Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Here comes your man #3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   19.4.10 18:35:24

Eli jatkuu tänne :)

Edellinen:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=786598&t=782399

Re: Here comes your man #3

Lähettäjä: Lisette. 
Päivämäärä:   19.4.10 20:24:47

Ääh, saatte haukkua mut nyt ihan lyttyyn. En jatkanut eilen, enkä tiedä jatkanko tänäänkään, riippuu saanko pätkän valmiiksi, toivoin tosiaan niin! Toivottavasti kaikki lukijat eivät heti katoa, kun lupailen vähän mitä sattuu... :(

Päivämäärä:   19.4.10 20:46:49

Huokaisin helpotuksesta kun Eetu vihdoin hidasti vauhtia ja ajoi siwan pihalle. Hyppäsin kyydistä pois, ja tunsin kuinka jalkani vieläkin tärisivät pelkästä pelosta.
-Hullu, tuhahdin.
Eetun tuima katse sai minut kuitenkin hiljaiseksi. Huokasin.
-Tää on ihan perseestä.
-Mikä? Eetu kysyi.
-No ensin sä oot niin ja sitten sä muutut ihan oudoksi.
-Se on elämää.
Aloin pikkuhiljaa raivostua pojan asenteesta.
-Mut mulle se ei oo, tiuskaisin.
-Mä en oo pyytäny sua jäämään.
Pojan sanojen jälkeen viskaisin tämän kypärän maahan ja lähdin kävelemään nopein askelin pois. En tiennyt tarkalleen missä olin, Eetu oli nimittäin ajanut kauas, ja vasta vähän asuttua, en tiennyt kaikkia katuja, tai kulmia. Se ei kuitenkaan estänyt minua, vaan kävelin määrätietoisesti eteenpäin, vaikka päämäärästä minulla ei ollut hajuakaan. Kuulin mopon käynnistyvän ja sen tulevan tänne.
-Sori, Eetu kuiskasi hiljaa ja katsoi minua suoraan silmiin. Hän taisi olla tosiaan nopea leppymään. Vannoin ottavani vielä joku päivä selvää, mistä tästä kaikesta oli kyse, jos vain jaksaisin sinne asti.
-Mä en tiiä jaksanko mä tällästä. Mä ja sä ollaan niin erilaisia.
-Mun kaikki suhteet on loppunu aina tohon, aina sama juttu ''me ollaan niin erilaisia'', Eetu naurahti, mutta silmistä paistoi pettymys.
-Mä en silti aio luovuttaa, huomautin.
-Sä et ootkaa niin kuin muut, Eetu sanoi ja sai minut hymyilemään.
-Hyppää kyytiin nii lähtää.
-Minne?
-Meille.
-Lupaatko sä ajaa hiljaa?
-Lupaan.
-Muistakki, sanoin ja hyppäsin pojan kyytiin.
Poika tosiaan piti lupauksensa, ainakin hetken aikaa.

Eetu kaarsi pienen omakotitalon pihaan ja pysäytti moponsa.
-Tässä mä asun.
Katselin taloa hetken, se oli pieni, mutta jollakin tapaa kaunis, eikä yhtään Eetumainen.
-Asutko sä yksin?
-En valitettavasti.
-Mä luulin.
-Mun ylirasittava pikkuveli asuu siellä ja äiti, joka ei välitä mistään muusta kuin viinasta.
Seurasin poikaa sisään, ja heti sinne päästyäni näin olohuoneessa Eetun äidin istuvan. Hänen vieressään oli tyhjiä tölkkejä, ja hän juuri kumosi suuhunsa uutta ja täyttä. Hän näytti niin kauniilta, mutta samalla niin hauraalta. Hän näytti enkeliltä, joka oli eksynyt.
-Kuka tää neito on? kuului sekava ääni naisen suusta.
Eetu ei vastannut mitään, johdatti minut vain yläkertaan.
-Eetu, Eetu, kato mitä mä piirsin, kuului lapsen ääni. Henkäisin, näin aivan Eetun näköisen pojan seisovan siinä edessäni. Hän piti käsissään piirrustusta, jossa oli lentokone.
-Ei kiinnosta Lauri, mee omaan huoneeseen.
-Mutta kat..
-Mä käskin sun mennä omaan huoneeseen, Eetu ärähti, ja Lauri käveli surullisin silmin omaan huoneeseensa.
Ihmettelin, miten kukaan pystyi puhua omalle pikkuveljelleen noin, varsinkin, jos se oli yhtä suloinen kuin Lauri.
-Sori tosta, Eetu sanoi ja veti minut huoneeseensa.
Se oli sotkuinen, aivan niin kuin olin kuvitellutkin. Eetu istahti sängylleen ja samalla katselin ympärilleni.
-Tuu tänne, poika sanoi.
-Mitä jos en tuu, kiusoittelin.
-Sä tuut, jos mä käsken.
En voinut mitään jaloilleni, jotka veivät minut pojan viereen istumaan. Eetu halasi minua ja tunsin, kuinka jokin kutitteli vatsanpohjaani. Meinasin aloittaa kyselyn, mutta tajusin parhaakseni olla hiljaa, sillä en halunnut pilata tätä hetkeä.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   19.4.10 20:52:42

Oiiii! Aivan ihana :3

Lähettäjä: Sideways 
Päivämäärä:   19.4.10 21:34:49

I laav <3 Ihan paras tarina! Eetu <3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   19.4.10 21:48:52

ooi<3

Lähettäjä: hihh 
Päivämäärä:   20.4.10 16:44:02

awwww <3 !

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   21.4.10 17:08:16

ihana jatkoa<333333333333333333333

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   21.4.10 17:12:43

Up <3

Lähettäjä: ssfä 
Päivämäärä:   21.4.10 20:21:25

Ei saa jättää mihinkään halailu kohtaan! :D

LähettäjäMammamiia 
Päivämäärä:   23.4.10 06:17:04

ihana <3 jatkoo !

Lähettäjä: paistinpannupoika 
Päivämäärä:   23.4.10 13:27:54

awwww lisää :)))♥

Lähettäjä: lillukka 
Päivämäärä:   23.4.10 14:37:14

nii, eli jatkeles <3

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   23.4.10 14:54:29

Eetu on kumma, mutta IHANA hahmo♥ Voi sitä Lauria:/ Jatkoo♥

Päivämäärä:   23.4.10 15:44:41

Tunsin pojan käden harhailevan selässäni. Pitkästä aikaa tunsin olevani paikassa, josta en halunnut lähteä. Tiesin myös, että näitä hetkiä meillä ei olisi paljon. Silti mieleeni palasi kuva Laurista ja tämän surullisista silmistä. En pystynyt pyyhkimään pois niitä mielestäni. Hätkähdin Eetun irrottautuessaan harmikseni minusta, mutta pysyi silti riittävän lähellä, ja tuijotti silmiini.
-Mitä sä mietit?
-Kaikenlaista, sanoin ja hymyilin.
-Sun ois kuulunu vastaa ''sua, kulta''.
-Sori. Kulta.
Eetu virnisti ja suuteli minua hellästi, mutta aivan liian nopeasti ja lyhyesti.
-No, mitä sä mietit nyt? poika virnisti.
-Että sä oot huono suutelija.
Eetun ilme oli näkemisen arvoinen ja meinasin melkein purskahtaa nauruun. Tunsin käden leuassani ja poika veti pääni aivan tämän lähelleen. Tunsin kuumien huulien koskettavan omiani, ja en voinut olla huokaisematta. Suutelin poikaa takaisin kiihkeämmin ja sillä hetkellä halusin poikaa enemmän kuin koskaan olin halunnut ketään. Ihan valehtelematta.
-No, no, älä nyt liikaa innostu, mähän olin huono suutelija, Eetu sanoi vinkaten silmäänsä. En voinut mitään punalle, joka ilmestyi nopeasti poskilleni.

-Erika, taivuta jalkaa vähän enemmän! kuulin valmentajani käskevän. Tein työtä käskettyä ja yritin kuunnella valmentajaa niin paljon kun oli mahdollista. Aina sivusilmällä katselin ihaillen muita tyttöjä, ne olivat niin laihoja. Ja mikä parasta, tai no, huonointa, he tanssivat paljon paremmin kuin minä. Kun tunnit olivat loppuneet, olin aivan puhki, niin henkisesti, kuin fyysisestikin. Päässäni pyöri vain askeleet, ja hypyt, joita minun piti parantaa huimasti. Repäisin balettitossuni jalastani irti ja huokaisin. Varpaani olivat taas verillä. Mutta panin sen melko uusien tossujen piikkiin. Olin joutunut ostamaan uudet, sillä vanhani menivät totaalisesti aivan rikki. Ilman vanhoja tossuja tanssiminen tuntui paljon vaikeammalta, mutta ehkä siihen tottuisi. Niinhän se oli, kaikki hyvä meni joskus rikki. Ihan niin kuin minun ja Mikon välitkin.
-Ekku täällä sä ootkin, kuulin äänen joka ilahdutti minua. Sara.
-Mitä sä täällä teet?
-Loppuks sulla päivä nyt?
-Jep.
-Sitten sä lähet mun kanssa nyt kahville, Sara hymyili.
Huokaisin mielessäni helpotuksesta ettei tyttö ollutkaan suuttunut, toisin kuin Joni.
-Tietty, mä vaihan eka vaa vaatteet.

