Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Summertime #3

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   7.1.09 15:13:58

Viimenen ei tehny uutta ni mä tein :D Toivotaan jatkoa ÄKKIÄ 8)

Edellinen töpsötin:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=686651&t=686651

Re: Summertime #3

Lähettäjä: dream_on 
Päivämäärä:   7.1.09 15:25:50

kiitti, että teit uuden 8---)
äääh oikeesti. harmittaa ku oon nyt ihan pohjamudissa (kaikissa asioissa). koulu menee heti pilalle, kavereiden kanssa riitaa, tuntuu kuin tulisin hulluksi. oikeesti.
yritän tosissani kirjottaa teille jatkoa, mutta siinä kestää. anteeksi siitä >8

Lähettäjä: awwwww 
Päivämäärä:   7.1.09 17:19:03

ei mitään. tää on aivan uupeeta tekstii. oon ihan lovessa tähän <33 tuli viell radiosta sopivasti saman tyyppistä musiikkii nii meni kyll melkeen sydämmeen asti. <333

Lähettäjä: Distyy 
Päivämäärä:   7.1.09 22:27:33

Jatkele ku kerkeet :)

Lähettäjä: mmmmmoi 
Päivämäärä:   8.1.09 15:13:30

upittelen ! =)

Lähettäjä: Estrella ei kirj. 
Päivämäärä:   8.1.09 15:40:58

Lähettäjä: dream_on
Päivämäärä: 7.1.09 15:25:50

kiitti, että teit uuden 8---)
äääh oikeesti. harmittaa ku oon nyt ihan pohjamudissa (kaikissa asioissa). koulu menee heti pilalle, kavereiden kanssa riitaa, tuntuu kuin tulisin hulluksi. oikeesti.
yritän tosissani kirjottaa teille jatkoa, mutta siinä kestää. anteeksi siitä >8

ai johtuuko tää tästä tarinasta? :)

Lähettäjä: Deric. 
Päivämäärä:   8.1.09 15:58:49

Oijj aww, mikä pätkä :D

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   8.1.09 16:06:14

Nonniin, kiipeet sieltä pohjamudista ryminälla ja laitat kaiken ojennukseen ja meille 4 päivän pituisen pätkän, ku kerran et oo neljää päivää kirjottanu :<< Elikkäs jatkoaaa.

Päivämäärä:   8.1.09 18:12:03

Estrella - ei toki! kirjottaminen ylipäätänsä pitää mut järjissäni :--D muuten vaan kaikki menee nyt vähän puuta päin.

Figaron_haamu - odota vielä iha pikkuse! sitte lupaan kunnollisen pätkän!

LähettäjäEstrella 
Päivämäärä:   8.1.09 22:40:19

dream_on// :) juu

tulin nostelee tätä ku oli tipahtanu pahasti.. :/ niin ja toivoisin sitä jatkoa :--D mut kirjottelet sitteku kerkeät!

Päivämäärä:   9.1.09 07:20:37

ei se mitään vaikka vähän tippuiliskin, kunhan pysyy pinnalla :--) mä kirjotan ehkä tänään jotain (edes lyhyen pätkän) että saatte jotain luettavaa.

Päivämäärä:   9.1.09 15:31:22

uppppppppppppp ! tää on ihana <3

Lähettäjä: Deric. 
Päivämäärä:   9.1.09 15:32:29

Millon tää jatkuu?

LähettäjäAivoKuollutSieni 
Päivämäärä:   9.1.09 18:12:01

jatkeles jo :P

Lähettäjä: Nictornactor 
Päivämäärä:   9.1.09 20:06:54

jatkeles jo!! täällä sitä kovasti odotellaankin

Päivämäärä:   9.1.09 23:17:59

tässä nyt pikkune jatko. en parempaa keksiny äh
---

-Mut me ei voida tehä niin páskamaisesti Lauralle ja Aksulle, sanoin vakavana.
-Vastahan säkin aloit seurusteleen Lauran kanssa. Naurettavaa, jos sä jätät sen heti parin päivän jälkeen, selitin ja päästin Tomin käsistä irti.
-Olkoon miten naurettavaa vaan, Tomi painotti.
­-Mä jätän sen vaikka heti, jos mä vaan saan sut.
-Mut mä en voi jättää Aksua, sanoin hiljaa.
-Mikset? Tomi kysyi kylmästi.
-En mä tiedä. Musta tuntuu, että mä ehkä rakastan sitä, sanoin hiljaa ja rypistin kulmiani. En uskaltanut katsoa Tomia silmiin.
-Mitä sä oikein pelaat? Tomi hermostui.
-Miten niin pelaan? Etkö sä oo ikinä pitäny kahdesta tytöstä samaan aikaan?
-Toki. Mut rakkaus on ihan eri asia, Tomi sanoi.
-Mä sekoon kohta. Mä en vaan kestä nyt mitään tämmöstä, korotin ääntäni.
-Mä oon nyt Aksun kanssa ja sä Lauran. Jos me oikeesti rakastetaan toisiimme, niin me voidaan oottaa pieni hetki.
-Miks meijän pitäis oottaa? Tomi kysyi. Hänen katse näytti kylmältä ja kovalta, mutta samalla silmistä paistoi lämpimiä tunteita.
Purin huultani ja mietin mitä sanoisin.
-Kunhan nyt vaan odotetaan, pyysin ja räpyttelin ripsiäni.
-Miten vaan sä haluut, Tomi hymähti ja lähti. Hän kipusi rannalta takaisin mökille ja paiskasi oven parässään kiinni.
Kylmä viima pureskeli minua, mutten halunnut mennä vielä sisällekään. Katselin järven pintaan heijastuvia tähtiä. Pian kuitenkin luovutin ja lähdin tallustelemaan pihan poikki mökin ovelle. Henkäisin vielä kerran raikasta ulkoilmaa ja soluttauduin sisälle muiden joukkoon.
-Jonne soitti, Sarkku aloitti ja tuli tanssahdellen luokseni.
-Että hän tuo pari kaveria mukanaan, jossei haittaa?
-Ei tietenkään, hymyilin vähän.
Jäin istumaan keittiön pöydän ääreen, kun en muutakaan keksinyt. Pyörittelin pulloa käsissäni ja tuijotin sen kylkeä.
En tiedä kuinka pitkään ehdin siinä istua, mutta Jonne kavereinensa saapui ainakin sillä välin. Pelkäsin melkein, että hän olisi tuonut kymmenenkin kaveriansa ja he olisivat pistäneet koko mökkini maan tasalle, mutta onneksi pelkäsin täysin turhaan.
Jonne asteli ensimmäisenä sisälle. Hän todellakin näytti hyvältä, mutta Sarkku toki hyppäsi ensimmäisenä hänen kaulaansa. Pari muuta jätkää tulivat Jonnen takaa ja saivat suljettua oven perässään.
Istuin liikkumatta ja tuijotin kumpaakin tuntematonta. Toisella oli vaaleat surffari-hiukset, eli vähän normaalia pidemmät, sekä hänellä oli syvän siniset silmät. Toinen taas oli ruskea tukkainen ja hänen hymynsä oli kiehtova.
-Tässä on siis Jonne, Miika ja Sipe, Sarkku esitteli kovaan ääneen.
Jos oikein ymmärsin, Miika oli blondi ja Sipe tummempi.
­-Moi! Mä oon Laura, tyttö meni heti ensimmäisenä tutustumaan poikiin. Laura oli tainnut unohtaa, että on itsekin jo varattu.
Heilautin kättäni tervehdykseksi, kun Sipen katse osui minuun. Hän hymyili vain, ennenkuin lähti Sarkun johdattamana tutustumaan muihin.

