Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #2

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   26.5.10 01:55:08

Edellinen pääs täyttymään, joten uutta töpöä kehiin. :) Kiitos vielä kaikille lukijoille ja kommentoijille - elän tosiaan kommenteista, joten niitä saa pistää ihan urakalla :D Mielipiteitä ja palautetta vaan kehiin.

Jatkoa koitan saada kirjoiteltua mahdollisimman pian. :>

EDELLINEN

Re: Juoksisitko luokseni? [poikarakkaus] #2

Lähettäjä: anna_ss 
Päivämäärä:   26.5.10 13:45:46

tää on niin ihana<3 :)

Lähettäjäsceneliisa 
Päivämäärä:   26.5.10 15:04:35

oot saanu uuden lukian. (----------:
ihana tarina , tänää luin kokonaa. aws Jamia ja Juliusta.

Lähettäjä: minnie 
Päivämäärä:   26.5.10 15:08:26

tää on tosi hyvä ♥ mulla ei oo mitään rakentavaa palautetta antaa vaikka mielelläni jotain antaisikin, oon aika hyvä suodattamaan lukiessa kaikki kirjotusvirheet tms ja tää on muuten niiiiiin hyvä. jatkoa vaan pian ! :)

Lähettäjä: ghjdhgskdg 
Päivämäärä:   26.5.10 15:22:42

täääää onnnn ihanannaaanananan! ♥♥

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   26.5.10 15:26:38

jatkoaaa ;)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   26.5.10 15:34:17

Sait uuden lukijan, ihanaa tekstiä! PIAN LISÄÄ JOOKO? <33

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   26.5.10 16:20:41

Jatkoo <3

Lähettäjä: BC~THIRTEEN ek. 
Päivämäärä:   26.5.10 17:36:48

HOP !
JA NYT JATKOAAAAAAA, helkkarin sulost tää homma
mut pliiiiiiiiiis, kai kohta tapahtuu jotain ^^ En jaksa enää oottaa >:D

Lähettäjä: katripa 
Päivämäärä:   26.5.10 20:11:38

pikkasen mahtava! Jatkoa! :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   27.5.10 01:32:38

Awws Julius <3 SE ON IHUNA, nams :3
Jatkoo niin pian kuin suinkin voit :) <3 !

LähettäjäHAPPIEST 
Päivämäärä:   27.5.10 14:59:19

EIIII uus topa ni luulin et ois jatkoki ::D äkkii kehii ny vauhtii vauhtii! mahtavasti kirjotat =)

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   27.5.10 15:28:59

Kiitos kommenteista! Pistää hymyilyttää. <3

Seuraavan pätkän kirjottelun oon jo alotellu ja näin, joten tänään tai huomenna pistelen tekstiä tänne :) Kyl niitä kipinöitäki noiden välille tässä alkaa pikkuhiljaa syntyä, tykkään vaan edetä vähän hitaammin, että pysyis uskottavana :>

Päivämäärä:   27.5.10 15:57:53

Laita tänää jatkoooooooo<<<33333333

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.10 17:01:17

HOP
ja nyt jatkoa hetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   27.5.10 19:15:18

i like <3 ;) musta on vaan kiva kun etenee tälleen vähän hitaammin, hyvällä tavalla. Ei ole kuiteskaan tylsä, mutta ei silleen et on heti yhes ja siirappia, silleen :)taas laatu kommentti...

Lähettäjä: tipi 
Päivämäärä:   28.5.10 16:37:06

jatkoa <3 niin ihuna tarina :D <3 ja nipsua komppaan tarina etenee just hyvää tahtia :)

Päivämäärä:   28.5.10 19:25:58

jatkoa tänää?

Lähettäjä: Roxi 
Päivämäärä:   28.5.10 22:12:07

mä ainakin tykkään tästä todella paljon:)
Julius on aivan ihana<3

Lähettäjä: Janni 
Päivämäärä:   29.5.10 12:56:44

jatkoajatkoajatkoa!! nyt heti :)

LähettäjäAislinn~ 
Päivämäärä:   29.5.10 16:05:16

Jatkoo~

ot. Huomasin, että aina kun avaan tän topicin niin alan hokemaan "kodekodekode" :o kuulostaa hassulta nopeasti sanottuna. No, huvinsa kullaki :---D

Päivämäärä:   29.5.10 16:23:59

Jatkoo <3

Lähettäjä: jumputti 
Päivämäärä:   29.5.10 16:37:39

Awwww, tää vaan on niin MAHTAVA ;)))<3 Ja toi pätkäki oli ihana, siis jatkoa äkkiä joohan?

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   29.5.10 23:37:40

haha, kodekodekode. jännää : >

Sorisori. Nyt on jääny vähän kirjottelu kun en oo koneella ehtinyt just yhtään pyörähtää. Mut nyt jatkelen kirjottelua ja huomiseks pistän tekstiä tänne :)

Hyvä jos ei tuo hitaasti eteneminen haittaile, mut sanokaa toki jos menee tylsäks. Hahmojen persoonien takia en kuitenkaan ihan heti viiti kauheeta äksöniä ja söpöilyä pistää, vaikka kyllä sitä on luvassa :D

Lähettäjä: tipi 
Päivämäärä:   30.5.10 11:31:42

oiii jos tänään tulee jatkoa niin <3 :D

Päivämäärä:   30.5.10 12:01:40

hop

Lähettäjä: anna_ss 
Päivämäärä:   30.5.10 13:20:06

pian pian jatkoa<3

Lähettäjä: Kesyttämätön. 
Päivämäärä:   30.5.10 14:42:41

Kielioppi on kondiksessa, mitä nyt muutamia kirjoitusvierheitä osuu silmään, mutta sitähän sattuu nyt jokaiselle.

Täytyy sanoa, että mua itteeni ei ainakaan häiritse yhtän se et tää tarina eteenee vähän hitaammin. Oikeastaan se on paljon parempi, koska toisella nuista hahmoista on sellainen persoona joka tarvitsee hieman enemmän kärsivällisyyttä tarinalta, jotta se vaikuttaisi totuudenmukaiselta. Ja tää tarina on totuudenmukainen. Hyvä!

Hahmoissa on muuten melko kiinnostava valinta, ku on valittu tavallaan kaksi melko ääripäätä, todella ujo ja hermostunut persoona ja sitten tommonen vähän rajumpi persoona, joka on kuitenki tosi hellyttävä sisältä ;) Muun muassa hahmojen takia tätä on tosi mielenkiintonen lukea, osasyy saattaa tietenkin olla se, et oon ite ihan pikkasen Jamin kaltanen 8)
Ehdottomasti jatka samaan malliin!

Lähettäjä: verenhimoinen(: 
Päivämäärä:   30.5.10 17:37:32

jatkoa =) munki mielestä tää etenee silleen sopivasti, uskottavasti.

Lähettäjä: +0 
Päivämäärä:   30.5.10 20:35:20

tuleeko sitä jatkoa tänään? murrrrr..

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   30.5.10 22:09:16

Joo, kiva jos hahmot miellyttää. Mulla oli jo pitkään pyöriny ajatus siitä miten tekisin kaks ääripäätä päähenkilöiks - ja tätä onkin tosi kiva kirjottaa, kun saa rustailla kahdella ihan erilaisella henkilöllä :)

Mut juu, tässäpäs jatkoa, sori pieni kesto.

