Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesä, kärpäset ja yks poppari vol.8

Lähettäjäsands 
Päivämäärä:   5.8.08 15:11:14

Edellinen.

Laita piuhku nopeesti jatkoo :)
--

- Oho, viis puheluu tullu, Samu nappasi latautumaan jääneen puhelimensa pöydältä.
- Keltä? kysyin ja vedin yhden keittiön tuoleista alleni.
- Lasselta. Mä soitanki sille heti.
Samu siirtyi kauemmaksi näpytellen puhelintaan, jättäen meidät Joonatanin kanssa kahden keittiönpöydän ääreen.
- Juotsä kahvia? Joonatan kysyi ja tapitti minua pöydän toiseltapuolelta.
- Juu.
- Jospa mä keittäisin.
Joonatan nousi pöydän äärestä ja asteli keittimen luokse.
- Samukin varmaan ottaa, tokaisin seuraten samalla kuinka Joonatan kaatoi vettä keittimeen.
- Juu. Sehän vetää tunnetustikin kahvia ku pesusieni.

Joonatan laittoi kahvit tippumaan ja palasi sitten takaisin pöytään. Samua ei vielä näkynyt. Levy-yhtiön sedällä taisi olla tärkeää asiaa.
- Enhän mä aiheuttanu riitaa sun ja Samun välillä? Joonatan kysyi kohottamatta kuitenkaan katsettaan minuun. Poika oli keskittynyt nypläämään keittiön pöytäliinaa.
- Eet. Olihan meil pientä suukopua, kun veljes meinas heittäytyy vähän mustikseks.
Joonatan naurahti pienesti ja pudisteli päätään.
- En mä kyllä tiedä miks, jatkoin, sillä en halunnut luoda Joonatanille sellaista mielikuvaa, että olisin kiinnostunut tästä.
- Sitä mäkin ihmettelen, poika tuki mietteitäni.
- Eihän Samulla oikeesti mitään hätää oo. Sehän on sellanen naistenmies et huh huh, Joonatan jupisi näperrellen edelleen liinan reunaa.
En vastannut mitään, istuskelin vain hiljaa ja tuijotin ruskeahiuksista poikaa. Vai että naistenmies.
- Tiiäks, Joonatan yhtäkkiä nosti katseensa ja katseemme kohtasivat.
- Kerros.
- Mä vihaan olla Samun pikkuveli.
- Miks?
Joonatan huokaisi ja laski kätensä rennosti pöydälle.
- No ajattele, että sun isoveljes on julkkis, jonka perään kaikki tytöt kuolaa. Arvaa vaan minkä takii kaikki tytöt haluu tutustuu muhun? Siks, että ne pääsis mun kautta tutustuu Samuun. Mua vítuttaa, kun Samu saa aina kaikki naiset, Joonatan purkautui.
- Samu saa kaikki naiset? toistin hieman hämilläni.
- Siis, onko se vieny jotain sun tyttöystäviäs?
- Ei. Mut siis, ku mä jään aina Samun varjoon. Mistä mä voin ikinä tietää, et kuka on oikeesti kiinnostunu musta ja kuka haluu vaan päästä hengailee mun broidin seuraan?
Ymmärsin kyllä Joonatania hyvin. Osasin kuvitella tilanteen helposti. Ihmettelin kuitenkin miksi Joonatan puhui asiasta juuri minulle. Pojan puheet saivat minut tuntemaan, että tekisin syntiä, kun seurustelin Samun kanssa.
- Kyllä mä ymmärrän sua, sanoin yrittäen kuulostaa ymmärtäväiseltä.
- Kiva. Mut arvaa vaan ärsyttääks sekin, ku mökkinaapuris on omanikänen tyttö, joka on viel pirun nätti ja sit se onki broidin omaisuutta. Pysyis se vaan vanhemmissa ja jättäis nuoremmat mulle.
Tunsin kuinka puna levisi hieman poskilleni. Punastuin ärsyttävän helposti, varsinkin, jos joku sattui kehumaan ulkonäköäni tai muuta vastaavaa.
En kerennyt kuitenkaan vastaamaan Joonatanille, sillä Samu asteli keittiöön.
- Kuules veikka, ei yritetä käännyttää mun tyttöä siellä, Samu tokaisi ihmeen hyväntuulisesti.
Poika oli kyllä aikamoinen tuuliviiri. Vielä aiemmin päivällä Samu olisi varmasti vetäissyt jotain suuren suurta nokkaansa, jos olisi kuullut veljensä edellisen kommentin.
- Joo joo. Luuletko, että mulla olis ees mitään mahiksia, Joonatan tuhahti ja nousi ottamaan kolme kahvikuppia kaapista.
- Ei, koska mä oon maailman ihanin, Samu hymähti ja suuteli minua hellästi.
Kyllä. Samu oli maailman ihanin, kun osasi käyttäytyä asiallisesti ja oli suloisella tuulella. Mutta kyllä hän osasi olla melkoinen hirviökin.

- Mitä asiaa Lassella oli? kysäisin ja hörppäsin kahvistani. Kahvi oli kuumaa ja poltin inhottavasti kieleni.
- Mun pitäs lähtee kokoukseen. Puhutaan vähän seuraavasta levystä ja tollasta. Ja se kokous olis huomenna, Samu sanoi ja katsahti minua varovasti. Poika luultavasti odotti, että räjähtäisin taas ja valittaisin siitä, että tämä ilmoitti kaiken aina viimetipassa.
- Mä kuulin siitä kokouksesta äsken, Samu lisäsi vielä nopeasti.
Hymyilin ja taputin pojan kättä.
- Tiiän. En mä sulle nyt ala urputtaa. Pitääks sun lähtee tänää?
- Joo. Mut lähen aika myöhään, että oon joskus yöl sit Helsingis ja tuun takasin heti huomenna.
- Selvä.

Loikoilimme vielä sinä iltana huoneeni sängyllä sylikkäin. Joonatan oli roikkunut niin tiivisti perässämme, että olimme saaneet paeta meidän mökkimme puolelle.
Samu piirteli sormenpäällään kuvioita ihooni, halaili, pajaili, suuteli ja kuiskutteli kaikkea suloista korvaani. Olin onnellinen siitä, että Samu osasi olla niin suloinen ja ihana. Olin selvästi koulinut siitä alkukesän pässistä lupaavan herrasmiehenalun. Suljin silmäni ja vastasin suudelmaan, nauttien Samun läheisyydestä ja tavasta kuinka tämä suuteli minua.

