Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Dare You to Love Me Again? #4

Lähettäjä: sgjhj 
Päivämäärä:   31.8.09 12:45:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=744442&t=744442

Re: Dare You to Love Me Again? #4

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   31.8.09 15:31:51

saatte kaataa syyt brokenin niskoille, olen pariin kertaan sitä riiaillut jatkamaan mutta enpäs tiedä mihin sen inspiraatiot on hävinneet.
toivottavasti saataisiin se mahdollisimman nopeasti linjoille (uskokaa pois, minä tahon sitä jatkoa yhtä paljon ku te, ellen enemmänkin :D)

Lähettäjä: ^^Unelma 
Päivämäärä:   31.8.09 15:55:23

Minäkin kaipaan jo sitä jatkoa : DD

Lähettäjä: grauh 
Päivämäärä:   31.8.09 21:39:57

Jatkoa nyt ja äkkiä tai pää' hajoaa :D

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   31.8.09 21:44:23

täällä kans kaivataan jatkoa :d

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   1.9.09 22:09:44

Mari

Häilyin jossakin unen ja valveen rajamailla. Mä yritin hahmottaa vieressäni makaavan ihmisen henkilöllisyyttä, mutta aluksi en saanut edes silmiäni auki. Niimpä mä tyydyin muistelemaan eilistä iltaa ja sitä miten olin joutunut sinne missä olin. Tämä sänky ei voinut nimittäin olla mun oma, tää oli liian kova ja liian leveä. Mulla oli pehmeä ja aika kapea sänky ja toisekseen mun vieressä harvemmin nukku ketään. Lopulta mä hieroin väkivaltaisesti silmiäni ja sainkin kuin sainkin ne aukaistua.
"Voihan mätäpaise", pärskähdin hiljaa, kun tajusin nukkuvan hahmon henkilöllisyyden. Jasse tuhisi kuin pieni possu ja välillä hento kuorsausaalto ravisutti sen kehoa.
"Näinpä juuri", mutisin itsekseni, kun nousin hiljaa ylös sängystä ja muistin kirkkaasti eilisen illan tapahtumat. Me oltiin ilmeisesti Roopella, sillä jostakin kuului oksentelua ja valtavaa kuorsausta. Sipsuttelin hiljaisin askelin keittiöön, mutta en onnistunut pysymään huomaamattomana, sillä Roope oli jättänyt vessan oven apposen ammolleen ja istui lattialla pää pöntössä.
"Musta tuntuu, että mun pää on yks iso mätäpaise", Roope murahti, kun mä pysähdyin hetkeksi vessan oven suulle ja vilkaisin poikaa arvioivasti.
"Usko pois, kyllä se mätä sieltä ulos tulee. Haluatko buranaa?" huokaisin. Buranaa oli tarvittu jo niin monena päivänä krapulan hoitamiseen, että se alkoi olla arkipäivää Jassen, Roopen ja Ikenkin kanssa.
"En, mä otin jo. Niin se varmaan tulee, mutta nyt se junnaa tuolla maksan tienoilla eikä nouse ylös. Mätä kutittelee", Roope sanoi sekavasti.
"Tiiäkkö. Ajattele, että se on sellanen sisäinen finni, joka tavallaan ottaa aikansa ennen ku se purskahtaa. Jossakin vaiheessa se kyllä nousee ja tulee ulos", sanoin ja tallustin keittiöön laittamaan kahvin tippumaan.

"Mari", kova ähkäisy kuului keittiön ovelta. Mä käännähdin tuolilla nähdäkseni Jassen, jonka hiukset sojottivat kuin harakanpesä. Sekin oli viettänyt viimeiset kaksi tuntia pöntön kaverina ja nyt poika oli ilmeisesti tuntenut olonsa sen verran turvalliseksi, että oli pystynyt nousta sen äärestä pois.
"Joko sait oksennukset ulos?" kysyin kuin ohimennen ja käännyin takaisin selaamani lehden puoleen. Roope tuskin koskaan luki sille tulevia sanomalehtiä, joten mä pystyin ihan hyvin auttamaan sitä, ettei lehdet ihan turhan takia tulleet. Meille ei tullut oikeastaan koskaan sanomalehtiä, ei kirjeitä, ei mitään... Isä ei halunnut ylimääräisiä laskuja.
"Joo, ainaki suurimman osan. Vielä kyllä vähä pyörryttää. Hei buranapimu, oisko sulla antaa pilleriä?" Jasse kysyi yrittäen virnistää, mutta virnistys vaihtui pian irvistykseksi.
"Joo. Istu tohon niin laitan sulle kahvia, vesilasin ja buranaa. Eiköhän se olo sitte helpota, vaikka mä tiiänkin, että sä oot jo kokenut konkari krapulapäivien kans", mutisin kuin itsekseni ja nousin varmaan viidennenkymmenennen kerran lääkekaapille buranapaketille.
"Tässä", sanoin ja ojensin ensin Jasselle pillerin ja vettä ja sen jälkeen täytin sinisen suuren kahvimukin ja laskin sen pöydälle pojan eteen.
"Kiitos Mari, sä oot enkeli", Jasse huokaisi ja sipaisi kuin ohimennen mun poskeani, kun käännyin katsomaan sitä hymähtäen.
"Enpä oo nähny itessäni mitään suurta muodonmuutosta enkeliks yhtäkkiä. Sulla varmaan silmät harittaa vieläki, mutta en mä sitä yhtään eilisen jälkeen ihmettele", sanoin ja vilkaisin itseäni peilistä.
"Ei sen muutoksen ulkonen tarvi ollakkaan, henkinen pikemminki. Ja kyllä sä kuule mun mielestä muistutat ulkosestikin enkeliä, hyvässä mielessä siis", Jasse naurahti.
"Ai henkinen muutos?" kysyin toista kulmaani merkitsevästi nostaen.
"No sä olit sillon alkuaikoina niin säikky ku aropupu ja niin vihanen ku pérseelle tykinkuulalla ammuttu karhu, että oikeen pelotti, mutta nyt sä oot tollanen avulias, ihana pikkunen hiiri", Jasse hymyili mulle säteilevästi.
"Mä en sitte ota tota hiiri-kommenttia kohteliaisuutena", piikittelin ja hörppäsin loput kahvit mukistani.
"No en mäkään ottais, mutta se oli ensimmäinen sana joka mulle tuli mieleen", Jasse nauroi mun ilmeelle.
"Mun pitäs kohta lähteä kotiin", huokaisin ja nousin viedäkseni kahvikupin altaaseen.
"Älä vielä mee", Jasse pyysi katsoen mua läpitunkevasti suloisilla silmillään.
"Mä... Mun on pakko mennä kattomaan missä iskä on", sanoin ja peräännyin ovelle. Jasse nousi mun perässäni ja tuli saattelemaan mut ulko-ovelle.
"Soittele", hymyilin ja olin astumassa ulos ovesta, kun Jasse tarttui nopealla liikkellä mun käteeni ja painoi hetkeksi huulensa mun huulilleni hellemmin kuin koskaan aikaisemmin. Kosketus oli vain höyhenenkevyt sipaisu, mutta sai silti mut leijumaan korkeammalla kuin koskaan ennen. Mä olin totisesti menettänyt sydämeni sille ihmiselle, kenen mä viimesenä sen olisin halunnut vievän.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.09 22:15:25

