Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.6

Lähettäjä: Kiopª 
Päivämäärä:   13.7.08 13:41:54

Tein uuden. Piuhku jatkakoon tänne, kun kerkiää :D

Vanha

Re: Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.6

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   13.7.08 13:54:33

JATKOAAA! awwisss! Söpöä, jatkoa jatkoa! Ei ole rakentavaa palautetta paitsi yksi asia:

NOPEASTI JATKOA!

Sori capsinraiskaus. :o

Lähettäjä: piuhku. 
Päivämäärä:   13.7.08 15:42:20

voisitte kyllä vähän yrittää antaa rakentavaakin, että osaisin parannella tarinaa :D

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   13.7.08 15:53:34

Ei toi Samu yhtään itserakas oo, mut ei se haitannu, ku se sopi just tohon kohtaan, et se oli semmonen itserakas. :'DD Aika sulonen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.08 21:11:16

ihanaihanaihana jatkoo niin nopee ku voi :>

Rusina pullassa <333

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.7.08 21:20:23

Piuhku ei vaan käsitä et noin ihanast tekstist ei pysty antaa rakentavaa! hyvin yksinkertaista,kun ei voi niin ei vaan voi,,,jatka vaan :)) :D

Päivämäärä:   13.7.08 21:32:56

noo, eiköhän jokasesta tekstistä löydy jotain parannettavaa :)

Päivämäärä:   13.7.08 23:32:42

emmää ainakaa oo löytäny :D
Jatkaks huome? :DD

LähettäjäPreeris 
Päivämäärä:   14.7.08 08:59:07

Aaaaaaaaaawwwwwwww jatkoo nopeeeeee!!!!!!<3333333

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   14.7.08 12:06:13

piuhku. // Jos AIVAN välttämättä haluat rakentavaa, niin nopeammin sitä tarinaa (ei pahalla) ja niin. Kirjoitus virheitä ei ole bongattu montaa. Ehkä pari koko tarinassa, ja nekin ovat NIIIIN pieniä että ei niitä huomaa ellei ole pilkunviilaaja äidinkielenperfektionisti joka sai todistukseen 10.. -.-

Örörrr. Jatka, jatka, jatka, jatka ! ! !

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   14.7.08 12:28:54

up

Päivämäärä:   14.7.08 13:42:18

Istuimme Samun kanssa vieretysten rannalla. Tuijotin vaaleaa poikaa, joka parhaillaan piirteli joitain kuvioita hiekkaan.
- Harmi et mä piirsin tän liian lähelle vedenrajaa. Vesi huuhtoo tän varmaan aika nopeesti pois, Samu yhtäkkiä huokaisi. Käännyin katsomaan tämän taideteosta. Poika oli piirtänyt hiekkaan suuren sydämen, jonka sisällä komeilivat S- ja M-kirjaimet.
- Melko söpöä, hymähdin ja tuijotin poikaa pää hieman kallella.
- Antaakohan Kristian mulle anteeks? Samu vaihtoi aihetta kuin veitsellä leikaten.
- Mitä jos se ei haluukkaan enää tulla messiin?
- Varmasti haluaa, totesin varmana, sillä tiesin, että Kristian halusi kaiken olevan ennallaan. Kristian oli soittanut minulle eräänä päivänä ja maininnut, että olisi valmis palaamaan bändiin milloin tahansa.
- Mä haukuin sen aika pahasti sillon, mut toivotaan et se antaa anteeks.
- Eiköhän se oo valmis antamaan sulle anteeks, jos säkin annoit meille, järkeilin ja tunsin taas sen epämiellyttävän olon vellovan sisälläni. Kuinka olin voinutkaan olla niin tyhmä?
- Jees. No mut hei, ei nyt mietitä sitä, Samu sanoi ja kaappasi minut kainaloonsa.
Nojasin poikaa vasten ja tunsin kuinka tämä painoi kevyesti huulensa päälaelleni.
- Kauan te meinasitte olla täällä? Ihan sunnuntaihin asti? Samu kysyi ja yritti kiskoa minua vielä lähemmäs itseensä, vaikka tosiasiassa olin jo aivan kiinni tässä.
- Eei, me lähetään jo huomenna, kun Karon pitää ehtiä sen serkun rippijuhliin. Päätettiin sit lähteä koko porukka samanaikasesti. Kauan te sit ootte täällä?
- Huomenna olis kai tarkotus myös lähteä. Tai en mä noista muista tiiä, kun ne tuli dösällä tänne ja mä tulin suoraan mökiltä omalla autolla. Eli periaattees voin lähtee koska vaa lätkimään, Samu selosti leikkien sormillani.
- Sul on oikeesti niin onnettoman pienet kädet, poika naureskeli.
- No kai ne nyt on ainakin sun jättiräpylöihis verrattuna, iskin takaisin.
Istuimme lähekkäin ja nauroimme. Kaikki tuntui taas olevan onneksi hyvin. Ainoa ongelma taisi olla enää Sanna.

- Tuutko sä mun kaa nukkuu tonne hotellille? Samu kysyi, kun aloimme lopulta tehdä lähtöä.
Mietin hetken verran. Pojan tarjous houkutti kyllä.
- En mä taida. Meen ihan kavereitten kans ja yritän sopii sen Sannan kanssa, vastasin kuitenkin ja poika näytti hieman pettyneeltä.
- Okei, no kyl mä ymmärrän.
- Hyyvä, tokaisin ja kurotuin antamaan pojalle vielä hyvänyönsuukon. Jouduin nousemaan varpaisilleni, sillä Samu oli sen verran pitkä.
- Öitä, toivotin vielä.
- Öitä. Pitäiskö mun tulla saattaa sut?
- En mä tiiä. Enköhän mä löydä meijän teltalle tästä ihan itekin.
- Joo, kyl mä sen uskon, mut ei sitä koskaan tiiä millasii perverssei tuol puskis lymyää. Tälläset festarit on täynnä niitä, enkä mä halua, et sulle sattuu mitään.
Ja niin Samu sitten lähti mukaani. Se oli toisaalta ihan hyvä juttu.

