Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   30.3.10 20:47:08

Edellinen tuli täyteen :)
Kirjoittaja on siis Second Prize ;D

Edellinen:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=776938&t=776938

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   30.3.10 21:29:00

nicsu on aina ajan tasalla ;)

mut jatkoo<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   30.3.10 21:30:13

Niin olenkin :DD

Jatkoo ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: malja 
Päivämäärä:   31.3.10 13:23:39

jatkoa!♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   31.3.10 14:34:11

Jatkoo ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   31.3.10 16:22:06

Up ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: espa (: (eikirj) 
Päivämäärä:   31.3.10 20:17:04

jatkoah <3 :D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   31.3.10 20:34:17

Jatkoooo<33

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   1.4.10 16:45:04

UP:))

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   1.4.10 16:50:54

Lisää♥♥♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :3 
Päivämäärä:   2.4.10 22:22:46

jatkooo !! mä tuun kohta hulluks ! ;);)(:

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   2.4.10 22:55:54

Upupupupupupupup♥♥♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   3.4.10 20:11:37

JATKA PIANNNN?? ♥ ♥ En kestäää ellei tää jatku piann:DD

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   3.4.10 20:46:51

Up<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   4.4.10 13:00:20

JATKUUUU☺

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   4.4.10 18:10:21

Lisää♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :3 
Päivämäärä:   4.4.10 19:06:21

lissää ! =D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   4.4.10 19:22:10

Up♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.10 21:22:12

☺ Jatka Sec kilttii, et voi vaa lopettaa ja lähtee! ☺☺

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   5.4.10 01:15:44

Kyllä se jatkaa♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   5.4.10 18:39:21

UP♥ Jatkoa odotellessa :))))

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   5.4.10 18:43:12

Up♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   6.4.10 19:15:44

upp:))

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   6.4.10 20:00:08

Up♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   7.4.10 22:01:23

UP, Sec JATKA!

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   8.4.10 23:36:56

haluan jo jatkooo!!!

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   9.4.10 13:39:29

Tulis jo jatkoa ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   9.4.10 21:04:32

Jatka kilttikilttikilttikilttikilttikilttikilttiiii ♥ ♥ ♥ JATKOO PIAN!

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   9.4.10 22:27:08

Up♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   10.4.10 17:06:37

UP<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   10.4.10 22:03:56

Noniin, nyt kun riitojen, ihmissuhdesotkujen, vaaratilanteiden ja alkoholisoituneen ex-poikaystävän suhteen on Sec päässyt jotenkuten kondikseen, niin sitä jatkoa! On taas vierähtänyt pieni ikuisuus tosta viimesimmästä ja pahoittelen sitä, mutta niin kuin sanoin niin kyllä mä tän tarinan aion loppuun asti viedä :) Joskohan huomenissa tai viimistään maanantaina saisin tuon Jerrypätkän tänne postattua.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   10.4.10 22:06:24

Awwws, IHANAA! <3<3<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   10.4.10 22:36:04

JEEEEEEEE ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: malja 
Päivämäärä:   11.4.10 08:45:53

ihanaaaaaaaa!! ♥♥♥♥
miten kestän oottaa :>

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   11.4.10 13:39:03

Up<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   11.4.10 15:00:20

Äääää en jaksa odottaa :DD

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   11.4.10 15:28:24

Up♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   11.4.10 15:52:33

jatkoo ??? ;)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   11.4.10 21:13:29

Jeeeee, saadaanhan huomenna se jatko? ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   12.4.10 16:14:43

Jatkoo tänää? <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   12.4.10 16:20:20

Tänääh? :D<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   12.4.10 19:32:04

jatkoo joo? =))

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   12.4.10 22:10:32

Eipä taideta tänää saada jatkoo :((

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   13.4.10 15:20:22

Niih ;(

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   13.4.10 19:44:31

jooo jatkoo oottelen.. =D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   14.4.10 15:23:51

UP

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: JATKOAA 
Päivämäärä:   15.4.10 07:50:12

Miks ei jatku jo? :((

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   15.4.10 15:25:20

Up :(

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   15.4.10 17:52:26

Jatkoa, pliis! <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   15.4.10 22:14:02

JATKAAAAAA ♥ :))

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   16.4.10 22:40:21

Nojoo, oon se minäki ku en osaa ees lupauksiani pitää. Mut tosiaan pöytäkone hävitti suunnilleen kaikki tekstit jonnekin bittiavaruuteen (thank god, mulla on niistä suurinosa tikulla tallessa) ja toi seuraava pätkä meni siinä sivussa kans. Pitää alottaa alusta, mut mulla on tylsä viikonloppu edessä joten viimestään sunnutaina se pätkä täällä on.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.4.10 00:06:44

JEE! 8) harmi että meni pätkiä mukana. :/

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   17.4.10 09:00:45

ok

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   17.4.10 09:02:17

Harmi:(( Mut ihanaa et tulee JATKOOOOOO ♥ ♥ ♥ ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   17.4.10 20:10:03

uppia ! : )

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   17.4.10 20:15:06

Up

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   17.4.10 20:58:06

Joo, en nyt saanu tästä yhtään niin hyvää kuin alkuperäisestä, mutta tässäpä tämä. Saattaa tosissan olla näppisvirehitä sun muita koska mun Word ei toimi niin pitää käyttää ohjelmaa, joka ei korjaile huolimattomuusvirheitä.

Jeremy

Viima puhalsi vasten kun mä ajoin prätkällä kohti keskussairaalaa. Cody istui takanani hiljaa, kundi oli ollut ihan vaisu siitä asti kun Ray oli soittanut. Mä tunsin oloni vähän levottomaksi, vaikka enhän mä sinällään edes tuntenut Sammya. Tällaiset uutiset eivät kuitenkaan koskaan olleet kivoja, vaikka en mä Sammyn rauhallisesta olemuksesta olisi osannut ihan heti olettaa, että juuri tämä lähtisi kännipäissään auton rattiin ja ajaisi ojaan. Tosin onnettomuuksiahan sattui ihmiselle kuin ihmiselle.

Käänsin prätkän sairaalan pihalle ja kun parkkipaikka löytyi, me hypättiin pois pyörän kyydistä. Otin kypärän päästäni ja käännyin Codyn suuntaan. Se otti myös kypärän päästään ja katsoi mua niillä harmailla silmillään. Me ei sanottu mitään, katsottiin vain tovi toisiamme ja kohta lähdettiin astelemaan sairaalan oville. Cody poltti tupakan matkan aikana, ojensi mulle jämät ja kun mä olin kiskonut sauhut, me talsittiin sisälle sairaalan suurista ovista. Kahviosta tuleva pullan ja kahvin tuoksu harhaili aulassa, vaikka muuten joka puolella haisikin juuri siltä miltä sairaalassa aina haisi. Mä inhosin sitä hajua.
"Kannattaa varmaan kysyy tosta neuvonnasta", sanoin ja osoitin aulan päätyyn.
"Joo."

