaisin hymyilevää naista. Äiti oli ostanut Tiukun isän päädyttyä vankilaan, kai se oli ajatellut, että kissa voisi piristää - noh, tavallaan se oli ainakin vähän auttanut olotilaa. Söin leipäni loppuun ja join kahvini, nousten sitten pöydästä.
- Mitäs sille sun kaverille kuuluu? äiti kysyi kun laitoin astiat lavuaariin.
- Kelle?
- Sille Juliukselle.
Pojan nimen kuuleminen sai aikaan epämääräisiä nipistyksiä vatsanpohjassani.
- Öh, kai sille ihan hyvää, totesin ja äiti hymyili. Laitoin maidon jääkaappiin, vilkaisin kelloon ja tajusin, että tulisi kiire jos meinasin keretä bussiin.

Ruokavälkällä seisoin Henkan ja Jonin seurassa, vaikken noiden väliseen keskusteluun sen suuremmin osallistunutkaan. Oikeastaan minulla ei ollut noiden kundien kanssa mitään yhteistä, mutta kuten sanottua - muutakaan seuraa ei ollut ja mielummin vaikka seisoskelin siinä kuin istuskelisin jossain itsekseni. Huokaisin hieman ja nostin katseeni kengistäni juuri sopivasti nähdäkseni Samin, Eetun, Peten - niin, ja Juliuksen kävelevän meidän ohitsemme koulun oville. Laitoin kädet suuren hupparini taskuihin ja käänsin katseeni Juliukseen, joka katsahti minua silmäkulmastaan. Eilinen nousi mieleeni väkisin ja tunsin miten sydän alkoi hakata varmaan kymmenen kertaa kovemmin kuin normaalisti. En ymmärtänyt Juliuksen käytöstä, mutta toisaalta pojan kosketus oli tuntunut vähintäänkin loistavalta - jotenkin niin oikealta, vaikken tiennytkään mitä pojan mielessä oikein pyöri.
- Mitä sä oikein katot? Henkka kysyi ja käänsin katseeni pois huppupäisestä Juliuksesta.
- En mitään... hymähdin ja Henkka kääntyi katsomaan sisälle painuneen poikajoukon suuntaan. Sitten se vilkaisi minuun kulmat vähän koholla, mutta kohautti lopulta olkiaan ja antoi asian olla. Välitunnin loputtua me lampsittiin melko laiskasti ovista sisälle ja suunnattiin kohti bilsan luokkaa.

Päivä mateli todella hitaasti eteenpäin ja kun tunnit viimein loppuivat kahdelta, suuntasin hieman vastentahtoisesti kuraattorin huoneen ovelle. Ei minun siellä juuri tarvinnut käydä, mutta pari kertaa tämän vuoden aikana sinne oltiin minulle aika laitettu. Lähinnä kai siksi, että en ollut käynyt psykologilla puoleentoista vuoteen, ja ne halusivat katsoa, etten ollut ehtinyt seota tässä välillä tai jotain. Hymähdin vähän ja astelin kuraattori Matias Kangaslammen huoneen ovesta sisälle, jääden odottamaan siihen odotustilan sohvalle, että mies avaisi varsinaisen keskustelutilansa oven.

Matias oli ihan jees, se oli sellainen ehkä vajaa kolmekymppinen hymyilevä mies, joka näytti siltä, että oli oikeasti kiinnostunut tämän talon teinien huolista ja asioista. Laskin kädet mustan nojatuolin käsinojille ja katselin ympärilleni siinä melko ahtaassa eteisentapaisessa odotustilassa. Vilkaisin seinustalla olevaa peiliä ja hymähdin peilikuvalleni. Punertavat hiukset olivat pörrössä, kuten tavallista. En muista nähneeni kovin monella senvärisiä hiuksia äitiä lukuunottamatta. Se oli vähän hassua. Haukottelin hieman ja käänsin katseeni ovelle sen avautuessa. Nousin ylös, mutta yllätyn aika hitosti kun tajusin kuka huoneesta asteli ulos. Ruskeatukkainen poika veti hupun päähänsä, mutisi heipat myöskin ovelle tulleelle Matiakselle ja kääntyi sitten minuun päin. Juliuksen kulmat kohosivat yllättyneenä.
- Ootatko Jami hetken, mä järjestelen parit paperit nopeesti tässä? Matias sanoi hymyillen ja nyökkäsin vaiteliaana. Matias moikkasi vielä Juliusta ja sulki sitten ovensa jättäen meidät siihen odotustilaan. Julius katsoi minuun, mutta minä tyydyin katselemaan seinille. Mietin mitä poika ylipäätänsä siinä enää edes seisoi. Oikeastaan mietin miksi Julius edes oli kuraattorilla - tosin hyvin monet, joilla oli jotain ongelmia kounkäynnin kanssa, patistettiin tänne.
- Moi, Julius lopulta sanoi ja laittoi kädet taskuihinsa.
- Moi.
- Miten menee? se hymähti ja käänsin katseeni varovasti poikaan. Se näytti niin hyvältä siinä hupun alta katsellessaan, että minun teki mieli vajota sen lattian läpi pois niiden harmaiden silmien katseen alta.
- Mitäs tässä... Ihan jees, mutisin ja katsahdin ympärilleni. Julius laski kädet taskuistaan ja yskäisi vähän.
- Tota... Siitä eilisestä, että mä en tarkottanu mitenkään järkyttää tai hämmentää tai silleen, Julius selitti ja katsoin poikaan. Se oli hassu kun se selitti käsillään samalla kun puhui.
- Mä en vaan tiiä mikä muhun oikeen meni, se sanoi ja raapi niskaansa, - tää on vähän outoo, mut sä jotenkin... Tai äh, en mä tiedä, mä en saa sanottua mitään järkevää.
- En mä järkyttyny, totesin varovasti ja kohtasin Juliuksen harmaiden silmien katseen - ehkä mä hämmennyin vähän kun...
- ...kun? Julius katsoi minuun. Kohautin olkiani.
- Kun sä et ikinä aiemmin oo huomioinu mua mitenkään, siis syksyllä ja silleen, sain mongerrettua ja kaduin sanomisiani melkein heti. Hieraisin niskaani ja kun kohotin katseeni, huomasin Juliuksen tulleen lähemmäs.
- Mulla vaan meni vähän kauemmin tajuta että sä oot - noh, tuollanen, Julius sanoi hiljaa ja mietin mitä poika tarkoitti "tuollaisella", mutta en alkanut kysellä. Katsoin varovasti Juliuksen silmiä, joissa näkyi pieni hämmennys. Tunsin miten sydän alkoi taas hakata lujemmin, eikä se hiljentänyt tahtiaan yhtään kun Julius laski kätensä kevyesti kaulalleni.
- Tää tunne on ihan hassu, se sanoi ja katsoi minua.
- Julius, mä... aloitin, mutta en saanut jatkettua, en oikein edes tiennyt miten jatkaa. Katsoin Juliusta hieman arasti ja poika sipaisi poskeani. Tunsin värähtäväni - mahanpohjassa heitti, mutta se tunne ei ollut yhtään huonompi, päinvastoin. Laskin varovasti käteni Juliuksen käden päälle ja nielaisin hieman. En tiennyt mitä Julius ajatteli tästä, mutta ainakaan se ei lähtenyt pois. Puraisin vähän alahuultani ja kohta tajusin Juliuksen kumartuvan lähemmäs kasvojani. Pojan käsi laskeutui kyljelleni ja tunsin sydämeni jättävän yhden lyönnin välistä. Kuka tahansa joka olisi nähnyt tilanteen, ei olisi uskonut silmiään. Julius raotti vähän huuliaan, kumartui kasvojeni eteen ja minä suljin silmäni, tajuten kuitenkin siinä samassa Matiaksen keskustelutilan oven aukeavan. Julius irrotti salamannopeasti otteensa minusta ja otti harppauksen taaksepäin, katsellen muualle niin kuin olisi kokoajan siinä ihan vain seissyt ympärilleen katsellen. Minä tunsin olevani jähmettynyt paikalleni. Matias kurkkasi ovelta ja kohotti heiman kulmiaan.
- Oliko sulla Julius vielä jotain? se kysäisi ja Julius pyöritti päätään jotenkin konemaisesti ja hämmentyneenä.
- Ei mulla, mä tota... Olin tässä just lähössä, jätkä mumisi ja laittoi kädet taskuihinsa, suunnaten sitten ovelle. Se ei vilkaisuutkaan minuun, ei sillä, että itsekään olisin pystynyt katsomaan Juliusta yhtä vilkaisua pidempään. Julius katosi nopeasti ulos ovesta ja käänsin katseeni sulkeutuneeseen oveen sekavin fiiliksin.
- No niin, Jami, käyhän peremmälle, Matias kehotti lämpimästi, mutta ääni tuntui tulevan jostain todella kaukaa. Hipaisin kaulaani, jolla Juliuksen käsi oli levännyt, pakottaen sitten itseni liikkeelle.
- Juu... ynähdin hiljaa ja sydän edelleen luonnottoman kovasti hakaten astelin Matiaksen perässä huoneeseen. Jos olo oli eilen ollut hämmentynyt, niin nyt se vasta olikin.