Jami

- Jami? Moi, se on Julius tässä, sori jos mä häiritsen, mut oot sä kotonas?
Sydämeni hakkasi luonnottoman kovasti kun kuulin Juliuksen äänen puhelimen toisesta päästä - oikeastaan se oli hakannut jo siinä vaiheessa kun olin lukenut pojan nimen kännykkäni ruudusta. Mitä se minulle tähän aikaa illasta soitteli? Väkisin kai sitä tuli levottomaksi. Olin muutenkin ihan häkeltynyt ja ihmeissäni eilispäiväisesti. Julius oli jopa kutsunut minut kotiinsa ja minä olin pystynyt olemaan pojan seurassa jopa edes hetken ihan kohtalaisen rentona. Tavallaan asia pelotti minua - siis se, että Julius kaveerasi edes jollain tasolla kanssani, sillä tunsin miten ihastuin koko ihmiseen kokoajan vain enemmän.
- Ai, siis... Oon mä kotona, sain takelleltua ja istuin sängylleni. Kello näytti melkein puolta kahtatoista, - m-mitenniin?
- Mä tiedän, että tää kuulostaa aika helvetín oudolta, mutta mulla ja Ronjalla ei oo yöpaikkaa täks illaks ja tota... Mä vaan, että jos me ei olla häiriöks niin voitasko ehkä - niinku - tulla sinne... En mä muuten mut ku Ronjan takia... Julius selitti ja minä yllätyin kun muutoin sanavalmis poika joutui tälläkertaa haeskelemaan sanoja, että olisi saanut asiansa sanottua. Hämmästyin todella Juliuksen sanoista. Noilla ei todellakaan ollut yöpaikkaa jos kerta minulle piti soittaa. Ei minulle kukaan ikinä soitellut, kaikkein vähiten Juliuksen kaltaiset ihmiset. Toisaalta poika oli eilen ollut uskomattoman mukava.
- Joo, tai siis, e-että ette te oo häiriöks... Mä tota... Tai siis, että tuutteko te millon? sain sanottua ihmetykseltäni ja kuulin Juliuksen sanovan Ronjalle jotain mitän en siitä puhelimesta kuullut.
- Sen bussin pitäs olla tässä kymmenessä minuutissa, niin menee varmaan joku kakskyt minuuttia, Julius sanoi ja yskäisi.
- Okei...
- Hei Jami, kiitti oikeesti, mä en tiiä mitä me oltais tehty, ois pitäny varmaan mennä takas himaan, poika totesi, - sä oot ihan enkeli.
Mä nielaisin vähän ja vaikkei Julius sanoillaan mitään sen syvällisempää tarkoittanut, niin mun mahanpohjassa kouraisi.
- Eipä mitään, sain sanottua varovasti, - m-mä voin tulla siihen pysäkille vastaan.

Juliuksen silmäkulma punoitti kun se asteli pikkusiskonsa kanssa ulos bussista parinkymmenen minuutin kuluttua. Katsoin hieman levottomana noita kahta ja luokse päästyään Julius moikkasi minua. Ronja vilkaisi minuun paljon ujommin kuin silloin muutama viikko sitten pysäkillä. Tyttö oli itkenyt ja mietin mitä oli tapahtunut, mutta en uskaltanut kysyä. Kun oli sanonut äidille, että eräs kaveri tulisi yöksi, siltä oli melkein pudonnut silmät päästä. Ei meillä ikinä käynyt kavereita - ei sillä, että minulla niitä varsinaisesti olisi ollutkaan. Ensimmäisen kerran pitkään aikaan äiti oli kuitenkin näyttänyt todella iloiselta. Se oli varmaan hyväsydämisimpiä ihmisiä, joita minä tiesin. Se oli iloinen jos minä olin ja koska se tiesi, että olin yksin, niin tottakai se riemastui kun sanoin, että meille tulisi joku. No ei Julius varsinaisesti kaveri ollut, mutta jokatapauksessa.
- Missä sun koti on? Ronja kysyi kun me alettiin kävellä katua pitkin. Tyttö näytti rohkaistuneen ja pristyneen hieman, vaikka näyttikin todella väsyneeltä.
- Tota... Tuossa ihan lähellä, vastasin hiljaa ja tunsin Juliuksen katseen. Katsoin huppupäistä poikaa ja nielaisin vähän. Niissä harmaissa silmissä näkyi hassua lämpöä. Juliuksen käsi hipaisi vahingossa omaani ja värähdin vähän. Näin sivusilmällä pojan katsovan minuun, mutten rohjennut katsoa takaisin.

Perille päästyämme avasin kaksikolle oven ja astelin sitten noiden perässä sisälle.
- Mun pitää päästä vessaan, Ronja kuiskasi Juliukselle ja poika katsahti minuun.
- Onks täällä missä päin vessa? se kysäisi ja osoitin ovea muutaman metrin päässä. Ronja otti kengät jaloistaan, antoi paksun punaisen takkinsa Juliukselle ja ryntäsi vessaan. Julius otti skeittarit jalastaan ja laski suuren mustan hupparinsa hupun alas, kääntyen sitten katsomaan minua.
- Kiitti oikeesti Jami ku me voitiin tulla tänne, se sanoi.
- Tietysti voitte, vastasin vähän rohkeammin ja otin itsekin kengät jaloistaan. Tiuku loikkasi alas olkkarin sohvalta ja tassutteli eteiseen, alkaen kiehnätä Juliuksen jaloissa. Poika hymyili vähän ja silitti tuttavallista maatiaiskissaa kevyesti. Sitten se vilkaisi minua ja katsoi vähän ympärilleen. En oikein osannut sanoa mitään ja mietin tilanteen olevan vähän kiusallinen.
- Kivannäköinen asunto, Julius lausahti sitten ja minua huvitti sen kommentti.
- Kyllähän täällä asuu, sanoin varovasti ja Julius hymyili pienesti. Mahanpohjassa kouraisi. En olisi ikinä uskonut olevani tällaisessa tilanteessa ja mietin näkeväni unta tai jotain. Ronja tuli pois vessasta ja alkoi ihastella Tiukua.
- Tota... Te voitte nukkua tuolla mun huoneessa... Mä voin laittaa patjan ja silleen, selittelin hiljaisella äänelläni ja katselin Ronjaa ja Tiukua. Olin jo lampsimassa huoneeseeni kun äiti pelmahti keittiöstä siihen eteiseen. Vilkaisin väsyneennäköistä naista, joka jaksoi hymyillä kaikesta huolimatta.
- Hei, äiti sanoi ja katsoi Juliusta ja Ronjaa. Äiti rakasti lapsia ja jos meidän tilanne - tai minun tilanteeni - ei olisi ollut mikä oli, niin se olisi varmasti halunnut suurperheen.
- Tsau, Julius morjensti, - meille tuli vähän ongelmia tuolla, niin tosi jees, että me voidaan olla täällä, tai siis silleen, ei meille tarvii mitäään laittaa, kunhan Ronja vaan saa vähän nukuttua, se selitti ja äiti hymyili.
- Tietysti voitte, haluutteko te jotain syömistä? äiti kyseli. Kello oli varmaa yli kahdentoista ja äiti kyseli oliko nälkä.
- En mä ainakaan ja Ronjaki on niin väsyny, että sen on varmaan parempi mennä heti nukkumaan, Julius vastasi. Mietin miten se pystyi puhuvaan niin luontevasti, vaikkei edes tuntenut koko naista.
- Ihana kissa, Ronja hymisi ja nousi ylös, - mikä sen nimi on?
- Tiuku, äiti vastasi hymyillen. Ronja hymyili aurinkoisesti ja antoi sitten haukotuksen päästä huuliltaan. Minä en oikein osannut sanoa mitään, joten suuntasin huoneeseeni Julius ja Ronja vanavedessäni.