kiitos broken. kiva pikkupätkä :) jatkoo vaan kehiin

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   1.9.09 22:19:31

joo ja sitten unohtu vielä lopusta nuo pahoittelut siitä, että en oo kirjotellu, mutta elämä tuntuu nyt olevan yhtä hullunmyllyä, niin ei oikeen oo ajatukset riittäny tänne asti. Yritän jatkossa saada enemmän itestäni irti. Kaikki kunnia Aidanseipäälle! :)

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   1.9.09 22:24:07

ihana, aivan mahtava pätkä! ((:

Lähettäjä: Chigaco 
Päivämäärä:   2.9.09 06:58:09

Jatkoooii! Tää on ihana tarina oikeesti :) Jäin koukkuun <3

Lähettäjä: rosa 
Päivämäärä:   2.9.09 09:18:32

oi jatka<3

Lähettäjä: asdfghköä 
Päivämäärä:   2.9.09 13:58:14

jee kiitos <3 nyt ootellen taas aidanseivästä:)

Lähettäjä: RalliRölli 
Päivämäärä:   2.9.09 14:24:09

ää'äh! tää on liian hyvä tarina, hyvällä tavalla:)

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   2.9.09 16:00:41

KIITOS Broksu <3. Koitappas saada elämä järjestykseen, me odotetaan kyllä :)

Lähettäjä: ananas 
Päivämäärä:   2.9.09 16:19:09

Olipas kiva pätkä, ehkä vähän lyhyt mutta hyvä oli, jatkele seipäs :D

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   2.9.09 22:09:35

viimestään sunnuntaiaamuna saatte jatkoa, taikka lauantai-iltana :D huomenna koko päivän oon menossa ja perjantaina... no perjantai on perjantai 8D lauantaiaamu meneekin sitten palautuessa jaa... sittenpä taidan olla valmis jatkaan :D NYT BB -->

Lähettäjä: Neiti Nöttönen 
Päivämäärä:   2.9.09 22:10:48

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jatkoa.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jatkoa.

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Jatkoa.

:)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   2.9.09 22:11:36

ilmeisesti Neiti Nöttönen on ainakin seonnut :) :D

Lähettäjä: Neiti Nöttönen 
Päivämäärä:   2.9.09 22:39:26

Tsk, tsk.

Onko virtahevot liha- vai kasvissyöjiä?

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   3.9.09 15:04:26

HULABALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Neiti Nöttönen, emmä tiiä, en ihmettele vaik söis lihaa...
Onks virtahevot niiku VIRTAviivasia, vai lähteeks ne virran mukana, vai minkä takii ne on virtahepoi?
Ja hepoi.. Mun uus käsitys virtahevoista = virtaviivasia heppoja

Trallalallalaaa
Jatkakaaa

Hmm.
Hei muuten..
Mun tietokone ei tunne sanaa burana :'D
Mikäköhän burana oli...
AINII SÄRKYLÄÄKE.
Jjjooooo...

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   3.9.09 17:48:51

mua alkaa pikkuhiljaa epäilyttää, että onko kaikki meidän lukijat tulleet täyssekopäisiksi tän tarinan takia vai onko ne ollu jo ennen tätä ihan sekoja...? :D

Lähettäjä: Tara 
Päivämäärä:   3.9.09 20:43:14

mä veikkaan tota jälkimmäistä, mut toi teidän tarina vaan ruokkii tota sekopäisyttä! ;D
jatkoaaaa<3

Päivämäärä:   3.9.09 21:30:25

ei tarina ruoki, vaan se kun ei saa jatkoa, ne joutuu kohta vierotukseen :D

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   4.9.09 16:43:32

Ihanaa, jatkoa :D

Lähettäjä: ö.d 
Päivämäärä:   6.9.09 12:35:39

ugili pugili pimpimp pom. voitteko jatkaa ennenkun sekoon ?=?!? !?! ?!O!W

Lähettäjä: bimbo-blondi 
Päivämäärä:   6.9.09 18:27:45

tuun hulluksi ellen saa jatkoo!! :''D tai, no, oon varmaan ollu jo pidemman aikaa..

Lähettäjä: 8) 
Päivämäärä:   6.9.09 19:09:27

Lähettäjä: Aidanseiväs
Päivämäärä: 2.9.09 22:09:35

viimestään sunnuntaiaamuna saatte jatkoa, taikka lauantai-iltana :D huomenna koko päivän oon menossa ja perjantaina... no perjantai on perjantai 8D lauantaiaamu meneekin sitten palautuessa jaa... sittenpä taidan olla valmis jatkaan :D NYT BB -->

^^ei ole vielä saatu jatkoa vaikka on jo sunnuntai ilta 8< Missä seiväs oikein luuraa?

ymmärrään toki, että kirjoittajilla on muutakin elämää, mutta oikeesti me lukijat tulemme hulluksi jos jatkoa ei tule :---D

Lähettäjä: neb 
Päivämäärä:   6.9.09 19:36:02

jatkuu

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   6.9.09 20:22:19

jatka nopeesti :)

Lähettäjä: miuw 
Päivämäärä:   6.9.09 20:34:00

hii tänään kuin koko tarinan ja ihan koukussa oon :)
jatkoa!:D

Lähettäjä: åo 
Päivämäärä:   6.9.09 21:15:20

perrkele Aidanseiväs on yleisellä puolella muttei tule tänne:((

Päivämäärä:   7.9.09 16:19:59

up

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   7.9.09 21:37:22

tämä on vähän outo pätkä, hyppelehtii asiasta toiseen ja muutenkin... noh, outo, muttakun ei nyt oikein ollut semmosta inspiraatiota ja kun tää mun jatkon kirjottaminenkin on venyny lupausten yli niin oli pakko jatkaa ja kun on nyt vähä kaikkia kiireitä tässä ettei oikein koneelle ehdi uhrata aikaa ja...
(SELI SELI SAAKELI)
:D