Matiaksen luona vietetyn puolituntisen jälkeen suuntasin nopein askelin bussipysäkille. Matias oli todennut, että näytin kuulemma iloisemmalta kuin aiemmin - kuulemma minun olemuksestani huomasi, että asiat alkoivat olla jo ihan hyvin. En alkanut kysellä sen kummemmin, sillä ajatus tosiaan liikkui jossain ihan muualla kuin siinä hetkessä. Kotiin päästyäni heitin repun huoneeseeni ja astelin mietteliäänä keittiöön. En voinut olla ajattelematta sitä tosiasiaa, että Julius oli tullut niin lähelle ja olisi mitä ilmeisimmin suudellut, ellei Matias olisi avannut ovea. En saattanut edes uskoa sitä ja mietin hermostuneena jos Julius tekikin vain pilaa minusta. Tosin pojan hämmennys oli ollut niin aitoa, että oli vaikea uskoa Juliuksen vain pelleilevän. Voitelin itselleni leipää ja katselin ikkunaan. Äiti oli nukahtanut sohvalle. Tiuku tassutteli maukaisten luokseni ja alkoi pyöriä jaloissani kun istahdin alas.

Ehdin syödä leipäni melkein kokonaan kun kuulin ovikellon soivan. Äiti säpsähti hereille ja minä suuntasin hieman haukotellen ovelle. Oven takana seisoskeli Jarkko - eräs äidin tuttava, sellainen nelikymppinen mies, joka oli käynyt meillä pari kertaa. Äiti oli väittänyt, ettei Jarkko ollut muuta kuin vain ystävä, mutta kun näin naisen ilmeen Jarkon nähdessään, saatoin aika vahvasti epäillä äidin sanoja. Tosin ei siinä mitään - minä olisin vain iloinen jos äiti löytäisi itselleen uuden miehen isän jälkeen. Jarkko tuli kuulemma "korjaamaan tuota meidän Opelia", niin kuin äiti sanoi, mutta olin melko varma, että auton katsominen jäisi välistä. Hymähdin hieman ja suuntasin olkkariin katsomaan telkkaria kun äiti alkoi Jarkko seuranaan keitellä kahvia ja muuta.

**

Seuraavat koulupäivät menivät turhauttavan hitaasti. Julius vältteli minua koko loppuviikon - ja niin, kyllä minäkin yritin pysyä poissa Juliuksen näkökentältä, sillä poika ei näyttänyt erityisen halukkaalta jutella minulle. Muutaman kerran huomasin Juliuksen katselevan minuun, mutta aina jos vilkaisin poikaa, se käänsi katseensa pois. Oikeastaan olin melko varma, että Julius halusi unohtaa koko tiistaisen jutun, mikä oli tavallaan harmi, sillä itse en juuri muuta pystynyt edes ajattelemaan. Olin edelleen toivottoman kusessa siihen jätkään, mutta en uskaltanut tehdä mitään, sillä pelkäsin, että pilaisin vain kaiken - jos nyt edes oli mitään pilattavaa. Juliuksen ajatukset olivat edelleen aivan hämärän peitossa.

Se oli perjantai-ilta kun olin kävelemässä kaupoilta kotiin. Oikeastaan minulla ei olisi ollut mitään asiaa kaupoille, mutta Jarkko oli ilmaantunut taas käymään ja halusin antaa sille ja äidille jotain omaa aikaa. Se mies oli ihan mukava, sellainen rento, ja minä toivoin, että se saisi stressaavaan äitiin vähän hilpeyttä ja rentoutta. Pyyhkäisin punertavia hiuksiani samalla kun talsin limsapullo kädessäni kohti kotia. Ilma ei ollut erityisen kylmä, vaikka tuulikin aika kovasti. Oikeastaan se ilta olisi voinut olla ihan hyvä - minulla nimittäin oli ihan hyvä fiilis siinä kävellessäni, ellen olisi törmännyt siihen kolmikkoon juuri silloin. Tai lähinnä Räsälän näkeminen sai minut todenteolla kiroamaan. Pojan toisella puolella käveli Julius ja toisella joku hieman vanhempi levottomanoloinen lyhyttukkainen poika, jota en tuntenut, vaikka olinkin sen joskus saattanut jossain nähdä.
- Nikolla ois jotkut pirskeet tänään, kuulin Räsälän puhuvan.
- Kellä Nikolla? Pehkosella? Julius kysyi. Minä katsoin ympärilleni ja mietin, että kääntyisin ja yksinkertaisesti vain juoksisin pois siitä, mutta en saanut itseäni liikkeelle.
- No kuule eiku Laurosella, Räsälä sanoi ja nauroi äänekkäästi, - víttu tietysti Pehkosella, vois kävästä siellä vähän kattomassa ja purkamassa paineita, poika sanoi ja puristeli nyrkkejään. Minä vedin hupun päähäni ja päätin vain kävellä noiden ohitse nopeasti - tuskin nuo edes huomaisivat. Yskäisin vähän ja kävelin nopein askelin kolmikon ohi. Tietenkin minulla sitten oli niin huono tuuri, että Räsälä oli sillä tuulella ja kiinnitti heti katseensa minuun.
- Hei katos, Jami! se huudahti ivallisesti ja siinä vaiheessa kun tunsin Räsälän kämmenen puristuvan olkapäälleni melko kipeästi, kirosin mielessäni sitä, että olin edes lähtenyt kaupoille tähän aikaan illasta.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: miukkari 
Päivämäärä:   14.6.10 22:44:58

oioioi ♥

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: _mangusti_ 
Päivämäärä:   14.6.10 23:10:49