- Voinhan mä oikeesti luottaa suhun ja siihen, ettei täällä tapahdu mitään, kun mä oon poissa? Samu kysyi hipaisten sormenpäällään huuliani.
- Mitä muka vois tapahtua?
- Siis meinasin, ettei sun ja Joonatanin välillä tapahdu mitään.
- Ei tapahdu. Mä lupaan, sanoin vilpittömästi.
En todellakaan aikoisi enää pettää Samua. Poika merkitsi minulle paljon, enkä halunnut menettää tätä.
- Okei. Kyllä mä luotan suhun ja toivon, että sä oot mun luottamuksen arvonen.
Kurottauduin painamaan huuleni pojan suulle.
- Sä voit luottaa muhun. Sataprosenttisesti.
Samu taisi saada mielenrauhan, sillä ei kaivanut enää pikkuveljeään sinä iltana esille.

- Mun pitäs varmaan alkaa lähtemään, Samu sanoi viimein ja nousi sängyltä kiskoen minutkin mukanaan.
- Höh.
Samu kietoi kädet vielä ympärilleni ja veti minut kiinni itseensä. Kiedoin omat käteni pojan ympärille ja painoin pääni tämän rintakehää vasten. Tunsin tämän hengityksen päälaellani.
- Eihän tää oo sulle vaan lomaromanssi? Samu kysyi, kun seisoimme siinä aivan kiinnikkäin toisissamme.
- En mä ainakaan haluis.
- En mäkään. Mä haluan, että tää kaikki jatkuu mökkielämän ja kesän jälkeenkin.
- Niin mäkin.
- Mut ymmärräthän sä sen, että ku syksy tulee niin meillä on kaikki ulkomaan kiertueet sun muut, että me joudutaan joskus olemaan kuukausiakin erossa. Kestätsä sen? Samu kysyi ja puristi minua tiukemmin lähelleen.
- Kestä mä sen. Eiköhän me selvitä siitä.
- Mutta jaksaks sä ite aina venaa kiertueen loppuun asti, etkä vaihda mua matkalla johonkin toiseen? kysyin ja kohottauduin katsomaan Samua.
- Mä jaksan odottaa sua vaikka ikuisuuden.

Re: Kesä, kärpäset ja yks poppari vol.8

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   5.8.08 16:14:54

toi oli kyllä jotenki nii kiva ja sulonen pätkä .) Samu on nii ihanan kuulonen. Tollasen ku itelleenki löytäis :)

Jatkeles taas ku jaksat.

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   5.8.08 16:50:22

jatka

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   5.8.08 17:10:48

Jatka :). Eikä sitte mitään säätöä sen joonatanin ja mian välille! :D

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   5.8.08 18:31:17

toi edellinen pätkä oli jotenki älyttömän ihana <3 :)
juu ja tosiaan, ei mitään säätöö sit mian ja joonatanin välille, ei oo reiluu jos mia uudestaan pettää samua tms. jatkoa! :D

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   5.8.08 18:39:38

Erektiohäiriön kanssa samaa mieltä<3 : )

Lähettäjä: Nalle Puhh. 
Päivämäärä:   5.8.08 19:25:16

Komppaan Henziä ja Erektiohäiriötä ;)

Lähettäjä: piuhku. 
Päivämäärä:   5.8.08 20:12:39

noo, sen verran voin lupailla, että eivätköhän noi ole jo syrjähyppynsä tehneet :)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   5.8.08 20:37:45

piuhku.// jes! ihanaa! :)<3

Lähettäjäsands 
Päivämäärä:   5.8.08 20:41:30

huh, onneks ei enää niit syrjähyppyi niille :)

Päivämäärä:   6.8.08 09:28:35

piuhku. // Huh, millos jatkat? ;)

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   6.8.08 11:11:57

jatkass?

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   6.8.08 12:53:43

piuhku.// kiitos, kiitos, kiitos! syvästi kiittelen että ne on jo syrjähyppynsä tehneet :D

Lähettäjä: (:) 
Päivämäärä:   6.8.08 12:56:35

Toi samun pikkuveli ei saa sit ottaa tota tyttöö pois samulta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   6.8.08 14:19:46

Jess! Ei syrjähyppyi noil enää,kiitos siitä! :)<3 jatkoo tänään? :)

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   6.8.08 23:00:44

Ja joonatan ei sitten mitään sotke. Piste! :)

Samalla etusivulle

Päivämäärä:   7.8.08 01:43:30

Seuraavana aamuna tuntui oudolta herätä yksin omasta sängystä. Olin herännyt jo monena aamuna Samun kainalosta, joten tuntui oudolta, kun ketään ei loikoillutkaan vierelläni tänä aamuna. Haukottelin makeasti ja hipaisin patjaa vierelläni. Samun olisi kuulunut olla siinä, mutta poika taisi olla juuri parhaillaan levy-yhtiön tiloilla kokouksessa.

Kipaisin nopeasti suihkussa ja sen jälkeen siirryin nauttimaan aamupalaa keittiönpöydän ääreen.
Vilkaisin ulos keittiön ikkunasta. Äiti myllersi pienimuotoisen puutarhansa kimpussa, isästä ei ollut havaintoa. Hyvä niin, en kaivannut juuri nyt vanhempieni hössötystä.

Luulin saavani viettää sen päivän aivan rauhassa, mutta erehdyin pahasti.
Joonatan ilmestyi puolenpäivän aikoihin mökillemme ja seurasi minua loppupäivän kuin koiranpentu. Poikaystäväni pikkuveli oli kuitenkin ihan mukava. Ehkä hieman turhan flirttaileva minun makuuni, muttei kuitenkaan mikään päällekarkaaja. Totesin myös, että lörpöttely taisi olla Lehtosilla sukuvika, sillä Joonatan puhui lähes taukoamatta kuin papupata. Samullakin oli joskus taipumuksia puhua liikaa.

- Haluutsä koittaa mun vatsalihaksia? Joonatan päästi eriskummallisen kysymyksensä ilmoille, kun loikoilimme Lehtosten mökin laiturilla ottamassa aurinkoa.
- Anteeks mitä? katsoin vieressäni loikoilevaa poikaa.
- Niin. Koita. Mul on aikamoinen sikspäkki.
Joonatan liikutti kättä vatsallaan. Täytyy myöntää, että ihan kivathan vatsalihakset tältä löytyi.
- En mä ehkä taida, kieltäydyin kuitenkin tarjouksesta.
- Höh. Oisit antanu vähä hellää kosketusta mulle.
- Sä ja sun hellät kosketukses, tuhahdin ja laskin pääni takaisin laiturille sulkien silmät samalla.

