Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.5.09 02:45:55

Previous topic

Tein nyt uuden jo kun tonne vanhaan mahtuu vaan neljä viestiä enää. :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   22.5.09 18:13:23

Jatkuuko tnä? :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.5.09 18:16:35

Juu jatkuu, kohtapuoliin (:

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.5.09 20:37:03

Äh, sori, menin hetkeks sänkyyn makoilemaan ja nukahin siihen -____-''' tänään tulee kuitenkin vielä.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: TohveliSankari 
Päivämäärä:   22.5.09 20:42:20

Minä jo ihmettelin, että kestääpä kauan o.o

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.5.09 21:01:55

Anteeeeksi D::

kirjotan nyt justiinsa ^^'

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: TohveliSankari 
Päivämäärä:   22.5.09 21:33:07

No nyt mä ihmettelen jo vielä enemmän .DD

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   22.5.09 21:40:30

Oi että mä vihaan tätä nettii, sen takii en oikei jaksa jäädä venailee, ku se pätkii kokoaja.
Onneks ei ollu ketää koton ku luin noit uusimpii, repesin aika pahasti :D
Tjoo, taijan mä jäädä venaa, jos kerra on kuitenki tänää tulos :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Sleepless 
Päivämäärä:   22.5.09 21:53:08

Oooh. Innolla ootellaan 8) Pitäs kyllä tehä jotain ihan muuta kun olla koneella, mut nooh, en mä saa itteeni poiskaan tästä ^^'

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   22.5.09 22:23:16

Haloo millo?!

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   22.5.09 22:29:48

Näh, pitäs mennä nukkuu. Luetaa sit huomenna. (yhyy kouluu) Buahhahhaa, sain tänää aamulla vierotusoireit täst ::::D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.5.09 23:02:45

Röhnötän nojatuolissa miettien typerää tilannetta auton korjauksen kanssa. Televisio on päällä, mutta en juurikaan keskity sen katsomiseen. Kuuntelen toisella korvalla keittiöstä kantautuvaa puhetta. Andrewin piti soittaa äidilleen eilen illalla, mutta se vähän... jäi. Äiti ei ilmeisesti ole kovin mielissään asiasta, ainakaan luurin toisesta päästä tänne asti kantautuvasta huudosta päätellen.

”Saatánan pentu... Takaisin! Sinä et ole lähdössä yhtään minnekään tästä talosta! Kuulitko?”
Tunnen terävän kivun päänahassani kun mies repäisee minua rajusti taaksepäin hiuksista. Menetän tasapainoni ja saan viime hetkellä kiinni tuolin selkänojasta. Nostan katseeni mieheen, jonka kasvot ovat vääristyneet raivosta ja hän on hengästynyt. Mies ei ole täysin tasapainossa seistessään olohuoneen lattialla. Hän on humalassa, kuten aina.
Yritän saada uhmakkaan ilmeen kasvoilleni, yritän esittää, ettei minua satu. Nousen kunnolla seisomaan. Minua pelottaa, tiedän sen olevan tulossa... Kuulen jo juoksuaskelia yläkerran portaikossa.
”Chase?” naisen huolestunut ääni huudahtaa ennen kuin hän ilmestyy ovensuuhun. Hän haukkoo happea ja katsoo kännistä, raivostunutta miestä epäluuloisesti kiertäessään seinän viertä luokseni.
”Sinä... hullu... mies”, äiti takeltelee vilkuillen isää ja yrittää koskettaa minua, mutta ei ehdi.
”Älä sinä tule väliin!” isä karjahtaa ja viha leimahtaa hänen silmissään uudelleen. Nainen vinkaisee ja perääntyy kauhuissaan muutaman askeleen.
”Tuo penska... ansaitsee opetuksen...” mies änkyttää hengästyksensä lomasta ja lähestyy minua hitain askelin. Äiti purskahtaa itkuun.
”Tiedätkö... mitä hän teki...”
Käsi heilahtaa ilmassa jossain kasvojeni yläpuolella ja pistelevä kipu iskee kasvoihini. Ensimmäinen.
”Tiedätkö... missä hän oli viime yön...”
Toinen. Hetken erotan vain tähtiä näkökentässäni. Vesi valuu silmistä. Puren kieltäni jotta en huutaisi.
”Mitä hän oli tekemässä...”
Kolmas isku saa minut horjahtamaan oikealle. Se ei kuitenkaan tunnu niin pahalta kuin ensimmäiset. Putoan maahan lyöden samalla pääni seinään.
Kuulen nopeatahtisia tömähdyksiä äidin juostessa yläkertaan. Hän ei kestä katsoa.
Mies yläpuolellani sylkäisee alaspäin minua kohden ja poistuu talosta ovet paukkuen. Jään siihen istumaan, nojaan seinään ja yritän saada näkökenttäni selkeäksi. Toivon koko sydämestäni, että tuo mies jäisi kännipäissään auton alle ja kuolisi. Tai ei... jäisi kännipäissään auton alle, kituisi jonkun aikaa ja sitten vasta kuolisi.


Havahdun Andrewin ilmestyessä ovensuuhun.
”Kiitos lainasta”, poika sanoo ja laittaa kännykän pöydälle. Hänen omassaan on jotain vikaa, ja siksi hän lainasi minun. Nyökkään ja pakotan pienen hymyn kasvoilleni. Muisteleminen ei tee hyvää. Joka kerta kun ajattelen Andrewia tai kuulen hänen puhuvan puhelimessa äitinsä kanssa, ne palaavat mieleeni. Pitää päästä siitä eroon.
”Öö... Oletko kunnossa?” Andrew katsoo minua kummastuneena.
En. En ihan.
”Tietysti”, vastaan ja toivon näyttäväni normaalilta. ”Mietin vain sitä autoa.”
”Aa, okei.”

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.5.09 23:04:45

Öhm. Pahoittelen. Olin äsken tekemässä iltatallin ja jotenkin unohduin alakertaan... :o Mutta siinä sitä nyt on. Ei paljoa, mutta nyt illalla kirjotan lisää, IHAN VARMASTI (:DDD) koska mulla on kaks pulloa kokista nii jaksan olla hereillä 8))

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   22.5.09 23:12:44

VANNOTKO?

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   22.5.09 23:15:31

Vannon, vannon :DDD

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   22.5.09 23:24:26

No töihin siitä! >:)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   23.5.09 02:07:11

Kusetusta?! Nyt on jo yö eikä ilta -.-

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   23.5.09 03:32:16

Andrew's POV

Napsautan olohuoneen kattovalaisimen sammuksiin ja hipsin ikkunoista himmeästi loistavien katulamppujen valon turvin sohvalle. Kääriydyn peittoon ja huokaisen syvään. Minua väsyttää niin että sen saa pidettyä silmiäni auki, mutta en kuitenkaan jostain syystä pysty nukahtamaan.
Minulla on huono omatunto siitä, että en soittanutkaan eilen illalla äidilleni. Hän oli hirvittävän vihainen ja huolestunut puhelimessa. Luojalle kiitos, että hän ei tiedä, miksi unohdin soittaa.
Yritän saada ajatukseni irti äidistä ja muista ongelmistani. Olen aina ollut sitä tyyppiä, että illalla nukkumaan mennessäni jään ensin puoleksi yöksi miettimään asioita.

Koko asunto on aivan hiljainen, lukuunottamatta kellon tikitystä ja Chasen päälle jääneen kannettavan hiljaista hurinaa pöydällä. Keskitän kaikki ajatukseni sen tasaisen äänen kuuntelemiseen ja lopulta saan unen päästä kiinni.

