Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Dare You to Love Me Again? #2

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   1.8.09 22:53:17

jatkuu täällä :)

Re: Dare You to Love Me Again? #2

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   1.8.09 22:53:53

edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=735781&t=735781

Lähettäjä: linea 
Päivämäärä:   2.8.09 01:44:40

koskas tulee jatkoa? oon ihan koukus.. :pp

Lähettäjä: omgdaa 
Päivämäärä:   2.8.09 02:21:52

tää on ihana! (---:

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   2.8.09 06:28:44

jatkoa? <3

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   2.8.09 10:46:32

RAKASTAN <3 jatkakaa ny nopeeta, mulle tulee muuten vierotusoireita :D

LähettäjäCrudo. 
Päivämäärä:   2.8.09 13:49:39

Komppaan keppälerttua!

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   2.8.09 14:22:58

[ Jasse ]

Pitkästä aikaa mä ajoin sendan pihaan ihmisten aikoihin. Mutsin ja faijan auto seisoi tallissa uutuuttaan hohtavana ja mä päästin tuhahduksen. Aina välillä mun teki mieli kolaroida se peltipurkin malliin. Jätin derbin auton viereen mutaisena ja vähemmän uudennäköisenä ja painelin kypärä kainalossani sisälle pihakivetystä pitkin.
"Jasse!" faija huokaisi hämmentyneenä, kun näki mun potkivan kengät pitkin eteistä.
"Siivoapa ne siitä", mutsi sanoi kylmästi, eikä edes vilkaissut mua kohti.
Faija osoitti sille paheksuvan mulkaisun, mutta käveli sitten hämmentyneenä mun luokseni ja kiskoi mut niiden seuraksi olohuoneeseen. Jokseenkin kiusaantunut tunnelma laskeutui huoneeseen, sillä meille ei ollut yleistä hengailla iltaisin kolmestaan.
"No, mitäs sä oot puuhaillu? Ei olla juteltu niin pitkään aikaan", faija kysyi haikeana ja tuijotti mua kiinteästi.
Mutsikin vilkaisi kulmiensa alta eikä näyttänyt enää niin häijyltä. Mä puuskahdin ja mietin. Mitähän mä olin tehnyt viime päivinä?
"No... Mä.."
"Oot ryypänny ja bilettäny oikein olkas takaa kun me ei olla täällä? Vaikka ei se kyllä sua ole ennenkään estänyt", mutsi ehdotti kärkkäästi.
"Maria!" faija karjaisi ja sai vain laiskan vilkaisun mutsilta, jota ei lainkaan näyttänyt hävettävän.
"No pérkele ole juonut! Kerran olin kännissä ja that's it! Víttu kun sullakaan ei näytä elämässäs olevan muuta tarkotusta ku mollata omaa poikaas sáatana!" mä ärjäisin vihaisena ja ponkaisin jaloilleni.
Faija kuitenkin ehti tarttua mua lujasti kädestä ja kiskaista takaisin istumaan.
"Nyt et lähe minnekään", se sanoi ja huokaisi syvään.
Mutsi vain puisteli päätään ja hymähteli ivallisesti.
"Jos voisitte edes viis minuuttia istua rauhassa, onko paljo pyydetty?"
Maria hiljeni ja mä puuskahdin syvään.
"Aika vaikeeta ku tuo ei näköjään ymmärrä mistään mitää", tuhahdin ja mutsin kasvoille levisi hämmentynyt ilme.
"Minäkö en ymmärrä? Etkö sä ymmärrä miltä tuntuu kun omasta pojasta tulee tollanen? Sä olit koko suvun tähti! Kaikki serkut ja pikkuserkut ja kissankaimat halus olla niinku sä! Sä menestyit melkeen kaikessa mitä teit ja susta tuli komea poika ja sulla oli kaikki hyvin. Miks sä muutuit? Miks? Vastaa mulle! Jasse! Vastaa äidilles kun sulta kysytään!" mutsin poskille vierähteli kyyneleitä ja mun oloni tuntui halvaantuneelta.
En mä osannut vastata. Yläasteella mä tutustuin Roopeen ja Ikeen, joiden kanssa kokeilunhaluissani mä lähdin juomaan. Ja kun mä kerran kävin, alkoi mun ympärillä pyöriä entistä enemmän ihmisiä. Mä rakastin olla huomion keskipisteenä ja se vaati tiettyjä uhrauksia. Pahan pojan maineen ja ilkivallan tekoa. Eikä silloin voinut enää pelata jalkapalloa, se oli nörttimäistä.
"Mä... Mä en tiedä.."
"Kylläpä tiedät! Puhu ees rehellisesti äidilles! Vastaa mulle! Vastaa!" mutsi alkoi takoa mun kättäni nyrkeillään, eikä edes välissä istuva faija saanut sitä lopettamaan.
Mä yritin tarttua sen huitovista käsistä kiinni, mutten onnistunut ja otin yhä enemmän osumaa. Lopulta mä ponkaisin seisaalleen, katsoin sohvalla istuvia, mulle tuntemattomia ihmisiä ja häivyn niine hyvineni ulos ovesta.