Lekottelin auringossa ja annoin säteiden paahtaa ihoani. Olin levittänyt tuhdin kerroksen aurinkorasvaa vartalolleni, joten ajattelin, ettei palamisen vaaraa ollut.
Kuulin kuinka Joonatan jotain ähisi ja pyörähteli vierelläni.
- Onks sul jotain ongelmia?
- Ei, ku mä vaan käännähdän tälläi hienosti.
- Ketterästi kuin kaksosia odottava mursu.
- Toi oli loukkavaa. Nimitteletsä sun kultsipuppeliaskin? Joonatan kysyi mukamas loukkaantuneena ja nousi istuvilleen.
- En mä sitä hauku. Mä hakkaan sitä kärpäslätkällä aina kun se on tuhma.
Joonatan vihelteli ja nosti aurinkolasit otsalleen.
- Ai sä tykkäät sellasista tuhmista leikeistä? Haluutsä vähän piiskaa? Joonatan kyseli vihjailevasti, ilmeisesti hieman kiimaisena.
- En mä ihan tota kyllä meinannu.
Joonatanilla selkeästi hormonit hyrräsivät, sillä kohta tämä asettui istumaan hajareisin päälleni. Tunsin oloni hieman tukalaksi.
- Voitasko me tehä jotain kivaa? Ei kerrottas siitä kalkkikselle!
- Joonatan. Nouse pois mun päältä, komensin tiukasti, mutta poika vaan nauroi ja siirsi katseensa rintoihini ja sipaisi niitä pikaisesti.
- Aika kivat.
Tönäisin päälläni istuvaa poikaa ja luikertelin pois tämän alta.
- Mä olen sun isoveljes tyttöystävä! yritin takoa pojalle, mutta tämä vain virnuili ärsyttävästi.
- So?
- Pidä näppis erossa musta, kivahdin tökerösti ja nousin lähteäkseni.
- Miaa! Älä nyt suutu! Se oli vaa läppä! kuulin Joonatanin huutavan perääni, kun marssin kohti rantaa.
- Oikee sáatanan Samu Junior! murahdin itsekseni ja suuntasin nokkani kohti omaa mökkiämme.

- Sun pikkuveljes seuraa mua ku mikäki magneetti, valitin myöhemmin Samulle puhelimessa.
Samu kertoi, että kokous oli mennyt hyvin ja he olivat sopineet tuotantotiimin kanssa, että uutta levyä alettaisiin työstää heti vuodenvaihteen jälkeen.
Samu oli juuri lähtenyt ajelemaan Helsingistä.
- Häiritseeks se sua?
- Kyl se ehk vähä, myönsin, vaikka en tietenkään halunnut, että pojat kehittäisivät riitaa välilleen takiani. Olin kuitenkin vihainen Joonatanin lähentelyistä laiturilla.
- Eikai se oo mitään hävyttömyyksii jutellu sulle? Tai ehdotellu mitään? Samu uteli ja taisi selvästi tuntea velikultansa.
- Noo. Jotain pientähän se on heittäny...
- Käske sen pitää turpansa kii tai mä tuun ja tukin sen tohvelilla.
- Hahhah. Kerrotaanpa terkut, jos tulee käymään.
- Kerro ihmees.

Juttelimme Samun kanssa lähes tunnin puhelimessa. Sovimme, että tulisin kymmenen maissa tätä vastaan kaupalle, jossa olimme alunperin tavanneet. En halunnut nököttää vain aloillani ja odottaa, sillä odottavan aika on tunnetusti pitkä.
- Mä lähen Samuu vastaan, ilmoitin äidille, kun kellon viisarit osoittivat puolta kymmentä.
- Jaahas. Mikset sä odottaisi sitä täällä? äiti kysyi.
- Siks, vastasin ja nappasin takkini naulasta.
Sitten katosin nopeasti ovesta ulos ja lähdin pyöräilemään kaupalle. Oli jo hieman hämärää.

- Pérkeleen paviaani sä oot aina myöhässä! sihahdin itsekseni, kun vilkaisin kelloa, joka oli jo varttia yli kymmenen. Samua ei näkynyt, vaikka tämä oli jo soittanut ja kertonut olevansa melko lähellä.
Istuskelin kaupan pihalla ja minulla oli kylmä. Kesäillat eivät olleet enää kovin lämpimiä.
Puhelin taskussani värisi ja ilmoitti saapuneesta viestistä. "Sorge, tuun vähä myöhäs, käyn tankkaa".
- Jaahas.
Vastasin Samulle vain ok-viestillä. Ehkä tämä reissu ei ollut kovin fiksu, sillä kylmyyden lisäksi riesanani olivat hyttyset.

Puoli yhdentoista aikaan havaitsin autonvalot, jotka lähestyivät kauppaa.
- Vihdoinkin.
Nousin ylös ja puistelin hiekkaa farkuistani. Lähdin kävelemään kohti autoa.
Auton lähestyessä tajusin kuitenkin, ettei auto ollut Samun. Valkoinen ja hieman rähjäinen pakettiauto ajoi kaupan pihaan ja pysähtyi. Se hurisi käynnissä hetken, kunnes kuski hyppäsi ulos autosta, jättäen sen kuitenkin käymään.
Puristin hermostuneena kännykkää taskussani, kun suurinpiirtein päälle kolmekymppinen mies lähti kävelemään luokseni.
- Mitäs neiti tekee täällä tähän aikaan ja vielä aivan ypöyksin? mies kysyi päästyään lähemmäs.
- Mä ootan mun poikaystävää, vastasin nieleskellen ja tunsin kammoksuvani miestä, joka käveli aivan lähelleni.
- Mitäs jos vaihdettaisiin suunnitelmia?

oon oikee yökirjuri <: saattaapi olla taas hieman virheitä, mutta silmät killittää jo sen verran päässä etten löydä niitä :D

Päivämäärä:   7.8.08 07:48:09

Yökirjuri tai päiväkirujuri, no problem, pääasia, et oot kirjuri ;'D
Kyllähän tuo Joonatan näyttää olevan aika junior :'D
Hyvä pätkä oli, jatkoa.

