Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Dare You to Love Me Again? #5

Lähettäjä: öööööö--- 
Päivämäärä:   29.9.09 13:49:40

tänne vois Broken^^ jatkaa tätä ihanaa tarinaa<33

Re: Dare You to Love Me Again? #5

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   29.9.09 15:48:54

heeei minäkin jatkoa odottelen <3.

LähettäjäLara 
Päivämäärä:   29.9.09 15:52:22

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=751094&t=747204

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   29.9.09 18:47:32

Jatkoa odottelen <3

Lähettäjä: johannna 
Päivämäärä:   29.9.09 20:24:08

jatkuuu!!

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   30.9.09 14:43:07

Mari

Meno oli yltynyt railakkaaksi ja mä tunsin oloni epämukavaksi kännisessä seurassa, jossa ainut selväpäinen olin minä. Mä etsiskelin Jassea katseellani, mutta poika tuntui kadonneen kuin tuhka tuuleen. Roopelta ja Ikeltä oli turha kysyä mitään, sillä molemmat olivat täysin alkoholin vaikutuksen alaisia ja jututkin olivat sen mukaisia. Huokaisin raskaasti ja lähdin kolmatta kertaa kiertämään ympäri taloa, jotta löytäisin Jassen jostakin. Mä halusin sanoa sille, että mulle alkoi riittää ja mä häipyisin puolentunnin sisältä täältä tupakansavuisesta paikasta, joka sai mut voimaan pahoin. Joskus mä mietin oltiinko mä ja Jasse liian erilaisia... Me oltiin ihan erilaisista maailmoista ja joskus mun mielessä pyöri sellaisia ristiriitaisuuksia, jotka ahdistivat mua pahimmissa painajaisissani. Mä olin yrittänyt uskotella itselleni, että mikään ei pystynyt estämään aitoa rakkautta, mutta toisaalta, mistä mä tiesin oliko tää ees aitoa? Jos mä valehtelin itselleni, että Jasse välitti musta oikeesti? Jos mä halusin uskoa siihen totuuteen niin paljon, että oikea totuus sumentui silmieni edestä? Tällä hetkellä mä en tiennyt mitä halusin. Mua ahdistivat lisääntyneet lääkärikäynnit ja Jasseen liittyvät kiemuraiset kuviot, jotka tuntuivat horjuvan kapealla reunalla. Jos tästä pudottaisiin, niin pudottaisiin kovaa ja korkealta. Lyhyen käytävän oikeanpuoleisesta makuuhuoneesta kuului kiivasta keskustelua, humalaista ja vihaista. Mä olin tunnistavinani Jassen äänen kimeän huudon alta, mutta en ollut ihan varma. Hetken mä epäröin huoneen oven suulla, mutta raotin sitten varovasti ovea tajutakseni riitelevien henkilöiden olevan Jasse ja Fanni. Fanni kiljui ja itki naama punaisena. Mä arvelin sen räjähtäneen ulkonäön johtuvan myös humalasta, mutta osittain se johtui myös varmasti sen ja Jassen välisestä riidasta. Samalla hetkellä Jasse kääntyi kylmin silmin katsomaan raottunutta ovea ja mun epäröivää ilmettäni.
"Mä ajattelin vaan sanoa, että... mä oon nyt lähössä", kakistelin sanat ulos suustani ja yritin peruuttaa mahdollisimman vähin äänin ulos huoneesta, mutta silti mä kuulin Fannin viimeiset sanat ennen kuin ovi pamahti kiinni:
"Tuo sáatanan huora on sulle muka tärkeä?! Ja sä väität, että sä et halua mua sen takia, että tuo vítun hikipinko, nörttienpaapoja on mua parempi? Et víttu voi olla tosissas!"

