Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  My Generation

LähettäjäLasienkeli 
Päivämäärä:   4.10.09 15:27:23

Nyt aloitin siis uudelleen ihan alusta Satanin jatko-osan kirjoittamisen. Muutin alkuasetelman lähes kokonaan, mutta ajankohta on edelleen sama. Eli siis melko tarkalleen 7 vuotta Royn kuoleman jälkeen.

My Generation

Rafu sen kai ensimmäisenä sanoi ääneen. Hieman huvittuneena se totesi, ettei Roni Sirén tulisi koskaan olemaan yhden naisen jätkä. Mulle se tosin oli tullut selväksi liiankin henkilökohtaisesti jo aikoja sitten.
"Jättikö Krista sen ihan tosta noin vaan?" Tuoppi kysyi kun me taas kerran istuttiin niiden alakerrassa juomassa jotain kullanruskeaa ja alkoholipitoista.
"Etkö sä muka jättäisi?" mä tuhahdin välinpitämättömästi. "Kun toinen juoksee vieraissa minkä ehtii."
"Mä luulin, ettet sä pidä Kristasta", Rafu huomautti ja sai mut irvistämään pienesti.
"En niin. Se muija on täysi idiootti", myönsin tahtomatta vaikuttaa siltä, että mitenkään puolustelisin kyseistä henkilöä. "Mutta se teki elämänsä viisaimman valinnan."

Mä nostin pullon huulilleni hieman turhautuneena. Ronin elämän jännittävät käänteet eivät varsinaisesti olleet mun suurin kiinnostus. Osittain siitä syystä, etten muutenkaan jaksanut jauhaa asioista, jotka eivät mulle kuuluneet. Ja osittain siksi, että jätkä oli mun entinen, sanan ikävässä ja joskus jopa kipeässä merkityksessä.
Jostain syystä mä en kuitenkaan koskaan onnistunut pääsemään Ronista lopullisesti eroon. Ehkä siksi, että me jaettiin nykyään niin monta yhteistä ystävää. Mutta jos ystävyys nousi arvoltaan korkeammalle kuin rakkaus, oli se tietenkin pakko asettaa myös katkeruuden ja vihan yläpuolelle. Kavereistani mä en Ronin takia luopuisi.
Ja vaikka mun ja Ronin viha-rakkaussuhteesta(niin kuin Rafulla oli tapana sanoa) oli jo aikaa, ei se tehnyt asioista liian helppoa. Ei ollenkaan. Muistin vieläkin meidän viimeisimmän yrityksen olla ystäviä. Se ajatus oli tainnut syntyä kuolleena. Ensin idea oli toiminut, mutta tietenkin vain siihen asti kunnes Krista oli saanut tietää, että me pidettiin yhteyksiä. Niin mä olin sitten saanut myös Ronin nykyisen ex-tyttöystävän vihat niskaani. Vaikka vittuako mä siitä välitin..

"Miten olis alastonjuoksut tänään?" Tepsi ehdotti ja mä heräsin ajatuksistani. Ei sen ehdotus tosin niinkään mua koskenut, vaan lähinnä Makea ja Tuoppia.
Jätkät vilkaisivat toisiaan. "Minne?"
"Makuuhuoneen puolelle", Tepsi vastasi ja vinkkasi silmäänsä.
Tuoppi nauroi ja mä käänsin katseeni Tepsin sylissä istuvaan Jasuun. "Mikä fiksaatio sun poikaystävällä on itsensä paljastamiseen?" kysyin.
Muija huokaisi ja pyöräytti silmiään. "Mene ja tiedä."
"Eikö se viime kerta vielä riittänyt?" Rafu kysyi sitaisten maantienruskeat hiuksensa niskaan.
"Alastonjuoksulla vai makuuhuoneessa?" virnuili Tepsi.
Make näytti miettivän hetken ja sen suupieltä nyki pieni hymy. "Kumpaakaan?" jätkä sanoi ensin, mutta näki ilmeisesti parhaaksi selventää: "Siis eikö sulle ollut jo tarpeeksi, kun se mummo lähti sua karkuun?"
Tepsi nosti hymyillen kämmenen poskelleen ja sen katse vaelsi katonrajassa. "Voi niitä aikoja.." se huokaisi.
"Siitä on kaksi viikkoa", mä huomautin.
"Liian pitkään", Tepsi totesi määrätietoisesti. Jätkä nosti käsivarret niin mun kuin Tuopinkin hartioiden yli niin, että pienikokoinen Jasu melkein keikahti sen sylistä.

Tuopin alakerta oli sisustettu vain ja ainoastaan meitä varten. Muuten se olisi ollut vain kylmä kellari harvoin käytetyn saunan vieressä. Mutta Tuoppi oli oikeasti saanut paikasta aika viihtyisän. Punaiset sohvat, itse rakennetut hyllyt ja kotiteatteri karaokelaitteineen teki huoneesta ihan asumiskelpoisen. Ainakin meille se kelpasi loistavasti joka viikonloppu.
Tuomas Salonen, kutsumanimeltään Tuoppi, oli mun ystävistä sitä tyyppiä, jota ei juuri koskaan haitannut mikään. Se oli isokokoinen, lempeä ja helposti viinaan menevä. Sellaista nallekarhumaista ja perussuomalaista tyyppiä. Mikä sen erotti massasta oli platinanvaaleat hiukset pitkälle selkään ja muutama lävistys kasvoissa. Tuoppi oli luotettava ystävä ja lahjakas kitaristi. Mä muistin tunteneeni sen siitä asti, kun olin muuttanut Kannelmäkeen.
Muuttopäivästä tuntui olevan ikuisuus. Oikeastihan siitä oli aikaa vasta kolmisen vuotta. Vuodet, joista mä en tarkemmin ajatellen vaihtaisi päivääkään. Siinä ajassa mä olin ehtinyt kokemaan niin ystävyyttä, vihaa kuin rakkauttakin. Ja vähitellen olin oppinut ajattelemaan, että mä tosiaan kuuluin johonkin.

