Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Here comes your man #4

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   21.5.10 15:29:43

Eli tänne taas jatkuu :3

Edellinen:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=786629&t=786629

Re: Here comes your man #4

Lähettäjä: ;) 
Päivämäärä:   21.5.10 18:29:28

j a t k o a!! ♥♥♥

Lähettäjä: tuggummi 
Päivämäärä:   21.5.10 18:37:27

tämähän on mahtava stoori :)

Lähettäjä: Lisette. 
Päivämäärä:   21.5.10 20:23:36

Kiitti taas sulle NictorNactor (ompa hauski nimi kirjottaa:D)! :) Jatkan ehkä tänään. Taaaai viimeistään huomenna;)

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   21.5.10 21:47:14

Ole hyvä vain :] <3

Lähettäjä: ssfä 
Päivämäärä:   21.5.10 22:36:13

Tää on kyllä hyvä :)

Päivämäärä:   22.5.10 10:29:38

Pistän tänään vielä toisen pätkän, ku tää on niin lyhyt, mutta nyt meen ulos vähän aurinkoon!

En voinut mitään sille, kuinka itku vain voimistui. Tunsin jo nyt ikävää poikaa kohti, vaikka tämä makasi vieressäni. Mietin, miksi olin päästänyt itseni tähän asti, tai sitä, miten elämä oli joskus niin epäreilua. Eetu kääntyi hitaasti minua päin tarttuen käteeni.
-Ekku, miks sä itket?
-Etkö sä nukkunukkaan? kysyin ja pyyhin kyyneleitä poskillani nopeasti pois.
-Sillä nyt ei oo väliä. Kerro nyt?
Olin hetken hiljaa ja keräsin voimiani. Nyt tai ei koskaan.
-Mitä sä sanoisit jos mä lähtisin? jokainen sana tuntui olevan niin kamala, ettei niitä olisi voinut sanoa ääneen. Ei, ainakaan sellaisen ihmisen lähellä josta välitti. Tajusin tekeväni tätä jo toista kertaa, ensin Mikon kanssa ja nyt Eetun. Ainoana erona oli, että Mikon ja Eetun välinen ero oli suuri.
Eetu katseli minua pää kallellaan ja ei näyttänyt tajuavan kysymystä. Poika raotti peittoa ja vetäisi minut aivan tämän viereensä. Tunsin tämän lämpimän käden piirtävän kuvioita selkääni ja veti sitten minut aivan lähelle itseään.
-Ekku, mistä tässä on nyt oikeen kyse?
-Ei mistään.
-Tai… Mä sain tarjouksen.
-Minkä ihmeen tarjouksen?
-Siellä kevätnäytöksessä, mä sain tarjouksen lähteä Pariisiin.
Luulin, että poika olisi irrottanut otteensa minusta, mutta sen sijaan tämä kiristi otettaan.
-Ja sä hyväksyit sen? Eetu kysyi. Tämän ääni ei värissytkään, toisin kuin minun.
-Mä, mä en oo vielä sanonnu mitää. Mulla on enää pari viikkoa aikaa päättää, huokaisin.
-Mutta sä haluat lähteä? Sä vaan pelkäät mitä mä sanoisin siihen.
-Niin kai. Mutta en mä pelkää sitä mitä sä aiot sanoa. Mä vaan pelkään sitä ikävän määrää, jonka joutuisin siellä kestää. Enkä mä oo varma, kestäisinkö mä. Mutta tanssiminen on ollut mun intohimo jo pitkään, ja nyt mä mietin, mitä @!#$ä? Jos mä en ois tavannu sua, mä en ois miettiny hetkeäkään.
-Mutta sun takia, mä mietin tosissani, etten mä lähtisi sinne, jatkoin ja painoin suudelman pojan otsaan.
-Aika käy vähiin, poika huomautti.
-Etkö sä aio muuta sanoa?
-Ei mulla oo oikein sanottavaa, Eetu sanoi ja nousi viereltäni pois. Poika potkaisi maassa lojuvaa tyynyä kovaa, muttei luultavasti tyydyttänyt sillä tarpeitaan, tai siltä se ei ainakaan näyttänyt.
-@!#$, poika puuskaisi.
-Et viittis tehä tästä vaikeempaa, kuiskasin.
-Mikset sä kertonu mulle aikasemmin tästä?
-Mä en vaa pystyny.
-Ethän sä ees yrittänyt.
-Yritinhän! Mä en vaan saanu koskaan siihen tilaisuutta.
Näin Eetun taas valahtavan kalpeaksi ja tämä näytti oksentavan hetkellä millä hyvänsä. Eetu yritti etsiä tukea jostakin, mutta sen sijaan tämä kaatui maahan.
-Eetu, kiljahdin.
Juoksin pojan vierelle ja ravistelin tätä hiljaisesti. Tunnustelin tämän hengitystä. Eetu oli ilmeisesti pyörtynyt.

Eetu avasi hetken päästä silmänsä.
-Luojan kiitos, huokaisin.
-Ootko sä kunnossa?
Eetu nyökkäsi.
-Mikä sulla on? Sä oot viime aikoina ollut ihan outo, sua väsyttää koko ajan, ja sillon kahvilassaki sä ryntäsit oksentamaa ja nyt sä pyörryit.
-Jokaiselle käy näin joskus, Eetu sanoi. Tämä selvästi salasi jotain, mutta tiesin, etten saanut sitä nyhjättyä tästä ulos.
Poika nousi nopeasti seisomaan, ja tämä meinasi horjahtaa uusiksi, mutta sai itsensä kuitekin pidettyä pystyssä.
-Mun pitää nyt mennä, Eetu sanoi välinpitämättömällä äänellä.
-Ethän sä nyt? Sun pitäis levätä… Ja eikö me voida jutella toi Pariisi juttu nyt selväksi?
-Eihän siinä oo mitää juteltavaa, Eetu murahti ja korotti ääntään.
-Onhan?
-Mitäköhän? Mä en voi päättää sitä sun puolesta, ootko sä menos sinne vai et. En mä voi sun unelmias estää, Eetu murahti ja sama tuttu viha leiskui silmissään.
-No mutku, alotin, mutta turhaan. Eetu lähti ovet paukkuen kämpästäni. Huokaisin, @!#$ hienoa Ekku. Hyvin toimittu.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   22.5.10 10:36:06

Nyt helevetti Ekku puhumaan Eetulle, ja se EI lähde sinne Pariisiin hitto!

Murr...

Lähettäjä: Miss Huhtikuu 
Päivämäärä:   22.5.10 11:00:55

Komppailen Nicnacia ;)

Lähettäjä: Kiss 
Päivämäärä:   22.5.10 13:37:55

Ekku voi lähteä, mutta Eetun pitää tulla perässä;))

Päivämäärä:   22.5.10 14:14:30

Istuin sängylläni huultani purren. Eetu oli tullut, Eetu oli jäänyt ja Eetu oli mennyt. En voinut jättää tätä tähän, pahimmassa tapauksessa en näkisi Eetua enää koskaan. Sen ajatteleminen sai minut lennähtämään sängyltä.
Kiiruhdin ulko-ovesta nopeasti ulos ja melkein juoksin pojan asunnon luokse. Päästyäni vihdoin perille, koputin ovea huohottaen. Lauri avasi oveen ja katsoi minuun kummastuneen näköisenä.
-Onks Eetu kotona?
Lauri oli hetken hiljaa, aivan kuin olisi miettinyt mitä vastaisi.
-Ööh, kuului pojan suusta.
-Nii onko Eetu kotona? toistin.
-On, Lauri sanoi.
-Eikun ei, Lauri sanoi nopeasti.
Kallistin päätäni.
-Eli on, huokaisin.
Eetu oli varmasti käskenyt tämän mennä avaamaan oven arvatessa minun olleen siellä. Ja käskenyt vielä valehdella. Lapsellista. Tungin sisään, eikä Lauri sanonut siihen mitään. Luultavasti lasta ei kiinnostanut muu kuin piirtäminen. Kävelin portaat ylös ja koputin Eetun oveen. En kuitenkaan jaksanut odottaa enempää, joten avasin oven auki ja astuin sisään. Sain kummastuneen katseen taas.
-@!#$ Lauri, Eetu kirosi.
-Niimpä niin. Eikö me voida nyt puhua tää juttu?
-Mitä tässä on puhumista.
-Mua oikeesti vaivaa tää.
-No puhu sitten.
Katsoin Eetua ja yritin tukehduttaa huokaukseni.
-Haluatko sä että mä lähden? Siis Pariisiin.
Poika oli hetken hiljaa.
-En kai.
-Et kai?! huudahdin.
-Eli sulle on ihan sama lähdenkö mä vai en, tuhahdin.
-Sä ymmärsit taas ihan väärin. Eetun huulille vaihtui vuorostaan virnistys ja poika selvästi pidätteli nauruaan. Ihmettelin pojan mielialanmuutoksia. Mitä hauskaa tässäkin nyt oli?
-Naiset… Eetu naurahti.
-Tässä ei oo mitään hauskaa, kivahdin.
-Okei, okei, Eetu sanoi ja lopetti nauramisensa.
-Tuu tänne, Eetu kehotti ja tämän ilmeen jälkeen en voinut jaloilleni mitään, jotka kantoivat minut tämän syliinsä.
Eetu halasi minua ja upotti huulensa kaulalleni. En voinut mitään huokaukselleni, joka tahtomatta karkasi huuliltani.
Kiedoin käsivarret pojan ympärille ja hivutin tämän paitaansa pois. Eetu yritti repiä paitaani pois päältäni.
-Pitääkö naisten ostaa aina näin vaikeita vaatteita? Eetu irvisti.
-Pitäiskö mun mielummin sit kulkea alasti?
-Kuulostaa paremmalta, Eetu kuiskasi käheästi ja sai vihdoin paidan pois päältäni. Suutelin poikaa intohimoisena ja tämä kaatoi minut tämän sängylleen. Halusin päästä mahdollisimman lähellä Eetua.
Ei mennyt kuin hetki kun molempien vaatteet olivat riuhdottu ja heitetty ympäri huonetta pitkin poikin. Eetun ollessa päälläni, lihaksikkaan vartalon kera, ja tämän huohottavan hengityksen tuntiessa rinnallani, en voinut edes ajatella Pariisiin lähtöä. Olikohan poika suunnitellut tämän kokonaan?