[ Jasse ]

Katselin vielä hetken aikaa etääntyvän tytön perään, ennen kuin käännyin ja painoin oven kiinni perässäni. Roope nojasi eteisen ovenkarmiin ärsyttävä virne naamallaan ja pörrötti mun hiuksia.
”Voi sua”, se hymähti, kun mä tuhahtaen työnnyin sen ohi olohuoneen sohvalle makoilemaan.
Roope istahti käsinojalle ja tuijotti mua yhä virnuillen.
”No?” ärähdin hymy huulilla nykien.
Lopulta Roope purskahti raikuvaan nauruun ja taputti mun selkää lujasti kämmenellään.
”Te ootte vaan niin übersöpö pari”, jätkä hymisi.
Mä viskasin lähimmän sohvatyynyn sitä päin ja painauduin makuulleni. Mua ei nyt jaksanut oikein mikään ärsyttää.
”Fine, jätän sut rauhaan”, Roope viimein huokaisi ja konkkasi vatsaansa raapien omaan huoneeseensa nukkumaan.

”No ni mun vuoro”, kröhäisin kurkkuani auki ja käännyin istumaan Marin selän taakse.
Nostin varovasti tytön hiukset sen toiselle olkapäälle roikkumaan ja hetken aikaa vain tuijotin sen selkää. Lopulta painoin sormeni paidanselkämykseen kiinni ja aloin liikutella sitä ympäriinsä.
”Mm.. Jänis? Ei, sammakko?”
”Eipä ole.”
Virnistellen jatkoin piirtämistä. Mari heilahteli välillä turhautuneena ja yritti keksiä, mitä mä sen selkään piirtelin.
”Hirvi!”
Nauraen puistelin päätäni.
”Ei ole eläin”, mä vihjasin ja hitaasti laskin sormeni alas tytön selältä.
Mari yritti vieläkin keksiä vastausta, eikä huomannut, kun mä varovasti painauduin siihen kiinni. Kiersin käteni hellästi tytön ympärille ja hapuilin sen käsiä omiini.
”Jasse..”
”Shh, nyt oot hiljaa”, mä komensin tomerasti ja vedin tytön tiiviimmin kiinni itseeni.
Merituuli heilutteli mun paidan suuria hioja ja tunkeutui hiusten läpi pörröttäen ne sekaiseksi mytyksi. Mari hengitti syvään ja tunsin tytön raajojen rentoutuvan pala palalta. Painoin kasvoni kiinni tytön niskaan ja hiljaa kosketin sitä huulillani.
”Mä piirsin siihen tytön ja pojan...”
Painoin huuleni uudelleen tytön niskaa vasten ja puristin sen käsiä hyvin kevyesti.
”Tyttö ja poika, joita yhdisti ohut lanka niiden sydämien välillä..”
Tällä kertaa mä tunsin Marin tiivistävän otettaan mun käsistä. Hymyilin, mutta yritin piilottaa sen mahdollisimman hyvin.
”Taustalla oli meri ja aurinko. Ja mies, jonka kädessä oli sakset.”
Mari huokaisi terävästi.
”Mitä se mies niillä saksilla teki?” tyttö kuiskasi hiljaa.
Mä painoin huuleni hiukan vahvemmin sen niskaan ja vedin huumaavaa tuoksua itseeni.
”Se aiko leikata niitä yhdistävän langan.”
”Onnistuko se?” Mari laski ilmaan hennon kysymyksen.
Mä naurahdin ja silittelin tytön kämmenselkää peukalollani.
”Se on sun päätökses”, sanoin hitaasti ja suljin silmäni.
Marikaan ei enää sanonut mitään, joten me istuttiin tutuksi tulleella rannalla aivan hiljaa ja kuunneltiin aaltojen paiskautumista vasten kivikkoa. Lopulta mä avasin silmäni hyvin hitaasti ja nousin varovasti seisomaan. Vedin hämmentyneen ja yhä mietteliään Marin ylös ja käsi kädessä me lähdettiin takaisin mun derbilleni.
”Haluatko sä kuulla mitä mä päätin?” tyttö kysyi, kun mä ojensin kypärää sitä kohti.
Puistelin päätäni ja suukotin sen hiuksia varovasti.
”En oikeestaan”, hymyilin ja siristelin silmiäni auringonlaskussa.
Vedin kypärän päähäni ja istahdin penkkiin. Mari puisteli päätään silmiään pyöritellen ja veti omansa pään suojaksi. Mä polkaisin derbin käyntiin ja istutin tytön taakseni. Varovasti se kietoi kätensä mun ympärille ja pian me kaasuteltiin jäätelöbaaria kohti. Vaikka mä en Maria nähnytkään, tiesin, ettei se vieläkään osannut kunnolla tulkita mun piirrustustani. Hymyilin visiirin takaa ja painoin jarrua ennen risteystä.

