Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Dare You to Love Me Again? #3

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   14.8.09 23:36:10

jatkuu tänne :>

Re: Dare You to Love Me Again? #3

LähettäjäKunoy 
Päivämäärä:   14.8.09 23:53:52

jatkoa ;_;

apua mä oon oikeesti ihan KOUKUSSA tähän ja sit pillitän varmaa vuoden jos täs käy huonosti :<

LähettäjäCrudo. 
Päivämäärä:   15.8.09 00:05:02

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=741294&t=741294
edellinen :)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   15.8.09 00:30:47

kiitos Crudo! :)

Lähettäjä: Viuhti 
Päivämäärä:   15.8.09 02:00:23

Luin koko tarinan äsken ja jäin koukkuun <33

Lähettäjä: ananas 
Päivämäärä:   15.8.09 12:42:19

Hyvä pätkä oli taas, jatkoa pian

Lähettäjä: Femma 
Päivämäärä:   15.8.09 12:50:31

rakastan<3 eile luin koko pätkän yhteen putkeen ja koukkuun jäin.. kiitoos <333

Lähettäjä: pukkiponi 
Päivämäärä:   15.8.09 13:01:01

Ra-kas-tan<3 Ihan paras tarina, jatkakaa pian tai muuten... >:DD

Lähettäjä: wanty 
Päivämäärä:   15.8.09 15:03:41

Ääää, rakastan tätä<3 JATKOO! :)

Lähettäjä: RalliRölli 
Päivämäärä:   15.8.09 17:45:09

jatkoo nopee!

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   15.8.09 18:59:07

Jatkoa!

Lähettäjä: rosa 
Päivämäärä:   15.8.09 19:35:09

ääääääää, tää on aivan ihana!! <33 JATKOA pian! :)

Lähettäjähymyä 
Päivämäärä:   15.8.09 21:04:40

oijoi tää on kiva :) toivottavasti jatkatte pian !

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   16.8.09 00:15:07

noniin rakkaani, odotan jatkoa innolla! <3

Lähettäjä: df 
Päivämäärä:   16.8.09 00:16:18

oo, jatkoo vaa 8 ))

Päivämäärä:   16.8.09 16:44:30

uppia ja jatkoa

Lähettäjä: wweereppt 
Päivämäärä:   16.8.09 19:05:49

koska tulee jatkoa = )

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   16.8.09 21:08:14

oijoiii, ihana pätkä taas :) vähä huolestuttaa vaan toi marin ehkä aivokasvain, et kannattaako sen juoda :( tulee kuitenki kohta sairaalareissu uudestaan, ettehän tapa sitä pliide ! :(

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   16.8.09 22:11:40

jatkoa tulee sitten, kun kouluhommilta ehdin koneelle kirjoittelemaan :) kiitos ylläpitämisestä! :)

Lähettäjä: minnea 
Päivämäärä:   16.8.09 22:38:17

mä oon aivan rakastunu tähän, jatkoa tulemaan! (:

LähettäjäKunoy 
Päivämäärä:   17.8.09 00:18:04

komppaan keppälerttua :< !

ja myö pietään yllä,kuhan sä kirjottelet meille ;)

Lähettäjä: random 
Päivämäärä:   17.8.09 20:51:56

luin tänää koko tarinan, oon ihan koukussa. kirjottakaa äkkii ku kuolen jos ei tuu jatkoo :---D

Lähettäjä: neb 
Päivämäärä:   17.8.09 21:15:39

jatkoa odottelen =)

Päivämäärä:   17.8.09 21:51:01

*viiltelee ranteitaa mäkkärin muovisella pillillä*

Päivämäärä:   18.8.09 15:33:01

jatkoo

Lähettäjä: random 
Päivämäärä:   18.8.09 15:46:18

millon tähän on tulossa jatkoa? :)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   18.8.09 17:14:51

