Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   29.7.09 19:32:33

Edellinen + sivut

Eli kokeilen nyt saada yhen pätkän valmiiksi, jos vaikka ehtisin. Jos en ehdi niin menee launtaihin asti ;____;

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   31.7.09 14:51:24

Hmm, mun tartteekin nyt rustata tänne jotain, että löydän tän myöhemmin. Toivottavasti huomenissa sitten tulee jonkinlaista pätkää. :>

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   31.7.09 22:03:35

Joo tota. Tulin äsken sielt turusta vasta, meen tästä potemaan tän.......matkapahoinvoinnin (:D) pois, huomenna kirjotan jos saan itteni ylös sängystä. mut viimeistään sunnuntaina.

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.7.09 22:12:51

Matkailu on rankkaa;)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: lyllerö 
Päivämäärä:   1.8.09 01:54:38

kiitän loistavasta tarinasta ja jatkelehan hyvään tahtiin, niin jaksaa seurata =)

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   1.8.09 12:49:26

Kyllä, matkailu on erittäin rankkaa. :D

lyllerö, kiitos itsellesi! :) Koitan jatkella.

Tänään illalla/yöllä jos saisin jotain aikaiseksi...

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: lyllerö 
Päivämäärä:   1.8.09 19:28:53

loistavaa, odotan innolla :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   2.8.09 23:41:04

Ei oon pahoillani, en saanutkaan aikaseks mitään D'': Nytkin tulin äsken vast kotiin ja eikä oikeen tunnu siltä et sais mitään järkevää kirjotetuksi... Mut huomenna lupaan jatkaa!

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   3.8.09 00:43:56

Huomista odotellessa. :>

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.8.09 20:49:17

jatkoaaaaaa!!!!

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   3.8.09 20:58:52

Tulee tänä yönä, yritän saada yhteen mennessä.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   3.8.09 22:07:51

jeejeee :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   3.8.09 23:05:32

Hei hienoa. Harmi ku tää rupee olemaan loppusuoralla. :/

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   3.8.09 23:10:39

Jep... Pariin kolme pätkää vielä ja sitten tää on ohi.

Hassua.

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   3.8.09 23:11:11

* Pari

Ehheh, tekstikin voi sitte olla ton tasosta mutta koittakaa saada selvää. :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   3.8.09 23:19:17

katotaan se sit ku saadaan se teksti nenän eteen :) hehhee :S en painosta en :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   3.8.09 23:27:25

No mut sä oot sen verran viksu et julkaset nää tekstit yöllä ni lukijaporukkaki alkaa olla jo sen verra unessa tai muuta ettei tajuu muutamaa olematonta virhettä. :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   3.8.09 23:37:21

Totta vie olen :DD

Jonkun verran näpyttelin jo, nyt haen evästä ja jatkan.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   4.8.09 01:00:49

kaks minsaa aikaa mun kellon mukaan:D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   4.8.09 10:46:44

hööhh, ei vielkää ollu tullu :<

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   4.8.09 11:07:26

Anteeks ;_________; kävin suihkussa -> menin sohvalle hetkeks -> nukahin. Heräsin kyllä siinä jossai vaihees mut väsytti niin paljo et menins sänkyyn. >.<

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   4.8.09 14:12:10

Juuh, tuttu juttu mulla varsinki jos pitäis koulussa lukee kokeisiin. "Mä vaan lepuutan silmiä hetken ja jatkan". Ja hups, mitenkäs tässä näin kävi. :D

Mut njuu, jatkoa sitten ku jaksat ja kerkeet. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäRiko 
Päivämäärä:   6.8.09 09:02:19


Tuleeko sitä jatkoa joskus?

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäwack 
Päivämäärä:   7.8.09 16:59:51

öyh.. jatkoa :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   8.8.09 16:31:53

Ylös.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: ykkönen 
Päivämäärä:   8.8.09 23:20:53

voisko joku ihana ihminen suomentaa tän tarinan nimen mulle? :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   9.8.09 11:30:07

missä se jatko ? :<

otsikon suomennos: Eikö se olisikin hyvä, tai ainaki jtn sinnepäin :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: ykkönen 
Päivämäärä:   9.8.09 15:59:29

oke, kiitos sulle keppälerttu ü
Missä jatko?

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.8.09 17:42:08

jatkoo!!

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.09 02:12:48

lueskelin täs illan aikana koko jutun läpitte ja toivosin että tulis vielä jatkoa...

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: dreamcometrue 
Päivämäärä:   10.8.09 05:03:13

Olen ollut paljon homoja vastaan, mutta tää tarina sai mut kyynelehtii :) Haluisin itse tuntee noin hienoo rakkaudentunnetta

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   10.8.09 17:27:45

koska oikein jatkuu??

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   10.8.09 17:30:34

Eiköhän Jackson jatkele sitten ku pääsee/ehtii/jaksaa kirjottaa ja tunkee tänne :>

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäRiko 
Päivämäärä:   13.8.09 16:23:31


Olipas jo alhaalla...