-Sä taidat omistaa tän mökin? Joku kysyi ja siirsi tuolin vierelleni. Katsahdin poikaa ja tunnistin sen Sipeksi. Nyökkäsin vain ja hymyilin vähän. En voinut olla ihan tympeä vierailleni, vaikka oloni olikin inhottava ja halusin vain nukkumaan.
-Mä oon Toni Siltanen, hän sanoi hymyillen.
-Sipe tulee mun sukunimestä.
-Mä oon Make. Tai siis Maarit oikeesti, naurahdin vähän.
-Kiva tutustuu, Sipe hymyili ja piti katseensa tiukasti silmissäni.
Istuin vain hiljaa, enkä oikein välittänyt pojan seurasta. Heiluttelin vain pulloa pöydällä ja vilkaisin välillä ympärilleni.
­-Anteeks. Mä en oo mitään parasta seuraa tänään, mumisin epämääräisesti.
-Mun mielestä sä oot hyvää seuraa just noin, Sipe sanoi ja odotti minun ehkä kiittävän. Hymyilin vain nopeasti ja pidin katseeni pullossa. Ei kai tuo ollut sitä mitä ajattelin? Erittäin surkea flirttiyritys. En todellakaan kaivannut enää yhtäkään jätkää mukaan tähän soppaan.
-Ei omissa bileissä sais olla möksmöks, Sipe huokaisi pian ja siirsi tuoliaan vähän lähemmäs. Se todellakin oli se, mitä pelkäsin; surkea flirttiyritys.
-Mikä on? Poika kysyi, kun olin vain hymähtänyt. Hän siirsi hiuksia silmiltään ja tuijotti minua sivultani.
-Et sä haluu kuulla, naurahdin.
-Toki haluan, Sipe sanoi heti kuin robotti.
-Sanotaanko vaikka, että jätkät sekottaa mun pään, selitin hiljaa. Sipe tuntui heti luopuvan iskuyrityksestään ja nojautui vähän taaksepäin.
-Eli sulla on kaks jätkää, etkä sä tiedä kumman valita?
-Nimenomaan, tuhahdin.
-Onks ne pojat täällä? Sipe kyseli kiinnostuneena ja alkoi heti vilkuilla ympärilleen.
-Toinen, sanoin hiljaa.
-Se on toi tummatukkanen tuolla, Sipe ehdotti. Vilkaisin hänen näyttämään suuntaansa ja nyökkäsin vain.
-Miten sä arvasit?
-Se on vilkuillu tänne kokoaika, Sipe naurahti vähän.
-Pelkää varmaan, että mä koitan iskee sut.
-No koitatsä? Vilkaisin poikaa vierelläni.
-Eka ehkä oli ajatuksena, Sipe myönsi.
-Mutta sulla noita jätkiä taitaa olla jo ihan tarpeeks.
-Tunnetsä muuten Aksua? Kysyin täysin hetken mielijohteesta, ja kaduin sitä heti. Sipe siristi silmiään miettien.
-Aksu? Akseli, Sipellä välähti.
-Kyllä mä sitä aina välillä nään jossain porukoissa.
-Sekö on tää sun toinen jätkä vai? Sipe sanoi ja näytti suoranaisesti ihmetyksensä.
-Joo. Yllätyitkö? Naurahdin kuivasti.
-Sori. En ois vaan jotenkin uskonu, Sipe pyöritteli päätään pienen punan noustessa hänen kasvoilleen.
-No, mä itseasiassa oon Aksun kanssa, hymähdin.
-Ai te seurustelette ihan, Sipe henkäisi. Nyökkäsin pieni hymy kasvoillani.

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   9.1.09 23:27:26

äkkiä jatkoa, jäi nyt kiinostaan että mikä se aksu on miehiään :D kuitenki pettää tota Makea!

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   9.1.09 23:27:45

tai se on homo!! :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.1.09 10:24:30

Jatkoo..:D

LähettäjäDeric. 
Päivämäärä:   10.1.09 10:36:49

Lähettäjä: nina
Päivämäärä: 9.1.09 23:27:26

äkkiä jatkoa, jäi nyt kiinostaan että mikä se aksu on miehiään :D kuitenki pettää tota Makea!

Nyt rupes muakin mietittyttään. Mutta toi Sipe vaikutti jotenki kivalta tyypiltä. Toivottavasti siitä kuullaan jatkossakin :D

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   10.1.09 14:07:27

jatka nopee x)

Lähettäjä: miim 
Päivämäärä:   10.1.09 17:04:03

jatka tää on ihan huippu<3 nopee jatkoo!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.1.09 17:04:25

jatka! tää on ihan huippu<3

Lähettäjä: podrrrii 
Päivämäärä:   10.1.09 19:30:38

hitto tuli heti mieleen et se pettäää sitä! ::DS:D:D

Lähettäjä: OsteriOssi 
Päivämäärä:   11.1.09 02:19:25

Vaikka tämä vaikuttaa aivan tyypilliseltä novellilta/tarinalta, miltä lie, niin hyvää tekstiä tulee, mielenkiintoista lukea, ainakin minun mielestäni (:

Päivämäärä:   11.1.09 10:28:00

kiitoksii kaikki(--:

OsteriOssi - nojuu kerrankin kirjottelen ihan normaalia teinirakkaus-tarinaa. mutta ihan hyvin tää multa luonnistuu.

koitan kirjottaa tänään taas jotain.