Makasin pojan vierellä hymyillen. Eetu oli luultavasti nukahtanut.
-Mä rakastan sua, kuiskasin pojan korvaan hiljaa.
Sanojen jälkeen, säpsähdin. Mitä olin oikein päästänyt suustani? Enhän minä rakastanut poikaa vielä, välitin siitä vain kamalasti, ja tämä oli minun pakkomielteeni. Vai rakastinko minä tosiaan?
-Mitä sä sanoitkaan? Eetu kääntyi minuun päin virnistäen.
-En mitään, ja tunsin punan kohoavan poskilleni.
-Sanoitpas.
-Empäs.
Eetu virnisti entistä leveämmin.
-Niin mäkin sua, se sanoi ja näykkäisi korvalehteäni hellästi.
Nyt viimeistään naamani oli aivan punainen, mutta olin sitäkin onnellisempi.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   22.5.10 17:05:39

Awww <3 IHUNAAA!!! <3

Lähettäjä: paistinpannupoika 
Päivämäärä:   22.5.10 20:46:31

aaww, ne lähtis kahestaa parisiin ps, laurinki vois ottaa´, säälittää se : ( (

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   22.5.10 21:12:25

Lähettäjä: paistinpannupoika
Päivämäärä: 22.5.10 20:46:31

aaww, ne lähtis kahestaa parisiin ps, laurinki vois ottaa´, säälittää se : ( (

Päivämäärä:   23.5.10 20:44:35

Ihana <33

Päivämäärä:   23.5.10 20:53:13

Höh, mulla ois teille pätkä, mutku tänne ei oo päässy pitkää aikaa ja nyt kun pääsin, niin en oo kotona! No ehkä tuun huomenna sitte laittaa teille sen jos kotiin oon menossa. :)

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   23.5.10 21:14:59

Okeij <3

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   23.5.10 21:28:28

SÖPÖVÄÄÄ!!!!<33 Mikä Eetulla on???? :(

Lähettäjä: jossu~ 
Päivämäärä:   23.5.10 21:45:36

Hei, mä oikeesti rakastan rakastan RAKASTAN tätä tarinaa! lupaathan jatkaa? en ooikeesti tiiä mitä tekisin ilman tätä. aina ku mul on huono päivä nii tää piristää! ja sit ku on omat suhteeet iha päi tiedätte kyllä mitä niii voi vaa upppoutuuu tähä!<3 toivottavasti jatkat kirjoittamista<3 ja virheitä en ole kovin paljoa huomannut, tai sitten olen ollut tarinan lumoissa ;)
henkilöitten kuvauksista sen verran että ne ovat todella hyvät, kun jättävät tilaa omalle mielikuvotukselle.:3
ilman eetun salaisuutta ja todella nopeasti vaihtuvia mielentiloja tarina ei olisi niin kiinostava. juoni on aivan loistava..;> sussa on kirjailijan ainesta enkä yhtään hämmästyisi jos tätä myytäisiis suomalaisessa kirjakaupassa;)
arvostan sitä kuinka pystyt kirjoittamaan pätkiä näin nopeasti ja vielä hyviä sellaisia.:)ja sitä arvostan myös että vaikka oma elämäsi olisi sotkussa pystyt silti kirjoittamaan :) <3<3<3

p.s itse on ole mikään hirmuisa heppafani mutt käyn sivuilla tämän tarinan takia!:) kylläkin hepat ovat todella suloisia<3

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   24.5.10 03:37:45

jatkoa<3 ihana.

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   24.5.10 10:14:24

Mä haluan että Ekku lähtee Pariisiin, muuten sitä harmittaa ku se ei käyttäny elämänsä tilaisuutta. Tietenkään mä en haluu et Eetu jää Suomeen ja kaikki menee perseelleen, mut sen saa ehkä jotenkin setvittyä myöhemmin.
Eniten mua tässä tarinassa säälittää Lauri :(

Päivämäärä:   24.5.10 14:52:38

Jossu~ : Aaw, kiitos tosi tosi paljon ihanasta kommentista!:)Ja lupaan kirjottaa tän tarinan loppuun, itseasissa oon kirjoittanut tälle jo lopetuksen koneelle (niitä on kyllä kaksi, koska en oo varma kumman pistän hehe) :D Hihi, joo kirjottaminen toimii vähän pakoreittinä todellisuudesta;)

Ja kiitos muutenkin kaikille!
Toivottavasti ette tapa mua tän pätkän takia, ja vähän arveluttaa tää, mutta ehkä uskallan pistää tän...