Hetken päästä kävelimme ulkona kaupungille päin. Onneksi sinne ei ollut kovin pitkä matka.
-Joni on vieläkin ihan hiilenä kun näki sut ja Eetun, Sara naurahti hiljaa.
-Mä en tajua, kai mä saan liikkua kenen kanssa mä haluun, tuhahdin.
-Joni haluu vaa suojella sua, Sara muistutti.
-Miks ihmeessä?
-Sellasia ystävät ovat.
-Mutta ethän säkään oo mulle vihanen.
-Koska mä oon tyttö ja ymmärrän sua, Sara naurahti.
Vihdoin kahvilaan päästyämme otimme molemmat kaakaot ja Sara otti sen lisäksi ison voileivän.
-Ihanaa, mulla oli kamala nälkä, Sara sanoi istuessaan alas pöydän ääreen.
-Tais olla rankka päivä.
-Jep.
Sara selitti pitkän ajan taukoamatta hänen miesongelmistaan, Jonista ja hänen kavereistaan. Tyydyin vain nyökkäilemään aina välissä.
-Mitä sä mietit?
-Kui?
-No sä oot ihan hiljanen.
-Koulussa oli pitkä päivä ei muuta, naurahdin.
-Ettet vaan miettis Eetua?
-No en, tuhahdin, vaikka oikeasti poika oli käynnyt usemmankin kerran mielessäni.
-Kerro siitä kaikki, näettekö te useamminkin, vai oliks se vaan joku ''sattuma''?
-Pari kertaa ollaa nähty, ei muuta, sanoin ja toivoin, ettei tyttö kyselisi enempää. En nimittäin tiennyt mitä vastata. Hymy karkasi huulilleni, kun mietin pojan ruskeita silmiä, ja niitä täydellisiä huulia. Sitten mieleeni putkahti Eetun toinen puoli, se, josta minulla ei ollut vielä hajuakaan. En tiennyt mitä kaikkea poika puuhasi vapaa-ajallaan, mutta jo sen ajatteleminen sai hymyni katoamaan aivan liian nopeasti.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   23.4.10 16:43:06

eetu ihuna♥
ihuna pätkä, ihuna eetu, ihuna tarina, ihuna kirjottaja♥

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   23.4.10 19:20:02

Lähettäjä: NictorNactor
Päivämäärä: 23.4.10 16:43:06

eetu ihuna♥

Lähettäjä: proplem 
Päivämäärä:   24.4.10 01:11:40

apua, tää on ihana ! :)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   24.4.10 01:25:11

Lähettäjä: eveee
Päivämäärä: 23.4.10 19:20:02

Päivämäärä: 23.4.10 16:43:06

eetu ihuna♥

Päivämäärä:   24.4.10 21:40:51

Tässä piiiiieeeni jatkopätkä! :D

Kävelin tyhjällä kadulla yksin Saran lähdettyä kotiin. Päässäni pyöri miljoona eri ajatusta, ja yksi niistä oli Eetu. Toinen oli, poikkeaisinko käymään pojan luona. Kolmas oli, en tiennyt mitä Eetu ajattelisi siitä. Neljäs taisi olla se, etten välittänyt, koska jalkani johdattivat minut suoraan Eetun talon eteen. Viides, mietin, etten koskaan ollut tehnyt mitään tälläistä. Ja kuudes, ainakaan yhden pojan takia.
Koputin ovea varovasti, ja kuulin hennot askeleet jotka lähenivät. Ovi aukesi varovasti ja näin Laurin.
-Moi, hymyilin. Lauri ei vastannut kuitenkaan mitään, tuijotti vain.
-Onks Eetu kotona?
Poika oli edelleenkin hiljaa, mutta pyöräytteli päätään hetken päästä.
-Tiedätkö sä missä se on?
Ja taas sama pään pyöräytys.
-Voinko mä tulla sisään oottamaan sitä? kysyin, vaikka tiesin, ettei se ollut ehkä hyvä ajatus.
Lauri ei vieläkään vastannut mitään, avasi vain ovea enemmän ja oletin sen tarkoittavan myöntävää vastausta. Talossa oli tyhjän näköistä, ja poika taisi olla yksin kotona. Kun olin saanut päällysvaatteet pois, näin pojan piirtävän keittiönpöydällä jotain. Istahdin samalle pöydälle ja katselin hiljaa piirrosta. Se oli hieno, vaikkapa en tiennyt mitä se esitti.
-Mitä sä piirrät? kysyin varovasti.
Poika katsahti minuun ensin pitkään, ja oli vähällä etten purskahtanut itkuun, nähdessäni tämän tummat silmät. Niissä oli jotain, mitä ei voinut vain selittää.
-Paikkaa jossa kukaan ei oo surullinen eikä yksin, Lauri vastasi sitten hiljaa ja näytti piirrostaan. Se oli täynnä ihmisiä, jotkut leijuivat ilmassa, jotkut istuivat maassa, toiset nauroivat, toiset tyytyivät hymyilemään, mutta kukaan niistä ei ollut surullinen, sen näki tyhmäkin.
-Hieno, sanoin, kun en tiennyt, mitä minun olisi pitänyt sanoa.
-Monta vuotta sä olet? töksäytin.
-Yheksän.
Nyökkäsin ja tyydyin olemaan hiljaa.Tunsin itseni kakaraksi pojan seurassa, vaikka poika oli minua paljon nuorempi. Aina välillä jumituin tuijottamaan pojan piirrustusta, jota hän väritti hellästi lyijykynällään. Raukalla ei ollut varmasti edes muita värejä.
Hätkähdin kun ovi kävi rajusti, ja olin melkein unohtanut miksi olin tullut tänne. Eetu oli tullut sisään ja tuijotti minua epäillen.
-Mitä sä teet täällä?
-Satuin vaa kulkemaan ohi ja ajattelin tulla käymää, vastasin ja yritin hymyillä, mutta se oli lähinnä irvistys. Eetu huokaisi kuuluvasti.
-Lauri, mee omaa huoneesees, Eetu käski, ja Lauri totteli. Pudistelin hiljaa päätäni, ja jossain sisimmässäni sattui nähdä niin viaton ja pieni ihminen noin tossun alla.
-Voin mä lähteäkki.
-Ei tarvi.
-Mut mennään jonnee muualle, mutsi tulee kohta kotii.
-Okei.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   24.4.10 22:06:57

Hahaahh :DD
Nyt eetun pitää kertoo, missä se aina pyörii ;)<3

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   25.4.10 01:31:43

jeesus mä rakastan tota Eetua<3:'DD enkä ees tie miks o.O se on jotenki tollai niin pahis:'D oon aina heikkona pahoihinpoikii :') *päläpälä* no mutta ihana pätkä oli<3 pian lisää! :D

Lähettäjäepäsikiö 
Päivämäärä:   25.4.10 11:44:25

Päivämäärä: 25.4.10 01:31:43

jeesus mä rakastan tota Eetua<3:'DD enkä ees tie miks o.O se on jotenki tollai niin pahis:'D oon aina heikkona pahoihinpoikii :') *päläpälä* no mutta ihana pätkä oli<3 pian lisää! :D

sama :DD

Lähettäjä: tellu 
Päivämäärä:   25.4.10 14:18:38

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   25.4.10 16:12:35

Lähettäjä: tellu
Päivämäärä: 25.4.10 14:18:38

Päivämäärä:   26.4.10 14:31:31

ljissäää ! :PP

Päivämäärä:   26.4.10 16:27:42

Eetu on NIIIIIIIN ihana hahmo♥♥♥♥♥ jatkooo!
Raukka Lauri:'/

Lähettäjä: proplem 
Päivämäärä:   26.4.10 22:37:24

jatkoa jatkoa!

Päivämäärä:   27.4.10 19:54:56

Jatkoa tulee tänään tai huomenna. Ainii, piti vielä sanoa, että tää tarina ei tule olemaan sitten pitkä, tai ainakin suunnitelmien mukaan. :) P.s kiitos kommenteista äly paljon

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   27.4.10 19:58:36

Ihunaa <3

Päivämäärä:   28.4.10 21:03:47

Päivämäärä: 25.4.10 16:12:35

Lähettäjä: tellu
Päivämäärä: 25.4.10 14:18:38

Päivämäärä:   28.4.10 22:43:47

En voinut olla hymyilemättä ottaen huomioon, missä olin, kenen kanssa ja miksi. En olisi uskonut että Eetu olisi tuonut minut katsomaan elokuvaa. Jokin jaksoi siltikin vielä muistuttaa tämän kaiken vääryydestä, ja siitä, että tämä ei päättyisi hyvin, mutta en jaksanut enää välittää. Olin mennyt jo liian pitkälle lopettaakseni. Lämmin tunne sisälläni yltyi, kun Eetu tarrasi lämpimällä kädellä omaani. Viimeistään silloin elokuvan katselusta ei tullut yksinkertaisesti mitään. Tuijotin pojan ruskeita silmiä, ja siroja kasvoja.
-Tää oli ehkä huono ajatus, Eetu kuiskasi korvaani.
-Miten niin?
-No ei meinaa tulla tosta leffan seuraamisesta mitään, Eetun käheä ääni kaikui korvassani. Seuraavaksi tunsin pojan huulet kaulallani, ja huokaisin, miten hyvältä se tuntui.
-Eetu, ei täällä, moitin niin hiljaa, ettei muut elokuvateatterissa kuulleet.
-Miksei?
-Siks, sanoin ja työnsin tätä hellästi vähän kauemmas minusta.

Leffan loputtua käveltiin ulkona tietämättä minne menimme.
-Mitäs seuraavaksi?
-Mä aattelin mennä kotiin.
-Mä tuun kans, Eetu päätti ja vetäisi minut kädestäni tämän peräänsä.
-Kas kas, sä oot Eerika vajonnu sitten alas, kuului ääni edestämme ja kukapa muukaan se oli, kuin Joni.
-Älä jaksa, sanoin.
-Mä voin kertoa Eetusta sulle totuuden, Joni sanoi ivallisella äänellään katsoen halveksivasti Eetuun.
-Pidä sä turpas kiinni, Eetu murahti.
-Ekku, mennään, Eetu jatkoi ja veti minut pois Jonin läheltä. Joni tuntui jotenkin erilaiselta kuin ennen. Se ei ollut enää se ystävällinen, ja turvallinen. Eikä oksettavan suloinen poika. Pienessä hetkessä Joni oli muuttunut, enkä pitänyt siitä yhtään. Vaikka Joni oli jo kaukana, Eetun kasvoilla oli vaivautunut hymy, joka ei meinannut pyyhkiytyä tämän kasvoilta pois.
-Ihan kun joku haluaisi aina pilata meijän illat, huokaisin hiljaa.
-Jep.
-Moni yrittää, harva onnistuu, poika heitti ja otti kädestäni kiinni. Vaikka minua paleli, eikä ulkona ollut nätti ilma, pelkkä pojan läsnäolo sai minut paljon paremmalle tuulelle ja tunsin itseni onnelliseksi. Meille päästyämme kipitin suoraan sänkyyni lämpimän peiton alle ja jätin Eetun eteiseen ottamaan takkiaan pois.
-Heti sä karkasit, kuului pojan ääni.
-Mulla oli kylmä.
-Enkä mä kelvannut sitten sun lämmikeeksi, Eetu tuhahti muka loukkaantuneena.
-Et tietenkään, naurahdin.
-Kylmä ämmä.
-Just. Enkä oo.
Eetu naurahti ja istui sängylleni jossa makasin. Tunsin sydämeni hakkaavan kovempaa kuin normaalisti ja yritin rauhoitella sitä yskäisemällä.
-Mä meen nyt keittävään kahvia, haluutko sä?
-Voin mä ottaa.
Nousin sängyltäni ylös, mutta Eetu esti minua menemästä. Tunsin pojan vahvat kädet ympärilläni, ja hyvä etten pyörtynyt siihen paikkaan. Poika suuteli minua nopeasti ja päästi sitten irti.
-Nyt sä voit mennä.
Nousin pojan sylistä nopeasti ja päässäni jyskytti. Vaikka olin vain parin metrin päästä pojasta, tunsin tarvetta tämän lähelleen, ja heti.