”Sun kyydissä on aina niin pelottavaa olla!” Mari huudahti, kun me viimein parkkeerattiin päämääräämme.
Parikymmentä sekuntia takaperin me oltiin melkein kaasuteltu kiinni pakettiauton kylkeen, eikä se ollut ensimmäinen kerta kun mä sain sen kuljettajalta kansainvälistä käsimerkkiä.
Virnistellen laskin kypärän tappiin roikkumaan ja lähdin sisälle pikkuruiseen putiikkiin. Heti sisään astuttuani mä olisin halunnut rynnätä päätä pahkaa pihalle. Fanni seisoi tiskin takana essu päällään hiukset korkealla poninhännällä ja tuijotti mua vähintäänkin yhtä hämmentyneenä kuin mä sitä. Sitten se siirsi kylmettyneen katseensa Mariin, joka sekin jäätyi hetkeksi aikaa paikoilleen.
”Fanni moi! Mä en tiennykään että sä oot täällä töissä?” sanoin ja yritin parhaani mukaan peitellä vaivaantunutta sävyä äänessäni.
”No älä? Mäkään en tienny että sä pyörit nykyään tommosten hélvetin nössyköiden kanssa”, Fanni naurahti ja ivallisesti vilkaisi Mariin, jonka kasvoilta lähes kaikki väri alkoi kaikota häpeästä.
”Turpas kiinni sáatana”, mä ärähdin vihaisena ja tartuin ympäri kääntyneen Marin kädestä kiinni.
”Mitä sä otat?”
Mari puisteli päätään hermostuneena, enkä mä saanut kiinni sen villisti liikkuvista silmistä.
”Me ei lähdetä minnekään.”
”Nii just räkäpelle tee tilaukses niin mun ei tarvi kattoo sun lehmännaamaas enempää”, Fanni nauroi ja naputti pitkiä kynsiään tiskiä vasten.
Mä astelin määrätietoisesti lähemmäs, tein tilauksen enkä hetkeksikään hellittänyt otettani Marin ranteesta. Selvästi ärsyyntyneenä Fanni latoi annokset ja otti mun tarjoaman setelin vastaan.
”Tossa, kaks viiskymmentä takasi. Toivottavasti ette käy enää uudestaan mun työvuoroilla, moi.”
”Kiitti moi”, mä hymähdin ja lähdin jäätelöiden ja kiusaantuneen Marin kanssa ulos kaupasta.
Istutin tytön lähimmälle penkille ja ojensin tötterön sen käteen.
”Vitsit, sä oot ihan lukossa”, mä hämmästelin ja maistoin omaa jäätelöäni.
Mari vain nyökkäsi eikä sanonut mitään.
”Pelkääksä Fannia?”
En voinut peittää ihmetystäni, kun istuin Marin viereen ja kietaisin vapaan käteni sen olan ympäri.
”No ehkä vähän. Tai siis, kun se vihaa mua varsinkin nyt kun me ollaan.. No, näin julkisesti... Niinkun.. Tai siis kun me näin julkisesti liikutaan kahdestaan, ihan kavereina...”
”Ollaanko me sun mielestä pelkkiä kavereita?” kysyin napakasti ja vihdoin tavoitin tytön rauhoittuneet silmät.
”En mä tiedä. Mitä sä ajattelet?” Mari kysyi hiljaa ja varovasti maistoi mansikkapalloaan.
Mä katsoin tyttöä hetken aikaa arvioivasti.
”Mulle sä ainakin merkitset enemmän ku kaveria”, totesin viimein ja hymyilin leveästi.
Marin kulmat painuivat hämmentyneinä ruttuun.
”Saanko mä maistaa?” kysyin ja nyökkäsin tytön jäätelöä kohti.
Se suli hymyyn ja nyökkäsi. Nuolaisin palloa varovasti, lipaisin huuliani ja nyökkäsin.
”Iha hyvää. Haluaksä maistaa mun?” kysyin merkitsevä ilme kasvoillani.
Mari tuhahti ja työnsi mun päätä kevyesti kauemmas.
”Senkin irstas.”
Virnistin ja painoin huuleni tötteröäni vasten. Mari katsoi mua huvittuneena ja odotteli hetken. Sitten mä nojauduin tyttöä kohti ja painoin jäätelöiset huuleni sen huulia vasten. Mari maisteli niitä hitaasti ja hartaasti, irrottautui välillä ja maisteli jälleen.
”Aika hyvää”, tyttö viimein hymyili auringon viimeiset säteet kasvoillaan tanssien.

Lähettäjä: adhg 
Päivämäärä:   7.9.09 21:43:48

oi kiitos tästä <3

Päivämäärä:   8.9.09 09:14:48

Kiitos pätkästä :D Oli aivan ihana pätkä, varsinkin tuo loppu, viimeiset lauseet aww<3 Ihana eikä ollut mielestäni sekava. Mutta jatkoa odotellaan

Lähettäjä: tara 
Päivämäärä:   8.9.09 13:27:52

aw ihana

Lähettäjä: RalliRölli 
Päivämäärä:   8.9.09 15:30:18

ihana pätkä^^

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   8.9.09 17:34:59

I H A N A <3

Lähettäjä: bimbo-blondi 
Päivämäärä:   8.9.09 18:50:56

tää oli varmaan paras pätkä ikinä! :')))

Lähettäjä: tsunamimies 
Päivämäärä:   8.9.09 21:40:23

AAAWWWWW JASSEE <3
oikeest jos maailmas olis tommone poika ku jasse nii.. aaaaaaaaah <33
JATKOA hei nyt ja vähän äkkiä tahon lisää tämmöstä siirappista nannaa !

Päivämäärä:   8.9.09 23:31:19

Lähettäjä: Aidanseiväs
Päivämäärä: 7.9.09 21:37:22

tämä on vähän outo pätkä, hyppelehtii asiasta toiseen ja muutenkin... noh, outo, muttakun ei nyt oikein ollut semmosta inspiraatiota ja kun tää mun jatkon kirjottaminenkin on venyny lupausten yli niin oli pakko jatkaa ja kun on nyt vähä kaikkia kiireitä tässä ettei oikein koneelle ehdi uhrata aikaa ja...
(SELI SELI SAAKELI)
:D

olen vähän tämmöinen outo lukija huomaa! edellinen viesti tässä topassa joten saanko jatkoa? :)

Lähettäjä: keppälerttu(eikirj 
Päivämäärä:   9.9.09 16:15:46

voi ihkuuu <3 jatkoo kiitos :) toi oli tosi ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Lähettäjä: Sheala~ 
Päivämäärä:   9.9.09 17:00:34

Aaaaaaaai iihanaaaaa<333
jatkoajatkoajatkoa 8DD

Lähettäjä: hannian 
Päivämäärä:   10.9.09 16:46:35

aaaw tää on kyl söpö! :D

Päivämäärä:   10.9.09 19:49:34

Mukava pätkä <3 Jatkoa ja pian :)

Päivämäärä:   10.9.09 21:59:38

Aidanseiväs: Totta tarina vähän kyllä hyppeli, mutta vaan alussa häiritsevasti. Ensin Mari lähti pois ja yht'äkkiä ne olikin jo kahestaan piirtelemässä kuvia toisten selkiin. Siinä vaiheessa piti vähän kelailla taaksepäin, että jäikö jotain lukematta.

Aivan mahtavasti kyllä kijoitettu tää kohta:
-”Tyttö ja poika, joita yhdisti ohut lanka niiden sydämien välillä"
-ja sitten mari sano: ”Taustalla oli meri ja aurinko. Ja mies, jonka kädessä oli sakset.”
Siis todella mahtava, etten voi sanoin kuvailla. Vaikka vähän välillä tarina hyppeli, niin silti oikein kiva pätkä kokonaisuudessa. Elikkäs jatkoa =)

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   11.9.09 11:16:01

juu, tässä kun lukasin vielä uudestaan pätkän läpi niin tajusin että ekan kappaleen olis saanu jättää vaikka kokonaan pois, niin olis ollu vähän selkeämpi =)
mutta etteköhän te selvää saaneet ;)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.9.09 11:40:59

olis kiva jos jatkoa tulisi, ei ole ollenkaa järkeä laittaa tänne tarinaa, mitä jatkaa yhden pätkä kuukaudessa.