Eetu nousi nopeasti ylös sängyltään.
-Mikä sulle tuli? kysyin kohottaen kulmiani.
-Mennää.
-Minne?
Eetu ei vastannut, vaan alkoi etsiä vaatteitansa lattialta. Ihastelin pojan vartaloa, ja kaikkein mieluiten olisin vetänyt tämän vierelleni takaisin sänkyyn.
-Ulos.
-Nyt on yö, huomautin.
Eetu virnisti.
-Älä oo tylsä.
-Ehkä tylsä, mut mä oon järkevä.
Eetu naurahti.
-Pitääkö mun pukea sut? Eetu sanoi ja koukki vaatteitani lattialta.
-Taaaaai, itse asiassa, älä laita päälle mitään.
-Just, tuhahdin.
-Tai, laita ainakin paita, muuten kaikki kuolaa sun perääs.
-Tuskimpa muut on tähän aikaa ulkona.
-Ei sitä tiiä.
Naurahdin hiljaisesti ja puin nopeasti vähäiset vaatteeni päälle.
-Mennää sitten hiljaa, ettei herätetä Lauria, huomautin.
-Tuskin se vielä nukkuukaan.
-Kellohan on vaikka mitä?!
-Lauri on Lauri, eikä sille voi mitään.
Nyökkäsin, en nimittäin enää tiennyt mitä olisin sanonut. Seurasin poikaa rappuset alas, ja kukas muukaan keittiössä istui, kuin Lauri. Eetun tai Laurin äitiä en ollut nähnyt vähään aikaan, enkä uskaltanut edes kysyä. Lauri näytti niin taian omaiselta piirtäessään paperille viivoja.
-Me mennää ulos, Eetu huikkasi Laurille.
Lauri käänsi päänsä meihin päin, ei sanonut mitään, mutta nyökkäsi. Mieleni teki halata tätä, mutta en viitsinyt.
-Älä valvo myöhään, Eetu käski ja avasi ulko-oven tarttuen käteeni.
-Hyvää yötä Lauri, sanoin vielä, ennen kuin astuin Eetun kanssa ulos. Eetu katsoi minuun vähän kummastuneena, muttei sanonut kuitenkaan mitään.
-Sä saat mut tekemään kaikkea tyhmää, hymyilin pojalle kävellessämme pimeää katua pitkin.
-Ja sä saat mut ajattelemaan.
-Mitä?
Eetu virnisti ja veti minut halaukseen.
-Sähän oot ihan kylmä.
-Mm.
-Mikset sä heti sanonut?
Kohautin olkiani. Harmikseni Eetu kuitenkin irrotti otteensa minusta ja jatkoimme kävelyä. Eetu ojensi huppariansa minulle.
-En mä tarvii.
-Ota nyt.
-No ehkä tän kerran, virnistin ja tartuin pojan huppariin ja puin sen päälleni. Se oli lämmin ja se tuoksui Eetulta.
-Ei paska, Eetu sihahti.
-Mitä?
-Kato kuka tuolta tulee.
Voihkaisin, kun näin Jonin kävelevän meitä kohti. Jo kaukaanta näki, ettei tämä ollut selvin päin. Poika horjui puolelta toiselle.
-Täällä te vaa kuhertelette, Joni nauroi ivallisesti.
-Eetu, mennää, kehotin.
-Te ootte molemmat tiiättekö, te ootte molemmat ihan perseestä, Joni huusi.
-Joni, mikä sulle on tullu? Et sä ennen ollut tollanen, sanoin ja yritin saada tähän katsekontaktia mutta se oli vaikeaa.
-Et säkään ollu ennen Eetun kanssa. Mikä sulle on tullu?
Vilkaisin Eetuun, tämä kiristeli hampaitaan. Nielaisin.
-Mä rakastan Eetua, sanoin itsevarmasti.
Joni repesi nauramaan. Mietin, kuinka paljon poika oikein oli juonut.
-Siinä vasta vuosisadan rakkaustarina, Joni jatkoi nauramista.
-Sä petyt nimittäin kohta. Kohta sä jäät ihan yksin, kun sä tajuut mitä Eetu on tehnyt. Sen jälkeen sä et halua olla sen kanssa.
-Miten niin?
Joni vilkaisi Eetuun vihaisesti.
-Eiköhän sun ois parasta mennä kotiin, Eetu murahti Jonille.
-Ja selvittää pääs, ennen ku sä teet jotain, mitä sä kadut, Eetu jatkoi.
-En, nyt kun mä kerran pääsin alkuun.
-Eetu oli se, joka tappoi meidän molempien parhaan kaverin. Tajuutko sä, Eetu tappoi sen parhaankaverinsa!
Ei mennyt sekuntiakaan, kun Eetu oli Jonin kurkussa ja lämäytti tätä kovalla nyrkillään naamaan. Joni yritti antaa takaisin, mutta Eetu oli vahvempi.
-Eetu lopeta! kiljuin.
Kukaan ei kuunnellut minua.
-Eetu, karjaisin.
Poika irrottautui vastahakoisesti Jonista. Näin Jonin pitelevän nenäänsä, joka vuoti verta.
-Eetu, se mitä Joni sano, onko se totta?
Eetu oli vain hiljaa, ei vastannut, eikä edes katsonut minuun. Tunsin kyyneleiden olevan lähellä.
-Eetu… Sano ettei se ole totta, sano! kiljuin.
Eetu ei vastannut, vaan lähti kävelemään kotiinsa päin.
-Luuseri, Joni tuhahti.
Juoksin Eetun nopeasti kiinni ja pysäytin tämän.
-Vastaa, huudahdin!
-Ekku… Se mitä tapahtu, se oli vahinko, Eetu sanoi. Hetken jo luulin tämän purskahtavan itkuun.
-Vahinko?
-Me, me oltiin kalliolla, ja mä horjahdin. Mä horjahdin sitä päin, ja se, se tippui sieltä kalliolta alas.
Nieleskelin. Luulin, etten pystynyt hengittämään. En tiennyt mitä ajatella.
-Mä en ois halunnut kertoo tästä sulle.
-Eetu…
-Mä tiiän mitä sä aiot sanoa.
-Aijaa?
-Me tarvitaan molemmat aikaa.
Todellakin aikaa. Mutta oliko sitä tarpeeksi? Henkäisin hiljaa, mutta eihän se ollut Eetun vika, jos tämä tosiaan oli horjahtanut. Eihän poika ollut tehnyt silloin mitään väärää? Toisaalta, en tiennyt enää edes mitä uskoa. En tiennyt mitä sanoa, mitä tehdä, ja kaikkein mieluiten olisin juossut pois paikalta. Olin kuullut jo ihan liikaa.

Päivämäärä:   24.5.10 15:06:23

eei se oli vahinko! :--( no ei se mitn, vahinkoja sattuu :DD

Lähettäjä: -: 
Päivämäärä:   24.5.10 16:31:41

jatkuu :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   24.5.10 17:14:39

-Ekku… Se mitä tapahtu, se oli vahinko

SE TASAN TARKKAAN PUHUI TÄSSÄ KOHDASSA TÄYSIN TOTTA.

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   24.5.10 17:33:28

Lisette.// Jos siis oot koko tarinan loppuun kirjottanu (etkä vaan vikaa pätkää) ni voit postata kaaaaiken tänne heti :--D

Lähettäjä: Sideways 
Päivämäärä:   24.5.10 18:10:30

Noni, asia 1 Joni voi painua hevonvíttuun , 2 Ekku ei saa suuttua ja häipyä pariisiin, KIITOS ! Ja jatkoa ;D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   24.5.10 18:12:35

Lähettäjä: Sideways
Päivämäärä: 24.5.10 18:10:30

Noni, asia 1 Joni voi painua hevonvíttuun , 2 Ekku ei saa suuttua ja häipyä pariisiin, KIITOS ! Ja jatkoa ;D

Päivämäärä:   24.5.10 19:22:39

Lähettäjä: Figaron_haamu
Päivämäärä: 24.5.10 17:33:28

Lisette.// Jos siis oot koko tarinan loppuun kirjottanu (etkä vaan vikaa pätkää) ni voit postata kaaaaiken tänne heti :--D

Ja oli HYVÄ PÄTKÄ itse asias loistava! :D

Lähettäjä: ssfä 
Päivämäärä:   24.5.10 21:53:44

Ää äkiiikä jatkoo!

Lähettäjä: klobb 
Päivämäärä:   24.5.10 22:08:17

luin tän päivän aikana koko tarinan alusta asti ja tä on ihan mahtava!! Lovetan tätä iha kybäl ;) <3 nam, äkkiä jatkoa! Tää eteneeki tosi hyvin enkä kauheest ainaka löydä mitää virheitä =)

Päivämäärä:   24.5.10 22:51:05

kiitos kaikille taas kommenteista:')
Ja siis oon kirjottanu vaan ton loppupätkän, en loppuun tätä tarinaa.
Sanokaa mulle, että jokin muu vihaa sitä, miten todellisuudessa ihmissuhteet on niin vaikeita arrhh =( Ja niitten loputtua, tuntuu kun jumittaisi vain paikallaaan möh :< Hehe tästä tulee mulle kohta jokin virallinen purkautumispaikka :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   24.5.10 22:55:56

Täällä on oikeesti helppo purkautua! Purkaudu vaan meille :3

Päivämäärä:   25.5.10 14:59:46

täysin SAMAT sävelet Sideways:in kanssa! Ekku ei saa tosiaan lähtee sinne pariisiin!

EETU ON NIIIIIIN IHANA!<3

Lähettäjä: jossu~ 
Päivämäärä:   25.5.10 16:21:38

Kuules Lisette, mulla ainaki on ihmissuhteet niin pahassa jamassa ku voi vaa olla. Mut kaikki ne sotkut on ajallaan selvinny ja toivon et nääki nytte.=)
Jaksamisia:3puss*

Päivämäärä:   25.5.10 17:50:26

Ootte ihania! <3
Ja jossu~ : Höh, toivottavasti saat ne kuntoon ja kiitos, jaksamisia sullekkin=)

Oli kulunut jo viikko, siitä kun olin viimeksi nähnyt Eetun. Vaikka en halunnut myöntää, minulla oli ikävä poikaa. Olin silti saanut tehtyä vaikean päätöksen, mutta olin siitä jo varma. Otin puhelimen käteeni ja tunsin, kuinka käteni tärisivät. Näppäilin numeron, joka minulle oli annettu ja siten ohjattu soittamaan sinne tiettyyn päivämäärään mennessä. Puhelin kerkesi piipata pari kertaa.
-Haloo, kuulin langalta valmentajani äänen.
-Moi, Eerika täällä.
-Mä oon nyt tehny päätöksen ja … Olen päättänyt lähteä sinne.
-Hienoa, kuului iloinen miesääni langalta.
-Mä ilmoitan nyt sinne sinun päätöksesi ja tulosi.
-Hyvä. Tota, millon se lähtö olikaan?
-Tasan kuukauden päästä.
Henkäisin. Onneksi ei sentään heti, vaikka ilmoittautumisaika päättyikin tänään.
-Okei, yritin vastata normaalilla äänellä.
-Siellä tulee olemaan rankkaa, muista se. Mutta sä pärjäät kyllä.
En vastannut mitään, nyökyttelin itsekseni, vaikka tiesin, ettei tämä sitä näkisi tai kuulisi.
-No näkemiin siksi aikaan.
-Näkemiin, sanoin ja suljin puhelimen.