Puhelin pirisi pitkin iltaa, soittaja oli aina mutsi tai faija. Mistä asti nekään olivat välittäneet musta? En mä jaksanut edes muistaa. Tartuin ojennettuun pulloon ja korkkasin sen kulmiani rypistellen. Samalla mä haistatin paskat kaikelle ja päätäni ravistellen liityin mukaan porukkaan.
"Jasseee on kingiii!" Roope karjui laulunomaisesti ja teki käsillään surkeita aaltoja.
Mä nauraa hekotin Iken kanssa kostealla ruohikolla ja huomasin tutun henkilön istahtavan mun viereeni. Mä olin juonut ehkä jo vähän liikaa, ainakaan mä en ymmärtänyt enää mistään mitään. Olo oli mukavan keveä ja turta, eikä tarvinnut miettiä asioita yhtään tätä hetkeä pidemmälle.
"Sä oot taas juonu vähän", Fanni hykerteli kylmästä tutisten.
Mä nyökkäsin virnistellen ja vedin tytön kainalooni lämmittelemään. Samalla hörppäsin pulloni sisältöä vähemmäksi ja käännyin katsomaan tyttöön.
"Haluaisiksä lähtee lämmittelee jonneki?" mä ehdotin silmät harottaen ja yritin tosissani tarkentaa niitä Fannin kasvoille.
"Jasse hei, meijän juttu on jo ohi..."
"Millo mä oon mitää suhteesta puhunu?" kysyin virnistellen ja tiesin Fannin tahtovan vielä kerran tuntea mun läheisyyden.
Epäröiden tyttö nousi ja veti mut ylös.
"Moro paskoille", mä huusin turhankin lujaa ja lähdin Fannin käsi omassani tallustelemaan tytön perässä sen veljen kämppää kohden.
"Onks Eetu kotona?" mä kysyin ja Fanni puisteli päätään.
"Se on Hennan kans festareilla", tyttö kertoi ja näytti avaimessa roikkuvaa ihmekillutinta kerrostalon ulko-oven tunnistimeen.
Kuului napsahdus ja mä kiskaisin sen auki. Me käveltiin yhdet portaat ensimmäiseen kerrokseen ja mä jouduin roikkua kaiteessa tukea ottaen, jotta en olisi kaatunut. Fanni oli jo ehtinyt avata oven ja hymyillen se odotti mua. Vedin oven perässämme kiinni ja samalla painoin tytön lujasti seinää vasten. Huulemme tavoittivat nopeasti, kun mä potkiskelin kenkiä jaloistani ja työnsin sitten Fannia pitkin taloa. Mä kompastuin karvamaton reunaan ja kaaduin Fannin päälle lattialle. Tyttö nauroi aurinkoisesti ja veti mut kauluksesta kiinni itseensä. Mä suutelin sitä silmät ummistettuina ja nautin täysin rinnoin koko hetkestä.
"Ota pois..." Fanni huokaili avatessaan hupparini vetoketjun.
Mä revin sen yltäni ja tartuin t-paidan helmasta kiinni. Fanni nopeutti mun riisumistani ja paidan lentäessä lattialle se veti mut taas lähelleen. Mä painoin huuleni sen huulia vasten ja tunsin viileiden käsien vaeltavan pitkin mun selkääni. Ujutin käteni tytön selän alle ja käännyin itse alimmaiseksi lattialle. Fanni naurahti ja alkoi repiä paitoja yltään. Mä odotin levottomasti ja pian tytön yllä olivatkin enää rinnat peittävät liivit, jotka mä kärsimättömästi olisin halunnut riisua.
"Ei vielä", tyttö huokaisin ja painautui taas suutelemaan.
Mä käänsin sen rajusti selälleen ja asetuin itse hajareisin päälle. Hitaasti suukotin sen huulia, sitten kaulaa, solisluita ja laskeuduin vatsaan. Samalla mä kutittelin sitä kyljistä ja tiesin saavani sen syttymään. Fanni kiemurteli allani ja huvittuneena mä nousin takaisin sen huulille. Tällä kertaa Fanni laskeutui mun kaulalleni ja jäi jumiin yhteen kohtaan, josta mä tiesin huomenna löytäväni yöstä kielivän merkin.
"Voitasko jo..."
"Ei Jasse.. Ei vielä.."
Mä aloin turhautua, mutta en silti voinut olla nauttimatta tytön keveistä kosketuksista.
"Mulla... On ollu sua... Ikävä", Fanni huokaili suudelmien välistä ja tukisteli mua hellästi.
Mä hymähdin ja suutelin tyttöä hiukan rajummin. Fanni vastasi samalla mitalla, enkä mä jaksanut odottaa enää. Revin farkkujen vetoketjun auki ja hypähdin seisaalleen, jotta saisin ne kiskottua pois. Samalla huomasin pienen epäröinnin pilkahduksen Fannin silmissä.
"Mitä?" mä kysyin hämmentyneenä ja jätin farkut nilkkoihin roikkumaan.
"Mulla... Mä oon Henrin kans", tyttö pamautti.
Hymy kuoli kasvoilleni, kun mä lujasti tartuin kiinni farkuistani ja kiskoin ne takaisin jalkoihin. Fanni makasi yläosattomissa lattialla ja näytti katuvalta. Se nousi ja tarttui kiinni mun kädestäni.
"Jasse."
"Irti sáatana!" mä karjaisin ja nopeasti vedin t-paidan ylleni.
Nappasin hupparin mukaani ja potkin kengät jalkaani Fannin nyyhkiessä perässä.
"Jasse odota!"
"Soita vaikka Henrille", murahdin hampaideni välistä ja paiskasin oven kiinni perässäni.
Pää alkoi selkeytyä ja pinnan alle uponneet ajatukset pyrkivät hitaasti pintaan. Mä pysähdyin keskelle käytävää, virnistin leveästi ja hypähdin lähimmälle ovelle. Aloin rimputtaa ovikelloa kuin hullu ja pian unisennäköinen vanha mies tuli avaamaan sen.
"Mitä helv.."
"Onko sulla viinaa?"
"Ei ole sulle", mies ärähti ja oli kiskaista oven kiinni.
Mä onnistuin tunkemaan käteni väliin ja pujahdin nopeasti sisälle. Hetken mies töllisteli mua hämmentyneenä, mutta samalla hänen kurpahtaneille kasvoille syttyi tuima pilke.
"Ulos!"
"Anna viinaa!" mä huusin takaisin miehen levittäessä kätensä eteeni, jotta mä en pääsisi pidemmälle.
"Ulos mun kodistani!" se toisti tällä kertaa vihaisemmin.
"Anna viinaa sáatana!" mä karjaisin, mutta luovutin miehen tarttuessa puhelimeen.
"Soitan poliisit", se ilmoitti näppäillessään numeroita.
"Älä! Mä meen, mä meen", tuhahdin ja painuin ulos ovesta.
Lannistuneena mä hölkötin portaat alakertaan ja sen kummempia miettimättä iskin välioven lasin paskaksi nyrkilläni. Muutama siru tarttui kiinni rystysiin ja verinoro alkoi valua pitkin kättäni. Mä en välittänyt vaan nypin vihaisena sirut irti ja kävelin pihalle koko hélvetin talosta.

Ulkona oli jo kylmä. Mä tutisin hengityksen höyrytessä. Kotiin mä en aikonut mennä, siellä oli aivan liikaa draamaa mun kestettäväkseni tällä hetkellä. Pujahdin risteyksestä vasemmalle ja potkaisin tielleni osunutta kiveä. Nostin kännykän taskustani ja etsin Iken numeron. Puhelin tuuttasi ja pian vastaajan ääni kajahti kuulolle.
"Moi tässon Ike, jos sä soitat kello kahentoista jälkeen, mä oon luultavasti pukilla enkä siks vastaa. Jos ennen sitä, mä oon joko liian kännissä tai sitte en vaan tykkää susta", taustalla mä kuulin mun ja Roopen räkätystä ja hymy kohosi kasvoilleni, kun mä muistin äänitystilanteen.
Me oltiin vedetty Roopen isän viinoja ja Ike oli välttämättä halunnut nauhoittaa vastaajansa. Äänimerkki pimahti ja mä rykäisin kurkkuani.
"Kunha vaan nussimisiltas ehit nii viittisikkö soittaa", mä sanoin ja painoin punaisen luurin kuvaa.
Ei Ike soittaisi. Se ei osannut itse avata vastaajaviestejä, joten mun täytyi aina sama asia sille opastaa. Se ei ikinä oppinut. Etsin Roopen numeron ja odottelin aikani, kunnes puhelin alkoi tuutata varattua. Sekin oli siis hommissa. Mä huokaisin enkä keksinyt enää muutakaan paikkaa. Niinpä mä sydän hitaasti tykyttäen tuijotin Marin numeroa ja painoin epäröiden luurin kuvaa. Puhelin tuuttasi ja monta kertaa mä olin jo luovuttaa, kunnes linjalta kuului rätinää ja tytön väsynyt ääni.
"Mari?"
"Jasse!" tyttö huokaisi hämmentyneen kuuloisena.
"Mulla ei oikein oo mitään paikkaa mihin mennä.. Ja mä.. Aattelin kysyä jos voisin punkata teillä. Vaikka varastossa nii sun faijas ei huomaa", mä ehdotin nopeasti ja jäin silmät kiinni puristettuina odottamaan vastausta.
Mari selvästi epäröi ja punnitsi vaihtoehtoja.
"No... Enhän mä voi sua uloskaan jättää. Tuu tänne, mä laitan sulle patjan valmiiksi. Siis varastoon siis", tyttö sanoi nopeasti.
Mä nyökkäsin ja kiitollisena lopetin puhelun. Tytölle ei ollut kovin pitkä matka, joten mä käännyin ympäri ja lähdin hölkkäämään osoitetta kohti. Samalla mä yritin muistella minne mä olin derbin parkkeerannut.