Kun tommosen kohtaan jätit saat kuule pistää sitä jatkoa ja vähän äkkiä! :D

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   14.6.10 23:11:31

heeei, ei tuollaseen kohtaan saa lopettaa! mut siis jooo ihana =), tuli kivasti lisää Jamistaki. Mutta jatkoa nopeesti, oon ihan liian koukussa tähän. ja niin en höpise enempää. =D

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: pupuli 
Päivämäärä:   14.6.10 23:14:36

haleiluja! vihroon laitoot :DDDD.. saat kyl laitttaa pian suraavanki

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: ullapulla 
Päivämäärä:   14.6.10 23:38:12

JATKOO PIAN, EI KESTÄÄ! <3 Ilta parani huomattavasti tän uuden pätkän ansiosta! :)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Rousi 
Päivämäärä:   15.6.10 00:37:20

awawwaw ♥ yhyy jatkoo äkkii ei toho saa lopettaa :DD ♥♥

sun kirjotus on nii ihanaa! ^^ ♥

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: eiuskallaomalla 
Päivämäärä:   15.6.10 10:00:43

hei äkkii jatkoo niin höpöön kohtaan jätit:DDD

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   15.6.10 11:42:24

uijui, jätit pahaan kohtaa♥ jatkoo pian! :)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   15.6.10 13:50:39

oijoi ihana pätkä<3 äikkiä jatkoo<3=)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: needyou 
Päivämäärä:   15.6.10 14:00:02

aaaa jatkooo <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: summer night 
Päivämäärä:   15.6.10 14:11:40

jatkoo! <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   15.6.10 14:57:55

Kiitos. Alan tässä pikkuhiljaa kirjotella tota seuraavaa.

Se rakentavampi kommentti ois kans jees. :p

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   15.6.10 15:44:02

Jatkoo <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjälpo 
Päivämäärä:   15.6.10 19:44:41

AWWWSS.
Luin tän koko tähän asti tulleen jutun ja i love it.
tää on ihana. Tosi luentevasti osattu kirjottaa näitten väliset jutut. Mikä hitto ton Räsälän ongelma on ku on tollanen kusiaivo?

mutta jatkoo, tää on kiva

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   15.6.10 20:01:35

OIIIIIIII ♥♥♥♥♥♥ Ihanaa<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäposse. 
Päivämäärä:   15.6.10 22:02:40

emmä osaa sanoo mitää rakentavaa, ihanasti kirjotat, todentuntuinen tarina ai laav<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: _mangusti_ 
Päivämäärä:   15.6.10 22:09:40

Mä kyllä kirjottaisin rakentavaa jos vaan keksisin jotain. Tiiän et se on ärsyttävää ku kaikki vaa inisee et jatkoo eikä anna yhtään kritiikkiä mut en vaa keksi mitään moitittavaa. Virheitäkään en ikinä huomaa. :P

Jotkut sano tosta et Jamista pitäis kertoo enemmän niin mun mielestä se on vaan hyvä et toinen hahmoista on enemmän semmonen "salaperänen" ja josta ei heti kerrota kaikkea. :D Kunhan jossain vaihees kerrottais vähän selkeemmin tosta sen menneisyydestä. :)

Oikeesti en vaan keksi moitittavaa, sori, mitäs kirjotat niin hyvin. ;D

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   16.6.10 00:00:44

Tää Jamin salaperäisyys on jotenkin jännää ja ihanaa : D Mä tykkään kun siitä ei kerrota niin paljoa kerralla, vaan siitä paljastuu eri asioita vähän kerrallaan. Mutta mua ei häiritse sekään kun taas Juliuksesta on kerrottu paljonkin enemmän kuin Jamista.

Mulla ei oo oikeastaan yhtikäs mitään huonoa sanottavaa tästä tarinasta/pätkästä/kirjoittajasta, koska kaikki ovat lähes täydellisiä! :) En löytänyt tästä pätkästä yhtäkään kirjoitusvirhettä (joita todellakin yritin etsimällä etsiä), ja muutenkin täydellistä aivan mahdottoman täydellistä tekstiä.

Ja sitten vielä tää ylistäminen. Tässä kohdassa oli juuri hyvä (ihana!!) tuollainen "lähestyminen" :) Ei mitään liian aikasin, ja ei liian paljoa hyvää kerralla ;)
Lyhyesti sanottuna:

Aivan mahtava.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Helinä K. 
Päivämäärä:   16.6.10 00:15:42

komppaan nictornactoria, aivan totta puhuu! :)

itse en osaa sanoa tuohon mitään lisäksi juuri nyt..

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   16.6.10 00:38:50

Mä sentään yritin saada jotain rakentavaa :D

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   16.6.10 13:45:15

komppaan kans nikkee :p

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: (: 
Päivämäärä:   16.6.10 14:52:33

Äkkiä jatkoa kun noin pahaan kohtaan jätit! Luin tämän eilen illalla/yöllä kokonaan tähän asti ja väsytti aivan saatanasti mutta ei voinut lopettaa kun on niiiiiin super hyvä! rakastan tätä! <33

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Dwess 
Päivämäärä:   16.6.10 15:52:12

Mä oon sanaton.. Tää on just semmosta koukuttavaa tekstiä, koko ajan haluu lukee lisää ja lisää ja tietää mitä noille tapahtuu. =) Joo.. Mä tykkään tosi tosi paljon siitä miten tää etenee rauhallisesti ja luo oikeesti todentuntusen vaikutelman.

Ja Jami... Voi jestas mä rakastuin siihen nimeen, en oo ikinä ennen kuullu ja se on aivan ihana <3 Öh..

Nää hahmot on oikeesti tosi todentuntusia ja ne vois vaikka olla oikeesti olemassa, niillä on ihan erilaiset persoonallisuudet ja ne on kaikki omalla tavallaan mielenkiintosia. Tota tekstiä on aivan ihana lukee varsinkin Juliuksen näkökulmasta, en kyl tiiä miks. Se on itekin niin mielenkiintonen hahmo että huhhuh.

Joo tää nyt on tämmönen hehkutusviesti, mut nyt en saa järkevämpääkään ja nyt kun oon tätä tarinaa lueskellu ihan hiljaa niin aattelin sit heittää sua tämmösellä pikku kommentilla, joka sit veny ja vanu ties mihin suuntaan. Nyt mä taidan lopettaa ja tukkia suuren suuni ennen ku hukutan sut näihin kehuihin jos niitä nyt kehuina voi pitää.. Kiitoksia<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   16.6.10 17:06:09

Ihana tarina! Paras ehkä minkä olen koskaan täältä lukenut! :) Jami on ihana kun se on tuommoinen suloinen ja sen nimi on aivan ihana<3 ja tuon Jamin salaperäisyys jotenki täydentää tuota henkilöä ettei siitä saa kaikkea heti irti.
Ja Julius on aivan ihana kanssa kun on tuommoinen "minä suojelen sinua Jami" :)

Tarinan etenemistahti on hyvä kun se vaikuttaa aikalailla todelliselta näin, kun että se olis että "Moi oon jami, mennääks panemaan ;)" "no toki!"