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   11.9.09 13:40:25

-// jatkoa tulee heti, kun kiireiltä ja muilta pyörteiltä ehditään. Niin kuin oon jo moneen otteeseen sanonut, ei tällä hetkellä elämä oo ihan helpoimmasta päästä, joten jatkon kirjoittaminen jää aina harvemmalle, mutta yritän jossakin vaiheessa päästä jatkelemaan :) Kenties tänä viikonloppuna olisi odotettavissa jotain.

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   11.9.09 14:02:29

- , ai mitenniin yhden pätkän kuukaudessa? jos et sattunu huomaamaan, niin toi eka pätkä joka on täs topas on kirjotettu 1.9, ja seuraava pätkä tuli 7.9, ja tänään on 11.9, et ei mun mielestä ainakaan jatketa liian harvoin, kun ajattelee että kirjoittajilla varmasti on muutakin elämää ku ht netti.

mä toivon jatkoo, love this story <3

Lähettäjä: df 
Päivämäärä:   11.9.09 16:32:44

aaawws. JATKOOOO<33333

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   11.9.09 20:49:00

ROKSUUUUUU
Oli pakko tulla täältä kaivamaan sua esiin, kun sua kaipaillaan tuolla muuallakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olisitko NIIN ystävällinen, että tulisit edes ilmoittamaan jos hylkäät meiät?!

Päivämäärä:   12.9.09 18:40:06

up

Lähettäjä: päläpälä 
Päivämäärä:   13.9.09 11:00:19

nillonkahan tähän mahdollisesti tulisi jatkoa? :D on iha koukussa.

Lähettäjä: mngvjv h, < vdVSB 
Päivämäärä:   14.9.09 15:50:54

broukeniiiiiii, missä sää oikeen oot? 8<

Päivämäärä:   14.9.09 16:05:06

She has the taste of summer
cute shinny eyes of love
And until I'll find that girl of mine
I have a friend above
Yes I have a friend above

'Cause I know a magic dolphin
swimming above the world
And in my dreams it promised me
that some day I'll find my girl

Ei oo kuitenkaa kuollu, jatkoo tulee niin usein, muttaku me ollaa sellassii hätähousui kaikki ;)
(hyyi, tuli mielee "ruskea hälytys"[=paskahätä] yök yök yök :''DD)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   14.9.09 20:19:10

Oi suloista! Jatkuu!

Lähettäjä: gucftth 
Päivämäärä:   15.9.09 17:55:43

jatkoa jatkoa <33

Lähettäjä: mew 
Päivämäärä:   15.9.09 20:48:51

Broken^^ !!!
jatkoa!<3:)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   15.9.09 21:40:28

Mari

Mä seisoin hermostuneena keskussairaalan odotusaulassa ja tuijotin edessäni olevaa ovea, jonka taakse mun täytyi kohta kadota kuvauksiin. Mä olin viimein saanut ajan kallokuvauksiin, joista nähtäisiin oliko mun pääkopassa jotain kummallista. Olin joutunut Jasselle vakuuttelemaan miljoonaan kertaan, että pärjäsin täällä yksin ja se saattoi ihan hyvin mennä kouluun. En tarvinut kädestä kiinni pitelijää tai niin mä ainakin väitin kaikille, myös itselleni. Kieltämättä mua pelotti ja mun silmistä varmasti näki kuinka hermostunut mä olin. Satunnaiset ohikulkijat vilkaisivat mua lempeä hymy huulillaan ja joku vanha mummo yritti huiskia MeNaiset-lehdellä kärpästä polveltaan.
"Mari Mäki-Petäjä", nimeäni kutsui kirkas naisenääni. Mä havahduin mietteistäni. En ollut ollenkaan huomannut kuinka ovi oli auennut. Mä olin vain tuijottanut tiiviisti kärpästä huitovaa naista unohtaakseni muut ajatukset. Nousin jalat kankeina ylös ja kävelin naisen perässä tummaan huoneeseen. Huoneessa oli omituisen näköisiä laitteita ja yksi ainut sänky, jonka takana istui valkoiseen lääkärintakkiin pukeutunut valkohapsinen mies. Nähdessään mut mies nousi ylös ja ojensi kätensä kätelläkseen. Hieman vapisevin käsin mä tartuin isoon kouraan ja noudatin sitten naisen käskyä riisua päällypaidat pois. Asetuin makoilemaan sängylle ja suljin silmäni, jotta en näkisi mitä ympärillä tapahtui.

Aika tuntui ikuisuudelta ja ajantaju sumeni vähitellen. Lopulta mä sain käskyn nousta ja pukea riisutut vaatteet takaisin päälleni.
"Kyllä siellä jotakin näkyi, mutta lähetän kuvat nyt eteenpäin. Tuloksia voit kysellä noin kolmen päivän kuluttua", mies sanoi mulle rohkaisevasti hymyillen.
"Selvä", mä nieleskelin ja peruutin selkä edellä ulos huoneesta niin nopeasti kuin suinkin kykenin. Vasta ulkona mä kykenin hengittämään kunnolla. Mun sairaalakammoni ei tästä kyllä parantunut ja vastedes tulisi varmasti olemaan entistäkin hankalampaa kävellä näistä ovista sisälle. Vilkaisin nopeasti kännykästäni kelloa ja lähdin sitten kävelemään koululle päin. Mä kerkeäisin hyvin vielä kahdelle viimeiselle tunnille ja näkisin Jassenkin, jos se ei ollut päättänyt lintsata. Mä yritin olla miettimättä lääkärin hieman vältteleviä sanoja, kun se oli ohimennen maininnut löytäneensä jonkin epäpuhtauden kuvausten kautta. Mua pelotti, mutta mä en halunnut myöntää sitä kellekään. Viimeisimpänä Jasselle. Mun täytyisi vaan sanoa pojalle, että mitään ei ollut löytynyt ja yrittää näyttää mahdollisimman uskottavalta. Jassehan vetäisi hirveät pultit, jos se tajuaisi, että mä yritin valehdella sille. Ja kaikenlisäksi mä huolestuttaisin pojan ja sitä mä nyt viimeisimpänä halusin.