Mari

"Mari", vastasin puheluun. Mun ei tarvinut edes katsoa soittajan nimeä, sillä kukaan muu kuin Jasse ei nykyisin enää soitellut mulle.
"No Jasse täällä moro, kiinnostaisko sua tulla heiluun tänne kaupungille, kun ois vähän meininkiä suunnitteilla?" poika pulputti suoraa kyytiä.
"Mä... En oikeen tiiä", emmin. Mulla oli vankka aavistus siitä, että hommaan sisältyi vahvasti alkoholi ja Jasse jos kuka joi humalanhakuisesti muista sen kummempia välittämättä. Mulla oli paha tunne, että jos mä menisin sinne, näkisin jotain, mitä en välttämättä haluaisi nähdä.
"Mari? Tuu nyt. Oo kiltti", Jasse henkäisi puhelimeen vastustamattomalla äänellä.
"Okei. Mä tuun nyt heti. Mihin mun täytyy oikeen tulla?" kysyin alistuneena. Jasse neuvoi mut suihkulähteen luona oleville penkeille. Se, Ike ja Roope oottais mua siinä. Suljin puhelimen heipat sanoen ja vetäisin toisella kädelläni vaatekaapin sisällön alas hyllyltä.
"Mitä hittoa mä pistän päälle?" äksyilin itsekseni. Mä tiesin, että tänä iltana tapahtuisi jotakin. Mulla oli niin vankka aavistus siitä, että meinasin melkein soittaa Jasselle ja perua koko sovitun tapaamisen. Mutta vain melkein. Puolet musta halusi niin kovasti nähdä Jassen ja toinen puoli taas huusi lujaa vastaan tietäen, että tapahtumista ei seuraisi mitään hyvää. Isä kolisteli alakerrassa epämääräisen kuuloisesti, mistä päättelin olevan turvallista hiippailla huomaamattomasti käytävän kautta eteiseen ja poistua ulko-ovesta vähin äänin. Isä ei viinahöyryiltään mun poistumista huomaisi. Takaisintulon ehkä, mutta se oli sitten sen ajan murhe. Vedin ylleni punaisen tuubitopin ja pillifarkut, jotka olin jokin aika sitten ostanut. Vedin topin päälle lämmittävän hupparin, jotta mulle ei tulisi kylmä. Hiukset kietaisin löysälle nutturalle ja annoin aamuisen meikin olla paikoillaan pienten korjausten kera. Mä hipsin eteiseen niin hiljaa kuin pystyin, nappasin eteisestä mukaani mustat ballerinat ja suljin oven varovasti. Isä lauloi kovaan ääneen Olavi Virran Hopeista kuuta keittiössä, joten oikeastaan ei olisi haitannut, vaikka olisin paiskannut koko surkean ovenrötiskön takaisin kiinni.