Mutta tosi hyvä kirjottaja olet, Jatka vain! :)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   16.6.10 19:00:23

Mie tykkään tästä tosi paljon.
Toi on just kiva ku Jami ei oo nii selvä ku Julius nii se tekee tarinasta ja henkilöistä mielenkiintosempia. Tuolleen sopivasti saadaan tietää lisää Jamista :)
Ja Julius on ihana ko se on tuommonen ♥
mutta joo, olisko jatkoa jo tänää? Tää on tosi koukuttava tarina ja varmaan paras. =)
Niii ja on Jamiki ihana =) ja kirjottaja huippu.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   16.6.10 22:10:34

Toi on tosi hyvä, tee heti jatkoa äkkiä ! rakastuin tähän oikeeeeeeesti <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: ;;;;) 
Päivämäärä:   16.6.10 22:21:14

ää lisää jatkoo nopeesti niin koukuttava ::D<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäOMFG 
Päivämäärä:   17.6.10 00:24:30

moi kirjoittaja! mun on pakko sanoa, että tää sun tarina on iha vitun hyvä! :) en yleensä kommentoi mihinkää tarinoihin, mut tää kyl ansaitsee kaikki maailman kommentit ja kehut! mä nyt vaa rakastan tän tarinan henkilöitä ja aihetta. Tosi hienosti oot saanu noi henkilöt tuntuun aidoilta :P mäkin nyt vaa inisen tääl et JATKOO mut kun janoan sitä nii kerpeleesti! hienoa, hienoa.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: minimään 
Päivämäärä:   17.6.10 01:06:59

Luin tän nyt alusta loppuun ja rakastuin! Jotain ihan tajuttoman ihanaa lukea, pienet kirjoitusvirheet ei edes takerru silmiin kun vaan ahmin tekstiä. :>
Mitään rakentavaa tähän on vaikee sanoo, tykkään kun kerrot molempien poikien ajatukset noin yksityiskohtaisesti ja muutenkin koko teksti on mukavaa luettavaa. Jatkoa vaan ! :3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   17.6.10 15:11:30

Ah, kiitän aainvan hemmetisti noista pidemmistä kommenteista! Tiiän, että sen rakentavan antaminen on välillä hankalaa (itekin oon suht surkea kyseisessä asiassa), mutta inspaa tosi paljon enemmän sitä tekstiä tänne pistää kun kommentit on muutakin kun "jatkoo". :)

Mutmut, kiva jos tuo etenemistahti on okei, koitan just pitää tän mahdollisimman realistisena.

Pistelen seuraavan pätkän tänään tai huomenna, riippuu miten ehdin.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Givenchy 
Päivämäärä:   17.6.10 17:51:56

Tiiän että tää on toistoo mutta pakko sanoo et kirjottajana olet aivan ilmiömäinen ja toivon jatkoo!

Virheitä en huomannut enkä muutenkaan turhaa toistoa, ja se on todella hyvä;)

Toivon vain että keksisit Jamillekkin jonkun paheen tai avaisit hänen mieltään enemmän!!!
Kaiken kaikkiaan loistava tarina!!!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: teletappi 
Päivämäärä:   17.6.10 18:40:49

oletkos ikinä ajatellut kirjailijan uraa.. tämä on nimittäin tosi hyvin keksitty tarina. Olet hyvin kuvaillut tilanteita ja tuntemuksia. Minun mielestäni tämän tarinan voisi oikeasti jopa julkaista kirjaksi.. toki pientä hiontaa muutamissa kohdissa vois olla.. ja joku juonenkäänne voisi olla kiva, vaikka kyllä tämän loppuun näinkin oikein hyvin jaksaa lukea.

antaisin tarinalle 9+/9½

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: NictorNactor ek. 
Päivämäärä:   17.6.10 18:44:39

Ihunaaaaa ♥
Tämmönen etenemis vauhti on realistinen, ja se on just hyvä puoli tässä tarinassa :) Kun useimmissa on silleen: 'Poika näki Pojan, huomenna he ovat jo yhdessä' yms. you know?

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   17.6.10 21:46:33

Täytyy kyl sanoo et sä oot ihan mielettömän hyvä kirjottaan! Ja oon samaa mieltä kaikkie edellisten kans, tarinan etenemisvauhti on hyvä:)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   17.6.10 21:58:11

aawwss<3 oon niin koukus tähän:D käyn minuutin välein kurkkimas onko tullu jatkoo ja sit ko sitä jatkoo on jossain välis tullu nii alan hyppiin ja pomppiin ko joku hullu:D eli jatkoo nopeesti nii pääsen tanssiin pitkin huonetta;D<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: (: 
Päivämäärä:   18.6.10 00:29:46

joo mulle yks julius kiitos! 8D aivan ihana! ♥__♥

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Tattiholic 
Päivämäärä:   18.6.10 01:53:55

Tää tarina vetää puoleensa : D Ja nyt on pakkomielle lukea aina, kun uutta osaa tulee.

Tekstiä on helppo lukea eikä virheitäkään pompi silmille (ainakaan ite en oo bongaillu.)
Komppaan muidenkin mielipiteitä tuosta että tää on tos realistinen.

Oot luonu Jamin hahmosta mielenkiintosen ja NictorNactorin sanoja lainaten just ihanaa että asioita paljastuu vähäsen kerrallaan, jolloin lukijan mielenkiinto säilyy.

Saat mun kunnioitukseni siitä, että jaksat viedä asioita eteenpäin realistisella vauhdilla, mutta silti mielenkiintoista luettavaa.
Ite en tykkää ollenkaa sellaisista 'päivässä rakastumis' tarinoista joita pursuaa nykyään joka paikka täynnä, joten tää on mukavaa vaihtelua. (:

Jatkoa odotellaan. : D (Tulipa tästä ihmeen pitkä ja sekava höpinä o.O )

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.6.10 17:08:59

millon tulee jatkoaaaa? ku eks tänää pitäny tulla :o

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   18.6.10 20:33:57

tänään jatkoo??=)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   18.6.10 23:11:50

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 18.6.10 17:08:59

millon tulee jatkoaaaa? ku eks tänää pitäny tulla :o

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   19.6.10 00:40:12

kode!!!!! me tahdotaan jo jatkooo!!=D

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   19.6.10 05:10:23

Aa, meni nyt kyllä jo lauantain puolelle tää jatko (mullako unirytmi sekaisin?) kun piti hoitaa pari juttua ja sit tsiigailin futista jnejne. Mutmut, tässäpä tämä :) Mut kiitos kommenteista, toivottavasti niitä tulee vielä paljon ja enemmänkin.

Julius

Oikeastaan olin tunnistanut Jamin jo kauempaa ja ehtinyt toivoa, ettei Räsälä puhumiseltaan tajuaisi jätkää, mutta tietenkin sen piti tajuta. Jamin näkeminen sai mun vatsanpohjassa heittämään hassusti ja se tiistai-iltapäivän juttu tuli taas mieleen - niinkuin mä nyt en muutenkin olisi suunnilleen kokoajan sitä miettinyt. Mä en tiedä mikä muhun oli mennyt, mutta jos Matias ei olisi avannut sitä ovea, niin mä olisin hitto ihan oikeasti suudellut Jamia. Se oli helvetín pelottavaa, mutta tavallaan jännittävää - jotenkin suloista. Mä ihastuin todella harvoin ja nyt kun mä tunsin jotain, niin tunteiden kohde oli jätkä. Jami sai mun pään ihan sekaisin ja vatsanpohjassa heittämään. Tuntui se sitten miten hullulta tahansa, mutta mä taisin ihan oikeasti olla kusessa siihen poikaan.