Milloinkas sitä jatkoa tulee?

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Femma 
Päivämäärä:   13.8.09 16:34:20

mahtavaa tekstiä ja muutenki ihanasti kerrottu ja kaikki.. :)virheitäkää ei oikee ole osunut silmiin .. tosi rakentavaa kommentia tulee joo :P mutta jatkoa odotellaan jo

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   14.8.09 16:52:38

Vitsit moon vasta vitosessa, ootan innolla että on aikaa jatkaa lukemista ;)

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   14.8.09 19:57:05

Olen todella pahoillani että katosin taas, mutta koitan mahdollisimman pian jatkella. Koulu alkoi ja kotona menee suoraan sanoen päin persettä, siksi ei oikein ole inspistä ollut...

Ihanaa kun ootte jaksaneet pitää yllä. <3
Koitan tosiaan jatkaa heti vaan kun inspaa ja ehtii.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   15.8.09 20:55:13

EIKÄ TÄÄ LOPPUU KOHTA :<
noouu luulet sä et mä pystyn elää ilman tätä? >.<

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   16.8.09 10:46:58

Kirjottelet taas sitten ku jaksat, mutta nostan tän nyt kuitenkin etusivulle. :) Mun puolesta ei tosiaan kiirettä, omakin aika menee pelkkään kouluun. >.<

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   16.8.09 22:46:11

jatkoa vaan heti ku ehdit ja pystyt, tääl oottelen =)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   17.8.09 19:03:01

pidetään tätä ylhäällä, älä ota paineita:) kirjotat sitten ku ehit/jaksat.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   17.8.09 19:21:48

jos me pidetää tätä kokoajan ylhääl, ni kohta tähän topaa ei mahu enää erkkikää, ja sitpitää tehä kasi! :P

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: tuijaliiini 
Päivämäärä:   18.8.09 21:05:03

jatkoaaa <!3

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   18.8.09 22:39:09

Hienoo että ymmärrätte. :3

Katon jos saisin tän viikon aikana jotain väännettyä. Yritän ainakin.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   19.8.09 07:18:30

helinäK, ei kai se haittaa ? :D näin jackson ainaki tietää et sillä on vielä lukijoita :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   19.8.09 16:02:05

Joo, ei haittaa mitään, kirjotelkaa ihmeessä. :D Saahan näitä tehtyä.

Mulla on nyt koko tarinan loppuosa suunniteltuna paperille (matikantunnithan on tehty sitä varten!) ja pitää vaan saada näpyteltyä se kasaan. Kirjottelen nyt jonkun verran, mutta en välttämättä saa tänne vielä tänään kun läksyt ynnä muu on tekemättä ja yöllä en viitti valvoa, näytän muutenkin tarpeeksi kuolleelta. ^^'

Muttamuttaaa uskoisin että saatte tekstiä tänne viimeistään lauantaihin mennessä.

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   19.8.09 16:03:15

Niin ja kiitos mahdottomasti kaikille kommenteista! Näitä on kiva lueskella ja inspiskin on vahvempi kun saa palautetta. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   19.8.09 16:26:14

Sieltä sivuilta lainattua;
"Nyt kun Wouldn't it be good alkaa hiljalleen lähestyä loppuaan, olen alkanut suunnitella sille jatko-osaa. Lukijoita on ensimmäisellä osalla ollut todellakin kiitettävä määrä ja tarinasta on pidetty, ja itsestänikin tuntuu siltä etten ole vielä valmis päästämään Andysta ja Chasesta irti... Joten jatko-osaa on tulossa, mikäli lukijat sitä toivovat."

No hullu luuletsä että joku ei haluis jatko-osaa? :D
Mä ainakin toivon sitä, ja sen kukkuraks toivon että teet vaikka täst parista kirjasarjan, oon nimittäin sit ehdottomasti heti keräämässä kirjoja, ja voisin samantien vaikka kustantaa ne! :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: near 
Päivämäärä:   19.8.09 21:32:57

Hihhei, hienoa jos saat viikonloppuun mennessä jonkinlaista jatkoa tulemaan. Ja eikös se kuitenki niin oo, että hyvää kannattaa odottaa. ;)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäwack 
Päivämäärä:   21.8.09 21:16:59

uup :) Jatko kiits 8)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: janinna 
Päivämäärä:   22.8.09 01:49:06

hmmm...eikä ookkaan ku jotaki kuukausi edellisestä pätkästä.. :/

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.8.09 11:04:07

Joo, no en mä voi sille mitään et oikee elämä on potkinu päähän viime aikoina eikä sillon oikeen oo inspiraatiota löytynyt.
Mut nyt sitä taas on jonkun verran ja kirjottelen justiinsa, postaan tänne jossain vaiheessa tätä päivää. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: janinna 
Päivämäärä:   22.8.09 11:51:19

hyvä juttu.. (: sori ku hoputtelen tääl.. :''D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.8.09 12:22:43

Ihanaa jospa minäkin saisin puhtia siivoukseeni :) Paitsi tietenkin nyt kun pitää täällä kytätä, koska se ilmestyy :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.8.09 13:50:39