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   7.8.08 10:10:51

kyl sil Joonatanil sit kans hormoonit hyrrää... Mut Mia on onneks viksu :) Ja kristus soikoon sun kanssas! 8taas ruvetaa jeesustelee) Ei tätä tälleen saa jättää, iha kamalaa kohtaa. Äkkiä sitä jatkoa!

Lähettäjä: Mmurunen 
Päivämäärä:   7.8.08 13:05:30

Jatkoo vaan nopeesti, aika junior tosiaan toi Joonatan :D

Päivämäärä:   7.8.08 15:02:19

jatka nopee!!!!!!!!!

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   7.8.08 15:54:32

Jatka pian! Tosi pahaan kohtaan jätit! :D

Lähettäjä: hfd 
Päivämäärä:   7.8.08 15:58:16

Jatka!

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   7.8.08 16:25:43

Jeess,Piuhku jatko taas :)
Joku sáatanan perverssi lähentelee Miaa,ja nyt ei muuta ku Sami-Ritari pelastamaan! :D -Ja pian! (Mielellään jo tänään! :DD

Päivämäärä:   7.8.08 16:48:32

Sheala~, just samaa aattelin :'D Rinssi sinne ja kaikki hyyvin.

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   7.8.08 21:20:03

jatka nopeesti! :)

Päivämäärä:   7.8.08 22:20:38

Samu

Hyräilin radiosta kuuluvan kappaleen mukana ja käänsin tutulle mökkitielle. Nappaisin Mian kyytiin matkanvarrelta ja sitten voisimme viettää leppoisaa iltaa yhdessä. Vilkaisin autoni digitaalista kelloa.
- Ou shít.
Kello näytti jo 22.38 ja olin luvannut Mialle olla suurinpiirtein kymmeneltä paikalla. Vilkaisin vielä kännykkääni ja varmistin, ettei Mia ollut laittanut mitään viestiä. Tyttö luultavasti olisi minulle hieman vihainen istuttuaan lähemmäs 40 minuuttia pihalla.

Käänsin autoni kaupan pihaan. Piha näytti aivan tyhjältä. Parkkeerasin autoni ja siirryin pihalle. Kävelin kaupan ovien eteen ja yritin tiirailla näkyikö Miaa jossain. Kaupanpiha oli kuitenkin aivan tyhjä. Ainoastaan Mian polkupyörä nojasi yksinäisenä seinää vasten.
- Mia? huhuilin tyttöä, mutta vastausta ei kuulunut.

Kävin kiertämässä kaupan ympäri ja kävelemässä muualla lähiympäristössä, mutta tyttöä ei näkynyt.
- Ehkä se on kyykkypissalla, pohdin ääneen ja istahdin kaupan portaille odottamaan.
Sisälläni velloi epäilys, että jotain oli sattunut. Toisaalta mietin, että Mia oli ehkä suuttunut ja lähtenyt kävelemään mökeille päin.
Nousin ylös palatakseni autolle, kun huomasin maassa jotain. Kiiruhdin esineen luokse ja nostin sen maasta.
Mian puhelin. Ruudussa näkyi nimiluettelo, joka oli juuri minun nimeni kohdalla. Mian olisi täytynyt painaa vain vihreää luuria ja hän olisi saanut minuun yhteyden.

Epäilykseni siitä, että jotain olisi tapahtunut, saivat vahvistusta. Mia tuskin jättäisi puhelintaan keskelle parkkipaikkaa. Näppäilin Mian äidin numeron ja odotin, että nainen vastaisi.
- Tiina, kuului langan toisesta päästä.
- No Samu täs moi. Onks Mia siellä?
- Eihän Mia täällä ole. Se lähti sua vastaan kaupalle.
- Niin mä tiedän, mutta se ei ole täällä.
- Mitä sä tarkoitat? kuulin Tiinan äänessä pientä pelkoa.
- Mia ei ole täällä. Mä löysin sen puhelimen täältä parkkikselta, mutta itse tyttöä ei näy missään, kerroin ja tunsin pahan olon valtaavan sisimpäni.
- Mitä?!

- Eiköhän routa porsaan kotiin aja, vanhempi poliisimies yritti lohdutella Mian vanhempia.
Mian vanhemmat olivat tulleet pää kolmantena jalkana kaupalle ja yritimme etsiä vielä Miaa lähiseudulta, mutta tuloksetta. Lopulta olimme päättäneet jo ilmoittaa poliisille.
- Jotain on varmasti tapahtunu. Ei se jättäis puhelintaan lojumaan tohon maahan. Ja se lupas oottaa mua täällä, sepostin poliiseille, jotka selvästi olivat sitä mieltä, että kyseessä oli vain teini-ikäisen pieni karkumatka.
- Luultavasti neiti on vain pienellä pakomatkalla, jos hän on kerta aiemminkin harrastanut tälläisiä katoamistemppuja, Jokinen, nuorempi poliiseista, sanoi.
Kirosin mielessäni, että Tiinan oli pitänyt mennä kertomaan Mian edellisestä häviämisestä. Silloin siihen oli ollut syy, mutta nyt tytöllä ei olisi ollut mitään syytä lähteä lätkimään, varsinkaan ilman puhelinta. Sanoinkin tästä poliiseille, mutta he pysyivät johtopäätöksissään.
- Soitelkaa jos tyttöä ei ala näkymään kotiin tässä parin päivän sisällä. Sitten aloitamme etsinnät, vanhempi poliisi, joka siis oli nimeltään Kaustinen, sanoi.
- Voi vítun homot! Miks pitää venata se pari päivää! Mialle on varmasti tapahtunu jotain ja te lykkäätte etsintöjä, koska ette vaan jaksa nostaa perseitänne niistä sáatanan mukavista työtuoleista! räjähdin ja korotin ääntäni ehkä hieman turhankin korkealle.
- Samu rauhoitu, Tiina tarrasi käsivarrestani kiinni siinä pelossa, että olisin painellut poliisien kimppuun.
- Me aloitamme etsinnät heti, kun saamme varmistuksen siitä, ettei tämä ole vain mikään nuoren neidin tempaus, Jokinen selvitti asiallisesti.
Siihen oli tyytymiseni. Ainoa mitä voisin nyt tehdä, olisi etsiä Miaa itse.

Parin päivän ajan ehdin kierrellä siellä täällä. Mia oli kuitenkin kadonnut kuin tuhka tuuleen, eikä tytöstä näkynyt jälkeäkään. Lopulta poliisitkin aloittivat etsinnät.