- Minne sulla on noin kiire? Räsälän viileä naurahdus palautti mut takaisin nykyhetkeen. Käänsin katseeni Jamiin, jonka silmissä välähti säikähdys. Psyki liikehti levottomana paikoillaan ja katseli verestävillä silmillään epämääräisesti ympärilleen. Se oli päässyt sairaalasta, mutta oli turha odottaa sen pysyvän selvänä yhtä päivää pidempään - mä en tiedä mitä se oli napannut, mutta jotain nappeja se oli huuhdellut viinalla alas aiemmin.
- Päästä irti, Jami mumisi tylysti, mutta kuitenkin melko hermostuneena ja Räsälä nauroi. Se oli vähän humalassa, mutta ei mitenkään merkittävän paljon. Mua hermostutti koko tilanne. Mun teki enemmän kuin mitään mieli repiä Räsälä irti Jamista, mutta jotenkin mä en pystynyt. Kirosin itseäni ja vielä enemmän kirosin Räsälää. Se sáatanan kusípää voisi mun puolestani painua ihan minne vaan muualle, mä olin kyllästynyt sen kokoaikaiseen víttuimaisuuteen ja ilkeyteen.
- En taida päästää jos noin tylysti käsketään, Räsälä sanoi häijysti ja siinä samassa työnsi Jamin voimalla seinää vasten, saaden pojan huulilta purkautumaan pienen ynähdyksen. Siinä vaiheessa mä en enää voinut vaan seisoa siinä tumput suorina.
- Räsälä, anna olla, sanoin ja pidempi jätkä kääntyi katsomaan mua.
- Täh?
- Että anna sen nyt víttu olla, toistin nyt kovemmin. Mua oikeasti ärsytti jätkän käytös.
- Mitä helvettíä sä Jusa selität?
- Päästä siitä irti, sanoin ja katsoin Räsälää huppuni alta. Jätkän silmissä välähti.
- Sä oot vitun outo, Räsälä sylkäisi, - mä en tajua mikä sulla on, mutta älä hitto ala mulle sanoa, mitä mun pitäis tehä, se jatkoi nyt uhkaavammin. Mä tiesin, että oman turvallisuuteni kannalta olisi parasta nyt pitää suu ihan kiinni, mutta mä aloin ärtyä entisestäni, sillä Räsälän ote Jamista ei hellittänyt.
- Víttu Räsälä, anna Jamin olla, toistin jälleen ja siinä vaiheessa Räsälä nosti nyrkkinsä ja iski sen Jamin kasvoihin, saaden pojan horjahtamaan hieman vinkaisten. Mä raivostuin. Tarrasin Räsälän olkapäähän voimalla ja kiskaisin.
- Lopeta Räs... aloitin vihaisesti, mutta mun puheet jäivät kesken kun Räsälä kääntyi nopeasti, tarttui voimalla mun hupparistani ja työnsi mut seinää vasten.
- Haluutsä Jusa oikeesti, että mä isken sulta hampaat kurkkuun? se ärähti kasvot kiinni mun kasvoissani. Se oli mua pidempi ja vahvempi, mutta mä en jaksanut välittää. Mä olin niin ärtynyt siitä millainen se oli Jamia kohtaan.
- Hei, jätkät lopettakaa niinku oikeesti... Psyki mutisi levottomana, mutta Räsälä ei katsonutkaan sen suuntaan. Me tuijotettiin toisiamme vihaisina ja Räsälä siristi vähän silmiään.
- Mä teen tolle surkeelle pikku hintille ihan mitä mä haluan ja sun on Jusa parempi pitää se turpas ihan vitun kiinni, se ärisi ja näytti oikeasti ihan hurjalta.
- Älä hitto ala mulla sanoa, mitä mun pitäis tehä, lainasin Räsälän sanoja hieman ivallisesti. Vilkaisin silmäkulmastani Jamia, joka katsoi säikähtäneenä takaisin. Sen suupielessä näkyi vähän verta.
- Víttu sä Julius auot päätäs vähän väärälle jätkälle, kyllä sun se pitäs tietää, Räsälä sanoi ja mä olin sanomassa jotain takaisin, mutta en ehtinyt kun se kusípää löi. Mä koitin väistää, mutta vaikka vältinkin istua päin näköä, niin nyrkki iskeytyi silmäkulmaan.

Mä olin tapellut kerran Räsälän kanssa aiemmin, mutta silloin me oltiin molemmat aika kännissä ja oltiin sovittu juttu heti parin tunnin päästä. Kirosin ääneen ja sen kummempia miettimättä tönäisin Räsälän irti itsestäni ja kävin sen päälle. Iskin voimalla jätkän leukaan ja sain sen horjahtamaan taakse päin. Niin no, ei musta tietenkään olisi loppupeleissä vastusta Räsälän kaltaiselle tappelijaluonteelle, mutta en mäkään ihan surkea nyrkkien käyttäjä ollut.

Oikeastaan mä en ehtinyt pitkään siinä seisoskella kun Räsälä tarrasi muhun ja samassa tunsin iskun vatsassani. Taivuin väkisin vähän kaksinkerroin ja Räsälä iski nyrkkinsä mun kasvoihin. Kipu läpäisi mun kasvoni ja haukoin hetken henkeä vatsaan osuneen iskun takia, kunnes syöksähdin nopeasti Räsälään päin ja työnsin jätkän seinää vasten. Psyki käski meidän lopettaa, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Mä tuskin edes tajusin muuta ympäristöä. Iskin nyrkkini Räsälän kasvoihin kahteen otteeseen saadan jätkän ulvahtamaan vähän. Samalla se kuitenkin suuttui entisestään - kun mä kohotin nyrkkini uudemman kerran, se tarrasi mun käteeni ja väänsi sillä tavalla inhottavasti, että mun oli pakko irrottaa toinen käteni sen mustasta hupparista. Mä en varsinaisesti tajunnut miten Räsälä sen teki, mutta ennenkuin ehdin sanoa mitään, se oli iskenyt jalkansa mun polvitaipeeseeni ja saanut mun lysähtämään siihen maahan.