Istuin jo vähän nuhruuntuneelle sohvalleni ja vedin uudestaan henkeä. Nyt se oli sitten tehty. Havahduin ovikellon soittoon ja ihmettelin kuka ihme siellä oli. Avasin oven ja näin Eetun kasvot.
-Sä tulit, sanoin hiljaisella äänellä.
Poika nyökkäsi.
-Mulla on ollu sua ikävä, kuiskasin.
Eetu ei vastannut mitään, virnisti vain. Kohotin kulmiani. Eetu oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
-No oliko sulla asiaa vai miks sä tulit?
-Mä aattelin et sä ilahtuisit, jos mä tulisin.
-Eikö meijän pitäis puhua?
-No niin kai. Musta vaan tuntuu, että tästä kehittyy taas joku riita, Eetu huokaisi.
-Mitä sä haluat musta? kysyin ja katsoin poikaa suoraan silmiin. Eetu veti minut suudelmaan ja jos poika ei olisi pitänyt minusta kiinni, olisin luultavasti pyörtynyt maahan. Poika kieputteli sormensa ympärilleni pitkiä, vaaleita hiuksiani. Rakastin noita kalpeita kasvoja, tuuheita kulmakarvoja, tummia silmiä ja tummaa tukkaa. Rakastin koko poikaa, vaikka se oli vaikea myöntää. Olin päästänyt tunteeni aivan liian pitkälle, ja tiesin satuttavani itseäni, kun lähtisin Pariisiin. Mutta, oikea rakkaushan odotti, eikö se niin mennyt. Enhän minä sinne jäisi, eriasia olisi se, jaksaisiko Eetu odottaa. Mikä minäkään olin sitä vaatimaan, en mikään, tiesin sen kyllä.
-Pelkästään sut, poika kuiskasi käheän seksikkäästi korvaani.
-Entä sä? Ootko sä tehny jo päätöksen, tämä jatkoi.
-Mistä?
-Hölmö. Ootko sä lähössä Pariisiin?
-Nii, siitä mun pitikin puhua, sanoin ja yskäisin.
Tunsin Eetun vähän jännittyvän. Silmiini pisti pojan kaulaan tiukasti kiedottu huivi.
-Miks sulla on huivi kaulassa… Nyt on kesä, naurahdin.
Eetu meni vaikeaksi ja irrottautui minusta vähän. Koko pojan olemus sai epäilykseni nousemaan. Hetken mielijohteesta repäisin huivin pojan kaulasta ja haukoin hiljaa henkeä. Pojan kaula oli täynnä fritsuja, eivätkä ne varmasti olleet minun tekemiäni. Mieleni teki huutaa. Poika oli sittenkin pettänyt minua, vaikka kaiken jälkeen yritin luottaa tähän. Hemmetin rakkaus, kirosin.
-Häivy mun talosta, kiljahdin.
-Ekku, anna mun selittää, Eetu yritti.
-Mä en kaipaa sun selityksiä enää.
-Ek..
-Anna olla ja häivy!
-@!#$ te kaikki naiset ootte niin yliherkkiä tunteilijoita, Eetu murahti.
-Joo niin ollaakin. Onneks sun ei tarvi katella mun naamaa enää, mä lähen Pariisiin, toivottavasti en palaa enää koskaa takas.
Eetun ilme oli näkemisen arvoinen.
-Ekku, älä oo lapsellinen, Eetu murahti.
-Mä oon tosissani.
-Miten nii? Et sitten viittiny mulle ilmottaa!
-Justhan mä sanoin. Mä lähen Pariisiin. Kuulitsä? Mä lähen Pariisiin, jää sä tänne nussimaan sun pikkuhuorias!

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   25.5.10 19:14:22

Blöh. Nyt tää on silti se klisee et toi fritsujuttu ei ollukkaa mitään tai "Se oli mun elämän pahin virhe, anna kulta anteeks, mä rakastan sua!"

Päivämäärä:   25.5.10 20:12:40

Figaron_haamu : No voin kertoa, ettei siinä ihan noin käy, jos sitä pelkäät. :D

Aaaapua, enää kolme pätkää tulossa!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.5.10 21:18:25

Onnellinen loppu sit, joohan?

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   25.5.10 23:04:15

Lisette.// Hienoahienoa! :)

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   25.5.10 23:45:24

3? o.O hui kamala ku vähä ): no päätä onnellisesti tää<3:D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   26.5.10 00:52:44

Lähettäjä: eveee
Päivämäärä: 25.5.10 23:45:24

3? o.O hui kamala ku vähä ): no päätä onnellisesti tää<3:D

^^

Päivämäärä:   26.5.10 07:29:23

HIEEENO! Niinku aina <3 ;) Jatkappa pian :D

Lähettäjä: Uno 
Päivämäärä:   26.5.10 11:41:24

Lisette oot aivan ihanan aktiivinen tän tarinan kanssa! Loppupätkät pianpianpian :)

Ja tietysti kiiitos superhyvästä tarina. Olet muuten parantanut kirjoitustyyliäsi hirveästi sitten aloituspätkien!

Päivämäärä:   26.5.10 13:24:22

yäähh, no päätä onnellisesti ! :pp

Lähettäjä: RaatoO 
Päivämäärä:   26.5.10 15:11:45

Lähettäjä: Uno
Päivämäärä: 26.5.10 11:41:24

Lisette oot aivan ihanan aktiivinen tän tarinan kanssa! Loppupätkät pianpianpian :)

Ja tietysti kiiitos superhyvästä tarina. Olet muuten parantanut kirjoitustyyliäsi hirveästi sitten aloituspätkien!

Päivämäärä:   26.5.10 15:45:01

EIIIII! Hélvetti kun toi Ekku EI saa lähteä minnekkään pariisiin ! Kiitos ja jatkoa <3

Päivämäärä:   26.5.10 16:30:10

Lähettäjä: Sideways
Päivämäärä: 26.5.10 15:45:01

EIIIII! Hélvetti kun toi Ekku EI saa lähteä minnekkään pariisiin ! Kiitos ja jatkoa <3

^^ Nimenomaan ja sit Eetu hakee sen pois.

Mutta toisaalta surullinen loppu olis kiva. Tai sillain et Ekku lähtee Pariisiin ja näkee Eetun yhtenä päivänä joskus 10 vuoden päästä yms. <3

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   26.5.10 17:18:15

Mietin kans et tavallaan surullinen loppu/sellanen loppu missä noi ei elä yhdessä loppuelämäänsä ois kiva, mut toisaalta oon niin romantikko että mun on pakko saada kaikille romansseille onnellinen loppu.

Päivämäärä:   26.5.10 17:54:33

Kiitos taas kaikille. :)

Eetu pysähtyi ja tuijotti minua. Ehkä hieman järkyttyneenä, jos en kuvitellut.
-Ekku, me oltiin sängyssä vaan kerran.
Suuni loksahti auki.
-Ai, te olitte sängyssäkin! Se tästä vielä puuttui.
-Miks sä mesoot tästä, kun se ei merkinny mulle muuta ku seksiä, Eetu tuhahti.
-Pelkkää seksiä? Sitäkö mä oon sulle myös? Pelkkää seksiä, kivahdin.
-En mä sanonu mitään tollasta.
Molemmat meistä alkoivat turhautua.
-Häivy mun kämpästä, sähähdin.
Eetu ei totellut vaan tuli vierelleni ja laski kätensä olkapäälleni. Repäisin sen pois. Ennen kuin kerkesin tehdä mitään, Eetu painoi kuuman suudelman huulilleni. En voinut sille mitään, mutta jopa tässä tilassa perhoset lentelivät vatsassani, ja kehoni täyttyi tyytyväisyydestä. Se tunne oli kuitenkin hetkessä ohi.
-Nää ei oo viimiset hyvästit, Eetu sanoi ja virnisti loppuun. Kohotin kättäni ja Eetun hymy kaikkosi pois tämän kasvoilta.
-Piä huolta itestäs, äläkä tee mitään tyhmää, Eetu sanoi ennen kuin katosi ovestani ulos. Heti sen jälkeen romahdin, kyyneleet tulvivat silmistäni. Olin itkenyt ihan liikaa viimeaikoina. Kaikki yhden pojan takia. Yritin etsiä lohtua, mutta en löytänyt sitä. Kaikki tuntui olevan turhaa ja hukkaan heitettyä.