"Jade, pistätkö sä juomapelin pystyyn?" Jasu ehdotti.
"Missä meidän pelikortit on?" katsoin kysyvästi Tuoppia, joka kaivoi automaattisesti pakan taskustaan. Mä toimin diilerinä, niin kuin joka kerta. Jostain syystä kukaan muu ei koskaan muistanut sääntöjä ulkoa, vaikka me oltiin pelattu jo ainakin pari kuukautta samalla kaavalla.
"Tepsille jätkä", mä totesin.
"En mä tarvitse", Tepsi vakuutteli. "Onhan mulla jo Rafu."
Mä olin purskahtaa nauruun, mutta tyydyin vain virnistämään.
"Heh heh", Jasu hymähti silmiään pyöräyttäen. Se oli löytänyt turvallisemman paikan lattialta.
"Mitä jätkä meinaa?" Rafu kysyi multa.
"Ei ainakaan sua", Tuoppi vastasi lämpimään sävyyn. Ja se oli oikeassa. Rafael Blom oli maailman tyttömäisin jätkä, siis kaikista niistä heteroseksuaalisista. Se siivosi neuroottisesti, joi mielummin siideriä kuin kaljaa ja tuli yleensä huomattavasti paremmin toimeen naisten kanssa(jos meidän perusporukkaa ei laskettu). Mutta Rafussa oli jotain uskomattoman hienoa. Sillä oli loistava tunneäly ja kyky tuntea sellaista empatiaa, josta mulla ei ollut tietoakaan. Rafu laittoi aina muut itsensä edelle ja piti huolta siitä, ettei kenelläkään ollut paha olla. Mä tiesin kyllä, että Rafu oli ajoittain pahastikin masentunut, vaikka se yleensä peittikin sen hyvin.
"Jätkä meinaa sitä, että Tuoppi pitää naamansa kiinni ja Rafu ottaa viisi huikkaa", mä sanoin hymyillen ja silitin toisella kädellä Tuopin kiiltäviä hiuksia.

Muutama kierros peliä meni iloisissa merkeissä. Jasun asetettua kiroilun kieltävän säännön, tekivät rangaistushuikat tehtävänsä meidän kaikkien kohdalla. Mä tunsin, miten kasvojen iho kihelmöi ja ajatukset alkoivat hiljalleen muuttua lämpimiksi, pehmeiksi ja epäselviksi. Enkä mä ollut ainoa. Tepsi alkoi liikehtiä levottomasti. Luultavasti sillä oli kusíhätä. Jasu kikatti välillä epämääräisesti jollekin asialle, mistä muilla ei ollut hajuakaan. Rafu kaatoi kaljaa epähuomiossa syliinsä. Tuopin äänenvoimakkuus alkoi hiljalleen kohota.
"Mites olisi yleinen kusí- ja röökitauko?" Rafu ehdotti ja Tepsi katsoi pelastajaansa rakastuneesti.
"Mä menen röökille", päätin ja jätin korttipakan pöydälle.

Muut eivät seuranneet mua ulos ja ihan hyvä niin. Mä kaipasin hetken rauhaa siinä viileässä, sateisessa huhtikuun yössä. Tuopin alakerran ovi aukesi katokseen, mutta siitä huolimatta muutama pisara eksyi jostakin välistä mun kasvoille, kun nojasin selkäni kylmään betoniseinään. Ensimmäiset, taivaalliset savut karkasivat mun huulien välistä ilmaan, valkoisena pimeyttä vasten hohtaen. Oli hyvä olla.

"Mä ajattelinkin, että löytäisin sut täältä", sateisen hiljaisuuden rikkoi pimeydestä kuuluva, pehmeänkarhea ääni, joka jostain syystä sai vieläkin, kaiken tapahtuneen jälkeen mun sydämen jättämään lyönnin välistä. Roni.

Re: My Generation

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   4.10.09 15:47:48

Hey, en yleensä paljoo tällaasist diggaa, mut sun juttu on kyl ihan best. ;3 Saiskos jatkoo? :P

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   4.10.09 16:12:30

aww vihdoinki satanille tuli jatkoo :)
jatka nopeesti x))

Lähettäjä: Trix 
Päivämäärä:   4.10.09 17:53:51

Ihanaa, tätä on odotettu <3
Jatka pian!

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   4.10.09 20:16:13

Tää on hyvä <3 jatkoa vaan kehiin ;D

se edellinen olikin vähän sanoisinko "tönkkö" ? siis se My Generation jonka kirjotit heti satanin loputtua , ei Satan itestään <3

Päivämäärä:   4.10.09 22:47:19

Up!