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   2.8.09 14:44:08

Oii jatkoa äkkiä, tämä on ihana!

Lähettäjä: forevör 
Päivämäärä:   2.8.09 14:44:55

Lähettäjä: keppälerttu
Päivämäärä: 2.8.09 10:46:32

RAKASTAN <3 jatkakaa ny nopeeta, mulle tulee muuten vierotusoireita :D

**

Jotenkin samaistun =D Ihana jatkopätkä :>

Lähettäjä: ananas 
Päivämäärä:   2.8.09 14:57:47

ihana kun tuli taas jatkoa<3
Jatkakaa pian, keppälertun kans samat fiilikset :)

Päivämäärä:   2.8.09 15:15:09

jipii jipii jipii tuli jatkoo! :)

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   2.8.09 16:56:11

hahaa, ihanaa, sieluntovereita :D

mut voi ei, ny jassel on fritsu kaulas, sit ku mari saa nähä sen, nii mitä se sit sanoo :( voi jassejasse... :/ ootan taas jatkoo jännityksellä :)

Lähettäjä: muu 
Päivämäärä:   2.8.09 17:37:25

Jatkoo tänään vie :) jos onnistuu :D

Lähettäjä: linea 
Päivämäärä:   2.8.09 17:46:09

tää on sairaan hyvä!! :pp jatkoo vaan tai joudutaan sinne vierotukseen 8')

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   3.8.09 12:35:10

keppälerttu, sinä senkin salakavala tarkkasilmäinen puhveli 8))
no, tosin se fritsun tarkoitus olikin juuri jättää vähän vihjeitä marille :::)) saas nähdä millon tuo broksu ehtii kirjoitella (toivottavasti ennenku kaikki meijän lukijat joutuu vierotukseen...)

=)
ja hei kaverit, rakentavaakin otetaan kyllä vastaan 8')

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   3.8.09 13:58:46

Tai sitten Broksutin on niin ilkeä, että tahallaan häätää lukijat vierotukseen... ;> No ei, yritän kirjotella niin pian kuin ehin! Tästä päivästä en vielä osaa sanoa varmaa, koska lähen kattoon Potteria isompaan kaupunkiin ja menee vähän myöhään... :)

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   3.8.09 19:35:03

ai sori, eiks sitä ois saanu sanoo ääneen ^^' heh, hups.:) ookei, katotaan mitä rakentavaa voisin antaa.... no esim. jatkoo vois tulla useemmin, ja sit jatkooki vois tulla useemmin :) en mä osaa antaa mitään rakentavaa tästä tarinasta, se on ihan täydellinen! mut aidanseiväs sä oisit kyl voinu jättää ton fannin pois kuvioista jo, se pilaa vaan kaiken, mä tunnen sen mun puhvelinsarvissa 8D

ja broken vois lakata olemasta niin ilkee :< WE WANT MORE ! muuten me tullaan kohta rynkyttämään sun ovee >:D hähää :D

ja mitämitä, tää oli tippunu toiselle sivulle :o

nyt mä oon sanonu kaikkeni tältä erää :D

Päivämäärä:   3.8.09 22:19:13

haha keppälerttu on ihan mun sielunkumppani, taas samat tunteet sen kans :D

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   3.8.09 22:28:13

:D

Päivämäärä:   3.8.09 22:30:39

Juu määki aina niin samaistun noihin keppälertun kommentteihin, etten enää ite osaa kirjottaa mitään =D

JATKOA=)<3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   3.8.09 23:23:32

Tää on yks parhaimist tarinoist.
jatkakaa nopeesti :)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   4.8.09 00:07:08

Mari

Mä suljin huokaisten luurin ja laahustin väsyneenä varastoon. Jassea mä en aikonut sisälle ottaa ja aamulla mä kävisin häätämässä sen nopeasti ulos, jottei isä kerkeäisi huomata mitään. Kaivoin isosta säilytysarkusta rullalle käärityn patjan ja levitin sen lähelle patteria, jotta Jasselle ei tulisi kylmä.
"Mari!" ulkoa kuului terävä sihahdus, joka sai mun niskakarvat nousemaan hetkeksi pystyyn. Iho oli muutenkin jo niin kananlihalla, etten totisesti kaivannut lisää epämukavia tunteita itselleni. Mua huimasi taas ja päätä särki, mutta yritin sysätä kivun taka-alalle. Sipsuttelin hiljaisin askelin pihalle ja vilkaisin portille päin, missä näin Jassen tumman hahmon seisovan epävarman näköisenä.
"Tuu tänne", käskin vaimealla äänellä ja osoitin varaston ovea. Poika lähti reippain ja jännityksestä vapautunein askelin kävelemään mua kohti ja luikahti ohitseni varastoon. Suljin oven perästäni ja napsautin valot päälle.
"Sä oot ollut taas juomassa", totesin. Jasse ilmeisesti tajusi, että se oli pikemminkin toteamus kuin kysymys ja jätti vastaamatta lausahdukseeni.
"Kiitos nyt, kun sä taas annat mun olla täällä yötä", Jasse sammalsi hieman sekavasti. Se nosti katseensa muhun ja samalla hetkellä mun silmieni katse osui sen kaulaan. Tunsin omituisen tunteen jysähtävän sisuksissani. Mustasukkaisuutta? Raivon kyyneleet yrittivät kummuta silmiini, mutta mä pyyhkäisin ne vihaisesti pois.
"On tainnut imuri hyökätä kimppuusi?" tiuskaisin pistävästi ja nakkasin läheisestä kaapista risaisen huovan tyrmistyneelle ja hätääntyneelle pojalle, joka yritti vetää takkinsa kaulusta fritsun päälle.
"Älä yritä. Kyllä mä tiedän, mikä se on. En mä niin kiltti tyttö ole", ärähdin. Nyt mä en voinut mitään kyyneleille, jotka pulppusivat silmistäni valtoimenaan. Vihasin itseäni sen takia, että mulla ei edes olisi ollut mitään oikeutta itkeä. Me ei seurusteltu, Jasse ei tuntenut muhun minkäänlaista vetoa. Se vain pelleili mun kustannuksella. Jasse sai pussailla ja imeskellä ketä se halusi.
"Mari! Anna mun selittää!" Jasse huudahti, kun mä aukaisin varaston oven sumein silmin.
"Sulla ei oo mitään selitettävää mulle. Sä saat panna ihan ketä haluat, eikä se kuulu mulle tippaakaan. Pidä huoli siitä, että sä oot vetäny pérsees täältä víttuun aamuseitsemään mennessä", huusin ja paiskasin varaston oven kiinni valot sammuttaen.

Lysähdin voimattomana sänkyni päälle ja annoin itkun kastella valkoisen tyynyni. Mä en ymmärtänyt yhtäkkistä tunteenpurkaustani. Eihän mun olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tuntea mitään tunteita nähdessäni Jassen syödyn kaulan. Mä en todellakaan ollut olettanut, että olisin tuntenut niinkin voimakkaan mustasukkaisuudenpistoksen, joka vielä tälläkin hetkellä piti mua otteessaan. Mä en halunnut nähdä Jassea. Se sattui liikaa. Mä olin jotenkin typerästi mennyt sotkeentumaan tuohon poikaan, joka halusi käyttää mua hyväkseen. Se ei multa pillua enempää halunnut ja sitä mä en sille suostuisi antamaan. Ikinä ennen kukaan poika ei ollut onnistunut järkyttämään mua tällä tavalla. Kukaan ei ollut saanut aikaiseksi minussa tällaista tunnekuohua. Ei kukaan muu kuin Jasse. Enkä mä ymmärtänyt, miksi juuri tuo poika oli saanut sydämeni sekaisin. Lopulta mä nukahdin kyynelten sulkiessa silmäni ja väsymyksen turruttaessa mut uneen.