Lähettäjä: Uno 
Päivämäärä:   28.4.10 22:54:12

aww, söpö pätkä :)

(vois olla hiukan pidempiä, jos vaan ehdit kirjottamaan!)

Päivämäärä:   29.4.10 14:27:08

ääääwwww <3 :)) toki lissää ?- :D

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   29.4.10 16:36:13

Awwwws, IHANAA!

Päivämäärä:   29.4.10 21:13:59

ihan sika ihana ! <3

Päivämäärä:   1.5.10 11:22:52

Jep pidempiä vois olla, ja yritän sitä jatkossa + kiitti kommenteista! Mä oon nyt miettinyt että mä pidän vähän taukoa, omat asiat on vaan niin sekasin, että pitää vähän rauhottua ja selvittää oma pää. Mutta joo, ei sitä tiedä vaikka jo tänään tai ylihuomenna kirjottaisin jo jatkoa, tai vaikka vasta sitten pidemmän ajan päästä, kuka tietää. Mutta tosiaan nyt pistän omaa elämää kuntoon (aarr vihaan suhdesotkuja) ja eipä siinä muuta, hyvää vappua kaikille ihanille! <3

Päivämäärä:   1.5.10 14:07:30

lisette. : selvitä ihan rauhassa omat sotkus ennenku jatkat :)))

Lähettäjä: No naks 
Päivämäärä:   1.5.10 15:33:35

Mitä ihmiset valittaa, että voisi tulla pidempiä pätkiä? Siis tähänhän tulee jatkoa niin useasti, että pakostikin tulee lyhyempiä pätkiä.

Sä et hirveästi ole rakentavia kommentteja saanut, kun porukka vinkuu jatkoa 24/7.

Mitenkään ihmeellisempiin virheisiin en ole törmännyt koko tarinassa, muutama kirjoitusvirhe toki, mutta sitä sattu. Tarina etenee sopivaa vauhtia eikä juoni hirveämmin töksähtele.

Tosin tässä kohdassa olin hieman pettynyt, odotin kolaria tai jotain muuta ehkä hieman kekseliäämpää, mutta tämä siis oli täydellisesti oma mielipiteeni.

-Eetu oo kiltti ja hidasta, huusin, mutta se oli turhaa, poika ei joko kuullut tai halunnut kuulla. Mutta yksi asia oli aivan varma, jos poika ei hidastaisi, meistä kummastakaan ei olisi kohta mitään jäljellä.

Huokaisin helpotuksesta kun Eetu vihdoin hidasti vauhtia ja ajoi siwan pihalle. Hyppäsin kyydistä pois, ja tunsin kuinka jalkani vieläkin tärisivät pelkästä pelosta.[i/]

Toivoisin ehkä hieman enemmän tanssimista mukaan tähän tarinaan ja, että Eetun ''salaisuus'' jossain vaiheessa selviäisi. Ei kuitenkaan liian pian, välillä voisi heittää pieniä vihjeitä siitä, että mitä asia koskee. Jos vain koko ajan puhutaan jostain salaisuudesta jonka sisällöstä ei tiedetä niin lukijan mielenkiinto hiipuu ja saattaa ajoittain muuttua ärtymykseksi.

Pidän tarinasta oikein paljon ja olen hämmästynyt miten nopeasti pystyt aina jatkamaan, sillä oma aikani ei koskaan riittäisi tähän. Olen seuraillut tarinaa lähes alusta asti, pääasiassa sen takia, että tässä kuitenkin on tanssia joka kiehtoo (itsekin harrastan) ja niin harvoin löydän hyviä tarinoita joissa mukana tanssia.

Kunhan saat sotkusi selvitettyä niin jatka ihmeessä!

Päivämäärä:   8.5.10 19:26:28

up ! <3

Päivämäärä:   9.5.10 17:53:17

Kiitos paljon paljon paljon rakentavasta kommentista No Naks! :) Ja ymmärrän ton mielipiteesi tosta kolarijutusta.

Ajattelin olevani paljon kauemmin poissa, mutta tää kirjottaminen helpottaa oloa jotenkin! Tänään tulee jatkoa ja lupaan sen! (=

Päivämäärä:   9.5.10 19:15:22

Älkää jooko tappako mua sekavasta pätkästä!:D

Oli kulunut kuukausia.Ne olin viettänyt enimmäkseen Eetun kanssa, ja tanssin ja koulun käynnissä. Eniten Eetun. Monet olivat aikoja sitten levittäneet huhua meidän seurustelevan (niminä he kyllä käyttivät hirviötä ja kaunotarta), mutta minusta se oli lähinnä hauskaa, sillä me ei oltu Eetun kanssa puhuttu mitään seurustelusta. Me oltiin vain. Poika ei nähnyt tarvetta nimittää meidän välistä kemiaa miksikään, enkä minäkään kai. Huonoina päivinä tosin saatoin raivostua tästä epätietoisuudesta, mutta aina nähdessäni hänet, tiesin miksi hän oli siinä. Siitä ei ollut epäilystäkään. Jossain syvimmässä sisimmässäni tiesin että Eetu oli se oikea, jota monet ihmiset etsivät epätoivoisina, ja joiden takia monet itkivät itsensä uneen. Mutta suurin ongelma vaivasi minua. Jos se oikea oikeasti oli olemassa, ja kun sen oli löytänyt, miten siitä pitäisi kiinni, kun tämä tahtoisi kadota. Siintä minulla ei ollut aavistustakaan.
-Eerika ootko sä valmis? Sun esitys alkaa ihan kohta, ryhmäläiseni Mari huohahti. Nyökkäsin. Vatsaani kiersi jännitys, olihan tämä sentäs kevätnäytös, jolloin jokainen näyttäisi oppimansa taidot parhaansa mukaan. Jotkut halusivat esiintyä parin kanssa, mutta itse esiinnyin mielummin yksin, silloin kukaan ei sotkisi ajatuksiani. Tänään mikään ei saisi mennä pieleen, sillä verhon toisella puolella oli ihmisiä, joilla oli suhteita, ja joiden kautta omaa unelmaansa pääsisi laajentamaan pidemmälle. Harvat pääsi, ja jos joku joskus sinne asti pääsi, oli hän erittäin taitava ja lukion viimeisellä luokalla.
-Ekku sun vuoro, havahduin sanoihin ja nieleskelin jännityksen aiheuttamia palasia kurkustani. Astuin vähän jännittyneenä verhojen toiselle puolelle kohtaamaan yleisön. Se oli suuri, ja siltikään äitini ei ollut tullut katsomaan vuoden aikaan saantojani. Eipä häntä kai enää kiinnostanut niin kuin ennen. Koitin nopeasti etsiä Eetun tuttuja kasvoja katsomosta, mutta en nähnyt niitä. Väänsin hymyn kasvoilleni ja musiikki alkoi. Kaikki liikkeet tulivat kuin itsestään, ja aloin rentoutumaan. Tunsin itseni joutseneksi, joka oli löytänyt pitkän etsimisen jälkeen kotinsa. Tunsin itseni höyheneksi, jota tuuli riepotteli kauniisti. Piruetin aikana tasapainoni alkoi heitellä, mutta purin hampaita yhteen ja koitin saada sen takaisin. Toivoin, ettei kukaan olisi huomannut koko mokaa.
Pian musiikki loppui, kuulin raikuvat kädentaputukset ja koitin hymyillä yleisölle, vaikka minua heikotti. Heti verhojen toiselle puolelle päästyäni huokaisin.
-Siinähän sä oot, kuulin äänen, jonka olisin tunnistanut milloin ja missä vain. Eetu.
-Sä oot taitavampi ku luulinkaan, Eetu hymyili ja kaappasi minut halaukseen.
-Koska sun näytönpaikkas on? kysyin hiljaa nojaten pojan rintakehää vasten.
-Ei milloinkaan.
-Täh? Kai säkin tanssit sitä sun kuuluisaa hip hoppia.
-Ei, en tänään, Eetu hymähti.
-Sunhan piti?
-Se on pitkä juttu, selitän sulle kyl, mutten täällä, poika kuiskasi käheällä äänellä korvaani. Nyökkäsin. En kerennyt ajatella enempää, kun heikotus yltyi, jalkani pettivät altani ja päässäni sumeni.

-Ekku, Ekku, kato mua, kuulin ääniä yläpuoleltani. Avasin silmäni varovasti, ja tilanne ei minua naurattanut, en voinut olla hymyilemättä, kun näin Eetun yläpuolellani heilutellen hätääntyneen oloisena käsiään.
-Mä oon ihan ok, sain sanotuksi, vaikka olo ei siltä tuntunut. Olin tainnut tanssimisen lomassa unohtaa juoda ja nestehukka pääsi yllättämään.
-Ootko sä varma?
-Kyllä, äiti.
-No täytyy jonkun susta huolehtia kun sä et ite osaa, Eetu tuhahti loukkaantuneena.
-Joo joo, autatko mut nyt ylös tästä?
Eetu tarrasi käteeni ja vetäisi minut nopeasti ylös.
-Kiitti, kuiskasin.
Nousin varpailleni ja hapuilin Eetun pehmeitä huulia ja suutelin niitä nopeasti. Eetu kuitenkin vetäisi minut uuteen suudelmaan ja antoi käsien vaellella vartalollani häpeilemättä.
-No, no, kulta ei täällä.
-Mua haluttaa.
-Sua haluttaa nykyään koko ajan, naurahdin.
-Minkäs teet kun on tyttöystävä, joka on liian seksikäs.
Sydämeni jätti aivan varmasti yhden lyönnin välistä, kun kuulin tämän kutsuvan minua tämän tyttöystäväkseen.
-Mitä sä sanoit?
-Kyllä sä kuulit, Eetu sanoi ja painoi kevyen suudelman otsalleni.
Irrottauduin pojasta ja suljin silmäni hetkeksi. Huokaisin syvään.
-Mikä sulle tuli? Eetu kysyi ja tarrasi käteeni.
-Ei mikään, sanoin ja irrotin pojan otteen minusta.
-Etkö sä haluakkaan tätä?
-No joo mutta..
-Mutta?
-Mä en ees tunne sua kunnolla, sanoin ja tajusin lauseeni olevan todellakin totta. En tiennyt vieläkään mitä kaikkea Eetu teki silloin kun en tähän saanut yhteyttä. Joskus hän saattoi kadota pariksikin päiväksi pitämättä yhteyttä ja vastaamatta puheluihin. Enkä koskaan saanut oikeaa syytä selitykseksi.
-Aina sä vetoot tohon, joka vitun asiassa. Kuulin tämän äänessä vihaa.
-Mä meen nyt, poika jatkoi ja lähti.
-Noni etkö sä huomaa, tässä käy aina näin! huudahdin pojan perää mutta tämä ei kääntynyt edes katsomaan. Vittujen @!#$, kirosin itsekseni.
Päätin rauhoittaa itseäni menemällä katselemaan toisten esityksiä, ja se todellakin tepsi. Tunsin olevani toisessa maailmassa, jossakin paremmassa. Jokainen tanssiaskeleen katseleminen sai minut hyvälle tuulelle, tai jos ei, niin ainakin hymyn huulilleni.
-Hei Ekku, siinähän sä oot, Sara hypähti viereeni.
-Miten sun esitys meni, mä en nähnyt sitä, Sara pahoitteli.
-Ihan hyvin, kai, hymyilin.
-Entäs sulla? kysyin ja katselin tämän kauniita kasvoja. Ne olivat oikeasti aivan liian täydelliset.
-Sitä samaa, eli ihan hyvin kai, Sara naurahti.
-Mut pitää mennä nyt, mua tarvitaa tuolla, Sara sanoi ja osoitti verhojen takapuolelle sormellaan. Nyökkäsin.
-Nähää joku päivä ja vaihetaa kunnolla kuulumiset, Sara sanoi, ennen kuin katosi.