Lähettäjäelwaen 
Päivämäärä:   5.10.09 18:14:19

ihanaa, vihdoin jatkoa! luin sen viime alun silloin kun laitoit sen, ja pakko sanoa että melko erilainen, mutta hyvä! (: jatkahan

LähettäjäLasienkeli 
Päivämäärä:   6.10.09 16:35:44

NictorNactor: Itsekin olin vähän sitä mieltä, joten päätin sitten suunnitella koko tarinan uudestaan vähän paremmalla inspiksellä. ^^

Mä loin kasvoilleni tyynen, huvittuneen hymynpuolikkaan, joka ei heijastanut sen enempää iloa kuin vihaakaan. "Sä siis etsit mua?" kuiskasin ja puhalsin uudet savut ilmaan.
Kuului hiljaisia askelia, jotka lähestyivät pimeydestä. Liikkeen tunnistava lamppu napsahti päälle ja mä käänsin katseeni rappusten yläpäähän. Roni näytti raukealta, suhteellisen ilmeettömältä ja hyvin vaikutusvaltaiselta siitäkin huolimatta, että toi mieleen uitetun koiranpennun. Sen tummat kulmat ja selkeälinjaiset piirteet erottuivat veistoksellisina hupun kasvoille luomasta varjosta. Sen vaatteet olivat läpimärät, samoin ne muutamat kasvoille laskeutuvat hiussuortuvat. Ronin kauniit silmät katsoivat syvälle mun omiin. "Niin etsin", se totesi yksinkertaisesti, ohuet huulet tuskin liikkuen.
"Miksi?" mä kysyin ja toivoin, ettei jätkä huomaisi sitä pientä, värisevää henkäystä mun äänessä.
Roni asteli rappusia pari askelta alas päin. "Mä olen nyt virallisesti katulapsi", jätkä totesi, äänessään pieni virne. Vasta nyt huomasin sen olalle heitetyn repun.
Mä en oikein tiennyt, mitä sanoa. Mun teki samaan aikaan mieli purskahtaa nauruun, taputtaa jätkää lohduttavasti olalle ja lyödä kasvoihin. Niin tietenkin. Roni oli asunut Kristalla siitä asti, kun sen mutsi oli päättänyt muuttaa rakastajattarensa kanssa Keski-Suomeen. Eron jälkeen Roni oli siis joutunut pakkaamaan tavaransa ja häipymään. Mun läpi tulvahti samassa viha ja epäilys. "Miten sen on mua tarkoitus liikuttaa?" kysyin terävästi ja tumppasin tupakkani seinään. "Ja etkö sä voi mennä faijallesi?"
Roni astui viimein alas rappusilta ja laski hupun päästään. Sen pitkät, kiiltävät hiukset valahtivat pitkin selkää ja hartioita. "Faija ei halua mua sinne", jätkä totesi ilmeettömästi. "Ja mä etsin sua, koska tarvitsen yöpaikan.." jätkän lause keskeytyi läimäytykseen, joka kuului sen kasvoihin osuvasta avokämmenestä.
Mä en ollut ajatellut hetkeäkään. Mun sisällä paloi vaan niin suunnaton kiukku siitä, että jätkä kehtasi ryömiä mun luokse ja pyytää yöpaikkaa heti, kun sen tyttöystävä oli heittänyt sen pihalle.
"..Tuopilta", Roni jatkoi tyynesti lauseensa loppuun. Sen vasen poski alkoi punertaa hieman. "Ajattelin, että sä voisit kysyä siltä kun tunnet sen paremmin."
Mun kämmentä kihelmöi ja kasvot punehtuivat ihan toisesta syystä. "Ai.." hymähdin hiljaa ja laskin katseeni. Víttu, että hävetti. "Kai mä voin kysyä."
"Kiitos", Roni totesi pehmeällä äänellä. Sitten se virnisti. "Kiva huomata, ettet sä ole muuttunut."
Mun olisi tehnyt mieli lyödä uudestaan.

"Mitä sä täällä?" Rafu kysyi silmät pyöreinä, kun Roni käveli mun perässä sisälle ja pudotti reppunsa huolettomasti lattialle.
"Etsin kotia", jätkä vastasi leveä, valkoinen virne kasvoillaan.
"What's up, my nigger?" Tepsi virnuili ja antoi Ronille miehekkään yhden käden halauksen.
"Up yours, bitch", Roni naurahti, kietoi kätensä Tepsin hoikan lantion ympäri ja nosti sen pariksi sekunniksi ilmaan.
"You just hate me cause I'm white", Tepsi älähti.
Me vilkaistiin Jasun kanssa toisiamme, molemmat vähän epätoivoisina.

"Tuoppi?" mä tajusin sitten kysyä ja tökkäisin kevyesti ystävääni käsivarteen. "Saako Roni olla teillä yötä?"
Tuoppi kohotti kulmiaan ja siirsi katseensa Roniin. "Niin monta kuin haluaa."
Roni katsoi mua ja muodosti huulillaan äänettömästi jotain, mikä muistutti 'kiitosta'.
Mä huokaisin ja korkkasin uuden kaljan.

Melko lyhyt pätkä, mutta kirjoittelen pitempiä kunhan ehdin.. ^^

Lähettäjä: Marsipaani^^ 
Päivämäärä:   6.10.09 19:11:54

jatkoo nopeeta :)

Päivämäärä:   6.10.09 19:31:59

höh ku Roni ei mennykkään Jadelle yöks.
jatka nopeesti :)

Päivämäärä:   6.10.09 22:22:22

Mahtavaa! :) Tässä on jo samaa henkeä kuin Satanissa.
Jatkoa vaaditaan!

LähettäjäToD@työ 
Päivämäärä:   7.10.09 15:19:34

Mä tykkään tyylistäs (edelleen) ihan järkyttävästi, mutta koska en hetkeen ole lukenut Satania (toisin sanoen en ekan julkasukerran jälkeen) on pakko varmistaa, että eikös tuo Roni ollutkin Royn pikkuveli? ^^'

Mut kerronta on omaperäisyydellään loistavaa ja luo tekstiin juuri oikean tunnelman. Plussaa myös pätkien pituudesta, ei liian lyhyitä, muttei liian pitkiäkään. ;)

Jatkoa tahtoo hän.