Kaupungilla oli väkeä kuin Savon Oopperajuhlissa. Kylmänväreet kulkivat välillä mun selkäpiitäni pitkin ja hetken mä jo meinasin kääntyä takaisin takkia hakemaan, mutta ajattelin sitten kestää kaiken. Itsepähän olin syypää siihen, että löntystelin täällä nyt Jassen luokse vähissä vaatteissa. Muilla ihmisillä näkyi suurella osalla olevan jo takit päällä, jotku hullut sen sijaan kekkaloitsivat topeilla ja t-paidoilla siellä täällä törkeyksiä huudellen. Mä saavuin suihkulähteen luokse ja tähyilin katseellani penkeillä istuvia ihmisiä löytääkseni kolme tuttua kasvoa väkijoukon seasta. Pian mä paikansin pojat lähteen toiselta puolelta tupakkaa polttelemassa.
"Hei", mä sanoin pienesti, kun seuloin tieni heidän luokseen.
"Ai hei! Sähän olit nopea", Jasse röhähti, kun veti tupakansavua väärään kurkkuun. Roope ja Ike hörähtivät nauramaan ja Ike löi Jassea selkään ilmeisesti jonkun sisäpiirin vitsin takia. Mä en ymmärtänyt Roopea ja Ikeä. En sitten ollenkaan. Molemmat oli mun hyvä tyyppi-listan loppupäässä ja vaikka Jasse keikkui keskisijoilla, mä olin silti auttamattomasti koukussa tuohon poikaan. Rakastuminen on ehkä maailman oudoin tunne. Sitä ei pysty kontrolloimaan. Se vain tapahtuu, se leimaa, eikä siitä pääse irti. Ei pysty vain päättämään, että nyt mä en enää ikinä ajattele tuota tyyppiä, yksinkertaisesti se ei ole mahdollista, vaikka mä olisin niin toivonutkin. Unohtaminen tuntui vielä mahdottomammalta.
"Mä otin sullekin siideriä", Jasse hymyili ja ojensi mulle lonkerotölkin. Mä en yleensä juonut ja nytkin omatunto pisti mua sydämeen tarttuessani vaaleaan tölkkiin. Jotenkin mä en vain voinut kieltäytyä tarjouksesta, jonka Jasse oli ilmeisesti tarkoittanut ystävällisenä eleenä. Jasse, Ike ja Roope olivat kaikki jo mukavan humalluksissa ja mulla oli epämukava olo niiden seurassa. En oikeen tiennyt miten päin mun olisi kuulunut olla.
"Hei! Roosalla on bileet sen kämpillä. Vissiin tuparit tai jotain!" Roope hihkaisi luettuaan kännykkäänsä saapuneen viestin.
"Käskeekö se meitä sinne vai?" Ike nauroi.
"Vaikkei käskekään niin mennään silti", Jasse sanoi virnistäen ja tarttui mua käsipuolesta. Mä yritin nykäistä käteni irti, mutta poika vain tiukensi otettaan. Huokaisten mä alistuin taas Jassen tahtoon ja annoin käteni roikkua velttona pojan käden ympärillä.
"Mari hei, vähän tunnetta peliin", Jasse kuiskasi mulle vaivihkaa vilkaisten Ikeä ja Roopea sivusilmällään. Mä tyrmistyin lausahduksesta ja sain nykäistyä käteni kunnon vedolla pois.
"Anteek mitä? Roopen ja Iken takiako sä haluat, että esitän rakastavani sua? Ei mooses", tuhahdin niin hiljaa, ettei kumpikaan edellä rymyävistä pojista kuullut.
"No en tietenkään", Jasse huokaisi ja katsoi mua tiukasti silmiin.
"Mitä tuo sitten oli olevinaan?" tiuskaisin ja yritin tuijottaa mahdollisimman vakuuttavasti takaisin.
"Mieti sitä Mari. Mieti", Jasse kuiskasi ja sipaisi huulillaan höyhenenkevyesti mun huulia.

Lähettäjähymyä 
Päivämäärä:   18.8.09 17:34:17

braa braa tää on hyvä ! ;)

Päivämäärä:   18.8.09 17:36:44

ihana jatko! lisää vaan!

LähettäjäKunoy 
Päivämäärä:   18.8.09 17:52:01

hyvähyvä *taputtaa*

Lähettäjä: lixndcbkicmf,ujbmk 
Päivämäärä:   18.8.09 18:04:56

oon ihan koukussa tähän. käyn oikeesti vähän välii tarkistaa onko jatkoo tullu :---D

Päivämäärä:   18.8.09 18:11:08

Ihana, jatkoo <3

Lähettäjätohvelisankari- 
Päivämäärä:   18.8.09 19:06:12

Ei mooses, tuo pisti naurattaan. :D

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   18.8.09 19:31:51

Oi ihana...

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   18.8.09 19:54:05

jatka nopeesti :)

Päivämäärä:   18.8.09 21:42:34

ihana, ehkä hieman lyhyt, mutta muuten mahtava pätkä! (: jatkoa kerjäillään :d

Lähettäjä: ^^Unelma 
Päivämäärä:   18.8.09 21:57:12

Löysin vasta nyt, ja luin alusta asti tähän :) Täytyy sanoa, että tykkäsin tosi paljon, ja jatkossakin aion seurata tätä tarinaa niin kauan kuin vaan kirjotatte :)