Kello näytti varttia vaille yhtä kun olin saanut Ronjalle ja Juliukselle pedin laitettua ja Ronja oli nukahtanut patjan toiselle puolelle. Annoin katseeni kulkea varovasti patjalla istuskelevaan Juliukseen.
- Vähän hassu tää tilanne, poika totesi hieman huvittuneena ja vilkaisi minuun.
- No joo... Kieltämättä, vastasin varovasti ja katselin ympärilleni. Enpä olisi uskonut oikeasti olevani tällaisessa tilanteessa vielä joskus.
- O-oisitsä halunnu jonku jääpussin tai jotain tuohon sun poskeen? kysyin hiljaa ja Julius hymyili hieman, heilauttaen kättään.
- Eikä mitään, kyl tää tästä, se totesi huolettomasti ja hipaisi vähän punoittavaa jälkeään. Katsoin poikaa pystymättä oikein käsittämään, että se todella oli siinä. Se Julius, jota olin aina salaa vilkuillut koulussa.
- Mitä sä katot? Juliuksen kysymys havahdutti minut mietteistäni. Poika hymyili rennosti ja käänsin äkkiä katseeni pois. Kiitin huoneen hämärää, ettei hienoinen punastumiseni näkynyt.
- E-en mä mitään... mutisin ja tunsin Juliuksen katseen itsessäni. Uskalsin vilkaista poikaa, jonka silmissä näkyi taas se erikoinen lämpö. Vatsanpohjassa heitti. Siirsin punertavia hiuksia pois kasvoiltani ja hetken ajan me katsottiin toisiamme hiljaa kunnes käännettiin katseemme pois.

Yksin. Raskaat askeleet painuivat lattiaa vasten. Se oli humalassa. Koitin juosta huoneeseeni, mutta suuri käsi tarttui ranteeseeni ja esti aikeeni. Äitiä ei näkynyt, ei tietenkään, sehän oli yövuorossa. Toivoin, ettei olisi ollut. Miehen sammallus tavoitti korvani, ääni tuli jostain kaukaa. Pelotti. Koitin päästä pois. Nostin kädet suojakseni, vaikkei se mitään hyödyttänyt. Olin jo ahdistettu nurkkaan. Avasin suuni huutaakseni - ja minä huusin, vaikka kurkusta ei lähtenytkään ääntä. Huusin, huusin, huusin.

- Jami? Jami herää!
Reväytin silmäni auki ja säpsähdin hereille. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, kroppa tärisi, vaikken pystynytkään ajatuksenjuoksultani kiinnittämään siihen huomiota. Meni hetki ennen kuin tajusin nähneeni vain unta - painajaista. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun näin tuollaista unta. Suljin silmäni ja kun avasin ne, kohtasin Juliuksen säikähtäneen, mutta kuitenkin tavallaan rauhallisen katseen. Häpeä nousi poskilleni. Pitikö minun juuri nyt nähdä painajaista? Hengitin tiheään ja katsoin Juliusta joka oli polvistunut sänkyni viereen. Pojan käsi lepäsi olkapäälläni ja nousin hieman levottomana istumaan.
- Sä näit pahaa unta, Julius totesi ja katsoi minuun. En viitsinyt katsoa takaisin, yritin vain saada hengitykseni tasaantumaan. Painoin hetkeksi pään käsiini. Ahdisti. Julius nousi ja tuli istumaan siihen sängylle viereeni. Yllätyin todella, sillä olisin kuvitellut Juliuksen vain katsovan minua oudoksuen tai muuta. Ronja ei sentään ollut herännyt vaan tuhisi nalle kainalossaan patjalla.
- Oot sä okei? Julius kysyi varovasti ja tunsin pojan käden laskeutuvan olkapäälleni. Mikään ei olisi voinut tuntua rauhoittavammalta juuri nyt. Nostin pääni ja nyökyttelin vähän surkeana, vaikka koitin näyttää siltä, ettei tuollaiset painajaiset minua hetkauttaneet.
- Juu... mutisin ääni väristen ja vilkaisin Juliusta levottomana. Pelotti, vaikka tiesinkin nähneeni unta, eikä isä ikinä enää pääsisi tekemään minulle mitään. Laskin tärisevät kädet syliini ja tunsin Juliuksen tulevan vähän lähemmäs. Pojalla oli päällään vain löysähkö t-paita ja bokserit, eikä se asia saanut oloani paljon rauhallisemmaksi, vaikka Juliuksen olemus muuten tuntuikin rauhoittavalta.
- Tuu tähän, kuulin pojan sanovan hiljaa ja kohta tunsin käden tärisevien hartioideni ympärillä. Hämmennyin todella, mutta uskalsin varovasti nojata vanhempaan poikaan. Painoin pääni Juliuksen paitaa vasten ja suljin silmäni. En saisi antaa itseni ihastua Juliukseen enää enempää koska satuttaisin itseäni vain enemmän sillä tiedolla, etten koskaan saisi vastakaikua tunteilleni, mutta juuri nyt mietin vain, etten olisi halunnut olla muualla kuin siinä. En tiennyt miksi Julius käyttäytyi noin, mutta poika painoi minut tiukemmin itseään vasten niin kuin suojellen.
- Ihan rauhassa vaan pikkunen, se mumisi. Pikkuinen? Sana oli ehkä suloisin, jonka oli tuon rääväsuisen pojan suusta ikinä kuullut. Me ei puhuttu enää mitään, mutta ei olisi tarvinnutkaan. Juliuksen käytös sai minut häkeltymään, mutta tunsin rauhoittuvani. En tiedä miten kauan me siinä istuttiin, mutta jossain vaiheessa vajosin rauhalliseen uneen.