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   9.10.09 20:13:56

Nonni. ToD sitte muuttiki tän koko jutun, mä muistin et Roni olis Royn ja Chezan lapsi mut niinhän se oli et se on VELI eikä poika :'')

Ja mulla on vielä vähän hankala päästä kiinni tohon päähenkilöön, mut aion täysin varmasti jatkaa lukemista :)

Päivämäärä:   21.10.09 19:34:14

up

Lähettäjä: ssfä 
Päivämäärä:   21.10.09 21:43:31

Oi, loistavaa! jatkoa :)

Lähettäjäelwaen 
Päivämäärä:   29.10.09 22:49:44

upitusta (:

LähettäjäJaymieB 
Päivämäärä:   6.11.09 15:29:49

Rakastuin Sataniin, ja joka kerta kun luen sen, niin itken lopussa :') Joten, kun parin kuukauden ht.net tauon jälkeen palasin tänne ja pläräsin näitä tarinoita läpi, huomasin jostakin tutun nimimerkin Lasilintu... Ja kun avasin tän topan, nii olin pyörtyä<3 Joten, täällä on yksi innokas lukija odottamassa jatkoa :D

Lähettäjä: jatka?<3 
Päivämäärä:   12.3.10 16:30:43

Jatka pliiiiisss♥♥♥

Päivämäärä:   12.3.10 17:26:17

Lasienkeli? Voisitko ilmestyä tänne?

Lähettäjä: Poku 
Päivämäärä:   12.3.10 18:01:44

^^ Joo olisis tosi ihanaa, jos ilmestyisit ja jatkaisit!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.3.10 18:28:38

Voi jatka mä rukoilen sua jatkaann ♥

Lähettäjä: eveee 
Päivämäärä:   12.3.10 19:21:37

jatkaaaaaaaaaaaa ))):

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   23.3.10 16:32:54

Jatkaa. ihastuin heti, vaikkei pahalla mä suorastaan 'RAKASTUIN´ Sataniin.

Lähettäjä: JaymieB (eikirj.) 
Päivämäärä:   26.3.10 15:29:11

Tääki noussu haudastaan. Toivotaan, et Lasilintu kirjottaa jatkoa <3 :)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   26.3.10 15:33:02

JATKA KILTTIIIIII ♥ ♥

Päivämäärä:   26.3.10 15:33:14

lasiENKELI!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   28.3.10 17:13:18

koskakohan saatais jatkoa. :)

Päivämäärä:   28.3.10 18:05:20

Emt. ♥

Päivämäärä:   28.3.10 18:10:58

Saataispa jatkoo♥

Päivämäärä:   28.3.10 18:12:13

♥♥♥

Päivämäärä:   28.3.10 20:40:37

Laittakaa joku säpöö Lasienkelille, et jatkaa tätä♥

Päivämäärä:   28.3.10 21:07:58

Sen sähköpostiosoite on poistettu ;(

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   28.3.10 21:11:11

toivo elää. mä kokeilen viel laittaa säpöö. :D

Päivämäärä:   28.3.10 21:22:46

EIIIIII;(((( Mä en kestä jos tää ei jatku;((

Päivämäärä:   28.3.10 21:29:12

Entä jos se on kuollu?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   28.3.10 21:52:16

säpö on joku ruuhkautunut tai sit poistettu. veikkaan ensimmäistä

Nic, hyi. ei tommosia saa ajatella. :(

Päivämäärä:   28.3.10 21:55:15

Entä jos ajattelen? ;((

LähettäjäLasienkeli 
Päivämäärä:   31.3.10 12:21:31

Kullat rakkaat! En ole kuollut(vielä). ^^ Olen pahoillani, että meikä on hommannut liikaa taustaelämää viime aikoina ja tämä on pyörinyt jatkamattomana ikuisuuden. Asiaan tulee kuitenkin nyt muutos. Aion jatkaa tätä, vaikka osien kirjoittamiseen menisi kuinka pitkä aika. En saa mielenrauhaa ennen sitä. Mahtavaa kuitenkin, että olette jaksaneet tätä nostella näinkin pitkään.. O.o Kiitokset! <3

Ja uusin pätkä siis tässä:

Tähän pisteeseen oli siis tultu. Ronin läsnäolo ei oikeastaan sinä iltana tehnyt mun oloa vaivaantuneeksi, päinvastoin. Jätkä joi, lauloi karaokea ja nauroi meidän kanssa. Mulle tuli melkein sellainen olo kuin jokin pitkään puuttunut osa olisi napsahtanut paikalleen. Ikään kuin Roni olisi ollut pitkään poissa ja viimein saapunut takaisin kotiin. Sen pehmeä, matala nauru sekoittuneena Tepsin kovaääniseen Hitler-imitaatioon ja Jasun hihitykseen toi nostalgisen säväyksen.
Mä istuin sohvalla, join ja tuijottelin mietteliäänä kattoon. Kuinka pitkä aika siitä oli, kun mä viimeksi olin ajatellut näin?

Havahduin kuitenkin pian ajatuksistani siihen, että joku läimäytti kätensä pöytään.
"Mä tarjoan hitit kaikille, jotka haluaa", Roni julisti ja katsoi ensimmäisenä Tuoppia.
Jätkä pudisteli päätään. "Mä jätän väliin", se totesi ja hyvä niin. Me kaikki tiedettiin, ettei Tuopin psyyke kestänyt kannabista.
"Mä en voi polttaa, jos olen juonut", Jasu harmitteli. "Meen liian sekaisin."
"Voiko muka oikeesti olla liian sekaisin?" Tepsi huomautti, mutta pudisteli myös päätään. "En mäkään ota. Jasu ei varmaan jaksa kantaa mua meille."
Ronin kysyvä katse kääntyi viimeisenä muhun. "Kai sä edes poltat, kun ilmaiseksi saat?"
Mä hymähdin huvittuneena. Luulin, että sentään Roni olisi jo oppinut sen, ettei tässä maailmassa mikään ollut ilmaista.. Kohautin kuitenkin lopulta olkiani. "Kelpaa."