Aamulla herään omia aikojani, ennen Chasea. On lauantai, eikä minulla ole mihinkään kiire, joten käyn rauhassa suihkussa ja syön. Chase nousee yhdentoista aikoihin ja vaikuttaa erittäin huonosti nukkuneelta. Mietin, mikä hänen mieltään mahtaa painaa. Kyllä sen huomasi että se eilinen ihme omiin maailmoihin unohtuminen ei koskenut auton korjaamista. Toivon, ettei se johdu minusta, vaikka hän onkin tehnyt selväksi etten ole vaivaksi.

”Voisin ottaa taksin ja käväistä Yvonnen luona...” sanon noustessani pöydästä. Chase nuokkuu sen ääressä kahvimuki edessään, kuten joka aamu. Hän nostaa väsyneen katseensa ja nyökkää.
”Käyn hakemassa niitä osia tuohon vehkeeseen jonkun ajan päästä... Että olen siellä sitten jos en ole täällä tullessasi.”
”Selvä”, sanon vielä eteisestä tunkiessani jalkojani tennareihin.

Astun ulos taksista ihan lähellä omaa kotiani. Minusta tuntuu typerältä vain kulkea sen ohi ja mennä koputtamaan vastapäiselle ovelle, mutta en uskalla tehdä muutakaan... Enkä oikeastaan haluakaan. Isä luultavimmin on kotona, ainakin autosta päätellen, enkä halua nähdä häntä. Tiedän olevani tyhmä ja lapsellinen, kun en selvitä asioita vanhempieni kanssa ja asun melkein ventovieraan miehen asunnossa, mutta en vain pysty nielemään ylpeyttäni ja menemään omalle kotiovelle. Se tarkoittaisi sitä, että myöntyisin heidän... tai isän, sääntöihin. Eläisin niin kuin minun hänen mielestään pitäisi elää.

”Moi”, Yvonne hihkaisee avatessaan oven ja päästäessään minut sisään. ”En tiennyt että olet tulossa.”
”Olisin ilmoittanut, mutta puhelimessani on jotain häikkää.”
”Ei se mitään, kukaan ei ole kotona.” Menen hänen perässään peremmälle ja istun keittiöön.
Huomaan, että Yvonnea kiinnostaisi tietää, miten minulla sujuu – hän ei ole sitä suoraan kysynyt kertaakaan, koska tietää, että en pidä kyselemisestä tai ylihuolehtimisesta. Sen sijaan juttelemme hänen asioistaan ja siitä, kuinka Liz oli ajanut kännissä kolarin ja joutunut sairaalaan edellisiltana. Tytöllä ei ole edes ajokorttia, joten en juurikaan tunne myötätuntoa häntä kohtaan.

Palatessani taksilla kerrostalon pihaan, en näe Chasen autoa parkkipaikalla. Taivas on mennyt pilveen ja näyttää siltä että kohta alkaisi satamaan. Toivottavasti Chase saa ikkunat paikalleen autoonsa ennen sitä. Menen hissillä kahdeksanteen kerrokseen ja tervehdin matkan varrella alakerrassa asuvaa muoria, joka vastaa tervehdykseeni hymyillen. Chase sanoo hänen olevan vittúmaisin akka mitä Maa päällään kantaa, mutta en oikein osaa kuvitella vanhasta naisesta sellaista.
Avaan oven avaimella, jonka sain omakseni. Ihmettelen sitä kuinka paljon Chase luottaa minuun. Voisin periaatteessa olla kuka tahansa nuorisorikollinen, hajottaa koko luksuskämpän ja viedä puolet tavaroista. Hänen onnekseen en kuitenkaan ole sellainen.

Sisällä laitan vähän tavaroita järjestykseen ja vien roskapussin ulos. Ei asunto koskaan ole kovin sotkuinen, koska siellä ei ole mitään ylimääräistä krääsää, mutta aion silti tehdä jotain enkä vain lusmuta hänen paikassaan. Hän on maksanut ruokanikin tähän asti, mutta sain eilen vaadittua äitini laittamaan tililleni vähän rahaa, jotta voin tehdä sen itse.

En välillä käsitä tätä tilannetta lainkaan. En edes tunne Chasea, en ole todellakaan tehnyt mitään tämän hyväksi (päinvastoin, pikemminkin) enkä muutenkaan ole mitenkään tämän... arvoinen, tai jotain. Siitä huolimatta saa asua hänen luonaan surkean perhe-elämäni takia, kuin olisin hänen serkkunsa tai jotain. Jos siis unohdetaan se asia, että en edelleenkään ole menettänyt tunteitani häntä kohtaan. Yleensä serkkuihin ei kai rakastuta.
Siitä tulee siivoillessani mieleeni, etten ole nähnyt asunnossa pienintäkään merkkiä Chasen sukulaisista. Hyllyllä ei ole kuvia vanhemmista tai sisaruksista tai mistään. Vaikka asia ei minulle kuulu, olisi melko kiinnostavaa tietää jotain hänen perheestään. Mielessäni vilahtaa mahdollisuus Chasen kannettavan tutkiskelusta, mutta tyrmään sen heti paikalla. Minun tuurillani siitä ei todellakaan tulisi muuta kuin ongelmia.

ONE WEEK LATER

Koulun käytävillä raikaa kovempi melu kuin yhtenäkään iltapäivänä koko vuonna. Kaikki kiirehtivät ulos tunkkaisesta rakennuksesta auringonpaisteeseen ja suunnittelevat kesämenojaan.

”...Ja suunnittelimme lähtevämme kahdeksi viikoksi Italiaan kesäloman lopussa!”
Katson innostuksesta säteilevää ystävääni hymyillen astuessamme ulos pääovista. En ole ollut viikkokausiin yhtä rentoutunut ja iloinen kuin nyt. Äitini on jo vähän alkanut sopeutumaan tähän... tilanteeseen, eikä enää soittele joka viides minuutti ja huolehdi itseään sairaaksi. Isästä ei ole kuulunut yhtään mitään sen jälkeen, kun puhuin hänen kanssaan puhelimessa. En osaa oikeastaan sanoa, onko se hyvä vai huono asia, mutta mieluummin pysyn hänestä erossa vähän aikaa.

”Nähdään”, huikkaan Yvonnelle erotessamme porteilla. Tyttö vilkuttaa minulle pirteästi hymyillen ja lähtee kävelemään kotiaan kohti. Käännän katseeni hänestä tien sivussa odottavaan mustaan avomersuun ja istun etupenkille Chasen viereen.
Niin, Chase sai työnsä takaisin kun siitä jupakasta ei tehtykään oikeusjuttua, ja osti ensi töikseen itselleen uuden auton. Ja hänellä on jokin kumma pakkomielle juuri mustiin autoihin.

__________________________________________________________________________
Öö. Okei, mun ilta vähän venähti. Mutta ette te kuole siihen >8) ei tää niin hyvä oo. D:

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   23.5.09 08:19:43

On se vaa nin hyvä ::D
Jea, kannatti herää aikasi, vaikken mä sitä tarkotuksella tehnykkää :::D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Sleepless 
Päivämäärä:   23.5.09 12:08:04

Aijai, ihanaa kun on heti aamuks luettavaa 8) Mahtavaa on edelleen, hih. Jatkoa vaan.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   23.5.09 18:56:10

Todellakin on hyvä ! :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   23.5.09 22:10:29

Tuleekos tänään muuten jatkoa? :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   23.5.09 22:17:53

Katon tässä ainakin ensin täydellisiä naisia pari jaksoa, käyn saunassa jne. niin että jos tulee niin sitte taas myöhään yöllä ... :'D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: PyöreäPalikka 
Päivämäärä:   23.5.09 22:26:18

Jee taas tulee aamuks lukemista :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   24.5.09 01:18:47

Ei kyllä oikeen inspiroi enää tänään kirjottaa... Laitan sitte huomenna, että ei mee laatu huonommaks :DD

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: MattiBa 
Päivämäärä:   24.5.09 11:44:34

Luin tän kokonaan alusta asti (: Loistavaa tekstiä, ei paljoakaan virheitä.
Jäi vaan vähän epäselväksi toi tämän topan eka pätkä, että kertoiko se kenen näkökulmasta?