Aamulla herättyäni mä tajusin kellon olevan lähellä yhdeksää. Nousin ylös ja juoksin portaat nopeasti alakertaan. Jos Jasse oli uskonut mun sanaani, se olisi jo häipynyt... Jos ei, mä en tiennyt, mitä mun tulisi tehdä. En jaksanut raahautua kouluun, olinhan jo muutenkin myöhässä. Parempi vain jos piti itsensä kokonaan poissa koko päivän. Välttyisi Jassenkin näkemiseltä. Ulkona oli märkää ja hiljaista. Varastosta ei kuulunut äännähdystäkään, kun mä hiippailin ovelle ja nykäisin sen varovasti auki. Patja oli viety pois, samoin huopa. Missään ei ollut merkkiäkään siitä, että joku olisi viettänyt yönsä täällä. Menin kurkistamaan säilytysarkkuun huomatakseni patjan olevan siellä rullalle käärittynä. Jasse oli siivonnut jälkensä hyvin, mutta siltikään mä en pystynyt unohtamaan jälkeä sen kaulassa. Mä en edes halunnut ajatella kenen kanssa se oli ollut ja mitä muuta ne olivat tehneet. Ainut asia, mistä mä tällä hetkellä olin varma, oli se, että jos mä vielä antaisin tunteitteni luisua pidemmälle, mä olisin kusessa. Aivan varmasti.

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   4.8.09 00:14:27

vooi, ku surullista :< buhuu.. sopikaa ny, mua alko masentaan, mä jotenki pystyin kauheen helposti samaistumaan tohon mariin äsken, hyihyi, kauheen masis pätkä :< kuitenki rakastan tätä tarinaa <3

ei, en ole sekopää enkä todellakaan väsynyt :D

Lähettäjäeevil.~ 
Päivämäärä:   4.8.09 00:26:33

Äskön luin koko muun tarinan läpi, ja äkkiä lisäää! (: kirjotat tosi hyvin, ja aihekin on aika jees.(:

Lähettäjä: Minä vain 
Päivämäärä:   4.8.09 01:34:15

Jatkoa jatkoa jatkoa! aivan sairaan hyvä tämä :D

Onko mitään tietoa kauanko tämä suurin piirtein tule kestämään? :)

Päivämäärä:   4.8.09 08:50:57

voi keppälerttu! enhän mä voi ikinä sanoa mitään kun sanot aina sen mitä aion sanoa :D

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   4.8.09 09:20:45

Äääyää, jatkuu. :

Lähettäjä: köynnös 
Päivämäärä:   4.8.09 09:24:41

tää oli aivan mahtava pätkä!! ((:

Lähettäjätripi 
Päivämäärä:   4.8.09 09:46:10

hienoa, edelleen :)

Päivämäärä:   4.8.09 10:27:28

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   4.8.09 10:48:24

no anteeks, ei tuu toistumaan :< :D

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   4.8.09 11:20:30

Minä vain// en osaa vielä sanoa kauanko tämä kestää, riippuu siitä kuinka nopeasti me pystytään käymään käsiksi tuleviin juonenkäänteisiin ;)

Ihanaa, kun on taas näin paljon kommentteja! :)

Lähettäjä: mouru 
Päivämäärä:   4.8.09 11:34:03

oi tää on ihan paras, jatkoa kun kerkeette :>

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   4.8.09 13:38:33

Tää tarina on aivan ihana <3 Jatkoa ja pian! :)

Päivämäärä:   4.8.09 14:06:12

laita vaa ni mun ei tarvi vaivautua kirjottaa mitään järkevää ku sanoa vaa et samaamieltä keppälertun kans :D

Päivämäärä:   4.8.09 14:27:37

Nonni tuo oli Jasselle ihan oikein ! ;> Mutta mutta omalla tavallaan ihana pätkä ja jatkoa odotellessa (:

Lähettäjä: sassy 
Päivämäärä:   4.8.09 21:17:52

Ihan tajuttoman ihana tarina <3 Luin tänään kokonaan ja aijon kyllä jatkossakin lukea. En nyt mitää järkevää osaa sanoa :D

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   4.8.09 21:35:45

samoin ^ :D

Lähettäjä: Minä vain 
Päivämäärä:   6.8.09 00:54:04

Jatkuis nyt jo äkkiä! :D sais samantien tulla heti kymmenen pätkää! :P

LähettäjäNatiainen 
Päivämäärä:   6.8.09 03:23:50

luin koko tarinan ja rakastuin<3

AIVAN IHANA !<3

JATKOA !!<33

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   6.8.09 04:25:59

hihii saa nähdä millonpääsen pätkäni laittamaan =))
luultavasti joudun huomenna bannusaarille tämänyön villien bileiden jälkeen koska hannu ei tykkää siitä että me on täytetty koko yleinen tosi typerillä ja lapsellisilla jutuilla jotka on mennyt jo ihan tajuttomasti yli hauskuuden rajan :--DD
mutta enköhän mä heti viimestään bannien loppumisen jälkeen laita. tai sitten kirjaston koneelle (; tai ehkä niitä banneja ei edes tuu. saapa nyt nähdä mitä hannu tuumailee :DD
HOT TAMALE!

Päivämäärä:   6.8.09 10:17:11

ei seipäälle banneja, haluan jatkoa :D

LähettäjäNatiainen 
Päivämäärä:   6.8.09 11:22:25

Lähettäjä: ananas
Päivämäärä: 6.8.09 10:17:11

Lähettäjä: koponen 
Päivämäärä:   6.8.09 13:04:43

Lähettäjä: Natiainen
Päivämäärä: 6.8.09 11:22:25

Lähettäjä: ananas
Päivämäärä: 6.8.09 10:17:11

-TODELLAKIN! <3

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   6.8.09 13:45:52

en oo kirjautuneena, kun oon reissussa niin täytyy hieman luistaa tästä ;) Niin siis, Seiväs sai bannit, ikuisillakin banneilla se Hannu sitä uhkas.... Joo, tosiaan. Meidän täytyy nyt Seipään kanssa kehitellä jo strategia tämän asian takia. Jos Jassen kirjottajan nimimerkki vaihtuu, niin se on sitten Seiväs, joka kirjottelee kirjastossa tai mun koneella :D Jatkoa saatte varmaankin jonkin aikaa ootella :<

Kiitos lukijoille! <3

Päivämäärä:   6.8.09 14:22:52

eiiiiiiiiiii, ei näin, nyt joudun vierotukseen :D

Lähettäjä: Jouu 
Päivämäärä:   6.8.09 14:34:42

Jatkoo vaan tulemaan :)

Päivämäärä:   6.8.09 16:18:33

mää ootan jatkoo :D

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   6.8.09 19:05:54

Miksei Seiväs vaikka kirjoita pätkää ja lähetä sitä vaikka Brokenille sähköpostilla ja B laittaa sen sitten tänne? :) Saataisiin jatkoa vaikka seiväs on itse bannattu :D