Päivämäärä:   30.5.10 22:47:50

aaaivan ihana!! oon niin koukus tähän. <3

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   30.5.10 23:37:03

aawwws<3 rakastan tätä...jatkoo äkkiä nopeesti=)

Lähettäjä: Läm 
Päivämäärä:   31.5.10 00:22:36

Olen tätä alusta asti seuraillut, ja meilenkiinnolla lukenut. Tosiaan roolit tarinassa on ihan hyvin valittu, ja tuo hyvin jännittettä ihmisten välille. Kirjoitat puhtaasti, tai silmiini ei erikoisemmin virheitä löytynt. Tosin harvoin sillä silmällä luenkaan, pilkkua viilaten, sillä tärkeintä on kokonaisuus. Ihmiset täällä toivoo jatkoa, ja kaikkia on ihan "in lööv" niin, jos sulla Kode on joskus ns. enemmän aikaa, niin kandee alkaa kirjoittamaan ns. varastoon. :) On helpompi sitte lisäillä pätkiä kun on jo kirjotellu enemmän. Vinkkinä vain :) Anyway, tykkään paljon ja sanon vaan, etä Keep going! :)

Lähettäjä: jooo 
Päivämäärä:   31.5.10 09:22:54

tää on nniin ihana !! ♥ Jatkoa nopsaa :)

Päivämäärä:   31.5.10 13:26:35

Jatkoo <3

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   31.5.10 16:36:40

aaaws tämä on ihana tarina♥♥

Lähettäjä: Sideways 
Päivämäärä:   31.5.10 16:52:53

Ihanaa <3 Just näin tän pitää mennä :D Mut sitten koulussa back to the bad boy teemaan kiitos :D

Päivämäärä:   31.5.10 17:50:13

Awwwww♥♥ Jatka taas pian! :)))

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   31.5.10 18:01:09

Lähettäjä: Sideways
Päivämäärä: 31.5.10 16:52:53

Ihanaa <3 Just näin tän pitää mennä :D Mut sitten koulussa back to the bad boy teemaan kiitos :D

^^ ♥

Lähettäjä: _mangusti_ 
Päivämäärä:   31.5.10 22:23:11

Oi ihana pätkä! ♥

Mä haluisin keksiä jotain rakentavaa, mutta en vaan keksi. Virheitä en huomaa, kappalejaot ok, etenee hyvää vauhtia ja hyvä juoni ja tietty mielenkiintoset hahmot. Ihana tarina kaikinpuolin. :3

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   1.6.10 15:35:13

tää on tosi ihana <3

jatkoa pian!!

Päivämäärä:   1.6.10 18:00:27

höh, ei tommoseen kohtaan saa lopettaa >:S

-

Lähettäjähunajainen 
Päivämäärä:   1.6.10 19:34:08

tämä on ihana ♥ julius on niin sulonen :--)
jatkahan.

Päivämäärä:   1.6.10 21:39:56

Up ♥

Päivämäärä:   1.6.10 22:52:38

Ei voi olla totta, jatkoa tuli noin 2 päivää sitte mut tuntuu siltä et sitä ei ois tullu monee viikkoo :D Tää on vaan kertakaikkiaan niin ihana tarina :)<3

Päivämäärä:   1.6.10 23:47:52

ihanaww♥ jatkoo! =)

LähettäjäHAPPIEST 
Päivämäärä:   2.6.10 15:09:26

EIKÄ oon koukussa :D mahtava tosiaa, menee JUST hyvällä temmolla, ei liian nopeesti eikä liian hitaasti. yleensä tuppaa menee liian nopeesti :/ mut ei tää, nopeesti jatkoooooooo :)<3

Lähettäjä: Elllu 
Päivämäärä:   3.6.10 14:08:17

Millon jatkoa? Hyvä tarina ja hienosti kirjotettu! :)

Päivämäärä:   3.6.10 15:31:34

Jatkoo <3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   3.6.10 16:04:56

Kiitos kommenteista!

Ja joo, iteki oon miettiny tuota ns. varastoon kirjottamista, vois helpottaa huomattavasti. Mut nythän tässä kesällä varmasti aikaa löytyy, niin voisi tuota kokeilla :)

Jatkoa pistelen tänään tai huomenissa :)

Päivämäärä:   3.6.10 21:50:08

jatkoo viä tänää?=)

Lähettäjä: murrh` 
Päivämäärä:   4.6.10 13:54:12

äkkii sitä jatkoo:D ihan koukus tähän:(:D

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   4.6.10 14:01:24

Jatkoa pistelen tänään, oon jo melkein ton pätkän saanu kirjoteltua :)

Päivämäärä:   4.6.10 14:02:50

oi ihanaaa♥♥♥ :)))

Päivämäärä:   4.6.10 16:54:09

hihi, mahotonta olla käymättä täälä kattomassa onko tullu jatkoa jo =)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.6.10 17:10:08

sama täällä. Koko ajan pittää käydä kyyläämässä. : D

Lähettäjä: kkk 
Päivämäärä:   4.6.10 18:02:55

oikeesti vauhtii mä kärsin;((( :D

Päivämäärä:   4.6.10 18:22:15

Täälläkin ilmenee jo vierotusoireita ;))

Lähettäjämahdoton 
Päivämäärä:   4.6.10 18:41:56

Eikä Kesyttämätön. oo ainoo. ;p

Lähettäjä: murrh` 
Päivämäärä:   4.6.10 19:04:26

kuooleeeeeeeeeeeeeen vauhilla jatkoo:D

Lähettäjä: Helinä K. 
Päivämäärä:   4.6.10 19:12:01

mä en oikeestaa tajuu, miten kodeiini jaksaa kirjottaa, kun rakentavaa tulee niin vähän ja sitten tääl on tällässii jatkoa vaativii vierotusoireisii hyyppii (kuten mä XD)

mut hyvä että jaksat, tsemppiä, toivotaan et se pätkä tulee tnä ulos :)

mut siis mäkää en osaa oikee rakentavaa palautetta antaa. mitä nyt et tekstistä saa selvää, siis on erittäin helppo lukea, en bongannut kirjotusvirheitä.. (oon varmaa immuuni niille)
mut se varastoo kirjottaminen ois ihan hyvä idea, kun ajattelee näit.. tyypperöisii : D sit tekisit sillee et kirjottaisit aina silloin tällöin (tai jtn) ja julkasisit pätkän vaik jonku tietyn ajan (esim. joka pe tulee lisää. sinänsä rasittavaa mutta lukijoita on paljon:)) välein.

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   4.6.10 19:54:26

Nojoo, omaks iloks ainakin sit kirjottelen, vaikka kieltämättä rakentava ois aivan mahtava juttu. Arvostan. Mut niin, se varastoon kirjottaminen ois kyllä hyvä idea ja näin, vois tässä kesällä nyt vähän sumplia :)

Tässäpä sitä jatkoa, vähän töktök pätkä tuli.

Julius

Katsoin uneeseen vajonnutta poikaa, joka hengitti rauhallisesti sirot kasvot tyynylle laskettuna. Kävin itse makuulle patjalleni ja haroin vähän hiuksiani. Jamissa oli jotain erityistä. En tiedä mitä se oli, mutta tavallaan mua hermostutti se, mitä se jäbä sai mussa liikkeelle. Tuo salaperäinen enkelikasvoinen punapää sai mut - Julius Ikolan, jessus - oikeasti hämmentymään todenteolla. Tuijottelin kattoa huultani purren. Jami oli jotenkin haavoittuvainen, mutta silti kovapäinen. Musta tuntui, että sillä oli menneisyydessä jotain juttuja, joista se ei halunnut puhua.

Aamulla me istuttiin ruokapöydässä. Jamin mutsi oli välttämättä halunnut tarjota aamupalaa ja kelpasihan se. Siinä vasta oli hyväsydäminen nainen. Ronja oli paljon hyväntuulisempi ja selitti Jamin äidille jotain eskarijuttua, niinkuin olisi tuntenut naisen montakin vuotta. Mä join kahviani ja vilkuilin pörrötukkaista Jamia, joka piti katseensa visusti poissa musta. Se varmaan mietti sitä yöllistä juttua, mutta ei siinä nyt hitto mitään hävettävää ollut. Näinhän mäkin painajaisia - ja kukatahansa muukin. Mä olisin halunnut, että se katsoisi mua, mutta sitä sai tosiaan vain toivoa.