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   24.5.09 13:36:02

MattiBa, Chasen näkökulmasta (: Kiitoksia. ^^

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   24.5.09 16:09:46

Apuva, mä nyt vasta tajusin, että mä oon ihan ihastunu Chasen nimeen. En mä tiedä, se vaan on... seksikäs? :D Juu, hyviä pätkiä kuten aiemminkin, ja jään odottelemaan jatkoa. :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   24.5.09 16:39:28

near, voihan :D Kiitoksia.
Tänäiltana varmaan kirjotan, kohta käyn kyllä tallilla mutta sen jälkeen sitten. <:

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   24.5.09 18:29:30

Yhyy, en jaksa oottaa :D
Taian ruveta lukee edellisii uuestaa. Tosin oon jo kerra lukenu tän alusta uuellee :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   24.5.09 18:39:13

Voi kökkö. Taitaa ukkostaa :<
Pitää vissii lopettaa, paitsi et jatkan noitten edelliste lukemista :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: PyöreäPalikka 
Päivämäärä:   24.5.09 21:49:30

tuleeko jatkoa tänään?

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   25.5.09 15:35:11

Tänään tulee (:

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   25.5.09 17:14:56

Ain sanot et tänään tulee, muttei tuu kuitekaan :<

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   25.5.09 18:15:10

Chase's POV

Istun olohuoneessa työpöytäni ääressä, kannettava auki edessäni. Eikö internetissä laskujen maksaminen kehitetty juuri sen takia, että asia helpottuisi, eikä siksi että se muuttuisi kolme kertaa vaikeammaksi?

Kello on kohta viisi. Andrew lähti käymään Yvonnen kanssa kaupungilla tunti sitten.
Hänen lähtiessään tunsin sisälläni ärsyttävän mustasukkaisuuden pistoksen. Tajuttuani sen minua ärsytti vielä enemmän. Olenko minä mustasukkainen pojasta sen takia, että hän viettää aikaa ystävänsä kanssa...? Joka sitäpaitsi on tyttö. Ja miksi yleensäkin olen mustasukkainen? Säälittävää.

Vihdoin saan laskuni maksettua ja länttään kannettavan kiinni. Nousen seisomaan selkääni pidellen. Se on särkenyt siitä saakka, kun sain työni takaisin, vaikka en edes pahemmin joudu istumaan työskennellessäni. Ehkä Tracy Hamptonin naaman päivittäisellä näkemisellä on jokin terveydelle haitallinen vaikutus...

Vaihdan ahdistavan työasun tummiin farkkuihin ja vaaleaan t-paitaan. Minun pitäisi viedä käydä collegella sopimassa muutama asia, vaikka loma alkoikin tänään.

Ei kulu tuntiakaan, kun istun jo Hamptonin toimistossa katselemassa hänen nyrpeää naamaansa ja keskustelemassa. Puhelimeni terävä pirinä keskeyttää naisen puheen.
”Suokaa anteeksi”, sanon helpottuneena ja kaivan puhelimen taskustani. Näytöllä vilkkuu vain numero. Rykäisen ja painan vihreää luuria.
”Crenshaw.”
”Chase”, kuuluu välittömästi melkein oman ääneni päälle. En heti tunnista siitä muuta kuin että se on hengästyneen ja järkyttyneen ihmisen ääni..
”Andrew? Mikä hätänä?” tunnistan soittajan ja huolestun pojan äänensävystä. Tracy minua vastapäätä kohottaa tummia kulmiaan.
”Yvonne on sairaalassa... Jään tänne varmaan yöksi”, Andrew jatkaa hengähdettyään. En hetkeen tiedä, mitä sanoisin.
”Öh... Selvä... Tulenko käymään siellä?”
Hetken on hiljaista, kuin hän miettisi.
”Tule vaan”, Andrew lopulta vastaa. ”Pitää mennä.”
Puhelu katkeaa. Jään tuijottamaan kännykän ruutua hetkeksi, mutta Tracyn yskäistessä laitan sen takaisin taskuun ja käännän katseeni.
”Ongelmia?” nainen kysyy katsoen minua vieläkin hieman ylimielisen tekopyhästi.
”Ei minkäänlaisia. Oliko kaikki siinä? Hyvä. Pitää mennä. Hauskaa kesää”, nousen tuolilta ja poistun toimistosta ennen kuin Tracy ehtii sanoa mitään. Kiirehdin autolleni ja ajan suorinta tietä kohti keskussairaalaa.

__________________________________________________________________
Siinä tommonen lyhyt. Jatkan kohta, tuli hommia.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: MattiBa 
Päivämäärä:   25.5.09 18:54:10

Okei. Tämä viiminen pätkä vähän kökkö, jos minulta kysytään, mutta menettelee lisäjatkoa odotellessa ;)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   25.5.09 19:10:37

Astun sisään sairaalan ovista ja suuntaan aulaan. Löydän Andrewin istumasta odotushuoneen penkiltä, nojaten päätään käsiinsä. Järkytyn hänen nostaessa katseensa. Pojan kasvoissa on ruhjeita ja silmäkulmassa tikit. Menen hänen viereensä istumaan.
”Mitä tapahtui?” kysyn katsoen huolestuneena toista silmiin. Yritän koskettaa hänen kasvojaan mutta hän kääntää päänsä pois.
”En... muista ihan tarkalleen...” Andrew aloittaa laskien katseen maahan. Odotushuoneessa on meidän lisäksemme pari mummoa ja nainen pienen, itkua vääntävän vauvan kanssa. Inhoan sairaalan desinfioitua hajua ja valkoisia seiniä. Ihmisiä kuolee näissä tiloissa. Jollain tapaa se kammottaa minua.
”Olimme kävelemässä Yvonnen kotia kohti, ja kuulin vain hirvittävän räsähdyksen ja ehdin nähdä vilauksen jostain henkilöautosta... Sen jälkeen muistan vasta sen, kun heräsin ambulanssissa.”
”Oletko sinä nyt kunnossa?” minua kammottaa ajatus pojasta makaamassa elottomana jossain tienpenkassa.
”Olen... taju vain lähti... mutta Yvonne ei...”
Andrew painaa päänsä vielä alemmas, kuin yrittäen piileskellä, ja hänen äänensä murtuu.
”Onko hän...?”
”Hän on koomassa”, poika saa kakistettua suustaan ja pyyhkäisee nyyhkäisten silmäkulmiaan.
”Tiedetäänkö sen kaahaajan henkilöllisyyttä?”
”Tiedetään... Hän kuoli.”
Tuo tulee Andrewin suusta paljon helpommalla ulos. Hänen äänestään kuultaa pientä vihaa.
”Auto paiskautui kuulemma päin puuta ja pyyhkäisi meidät mukanaan... Mies jäi puun ja auton väliin.”

Nyökkään hitaasti, ennen kuin kierrän käteni pojan ympärille ja rutistan hänet itseäni vasten. Andrew tarrautuu paitani selkämykseen. Tunnen tämän kyyneleet paitani läpi olkapäätäni vasten. Nielaisen kurkkuuni kohonneen palan ja yritän sisäistää asiaa.