Kun mä tarkoitan, että Räsälä oli hyvä tappelija, niin mä en tarkoita vain voimaa, vaan myös sitä, että se tiesi tekniikat - ja sen, miten pääsi niskan päälle. Jätkä potkaisi mua kylkeen ja se ihan oikeasti sattui vähän hitosti. Mä kuitenkin pakotin itseni nousemaan siitä kivusta huolimatta ja työnsin Räsälän päin lähellä olevaa roskalavaa. Sen selkä osui kipeästi johonkin metallitankoon ja sen suusta pääsi kasa kirosanoja. Siinä vaiheessa Psyki oli ilmestynyt meidän luo ja koitti repiä meitä irti toisistamme, mutta Räsälä tönäisi jätkän pois ja tarrasin mun huppariini.
- Víttu sun kanssa Jusa, se ärisi ja tönäisi mua voimalla rintakehään. Se oli käymässä mun päälleni, mutta siinä vaiheessa Psyki - ihme kyllä - asetti käsivartensa sen rintakehälle estääkseen sitä.
- Rauhotu Tuomas, se sanoi levottomana. Mä pyyhkäisin verta valuvaa nenääni ja katsoin raskaasti hengittäen Räsälään, joka tuijotti mua jotenkin sekopäisesti vihreillä silmillään.
- Rauhottukaa nyt jätkät, tää on ihan helvetín turhaa, Psyki jatkoi ja ihme kyllä Räsälä ei käynyt mun päälleni. Me vaan tuijotettiin toisiamme hermostuneina, kunnes Räsälä työnsi Psykin käden pois.
- Víttu! se ärähti, - toivottavasti tää Jusa oli ton yhen vitun pikku hintin arvosta, se jatkoi vihaisena, käveli mun ohitseni ja tönäisi mua voimakkaasti kylkeen. Sitten sen loi yhden vihaisen katseen paikoilleen jähmettyneeseen Jamiin, ennen kuin käveli pois siitä kujalta itsekseen kiroillen. Psyki tuijotti sekavana sen perään ja kääntyi sitten katsomaan mua. Psyki oli tosi ahdistunut jätkä, oikeastaan se oli vähän niin kuin Jami, paitsi ettei Jami harrastanut aineita ja lääkkeiden väärinkäyttöä. Ihme, että Psyki oli edes tullut meidän väliin - mä olin tavallaan ylpeä siitä. Tai olisin ollut jos olisin voinut ajatella yhtään selkeästi. Mä oli tosin hermostunut, ja kun mä en oikein tiennyt miten purkaa hermostuneisuuttani, niin mä käännähdin ja iskin nyrkkini hetken mielijohteesta siihen tiiliseinään.
- Víttu! ärähdin osittain siksi, että hermostutti ja osittain siksi, että rystysiin sattui vähintäänkin paljon. Kuja oli ihan hiljainen. Jami katsoi mua levottomana huppunsa takaa ja Psyki seisoi vähän matkan päässä siitä sekavanoloisena.
- Mitä helvettíä te siinä tuijotatte?! raivosin niille, vaikka vähiten tässä mikää nyt Jamin tai Psykin vika oli. Jami säpsähti vähän ja mua harmitti sen puolesta. Silmäkulmaa kirveli ja toiseen jalkaan sattui.
- Julius hitsi... Mitä sä rupesit sille tolleen päätäs aukomaan, Psyki mutisi tarkoittaen Räsälää. Mä en jaksanut ajatella koko Räsälää.
- No oisko mun pitäny antaa sen hakata Jami? ärähdin ja Psyki kohautteli olkiaan. Ei se tuntenut Jamia, mutta ei se koskaan tullut väliin jos Räsälä tai muut hakkailivat muita. En tosin mäkään, ettei sen puoleen - lukuunottamatta tätä kertaa siis.
- Sitäpaitsi se vetää nyt pään niin täyteen, ettei se aamulla ees muista keneltä sen on minkäkin mustelman saanu, murahdin ja hieroin kipeitä rystysiäni. Psyki vilkuili levottomana ympärilleen niillä verestävillä silmillään.
- Mä taidan... Tota niinku mennä sen perään, ettei se hanki mitään vaikeuksia enää, Psyki sanoi sitten. Mitä mä nyt yhtään Räsälää tiesin, niin se oli tuossa mielentilassa jo vähintäänkin tappelemassa jonkun kanssa jos ei muuta. Sellainen se oli - Tuomas Räsälä. Mä katsoin kuinka Psyki käveli mun luo ja taputti mua vähän olkapäälle.
- Törmäillään Julius, se sanoi ja mä hymähdin, vastaamatta sen suuremmin mitään. Pyyhin verta valuvaa nenääni ja katsoin kuinka Psykin hahmo katosi kulman taakse.

Jostain syystä mä tunsin oloni tosi kiusaantuneeksi kun Psyki katosi ja vain Jami seisoskeli siinä mun kanssani. Poika laski hupun päästään, pyyhkäisi suupieltään ja katsoi mua hiljaa, jotenkin - en mä tiedä, anteeksipyytävästi? Mä pyyhkäisin taas nenääni, josta verenvuoto ei näyttänyt tyrehtyvän. Mä oikeasti toivoin, että Räsälä vetäisi sen verran perséet, ettei se kovin paljon huomenna muistaisi meidän yhteenotosta - tai ainakaan siitä, mistä se johtui. Katsoin Jamia ja mun teki mieli mennä sen luo ja halata sitä tai jotain. Jotenkin mä en jaksanut nyt olla se kovis-Julius, joka mä olin ollut ties kuinka kauan - mä halusin rauhoittua. Mä jotenkin niin kuin halusin läheisyyttä tai jotain, kuulosti se sitten miten typerältä tahansa.
- Jami, mä lausahdin lopulta hiljaa ja katsoin pienen matkan päässä olevaa poikaa, - voit sä... Voit sä tulla tänne? kysyin hiljaa ja sain itseni kuulostaan ihan surkealta ja idiootilta. Kirosin mielessäni ja mietin, että nyt Jami ottaisi ja pinkoisi karkuun. Entä jos se piti mua ihan sekopäänä? Annoin sormien kulkea hiusteni lävitse ja kohta huomasin nuoremman pojan kävelevän varovaisin askelin luokseni.
- Anteeks, se sanoi ja katsoi mua. Se näytti jotenkin säikähtäneeltä.
- Eihän sun pidä pyytää mitään anteeks, mä sanoin ja pyyhkäisin nenääni, - víttu mä näytän varmaan karseelta, totesin sitten ja hipaisin kirvelevää silmäkulmaani.
- Et näytä, Jami sanoi varovasti ja puraisi hieman huultaan, - kiitti Julius, kukaan ei... Kukaan ei oo koko yläasteen aikana ikinä puolustanu mua ennen sua, se jatkoi ja katsoi mua niillä pähkinänruskeilla silmillään. Mä nostin käteni ja sipaisin vähän sen vaaleaa poskea. Tuuli pörrötti vähän sen suloisen sekaisia hiuksia. Mä en tiennyt miksi mä tunsin näin, tykkäsin pojasta, mutta en mahtanut itselleni mitään.
- Sa-sattuuko sua? Jami kysyi hiljaa ja hieman arasti sipaisi mun silmäkulmaani. Mä suljin silmäni ja tunsin kuinka Jami laski kätensä varovasti mun poskelleni. Mä tartuin hiljaa sen käteen ja avasin silmäni kohdatakseni Jamin katseen. Hetken ajan me oltiin ihan hiljaa.
- Saanko mä...? kysyin hetken päästä hiljaa ja poika katsoi mua hieman kysyvästi. Nielaisin vähän ja varovasti kiersin käteni Jamin ympärille ja halasin. Kohta lyhyempi poika painautui mua vasten ja kiersi kätensä mun ympärilleni. Mä en todellakaan tiennyt mitä meidän välillä oikein tapahtui, mutta Jamin läheisyys tuntui uskomattoman hyvältä - jotenkin niin helvetín oikealta.

Mä menin Jamille yöksi. Me ei sovittu sitä sen suuremmin, me vaan mentiin sen luokse. Mua harmitti, että mä olin aika tylysti vältellyt kundia koko viikon, vaikka todellisuudessa mä olisin kokoajan halunnut mennä puhumaan sille. Tavallaan mua pelotti kaikki tämä, siis nämä tunteet ja muu ja tavallaan musta tuntui, että mun pitäisi tukahduttaa kaikki tuntemukset sisälläni. Kai me voitaisiin Jamin kanssa olla vain hyviä kavereita? Mä tiesin haluavani olla enemmän, mä tiesin sen, mutta en uskaltanut sanoa sitä Jamille - en oikein uskaltanut myöntää sitä edes itselleni. Mä en ensinnäkään ollut homo ja toisekseen, Jami varmaan pitäisi mua ihan helkkarin omituisena jos sanoisin, että olin mennyt ihastuman siihen. Puhumattakaan mun frendeistä tai vaikka Ronista, hitto. Hymähdin itsekseni. Jami oli silti suloisinta ja salaperäisintä sekä mielenkiintoisinta mitä mun eteeni oli tupsahtanut varmaan koskaan.