Koko päivä alkoi olla pulkassa, siis näytöksen suhteen. Ihmisiä parveili suuresta näyttämö tilasta pois omilta paikoiltaan. Ainoastaan minä jäin vieläkin istumaan penkille istuskelemaan. Eihän minulla ollut minnekkään kiire.
Hätkähdin, kun näin tanssinopettajan ja parin muun tärkeän ihmisen kävelevän minua kohti hymy kasvoillaan.
-Tässä tämä tyttö onkin, opettaja puheli vieressä oleville ihmisille. Koitin vain hymyillä, vaikka en tiennyt ollenkaan mistä oikein oli kyse.
-Hyvät koulunumerot, vaikuttava esitys, ja ahkera oppiminen ja ainainen läsnäolo, lisäksi tytön uskomattoman hyvä vartalon hallitsiminen. Ja sitten he jatkoivat nyökkäilyään.
-Eerika Lehtonen, sä vakuutit tänään esitykselläs monta ihmistä ja siksi sinulle tarjotaan jotain tarjousta, joka ei tule toistumaan.
-Niin?
-Päätimme tehdä poikkeuksen tänä vuonna ja valita ensimmäiseltä luokalta ihmisen joka...
Kuuntelin tarjousta, ja luulin että pyörtyisin. Mieleni teki huutaa, hyppiä, nauraa, itkeä ja kiljua. Mutta tiesin, että joku oli minun esteenä. Ja se joku, ei ollut kuka vaan.
-Sulla on aikaa miettiä vielä tätä reilu kuukausi, mieti tarkasti. Pariisissa sinulle aukeaa tuhansia mahdollisuuksia, mutta siellä on myös rankkaa, ja saat unohtaa muun elämäsi, nimittäin siellä sinun elämäsi tulee olemaan ainoastaan baletti.
Nyökkäilin ja kiittelin vuoron perään.

Vaikka oli jo ilta, oli lämmin. Nipistelin itseäni vähän väliä, tarkistaakseni, oliko tämä kaikki vain unta? En tiennyt oliko tämä hyvä vai huono asia. Vaikka yritin olla miettimättä päätöstä tällä hetkellä, en voinut mitään sille, että järkeni huusi, että minun pitäisi lähteä sinne. Se oli tarjous, josta en ollut koskaan osannut edes unelmoida. Ihan totta. Sydämeni kuitenkin huusi vasten järkeäni, ja muistutti taukoamatta Eetusta.
Jalkani veivät minut automaattisesti Eetun talon pihalle, ja näin pojan polttelemassa pihan terassilla tupakkaa. Melkein juoksin pojan syliin ja halasin tätä pitkään.
-Mikä on? Eetu kysyi kummastuneena.
-Hei se oli vain pikkuriita, poika murahti ja silitti selkääni.
Voi kumpa kyseessä olisikin ollut vain se pieni riita, eikä elämästä kyse. Tunsin kyyneleen polttelevan silmäkulmassani ja rutistin poikaa lähemmäs itseäni. En voinut kertoa hänelle vielä tarjouksesta jonka olin saanut, en voinut. Koska en edes itse tiennyt mitä tekisin. Sen näyttäisi varmasti aika. Mutta aikaa ei ollut paljon ja se pelotti minua.

Päivämäärä:   9.5.10 21:46:58

uppista!

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   9.5.10 21:59:46

Oi voi, oi voi, oi voi... Eerika ei saa lähtee mihinkään..!
Nyt Eetu kertoo suunnitelmansa!!! 8)

Päivämäärä:   10.5.10 12:40:35

niimppää ne muttaa kahestaa pariisii! :--P

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   10.5.10 15:06:01

Lähettäjä: paistinpannupoika
Päivämäärä: 10.5.10 12:40:35

niimppää ne muttaa kahestaa pariisii! :--P

Päivämäärä:   10.5.10 15:16:21

ne saa luvan muutta KAHESTAA sinne Pariisiin<3!
Ihana tarina!<3 jatkooo!

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   10.5.10 15:29:10

Paino sanalla KAHDESTAAN!

Lähettäjä: Miss Huhtikuu 
Päivämäärä:   10.5.10 15:44:19

Ihana <3 Jatkoa äkkiä <3 Muutaman kirjoitusvirheen bongasin, mutta ne on ihan niitä tavallisia vain :) Jatkaleppas piann <3

Lähettäjä: miussi 
Päivämäärä:   10.5.10 21:12:21

jatkoa ;)

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   10.5.10 21:32:29

Pari yhdyssanavirhettä ja yleistä typoa huomasin, ei mitään vakavempaa.

ps. mun sydän murtuu jos näille tulee joku loppuelämän ero.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   10.5.10 21:34:10

Lähettäjä: Figaron_haamu
Päivämäärä: 10.5.10 21:32:29

Pari yhdyssanavirhettä ja yleistä typoa huomasin, ei mitään vakavempaa.

ps. mun sydän murtuu jos näille tulee joku loppuelämän ero.

^^

Päivämäärä:   11.5.10 13:56:11

Hei millon se pahisjengi tulee taas kehiin? Yhessä vaiheessahan sanottii et se aavistaa ettei se juttu ollu vielä siinä, et joku kerta se kävelee yksin tiellä ja se turmellaa! :D Joo mutta tätä kohtaa odottelen innolla! :D Ja ylipäätään jatkoa <33

Päivämäärä:   11.5.10 15:04:20

Miss Huhtikuu : hehee kaikki aikanaan ;)

Joo kiitos noista huomautuksista, pitää korjailla sitten omalle koneelle noi. :) Jatkan ehkä tänään, on niin hyvä ilma että vois ottaa koneen ulos ja kirjoitella sillä sitten. (=

Päivämäärä:   11.5.10 16:08:17

-Onks kaikki oikeesti hyvin? Eetu kysyi ja käänsi pääni tämän kasvoja vasten, niin että jouduin katsomaan tätä suoraan silmiin.
-On, on, valehtelin, ja jos poika ei ihan tyhmä ollut, hänkin tajusi sen.
-Hyvä, Eetu sanoi kuitenkin.
-Haluutsä tulla meille yöks? Oon Laurin kans kahestaa, ei siit paljoo harmii oo, Eetu hymyili ja tumppasi tupakkansa maahan.
-No ei mulla oo kotonakaan mitään, sanoin.
En nimittäin jaksannut mennä kotiin yksinään miettimään asioita jotka pyörisivät taatusti päässäni yönpikkutunneille asti. Seurasin Eetua sisälle ja sieltä pojan huoneeseen. Tajusin olevani vieläkin tämän päiväisissä pukeissa, tiukan puvun päälle olin vetäissyt vain löysät kollarit ja päälle hupparin.
-Ainii, onks sulla nälkä? Voit hakee keit...
-Ei oo, sanoin ja hiljensin pojan pussaamalla tätä suoraan suulle. Eetun hämmästynyt ilme vaihtui ilkikuriseen hymyyn.
-Etkai sä oo sairas? kysyin.
-Täh?
-No kun sä huolehit musta koko ajan, naurahdin.
-Mitä muutakaan mä tekisin, Eetu sanoi ja kohautti olkiaan.
-Niimpä tietty.
Oltiin hetki hiljaa istuen pojan sängyllä tekemättä yhtään mitään. Eetu heittäytyi lopulta kuitenkin makuulleen sängylle ja vetäisi minut viereensä.
-Kuule Eetu.
-No?
-Ootko sä miettiny mitä sä aijot tehä sun tulevaisuudella?
-Mitä sä nyt tollasia mietit? Eetu naurahti, mutta hiljeni nähdessään aivan liian vakavat kasvoni.
-Kuuluuhan mun nyt tyttöystävänä tietää, väänsin pienen hymyn kasvoilleni ja painotin sanaa tyttöystävä.
Tunsin kuumat huulet huulillani, ja en voinut mitään sille, kuinka perhoset lepattelivat vatsassani. Ihmettelin mikä minun oikein oli, olinhan minä nyt ennenkin suudellut poikaa. Jokainen pojan kosketus tai suudelma kuitenkin tuntui kuin se olisi ollut ensimmäinen. Viimeistä en uskaltanut ajatellakkaan.
-Mä oon aatellu olla sun kanssa, poika vastasi vihdoin kysymykseeni irrottautuen suudelmasta.
Sanojen jälkeen tuntui kuin koko sisuskaluni olisi rytätty lyttyyn ja pingahdin nopeasti sängyltä ylös.
-Mikä sulle tuli? Eetu kysyi vähän säikähtäen.
-Ei mikää.
-Sanoinks mä jotain väärää?
-Et.
-No mikä @!#$ sulla sitten on?
-Noku tää kaikki on niin väärää, yritin kakistaa ulos. Yritin kertoa Pariisista, ja sen aiheuttamasta ahdistuksesta, mutta en pystynyt. Tiesin myös, että Eetu ymmärtäisi kaiken nyt aivan väärin.
-No ala laputtaa sitten kotiin jos tää on sun mielestä väärin, Eetu tuhahti.
-Eetu ku sä et...
-Ala mennä, ennen kuin mä teen jotain tyhmää, poika karjahti.
Kävellessäni pois huoneesta ulos, mietin, miten kaikki pystyikään muuttua hetkessä. Miten hyvät hetket pilattiin huonoilla ja miten kaikki hyvä unohtui, kun paha saapui paikalle. Avasin ulko-oven hiljaa ja poistuin talosta melkein äänettömästi. Lysähdin kuitenkin terassille hetkeksi kokoamaan itseni huoahtaen. Kuulin ulko-oven käyvän uusiksi, ja luulin, että se olisi ollut Eetu.
Näin pienen harmon istuvan viereeni, ja tajusin sen olevan Lauri.
-Miks sä istut täällä pimeässä? Lauri kysyi niin viattomalla äänellä, että melkein aloin itkemään.
-Sun isoveljes takia, sanoin hiljaa.
-Älä välitä, Eetu ei oo koskaa välittäny kenestäkää.
Katsahdin Lauriin, ja vaikka oli pimeää, poika näytti niin hauraalta, vaikka yritti olla vahva ikäisekseen. Halasin poikaa nopeasti, ettei tämä kerkeäisi säikähtää.
-Kyllä Eetu rakastaa sua, sanoin ja hymyilin tälle. Nousin terassilta lähteäkseni.
-Mä meen nyt, sun pitäisi mennä nukkumaan, huolehdin ja ennen kuin käänsin pääni pois katsahdin Lauria hymyillen.
En tiennyt kuvittelinko, vai kuulinko tämän suusta päässeet sanat hiljaisessa yössä ''Ei se rakasta''. Joka tapauksessa ne sanat kolahtivat sisimpääni, ja minun kävi sääliksi Lauria. Tällä tuskin oli leikkikavereita, tai ainakaan en ollut koskaan nähnyt sellaisia. Tämä oli tainnut joutua pakon edessä kasvamaan pienessä hetkessä ''aikuiseksi'' ja unohtamaan leikit, kaverit ja kaikki hauska, jota jokainen lapsi olisi tarvinnut.