Andrew's POV

Istun ystäväni sängyn vierellä, hämärässä sairaalahuoneessa. Kone hänen oikealla puolellaan piippaa tasaisesti. On myöhäinen ilta, ja pakotin Chasen lähtemään kotiin. Yvonnen vanhemmat ovat odotushuoneessa.

Minua ahdistaa ja hirvittää katsoa sängyllä makaavaa Yvonnea. Hän näyttää nukkuvan, paitsi että nukkuessaan hän puhuu unissaan ja pyörii koko ajan... Nyt hän on ihan paikallaan ja hengittää vain tasaisesti. Kalpeilla kasvoilla on mustelmia ja arpia. Leukaan on jäänyt vähän kuivunutta verta.

Tapahtuma pyörii päässäni uudelleen ja uudelleen, kuin jokin surkea elokuva. En kertonut Chaselle ihan kaikkea, mitä muistan. Muistan myös sen, kuinka Yvonne kiljahti huomatessamme auton tulevan kovaa vauhtia kohti. Yritimme juosta alta pois... Ehdin nähdä sekunnin sadasosan vilauksen kuljettajan kasvoista. Hän ei edes yrittänyt pysäyttää tai kääntää poispäin...

Yritän kääntää ajatukseni muualle. Lääkärit sanovat Yvonnen tilan olevan vakaa, ja uskovat hänen heräävän pian. Toivon koko sydämestäni, että niin tapahtuu. Minulla ei ole varaa menettää häntä.

________________________________________________________
MattiBa, ok (: saattaapi johtua siitä että kirjotin sen aika kiireessä...

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   25.5.09 19:12:23

Ja toi on kirjotettu tätä kuunnellessa, joten saattaa olla aika angstinen... D:

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   25.5.09 19:14:38

Jes:) Tuleekos tänään vielä? :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   25.5.09 19:17:29

En osaa sanoa... Jos inspistä ja aikaa löytyy, ni sitten :>

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   25.5.09 20:25:21

Pakkoooo.. Jotenki tuli heti mieleen et kuka se ajaja oli. Mut ei se kai olekkaa se.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: TohveliSankari 
Päivämäärä:   25.5.09 20:51:16

Hetkonen, mä taisin arvata ! Mut en oo ihan varma, kumpi .DD Ei kumminkaa oo kumpikaa .DD

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   25.5.09 20:57:29

Mullakin on villi veikkaus siitä, kuka toi ajaja vois olla, mutta en sitte tiedä. Osa asioista sopii mun teoriaan, osa taas ei ihan. :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   25.5.09 22:06:09

Mun veikkaus ei siksi oikein sopisi, koska kyllä Andrew'n "pitäisi" vähän surra häntä. Mutta katsotaan.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   25.5.09 22:20:00

Mulle tuli vaa mielipuoline arvaus tosta ajajasta, lähinnä DataBasen kommentista, mutten usko kuitenkaa sen olevan se :::D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   26.5.09 16:03:01

heha mullaki on yks melko varma epäily ajajasta :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Sleepless 
Päivämäärä:   26.5.09 17:27:42

Epäilyjä täälläki, mutta kuitenkin noi mun arvailut menee ihan metsään 8) Hih, mut joo, toivottvasti pian jatkuu.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   26.5.09 18:08:20

Hih, saa nähdä :D

En tiedä millon voin kirjottaa seuraavan kerran, oman tietokoneen näppis ei toimi enkä saa alakerrassa kamalasti kirjotella, mutta isoveli tulee varmaan tällä viikolla ja tuo uuden näppiksen niin sitten taas jatkan :) Ja saatan kirjottaa täällä alakerrassakin vähän, jos vaan saan luvan... .__.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   27.5.09 00:57:15

Oh no! Lintsaa koulusta ja kirjota!! Minkä ikäne muuten olet?

P.S. Älä lintsaa :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 12:44:03

No niin tässä sitte kävi et en menny sinne kouluun :D saatan ehkä kirjottaa tänään alakerrassa, mut nyt oon omalla koneella enkä ala kyllä vääntämään tän enempää tällä saakelin Onscreen- näppiksellä, missä joutuu napsauttamaan jokasen kirjaimen erikseen hiirellä DD:

Nii ja oon 16 :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: MattiBa 
Päivämäärä:   27.5.09 13:08:16

Mullakin mielessä, että kuka se ajaja on. Jännää ! :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 18:11:33

Sadepisarat laskeutuvat ihmisten mustien sateenvarjojen pintaan ropsahtaen. Taivas on harmaa ja pimeä. Voisi luulla, että on syksy, eikä alkukesä, jos märkä ruoho ei loistaisi kirkkaanvihreänä hautakivien välistä. Tuntuu kuin se nauraisi niille kaikille kuolleille, jotka makaavat mullan alla, kun se itse kasvaa elävänä maan pinnalla.
Pappi puhuu minua vastapäätä. En kuule hänen sanojaan. Kuulen vain sen sateen ropinan tuijottaessani arkkua, joka makaa syvän kuopan vieressä. Arkku on koristeltu kukin ja puuhun kaiverretuin koukeroin.

Mustaan hameeseen ja päähineeseen pukeutunut nainen vieressäni tarttuu varovaisesti käteeni, puristaen sen omaansa. Silmäkulmastani näen hänen punaiset silmänsä ja vääristyneet kasvonsa, jotka hän yrittää pitää peruslukemilla, vaikka kyyneleet valuvat kilpaa sateenvarjon päällä kirivien pisaroiden kanssa.
Ukkonen jyrähtää jossain kaukana.

Pappi lopettaa puheensa ja viittaa katseellaan kaiken olevan valmista. Irrotan käteni äitini puristuksesta ja kävelen arkun luo, tartun siihen kiinnitettyyn remmiin ja lasken sen Jasonin ja kahden muun miehen kanssa paikalleen. Peruutan takaisin äitini viereen. Hän nyyhkäisee ja nojaa päänsä olkapäähäni. Jason tulee hänen vasemmalle puolelleen ja laittaa kätensä hänen olkapäilleen.

Hiekka rapsahtaa iskeytyessään arkun tummaan pintaan.

____________________________________________________________________________________

Istun olohuoneen nojatuolissa. Omassa olohuoneessamme, kotona. Asunto on täynnä samoja mustiin pukeutuneita, surullisen näköisiä ihmisiä ja siellä soi hiljaisella jokin kaunis pianomusiikki.

”Hänen takiaan mies sen teki...”
”Ei kestänyt sitä.”
”...olla kertomatta...”

Kuulen matalalla äänellä lausutut sanat, vaikka minun ei ilmeisesti ollut tarkoitus. Tunnen myös merkitsevän katseen ylläni, vaikka tuijotan pöytää edessäni. Sanat jäävät soimaan korviini. Puren hampaani yhteen niin että niitä vihloo. Hengitykseni tihenee.
”Andrew?” hiljainen kysymys kuuluu vierestäni. Nostaessani katseeni törmään samanlaisiin vihreisiin silmiin, kuin omanikin. Tuijotan niihin hetken, kuin yrittäen ilmaista senhetkisiä tunteitani, ennen kuin nousen tuolista ja pujottelen vauhdilla ihmisten läpi olohuoneesta. Tunnen heidän taas katsovan perääni. Jason huokaisee ja istuu siihen, missä minä äsken olin.