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   6.8.09 21:43:40

pöön kanssa mietin just koiran kanssa lenkillä samaa (ei en ole nolife :''D)

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   6.8.09 21:46:22

No voi páska, nyt kuullosti ku oltais koiran kanssa pohdittu yhdessä. Eli koirankusetuslenkillä pohdiskelin :D

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   6.8.09 23:26:16

joo, kiitos vinkistä :) täytyy funtsia tätä sitten, kun pääsen kotiin :D

Lähettäjä: Tripi 
Päivämäärä:   7.8.09 00:35:56

yhyy :( joku on selkeesti kattonu sytycd:tä :o Mulla on viime viikon jakso kattomatta.. ja eilisen jakso myös, yllättäen :) Ehkä mä viikonloppuna jaksan raahautua äidin kanssa katsomaan niitä :)

mulle on tullu kissa hermolomalle.. se raasu makas kaks vuorokautta mun sängyn alta, ja kun kävin suihkussa illalla niin mä kadotin sen. Äsken ku tulin kotiin ni pallo livahti sohvan alle, ja siellä se kyyhöttää paskanjäykkänä. Eikä se edes ole koskenut ruokaansa.

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   7.8.09 23:08:19

voi ei, mä oon ollu pari päivää pois tietsikkaelämästä, eikä tänne siltikään oo tullu jatkoo vielä :< mut joo, munki mielestä toi sähköpostikirjotusjuttu kuullostaa tosi hyvältä :D

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   8.8.09 15:33:30

Tässä Seipään pätkä :) :

[ Jasse ]

"Vote for Pentti Impotentti! Äänestäkää Penttiä ja voitte olla varmoja, että teidän toiveenne kuullaan. Hän muuttaa mustan valkoiseksi, tekee hernesopasta hampurilaista ja vaihtaa opettajat marihuanaan!", Ike huusi keuhkojensa täydestä niin, että koko luokka raikasi.
"Äänestysnumero kuusikymmentäyhdeksän! Siis kuusi ja yhdeksän!" mä lisäsin.
"Aivan. Numerot voit pyöräyttää vaikka ympäri ja silti se pysyy samana. Tätä äänestysnumeroa voit kokeilla myös kotona, se osoittaa tukeanne Penttiä kohtaan..."
Opon tunnit olivat yleensä tällaisia varsinkin kun opinto-ohjaajamme Sari ei koskaan pistänyt hanttiin.
"Kiitos, teidän ryhmätyönne oli... Erilainen", Sari hymyili epävarmasti, kun me revittiin kartonki irti taululta ja kiikutettiin se aplodien saattelemana takaisin luokan perälle.
Ike istahti pulpetilleen mun viereen ja mä virnistin sille leveästi.
"Kymppi pyörähtää", Ike nyökkäsi varman oloisena.
Mä nauroin remakasti luokkalaisten kääntyessä joko huvittuneina tai kertakaikkisen kyllästyneinä mua kohtaan.
"Okei, sitten Liisa, Mari ja Karo."
Liisa ja Karo nousivat ylös, mutta Mari ei ilmeisesti ollut tullut kouluun. Mä kohautin olkiani Iken vilkaistessa mua merkitsevästi.
"Mitä sä oikee meinaat mies?" se kysyi hiljaa.
"No mitä se meinaa? Ei oo mun asia tuleeko se kouluun vai ei", tokaisin välinpitämättömästi ja tuijotin kiinteästi taululla hääräävien tyttöjen takataskuja.
"Voi sua Jasse. Rakkaus pistää sulta pään sekasi", Ike virnisti ja pörrötti mun hiuksia rajusti.
Mä yritin läppäistä sen kättä pois turhaan ja lopulta pieni hiustenpörrötys muuttui tappeluksi. Mä läimäisin Iken käden pois ja jätkä tarttui mua kauluksesta kiinni. Hinauduin vauhdilla ylös tuolilta Iken seuratessa uhmakas ilme kasvoillaan perässä.
"Pérkele", mä sihahdin Iken vääntäessä mua niskasta kainaloon.
"Pojat!" Sari kiljahti hädissään.
"Hómo!" mä karjaisin ja riuhtaisin itseni irti Iken otteesta.
Tuijotin pojan hämmentyneisiin silmiin ja mitään sanomatta lähdin ulos luokasta. Löin oven kiinni perässäni niin lujaa kuin jaksoin ja talsin käytävälle jätettyä takkia vihaisesti potkien ulko-oville.
"Jasse!" Sarin huuto kaikui käytävällä epätoivoisen anelevana.
Mä painelin ulos ovista ja kävelin suoraan parkkipaikalle. Nostin jalkatapissa roikkuvan kypärän päähäni ja polkaisin Sendan käyntiin. Mun ikuisesti uskollinen ystäväni pärähti kiltisti ja lähti ohjaamaani suuntaan nopeasti kiihtyen.