Ray ja Chris istuivat vitoskerroksen käytävällä kun me asteltiin ulos hissistä. Ray heilautti kättään huomattuaan meidät.
"Mitä hittoa se on menny kolaroimaan?" Cody kysyi levottomana kun me päästiin jätkien luo. Punatukka rypisti otsaansa.
"Sitä mäkin kelasin. Mieti nyt Sammy, se jätkä osaa pitää auton hallinnassa vaikka ois minkälainen känni päällä ja nyt sit kävi tolleen", Ray sanoi ja raapi otsaansa.
"Miten pahasti siinä kävi?" Cody kysyi ja me istuttiin alas.
"Ei mitään tietoa, noi ei kerro mitään", Ray totesi, "mut ainakin se on tajuton."
"Hitto... Siis miten... Tai millon se tapahtu?"
"Aamuyöllä se oli kai kolaroinut, joku äijä oli soittanut ambulanssin... Víttu, pitiki käydä tälleen."
Ray, Cody ja Chris syventyivät puhumaan toisilleen levottomina ja mä tyydyin tuijottelemaan seinille.
En ollu käynyt sairaalassa aikoihin. Viimeksi neljä vuotta sitten kun Evie sai aivotärähdyksen ja hieman sen jälkeen kun Miles teloi jalkansa. Mulle tuli sairaalasta aina mieleen faija ja siksi paikka ahdisti. Mä muistin vieläkin sen tunteen kun me istuttiin käytävällä ja odotettiin, että hoitajat kertoisivat mikä isän tilanne oli. Odottaminen ja epätietoisuus, ne olivat pahinta. Kun se hoitsu oli tullut ja sanonut, ettei mitään ollut enää tehtävissä, musta oli tuntunut, että mä olisin pudonnut jonnekin vítun syvälle. Mutsi oli huutanut ja itkenyt ja mä olin istunut siinä helvetín penkillä ja pyöritellyt kahviosta ostettua kokispulloa kädessäni, miettien, ettei tämä voinut olla totta.

"Missä sen faija on? Tai Stan?" Codyn ääni palautti mun takaisin maan pinnalle. Katsoin kolmikkoa ja yhtäkkiä musta tuntui, että mun pitäisi nähdä Milesiä. Mä en tiedä miksi musta tuntui siltä, ehkä siksi, että Rayn, Codyn ja Chrisin välinen kaveruus suorastaan huokui noista. Miles oli silti edelleen mun paras kaverini, vaikka meidän välit tuntuivat etääntyneen. Huokaisin vähän ja käänsin katseeni käytävälle.
"En mä tiedä... Sen faijaan ei saa yhteyttä. Mut Stan on tulossa tänne", Ray puhui, "pääsis nyt kattomaan sitä Sammya."

Me odotettiin aika kauan. Cody sanoi, että mä voisin kyllä lähteä jos halusin, mutta mä pysyin siinä. Meni tunti ja Sammyn isoveli Stan tuli sairaalalle. Se näytti ihan pikkuveljeltään, paitsi että se oli paljon pidempi, sekä kuihtuneemman -ja väsyneemmännäköinen. Kun hoitajat viimein sanoivat, että Sammya pääsisi katsomaan, kello oli jo vaikka mitä. Me mentiin huoneeseen, eikä Sammyn tilanne suuremmin saanut aikaan hurraa-huutoja. Kundi makasi koneissa kiinni ja sen kasvoja koristi useampi ilkeännäköinen ruhje. Hoitaja vaihtoi sidettä jätkän jalkaan ja saatuaan homman hoidettua me talsittiin lähemmäs. Tai mä jäin vähä taka-alalle, enhän mä edes ollut Sammyn kaveri tai läheinen. Istuin huoneessa olevalle tuolille ja katselin ympärilleni vaiteliaana. Sammyn vieressä oleva kone piippasi ahdistavasti. Muut katsoivat kundia hiljaa, vakava ja levoton ilme kasvoillaan, kunnes Stan rikkoi hiljaisuuden alkamalla kiroilla. Kohta jätkille tuli jotain sanaharkkaa ja Stan alkoi syytellä Rayta, Chrisia ja Codya Sammyn tilanteesta. Ray kiroili, Cody käski Stanin rauhoittua ja Sammyn isoveli suutahti vielä enemmän. Tyhmäkin näki, että jätkä käytti aineita. Eikö Sammyllä todella ollut muita perheenjäseniä? Mä katsoin tilannetta hiljaa siitä tuolista. Sammy makasi tajuttomana koneissa ja porukka vain riiteli. Olihan tilanne karsea, mutta tuskin sairaala oli oikea paikka tapella. Puraisin huultani levottomana ja katsoin sängyllä makaavaa Sammya. Heräisiköhän se ollenkaan?

***

Vierailuaika ei ollut pitkä ja jonkin ajan kuluttua me lampsittiin hiljaisina käytävälle ja sitä kautta ulos sairaalasta. Stan oli jäänyt puhumaan hoitajille ja me muut talsittiin parkkipaikalle. Ray ja Chris olivat autolla ja Cody vaihtoi noiden kanssa muutaman vaisun sanan kunnes me lähdettiin kävelemään prätkälle. Cody oli kalpea ja hiljainen, enkä mäkään osannut sanoa mitään. Vein kundin kotiinsa, koska se sanoi haluavansa olla yksin. Suoraansanottuna en olisi halunnut jättää Codya yksin koska tiesin miten pojalla oli tapana purkaa huonoja fiiliksiä; juomalla tai tappelemalla. Me sovittiin, että Spikey olisi mun luona siihen asti kun näkisin Codyn taas, eli luultavasti huomisaamuun.
"Pärjäätsä?" kysyin kun kundi oli hypännyt alas pyörän selästä.
"Juu", Cody nyökytteli. Me oltiin vähän aikaa hiljaa, "kyllä Sammy selviää, se on semmonen taistelija."
"Kyllä se selviää", vahvistin Codyn sanoja ja kundi nyökytteli hiljaa. Mun teki mieli halata Codya, mutta jotenkin en saanut tehtyä sitä.
"Nähään viimestään huomenna, pärjäätsä sen Spikeyn kanssa?" kundi kysyi vaisusti.
"Pärjään."
Hipaisin kevyesti Codyn kättä ja poika katsoi mua. Mä katsoin takaisin ja saatoin tuntea sen tiukan siteen, joka meidän välille oli muodostunut. Lopulta me lähdettiin erisuuntiin. Mä käynnistin prätkän ja käänsin sen kotiin päin.

Evie suuntasi heti mun tultuani jonnekin pirskeisiin ja jotenkin mun olo oli niin väsynyt, etten jaksanut edes alkaa valittaa pikkusysterin luonnottoman lyhyestä hameesta ja paidan kaula-aukosta, joka ei olisi voinut olla yhtään paljastavampi. Mutsi oli yövuorossa, joten mä olin talossa ihan itsekseni levottomanoloisen Spikeyn kanssa. Kävin koiran kanssa ulkona ja jonkin aikaa se pyöriskeli ympäri kämppää kuin etsien Codya, kunnes lysähti mun viereeni sängylle.
"Miten menee?" hymähdin koiralle ja rapsutin sitä korvan takaa. Kello näytti kaksikymmentä yli yhtätoista. Aloin pelata pleikkarilla kun uni ei tullut. En mä varsinaisesti tajunnut videopeleistä paljon páskaakaan, mutta ainakin pelaaminen vei ajatukset muualle. Spikey tuhisi vieressäni ja hieman huokaisten nojauduin seinää vasten.

Mä pelasin sitä helvetín peliä vielä reilun kahden tunnin päästäkin. Olin niin keskittynyt tappamaan ruudulla hyppiviä ihmisiä, että hyppäsin varmaan kaksi metriä ilmaan kun kännykkä pirahti soimaan. Spikey urahti vähän ja kurottauduin nappaamaan pöydällä soivan puhelimen. Ruudulla vilkkuva Codyn nimi sai mut kohottamaan kulmiani.
"Moi", sanoin puhelimeen ja hetken oli hiljaista.
"Jerry? Moi... Mä kelasin, et voisinko mä tulla sinne?"
"Öö, joo tietty. Onks jotain sattunu?"
"No ei mitään ihmeellistä, mä oon kymmenen minuutin päästä teillä."
"Oot sä ihan okei?"
"Juu juu, älä nyt hermoile", Cody nauroi vaisusti.
"Hermoilenhan."
"Hassu."
"Ite oot."
"Kiitti Jer."
"Mistä?"
"Et mä voin tulla sinne", Cody sanoi.
"Tietenkin voit, eikä meillä ees oo ketään himassa."
Kohta me lopetettiin puhelu ja mä vilkaisin Spikeytä. Koira katsoi mua niillä ruskeilla silmillään ja hieman hymähtäen käänsin katseeni peliin.

