Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Here comes your man #2

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   28.3.10 02:55:53

Jatkoa edelliseen sitten tänne :)

Edellinen:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=777427&t=777427

Re: Here comes your man #2

Lähettäjä: Lisette. 
Päivämäärä:   28.3.10 10:14:23

Voi kiitos kun teit uuden topan! Tänään jatkan, tai yritän ainakin kovasti (=

Päivämäärä:   28.3.10 12:43:25

Hyvä♥

Päivämäärä:   28.3.10 21:37:22

Kamalan pieni pätkä, on vaan koko ajan kiire joka paikkaan, sorry! :( Ja kamalan tylsä pätkä taas, mutta kyllä tässä kohta alkaa tapahtumaan;)

Vihdoin kotiin päästyäni, huokaisin helpotuksesta. Päässäni pyöri Jonin syyttävät sanat Eetusta. Vaikka sanat, joita hän suustaan laukoi, eivät olleet kivaa kuunneltavaa, niin silti, poika puhui Eetusta jotenkin kunnioittavaan sävyyn. En tiennyt miksi, enkä viitsinyt edes kysyä. Havahduin puhelimeni soittoääneen ja vastasin nopeasti siihen.
-Moi.
-Sara täällä, kuului linjalta tytön iloinen ääni.
-Voisitsä lähtä huomenna mun kanssa shoppailemaan?
-Hmm, okei, lupasin.
-Kiva, nähdään, moikka! Ja linja tyyttäsi tyhjää, ennen kuin kerkesin edes hyvästellä.
Puhelun jälkeen suuntasin askeleeni jääkaapille, ja huokaisin, kun se ammotti tyhjyyttään. Tänään enää en jaksaisi lähteä kauppaan ostamaan syötävää, mietin, ja päätin jättää asian huomiselle.

Olin koko illan kotonani levoton, enkä malttanut pysähtyä ollenkaan. Kello oli paljon, mutta en saanut unta. Pyörin vain pienessä kämpässäni, ja mietin, mikä minua oikein vaivasi. Telkkaristakaan ei tullut mitään hyvää. Ravaaminen pienessä tilassa kävi kuitenkin nopeasi tylsäksi. Nappasin nopeasti naulakosta paksun ja lämpimän neuleen ja avasin ulko-oven varovaisesti. Ehkä pieni ulkoilma tekisi hyvää. Kävelin rappuset hiljaa alas ulos päästyäni istahdin kylmälle ja kovalle terassille. Oli pimeää ja tuuli riepotteli puiden oksia kovakouraisesti.
-Kas kas, mitä sä täällä näin myöhään ja ihan yksin? Kuulin äänen, jonka olisin tunnistanut vaikka tuhannen tuiskeessa. Se oli Eetu.
-Uni ei tullut silmään, hymähdin ja käänsin katseeni Eetuun. Melkein vahingossa päästin huokauksen, poika näytty seksikkäältä jopa yöllä ja pimeässä.
-Mitä ite? jatkoin.
-Nukkuminen ei oo mun juttu, Eetu virnisti.
-Mikäpä oiskaan, sanoin kohauttaen olkiani. Poika oli istahtanut vierelleni kuistille ja tuijotimme molemmat tyhjään pimeyteen. Eetu ehkä löysi sieltä jotain järkevää, mutta minä en nähnyt mitään. Tuijotin vain, kuin odottaakseni, jotakin.
-Mun pitäisi mennä, huomenna on koulua.
-Etkö sä koskaan kyllästy sun elämää?
-Miten niin? kohotin kulmiani kysyvästi.
-Koulu sitä ja tätä ja baletti sitä ja tätä.
-Tanssiminen on ollut mun unelma jo pikkulikasta asti, sanoin kuulostaen siitä varmalta. Mutta pojan sanat saivat minut tosiaan miettimään. Oliko se tosiaan asia, jota halusin elämältäni, ja johon panostaisin enemmän, kuin mihinkään muuhun.
-Niimpä tietenkin.
Katsahdin poikaa kysyvästi, mutta annoin asian olla. Silmiini pisti pojan kaulassa oleva iso ja tuoreelta näyttävä haava, josta varmasti tulisi vielä iso arpi. Parahdin mielessäni, miten kipeältä se näytti.
-Mitä sä tuijotat? Eetu käänsi päänsä minuun ja ilmeensä muuttui ilkikuriseksi.
-En mitään.
-Mä näin. Sä tuijotit mua, poika sanoi itsevarmasti ja vinkkasi silmää. Huokaisin helpotuksesta, että ulkona oli pimeää, ja puna, joka oli kasvoilleni kohonnut, ei näkynyt.
-On sulla itestään luulot, tuhahdin.
-No onhan mulla silmät päässä.
-Sä oot ihan mahoton, sanoin.
Ennen kuin poika kerkesi sanoa mitään, alkoi hänen kännykkänsä soimaan ja Eetu kaivoi sen nopeasti taskusta.
-Moro, poika vastasi tympeän kuuloisesti puhelimeen.
-Ok, mä tuun, poika vastasi puhelimeen hetken kuluttua ja sulki puhelimen. Eetu nousi ylös viereltäni ja katsahti minuun.
-Me nähään vielä, kulta, Eetu sanoi ilkikurinen ilme kasvoillaan ja katosi nopeasti pois näkyvistäni.
-Vai kulta, tuhahdin, vaikka tiesin, että poika ei voinut enää kuulla.

Päivämäärä:   28.3.10 21:38:03

Ohhoh, en tiennyt että noin lyhyt tuli! No kirjotan vähän lisää jatkoa nyt!