Pian viileä ilma taas hyväili kasvoja, kun mä istuin Tuopin kellariin johtavilla rappusilla. Mun vieressä seisova Roni sytytti huolellisesti käärityn jointin ja puhalsi savut ulos tottuneesti. Se veti vielä toiset ja laski sitten katseensa muhun, ojentaen palavaa sätkää.
"Miten sä voit nykyään?" jätkä kysyi samalla kun mä vedin savuja.
"Ihan kohtalaisesti", mä vastasin rehellisesti ja puhalsin makeat, polttelevat savut keuhkoistani. Ronille oli turha valehdella, sillä se näkisi mun läpi kuitenkin. "Sulta ei varmaan tarvitse edes kysyä", huomautin sitten, enkä voinut peittää sitä pientä ivallista häivää äänestäni.
"Hyvin, kiitos", Roni vastasi pirteästi. Ottaessaan jointin taas multa se kääntyi ympäri ja kumartui mun kasvojen tasolle. "Krista alkoi olla lopussa jo aika välttämätön paha", jätkä totesi vedettyään savut keuhkoihinsa. Se katsoi koko ajan silmiin, mikä sai kylmät väreet juoksemaan mun iholla.
"Vähän niin kuin mä?" ehdotin mahdollisimman välinpitämättömästi kulmiani kohottaen.
Ronin suupieleen karkasi hymynkare ja sen silmät pilkahtivat. "Ei", se totesi hiljaa. "Ei yhtään niin kuin sä."
Mä tiesin, mitä Roni tarkoitti ja se tiesi, että mä tiesin. Ja mä tajusin sillä hetkellä, että se oli se taianomainen tunne, joka sitoi mut Roniin. Ikään kuin me oltaisiin kahdestaan jaettu maailman suurin salaisuus. Se tunne kesti muutaman hetken, siihen asti kunnes Roni käänsi päänsä pois, ettei puhaltaisi savuja mun kasvoille. Muka herrasmies, mä ajattelin hieman huvittuneena. Ja paskat.
Mä otin lähes loppuun palaneen jointin jätkän kädestä ja se alkoi taas tuijotella mua silmiin. Juuri, kun olin huomauttamassa asiasta, se nosti sormen mun huulille. Mä hiljenin tahtomattanikin.
"Jade", Roni sanoi niin hiljaa, että se saattoi yhtä hyvin ajatella ääneen. "Sä et tosiaan ole muuttunut.. Mä muistan ton ilmeen.. Ja kaikki muutkin sun ilmeet.. Ja mä pyydän anteeksi", jätkä puhui ja se, että se tarkoitti sanojaan ei tehnyt mun olosta yhtään helpompaa. "kaikesta, mitä olen sulle tehnyt. Jos vaan voisin muuttaa sen kaiken.."
Tässä vaiheessa mä hipaisin varovasti kättä, jonka etusormi edelleen kosketti mun huulia. Siirsin sen pois kasvojeni lähettyviltä, irrottamatta kertaakaan katsettani käden omistajasta. "Mä en muuttaisi", vastasin ja tunsin samassa pakottavaa tarvetta lähteä pois. Niinpä mä ojensin sen, mitä jointista oli jäljellä Ronille, nousin ylös ja kävelin pari rappusta ylös päin. En kuitenkaan voinut olla katsomatta olkani yli. "Kiitos hiteistä", hymyilin.
Roni nojautui seinään ja virnisti takaisin. Pihatietä pois päin kävellessäni mulla oli hassu tunne, että joku katsoi perään.

LähettäjäLasienkeli 
Päivämäärä:   31.3.10 12:48:18

Täytyypä muuten mainita, että ekassa pätkässä pariin kertaan mainitaan "Make", joka siis on oikeasti Rafu.. Kirjoitin siitä Makena ensin, mutta muutin nimen jälkeen päin.. Pariin kohtaan jäänyt tuo vanha nimi näköjään.

Lähettäjä: jööö 
Päivämäärä:   31.3.10 14:02:06

lisääääääääääääääääääää (:

KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS ! !

Päivämäärä:   31.3.10 14:33:44

OI IHANAAAAA ♥!!!!!! KIITOSSSS!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Päivämäärä:   31.3.10 14:34:37

Saaks tän muute tallentaa kans koneelle?

LähettäjäSideways 
Päivämäärä:   31.3.10 17:11:00

Jatkoa-aa! =) Koukussa xD

Päivämäärä:   31.3.10 18:13:36

AWWWWWS!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hitto mä rakastan sua! ARGH! Vittü mä oikeesti luulin et muija on kuollu tai jotain! Voi hittohittohittohittohitto :DDDD

Mä kiljuin riemusta kun näin sun nimimerkkis! voi hitto...