Päivämäärä:   7.8.08 22:33:38

jatka

Lähettäjä: Mmurunen 
Päivämäärä:   7.8.08 22:59:20

Vähän hädällä tais toi pätkä olla, mutta jatkoo! :)

Lähettäjä: nöpö 
Päivämäärä:   7.8.08 23:01:27

jatka heti ! :D:D

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   7.8.08 23:17:33

Jee,Piuhku jatko,ja viel tän päivän puolel :D
Huomen lisää? ja Samu-Ritari pelastamaan Mia! :)

Päivämäärä:   8.8.08 00:33:02

Mmurunen, myönnetään, että melko hätäsesti sen hutasin ;D tuli vähän äkkilähdöt koneelta :> yritetään tehdä seuraava hieman maltillisemmin :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.8.08 00:45:16

Heheeii..Jatkoa :)

Mut Mialle ei saa käydä mitään pahaa kuitenkaan,eihän?:D

Lähettäjä: Meeri 
Päivämäärä:   8.8.08 11:06:29

Jatka<3Jännää..

Lähettäjä: Anamaya 
Päivämäärä:   8.8.08 11:53:24

Jännä jatko :D Jatkoa pian :)

Päivämäärä:   8.8.08 11:53:45

Apuaa, ei tollasiin kohtiin saa jättää! Nyt kuule sen Mian pitää löytyä, ja sen täytyy olla kunnossa!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.8.08 13:13:20

Hei tänään jatkoo? pliiis <3 <:

Päivämäärä:   8.8.08 13:52:02

seuraavan jatkon tulossa saattaa kestää, sillä lähden Ypäjälle ja tulen vasta sunnuntaina :)

Päivämäärä:   8.8.08 14:01:53

Höh. No, jatkoa sitten kun kerkeet (:

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   8.8.08 14:46:58

:o ei mialle saa sattua mitään! piuhku., lupaathan ettei mialle käy mitenkää, ainakaan kovin pahasti? jookos? :D

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   8.8.08 15:26:48

No voih... Niin kauan :/ Sitte ku tuut ni laitat extra pitkän pätkän :D

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   8.8.08 15:38:09

Juuri näin ku Frida sano! :D

Päivämäärä:   8.8.08 15:48:03

jeps :) kattoo nyt kerkeenkö tänään jonkun pikkupätkän vielä laittaa :)

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   8.8.08 17:15:56

juu juu! kerkeet kerkeet! :D

Päivämäärä:   8.8.08 19:05:26

Kerkeet! Me ei haluta oottaa tollasen toivottoman tilanteen kans niin pitkään :'DD

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   9.8.08 20:45:50

up...no,ei se sit kerenny ;'(
No,kai se sit pitää odottaa :D

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   9.8.08 22:32:13

no toivotaan että meidän odotus palkitaan sitte huomenna, jos se sitten laittaa jonku pätkän ? :D

Päivämäärä:   10.8.08 08:24:57

Noniin, toivon mukaan tänään jotain pätkää? (:

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   10.8.08 14:32:34

up,....toivottavasti pian jatkuu...

Päivämäärä:   10.8.08 16:32:03

tänään en kyllä varmaan jaksa alkaa raapustelemaan enää, nyt päikkäreille ja sitten hoitamaan omat pollet :)

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   10.8.08 17:26:51

Huomenna sitten extrahypersuper pitkä pätkä :D

Päivämäärä:   10.8.08 17:30:07

Ymmärrän sua :'D Sama juttu mulla.
Mut juu, huomen extrahypersupersuper pitkä pätkä :D

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   10.8.08 19:28:43

Juuri näin :D

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   11.8.08 16:13:56

up, tänään jatkoa ?:D

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   11.8.08 20:54:08

koskas jatkoa , ja uuppp :D

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   12.8.08 16:23:10

nostetaan etusivulle

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   13.8.08 20:12:02

millon jatkoa?

LähettäjäHHeavennn 
Päivämäärä:   13.8.08 20:50:06

Jatka. Jos vain suinkin jaksat. jatkoa saa melko kauan mielestäni odotella.
Etkä sitten jatkanut päivän päästä viestistäsi.

Lähettäjä: eiiiiii 
Päivämäärä:   13.8.08 21:14:49

äh jtakoo

Päivämäärä:   13.8.08 21:15:16

pahoittelen, ettei jatkoa ole ilmaantunut, mutta yksinkertaisesti en ole ehtinyt olla koneella, saatika sitten kirjoitella. kirjoittaminen kuitenkin ottaa oman aikansa :) pienissä osissa olen jatkoa kirjoitellut jo valmiiksi, mutten viitsi lisätä sitä jatkoa tänne ihan niin pienissä pätkissä.

yritän nyt jostain repiä lukion, autokoulun, hevosten ja töiden lisäksi aikaa, mutten todellakaan pysty lupaamaan koska jatkoa saan aikaiseksi. yritän nyt saada tämän tarinan päätökseen ja katsotaan sitten, josko innostun raapustelemaan jotain jatkoa joskus :)

Lähettäjä: Mur 
Päivämäärä:   14.8.08 10:41:45

No hyvä että jatkoa on tiedossa :)

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   14.8.08 15:52:55

Yhh,kyllä sää nyt saat luvan innostua jatkamaan ku tää on loppu! :D No ei,jos ei aika riitä niin et sit jatka,enne ku ehit,mut tän ainaki viet päätökseen ! :)

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   14.8.08 16:03:59

Kyllä sen ymmärtää et nyt ku koulut alkanu ni ei vaan oo aikaa. Mut jos sitten vaikka viikonloppuna ees jonku pätkän laitat? Aiemminki kyl saa ;)

Päivämäärä:   14.8.08 17:10:05

Ymmärrän sua kyllä ;) Laita kuitenki mahd. pian jatkoa, ja jaksa jatkaa sitten viälä tämän lopetuksenki jälkeen.

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   14.8.08 17:38:49

jatkooo! ! !

Päivämäärä:   14.8.08 20:16:12

Kuudes päivä jo. Melkein viikko oli kulunut, eikä Miasta ollut pienintäkään havaintoa. Olin ravannut yötä päivää siellä täällä etsimässä tyttöä ja nyt minusta tuntui, että paukut alkoivat pikkuhiljaa loppua koneesta. Olin saanut muutamia itkupotkuraivareitakin parin päivän sisällä, joita ihmettelin hieman itsekin. Normaalisti en itkenyt todellakaan helposti. Siis en todellakaan.
Tunsin itseni täysin voimattomaksi.