Olin tullut rannalle jotain metsäreittiä pitkin, joten päätimme palata sitä pitkin takaisin. Oli jo hieman pimeää ja metsässä oli vaikeaa erottaa juurakot ja kivet maasta. Olin varma, että kohta jompikumpi meistä kompastuisi ja olisi turvallaan maassa.
Kävelin hieman Samun edellä. Siristelin silmiäni pimeässä. Aivan kuin joku olisi tulossa vastaan.
- Samu, tuolt tulee joku, pysähdyin ja käännyin pojan puoleen.
- Antaa tulla vaan, eihän tää mitään yksityisaluetta ole, poika kuiskasi minulle takaisin ja työnsi minut sitten jälleen liikkeelle.
Lähestyimme tulijaa ja huomasin kuinka askeleeni lyhenivät ja hidastuivat koko ajan, mitä lähemmäs olimme pääsemässä tyyppiä. Mitä jos tämä olisikin joku puukkomies?
Pian tulija oli aivan kohdallamme. Oli sen verran pimeää, että kasvoja oli jo vaikeaa erottaa, mutta sen verran tajusin, että henkilö oli mies ja melko kännissä.
Astuimme Samun kanssa pois polulta, jotta mies pääsisi ohitsemme. Mies oli juuri ohittamassa minua, kun hän yhtäkkiä tarrasi suurella voimalla käsivarrestani. Päästin korviaraapivan kiljaisun ja tunsin kuinka sydän alkoi hakata rinnassani kiivaammin.

tässä nyt tälläinen lyhykäinen :) jatkoa saatan kirjoitella mahdollisesti vielä tänään. :>

Lähettäjä: kkisu 
Päivämäärä:   14.7.08 13:54:54

apuaaa, nyt äkkiä samuel ritari pelastamaan! :D

Päivämäärä:   14.7.08 13:56:13

Kiitos Piuhku :D

Päivämäärä:   14.7.08 14:20:00

jatkoa :> hieno oli ;>

Päivämäärä:   14.7.08 15:25:05

Jeess<3 jatkoit taas :)
Toivottavast jaksat jatkaa tänää :)<3

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   14.7.08 15:45:52

No toivottavasti Samuel-Ritari pelastaa tai siis tottakai se pelastaa. :) Jatkoo jo tänää.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   14.7.08 21:46:15

Samuel pelastamaan! ihan mielettömän hyvin kirjoitat! :)))

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   14.7.08 21:54:32

Siis eihän ny noi voi lopettaa! :D Jos vaiks seuraaval kerral laitan jtn rakentavaa sitte :)

Lähettäjä: Nalle Puhh. 
Päivämäärä:   14.7.08 21:58:38

Ah! Pääsin lomalta ja mahtavat pätkät täällä, ei tähän voi muuta sanoa, kuin että hyvä tarina! :'D Jatkathan tänään? Pliis :'D

Lähettäjä: JustAGirlIAm 
Päivämäärä:   14.7.08 22:06:03

Jatka tänään viell :'>>>

Päivämäärä:   14.7.08 22:19:47

kyyllä ehkä jatkelen tänään vielä, mutta se menee sit tonne toooosi myöhään :D

Päivämäärä:   14.7.08 22:35:07

Paljonko on toooosi myöhä? 2-4? No ei se mitään (: Kunhan jatkelet.

Päivämäärä:   14.7.08 22:37:54

No,jos myöhää menee ni nään sit viimestää aamul, pläähhh...me lähetää jollekki hiton matkalle varmaa huomen.... -.- ;(( Byäähhhh,sit en pääse lukee ;(<3

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   14.7.08 23:00:17

Joo, kiva jos tulee jatkoa tänään, on sen verran hyvä tarina : )

Päivämäärä:   15.7.08 00:16:14

Ukko taisi säikähtää kiljaisuani, sillä tämä päästi minusta heti irti.
- Lähteepäs pikkuneidistä kova ääni, mies sönkötti selkeästi humalaisella äänellä.
Samua nauratti ja minua nolotti. Olin säikähtänyt todella.
- Mitäs ne nuoret tähän aikaan täällä metsäsä tekee? Kukkiako olette keräämäsä? Vai kenties sieniä? mies kyseli ja otti pari keinahtelevaa askelta meitä kohden.
- Ei me mitään sellaisia. Käpyjä me ollaan keräämässä, Samu tokaisi takaani ja nosti toisen kätensä rauhoittavasti harteelleni.
- Ai, että oikeen käpyjä! Mihinkäs nuoriso käpyyjä?
- Me syödään niitä. Kävyt on tosi terveellistä ravintoa, Samu selitti ja kyyristyi noukkimaan maasta yhden kävyn.
- Maistakaa tekin ihmeessä, Samu ojensi käpyä miehelle.
Mies katseli Samun kädessä nököttävää käpyä hetken, mutta tarrautui siihen sitten.
- Mikäs ettei, alkaahan täsä olla jo nälkäki! Masuusaki kurnuttaa jo.
Sitten mies iski hampaansa käpyyn. Suunpieleni nykivät ja sain todella tehdä töitä, etten olisi purskahtanut nauruun.
- Mutta meidän pitääkin tästä jatkaa nyt matkaa! Adios, ja maittavaa ruokailuhetkeä! Samu nappasi kädestäni kiinni ja raahasi minut polulle.
Otimme muutaman pienen juoksuaskeleen. Vähän matkan päässä pysähdyimme. Käännähdin katsomaan taakseni ja näin etäisesti miehen nakertavan käpyään kauempana. En voinut pidätellä enää itseäni, vaan purskahdin nauruun. Samun nauru säesti omaani.
- Ei hélvetti! Mahto saada äijä mahtavan makunautinnon! Samu nauroi ja otti käsillä tukea polvistaan.
- Sä oot ilkee, toruin.
- Mitä víttua säkin kiljuit sillälailla. Hyvä ettei tärykalvot menny, Samu irvaili, kun jatkoimme jälleen matkaamme.
- Olisitsä itekki kiljunu, jos joku ukkeli ois tarranu suhun sillai... Vähänkö oisin saanu varmaa sydärin, jos oisin ollu yksin.
- Siks mä tulinki mukaan.