Yritin istua paikoillaan penkillä samalla kuin Sara selitti uudesta miehestään minulle tarinaansa. Nyökyttelin ja yritin näyttää kiinnostuneelta, en tainnut onnistua siinä kovinkaan hyvin.
-Sua ei taida kiinnostaa? Sara huokaisi ja katsoi silmiini.
-Tottakai mua kiinnostaa, väitin.
-Ekku, oikeesti, mikä sua vaivaa?
Mietin mielessäni kaksi kertaa, miksi olin suostunut näkemään tyttöä. Oloni ei helpottunut yhtään.
-Me erottiin sitten lopullisesti, ainakin, jos se on musta kyse.
-Ei kai? Sara huudahti ylidramaattisesti. Sara ryntäsi halaamaan mua, ja se tuntui hyvältä.
-Kyllä se siitä, ihan totta, sä löydät paremmankin.
-Niin kai.
-Saanko mä kysyä miks? Ai sen Pariisin takia?
-No kai osittain senkin, mut, mut, Eetu petti mua, sanoin ja sanat satuttivat minua vieläkin.
-Se saamarin sika! Sara kivahti.
-Nii…
-Mut mun tulee sua iso ikävä, Sara sanoi ja näin tytön silmien kimaltelevan märästä.
-Mut, onneks me nähään vielä, sanoin ja halasin tyttöä.
Täytyi myöntää, että olin pelannut kieltämättä korttini väärin. Saraa, jonka olin seurustelun jälkeen usein hylännyt, oli ystävä, joka oli pysynyt tukenani kaikesta huolimatta. Toisin, kuin esim. Joni. Joni, joka ei suostuisi kuuntelemaan ainuttakaan Eetu murhettani.
-Ellei sulla oo niin hauskaa, että sä haluat jäädä sinne, Sara sanoi madaltaen ääntään.
-En mä silti aio unohtaa mun elämää täällä, naurahdin hiljaisesti, vaikka asia ei hauska ollutkaan.
-Lupaatko?
-Tietty, hymyilin.
Sara hörppi kahviaan ja katselin tytön kauniita kasvoja. En unohtaisi varmasti Saraa koskaan. Arvostin tämän piirrettä olla hyvä kaikille.
-Ekku, tuolla se on, Sara kuiskasi ja osoitti päällään oikealle. Tutun näköinen mies käveli meitä päin. Hetken mietittyäni tajusin sen olevan Alex. En ollut tainnut kuunnella Saraa kovinkaan hyvin, moitin itseäni äänettömästi. Mahassani kipristeli, muistellen sitä yhtä iltaa tämän kanssa. Tai oikeastaan yötä. Mutta mitä lähemmäs tämä tuli, sitä varmempi olin, että se oli ollut täysin viatonta.
-Moi, Alex henkäisi.
-Moi, Sara hymyili.
-Moi, vastailin.
-Hei, sut mä muistankin, Alex naurahti istuen Saran viereen.
-Joo niin mäkin sut, naurahdin.
Näin selvästi miten Alex yritti hamuilla huulillaan Saran huulia, mutta Sara työnsi tätä varovaisesti pois.
-Ei tässä, Ekku on just eronnut, Sara totesi ja katsoi minuun päin. Alexin pää kääntyi myös minuun päin, ja tämän kasvoilleen ilmestyi säälivä ilme.
-Sori, mä en tienny, Alex sanoi anteeksi pyytävällä äänellä.
-Hei, ei teidän nyt mun takia, kyllä mä pärjään, yritin naurahtaa, mutta se kuulosti enemmänkin tukahdutulta tuskanhuudolta. Sara ja Alex katsoivat merkitsevästi toisiaan ja pyörittelivät surullisesti päitään.

Myöhemmin illalla istuin yksin kotona. Laitoin radion päälle saatavaksi muuta ajateltavaa. Tuhahdin kuunnellessani laulun sanoja ’’And the good girls are home with broken hearts’’. Suljin nopeasti radion ja laskin pääni syliini haudaten kasvoni. Suljin silmäni ja yritin unohtaa.

Päivämäärä:   26.5.10 19:48:30

Niiiiin ihana tarina <3 Oot mahtava kirjottaja, eikä virheitä löydy. Pistä vikat pätkät jo tänään! Pliiz..

Päivämäärä:   26.5.10 20:05:27

Oi, awww, omg, jneeee.. On niin parass <3 Jatkoa pian ;)

Päivämäärä:   26.5.10 20:11:21

Voii raukka Ekku! :/ Eetu ja Ekku takas yhteen..:)#><33

Lähettäjä: fani:) 
Päivämäärä:   26.5.10 22:06:43

jatkuu :DD

Päivämäärä:   26.5.10 22:57:34

Jatkan huomenna, mahollisesti pistän molemmat pätkät jo! :) Tai, siis pistän varmaankin. Ette usko miten näitä kommentteja on kiva lukea, saa hymyn huulille päivänä kuin päivänä, ootte ihan parhaita. Ja piti sanoa, että alotan luultavasti uuden tarinan tämän jälkeen=)

Päivämäärä:   27.5.10 07:09:11

Siis laitat tänää vikat pätkät vai? Nyyh, tulee ikävä tätä, mut kerrot sitte uuden tarinas nimen! Jookoss?

Lähettäjä: Uno 
Päivämäärä:   27.5.10 19:23:01

tarinan vikat pätkät tänne kiitos <3

tää on ihana :)

Päivämäärä:   27.5.10 20:04:03

Jeii!! Tänään tulee jatkoa.

Päivämäärä:   27.5.10 21:26:58

Mä oikeesti kärsin jos Ekku lähtee sinne Pariisiin ! Taii sitten en, jos mä varastaisin Eetun sillä välin, MUAAAHHAA !

Päivämäärä:   27.5.10 22:38:36

Hups, mä pistän huomenna vikan pätkän vasta, koska sitä pitää vähän korjailla, koska en oo siihen ihan tyytyväinen. Mutta tässä nyt tokaviiminen pätkä!

Seuraavat viikot olin viihtynyt yksin. Tai viihtynyt ja viihtynyt. Tai, olihan Sara käynyt täällä useampaankin otteeseen, josta olin iloinen. Tytön iloisuus tarttui minuun edes hetkeksi ja sai Pariisin kuulostamaan oikealta vaihtoehdolta. Ja niinhän se olikin, jokin silti mätti ja pahasti. Olin pakannut kaiken jo valmiiksi ja matkalaukut odottivat eteisessä huomista. Huokaisin, aika oli mennyt nopeasti. Havahduin kännykkäni soittoääneen ja otin sen nopeasti käteeni.
-Haloo, vastasin.
-Sara täällä, käykö et me nähtäisi vielä tänään?
-Tietty.
-Okei, hyvä!
-Missä me nähään?
-Nähää vaikka ostarin eessä puolen tunnin päästä, ok?
-Okei, moi.
-Moi.

Kävellessäni ostarille päin näin Saran hymyilevät kasvot jo pitkälle. En voinut olla hymyilemättä.
-Moi, Sara hihkaisi ja halasi minua pitkään.
-Moi, hymähdin.
-Minn…
-Me mennään leffaan, Sara sanoi hymyillen, ennen kuin kerkesin edes kysyä kysymystäni loppuun.
-Hyvä idea, sanoin ja vilkuilin ympärilleni.
-Ketä sä etit?
-En ketää.
Sara huokaisi pitkään.
-Kuules Ekku, musta tuntuu, että sun kannattaa puhua tänään Eetun kanssa.
-Meillä ei oo mitään puhuttavaa, sanoin ja tunsin kuinka koko mieleni täyttyi katkeruudesta.
-Usko mua, sua helpottaa jos sä saat puhuttua sille, Sara sanoi ja puristi hellästi kättäni. Kohautin olkiani. Pahimmassa tapauksessa yllättäisin pojan vain panemasta muita muijia.
-Eikai se leffa ole muuten mikään kauhu?
-Ei, joku rakkaus, Sara hymyili.
Nielaisin, sehän tästä vielä puuttuikin. Tyttö taisi huomata ilmeeni, koska avasi suunsa.
-Vai, haluatko sä mennä kattomaan jotain muuta?
-Ei, tää käy ihan hyvin, valehtelin.
Sara nyökkäsi vähän epäilevän näköisenä.

Puolessa välissä elokuvaa mieleni teki huutaa, kiljua ja viskata popcornit lattialle. Elokuva oli täynnä kliseisiä kohtauksia, jota tosielämässä ei tapahtunut. Elokuvissa elämä oli täydellistä, kiihkeät suudelmat vesisateessa, rakastelu kielletyssä paikassa ja jäätelön syönti samasta lusikasta. Elokuvat saivat rakkauden kuulostamaan ihanalta – jota se ei harmikseni aina ollut. Karuimmat totuudet olivat jätetty kertomatta ja ihmiset saivat helposti rakkaudesta väärän käsityksen. Niin minäkin olin joskus saanut. En ollut varma vieläkään, tiesinkö, mitä rakkaus todella oli. En voinut uskoa, että se satuttaisi, raastaisi niinkin paljon ihmistä. Hyvinä aikoina se kuitenkin sai tuntemaan olevan aivan erityinen ihminen. Ihminen, jota joku tarvitsi. Sitähän jokainen ihminen halusi, ainakin luultavasti.