Nostin kypärän päästäni ja jätin sen istuimelle lojumaan. Kylmän tuulen puhaltaessa mä vetäisin hupun päähäni ja kädet farkkujen taskuissa leväten talsin pienen ryteikön läpi hiekkarannalle. Se oli tyhjä, joten mä saisin rauhassa nauttia hetken omasta rauhasta, vaikka se ei tavallisesti mun harrastuksiini kuulunutkaan. Istahdin rannan tuntumaan ja upotin kenkäni syvälle hiekkaan. Nypin hajamielisenä hiekassa lojuvia kiviä käsiini ja viskelin niitä veteen. Annoin katseeni kiertää ympäri uimarantaa pienen kivirykelmän yli ryteikköön.
"Mitää.."
Mä käännyin tuijottamaan kivikkoon ja tajusin siinä silmänräpäyksessä kuka siellä istui. Hypähdin nopeasti ylös ja housujen takamusta puistellen lähdin mahdollisimman huomaamattomasti kävelemään hahmoa kohti. Tyttö värisi osaksi kylmästä, osaksi nikottelun voimasta. Puuskahdin ja lopulta kurkkasin tytön olkapään yli tuon silmiin.
"Aaa!"
Mari hypähti voimalla jaloilleen silmät säikähdyksestä laajenneina. Virnistin ilkikurisesti, mutta samassa tuo hämmentynyt ilme katosi sen kasvoilta.
"Jätä mut rauhaan", Mari sihahti hampaidensa välistä.
Mä yritin olla piittaamatta ja istahdin hietikolle kivien suojaan.
"Istu alas, mulla on asiaa", sanoin kohteliaasti, mutta varoin kuulostamasta liian ystävälliseltä.
Mari naurahti ivallisesti, pyyhki kyyneleet poskiltaan ja kääntyi ympäri.
"En varmasti istu", tyttö ärähti ja otti pari jämäkkää askelta poispäin.
Mä tarrauduin tiukasti kiinni tuon ranteesta ja nykäisin siitä voimalla niin, että Mari menetti tasapainonsa ja kaatui istualleen mun viereeni. Vaikka Mari jo istuikin, mä en päästänyt otettani irti.
"Ai.. Jasse... Jasse päästä irti.."
Mä en hellittänyt, tuijotin vain ärtyneenä tytön silmiin, jotka alkoivat kostua uudelleen kyyneleistä.
"Jasse sattuu."
Mari yritti repiä itseään irti, mutta mä vain tiukensin otettani sen ranteesta ja tuijotin yhä vihaisempana. Mari purskahti itkuun ja yritti epätoivoisesti irrottaa mun otettani.
"Irti!" tyttö huusi hätääntyneenä ja yritti avata sormiani toisella kädellään.
Mä tartuin siitä vapaalla kädelläni kiinni ja puristin senkin tiukkaan otteeseen. Lopulta mä pehmensin ilmeeni, mutta otteeni pysyi teräksisen lujana tuon ohuiden ranteiden ympärillä.
"Jasse.." Mari voihkaisi täristen.
Mä puistelin päätäni kylmä hymy kasvoillani ja lopulta hellitin hiukan otettani. Päästin toisella kädellä irti ja toisella tartuin kiinni tytön kädestä. Kiedoin sormeni Marin sormien väliin ja laskin katseeni tuon punoittavaan ranteeseen.
"Anteeks", mä kuiskasin hiljaa ja nostin hämmentyneen tytön kättä hiukan ylemmäksi.
Painoin hiljaa huuleni punoittavaan kohtaan ja irrottauduin lähes heti.
"Ei se... Ei se mitään", Marin onnistui lopulta sanoa.
Mä nostin katseeni ja tunsin tytön tiukentavan otettaan mun kädestäni. Hymyilin nyt hiukan aidommin ja tuijotin kiinteästi tytön yhä kosteisiin silmiin.
"Miks sä itket?"
"Koska muhun sattu! Sä et tajua miten lujaa pidit kiinni..."
"Ääliö mä sitä tarkottanu. Sillon aiemmin. Miks sä itkit?"
Mari nielaisi ja siirsi katseensa häpeillen pois.
"Koska.. Muhun sattu sillonkin", tyttö kuiskasi hiljaa kyyneleen pyörähtäessä sen kylmälle poskelle.
Silmiäni räpäyttämättä mä avasin suuni ja suljin sen uudelleen.
"Kuka sua satutti?"
Mari naurahti itkuisesti ja pyyhkäisi kyyneleitä silmistään.
"Ei sun niitä tarvi kuivata", mä ärähdin ja nostin tytön käden pois silmiä huitomasta.
Mari puisteli päätään ja huokaisi syvään.
"Sä satutit mua sillonkin."
Mä nyökkäsin mitään sanomatta ja katsoin yhä syvälle tytön silmiin.
"En mä sitä tarkota", sanoin nopeasti ja siirsin tällä kertaa itse katseeni pois.
Mari kohahti hämmentyneenä ja rypisti hiukan kulmiaan. Mä nostin katseeni ja irvistin. Mari naurahti ja läimäisi mua hiljaa kädellä poskelle.
"Sä typerä rikoit tän hetken", tyttö ynähti yhä murtuneella äänellä.
Mä nostin katseeni siihen ja vakavoiduin.
"Sori."
Ja ilman mitään varoitusta, ilman pienintäkään siihen viittaavaa elettä mä painoin huuleni tytön huulille ja suljin silmäni.

Päivämäärä:   8.8.09 15:51:49

Jes jatkoa tullut :D
Kiva pätkä hei jälleen, niinku aina, ja jatkoa pian

Lähettäjä: meemo 
Päivämäärä:   8.8.09 16:17:21

oi ihanaa ! jatkoa heti kun kerkeätte :>>

Päivämäärä:   8.8.09 16:28:49

Ihana jatko pätkä.
jatka nopeesti :)

Päivämäärä:   8.8.09 16:40:45

ihana pätkä :D jatkakaahan :)

Lähettäjä: <3<33< 
Päivämäärä:   8.8.09 16:58:25

Jatkooo...Ei jaksa odottaa :)

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   8.8.09 20:32:16

voi lisää näitä, aivan ihana!

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   8.8.09 21:12:08

Mari

Jassen huulet painuivat hellästi huuliani vasten. Hetken mä olin shokissa. Järki taisteli tunteitani vastaan kaikin voimin ja hetken mä meinasin työntää pojan pois luotani, mutta sitten alistuin. Varovasti kiersin toisen käteni Jassen niskahiuksiin ja puristin toisella kädellä pojan lämmintä kättä. Mä tiesin, että antaessani tämän tapahtua mä satuttaisin itseäni entistä enemmän, mutta eikö mulla ollut oikeus palkita itseni kaiken itkemisen jälkeen?
"Mari", Jasse henkäisi irrotautuessaan suudelmasta. Sen silmissä paloi hellyys, jota en koskaan ennen ollut siellä nähnyt. Hetken emmittyäni mä lopulta päästin ulos suustani sen, mitä olin viimeisimmät päivät miettinyt.
"Jasse, tää ei voi jatkua näin. Sä tuut lohduttamaan mua, hyväksikäytät mun heikkouttani tietäen, etten voi vastustaa sitä kun yhtäkkiä kumarrut suutelemaan mua ja sen jälkeen katoat mystisesti ja lähdet panemaan muita naisia. Mä en jaksa sitä. Sä satutat mua koko ajan lisää ja lisää, tuut taas antamaan mulle uuden toivonripauksen ja sen jälkeen tuhoat kaiken sen luottamuksen, minkä oot onnistunut mussa synnyttämään uudelleen", sanoin ja tukahdutin nyyhkäyksen, joka yritti karata huuliltani.
"Shhh... Mari anna anteeks. Mä en todellakaan tarkota sitä. Mä vaan... Mä oon tällanen ja oon siitä pahoillani. Annatko anteeks? Mä lupaan... Mä lupaan yrittää parantaa tapani", Jasse mutisi kumartuen vetämään mut lujaan halaukseen. Mä en välittänyt pääkivusta, joka viilsi yhtäkkiä tuskallisempana kuin koskaan. Antauduin Jassen lämpimälle sylille ja annoin viimeistenkin kyynelien tulla. Ei kulunut kuin kenties viisi lyhyttä minuuttia, kun uusi kipuaalto hyökyi lävitseni. Huimaus yltyi ja yltyi, enkä mä kyennyt hallitsemaan sitä, vaikka kuinka yritin. Lopulta mun silmissä sumeni ja viimeisimpänä muistikuvana mulla oli vain Jassen hätääntynyt ääni ja silmät, jotka yrittivät epätoivoisesti hakea katsekontaktia.

Räpyttelin silmäni auki ja tajusin tuijottavani tuntemattomaan valkoiseen kattoon.
"Mari, sä heräsit!" tuttu ääni parkaisi vierestäni.
"Mä en älynnyt yhtään mikä sulle tuli. Sä... sä vaan jotenkin pyörryit ja sitten...", Jasse selitti. Mä en ollut ikinä nähnyt sitä niin hätääntyneenä.
"Rauhotu. Ei tässä mitään. En varmaan vaan ollut syönyt hirveästi", huokaisin. Ovi kolahti ja sisään astui nuori mieslääkäri.
"Jaaha, täällä ollaankin jo herätty", bassosointuinen mies hymyili ja tuli seisomaan viereeni.
"Sinusta otettiin kallokuvat ja valitettavasti minun täytyy nyt passittaa sinut jatkotutkimuksiin. Aivoissasi näkyi jotakin häikkää, näillä näkymin virhe on vain pieni ja täysin korjattavissa, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin lähetän sinut tarkempiin tutkimuksiin", mies sanoi edelleen hymyä ylläpitäen.
"Mitä?! Mähän vain pyörryin!", parkaisin Jasseen vilkaisten. Poika istui hiljaa lääkäriä tuijottaen, eikä tuntunut uskovan kuulemaansa.
"Ei kannata epäillä sitä pahinta mahdollista vaihtoehtoa. Se tuskin on kysymyksessäkään, mutta paras sitä on selvittää kunnolla", mies sanoi.
"Mikä on pahin vaihtoehto?" kysyin voimani menettäneenä.
"Aivokasvain", mies murahti ja annettuaan mulle päänsärkypillerin hän sanoi:
"Aikasi magneettikuvauksiin on ensi viikon maanantaina, nyt voit lähteä kotiin tämän ystävällisen nuoren miehen saattamana."
"Joo... Kiitos", mutisin ja nousin jaloilleni.