-Täällähän sä oot, vihdoinkin. Ja ihan yksinkin vielä, kuulin takaantani kuuluvan äänen. Ei epäilystäkään kenelle se kuului. Tunsin sydämeni hyppäävän kurkkuun.
-Eetu, missä sä oot silloin kuin sua tarvittaisi, parkaisin hiljaa mielessäni.
Tästä ei leikillä selvittäisi, ei, ei enää tällä kertaa.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   11.5.10 16:23:50

jatkoa :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   11.5.10 17:17:19

Ei helevetti, iik!
Ei saa jättää tollaseen kohtaan!!! *Protestointia*

Päivämäärä:   11.5.10 18:09:50

Kuka siel on???? *yhtyy Nikkeen* o__O
Ai nyt arvaan, siel on TASAN varmana Joni :/

Lähettäjä: Uno 
Päivämäärä:   11.5.10 19:17:32

eiih tollaseen kohtaan! Eikai se Joni oo vaa ne ihme tyypit : O

Lähettäjä: Sally 
Päivämäärä:   11.5.10 19:48:56

kuiteski se Niko tms.
jatka :)

Päivämäärä:   11.5.10 20:29:27

lisäää lisää lisäää

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   12.5.10 17:36:04

Päivämäärä: 11.5.10 17:17:19

Ei helevetti, iik!
Ei saa jättää tollaseen kohtaan!!! *Protestointia*

^^ tää on ihan paras :)) <33 jatkoa<333333333333333333

Päivämäärä:   13.5.10 12:44:41

Jee! :D Jatkoo äkkiä <3 Tää on niin ihana =)

Päivämäärä:   13.5.10 16:14:30

Varmaan sata virhettä, mutta mä meen nyt ulos aurinkoon!

Kyyneleet valuivat silmistäni, joka paikkaan sattui. En tiennyt sattuiko minua enemmän henkisesti vain fyysisesti. Nähdessäni kuitenkin Nikon koko ajan päälläni, olin varma että henkinen kipu oli suurempi. Tunsin taas Nikon huulet suullani ja tämä suuteli minua väkinäisesti. Yritin työntää tätä pois, mutta tuntiessani kovan iskun poskellani, tiesin, etten voinut tälle mitään. Miehen karheat kädet puristelivat rintojani ja sivelivät ihoani. Yritin huutaa, mutta en saanut ääntäni pois kurkusta. En ollut koskaan kuvitellut, että minut raiskattaisiin, tai miltä se voisi tuntua. (Muuta kuin kamalalta) Ja vasta nyt pystyin käsittämään, miten kamalalta se tuntui. Ei sitä voinut edes selittää. Se oli jotain, joka nöyryytti, satutti ja itketti ja kaikkea muuta samaan aikaan. Se oli tunne, jolloin ei toivonut muuta kuin kuolemaa. Ja mitä siinä pystyi tehdä? Huutaa, mutta kukaan ei kuullut. Niin, pystyin vain odottamaan, kunnes tämä lopettaisi.
Hätkähdin, kun kuulin oven käyvän. Niko ei tainnut kuulla sitä, tai sitten mies ei vain välittänyt.
-Niko, oot sä täällä?
Silmäni rävähtivät auki, sen oli pakko olla Eetu. Mutta, ei se voinut olla. Mutta tarkemmin ajateltua, tiesin kyllä että se voisi.
-Mä vaan toin lisää kamaa, kuului ääni, ja huoneen ovi aukesi. Siinä Eetu seisoi pussi kädessään, jossa ei varmana ollut mitä tahansa päänsärkylääkkeitä, vaan huumeita. En ollut koskaan nähnyt tämän kasvoilla sellaista ilmettä, joka siinä nyt oli.
-Mitä vittua? kuului Eetun suusta.
-Pitääkö sun tulla aina pahaan aikaa, Niko irvisti, mutta tämän äänestä kuulsi myös kehu, kuinka tämä oli saanut naista.
-Mee @!#$ nyt siitä, Eetu murahti Nikolle.
-Et sä kuullu? Lopeta.
En kerennyt edes räpäyttää silmiäni, kun Eetu oli Nikon kurkussa kiinni. Vaikka Niko oli iso kokoisempi kuin Eetu, oli Niko kohta Eetun alla maassa makaamassa. Kuului nyrkiniskuja ja pian Eetu nousi ylös lattialta. Niko tuskin nousisi siitä vähään aikaan.
Eetu kiirehti vierelleni ja halasi minua.
-Eetu, älä, parahdin. Äsken tyrehtyneet kyyneleet valuivat taas poskillani. En tajunnut itseänikään, jopa Eetun kosketus värähdytti minua. Vaikka tämä oli minut pelastanut. Minä pelkäsin Eetua. Tai siltä se ainakin tuntui.
-En mä tee sulle mitään, Eetu kuiskasi pää kallellaan.
-Mä tiedän, mutta...
-Mitä?
-Vie mut pois täältä, sain sanottua itkun keskeltä. Poika nosti minut syliinsä ja kantoi minut koko talosta pois. Heti ulos päästäni vaasin pääsyä pois tämän sylistä.
-Kyllä mä jaksan kantaa, Eetu sanoi.
-Päästä nyt, tuhahdin turhauteena.
Huokaisin, kun tunsin maata jalkojeni alla.
-Vie mut kotiin Eetu.
Poika ojensi kypäräänsä minulle ja pistin sen nopeasti päähäni. Kiipesin pojan mopon kyytiin ja suljin silmäni, kuin toivoen, että se auttaisi poistamaan kaiken tämän vääryyden. Kaiken tämän tuskan, joka sisälläni pyöri.

Mopo kaarsi tutun kerrostalon pihalle ja nousin kyydistä varovasti. Ojensin kypärän pojalle.
-Mä tuun tarkistaa, että sä pääset sisään asti, hän sanoi. Nyökkäsin.
Avasin kotini oven ja astuin sisään.
-Sä voit mennä nyt Eetu, takeltelin sanat ulos.
-Pärjäätkö sä varmasti? Mä en usko. @!#$ mä tapan sen jätkän.
-Pärjään pärjään, vaikka en edes itse uskonut noihin sanoihin.
-Mut, kiitti, sä pelastit mut taas, sanoin ja uskaltauduin katsomaan pojan silmiin. Ne olivat kuitenkin liian läpitunkevat, ja luulin, että tämä osaisi lukea taas ajatukseni. Laskin katseeni nopeasti alas.
-Miksen mä mun omaa pikku prinsessaa pelastais? Eetu kysyi muka hämmentyynenä.

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   13.5.10 17:18:46

hyvä pätkä!<3 :) lissööö.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   13.5.10 20:40:10

Sielähän paljastu osa Eetun salaisuutta!
-Mä vaan toin lisää kamaa, kuului ääni, ja huoneen ovi aukesi. Siinä Eetu seisoi pussi kädessään, jossa ei varmana ollut mitä tahansa päänsärkylääkkeitä, vaan huumeita.

Tosi hyvä pätkä! <3

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   13.5.10 20:57:27

Mä oon jotenki koko ajan tienny et Eetulla on jotenkin aineiden kanssa tekemisissä, ei ollu minkäänlainen yllätys :)

Päivämäärä:   13.5.10 21:35:25

Figaron_haamu : ei sitä tiedä mitä sieltä vielä paljastuu;)

Päivämäärä:   13.5.10 22:05:16

Hyii mikä ällötys toi Niko :// Ihana eetu siltiki, mutta raukka toisaalta koska se ei tiiä et Erika lähtee Pariisiin... HEi tee sillai et Eerika ei lähekkää koska ei haluu!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.5.10 23:01:43

Musta tuntuu, ettei kaikki karta Eetua tolleen vaan huumeiden takia ;) kyllä siinä on pakko olla paljon jotain muutaki sotkua :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   13.5.10 23:58:27

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 13.5.10 23:01:43

Musta tuntuu, ettei kaikki karta Eetua tolleen vaan huumeiden takia ;) kyllä siinä on pakko olla paljon jotain muutaki sotkua :D

Päivämäärä:   14.5.10 11:17:31

Hyvä pätkä <33

Lähettäjä: eemppu 
Päivämäärä:   14.5.10 15:23:17

ihana koko tarina! ♥♥

Päivämäärä:   14.5.10 20:21:11

Ootte ihania kaikki kun pidätte tätä ylhäällä! :)