Kello oli lähemmäs yksi yöllä, kun istuskelin vielä tuvan sohvalla ja lusikoin muroja suuhuni. Telkkarista tuli joku surkea jännäri-leffa, jota katselin sivusilmällä, mutta se meni minulta vallan ohi.
- Kultapieni, menisit säkin jo nukkumaan, äiti asteli hiljaa tupaan ja istuutui viereeni sohvalle.
- Mä meen ehkä kohta.
- Ei Mia sillä tule takaisin, että sä valvot 24/7.
- Mä tiedän. Mut en mä voi edes nukkua. Mua vaan pelottaa niin sáatanasti, että mitä sille on tapahtunu, tunsin ääneni murtuvan ja kyyneleiden pyrkivän esiin.
- Voi sua. Kyllä se sun kultas vielä löytyy, äiti sanoi ja halasi minua lohduttavasti.
Halasin äitiäni ja tunsin itseni jälleen pikkupojaksi, joka haki lohtua itkemällä äidin sylissä.
- Samu, mene nyt nukkumaan, äiti sanoi ja pyyhkäisi kyyneleen poskeltani.
Nyökkäsin hitaasti ja nousin sohvalta.
- Öitä, toivotin vielä äidilleni ja kävin viemässä vielä puolillaan olevan murokipponi keittiöön. Keittiön kautta suuntasin omaan huoneeseeni ja käperryin sänkyyni. Vedin Mian pehmonallen kainalooni ja suljin silmäni yrittäen saada unta. Olin napannut nallen Mian huoneesta muutama päivä sitten. Joskus aamuisin herätessäni saatoin kuvitella tytön makaavan kainalossani, mutta karu totuus kuitenkin iski aina vasten kasvoja ja tajusin rutistavani vain vanhaa pehmolelun retaletta.

Heräsin korvani juuresta kantautuvaan sävelmään.
- Samu, vastasin aamukäheällä äänelläni, kun sain kalastettua kännykän hyppysiini ja painettua vihreää luuria.
- No Tiina tässä hei. Anteeksi, kun soitan tähän aikaan aamusta, mutta ajattelin, että haluaisitko piipahtaa täällä meidän puolella siinä kymmenen aikoihin? Poliisit ovat tulossa käymään.
Hieroin unisia silmiäni ja haukottelin pienesti. Uni oli kyllä maittanut valvottujen öiden jälkeen.
- Onks niillä jotain tietoa Miasta? kysyin toiveikkaana. Olisin varmasti ristinyt varpaani Tiinan vastausta odottaessa, jos vain olisin kyennyt sellaiseen.
- Tuskin on. Ilmeisesti he haluavat vain kysellä jotakin.
Huokaisin ja käänsin katseeni pettyneenä lattialankkuihin.
- Luulis, että ne olis saanut jo tarpeekseen kaikenmaailman kuulusteluista ja kyselyistä, huokaisin ja tunsin pientä kiukkua poliiseja kohtaan, vaikka tiesin heidän yrittävän parastaan. Se ei kuitenkaan tuntunut riittävän.
- Niin. No mutta tuletko silloin kymmeneltä? Tiina kysyi ja kuulin kuinka väsymys paistoi tämän äänestä. En tainnut olla ainoa, joka oli viettänyt unettomia öitä.
- Juu, tottakai mä tulen.

Varttia vaille kymmenen saavuin jo Rajaloiden mökin pihaan.

siinä nyt tollanen iiiiihan miniskidipätkä, jossa ei ees tapahdu mitään :D mutta ainakin jotain merkkiä siitä, että tarina on vielä hengissä :D

Päivämäärä:   14.8.08 20:20:30

jatka mä alan itkee jos se miia kuolee eihän se kuole??

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   14.8.08 21:14:30

jatkajatka! :)) etkä tapata sitä miia!!! mää tapan sut, jos sää tapat sen :D

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   14.8.08 21:32:09

Sama juttu ku Brokenil,jos Mia kuolee,niin kuolest säkin... muaahhahahahahaha .... :D
No ei...mutta ethä kuitenka tapa sitä..,ethä? Et sä vois tehä niin sul rakkaille&uskollisille faneille! :D
No mut jatka heeti ku ehit :D<3

Päivämäärä:   15.8.08 15:23:05

Ja jos se Mia kuolee, eikä löydy, niin kuolet ja katoat sinäki :'DDD Kaikki vie sanat mun suusta. Komppailen yllä olevia.

Lähettäjä: eiiiiii 
Päivämäärä:   15.8.08 18:54:42

Mun mielest mia vois kuolla :D se ois hyvä lappu tälle tarinalle :DDD jatkaha

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   15.8.08 19:22:51

hyyyyyh. Ei löytyny. :<

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   15.8.08 22:54:16

Aivan tosi hyvä, vaikkakin lyhyt, jatko taas tullut. :) Toivottavasti Mia löytyy ehjänä :)