- Kuulitsä et Psyki joutu sairaalaan? Eetu kysyi multa kun me maanantaina lampsittiin laiskasti koululle päin. Katsahdin jätkää kulmat vähän koholla.
- Ai, en. Mitä se nyt?
- Yliannostus vahingossa, Eetu viskasi tupakan maahan.
- Piriä?
- Jeah, jätkä sanoi ja vilkaisi mua, - mut kyllä se siitä.
- Víttu, onneks ei käyny pahemmin, totesin ja imaisin röökiäni. Psykillä oli oikeasti ongelmia aineiden kanssa, eikä jäbä meinannut saada elämäänsä oikein mitenkään kuntoon.
- Mut oli hyvät pirskeet perjantaina, Eetu virnisti sitten, - jotkut kato sai naista. Mites sulla Jusa? jätkä jatkoi ilkikurisesti ja hymyili varsin ylpeänä itsestään. Eetu oli niitä jätkiä, jotka todella kerskailivat sillä miten olivat pelimiehiä ja saivat kellistettyä uuden tytön sänkyyn joka viikonloppuna. Pyöritin päätäni hieman huvittuneena ja kiskoin vielä sauhut tupakastani kunnes viskasin sen asfaltiin.
- Minne sä ees hävisit sillon perjantaina? Eetu jatkoi ja heilautti kättään kauempana näkyville Räsälälle ja Sendille.
- Lähin vähän aiemmin, totesin. En kai mä nyt Eetulle tai muille mitään ainakaan Jamista voinut sanoa. Puraisin vähän huultani miettiessäni sitä pienikokoista pörröpäätä. Eetu oli sanomassa jotain, mutta me päästiin juuri Räsälän ja Sendin kohdalle ja jäbät alkoivat puhua jotain. Räsälän silmäkulma oli sininen ja turvonnut. En voinut olla kohottamatta kulmiani.
- Mihin sä oot naamas telonu? hymähdin ja vilkaisi pidempää jätkää. Räsälä katsahti mua.
- Tiiät Sirenin Eliaksen? Räsälä lähinnä totesi, - tuli vähän aukoo päätään perjantaina, pistin muutamat suorat sen naamaan, jätkä sanoi virnistäen. Mä hymähdin vähän. Elias oli ihan okei jätkä, mutta Räsälä nyt tappeli kenen kanssa vaan, varsinkin kännissä. Me lampsittiin koululle jauhaen jotain turhaa ja suunnattiin sitten Eetun kanssa ensimmäiselle tunnille. Mä en olisi yhtään jaksanut.

Liikunnassa me oltiin vaihdettu sähly koripalloon. Mua ei innostanut paljon páskaakaan juosta siellä, mutta minkäs mahtoi. Peteä ei ollut näkynyt koko päivänä ja mietin missä jätkä oli, mutta en ehtinyt kysellä keneltäkään kun se liikan sijainen, Markus, alkoi hoputtaa meitä liikkeelle. Räsälä vasta tykkäsikin koripallosta, eikä kukaan suuremmin uskaltanut tulla ottamaan siltä palloa. Se oli oikeasti pahannäköinen kundi, juuri sellainen jonka kanssa ei mielellään ajautunut napit vastakkain. Tosin kaikkein eniten Räsälä rakasti jääkiekkoa, se taklaili siihen malliin, että mieluummin pysyi poissa tieltä. Mä vilkuilin Jamia silmäkulmastani. Se näytti vähän eksyneeltä niissä mustissa college-housuissa ja löysässä t-paidassa, punertavat hiukset sotkussa ja silmissä se tuttu levottomuus. Mä olisin halunnut mennä puhumaan sille, mutta en mä nyt siinä voinut. Jami vilkaisi mua hiustensa lomasta ja mä hymyilin hieman. Se näytti jotenkin ihan uskomattoman - noh, suloiselta. Musta tuntui todella väärältä ajatella näin jätkästä, mutta minkä mä ajatuksilleni mahdoin.

Tuntien jälkeen me talsittiin laiskasti pysäkeille. Jami seisoskeli ajatuksissaan pysäkin seinään nojaillen ja mä hymyilin vähän itsekseni. Sendi ja Räsälä puhuivat jostain, mutta mä en jaksanut kuunnella. Pysäkillä Opi liittyi meidän seuraan, mutta mun katse tuntui kiinnittyvän vähän väliä sivummassa seisovaan pörröpäähän.
- Roni kävi meillä lauantaina, Opi sanoi mulle ja mä vilkaisin sitä kulmieni alta.
- Mitäs broidi? hymähdin ja Opi kohautti olkiaan.
- Ne on kai sit väleissä Oskun kanssa nykyään, se sanoi. Osku oli Opin isoveli, suunnilleen samanikäinen kuin Ronikin.
- No parempi vaan, hymähdin ja Opi nyökytteli.
- Todellakin, yhessä välissä broidi sano, etten mä saa hengata sun kanssa koska sä oot Ronin pikkuveli, Opi hymähti ja virnisti sitten. Mä pyöritin vähän päätäni.
- Julmaa, mietin huvittuneena ja vilkaisin ympärilleni. Jami katsahti meitä päin ja meidän katseiden kohdatessa jotain lämmintä liikahti mun sisälläni. Puraisin vähän huultani. Sä oot sekaisin, Julius.

Kotona ei ollut ketään kun mä astelin sisälle. Mutsi oli jättänyt pöydälle lapun, jossa sanoi menneensä Ronjan kanssa uimahalliin. Systeri rakasti sitä paikkaa ja mutsilla oli selvästi huono omatunto siitä perjantain jutusta. Se oli pitänyt helkkarin kovan saarnan Ronille, mutta broidi ei ollut korvaansa lotkauttanut. Äiti ei viitsinyt heittää sitä ulos kotoa, vaikka mä olin sanonut sille, että potkisi Ronin pois - edes Ronjan takia. Lysähdin pöytään ja katsahdin ympärilleni hieman unisena. Porukka oli pyytänyt mua tänään keskustaan pyörimään, mutta jostain syystä mä en olisi millään jaksanut.

Kuuden aikoihin mä kuitenkin löysin itseni istumasta keskustan mäkkäristä Eetun, Räsälän, Sendin, Heidin ja Jeminan kanssa. Eetu ja Sami vetivät jotain järjettömän suuria aterioita ja me muut tyydyttiin vain istumaan siinä. Kassan takana häärivä nainen oli tullut jo kerran valittamaan meille riehumisesta ja mekkaloinnista, mutta sillä ei ollut paljon ollut vaikutusta. Paikka oli aika täynnä, kuten tavallista. Räsälä selosti tappeluaan Eliaksen kanssa. Mä mietin oliko kukaan varsinaisesti oikeasti edes kiinnostunut kuulemaan - Eetu ainakin loi muhun sellaisia katseita, jotka kertoivat aika paljon. Jemina näytti olevan ainoa, jota oikeasti kuunteli mielenkiinnolla. Tyttöparka, jos se oikeasti tykkäsi Räsälästä. Se jätkä oli pahempi sovinisti kuin Roni - ja broidi oli oikeasti aika paha.
- Mä lähen nyt kyllä röökille, Räsälä ilmoitti saatuaan selostuksensa loppumaan. Mä nousin myös ja kaivoin sytkärin hupparini taskusta.
- Víttu, oottakaa, Sendi sanoi hampurilaistaan mussuttaen. Sami oli vähänniinkuin Räsälän oikea käsi tai jotain - se oli lyhyt, pyöreä ja tanakka jätkä, mutta oikeasti ihan hurjannäköinen lyhyydestään huolimatta.
- Eikä ooteta, sáatana ku teillä menee ikuisuus ennen ku te saatte noi syötyä, Räsälä sanoi ja Sendi irvisti. Me lampsittiin ulos Heidin ja Räsälän kanssa ja jäätiin siihen pihalle sauhuttelemaan sekä jauhamaan jotain turhaa.