Lähettäjä: LASIENKELIFANI 
Päivämäärä:   31.3.10 20:06:50

Lähettäjä: NictorNactor
Päivämäärä: 31.3.10 18:13:36

AWWWWWS!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hitto mä rakastan sua! ARGH! Vittü mä oikeesti luulin et muija on kuollu tai jotain! Voi hittohittohittohittohitto :DDDD

Lähettäjä: eveee 
Päivämäärä:   31.3.10 20:57:06

Lähettäjä: LASIENKELIFANI
Päivämäärä: 31.3.10 20:06:50

Päivämäärä:   31.3.10 21:52:33

Lähettäjä: eveee
Päivämäärä: 31.3.10 20:57:06

--------------
Satan oli ihan Superhyvä!! Jatkoa vaan tällekkin!!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   31.3.10 23:05:21

Lähettäjä: Poku
Päivämäärä: 31.3.10 21:52:33

Lähettäjä: eveee
Päivämäärä: 31.3.10 20:57:06

--------------
Satan oli ihan Superhyvä!! Jatkoa vaan tällekkin!!
--------------

rrakastan.♥♥♥♥♥♥
ja btw. kuka tää Jade oikeen täs on? ku en muista. :D

Päivämäärä:   1.4.10 00:22:33

Se on vaan joku frendi :DD

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   1.4.10 00:23:18

nikke, oujees. XD selvensipäs hyvin. X'DDDD

Päivämäärä:   1.4.10 00:24:58

Ofc!

LähettäjäLasienkeli 
Päivämäärä:   1.4.10 14:36:43

Ensinnäkin: Tämän saa myös tallentaa omalle koneelle aivan vapaasti. ^^
Toiseksi: Jade ei ole esiintynyt kertaakaan Satanissa, vaan on aivan uusi hahmo. Se ei ole sukua yhdellekään Satanin hahmoista, pelkästään Royn veljen entinen tyttöystävä. Toivottavasti selvensi. :>

Seuraavassa pätkässä uutta näkökulmaa:

"Víttu!" Saku älähti ehkä kahdeksannen kerran sinä iltana ja paiskasi peliohjaimen seinään. "Miks mä oon näin páska?"
"Ei se siitä johdu", mä virnistin ja otin ison huikan bisseä. "Mä olen vaan niin vítun hyvä."
"Ime munaa", Saku kiukutteli.
"Ei huvita", mä vastasin, enkä saanut vieläkään pyyhittyä hymyä kasvoiltani. Saku oli aina ollut huono häviäjä. Ja silloin kun sen kiukuttelu ei ollut pelkästään ärsyttävää, se huvitti mua. Mä lokeroin jätkät, joiden kanssa liikuin kahteen ryhmään; kaverit ja ystävät. Toisin kuin Rafu tai Dani, Saku kuului kavereihin. Sen kanssa oli yleensä ihan hauska viettää aikaa, mutta joskus jätkän käytökseen meni hermot ja pahasti. Mitään syvällisempiä me ei koskaan puhuttu, ei edes naisasioista. Ehkä se johtui siitä, että Sakulla niitä ei mitenkään mainittavasti ollut ja mä puolestani seurustelin sen siskon kanssa. Oli miten oli, mä en tiennyt, mitä jätkän päässä liikkui, eikä se tiennyt mun ajatustoiminnasta víttuakaan. Ja hyvä niin.

Sinä iltana me istuttiin Sakun alakerrassa tappamassa aikaa, kun ei parempaakaan menoa ollut tarjolla. Me oltiin juotu vasta muutama bisse ja oltiin aloittamassa uutta peliä, kun yläkerrasta kuului oven kolahdus. Mä katsoin Sakua kysyvästi.
"Varmaan Caro", se totesi irvistäen.
"Víttu", mä huokaisin. "Toivottavasti se ei tajua, että mä olen täällä."
Niinpä niin. Sakun sisko, Caro oli mun tyttöystävä(tosin olin viime aikoina oppinut vihaamaan sitä sanaa), jonka kanssa olin seurustellut jo melkein kaksi ikuisuudelta tuntunutta vuotta. Siinä ajassa mä olin oppinut, että Caro oli itsekäs, pinnallinen ja kova nalkuttamaan. Hyvää sanottavaa mulla ei siitä muijasta juuri enää ollut. Ainoa syy, jonka takia edelleen pysyin sen kanssa oli se, että säännöllinen seksi miehen tiellä piti. Ja tietenkin se, että joka kerta kun olin edes aikeissa jättää Caron, se alkoi itkemään. Ja mä vihasin sitä, kun naiset itkivät.

Ikävä kyllä Caro oli tajunnut, että mä istuin sen veljen kanssa niiden alakerrassa. Se käveli rappuset alas valkoisten bootsien korot kopisten ja seisahtui ovelle, jääden tuijottamaan mua kiukkuisena. "Miksi vítussa sä et vastaa puhelimeen?" muija kysyi ja nosti kädet lanteilleen.
"Mulla on parempaa tekemistä", vastasin välinpitämättömästi lähinnä siksi, että se oli totta ja siksi, että mua alkoi vítuttaa Caron syyttelevä asenne.
"Aijaa?" muija kivahti ja otti pari askelta lähemmäs. "Istua meidän alakerrassa dokaamassa ja pelaamassa jotain vítun videopeliä?"
"No.. Niin?" mä tuhahdin.
Samassa Caro potkaisi ohjaimen mun kädestä. Se lensi seinää päin ja hajosi palasiksi.
Me noustiin molemmat samaan aikaan Sakun kanssa seisomaan. Mun hermot paloivat lopullisesti. Olisi taas kerran tehnyt mieli lyödä Caroa, mutta periaatteideni vuoksi mä en voinut tehdä niin. Päätin pitää pääni kylmänä, enkä edes sanonut muijalle sanaakaan. Nappasin vain reppuni lattialta ja lastasin siihen meidän loput bisset. Sen jälkeen tartuin Sakua käsivarresta kiinni ja talutin sen pihalle, sillä se näytti siltä, että varmaan oikeasti kohta löisi siskoaan.