Ei tietenkään olisi pitänyt uskoa Codya sen suhteen oliko tämä kunnossa vai ei. Kun avasin oven rappukäytävään ja näin kundin seisoskelevan käytävässä, huolestuin automaattisesti. Se vuosi verta, jälleen kerran. Silmäkulma oli auki.
"Cody, mitä on tapahtunu?" kysyin heti ensimmäisenä ja päästin pojan sisälle. Spikey haukahti ja tuli vähintäänkin innokkaana tervehtimään mustatukkaa.
"Äh, vähän riitelin mutsin ja Mattyn kanssa, mut kyllä tää tästä", kundi totesi ja silitti koiraansa. Cody oli pienessä humalassa, sen huomasin sen silmistä, mutta se pysyi sentään pystyssä ja puhui kuitenkin ihan normaalisti. Katsoin poikaa ja raavin vähän niskaani. Cody otti kengät jaloistaan ja käänsi katseensa muhun, pyyhkäisten poskeaan. Se yritti olla niinkuin auennut silmäkulma, jonka sen faijapuoli oli tehnyt, ei olisi mitään, pikkujuttu vain.
"Mä toin tällasen mukanani, älä näytä niin huolestuneelta", Cody sanoi yrittäen kuulostaa huolettomalta ja näytti mulle täyttä pullollista kirkasta. Huokaisin vähän.
"Ei mua huvita juoda Cody."
"No älä nyt Jerry", kundi totesi ja tuli mun luokseni, "otetaan nyt pienet hörpyt." Cody laski toisen kätensä mun kyljelleni ja vetäisi mua vähän lähemmäs itseään. Sen huulet painautuivat mun kaulalleni, hampaat näykkäsivät kevyesti mun korvaani. Totta kai se tuntui hyvältä, mutta juuri nyt olin liian huolestunut Codysta, enkä lähtenyt mukaan pojan touhuihin.
"Viina ei oo mikään pakotie, eikä se helpota oloa yhtään", sanoin vaisusti, vaikka tiesin, ettei Cody olisi jaksanut kuunnella tuollaista puhetta. Kundi käänsi kasvonsa mua päin.
"Älä nyt ala valistaa Jer, kerranhan sitä vaan eletään", se sanoi ja liu'utti kätensä mun paidan alle. Mä olisin halunnut paikata sen hemmetin ruhjeen kundin silmäkulmassa, mutta Cody näytti sivuttaneen koko haavan kokonaan, samoin kaiken tämänpäiväisen. Se oli juuri sellainen ihminen, joka patoi kaikki asiat jonnekin mielensä perälle ja kun ne patoutumat joskus purkautuisivat, niin kävisi tosi huonosti. Mä en ollut syystä huolissani siitä. Harmi, ettei Cody itse tajunnut olla huolestunut itsestään.
"Miks sä tappelit sun porukoiden kanssa?" kysyin ja Cody huokasi vähän.
"Oli vähän hermostunut fiilis niin rupesin jotain aukomaan mutsille ja sit Matty suuttu ja mä löin sitä ja se löi mua ja silleen. Ei nyt mietitä sitä."
"Voinko mä paikata ton sun ruhjeen?"
"Ei se oo ees paha, ei tarvii", Cody totesi. Kundin kädet vaeltelivat mun paitani alla ja poika kumartui mun huulilleni. Suudelman jälkeen käänsin katseeni Codyn kasvoihin. Jätkän katse harhaili mun silmissäni ja kasvoissani, samalla kun sen kädet kuljeksivat jotenkin nälkäisinä mun yläkropallani. Kun pojan käsi kävi mun housujeni vyöllä, siirsin käden sivuun.
"Mä en jaksa just nyt Cody."
"Miks?"
"No tarviiko sellasta jotenkin selitellä?"
"No älä nyt", Cody sanoi ja siveli sormellaan mun housujen rajaa. Sen kädet liikkuivat uudestaan mun vyölleni.
"Cody, kuulitko? Sitäpaitsi tulee ihan sellanen fiilis, että sä tulit tänne vaan seksin toivossa", tuhahdin ja työnsin pojan pois, samalla kun talsin kylppäriin päin.
"Jer! No en todellakaan tullu sen takia, miten sä voit ees ajatella noin?"
"Mä puhdistan sen vítun haavan", tuhahdin ja otin lääkekaapista puhdistusvälineet. Cody katsoi mua.
"Jerry, en mä nyt niin ajatellut, sä oot vaan niin vaisu, että mä haluaisin piristää", se sanoi, "mut jos ei sulle kelpaa viina, eikä seksi, niin mikä sitten?"
Talsin huoneeseeni ja Cody tuli perässä. Me istuttiin sängylle ja mä paikkasin kundin silmäkulmassa olevan ruhjeen. Cody oli hiljaa, katseli vain eteensä jotenkin orpona ja silitteli Spikeytä. Kohta laitoin välineet pois ja nojauduin seinää vasten.

"Haluathan sä olla mun kanssa?" Cody kysyi pienen hiljaisuuden jälkeen. Katsoin poikaa kummastuneena.
"Totta kai haluan, mä en vois kuvitellakaan eläväni ilman sua."
"Okei."
"Miks sä tollasta mietit?"
"En mä tiedä... Kun mä en aina osaa olla niin hyvä ja semmonen millanen pitäis, niin jos sä et enää jaksakaan mua ja löydät jonkun paremman ja semmosen, joka ei oo tämmönen niinku mä."
"Cody", lausuin ja siirryin istumaan lähemmäs poikaa, "ei sun pidä olla yhtään mitään muuta kuin just sellanen kun sä oot. Enkä mä ikinä haluais ketään muuta kuin sut."
"Okei... Mä vaan mietin kun mä en oikeesti vois olla ilman sua", Cody sanoi ja mä katsoin sitä, "sori mä oon vähän sekava ku ahistaa se Sammyn juttu."
"Mä ymmärrän."
"Sä oot ihana Jerry."
"Sä oot, Cody."

Myöhemmin me maattiin mun sängyllä ja valvottiin. Loppujen lopuksi se olin ollut mä, joka oli alkanut ottaa meiltä ensimmäisenä paitoja pois, joten en kai mä voinut syyttää Codya yhtään mistään. Painauduin lähemmäs Codyn paljasta kroppaa ja kundi silitti mun hiuksiani.
"Oothan sä ihan okei, Jeremy?" se kysyi hiljaa, "oot ollu niin vaisu."
"Ai sängyssäkin?" heitin. Cody nauroi hiljaa.
"No et siellä, mut muuten."
"Mä oon okei."
"Varmasti?"
"Juu. Toi Sammyn juttu vaan sai kelailemaan faijaa ja kaikkee", totesin ja silitin Codyn rintakehää.
"Mä ymmärrän, varmaan rankkaa jos joku tosi läheinen ihminen kuolee."
"Mmh, niinpä. Mut sit on van tärkeetä, että on ympärillä tärkeitä ihmisiä."
"Niin, todellakin."
Me oltiin jonkin aikaa hiljaa.
"Mistä sä riitelit sun mutsin kanssa?" kysyin ja katsahdin Codya.
"En mä oikein muista sitä varsinaista syytä... Pelotti vaan Sammyn puolesta niin aloin jotenki purkaa sita hermostuneisuutta siihen ja sit se alko huutaa mulle. Sit se sano jotain että... Että ois pitäny tehä abortti niin ei tarviis kestää mua."
"Ei se tarkottanu sitä", kuiskasin ja silitin pojan poskea. Cody kohautti olkiaan.
"Samapa se, on mulla pahempiakin huolia, niin kuin vaikka Sammy."
"Kyllä se herää, ne hoitsuthan sano et sillä on hyvä ennuste."
Cody silitteli mun hiuksiani, nyökkäsi hiljaa ja mä nousin käsieni varaan ja katsoin poikaa.
"Millon sä lähdet mun kaa sinne huvipuistoon?" se kysyi kohta.
"Millon vaan käy."
"Hyvä. Mä vien sut syömään lauantaina, okei?" Cody suunnitteli ja mun kasvoilla kävi nopea hymy.
"Jos sä välttämättä haluat."
"Haluan", kundi sanoi ja mä kumarruin painamaan huuleni sen huulilleni. Cody silitteli mun niskaani ja hassu lämmin tunne kulki mun vartalon lävitse. Tunsin Codyn hymyilevän suudelman aikana. Mun ei tarvinnut nähdä sitä hymyä, riitti, että mä tunsin sen, ja se sai mun oloni heti muuttumaan viisikymmentä ketaa paremmaksi.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   17.4.10 21:02:25