Rämmimme metsästä leirintä-alueelle ja johdatin Samun teltoillemme. Meillä oli yhteensä kaksi telttaa mukana. Toisessa teltassa nukkuivat pojat, eli Ari, Tomi ja Joonas, ja sitten toisessa me tytöt. Minun kanssani teltan jakoivat Karo, Elisa ja Sanna.
Porukat istuskelivat telttojen ulkopuolella ja rupattelivat jotakin. Siellä täällä lojui tyhjiä kalja- ja siideripulloja. Muut porukasta, paitsi Elisa, näyttivät olevankin humalassa.
- Moikka, tervehdin ja istahdin Karon viereen nurmikolle.
Näin sivusilmällä kuinka Sanna mulkoili minua edelleenkin vihaisen näköisenä.
- Ai, otit sitten eksäs mukaan? Nytkö sä sen sitten vasta ajattelit esittellä meillekin? Sanna jupisi siideripullo kädessään ja otti mielenosoituksellisen näköisesti pitkän huikan.
- Mä oon nykyään kyl ihan nykynen. Sovittiin kaikki ja nyt ollaan ihan sujut, Samu puuttui keskusteluun ja istahti vierelleni.
Tunsin ensiksi kaikkien katseet itsessäni, sitten ne siirtyivät Samuun.
- Sä annoit tolle yhelle petturille anteeks tost noin vaa? Niinkö? Sanna tapitti Samua, joka nyökkäsi.
- Annoin. Koska mä tajusin, että se mitä Mia teki oli vaan pelkkä kännimoka, Samu selitti. Ei se kyllä ollut pelkkä kännimoka, mutta parempi niin, että poika luuli kaiken tapahtuneen ainoastaan alkoholin vaikutuksesta.
Sanna tuhahti ylimielisenä ja kumosi loput pullosta kurkkuunsa.
- Mä lähen nukkuu, tyttö ilmoitti, kampesi itsensä ylös ja lähti hieman huojuvin askelin etenemään teltalle.
- Sanna oota! huudahdin ja nousin maasta.
Tavoitin tytön ja tarrasin tämän kädestä kiinni.
- Voitaisko me jutella? katsoin Sannaa suoraan silmiin. Tytön silmät killittivät päässä sen näköisenä, että tämän huomasi olevan kännissä.
- Mikset sä oo enää mun paras ystävä? Sanna purskahti itkuun ja kietoi kätensä ympärilleni.
Kiedoin omat käteni niiskuttavan tytön ympärille ja rutistin tätä kunnolla.
- Tottakai mä oon sun paras ystävä. Nyt ja aina.
- Me ollaan aina kerrottu kaikki toisillemme. Mikset sä kertonu Samusta?
- Mä en kertonu, koska mä en tiennyt mitä meijän välillä oli. Mun oli kyllä tarkotus kertoa sulle sitten, kun oon itekin vähän enemmän selvillä tästä jutusta, selitin ja pyyhkäisin Sannan poskelle vierähtäneen kyyneleen.
- Annatsä mulle anteeks? kysyin nyyhkyttävältä tytöltä.
- Annan. En mä haluu menettää sua, Sanna rutisti minua lujemmin.
- En mäkään sua, halasin tyttöä takaisin.
Oli lähellä etten itsekin pillahtanut itkuun. Minusta oli tullut tosi herkkä.

Juttelimme Sannan kanssa hetken. Keskustelu ei tosin ollut kovin laadukasta Sannan humalatilasta johtuen. Olimme kuitenkin sopineet ja tyytyväisinä, sekä helpottuneina palasimme muiden luokse. Samukin istuskeli vielä muiden seurassa ja vastaili joihinkin bändiä koskeviin kysymyksiin, joita toiset esittivät. Istahdin Samun viereen ja käperryin tämän kainaloon. Samu tuikkasi nopean suukon poskelleni.
- Mä rakastan sua.

Päivämäärä:   15.7.08 08:54:09

Iih, ihanaa <3 Ei tähä pahemmin rakentavaa osaa sanoa. Ainakaa näi aikasi >.< Ehkä sit päivemmällä tai joskus :'D Ja jatkoa ku kerkeät.

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   15.7.08 11:24:11

Aivan ihana jatko<3<3 :)

Päivämäärä:   15.7.08 11:30:53

Ihana :D Kumpi tuon viimeisen lauseen sano? Repesin tolle käpy-jutulle D:

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   15.7.08 11:32:01

No nyt koit<n si sitä rakentavaa väsätä. Mut välttämät ny näi aikasi mtn järkevää saa aikaseks :D

Alus tarina oli must jotenki tönkköö josai kohtii. Loppuu kohti on parantunu TOSI paljo. Kerrot kaikest selkeesti ja kaikki on helposti ymmärrettävää (ainaski mä tajuun) Ja juonessaki on helppo pysyy mukana. Juoni ei kummiskaan oo tylsä ja tasapaksu.

Jään ny innolla ootteleen jatkoa. Samu on kyl nii sulone :)

Päivämäärä:   15.7.08 11:44:05

Jippiiihh,sä jatkoit sit :)) :D
Tänään jatkoo? :D

Päivämäärä:   15.7.08 11:55:05

aaaaws<3 hyvä että mia sopi sannan kanssa :)

Lähettäjä: hooteenettiläine 
Päivämäärä:   15.7.08 14:23:40

jatkoaaa :)) tää on selvästi paras lukemani täältä :'DD

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   15.7.08 17:50:20

söpöö! C:

Lähettäjämaww. 
Päivämäärä:   15.7.08 19:50:07

kävylle kyllä repesin :''D mahtava tarina !

Päivämäärä:   15.7.08 20:16:12

hahaaa namnam käpy on hyvää ^^<3 mistä ihmeestä sä oikee senki repäsit, ihan hiton hyvä :D

Päivämäärä:   15.7.08 21:25:13

Itekki mietin just, että mistä sen kävyn kaivelit :'D Repesin sille <3

Lähettäjä: marjainen 
Päivämäärä:   15.7.08 22:17:41

millon tulee jatkoooo? :'<<< voisit sanoo millon "suunnilleen" tulee niin tiedän tulla sit kattoo tänn :DD

Päivämäärä:   15.7.08 23:40:54

saattaa olla että jatkoa tuleepi huomenissa :)

Päivämäärä:   16.7.08 09:30:46

Jatkoa tänään (:

Lähettäjä: Low 
Päivämäärä:   16.7.08 11:31:13

Millon jatkoa?

Päivämäärä:   16.7.08 14:47:36

Iltamme venyi todella pitkään yöhön, tai no oikeastaan aamuun. Kello näytti puolta viittä aamulla, kun toivotin Samulle hyvät yöt pusujen kera ennenkuin tämä lähti kävelemään hotlelille päin ja itse kömmin telttaan nukkumaan. Sanna oli simahtanut jo pari tuntia sitten ja nukkui makuupussissaan kuin tukki. Minäkin kaivauduin omaan makuupussiini ja nukahdin lähes heti suljettua silmäni.

Aamulla porukka tuntui olevan melko heikossa hapessa. Olin herännyt vaille yhdeksältä siihen, kun Sanna oksensi, eikä siitä meinannut tulla loppua.
Sanna oli alkanut yökkimään jo teltassa. Olimme napanneet nopeasti yhden tyhjän pahvisen limsa-mukin, johon Sanna oli sitten laattannut. Sen jälkeen haju teltassamme oli oksettava.

- Mä en juo enää ikinä! En ikinä, Sanna vaikeroi puskanjuuresta. Hän näytti hieman kalpealta.
- Noin sä aina sanot, mut katotaan vaan kuka on jo ens viikonloppuna pullo kourassa, Tomi naureskeli Sannan vieressä ja taputti tämän päänlakea.
- Turpa kii tai yrjöön sun päälles seuraavaks, tyttö sihahti hampaidensa välistä.
Me muut istuimme hieman syrjemmällä. Ainoat joilla ei näyttänyt olevan minkäänlaista krapulanpoikasta olimme minä ja Elisa.
- Meinaat sä Tomi pystyy ajaa tänää himaa? Elisa kysyi ruskeahiuksiselta pojalta, joka seisoskeli edelleenkin Sannan luona irvailemassa.
- En mä tiiä. Mun olo on aika karsee kyllä.
- Mä muuten meen sit varmaan Samun kyydillä suoraan takas mökille, puutuin keskusteluun.
Olin saanut tehdä kovasti töitä, jotta vanhempani olivat päästäneet minut tänne. Olin vängännyt, suostutellut, lahjonut ja kiristänyt, ja lopulta vanhempani olivat anteet minulle luvan lähteä festareille, tosin melko vastahakoisina edelleen. He eivät varsinkaan olleet pitäneet ideasta, että Tomi ja Elisa toimisivat kuskeina. He ja Ari olivat kuitenkin ainoat porukastamme, jotka olivat täyttäneet jo 18. Arilla ei ollut vielä korttia, mutta hän saisi sellaisen ihan muutaman päivän päästä mikäli pääsisi inssistä läpi.