Päivämäärä:   18.8.09 22:23:49

hei jatkelkaa taas, tää on loistava niinku aina

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   19.8.09 07:17:16

ihana ihana ihana :> toi loppulause oli just täydellinen! jatkoa oottelen innolla jälleen :D

Päivämäärä:   19.8.09 15:42:08

jatkoaaaa =)

Päivämäärä:   19.8.09 19:04:46

hihii, nopee jatkoo, ihana tarina oon ihan koukus

Päivämäärä:   19.8.09 22:19:52

jei jei :) jatkoa taas kun ehit

Lähettäjä: NOUP 
Päivämäärä:   20.8.09 03:03:07

Tää on niin loistava ! :D

Lähettäjä: lotta 
Päivämäärä:   21.8.09 10:34:35

jatkoaaaa! =)

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   21.8.09 18:16:48

jatkoo

Päivämäärä:   21.8.09 20:49:18

millon jatkoo? :)

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   22.8.09 11:23:50

jatkoaaa <33

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   22.8.09 11:49:30

tänään voisin katella jatkoa, jos ehdin ennen iltaa =)
ihana ku on näin paljon lukijoita :)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   22.8.09 13:17:13

oho, onpas meillä lukijoita :o :) kiitos kaikille!

Päivämäärä:   22.8.09 18:08:00

jatkooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

-

Lähettäjä- 
Päivämäärä:   22.8.09 18:39:53

jatkoa ♥

Lähettäjä: sonjaaaa 
Päivämäärä:   22.8.09 19:19:14

jatkoa <3 !!

Lähettäjä: Tigerlily 
Päivämäärä:   22.8.09 21:03:00

luin kaikki osat, eikä mitään muuta voi sanoa kun aivan sairaan ihana tarina :DDDDD

Lähettäjä: 8) 
Päivämäärä:   22.8.09 21:25:54

millonkas jatkuu? :---D

Päivämäärä:   22.8.09 22:11:05

jatkoo nopee!!

Päivämäärä:   22.8.09 22:42:19

jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   22.8.09 23:07:18

Odotann...

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   23.8.09 12:07:18

eilen en sitte kerennykää jatkoa väkerrellä, tuli niin nopeasti suunnitelmanmuutoksia :D tänään kuitenki tässä jatkan kunhan vähän eka heräilen ja palaudun pitkästä yöstä (ja saan jotain tekstintynkää keksityksi) =)

Päivämäärä:   23.8.09 12:33:44

hyvä, mä odottelen tääl innolla jatkoa! ((:

Lähettäjä: Neiti Nöttönen 
Päivämäärä:   23.8.09 12:53:55

Ooh otin taas niskasta kiinni ja luin. Pidän enemmän kun ennen, yhyy en halua mitään synkkää x)) Kaiken perustana on aina ja ikuisesti happy ending, right?

Päivämäärä:   23.8.09 14:35:18

JAtkuuu? <3<3<33

Lähettäjä: mngvjv h, < vdVSB 
Päivämäärä:   23.8.09 15:47:47

jee tänää varmaan jatkoo <3

8)

Päivämäärä:   23.8.09 16:12:03

oujeah! tänään jatkoa :pp

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   23.8.09 18:58:38

nojuuu pääsin nyt vasta takasin koneelle ja äiti anto vain viis minuuttia armonaikaa, sitte pitää päästää pikkuveli joka justiin tuli isältään -.- ja se viis minuuttiahan ei mitenkään riitä pätkän kirjottamiseen. mutta jos veli ei kovin kauaa tässä viihtyis (ja sillä on nukkumaanmenoaikakin puoli ysiltä) niin jos jaksan sitten vielä raahautua koneelle niin kirjotan sen jatkon =D jos en jaksa..
sitten saatte jatkoa vasta huomenna. buhahahaha.