Five months later

Lämmin hengitykseni tunkeutuu kaulahuivin läpi pikkupakkaseen ja nousee höyrynä ilmaan. Sora rahisee kengänpohjien ja asvaltin väliin jäädessään kun kävelen näyteikkunoiden valojen valaisemaa katua pitkin. On joulukuu ja kello ei ole varmastikaan kuin viisi, mutta talven tullessa myös ilta pimenee aikaisemmin. Tungen kädet syvemmälle takintaskuihin ja saavun pian koulun pihalle. Rakennuksen ikkunoista paistaa valo. Hypin rappuset pääovelle ja astun sisään lämpimään ilmaan. Käytävä on autio, mutta jostain kantautuu kuitenkin puhetta. Istun seinän vierelle penkille ja huokaisten vilkaisen taas kelloa ranteessani. Se näyttää muutamaa minuuttia vaille iltapäiväviiden. Opettajakokous loppuisi ilmeisesti tasalta.

Edes kylmä ilma ja auringon aikaisempi lasku ei ole saanut mieltäni maahan viimeisten kuukausien aikana. Elämä hymyilee, kuten joskus tavataan sanoa. Chase on päässyt ajat sitten kotiin, aloittanut jo työtkin ja minulla on siis tietenkin alkanut koulu. Miten ikävöinkään vasta vähän aikaa sitten tätä normaalia elämää... Kaikki ahdistus ja pelko tuntuu nyt niin kaukaiselta asialta. Pyrin kuitenkin pitämään ne tuoreina mielessäni, sillä jostain syystä minusta tuntuu, että jos unohdan, ne voivat tapahtua uudelleen.

”Huomiseen.”
”Samoin.”
”Nähdään.”

Jäähyväiset kantautuvat käytävän toisesta päästä ja ovi sulkeutuu kolahtaen. Askeleet kaikuvat laatoilla ja Chase tulee luokseni. Nousen ylös hymyillen.
”Mennäänkö?” mies ehdottaa vastaten hymyyni. Nyökkään ja seuraan häntä ulos. Kylmä ilma nipistelee hengitysteissä. Vaikka Philadelphiassa ei yleensä pahemmin lunta satele, ilma on kyllä talvella paljon viileämpi. Nytkin on muutaman asteen pakkasen puolella.
Istun autoon ja Chase käynnistää sen, lähtien ajelemaan pois collegen pihalta.
”Käydäänkö nyt heti siellä vanhempiesi luona?” hän kysyy kääntyessään risteyksestä.
”Hmh? Ai joo, käydään vaan”, vastaan tajutessani tuon puhuneen. Matka jatkuu hiljaisuudessa. Aina kun edes erehdyn muistelemaan aikaa, jolloin mikään ei ollut varmaa, uppudun ajatuksiini täysin. En edes huomaa kun olemme jo saapuneet tutulle pihalle. Ikkunoista loistaa valo ja myös Jasonin auto on parkkipaikalla, samoin kuin Kylen. Kyle asuu nykyään äitini kanssa, ja myös veljeni on oppinut hyväksymään sen, vaikka aluksi inhosikin tuota miestä. Minusta hän on aina ollut mukava.
Nousen ulos autosta ja Chasen seuraamana suuntaan ovelle. Kopistelen jalkoja vähän ennen kuin avaan oven omilla avaimillani. Sisällä tuoksuu vastatehdylle ruoalle ja se saa jo valmiiksi tyhjän vatsani vaatimaan täytettä vielä kovemmin. Jätän takin ja muut ulkovaatteet eteiseen ja suuntaan keittiöön Chase perässäni. Sieltä kantautuu iloista puhetta ja naurua.
”Hei!”, äiti sanoo iloisesti tiskipöydän äärestä hymyillen nähdessään meidät. Jason, Michelle ja Kylekin tervehtivät.
”Ottakaa kahvia”, Kyle sanoo nyökäten keitintä kohti. Chase hakee kaapista mukin ja laittaa itselleen. Istun pöydän ääreen ja tarkkailen miestä. Minusta on hassua, kuinka hyvin hän on sopeutunut kummalliseen perheeseeni, mutta se ei todellakaan ole huono asia. Nappaan pöydällä olevasta kiposta keksin, alan järsimään sitä ja kuuntelen, mistä muut niin kiivaasti keskustelevat. Pian Chase istuu viereeni.
”Minä olisin halunnut vaaleansiniset, mutta Michelle vaatii että odotamme vielä, kunnes tiedämme onko se tyttö vai poika”, Jason naurahtaa jatkaen keskustelua ja vilkaisee Michelleen hymyillen.
Siis mitä?”
”Ai mikä on tyttö?” suustani pääsee. Puhelu hiljenee ja muut kääntyvät katsomaan minua. Michelle hymyilee niin että hänen valkoiset hampaansa paljastuvat, samoin Jason. Olen pihalla. Tummanruskeat hiukset omistava nainen huokaisee.
”Olen raskaana”, hän toteaa minulle, kuin olisin kovinkin hidasälyinen.
”Raskaana?” toistan ja kohotan kulmiani. Silmäkulmastani huomaan kuinka Chase hörppää mukistaan ja hymyilee.
”Onneksi olkoon”, hän sanoo kohteliaasti. Michelle ja Jason kiittelevät. Tunnen pienen töytäisyn sääressäni, herään tuosta jonkinlaisesta horroksesta ja vilkaisen vieressäni olevaan mieheen. Hänen katseensa on paljonpuhuva.
”Öh, siis, onnea”, saan takelleltua. Muut naurahtavat ja jatkavat juttelua. Tuijottelen pöytäliinaa ja syön toisenkin keksin. En ihan osannut odottaa tätä.