Päivämäärä:   28.3.10 21:40:50

Haahaah :'D Ihana Eetu ♥

Päivämäärä:   28.3.10 22:06:36

Seuraavat päivät olivat sekavia, tai sitten se olin minä joka oli sekaisin. Nimittäin Eetusta, vaikka en sitä olisi halunnut myöntää. Poika oli kuitenkin onnistunut saamaan ajatukseni aivan muualle, kuin kouluun, tai tanssiin, johon minun olisi juuri nyt pitänyt panostaa ja keskittyä. Tiesin, että purjehdin erittäin vaarallisilla vesillä, mutta en onnistunut saamaan häntä mielestäni. Siitä ei vain yksinkertaisesti tullut mitään. Hypyt ja pyörähdykset eivät onnistuneet ja kuulin koko ajan korvissani valitusta, kuinka minun pitäisi keskittyä enemmän. En kuitenkaan pystynyt ja opettaja lähetti minut terveydenhuoltajalle, epäillen, että olisin sairas. En voinut tai edes kehdannut pistää vastaan, niin kehnojen tanssi yritysteni jälkeen. Suuntasin kuitenkin askeleeni aivan muualle kuin terveydenhuoltajalle, suuntasin ne ulos koko koulunrakennuksesta.
-Ekku, minne sä oot menossa? kuulin takaantani Jonin huudon ja poika juoksi rinnalleni. Miten tämä aina sattuikaan, aina kun olin poistumassa koulusta, Joni juoksi perääni ja ihmetteli minne olin menossa, ja lopulta hän päätyikin mukaani. Tällä kertaa olisin halunnut välttää saman kohtalon, mutta toisaalta, en kehdannut häätää poikaa poiskaan. Olihan hän hyvä kaverini.
-Kotiin kai, vastasin.
-Kotiin? Joni toisti.
-Kuulit oikein.
-Eikai pikku Eerika lintsaa, Joni naurahti.
-Mulla on vähän huono olo, hymähdin. Jonin ilme muutti heti huolestuneeksi, ja melkein purskahdin nauruun.
-Mä voin saattaa sut kotiin.
-Mä pärjään itekki, tuhahdin.
-Mutta entä jos sä pyörryt matkalla ja...
-Joni, mä en ole mikään pikkulapsi, sanoin ehkä liiankin tiukasti ja Joni nyökkäsi.
-Okei, ei sitten, mutta mä tuun sun mukaan, mä en jaksa olla koulussa.
-No tuu sitten, hymähdin hiljaa ja toivoin, että poika olisi jättäytynyt seurastani. Niin ei kuitenkaan käynyt, ja poika roikkui rinnallani kuin koira omistajansa.
-Mennäänkö ton puiston kautta? Joni kysyi ja katsahdin puistoon päin. Se ei näyttänyt yhtään puistolta, ja oli kaikkea muuta kuin kauniin näköinen. Puistoa ympäröi rumat puut, jotka peittivät suurimman näkyvyyden sisälle.
-Harvinaisen ruma puisto, sanoin kun astelimme portista sisään.
-Täällä ei käy paljon ihmisiä, Joni sanoi.
-No sen huomaa ja uskoo.
-Tää oli pienenä mun lempipaikka, ja Jonin äänestä paistoi pieni kaipuu.
-Ai.
-Sulla on outo maku, naurahdin. Joni ei kuitenkaan nauranut, ei edes hymyillyt, ja tajusin sen olevan huono vitsi. Käveltyämme vähän pidemmälle puistoa, kuulin, tai kuulimme huutoa. Kauempana näkyi kaksi ihmistä tappelemassa.
-Sä kai ymmärrät, miksei tää oo enää mun lempipaikka, Joni sanoi, ja vetäisi minut mukaansa. Päästyämmä lähemmäs, järkytyin. Näin Eetun ja jonkun vieraan ihmisen, jota en tunnistanut, tappelevan maassa. Näky sai minut säpsähtämään ja peruuttamaan askelia taaksepäin. Tappelu ei näyttänyt hyvältä, ja iskut, joita molemmat toisiinsa iskivät, kuuulostivat jopa pahoilta.
-Jerry, kuulin Jonin sanat. Poika näköjään tunsi molemmat osapuolet. Hetkessä Jonikin oli mukana tappelussa.
-Lopettakaa, huusin, mutta he eivät kuunnelleet. Kukaan ei edes reagoineet huutooni. En voinut muuta kuin yrittää rauhoitella jätkiä, ja yritin varovaisesti mennä heidän väliinsä. Kerkesin tuntea vain kipeän ja nopean iskun päässäni ja sen silmissäni sumeni, ja kaaduin maahan. Sen jälkeen näin pelkkää mustaa.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   28.3.10 22:35:28

toi eetu.♥

Päivämäärä:   28.3.10 22:43:13

Eetu ihana ♥ Nysse Eetu huolestuu ihan kauhiasti et onko sille käyny jotain toooosi pahaa :D

Lähettäjä: .Viaton 
Päivämäärä:   28.3.10 22:52:07

ai laav eetu :D

Päivämäärä:   29.3.10 10:24:50

.Viaton, Eetu on mulle varattu! :D♥

Lähettäjäepäsikiö 
Päivämäärä:   29.3.10 14:52:39

Eetu on kyl mulle :3<3

Päivämäärä:   29.3.10 14:59:38

eetu voi olla teijän mut mä oon eetun ;) :'D

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   29.3.10 15:39:58

Eetu on Eerikan<33 JAtkooo<33

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   29.3.10 17:24:28

pyh pah. eetu on munmun♥ ja mä oon eetun. :D

Päivämäärä:   29.3.10 17:30:56

:'D täst tulee viel kunno cat fight ;) no mu thei mä oon eetun kuuma päiväuni ;OO :'DD

Lähettäjä: Poku 
Päivämäärä:   30.3.10 15:22:32

Jatka, Ihanaa tarinaa!

Virheitä ei kauheasti ole, tai en ainakaan ole kiinnittänyt huomiota. Jotkut lauseet kusee. Yleisesti kirjoitat tosi hyvin! Mukavaa luettavaa.

Päivämäärä:   30.3.10 15:25:37

Eetu♥Mä ja Mä♥Eetu!!! ♥ CAT FIGHT!
No ihan sama, musta se kummiskin unelmoi aina enemmän ku teist :D

Mul on parempi peba!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   30.3.10 16:31:43

mä oon eetun märkä uni.♥ ;)

nic vie mun miehet. :(

Päivämäärä:   30.3.10 16:36:49

Maukka tottakai!
Mulla on jo aikas paljon miehii :DD
Satanist DeeDee, tästä Eetu, Väärist piikkareist Peetu, Forbidden lovesta Jare, Dangerous lovesta Dean, jnejne :DD

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   30.3.10 17:28:23

satanisra roy oli mun, tästä eetu, pikkareista peetu, forbiddenista rami, dangerousesta dean ja kesävahdeista jarkko.♥ muita tarinoita en ees muista. XD

LähettäjäSinnia 
Päivämäärä:   30.3.10 18:10:38

Oho, onpas tää hyvä. :) Luen kyllä jatkossaki.

Lähettäjä: Poku 
Päivämäärä:   31.3.10 17:40:45

Lähettäjä: maukka.
Päivämäärä: 30.3.10 17:28:23

satanisra roy oli mun, tästä eetu, pikkareista peetu, forbiddenista rami, dangerousesta dean ja kesävahdeista jarkko.♥ muita tarinoita en ees muista. XD

^^ Satanista Roy tai Rampe <333 ;))

Hyvä tarina, tykkään paljoon! Jatka!