Kun elokuvanlopputekstit tulivat, huokaisin helpotuksesta, vihdoinkin.
-No tosta ei kyllä romantiikkaa puuttunut, Sara naurahti.
-Ei tosiaan.
-Oli se silti ihan hyvä, Sara sanoi.
-Niin kai.
Käveltiin leffasalista ulkoilmaan, ja vaikka päivä oli muuttunut illaksi, oli lämmin.
-Nää on sitten hyvästit, Sara sanoi surullisen kuuloisena.
Halasin Saraa ja rutistin tyttöä kunnolla, ties koska seuraavan kerran näkisin tämän.
-Mä vihaan hyvästejä, totesin tytölle.
Saran silmät kostuivat hiljalleen kyynelistä. Hän kuitenkin pyyhki ne nopeasti pois kauniilta kasvoiltaan.
-Mä myös.
-Hei älä itke, tai mä alan myös itkemään, ja sitä mä oon tehnyt jo ihan liikaa.
-Lupaa pitää yhteyttä, Sara käski.
-Tietty. Jos sä lupaat pitää mut ajan tasalla kaikista juoruista, naurahdin.
-Sovittu!
-Miten sulla muuten menee Alexin kanssa? Seurusteletteko te? kysyin virnistäen.
-Me ei taideta olla ihan samalla aaltopituudella, Sara huokaisi hiljaa.
-Höh.
-No, sellasta sattuu.
-Mut mun pitää mennä, äiti kaipailee.
-Joo. Toivottavast me nähää pian, sanoin ja tarkoitin sitä todella.
-Niimpä, mun tulee ikävä.
-Mullakin, mut heippa, sanoin.
-Moro, ja pidä huolta itestäs! Sara käski ja lähti kävelemään kotiinsa päin. Jäin nyökkäilemään yksin pimeälle kadulle. Huokaisin, enää pitäisi hoitaa yksi asia, joka vaivasi minua vieläkin. Nimittäin Eetu.

Matka Eetun talolle oli kamala, meinasin kääntyä monesti takaisin, mutta jokin veti minut kuitenkin tämän pihalle asti. Toiseksi, en tiennyt miten tämä suhtautuisi minuun. Tai jos Eetulla olisikin seuraa. Ja kolmanneksi, kello oli jo paljon, ja toivoin, ettei tämän äiti olisi kotona. Astelin tämän pihalle varovaisin askelin ja melkein säikähdin, kun näin Eetun hääräävän moponsa kimpussa. Poika äkkäsi minut nopeasti ja tuijotti minua pitkään.
-Moi, ähkäisin hiljaisella äänellä.
-Mitä sä täällä? Eetu kysyi.
-Mä halusin, mä halusin vaan tulla hyvästelemään.
-Sä oot siis lähössä tosissaan?
Nyökkäsin. Jopa poikaan katsominen teki pahaa, ja minua kuvotti ajatus tämä toisen kanssa sängyssä.
-Tuu tänne, Eetu sanoi ja levitti käsiänsä.
Kiiruhdin pojan lämpimään syliin, ja vaikka se kuinka väärin olikin, minun oli hyvä olla. Tunsin Eetun kuuman hengityksen niskassani ja kovensin otettani pojasta.
-Ekku, sori kaikesta. Annatko sä anteeks?
-Vaikka mä antaisin anteeks, ei se muuttaisi kuitenkaan mitään, huokaisin.
Eetu kosketti kylmällä sormellaan poskeani hellästi.
-Niin kai sitten.
-Mä luulin, ettet sä puhuisi mulle enää koskaa, Eetu sanoi ja virnisti kapeasti.
-Niin mäkin luulin.
-Varokki löytämästä mitään Pariisihinttiä, Eetu murahti korvaani.
En voinut olla naurahtamatta.
-Mä etin sielä mulle oivan aviomiehen, sanoin virnistäen.
-Vai aviomiehen, Eetu tuhahti ja painoi vaativan suudelman huulilleni.
-Eetu, älä, sanoin ja irrottauduin. Vaikka sitä viimeiseksi olisin halunnut, mutta se oli vain minun parhaakseni. Kohta minun pitäisi oppia unohtamaan tuo niinkin kummallinen olento, kuin Eetu.
-Mun pitää mennä, sanoin.
-Kai sä soitat, tai jotain.
-Ehkä. Joskus, sanoin ja väänsin hymyn kasvoilleni.
-Mun tulee sua ikävä, sanoin niin hiljaisella äänellä, että Eetu tuskin kuuli.
-Ja Lauria myös.
Seuraavat askeleet olivat varmasti elämän vaikeimmat. Kävely Eetun luota tuntui niin raskaalta, että luulin kaatuvani maahan. Tuntui kamalalta kävellä ihmisen elämästä pois noin vain, varsinkaan ihmisen, jota rakasti. Mutta minua odottivat toiset suunnitelmat, jossain vähän kauempana. Luultavasti aivan toinen tulevaisuuskin.
-Niin munkin sua, Eetu sanoi vielä.
-Ja mä oikeesti tarkotan sitä, Eetun sanat kaikuivat hiljaisella pihalla.
Jokin yritti käännyttää minut takaisin pojan syliin, mutta sain hillittyä itseni ja jatkoin päättäväisin askelin pojan pihasta pois.

Päivämäärä:   28.5.10 06:50:49

Oiii <3 Ihana pätkä, meinas itteäki alkaa itkettää ! Odotan vikaa pätkää, siis en sillä et jee vika, vaan et huii ku jännää ;) Kyl sä tajuut! Mut oli kuule ihan HUIPPUPÄTKÄ! :D

Päivämäärä:   28.5.10 10:36:58

Ihana pätkä :)<3 Jatkoa vaan!

Päivämäärä:   28.5.10 15:12:28

Tänään tulee vika!

Päivämäärä:   28.5.10 16:10:56

:::: ))) en malta oottaa!!

Lähettäjä: ~jossu 
Päivämäärä:   28.5.10 19:06:33

Lähettäjä: fani:)
Päivämäärä: 28.5.10 16:10:56

:::: ))) en malta oottaa!!

^ EN MÄKÄÄ!<3,mut toisaalta surku ku on vipa. nyyh ;<

Lähettäjä: uutta 
Päivämäärä:   28.5.10 21:34:01

jatkooooa

Päivämäärä:   28.5.10 22:12:29

Oiiivoii... Toivottavasti ette tapa mua tän pätkän jälkeen, joten sanon, että ei kannata lukea, jos yhtään epäilee!
Mutta tässä vika pätkä ja ilmoittelen uuden tarinan nimeä, sitten kun siitä varmistun. =)

Istuin lentokentän penkillä vähänväliä huokaillen. Olin tosiaan lähtenyt. Kuuntelin sivukorvalla kuulutuksia ja katselin kelloa. Lentoon olisi vielä tunti aikaa. Ihmisiä ramppasi ohitseni isojen matkalaukkujen kera, jotkut iloisena, jotkut murtuneina. Jokaisella näistä ihmisistä olisi varmasti eri tarina.
Eetu oli asia, jota en saanut pois mielestäni. Tuntui väärältä jättää poika tänne. En tiennyt mikä oli oikein ja mikä ei. Viimepäivien aikana olin kadottanut itseni kokonaan ja sen löytämiseen tarvittaisiin pitkä aika. Muistlelin pieni hymy suussa Eetun hölmöilyjä ja hetkiä, jolloin halusin pysäyttää ajan. Ne olivat juuri sellaisia, joita jokainen ihminen halusi kokea edes kerran elämässä. Hymyni ei laantunut edes huonoimpia muistoja muistellessa, jolloin olin itkenyt ja huutanut tälle kurkkusuorana. Harmikseni poika ei ottanut minua aina tosissaan vaan pisti leikiksi ja nauroi. Toivoin sisimmässäni, että tapaisimme vielä Eetun kanssa. Kuka tietää, ehkä hän oli juuri se, joka kuului tulevaisuuteni. Ja jos oli, tiesin, ettei yhdestäkään päivästä tulisi koskaan tylsä. Mutta sitä ennen minun piti antaa aikaa itselleni, harrastukselleni ja anteeksiannolle. Kolmas niistä kuulosti vaikealta, mutta jos jotain oikeasti rakasti, se ei ollut mahdotonta.

Aika mennyt nopeasti ja olin raahaamassa matkalaukkuani kohti terminaalia. Havahduin puhelimeni soittoääneen ja ihmettelin, kuka soittaisi minulle nyt.
-Haloo?
-Ekku! kuului Saran hätäinen ääni linjalta.
-Hei, käykö jos mä soitan myöhemmin mä oon just menoss...
-Ei! Kuuntele! Eetu ajo sen mopolla jotain autoa päin ja se on nyt sair...
-Mitä? kiljahdin.
Tunsin kuinka kylmä tunne ajautui koko vartaloni läpi.
-Onks Eetu... kuollut? sanat tuntuivat kamalilta, ja en todellakaan ollut kuvitellut joutuvani sanomaan noita sanoja.
-Se on nyt tajuton ja sen tilanne on tosi vakava.
Tunsin, kuina kyynelet purkautuivat silmistäni ja puhelin tipahti lattialle. Tunsin ihmisten katseet minussa, mutta en välittänyt. Minun oli pakko päästä nopeasti sairaalaan.