Päivämäärä:   11.1.09 16:57:52

uppp

Päivämäärä:   11.1.09 17:27:39

-Jopas jännää, Sipe päivitteli ja haroi tummia hiuksiaan.
-Miksei se oo täällä?
-Sillä oli töitä isänsä kanssa, rypistin kulmiani ja katsoin Sipeä. Hänellä oli samallaiset lihaksikkaat kädet kuin Jonnella ja muutenkin hän näytti ihan hyvältä mustassa t-paidassa ja löysissä farkuissaan.
Sipe tuhahti vähän ja pyöritteli päätään.
-Mitä? Ihmettelin heti.
-Sanotaanko, että sen suusta toi tekosyy on aika yleinen.
-Mitä sä meinaat? Halusin toki heti tietää.
-Sillä oli ennen sua yks Mira. Vähän samaa näköö ku sinä, paitsi sillä oli vaalee tukka ja siniset silmät. Mut oli tommonen hoikka ja nätti seittemäntoista vuotias. Kyllä se Mira olis mulleki kelvannu, Sipe aloitteli kunnon tarinaa. Kuuntelin kiinnostuneena ja odotin hänen jatkavan.
-Kerran sitte Mira tuli meidän luo ilman Aksuu ja sano, että sillä oli töitä isänsä kanssa, Sipe kohautti olkiaan ja jatkoi.
-Ei siinä mitään, mut sitte otettiin Mira auton kyytiin ja lähettiin vaan ajeleen kaupungille. Ei siinä kestäny ku puoli tuntii kun me nähtiin Aksu jonkun toisen muijan kanssa siellä, Sipe rykäisi.
-Mitä ne sitte teki? Siis Aksu ja se toinen muija, kysyin.
-Käveli käsikädessä jossain kaupungin nurkilla ja suuteli minkä ehti, eli se oli sitte ihan täysin varma homma; Aksu petti Miraa, vaikka Mira oli ihan mieletön tyttö. Aksulle vaan ei riitä yks muija, Sipe selitti ja katsoi kokoajan minua odottaen, että reagoisin jotenkin yllättävän kovasti. Nyökkäsin vähän ja jäin tuijottelemaan pöydän kulmaa.
-Mut hei, Sipe sanoi hiljaa ja nojasi lähemmäs minua.
-Siitä on kumminkin pari kuukautta, että älä Aksua sen takia jätä.
-En tietenkään, mut entä jos se tekee samaa mulle? Hymähdin. Pelkkä ajatuskin sai minut värisemään.
-Se täytyy vaan selvittää, Sipe kohautti olkiaan ja katsoi tarkkaan minua.
-Sulla on kauniit silmät, Sipe hymyili.
-Niin on sanottu aika usein, naurahdin vähän.
-Ja toi kuulosti taas vähän joltain niin kuluteltulta flirtiltä.
-Älä nyt. Mä vaan puhun tosiasioita, Sipe virnisti.
-Joo, aivan, hymähdin vain.
-Sähän olit Sipe? Mä oon Laura, josset muista, tyttö tuli kihertämään väliimme. Sipe vilkaisi minua, mutta pidin naamani peruslukemilla.
Sipe nyökkäsi Lauralle ja hymyili vähän.
-Tosi kiva tutustua, Laura sanoi vähän liiankin innostuneena ja päätin jättää tämän kohtauksen näkemättä. Luovutin tuolini Lauralle ja lähdin itse etsimään jotain muuta kiinnostavaa.
Ensivaikutelmani Laurasta oli ollut ihan täysin erilainen, kuin miltä hän nyt minun silmissäni näytti. Laura oli ensin ollut todella huomaavainen, mukava ja sosiaalinen. Kaikenlisäksi hän oli mielettömän kaunis. Nyt hän oli minun silmissäni liian itsetietoinen, änkeävä ja hän ajatteli vain itseään todellä ärsyttävällä tavalla.
Ensin minun teki mieli mennä mahdollisimman kauas Laurasta, mutta päätinkin jäädä keittiönpuolelle. Olin tekevinäni itselleni jonkinmoista drinksuja, kun kuitenkin kuuntelin puolellakorvalla Sipen ja Lauran juttutuokiota.
Kaadoin lasiin sprite-limua ja viinaa päälle. Etsin jääkaapista jääpaloja ja heitin muutaman lasiini. Sekoittelin sitä sivupöydällä ja odotin jotain mielenkiintoista.
-Pakko kyllä myöntää, Lauran ääni sanoi hiljaa. Hän oli taas juonut enemmän kuin mitä olisi tarvinut. Tytön silmät seisoivat ja hänen äänensä oli hajanaisen ällöttävä.
-Että sä oot tän paikan parhaimmannäkönen jätkä.
Laskin lasini pöydälle ja olin liikkumatta, jotta kuulisin kaiken mahdollisimman hyvin. Tämä alkoikin mennä kiinnostavaksi.
Huomasin Tomin juttelevan Jesselle ja Annikalle, eikä hän aavistanut lainkaan mitä hänen tyttöystävänsä tekikään. Tosin Tomikin saisi nyt ehkä kunnon syyn jättää Lauran.
Puntaroin vaihtoehtoja päässäni ja yritin kuunnella samalla Lauran puheita.
-Laura, hihkaisin tympeästi hetken kuluttua.
-Tuu tänne.
Laura nousi tuoliltaan ja oli kaatua, ellei olisi saanut tukea pöydän kulmasta. Hän huojui luokseni ja yritti halata, mutta kavahdin vähän taaemmas. Vihasin sitä, kun kaikki tulivat kännissä lässyttämään kuinka ihania hänen ystävänsä olivat ja halailivat ja kaikkea mahdollista.
-Mitä sä haluut tosta Sipestä? Kysyin hiljaa.
-Mitä? Onks sekin sun omaisuutta? Laura hymähti ja katsoi minua tarkkaan.
-Ei todellakaan, mut sä oot Tomin omaisuutta, sanoin takaisin ja siristin silmiäni. Laura naurahti mitätöiden lauseeni.
-Minäkö? Sinä ja Tomihan ootte mun seläntakana kokoajan kaksin! Laura korotti ääntään. Sipe tarkkaili meitä sivusta, muttei sanonut mitään.
-Mistä sä tommosta keksit, koitin nauraa.
-Kyllä mä tiedän, Laura sanoi ja katsoi minua uhkaavasti.
-Sä et tiedä yhtään mitään.
-Mä oon Aksun kanssa. Sä Tomin, eli Sipee ei tarvi sotkee enää mihinkään mukaan, puhuin hitaasti ja selkeästi, melkein käskevästi.
-Onko selvä?
-Ei todellakaan oo selvä, Laura älähti.
-Sä oot viemässä mun jätkää ja nyt koitat kieltää multa kaikki muutkin, Laura nosti taas äänenvoimakkuuttaan.
-Miks mä koittaisin viedä Tomii jos mulla on Aksu? Sanoin, enkä irrottanut katsettani Lauran silmistä.
-Koska se pettää sua! Laura melkein huusi. Melkein kaikki tuntui kuulevan Lauran sanat ja käänsivät katseensa meidän suuntaan.
-Aksu ei petä mua, sanoin voimakkaasti ja hitaasti, ennenkuin käänsin selkäni tytölle ja lähdin hiihtämään ulko-ovea kohti.

-Make odota, Sarkun ääni huusi perääni kun olin syöksynyt ovesta kylmään ilmaan. Astelin päättäväisenä hiekkatielle ja lähdin kipittämään kahvilaa kohti. Sieltä lähtisin rantaa pitkin Aksulle. Voisin todistaa kaikille, että Aksu ei todellakaan pettänyt minua.
-Make! Sarkku huusi, mutten aikonut kuunnella.
Kuulin Sarkun luovuttavan ja sulkevan ulko-oven perässään. Kukaan ei siis seurannut minua. Lähdin pieneen hölkkään, joka muuttui melkein heti täydeksi juoksuksi. Juoksin kahvilan ohitse suoraan rantahiekalle. Jalkani kuitenkin puuroutuivat hiekkaan juostessani rannalla, joten minun oli pakko hidastaa kävelyyn.
Heitin hiuksia kasvoiltani ja pyyhkäisi muutaman kyyneleen poskiltani. Minä tiesin, että Aksu ei voinut pettää minua. Ei todellakaan.
Minun oli vain pakko mennä tarkistamaan, että hän oli kotonaan. Joko jo nukkumassa rankan työpäivän jälkeen tai tekemässä vieläkin töitä. En tarkistanut sitä itseni takia, vaan siksi, että kaikki muutkin ymmärtäisivät, että Aksu ei pettänyt minua. Hänellä ei ollut siihen edes aikomusta.

Lähettäjä: __F_F 
Päivämäärä:   11.1.09 18:12:08

Jatkoaa! :D <3 tämä on koko ht-netin PARAS tarina, sanokoot muut mitä sanoo, mut mää pidän tästä iha HULLUNA :D<3

Lähettäjä: podrrrii 
Päivämäärä:   11.1.09 19:35:21

oivoi. saa nähä mitä tulee :)

Lähettäjätynnyri 
Päivämäärä:   11.1.09 21:09:56

jjatkappa, tää on tosi hyvä tarina ((;!