Päivämäärä:   31.3.10 18:05:57

Lisää<3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   31.3.10 23:23:04

roy on mun!♥ ja sit tosta onnea ei voi ostaa-tarinasta se Ace on MUN!♥

Päivämäärä:   1.4.10 00:16:20

Unta näät maukkaseni! Ace on MUN!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   1.4.10 00:40:29

:''''''''''(
ACE ON MUN. MÄ VARASIN EKA.

Päivämäärä:   1.4.10 07:20:31

Hahhhah :DD Kirjotan tänään jatkoa! :)

Päivämäärä:   1.4.10 12:09:07

JEEE!!! Love u ♥

LähettäjäSideways 
Päivämäärä:   1.4.10 13:33:16

I laav <3

Päivämäärä:   1.4.10 15:07:04

Up! ♥♥♥

Päivämäärä:   1.4.10 21:44:30

NicNac// Ei se Jare oo EDELLEENKÄÄN sun! :'DD Se on edelleenki Caron omistuksessa:)<3 sori ku oon tällanen..No tosiaan on se Jare aiiivan IHANA<33

Päivämäärä:   1.4.10 22:02:29

Johannna, sun on nyt vaan luovutettava, Jare lupautui mun salarakkaaks eilen ;)

Päivämäärä:   1.4.10 23:16:39

Sori taas lyhyt, en tiennyt että mulla on tänäänkin niin kiire. Mutta koska tuli niin lyhyt, niiin lupaan jatkaa heti huomenna! :)

-Voi @!#$!
-Ekku, sattuks sua?
Lauseet ja sanat poukkoilivat päässäni ja avasin varovasti silmäni. Tunsin kovaa kipua takaraivoissani ja parahdin hiljaa. Näin kolme hölmistynyttä päätä edessäni.
-Pyytäsit ees anteeks, Joni murahti vihaisesti Eetulle. Eetu katsahti minuun, mutta hänen suustaan karkasi jotain aivan muuta kuin anteeksipyyntö – naurahdus.
Nousin hitaasti jaloilleni ja päätäni huimasi. Joni tarttui käteeni nopeasti.
-Mä pärjään yksinkin, sanoin vähän äkääntyneenä. Aina hyvästä teosta seurasi jotain huonoa. Ja pojat olivat poikia, ja niistä olin saanut hetkeksi tarpeeksi. Lähdin tarpomaan pois puistosta niin kovaa, kun kipeä pääni vain salli. Pystyin jopa mielessäni kuvittelemaan Jonin ilmeen, ja oli vähällä, etten purskahtanut nauruun sitä miettiessä. Kaikista ihmeissäni olin siitä, ettei Joni juossut perääni ja saattanut minua kotiin. Kai se oli vihdoin tajunnut että pärjäisin hetken yksinkin. Puistosta pois päästyäni pysähdyin hetkeksi, ja mietin minne askeleeni suuntaisin. Kuulin huudon takanani, ja peruin kaikki sanani Jonista ja tajuamisesta. Mutta tulija ei ollut Joni, vaan Eetu. Pitkä huokaus pääsi suustani nähdessäni pojan.
-Joni käski mun tulla pyytää anteeks, Eetu virnisti ja pörrötti hiuksiaan. Virnistys joka pojan kasvoilla lepäsi, ei ollut mikään tavallinen, se oli ivallinen, ja ehkä vähän ilkeäkin, mutta se ilme repi minua puoleensa enemmän kuin yksikään anteeksi pyyntö tai rakkauden tunnustus maailmassa.
-No pyydä sitten.
Eetu katsoi minuun hetken kummastuneena ja aukaisi suunsa sitten.
-Mä en pahottele tekojani.
Sanat saivat minut kurtistamaan kulmiani ja pyöräyttelin päätäni. Tunsin kuinka pääkipu yltyi ja päätäni alkoi huimata lisää, tunsin valahtavan kalpeaksi.
-Mä meen nyt kotii, moikka, sanoin hiljaa ja aloin varovasti kävellä kotiin päin.
-Sä oot ihan kalpea, et sä pärjää, Eetu naurahti. Aloin jo ärsyyntyä, poika sen kuin nauroi, ja minä kärsin.
-Pärjäämpäs, väitin vastaan. Mutta pojan omahyväinen virne kasvoilla kertoi hänen voitostaan, ja minun ainaisesta häviämisestä.
-Mä saatan sut kotiin, jos sä et ala hankalaksi. Vaikka niistä naisista mulla on kyllä kokemusta.
-Just, tuhahdin.

Koko loppumatka olimme molemmat hiljaa, en edes vilkaissut poikaa. Eetu kuitenkin tarrasi aina olkapäähäni, jos satuin horjahtamaan. Vihdoin ovelle päästyämme, pystyin huokaisemaan syvään. Vihdoinkin.
-Etkö sä aio kutsua mua sisään?
-En.
-Mä tulen silti, Eetu sanoi ja änki sisään perässäni.
Hän katseli pientä asuntoani pitkään hiljaa, kävi pöydällä sijaitsevat valokuvat läpi, ja pysäytti hetkeksi katseensa minun ja Mikon yhteiskuvaan, mutta antoi sitten taas katseensa harhailla. Sillä välin tutkin itseäni peilistä, onneksi naamaan ei ollut tullut tällä kertaa mitään, mutta päässäni oli pieni kuhmu. Parahdin hiljaa koskettaessa sitä. Eetu kääntyi minuun päin. Huomasin vaistomaisesti ottavani askeleen taaksepäin, ihan mitään tarkoittamatta.
-En mä aio sua lyödä.
-Sä löit jo, sanoin.
Huomasin Eetun olevan aivan liian lähelläni, aivan liian nopeasti, niin, etten pystynyt enää peräytymään. Poika sipaisi sormellaan huuliani saaden minut huokaisemaan. Se oli virhe, sillä Eetun kasvot muuttuivat heti omahyväiseen virneeseen.
-Mä käyn nyt nukkumaan, ja toivoin, että poika tajuaisi lähteä.
-Mä en aio mennä vielä, Eetu sanoin.
-Eetu, mä oon tosi väsy..
-Suostuttele mut, Eetu keskeytti lauseeni.
-Mitä?
-Suostuttele mut. Pyöräytin silmiäni.
-Eetu oo kilt…
-Kulta, sun piti suostutella, ei marista.
Enempää miettimättä, tarrasin pojan niskasta kiinni ja kosketin huulillani pojan kuumia huulia. Annoin käteni harhailla minne ne ikinä sattuivatkaan menemään. Tunsin Eetun vastaavan suudelmaani, ja vetäydyin pojasta irti voitonriemuisena.
-Parempi.
-Lähetkö sä nyt? kysyin.
-Sitäkö sä haluat?
Nyökkäsin. Kerkesin nähdä pojan kasvoilla ehkä vähän pettyneen ilmeen, joka kuitenkin katosi kasvoilta nopeasti.
-Hyvää yötä, kuulin pojan käheän äänen, ennen kuin ovi sulkeutui kiinni. Räsähdin sängylleni makaamaan. En voinnut kuumille kyynelille mitään, jotka valuivat pitkin poskiani. Jokin tunne, jota en ollut pitkään aikaan tuntenut, riepotteli minua nyt maasta taivaisiin. Se oli merkki, ettei tästä seuraisi mitään hyvää. Tiesin myös, että oli parempi, ettei Eetu enää astuisi ovestani sisään.