Mä lähdin takaisin kotiin jo kahdeksan aikoihin, koska siellä keskustassa ei oikeasti tapahtunut mitään. Olin kuitenkin onnellisesti unohtanut bussikortin ja rahat kotiin, joten oli pakko kävellä. Ei kai siinä mitään, ei kolme kilometriä edes ollut paljon, mutta en mä olisi siltikään jaksanut. Laitoin lippalakin paremmin päähäni ja tungin nyrkit suuren hupparini taskuihin, nostaen sitten napit korviini. Kovaäänisen riimittelyn alkaessa soida kuulokkeissa, käänsin skeittikenkieni kärjet kauppakadulta kohti kotia.

Okei, yllätyin vähintäänkin paljon kun kilometrin käveltyäni huomasin tutun hahmon edessäpäin. Aluksi luulin näkeväni väärin, mutta toisaalta, ei niistä hiuksista voinut erehtyä. Jami. Ihmettelin suuresti mitä se täällä teki, mutta toisaalta, ehkä jäbä oli vain ollut kaupoilla. Laskin kuulokkeet korvistani ja hölkkäsin pojan kiinni. Jami säpsähti vähän kun mä ilmestyin sen vierelle.
- Moro, tervehdin ja katsoin lyhyempää jäbää. Sillä oli se suurikokoinen harmaa kaulaliina kaulassaan ja mua hymyilytti.
- Moi, Jami sanoi hiljaa ja hieman yllättyneenä. Mä näytin törmäilevän siihen nyt vähänväliä.
- Minne matka? Himaan? kyselin ja asetin askeleeni Jamin askeleihin.
- Mm, niin, poika sanoi varovasti ja katsahti mua, - sulla?
- Samat suunnitelmat.
Katsoin Jamia, joka tuijotteli kenkiään. Se oli kauhean ujo mun seurassani, mutta ei sentään enää näyttänyt niin pelokkaalta.
- Sulla on tosi mukava mutsi, totesin kohta kun en muuta keksinyt. Jami vilkaisi mua ja mä hymyilin rennosti. Jamin kasvoilla kävi nopea hymy pojan kääntyessä katsomaan eteenpäin. Mua lämmitti nähdä sen hymyilevän, todellakin. Jami värähti vähän kylmästä ja hieroi kohmeisia käsiään. Mä otin lapaseni ja ojensin niitä sille.
- Lainaa noita, sanoin ja Jami vilkaisi mua hämillään. Se otti lapaset ja veti käsiinsä huultaan purren.
- Kiitti, se mutisi hiljaa ja katsahti mua. Se näytti jotenkin pieneltä ja viattomalta, ei yhtään sopivalta tähän hämärään katukuvaan. Kaikenlisäksi se näytti niin hermostuneelta, että mun teki mieli kiertää käteni sen ympärille niinkuin silloin perjantaiyönä. Sytytin tupakan ja katselin Jamia siinä kävellessämme. En tajua miten se poika teki sen - se sai oikeasti jotain ihan hassua mussa liikkeelle. Jotenkin mä tunsin jonkinlaista suojelunhalua sitä kohtaan. Imaisin tupakkaani ja katselin ympärilleni. Me oltiin päästy puistolle. Jami käveli ripeää tahtia ja vilkuili ympärilleen. Mulla ei olisi ollut mikään kiire, mutta tahdoin pysyä Jamin tahdissa.

- Onks sulla kiire jonnekin? kysyin kohta ja jätkä vilkaisi mua arasti.
- E-ei... se sanoi, - mitenniin?
- No ku sä kävelet noin nopeesti, vastasin ja pysähdyin. Jamikin pysähtyi, kääntyen katsomaan mua.
- M-mä en vaan tykkää hämärästä, se totesi ja mä kallistin vähän päätäni. Kiskoin sauhut tupakastani ja heitin sen sitten puiston hiekalle. Katselin Jamia mietteliäänä ja istuin sitten puiselle puistonpenkille. Poika katsoi mua ihmeissään.
- Mä en jaksa kävellä, sanoin ja vilkaisin ympärilleni. Puisto oli hiljainen; joku puli örvelsi toisella puolella puistoa ja pari lenkkeilijää juoksi kauempana, mutta muutoin oli rauhallista. Katsoin Jamia, joka seisoskeli siinä, tietämättä ilmeisesti mitä tehdä.
- Tuu tänne istumaan hetkeks, totesin ja siirryin istumaan niin, että Jamikin mahtuisi. Pörröpää katsoi mua hetken, kunnes käveli penkille ja istui alas. Penkin vieressä oleva valo osui sen hiuksiin hassusti.
- Sä varmaan pidät mua ihan outona kun mä oon tällanen, sanoin ja katsoin Jamia. Se käänsi ruskeiden silmiensä katseen muhun.
- Ai millanen?
- No tällanen, kokoajan tuun puhumaan sulle, totesin ja pyörittelin sytkäriä käsissäni.
- No m-mun mielestä se on vaan kiva... Jami sanoi varovasti. Musta tuntui, että se olisi halunnut sanoa vielä jotain, mutta ei saanut sanottua. Mä hymyilin hieman ja me katsottiin Jamin kanssa toisiamme.
- Miks sä haluut olla mun seurassa? Jami kysyi arasti ja mä kallistin vähän päätäni, kohottaen kevyesti kulmiani.
- En mä tiedä... Sä oot vaan jotenkin... Hmm, vaikee sanoo kuulostamatta idiootilta, vastasin ja hymyilin hieman hämmentyneenä. Jami katsoi mua silmissään varovainen hämmennys. Mä en oikein osannut sanoa mitään.
- Mistä sä oikein näit painajaista sillon perjantaina? kysyin varovasti ja mietin kuulostinko liian tungettelevalta kysyessäni jotain tuollaista. Jami käänsi katseensa alas ja mua alkoi kaduttaa kysymiseni. Mä en ikinä osannut olla kysymättä henkilökohtaisuuksia.
- Isästä, Jami kuitenkin lopulta totesi ja katseli jonnekin puiden lomaan. Mä katsoin sitä puraisten vähän huultani. Ilmeisesti pojalla ei ollut mitään hyviä kokemuksia faijastaan.
- Isän takia mä kai oon tällanen, Jami sanoi hiljaa ja vilkaisi mua, kääntäen sitten katseensa muualle.
- Millanen? kysyin, vaikka olinkin melko varma mitä Jami tarkoitti. Jätkä huokasi hieman ja laski lapasin vuoratut kädet syliinsä. Jotenkin musta tuntui pahalta sen puolesta.
- Tällanen vaan... Surkee ja arka ja säälittävä ja... Jami pyöritti vähän päätään ja katseli kauempana kävelevää sauvakävelijää hiljaa.
- Et sä oo surkee, sanoin. Jami ei vastannut, katseli vaan eteensä, - Jami, voitsä kattoo mua? jatkoin ja puraisin huultani. Jami käänsi katseensa muhun ja mä näin niissä ruskeissa silmissä surua. Istuin vähän lähemmäs ja kallistin hieman päätäni.