Vedän oven kiinni ja lukitsen sen. Revin mustan puvuntakin auki ja pois päältäni, heitän sen huoneeni nurkkaan lattialle. Matkalla ikkunaa kohti huitaisen samalla pöydältä tavarat alas, purkaakseni ahdistustani ja raivoani. Valokuvakehys tipahtaa särkyen ja paperit leijailevat matolle.
Avaan valkoisen kauluspaidan puoleen väliin ja katson ulos ikkunasta. Ilma ei ole muuttunut. Yhtä nopeasti kuin se alkoikin, vihani alkaa muuttua epätoivoksi. Kylmät väreet kirivät selkäpiitäni pitkin palan noustessa kurkkuuni. Silmäni kostuvat. Käännyn selin ikkunan viereen ja annan itseni valua maahan istumaan. Nojaan päätäni seinään annan epätoivon ilmaista itseään virtaavina kyyneleinä poskillani.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 18:14:03

Tosta vikasta lauseesta puuttuu "ja"- sana ton "nojaan päätäni seinään" jälkeen ... ^^'

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   27.5.09 18:48:17

Hei hienoa että sait rustattua edes vähän lisää jatkoa tähän. Mun arvaus osui kuin osuikin oikeeseen. :) Jännityksellä jään seuraamaan, miten kehittyy tästä käännekohdasta.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   27.5.09 18:57:20

Hah haa! Arvasin:)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 19:10:14

Mulla on nyt äidin näppäimistö lainassa, saan pitää sitä huomiseen saakka ja huomenna saan oman ^^ eli voinki kirjotella sitten. :>

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 20:13:46

Lupasin Jasonille, että pysyn kotona muutaman päivän, äidin tukena. Hänen täytyi mennä Michellen luo kotiinsa. Minua kaduttaa joltain kantilta katsottuna, mutta en haluaisi kyllä jättää äitiä yksinkään.
En ole koskaan nähnyt häntä tuollaisena. Hänen silmänsä ovat kuin lasia, tuijottavat vain kyynelistä märkinä tyhjyyteen. Vieraiden ollessa paikalla hän esitti, että pärjää vallan mainiosti, mutta heidän lähdettyään hän murtui. Minä ja Jason veimme hänet makuuhuoneeseen ja siivosimme jäljet.

Sade on loppunut, mutta on pimeämpää kuin yleensä. Olin menossa nukkumaan, mutta unohduin istumaan pöytälampun valoon sängylleni. Oloni on mitäänsanomaton. Raivottuani koko illan minusta ei enää irtoa mitään. En osaa suhtautua tilanteeseen. Haluaisin, että joku tulisi ja kertoisi minulle, mitä tehdä.

Puhelimeni alkaa tärisemään pöydällä. Minulta menee hetki saada lihakseni reagoimaan käskyyn. Nostan luurin korvalleni.
”Andrew?”
Kysymys kuuluu. Tunnistan äänen heti kuuluvan Chaselle. Vilkaisen seinällä olevaa kelloa, joka näyttää puolta kahtatoista.
”Oletko siellä...?”
”Olen”, vastaan huokaistuani. Chase yskähtää toisessa päässä.
”Anteeksi kun soitan näin myöhään... Halusin vain... Varmistaa että olet kunnossa.”
Tajuttuani sanat tunnen jotakin lämmintä sisälläni.
”Olen minä.” Pieni hymy kiirii huulilleni.
”Hyvä sitten...”
”Öitä”, sanon hiljaa. Hymy ei ole kadonnut kasvoiltani. Olen ottamassa puhelinta pois korvaltani kuultuani vastauksen, mutta kuulen etäisesti Chasen vielä sanovan jotain ja painan sen takaisin.
”Andrew... Odota, minä...”
Kohotan kulmiani vähän.
”Niin?”
”Ei mitään... Öitä.”
Kuuluu naksahdus ja puhelin alkaa tuutata. Hymähdän itsekseni ja lasken sen takaisin pöydälle sammuttaen valon ja mennen makuulle peiton alle. Yritän saada ajatukseni pois tästä päivästä ja nukahtaa tuon pienen hyvän tunteen lämmittäessä.
Olen melkein jo saanut unen päästä kiinni, kun puhelin tärisee taas. Kurtistan kulmiani ja ojennun pöydältä pimeässä loistavaa valoa kohden. Näytöllä lukee ”Yksi viesti vastaanotettu.” Luen viestin avattuani näppäinlukon.

”Rakastan sinua.”

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   27.5.09 20:16:50

OIOIOI<3 ! apua pakko saada lisää o____o

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 20:18:32

Nyt pitää mennä tallille, mut kirjotan ehkä viel tänään, jos en niin viimeistään huomenna ^^ Tai yöllä. :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 20:20:21

Joo, kyllä mä tänään kirjotan. Tuli vaan inspis 8) Yritän saada sen tänne siihen aikaan kun normaalit ihmiset on vielä hereillä. :'D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   27.5.09 20:23:26

Oijoi, mä valvon vaikka aamuviiteen, että saan lukee seuraavan osan. :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Sleepless 
Päivämäärä:   27.5.09 20:26:25

Aww mahtia <3 pakko saada jatkoa pian, hih 8)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   27.5.09 20:58:00

jiihiiii =) Myöki valvon vaikka koko yön!

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 22:18:00

Nyt tulin ja voisin jotain kirjotella ^^

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   27.5.09 22:21:54

JOO kirjota! :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 22:55:10

Oon saanut jo jonkin verran kirjotettua :) ajattelin vaan ilmottaa että tänään tulee ihan varmasti. :>

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: prinsessasammakko 
Päivämäärä:   27.5.09 23:33:48

äääk! äkkiä jatkoaa!!! <3333

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 23:46:04

”Äiti...?”
Kannattelen tarjotinta yhden käden varassa avatessani makuuhuoneen oven kokonaan. Astun sisään huoneeseen. Kello on melkein kymmenen.
Minusta on kurjaa nähdä äiti nukkumassa yksin leveässä sängyssä, kun ennen isä oli aina hänen vierellään, vaikka he riitelivätkin...Kiellän itseäni ajattelemasta asiaa sen enempää ja lasken tarjottimen pöydälle.
”Äiti”, toistan hiljaa ja tönin peittomöykkyä vähän. Se alkaa liikkua ja mumista.
”Huomenta”, sanon vähän kovemmalla äänellällä hänen kasvojensa tultua esiin peiton alta. Hän katselee hetken kummissaan minua ja nousee puoli-istuvaan asentoon sängylle.
”Tein aamiaista sinulle.”
Äidin katse kiertää minusta tarjottimeen ja hän hymyilee.
”Kiitos kulta...”
Hymyilen takaisin ja poistun makuuhuoneesta.

Isän hautajaisista on nyt kolme päivää. Olen ollut ne kotona, enkä juurikaan yhteydessä Chaseen. Haluaisin soittaa hänelle, mutta en jostain syystä ole kehdannut...
Säästin sen viestin, jonka Chase lähetti hautajaisten jälkeisenä yönä, enkä aio poistaa sitä ikinä. Tunnen itseni rakastuneeksi teinitytöksi, mutta ei voi mitään. Minähän olen. Siis rakastunut, en tyttö!

Täytän kahdeksantoista kahden päivän päästä, mutta en ajatellut ilmaista asiaa kenellekään. En tiedä muistaako äitini sitä tämän hässäkän takia, enkä todellakaan syytä häntä jos ei muista. Chase ei edes tiedä, ja Yvonne makaa edelleen sairaalassa, mutta Luojalle kiitos, hän heräsi eilen... Kävin katsomassa häntä ja hän vaikutti ihan hyvinvoivalta, jos ei päänsärkyä ja jomotusta lasketa. Olen helpottunut asiasta.
Olen miettinyt, tunnistikohan Yvonne sen auton kuskin. Auto ei ollut meidän, en tiedä mistä se oli hankittu. Minun on pakko kertoa hänelle... Unohtaisin niin mielelläni tuon asian, jonka ajatteleminen tekee vain kipeää. Sain kuitenkin tietää, että isä oli sentään ympäripäissään tehdessään sen.