Päivämäärä:   1.4.10 23:18:11

Ainiin kiitti kommenteista ja hih ootte ihan hupsuja=)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   1.4.10 23:32:45

eetu.♥

mä voisin ampua sen jannun joka seurailee tota likkaa kokoaja. >.<

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   1.4.10 23:57:54

Maukkaa komppaan!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   2.4.10 00:02:40

ärsyttävää tommonen meinaa. ihan irl kokemustakin tollasesta seurailusta... >.<'

LähettäjäSideways 
Päivämäärä:   2.4.10 09:06:57

Jatkoaa =) I lav law <3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   2.4.10 10:52:08

awww...ihana.
jatka nopeesti :)

Lähettäjä: Zhesh 
Päivämäärä:   2.4.10 10:52:13

eetu double♥
ihan mielettömän hyvin kirjotettu hahmo, ei voi muuta sanoo ;)

Päivämäärä:   2.4.10 13:25:51

i loooov eetu♥♥♥
Ihana jatkopätkä :)♥

Päivämäärä:   2.4.10 22:09:50

Ohhoh sori mä en oikeesti tänää pysty jatkamaan, vaikka lupasinkin! :( Huomenna sitten:)

Päivämäärä:   2.4.10 22:57:51

Okei :)♥♥♥

Päivämäärä:   3.4.10 22:29:03

Seuraavana päivänä herätessäni, päätäni särki ja olo oli heikko. Edes sängystä nouseminen tuotti vaikeuksia ja olo oli muutenkin kuumeinen. Huokaisin, olisi pakko jaksaa raahautua kouluun. Eihän pieni kuume ollut minua ennenkään estänyt, ja sitä paitsi, olin jäänyt tanssissa paljon jälkeen. Vaihdoin kankeasti vaatteet ja siirryin peilin eteen. Näky oli kamala, isot silmäpussit roikkuivat, naamani oli kalpea ja hiukset sekaiset. Sutaisin hiukseni nopeasti taakse kiinni ja yritin peittää isoja silmäpussejani - siinä kuitenkaan onnistumatta. Huomasin kellon olevan jo paljon ja aloin kiskomaan kenkiä jalkaani ja etsin sängyn alta avaimiani.

Koulu vilisi ihmisiä, ja jokaisen niiden ihmisten naamalla komeili hymy. Mutta minua ei hymyilyttänyt. Pystyin vain toivoa, etten tulisi enää kipeemmäksi, ja päätin, etten tänään rehkisi itseäni kuoliaaksi tanssitunneilla.
-Ekku, Sara huudahti ja juoksi vierelleni penkille istumaan.
-Moi.
-Mitä sä täällä istut?
-Ootan, että tunti alkais.
-Etsä oo kuullu et Sinikan tunnit on tänää peruttu?
-En, vastasin. En totisesti ollut kuullut.
-Saat ainakin vapaata!
-Lähe mun kanssa kahville, mä en jaksa mennä yksin kotiin, sanoin. Mieltäni hymyilytti se, että tämä päivä olisi koululta vapaata.
-Mulla alkaa kohta tunnit, sori, Sara sanoi.
-Mutta voin mä koulun jälkeen tulla, tai pyydä Joni, Sara naurahti.
Pelkkä tuima katse tyttöön päin, sai hänet pysymään hiljaa pojasta.
-Okei, soita kun pääset koulusta, sanoin ja lähdin kävelemään koulun harmaita ja synkkiä käytäviä pitkin ulos.
-Mä soitan, tyttö lupasi.

Ulkona oli viileä ja hennot lumihiutaleet leijalivat hiljaa taivaalta. Niin kaunista - mutta niin kamalaa. Märkää ja kylmää, hymähtelin itsekseni.
-Jaa, jaa, minne sä oot karkaamassa koulusta?
Se oli ääni, joka ilahdutti minua enemmän kuin yksikään päihde, mutta se oli myös ääni, jota minun olisi pitänyt vältellä. Eetu oli ihminen joka jakoi minut kahtia. Toinen osapuoli huusi häntä luokseni, mutta toinen, joka taisi olla järjenääni, käski minun pysyä kaukana pojasta. Mutta en lähtenyt pois, en hievahtunutkaan, vaikka järkeni huusi minua vastaan.
-Tunnit peruttiin, sanoin, enkä voinut mitään hymylleni, joka kohosi huulilleni.
-Minne sä olit menossa?
-Kouluun, mut muutin just mieleni, Eetu sanoi ja virne joka kohosi kasvoilleen, ei lupaillut hyvää.
-Ai, sanoin kummastuneena.
-Mitäköhän tällä kertaa? jatkoin.
Eetun kännykän piippaus keskeytti juttelumme. Pojan otsaan ilmestyi pari kurttua pojan otsalle.
-@!#$, Eetu sihahti.
-No? sanoin, vaikka tiesin, etten haluaisi edes kuulla.
-Pakko mennä.
Pojan sanat saivat minut heti paljon alakuloisemmaksi, ja tunsin, kuinka mielialani laski roimasti.
-No heippa, sanoin, enkä pystynyt pidätellä pientä kiukun ääntä äänessäni. Pojan silmiin välähti se sama viha, joka oli ollut niissä ensitapaamisellakin. Toivoin, että se johtui viestistä, jonka Eetu oli saanut, eikä minusta. Tuntui kuin sekunnissa joku olisi muurannut sen saman muurin umpeen, joka oli viimepäivinä alkanut halkeilemaan.
Eetu ei sanonut mitään, lähti pois, sanomatta yhtään mitään. Se sai minut entistä kiukkuisemmaksi. Vihasin sitä, että minulta jätettiin kertomatta asioita. Tai, se että lähdettiin edes vilkuttamatta. Varsinkin, kun kaikki oli niin sekavaa. En ymmärtänyt pojan yhtäkkisistä menoista mitään, enkä voisikaan edes yrittää ymmärtää, ennen kuin joku niistä minulle kertoisi. Mutta kaikki tuntuivat suojelevan itseään, ja minua totuudelta.
Tajusin, että olin jäänyt yksin seisomaan pitkäksi aikaa kadulle, katsomaan suuntaan, jonne Eetu oli hävinnyt. Mutta poikaa ei näkynyt enää missään, ja tuskin tulisi näkymäänkään. Laahustelin ulkona edes takaisin, tietämättä minne mennä. Sarakaan ei ollut päässyt vielä koulusta. Tiesin, että kotiin meneminen saisi minut entistä hermostuneemmaksi, mutta tiesin, että tarvitsisin lepoa, ihan vain varmuuden vuoksi, ettei flunssan alku pahentuisi. Kaiken sen ajattelun keskellä havahduin kännykkäni tärinään ja kaivoin sen pois taskustani.
''Saat illalla yllätysvieraan''
Tuijotin viestiä pitkään ja luin sen kerta toisensa jälkeen uudestaan kuitenkaan ymmärtämättä sitä.