Lähettäjä: Estrella 
Päivämäärä:   11.1.09 21:16:08

ooi<3

Päivämäärä:   11.1.09 21:30:50

lisää.. :D

LähettäjäMörri 
Päivämäärä:   11.1.09 21:49:47

jatkoaa!! :))

Lähettäjä: OsteriOssi 
Päivämäärä:   11.1.09 22:01:43

loistavaa tekstiä on, jatka ihmeessä (:

Lähettäjä: muistelma. 
Päivämäärä:   11.1.09 22:44:08

jaaaatka jatka, tää on hyyyyyyvä ! (:

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   12.1.09 01:20:36

tää on ihana : ) jatka pian!

Lähettäjä: -Miim- 
Päivämäärä:   12.1.09 15:47:15

jatka! tää on oikeesti ihan huippu<33

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   12.1.09 17:15:34

HUIPPUA. jatkoo! et se vaik näkis sen aksun rannalla jonkun kanss..;;;P

LähettäjäUsin 
Päivämäärä:   12.1.09 17:18:49

FIGAROOOOOOOOOOOOOOO-OOOO.
ILOVEYOUUU.

Päivämäärä:   12.1.09 18:02:33

jatkkooo<333

Päivämäärä:   12.1.09 18:43:10

jatka nopee mää en jaksa oottaaa x))

Lähettäjä: fdfd 
Päivämäärä:   12.1.09 21:25:21

tää on tosi hyvä, pidä sama kesäfiilis nii jaksaa lukee;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.09 23:21:15

jatka huomenna joookoskookos?! ;)

tää on paras!

Päivämäärä:   13.1.09 07:28:05

kiiiitos kaikille♥

koitan jatkaaa tänään!

Päivämäärä:   13.1.09 16:46:52

Pienessä hetkessä olin Aksun oven takana, mutten soittanut ovikelloa tai edes koputtanut. Istuin heidän terassillaan ja painoin pääni käsiini. Miten ikinä voisin sanoa Aksulle, että tulinpahan vain varmistamaan ettet petä minua.
Olin juuri nousemassa terassin kylmältä lattialta, kun ovi aukesi.
-Nähdään taas joskus, tytön ääni sanoi pirteästi vielä talon sisällä.
-Toki. Ehkä mä voin tulla taas joskus sinnepäin, pelkäämäni ääni sanoi ja kuulin hänen hymyilevän.
-Jees, mut nähdään Akseli, tyttö sanoi naurahtaen ja hyppäsi oven ulkopuolelle nähden minut.
-Oho. Hei, hän sanoi hymyillen ujosti. Pelko kihisi sisälläni. Vaikka nuori kaunis tyttö seisoi edessäni, en osannut olla vihainen mistään, enkä edelleenkään uskonut Lauran sanoja.
-Moi, sanoin varovasti ja yritin hymyillä, vaikka silmäni seisoivat suurina palloina naamassani.
-Mä oon Katri, hän sanoi ja heitti vaaleita hiuksiaan olkansa taakse ennenkuin ojensi kätensä minulle. Tartui siihen ja ravistin vähän.
-Maarit, sanoin vain. Koitin vilkaista ulko-ovesta sisään. Aksu ei ollut ainakaan vielä näyttänyt itseään minulle, jos hän enää seisoi eteisessä.
-No, mutta Aksu on tuolla sisällä, Katri sanoi ja hymyili epäluuloisesti. Nyökkäsin vähän ja katsoin Katrin hennon kävelyn autolleen. Hän oli siis jo täysi-ikäinen. Hän asettui etupenkille ja keskittyi sitten käynnistämään autoaan ja peruuttamaan pihalta pois. Kaunis kuin mikä, ajattelin katsoessani tyttöä auton ratissa.
-Mitä sä siinä seisot? Aksu naurahti ja mateli ulko-ovelta luokseni.
-Tulin katsomaan sua, hymähdin epäluuloisena. Aksu painoi lämpimän suudelman huulilleni, vaikka tiesi Katrin olevan vielä näköetäisyydellä.
-Kuka toi oli? Sanoin ja peruutin vähän kauemmas pojasta. Aksu näytti ensin todella - todella hämmentyneeltä, mutta sitten hänen kasvoilleen nousi pieni virnistys.
-Sä luulet, että mä petän sua, hän naurahti vähän. Minua ei naurattanut kyllä yhtään. Aksu alkoi heittää vitsiä pettämisestä, juuri kun olin itse juossut hätäpäissäni hänen luokseen pettämisen takia.
-Ei, ynähdin.
-Mä uskon sua. Kukaan muu ei. Kaikki mun kaverit väittää että sä petät mua, kivahdin ja katsoin poikaa epäluuloisena. Hän vakavoitui taas ja jäi miettimään hetkeksi.
-Katri on mun serkku, Aksu aloitti hiljaa.
-Ainoo serkku, koska Katrin veli Topi kuoli viis viikkoo sitten.
Henkäisin niin, ettei Aksukaan voinut olla kuulematta.
-Anteeks, kuiskasin ja katsoin poikaa varovasti silmiin. Niistä paistoi suru, mutta ei pettymys. Tiesin, ettei Aksu voinut olla minulle vihainen. Ei hänellä ollut edes syytä.
-Miks sä oot täällä, vaikka teillä on kemut? Aksu naurahti ja otti minua käsistäni kiinni.
-Siellä ei ollu hirveen hauskaa - ilman sua, hymähdin.
-Sinne tuli jotain jätkiäkin, aloitin kertoakseni Jonnesta, Sipestä ja Miikasta.
-Ai jotain kutsumattomii idioottei? Oisitte vaan soittanu mulle, Aksu huolestui heti.
-Eiei, kun Sarkun jätkä ja sen pari kaverii, selitin nopeasti.
-Se Sipe kuulemma tuntee, tai ainakin tietää sut, sanoin kysyvästi. Näin Aksun miettivän hetken.
-Toni? Hän kysyi siristäen silmiään. Nyökkäsin vähän.
-Ja se kerto mun edellisistä jutuista. Sen takia sä tulit tänne peläten, että mä petän sua, Aksu päätteli vähän hermostuneena. Uskaltauduin nyökkäämään vähän päälläni.
-Edellisistä? Tajusin sitten.
-Sipe kerto vaan jostain Mirasta.
Aksu huokaisi hitaasti ja katsoi minua silmiin.
-Mut mä oon oikeesti muuttunu. Tai niin mä ainakin toivon, Aksu sanoi hiljaa.
-Niin mäkin toivon, hymyilin vähän epämääräistä hymyäni.
Aloin kovasti miettiä seuraavaa siirtoani, samoin kuin Aksu. Hän varmaan mietti pyytäisikö minut sisään, vaiko lähtisi kanssani takaisin mökilleni, vaiko sittenkin jäisi itse kotiin ja antaisi minun lähteä.
-Pitäis varmaan palata mökille, selitin ja haroin hiuksiani. Kampaukseni mahtoi olla täysin sekaisin ja pienet inhottavat kyyneleet olivat varmasti pilanneet meikkini.
-Mä voin tulla saattaan, Aksu hymyili.
-Kyllä sä voit tulla meille kans, naurahdin vähän.
-Emmä taida. Sun kaveris ei taida kamalasti tykätä musta, Aksu naurahti. Hän ei tainnut olla siitä hivittävän pahoillaan.
-Nojaa, myhähdin vähän.
Aksu lähti vetämään minua mukaansa rantaa kohti. Pitelimme käsistämme tiukasti kiinni. Peläten, että toinen katoaa illan aaltoihin.