Jonkun ajan päästä olemme syöneet ja majoittautuneet olohuoneeseen katselemaan jotain elokuvaa. En ole ihan pysynyt juonessa kärryillä, enkä viitsi enää edes keskittyä siihen. Jaksan jonkun aikaa tuijotella ruudulla liikkuvia ihmisiä, kunnes tunnen kuolevani tylsyyteen.
”Eihän haittaa jos käväisen tässä Yvonnen luona?” kysyn ja olen jo nousemassa nojatuolilta.
”Ei tietenkään, käy vain”, äiti vastaa ja hymyilee. Suuntaan eteiseen ja laitan kengät jalkaan ja takin päälleni. Enempää en jaksa varustautua tuollaista pikkumatkaa varten. Poistun talosta, hölkkään aution kadun yli ja soitan ovikelloa. Ovi naksahtaa ja avautuu.
”Andy, moi!” Yvonne hihkaisee ja päästää minut sisään. Hymyillen menen taloon.
”Olemme käymässä kotona ja ajattelin piipahtaa”, sanon riisuutuessani. Yvonne nyökyttelee.
”Hyvä, hyvä”, tyttö sanoo. Seuraan häntä keittiöön, jossa hän on laittamassa syötävää nuorimmalle pikkuveljelleen.
”Miten Chase jakselee?” hän kysyy touhutessaan. Istun tuolille ja nostan toisen jalkani penkin reunalle naurahtaen.
”Olet kysynyt tuota joka kerta siitä lähtien, kun hän pääsi kotiin. Hän voi hyvin, paremmin kuin koskaan.”
Yvonne tuhahtaa ja hymyilee. ”Hyvä juttu. Ajattelin vain, kun näytät vähän mietteliäältä.”
”Joo, tuota...” aloitan. Yvonne kääntyy katsomaan minua.
”Onko jotain sattunut?”
”Ei, ei sinänsä.”
”No mikä sitten on?” hän asettaa lautasen ja mukin veljensä paikalle pöydän ääreen.
”Jerome, syömään!” Pikkupoika ilmestyy pian ovensuuhun ja kiipeää paikalleen.
”No... Michelle on raskaana.”
”Ai on vai?” Yvonne sanoo hämmästyneenä. ”Mutta sehän on upeaa!” hän melkein kiljahtaa nauraen.
”Niin kai.”
”Mitä ”niin kai”? Mikä sinua nyt siinä pännii?”
”Ei minua pänni mikään, se on vain hassua”, sanon totuudenmukaisesti ja hymähdän.
”No, piristy sitten.”
”Piristä minua”, sanon haastavasti hymyillen.
”En minä osaa”, Yvonne vastaa vähän moittivalla äänensävyllä. ”Ja sitäpaitsi sinä olet homo ja tuo kuulosti kamalan pervolta.”
”En tarkoittanut sitä niin!” naurahdan. Jerome pöydän päässä on keskeyttänyt syömisen.
”Mikä on homo?” poika kysyy kulmiaan kurtistaen. Käännän katseeni häneen ihmeissäni, kuten Yvonnekin. Tyttö näyttää lievästi vaivaantuneelta.
”Öö... tuota... Aikuisten juttuja. Syö nyt nopeasti, että pääset taas leikkimään. Isä ja äiti tulevat pian ja silloin sinun täytyy mennä nukkumaan.”
Pikkupoika ei näytä olevan tyydyttynyt vastaukseen, mutta hetken mietittyään jatkaa kuitenkin syömistään. Yvonne huokaisee helpottuneena ja muodostaa huulillaan pahoittelunsa. Pudistan hymyillen päätäni.

___________________________________________________________

Mulla oli vähän lisääkin tota, mut tuli yhen kohdan kanssa vaikeuksia enkä saa sitä näpyteltyä selkokielellä... :''D Kokeilen illemmalla jos onnistuisi.
Ja tuosta hyppäyksestä... Se on sen takia, että en vain osannut enää jatkaa samasta kohtaa kuin lopetin silloin joskus muinoin. Ei vain tullut mitään. Toivottavasti ei kamalasti haittaa.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.8.09 15:59:09

:) mukava pätkä :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: sonjaaaa 
Päivämäärä:   22.8.09 19:54:18

tää oli hyvä pätkä =D jatkoa halutaan taas lisää..