"Ei se voi kasvain olla", Jasse sanoi varmuutta uhkuen ja sai mutkin hylkäämään pahimman mahdollisen vaihtoehdon taka-alalle.
"No, luultavasti ei. En mä ymmärrä miten yhtäkkiä olisin sellaisen voinut saada", naurahdin hermostuneesti. Mä huomasin, että me seisottiin jo mun kotipihalla.
"Kiitos nyt kuitenkin, kun hommasit mut sinne sairaalaan", virnistin ja irrotin otteeni Jassen kädestä.
"Eipä kestä", Jassekin naurahti ja hipaisi huulillaan huuliani ennen kuin katosi mutkan taakse.
"Mitäköhän tuostakin pojasta pitäisi oikeasti ajatella?" huokaisin raskaasti ja nousin portaat ovelle.

LähettäjäNatiainen 
Päivämäärä:   8.8.09 21:21:11

ihana !<3

jatkoo ;)

Lähettäjä: meemo 
Päivämäärä:   8.8.09 21:34:46

ihanaa ! :) rakastan tätä <3

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   8.8.09 22:15:32

jatkoa heti kehiin, en jaksa kytätä kokoajan et koska tulee lisää :D

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   8.8.09 22:38:57

rak-rak-rakastan! muahhah, oon koukussa :D

Lähettäjä: Sheala~ 
Päivämäärä:   8.8.09 23:28:00

Aaa<333 Jatkoojatkoojatkoo :DD

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   8.8.09 23:39:10

Yhdyn edellisiin.

Lähettäjä: haluan 
Päivämäärä:   9.8.09 00:28:50

näitä lisäää! :) aivan mahtavaa!

Lähettäjä: Batmanin_paluu 
Päivämäärä:   9.8.09 01:00:24

Siis mä oon niiiiin koukussa tähän!! En kyl millään jaksa odottaa jatkoo!!!!!

Päivämäärä:   9.8.09 10:46:05

ihana, jatkoa pian

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   9.8.09 12:53:19

Oii ihanaa, jatkoa! (:

Päivämäärä:   9.8.09 13:31:37

Ei sil saa olla aivokasvainta.
jatka nopeesti :)

Lähettäjä: RalliRölli 
Päivämäärä:   9.8.09 17:14:11

ihana tarina
jatka nopeest^^

Lähettäjä: gaa 
Päivämäärä:   9.8.09 19:46:35

göö

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.8.09 20:03:25

Ihanaa
jatkoo vaan

Lähettäjä: neb 
Päivämäärä:   10.8.09 00:09:28

Luin koko tarinan äsken. Sen voin varmasti sanoa, että kertaakaan en ole täällä näin hyvää tarinaa lukenut.
Tarinan alku oli erittäin hyvä, kun kerroit Marin ja Jassen asioita. Yleensä ne on todella tylsästi kirjoittettu ja tarinan mielenkiinto häviää jo siinä vaiheessa. Pidin myös erittäin paljon niistä kohdista
kun hyppäsit päivästä iltaan. Ettei tarvinnut lukea jokaista yksityiskohtaa mitä kukakin tekee päivällä. Sen takia myös juoni kulkee mukavan vaudikkaasti ja mielenkiinto pysyy tallella. Jotain voisi alkaa kuitenkin tapahtumaan. Kun koko ajan on ollut Jasse ja Mari näkevät jossain, menevät toisilleen yöksi, ovat koulussa yms. Mutta kokonaisuudessaan todella sujuvaa tekstiä ja odottelen kyllä jatkoa innolla =)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   10.8.09 00:44:50

neb// kiitos kritiikistä! :) Voin kertoa, että pikku hiljaa tässä alkaakin tulla hieman "synkempiä" tapahtumia ja muutenkin alkaa tapahtumaan.

Lähettäjä: ninu 
Päivämäärä:   10.8.09 12:10:53

tää on tosi hyvin kirjotettu tarina, ei oikeastaan muuta sanottavaa olisi ollut eli uutta tapahtumaa kehiin. (: koska tulee seuraava jatko? : D

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   10.8.09 15:35:35

ninu// sitten kun seiväs saa lähetettyä pätkän sähköpostiini :)

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   10.8.09 16:38:59

Jatkoa! :)

Lähettäjä: upittajaPOT 
Päivämäärä:   11.8.09 00:58:45

arkh ! nii ihana pätkä :) janoan jatkoa (;

LähettäjäKunoy 
Päivämäärä:   11.8.09 04:19:18

eikä o___o

JATKOA ! oon jo niin koukussa että huh huh ;_;

ihana , mutta marilla ei saa olla kasvainta :< kumminkin sillä on,sitte Jasse muuttuu,ja ne on onnellisii mut sitte Mari kuolee.

Just tollanen kumminkin tulee olee , yy >':

Päivämäärä:   11.8.09 22:05:40

ei saa olla tollanen ku kunoy sanoo! :oo :( <'3

LähettäjäKunoy 
Päivämäärä:   11.8.09 23:34:32

no toivottavasti ei oo 8< !

kaikki nykyään loppuu tuolla tavalla , ja lukioille jää tosi paha mieli :--<<

Päivämäärä:   12.8.09 10:41:19

jatkuu =)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   12.8.09 13:08:39

teitä lukijoita on niin mukava kiduttaa ;)) muahahh :D no ei :D eli tarinan loppu on päätettu jo ennalta, nähtäväksi jää mitä tapahtuu :)

Päivämäärä:   12.8.09 15:20:06

i need jatkoa! =)

Lähettäjä: rosa 
Päivämäärä:   12.8.09 22:29:33

^ mee too! :D

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   13.8.09 22:46:28

samat sanat! :D

Lähettäjä: df 
Päivämäärä:   14.8.09 00:24:56

toivon jatkoa ; )

Päivämäärä:   14.8.09 10:20:17

Kestääpäs kyllä kauan :/

LähettäjäRiko 
Päivämäärä:   14.8.09 10:48:33

Mäkin luin tän kokonaan just ja onnittelen teitä onnistuneesta jatkiksesta. Yleensä mun into lopahtaa, kun on useampia kirjoittajia, mutta ei tässä. Teiän tyyli sopii hyvin yksiin. =)

Päivämäärä:   14.8.09 13:54:14

hellulla on riippuvuus ;)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   14.8.09 15:23:47

joo, aika kauan menee nyt, kun koulukin on alkanu ja kaikenlaista kiirettä on, mutta eiköhän se Seiväs saa jossakin vaiheessa pätkää aikaseksi! Toivotaan niin :)

Lähettäjäproblemchild 
Päivämäärä:   14.8.09 16:13:27

jatkoo <3 :)

LähettäjäAidanseiväs 
Päivämäärä:   14.8.09 16:13:58

[ Jasse ]

Mä vilkaisin nopeasti taakseni ja hymähdin tyytyväisenä. Jossakin vaiheessa mä olin melko onnistuneesti sysännyt kaikki hämmentävät ajatukset syvälle tavoitteideni taakse, eikä mulle enää ollut epäselvää se, mitä mä tuosta tytöstä oikeasti tahdoin. Potkaisin mun tielleni osunutta kiveä kengänkärjellä ja hymyilin itsekseni. Kaikki alkoi sujua suunnitelmien mukaan, helposti ja leikiten.