Avasin mökin ulko-oven, kädet vähän täristen. Minua melkein hävetti astella takaisin edellisen kohtauksen jälkeen. Toivoin mielessäni, että he kaikki olisivat sammuneet sohville ja lattioille, eikä kukaan huomaisi minun tulevan. Musiikki kuitenkin pauhasi lujalla, joten tuskin he nukkuivat.
Painoin kahvan alas ja hipsin nopeasti sisään. Kovin monet eivän minua nähneet, mutta Lauran kiinnostunut ja samalla ivallinen katse osui minuun.
-No miten on, hän aloitti aikalailla kovaan ääneen. Hän huojui aikalailla, eli kaljan juominen ei tainnut olla jäänyt vähemmälle minunkaan lähdettyä.
-Saiko sun pettävä poikaystävä seliteltyy sulle?
-Sai itseasiassa, sanoin ja siristin silmiäni. En todellakaan aikonut luovuttaa tuollaisen - idiootin - edessä.
-Ja sä todellakin uskot sitä? Laura nauroi ivallista nauruaan.
-No kyllä helvétissä uskon, kivahdin vihaisena.
-Mä en ymmärrä, mikä mussa on vikana. Miks sä vihaat mua noin paljon, kihisin tytölle.
-En mä sua vihaa. Sä vaan oot niin typerä. Sä et ymmärrä, että mä haluun sulle vaan hyvää, Laura sanoi jo melkein myötätuntoisesti.
-Älä viitti! Keksimällä tommosta Aksusta, nauroin vuorostani alentavasti.
-Haluutko sä oikeesti - ihan oikeesti - kuulla, miks mä luulen niin Aksusta? Laura melkein murisi.
-Haluan, todellakin, murahdin.
-Se yritti suudella mua viimeks hiekkakuopalla! Laura tuntui melkein kiljuvan, vaikka hän vain vähän korotti ääntään. Sanat takertuivat kurkkuuni, kun yritin sanoa yhtään mitään. Mielikuva Laurasta ja Aksusta suutelemassa - mahdotonta! Ei, ei niin voisi edes kuvitella tapahtuvan.
-Mä kieltäydyin, sun takias, Laura sanoi anteeksipyytävällä äänellä.
-Sen takia mä ylipäätänsä hyppäsin Tomin kaulaan. Mä väitin Aksulle tykkääväni siitä, koska muuten se ei ois jättäny mua rauhaan, Laura selitti vähän yli suunsa.
Tomi nousi seisomaan sohvalta, missä oli istunut ehkä viimeiset miljoona tuntia. Hän näytti kovin pettyneeltä, mutta samalla jotenkin rauhoittuneemmalta. En osannut edes kuvailla hänen kasvojensa ilmeitä.
-Jos mäkin sitten rupeen tässä tunnusteleen, kerta tekin sitä harrastatte, Tomi sanoi käheästi ja vilkaisi murhaavasti Lauraan. Muut ympärillämme olivat hiljaa, kuuntelivat meitä, mutta samalla halusivat antaa meille rauhan selvittää kaikki asiat.
Sipe tuntui tuijottavan meitä, kuin katsoen amerikkalaista saippuasarjaa. Saippusarjalta elämäni kyllä tuntuikin. Vähän liikaakin siltä.
-Mäkään en oo ikinä pahemmin tykänny susta, muutakun kaverina, Tomi selitti ja katsoi Lauraa, nyt paljon lämpimämmin.
-Mut sitten taas, Tomi huokaisi ja käänsi katseensa minuun. Henkäisin hiljaa. Nyt se sitten paljastuisi ihan kaikille, ajattelin ja katsoin Tomia suoraan silmiin.
-Makesta mä oon tykänny ihan liikaa, heti alusta asti, Tomi sanoi hiljaa. Melkein kuiskaten, mutta silti kaikki kuulivat hänen sanansa.
Laskin katseeni maahan, samalla kun tunsin kaikkien ihmettyneet katseet polttavina ihollani.
-Mulla on edelleen Aksu, kuiskasin.
Laura vajosi polvilleen maahan. Vilkaistessani häntä, hän irvisti turhautuneena.
-Etkö sä vaan voi tajuta, mikä sulle ois parasta? Hän kysyi ja haroi hiuksiaan.
-Aksu melkein pettää sua, Tomi oikeesti välittää susta ja silti - silti sä valitset Aksun, Laura sanoi tuskaisesti.
-Kohta sä tuut taas itkemään, kun sä oot menettäny kaiken.
-Mä en tuu itkeen yhtään mitään, koska mä en menetä mitään, kivahdin taas ja heitin hiuksia silmiltäni.
-Make hei. Sä valitset niin typerästi, Miki sanoi varovasti. Hän ei uskaltanut katsoa minua silmiin, mutta pystyi silti ilmaisemaan mielipiteensä.
-Ethän sä tiedä koko hommasta mitään, naurahdin vähän.
-Kylläpäs tiedän. Timppa kerto yksityiskohtia myöten, Miki inahti. Vilkaisin Timppaa, joka varoi katsettani.
-Aksu vaan leikkii sulla, Miki sanoi voimakkaasti.
-Te ette tiedä, mistä puhutte. Mä oon ainoo, joka oikeesti tuntee Aksun, sanoin ja pyörittelin päätäni.
-Tää asia jää tähän, sanoin tehden selväksi, etten aikonut riidellä enää kenenkään kanssa sinä iltana.

Lähettäjä: Sheala~ 
Päivämäärä:   13.1.09 16:59:41

Ooooooo... :OO :DDD VIhdoin jatku <3

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   13.1.09 17:00:52

Äääärh. Se aksu vois olla pettäjä ja sitte make tajuis sen. Koska sen pitää olla make♥tomi.

Lähettäjäamandd 
Päivämäärä:   13.1.09 17:07:08

Lähettäjä: Figaron_haamu
Päivämäärä: 13.1.09 17:00:52

Äääärh. Se aksu vois olla pettäjä ja sitte make tajuis sen. Koska sen pitää olla make♥tomi.

^ hihi, samaa mieltä ;) <3

LähettäjäMörri 
Päivämäärä:   13.1.09 17:14:30

ihana jatkoaa! :) oisin kyl toivonu et aksu ois pettäjä ;))

Lähettäjä: sekavaaa 
Päivämäärä:   13.1.09 17:21:05

niimp. ihan samaa mieltä.

Mie voisin viell kysyy yht juttuu.. Kun on ollu vähän säätööö yhen pojan kanss ja haluun sitä niin helvetisti. nii pitäs vissiin mennä kysymään et mitä se musta ajattlee. ollaan tunnettu about koht 2 vuotta, mut oon myöhemmin kiinnostunu enemmän. tuntuu et seki OLI joskus muts mut en nyt tiiä...

Lähettäjä: tynnyri 
Päivämäärä:   13.1.09 17:21:46

aww tää on ihana ! <3 jatka mahollisimman nopeee (((;!

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   13.1.09 17:27:12

sekavaaan viesti taitaa olla vähän väärässä paikassa?

Päivämäärä:   13.1.09 18:06:00

jatka nopee.

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   13.1.09 20:58:37

ooii ko taas ihania pätkiä tulllu =) jatkoa.