Ja tässä vähän lisää kun viime yönä ei nukuttanut niin kirjotin sitten. Ja seuraava pätkä jatkuu vielä Codyn näkökulmasta, eli tää on vasta osa. Niin, lupaan et seuraavissa pätkissä on enemmän sitä söpistelyä sun muuta siirappia, kun nää pätkät on nyt ollut tämmöstä angstia ihan oman elämän takia. Mut joo, katsellaan jos huomenna saisitte ton lopun tästä Codypätkästä.

Cody

Mun sisällä tuntui inhottava möykky Sammyn takia. Kundi ei ollut koskaan ollut mulle niin läheinen kuin Ray tai Chris, mutta silti mua pelotti ihan helvetísti, ettei se selviäisikään. Yö Jerryn kanssa oli rauhoittanut mua tosi paljon, sillä jätkällä oli sellainen hassu vaikutus muhun. Tuntui jotenkin, että oli turvassa sen luona tai jotain. Jerry oli varmasti parasta mitä mulle oli sattunut vuosiin, enkä mä voisi kuvitellakaan olevani kenenkään muun kuin juuri sen vierellä. Mä todella olin rakastumassa siihen koko ajan enemmän.

Suoraan sanottuna mua ei yhtään huvittanut mennä kotiin seuraavana päivänä eilisen tappelun takia. Musta tuntui vähintäänkin siltä, etten mä ollut tervetullut siihen taloon enää. Olihan se aika typerää alkaa purkaa hermostusta mutsiin, joka oli Sammyn asioihin ihan syytön, mutta oli äiti kyllä laukonut aika pahoja loukkauksia päin mun naamaa. Mattyn teoista mä en edes osannut loukkaantua, se äijä vihasi mua ja mä tiesin sen, eikä asia jaksanut vaivata sen suuremmin kun siihen oli tottunut. Hieman myöhemmin me kuitenkin halattiin Jeremyn kanssa siinä ovella ja mä lähdin Spikeyn kanssa kotiin.

Mutsi ja Matty eivät olleen kotona kun mä lapsin sisälle taloon. Annoin Spikeylle ruokaa ja hetken kuluttua kännykkä alkoi soida ja Rayn nimi vilkkui ruudulla. Jätkä kertoi Sammyn alkaneen heräillä, enkä mä muistanut milloin olisin viimeksi ollut niin helpottunut jostain asiasta. Sammy selviäisi, hitto, kyllä mä sen olin tiennyt, se oli juuri sellainen ihminen, että se selviäisi mistä vaan. Ray lupasi hakea mut ja kundin saavuttua me ajettiin sairaalalle.

Sammy oli tosi väsynyt ja ne hoitajat sanoivat, ettei me saataisi viipyä kauan kun kundin pitäisi saada nukkua. Oli helvetín helpottavaa nähdä Sammyn tavanomainen lämmin hymy, joka ei näyttänyt pyyhkiytyvän vaikka jätkän jalka ja käsi olivat paketissa ja kasvot ruhjeilla.
"Sammyboy", Ray tervehti aurinkoisesti kun me asteltiin huoneeseen. Ray oli aina sellainen tyyppi, joka ei stressannut paljon mistään tai ottanut asioita niin tosissaan, mutta Sammyn kolarista se oli todella säikähtänyt. Vaikka jätkä oli toisinaan ihan kauhean itserakas kusípää ja ajatteli vain omaa mainettaan ja etuaan, niin kyllä se kuitenkin välitti kavereistaan.
"Moi", Sammyn ääni oli käheä ja hiljainen. Me istuttiin pojan sängyn vierellä oleville tuoleille.
"Millanen olo?" kysyin ja Sammy käänsi päätään hieman vaivalloisesti.
"Ihan jees, mä en vaan muista mitään siitä kolarista..."
"Me oltiin ihan vítun huolissaan", totesin ja Sammy hymyili vaisusti.
"Mulla kävi tuuri kun ei käyny pahemmin", jätkä sulki hetkeksi silmänsä ja avasi ne sitten väsyneenä. Kundi kertoi Stanin käyneen päivemmällä ja kyseli missä Chris on. Ray sanoi, että Chris tulisi myöhemmin kun ei ollut millään nyt päässyt. Oli siinäkin kaveri.
"Oottekste nähny mun faijaa? Onks se käyny täällä?" Sammy kysyi ja mä puraisin vähän huultani pyörittäen sitten päätäni. Sammy hymähti hiljaa ja alkoi sitten yskiä. Yskänpuuskan mentyä se sulki taas hetkeksi silmänsä. Sammyn perhe oli hajalla, todella. Stan käytti aineita, eikä näyttänyt pääsevän vankilakierteestään. Se oli ihan okei kundi silloin kun sillä ei ollut piikki päällä, mutta muutoin sen kanssa oli tosi vaikea tulla toimeen. Sammyn faijaa ei kiinnostanut mikään ja se tuntui musta itsestäni tosi pahalta, koska vielä joskus faija oli ollut Sammylle suurikin esikuva.
"Paraneeko sun jalka?" Rayn kysymys herätti mut ajatuksistani.
"Joo, tai jäähän siihen aika isot arvet, enkä mä saa tehdä enää mitään kovin rasittavia juttuja, mut kyllä muuten", Sammy sanoi käheästi. Sen hengittäminen oli vaivalloista, mutta ainakin se hengitti, se oli tärkeintä.
"Kiitti jätkät", se sanoi, "onneks mulla on tollasia frendejä."
"Onneks sä oot kunnossa", totesin ja me hymyiltiin vähän. Ray tönäisi Sammya kevyesti kylkeen ja me heitettiin muutama surkea läppä, kunnes Sammy alkoi väsyä ja hoitaja käski meidän lähteä.

***

Mattya ei näkynyt koko päivänä. Mutsi hääri siellä täällä ympäri taloa ja yritti parhaansa mukaan vältellä mua. Välillä se vilkaisi mua luimistellen ja katosi sitten taas tekemään jotain muuta. Mä lojuin huoneessani ja mietin, että olisin kysynyt Jeremyä lähtemään jonnekin, mutta jotenkin tuntui, että piti olla yksin. Lopulta kuitenkin soitin pojalle ja kerroin Sammyn heränneen. Me puhuttiin vaikka miten pitkään, Jeremyn kanssa aika tuntui vaan lentävän, kunnes lopetettiin puhelu ja sovittiin että nähtäisiin huomenna. Mä leijuin aina jossain vaaleanpunaisessa tyjiössä kun mä mietin mua ja Jerryä. Me oltiin tapeltu meidän suhteenkin aikana ja mä olin toiminut välillä tosi víttumaisesti, mutta kaikesta huolimatta Jerry oli se ihminen, jonka luona mä halusin pysyä aina. Mun oli ikävä sitä vaikka me oltaisiin vain pari päivää erossa, hassua, mutta niin se vain oli.