Kotona ei ollut mulle mitään. Vain seiniä, joihin äiti joskus oli kukkavasarallaan hakannut tekoiloisia valokuvia perheestä. Teennäisiä hymyjä, käsiä olan päälle laskettuina. Isä taustalla möllöttämässä leveä irvistys kasvoillaan. Kylmät väreet ravisuttivat mua hetken. Käännyin pikkutielle vasemmalle ja hypähdin kevyesti matalan puuaidan yli tasaiseksi leikatulle nurmikolle. Valkoisen kivitalon reunustaa peitti millilleen suora kukkapensas, joka oli varmasti parhaiten hoidettu koko kaupungissa. Iken ikuisuusprojekti, muinoin mun kolaroima kiinan ihme seisoi tuhoamassa idyllistä maisemaa.
Koputin pari kertaa tuimasti puuoveen ja odottelin jonkun avaavan. Pian salpa laskeutui ja ystävälliset naisen kasvot ilmestyivät mun eteeni.
"Jasse, hei! Ike on tuolla omassa huoneessaan läksyjä puurtamassa, tule vain sisään", Miia, Iken yliystävällinen ja mistäänsuuttumaton äiti lirkutti kimeällä äänellään ja päästi mut huoliteltuun eteiseen.
Mä jätin kenkäni kohteliaasti siististi vierekkäin ja kävelin rennosti aulan läpi aina talon toiseen päähän asti. Huoneesta kuului basson jumputusta ja mä virnistin leveästi astuessani sisään. Ike istui sängyllään jalat ristissä ja tuijotti kiinteästi leveää televisioruutua. Suuret kaiuttimet pauhasivat amispoppia ja edes pelin kansia katsomatta mä tiesin sen pelaavan typeriä autopelejään.
"Sunha piti tehä läksyjä!" mä naurahdin ja istuin lähes kaikki täytteensä menettäneelle säkkituolille.
Ike ei vastannut, käänteli vain ohjainta kaasunappi pohjassa kuriven tahtiin. Mä pyörittelin päätäni ja nappasin tölkkien peittämältä koulupöydältä ensimmäisen käteen sattuneen askin. Se oli tyhjä, joten mä yritin uudelleen ja onnistuin kahmaisemaan viimeisen sätkän sen sisuksista.
"Velkas lisääntyy taas", Ike huomautti pelinsä lomasta.
Mä kohotin kulmiani hämmästyneenä, kumma kun jätkä edes tajusi mun läsnäolon. Irvistäen mä sytytin huulieni välistä törröttävän tupakan ja vedin pitkät henkoset heti alkuunsa. Miia teeskenteli aina, ettei haistanut huoneessa lemuavaa savun kitkerää hajua. Se myös sulki silmänsä kaikilta Iken tempuilta ja pahuuksilta. Typerä nainen, ei onnistunut huijaamaan edes itseään.
"Pérkeleen pérkele! Sáatanan víttuhintti mulkunnuolija vítun posliini!" Ike karjaisi läimäistessään säätimen polveensa.
Mä vilkaisin ruutuun ja virnistin nähdessäni ojanpohjalla savuavan punaisen Zubarun.
"Failed", tokaisin tyynesti.
Ike nousi ja sammutti pelin. Se nyppäisi tupakan mun huulieni välistä ja veti keuhkonsa täyteen.
"Aina ei voi voittaa", se viimein sanoi rauhalliseen sävyyn ja istahti lattialle.
Nyökytellen mä tartuin ojennettuun tupakkaan ja polttelin sen rauhassa loppuun.
"Mitäs sä?" Ike kysäisi ohimennen kaapinkaivelujensa lomasta.
"Eipä täs. Käväsin Marin kans sairaalassa ja sillee."
"Mitä te sielä? Joko se on paksuna sulle?" Ike hämmästeli.
Mä nauroin hyväntuulisena ja puistelin päätäni.
"Sillä vaa on jotai päävaivoja. Jotai normisettiä kai", selitin rennosti Iken nyökätessä laiskasti.
"Kaikki naisetha on päästänsä vähä pipejä", se lisäsi virnistellen.
Mä nyökkäsin.

"Juomaan juomaan juomaan juomaan", Roope huusi rytmissä kävellessään suihkulähteen viereen isketyille penkeille.
Mä istuin sen viereen ja kaivoin lompakkoni esiin.
"Millo se tulee?" Ike raivosi kyllästyneenä odotteluun ja koitti metsästää automeren seasta Tapsan Bemaria.
"Älä ny hätäile", mä rauhoittelin ja nyökkäsin tyytyväisenä seteleille.
"Paljonko sä jätkä meinaat tänää vetää?" Roope hämmästyi tuijottaen rahojani.
Irvistin ja raapaisin niskaani.
"Liian paljo."
Ike nauroi ja taputti mun poskeani hellästi.
"Ainahan sä vedät, kulta pieni."
"Jasse on teinipissis joka vetää sidukkakännit muitten pohjista ja on iha tillintallin ja oksentaa sit iha iiiks homona", Roope räpytteli silmiään Iken nyökytellessä vieressä.
"Nii meijän Liisa juo eka kertaa, voijaa antaa sille yks kokonaine pullo ja käyttää hyväksee ku se on sammunu. Mitä ny yks peppupano kavereitten kesken!" Ike nauroi mun työntäessä sitä otsasta poispäin.
"No nii kaappihomot, mitä laitetaa?" Tapsa kysyi nyrpeänä ja istahti Roopen viereen vastakkaiselle penkille.
"Mulle mäyris ja alkosta nollaseiska", Roope sanoi ja työnsi rahat nyökyttelevän Tapsan kouraan.
"Mullekki mäyrä ja... Ja sit lonkkupäkki", sanoin hetken mietinnän jälkeen.
Tapsa vilkaisi muhun kulma koholla, mutta nyökkäsi sitten ja siirtyi ottamaan Iken pitkää tilausta vastaan.
"Meinaaksä lonkeroa alkaa kittaan? Ooksä oikeesti Liisa?" Roope kysyi hämmentyneenä.
"Nääsh, se on Marille. Juotetaa se kännii, saa purkaa vähä paineitaa", mä iskin silmää Roopen nyökytellessä ymmärryksen merkiksi.
"Aivan, aivan.."
"Noni neidit tunnin päästä tulee", Tapsa sanoi, pörrötti Roopen tarkasti huolitellut hiukset päin hélvettiä ja paineli takaisin autoonsa.
Kumit kitisivät sutiessaan asfalttia vasten ja pian rautaratsu syöksyi muiden sekaan.
"Tapsa se on reilu jätkä", Ike hymyili lammasmaisesti.
Mä naurahdin haukotellen kaivoin kännykän taskustani. Etsin luettelosta Marin numeron, painoin sormeni huuliani vasten hiljaisuuden merkiksi ja nostin luurin korvalleni.

Päivämäärä:   14.8.09 16:32:03

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.8.09 16:32:26

ihanaaa tuli jatkoa :)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   14.8.09 20:14:01

Oi jatkoa. (:

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.