- Koska te muuten tuutte kokonaan sieltä mökiltä pois? Karo katsahti minuun.
- Joskus elokuun lopulla. Vissiin muutama päivä ennenku koulut alkaa.
- No kivat sulle. Joudut mätänee viel muutaman viikon siellä landella, Tomi istahti viereeni maahan.
- Niin, no mut on mulla Samu siellä.
- Karseeta myöntää, mut se vaikutti ihan mukavalta jätkältä. Mä olin saanu siit jotenki sellasen kuvan, et se ois sellanen hirveen ylimielinen páska, Tomi kertoi vaikutelmiaan Samusta. En kyllä tiennyt miten poika oli onnistunut luomaan Samusta ylimielisen kuvan, sillä minusta Samu oli esiintynyt aina mediassakin todella fiksusti ja vaikuttanut mukavalta, ei lainkaan ylimieliseltä. Sanoinkin tästä Tomille, joka vain kohautti harteitaan.

Katsastimme vielä muutaman bändin ennenkuin aloimme pakata kimpsujamme ja kampsujamme. Olin soittanut Samulle joskus kahden jälkeen ja herättänyt tämän. Hotelli oli aivan pienen kävelymatkan päässä festarialueelta, joten olimme sopineet, että lähtisin kävelemään hotellille päin, kun muut kaverini alkaisivat tekemään lähtöä. Samu lupasi tulla minua vastaan.

- Yritetään nyt sit nähä vielä ennen koulujen alkua, Sanna supisi korvaani halatessaan minua.
- Täytyy kyl nähä, myönsin.
- Mitä jos me tultais joku viikonloppu käymään tyttöporukalla siellä teillä? Sanna ehdotti ja kääntyi sitten katsomaan Karoa ja Elisaa.
- Vai mitä tytöt?
- Vois olla ihan kivaa, Elisa sanoi ja Karo nyökytteli vieressä.
- Jep. Soitellaan siitä sitten vielä, sanoin ja siirryin halaamaan Karoa.
Kävin halaamassa vielä kaikkia muita, paitsi Aria. Ari mulkoili minua kyllä vihaisen oloisesti, mutta mulkailtkoon. Minua ei kiinnostanut.

Näpyttelin Samulle viestin, että olin lähtenyt kävelemään hotellille päin. Hetken kuluttua sain takaisin paluuviestin "Ok", jotta tietäisin Samun lähteneen minua vastaan.

Olin jo muutaman metrin päässä hotellin pääovilta, kun Samu asteli ovista ulos.
- Oho. Miten sä jo tähän ehdit, poika katsoi minua kummastuneena, mutta tuli sitten halaamaan minua.
- Mitenköhän. Mä laitoin sen viestin about 20 minsaa sitten, naurahdin ja suukotin Samun poskea.
- Karvanaama.
- Mä tiiän et mul on hirvee sänki, ku en oo ajellu naamaa vähään aikaan, Samu myönsi ja kokeili sormenpäillä leukaansa.
- Ei se mitään. Oot silti söpö. Mut mikä sul kesti, kun mä ehdin tulee tänne asti? kysyin.
Samu tarttui kädestäni ja lähdimme käsikädessä kävelemään sisälle.
- Mä en oo söpöö nähnykkää. Ja mä olin nukkumassa ku sä lähetit sen viestin. Olin sit unenpöppörös vastannu kai siihen ja nukahtanu taas.
Naurahdin puistellen päätäni.
- Mä herätin sut ekan kerran kahelta ja nyt sä olit taas nukkumassa ku kello oli jotai viis.
- Mul on hyvät unenlahjat.
- Joo, oon huomannu. Oot saanu myös aika kivat kuorsauslahjat.
- Mä en kuorsaa. Mä nukun nätisti ja söpösti.
- Ei kuorsaus oo kovin nättii eikä söpöö.
- Mut mä en kuorsaakkaan.
- Etpä.
- En. Mä kehrään.

Päivämäärä:   16.7.08 14:51:11

apua, samu kehrää, awws :'D ihanaaa<3

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   16.7.08 15:51:17

awwwss IHANAA!!<3

Päivämäärä:   16.7.08 16:32:41

Samu

Loikoilimme hotellihuoneen leveällä sängyllä. Mian pää lepäsi sylissäni ja silittelin tytön vaaleita hiuksia. Minua hävetti hieman, että olin vain nukkunut kuin sika ja Mia oli kävellyt koko matkan hotellille yksin, vaikka olin luvannut tulla vastaan.
Kumarruin antamaan suukon tytön otsalle. Mia käänsi päätään ja katsoi ylöspäin minua. Siniset silmät tuikkivat iloisina. Mian silmät olivat tajuttoman kauniit, niinkuin tyttö oli kyllä muutenkin.
Vedin Miaa lähemmäksi ja kiedoin käteni omistavasti tämän ympärille. Kuinka olin kaivannutkaan tuota ihmistä.
- Anteeks, kun mä löin sua sillon, sanoin pahoittelevasti ja painoin huuleni tyttöystäväni päälaelle.
- Ei se mitään, Mia vastasi hiljaa.
- Kyl se haittaa. Ei naisii saa lyödä. Mä kadun sitä oikeesti tosi paljon.
- Kyllä mä uskon, tyttö vastasi ja käänsi kasvonsa minua kohden.

Ajauduimme monien suudelmien jälkeen yhdyntään asti ja rakastelimme melko pitkään.
Mahassa oleva haavani ei kauheasti pitänyt hellästä hetkestämme, vaan sitä oli alkanut särkemään.
Kivusta huolimatta loikoilin tyytyväisenä tyttö kainalossani. Minun oli hyvä olla, kun se pikkuruinen blondi oli lähelläni. Silmäluomeni valahtivat tahtomattakin kiinni.