Illemmalla mä kyllästyin siihen tekemättömyyteen ja koitin keksiä jotain tekemistä. Päätin alkaa tonkia jotain vanhoja levyjä olohuoneen kaapistosta siinä toivossa, että sieltä löytyisi jotain mielenkiintoista. Siellä oli aika paljon jotain mutsin vanhoja levyjä joita se ei enää kuunnellut, David Bowieta ja Rollareita sun muuta. Pölykerros oli laskeutunut niiden päälle. Spikey tuli katsomaan mun tekemisiäni ja siinä tutkiessani mun käsiin osui kasa papereita, jotka olivat tipahtaneet levyröykkiön taakse. Vanhoja asiakirjoja ja joulukortteja sun muuta tylsää, ja sitten sellainen valkea kirjekuori. Siis eihän siinä kuoressa ollut mitään ihmeellistä sinällään, kirjekuori kuin kirjekuori, mutta kuoressa lukevat nimet saivat mut väkisin tutkimaan sitä tarkemmin. Anthony & Rosie, kuvia 1987-89. Mutsin nimi ei ollut sen suurempi ihmetyksen aihe, mutta faijan nimen esille pomppaaminen sai mussa aina aikaan jonkun oudon reaktion. Kun mutsia ei missään näkynyt, istahdin paremmin lattialle ja avasin kuoren. Sen sisällä oli pinkka valokuvia. Valokuvia mutsista ja siitä ihmisestä, jota mun pitäisi kutsua ainakin biologisella tasolla isäkseni. Mä todella järkytyin kun mä katsoin sitä päällimmäisessä kuvassa olevaa nuoren pörrötukkaisen mutsin vieressä seisovaa miestä. Olihan äiti sanonut, että mä näytin ihan isältäni, mutta en mä nyt olisi uskonut, että noin paljon. Helvettí. Kuvan mies näytti ihan multa, hiukset vain olivat vähän pidemmät, vaatetus hieman erilainen ja hartiat leveämmät, mutta muutoin tuntui kuin mä olisin katsonut itseäni. Mulle tuli jotenkin ahdistava olo. Seuraavassa kuvassa faija oli kiertänyt kätensä mutsin ympärille ja nämä polttivat tupakkaa jonkin pubin edustalla virnistellen kameralle. Mutsi näytti erilaiselta, sen hiukset olviat villisti sekaisen ja se hymyili tavalla, jolla mä en ollut koskaan nähnyt sen hymyilen. Mutsi näytti onnelliselta. Kuvia oli aika paljon, lähinnä sellaisia ulkona otettuja tunnelmakuvia. Jossain kuvassa mutsi seisoi mekko päällä järven rannalla ja toisessa faija, tai Anthony, tähtäsi ilmakiväärillä jonkun varnhan rakennuksen seinään kiinnitettyyn maalitauluun hiukset samalla tavalla sekaisin kuin mulla nykyisin. Mä en tiedä olisinko mä halunnut nähdä niitä kuvia, tuli nimittäin tosi sekava olo. Tuntui oudolta ajatella, että mun faija, joka oli nuorena näyttänyt aivan multa, todella eli jossain edelleen täysin tietämättömänä siitä mitä sen pojalle kuului. Kusípää äijä, hitto, mutta silti mutsi näytti jokaisessa Anthonyn kanssa otetussa kuvassa uskomattoman onnelliselta. Sellaista onnellisuutta mä en sen levottomasta olemuksesta nykyään voinut millään löytää. Matty oli imenyt mutsin kuiviin.

"Cody?"
Äidin ääni sai mut säpsähtämään. Olin vajonnut niin ajatuksiini, etten ollut tajunnut naisen kävelleen mun luokseni.
"Mä.. Tai meidän... Hei mitä sulla siinä on?" mutsi katsoi mua hämmästyneenä ja kyykistyi mun tasolleni nähdäkseni kädessäni olevat kuvat. Katsahdin sitä ja huomasin, että se oli itkenyt. Sen silmät punoittivat ja olivat turvoksissa.
"Mitä.. Miten.. Mistä sä löysit noi?" se kysyi hämmentyneenä, "Cody?"
"Tota... Siis mä katoin noita levyjä ja toi kuori oli siellä kasan takana. Ei mun ollu tarkotus alkaa tonkia, mutta jotenki jäin vaan kattomaan", sanoin ja mutsi otti hieman levottomana kuvat mun kädestäni. Sen silmissä välähti oudosti.
"Et sä sais tutkia mun tavaroita", se sanoi ja istui alas. Se selasi kuvia hämmentynyt ilme kasvoillaan ja mä mietin missä sen ajatukset juuri nyt juoksivat, sillä tuskin ainakaan tässä hetkessä.
"Mä luulin että heitin nää kuvat roskiin", se mumisi lähinnä itselleen ja siveli yhden kuvan pintaa hajamielisesti. Hetkeksi se näytti unohtavan mut täysin. Jotenkin se vaan vajosi ajatuksiinsa, hymyili yhdelle kesäiselle kuvalle ja kohti tajusi palata takaisin nykyhetkeen. Se pyyhkäisi vähän toista silmäänsä ja laski kuvat käsistään.
"Sun ei ois ehkä pitänyt nähdä noita", mutsi sanoi vaisusti, "mun piti heittää ne pois, mutta ilmeisesti en oo sit heittänytkään..."
"Onko sulla ikävä sitä?" kysyä pamautin.
"Anthonya? En mä tiedä, kai. Mä oon opetellu unohtamaan sen, vaikka en mä oo ikinä rakastanu ketään samalla tavalla ja niin paljo kuin sun isää", mutsi sanoi. Tuntui oudolta puhua tuollaisista asioista mutsin kanssa, koska ei me koskaan puhuttu toisillemme mitään tuollaista.
"Hitto, jos te kerta rakastitte toisianne niin miten se kusípää pysty jättämään sut?" pukahdin.
"Anthony lähti koska se ei ollut valmis. Sitä pelotti. Se oli sellainen ihminen, joka ei voinut millään sitoutua sellaiseen asiaan kuin lapsi tai isyys ja se sanoi, että oli lapsen, eli sun kannalta parempi, että se lähtee", mutsi sanoi hiljaa ja katsoi kuvia, "se värävytyi armeijaan, eikä pitänyt yhteyttä pitkään aikaan." Äiti huokasi ja oli hetken hiljaa
"Kun sä olit kahden, se otti muhun yhteyttä, mutta mä olin liian katkera tavatakseni sitä tai antavani sille uutta mahdollisuutta. Jonkun aikaa se soitteli, kunnes luovutti. Sitten se alkoi lähetellä kirjeitä ja hitsi... Se lähetteli sulle joululahjoja ja vaati saada tavata sut, mutta mä heitin kaikki ne lahjat roskiin, vaikka mulla oli oikeasti kauhea ikävä Anthonya. Mä tiedän, että sillä olisi ollut oikeus nähdä sut, mutta mä en voinut sallia sitä silloin."
Mä olin hämmentynyt. Todella. Tuijotin mutsia sanomatta mitään. Se ei koskaan puhunut faijasta mitään, ainoastaan suutuspäissään saattoi todeta mun olevan samanlainen kuin isänikin, mutta mitään tuollaista mä en ollut koskaan kuullut.
"Kun Matty muutti meille niin Anthony pikkuhiljaa lopetti niiden kirjeiden lähettelyn, mutta nyt kesän alussa se kirjoitti taas ekan kerran moneen vuoteen. Mä en tiedä mistä se edes löysi meidän osoitteen, mutta se sanoi, että se haluaisi tavata sut edes kerran."
Sen sanottuaan mutsi huokasi ja käänsi hajamielisen katseensa jonnekin seinille. Mä tuijotin eteeni hieman sekavana. Mutsi oli salannut kaiken tuon multa koko mun elämäni ajan. Siltikään mä en osannut olla sille vihainen.