Mä en tiedä mikä muhun meni, mutta mä nostin käteni ja laskin sen varovasti Jamin kalpealle poskelle, silittäen sitä kevyesti. Jami värähti hieman ja katsoi sitten mua todella hämmentyneenä. Se ei kuitenkaan noussut ja lähtenyt pois, vaan pysyi siinä, joten mä uskalsin siirtää käteni kaulaliinan alta näkyvälle kaulalle ja hivellä sitä hieman sormillani. Liikutin käteni hiljaa pojan niskalle ja sitten pörröisiin hiuksiin, silittäen niitä kevyesti. Se oli todella erikoinen hetki. Katsoin Jamin hämmentyneisiin silmiin ja puraisin hieman huultani. Enkelipoika. Annoin toisen käteni liikkua Jamin olkapäälle ja sitten rintakehälle. Mä tunsin jotain sitä poikaa kohtaan - en tiedä mitä, mutta jotain sen oli. Kuljetin kättäni Jamin kyljellä ja reidellä, saaden pojan värähtämään jälleen. Kosketin Jamin poskea ja käänsin sitten katseeni alas. Mä en tiedä mitä mä oikein tein. Olinko mä sekoamassa tai jotain?
- Sori oikeesti, mä... selitin, mutta Jami pyöritti päätään.
- Ei se haittaa... Tai siis että... se soperteli ja mä nostin katseeni sen ruskeisiin silmiin, koittaen lukea niistä jotain. Mä olin todella hämmentynyt, niin omasta käytöksestäni kuin siitä mitä tunsin. Eikä Jami edes näyttänyt järkyttyneeltä tai juossut karkuun.
- Sä oot kaunis, kuiskasin varovasti. Jami nielaisi ja käänsi katseensa alas. Mä laskin kädet syliini ja katselin vieressäni istuvaa jätkää.
- Kiitti, se kuiskasi kohta todella hiljaa, pitäen katseensa kengissään. Mä laskin varovasti käteni sen kädelle ja Jami vilkaisi mua hiljaa. Mä en tiedä miksi mä tunsin näin - se tuntui samaan aikaan todella väärältä, mutta kuitenkin oikeammalta kuin mikään pitkään aikaan. Mun olo oli tosi sekava, ajatukset juoksivat pään sisällä ihan hurjalla nopeudella. Jami katseli mua niillä ruskeilla silmillään ja me istuttiin siinä penkillä ties kuinka kauan ihan hiljaa, ennen kuin noustiin. Me lähdettiin kävelemään pois puistolta, eikä puhuttu mitään - musta tuntui, että me oltiin molemmat liian hämmentyneitä sellaiseen.

Päivämäärä:   4.6.10 20:14:15

AAAAAAAA AIVAN IHANA <3<3<3 kuolen, julius ja jami on niin ihanii. x__x

Päivämäärä:   4.6.10 20:29:41

aww ihana!<3 Just tämmöstä suloista söpöilyä. Love it♥
Just soppelissa pätkässä tuli tuolleen etenemistä, ettei liian hoppua eikä liian hitaasti =). Jatkoa!

Päivämäärä:   4.6.10 22:08:16

ei se nyt niin töktök ollu : D
älyttömän pitkän jaksoit raapustaa, ihanaa <3
juu mä en taas tiiä mitä sanoisin...

Päivämäärä:   4.6.10 22:23:30

aawws<3 rakastan tätä<3<3 en osaa sanoo mitään rakentavaa...lisää jatkoo vaan=)

Päivämäärä:   4.6.10 22:28:45

en osaa sanoa muutaku et aaaaw♥♥ :D rakastuin

Lähettäjä: ;;;;) 
Päivämäärä:   4.6.10 22:49:39

JATKOAA!!! <3<3

Päivämäärä:   4.6.10 23:46:28

Jatkoo <3

Päivämäärä:   4.6.10 23:54:19

Ihanaaaaaa♥♥♥ En osaa antaa mitää rakentavaa sori. Tää on TÄYDELLINEN!

Päivämäärä:   5.6.10 00:08:02

Mä en oikeesti tajua, et miten sä kodeiini osaat kuvailla nuita tunteita ja tilanteita nui hyvin! Kirjaimellisesti mä ainakin tätä lukiessa pystyn tavallaan "elämään" jokaisessa lauseessa ja kuvittelemaan itteni vaikka Jamin paikalle. Ja tuota ei ihan joka tarinaa lukiessa tapahdu :)

Mulla ei nyt mitään kritiikkiä ole antaa paitsi ehkä hitusen jäi tuossa viimeisimmässä pätkässä häiritseen ku siinä luki aika monesti et Julius puraisi huultaan :D Muttaaa se nyt vielä täytyy päästä sanomaan, et sä oot ihan h*lvetin hyvä kirjottamaan!

Päivämäärä:   5.6.10 00:46:42

Kesyttämätön. puhuu asiaa! ja ehkä sit Juliuksella on joku huulen-puremis-ongelma : DD

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   5.6.10 01:28:27

Oi, kiitos! Kylläpäs piristää ankeeta päivää tuollaset kommentit :) Ehkä mä alan tallentaa noita kommentteja tonne tiedostoihin ja tsiigailen niitä aina huonoina päivinä.

Joo, se nyt tykkää purra huultaan :D Ei vaan, mä oon oikeesti saanu kuulla tosta ennenkin, että mun teksteissä kaikki aina puree huultaan luonnottoman usein. :> koitan kiinnittää asiaan huomiota.

Hyvä et etenemisvauhti on ookoo. n__n

Lähettäjä: hhhhy 
Päivämäärä:   5.6.10 09:56:14

mun mielestä toi on just hyvä!:)) varsinki ku julius puree huultaan niin paljon:D minkäköhän nähöset huulet sillä on,varmaa aika repaleiset ku aina on niit jäystämässä;D mut hei mä oon ihan myyty..tää on niin ihana tää sun kirjotustyyli ja kaikki!!:)♥ mut voisko ne jo suudella;))sillee vahingos vaikka et kumminki sit ei oo yhes vielä?:))

Lähettäjä: _mangusti_ 
Päivämäärä:   5.6.10 12:45:40

uneeseen = uneen

Yhden ainoan virheen huomasin. Muuta rakentavaa en osaa sanoa. Ihana pätkä taas. <3

Päivämäärä:   5.6.10 13:59:22

Tää oon mahtava. Siis oikeesti! :D Sä kirjotat niin sáákelin hyvin, että lähtee järki :) No joka tapauksessa, MÄ RAKASTAN TÄTÄ TARINAA, ja suakin :D ♥

Lähettäjä: ooämgeelolveeteeäf 
Päivämäärä:   5.6.10 20:00:12

omg pliis sä et voi jättää tommoseen kohtaan jatkoa nopeesti kilttikilttikiltti? ^^

Päivämäärä:   5.6.10 20:03:08

tää on ihan superihana ♥

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   6.6.10 15:54:40

tosi ihana pätkä<3 kuvailit poikien tunteet ja tekemiset todentuntoisesti, pystyy tosiaan ajatteleen ittensä tonne toisen paikalle.. Olet onnistunut pitämään tän tasapainossa, siis kummastakin pojasta kerrotaan ja kummastakin lukija tietää suunnilleen saman verran, hyvä! Etenemisvauhti on juuri sopiva, ja toi söpöstely-kohtauskin oli oikeassa kohassa ; ) Moniin tarinoihin loppuu kiinnostus, sekä kirjoittajalla että lukijalla, kun pari päätyy yhteen (toivottavasti ei tämän kohdalla), joten tälläinen hitaampi eteneminen, jossa kuitenkin tapahtuu, on mukavaa.