Päivämäärä:   23.8.09 19:10:42

nooouu mä teen täällä kuolemaaaaa

Päivämäärä:   23.8.09 19:17:20

sovintaanks et huomen ku tuun koulust nii tällä on viimestään sillo jatkoo? :---D

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   23.8.09 21:52:21

tässäpä tämä huuruinen pätkä :)

[ Jasse ]

Mä lähdin edellä seuraamaan Ikeä ja Roopea, enkä edes vilkaissut taakseni. Mari saisi mun puolestani seurata jos tahtoi, mutta tällä hetkellä mä en jaksanut vaivautua yrittämään liikoja. Hetkeä myöhemmin mä kuulin kuitenkin omiani nopeammat jalaniskut maata vasten ja pian hämmentyneen, mutta samalla jollakin tapaa innostuneen tytön pää ilmestyi mun toiselle puolelleni.
”Ai moi. Käytsä usein täällä?”
Mari naurahti ja tönäisi mua hellästi.
”Tosi usein. Käytsä?” Mari kysyi ja mä nyökyttelin.
”Eihä sua haittaa?” nostin tupakan huulilleni ja kaivoin sytkää taskustani.
Hetken aikaa tyttö empi vastaustaan, mutta puisteli sitten päätään ja ynähti hiljaisen ein. Mä sytytin sätkän ja vedin henkoset. Tarjosin Marillekin, mutta se kieltäytyi kohteliaasti ja ilmoitti haluavansa pitää tervat erossa keuhkoistaan. Mä vain kohautin olkapäitäni ja polttelin tupakkanai tyytyväisenä mitään sanomatta.
”Kuka Roosa on?” Mari kysäisi rikkoen hiljaisuuden.
”Se on yks Iken eksä. Emmä tiiä, kai niillä vieläki on jotai vispilänkauppaa. Tai emmätiiä. Ainaki se on vähän Iken perään ollu viimeaikoina”, mä tilitin tilanteen Marille, joka ymmärtäväisesti nyökytteli.
”Aivan. Sä voit sit kertoo mulle kaikkien ihmisten tilanteet ketä me tavataan siellä”, tyttö hymyili.
”Mitä mä saan vastineeks siitä vaivannäöstä? Sä tuut nimittäin kuulemaan moooooonta stooria”, mä kysyin kulmat kiinnostuneesti koholla.
Mari tuhahti, mietti hetken ja virnisti sitten taas ilkikurisesti.
”Voin juoda yhen siiderin. Ja ehkä antaa pienen hyvänyönsuukon”, tyttö ehdotti huultaan purren.
Mä nauroin hyväntuulisesti. Vedin terävästi henkeä hampaideni välistä ja puistelin lopulta päätäni. Ahneeksihan mä olin käymässä.
”Mä haluan jotain enemmän.”
Mari alkoi selvästi kiusaantua, mutta yritti parhaansa mukaan peittää sen.
”Mä voin... Mä voin ehkä tanssia sun kanssa kerran. Ja juoda toisen siiderin”, tyttö tarjoili.
Taas mä puistelin päätäni ja nyökkäsin sitä sanomaan loputkin.
”Jos sä ootat, että tarjoon sulle pillua niin tiiätkö mitä? Ei ole tulossa. Sä voit saman tien unohtaa ton typerän ideas...”
”Shh. Ooppa hiljaa siinä. Mistä sä päättelet että mä sitä ootan? Mä ootan tässä että sä sanot että sä voit tulla mun kanssa sedän viiskymppisiin, as my girlfriend.”
Mari hiljeni samalla sekunnilla eikä sanonut mitään. Huomaamattamme me oltiin pysähdytty ja kun tyttö ei päästänyt ääntäkään, mä turhauduin ja vihaisesti puistelin päätäni.
”Oisha se ny pitäny arvata ettet sä ajattele tätä koko asiaa nii. Anteeks tää vaivaamine, lähe saman tien himaas ja pysy sielä”, mä ärähdin, viskasin tumpin Marin jalkojen juureen ja ripein askelin lähdin saavuttamaan kadunkulmaan kadonnutta parivaljakkoa.
”Jasse! Jasse oota”, Marin käskevä ääni kajahti mun perääni, mutta mä en jarruttanut.
Yritin parhaani mukaan kätkeä huuliin porautunutta virnettä. Taakse ei ollut katsomista, muuten mä jäisin kiinni. Näin matka sujui joutuisasti ja Mari jäisi jotain velkaakin.