Ainoa iloinen asia tuntui olevan se, että koulu oli saanut päätöksen ja loma voisi alkaa. Mutta se ei tuntunut lomalta, vaikka aurinko paistoi. Mikään ei kuitenkaan tuntunut olevan hyvin. Olin vältellyt Eetua jo pari päivää ja ohittanut pojan viestit. Se mitä Niko teki, tuntui niin pahalta, että minun teki pahaa nähdä edes Eetua. Teki pahaa kävellä edes ulkona, mutta tänään minun oli pakko lähtä ostamaan jääkaappiin sisältöä, ennen kuin kuihtuisin. Vaikka minua pelotti edes astua ulos ihmisten ilmoille, minun piti olla vahva. Tuntui, kun kaikki olisivat katsoneet minua säälien, tai sitten vain kuvittelin. Yksi asia oli selventynyt kuitenkin neljän seinän sisällä viettämien päivien aikana. Lähtisin Pariisiin. Järjen mukaan minulla ei ollut täällä mitään, kaikki tuntui pahalta viime tapahtumine jälkeen, ja tuskin Eetun kanssa eläminen koskaan onnistuisi. Olimme liian erilaisia. Sydämen mukaan kuitenkin minun oli jäätävä, mutta tänään annoin vain järjen viedä.
Säpsähdin kun näin kauempana tummiin pukeutuneen hahmon. Ja se ei ollut kukaan muu kuin Eetu. Minne poika oli oikein menossa?
En voinut mitään jaloilleni, jotka lähtivät seuraamaan poikaa. Pysyttelin kuitenkin tarpeeksi kaukana, ettei tämä näkisi minua.
-Naurettavaa, puuhkaisin itsekseni.
Meni hetki jos toinenkin kun tajusin minne poika oli kävellyt. Hautausmaalle. Nyt päässäni pyöri ympyrää, enkä osannut yhdistellä ajatuksiani. Nyt näin Eetun kädessä valkoisen hautakynttilän, jonka tämä laski hitaasti haudan juurelle. Eetu katseli ympärilleen, ja kipitin puskan taakse, jottei tämä näkisi minua.
Kohta näin pojan lähtevän haudan luota. Panin juoksuksi, ja kohta saavutin hämillään olevan Eetun.
-Mitä sä täällä teet? huohotin.
-Samaa voisi kysyä sulta, pojan ääni muuttui hetkessä tiuskaisuksi.
-Mikset sä voi kertoa mulle mitään?
-Miten mä voisin, kun neiti ei vastaa ees puhelimeen.
-Mä en tarkottanu tota, sä tiiät ihan hyvin. Ja sitäpaitsi mulla on ollu kiire.
-Niin mullakin nyt, Eetu tuhahti ja yritti lähteä. Tartuin kuitenkin tämän hihaan ja katsoin tätä suoraan silmiin.
-Sä voit kyllä kertoa mulle, kuiskasin.
-Mulla ei oo mitää kerrottavaa.
-Aha.
Eetu virnisti. Vaikka tiesin, että joku oli pielessä. Sen verran olin oppinut tuntemaan tätä, vaikka oli päiviä jolloin luulin, että en ollut koskaan nähnytkään tätä.
-Arvaa mikä mua piristäis...
-No?
-Pikku pikapano, Eetu virnisti viattoman näköisesti.
Valahdin kalpeaksi ja minun teki pahaa. Miten Eetu pystyi sanomaan tuollaista, kun tiesi varsin hyvin. Eetun naama kuitenkin muuttui vakavaksi, luultavasti poika tajusi mitä oli lipsauttanut.
-Ekku, sori, mä en tarkottanu. Ihan oikeesti.
-Anna olla, sanoin ja halusin vaihtaa puheenaihetta.
-Lähe mun kans kahville, Eetu pyysi ja otti kädestäni kiinni.
Pieni ahdistus kasvoi sisälleni, mutta yritin unohtaa sen. En voinut pelätä Eetua, eihän tämä tekisi minulle koskaan mitään. Eihän?
-Okei, myönnyin.
-Tai ei, me mennään rannalle, kun täällä on näin hyvä ilmakin, jatkoin.
-Mitä jos mä en suostu, Eetu naurahti.
Huokaisin helpotuksesta, kun kireys meidän välillä oli kadonnut, ainakin hetkeksi.
-Sun on pakko, tivasin ja katsoin tätä silmiin tuimasti.
-No okei sitte, Eetu myöntyi, mutta hymy tämän kalpeilta kasvoilta ei kadonnut.
-Sä tarvitsetkin vähän aurinkoa nassuun, hymähdin.
-Samaa vois sanoa sulle.
-Nii, siks ranta onkin oikee paikka.
-Niin kai sitten, poika naurahti ja sen jälkeen jatkoimme kävelyä hiljaisina.

Kohta eteemme avartui meren ranta, joka onneksi oli tyhjä, eikä täynnä lapsia. Niitä en nyt jaksaisi. Istuimme auringon lämmittämälle hiekalle ja katselimme merta.
-Sä oot kaunis, Eetu sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen katsoen minua tarkasti.
-Älä höpsi, sanoin ja heitin hiekkaa pojan päälle.
-Älä yllytä mua tähän.
-Yllytämpäs, naurahdin, ja jatkoin hiekan heittelemistä pojan päälle. Hymy kohosi korvilleni ja tunsin olevani lapsi. Unohdin kaiken pahan. Sen kaiken vääryyden, mitä maan päällä tapahtui.
-Kuules nyt Eerika, Eetu koitti käskeä vakavana, mutta naurahti sitten tarraten minuun kiinni.
-Irti Eetu.
Kohta painimme maassa, kyllä painimme. Aivan kuin viisivuotiaat. Eetu kuitenkin luovutti ja kellähti sitten vierelleni.
-Mä voisin viettää mun jokaisen päivän näin, Eetu sanoi.
-Ai miten?
-Sun kanssas.
Huokaisin, Eetu oli taas saanut minut muistamaan Pariisin. Vielä tänään olin päättänyt lähteä sinne, nyt taas sydän oli vienyt järjen äänen helvettiin.
-Mm, mutisin.
-Mikä on? Eetu kysyi ja nousi kyynärpäillensä.
-Tää on vaan niin vaikeeta välillä, huokaisin.
-Älä pelkää, mä en oo katoomassa mihinkään, Eetu kuiskasi käheästi.
Niimpä, mutta minä olen, meinasin sanoa, mutta pidin suuni kiinni. Nyt halusin nauttia tästä hetkestä, vaikka aika alkoi olla vähissä. Etsin pojan käden käteeni ja puristin sitä. Miten ikävä minun tulisikaan näitä hetkiä, kun viettäisin yksinäisiä iltoja Pariisissa.

Päivämäärä:   15.5.10 00:15:46

lisäää! :) ei saa lähtä pariisiin :(

Päivämäärä:   15.5.10 13:59:27

Ekku EI saa lähtee Pariisiin!!

Lähettäjä: eveee 
Päivämäärä:   15.5.10 19:40:14

Lähettäjä: Johannna
Päivämäärä: 15.5.10 13:59:27

Päivämäärä:   15.5.10 20:26:47

Ei niin! <33 Lissää odottelen ;)

Lähettäjä: Sideways 
Päivämäärä:   15.5.10 22:49:57

Eiiii! Ekku ei lähde minnekkään Pariisiin! Ekku jää sinne missä nyt ikinä onkaan, ja kaikki on hyvin .

Lähettäjä: Grew` 
Päivämäärä:   16.5.10 21:28:13

iihana :)))

Päivämäärä:   16.5.10 21:36:52

Päivämäärä: 15.5.10 19:40:14

Lähettäjä: Johannna
Päivämäärä: 15.5.10 13:59:27

Lähettäjä: marsupilami 
Päivämäärä:   17.5.10 17:24:29

aw, tää on ihana <3
luin koko tarinan läpi nyt kerral JA APUA TÄÄ ON IHAN PARAS :D

jaja ekku ei lähe pariisii tai sit se lähtee eetun kaa (= !

LähettäjäCrudo. 
Päivämäärä:   18.5.10 16:29:16

Luin tän alusta loppuun. Aivan mahtava! :>
Tosta koulusta tulee mieleen Step Up-elokuvasta se koulu :D

Päivämäärä:   18.5.10 17:20:03

Crudo// Mulla kanssa :)

Päivämäärä:   18.5.10 19:19:07

Älkää tappako mua tästä pätkästä... Ja muutenkin tosi tosi lyhyt! Mutta mulla on tällä viikolla joka päivä koe, joten menee aika lukemiseen, lupaan kirjoittaa viimeistään perjantaina iiiiiiison pätkän teille luettavaksi! :) Ja hihi kiitos kun pidätte tätä ylhäällä.

-Eetu, sanoin ja tunsin kuinka ääneni värisi hiljaisella rannalla. Luultavasti Eetukin huomasi sen.
-Kerro?
-Miks sä olit tänään hautausmaalla?
Heti kysymyksen jälkeen kaduin sitä, sillä tunsin, kuinka välillemme syntyi muuri.
-Älä jaksa aina kysellä.
-Mä haluan tietää! parahdin.
-Kai mulla on oikeus, jatkoin.
-Mun kaikki asiat ei vaan kuulu sulle, Eetu murahti turhauteena.
-Mä oon sun tyttöystäväs, ja sä et kerro mulle mitään!
-Vielä paripäivää sitten sä et tienny mikä sä haluut olla.
-Sä vaihdat koko ajan puheen aihetta, mikset sä voi kertoo?
Eetu oli hiljaa ja narskutteli ikävästi hampaitaan. Huokaisin. Tiesin, ettei tämä johtaisi ikinä mihinkään.
-Älä pidä muhun yhteyttä ennen kuin sä oot kasvattanu luottamuksen muhun, kivahdin ja nousin rivakasti ylös pehmeältä hiekalta.
-Ekku..
-Anna olla, ei tästä tulis muutenkaa mitään, tiuskaisin ja tein lähtöä.
-Mä olin muistamassa mun kaveria, Eetu sanoi, mutta vahva äänensä melkein rikkoontui loppu kohden. Kurtistin kulmiani.
-Sori, mä en tienny..
-Onko siitä kauan? kysyin.
Eetu kohautti olkiaan.
-Mä en oo laskeskellu aikaa.
-Oliks se hyväki kaveri?
Eetu nyökkäsi hiljaisena. Yritin pitää itsenikin hiljaisena, nyt en halunnut möläyttää mitään tyhmää.
-Saanko mä kysyä yhtä juttua? avasin kuitenkin suuni.
-Ainahan sä kyselet.
-Mihin se... Tai siis mitä sille kävi? kysyin hämmentyneenä.
Eetu käänsi nopeasti päänsä minuun ja tämä näytti raivostuvan aivan liian nopeasti. Kasvoilla oli se sama vihainen ilme, niin kuin joskus, jolloin olin nähnyt tämän ekan kerran.
-Mun pitää nyt mennä, Eetu sanoi viileästi, ja silti näin kuinka hän yritti piilottaa tämän raivon tai pelon, en tiennyt kumpaa se oli.
-Mä tuun kans, sanoin.
-Eerika, mun on parast mennä yksin, Eetu tuhahti.
Eetu lähti ja jätti minut seisomaan tyhmänä rannalle.
-Älä kutsu mua Eerikaks, kuiskasin pojan perään, vaikka tämä mitään olisi kuullutkaan.
Yhtäkkiä mieleeni palasi viime syksy ja Saran kanssa käyty keskustelu. Värähdin, silloin en voinut uskoa sitä, en ollut edes kuulevani ja nyt, nyt en tiennyt enää mitä uskoa. Eihän Eetu tekisi koskana mitään sellaista, eihän? Ja, se että huhuttiin, että Eetu olisi tappanut parhaan kaverinsa, ei voinut pitää paikkansa. Sehän oli pelkkä huhu, kuka uskoisi sellaiseen? Edes poliisit eivät olleet saaneet sitä selville.
Valahdin polvilleni hiekkaan ja hoin itselleni, ettei se ollut tämä. Pitäisihän minun tietää se, olinhan pojan tyttöystävä. Mutta enhän minä tiennyt muutenkaan pojan menoista, miten Eetu olisi kertonut minulle tästäkään. Hetken mietittyäni, tajusin, ettei poika iki maailmassa tulisi kertomaan minulle totuutta. Ei koskaan.
Miten toivoinkaan, ettei minulla olisi ollut syytä epäillä Eetua. Mutta minulla oli, ja ne saivat suolaiset kyyneleet silmiini, tämähän oli ihan hullua, enhän minä seurustelisi ihmisen kanssa, joka vahingoittaisi niin pahasti jotain ihmistä, että tämä makaisi seuraavana päivänä haudassa mullan alla, enhän? Se ei voinut siis olla totta.