LähettäjäEstrella 
Päivämäärä:   13.1.09 22:25:40

ihana pätkää<3

Päivämäärä:   14.1.09 15:31:47

up ! tää on paras♥

Päivämäärä:   14.1.09 15:40:38

jatkoo.. :D

Päivämäärä:   14.1.09 21:04:03

jatkoo<3

Päivämäärä:   15.1.09 07:47:40

tässä jatkoo :---)
---

Loppuilta jatkui erittäin hiljaisissa merkeissä. Sarkun ja Jonnen tavoin jokainen seurusteleva pari pitäytyi omissa oloissaan nurkissa, sohvilla tai vaikka lattialla lähekkäin, Miki ja Timppa jaksoivat vain jutella monenmoisista asioista, Sipe ja Miika juttelivat vähän jokaisen kanssa. He jaksoivat kyllä valvoa, Laura taas pitäytyi vähän kauempana minusta, sekä keskusteli välillä Tomin kanssa - varmaan heidän "seurustelustaan". Taisi sekin suhde loppua nopeasti. Se taisi olla hiukan minunkin vika, tai siltä se ainakin tuntui.
Itse kävelin mökkiä ympäri mietiskellen asioita ja jutellen välillä muille. Koitin selvittää ketkä kaikki jäisivät yöksi, jotta saisin itselleni tekemistä siirtelemällä patjoja ja etsimällä ylimääräisiä tyynyjä.
-Make, istu alas, Sarkku pyysi unisena Jonnen kainalosta.
-Mä tykkään seistä ja kävellä, hekotin itselleni ja lähdin kävelemään jyrkkiä rappusia yläkertaan. Koko ilta oli kyllä ollut aika floppi, ainakin minun kohdallani. Eikä viinakaan ollut noussut päähäni helpottamaan oloa.
Yläkerrassa oli ihan hiljaista. Kukaan ei ollut tajunnut kavuta rappuja ylös etsimään rauhaa, paitsi minä.
Kävin istumaan sängylleni ja painoin pääni käsiini. Väsymys kiiri luokseni jo kovaa vauhtia, mutta minun täytyi vielä siivota tyhjät pullot pois, sekä olla kunnollinen emäntä kaikille. Kamalan rasittavaa. Seuraavana aamuna pitäisi sitten imuroida, laittaa tavarat paikoilleen, olla pirteänä ja kauniina, selvittää selvittämättömät asiat ja koittaa vielä tehdä oikeat päätökset.
Ehkä kotona, Hämeenlinnassa, olisi asiat paremmin, ehdottelin mielessä itselleni ja painoin pääni tyynylleni. Voisin maata omassa sängyssä, lukemassa vaikka jotain mielenkiintoista kirjaa. Ei olisi pelkoa, että kamala määrä ystäviä odottaisi rannalla ja soittelisi sinua kokoajan heidän luokseen. Saisi olla täysin yksin.
Suljin silmäni ja annoin unen viedä mukanaan.

Räpyttelin silmiäni muutaman kerran. Kaikki näytti todella synkältä, melkein mustalta. Jokapuolella oli hiiren hiljaista, jopa musiikki oli loppunut täysin. Haukottelin vähän ja odotin jonkinlaista ääntä, merkkiä eloonjääneistä.
Venyttelin käsiäni samalla kun nousin varovasti sängystäni. Lattia natisi inhottavasti allani, mutta välittämättä siitä jatkoi suoraan alakertaan.
Laskeuduin hitaasti raput alas ja koitin etsiä katseellani ihmisiä. Sisällä oli kuitenkin niin pimeää, ettei nähnyt edes eteensä.
-Make? Tuttu ääni kysyi hiljaa. Timpan ääni ei ollut lainkaan uninen, ihankuin hän ei olisi nukkunut ollenkaan.
-Ketä täällä on? Kuiskasin.
-Miki, Tomi, Sarkku, Elina ja Mikko, Timppa luetteli rauhallisella äänellä.
-Ai. Mä luulin, että ois ollu useempi, naurahdin sisäisesti.
Pieni hiljaisuus lankesi välillemme, mutta peitin sen narisuttamalla lattioitamme. Kävelin istumaan keittiön tuolille, sillä sohvilla ei ollut tilaa. Timppa istui sohvan käsinojalla, jolla Miki nukkui. Tomi ja Sarkku nukkuivat yhdellä ja Elina ja Mikko toisella.
-Sä taisit nukahtaa ylikertaan, Timppa sanoi vain.
-Juu, hymähdin.
-Kello on nyt niinku puoli viis, Timppa mutisi.
-Mikset sä oo nukkumassa? Ihmettelin vähän.
-Mä en saanu unta. Säkään et tainnu saada, Timppa oletti ja pörrötti pitkiä hiuksiaan.
-En niin, sanoin hiljaa.
-Miten loppuilta meni?
-Nojaa. Aika hiljasissa merkeissä, Timppa koitti naurahtaa.
-Sori. Mä pilasin vähän kaikkien fiilikset, mutisin.
-Ei sille enää mitään voi. Ja mulla oli ainakin kivaa, Timppa myönsi ja vilkaisi Mikiä.
-Jaa, että oli mun pikkusisko niin hauskaa seuraa, tyrskähdin käsiini. Minua huvitti, miten ikäiseni poika saattoi olla niin innoissaan seitsemäsluokkalaisesta tytöstä.
-Joo, Timppa hymyili.
-Kyllä huomaa, että se on sukua sulle.
-Miten niin? Naurahdin.
-Ihan yhtä mukava, ja seurallinen. Jos Miki ois pari vuotta vanhempi, niin mä oisin ihan rakastunu, Timppa virnisti.
-Mikset sä oo sitten rakastunu muhun? Nauroin käsiini.
-Mistä sä tiedät, etten oo? Timppa virnuili ja hyppelehti luokseni. Hän kiersi kätensä tiukasti ympärilleni ja halasi lujaa.
-Sä oot loistokaveri, Timppa sanoi hiuksieni seasta.
-Et säkään pahempi oo, naurahdin.
-Ja koska sä oot yks mun parhaimmista kavereista, Timppa aloitti vähän vakavampana.
-Niin mun täytyy neuvoa sua - asioissa, hän puhui hiljaa.
-Sano suoraan vaan, pyysin.
-Tomi välittää susta enemmän, kuin kukaan ikinä pystyy välittään. Mä niin toivon, että sä valitsen sen, etkä Aksua. Vaikka Aksussa ei sinänsä oo mitään vikaa. Hauska kaveri, mut Tomi on sulle se oikee. Ihan varmasti, Timppa selitti rauhallisesti. Nyökkäsin vähän.
-Monet on tolla kannalla, hymähdin mietteisesti.
-Monet on sitten oikeessa, Timppa sanoi varovasti.
-Mutta sä kuitenkin oot se, joka päättää.