Mä heräsin aamulla väsyneenä ja hetken mulla kesti tajuta, että oli lauantai eikä tänään tarvinut kouluun. Samassa mun mieleeni palautuivat eiliset tapahtumat ja mä yritin kaikin voimin nousta ylös sängystä, jotta en jäisi hautomaan turhia epäluuloja mielessäni. Mä luotin kyllä siihen, ettei Jasse ollut säätänyt Fannin kanssa mitään, niillähän oli ollut kunnon riita meneillään, mutta silti mustasukkaisuuden terävä isku tuntui kipeänä rinnassani.
"Typerys", tuhahdin itselleni, kun laahustin portaat alas. Alimmalla portaalla mä pysähdyin hetkeksi ja kuulostelin talon ääniä. Mistään ei kuulunut pullojen kilinää, ei edes raskasta hengitystä. Kiersin koko talon läpi epäilys mielessäni, mutta en löytänyt isää mistään. Vasta kierrokseni jälkeen mä saatoin hengittää rauhallisesti. Mulla ei ollut mitään tietoa mihin isä oli kadonnut yön aikana, mutta toisaalta mua ei paljoa voinut kiinnostaakaan. Siinä aamupalaa syödessäni mä kuulin kuinka oveen koputettiin kolmella lujalla paukautuksella. Mä en kerennyt edes nousta kunnolla seisomaan, kun ovi jo aukesi ja Jasse änkesi sisään hiukset sekaisena myttynä pään päällä. Sen silmät hehkuivat tulisina, kun se tuli istumaan mua vastapäätä ja tunki viimeisen juustonpalan suuhunsa. Mä istuin vähin äänin ja katsoin parhaaksi tyytyä olemaan hiljaa. Jasse saisi puhua, jos sillä sanottavaa oli.
"Sä sitten kuulit sen mun ja Fannin riidan?" Jasse kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen.
"Itse asiassa en kuullu mitään muuta kuin sen, mitä se sano musta sen jälkeen kun lähin sieltä huoneesta", huokaisin ja laskin puoliksi tyhjän maitolasin varovasti pöydälle.
"Niin no... Ei se sitä tarkota tai siis...", Jassen silmistä näki, että se ei uskonut itsekään mitä sanoi.
"Voi kuule... Kyllä se taitaa tarkottaa", hymyilin vinosti ja ristin kädet leuan alle, jotta pystyisin keskittyä keskusteluun paremmin.
"Mutta mä en ymmärrä miks sä otat sen riidan edes puheeks? Tapahtuko siinä sitten jotain?" kysyin hieman tunnustellen.
"Mitä?!" Jasse älähti tajuttuaan mitä mä ajoin takaa.
"No ei todellakaan! Se tuli tyrkyttään itteään mulle ja mä sanoin, että sillä ei oo mitään asiaa tulla työntään tissejänsä mun naamaan", Jasse ärisi.
"Olisit sä sen voinut kauniimminki sanoa", tuhahdin.
"Mä en oo kauniiden sanojen mies", poika murahti ja laski leimuavan katseensa ruoanjämiin.
"Syö pois vaan", mä kehotin, kun näin miten sen katse harhaili nälkäisenä ruoantähteillä.
"Joo, mutta kyllä sä kauniistikin osaisit sanoa, jos vaan haluaisit", muistutin.
"Mutta en halua", Jasse päätti mun yrityksen muuttaa sitä hieman kohteliaammaksi toisille ihmisille.
"Mitä siellä lääkärissä sanottiin?" Jasse pamautti vasten mun kasvoja. Mulla meni hetkeksi pasmat sekaisin ja yritin mahdollisimman nopeasti kerätä itselleni pokerinaaman, jotta poika ei kerkeäisi lukea mun kasvoilta mitään. Mä taisin epäonnistua, sillä Jasse vilkaisi mua pari kertaa tutkivasti.
"Ei siellä mitään oikeastaan", mutisin ja yritin tuijottaa Jassea niin vakuuttavasti silmiin kuin mahdollista.
"Eikö oikeesti?"
"Ei ei. Kyllä mä kertoisin, jos jotain vakavaa ois", lupasin lattiaa tuijottaen.
"Miks mä en luota suhun nyt?" Jasse tivasi.
"En mä tiedä...", tuhahdin, kun poika nousi tuoliltaan ja tuli kyykylleen mun eteen.
"Mä haluan, että sä pystyt luottamaan muhun ja että sä pystyt kertomaan mulle kaiken mikä painaa. Mä nään, että siellä on sanottu jotain mikä painaa sua, mutta mä en pakota sua kertomaan sitä vielä. Jossakin elämäs vaiheessa sun on kuitenkin syytä kertoa se mulle", Jasse sanoi hiljaa ja silitti peukalollaan mun poskeani.
"Joo", mä inahdin samalla, kun Jasse veti mut tiukkaan halaukseen. Miten mä milloinkaan pystyisin sanomaan pojalle, jos mulla todettaisiin kasvain? En mä pystyisi siihen. Ja enhän mä edes tiennyt vielä, että oliko mulla koko vítun kasvainta vai ei. Miksi mä mietin sitä ihan turhaan? Miksi mun mieltäni kalvoi epäilys, että kaikki ei ollut mun pääni sisällä kunnossa?

Päivämäärä:   30.9.09 16:02:39

JATKA<3333!!! ihana ku jatkoit<33

Lähettäjä: RalliRölli 
Päivämäärä:   30.9.09 17:44:32

jatkoa! tää on ihana tarina!

Lähettäjä: ananas 
Päivämäärä:   30.9.09 19:52:56

Ihana<3 Jatkelkaas pian.

Päivämäärä:   30.9.09 20:22:17

Ihana, jatkoa :)

Lähettäjä: neb 
Päivämäärä:   30.9.09 20:35:43

Tosi kiva pätkä tällä kertaa :D Elikkäs jatkuu...

Lähettäjä: PAULI 
Päivämäärä:   1.10.09 00:55:36

Tää on niin paras !

Lähettäjä: jeijj 
Päivämäärä:   1.10.09 12:13:08

tää on kyl nii hyvä :) tykkään tosi paljo. kirjoittele seiväs jatkoa kun ehit :) ei mikää kiire oo :)

Lähettäjä: ´jh 
Päivämäärä:   1.10.09 12:17:22

jatkoo aivan ihana tarina<323

Lähettäjäteinikolmio 
Päivämäärä:   1.10.09 21:37:01

eiii tää on niin ihana ;_____; oikeesti varmaa itken jos jasselle ja marille käy huonosti tässä tarinassa! :D oon ihan koukussa tähän

Lähettäjä: Kunoy 
Päivämäärä:   2.10.09 18:33:30

ehana <;

jatkoo vaan <3

Lähettäjä: Helinä K. 
Päivämäärä:   3.10.09 01:19:24

diudiudiu

Päivämäärä:   4.10.09 14:55:52

yeah. kuoli.

Lähettäjä: aww 
Päivämäärä:   4.10.09 20:03:19

äkkiäää jatkoo<333 tää on aivan ihana<3

Lähettäjä: keppälerttu 
Päivämäärä:   4.10.09 20:48:51

siitä on neljä päivää ku viimenen pätkä tuli, ja porukat täällä sanoo jo et kirjottajat kuoli :D däämn, vähä kärsivällisyyttä heii :D

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   4.10.09 22:21:58

:---D kyllä täytyy myöntää että olette kärsimättömiä.

kuten oon jo maininnut pariin ropeen joissa oon mukana, jatkoa seuraa minulta huomenissa jos jään kotiin niin aamusta ja jos meen kouluu niin... päivällä taikka illalla :D mutta jatkoa tulee.