Istuin sairaalassa odotuspenkillä tuijottaen eteenpäin. Sara istui vierelläni aina välillä sanoen jotain rauhoittavaa. Sanat eivät kuitenkaan lohduttaneet minua. Pitkän odottelun jälkeen kuitenkin valkoisiin pukeutunut nainen tuli luoksemme. Yritin arvuutella ilmeestä, oliko Eetu kunnossa. Valitettavasti se ei kertonut. Hypähdin penkiltä ja melkein juoksin tämän luokse.
-No mikä tilanne on? kysyin malttamattomana. Sara tuli perässä luokseni ja puristi kättäni.
-Olen pahoillani, mutta tilanne on erittäin vakava. Hän kyllä heräilee vähän väliä, mutta on vielä ihan sekaisin.
-Selviääkö Eetu?
-No... Sanotaan nyt vaikka, että mikään ei ole mahdotonta.
Nielaisin ja luulin sekoavani. Lääkäri oli aukaisemassa uusiksi suutansa, mutta olin kuullut jo tarpeeksi.
-Missä Eetu on? Mä haluan nähdä sen, HETI, sanoin ja painoitin vihaisesti viimeistä sanaa. Lääkäri mietti hetken ja kohautti sitten olkiaan.
-Vierailuaika on 15 minuuttia.
-Haluatko sä mut mukaan? Sara kysyi.
-Oota sä täällä, pyysin.
Sara nyökkäsi ja istui tutuksi tulleelle penkille. Seurasin valkotakkista naista ja tunsin, kuinka jännittynyt olinkaan. Melkein kiljaisin, kun näin pojan makaavan valkoisella sängyllä. Ruhjeilta ei oltu säästytty. Eetun silmät olivat visusti kiinni. Lääkäri poistui hiljaisesti huoneesta ja istahdin penkille Eetun sängyn viereen. Kosketin käsi täristen tämän kättään.
-Oo kiltti ja herää Eetu, pyysin.
Poika ei kuitenkaan herännyt. Tämä näytti niin onnettomalta siinä sängyllä makaessaan. Purskahdin itkuun painaen pääni tämän viereensä. Oliko tämä nyt todella tässä?
-Ekku, kuulin hiljaisen äänen.
Säpsähdin nopeasti ylös ja katsahdin Eetua. Pojan silmät olivat auki ja tämä tuijotti minua.
-Eetu, sanoin ja yritin pyyhkiä kyyneleitä poskiltani.
Eetu ei sanonnut mitään, tuijotti vain. Otin pojan käden hellästi omaani ja purisitin sitä, aivan niinkuin tämä oli tehnyt silloin, kun minä olin pelännyt, tai oli vaikeaa.
-Sun piti olla Pariisissa, poika sanoi ja puhe oli epäselvää ja sekavan kuuloista.
-Anna sen Pariisin olla, mä oon nyt tässä, sanoin ja tiukensin otettani tämän kädestä. Varoin kuitenkin puristamasta liian kovaa, sillä pelkäsin, että tämä katoaisi hetkellä millä hyvänsä minusta. Eetu yritti tavoitella hymyä kasvoilleen.
-Ei tässä ihan näin pitänyt käydä, Eetu sanoi ähkäisten.
-Sattuuko sua?
Eetu nyökkäsi.
-Kutsunko mä lääkärin? kysyin hädissäni.
Poika pyöritti päätänsä.
-Mä haluun, että sä menet Pariisiin. Toteuta sun unelmas ja tee itestäs onnellinen. Lupaatko?
-Mä en oo menossa minnekkään. Eetu, ethän sä jätä mua, ethän? vaadin, enemmänkin kuin kysyin ja ääneni oli epätoivoa täynnä. Eetu oli vain hiljaa ja tuijotti minua hetken. Teki pahaa katsella tätä, kun näin, miten paljon tätä sattui.
-Mua väsyttää, Eetu sanoi ja sulki silmänsä. Hetken päästä tajusin, että puhuin huoneessa yksinäni. Poika ei enää vastannut. Tällä hetkellä minut teki onnelliseksi nähdä tämän rintakehän kohoilevan, poika ainakin hengitti vielä.
Kuulin oven käyvän ja lääkäri astui huoneeseen.
-Vierailuaika on päättynyt, tämä sanoi pahoillaan olevalla äänellä.
Tuhahdin itsekseni, saamarin vierailuajat. Painoin hellän pusun Eetun poskelle ja lähdin huoneesta vastahakoisesti.

Istahdin Saran viereen henkäisten. En kerennyt sanoa sanaakaan, kun Eetun huoneeseen juoksi joukko valkotakkisia, ja huoneesta kuului piippausta. Hätäännyin. Ryntäsin heidän perään Saran estelyistä huolimatta. Näin kuinka lääkärit hääräsivät tämän ympärillä, mutta kohta he katsoivat toisiaan päätään pudistellen.
-Tehkää hemmetti jotain, huudahdin itkukurkussa.
Yksi niistä raahasi minua huoneesta pois Sara kintereillään.
-Istu hetki paikoillasi, tämä käski minua.
Sara istui viereeni ja halasi minua. Sekunnit olivat pitkiä, minuutit ikuisia.

En tiennyt kauanko oli kulunut aikaa, mutta lääkäri istui viereemme ja tämän naamansa ei luvannut hyvää.
-Olen pahoillani, mutta Eetu on menehtynyt. Kukaan ei pystynyt tehdä sille mitään enää.
Halusin huutaa, halusin itkeä, mutta en saanut sanaani suustani. Luulin olevani kuollut. Sara halasi minua taas ja tunsin niskassani tämän märät kyyneleet. Mutta minä en itkenyt. En voinut uskoa, että se oli totta. Ei se voinut, ei voinut. Ei voinut! Mieleni huusi, ja paloi, mutta suustani ei lähtenyt pihaustakaan. Siitä hetkestä lähtien, millään ei ollut väliä. Millään ei ollut merkitystä. Ei edes itselläni.

Istuin nuhruisella sohvallani ja päässäni pyöri. Pojan kuolemasta oli jo kolme viikkoa. Pyörittelin sormiani, ja katselin vähän väliä kelloon. Yritin saada ajatukset pois Eetusta. Yksikin ajatus joka liittyi poikaan satutti minua enemmän kuin mikään oli koskaan satuttanut. Nousin ylös sohvalta ja vilkaisin peiliin. Turvonneet silmät valvomisesta eivät tehneet minusta erityisen kaunista.
Puristin kädessäni hetken balettitossuja, jotka olivat kuluneet käytöstä. Kaikki rakkaus niihin oli sammunut, niin kuin kaikkeen muuhunkin. Heitin tossut seinään, vaikkei se mitään hyödyttänyt. Kaikki oli yhtä tyhjää. Kirosin, huusin, mutta itkua ei tullut. Äkkiä päähän putkahti asia, joka ei ollut käynyt mielessäni kertaakaan. Lauri. Mitenköhän se pikkuinen pärjäsi, kun omaa äitiään tuskin koko asia hetkautti. Tajusin, että minun oli pakko käydä tarkistamassa tämän vointi, vaikka en jaksaisikaan. Mutta, eihän mikään voisi enää pahentaa oloani.

Tunsin olevani sydämetön. Tunsin, kuinka hetki hetkeltä jokin poltti sydäntäni, joku halusi tuhota sen. Eikä minulla ollut enää syytä, miksi, tai kenen takia taistella siitä. Asiaa ei helpottanut se, että talossa tuoksui Eetu.
Katsahdin Lauriin ja tämän kättä, joka tuhersi kynällään paperille jotain.
-Mitä sä piirrät, Lauri? kysyin, vaikka ei se minua kauheasti liikuttanutkaan.
Lauri oli hetken hiljaa ja lopetti piirtämisensä katsellen aikaansaannostaan. Laurin silmät punoittivat ja ne täyttyivät hetkessä kyyneleistä. Poika ei ollut itkenyt vuosiin, ei edes Eetun kuoltua.
Lauri käänsi paperinsa niin, että pystyin näkemään sen. Lauri oli piirtänyt Eetun, jota enkeli piteli kädessään. Tunsin omienkin kyyneleiden valuvan poskilleni. Kosketin paperia hellästi sormellani.
-Miksi Eetun piti kuolla? Lauri nikotteli.
Otin Laurin käden omaani ja puristin sitä hiljaa. Olisin halunnut sanoa ja lohduttaa tätä, että kyllä tämä tästä, mutta en ollut ollenkaan varma mitä tulevaisuus toisi tullessaan. Muistot välähtelivät ajatuksissani aivan kuin elokuva. Poika oli pidellyt kädestäni aina kiinni, kun pelkäsin. Eetu oli saanut minut nauramaan, mutta sitäkin helpommin suuttumaan. Aika, jonka ehdimme viettää, ei ollut koskaan tylsä. Joka päivä oli erilainen.
-Mä en tiedä, mä en tosiaan tiedä, huokaisin ja miten toivoinkaan, että sanani olisivat tuoneet Eetun takaisin, istumaan tuohon viereeni. Mutta tätä ei näkynyt.
Laurin kasvot olivat täyttyneet uudestaan kyynelistä, yritin pyyhkiä niitä pois tämän kasvoilta, mutta niitä tuli koko ajan lisää.
-Mitä seuraavaksi tapahtuu? Lauri kysyi.
Kohautin olkiani, koska en tiennyt mitä vastata. En tiennyt mistään mitään. Vain yhdestä asiasta olin varma, Eetua ei kukaan korvaisi koskaan.