Koulun käytävällä oli hiljaista, kun mä suunnistin kohti historian luokkaa. Luokan oven lähestyessä meteli vain koveni ja kun mä astuin sisään oli huuto jo niin korviahuumaavaa, että mun täytyi hetkeksi laittaa kädet korville säikähdyksestä. Naisopettaja Laitinen näytti olevan itkun partaalla opettajanpöytänsä takana. Monistenippu oli pudonnut sekaiseksi sotkuksi lattialle ja vastoin perjaatteitani mä kumarruin ja keräsin kaikki paperit kasaan. Ojensin ne kiitolliselle naiselle, joka vilkaisi mua väsynyt ilme silmissään.
"Jasse. Rauhotu", mä sanoin terävästi pojalle, joka juuri yritti heittää vaaleanpunaista paperilennokkia päin Roopen takaraivoa.
"Mari! Mistä sä siihen ilmestyit? Mitä siellä lääkärissä sanottiin?" Jasse hätkähti kuullessaan mun äänen ja kääntyi nopeasti tutkimaan mun ilmeitä, jotka yritin mahdollisimman hyvin haudata tyyneyden alle. Pinnan alla kiehui huimasti, mutta mä yritin selviytyä tilanteesta mahdollisimman nopeasti. Onneksi mä istuin historian tunnilla toisella puolella luokkaa. Jasse oli laitettu eturiviin, mutta mut, hiljainen kun olin, oli jätetty takarivin keskiosaan.
"Ei siellä mitään", sanoin ja yritin virnistää hyväntuulisesti. Opettaja näytti saaneen uutta voimaa mun kohteliaasta elkeestäni, sillä se oli noussut seisomaan karttakeppi kädessään.
"Jos te ette nyt pérkele vieköön rauhoitu, niin te jäätte kaikki tänne siivoamaan koulun jälkeen! Joka ikinen! Ja Jasse siivoaa vaikka yöhön asti, jos ei muu auta!" Kirosana sai hiljaisuuden lankeamaan luokkaan.
"Osaatko sä kiroilla?" Ike kysyi aito hämmästys äänessään.
"Turpa kiinni", opettaja karjaisi, mutta se sai Iken nauramaan entistä enemmän.
"Minä en yksinkertaisesti jaksa teitä enää. Tehkää mitä lystäätte. En jaksa", opettaja rääkäisi ja juoksi ulos luokasta paiskaten oven perässään kiinni.
"Voi luoja", Jasse hönkäisi, kun ovi oli pamahtanut suurella voimalla uhkaavasti kiinni.

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   15.9.09 23:11:40

Heh, jatkuujatkuu! (:

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   16.9.09 17:29:39

JEE! Kiva pätkä :)

Päivämäärä:   16.9.09 18:44:02

Kiva pätkä joo. Vähän vaikea antaa mitään palautetta, kun on niin lyhkänen. Elikkäs jatkuu =)

Päivämäärä:   16.9.09 18:57:26

Kiva pätkä ja kiva kun jatkoa tuli :D Jatkakaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.09 23:36:20

up

Lähettäjä: jjohanna 
Päivämäärä:   19.9.09 16:14:17

JATKOOOO<33

Lähettäjä: zanu 
Päivämäärä:   19.9.09 16:46:34

Jatkoo, ihana tarina!

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   19.9.09 20:45:56

uppia

LähettäjäHelinäK 
Päivämäärä:   19.9.09 21:22:33

hehehe, nin normia käytöstä, pojat riehuu luokassa :D
jatka! (<- käsky :D)

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   20.9.09 12:27:35

JIIUUU tänään illalla saatte jatkoa (tämä on kunniansana)

Lähettäjä: purnu. 
Päivämäärä:   20.9.09 12:32:09

OUUJEEEE <3 kiitos !

Päivämäärä:   20.9.09 14:57:46

Kiva pätkä :D Jatkoa!

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   20.9.09 19:37:44

jatkoooo! :')))

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.9.09 21:04:39

piti tulla jatkoo :o

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   20.9.09 21:23:59

EEEEEEEEEIIIIHHHH mulla oli melkeen jatko jo tossa ja sit kirjotusohjelma sekos ja se lähti sinne se kirjotus.
mutta huomenna jatkan ku ei enää oo inspistä :/

Lähettäjä: df 
Päivämäärä:   21.9.09 18:27:40

voijj ei :((

Lähettäjä: qqqqqqe. 
Päivämäärä:   21.9.09 22:03:33

toivottavasti tänään kuitenkin länttäät sen jatkon tänne.

Lähettäjä: qqqqqqe. 
Päivämäärä:   22.9.09 16:22:44

no eipä tullut ei >:( mur oon vihanen. :D

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   22.9.09 16:45:29

ANTEEKSI ANTEEKSIANTEEKSI nöyrimmät anteeksipyyntöni mutta nyt on tapahtunut sellainen katastrofi että meidän kone posahti, juu en tiedä miten se on mahdollista ja aikani sitä eilen sörkin ja omantunnon tuskissa kiduin ja lopulta sain sen surinaäänen loppumaan ja sitten oli enää onglemana miten saisin näppäimet ja hiiren toimimaan.
noh, hiiren sen kun tökkäsin kunnolla kiinni ja näppäimet vaihdoin uusiin ja nyt taas (toivon mukaan) toimii ihan moiteettomasti. joten tänään saatte jatkoa vihdoin! =)
(teen eka ruokaa, siivoilen ja syön, sitten istahdan tähän ja aah kirjoitan.)

Päivämäärä:   22.9.09 17:53:01

Ihanaa, jos tulee jatkoa <3

Päivämäärä:   22.9.09 18:25:55

jee odotteleen =)

Päivämäärä:   22.9.09 21:19:04

jatkoo? :)

Päivämäärä:   22.9.09 22:26:57

ei näy jatkoa :/

Lähettäjä: tyttö 
Päivämäärä:   23.9.09 04:21:28

Ei näy jatkoa ei :|

Päivämäärä:   23.9.09 11:39:49

hhmm :/

Lähettäjä: äh 
Päivämäärä:   23.9.09 12:39:42

perkeleee taas meni lupaus peppuu =(

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   23.9.09 17:16:24

noniin jälleen mun täytyy tulla selittämään sitä miksi lupaus peruuntui.
illalla ku istuin koneelle, tuli äiti ja hääti mut sukkakaupoille (jep myydään sukkia luokkaretkirahastoon) ja kun mä yritin vielä kymmenen aikaan päästä niin yllätytyllätys meijän netti ei toiminu -.-
noh, nyt mä oon sitten sairastunu, lähin koulusta ja tuskin mä tässä tuolillakaan pysyn (ja ette arvaa miten kauan oon jo kirjottanu tätä viestiä...)
mitä suurimmat pahoitteluni ja kunhan tästä taudista nyt vähän tokenen niin vaikka meteoriitti räjähtäis vieressä niin mä tuun ja laitan teille sitä jatkoa.

Lähettäjä: 1234 
Päivämäärä:   23.9.09 18:48:12

aika läpinäkyvää :D:D:Dd ei millää pahalla :DDD

Lähettäjä: :| 
Päivämäärä:   23.9.09 19:04:19

^ niinpä. ei taida enää jatkoa tulla!