Päivämäärä:   5.10.09 11:14:47

mutku kipeenä aika valuuuuuu ja tuntuu et on menny jo vuos tai kaks tai kolmeki...

Lähettäjä: tyttö 
Päivämäärä:   5.10.09 17:43:57

No niin tuntuu :D Mä haluan sata pätkää heti lisää ! :D

Kerrotteko sitten kun tää lähestyy loppu, kun toi yks tosi hyvä novelli loppui ihan yhtäkkiä ja siihen kun ei yhtään osannut varautua ku se periaattees loppuku seinään vaikka kivasti loppukin.
Ja siis ei mikää teijän vaa jonku muun kirjoittama oli mutta kuitenki siis joo :D

Ollaanko nyt esim tarinan alussa, keskivaiheilla vai jo lopussa kenties? :D

Päivämäärä:   5.10.09 19:20:07

Jatkuu tänään tai huomenna, jooko? :)

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   5.10.09 20:30:54

noo sanoisinko että tämä on keskivaiheilla menossa :p
mm... öö, tänäänhän mä jatkoa sanoin kirjottelevani ja kirjottasinkin, mutta pitää tehä ylimääräset läksyt enkä millään jaksa kovin myöhään niitä tehdä, niin että taisi lykkääntyä huomiselle jatko =)

Lähettäjä: aaaaaarr 
Päivämäärä:   5.10.09 20:39:41

hmh @!#$ aidanseiväs taas lupasit ja petit sen, älä enää lupaile ku sitte me täällä oootetaa innoissaa ja kohta tulee ''eh eh en kerkeekkää tänää'' :< ei siis, ymmärrän että on muuta elämää, mutta älä enää lupaile sitten mitään. :(

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.10.09 15:59:16

kyllä ny pitää olla lukijoillaki muutaki elämää.. :D ite kyl ootan kans jatkoa mutta en kinu sitä enkä ahistele seivästä vaikka lupailee, aina voi asiat muuttua.

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   6.10.09 19:48:03

jatka nopeesti :)

Lähettäjä: -.-' 
Päivämäärä:   6.10.09 20:20:24

komppaan ..:ttä varmaan niistä jollakin tavoin on ärsyttävää koko ajan: jatkoo, jatkoo. Kyllä ne sitä kirjottaaaa

Päivämäärä:   7.10.09 02:43:11

Niin varmaan kirjoittavatkin. Mutta ehkä heistä on myös kiva tietää että tästä novellista pidetään niin paljon ;D minusta ainaki olisi.

Kuhan ei aivan vinkuapinooksi ruveta :D

Päivämäärä:   7.10.09 15:21:37

Kuhan ei aivan vinkuapinooksi ruveta :D hahhah :'DD

LähettäjäKunoy 
Päivämäärä:   7.10.09 19:07:00

Ei kukaan sitä "jatkoo jatkoo" pahalla sano,eikös se enemmän tsemppaa kuin se että tää keskustelu ihan tyhjä ja aloittaja (kirjoittaja) luulee että kukaan lue tätä.. :D

Päivämäärä:   8.10.09 20:32:48

Tulis jo :P

Ei saa antaa tän tippua ;D

Päivämäärä:   9.10.09 14:46:03

Koska jatkuu? =D

Lähettäjä: aaaa 
Päivämäärä:   9.10.09 20:40:03

ylöös..

Lähettäjä: diid 
Päivämäärä:   10.10.09 15:39:28

kyaah tätä ei saa unhoittaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Päivämäärä:   10.10.09 18:37:50

Up, up :)

Päivämäärä:   11.10.09 10:45:01

ylöös:)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   11.10.09 12:00:57

olipas tippunu :/ Seiväs kirjottelee heti, kun ehtii :) Kiitos kaikille lukijoille! :>

Päivämäärä:   11.10.09 12:34:44

=)

Päivämäärä:   11.10.09 13:10:07

:)

Päivämäärä:   11.10.09 13:36:28

jee:)

Lähettäjä: tiia 
Päivämäärä:   11.10.09 15:49:23

äkkiä jatkoa:) ´tykkään todella paljon

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   11.10.09 18:26:02

Lähettäjä: Broken^^
Päivämäärä: 11.10.09 12:00:57

olipas tippunu :/ Seiväs kirjottelee heti, kun ehtii :) Kiitos kaikille lukijoille! :>

^ hmm no ehkä oli, ku joku tuollakin sanoi että ''jatkoo,jatkoo'' voivat olla turhia, turhapa niitä sitten on pistää. :pp

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   12.10.09 11:45:59

jatkon pyynnöt ei kyllä ole turhia, sen sanon, mutta ne ovat turhia, joissa syyllistetään kirjoittajia siitä, että ei kirjoiteta, enkä väitä etteikö siihen mun kohdalla ois joskus aihetta :D. Mutta jatkoa tulee kyllä.

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   12.10.09 14:59:40

ei me syyllistetä, ihan asiallisesti sanoi tuolla joku että ei ole vaan KIVA että luvataan, ja sitten ei kirjoiteta, vaan voi sitten vaan jättää aina lupaamatta, kun tietää että mutkia voi tulla matkaan (;

Päivämäärä:   12.10.09 17:59:11

Ihanaa jatkoa siis luvassa :D

Päivämäärä:   13.10.09 15:01:28

Mansikki07

tosiaanki IHANAA<33

Päivämäärä:   13.10.09 18:04:10

johannna>> Säkin luet tätä tarinaa :)

Päivämäärä:   13.10.09 18:55:49

Mansikki07 >> TOTTAKAI <33 tää on ihana<3

Lähettäjä1234 
Päivämäärä:   13.10.09 18:57:26

jatkoaaaaaaa ((:

Lähettäjä: Jouu 
Päivämäärä:   13.10.09 21:51:45

Jatkoo vaan tuleen :):)

Päivämäärä:   14.10.09 13:24:36

ää, jatkakaa jo :D:D

Lähettäjä: Piipa 
Päivämäärä:   15.10.09 18:11:53

Vois jatkua, en malta oottaa enää :D

Aivan loistavan hyvä on tämä !