"Mikä vítun ongelma sillä ämmällä on?" mä mutisin päästyäni pihalle ja käynnistin punaisen kevarin.
Saku ei vastannut. Se vain istui mun taakse kilisevä reppu selässään ja kasvot kiukusta punaisina.

Mä ajoin omakotitaloalueen poikki lujaa. Vauhti sai vedet silmiin ja hiukset sekaisin. Kummallakaan meistä ei ollut kypärää.
Mua vítutti niin paljon, että olisin halunnut hajottaa jotain. Tänä iltana täytyisi saada aikaiseksi kunnon tappelu. Vain siten mä saisin taas ajatukseni selkeiksi. Tai siten, että Caro vihdoinkin jättäisi mut, mutta turha toivo. Se antoi ja pyysi aina kaiken anteeksi munkin puolesta ja jotenkin onnistui vinkumaan mut takaisin. Jopa silloin, kun olin pettänyt sitä. Oli se pakko myöntää, mä olin löytänyt varmaan säälittävimmän muijan sadan kilometrin säteellä.

Vilkaistessani kävelytielle jokin keskeytti mun ajatukset. Tai ei jokin, vaan joku, joka käveli meidän tulosuuntaan tupakka huulillaan. Oli aika hämärää, joten mä näin sen hieman epäselvästi. Mutta se näky lamautti hetkeksi mun ajatustoiminnan täysin. Sen kauniit, tummanpunaiset hiukset liehuivat tuulessa yhdessä mustan takinhelman kanssa. Sillä oli pitkät sääret ja täydellinen vartalo. Ikuisuudelta tuntuvan hetken ajan mä pystyin vain kuvittelemaan sen alasti.
"Jimi!" Sakun huuto kuitenkin rikkoi mun kuvitelmat.
Seuraava asia, jonka tajusin oli se, että mä olin ajanut todella reilua ylinopeutta hidastetöyssyyn ja me lennettiin kaaressa eteenpäin. Asfaltin tullessa vastaan mä ajattelin vain, että pystyisin pitämään kevarini pystyssä jos Saku ei kaatuisi. Mutta tietenkin se kaatui. Me lennettiin molemmat kivuliaasti parin metrin päähän, melkein kävelytielle asti ja samalla kuului ikävää lasin särkymisen ääntä.

Mä keräilin itseäni lyhyen aikaa, tulin siihen tulokseen, että kaikki ruumiinosat toimivat vielä ja käänsin sitten katseeni Sakuun, joka oli päässyt vaivalloisesti istumaan. Se piteli mun reppua surkean näköisenä. "Yli puolet páskana."
"Víttu!" mä kirosin ja löin nyrkkini kosteaan asfalttiin. Sen lisäksi, että suurin osa meidän juomista valui mun repun sisustaan, se tuntematon muija ei ollut pitkän matkan päässä meistä, enkä uskonut, että tapaus oli jäänyt siltä huomaamatta. Mun päivä sen kun parani.

Päivämäärä:   1.4.10 14:58:54

Hahah :''D

Awwws ihana!

Päivämäärä:   1.4.10 15:02:47

Oiiiii jatkoooo♥ Muute oli TOSI hyvä, mut oliko täs kertojana Roni? :DD

Päivämäärä:   1.4.10 15:05:11

On Roni^^

LähettäjäLasienkeli 
Päivämäärä:   1.4.10 15:05:50

Ei ollut Roni, vaan toinen täysin uusi hahmo, Jimi.

Päivämäärä:   1.4.10 15:10:35

Tai siis kertoja jäi vähä epäselväks mulle:DD

LähettäjäLasienkeli 
Päivämäärä:   1.4.10 15:17:45

Jep, selvennän siis vielä. Tarinassa on 2 kertojaa, joista toinen on Jade. Toinen voisi tietysti oletettavasti olla Roni, vaan ei olekaan. Toisen kertojan nimi on Jimi ja se on aivan yhtä uusi hahmo kuin Jadekin. Tämän kuvion tajuaminen saattaa viedä hetken ja vaatia melko tarkkaa lukemista, mutta tarinan edetessä se toivottavasti selkeytyy. Toistan, Roni EI siis toimi kertojana.

Kysymykset ja palaute tervetulleita!

Lasienkeli kiittää, kuittaa ja siirtyy kirjoittelemaan seuraavaa pätkää ^^

Päivämäärä:   1.4.10 15:23:05

Ok :D

Päivämäärä:   1.4.10 16:42:31

Uuuu kiitti:DD

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   1.4.10 18:57:39

hitto. ei ees lyöny päätää asvalttii. :(

Päivämäärä:   1.4.10 19:09:20

maukka, niimpä :D

Päivämäärä:   1.4.10 21:31:55

jatka nopeesti :)

Päivämäärä:   1.4.10 22:06:33

Up♥♥♥

Päivämäärä:   2.4.10 23:04:39

UP:D

Päivämäärä:   2.4.10 23:13:09

Päivämäärä:   3.4.10 20:08:51

UP ♥ ☺

Päivämäärä:   3.4.10 21:44:33

Lissää♥♥♥

Lähettäjä: reader 
Päivämäärä:   3.4.10 23:26:13

Oisko linkkiä siihen 'sataniin'? : )

Päivämäärä:   4.4.10 12:59:53

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=659727&t=659727

Päivämäärä:   4.4.10 18:14:22

Awwws, Satan on niiiiiiin ihana♥

Päivämäärä:   5.4.10 18:40:01

UUPPP:DD

Päivämäärä:   5.4.10 18:43:58

Satan on legenda.