Mä olin ihan tyytyväinen, että Jamin mutsi oli lähtenyt jonnekin viettämään iltaa, sillä mun nenä valui edelleen verta ja silmäkulma tuntui inhottavasti turpoavan, enkä halunnut naisen näkevän mua sellaisena. Jami levitti mulle pedin ja antoi jääpussin silmäkulmalle. Me ei puhuttu paljoakaan, lähinnä kai siksi, ettei kumpikaan osannut oikein sanoa mitään. Verenvuoto lakkasi jonkin ajan päästä, ja me katsottiin vähän aikaa hiljaa vierekkäin telkkaria olohuoneessa, ennen kuin suunnattiin Jamin huoneeseen.

Oli vähän hassua, että ilta oli kääntynyt tällaiseksi. Alunperin mun oli tarkoitus hengata Räsälän ja Psykin kanssa ja käydä ehkä jossain vähän juomassa, mutta toisaalta - Jamin kanssa oleminen tuntui paljon mukavammalta. Mun olo oli muuttunut paremmaksi, eikä Räsälän ja mun välikohtaus enää suuremmin vítuttanut, enkä mä jaksanut pohtia sitä. Mä vedin peiton ylleni kun kävin makuulleen patjalle. Musta tuntui, että mun ja Jamin pitäisi puhua, mutta olin melko varma, ettei nyt ollut hyvä hetki. Kaikenlisäksi mua väsytti aika paljon. Haroin vähän hiuksiani ja vilkaisin sängyllään makaavaa poikaa. Mä olisin halunnut mennä sen viereen nukkumaan, mutta en todellakaan kehdannut edes ehdottaa sellaista. Jotenkin mua hävetti tosi paljon tällaiset ajatukset, vaikken mahtanutkaan niille mitään.
- Julius, Jami sanoi hiljaa ja kääntyi mua päin, - vo-voinko mä... Voinko mä nukkua sun vieressä? se kysyi sitten varovasti, niin kuin olisi lukenut mun ajatukseni. Mä yllätyin tosissani. Jamin kysymys oli kuitenkin niin suloinen, että mua meinasi väkisin hymyilyttää.
- Tietysti, vastasin nielaisten hieman, - tietysti sä voit.
Jami nousi istumaan, nappasi peittonsa ja tyynynsä ja laskeutui sängyltä, kävellen sitten hiljaa patjan luo. Mä katselin sen laihaa kroppaa ja siirryin vähän enemmän reunaan, että Jami mahtui paremmin. Poika kävi makuulle patjalle ja painoi pään tyynyynsä, vetäen sitten peiton ylleen. Mä katsoin sen vaaleita, jotenkin siroja kasvoja ja kauniita ruskeita silmiä.
- Sä oot niinku joku enkeli, mä lipsautin ja Jamin kasvoille nousi pieni puna.
- Ai... Enkeli, jolla on punaset hiukset? Eiks se oo vähän ristiriitasta? se kysyi hetken päästä ja mä hymyilin. Mä olin iloinen siitä, miten Jami pystyi puhumaan mun kanssa kokoajan luontevammin.
- Ei välttämättä, totesin ja katsoin Jamiin, joka katsoi takaisin.
- Mä - mä en ois ikinä osannu uskoa olevani tällasessa tilanteessa, se sanoi varovasti ja puraisi hieman huultaan.
- En mäkään, vastasin. Mä tiesin, että olin tunteideni kanssa ihan sekaisin, mutta juuri nyt tuntui hyvältä olla siinä Jamin vieressä. Poika katseli mua ja hymyili hieman arasti.
- Hyvää yötä Julius, se sanoi kohta ja sulki silmänsä. Mä hipaisin sormellani sen poskea ja vedin sitten peiton paremmin päälleni. Hymyilin hieman itsekseni ja suljin hiljaa silmäni,
- Hyvää yötä Jami.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Uski 
Päivämäärä:   19.6.10 08:44:34


Söpöä... =)

Hienosti kuvailit Juliuksen tunteita. Vähän jotkut lauseet tökki silmään, mutta en osaa sanoa miksi. Ehkä se oli muotoiltu hassusti tai jotain.

Jatkoa kiitos!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: (: 
Päivämäärä:   19.6.10 10:46:48

mahtava pätkä! meni mun mielestä luontevasti eteenpäin eikä ole moitittavaa! kiitos tästä ja jatkoa piakkoin! :))) ♥__♥

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: lpo ei kirj. 
Päivämäärä:   19.6.10 12:08:36

Awwws.

Vähä söpöö ku se kysy voiks se mennä sen viereen.
mmm, muaki tökki siä joku mut ei se haittaa.
Mikä @!#$ sitä Räsälää vaivaa ku se on sellanen.

mut lisää

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Fasaa 
Päivämäärä:   19.6.10 12:56:41

Lukaisinpas koko tarinan tässä putkeen aikani kuluksi ja täytyy sanoa, että tosi hyvää ja mukaansatempaavaa tekstiä. Eniten tykkään siitä, että tää on tosiaan niin realistinen, eikä sitä "poika tapaa pojan ja parin lyhyen pätkän jälkeen nuo on jo ihan rakastuneita" - luokkaa.

Hahmot on tosi kivat ja ihanan erilaiset. Kuvailet hyvin ja oot saanu pidettyä tän mielenkiintosena. Ehkä tossa vikassa pätkässä oli jotain pientä töksähtelyä jos vertaa aiempiin pätkiin, mutta ei se nyt suuremmin haitannut.

Aar, vihaan tota Räsälää >:( mutjoo, jatkoa vaan =)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Dwess 
Päivämäärä:   19.6.10 13:05:28

Ah, jatkoa =)

Voi tota pientä Juliusta, se on sulonen. Yks pieni näppäilyvirhe siellä joukossa oli mut en enää löytäny sitä uudestaan.

Vähänkö on siistiä ku tähän tarinaan pystyy uppoutumaan silleen, ettei suurinpiirtein huomaa mitä ympärillä tapahtuu. Ja ku tätä lukee, nii tuntuu siltä ku ois ite siellä paikalla kattomassa. Eli ihan sairaan hyvin kirjotat ja kuvailet eri juttuja. Oon kade =)

Kiitos taas <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   19.6.10 14:27:54

WAU:)<3 Tosi hyvin kuvailtu noi tunteet ja tilanteet. Tähä on helppo eläytyy :) Ainoo virhe mitä löysin: "- Älä hitto ala mulla sanoa, mitä mun pitäis tehä", mut pieni näpyttelyvirhe (joita ei muita oo mun silmiin ees osunu!) ei haittaa yhtää.

En vaa kyl osaa ny mitää muuta sanoo ku JATKOO<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   19.6.10 16:53:01

hyvin kirjotat luontevasti ja jotenki niin todellisesti tai jtn.Kivan erillaiset henkilöt,ei muutakun jatkoa!<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   19.6.10 16:58:43

Ihana Julius ko puolusti Jamia! ja aww, ku tuossa alussa tunteili itekseen :). Ja tää tarina etenee edelleen uskottavasti, upeesti.
Jamiki pystyy puhumaan nyt paremmin Juliuksen kanssa.
JATKOA=)!<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   19.6.10 17:33:23

Ihana, jatkoo <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   19.6.10 18:23:06

aaaaaaaaaaawws<3 aiiiivan ihana pätkä <3 lisää niin pian ku pystyt !