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   3.4.10 23:16:43

ladkfb.adlbf<.ak. Tähän koukkuuntuu!
Mä tarviin päivittäiset annokset :--D

Lähettäjämammamiia 
Päivämäärä:   4.4.10 00:14:07

Hei, mie varasin eetun ensin ! Sori beibet... Eetu on mun edward cullen hahaaa :D jatkooo!

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   4.4.10 00:56:52

aaarghh... mulla ainaki menishermot tollasessa tilanteessa :D mut aina vaan ihanana jatkuu..

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   4.4.10 01:36:41

se sen ex-poikaystävä tulee käymää sen luona!

eetu mun on mun ja niken.♥ kolmiodraama vai kimppakivaa? ;)

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   4.4.10 19:48:00

ylös tää :)

Päivämäärä:   4.4.10 19:50:35

mieluummin kimppakivaa x>

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   4.4.10 21:55:22

nikke, eestä vai takaa? alhaalla vai ylhäällä. hyi @!#$. XD

Päivämäärä:   5.4.10 01:18:52

hyi hitto :'D

Lähettäjä: eveee 
Päivämäärä:   5.4.10 01:19:08

ei hemmetti mä nauran teiän kommenteille: D haha. voi teitä x)
ihana tää tarina! eetu<3 nopeesti lisäää!

Päivämäärä:   5.4.10 01:21:52

eveee, tuutko mukaan kimppakivaan ? XD

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   5.4.10 02:57:22

mä tuun mukaan<3

Päivämäärä:   5.4.10 03:01:03

Heh :D

Lähettäjä: eveee 
Päivämäärä:   7.4.10 02:59:35

heij tottakai mä tuun (; :D UPPIA :')

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   7.4.10 13:53:51

xP ♥

Päivämäärä:   7.4.10 21:17:51

Hih ootte ihan hassuja! :D Koitan tänää jatkaa, saa nähä vaan mitä siitäkin tulee. En oo pariin päivään viittinyt jatkaa, ku on vaa omat asiat niiiin sotkussa, että edes koko tarinaa ajatellessa ois tehny mieli tappaa kaikki tän tarinan henkilöt :D No ehkä mä hillitsen itteni:)

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   7.4.10 21:23:52

Todellakin hillitset! Paitsi Jonin saat tappaaa! :D

Päivämäärä:   8.4.10 18:59:28

Pyörin pienessä huoneessa edestakaisin, miettien viestin lähettäjää. Olin koittanut selvittääkin jo numeroa, mutta tietoja ei löytynyt. Niimpä koin parhaaksi odottaa kotona, ja selvittää, kuka tänne putkahtaisi. Sarakin oli soittanut, ja pahoitellut, ettei tänään kerennytkään tulla kaupungille, vaikka toisin oli sovittu. Liikaa läksyjä, oli tyttö huokaissut puhelimeen. Havahduin ovikellon soidessa ja syöksyin ovelle. Avasin mitään ajattelematta oven ja henkilön, joka oven takana seisoi nähdessäni, luulin näkeväni unta. Mikko.
-Miks sä oot noin säikähtäneen näköinen? poika sanoi ja änki itsensä sisälle.
-Mä en usko et sä oisit tullu tänne.
-Tulin käymään vaan. Pitäähän mun nähdä mitä sulle kuuluu.
Sanat saivat hymyn huulilleni ja halasin Mikkoa oikein kunnolla. Pojan rutistus ja läsnäolo tuntuivat vähän liiankin veljelliseltä ja toivoin mielessäni, että Mikkokin tunsi niin.
-Haluatko sä kahvia? kysyin ja vetäydyin pojasta irti varovaisesti.
-Jep.
Hetken päästä istuttiin keittiössä juomassa kahvia, muisteltiin menneitä, ja oltiin ihan niin kuin ennen. Paitsi, ettei mikään ollut niin kuin ennen. Kaikki oli muuttunut, ja tajusin, että Mikko huomasi sen myös. Ja miksipä ei? Poikahan tunsi minut paremmin kuin kukaan muu, ja luultavasti luki ajatukseni, jos siihen olisi tarve.
-No miten sulla on täällä mennyt?
-Ihan hyvin. Koulussa on välillä vähän rankkaa, mut kyllä se siitä, huokaisin ja silmäilin Mikkoa. Pojan käsiin oli tullut uusia lihaksia, mutta muuten Mikko näytti aivan samalta. Pörröiset hiukset, ystävälliset kasvot ja jopa vaatteet olivat pysyneet samanlaisina.
-Ootko sä saanu... paljon ystäviä? Mikko kysyi vähän epäröiden ja tiesin heti mitä hän haki kysymyksessään.
-Oon, mutta sinkkuna mä elelen, sanoin.
Pojan kasvoille ilmestyi hymy, ehkä vähän helpottunut.
-Miten siellä kotona päin menee?
-Jopa mun pikkusiskoni kaipaa sua, Mikko sanoi ja hymy joka äsken pojan huulilla komeili, katosi.
-Etkö sä sitten? kysyin muka loukkaantuneena.
-Tietty kaipaan.
-Mulla on ollu sua ikävä, sanoin ja tunsin kuinka kyyneleet pyrkivät ulos silmäkulmistani, mutta räpyttelin ne pois. Se oli totta, olin kaivannut paljon Mikkoa, en poikaystävänä, vaan parhaana kaverina.
-Arvaa mitä mä toin sulle?
-No?
Mikko kipaisi takaisin eteiseen ja otti jotain repustaan, joka hänellä oli mukana.
-Tämän, poika sanoi ja ojensi leffan käteeni. Se leffa oli ollut minun ja Mikon lempi elokuva jo monen vuoden ajan.
-Voitais vähän muistella menneitä ja kattoo se nyt, Mikko sanoi.
-Hyvä idea, hihkaisin ja menin innoissaan laittamaan leffaa pyörimään.
Vähän aikaa tapeltuani laitteiden kanssa istahdin sohvalla pojan viereen istumaan.
-Mä muistan tästä jo kaikki vuorosanatkin, poika naurahti.
-Niin mäkin, sanoin huvittuneena.
Mikko vetäisi minut kainaloonsa, enkä pannut pahakseni. Olin kaivannut pimeiden öiden tullessa hetkiä, jolloin tunsin itseni täysin turvalliseksi. Ja juuri nyt oloni oli sellainen.
-Muuten, mistä puhelimesta sä oikein pistit mulle viestiä?
-Mitenniin? En mä oo sulle mitään viestiä pistänyt, poika sanoi ihmetellen.
-Mä halusin yllättää sut.
-Ai.
Jos Mikko ei ollut laittanut minulle viestiä, niin kuka sitten? Asia ei kuitenkaan pyörinyt kauaa päässäni, sillä tunsin silmäluomieni lerpsuvan kiinni ja sain nopeasti kiinni unesta.