Up♥

Lähettäjä: Aivokana 
Päivämäärä:   5.4.10 18:45:38

Ihana ihana ihana :D Jatkoa!
Sun kirjotustyyli on ihan mahtava, en tiiä miten teet sen mut kuulostaa ihan v***n hyvältä :)

Päivämäärä:   6.4.10 19:21:17

upp:))

Päivämäärä:   6.4.10 20:16:50

Iiiiihana tarina! Rakastuin Sataniin ihan sikana, toivottavasti tästä tulee yhtä hyvä.

Muten minkä ikäinen Chezan ja Royn lapsi nyt on? Ja kerrotaanko tarinassa enää ollenkaan niistä porukoista?

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   6.4.10 20:22:52

Roni on Chezan poika

Päivämäärä:   6.4.10 20:23:59

Nic // Ei oo! Se on Royn pikkuveli.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.4.10 20:25:11

Chezan ja Royn poika oli muistaakseni 7vuotias. ja Roni on royn pikkuveli.

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   6.4.10 20:27:07

Niin muuten onkin :s Meni nimet sekasin :''D

Päivämäärä:   7.4.10 21:01:17

Hyvä, mietin jo kuinka sekasin olen, kun ihan varma asiasta olen :''D

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   8.4.10 04:40:46

äkkiä lisää!!!!<3 rakastan tätä jo nyt:D ja satani oli aivan mahtava<3 yks parhaimmista:) lukenu sen varmaa 13 kertaa ja aina lopus itku tulee:'D jatkoa:)

Lähettäjä: lukija... 
Päivämäärä:   8.4.10 14:03:16

toi tarina on ihan paras ! mä en oo ikin lukenu mitää kirjaa ellei oo ollu ihan pakko enkä muutenkaa lue mitää. mut toi on niin hËlvetin hyvä et en voi lopettaa ton lukemista ku kerran oon sen alottanu :D

Lähettäjä: :DDDDD 
Päivämäärä:   8.4.10 14:27:20

minkä ikänen toi Roni on niinku nyt tos tarinas?

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   8.4.10 17:29:08

Lähettäjä: :DDDDD
Päivämäärä: 8.4.10 14:27:20

minkä ikänen toi Roni on niinku nyt tos tarinas?

Lähettäjä: hihh 
Päivämäärä:   9.4.10 10:46:21

äkkii jatkoo <333 mä oon jääny pahemman kerran koukkuu :)

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   9.4.10 14:08:34

Up<3

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   12.4.10 16:43:29

UP, et taas unohda meitää<33

LähettäjäNictorNactor 
Päivämäärä:   12.4.10 16:51:44

Up! <3

Päivämäärä:   14.4.10 20:25:42

UPUPUP <3 !

Lähettäjäeveee 
Päivämäärä:   15.4.10 15:52:24

älä unoha meitäää! oon ihan koukussa tähä tarinaa, niiku kyl sataa muuhunki tääl:'D jatko ois jees. ;P

Päivämäärä:   17.4.10 12:06:05

JATKA, et voi hylkää meitääääää<33

Päivämäärä:   17.4.10 23:38:20

Nyt jatkoo <3

Päivämäärä:   21.4.10 15:31:02

upppppp !

Päivämäärä:   21.4.10 15:38:33

on menny jo 16 päivää ilma jatkooo ! nyt äkkii koska mä en aijo luopuu täst tarinast <3

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.4.10 09:47:04

eipä näytä jatkuvan, mut sitä mä ihmettelen et lupaa kirjottaa, mut jättäää koko jutun kahteen pätkää..

Päivämäärä:   28.4.10 21:05:09

mä jaksan vieläki nostella tätä tarinaa tääl ku oli vaa nii hyvä vaik jatkoo ei näy tulevan :(

Lähettäjä: aa 
Päivämäärä:   5.5.10 13:38:55

ää pakko tulla nostaa !
ihana <3 kiva käänne toi että kertoja olikin joku jimi eikä roni :D

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   5.5.10 16:08:47

1kk ja 4 pvää menny viimesimmästä jatkopätkästä :(((

Päivämäärä:   8.5.10 19:25:35

1kk ja 7 päivää...

Lähettäjä: RilliErakko 
Päivämäärä:   21.5.10 20:50:41

Oioi ylös.

Ja Lasienkeli, sä taas todistelet tajuttomalla kirjoitustaidollasi. Sä kirjoitat älyttömän vaivattomasti ja sujuvasti, ja tarinaan pystyy eläytymään helposti. Letkee olis varmaan kans hyvä sana kuvaamaan sun tyyliä.

Mulla on henkilökohtaisesti monesti vaikeuksia saada jonkinlainen mielikuva lukemastani tarinasta ja sen miljööstä, mutta sun kirjoituksia lukiessa sitä ongelmaa ei ole. Ja sulla on kyky koukuttaa, mikä ei käytännölliseltä kannalta ole ihan älyttömän terveellistä mutta toisaalta ihan todella hyvä asia. :D

No joo, on tuolla muutamia virheitä ja paljon kiroilua mutta kiroilu kuuluu tyyliin ja virheitä nyt ei tarvitse aina huomata. Mun ymmärrys ei riitä käsittämään, miten osaat kirjoittaa näin mutta älä vaan lopeta. Tää on taas yksi sun tarina joka herättää tunteita ja on tositositosi harmillista jos tää jää kesken, mitä en kyllä usko (tai toivo).

Oho, ihanaa, taisin vuodattaakin sitten kaiken ulos. No, ole hyvä! Rakastan My Generationia valtavasti. :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.