Päivämäärä:   23.9.09 19:24:08

Aidanseiväs>> Parane pian!

Lähettäjä: diudiu 
Päivämäärä:   23.9.09 20:22:37

Eikö Broken voisi kirjoitella sillä välin omasta hahmostaan? Ettei kaikkien tarvitsisi odotella sitä kaunista päivää kun seiväs paranee? :)

Mutta parane pian!

Päivämäärä:   24.9.09 09:06:40

miettikää hyvät ihmiset että seipäällä on muutakin elämää kun istua tässä kirjottelemassa lukijoille jatkoa. toivottavasti paranet pian ja pääset kirjottamaan. :) kärsivällisyyttä, ja ei kaikkien tarvi tulla tänne täyttämään tätä jatkoa viesteillä :)

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   24.9.09 11:13:49

syyttäkää lääkkeitä tästä omituisesta pätkästä (;

[ Jasse ]

Naurahdin huvittuneena opettajan perään ja sivusilmällä loin katsauksen ympärilläni tirskuvaan luokkaan. Ainoa, joka ei edes hymyillyt, oli Mari. Tyttö vain istui tuolillaan ja tuijotti tekstillä täyttynyttä taulua lasittunein silmin. Pieni huoli rinnassani mä astelin tytön luo ja hieraisin kevyesti tuon olkapäätä.
”Mikä on?” kysyin ja vedin yksinäisen tuolin alleni.
Mari puisteli päätään ja yritti loihtia kasvoilleen hymyä siinä kuitenkaan onnistumatta.
”Jäikö sulla jotain kertomatta?”
Mari vavahti hiukan ja jännittyi silminnähden. Se paljasti mulle, etteivät tulokset olleet aivan niin puhtoisia kuin se mulle oli väittänyt.
”Jasse usko nyt, mä kyllä kertoisin sulle. Luotathan sä muhun?” tyttö naurahti hermostuneena ja paranteli asentoaan.
Hetken aikaa mä tuijotin sitä vakavana, mutta vedin sitten kasvoilleni lämpöisen hymyn ja nyökkäsin. Varovasti sipaisin Marin pehmeää poskea ja lukitsin sen leuan terävästi sormieni väliin.
”Tässä on vaan kyse siitä luotatko sä itsees. Ja ennen kaikkea muhun.”
Mari ei kyennyt pakenemaan mun syvää ja alistavaa katsettani. Annoin sen hetken aikaa rukoilla mielessään pelastusta, ennen kuin päästin irti ja virnistin leveästi.
”Lähetsä tänää meijän kans Tumalle?” kysyin rennosti kutitellen samalla tytön luista selkää.
”En mä oikein tiedä..” Mari inahti ja kiemurteli hiukan paikallan.
Virnistin leveästi. Pakkohan sen oli lähteä, enkä mä keinoja kaihtaisi.
”Niin no, tuskinpa sä jaksaisit koko iltaa kuunnella kun mä leveilen mun tyttöystävällä ja ylistän sitä maasta taivaaseen...”
”Näin tarkemmin kun harkitsee mä voisin lähteä. Kun ei oo parempaakaan tekemistä”, Mari ilmoitti päättäväinen sävy äänessään.
Mä sipaisin sen nenänpäätä sormellani ja nousin tuolilta.
”Haen sut puoli viis”, sanoin ja kävin nostamassa repun olalleni.
Kello soi ja puliseva luokka syöksyi vellovana laumana käytävälle.
”Jumalauta! Sehän on ku muovailuvahaa”, Ike hämmästeli harppoessaan mun viereeni.
”Mä tiedän”, virnistin ja annoin jätkälle ylävitosen samalla kun potkaisin koulun takaoven auki.

Kello näytti hiukan yli neljää, kun mä pyyhe lanteille kiedottuna rynnistin huoneeseeni pukemaan. Revin kaapista kuluneet farkut ja valkoisen t-paidan, jotka mä sukkelasti onnistuin sullomaan päälleni. Mä en muistanut milloin mulla viimeksi olisi ollut johonkin näin totinen kiire. Sukkia jalkaan kiskoen mä loikin vessaan ja kuivasin enimmät vedet hiuksistani. Mä myrkytin kainaloni ja pesaisin vielä hampaanikin. Mistä asti mä olin ollut näin akka? Vaikea sanoa.
Kävelin nopeasti mutsin ja faijan huoneeseen ja istahdin niiden pehmeälle sängylle. Vedin faijan lipaston alimman hyllyn auki. Sieltä ongin rasian, jossa se säilytti baarirahojaan. Omavaltaisesti mä aina silloin tällöin lainasin sen säästöjä omiin tarpeisiini. Nappasin pari seteliä taskuuni ja huolimattomasti asettelin rasian takaisin. Potkaisin hyllyn kiinni ja tarkistin kellon. Pérkele, mulla oli kiire.
Eteisessä varmistin, että kaikki oleellinen oli mukana; kännykkä, lompakko, aski ja avaimet. Potkin kengät jalkoihini ja nostin kypärät hyllyltä mukaani. Senda seisoi keskellä pihaa ja odotti kuuliaisesti sen aikaa, kun mä poltin tupakan ja vedin kypärän päähäni.