"Anteeks Cody, mun olisi pitänyt kertoa sulle aikaisemmin kaikesta tästä", äiti huokasi, "mä en vaan saa susta otetta, enkä oo pystyny puhumaan."
"Mikset sä antanut sen tavata mua?" kysyin hiljaa ja vilkaisin mutsia.
"Mä olin niin katkera kun se lähti, siksi kai", mutsi sanoi katsahtaen mua.
"Ai." Musta oli outoa ajatella, että mun faija oli oikeasti jossain ja halusi nähdä mut.
"Anteeks Cody", äiti sanoi hiljaa, "anteeks ihan kaikesta. Anteeks siitä mitä sä oot joutunu kestämään ja siitä, että mä oon ollut huono äiti, enkä oo ollu sun tukena. Mä oon niin pahoillani, enkä mä tarkoittanut mitään mitä mä eilen sulle sanoin, kunhan suutuin vaan. Anna anteeks, että mä en oo ollut sulle kunnollinen äiti. Musta on vaan tullut niin etäinen sulle, etten mä oo oikein osannut tai edes uskaltanut puhua sulle..."
Katsoin äitiini hämmentyneenä. Mitään tällaista mä en olisi koskaan osannut odottaa. Mutsi oli aina niin etäinen, eikä me koskaan puhuttu mitään vakavasti, eikä meidän suhde ollut lainkaan läheinen, mutta nyt se sanoi noin. En meinannut uskoa korviani. Mä auoin suutani, mutta en osannut sanoa mitään.
"Mä rakastan sua kuitenkin Cody, sä oot mun poika ja tulet olemaan aina vaikka mitä tapahtuis, sä oot mulle uskomattoman tärkeä, vaikka mä en oo ikinä ollut tarpeeksi sun luona", mutsi sanoi hiljaa. Se pyyhki silmiään ja musta tuntui todella omituiselta. Jotenkin lämpimältä, niin kuin muuri meidän väliltä olisi murtunut, tai ainakin osittain hajonnut. Musta tuntui kerrankin elämässäni, että mutsi oikeasti välitti musta.
"Säkin oot mulle tärkeä", sain takelleltua ja äiti hymyili vähän.
"Anteeksi Cody."
"En mä oo kovin katkeroitunut mistään sulle."
"Tule tähän."
Mutsi kiersi kätensä mun ympärilleni ja me halattiin. Se oli ensimmäinen kerta kun mutsin halaus jopa tuntui muultakin kuin etäiseltä rutistukselta. Musta tuntui jotenkin helpottuneelta. Vaikka viimeisen kymmenminuuttisen aikana mutsi oli suoltanut mun korviini todella paljon uutta informaatiota, josta mä todella olin hämmentynyt, mulla oli silti jotenkin helpottunut fiilis.
"Kuka sun haavan on paikannut?" äiti kysyi halauksen jälkeen ja hipaisin vähän silmäkulmaani.
"Jerry.. Se on mun poik..." lopetin lauseeni kesken ja mietin, etten voisi sanoa mutsille ainakaan vielä mitään Jeremystä, "se on se lippispäinen jätkä, joka kävi täällä joskus."
"Onneks sulla on ees kunnon kavereita", mutsi sanoi ja yritti vähän hymyillä. Sitten se laittoi kuvat takaisin kirjekuoreen ja nousi.
"Mä tiedän, että sä oot varmaan ihmeissäs Anthonystä, mutta älä mieti sitä ihmistä, jooko?"
"Okei."
Mutsi hymyili vähän ja nousi sitten ylös. Se sanoi keittävänsä kahvia. Mä istuin siinä lattialla aika kauan. Ajatukset vaan vilisivät mun päässäni. Mä mietin mutsia ja faijaa, mietin millainen mun elämä olisi jos Anthony ei olisikaan lähtenyt. Jos Mattya ei olisi. Silloin mulla ei ehkä olisi Jeremyäkään. Kundin ajatteleminen lämmitti. Mutsi oli oikeassa, onneksi mulla oli kunnon kavereita. Onneksi mulla todella oli Jerry.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   17.4.10 21:07:38

Sä pelastit mun päivän <3 IHANAA! Nyt Sammy parantumaan, ja pojat huvipuistoon ;)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   17.4.10 21:56:28

ihanaihana <3 kaks pätkää vielä, sulosia nuo. Jatkoa vaa kehii!

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.4.10 22:16:00

mmmm. ihana!♥

bongasin pari virhettä mut hukkasinki ne jo. :P

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   17.4.10 22:41:29

oijjj ihana <3
jatka ku kerkiit x))

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   18.4.10 17:19:18

IHANAAAAA♥♥♥♥♥♥♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.4.10 17:54:49

Voi apua, tää on niiin ihana. ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   18.4.10 22:33:35

Kiitos miljoonasti kommenteista, niitten avulla kyllä jaksaa kirjotella vaikka mikä olis :) En täks illaks vielä tota loppupätkää saa, mutta mahdollisimman pian koitan sen rustailla loppuun.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   19.4.10 03:23:33

Oookei :)<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   19.4.10 09:32:38

ihanaa, pitkästä aikaa <3 sä kirjotat oikeesti tosi hyvin, ei ikinä mitenkään tönkösti ym. eikä ole kuin muutama pikkunen näppäilyvirhe, jotka ei haittaa :)

jatkoa!

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   19.4.10 16:19:48

lisää ;) kiva kun tulinoin pitkät pätkät :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   19.4.10 18:32:55

Up :3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   19.4.10 20:17:58

jatkoo:)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: dally 
Päivämäärä:   19.4.10 20:35:35

Lukasimpa tän tässä parin päivän aikana läpi. Tosi hyvää tekstiä, eikä virheitä ollut häiritsevästi :) Ihanan persoonnallisia oot hahmoista tehny.

Mistä oot muuten ton nimimerkkis napannu? Onks trainspottingista? :D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   19.4.10 21:26:02

muuten oisko kuvia noista henkilöistä ?? : )

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   19.4.10 23:39:15

oi ko on sulosta<3 jatkoo vaan lisää ja nopeesti:D oivalsin muutes et oot kai ähentäny sitä talsimista...;D tai sit mä vaan oon tottunu siihen:D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   20.4.10 21:23:19

Kiitos, oon taas ihan imarreltuna, mut kiva jos kelpaa (:

Aah, ei oo pojista kuvia, muuta kun mun (ja mahdollisesti lukijoiden) päässä :D Yhen kuvan oon noista psykan vihkon kanteen joskus syksyllä piirrelly. Tosin Sammy on oikeesti yks mun parin vuoden takainen roolipelihahmo, jonka oon vaan napannu tähän, mut ei taida siitäkään enää olla kuva tallessa.

No se on hyvä jos oon sitä talsimista vähentäny, eikä oo jääny pelkäks yrittämiseks :)

Ja jooh, toi nimimerkki on tosiaan trainspottingista :D Second Prize on jotenkin niin ressukka sen alkoholinsa kanssa, mut silti jollaintavalla niin symppis, että Spudin lisäks son mun lemppari koko kirjasta. :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   20.4.10 21:25:36

Millon olis jatkoa taas tulossa? :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   21.4.10 16:14:32

jatkoa ? : ) juu no kyl mul olikin jo mielikuva, mut aattelin vaan jos ois tuol aikasemmas vaihees ollu jotain linkkii joka ois jäänyt sit huomaamatta ;)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   21.4.10 17:44:14

Hoho, emmä osaa kommentoida. Pidän paljon edelleen, ja jatkoa venaan >:D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   22.4.10 17:32:04

tää on niin ihana et saan kauheita vieroitusoireita jos ei kohta tuu jatkoo:D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   22.4.10 19:22:19

jatkoa piann, ei jaksa oottaa kauaa... : (

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   22.4.10 19:59:47

Öö, jatkoa viimistään viikonloppuna. Nyt on kaikkee häslää tässä, mut kyl mä sunnuntaihin mennessä sen tänne saan.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   22.4.10 20:01:20