Päivämäärä:   15.10.09 19:33:15

Jatkoo!! ♥♥

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   16.10.09 17:58:32

okei tuli vähän tämmönen mutta tässä olis =)

[ Jasse ]

Mä makasin sängylläni kädet vatsan päälle ristittyinä sekalaiset ajatukset päässäni seilaillen. Mun pitäisi päästä hiukan tuulettumaan rauhassa poikien kesken, ilman yhtäkään naista. Ne aiheuttivat mulle tällä hetkellä niin paljon päänvaivaa, että voisin suorilta käsin käydä tuikkaamassa joka ikistä kaaliin.
”Jasse?”
Ovi avautui ja mutsin pää ilmestyi varovasti huoneeseen.
”Mulla on asiaa”, se sanoi hiljaa ja avasi ovea hiukan lisää.
”No mulla ei”, mä ärähdin ja käännyin kyljelleni, jottei mun tarvitsisi katsoa hankalana vääntelehtivää naista.
”Jasse kuule, mä tiedän kyllä ettei me isäs kanssa olla oltu tarpeeks paljon sun kanssa ja me haluttais jotenki hyvittää se sulle..”
”No hyvä, häipykää sitte yöks jonnekin ja viekää naapurit mukana niin saan rauhassa pitää just niin isot bileet ku tykkään”, virnistin ja käännyin odottavasti mutsin puoleen.
Se huokaisi syvään.
”Jasse..”
”No ei sitte! Mä oon @!#$ täältä niin kaua että te urpot tajuatte jotai!”
Mä nousin sängyltä, nappasin tuolin selkänojalla roikkuvan hupparin päälleni ja tungin mutsin ohi eteiseen.
”Jasse! Jasse odota. Me voidaan mennä isäs kanssa vaikka johonkin hotelliin, saat viettää poikien kanssa täällä jotain peli-iltaa... Tai mitä te nyt ikinä teettekään. Kunhan ette poliiseja saa kimppuunne”, mutsi lopulta sanoi alistuneena.
Mun sisällä kuohahti valtaisa ylpeyden tunne.
”Tänks”, virnistin ja painelin nopeasti takaisin omaan huoneeseeni soittamaan jätkille.
Ike oli innoissaan mukana, samoin Roope joka lupasi hankkia lisää porukkaa. Ike oli lähtenyt saman tien hakemaan viinoja itselleen ja mulle, enkä mä lainkaan epäillyt etteikö se kailottanut jokaiselle vastaantulijalle bileistä.

”Jasse me lähdetään nyt. Olkaa ihmisiksi ja muistakin siivota ennen iltaa kun me tullaan kotiin”, mutsi vielä vannotti, ennen kuin ne painelivat pihalle.
Mä hyppelehdin ilmassa ja tuuletin kunnolla, ennen kuin hiukan rauhoituin ja aloin tunkea kaikkea särkyvää mahdollisimman syvälle kaappeihin. Aiemmin päivällä olin raahannut kunnon musiikkilaitteet olohuoneeseen ja raivannut jääkaapista tilaa juomille.
”Tummat silmät ruskea tukka...”
Tunsin kännykän värisevän taskussani musiikin pauhatessa taustalla. Vilkaisin soittajaa ja hypähdin vauhdilla vääntämään volyymit nollille.
”Tartsanilla?”
Heleä nauru särähti linjan toisesta päästä. Mari kyselemässä voitaisiinko me viettää tänään kahdenkeskeinen leffailta.
”Sori mutta mä lupasin jo Ikelle ja Roopelle että ne voi tulla meille, pietää jätkien peli-ilta ja sua tuskin kiinnostaa tulla kattoon ku me wowitetaa ja hedutetaa kymmenen tuntia putkee”, mä irvistin ja rukoilin, ettei tyttö saisi mistään tietää bileistä.
Harmistuneena se toivotti hyvät illat, sanoi rakastavansa mua ja sulki puhelimen. Huokaisten laitoin kännykän takaisin taskuuni ja käänsin nupit kaakkoon. Viinakaapin lasiovet helähtelivät basson tahtiin ja lähes tyhjät pullot houkuttivat mua suuresti. Mä nappasin kaapista cosmo-lasin ja kaadoin siihen raakana itselleni paukun faijan aikoinaan laivalta ostamaa viinaa.
”Peli-illalle”, mä julistin, ennen kuin kumosin tujun litkun nieluuni ja kävin avaamassa oven, jota hetken aikaa oltiin jo hakattu.
”Jassee!” Ike tunki sisälle kolisevat kassit kourissaan ja Roope seurasi perässä kahden kontin kanssa.
”Te sitte päätitte että otetaan ilo kunnolla irti?” mä hymähdin ja tyytyväisenä kannoin toisen pussin keittiöön.
”No totta munassa, pää täyteen nii ettei huomenna oo taas mitään hajua mitä on tullu tehtyä”, Roope huusi laskien kontit lattialle.
Mä puistelin päätäni ja aloin tyhjentämään lonkeroita kaappiin.
”Ja tässä on mun hanibani”, Ike hykerteli nostaessaan varovasti ilmaan minttuviinan.
Tuijotin sitä hetken aikaa, ennen kuin laskin katseeni jätkän säihkyviin silmiin.
”Yksinkö ajattelit juua?”
”Ei. Tällä me ollaan juomapeliä pösilö”, se virnisti ja taputti mun poskeani.
”Loistavaa!” Roope karjaisi ja ojensi mulle yhden tölkin.
Kuohahtaen se aukesi ja kilistelyiden jälkeen mä otin siitä kunnon hörpyn ja päätäni ravistellen päästin ilmoille kunnon sotahuudon.
Ike hyppelehti olohuoneeseen mun levykokoelmani ääreen ja alkoi hoidella DJ;n virkaa. Ovikello soi ja Roope katsoi muhun virnistäen.
”Älä ny hélvetti mee sanomaan...”
Ja kuten mä osasin arvella, lauma hyvin, hyvin, hyvin herttaisesti paljastaviin asuihin pukeutuneita kurvikkaita neitoja asteli sisään yksi toisensa jälkeen omat juomapussit mukanaan.
”Moi Jasse”, mun aikaisemminkin näkemä povekas blondi virnisti ja kävi suukottamassa poskelle.
”Kiitti kutsusta!” tummemmat tytön virnuilivat yhteen ääneen ja mä olin valmis unohtamaan sen, että mä seurustelin Marin kanssa enkä periaatteessa saanut koskea muihin naisiin.
Mutta sehän oli vain periaate, enkä mä yleensä sellaisia itselleni asettanut. Periaatteita.