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   23.8.09 13:57:50

Hyvä että vieläkin tykkäätte ^^'

Katon jos saisin ens viikolla taas kirjoteltua. Tai siis nyt alkavalla viikolla.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   23.8.09 13:58:15

aah mahtava, jatkoa odotellessa :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   23.8.09 16:09:32

Hieno pätkä. :)

Pisti kyllä toi loppu hymyilyttämään, lapset osaa tosiaan tunkea joka paikkaan vähän vääriä kysymyksiä. :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   23.8.09 18:23:55

hieno pätkä!

Andylla on vauva-kuume :''D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   23.8.09 18:42:06

asdjdkfnks enosaakommentoida.com.
Mulla oli taas idioottivirne, ja toi loppu laitto hymyilyttämää :>

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.8.09 22:37:07

aww<3

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   25.8.09 19:48:58

Chase

Andrewin rintakehän alkaessa kohoilla tasaisen rauhallisesti merkkinä nukahtamisesta, vedän peiton hiljaa syrjään ja nousen ylös sängystä. Hiivin ovensuuhun ja tarkkailen poikaa, joka ei onnekseni näytä merkkiäkään heräämisestä. En halua hänen heräävän, koska... En vain halua. Huokaisten hipsin olohuoneen kautta parvekkeen ovelle, joka avautuu napsahtaen vaimeasti. Suljen sen perässäni ja kaivan askista tupakan. Sytyttimen liekki leimahtaa ja valaisee kasvoni hämärässä pienen hetken ajaksi. Nojaudun parvekkeen viileään kaiteeseen ja vedän savua keuhkoihini, puhallellen sen ulos renkaina.

Joulukuun kirpeä yöpakkanen nipistelee paljailla käsivarsilla. Olisi pitänyt ottaa takki, mutta siitä olisi koitunut liikaa meteliä. Tarkastelen öistä kaupunkia ja sen hiljaista liikennettä. Jostain kuuluu kovaäänistä, humaltunutta keskustelua.

Tästä on tullut melkeinpä rutiinia – lähes joka yö Andrewin nukahdettua, minä hipsin parvekkeelle polttamaan pari tupakkaa ja vain mietiskelemään asioita. Se ei tee hyvää minulle eikä varsinkaan työlleni, sillä aamuisin herääminen on entistä hankalampaa, mutta minä vain tarvitsen tämän pienen hetken vain omien ajatusteni selvittelyyn.

Ei minulla ennen sellaiselle ollut tarvetta. Ennen; silloin kuin asuin yksin. Elämäni on muuttunut paljon Andrewin astuttua mukaan kuvioihin. Hänen mukanaan tuli velvollisuuksia, paineita ja mietittävää rutkasti lisää. Toisin kuin minulla, hänellä on perhe ja ystäviä, joiden kanssa hänen täytyy pitää yhteyttä, ja oletettavastikin minunkin täytyy olla mukana noilla kyläilyreissuilla ja kaiken maailman kissanristiäisissä.

Tuohan kuulosti jo negatiiviselta. Ei, en minä luopuisi Andysta, en edes sen takia että oma vapaa-aikani on tosiaan lyhentynyt yöllisiin parvekereissuihin. Minä rakastan häntä, enemmän kuin mitään muuta ikinä elämässäni, enkä tiedä mitä minulle tapahtuisi jos menettäisin hänet.

Vedän taas savua tupakasta. En ole enää varma, tekeekö ajattelukaan minulle kovin hyvää. Ainakaan mielenterveydelleni. Kohta pääsen äitini huonetoveriksi hullujenhuoneelle.
Tumppaan savukkeen kaiteeseen ja tipautan sen alas, koska tuhkakuppi on aivan täynnä. Vaikka melkein tärisen kylmästä, luon vielä muutaman silmäyksen pimeyteen ja katulamppujen valaisemaan maisemaan, ennen kuin siirryn hiljaa takaisin sisäpuolelle.

”Chase?”

Hätkähdän rajusti ja vedän ilmaa keuhkoihini säikähdyksestä, ennen kuin tajuan puhujan olleen Andrew. Hän nojaa ovenkarmiin. Heikossa valaistuksessakin saatan nähdä huolestuksen paistavan tuon kasvoilta. Hän näyttää oudolta ilman lasejaan. Huokaisen ja hymyilen hiukan, kävellen hänen luokseen.

”Oletko kunnossa?” Andrew jatkaa hiljaa, katsoen vihreillä silmillään suoraan omiini.
”Olen”, vastaan vakuuttelevalla äänellä ja hiippailen kohti makuuhuonetta, poika perässäni. Istahdan sängylle ja nojaudun tyynyjen keskelle, vetäen peiton päälleni. Andy istuu viereeni ja ristii jalkansa, edelleenkin minua katsellen.
”Mikä on?” kysyn ja kiinnitän oman katseeni häneen kulmiani vähän kurtistaen. Hän pudistaa päätään pienesti ja tulee myös peiton alle, kasvot minuun päin. Vielä pienen hetken verran hän jaksaa näyttää huolestuneelta, ennen kuin kömpii lähemmäs ja painautuu rintakehääni vasten. Kierrän käteni hänen ympärilleen ja suljen silmäni. Toisen läheisyys tuntuu rauhoittavalta ja lämpimältä.