- Et ala taas nukkuu! Sä oot nukkunu koko päivän! terävä komennus ajautui alitajuntaani ja hätkähdin hereille, kun Mia tökki minua kylkeen.
- En mä mitään nukkunu. Kunhan vähän lepuutin silmiä, selitin jotain täysin palturia, tietämättä, että olin jäänyt jo kiinni.
- Älä yritä. Sä kuorsasit taas. Tai siis anteeks, kehräsit mun piti sanoo, Mia ivaili, nousi istuvilleen ja kurottautui katsomaan yöpöydällä olevaa kelloa.
- Kello on kohta jo kaheksan. Pitäskö meijän lähtee ajelee?
Minua ei kiinnostanut juuri lainkaan lähteä ajamaan enää mökeille. Olisimme perilläkin vasta joskus yömyöhään.
- Ääh. Jos lähetään vasta huomenna. Kun tää huonekin on varattu vielä huomiselle. Soita mutsilles ja sano et tullaan huomenna, sanoin ja silitin tytön pehmeää ihoa.
- Okei. Mä soitan sit kohta. Mut mennää syömää sitä ennen. Mul on iha törkee nälkä, tyttö sanoi ja alkoi kiskoa alushousuja jalkaansa.
Tartuin tytön kädestä kiinni.
- Käydään eka suihkus. Säkin näytät meinaa just siltä, että sua on äsken pántu, nauroin ja katsoin Miaa, jonka hiukset olivat aivan sekaisin ja meikitkin olivat hieman levinneet.
- Mä uskon, että mä näytän just siltä.

Änkesimme samanaikaisesti hotellihuoneen kapeaan suihkukoppiin. Ei siinä muuten mitään ongelmaa olisi ollut, paitsi, että Mia käytti todella kuumaa vettä.
- Miten sä voit pestä ittes tollasella vedellä? kysyin tytöltä, joka hieroi parhaillaan shampoota päähänsä.
- Ihan hyvin. Mä en tajuu miten te muut käytätte niin kylmää vettä.
Puistelin vain päätäni ja käänsin hanaa hieman viileämmälle, jotta voisin huuhdella saippuat vartaloltani.
Mian vartalo oli upea, tai ainakin se kelpasi minulle paremmin kuin hyvin. B-kuppi, tarpeeksi kiinteä takamus ja nätit sääret. Vatsa ei ollut ehkä ihan niin litteä kuin mitä se oli ollut vielä alkukesästä, mutta missään nimessä Miaa ei voinut sanoa lihavaksi.

Suihkun jälkeen kiskoimme vaatteet päälle ja Mian piti vielä meikata ja laittaa hiukset ennenkuin olimme valmiita lähtemään. Miaa selkeästi hieman jännitti, sillä tämä olisi meidän ensimmäinen "julkinen" näyttäytymisemme yhdessä.

tossa nyt vielä tollainen pikkupätkä :)

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   16.7.08 16:41:13

awwis!<3

Päivämäärä:   16.7.08 17:00:57

Uijui <3 Se kehrää :'DD Ja jatkoa vaan :'D

Lähettäjä: Hooteenettiläine 
Päivämäärä:   16.7.08 17:07:14

awww ihanaa<333 ja jatkoa pian ;)))

Päivämäärä:   16.7.08 17:08:20

aaws, samu on unikeko ^^

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   16.7.08 19:23:53

Tullu ihan hirveesti tekstiä, ku reissussa olin. Ihanaa ku Mia ja Samu on taas yhdessä :) äkkiä jatkoo

Päivämäärä:   16.7.08 19:24:59

Aaawww... 'kehräsi'<3 :DD
Ihanaa,sain lukee 2 pätkää taas :))
Jaksatko jatkaa tänää? ;D

Päivämäärä:   16.7.08 21:04:00

piuhku jatkakko viel tänään? :D

Päivämäärä:   16.7.08 21:23:16

tänään en luultavasti kerkeä kirjoittelemaan enempää jatkoa, mutta huomenissa sitten ehkä :>

Päivämäärä:   16.7.08 21:36:24

Noo, okei! Huomenna sitten :'DDD

Päivämäärä:   16.7.08 22:08:10

jjeeessss...huomenna :'> Yöllä 12 jälkee vaii,aamul...vai päiväl? x) xDD

Päivämäärä:   16.7.08 23:08:46

c*moon ja jatkoo ;)))))

Lähettäjä: Pemu 
Päivämäärä:   16.7.08 23:37:57

samu kehrää awwws <3 :D

Lähettäjä: madonnaC 
Päivämäärä:   16.7.08 23:38:15

oon ihan koukussa tähän ;DD äkkiä jatkoo !!

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   17.7.08 11:07:15

Jaksatko kirjottaa pitkän pätkän?? :DD

(Olen ent. :) esim.:

Lähettäjä: :)

Aaawww... 'kehräsi'<3 :DD
Ihanaa,sain lukee 2 pätkää taas :))
Jaksatko jatkaa tänää? ;D

Lähettäjä: Loww 
Päivämäärä:   17.7.08 12:20:56

Jatkoa millonkos?

Lähettäjä: rosmariini 
Päivämäärä:   17.7.08 13:55:07

oi vitsi, luin koko tarinan yöllä, alotin 12 aikaa ja pääsin nukkumaan noin puoli viisi, olin sen jälkeen niin naatti, etten jaksanut kommentoida mitään (ja harvemmin kommentoinkaan mitään)
Pakko sanoa, että niin toden mukainen ja ihana, joissakin vaiheessa tuli tippa linssiin :D
Johtuisiko sekin, että tytön nimi on sama kuin minulla ja minulle on käynyt myös vähän samoin kuin heidän suhteellaan, tosin poika ei ollut mikään julkkis.
Ihanaa, että tälläset tarinat saa 18 vuotiaankin nyyhkyttämään keskellä yötä :)<3

Päivämäärä:   17.7.08 15:14:52

rosmariini, kiitoksia kommentista :) mukavaa, kun uusiakin lukijoita löytyy :)

ja jatkoa saatan ehkä kirjoitella illemmalla, saattaa mennä jälleen aika myöhään :> katsotaan nyt, kun olen ollut vähän kipeänä, että saanko edes aikaan mitään älyllistä tekstiä :D

Päivämäärä:   17.7.08 15:22:06

Ei me tarvita älyllistä tekstiä, eihän?
Me tarvitaan vaan jatkoa :'DD
Parantele ittes iltaan mennessä, ja kirjota jatkoa, vaikka vastra tositosi myöhällä :'DD Ehkä.

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   17.7.08 15:30:59

Joo, ei me mitään älyllistä tekstiä tarvita. tarvitaan vaan jatkoa ;D

Lähettäjä: Loww 
Päivämäärä:   17.7.08 15:47:16

Niimpä :D

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   17.7.08 17:12:53

Mä olin hesassa ny muutaman päivän ja pari jatko pätkää oli tullu. Ne oli kyl nii söpöjä :) Varsinki toi kehräämine ;)

Jatkoa ootan :)

Päivämäärä:   17.7.08 17:50:28

Kävelimme käsikkäin yhteen hotellin ravintoloista. Huomasin, että Miaa häiritsi muiden tuijotukset. Niinhän se aina menee, että kun joku julkkisheppu nähdään seuralaisen kanssa niin siinä onkin valtavasti pällistelemisen aihetta. Varsinkin, kun minua ei olla koskaan aiemmin nähty kenenkään naispuolisen kädessä roikkumassa. Moni taisi pitää minua ihan sinkkumiehenä, mitä toki olin ollut sen koko ajan mitä julkisuudessa olin pyörinyt.