Jatkoa pian!

Päivämäärä:   6.6.10 18:24:25

tuskat !! ;) mä en kestä jos ei kohta tuu jatkoo XD

Päivämäärä:   6.6.10 18:46:11

Jatkoo <3

Lähettäjä: ;;;;) 
Päivämäärä:   6.6.10 21:03:01

koska tuloo jatkoa? pliis nopeesti! :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   7.6.10 00:20:00

Loveee <3

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   7.6.10 19:54:47

Kiitti :) Ääw, ihana kuulla et oon onnistunu tossa tunteidenkuvailussa ja muuta - ja et etenemisvauhti on okei.

Jatkoa saan varmaan vasta perjantaiksi kun on nyt vähän kaikkee täs ;o

Mut hei, kommentteja ihmiset!

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   7.6.10 19:58:30

Kommentteja, mitä ne on? :'DDDDDD

Juu, en toki kommentoi tai mitään, kuhan pöpötän tässä että sun tarinas on ihan paras ja niin edespäin >

Päivämäärä:   8.6.10 15:59:25

et vois tehä torstaiks, mun synttärien kunniaks? :3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   8.6.10 18:13:45

Helkku onko sulla synttärit, öö... ylihuomen? :D

Lähettäjä: Rousi 
Päivämäärä:   9.6.10 00:03:25

Eiih oon jääny iha kiinni tähän! Sä oot aivan sairaalloisen hyvä kirjottaa!

Eka katoin tost otsikost sillei hmm.. mut ei hele ku jäin tähä koukkuun heti ekast pätkäst! :D lisää kuolen! :D ♥♥

En nyt oikein osaa antaa muuta kritiikkiä kun Jami aina vähän epäröi noissa sanoissa mut en oikein saa kiinni siit millasta sen käyttäytyminen, on tai tätä on toosi vaikee selittää :D siis khyllä sen oon huomannu et on ujo ja näin mut en mä tiiä jotenki en vaa saa siit kiinni samal taval ku Juliuksest :D
sori toi oli ainoo asia jota mietin enkä sitäkää osaa selittää mut halusit vissii jotain kritiikkiä nii yritys oli kova :DD

Mut uutta lisää! Teet loistavaa työtä!! (: ♥!

Lähettäjä: niina 
Päivämäärä:   9.6.10 01:58:16

aaaaawww! tää on niiin ihana tarina<3 mitään rakentavaa ei voi oikein sanoa oot niin hyvä kirjoittaa.. :) jatkoa mahdollisimman pian <3

Lähettäjä: jupe 
Päivämäärä:   9.6.10 13:27:10

Olen samaa mieltä Rousin kanssa tuosta Jamista, että siitä ei oikeen saa kiinni niin hyvin mitä Juliuksesta. Varmaan sen takia kun Jamista ei ole kerrottu niin tarkasti kuin Juliuksesta ja aina kun on Jamin pätkä niin siinä ne on Juliuksen kanssa(yleensä).

Mutta en voi valittaa on kyllä niin hyvä tarina♥ jatkoa :)

Lähettäjä: :DDD 
Päivämäärä:   9.6.10 13:55:34

Lähettäjä: hhhhy
Päivämäärä: 5.6.10 09:56:14

mun mielestä toi on just hyvä!:)) varsinki ku julius puree huultaan niin paljon:D minkäköhän nähöset huulet sillä on,varmaa aika repaleiset ku aina on niit jäystämässä;D mut hei mä oon ihan myyty..tää on niin ihana tää sun kirjotustyyli ja kaikki!!:)♥ mut voisko ne jo suudella;))sillee vahingos vaikka et kumminki sit ei oo yhes vielä?:))

KANNATAN!! Ei heti yhteen koska sitte tämä menettää sen kiinnostuksen melkein kokonaan. :) tuollain että tapahtuu vähän väliä söpöily kohtia :D tää vaan on niin hyvä tarina ja sä oot niin v*tun hyvä kirjoittaa!! (:

Päivämäärä:   9.6.10 14:20:30

Jatkoo <3

Päivämäärä:   10.6.10 08:20:21

aah, millon jatkoo? ♥ :p

Lähettäjäkodeiini 
Päivämäärä:   10.6.10 18:21:23

Huomiseks pistelen jatkoa, mutmut, alan jos tänään kirjotella.

Kiitos kommenteista, varsinkin noista rakentavammista! :) Ja juu, nooh, Jamista piti alukskin tulla sellanen salaperäisempi hahmo, josta ei saa kaikkee heti selville, mut ymmärrän kyllä jos häiritsee toi, että siitä ei saa niin hyvää ns. otetta kuin Juliuksesta. Koitan kiinnittää siihen asiaan huomiota :>

Päivämäärä:   10.6.10 20:51:26

oiii kivakivakiva!♥ :)

Päivämäärä:   11.6.10 13:13:21

toivottavasti saadaan tänään jatkoo ;)

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   11.6.10 15:01:12

jee hyvä jos tulee tänää jatkoo:)))

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   11.6.10 17:12:24

Kivaa, tänään jatkoo <3

Lähettäjä: Annika 
Päivämäärä:   11.6.10 21:49:01

eiks tuukaa tänää :(( ?

Lähettäjä: summer night 8) 
Päivämäärä:   12.6.10 00:58:57

TÄNÄÄN JATKOA. Pliis! ihana tarina! noo.. multa saat kyllä kritiikkiä eli:
- Tosi hyvin kirjotettu nyt katotaan noin yleisesti.
- Sopivan kokoset pätkät, hyvin eroteltu kappaleet.
- Ite jäin ihan koukkuun, keskellä yötä täällä hypin että aww... ♥
- tapahtuma paikat vaihtelee, mut silti rajottuu yhteen alueeseen.
- Huomaa että kirjotat siks, että se on susta kivaa.
- Juttuihin pääsee hyvin mukaan.
- Hyvä että kerrot noin laajasti kummankin ajattelut/mielipiteet.
- Mä jouduin sammuttaa musiikin ja laittaa korvatulpat korviin (HUOM! on yö, ei ääniä, paitsi isin kuorsaus :D), vaan siks että ystyn keskittyy tähän täysillä! Uppouduin täysin.
- Voisit vähän kertoo enemmän just Jamin omista tekemisistä, mitä se tekee tyylin kotona ja näin..
Tänki jutun jälkeen jatka kirjottamista! oot oikeesti hyvä, ihailen! :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.