_______________________________________________________________

Ei nyt mitenkään juonellisesti kovin merkittävä pätkä, mutta halusin taas vaihteeksi tuoda vähän Chasenkin ajatusmaailmaa esille.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   25.8.09 19:59:34

Phihii :>
(Umh,järkevät kommentit mulla taas vaihteeks..)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: <3<3<3 
Päivämäärä:   25.8.09 21:43:15

awwww vähän sulosta!!!!!:DD

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.8.09 22:55:30

:----) ihana! jatkoa!

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   26.8.09 15:35:39

Hienoa! Mua ei oikeastaan haitannut, että tää osa ei oikeestaan vieny tarinaa yhtään eteenpäin. Kiva lukea välillä enempi noita Chasen aivoituksiakin. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   29.8.09 18:49:51

Nostetaas tätä ylös. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   29.8.09 19:26:43

jatkoa odotellessa

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: keppälerttu 
Päivämäärä:   29.8.09 22:03:51

<3__<3

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   30.8.09 02:29:47

meinasin pölistä lähinnä samaa ku nearki sano..

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   30.8.09 11:28:57

Joo, kiitos kommenteista. :)

Näpyttelen jatkoa tällä (tai siis nyt huomenna alkavalla) viikolla.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   30.8.09 15:40:11

Hienoa, pitääki aina iltasin tulla taas kyttäämään, josko olis tullu jatkoa. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   2.9.09 16:53:33

Andrew

”Rhymer, keskity tehtäviisi, äläkä unelmointiin.”

Pokka pitää, ei pidä, pitää, ei pidä... Pitää kuitenkin. Minun on pakko kääntää katseeni seinään hetkeksi, ettei kukaan huomaa varsin huvittunutta ilmettäni. Kuulostaa niin sanoinkuvaamattoman hölmöltä, kun Chase puhuttelee minua sukunimeltäni ja tuolla äänensävyllä, vaikka kasvoilta näkee, että hän on lähinnä imarreltu saamastaan huomiosta. Toivottavasti kukaan muu ei osaa lukea noita merkkejä hänen ilmeistään.
Huokaisen ja vilkaisen taululle päin. Chase on juuri määrännyt meille listan tehtäviä tehtäväksi, ja kaikki luokassa ovat ihan hiljaa. Mies itse istuu pöydän ääressä ja näpyttelee jotain kannettavallaan. Hän vilkaisee nopeasti minua päin ja hymyilee vähän. Historiantunnit ovat nykyään entistä kiinnostavampia.
Muistan oikein hyvin kuinka joskus kauan sitten olin niin totaalisen ihastunut Chaseen, etten pystynyt keskittymään juurikaan tunneilla, mutta en siltikään saanut mitään huomiota häneltä. Asiat ovat muuttuneet...

Kellon pirahtaessa soimaan tunnin loppumisen merkiksi, alan kerätä tarvikkeitani laukkuun hitaanpuoleisesti. Yvonne luo minuun paljonpuhuvan katseen kulkiessaan ohitseni hymyillen. Hymyilen takaisin ja viivyttelen niin kauan, että luokassa ei ole muita kuin minä ja Chase. Minun onnekseni ovi ei ole aivan selkosen selällään. Nostan laukun olalleni ja laahustan opettajapöydän eteen, tarkkaillen välillä ovelle päin. Istun puoliksi pöydänreunalle.
”Onko jokin ongelma, Rhymer?” Chase sanoo virallisen kuuloisella äänellä, mutta kasvot erittäin epävirallisessa virneessä.
”Hmm. En oikein ymmärtänyt erästä asiaa tunnin aiheesta”, jatkan leikkiä hymyillen.
”Niinkö?” tummahiuksinen mies kysyy ja pakkaa myös tavaroitaan, vilkuillen minua.
”Niin. Luulen että tarvitsisin tukiopetusta.”
”Annan sitä enemmän kuin mielelläni”, Chase sanoo ja nostaa salkkunsa pöydältä. ”Mutta en täällä”, hän jatkaa ja ohimennen hipaisee kättäni, painaen nopeasti huulensa omilleni. Kylmät väreet kulkevat selkäpiitäni pitkin. Huokaisen ja lähden Chasen perässä pois luokasta, yrittäen pitää kasvoni peruslukemilla.