Seuraavan aamun vietin hiljaisuudessa siivoten. Miki oli onneksi apunani loppuun asti. Passitin muut kotiin puolenpäivän aikoihin, kun vanhempani olivat tulossa kotiin. Miki oli onnensa kukkuloilla, mutta yritti pidätellä itseään, sillä tiesi ettei minulla mennyt ihan yhtä hyvin. Oikeastaan kerrankin Miki yritti auttaa minua tunneasioissani. Hän tuntui viimeinkin läheiseltä minulle. Viimeinkin hän jätti mustan kajalinsa rauhaan ja meikkasi kauniisti. Ihankuin siskoni olisi aikuistunut yhdessä illassa.
Vanhempanikin huomasivat Mikin erilaisuuden. Äitini oli melkein ylpeä pikku-Mikistänsä, kun kerran tyttö oli viimeinkin iloinen mökillä. Miki teki ruokaa ja hymyili leveästi heräämisestänsä alkaen.
-Kai mä saan tulla tänään sun mukaas? Miki hihkui vierelläni, kun olin kipittelemässä suihkuun.
-Mihin mä oon muka menossa? Naurahdin vähän.
-No rantsuun, tai jonnekin. Kavereitas tapaamaan, Miki pyöritteli päätään.
-Onks sulla jo ikävä Timppaa? Virnistin ja tyrkkäsin siskoani kyynerpäälläni. Pieni puna nousi Mikin kasvoille, eikä hän voinut pidätellä hymyään.
-Mä arvasin! Hihkaisin.
-Mutta juu, kyllä sä voit tulla mukaan, myönnyin ja katosin kylpyhuoneeseen.
Oloni oli jotenkin todella heikko, eikä se edes johtunut olemattomasta darrastani. Hengittelin syvään ja koitin miettiä asioita puhki. Mikään ei kuitenkaan tuntunut selviävän.
Astuin viileän suihkun alle ja jäin sinne virumaan melkein puoleksi tunniksi. Aksu vai Tomi? Tomi vai Aksu? Päässäni ei pyörinyt mitään muuta, kuin kaksi nimeä. Enkä osannut tulkata ajatuksiani siitä. Halusin valita oikein. En halunnut tehdä pientäkään virhettä, sillä se satuttaisi minun lisäksi ainakin toista heistä.
Puin hitaasti päälleni ja föönäsin hiukseni peilin edessä. Väsyneistä silmistäni tuntui puuttuvan se ainainen ilo, mitä kaikki rakastivat. Halusin olla se sama vanha Make; se innostunut punapää, joka rakasti aurinkoa, punaista, uimista ja ystäviään. Halusin, että ystäväni näkisivät minut aina iloisena. Ei kenenkään tarvitsisi katsella tätä naamaa mutrussa.
-Make, Miki huuteli kylpyhuoneen oven takaa.
-Puhelimes soi.
Koitin piristää itseäni ja hyppelehdin hakemaan puhelimeni. Sarkku soitti.
*Heloou. Miten menee?* Hän kysyi heti vastattuani.
-Ihan kivasti, entä itelläs? Hymähdin.
*Tosi hyvää oikeestaan. Jonne ja mä seurustellaan täysin virallisesti* Sarkku painotti sanaa "täysin".
-Ihanaa, hihkaisin puhelimeen.
*Niimpä! Mut hei, tänään rantsuun?* Sarkku vaihtoi aihetta nopeasti.
-Toki, hymyilin vähän.
*Hienoo. Siellä on jo puolet porukasta, ja mä lähen myös kohta sinne. Tuu kun ehdit* Sarkku selitti ja lopetti sitten puhelun.
Meikkasin vähän - vain vähän - niin kuin aina.
-Miki? Ootsä jo valmis lähteen? Huikkasin alakerrasta.
-Juu! Hän hihkui ja lähti hyppimään rappusia alas. Otin jo valmiiksi täytetyn laukkuni olalleni ja heitin kengät jalkaani. Miki oli jo innoissaan lähdössä. Hänellä taisi oikeasti olla ikävä Timppaa, mietin hymyillen.

Päivämäärä:   15.1.09 08:06:11

ihana taas =) toivottavasti make valitsis tomin ;oo

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   15.1.09 11:40:58

mmmmmoi/ oon ihan varma et se valittee ´tomin ;)

Päivämäärä:   15.1.09 14:58:12

lisää.. :D

Lähettäjä: Kukka 
Päivämäärä:   15.1.09 15:05:32

nice tarina!

Lähettäjä: öhö 
Päivämäärä:   15.1.09 16:27:32

tomitomitomitomitomitomi. seoikeee

Lähettäjä: vrrrrräöväöd 
Päivämäärä:   15.1.09 16:57:52

ihana tarina (: niin toivottavasti valitsis tonin ;D<3

Päivämäärä:   15.1.09 17:00:33

jatkoajatkoajatkoa (: <3

LähettäjäMörri 
Päivämäärä:   15.1.09 17:01:37

lisää1 ;))

Päivämäärä:   15.1.09 17:23:08

toivottavasti valihtee tomin ;D<3 tomi on paljo parempi vaihtoehto :DDD minun mielipide :DD

Päivämäärä:   15.1.09 17:36:38

Oi! Jatkeles nopeet ;)

Päivämäärä:   15.1.09 17:49:22

jatka nopee

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.1.09 19:08:04

oooi hyvä tarina :) vaikka äörsyttää suunnattomasti noin **-jutut puheluissa. Musta ne vois ihan hyvin laittaa normisti viivalla::)

Päivämäärä:   15.1.09 19:40:27

kiittikiitti!♥ kirjotan tässä taas, kun ehdin.

- - juu, mietin kovasti, että miten laittaisin puheluissa toisen vuorosanat :D päädyin sitten tuohon **-vaihtoehtoon, vaikka itsekään en pidä siitä hirveesti.

Lähettäjä: aapina 
Päivämäärä:   15.1.09 21:22:14

jatkuuko millon?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   16.1.09 20:12:01

jatkoo<33

Lähettäjä: :DD 
Päivämäärä:   17.1.09 13:09:47

jatkoajatkoajatkoajatkoaaa! <3

LähettäjäDeric. 
Päivämäärä:   17.1.09 13:11:47

Kiva pätkä oli :D

Päivämäärä:   17.1.09 14:19:12

hmm taas menee jonkun aikaa että saan kirjotettuu(= pitää jo alkaa miettiä lopetusta, sillä ei oo enää paljoo pätkiä tiedossa, kun tää on jo lopuillaan.

kiitos että pidätte tätä ylhäällä!<3

Lähettäjäkaasugrilli 
Päivämäärä:   17.1.09 14:26:20

miki ja timppa vaikka mikä olis !!! <3 ;))

Päivämäärä:   17.1.09 16:34:52

uppp !

Päivämäärä:   18.1.09 12:40:13

säälittävän lyhyt ja yli-dramaattinen pätkä. olkaaahyvä.