Päivämäärä:   18.5.10 19:24:10

YÄÄÄÄÄ!!! Ei RIITOJA, tyhmä Lisette.

Päivämäärä:   18.5.10 20:13:21

Päivämäärä: 18.5.10 19:24:10

YÄÄÄÄÄ!!! Ei RIITOJA, tyhmä Lisette.

Päivämäärä:   19.5.10 13:59:34

Tässä pieni pätkä, pistän kohta lisää, kun kone pätkii eikä anna laittaa näitä! Virheitä on sata, mutta kun koulussa oon niin tää vähän temppuilee...

Puhelin tyyttäsi ja hetken päästä kuulin iloisen äänen.
-Moi Ekku! kuului linjalta Saran iloinen ääni.
-Missä sä oot? Onks paha paikka?
-Ei, me tultii just kavereitten kans tänne Miron bileisii.
-Aijaa, huokaisin.
-Hei, sä kuulostat siltä, että sä tarviit nyt jotain piristystä.
-Niimpä kai, tai ainakin pään tyhjäks.
-Tänne siis, mulla on kyllä sulle juomia, jos sulla ei itellää oo.
-En mä osaa tulla sinne, sanoin tajuten.
-No mä hoidan sen, oota hetki, ja kuulin kuinka Sara puhui jollekkin kyydistä.
-Noni, se asia on hoidettu, missä sä oot?
-Tääl yleisel rannalla.
-Okei, Alex tulee hakee sut sieltä, Sara hihkaisi ja sulki puhelimen.
Jäin kuuntelemaan tyhmänä puhelimen tuuttausta ja otin puhelimen pois korvaltani. Alkoholilla surua ei poistettaisi, se oli todettu jo monesti, mutta tämä tilanne ei vaatinut nyt mitään muuta kuin totaalista pääntyhjennystä. En halunnut uhrata Eetulle enää yhtäkään ajatusta. Ei enää kyyneliä, eikä draamaa tälle illalle, mietin itsekseni ja yritin saada hymyn nousemaan korvilleni.

Pian punainen pieni auto kaarsi rannan lähelle ja kipitin kiireesti sen luo. Vatsassani kipristeli, ja tunsin jännittäväni. Enhän tuntenut koko ihmistä, ja viime päivän tapahtumat eivät olleet minulle lainkaan selvät. Päin vastoin, kaikki ongelmat olivat vain paisuneet päähäni. Tänään halusin kuitenkin unohtaa ne.
-Moi, sä oot varmaan Ekku, vaalea hiuksinen nuoren miehen alku sanoi, kun olin päässyt penkille istumaan.
-Jep, sanoin nyökäten.
-Mä oon Alex, se jatkoi ja nyökkäsin taas.
Auto ajoi turvallisen hitaasti tietä pitkin, ja tunsin vähän rentoutuvan. Alex vaikutti ihan järkevältä.
-No sä et turhia höpise, Ales naurahti ja katsahti minuun.
-Huono päivä, tokaisin ja vasta nyt katsoin ensimmäisen kerran tämän silmiin. Ne olivat aivan jäänsiniset ja hohtivat ystävällisyyttä.
-Mieshuolia?
-No joo... Niitäkin, sanoin ja käänsin katseeni kenkiini.
-Taitaa olla @!#$, kun sä noin allapäin oot.
Kohautin olkiani tietämättä mitä sanoa. Enhän tuntenut koko ihmistä.
-Me ollaan vaan niin erilaisia, hymähdin ja sain pienen hymyn huulilleni.
-Tuttu tunne, Alex sanoi ja taputti nopeasti olkapäätäni.
-Eiköhän ne huolet kohta unohdu, kun pääset juhlapaikalle.
-Toivon niin.
Sitten oltiin molemmat pitkän aikaa hiljaa.
-Perillä ollaan, poika sanoi jonkun ajan päästä, ja pysäytti auton huolettomasti pihalle. Nousin ulos autosta ja hymy kohosi huulilleni katsellessani taloa. Ulos asti kuului, että siellä oli hyvät juhlat. Tästä illasta ei voinut tulla huono, tai, ei se ainakaan huonommaksi voinut mennä.

Seisoessani suuren keittiön vierellä, katsellen boolikulhoa, ja etsiskellen silmillä laseja, Sara hyppäsi kaulaani.
-Kiva nähä pitkästä aikaa!
-Niimpä, sanoin, kun tyttö oli irroittanut otteensa kaulastani.
Sara oli hetken hiljaa, ja näytti mietteliäältä.
-Miten sulla ja sillä... No Eetulle menee?
-Mä en jaksa puhua siitä, huokaisin.
-Ei millään pahalla, mutta mä tiesin jo pitkään, ettei teijän juttu onnistu. Eetu, ja Eetun salaisuudet tuskin mahtuvat sun maailmaan. Niin se ainakin pelkää, Sara totesi ja jätti minut hiljaiseksi.
-Onko sulla sitä juomista? kysyin, kun en keksinyt enää mitä sanoa.
-Joo, Saran ilme kirkastui ja veti laukustaan pullon eteeni.
-Jos nyt sillä ainakin alotat, Sara hymyili.
-No eiköhän yks viinapullo mulle riitä, naurahdin. Istuimme Saran kanssa penkeille, vähän muista syrjään, että voisimme jutella rauhassa. Tytön silmät harottivat, ja muutenkin, tästä huomasi, ettei tämä ollut vesilinjalla. Muttei kuitenkaan umpitunnelissa.
-Susta on tullu mulle tosi tärkee, vaikka me ei paljoa edes nähä, Sara höpötti.
Heti sanojen jälkeen Pariisi palasi väistämättä mieleeni, enkä voinut sille mitään. Huokaisin. Saralle minun oli pakko kertoa.

Päivämäärä:   19.5.10 14:03:52

lisäääää (=(=

Päivämäärä:   19.5.10 14:42:08

-Tiiätkö sä muuten kelle ne tarjos sitä mahdollisuutta ulkomaille, ku sitä ei saanu kuulemma kukaan lukukauden kolmannista.
Tunsin oloni vaivaantuneeksi, tyttö oli ottanut aiheen itse esille, ilman, että minun oli tarvinnut.
-Itseasissa... Se tarjous tarjottiin mulle, sanoin mahdollisimman hiljaa, etteivät muut olisi kuulleet. Saran suu loksahti auki, ja pelkäsin tytön reaktiota.
-Oikeestiko?
-Joo.
-Miten siistiä! Sara kiljahti.
Huokaisin, tyttö ei ainakaan ottanut sitä pahalla.
-Kai sä hyväksyit sen?
-Mä en oo vielä päättäny...
-Ai Eetun takia?
-Nii.
-Sä oot hullu, jos jätät yhden miehen takia sun elämäs tilaisuuden käyttämättä Ekku! Sä oot hullu, Sara kovensi ääntään.
-Niin kai sitten, naurahdin itsekseni.
-Mut onneks olkoo! Sara kiljahti vielä ja kurottautui halaamaan minua.
-Kiitti. Mutta älä levittele tätä juttuu vielä, ku mikää ei oo vielä varmaa. Ja Eetukaa ei tiiä vielä.
Sara katsoi minuun vähän kummastuneena, mutta nyökkäsi sitten.
-Rakkaus tosiaan tekee hulluksi, tyttö naurahti.

Olin juonut aikoja sitten pulloni tyhjäksi, ja nyt tyhjentelin muiden pöydälle jättämiä juomia. Lattia oli vallattu mitä härskeimmillä tansseilla, ja musiikki pauhasi stereoista. Oloni alkoi olla melko hyvä.
-Ekku tuu tanssimaan, kuulin Saran heleän äänen.
Alkoholia oli veressäni jo sen verran, että en miettinyt hetkeäkään. Nautin olostani, kun sain tanssia ilman estoja, tai ilman, että minun piti miettiä, teinkö liikkeet varmasti oikein. No, ei mikään ihme, sillä eihän tämä ollut balettia.
-Ai moi Ekku, kuulin imelän äänen takaantani.
-Moi Joni, vastasin ja käännähdin poikaa päin.
-Sähän tanssit hyvin, Joni hymyili ja vinkkasi silmää.
-Heko, heko.
-Sä et oo pitäny muhun yhteyttä, mistä moinen? Joni vaihtoi kuitenkin puheenaihetta.
-On ollu vähän kiireitä, sanoin. Kännissä valehteleminen oli sitten helppoa.
-Niimpä tietenkin, Joni tuhahti.
-No älä nyt suutu, mä oon nyt tässä, naurahdin.
Joni hymyili, mutta vakavoitui nopeasti.
-Minne sä oot sen retkun jättäny?
Hyvä oloni oli äkkiä poissa. Miksi kaikkien piti puhua Eetusta.
-Mun pitää mennä, ähkäisin ja hoipertelin Jonin luota pois. Poika kuitenkin tarrasi käteeni.
-Minne?
-Vessaan, päästä nyt, ärähdin.
Joni nyökkäsi vähän harmistuneena päästäen kädestäni irti.

Minulla ei ollut hajuakaan missä vessa oli, kun talossa oli niin monta ovea.
-Minnes neitonen on hoipertelemassa? kuulin äänen, jota en tunnistanut. Jouduin taas kääntymään. Alex.
-Jonnekkin pois, vessaan, tai jonnekkin, sanoin ja melkein horjahdin maahan.
-Ehkä sun on paras mennä sänkyyn.
-En mä haluu mennä vielä kotii, mä haluun pitää hauskaa, marisin.
-Sä voit jäädä tänne varmaan yöks, mäkin jään, ja moni muu myös.
-Ootko sä varma?
-Täysin, Alex hymyili herrasmiesmäisesti.
Mietin salaa mielssäni, miksei Eetu ollut kuin Alex. Kaikki olisi paljon helpompaa. Mutta tajusin helposti siihen vastauksen. Tunsin Eetuun jotain vetovoimaa, jota en ollut koskaan tuntenut ketään kohtaan.
Alex auttoi minut huoneeseen.
-Mä sitten lepään vain, ja kun mä oon vähän levänny, mä tuun takas juhlimaan! selitin, vaikken edes itse tajunnut mitä sanoin.
-Sä oot tainnut juoda aika paljon, Alex virnisti ja oli lähdössä.
-Minne sä luulet meneväs, luuletko, että mä jaksan yksin levätä? naurahdin.
-No, ehkä mä tosiaan voisin jäädä tänne, ja helpottaa mieshuolias, Alex hymyili ja vikkasi söpösti silmäänsä.