Päivä kuluu hitaasti, kun ei ole enempää Chasen tunteja. Lopulta kuitenkin koulun kello pirisee viimeisen kerran siltä erää, ja lähden Yvonnen kanssa luokasta.
”Sinun pitää olla varovaisempi”, tyttö sanoo minulle astuessamme ulos viileään talvi-ilmaan.
”Ai missä?”
”Koulussa, Chasen kanssa”, hän naurahtaa. Hymyilen pienesti.
”Ai minunko vain?”
”Ei Chase ole mitään tehnyt”, Yvonne puolustelee kävellessämme opettajien parkkipaikkaa kohden. ”Mutta muut voivat alkaa ihmetellä, jos joka historiantunti jäät keskustelemaan opettajan kanssa...”
”Pyh”, tuhahdan hymyillen. ”Nähdään”, huikkaan ystävälleni hänen kääntyessään toiseen suuntaan. Avaan auton kuskinpuoleisen oven ja istun penkille, heittäen laukun taakse. Minulla on nykyään se ajokorttikin, ja tänään olen päättänyt vakaasti ajaa, sanoi Chase mitä tahansa. Pian hän ilmestyy autolle, vilkaisten ensin moittivan näköisenä minuun, mutta tyytyen kuitenkin istumaan pelkääjän paikalle.
”Älä sitten romuta tätä”, hän sanoo. Naurahdan ja käynnistän auton saatuani avaimet häneltä.
”Etköhän sinä ole se joka on niitä autoja hajottanut.”
Toimin kuten minulle autokoulussa on opetettu, ja saan kuin saankin auton liikkeelle.
”Py-pysähdy jo, siellä on katulamppu!” Chase huudahtaa kauhuissaan kun peruutan ja käännän kulkuvälinettä. Tiirailen peilistä taakse ja nauran.
”Ei ollut lähelläkään!” sanon vastalauseeksi ja saan kuin saankin ajettua tielle asti.

”Ajat sitten hiljaa”, Chase mutisee vielä ja näyttää epäluuloiselta. Pyöräytän silmiäni ja keskityn hymyillen kotia kohti ajamiseen.

_________________________________________________________________-

_Paskin_lopetus_ikinä_. Mutta lopetus kuitenkin. Eli jatkoa siis ei enää tule.

Tää tarina on ollut varmaan koko taipaleensa ajan mun suurin stressinaihe. :D Loppua kohden se on huonontunut valtavasti, ainakin omasta mielestäni, ja en tosiaan ole lainkaan tyytyväinen lopetukseen, mutta siinä se kuitenkin nyt on. Kommentteja saa edelleen laittaa ja käyn niihin vastailemassakin.

Pidän nyt jonkun aikaa taukoa ja katson sitten, jos vaikka aloittelisin jatko-osaa. :)

Hurjasti kiitoksia kaikille lukijoilleni ja ihanille kommenteille! Niiden avulla olen saanut vaikeimpinakin aikoina väännettyä jotain tänne. :3 Jatko-osa on tulossa aivan varmasti, mutta ei nyt ihan heti. Tämän vuoden puolella kuitenkin, varmaan marraskuuhun mennessä.

Mutta kiitos vielä kovasti kaikille lukijoille! *hali*

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäKuro 
Päivämäärä:   2.9.09 16:58:08

On noita paskempiakin loppuja nähty!
Aww, kauheen haikee olo kun loppu, mutta tuleehan se jatko-osa.
Sitä siis odotellessa :D <3

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   2.9.09 17:37:14

Ää, mulla kans jotenki haikeeta ku tää ei enää jatku ennen jatko-osan tulemista. :/

Ihan ok lopetus, pisti hymyilemään varsinkin alku ja loppu ja puoliväli ja kaikki. Tukiopetuksesta tuli jotain vähän kaksimielisempää mieleen. :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   2.9.09 17:41:41

Ihanat<3 Ihan hyvä lopetus toi oli ko vertaa joihinki muihin ^.^
Mutta jatkoa odotellessa myös. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   2.9.09 19:47:19

Kaikki hyvät tarinat loppuu samaa aikaa O.o
Toi alku oli ihana, mua rupes naurattamaan. Eikä toi lopetus ny nin páska ollu :>
Ja totanoin.. Jos nyt jatko-osan rupeet vääntää (paree ois >:D) ni rupeen kyl seuraamaan :>

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: keppälerttu 
Päivämäärä:   2.9.09 22:01:24

toi loppuhan oli just ihana :> sai semmosen "ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti" fiiliksen :) ja mä oon ekana lukemas sit jatko osaa! :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   2.9.09 23:00:57

Huaaaa kommenttiryntäys 8D

Kiitoskiitoskiitos tuhannesti kaikille ... taas. ^^
Joo ja kyllä mä ihan varmasti sen jatkon teen, ei tää jää tähän! :D Mulla on jo sitä suunniteltunakin, mutta en jaksa heti alkaa tuskailemaan sen kirjotuspuolen kanssa. Tekstin tuottaminen on mulle viime aikoina ollu harvinaisen vaikeeta, mutta kyllä se siitä \o/

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: HelinäK 
Päivämäärä:   3.9.09 14:54:30

Joo.. on paskempiaki loppuja ollu..
Mullaki on kauhian haikee olo.. Kunhan nyt saat jatko-osaa kehii niin kaikki on hyvin ;)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.09 15:19:49

Mulla taas typerä virne, mutta sitten huomasin että tää loppuu, ja se haihtui saman tien :( Tee jatko-osa!