---
Kävelimme tietä pitkin sen pöllytessä lämpimää hiekkaa. Kenkäni kärjet olivat vain vähän pölyssä, kunnes astelimme rantahiekalle. Silloin kenkäni lähes pursusi lämmintä hiekkaa. Lämmin aurinko porotti suoraan rantaan. Minun teki vain mieli juosta viileään järveen.
-Ai, sä toit Mikinkin, Elina sanoi yllättyneenä - iloisesti yllättyneenä. Nyökkäsin vain vähän ja levitin punaisen pyyhkeen muiden joukkoon. Miki istui pyyhkeelleni, sillä hänellä ei ollut omaa. Miki ei uinut edes kesäisin. Hullun hommaa, sanon minä.
Laura oli vähän hiljaksiin, eikä uskaltanut kamalasti katsoa minun suuntaani. Se tuntui aika ikävältä, sillä en minä mitään pahaa Lauralle tahtonut, vaikken hänestä pahemmin välittänyt. Hänhän osasi olla todela mukavakin, useimmiten.
Tomikaan ei ollut kovin onnellisen näköinen, hän vilkuili minua välillä odottaen. Se rasitti minua, sillä en todellakaan tiennyt vielä mistään mitään.
Miki vilkuili Timppaa ujo hymy huulillaan. Timppa veti tummia pitkiä hiuksiaan pois silmiltä ja vastasi siskoni hymyyn.
Potkaisin kenkäni pois ja koitin hakea hyvää asentoa rantahiekalta. En ehtinyt edes asettua kunnolla, kun puhelimeni alkoi soida taskussa. Kaivoin sen esille ja vastasin.
-Heei, sanoin pirteästi, tietäen soittajan.
*Voitaisko nähä nyt?* Kuului Aksun ääni puhelimesta.
-Tottakai! Mä oon rantsussa.
*No nähään kahvilalla* Aksu ehdotti. Pieni hymy koreili taas huulillani. Niin kävi aina, kun tiesin näkeväni Aksun.
-Nähään, sanoin vain ja lopetin puhelun.
-Minne sä nyt taas meet? Sarkku naurahti, koittaen peittää todellista mielenkiintoaan.
-Mä nään Aksun kahvilalla, sanoin ja vilkaisin nopeasti Tomiin, joka hipelöi rantahiekkaa katsomatta minuun.
-Älkää kadotko mihinkää. Mä tuun just takas! Selitin nopeasti kaiken putkeen ja lähdin käppäilemään avojaloin kahvilan suuntaan.
Aksu odotti jo minua terassilla. Hän hymyili minulle vähän, vinoa, mutta viettelevää hymyään. Hymyilin pojalle takaisin ja annoin pienen pusun hänen poskelleen.
-Moikka, virnistin.
-Onks Tomi siellä? Aksu kysyi.
-Joo, miten nii? Kohautin olkiani.
-Kyllä sä tiiät miten nii, Aksu mutisi.
-Mikset sä voi sanoo mulle kunnolla, mikä juttu täs on? Rypistin kulmiani, vaikka ihan hyvin tiesinkin. Aksu huokaisi ja toljotti minua nappisilmillään.
-Sä välität siitä.
-Tottakai mä välitän! Se on mun ystävä, naurahdin vaivaantuneena.
-Sä välität siitä enemmän ku ystävänä, Aksu päätteli. Painoin katseeni maahan. Aksu otti muutaman askeleen lähemmäs minua ja kiersi kätensä ympärilleni.
-Mä päästän susta irti, jos sä niin haluut, Aksu kuiskasi korvaani.
-En mä haluu, sanoin hiljaa ja tunsin kyynelten purkautuvan silmiini.
-Mut sä haluut Tominkin, Aksu huokaisi. Ei pettyneenä, eikä ilkeästi, vaan vain huokaisi. Nyökkäsin vähän.
-Mä haluun vaan, että sä oot onnellinen, Aksu kuiskasi.
-Tomi on sulle parempi. Se ei ikinä satuttais sua, Aksu sanoi hiljaa, melkein kuiskaten.
-Säkö sitten satuttaisit?
-Mä oon mokannu aina. Mä tuun mokaan tänkin jutun, vaikken haluiskaan.
-Entä jos mä teenkin virheen, jos mä valitsen Tomin? Kysyin hiljaa.
-Mä oon aina täällä, Aksu puristi minua itseään vasten.
-Mut sä löydät jonkun uuden, intin.
-Ei täältä sua parempaa löydy ikinä, Aksu sanoi.
-Miksä sitten oot valmis jättään mut? Nostin katseeni Aksun silmiin. Poika pyöritti päätään.
-Sä oot valmis jättään mut.
-Anna mulle viimenen pusu, Aksu pyysi ennenkuin ehdin sanoa mitään. Räpäytin kyynelistä kosteita ripsiäni ja pieni hymy kiri huulilleni. Painoin huuleni Aksun huulia vasten. Suljin silmäni ja annoin kyynelten valua suljetuista silmistäni.
­-Älä unohda mua, Aksu kuiskasi vielä ja käänsi sitten selkänsä minulle. Katsoin poikaa hänen kävellessä pois. Hänen lihaksikkaat hartiat liikkuivat kävelyn mukana. Aksu haroi lyhyitä hiuksiaan, eikä katsonut lainkaan taakseen.
Lyhistyin takanani värjöttämään valkeaan muovituoliin, samaiseen tuoliin millä olin istunut, kun näin Aksun ensimmäisen kerran.
Jos pystyin näkemään yhtään positiivista puolta siinä, että Aksu jätti minut - tai minä hänet, en osaa sanoa - niin oli se, että nyt minun ei tarvinut valita Aksun ja Tomin väliltä. Aksu valitsi minulle Tomin.

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   18.1.09 12:54:21

ÄÄÄ. Ei sun tollee pitäny tehä :<< Mulle tuli ihan hirveen haikee olo ja meinas tulla tippa linssiin.

Päivämäärä:   18.1.09 13:09:49

miki ja timppa yhteeennn<3333 ja make ja tomi:)<333

Päivämäärä:   18.1.09 14:44:24

lisää..:D

Päivämäärä:   18.1.09 14:51:46

Meinas tulla itku silmää ku luin ;)<3

Päivämäärä:   18.1.09 19:05:10

jatka

LähettäjäEstrella 
Päivämäärä:   18.1.09 22:58:49

ui<3 minullaki jotenki tuli haikee olo eikä suklaakaa enää maistunu! :D

LähettäjäMörri 
Päivämäärä:   19.1.09 15:08:18

ihana pätkä ;)) jatkoaaa!! ;))

Lähettäjä: TUGGUMMI 
Päivämäärä:   19.1.09 15:50:09

jatkappas :D <3

Päivämäärä:   19.1.09 16:36:46

oijj kiitos! :----)♥

kirjottelen tässä, mutta tänään en vielä ehdi jatkoa tänne laittamaan. _ehkä_huomenna!

varoittelen jo, että loppu tulee pian. elikäs valmistautukaa siihen =D

Lähettäjä: TUGGUMMI 
Päivämäärä:   19.1.09 16:47:26

dream_on // haista kikkeli, ei mitään loppua :o tästä pitää tulla pitkä ja ihana ja ja ja :D <3333333 tää on niin paras, et mitää rupee lopettelee, oot niin hyvä kirjottajakin :'<<<< mie itken jos lopetat :'<<<<<

Lähettäjä: Shattered 
Päivämäärä:   19.1.09 17:27:25

Jatka :)
Ei mitään loppuja!
(Vois valita sen Sipen :D)

Päivämäärä:   19.1.09 19:12:55

jatkoo<33 tää on nii huippu!

Lähettäjä: marr. 
Päivämäärä:   19.1.09 20:30:51

jatkoa :D

Päivämäärä:   20.1.09 08:48:48

upp ! et lopeta tätä tää on niin ihana :'ssss<3

Päivämäärä:   20.1.09 14:18:39

Ei saa lopettaa :(( <3

Päivämäärä:   20.1.09 14:57:06

et voi lopeettaaaa:SSSSS ihana <33333

Päivämäärä:   20.1.09 15:38:53

Tosi surullinen olo tuli kun luki noita 'Aksun sanoja'' ;(

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   20.1.09 15:53:13

Lähettäjä: Shattered
Päivämäärä: 19.1.09 17:27:25

Ei mitään loppuja!
(Vois valita sen --Sipen-- :D)

Samaa mieltä!!

Päivämäärä:   20.1.09 16:02:20

Tai sit Timpan ! 8D xD

Päivämäärä:   20.1.09 16:08:56

Lähettäjä: :>
Päivämäärä: 20.1.09 15:53:13

Lähettäjä: Shattered
Päivämäärä: 19.1.09 17:27:25

Ei mitään loppuja!
(Vois valita sen --Sipen-- :D)

Samaa mieltä!!

SAMAA MIELTÄ!! :D<3 jatkoaa(::

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.