Päivämäärä:   17.8.08 00:43:34

- Oletko varma, ettet nähnyt ketään siellä kaupalla? poliisi tivasi minulta varmaan kymmenennettä kertaa näiden tutkimusten aikana. Nuorempi poliisi tapitti minua pöydän toiselta puolelta vaativan näköisenä. Ihan kuin muka jättäisin kertomatta, jos olisin nähnyt jonkun hiipparin kaupalla sinä iltana, kun Mia katosi?
- Mä en nähnyt siellä ketään, niinku mä oon jo aiemmin sanonu. Siellä ei ollu muuta, kun se Mian puhelin, selitin turhautuneena. Pitivätkö poliisit minua täysin pällinä?
- Selvä. Tulisiko sinulla mieleen ketään, jolla olisi ollut Mian kanssa mahdollisesti jotain riitaa tai joka olisi käyttäytynyt muuten uhkaavasti tyttöä kohtaan? vanhempi poliiseista kääntyi vuorostaan puoleeni.
- Hmm. En mä kyllä tiedä ketään. Ei täälläpäin oo pahemmin muita, joitten kanssa Mia ois voinu ees hankkia huonoja välejä.
Pyörittelin lusikkaa kahvikupissani, josta otin aina silloin tällöin pieniä hörppyjä. Poliisisedät olivatkin vetäneet jo monta kupillista.
- Ei hetkinen, tokaisin hetken kuluttua, kun oivalsin jotakin.
- Ari.
- Ari? Tarkoitatko sä nyt sitä Mian entistä poikaystävää? Tiina katsoi minua hämmästyneenä.
- Just sitä. Se on yrittäny raiskata Mian kahdesti, joten mä en ihmettelis yhtään, jos se ois saanu nyt päähänsä kidnapata sen, kerroin ja tunsin kuinka pieni toivonkipinä syttyi sisälläni.
- Mitä? Onko Ari yrittänyt raiskata Mian? Tiina pamautti kahvikuppinsa pöytään ja näytti järkyttyneeltä.
Nyökyttelin päätäni.
- Kahdesti. Toisella kerralla mä ehdin siihen väliin. Mä oisin halunnu ilmottaa siitä sillon poliisille, mut Mia ei.
- Kukas tämä Ari on? Kaustinen kysyi.
- Mian entinen poikaystävä. Se asuu Vantaalla, mut sillä on ilmeisesti jo kortti, että se olis voinu ajella tänne. Tai mun mielestä Mia mainitsi jotain et se saa kortin täs kesällä, selostin sen mitä tiesin.
- Tämä voikin olla ehkä yksi askel eteenpäin, Kaustinen sanoi mietteliäänä ja haroi viiksiään.
Jos Ari olisi tämän takana, niin hän löytäisi varmasti vielä tulevaisuudessa nyrkkini silmiensä välistä.

Pääkaupunkiseudun poliisit kävivät jututtamassa Aria. Olin elätellyt jo toiveita, että hän olisi teon takana, mutta ei. Ari oli ollut tapahtumailtana hengailemassa kaveriporukkansa kanssa. Sanna, Elisa ja Tomi olivat pystyneet todistamaan Arin olleen mukana. Myöskään syytettä raiskausyrityksestä ei voitu nostaa, sillä "uhri" ei ollut paikalla.
Ari suljettiin pois kuvioista ja tunsin masentuvani. Mia oli jo kahdeksatta päivää kateissa, eikä pienintäkään johtolankaa ollut. Aivan kuin maa olisi nielaissut tytön.

Etsinnät jatkuivat edelleen. Poliisit naarasivat järveä, jos Mia olisi vaikka hukkunut. Poliisikoirat otettiin myös käyttöön, mutta eivät nekään onnistuneet löytämään mitään. Kun yli kaksi viikkoa oli kulunut, Miasta tehtiin julkinen katoamisilmoitus. Katoamisesta uutisoitiin televisiossa ja lehtiin painatettiin tytöstä kuvia, jos joku vaikka sattuisi näkemään Mian jossain ja tunnistaisi tämän.

Istuskelin laiturin nokassa ja katselin auringonlaskua. Ihan mieletöntä, kuinka koko elämä saattoi heittää volttia niin pienessä hetkessä.
Kuulin askeleiden lähestyvän ja pysähtyvän aivan taakseni.
- Onks kuulunu mitään uutta? Joonatan istahti vierelleni ja laski jalkansa järviveteen. Vesi alkoi olla jo hieman kylmempää, kun kuu oli vaihtunut heinäkuusta elokuuksi.
- Ei. Ihan lähtöpisteessä ollaan, pudistelin päätäni ja tunsin kuinka Joonatan laski kätensä lohduttavasti olalleni.
- Mä en tiedä yhtään mitä pitäis sanoa. Susta tuntuu varmaan tosi pahalta.
- Sä et ees usko kuinka hirveetä tää on. Elää tämmösessä tiedottomuudessa. Siis oikeesti. Miten joku jota rakastaa niin paljon voi yhtäkkiä vaan kadota ja olla poissa?
Räpyttelin kostuneita silmiäni huokaisten ja tuijotin veljeäni. Joonatan oli kuin pieni kopio minusta.
- Luuletko sä, että Mia on elossa? Joonatan kysyi varovaisesti.
- Mä en osaa sanoa yhtään, kohautin harteitani.
- Välillä musta tuntuu, että olis parempi, jos tietäis sen olevan kuollut. Enhän mä sitä todellakaan halua, että se olis lopullisesti poissa, mut kun mä ajattelenkin, että jos se on elossa ja joku satuttaa sitä ja tekee pahaa niin mä en kestä, niiskaisin ja kaivoin paperinpalan taskustani, johon niistin.
Joonatan istui vain hiljaa sanomatta sanaakaan ja tuijotti minua, kun itkeä vollotin ja pyyhin aina tasaisin väliajoin kyyneleitä kasvoiltani.
- Kunpa mä voisin ees kertoa sille kuinka paljon mä sitä rakastan. Hullultahan se kuulostaa, että parissa kuukaudessa voi rakastua johonkin tällein...
- Ei siin mitään hulluu oo. Oottehan te ollu ihan tiiviisti koko kesän yhdessä ja viettäny enemmän aikaa kimpas paris kuukaudes ku mitä moni muu ehtii monessa kuukaudessa.
Halasin Joonatania. Vaikka pikkuveli osasi joskus olla maailman ärsyttävin asia, niin pahoina aikoina myös ihan huippu.

Nyt on syyskuun loppu, eikä Miasta ole vieläkään kuulunut mitään. Katoamisesta on jo yli kaksi kuukautta. Poliisi on sanonut, että osaa kadonneista ei löydy koskaan. Viiden vuoden kuluttua katoamisesta läheiset voivat halutessaan julistaa kadonneen kuolleeksi. Siihen asti kadonnut on vain kadonnut. Meille on sanottu, että on turhaa elätellä toiveita, mutta silti toivon, että Mia palaa vielä joskus.

Istun tutulla paikalla laiturin päässä, mutta tällä kertaa hihaton ja shortsit ovat vaihtuneet takkiin ja farkkuihin, sekä jalkojen uittamisen sijaan minulla on kengät jalassa. Mökkielämä on taaksejäänyttä aikaa ja kaikki ovat muuttaneet takaisin kaupunkiin.
Lehdet tippuilevat puista ja talvi tekee kovaa vauhtia tuloaan. Syksy tuli ja vei kesän mennessään. Vaikka kesä on mennyt, niin sen aikaset muistot säilyvät, eikä kukaan pysty viemään niitä minulta. Kesästä ovat jäljellä vain muistot ja rikkinäinen sydän.

siinäpä sitten viimeinen pätkä :) en viitsinyt tarinaa enää alkaa venyttämään näitten kiireellisten aikataulujen takia, joten tämä oli nyt tässä. kiitoksia teille lukijoille ja katsotaan jos joskus tulevaisuudessa kirjoittelen jotain Samuelin touhuiluista :)

Päivämäärä:   17.8.08 07:59:30

Eikä! Tuo ei voinut olla vika pätkä... Eijeijei, nyt kuolin. *Kupsahdus* se sáatanan mia jäi löytymättä! Voihan palloperse. Nyt en muuta osaa sanoa.