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: BLAbalaBALa 
Päivämäärä:   3.9.09 19:19:40

aaaaw<3 tukiopetusta:))
tosiaan pisti mutki hymyilemään tuo kaikki. aivan ihana.
nii ja jatko-osa on maailman paras keksintö!!

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjäbimbo-blondi 
Päivämäärä:   3.9.09 20:54:34

jää ikävä tätä tarinaa<33 ((: ite tykkäsin tuosta lopusta :DD

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   3.9.09 21:11:07

Kiitos taas. :)

En olisi _ikinä_ uskonut, että tämä saa näin paljon suosiota ja vielä ikävöimäänkin jäädään! Olen todella kiitollinen kaikille lukijoille.

Päivitin nyt koko tarinan loppuosan sivuille ja kirjoitin etusivulle romaanin. :D Suunnittelen jatko-osaa ja tosiaan tähtään sen aloittamista sinne marraskuun paikkeille.

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   4.9.09 19:04:56

Oi, marraskuussa jo. :D Nyt on sitte useempikin syy odotella tota kuukautta oikeen innolla. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   5.9.09 21:29:16

Innolla ootan kyllä marraskuuta ja tähän tarinaan jatko-osaa :). Tää oli vaan jotain niin suloista ♥

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   6.9.09 19:55:52

Kiva että odotatte! 8D

Huooh paikat _ihan_ kipeenä ja huomenna pitäis juosta 1500. Hienoa, hienoa. Mielummin istuisin vaan koneella ja suunnittelisin sitä jatko-osaa, tuli kauhee into taas kirjottaa... Mut lykkään kyllä ekaa osaa ihan marraskuuhun saakka silti, vaikka pystyisinkin aikasemmin alottamaan, koska sitte on vielä enemmän inspiraatiota kirjottaa ja se ei lopahda niin äkkiä. :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   11.9.09 00:13:03

Tää on kamalaa kun mä suunnilleen lasken päiviä tohon marraskuuhun. :D

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjävarma 
Päivämäärä:   9.1.12 21:17:59

:c

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: ihminen 
Päivämäärä:   13.2.12 18:06:48

kualen. jackson ei sit tainnu jatkaa :c

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   21.3.12 22:25:50

Heissan pitkästä aikaa :D

Nyt kävi näin että elämä nappas kiinni eikä enää päästänytkään irti, ja stoorin jatkaminen jäi. Näyttäis vähän siltä et tarinatuokio on aika kuollut tätä nykyä, mut anyways, onko täällä yhtäkään joka haluaisi vielä sitä jatkoa? Nyt on parin kuukauden ajan ollut ihan sanoinkuvaamaton inspis ja ihan alusta alottamisen sijasta ois kiva jatkella tätä.

Eli kiinnostaisiko ketään enää? :D Jatkosta tulis varmastikin sellanen että siihen pääsee mukaan vaikkei ekaa osaa lukiskaan.

(en muuten voi kirjautua sisään kun unohdin salasanan köhköh mutta ihan minä se olen silti.)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: rgrsgsgs 
Päivämäärä:   22.3.12 01:03:37

OI JATKOA KYLLÄ KIITOS! <3

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.3.12 13:05:49

Selvä se sitten, jos yksikin lukija on niin :D

Pitää ensin kyllä lukasta toi eka osa tosta, niin paljon on päässyt unohtumaan, etten sitten kirjota ihan OOC:ta :D mutta jatkoa onpi luvassa, mahd. pian. (:

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   22.3.12 15:23:40

Ja mä jo ajatelin että taas on joku toiveikas vaan nostanu, mutta onneksi avasin :D
Eli täällä ilmoittautuu toinen varma lukija!
(ja kyllä, TT on aikast kuollu nykysin...)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjänakkisoturi 
Päivämäärä:   22.3.12 16:14:47

Täällä yks lukija! :D Ite en ht.netis sillon seurannu, mut sama tarinahan oli sielätuola jossain sun sivuilla ja sieltä oon jälkeenpäin lukenu :)

Tosi hyvä tarina siis, iha ehottomasti yks mun lemppari homotarinoista! :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.3.12 20:50:38

Hei ihanaa että ootte vielä kiinnostuneita lukemaan :D Huomenissa alottelen näpyttelyä, voin melko varmaksi sanoa et tän viikon puolella vielä tulee ekaa pätkää. :)

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: rgrsgsgs 
Päivämäärä:   23.3.12 02:32:56

Ihanaa <3
Oi että rakastan tätä niin paljo

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Figaron_haamu (ek) 
Päivämäärä:   23.3.12 08:41:35

WWAAAHH! Onneks avasin vaikka mäkin aattelin et joku toiveikas upitellu. Täällä olis ainakin varma lukija!

  Re: Wouldn't it be good # 7

Lähettäjä: Hermanni 
Päivämäärä:   23.3.12 09:10:25

Mäki haluan jatkoa, ihana tarina! <3

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.