Valitsimme ravintolasta hieman syrjäisemmän pöydän, jotta säästyisimme edes muutamilta uteliailta katseilta. Kyllä pari suunnilleen 12-vuotiasta pikkutyttöä ehti käydä kysäisemässäkin oliko Mia tyttöystäväni ja pyysivät siinä samalla nimmarit.

- Arvaa vaan onks netis kohta hirveet keskustelut siitä, että mut on nähty kävelemässä käsi kädessä jonkun tytön kanssa, sanoin Mialle jätettyämme tilauksemme. Olimme kumpainenkin tilanneet lehtipihvit, Mia tosin tilasi sen lastenannoksena.
- Jee. Luultavasti mut haukutaan ihan lyttyyn, Mia arveli ja otti huikan cokiksestaan.
- Hyvin mahollista. Mut ei niit juttui kannata ottaa kauheen henkilökohtasesti. Se haukkuminen on vaa kateellisten panettelua.
- Mä tiiän.

Ruuan jälkeen suuntasimme takaisin omalle huoneellemme. Mian puhelimeen oli tullut yksi puhelu, sekä viesti. Soittaja oli tämän äiti, jolle Mia oli kyllä jo soittanut aiemmin ja ilmoittanut tulevansa vasta huomenna. Viesti oli Sannalta, jossa hän kertoi heidän pääseen turvallisesti kotiin.
- Aika kauan sun frendis ajo Tampereelta Vantaalle, totesin, kun Mia kertoi viestin sisällön minulle.
- Älä. Mut arvaa vaan montakohan kertaa ne on pysähtyny ja kuinka pitkiä niitten tauot on ollu, Mia sanoi hymyillen ja vippasi kännykkänsä yöpöydälle. Puhelin luisui pöydän sileää pintaa pitkin pienoisen matkan ja putosi sitten lattialle.
- Víttu. No olkoot siellä, Mia tuhahti ja köllähti sängylle.
- Jees. Ei ainakaan kukaan ulkopuolinen häiritse meijän iltaa, totesin ja ryömin tytön päälle jättäen tämän sängyn ja itseni väliin suudellakseni tätä.

Suutelimme hetken, kunnes Mia yhtäkkiä pomppasi istuvilleen ja päämme kolahtivat kipeästi toisiinsa.
- Mikä víttu toi nyt oli?, kysyin hieroen otsaani, joka oli saanut äsken kolauksen.
- Telkkarist tulee se yks leffa. Mä haluun kattoo sen, tyttö luikerteli altani ja kävi avaamassa television.
- Mikä leffa sielt tulee?
- Brokeback Mountain.
- Yäää! parahdin ja katsoin tyttöystävääni kulmat kurtussa.
- No mitä?
- Sä et oikeesti haluu kattoo sitä.
- Haluunpas. Tosi moni mun kaveri on sanonu et se on tosi hyvä.
- Mia oikeesti. Ei aleta nyt kattoo mitään leffaa mis jotkut homot hässii jossai, yritin taivutella tyttöystävääni, joka kuitenkin itsepintaisesti halusi katsoa elokuvan.
- Ja eiköhän ne tee siinä muutaki ku vaa hässi jossai, Mia sanoi päättäväisen kuuloisena ja tajusin, että tästä illasta tulisi leffailta, halusin tai en.
Mia asetteli sängyn tyynyt seinää vasten, jotta voisi nojata niihin ja katsoa telkkaria samanaikasesti mukavasta asennosta. Asettauduin itsekin tytön viereen.
- Yrität sä kostaa mulle jotain? katsoin Miaa, joka tuijotti jo tiivisti television ruutua.
- En. Miten nii?
- Ku pakotat kattoo mut tällästä. Tää vois olla vaik kosto siitä, etten tullu sua vastaan.
- En mä sua oo pakottanu, tyttö naurahti ja tökkäisi minua leikkimielisesti kylkeen.
- Tää on kidutusta!, parahdin teatraalisesti ja painoin kädet kasvoilleni.
- Älä itke rusina, hanki ruma lapsi, Mia sanoi ja taputti minua "lohduttavasti" olalle.
- Ei toi kyllä nyt ihan noin mene, nostin katseeni käsistäni ja tuijotin tyttöä.
- Ai kato pérkele säkin tajusit! Mia nauroi ja tajusin tämän vääntäneen sanonnan tahalleen vähän oudoksi.
- Mut kyllä mä voin hankkia lapsia vaikka heti. Autatko sä mua? Vaik tosin meijän lapsista ei varmasti tulis mitään rumia, vaan todellisii muotovalioita, ehdottelin ovelasti.
- Mä katon tätä leffaa nyt.
- Pah, tuhahdin vain ja ristin käteni.
Ja niin alistuin katsomaan sitä homppeli-leffaa.

Mia osottautui leffan aikana melko herkäksi ja tunteelliseksi. Tyttö rupesi välillä nyyhkyttämään leffan aikana.
- Vitsin nyyhky, katsoin kyynelehtivää tyttöä vieressäni. Mia naurahti pienesti.
- En mä voi sille mitään, et must on tullu tällänen herkkis.
- Joo-o.
Lopulta leffa päättyi onnekseni.
- Kärsimys on ohi! hyppäsin ylös sängyltä lähteäkseni vessaan.
- Ei se nyt noin huono voinu olla, Mia tokaisi ja keräili kaikki vessapaperinpalaset, joihin oli kuivaillut kyynelehtiviä silmiään.
- Ei ihan mun tyylinen leffa, sanoin ja poistuin kylpyhuoneen puolelle.

Kävimme molemmat suihkussa ja minä kävin vetämässä vielä yhden yötupakan, kunnes päätimme lähteä nukkumaan.
- Haluisit sä lähtee joskus meijän kaa ulkomaille? kysyin kainalossani makaavalta Mialta.
- Vois se varmaan olla ihan kivaa.
- Olis varmasti. Pääsisit säkin kattoo vähän ulkomaiden keikkameininkiä.
- Nii.
- Meil on tos syksymmällä keikkoja aika paljon ainakin Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä ja Puolassa. Jossain vaiheessa piipahdetaan myös Venäjällä, Ruotsissa ja Norjassa. Ihan oma valintas on minne haluut lähtee mukaan. Mä saan kyl järkättyy sulle lentoliput sun muut siten, ettet joudu maksaa ite mitään, kerroin tytölle ja olin jo aivan innoissani siitä, että pääsisin näyttämään Mialle miten hommat ulkomailla sujuivat.
- Pitää sit kattoo varmaan vähän syksymmällä, Mia sanoi mietteliäänä.
- Niin, onhan noihin keikkoihin vielä aikaa, myönsin.
- Meil oli levy-yhtiön tyyppien kanssa vähän puhetta, että ens vuoden puolella voitais mahdollisesti käydä näyttäytymässä Jenkkilässäkin. Aika jännää, jatkoin vielä.
- Varmaan tosi siistiä.
- On varmasti, ellei saada jotai tomaattei niskaan.
- Ette te saa, Mia sanoi varman oloisesti ja antoi suukon poskelleni.
- Ei sitä koskaan tiiä. Mut nyt öitä, et jaksetaan herätä aamulla.
- Öitä.