Pyyhin keittiön ruokapöytää, kun äiti hipsii tarjottimen kanssa paikalle. Hän näyttää paremmalta kuin pari päivää sitten, mutta edelleen todella surulliselta. Minun käy häntä sääliksi, ja samalla tunnen itseni täysin sydämettömäksi, kun yritän vain unohtaa ja antaa olla.
”Kiitos kun teit aamiaista”, äiti sanoo hymyillen minulle.
”Ei siitä ollut vaivaa.”
Huuhtelen tiskirätin ja ripustan sen kuivimaan altaanreunalle.
”Ajattelin, että voisin lähteä tänään”, sanon. Hetken päästä tajuan, että vaikutan siltä, kuin olisin ensin lahjonut äitiä aamupalalla ja sen jälkeen aikoisin jättää hänet yksin. Kiroan itseni mielessäni odottaessani äidin reaktiota täräytykseeni.
”Vai niin...”
Asettaudun nojaamaan tiskipöytään. Äiti on istuutunut pöydän äärelle lukemaan lehteä. Näen hänen silmistään, ettei hän lue oikeasti, vaan teeskentelee. Huokaisen syvään.
”Andrew, haluan, että pysyt kotona.” Äiti nostaa kasvonsa ja sanoo minulle, katsoen syvälle silmiini. Käännän oman katseeni muualle.
”Nyt kun meillä menee näin hyvinkin...”
”Sinua ei siis häiritse?” kysyn häneltä. Katkeruuden saattaa erottaa äänestäni.
”Mikä?”
”Tiedät kyllä mikä.”
Äiti puolestaan vetää syvään henkeä, kuin rohkaistakseen itsensä.
”Ei häiritse. Sinä olet silti minun poikani, ja minä rakastan sinua.”
Nielaisen. Mutta...
”Minä oikeastaan... haluaisin mennä.”
Äidin surullisen ystävällinen ilme muuttuu hivenen äidillisen määräilevään päin.
”Ja minä haluaisin pitää sinut kotona. Miksi sinä sinne menisit, kun meillä sujuu ihan hyvin? Etkö sinä mennytkin sinne pakoon riitaamme?”
”Menin, mutta...”
”Andrew, älä viitsi. Minä olen väsynyt kaikkeen tähän, mitä on viimeaikoina tapahtunut... Älä tee tästä vaikeampaa, kuin se jo on.”
Siinä se tuli. Arvasin hänen jossain vaiheessa käyttävän isän kuolemaan hyväkseen. Hän tietää, että tunnen jonkinasteista syyllisyyttä asiasta, kiitos rakkaitten sukulaistemme.
”Minä rakastan häntä.”
Äiti kääntää katseensa äkkiä minuun. Ensin hänen kasvoillaan on samankaltainen ilme, kuin silloin kun hän sai tietää suuntautumisestani, mutta pian ilme vaihtuu jonnekin huvittuneen ja typertyneen välimaastoon.
”Et varmastikaan.”
Alan suuttua. Mikä hän on tuollaista puolestani päättämään?
”Kyllä, luulisin että aika varmasti.”
”Hänhän on... Älä haaskaa aikaasi hänen kaltaiseensa, Andrew. Olen varma, ettei hän rakasta sinua, vaikka sinä niin tekisitkin.” Suutun vielä enemmän.
”Hän kertoi rakastavansa.”
”No, tietenkin...” äiti naurahtaa. ”Hän varmasti yrttää kaikkensa saadakseen...”
”Mitä?”
”Andrew, uskoisit nyt. Hän on veljesi ikäinen!”
”Onko sillä muka jotain väliä?”
”Se ei ole soveliasta. Kaikista maailman... miehistä sinun täytyy valita juuri itseäsi yksitoista vuotta vanhempi!”
Tuhahdan ja laitan käteni puuskaan.
”Ei viitsitä tapella...” äiti maanittelee.
”Ei viitsitäkään, mutta minä menen silti.”
Kuulen äidin huokaisevan noustessani portaat yläkertaan ja alkaessani pakata tavaroitani.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   27.5.09 23:49:18

Tulee vielä lisää kohta :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   28.5.09 00:03:05

”Ole sitten ainakin varovainen”, äiti sanoo minulle luovuttaneena terassillamme. Chase pysäköi autonsa talomme eteen. Katson äitiä kulmieni alta ja virnistän voitonriemuisesti.
”Varmasti.”
Annan hänelle suukon poskelle ja menen laukkuni kanssa autolle. Chase hymyilee aurinkolasiensa takaa istuessani pelkääjän paikalle ja kiinnittäessäni turvavyön. Hymyilen hänelle takaisin ja lähdemme ajamaan kohti sairaalaa, jossa käväisisin katsomassa Yvonnea pikaisesti.

”Yv?” astun valkeaan huoneeseen, jossa ystäväni makaa johonkin lehteen uppoutuneena.
”Hei, Andy!” hän hihkaisee tajutessaan saaneensa vieraita.
”Mikä on olo?” kysyn ja vedän tuolin takamukseni alle sängyn vierelle.
”Parempi”, Yvonne sanoo ja laskee lehden vatsansa päälle. ”Päänsärkyä edelleen, enkä oikeastaan saisi rasittaa itseäni lukemalla, mutta tänne kuolee ilman vakavia vammojakin jos ei ole jotain tekemistä...”
Naurahdan tytön lausahdukselle.
”Miten sinulla on mennyt?”
”Öh... Ihan hyvin... Normaalisti. Hyvin normaalisti.” Väännän kasvoilleni väkinäisen hymyn, kunnes muistan autossa odottavan henkilön ja minun ei tarvitse enää teeskennellä hymyä.
”Arvaa mitä Chase kertoi?”
Yvonne katsoo minua mietteliäänä ja hymyilee hiukan. ”En tiedä. Kerro!”
Hymyni vain venyy miettiessäni miehen sanoja. Tai tekstiviestiä. Yhtäkkiä mieleeni tulee, että toivottavasti hän ei ollut kännissä lähettäessään sen. Ei, olisin kuullut sen puhelussa...
”Kerro nyt, äläkä vain virnistele siinä!” Yvonne sanoo ja tökkäisee minua sormenpäällään saaden aikaan päässään ikävän vihlaisun. Hän ähkäisee ja nostaa käden otsalleen.
”Oletko kunnossa?” kysyn äkkiä. Tyttö sulaa hymyyn.
”Olen, olen. Pieni vihlaisu vain. Pitäisi ottaa rauhallisesti... Joten ala kertoa!”
”Hyvä on, hyvä on... Hän sanoi rakastavansa minua.”
”Mitä?! Oikeastiko?” Yvonne henkäisee silmät pyöreänä.
”Jep.”
”Ihanaa, Andy!” tyttö sanoo ja hymyilee valkoiset hampaat paljastavaa hymyä. ”Mitä sinä vastasit?”
”Öö... En mitään.”
”Oletko tosissasi?” tytön ilme muuttuu syyttäväksi. Käännän katseeni alaspäin nolona.
”Olen. Mutta aion kyllä sanoa!”
”Paras olisi.” Yvonne hymyilee taas. Nostan kasvoni ja vilkaisen puhelimeni kelloa. Yvonne huomaa sen ja naurahtaa.
”Alahan rientää prinssisi luokse.”
Irvistän tytölle nauraen poistuessani huoneesta. Olen niin onnellinen, että hänelle ei käynyt pahemmin.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   28.5.09 00:07:34

Jee lisää 8) W00t arvasin jopa oikein ;PP

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   28.5.09 00:15:08

Tänään en välttämättä enää kirjota ku väsyttää aika lahjakkaasti, mut huomenna sitten (: enkä oo ihan varma tästäkään yöstä, jos väsymys menee ohi ni sitte kirjotan :D

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: TohveliSankari 
Päivämäärä:   28.5.09 13:47:43

Mäkin arvasin oikein .DD Ja hyviä pätkiä on ollu, aijai :>

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   28.5.09 18:41:10

Jossain välissä tulee tänään (: en osaa sanoa vielä millon, mut nyt alan ainaki kirjottamaan.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   28.5.09 20:57:38

Chase's POV

Rötkötämme olohuoneen sohvalla katsoen jotain myöhäisillan elokuvaa. Andrew näyttää keskittyvänkin siihen, mutta minun ajatukseni harhailevat aivan jossain muualla.
Olen odottanut jo kolme päivää, että Andrew sanoisi jotain... Toivon, etten pelästyttänyt häntä sanoillani. Mietin kuumeisesti, uskaltaisinko kysyä, saiko hän edes viestiäni.

En ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan. Ehkä se johtuu siitä, että kaikki muut tapaamani olen tuntenut vain sen yhden yön... Andrew on asunut kanssani jo vaikka kuinka kauan. Ei kai toiseen voikaan olla kiintymättä, kun hänen kanssaan on melkein koko ajan?

Elokuvaan tulee mainoskatko ja Andrew venyttelee vieressäni. Huomaan tilaisuuden tulleen.
”Saitko sinä sen viestini... silloin hautajaisten jälkeen?”
Uskallan vilkaista poikaa vain nopeasti, ja sen jälkeen käännän katseeni mainoksiin. Andrew on hetken hiljaa.
”Sain”, hän vastaa. Puren huuliani.
Hiljaisuuden rikkoo sen jälkeen vain television äänet. Elokuva jatkuu. Ajattelen olevani vähän typerä. Ehkä olenkin kuvitellut vain kaiken...

Yhtäkkiä huomaan pojan siirtyneen lähemmäs minua. Käännän katseeni häneen. Television välkkyvät valot heijastuvat hänen silmistään. En ehdi sanoa tai ajatella mitään, kun tunnen hänen huulensa vasten omiani. Vastaan suudelmaan yllättyneenä. Automaattisesti käteni kohoaa hänen niskahiuksiinsa ja painaudun lujemmin toista vasten, suutelen hänen huuliaan voimakkaammin, saaden hänet tarrautumaan kädellään olkapäähäni ja tekemään samoin.
Saan pian kohdata Andrewin katseen. Hän irrottaa otteensa olkapäästäni vähän säikähtäneen ja hengästyneen oloisena ja palaa paikalleen. Jään vähäksi aikaa pöllähtäneenä vain tuijottamaan, ennen kuin tajuan kääntää katseeni takaisin telkkariin. Pieni hymy kipuaa vaivihkaa suupieliini, ja tiedän ilman katsomistakin Andrewille käyneen samoin.

***

Vedän paidan pois päältäni ja kuulen Andrewin olohuoneessa levittävän petivaatteitaan sohvalle. Pysähdyn hetkeksi ja heitän paidan tuolin reunalle suunnatessani olohuoneen ovelle. Pöytävalo on vielä päällä ja poika laittaa vaatteitaan siististi laukkunsa päälle. Paljas ylävartalo erottuu valossa täydellisenä. Hänellä on oikein hyvä kroppa niin nuoreksi... Lyön itseäni henkisesti kasvoihin ajateltuani tuon.

Andrew hätkähtää huomatessaan minut ovensuussa, ja luulen hänen punastuvan, vaikka sitä ei voikaan siinä valaistuksessa varmistaa. Paitaa viikanneiden käsien liike hidastuu ja ne viimeistelevät työnsä huolimattomasti. Vaatekappale lentää samaan pinoon muiden kanssa.

”Saat sinä sänkyynkin tulla nukkumaan... Jos haluat...”

Sanat tulevat suustani vähän turhan hiljaisina. Olen varma että Andrew on huomannut jo epäröintini.
Poika katsoo minua hetken mietteliäänä, ennen kuin hän napsauttaa valon sammuksiin. Lähden makuuhuoneeseen, hetken jo peläten, että hän ignoroi ehdotukseni. Mennessäni peiton alle kuulen kuitenkin paljaiden jalkojen askeleet ja tunnen sängyn hienoisen notkahduksen painon voimasta. Peitto kahisee hetken.

Käännyn selkä seinää päin ja kasvot Andrewia kohti. Hänen silmänsä ovat suljetut ja hengitys on tasaista, mutta siitä huomaa ettei hän nuku. Liu'utan käteni peiton alta pois ja kosketan hänen kasvojensa vaaleaa ihoa varovasti. Silmät aukeavat.
Jossain kummassa yhteisymmärryksessä hivuttaudumme lähemmäs toisiamme. Kierrän käteni hänen ympärilleen ja tunnen hengityksen rintakehälläni. Huokaisen syvään ja annan sormieni vaellella pojan selällä kevyesti.
Sisälläni tuntuu jokin kutittava tunne, millaista en ole tuntenut koskaan. Jotakin odottavan jännityksen ja onnellisuuden väliltä.

Nukahdamme siihen sylikkäin, sulkien kaiken muun kahdenkeskeisestä maailmastamme pois.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   28.5.09 21:45:49

Sulosta, tää osa sai mut oikeen hyvälle tuulelle, tykkäsin varsinki tuosta loppuosasta. :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Sleepless 
Päivämäärä:   28.5.09 22:30:48

Ah, ihanan paljon lukemista. Ja aivan mahtava on edelleen, khih, ei malta oottaa jatkoa ;>

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: TohveliSankari 
Päivämäärä:   29.5.09 10:22:36

Voi vitsi, aina kun mä luen tälläsiä tarinoita, ni rupee harmittaa, ettei tälläsiä oo enempää. Mut aivan ylisuperhyvä pätkä taas, jatka samaan malliin ! (:

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   29.5.09 20:43:43

En oo varma ehdinkö tänään kirjottamaan noitten päättäjäisjuttujen takia, mut huomenna jatkan.

Kiitos kaikille kivoista kommenteista! ^^,

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   30.5.09 12:37:10

jea :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   30.5.09 21:37:43

Mäki arvasin kuka ajo. ihanasti tullu taas luettavaa :>

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   31.5.09 11:22:46

Sori, piti eilen kirjottaa mut meni vähä myöhäseks koneelle tuleminen, ni jätin sitte... nyt meen rannalle makaamaan ja kirjotan sitten varmaa illemmalla (: Ihanaa, loma !

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   31.5.09 21:47:35

jatkoa odotellessa :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: TohveliSankari 
Päivämäärä:   31.5.09 23:33:44

odotellessa

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjänear 
Päivämäärä:   1.6.09 15:48:47

Tosiaan, toivottavasti pian jatkoa saadaan. :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: prinsessasammakko 
Päivämäärä:   3.6.09 13:10:40

ääk ihana pätkä taas :D <333 jatkoa heti kun kerkeet! loppu oli toosi sulonen ^^

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   3.6.09 14:41:27

Nyt kesäloman alussa mulla on tosi kiire ni luulen et pistän tän tauolle vähäks aikaa... ehkä pariks viikoks tai jotain... mut lopettamassa en ole :) jatkan sitte kun nää kiireet on ohi.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäDataBase 
Päivämäärä:   3.6.09 14:59:59

Et oo tosissas? -.-

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Sleepless 
Päivämäärä:   3.6.09 16:52:20

Ou nou, miten mää pärjään ilman tätä ;____; yhh. Nooh, toivottavasti palaa pian tauolta, eihän sitä kiireelle mitään mahda. :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   4.6.09 21:22:12

Näinpä ^^

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   5.6.09 19:47:26

no voi passka

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   7.6.09 23:27:18

Andrew's POV

”Tammy, jos sinä tarvitset apua kotona tai vaikka vain seuraa, voit aina soittaa minulle... Tiedäthän sen?”
”Tiedän tietenkin... Kyllä minä pärjään.”
”Oletko varma?”
”Olen minä... Soitan jos jotain tulee.”