Hätkähdin hereille kun kuulin eteisestä väittelyä.
-Voi ei, parahdin ääneen, kun näin Mikon seisovan hölmistyneenä ovella ja Eetun katsovan minuun pistävästi.
-Ekku, kuka toi hirviö on? Mikko kysyi.
Olin hiljaa, enkä saanut sanaa suustani. Koko tilanne oli niin hämmentävä.
-Eetu, Eetu vastasi minun sijastani ivallisella äänellään.
-Olen myös kova poika antamaan turpaa tollasille heiveröille.
Mikon pinna alkoi kertyä, enemmän luultavasti siitä, etten sanonnut mitään, enkä käskenyt Eetun olla hiljaa.
-Eniten mä ihmettelen sitä missä piireissä sä nykyään liikut, Mikko tuhahti minulle ja lähti rymisten pois asunnostani.
-Mikko oota, älä mee vielä, sä oot mun parasystävä! huusin rappukäytävään, jonne poika katosi.
-Vai parasystävä! kuulin pojan tuhahtavan, vaikka tämä olikin jo kaukana.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   8.4.10 19:04:54

Wahahaa! >D Tätä mä odotin 8) Että, Mikko häipyy piireistä kokonaan :D

Nyt Eetu ei sitten suutu!

Lähettäjä: hihh 
Päivämäärä:   8.4.10 19:13:28

No niimpä! Nyt ei oo enää mitää muuta ongelmaa ku se Joni!!! Se voi mun puolest kuolla vaik sydänkohtauksee :D

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   8.4.10 19:15:02

Joni ja Mikko lentää esterin perzeeseen ja EETU pääsee areenalle ;)

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   9.4.10 00:59:37

haha:D tää on iha paras:) lisää<3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.4.10 07:55:09

eetu.♥

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   9.4.10 13:52:09

Eetu♥

Lähettäjä: Emm. 
Päivämäärä:   9.4.10 16:14:35

jatkoa :>

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   9.4.10 17:53:04

♥Eetu♥

Lähettäjä: No naks 
Päivämäärä:   10.4.10 17:06:44

Up ja jatkoa :))

Lähettäjä: lillukka 
Päivämäärä:   11.4.10 18:55:40

hyvä tarina, jatka <33

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   11.4.10 19:27:38

UP♥

Päivämäärä:   11.4.10 23:00:24

Kiitti kommenteista! :) Tässä vähän tylsä pätkä, mutta kuitenkin jotain edes!