Lähettäjä: SAnni 
Päivämäärä:   28.5.10 22:19:14

Eiiiiiii..! Eetu ei saanu kuolla..! :(((

Lähettäjäelwaen- 
Päivämäärä:   28.5.10 22:20:37

ei tän näin pitäny mennä :<

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   28.5.10 23:09:55

alko itkettää ku ekku meni kattomaan lauria :( kyyneleet poskella luin loppuun

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   28.5.10 23:17:17

eikääää ;<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< itkin varmaa joen äske lattialle... liian surullista ): rakastan tätä tarinaa<3

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   28.5.10 23:21:52

Kävi vähän samoin kuin :Dllä.

Päivämäärä:   29.5.10 07:29:54

Voi eiiiii :'( Tosi surullinen, mut taitavasti kirjoitit. Ja nyt taas päätin Ekun loppuelämän mielessäni ja sitte ku Ekku kuolee ni se elää forever ton Eetun kaa <33 Kiitos Lisette, hieno tarina ja on ollut ihana lukea <<<<<3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   29.5.10 15:47:12

Voi helkkari.

Kuolen.

Itken.

:(.

Lähettäjä: velina 
Päivämäärä:   29.5.10 17:38:46

Mä kun niin toivoin ihan muunlaista loppua. :(

Päivämäärä:   29.5.10 18:10:30

yllättipä, en tälläseen yhtään ollut varautunut :D hyvä oli, paras oikeastaan <3

Lähettäjä: ~jossu 
Päivämäärä:   29.5.10 21:37:55

oi että<3

Päivämäärä:   29.5.10 21:49:56

Hélvetti Lisette , sä sait mut itkemään , oikein kunnolla . Kaipa se johtuu siitä että oon ite menettänyt tosi tärkeitä henkilöitä . Mutta niin , seuraavan tarinan on parempi olla happy ending !

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   29.5.10 23:03:48

Oijoi, tässä tuli itkettyä todella, tunnekuohuilin taas. Aivan ihanaa Lisette, kiitos paljon, kiitos todella<3

Päivämäärä:   29.5.10 23:43:12

Kiitos kivoista kommenteista. :) Hei mulla ois vähän asiaa! Oon alotellu tässä kahenlaista tarinaa, mutta en tiedä kummassa ois enemmän ideaa kirjoitella.
Lukisitteko te mielummin nuorten elämää vai sitten nuoren teiniäidin elämää, jonka pojalle tapahtuu kummia asioita...? Vai ette kumapaakaan? Kertokaa!

Päivämäärä:   30.5.10 00:16:45

se toka se teiniäiti kuulosti aika jännältä.
Täällä on mun mieleen tarpeeksi näitä nuorista teineistä kertovia. että jotain vaihtelua ois kiva saada :)

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   30.5.10 01:33:54

mä taas lukisin mielummin nuorista kertovaa, vaikka eipä tuo toinenkaa idea huono ollut! :)

Päivämäärä:   30.5.10 07:41:50

Ite lukisin kans sellasta nuorten elämää tyyppistä ;D Mut joo , toi toinenkin idea ihan mukavalta kuulostaa .

Päivämäärä:   30.5.10 14:58:07

Okei, musta tuntuu että alan kirjoittaa molempia. :) Jos ei vaan oma mieli muutu:D

Lähettäjäqtmwlxwvah 
Päivämäärä:   31.5.10 03:31:55

zFfFau <a href="http://jtpekjehjguf.com/">jtpekjehjguf</a>, uhttrgmovxcv, [link=http://odndycuitqpe.com/]odndycuitqpe[/link], http://osimhhzydjbr.com/

Lähettäjä: Aivokana 
Päivämäärä:   31.5.10 09:49:46

Toi teiniäiti-juttu kuulostaa vähän oudolta, tai sitten en vaan tajunnu :D Eli tarkotatko nyt jotain yliluonnollista tms..?
Ja voihan tosta teiniäiti-jutustakin tehdä osittain nuorten elämästä kertovan, jos se äiti on kerran teini ja luultavasti sillä on kavereita ;P
Mutta kumpiki käy loistavasti, pääasia on et teksti on hyvää ja mielenkiintosta! :))

Päivämäärä:   31.5.10 11:21:09

ihana loppu<3! Vaikka hemmetin surullista et Eetu kuoli!:/ Kiitos tästä tarinasta!<3 itkin ku luin tän loppuun! Niin raukka tuo Lauri :'(

Päivämäärä:   31.5.10 15:48:00

miksi eetun piti kuolla ? eikö niitten pitäny mennä sinne pariisiin ? no ihan sama. hyvä lopetus silti mutta ilmotappa se sun uus tarina sitte tänne ! :--P mutta ite en tykkää tollasista tenuäititarinoista nii se TEINI ois ehkä vähän parempi ? :) no omas on päätös mutta pelkkää teiniä ehotan :)

LähettäjäROFLOLMFOO 
Päivämäärä:   31.5.10 22:01:58

life insurance 810 florida homeowners insurance 56360 car insurance online sluwq health insurance quotes ytjya life insurance for seniors jhfis home owners insurance florida vbprh

Lähettäjäreindeermd 
Päivämäärä:   1.6.10 03:36:35

buy phentermine online >:-(( valium 8O cialis 8) order accutane online 8-] online physicians cialis jxwb

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   1.6.10 15:49:53

En oikein pidä tosta teiniäiti ideasta, tai sillee.. :P Eka olis parempi.

LähettäjäXoHailz 
Päivämäärä:   1.6.10 21:41:46

health insurance rates 87307 louisiana homeowners insurance jvcni utah home insurance quote 57923 reassure america life insurance 8) home insurance rates nyd

Lähettäjäroranora 
Päivämäärä:   2.6.10 08:30:20

phentermine yinoro valium no prescription 0258 buy valium europe yabft online store cialis cyo doxycycline 890123 prednisone online prpe

LähettäjäERIKTHEBEST 
Päivämäärä:   3.6.10 04:06:30

pennsylvania life insurance fmur home insurance =-[[ car insurance qoutes %) life insurance policies >:-)) texas health insurance 488 cheap home insurance =DD whole life insurance policies 2282

LähettäjäAnunnakii 
Päivämäärä:   3.6.10 09:46:52

ultram pill identifier 55134 valium 8-DDD accutane fkk tramadol hci 364956 doxycycline 8-PPP

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   3.6.10 16:23:54

eii!!!

alotin lukee tätä tänää ja sain sen loppuu ja nyt itkee vollotan tääl ku mikäki pikkulapsi.. :'( pitääki olla näin tunteelline! mutta kiitos, kiitos kiitos toooosi paljon aivan uskomattoman ihanasta tarinasta Lisette!!<3

sitä seuraavaa odottelen, kerro heti minkä niminen kuin tiiät!

Lähettäjä: balky 
Päivämäärä:   30.12.10 01:02:29

olohuonees on nyt lampi, kiitos <3

tää oli ihan mahtava kun näin yhteen putkeen luin koko tarinan. Menee kyllä suosikkeihin odottamaan uudelleen lukemista.

Onneksi on noin lahjakkaita kirjoittajia.

Ja loppu oli niin AAW! <33 siis vaikka tuo eetu kuoli nii toi oli ihana ku meni kattoo lauria ja ää, ei tätä voi kuvailla sanoilla :D

Lähettäjä: Campsu 
Päivämäärä:   30.12.10 17:16:27

Onko siitä uudesta tarinasta kuulunut?

Tämä oli älyttömän hyvä ! :> Lukenut kyllä vähän liikaakin tämän tyylisiä loppuja näissä HT-netin rakkaustarinoissa, niin oisi ollut muu lopetus parempi, mutta tosi hyvä muuten. :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.12.10 20:26:14

ääääää ; < luin tän tänäää kokonaa, ja nyt on lampi huoneen lattialla. : s ei tässä näin pitäny käyä eiei!! : // mut tää oli paras<3

Lähettäjä: julleehh- 
Päivämäärä:   30.12.10 23:09:24

sait uuen lukian, aivan ihana tarina<3 yhyyy miksi eetun piti kuolla ;(( jatkele..

Lähettäjä: <333 
Päivämäärä:   12.3.11 15:07:23

Ihana tarina <3

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.