Kuuntelen eteisestä kuuluvaa keskustelua äitini ja vasta tälle kadulle muuttaneen Kylen välillä. Minua ärsyttää tuo kuin suoraan jostain muotilehdestä karannut miehenkuvatus, joka yrittää ihan selvästi vikitellä äitiä itselleen. Mies on sitäpaitsi ainakin kymmenen vuotta liian nuori hänelle. Eikä äiti näytä pistävän pahakseen tuon vekotteluyrityksiä, vaikka isän kuolemasta ei ole kulunut kuin juuri ja juuri kuukausi!

Ovi kolahtaa kiinni ja hetken päästä nainen ilmestyy ovensuuhun. Käännän sohvalta katseeni häneen ja hänen typerän autuaaseen ilmeeseensä.
”Mukava mies.”
”Hmh.”
Vähän aikaa jaksan vielä tuijottaa tylsää saippuasarjaa, jonka juonesta en saa kiinni, ennen kuin napsautan telkkarin pois päältä ja nousen sohvalta.
”Taidan lähteä. Käyn vielä Yvonnen luona.”
”Nytkö jo? Et sinä kauaa viihtynyt.”
Äiti seuraa minua eteiseen.
”Suunnitelmia.”
”Suunnitelmia? Minkälaisia?”
”Sellaisia vaan.” Äiti ei ole tyytyväinen vastaukseeni.
”Hei, Andrew, olen edelleenkin äitisi, vaikka et paljon kotona aikaa enää vietäkään. Alahan kertoa.”
Huokaisen ja pyöräytän silmiäni. Toisaalta, olenhan nyt täysi-ikäinen, joten mitä se äidille kuuluu.
”Öh... Yvonnen kanssa viihteelle.” Kesti hetken ennen kuin sain päähäni, mikä olisi sovelias sana sille, että aikoo mennä jonnekin ja vetää päänsä täyteen viinaa. Okei, ei ihan, mutta äidin mittakaavassa juominen tarkoittaa aina sitä.
Hän siristää silmiään mietteliäänä, mutta ilmeisesti tajuaa itsekin, ettei ole enää velvollinen päättämään asioistani, ja jättää sen sikseen. Suon pikaisen hymyn hänelle ennen kuin lähden talosta.

Ylitän hiljaisen kadun ja näen silmäkulmastani Kylen omalla pihallaan. Hän heilauttaa kättään minulle hyväntuulisesti. Esitän etten huomaa, ja koputan Yvonnen ovelle. Kestää jonkin aikaa, ennen kuin suurikokoinen, kaappimainen mies avaa oven.
”Öh... Päivää, herra Duva. Onko Yvonne paikalla?”
”Päiviä. Onhan hän. Tule peremmälle.”
En ole useasti nähnyt Yvonnen isää, ja joka kerta kun näen hänet, hän näyttää entistä julmemmalta. Ei sillä että hän olisi julma, hän vain on suurikokoinen ja sen näköinen, että söisi koiranpentuja aamiaiseksi. On hän luonteeltaan oikeasti ihan mukava.

Astun sisään taloon ja pian Yvonne ilmestyy huoneestaan, pikkuveli lahkeessaan roikkuen. Tuo vinkuu päästäkseen mukaan, mutta Yv karistaa sisaruksensa pois ja kääntyy puoleeni.
”Valmista?” kysyn silmäillen tytön ehkä vähän Lizin pukeutumistyyliä muistuttavaa asua.
”Luulisin”, hän henkäisee. ”Chase on tulossa, vai?”
”Jep, on täällä vartissa.”
”Okei, hyvä...”
Yvonne laittaa jalkansa valkoisiin korkokenkiin ja seuraa minua ulos. Ei kestä kauaa, kun Chasen avoauto pysäköi talon eteen. Näen Yvonnesta että hän on erittäin mielissään siitä, että Chase suostui viemään meidät. Se johtuu ilmeisesti siitä, että tuollaisella autolla on aika kunnia saapua paikalle.
Kiipeän etupenkille ja Yvonne menee taakse. Chase ajaa pois tiensivusta. Yvonne kurottautuu takapenkiltä eteenpäin ja vääntää musiikkia kovemmalle.
Auto kaartaa valtatielle ja matkaa kohti Lizin taloa. En voi kuin nauraa Yvonnelle, joka on ihan fiiliksissä takapenkillä. Chasekin vilkuilee tyttöä peilistä huvittuneena.

Matka ei ole kamalan pitkä, ja noin parinkymmenen minuutin päästä olemme suuren, vähän kartanomaisen talon edessä. Autojen ja muiden kulkuneuvojen määrästä päätellen porukkaa on ihan kiitettävästi.
Olen avaamassa turvavyötäni, kun Chase pysäyttää käteni ja hoitaa homman loppuun, samalla suudellen minua huulille.
”Käyttäydy”, hän kuiskaa minulle saaden kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitäni ja hymyn kiipeämään väkisin huulilleni. Nyökkään katsoessani Chasen sinisiin silmiin tämän aurinkolasien takana. Ihmettelen, miksi hänellä on aina ne päässään, vaikka tähän aikaan illasta ei enää aurinko kamalan kirkkaasti paista.
Nousemme Yvonnen kanssa pois autosta ja Chase lähtee paikalta.
Yvonne tirskahtaa kävellessämme ovelle. Tuuppaan ystävääni hellästi sen verran että hän melkein lentää laatoituksen vieressä olevaan puskaan.

___________________________________________________________________________
Tuli tämmönen pikkunen kirjotusinspis näin illalla, joten käytin sen hyödyksi. :DD

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   7.6.09 23:29:16

Pöh, luulin että kirjaudun sisään. No nyt ainakin.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: prinsessasammakko 
Päivämäärä:   8.6.09 00:41:00

ihana pätkä ^^ toi oli ihana toi pätkä: 'Olen avaamassa turvavyötäni, kun Chase pysäyttää käteni ja hoitaa homman loppuun, samalla suudellen minua huulille.
”Käyttäydy”, hän kuiskaa minulle saaden kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitäni ja hymyn kiipeämään väkisin huulilleni. Nyökkään katsoessani Chasen sinisiin silmiin tämän aurinkolasien takana' aww niin sulosta :D jatka piann<33

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: PyöreäPalikka 
Päivämäärä:   8.6.09 07:24:09

Ihana jatko varsinki toi loppu<3 Jatkele sit taas kun kerkiät :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   8.6.09 10:00:40

gkjdh. En osaa sanoa tähä mitään :D No okei, tykkään :>

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: Sleepless 
Päivämäärä:   8.6.09 14:32:08

Oo, mahtavaa (:

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä: diipadaapaduu 
Päivämäärä:   8.6.09 21:57:56

Ihana pätkä taas <3 toivottavasti tulee uus kirjoitusinspis taas pian :)

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   10.6.09 10:30:50

nousee

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   11.6.09 21:21:59

Katson jos en lähde tänäiltana mihinkään niin voisin kirjotella ehkäpä :) Teen uuden topikin jo valmiiksi niin jatkan sitten sinne.

  Re: Wouldn't It Be Good # 3

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   16.6.09 09:04:31

heii pliis jatkooo:< tää on tosihyvä ja ihana:>

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.