Näin juuri unta, jossa olimme soittamassa suurelle yleisölle jossain Amerikassa, kun heräsin iskuun, joka kohdistui naamaani. Avasin silmäni ja tuijotin suoraan Miaa, joka istui vieressäni tyyny kädessä.
- Miks sä hakkaat mua tyynyllä? katsoin tytön kädessä olevaa tyynyä ja hieraisin nenääni.
- Toivottavasti mun nenä ei menny pois paikoiltaan...
- Samu sä oikeesti kuorsaat! Ei sun vieressäs voi nukkuu Erkkikään!
- No en mäkään nukkuis kenenkään Erkin vieressä.
- Ihan oikeesti.
- Joo, no mä yritän olla kehräämättä.
- Hyvä. Tai saat taas turpaas.
- Kauheeta! Mä oon parisuhdekiusattu! Mä osallistun johonkin terapiaryhmään, joka on tarkotettu miehille, joiden vaimot hakkaa ja pahoinpitelee niitä, päätin taas vetää koko jutun leikiksi.
- Siitä vaan, Mia sanoi ja käpertyi takaisin tavanomaiseen kippura-asentoonsa nukkumaan.
Suljin silmäni ja aloin jo lipua takaisin untenmaille, kun Mia herätti minut jälleen.
- Mä en muuten oo sun vaimo.

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   17.7.08 18:02:27

vitsi et tää on hyvä tarina! nauroin parissa kohtaa :D oot oikeesti tosi hyvä kirjottaan (:

Päivämäärä:   17.7.08 18:04:54

Hihii. Hakkaava vaimo :'DD
Joo, ja saadaanko viel tänää jatkoa? Iha mini pätkäki vaa?

Päivämäärä:   17.7.08 18:13:37

hihii, on se mia jo melkee samun vaimo ^^<3

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   17.7.08 19:31:59

jatka

Päivämäärä:   17.7.08 19:56:31

awww ;) Toi loppu oli sulone

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   17.7.08 20:11:59

Jippii,jatkoit ! :)))

Tän päivän puolel viel...?? ;D

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   17.7.08 21:59:35

awwis. Repesin tuolle kun samu ehdotti ryhmäterapiaa.

Koska onnistuin lukemaan lauseen NÄIN!

- Kauheeta! Mä oon parisuhdekiusattu! Mä osallistun johonkin terapiaseksiryhmään, joka on tarkotettu miehille, joiden vaimot haukkaa ja pahoinpitelee niitä, päätin taas vetää koko jutun leikiksi.

Ja äikkä oli 10. Joouskon. >;D

Päivämäärä:   17.7.08 22:08:11

no kai sellanen terapiaseksiryhmäki vois olla ihan kätevä ;D

Lähettäjä: Sheala~f 
Päivämäärä:   17.7.08 22:15:29

jatkatko tänään vielä Piuhku?

Päivämäärä:   17.7.08 22:16:52

ööh. luultavammin en enää tänää, mut eihän sitä koskaa tiiä, jos satun keksii jotai kivaa mist kirjottaa :D

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   17.7.08 22:22:31

AIvan ihana jatko taas, mut mä en tajua, miks mulla silmät kyynelty? :'D
Ehkä se oli niin huvittavaa? :D

Päivämäärä:   18.7.08 09:35:43

Nonin. Uus päivä ja uuet kujeet. Ja jatkot *winkwink* :'D

Lähettäjä: Hooteenettiläine 
Päivämäärä:   18.7.08 10:52:51

millonkas tulee jatkoa? ü

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   18.7.08 12:31:55

Tuol tuli kyl mutamas kohas naurettuu. Varsinki sille parisuhde hommalle :D

Lähettäjä: BrokenDarkness 
Päivämäärä:   18.7.08 17:21:21

Hah. Jatkappas kun ehdit.
Hahaa.. te jotkut tyypit, se tyyppi jonka toi Samu haki siellä festareilla ei ollut Miia vaan sen kaveri, niinkuin sanoin. =D
Hahaa...

Lähettäjä: ;) 
Päivämäärä:   18.7.08 17:38:22

Rupes naurattaan BrokenDarknessin kommentti :'DDD
Musta et kyllä sanonu et se hakee sen kaverin? Tai sit oon vaan sokee tai jotai :'D

Päivämäärä:   18.7.08 18:58:36

Mia

Kännykkäni herätys pirahti iloisesti soimaan kello kymmeneltä. Yritin hapuilla unisena kännykkää yöpöydältä, tuloksetta. Kännykän piipitys vain voimistui hetki hetkeltä enemmän, kunnes muistin, että puhelimeni oli pudonnut eilen illalla lattialle. Jouduin nousemaan sängystä sammuttaakseni herätyksen. Nappasin Nokialaiseni lattialta ja painoin herätyksen kiinni, tänään ei mitään torkutusta. Olimme sopineet tarkoituksella jo eilen illalla Samun kanssa, että laittaisimme kellon soimaan aamulla, jottei päivä menisi täysin nukkumiseen. Olimme molemmat Samun kanssa melkoisia unikekoja, emmekä kovin aikasin nousseet, jollei tarpeeksi hyvää syytä herätä löytynyt.

Tallustelin takaisin sängylle, jossa vaalea poika veteli edelleen hirsiä. Ryömin tämän vierelle ja suutelin pojan huulia.
- Herätys.
Samu ynähti vain jotain epämääräistä ja veti peittoa tiukemmin ylleen.
- Heii, nyt ylös, tartuin peittoon ja vedin sen pois pojan päältä.
- Älä tee noin. Mul tulee kylmä, Samu mumisi uneliaana.
Samun ääni oli kyllä aamuisin suloinen, sellainen söpön käheä.
- Kello on kymmenen jo, joten ylös ja vaatteet päälle ni ei tuu kylmä.
- Ei jaksa.
- No saat nukkuu viel sen aikaa ku mä käyn meikkaamas, mut sit nouset kiltisti ylös. Okei?, sanelin ehtoja pojalle, joka nyökkäsi silmät edelleen suljettuina.

Ajattelin, että olisin voinut käydä näin aamusta vielä suihkussa, mutten sitten jaksanutkaan. Kaivoin meikkipussini esiin ja aloin somistamaan naamaani.
Meikattuani kaivoin vielä kassista vaatetta ylleni. Vedin ylleni ruskean topin ja farkkuhameen, sekä legginsit. Päivästä tulisi jälleen melko kuuma.