”Mä.. Mä haluaisin...”
Víttu, ajatus ei kulkenut taaksepäin, saatika sitten eteen. Paitaansa hitaasti alas hivuttava Pia puri mun kaulaani raskaasti hengitellen, kädet jossain housujen etumuksen tienoilla vaellellen. Mä sivelin hitaasti sen tummia hiuksia ja painauduin lujemmin vasten sohvaa.
”Mä haluaisin vilkasta sun makuuhuonetta”, Pia virnisti ilkikurisesti ja irrottautui musta hitaasti.
”Mielelläni esittelen sen.. Sulle”, mä sammalsin ja lähdin hoippuen johdattamaan tyttöä mun huonettani kohti.
Avasin oven ja samassa kuului luja kiljaisu, joka selvinpäin ei ehkä olisi sattunut niin paljon.
”Sori”, mä nauroin Roopen viskatessa tyynyn mua päin.
Mä en tiennyt kuka sen päällä istuskeli, enkä jäänyt ottamaan selvää. Vedin oven kiinni ja pyörähdin epävakaasti katsomaan harmistunutta Piaa.
”Mitäs nyt?”
Mä yritin hetken aikaa miettiä jotain, mutta ajatus ei kerta kaikkiaan kulkenut. Mun puhelinkin oli soinut sataan kertaan, mutta silmät heittelivät liikaa enkä mä saanut nimestä selkoa.
”Jos sä haluut... Mä voisin kyllä.. Mun vanhempien huoneen esitellä.”
Pian silmät syttyivät ja tyttö tarttui kiinni mun kädestä.
”Näytä tietä”, se huokaisi kiimaisen oloisena ja mä lähdin hoippumaan mutsin ja faijan petiä kohti.
Mun onnekseni, tai pidemmän päälle ajatellen epäonnekseni, se oli täysin vapaa. Painoin oven hitaasti kiinni ja musiikin ja porukoiden pauhuna vaimeni hiukan pienemmäksi.

Nousin hitaasti ja puin päätäni puistellen vaatteet takaisin ylleni. Sammunut Pia jäi sänkyyn makaamaan, kun mä mahdollisimman hiljaa laskuhumalasta täristen kävelin hiukan rauhoittuneeseen olohuoneeseen.
”Paljo kello on?” mä kysyin otsaani hieroen pöydän ääressä istuvalta Ikeltä.
”Puol viis”, se vastasi haukotellen ja iski toisella puolen istuvalle tytölle silmää.
”Onko täälä enää ketää?”
Ike nyökkäsi.
”Roope on sen yhen akan kans sun huoneessa, vessassa on pari tyttöö ja pihalla hiippailee jotai tyyppejä”, se vielä tarkensi.
Mä huokaisin ja istahdin sohvalle. Hieraisin mun otsaani ja kaivoin kännykän taskustani. Kaksikymmentäkaksi puhelua. Joka ikinen Marilta. Kahdeksan viestiä. Mari. Mä en jaksanut lukea niitä, tiesin tasan tarkkaan että se oli saanut jostain kuulla bileistä.
”Voi víttu ei tuu kesää”, mä huokaisin Iken vilkaistessa mua silmät harallaan.
”Ota viinaa se helpottaa”, vaaleatukkainen tyttö sanoi ja ojensi pulloa mua kohti.
Mä nousin, tartuin pulloon ja vedin kunnon kulaukset.
”Kohta taas tillin tallin”, virnistin ja kävin laittamassa musiikit soimaan tunnelman tuomiseksi.
”Juomapeliä?” paikalle astellut Roope ehdotti kohottaen omaa viinapulloaan.
”Mieluusti”, Ike hikkasi ja taputti paikkaa vieressään.
Mä istahdin alas, Roope kiersi toiselle puolen ja istui tytön viereen.
”Oke, kuka alottaa?”
Mun aivoni suorastaan karjuivat ei, mutta hiljensin pääni sisäiset äänet ja kittasin edessäni lojuvasta tölkistä loput kaljat alas. Mä kyllä lepyttelisin Marin helpolla. Eikä se mistään saisi tietää, että mä olin kuksinut Pian kanssa. Ja jos saisi, oppisipa olemaan pihtailematta. Mä naurahdin ja nousin hakemaan itselleni täyden kaljan.