Lähettäjä^^Unelma 
Päivämäärä:   17.8.08 08:07:36

Ei kai o.O No, olihan tuo jotenkin luonnollinen loppu. Kirjoittele meille viel Samusta (':

Päivämäärä:   17.8.08 09:58:11

toivottavasti se mia löytyy siinä samuelin jutuissa
mut ihana tarina kuiteski surullinen <3

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   17.8.08 15:58:36

EEIII!! Ei oo totta,,, ;'(((( Olis voinu olla ees onnelline loppu ;(....ei osaa sanoo mitää,mut kiitos kumminkin... tätä oli ihanaa koko kesän ajan seurata...
Sitten jos jatkat jossain vaiheessa Samusta, niin Mia löytyy ? :D XD

Päivämäärä:   17.8.08 16:11:59

Heh, nyt pää selvinny :'D Komppailen tässä Sheala~ta ja saltsua, et mia löytyy sit ku jatkat :'D

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   17.8.08 16:43:24

no ei oi oo mikään loppuratkasu.

Päivämäärä:   17.8.08 16:53:11

c // Onhan se tavallaan. Tämä päättyi tähän, ja Samusta saatetaan kuulla, jos kuullaan.

Päivämäärä:   17.8.08 19:26:33

eiköhän Samusta kuulla vielä, jos joku sen touhuiluista ylipäätään haluaa kuulla :)

Päivämäärä:   17.8.08 19:28:19

Ai joku? Mitäs sinä nyt höpötät ;) TOTTA KAI me halutaan kuulla siitä, mahd. pian.

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   17.8.08 19:31:36

Kyyneleet nous silmiin, oli jotenki tosi koskettavaa. Toivottavasti tosiaan Samusta (ja Miasta) kuullaan vielä :)

LähettäjäPanda. 
Päivämäärä:   17.8.08 19:33:50

Tää luki koko stoorin kerralla läpi, tykkäsin! JA toivottavasti saadaan jatko-osaa kehiin :)

Lähettäjäsands 
Päivämäärä:   17.8.08 19:54:27

ei tätä saa tuohon lopettaa, laita äkkiä jatko missä se mia löytyy ;)

Lähettäjä: ppallo 
Päivämäärä:   18.8.08 12:09:52

No olipa jotenki tylsä loppu :o kai se sitte mahdollisissa jatko tarinoissa vielä pöllähtää esille se Mia, uutta tarinaa odotellessa ;)

Lähettäjä: kieppi 
Päivämäärä:   18.8.08 13:37:50

toivottavasti tosiaan tulisi jatkoa! Missä se mia löytyis ;) pianpianpian!

Lähettäjä: hattivatti_ 
Päivämäärä:   18.8.08 15:06:32

pherskele. :O vattu eikö sitä miaa ny löytynykkää!? ::o no varmana se oli jo kuollu jonnekki ;;(( Mutta Samusta ainaski jatkoo. ja sit mia sielt putkahtaa yhtäkkii ja se o riutunu ja sillee, tai sit etä se samu menee joskus 6 vuotta sitte mettää ja se löytää mian sielt niinku hengis mut sillee niinku 'riutuneena' ja tälleen. :D

Lähettäjä: Panda. 
Päivämäärä:   18.8.08 16:45:56

Olis muuten kiva tietää, että milloin se jatko-osa olisi tulossa suunilleen :)

Päivämäärä:   18.8.08 18:08:54

siitä jatkosta en oikeen osaa sanoa vielä mitään, mutta tuskin mä kovin pitkälle sen aloitusta lykkään :) katotaan nyt kun tottuu taas tähän koulurutiiniin ja näin, että jos sitten inspautuisi raapustelemaan jotakin.

Lähettäjä: Panda. 
Päivämäärä:   18.8.08 18:46:56

No hyvä, jatkoa odotellessa :)

Päivämäärä:   18.8.08 19:07:59

piuhku. // Huh, todellakin odotellaan jatkoa. Kyllä sinä niin hyvin osaat kirjottaa, että ei me pärjättäis ilma sua :'P

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   18.8.08 21:06:00

Voi hattivattien pippurimylly, ei saa lopettaa tähän ! >:)

Lähettäjä: kieppi 
Päivämäärä:   19.8.08 08:22:02

tosiaan piuhku toooosi pian jatkoaa kilttii ;)

LähettäjäHHeavennn 
Päivämäärä:   19.8.08 15:17:42

Lähettäjä: Nalle Puhh.
Päivämäärä: 17.8.08 07:59:30

Eikä! Tuo ei voinut olla vika pätkä... Eijeijei, nyt kuolin. *Kupsahdus* se sáatanan mia jäi löytymättä! Voihan palloperse. Nyt en muuta osaa sanoa.
---
Näin kävi minullekin. Mieti nyt kuinka monta ihmistä tapat. :D Joten jatka. ^^

Päivämäärä:   19.8.08 19:39:06

HHeavenn, en mä tarkotuksella ketään haluu tappaa :D mulla ois toisaalta nyt hirvee into raapustella jotakin, mut kattoo nyt. :D

Päivämäärä:   19.8.08 20:53:31

Voi piuhku., sitten kirjoitat :'D Kyllä ne aina luettua tulee, ja sillä ehkä vältytään sydänkohtauksilta.

Lähettäjäff 
Päivämäärä:   20.8.08 16:20:02

EIEIEEI ;< kauhiaa lopettaa tollei, mutta raapsuteleppa kun ehdit (:

Lähettäjä: Kielo_Kokaiini 
Päivämäärä:   21.8.08 18:44:32

NÖY! Tänään luin koko stoorin alust loppuun. Tuun nirhaan sut, jos et jatka ees siihen asti, että se likka löydetään. :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.8.08 22:31:10

Siis mitä VITTTUA?

Et voi noin lopettaa tätä stoorii,eikä!

Ei helevetti,kokoo ittes nainen ja antaa kynän (tai no näppikset) laulaa!

Hei C'moon!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.