-Mikä luuseri, Eetu tuhahti. Vihainen katse sai kuitenkin pojan hiljaiseksi. Eetu pamautti oven kiinni ja alkoi riisua takkia eteisessäni. Katselin kummissani häntä.
-Oliko sulla asiaakin? kysyin.
Mielialani ei ollut juuri nyt huipussa, että olisin jaksanut innostua pojan tulosta.
-Mähän ilmotin, että mä tuun tänne.
-Ai.
-Onks se ok? Voin mä lähtäkin, Eetu naurahti. Nyökkäsin, ja poika heittäytyi sohvalle, jossa olimme Mikon kanssa vasta hetki sitten katsottu elokuvaa. Katselin Eetua, pojan silmät harottivat, ja mietin, oliko poika vetänyt jotain. Ei, ei Eetu niin tyhmä olisi, mietin mielessäni.
-Istu nyt toki alas, Eetu sanoi ja taputti paikkaa vierellänsä.
En vastannut mitään, mutta jostain syystä tottelin poikaa ja istuin tämän viereen.
-Ootko sä kunnossa?
-Miten nii? poika naurahti.
-Sä tai ei mitää, hymähdin.
-Ei sitten, Eetu sanoi muka loukkaantuneena.
-Mut mä haluan kattoo tän leffan loppuun, sanoin ja käänsin katseeni elokuvaan.
-Mikä leffa tää on?
-Finding Neverland.
-Nyyhkyleffa, Eetu naurahti.
-Jep, kohta säkin itket, sanoin ivallisesti.
-@!#$, poika murahti.
Yritin etsiä sopivaa asentoa sohvalta, mutta se oli vaikeaa. Varsinkin, kun olin jo tänään ehtinyt tottua Mikon lämpimään syliin. Yhtäkkiä tunsin vahvan otteen tarrautuvan minuun ja vetävän minut Eetun lähelle. Poika oli lämmin. Vaikka pojan vieressä en tuntenut oloa niin turvalliseksi kuin Mikon, pystyin tuntemaan jotain, jota en koskaan ollut tuntenut Mikon kanssa. En ikinä. Onneksi kuitenkin elokuva tempaisi minut nopeasti mukavaa, ja ajatukset suuntautuivat muualle kuin Eetuun.
-Vielä joku päivä mä hankin itelleni Johnny Depin, huokaisin tuijotellessani miestä televisiostani.
-Vai Johnny Depin, Eetu sanoi ja pyöritteli silmiään. Nopeasti poika tarrasi hellästi leukaani ja käänsi pääni tätä vasten. Eetu sipaisi sormellaan poskeani, ja tunsin kuinka puna levisi poskilleni. Onnekseni huone oli suhteellisen hämärä, lukuunottamatta valoa, joka elokuvasta tuli. Pojan huulet olivat aivan liian kielletyn lähellä omiani, enkä pystynyt enää vastustamaan tämän huulia. Hellä suudelma vaihtui hetkessä rajuksi, ja vetäytyminen pojasta oli nyt enää mahdotonta.
-Mä sulle Johnny Depit näytän, Eetu virnisti ja harmikseni vetäytyi minusta - luultavasti vain ärsyyttääkseen.
-Kaikki on niin outoa, huokaisin.
Eetu kohotti kulmiaan kysyvästi.
-No mä en ees tunne sua, silti sä istut täällä.
-Joskus on parempi olla tietämättä kaikkia yksityiskohtia toisesta, Eetu sanoi ja huomasin tämän muuttuvan taas hetkessä paljon etäisemmäksi kuin äsken.
Kohautin olkiani ja käänsin katseeni elokuvaan.
-Niimpä kai, vastasin lopulta.
Sitten välillemme tuli pitkä hiljaisuus.
-Mietitkö sä Mikkoa? Eetu kysyi pitkän hiljaisuuden jälkeen viileästi.
-En, miten niin?
-Sä oot niin hiljanen.
-Eetu, mä katson elokuvaa, sanoin, enkä voinut olla enää nauramatta.
-Sä kuolaat vaan tota hemmetin Johnny Deppiä.
-Ehkä.
Pian elokuva loppui, mutta istuimme edelleenkin sohvalla hiljaa.
-Kohta sä katoot taas, sanoin ja käänsin pääni Eetuun.
Poika ei kuitenkaan sanonut mitään, vaan otti kädestäni kiinni ja sulki silmänsä.
-Mä en katoo minnekkään, ainakaan vielä.
-Sä sanoit joskus, ettet sä halua musta mitään, sanoin tiukasti.
-Niin?
-Jos sä oot vieläkin samaa mieltä, ni sä voit kadota mun puolesta lopullisesti.
-Kulta...
-No?
-Mä haluan susta mun ikioman vakiopanon, Eetu sanoi vakavalla äänellään, mutta virnisti lopulta. Otin sohvalta tyynyn ja heitin sillä poikaa päähän.

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   11.4.10 23:17:10

hahah:D toi loppuosa:'D jatkoa kun kerkeät<3

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   11.4.10 23:36:01

Hitto repesin tolle lopulle ihan totaalisesti XDXDXD

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   12.4.10 16:37:00

oij ihana <3
jatka nopeesti x)

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   12.4.10 16:41:59

Up! <3

LähettäjäSideways 
Päivämäärä:   12.4.10 21:59:46

Tittidii! Jatkoa =)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.4.10 22:38:35

vooi.♥ tosi romanttisesti sanottu eetulta. X'DD

jatkoa odotellessa. ;)

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   13.4.10 15:30:49

maukka, romanttisesti todella XD :]<3

Lähettäjä: ssfä 
Päivämäärä:   13.4.10 19:46:16

Miksi mä tykkään kaikista tarinoista, joissa on joku ihana suloinen pahapoika? :D

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   14.4.10 02:36:37

Lähettäjä: ssfä
Päivämäärä: 13.4.10 19:46:16

Miksi mä tykkään kaikista tarinoista, joissa on joku ihana suloinen pahapoika? :D

^^ samaa vikaa^^xD

Lähettäjäeiomalla 
Päivämäärä:   14.4.10 15:54:56

Vitsi toi loppu :'DDDDD voin vain kuvitella

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   14.4.10 17:50:50

Lähettäjä: eveee
Päivämäärä: 14.4.10 02:36:37

Lähettäjä: ssfä
Päivämäärä: 13.4.10 19:46:16

^^ samaa vikaa^^xD

^Niin mullakin X>

Päivämäärä:   14.4.10 18:34:41

Hih=) Tänää jatkoa.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   14.4.10 19:11:33

Jeij <3

Päivämäärä:   14.4.10 20:25:50

Eeeetun toi vika kommentti sai mut REPEEMÄÄN iha totaliste:'DDD IHANA PARI Jatkoooo<33

--->Nyt seuraa Tps-Jyp peli loppuuun..:))

Päivämäärä:   14.4.10 22:25:32

Huokaisin helpotuksesta kun koulupäivä loppui ja aloin suunnistamaan askeliani kaupunkiin päin. Meidän oli tarkoitus Saran kanssa nähdä siellä tänään ja olin innoissani, sillä koulussa ei oltu pitkään aikaan keretty vaihtamaan edes kuulumisia. Vatsani kurni nälkää, mutta yritin unohtaa sen. Olin lihonut viimeaikoina ihan liian paljon, ja vähäinen herkuttelu oli vaihtunut ahmimiseksi. Vähänkin tylsät iltapäivät yksin kotona vietin pöydällä syöden. Tiesin myös aivan liian hyvin, että minun oli laihdutettava ne pois ja äkkiä sittenkin.
-Haluatko sä kyydin? Kuulin äänen takaantani, joka kuului Eetulle. Jotenkin en enää osannut yllättyä pojan tulosta, olimme törmänneet näinä päivinä paljon, mutta oli se sitten vahingossa tai tarkoituksella, olin joka tapauksessa siitä iloinen.
-En mä tarvi, sanoin, kun muistin, että minun tosiaankin pitäisi liikkua.
-Tarvitpas, Eetu sanoi.
-Eihän sulla oo edes toista kypärää, sanoin ja katselin pojan mopoa. Eetu ei sanonut mitään, vaan otti kypärän päästään ja ojensi sen minulle.
-Nyt on.
-Mut et sä voi ajaa ilman kypärää, jankutin.
-Älä jaksa, täällä ei aja paljon kyttiä, hyppää kyytiin. Pojan katseen ja äänensävyn jälkeen en uskaltanut vastustella, vaan hyppäsin epäröiden kyytiin.
-Pidä kiinni.
Enempää minua ei tarvinnut käskeä, tarrasin kädet tiukasti kiinni poikaa ja yritin tottua pojan hurjapäiseen vauhtiin. Olin varma että vehje oli viritetty. Huokaisin helpotuksesta ja hellitin otetta kun poika hidasti vauhtia.
-Minne sä olit siis menossa?
-Kaupunkiin, korotin ääntäni, niin että Eetu kuulisi sen.
-Okei.