Avasin hitaasti silmäni. Päätäni jyskytti, eilisestä ei ollut mitään muistikuvia. Nousin äkkiä istuvalteen sängylle, missä oikein olin. Kiljahdin, nähdessäni missä olin. En ollut kotona, luultavasti olin jäänut juhlapaikalle yöksi. Vieressäni makasi rauhallisesti nukkuva Alex. Kiskoin peiton pois päältäni ja voihkaisin. Mitä @!#$ä olin mennyt tekemään? Yritin muistella eilistä iltaa, mutta en saanut päähäni mitään kuvaa. Toivoin, että olisin vain nukahtanut Alexin viereen, enkä tehnyt mitään enempää. Muuten olisin kusessa, ja pahasti.

Päivämäärä:   19.5.10 15:35:28

ekku <3 eetu
ihana tarina (=

Päivämäärä:   19.5.10 16:17:02

Yäää.... Eetu takas kehiin ;<

Päivämäärä:   19.5.10 18:02:51

hyviä pätkä! ; )

Lähettäjä: eveee 
Päivämäärä:   20.5.10 01:44:33

Päivämäärä: 19.5.10 16:17:02

Yäää.... Eetu takas kehiin ;<

+ ihana tää<3333

Lähettäjä: mammamiia 
Päivämäärä:   20.5.10 02:40:31

paras tarina <3

Lähettäjä: fani:) 
Päivämäärä:   20.5.10 20:47:07

paras<3

Päivämäärä:   20.5.10 20:56:04

Puristin kännykkää käsissäni hermostuneena. Päässäni jyskytti vieläkin. Onnekseni olin jo kotona, olin kadonnut Miron kämpästä pois aamulla, ennen kun kukaan oli herännyt. Olin jättänyt Alexin nukkumaan sänkyyn. En halunnut kuulla eilisistä toilauksista, mutta toisaalta, minun oli pakko saada tietää mitä eilen tapahtui. Mutta mitä tarkemmin ajattelin, en ikinä tekisi sitä, en pettäisi Eetua. Ja varsinkaan kaiken jälkeen edes ympärikännissä, en hyppäisi melkein vieraan kanssa sänkyyn. Siitä olin aivan väärä. Minun oli siis täytynyt vain nukahtaa, vakuuttelin itselleni ja sain itseni rauhallisemmaksi.
Painoin puhelimesta vihreää luuria ja kuuntelin kärsimättömänä puhelimen tuuttauksia.
-Moi, Eetu vastasi. Ääni oli tyly. Huokaisin.
-Moi Eetu, sanoin ja vetäisin välissä henkeä.
-Sori, sori eilisestä, mä vaan olin vaa niin utelias. Ja huolissani susta.
-Huolissani musta? nyt linjalta kuului jo naurua ja rentouduin vähän.
-Noniin, sanoin ja tunsin pienen punan kohoavan kasvoillani.
-Nähäänkö me tänään? kysyin.
-Nähään vaa.
-Kerkeetkö sä nähä nyt?
-Jep, tuunko hakee sut?
-Jos muistat ottaa kypärän mukaan, muistutin.
-Joo joo, nähään kohta, kulta, Eetu naurahti hiljaa puhelimeen ja sulki sen.
Hymyilin. Nyt kaikki oli taas hyvin, ainakin hetken.

Istuttiin Eetun kanssa pienessä kahvilassa. Oltiin ajeltu pitkään ennen kuin keksittiin minne mennä, lopulta päädyimmä tänne. Eetu hörppi kahvia ja minä teetä. Leivokset tiskin takana houkuttelivat minua, mutta omatuntoni pisti vastaan. Minun piti nyt pysyä kunnossa, varsinkin jos olin lähdössä Pariisiin. Pistin merkille, että Eetun kasvot olivat entistä kalpeammat ja poika näytti muutenkin huonovoitiselta.
-Ootko sä kunnossa? kysyin ja kallistin päätäni.
-Oon, oon, Eetu murahti.
Kohotin kulmiani.
-Sä vaan näytät sairaalta.
-No mulla on vaan pää vähän kipee, ei muuta.
-Ootko sä ihan varma?
-Mä kyllä osaan huolehtia itestänikin, Eetu sanoi ja käänsi katseensa suoraan silmiini.
Nyökkäsin.
-Mä vaan halusin varmistaa, sanoin ja hörppäsin teetä mukistani.
-Mä oon ok, ja meillä on nyt kaikki hyvin.
Hymyilin ja katselin pojan ihmeellisiä silmiä.
-Mä oikeesti Ekku välitän susta, Eetu sanoi.
Tunsin vatsassani kuohahtavan, se oli ensimmäinen kerta, jolloin poika sanoi mitään tuollaista.
-Hyvä. Koska mäkin susta senkin höpsö, naurahdin.
Eetu kurottautui suutelemaan nopeasti huuliani. Tiesin, ettei nyt olisi oikea hetki kertoa Pariisista, mutta olisiko sille koskaan oikeaa hetkeä? Vastaus oli, ettei ollut. Joskushan minun piti se kertoa, miksen voisi kertoa nyt siitä?
-Mun on pitäny kertoo sulle yks juttu... Aloitin, mutta näin Eetun nousenvan penkiltä ylös.
-Sori, mä tuun kohta, Eetu sanoi kättä suun edessä pidellen ja ryntäsi vessaan.

Eetu palasi hetken päästä vessasta, eikä näyttänyt enää niin pahoinvoivalta, mutta kalpea tämä oli edelleen.
-Mikä sulle tuli? huolehdin taas.
-Vähän paha olo vaan, Eetu sanoi ja sai sen kuulostamaan huolettomalta.
-Sun pitäis mennä kotiin lepää.
-Ei siellä voi lepää ku mutsilla on joku raivokausi menossa, Eetu naurahti.
-Sä voit tulla lepää meille, enemmänkin vaadin, kuin kehotin.
Eetun ei auttanut muuta kuin nyökätä ja suostua.

Käveltiin hiljaisina kadulla, joka vilisi täynnä ihmisiä. Silti en huomannut ketään muuta kuin Eetun. Rakkaus oli tosiaan hassua. Se jousti, antoi periksi, mutta ennen kaikkea, se teki ennen pitkää hulluksi. Mutta vasta nyt saatoin tajuta, miten onneton olin ollut joskus Mikon kanssa. Eetun kanssa elämä ei ollut helppoa, mutta se oli sen arvoista. Ainakin toistaiseksi. Mutta en osannut yhtään sanoa, tulisiko tämä kestämään. Meillä ei ollut mitään pysyvyyttä, mitä joskus kaipasin.
-Mitä sä mietit? Eetu keskeytti ajatukseni.
-En mitää, sanoin ja tarrasin pojan käteen.
-Muuten, jos sä haluat puhuu mulle siitä Niko jutusta ni mä oon tässä, Eetu sanoi ja kietaisi toisen kätensä olkapäilleni. Tiesin olevani siinä turvassa. Silti pojan sanat Nikosta saivat minuun kylmiä väreitä ja melkein aloin itkemään muistellessani koko juttua.
-Mä haluan vaan unohtaa sen, Eetu, oo kiltti äläkä puhu siitä.
-Okei, mä yritän.
-Hyvä.
-Mutta sen mä lupaan, että se jätkä katuu sitä vielä pitkään.
-Mistä te muuten tunnette? kysyin kysymyksen, jota en ollut vielä tajunnut kysyä.
-Älä pillastu nyt. Mut mä myyn sille aineita, mut muuten me ei olla missää yhteyksissä.
Nyökkäsin hiljaisena, olinhan minä tiennyt jo aikoja sitten, että poika ei ollut mikään puhdas pulmunen.
-Varokki sekottamasta mua niihin bisneksiin, tuhahdin, mutten jaksannut riidellä nyt.
-Tietty. Millasena ihmisenä sä oikeen pidät mua?
-No oothan sä ihan kiva, sanoin ja vinkkasin silmääni leikkisästi.

Heti sisälle päästyämme Eetu rojahti sänkyyni makuulleen.
-Haluutko sä jotain? Juomista tai jotain.
-En, Eetu sanoi.
-No käy nukkumaan sitten, komensin.
-Jos sä tuut mun viereen, Eetu vaati.
Kellahdin kevyesti pojan viereen makaamaan.
-Mitä sä muuten oli tänään sanomassa kahvilassa?
Tunsin palan juuttuvan kurkkuuni ja yskäisin.
-En mitää. En mitään tärkeää, valehtelin.
En pysynyt siihen vielä.
Ei mennyt kuin hetki, kun näin pojan silmien olevan kiinni ja tämän rauhallinen hengitys todisti, että Eetu oli nukahtanut. Silitin hiljaa pojan kättä ja tunsin kyyneleiden valuvan poskilleni. Minun olisi nyt mietittävä tarkkaan. Halusinko toteuttaa unelman, jota olin rakastanut lapsesta asti, vai valitsisinko vaihtoehdon jäädä Suomeen, jossa minulla oli Eetu, jota ilman en osannut kuvitella elää, mutta suhde oli hajanainen, enkä tiennyt sen kestosta. Järjen mukaan Pariisi kuulosti paremmalta.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   20.5.10 21:52:05

EIIII!!!!

"Halusinko toteuttaa unelman, jota olin rakastanut lapsesta asti, vai valitsisinko vaihtoehdon jäädä Suomeen, jossa minulla oli Eetu, jota ilman en osannut kuvitella elää, mutta suhde oli hajanainen, enkä tiennyt sen kestosta. Järjen mukaan Pariisi kuulosti paremmalta."

Päivämäärä:   20.5.10 21:58:39

;) Kaikkea kerkeää vielä tapahtumaan :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   20.5.10 22:06:29

Lähettäjä: Lisette.
Päivämäärä: 20.5.10 21:58:39

;) Kaikkea kerkeää vielä tapahtumaan :D

TOivottavasti...

Päivämäärä:   21.5.10 13:55:53

EI, EI, EI, EKKU EI LÄHE PARIISIIN TAI SITTE EETU TULLEE MUKAAN ! :--P

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.