Awws <3 Jeijjj!
Ihunaa :DD

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   23.4.10 07:54:01

JEEEE :))) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   24.4.10 17:03:39

up <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   25.4.10 16:22:09

tänään jatkoo??!?? =)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: joku 
Päivämäärä:   26.4.10 01:05:16

aika pitkäks taitaa sunnuntai mennä :/

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   26.4.10 21:43:08

tarvin jatkooo!!!!! =D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: Lumppa 
Päivämäärä:   28.4.10 20:11:13

Hui, luin kaiken yhdeltä istumalta x___X Rakastuin <3. Toivottavasti tulee pian jatkoa.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   29.4.10 06:50:50

jatkoa ? millon ? ;)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   30.4.10 13:03:06

jatkoo odotellessa... =D

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäPullla 
Päivämäärä:   30.4.10 15:25:21

Ahh luin tarinan kokonaan, aivan ihana! Jatkan kyllä lukemista. :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   30.4.10 19:35:17

Jatka ja piristä mun tylsää vappua! :DDD

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   30.4.10 19:41:21

Jaaatka :DD

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   30.4.10 19:46:13

Heihou lets go. Joo, Secin vappusuunnitelmat kusas erittäin hienosti (tavallaan hyvä vaan, enpähän oo hankkimassa hankaluuksia), joten menee varmaan datailuks ainakin tää ilta, kattoo sit huomista. Eli se seuraava pätkä ois täällä viimein (anteeksi viivästys, lupailin taas kaikkee) tänään tai sit huomenna päivällä. :)

Kiitos kommenteista tuhannesti! Kiva että on lukijoita edelleen, pidätte tän tarinan elossa.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   30.4.10 20:04:13

JEIIIIJ♥♥♥
Mää rakastaan suuuuaaaa..♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: Mivava 
Päivämäärä:   30.4.10 20:10:43

Lukaisin sitten minäkin koko jutun kerralla ja luen jatkossakin. Tosi hyvää tekstiä, sellaista sopivaa tahtia etenevää, että minä tykkää. Hienoa, jos tulee pian jatkoa :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   30.4.10 22:52:11

JIPPIIII:DDDDD ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   1.5.10 02:05:35

Tsihi, se on mukava jos kelpaa :) Ja joo, word ei edelleenkään toimi, joten niitä virheitä voi olla ihan mukavasti. Ja kellokin on jo noin paljon, että toivottvasti en mitään ihan päätöntä kirjotellu. :> Ja niin, Codyn näkökulmasta vielä tää pätkä.

_____

"Mä pääsen alottamaan kuntoutuksen jo maanantaina", Sammy sanoi kun mä perjantaina tulin käymään sen luona sairaalalla. Hailey, eräs tyttö meidän kouluajoilta, oli tuonut kukkia kundin sängyn vieressä olevaan maljakkoon. Huomaavaista. Mä tiesin miten paljon Sammylle merkkasi se, että sen kaverit näyttivät, että välittivät. Se oli sellainen syvällisempi jätkä, toisin kuin vaikka Chris tai Ray.
"Se on tosi jees, millon sä pääset pois täältä?" kysyin ja katselin huonetta.
"Ei mitään hajua, varmaan sitten kun pystyn ees joten kuten kävelemään eteenpäin, pitää käyttää keppejä tosi kauan", se sanoi ja mä nyökkäsin, "ei taida olla auton rattiin ihan heti asiaa", se jatkoi ja naurahti heikosti. Mä hymyilin varovasti.
"No ei taida", vastasin, "mutta etköhän sä kohta jo kaahaile ihan samaan malliin kuin ennenkin."
"Jeah, mut ilman alkoholia", Sam totesi ja virnisti vähän.
"Todellakin, mä en enää ikinä halua saada tällasia uutisia", sanoin ja me hymyiltiin toisillemme. Katsahdin televisiossa pyörivää jalkapallo-ottelua; Chelsea johti Arsenalia 2-1. Matty kannatti Chelseaa, tai oli ainakin joskus kannattanut, nykyään se juoppo ei futista pahemmin seurannut.
"Arsenalissa ei oo melkein ketään brittipelaajia, mikä @!#$ englantilaisjoukkue se semmonen on?" Sammy kommentoi katse pelissä ja mä hymähdin. En ollut koskaan ymmärtänyt jalkapalloa, toisin kuin Sam, joka oli pienempänä harrastanutkin kyseistä lajia.
"Seuraatsä vielä futista?" katsahdin jätkää, joka kohautti olkiaan.
"Joskus."
Me oltiin vähän aikaa hiljaa.
"Mites sulla ja Jeremyllä?" se kysyi kohta. Mä yllätyin kysymyksestä ja käänsin katseeni telkkarista poikaan. Helvetín hyvin, mun teki mieli sanoa, mutta en viitsinyt alkaa hehkuttaa kun Sammy kuitenkin makasi siinä jalka paketissa, eikä jätkällä vierailijoitakaan ollut niin hirveän paljon.
"Ihan hyvin", totesin ja Sammy hymyili vähän katsellen peliä.
"Se on hyvä."

Lauantaina mä vein Jerryn syömään, ihan niinkuin olin suunnitellutkin. Mä en ollut aikoihin tehnyt niin, viimeksi joskus Emilien ja mun seurustelun alkuvaiheessa ja siitä oli aikaa. Mulla oli vaihteeksi tosi hyvä fiilis, eikä edes sohvalla röhnöttävän Mattyn mulkoilut saaneet mun fiilistäni katoamaan. Kotonakin oli paljon siedettävämpi olla kun mä olin saanut mutsin kanssa asioita puhuttua.
"Mitä helvettíä sä oikein ravaat ympäri taloa koko ajan?" Matty ärisi mulle ja soin faijapuolelle ivallisen hymyn.
"Yritän saada sut víttuuntumaan", totesin ja vedin hupparin päälleni.
"Painu helvettíin", äijä murahti väsyneenä ja katsoi telkkaria hienoisessa humalassa. Mä tyydyin vain naurahtamaan viilesti.
"Positiivinen paskíainen", totesin ja ennen kuin Matty ehti sanoa mitään, tungin kengät jalkaani ja painelin pihalle. Me oltiin sovittu Jerryn kanssa, että nähdään keskustassa puolelta, joten mulla oli vielä runsaasti aikaa.

Jeremy oli kuitenkin aikaisessa. Mua hymyilytti kun näin lippispäisen jätkän ostarilla tupakka sormissaan ja ympärilleen katsellen. Se ei tajunnut mua tähystelyistään huolimatta. Kävelin sen taakse ja laskin käteni sen harteille.
"Böö", mumahdin kundin korvaan ja se säpsähti.
"Hitto yritätsä aiheuttaa mulle sydänkohtauksen tai jotain?" Jerry älähti ja mä yritin näyttää loukkaantuneelta.
"Onpa reilua, kun heti aletaan syytellä", sanoin ja Jeremy naurahti, enkä mäkään voinut pitää kasvojani ihan peruslukemilla. Jerry pörrötti mun hiuksiani ja liu'utti sitten kätensä mun kädelleni.
"Mä säikähdin", se puolusteli ja katsoi mua vihreillä silmillään.
"Voi ressukkaa", sanoin ilkikurisesti.
"Nimenomaan, mä kaipaan vähän myötätuntoa."
"No sitähän multa löytyy", totesin virnistäen ja liu'utin sormeani Jerryn kyljellä. Kundi virnisti.
"No nyt alko kiinnostaa", se totesi ja puraisi vähän huultaan. Mä nauroin ja kiedoin käteni sen hartioiden ympärille.
"Katotaan sitä sitten illemmalla", sanoin hymyillen ja Jeremy tönäisi mua kevyesti kylkeen. Me hymyiltiin toisillemme ja lähdettiin sitten kävelemään kohti pitseriaa.