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   16.10.09 18:23:04

Voi helvétti Jasse.

Päivämäärä:   16.10.09 18:49:45

Up, jatkuu :D

Päivämäärä:   16.10.09 19:16:55

Lähettäjä: Figaron_haamu
Päivämäärä: 16.10.09 18:23:04

Voi helvétti Jasse.

Niimpä... Vammanen paskahousu :@@@

Lähettäjä: df 
Päivämäärä:   16.10.09 22:11:10

kommaan edellisiä... hyvä jatko kuitenki.. :)

Lähettäjä: minde 
Päivämäärä:   17.10.09 20:56:29

tosi kiva tarina!! <3<3<3<3

Päivämäärä:   17.10.09 21:22:35

Lähettäjä: johannna
Päivämäärä: 16.10.09 19:16:55

Voi helvétti Jasse.

Samaa:'(
mut silti jatkoa^^

Päivämäärä:   18.10.09 13:59:58

Jatkoa! ♥

Lähettäjä: 8) 
Päivämäärä:   18.10.09 17:26:09

Lähettäjä: johannna
Päivämäärä: 16.10.09 19:16:55

Voi helvétti Jasse.

:((((((((((((((((((((((

LähettäjäKunoy 
Päivämäärä:   19.10.09 01:12:35

Jasse >: ((

mut jatkoo <3

Päivämäärä:   19.10.09 09:40:01

Voi helvétti Jasse.

juuri näin

Päivämäärä:   19.10.09 10:18:28

jatkoo!!

Lähettäjä: ssfä 
Päivämäärä:   19.10.09 13:00:54

Voi jumálauta! Pidin Jassesta, mutta nyt en enää, hiton ääliö! :D
Jatkoa!

Päivämäärä:   21.10.09 20:06:38

Koska jatkuu??

Helv´étin Jasse mitä menit tekemään....

Mutta ootan innolla jatkoo, kun haluun tietää mitä toi Mari tekee! : D

Päivämäärä:   22.10.09 13:31:47

Up :)

Päivämäärä:   22.10.09 14:38:48

noniii jatkakaa jooo:D

Päivämäärä:   22.10.09 17:07:25

jatkuu, jatkuu =)

Lähettäjä: Samojaongelmia 
Päivämäärä:   22.10.09 17:58:44

Jatku joooo ! :D Lähen yli huomenna ulkomaille ja en jaksa oottaa sen loman yli jatkoa x3 hihi

Päivämäärä:   22.10.09 19:50:22

up

Päivämäärä:   22.10.09 19:52:59

Tyhymä toi Jasse jos se pettää sitä Maria.

Päivämäärä:   23.10.09 18:54:21

up

Lähettäjä: ""!! 
Päivämäärä:   24.10.09 15:28:52

j a t k u u u u u u <3 PARAS tarina mitä täällä tällä hetkellä on!! nopeesti jatkoa, rakastanrakastanrakastan<33

Lähettäjä: Sinnia 
Päivämäärä:   24.10.09 17:34:03

Oi tää on upea! <3 Jatkoa nopeesti, luin kokonaan tähän asti nyt.. :D

Päivämäärä:   24.10.09 18:12:30

Koska jatkuu?

Lähettäjä: Chicago 
Päivämäärä:   24.10.09 21:24:11

Jatkoi!<3
Ei saa taas tyssää tähän! (:

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   25.10.09 14:32:19

Mari

Mä olin pettynyt ja vihainen, mutta ennen kaikkea rikottu. Miksi mä olin antanut Jasselle mahdollisuuden, vaikka tiesin alusta alkaen, että tässä kävisi näin? Liisa oli soittanut mulle perjantaiyönä ja kertonut minkälainen meininki Jassen luona oli. Poika ei ollut kertonut mulle bileistään yhtään mitään, mikä sekin jo loukkasi mua, mutta se, että sinne oli raahattu laumoittain jakorasioita, loukkasi mua eniten. Mulla oli vahva tunne, että Jasse ei ollut välttynyt petipuuhista ja sen tuntien mä tiesin, ettei se osannut kieltäytyä, jos pillua oli tarjolla. Nyt mä istuin kemian tunnilla ja yritin kaikin voimin keskittyä opettajan puheeseen unohtaakseni pettymykseni, mutta jotenkin Jassen kasvot onnistuivat aina löytämään tiensä pääni sisälle. Jassea itseään ei tunnilla näkynyt. Oli ilmeisesti ollut niin rankka viikonloppu, että toipuminen oli vieläkin käynnissä. Mun teki mieli huutaa ääneen ja läimäyttää lähin ikkuna rikki. Puristin molemmat käteni niin tiukasti nyrkkiin, että kynnet kaivautuivat syvälle ihoon. Jasse ei ollut soittanut koko viikonloppuna, eikä se ollut vastannut mun viesteihin. Ei edes soittoihin. Samassa ovi nykäistiin ryminällä auki. Mä nostin katseeni nähdäkseni Jassen, joka asteli hiukset sekaisena luokkaan kuin mikäkin maailman valtias. Se kääntyi välittömästi katsomaan mua, mutta heti, kun sen silmät tavoittivat omani, mä käänsin katseeni pois ja olin kuin en huomaisikaan sitä. Olkoot paskapää. Nuolkoot pillua kaikessa rauhassa ja painakoot jokaista vastaantulevaa tyttöä. Sillä ei ollut mitään väliä! Mä tiesin valehtelevani itselleni, kun sanoin, ettei sillä ollut mitään merkitystä, mutta mulla oli vähän helpompi olla, kun ajattelin, etten ollut ikinä välittänyt paskan vertaa koko pojasta.