Vähän aikaan ajettuamme olimme perillä. Kiitin poikaa kyydistä.
-Sun kaveris taitaa oottaa sua jo.
Käänsin katseeni taakseni, ja toivoin, että olisin voinut kadota sillä hetkellä maanalle.
-Sulla on paljo selittämistä, Eetu kähisi ja katosi pois moponsa kanssa.
Selittämistä todellakin. Kävelin hitaasti Saran ja Jonin luokse. En tiennyt miksi Joni oli taas änkenyt seuraan.
-Mitä vittua sä teit ton kanssa? Joni tivasi.
-Eetu heitti mut vaan tänne, ei muuta.
-Heitti sut tänne? Etkö sä todellakaan tajua? Jonin puhe muuttui jo huudoksi.
-Ekku, Joni on oikeessa, älä liiku Eetun kanssa enää, Sara yhtyi Jonin sanoihin.
-Mitä sillä on väliä, sanoin ja toivoin, että he unohtaisivat koko jutun.
-Mä en anna sen koskea enää sormellakaan sua, usko mua, siitä ei oo mitää muuta ku haittaa ja sä joudut kuseen kohta sen takia, Joni sanoi, ja joka sanan jälkeen, pojan ääni hiljeni.
-Mutta ainaki mä varotin sua.
-Eikö meidän pitäny mennä kahville? yritin vaihtaa puheenaihetta ja olla kuuntelematta Jonin sanoja.
-Ehkä on parempi että me mennään joku toinen päivä, Sara hymähti. Tajusin, että tyttökin oli loukkaantunut, että liikuin Eetun kanssa, tajusin myös sen, etten ollut kuullut koko totuutta pojasta. Sara kuitenkin halasi minua ennen kun lähti Jonin kanssa pois. Pyörittelin päätäni yksinäni kadulla seisoessani, mihin olinkaan taas ryhtynyt.
Kävelin ärsyyntyneenä, mutta myös pettyneenä kotiin päin. Tiesin kyllä, että Sara leppyisi, tuskin tyttö oli edes tosissaan suuttunut. Pian tulin risteykseen, josta olisin voinut kääntyä oikealle syrjätielle, jossa olin joskus törmännyt Nikoon ja pojan jengiin. Sen jälkeen olin vannonut, etten koskaan enää oikaisisi sieltä. Mutten myöskään voinut olla kuulematta sieltä kantautuvia ääniä, jotka muistuttivat aivan liian paljon Eetun ääntä. Vaikka järkeni huusi vastaan, suuntasin askeleeni mielenkiinnosta sinne. Ja totta. Siellä oli Eetu, mutta poika ei ollut yksin. Mieleni teki heti kääntyä takaisin, mutta en voinut, kaikki olivat nähneet minut, ja tuijottivat minua hiljaa. Ylpeys ei antanut enää periksi juosta pois paikalta. Pari miestä jota seisoivat Eetun kanssa, näyttivät kymmenen kertaa kamalemmilta kuin Niko ja kaverinsa. Heidät oli kuin poimittu suoraan kauhuelokuvasta. Tai, ehkä se johtui hämärästä, joka oli tullut nopeasti auringon mentyä piiloon.
-Mä hoidan tän, Eetu sanoi käheästi miehille ja käveli luokseni.
-Mitä @!#$ä sä teet täällä?
Sanat yllättivät minut täysin, en ollut koskaan nähnyt poikaa noin vihaisena.
-Mut, mä...
-Pitääkö sun sekaantua ihan kaikkeen?
-Sori, mutisin.
Poika tarrasi ranteeseni kovin ottein, ja se sattui.
-Eetu, päästä irti, mua sattuu, kuiskasin.
Eetu ei hellittänyt otetta, vaan katsoi minuun vihaisesti.
-Tajuatko, sä et sais olla täällä.
-Mistä mä voisin tietää kun kukaan ei @!#$ kerro mulle mitään, parahdin.
-Sä tajuat sen kyllä joskus.
Poika päästi irti ranteestani ja hieroin sitä varovaisesti. Näin Eetun puhuvan miehille jotain, jotka eivät ilostuneet kuulemastaan. Sitten näin Eetun käynnistävän moponsa ja ajavan kohdalleni. Hyppäsin nopeasti kyytiin. Pojan vauhti koveni aivan liian paljon ja pelko kasvoi hetki hetkeltä.
Säpsähdin, kun vauhti alkoi taas kiihtyä ja otteeni kiristyi taas pojan vyötäröstä. Toivoin, ettei poika nopeuttaisi vauhtia enää. Tien pinta oli liukas, muta yritin luottaa Eetun ajotaitoihin, tai edes hyvään tuuriin.
-Eetu oo kiltti ja hidasta, huusin, mutta se oli turhaa, poika ei joko kuullut tai halunnut kuulla. Mutta yksi asia oli aivan varma, jos poika ei hidastaisi, meistä kummastakaan ei olisi kohta mitään jäljellä.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   14.4.10 22:36:50

Apuvaa!!! Iik >.<

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   15.4.10 07:52:45

huijjj: D jännää<3 äkkii jatkoo;)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   15.4.10 14:03:34

jännäää.♥ eetu on ihana.♥ jatkoa pian. : )

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   16.4.10 14:27:53

Jatkooo!

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   16.4.10 20:33:01

Up :s

Lähettäjä: Emm. 
Päivämäärä:   16.4.10 20:40:04

Jatkeles <3

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   17.4.10 11:10:05

jatkoa<3!!

Lähettäjä: hihh 
Päivämäärä:   17.4.10 23:07:07

jatkoaaa <333

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   18.4.10 12:25:14

Jatkoa

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   18.4.10 16:02:32

Up

Päivämäärä:   18.4.10 16:17:04

Kiitti kommenteista ja ootte ihania ku pidätte tätä ylhäällä!:) Jatkan heti kun olo vähän paranee, tai siis joskus illemmalla :p

Lähettäjäepäsikiö 
Päivämäärä:   19.4.10 15:27:41

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.