”Jasse.”
Mari tarttui mua kädestä kiinni ja käänsi ympäri. Yritin tarkentaa sumeita silmiäni tyttöön, mutta tehtävä tuntui lähes mahdottomalta.
”Ai moi”, nauroin hiljaa ja istahdin lähimmälle sohvalle Mari perässäni.
”Sä oot ottanu jo vähän liikaa...”
”Ilmasta viina ei ole koskaan liikaa”, mä sammaltelin sormi ilmassa huojuen.
Tuhahtaen Mari lätkäisi sen takaisin syliini ja ojentautui mun puoleeni.
”Jasse, voisitko ystävällisesti nyt nousta niin lähetään”, tyttö pyysi hiljaa mun korvaani supisten.
Murahtelin epämääräisiä sanoja ja virnistellen imaisin huuleni kiinni tytön kaulaan. Ensin Mari vastusteli, mutta väsyi lopulta tappelemiseen kun mä lukitsin sen ranteet tiiviisti käsiini. Silmät suljettuina mä tunnustelin tytön vartaloa, enkä voinut edes sellaisissa huuruissa olla huomaamatta sen kiihtynyttä hengitystä ja levotonta liikehdintää.
”Mari mä tiedän että sä haluat mua mikset sä voi myöntää... Mä haluan sua niin paljon..”
”Jasse!”
Mari työnsi mua hiukan kauemmas, mutta mä pidin pintani ja pysyttäydyin tytön yllä.
”Jasse hei..”
”Mari hei.. Mä olin muuten tosissaan sen viiskybä jutun kanssa.. Kun mä tahon että sä olet mun tyttöystävä”, mumisin tytön korvaan ja näykin hiljaa sen korvalehteä.
Välillä Mari töni mua hiukan lujemmin.
”Jasse!” Roope tarttui mua käsistä kiinni ja repi väkisin pois tytön yltä.
Salamana Mari ponkaisi jaloilleen ja hymyili hermostuneen oloisena Roopelle, joka hänkin nesteisenä virnuili takaisin.
”Kiitti..”
”Sáatanan ultrahómo!” mä huusin ja ponkaisin jaloilleni.
Tönäisin Roopea kaikella voimalla rintaan ja jätkä kaatui rymisten lasipöydän päälle. Se helisi hajalle ja sirpaleet levisivät ympäri huonetta. Samassa koko kämppä hiljeni ja järkyttyneen näköinen Roosa kipitti paikalle minihameeseensa kääriytyneenä.
”Víttu tän takia mä en teitä kutsunu! Mä arvasin että jotain sattuu ku te tuutte tänne riehumaa. Hakekaa se yks darrajätkä sieltä pöntöstä ja painukaa just minne tykkäätte kunha se on tarpeeks kaukana täältä. Ja sinä sáatanan sköökki voit lähteä mukaan, sua ei täälä kaivata!”
Illan emäntä näytti käyvän kuumana. Mä horjahtelin hitaasti sen luo, tartuin kädestä kiinni ja painoin keveän suukon sen kämmenselkää vasten.
”Mä oon tosi sori. Poistumme kyllä paikalta ystävieni kanssa. Oli mukava ilta, kiitos kovasti.”
Sitten mä kumarruin aivan tytön korvan juureen ja pudotin käteni sen lanteille hyvin kevyesti.
”Sä kyllä tiedät mistä mut löytää..”
”Tiiän kyllä”, Roosa hihitteli mun kosketukseni lomasta ja mä vetäydyin tyytyväisenä pois.
Iskin vielä nopeasti silmää ja viitoin pystyyn autetun Roopen mukaani.
”Ikee possuuu. Tule mamin luo meijän bileet oli tässä”, seiniin nojaillen mä raahustin vessaa kohti ja löysin Iken lähes sammuneena sen juurelta.
”Roope! Mari!”