Mä istuin syreenin varjossa olevalla penkillä kirja kädessäni. Mä yritin epätoivoisesti saada selvää tekstistä, mutta kirjaimet sumentuivat näkökentässäni ja Jassen hymyilevät kasvot leijuivat päässäni. Ärsyyntyneenä mä nousin nopealla loikalla ylös sillä seurauksella, että valtava huimausaalto hyökyi lävitseni ja kaatoi mut ryminällä maahan. Mun päätä särki aivan valtavasti ja musta tuntui siltä kuin verinoro olisi valunut otsaani pitkin. Pyyhkäisin toisella kädellä kokeilevasti ohimoani ja kuinka ollakaan sormiin tarttui punaista, hieman suolaiselta tuoksuvaa verta.
"Hyi hélvetti", parkaisin ja nousin tällä kertaa hieman varovaisemmin ylös.
"Mari mikä sulla on?!" Jassen ääni kysyi takaani hätääntyneenä.
"Jätä mut rauhaan", tiuskaisin.
"Mitä mä nyt oon tehny?" Jasse kysyi muka viattomasti.
"Mitäköhän? Sáatana sä oot niin idiootti! Mä en käsitä miten mä saatoin antaa sulle mahdollisuuden. Mä luulin, että mä merkitsin sulle jotain, mutta oishan se pitäny arvata, että mä olinki vaan joku sun välivaihe ja kun et saanu multa pillua, niin pystyit heivata mut mukisematta roskakoriin ja mennä painamaan uutta tyttöä! Mä rakastin sua Jasse, mutta nyt sä oot enää pelkkä @!#$", huusin. Muiden päät olivat kääntyneet kiinnostuneen oloisina meidän puoleemme ja mä huomasin närkästyksekseni Fannin kasvoilla leveän, tyytyväisen virneen.
"Fanni on tuolla. Mee sä vaan sinne. Sillä on ainakin antaa sulle pillua", mutisin ja käänsin selkäni Jasselle, joka ensimmäistä kertaa mun kuulteni ei onnistunut sanomaan mitään vastaan. Mun oli pakko päästä terveydenhoitajan luokse. Halusin pois täältä mahdollisimman nopeasti ja mun pää huusi hallelujaa.

"Mitä ihmettä sinulle on tapahtunut?" terveydenhoitaja päivitteli painaessaan jäisen kääreen otsalleni.
"Kaaduin", vastasin välttelevästi. Mun sisällä oli herännyt epäilyksen siemen siitä, voisiko tämä johtua pääni sisällä olevasta "viasta", josta lääkäri oli puhunut.
"Tuo haava näyttää sen verran pahalta, että minä lähden viemään sinua sairaalalle. Ne osaavat siellä paremmin tehdä tuonkaltaisille haavoille tarvittavat toimenpiteet. Tuohon ei nimittäin laastari taida auttaa", mustahiuksinen nainen mutisi ja talutti mut käytävää pitkin mustalle Toyotalleen. Mä en jaksanut vastustella, sillä inhosin katseita, jotka seurasivat mua mihin mä meninkin pihalla käydyn episodin jälkeen. Istuin autossa jääkäärettä pidellen ja toivoin, ettei kukaan mua tutkivista lääkäreistä kävelisi mua vastaan. Terkkari ajoi vieressäni sanomatta mitään, ilmeisesti se tajusi, etten ollut oikein puhetuulella. Ennen kuin huomasinkaan, auto oli pysähtynyt ja terkkari pyysi mua nousemaan autosta. Otin tukea avonaisesta ovesta ja hoipuin terveydenhoitajan perässä vastaanottoaulaan. Mä en pahemmin edes kuunnellut meille annettuja ohjeita, seurasin vain opastajaani sinne minne mun oli tarkoitus mennä.
"Meidän täytyy odottaa noin kymmenen minuuttia, että pääset sisälle", terkkari sanoi ja istuutui epämukavan näköiselle sohvalle. Huokaisten mä rojahdin toiselle punaiselle istumapaikalle ja jäin ajatuksissani tuijottelemaan ikkunasta aukeavaa tylsää näköalaa.
"Mari!" hämmästynyt huudahdus kajahti käytävässä. Nostaessani katseeni mä huomasin toisen vakituisista lääkäreistäni harppovan käytävää pitkin luokseni.
"Mitä ihmettä sinulle on tapahtunut?" Pekka kysyi huolestuneena.
"Kaaduin", mutisin ja vältin katsekontaktia. Epätoivoisesta kiertelemisyrityksestäni huolimatta Pekka näki lävitseni. Huomasin huolestuneen välähdyksen vihreiden silmien takana, kun mies kääntyi puhumaan jotakin terveydenhoitajalle ja pyysi sitten minut mukaansa.
"Selvä on. Minä lähden tästä takaisin koululle. Tule käymään luonani, kun olet saanut hoidettua haavasi", terkkari sanoi ja lähti takaisin autolleen.
"Miten sinä kaaduit?" Pekka kysyi samalla, kun vei minut omaan vastaanottohuoneeseensa, jonka edessä ei tällä hetkellä ollut ollenkaan jonoa.
"Tuota noin... Mä nousin ylös vähän liian nopeasti ja sitten vaan maa petti jalkojen alta. Löin kai pään tuolin reunaan", selitin tarkempia yksityiskohtia kertomatta.
"Sinullahan oli aika tänään kolmelta tarkempiin tutkimuksiin?" Pekka varmisti.
"Joo."
"Me voidaan tehdä ne tutkimukset samantien niin pääset kotiin levähtämään", Pekka lupasi ja kirjoitti kiivaasti jotakin koneellensa. Mä nielaisin ja nyökkäsin heikosti. Ehkä oli parempi, että tutkimukset saataisiin nopeasti ohitse niin mun ei tarvitsisi stressata niitä.
"Kallokuvista aloitetaan", Pekka sanoi ja pyysi mua seuraamaan perässä.