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   19.6.10 19:22:50

joku on täällä nyt ihan fiiliksissä♥ Pakko vielä sanoa että tämä on paras täällä lukemani tarina!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäminnie 
Päivämäärä:   19.6.10 19:26:08

awww, rakastan tätä. ♥ mitään ton rakentavampaa palautetta en kykene antamaan, tää on vaan niin mahtava !

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   19.6.10 20:14:11

awwww ♥ se oli söpööö, jatkoa ! =)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäOMFG 
Päivämäärä:   19.6.10 21:56:46

AH ihana pätkä taas! Saat jotenki noi kaikki sun kirjoittamat sanat tuntumaa nii todelta! WOUH!.... mut nyt toivon ettei Juliusta aleta kiusaamaa sitte .... :S ja @!#$ ku Julius ja Jami ei sillee voi olla yhes ku ARGHH @!#$ :D mut joo ... hyvin kirjoitettu, en huomannut kauheesti mitää virheitä mistä pitäis valittaa. nyt täällä odottelen monen muun kanssa jatkoa innoissani :)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäJymis 
Päivämäärä:   19.6.10 22:04:33

ÄÄÄÄÄÄÄ jatkoaa!!!!!!!!!!!!!!!!<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Salamatkustaja 
Päivämäärä:   19.6.10 22:32:36

Täältäkin sait uuden lukijan! Koukuttava! Ääh, oon huono antamaan rakentavaa kommenttia mutta jatkoa toivon piakkoin 8)!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   19.6.10 22:59:36

Tää on jotain niin mahtavaa :D! ♥
Ihanasti kuvailit Juliuksen tunteita tossa lopussa, en mä tiiä, mutta mulla tuli tippa linssiin :s ♥

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Jymis 
Päivämäärä:   20.6.10 18:35:20

Ylööööös

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Uno 
Päivämäärä:   20.6.10 21:18:32

Luin koko tarinan enkä huomannut yhtään virhettä, varmaan sen takia että olin niin rakastunut tähän tarinaan :) Tää on yks niistä harvoista tarinoista joka on paitsi ihana, söpö, hyvin kirjoitettu ja kaikkea mutta tässä on kans jotenkin hyvin suunnitellun oloinen juoni. Ja noi pätkät on tosi hyvän pitusia!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: .:D 
Päivämäärä:   20.6.10 23:20:30

ÄÄÄ..jatkoa nopeesti,plz! Todella hyvin kirjoitat,ei hirveästi kirjoitus virheitä ja kerrot hyvin mitä ne ajattelee ja tuntee.Hyvin luontaista ja todellista kirjoitusta!Jatkoa niin nopeesti kuin pystyt :D<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   21.6.10 00:31:30

Oij, ihanan paljon kommentteja! Kylläpä piristi mieltä lukee noita :) Kiitos miljoonasti kaikille lukijoille ja kommentoijille. <3 Oon ihan otettu.

Nyt on ens viikko aika täys mulla, seuraavan kerran mua näkyy täällä ehkä keskiviikkona/torstaina ja koitan silloin torstaina sen pätkän tänne pistellä kun juhannus menee sitten muualla pyörien.

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: kljgfk 
Päivämäärä:   21.6.10 12:05:07

tää on ihana! Ei pysty oikeesti sanomaan mitään negatiivistä tästä. :) Nyt huomasin muutamia kirjaimia puuttuvan tekstistä, mutta ei se haitannut lukemistä yhtään. Jatkahan vaan, tällä riittää tosiaan lukijoita. ;)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjäheei 
Päivämäärä:   21.6.10 18:32:29

Lähettäjä: lpo ei kirj.
Päivämäärä: 19.6.10 12:08:36

Awwws.

Vähä söpöö ku se kysy voiks se mennä sen viereen.
mmm, muaki tökki siä joku mut ei se haittaa.
Mikä @!#$ sitä Räsälää vaivaa ku se on sellanen.

mut lisää

^

yhdyn tähä ja lisää, nii ♥

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: _mangusti_ 
Päivämäärä:   21.6.10 21:59:23

Aattelin et yritän jatkossa pistää ees vähän pidempii kommenttei vaikken sit hirveesti mtn rakentavaa keksiskää. :D Ehkä tällänen vähän pidempi kommenttikin on vähän kivempi ku pelkkä jatkoo, ainaki toivottavasti. ^^

En taaskaan huomannut virheitä, enkä muutenkaan keksi mitään korjattavaa tekstissä. Monet on jo sanonu mut tää on siit just kiva, ettei etene liian nopeesti. Tyypit ei oo heti yhessä ja kiinni toisissaan. Mä tykkään suhdesotkuista ja ongelmista, niitä kehiin vaan. :D

Ja hahmot on tosi kivoja, varsinki Jami. Mä tykkään siitä ku se on semmonen salaperänen ja siit ei kerrota heti kaikkee. Se on vaa hyvä eikä suinkaan huono asia, niinku jotku väitti. :)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: hihia 
Päivämäärä:   21.6.10 23:53:07

voi mä tykkään hirveesti tästä tarinast <!3 tää on paras ikinä lukemani! iha tosi!!! ja minkä ikänen sä edes oot?! siisus.. siis tosi hyvää txt ja wooaaahh upeet hahmot.. rakastan tätä tarinaa!! rakastan sua et oot keksiny tän!!! ENKÄ LIIOTTELE

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: juissipuissi 
Päivämäärä:   22.6.10 08:56:55

Juu mäki pidän tsät tosi paljo ((: nniinku monet on jo aijemmmin sanonu, ni noi Juliuksen tunteet oli aivan ihanii ja ku se mietti tunteitaa ja sillee ;))
aawws tää on ihana ja jatkoo vaa !<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Jymis 
Päivämäärä:   22.6.10 20:50:47

JATKOA!!!!!!!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: kissu 
Päivämäärä:   23.6.10 11:05:18

AARRGGGGGHH... viel ainaki päivä pitää odottaaa -.- ..mut ainaki saa jännityksel odotella ..huah.. ei oo kyl mitenkään lohduttavaa yrittää ajatella noin :D

..oon lukenu tän tarinan varmaa 3 kertaa alusta asti tänne.. ja sit niit parhaita kohtia vaik kui monesti

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   23.6.10 20:31:05

Jatkoo <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: summer night 
Päivämäärä:   24.6.10 12:16:09

tippunnu : D lisää tnä.?

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: summer night 
Päivämäärä:   24.6.10 19:41:24

Saadaan sitte vissii jatkoo vasta maanantaina? : /

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: hihia 
Päivämäärä:   24.6.10 23:31:46

niisk :´( tahtoo jatkoa jo tänäänn.. ei jaksa odottaahh

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   24.6.10 23:57:40

Jatkoo <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: Jymis 
Päivämäärä:   25.6.10 18:53:55

Jatkoaa!

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   25.6.10 22:37:43

jatkoa odotellessa ! 8)

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   25.6.10 23:30:48

Rakastan edelleen :D <3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   26.6.10 23:28:43

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=795994&t=795994 uus on tossa:)<3

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäJymis 
Päivämäärä:   3.7.10 18:08:20

Eikö jatku?

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   3.7.10 23:18:34

Täytetään tämä...

  Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #3

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   3.7.10 23:50:13

Täynnä.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.