Mari odotteli jo pihalla ja hymyili mun kaasuttaessa paikalle. Ojensin kypärän ja panin samalla merkille sen tavallista huolitellumman ulkonäön. Suoristin hiukan takkiani ja rauhassa odottelin, kun tyttö asettautui mun taakseni. Voi kuinka mä odotinkaan sitä päivää, kun osat vaihtuisivat ja mä pääsisin tekemisiin tytön paremman puolen kanssa. Pelkkä ajatuskin sai mut haluamaan sitä enemmän.
”Ootko valmis?”
”Joo.”
Mari kiersi kätensä tiukasti mun ympärilleni ja sulloi takkiani sormiensa väliin niin paljon kuin suinkin sai mahtumaan. Virnistin ja lähdin kaasuttamaan Tuman kämpille. Laiskempi vehe olisi keveästi jäänyt nielemään pölyjä, mutta mun ja Iken viritykset olivat tosissaan täyttäneet tehtävänsä. Matka kesti hyvin vähän aikaa ja naurahtelin hiljaa kankein jaloin kyydistä laskeutuvalle Marille, joka tuskin koskaan tottuisi mun kyytiin.
”Tuu ny”, mä hoputin jäseniään oikovaa tyttöä ja lähdin kädestä pitäen johdattamaan sitä syrjäisen kerrostalon toiseen kerrokseen. Ohuen oven läpi kuului käytävälle selvästi Roopen naurua. Mä vilkaisin jännittynyttä Maria, jolla ei ollut hajuakaan siitä, että paikalla olisi muitakin ennestään tuttuja henkilöitä. Rimputin ovikelloa pari kertaa ja painoin rohkaisevan suukon tytön sotkuisen nutturan sekaan.
”Jasse pérkele!” Tuma huudahti ja vilkaisi Maria arvioivasti avatessaan oven hiukan leveämmälle.
”Tuu”, nykäisin tyttöä hihasta ja vedin perässäni ahtaaseen eteiseen, joka oli täyttynyt kengillä.
”Mä en oottanu että täällä olis näin paljon porkkaa”, Mari kuiskasi hiukan närkästyneenä.
”Nyt tiiät”, mä irvistin ja vastausta odottamatta pinkaisin mukaan olohuoneessa käynnistyneeseen matsiin.
”Rauhottukaa nyt hélvetissä!” Tuman kumea ääni komensi keittiöstä.
Irvistäen Ike päästi meitä vuotta nuoremman Jonnen irti niskaotteestaan ja paiskasi sohvalle hihittävien tyttöjen sekaan.
”Voi hyvää joulua”, Roope naurahti tunkiessaan levyä pleikkarin sisuksiin.
”Mitä me pelataa?” mä yritin urkkia jätkän selän takaa.
”No Singstaria tietysti saakelin pökö”, jätkä örähti ja tökkäsi mut lattialle.
Potkaisin sitä kevyesti selkään ja nousin jaloilleni. Mari seisoi vaivaantuneen näköisenä nurkassa kädet tiiviisti puuskassa.
”Tuulee tännee.”
Tyttö käveli mun perässä keittiöön, jossa Tuma istui puhelimeen puhuen.
”Tässä on Tuma”, mä esittelin.
Puhelunsa lomasta se kätteli Maria. Mä kaivoin jääkaapista kokista ja kaadoin sitä tytölle.
”Ällös hätäile, siinä ei oo mitään väkevämpiä seassa”, virnistin tuon katsoessa mua joksenkin epäilevästi.
Mari hörppäsi kokista ja suoristi paitansa helmaa.
”Missä täällä on vessa?” se kysyi kun mä hetken aikaa olin leikkinyt tulitikuilla Tuman puistellessa päätään.
”Tossa selkäs takana”, mä nyökkäsin ovea kohti.
Mari nousi ja katosi pikkuruisen pönttölän uumeniin.
”Sehä on nätti kö pérkele”, Tuma sanoi lopettaessaan puhelun.
”No luulekko sä että mä minkää harakanpelättimen kans kehtaisin liikkua?” virnistin ja maistoin vielä kokista varmistuakseni sen sisällöstä.
”Nii nii, sullahan on aina ollu se kuuluisa naamaraja”, Tuma virnisti ja pörrötti mun tukkaa valtavalla kourallaan.
”Ja perse ja tissi ja kropparaja myös.”
Tuma puisteli päätään ja nojasi tuolinsa selkänojaan.
”Joko oot saanu pesää?”
Mä olin hetken hiljaa ja samalla miehen kulmakarvat nousivat hämmästyksestä hiusrajaan asti.
”Et vai? Miten on mahdollista?” se älähti.
Mä kohautin olkiani ja hiukan kiusaantuneena raapaisin niskaani.
”Kyllä sitä tässä lähiaikoina on tarjolla.”
Kyllähän mä melkein uskoinkin omiin sanoihini. Jos ei muuten, niin mä vaikka raiskaisin sen. Tai nukuttaisin ja käyttäisin hyväkseni. Tai... Tai sitten vain odottaisin niin kauan että se itsekin oli valmis.

Lähettäjä: minde 
Päivämäärä:   24.9.09 14:14:06

huh huh :o
äsken sain luettua alusta loppuu ja aivan älyttömän hyvä :) piti vaa tulla pitkästä aikaa käymää näillä sivuilla ja koukkuunha mä taas jäin :D
eeli jatkoa kiitos! :) :D

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   24.9.09 15:46:44

Tää on niin hyvä (: Jos vaan saatte sitä jatkoa kirjoteltua vähän rivakampaan tahtiin :>

Lähettäjä: kààk 
Päivämäärä:   24.9.09 18:47:33

aivan paras tarina ikinä :)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   24.9.09 20:31:27

Jatkoa tulee heti, kun sitä kerkeän kirjottamaan :) ja ihan tosi hei, meillä on muutakin elämää (aika paljonkin) kuin tää tarina... osa sen ymmärtääkin :)

Päivämäärä:   24.9.09 21:08:37

Oli hyvä pätkä. Joo hei kaikki lukijat ei vissiin ymmärrä et kirjottajilla on muutaki elämää tosiaanki ku vaan kirjottaa koko ajan, ja tähän kuitenkin tulee jatkoa aika usein ja kirjoitukset on pitkiä ja hyviä :)

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   24.9.09 21:22:03

Tuo mun kommentti ei sitte ollu tarkotettu sillain pahalla (: Koska mua ei sinänsä haittaa vaikka tuleekin hitaampaan tahtiin, koska seuraan useampia tarinoita täällä. Mutta oishan se kiva kun tulis sillain mukavassa temmossa.

ps. ja ymmärrän _erittäin_ hyvin että kirjoittajilla on muutakin elämää

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   25.9.09 08:33:24

Lähettäjä: 1234
Päivämäärä: 23.9.09 18:48:12

aika läpinäkyvää :D:D:Dd ei millää pahalla :DDD

^voihan lollero :--D ihan tosi hei, vaikka kuulostaakin varmaan typerältä kun mä joka kerta kun oon luvannu kirjottaa tuun selittämään jostain posahtaneesta tietokoneesta niin se on niin totta ku voi olla :D jos haluat mun äitin puhelinnumeron voit soittaa sille ja kysyä =))
(thank god mulla on tammikuussa synttärit ja luultavasti saan oman läppärin synttärilahjaks <3)

:d
jatkoa siis tulee roksulta kunhan se sitä saa elämänsä kynsiltä väsätyksi 8)
(life is enemy.)

Päivämäärä:   25.9.09 18:23:23

Teksti oli oiken mukavaa ja helppolukuista. Pätkät ovat vaan niin lyhyitä, ettei oikeastaan ehdi tapahtua yhtään mitään, ennenkuin jo loppuu. Ymmärrän kuitenkin täysin, että teillä on varmasti paljon parempaakin tekemistä, kuin kirjoitella 24/7. Elikkäs taas jatkoa odottelen =)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.