Makasin voimattomana sängylläni. Pekka oli sanonut, että tutkimustulokset saataisiin selville huomenna ja voisin soittaa sairaalalle heti kahdeksan jälkeen aamulla. Isää ei näkynyt vieläkään. Se oli ollut poissa jo neljä päivää. Mua ei sinänsä huolettanut, mutta ihmettelin silti minne se oli kadonnut. Isä ei yleensä ollut kahta päivää pidempään poissa kotoa. Ehkä se oli löytänyt kunnon ryyppyporukan, jossa se pystyi unohtamaan mun haukkumisen ja lyömisenn ja keskittymään sen elämän pääasiaan; juomiseen. Jassea mä en viitsinyt edes ajatella. Se vain satutti mua. Tälläkin hetkellä pää kipuakin kovempi kipu tuntui mun rinnassani. Musta tuntui siltä, kuin joku olisi repinyt puolet mun sydämestä pois. Miksi juuri Jassen piti vaikuttaa muhun tällä tavalla? Kaikki tiesi, että Jasse oli toivoton playeri, eikä se pääsisi imagostaan helpolla eroon. Miksi mä olisin ollut poikkeus sen tyttökaartin joukossa? Mä olin vain tyttö, jonka se pystyi heittämään pois, kun sitä alkoi kyllästyttämään. Musta tuntui kuin mä en olisi tiennyt asioista enää hevonhélvetin vertaa. Mun maailma oli pyörähtänyt kerralla ylösalaisin. Ainut fakta minkä mä tajusin oli se, että mä olin antanut itselleni luvan rakastua Jasseen, vaikka mä tiesin, että se johtaisi henkiseen itsemurhaan.

Päivämäärä:   25.10.09 17:08:52

Vitsit jos ton Mari iskä ei olis juoppo :/

Mutta ihana pätkä jälleen kerran <3

Jatka :D

Päivämäärä:   25.10.09 17:57:21

Jasse on täys @!#$ voi Mari parkaa.

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   25.10.09 19:55:42

Odotan mielenkiinnolla Jassen pätkää ja reaktioita ;)

Päivämäärä:   25.10.09 20:02:57

Päivämäärä: 25.10.09 19:55:42

nii, eli jatkoo:):)

Päivämäärä:   25.10.09 22:58:07

Joo jatkoa täälläkin odotellaan :D

Päivämäärä:   26.10.09 15:06:46

Jasse on ihan hiton vammanen:@@@ voi Mari parkaa.. et KYLLÄ laita sille sitä aivosyöpää tai mtn muutakaan:'////

Päivämäärä:   26.10.09 15:22:40

Lähettäjä: keppälerttu
Päivämäärä: 25.10.09 20:02:57

Päivämäärä: 25.10.09 19:55:42

nii, eli jatkoo:):)

Päivämäärä:   26.10.09 18:41:17

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   26.10.09 18:51:33

JATKOOOO

Päivämäärä:   26.10.09 20:17:03

Up, jatkoo! <3

Lähettäjä: wrongwrong 
Päivämäärä:   27.10.09 15:57:29

Jatkoa.. ihan koukussa ;D

Lähettäjä: tatti 
Päivämäärä:   27.10.09 16:56:06

koska jatkuu? :PP oon ihan koukus<33

Lähettäjä: wrongwrong 
Päivämäärä:   28.10.09 15:57:01

Up Up! 8)

Lähettäjä: fuerst 
Päivämäärä:   29.10.09 16:05:50

Jatkuu jatkuuu :D
Haluun jo tietää mikä Marilla on ja miten Jasse reagoi tohon ja et mitä se yrittää tehä parantaakseen asiat :DD
Oon ihan koukussa tähän...

Päivämäärä:   29.10.09 20:19:07

Koska tulee jatkoa? =)

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   29.10.09 22:02:29

hheei on taas ollut vähän kiirettä :) huomenna järjestellään diskoa ala-astelaisille ja sen ympärillä nyt aika lailla pyörinyt aika, kuin myös ihan sosiaalisten suhteiden kehittämisessä =D mutta eiköhän tässä ala pikkuhiljaa jatkoa tulla (= huomenna ei ainakaan ehi sen diskon takia, lauantaina ehkä mutta sunnuntaina ei taas kerkiä.
jatkoa saatte kyllä mahdollisimman pian (: hii ihanaa että jassen tempaus herätti teissä tommosia reaktioita :'D kaikki vihaa sitä, jee se oli tarkoituskin :DD

jjuu eiköhän jasse vielä tän tarinan aikana ehi olla herttane (;

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   30.10.09 17:50:40

En mä Jassea vihaa :--D
Paitsi tossa pätkässä se kyllä ryssi koko homman :D

Päivämäärä:   31.10.09 13:11:18

Päivämäärä: 30.10.09 17:50:40

En mä Jassea vihaa :--D
Paitsi tossa pätkässä se kyllä ryssi koko homman :D

Mut hei, jatkoo sit kun kerkeet <3

LähettäjäChicago 
Päivämäärä:   31.10.09 14:09:35

Jatkoa! <3
Jää koukkkuunn (;

LähettäjäChicago 
Päivämäärä:   31.10.09 18:51:39

Tää topa meni täyteen, tein uuden :)
Jatkot sinne<3

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.