”Tää oli viimenen kerta kun mä lähen teijän kanssa mihkää bileisiin”, Roope julisti yrittäessään osua avaimella reikään.
Me kaikki neljä seisoskeltiin Roopen kotiovella kylmässä syysyössä ja levottomina odotettiin sisäänpääsyä. Kun Roope ei millään saanut ovea avatuksi, ryhtyi turtunut Mari toimiin ja hetkessä ovi oli selällään.
”Mari pelastaa päivän”, Ike örähteli mun kainalosta.
Mä taputin sen päätä hellästi ja raahasin sisälle. Ovi pamahti kiinni mun takanani ja Marin avustamana me revittiin kengät sen jaloista.
”Joulupuu on.. rakennettu”, Ike huokaili silmät ummessa.
”Pysy ny vielä hetki hereillä”, Mari aneli repiessään takkia sen yltä.
”Joulu on jo... ovella. Ovela orava ja... kolme musketööriä.”
Roope nauroi nurkassa puolityhjä viinapullo kädessään ja yritti saada takkia yltään.
”Hei huurupeikot hyppikää nyt on riemu raikkahin aika!”
Mari puisteli päätään ja mä yritin parhaani mukaan pysyä pystössä.
”Mee sä vaan oksentaan, kyllä mä tästä huolehdin”, tyttö sanoi ja kiitollisena mä laskin Iken jalat.
Ryntäsin Roopen pieneen vessaan ja annoin ylen. Lotinan kera tavaraa lensi pönttöön ja mä saatoin lopettaa vasta kun tuntui siltä, että kohta lentäisivät sisäelimetkin suun kautta pihalle.
Ike oli saatu sänkyyn ja Mari istui Roopen kanssa keittiönpöydän äärellä.
”Ja sit se sano, että se rakastaa sua”, Roope mumisi.
Mä tuijotin sitä hetken aikaa kiusaantuneena ja köhäisin kurkkuani.
”Missä mä nukun?”
”Te saatte ton äiskän makkarin. Mä nukun Iiron kanssa”, Roope sanoi, nousi hyvin hitaasti ylös ja lähti raahautumaan huoneeseensa.
Me jäätiin Marin kanssa kahden. Istahdin Roopen lämmittämälle paikalle toiselle puolen pöytää ja hitaasti kohotin katseeni tyttöön.
”Buranaa?”
”Emmä tarvi. Mentäskö nukkuun?”
Mari nyökkäsi ja nousi ylös. Tyttö ojensi kättään mua kohti ja hetkeäkään epäröimättä mä tartuin siihen. Se tuntui kylmältä omaani vasten. Hyvin heiveröiseltä. Mä olisin voinut puristaa sen pirstaleiksi tuosta vain, mutta sitä mä en olisi tehnyt. Marista oli tullut mun oma posliinienkeli, jota kaikin tavoin yritin pitää ehjänä. Vaikka se sitten vaatisikin uhrauksia.

Lähettäjä: keppälerttu 
Päivämäärä:   23.8.09 23:39:05

aaww :> mut miks toi jasse taas laitto sen kädet sen roosan lanteille, vaikka mari oli siellä lähettyvillä, huoh, idiootti :D mut on tää kyllä söpöö, posliinienkeli, ihanaa :>

Päivämäärä:   23.8.09 23:49:33

parhaat kohat koko pätkästä; (Iken parhaat? :''D)

”Joulupuu on.. rakennettu”, Ike huokaili silmät ummessa.
”Joulu on jo... ovella. Ovela orava ja... kolme musketööriä.”
”Hei huurupeikot hyppikää nyt on riemu raikkahin aika!”

Ja tietenkin, viimeisenä muttei vähäisimpänä..
Marista oli tullut mun oma posliinienkeli, jota kaikin tavoin yritin pitää ehjänä. Vaikka se sitten vaatisikin uhrauksia.