Se ei ollut mikään erityisen hieno ruokapaikka, vaan lähinnä sellainen ihan tavallinen pitseria, mutta juuri sopiva meille. Jossain hienostoravinrolassa me oltaisiin kerätty vaan liikaa huomiota, enkä mä suoraansanottuna viihtynyt liian hienoissa paikoissa.
"Mistä sä tän paikan keksit? Tää on tosi jees. Mä en oo ikinä käyny täällä", Jeremy mietti kun me istuttiin yhteen pöytään.
"En mäkään oo kun pari kertaa", sanoin ja katsoin lippispäätä. Se hymyili mulle ja siirsi kätensä mun pöydällä lepäävälle kädelle.
"Mitäs Sammy?" se kysyi ja otti hatun päästään.
"Parempaan päin, se pääsee maanantaina alottamaan jo kuntoutuksen."
"Hyvä juttu."
Me ei ehditty puhua asiasta sen enempää kun se tiskin takana äsken häärinyt nainen tuli kysymään tilauksia.

"Mä sit maksan kaiken", sanoin kun me oltiin päästy syömään pitsojamme.
"No hitto, se oon sit mä joka tarjoo seuraavan kerran", Jeremy totesi päättäväisesti ja mä katsoin poikaa pieni huvittunut hymy huulillani.
"Mitä?" se ynähti.
"Eiku sä oot vaan niin sulonen sillonku sä yrität kuulostaa tosi päättäväiseltä", sanoin ilkikurisesti.
"En mä yritä! Mähän oon päättäväinen", Jerry väitti ja mä virnistin.
"Niin tietysti", totesin hymyillen.
"Mitä sä vihjailet? Kyllä mä sulle vielä näytän", jätkä uhkasi, mutta ei oikein onnistunut pysymään vakavana.
"En malta oottaa", virnistin ja Jeremy irvisti mulle, nostaen sitten kasvoilleen kuitenkin rennohkon virnistyksen. Me katsottiin toisiamme huvittuneena ja naurahdettiin sitten lähes samaan aikaan. Mä en muista, että olisin koskaan nauttinut kenenkään seurasta niin paljon kuin Jerryn. Siinä pojassa oli jotain erityistä, todellakin. Tartuin Jeremyn pöydällä lepäävään käteen ja kundi puristi kätensä kevyesti mun käteeni. Me katsottiin toisiamme pitkään.
"No, mitä kuuluu?" kysyi hetken päästä rikkoen hiljaisuuden. Jeremy nauroi.
"Hitto mä odotin jotain tosi syvällistä ja sit sä vaan kysyt että mitä kuuluu", jätkä virnisti ja mä kohotin kulmiani huvittuneena, "mut oikein hyvää, koska sä oot siinä." Hymyilin Jerryn sanoille.
"Samat sanat", totesin ja liikautin kättäni Jeremyn kädessä.
"Mä oon miettiny jos mä kertoisin meistä mutsille", se sanoi.
"Ihan tosi? Mitä sä luulet miten se reagois?" kallistin vähän päätäni.
"Ootsä oppinu ton Spikeyltä?" Jerry virnisti.
"Minkä?"
"Kallistamaan päätäs?"
Mä nauroin.
"Voi olla, että se on alitajuisesti tarttunu muhun."
"Sä oot jo muutenkin helvetín vastustamaton, joten et sä tarvii mitään koiraefektejä", Jerry virnisti, enkä mä voinut olla nauramatta, "vaikka eihän sen mua haittaa, mietin vaan, että mä hyppään kohta tän pöydän yli kun en malta pitää näppejäni erossa susta ja se saattas kerätä aika paljon huomiota."
"Sä oot ihan hassu. Mähän punastun kohta", totesin virnistäen ja Jerry hymyili iloisesti.
"Ei se haittaa", se sanoi ja silitteli sormellaan mun kämmenselkääni. Mä katselin sitä hetken aikaa ja se nosti katseensa muhun.
"Niin miten sä luulet sun mutsis reagoivan siihen jos sä kertoisit?" kysyin ja Jeremy rypisti otsaansa mietteliäänä.
"Kun mä en tiedä", se vastasi.
"No, kaikki ajallaan", sanoin ja Jeremy hymyili hieman.
"Jeah", se totesi, "mä oon @!#$ onnekas jätkä kun mulla on sut."
"Mä tässä se onnekas oon Jerry", vastasin ja puristin pojan käden paremmin omaani. Jeremy käänsi katseensa mun silmiini ja hymyili. Mä katsoin sitä lämpimästi ja vastasin varovasti sen hymyyn.

**

Ulkona oli alkanut sataa kun me syötyämme asteltiin pihalle pitseriasta. Tämä kesä oli ollut sateisin pitkään aikaan, mä olin pannut asian merkille.
"Loistava ilma", Jeremy mietti sarkastisesti ja vilkaisi taivaalle.
"Mun mielestä sade on ihan jees", totesin ja Jerry irvisti. Me lähdettiin kävelemään melko hiljaista katua eteen päin ja sade yltyi pian kovemmaksi. Jeremy värähti vähän mun vierelläni. Katsoin poikaa.
"Paleletsä?" kysyin ja Jerry katsahti mua.
"Vähän, mut kyllä tää tästä."
"Voidaan me mennä bussilla", sanoin ja Jeremy hymyili.
"No ei tasan mennä kun ei oo ees pitkä matka", se sanoi ja mä katsoin sitä rypistäen otsaani, "en mä nyt kuolemassa ole tai mitään."
"Silti", totesin ja kiersin käteni sen harteiden ympärille, "sä saat mun hupparin."
"Cody, älä nyt stressaa", Jeremy lausui ja pysähtyi. Sade oli kastellut meidän kasvot ja paidat. Jerry katsoi mua ja veti mut eteensä, suikaten sitten kevyen suukon mun huulilleni. Laskin käteni pojan kaulalle ja sipaisin kevyesti sen niskaa.
"Sä täriset, eikö kuitenki mentäs bussilla, mä en halua, että sä palellut", sanoin ja katsoin muutamaa senttiä lyhyempää kundia. Sade yltyi entisestään.
"Eikun mä haluun olla tässä", Jeremy totesi sateen yli ja painautui lähemmäs mua, "sä oot lämmin", poika kuiskasi mun korvaani ja mä hymyilin. Kiersin käteni Jerryn ympärille ja kundi painoi päänsä mun olkapäätäni vasten halaten sitten kevyesti. Jeremyn vartalo tuntui lämpimältä mun omaani vasten. Painauduin lähemmäs poikaa ja Jerry kiersi kätensä tiukemmin muin ympärilleni. Mä suljin silmäni ja suukotin kevyesti Jeremyn kaulaa. Mä en halunnut päästää siitä irti. Sateesta huolimatta, tai ehkä sen takia, se hetki oli täydellinen. Se oli sellainen hetki, jolloin olisi toivonut ajan pysähtyvän. Siihen hetkeen olisi voinut jäädä vaikka ikuisesti. Eikä siinä hetkessä ollut muita kuin mä ja Jeremy, ei ketään muita.

Sade kasteli meidät läpimäriksi, mutta sillä ei ollut merkitystä. Ainoa asia, jolla sinä hetkenä oli merkitystä, oli Jeremy. Jeremy ja mä. Muuta ei tarvittu.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   1.5.10 10:11:23

JEEE vähä ihana pätkä! :DD

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   1.5.10 12:51:45

Kiitän :) toivottavasti ei menny toi loppu ihan liian kliseiseks.

Huu, parit sensuurit iski tonne sekaan, olinpa huolimaton.

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   1.5.10 13:13:21

Ei mua ainakaa häirinny toi loppu eikä sensuurit :)) ♥ ♥ ♥ ♥ Jatkahan taas piann?? :DDD

  Re: Halfway there [poika x poika] #5

LähettäjäSidar 
Päivämäärä:   1.5.10 15:15:44

Aivan ihana koko tarina :).
Tuosta viimeisimmästä pätkästä sen verran, että se on pizzeria, eikä pitseria.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.