Päivämäärä:   24.8.09 09:12:15

olipas ihana ja koskettava pätkä, jatkoa pian :)

Päivämäärä:   24.8.09 10:44:21

tää on kyllä aivan mahtava stoori<3 jatkoaa!! :P

Päivämäärä:   24.8.09 15:26:34

jatkooo

Lähettäjähymyä 
Päivämäärä:   24.8.09 16:40:35

aivan ihana taas ! jatkoa pian, jookos ? ;)

Päivämäärä:   24.8.09 16:59:04

millon lisää jatkoo? :D

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   24.8.09 17:05:51

Mari ja Jasse yhteen.
Jatka nopeesti :)

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   24.8.09 17:13:41

Voi pyhä pottu että mä nauroin Ikelle :''''').

Ja viimeinen lause <3.

Muuta en sano ku että rakastan sinua seipäs!

Päivämäärä:   24.8.09 19:55:02

Ihana <3 Koska jatkoa?

Päivämäärä:   24.8.09 20:49:51

Oli kyllä tosi hyvä pätkä taas vaihteeks ja mukavan pituinen myös. Testi oli sujuvampaa, kuin edellinen pätkä ja erittäin mukavaa luettavaa. Oon kyllä niin täysin koukussa tähän tarinaan, elikkäs jatkoa odottelen =)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   24.8.09 21:08:19

Oi ihana, jatkelehan. :)

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   24.8.09 22:50:38

hei jee kiva kun edelleen lukijoita riittää =) nebille suuri kiitos palautteesta (:
jatkoa tulee kunhan brooke sitä kerkeää tässä väsäillä (yritän toki patistaa koulussa höhöhööhöh)

Päivämäärä:   26.8.09 15:25:16

jatkuu

Päivämäärä:   26.8.09 16:10:01

jatkoo

Päivämäärä:   26.8.09 19:29:44

Aidanseiväs: kiitos kiitos =)

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   26.8.09 20:13:03

brokeeen sua odotellaan !

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   27.8.09 15:13:50

bröykeni on kyllä vielä elossa, mutta hieman ongelmallinen tapaus :D Yritän jossakin vaiheessa saada kirjotettua! :)

Päivämäärä:   27.8.09 16:11:02

jatkoa <3

Päivämäärä:   27.8.09 16:37:37

Up :)

Lähettäjä: rosa. 
Päivämäärä:   27.8.09 20:40:57

AAA JATKOA. luin kertaheitolla. mahtavaa.

Päivämäärä:   27.8.09 21:07:18

jatkoo^^

Lähettäjä: monni 
Päivämäärä:   28.8.09 16:26:23

jatkoaaawww<3<33

Päivämäärä:   28.8.09 18:28:14

ääääääääää äkkii jatkoo :----D

en kyl osaa antaa rakentavaa palautetta ollenkaan :D voin vaan sanoo et tää on aivan loistava. <3

Lähettäjä: lottiina 
Päivämäärä:   28.8.09 21:28:53

jatkoa! tää on ihana<333333

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   29.8.09 09:29:01

sitä jatkoa haluttais, tää on aivan mahtava stoori<3 ((:

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   29.8.09 15:14:43

aivan paras sarja :D

Lähettäjä: keppälerttu 
Päivämäärä:   30.8.09 12:22:07

eiks ny oo joku vaihe? et brokenin pitäs kirjottaaa :>

Lähettäjä: |jusku| 
Päivämäärä:   30.8.09 12:59:34

hmmm aika ennalta arvattava juoni

Lähettäjä: låål 
Päivämäärä:   30.8.09 13:02:13

jatkoooaaaaaaaa?

Päivämäärä:   30.8.09 18:49:24

jatkoo

Lähettäjä: anne 
Päivämäärä:   30.8.09 19:05:11

jatkoaaaa!! (((:

Päivämäärä:   30.8.09 19:19:35

jatkoooaaaa joo!

Päivämäärä:   30.8.09 22:18:28

milloin tää Dylma oikee jatkuu? Ei oo pitkää aikaa kirjottajasta mitään kuulunu.
Rupeen kutsuu tarinaa Dylmaks laiskuuttani (tai Dulma jossen yytä jaksa sanoo :''D)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.