Puettuani katsahdin Samuun, joka oli jälleen täydessä unessa. Yritin ravistella tätä hereille, mutta poika ei reagoinut tähän mitenkään.
- Ylös nyt vetelys! Sä sait armonaikaakin jo puoltuntia, komensin tiukemmin.
- Mä herään sit tasalta, Samu mussutti ja nosti tyynyn kasvojensa peitteeksi, kun kävin avaamassa verhot, jotta auringonvalo tulvisi sisään.
Astelin takaisin pojan luokse ja riuhtaisin tyynyn tältä. Päätinpä viedä peitonkin vielä samaansyssyyn.
- Laiskamato nyt ylös!
Samu tuhahti vain ja käännähti mahalleen. Samulla oli pelkälleen bokserit jalassa ja katseeni kiinnittyi tämän tiukkaan takamukseen. Kävin nappamassa kassistani kärpäslätkän, jonka olimme ottaneet festareille mukaan, jotta voisimme tappaa kaikki ällöt ötökät teltastamme. Istahdin sängynreunalle Samun viereen. Kohotin kättäni, jossa lätkä oli, ja sitten suurella voimalla lätkäytin poikaa takamukselle.
- AI! Taas sä satuta mua, Samu sössötti pää patjassa kiinni.
- Nousisit ylös, nauroin kieroutunutta nauruani ja läpsytin kärpäslätkällä Samun vartaloa sieltä täältä.
- Onks toi nyt kivaa. Sil lätkät on tapettu jotai ötököitä joiden sisuskalut on siinä edelleen ja nyt sä läiskit mua sillä.
- Nouse ylös ni lopetan.
Samu nosti päätään ja kääntyi katsomaan minua.
- Okei okei. Sä voitit, Samu lopulta nousi istuvilleen ja haukotteli makeasti.
- Bra. Mä meen vessaan, sanoin ja heitin kärpäslätkän yöpöydälle.
Samu nousi sängystä salamannopeasti, nappasi lätkän ja läimäytti puolestaan minua takamukselle. Se teki hieman kipeää, mutta onneksi Samu ei lyönyt kuitenkaan niin kovaa kuin mitä tältä olisi kädestä lähtenyt.
- Auu, ulisin ja hieroin takamustani.
- Hahhah! Seuraavaks mä syötän tän lätkän sulle kaikkien sisuskalujen kera!
Samu asteli lähemmäs minua kärpäslätkä kourassa ja hymyili ivallisesti. Kiljahdin ja pinkaisin poikaa karkuun.

Meillä oli hotellihuoneessa pieni takaa-ajo episodi, joka kuitenkin päättyi lopulta siihen, että Samu istui päälläni sängyllä.
- Mä tapan sut, jos sä työnnät sen lätkän mun naamaan!, kiljuin ja peitin tyynyllä kasvojani.
- No joo joo. En mä sitä sun naamaas nyt oikeesti työnnä tyhmä, Samu virnisteli ja taputti päälakeani vielä lätkällä kunnes nousi päältäni ja asteli vessaan.
- Hyi hélvetti, haroin hiuksiani ja otin ällöttyneen ilmeen kasvoilleni.

Olimme jo rutkasti jäljessä suunnittelemastamme aikataulusta, kun vihdoin ja viimein pääsimme aamupalalle. Otimme aamiaista hotellin seisovasta pöydästä.
- Kuka oikeesti syö nakkeja aamupalaks? kysyin Samulta, kun osuin astialle, joka oli täynnä nakkeja.
- Ne on prinssinakkeja, Samu totesi.
- Joo, mä tiiän et ne on prinssinakkeja. Mut en mä sitä kysyny.
- En mä tiedä. Mä en söis ainakaa aamupalaks prinssinakkeja.
Minä tyydyin vain leipään, jogurttiin ja tuoremehuun. Samu veti pari kuppia kahvia, jotta jaksaisi sitten ajella pitkän matkan.

Kello oli lähes puoli yksi, kun kävimme luovuttamassa huoneemme avaimet vastaanotolle ja tallustelimme sitten Samun autolle. En ollutkaan nähnyt Samun uutta autoa. Lähes samanlainen bemari se oli kuin edellinenkin, uudempi vain.
Sitten alkoikin matkamme pois sivistyksen parista.

siinä nyt jonkinlainen tuherrus, jossa ei oikeestaan tapahdu yhtään mitään :D

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   18.7.08 19:23:26

Ai ei tapahtunu mitää vai? :DD
Kiittiiii jatkost! :D
Tänään vai huome jatkoo? :)

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   18.7.08 19:27:31

Yhyy. äksöniä! ;)<3

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   18.7.08 19:41:02

hahhah, hieman nauroin noiden tolle kärpäslätkä-jutskailulle :DDD

Päivämäärä:   18.7.08 19:58:42

Minä repesin, ja mille? Kärpäslätkälle. Just sille.
Mut hei, me halutaa lisää jatkoo, mulla on nälkä ja mä syön tätä tarinaa nälkääni, ja nyt tartten lisää :'DD

Päivämäärä:   18.7.08 20:49:43

hahhah, ai että mä virnistelin typerästi taas itekseni, tää on niin hupaisan ihana :')<3

Lähettäjä: lip 
Päivämäärä:   18.7.08 21:58:02

Ihana :D Repeilin prinssinakeille ja muille<3 ;:>

Lähettäjä: error 
Päivämäärä:   19.7.08 01:01:10

luin sitten koko stoorin alusta loppuun. Miten olen voinnut missata tän aikasemmin tähän on aivan loistavan hyvä!!

Lähettäjä: BrokenDarkness 
Päivämäärä:   19.7.08 11:38:51

Lähettäjä: ;)
Päivämäärä: 18.7.08 17:38:22

Rupes naurattaan BrokenDarknessin kommentti :'DDD
Musta et kyllä sanonu et se hakee sen kaverin? Tai sit oon vaan sokee tai jotai :'D

---
Itseasiassa en ole niin sanonutkaan.
suurinpirtein niin, että "Kuka se oli kenet Samu hakI", en nyt muista kuollakseni mutta kysyin sitä asiaa ja kaikki väittivät mulle, että se on Mia. : D

Ja taas kerran pyydän jatkoa. ^^

Lähettäjä: zdxb 
Päivämäärä:   19.7.08 14:06:41

ihanaihanaihanaihana im in lööv
joo jatkooaaaahhhh kiitosss
tuleeko tänään?? üü

Päivämäärä:   19.7.08 14:21:44

hei lapsukaiset, kun tää topa alkaa kohta olemaan täynnä niin teen sen seuraavan sitten itse, jos on ok? liitän koko tarinan sinne alusta alkaen :)

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   19.7.08 14:39:52

Selvä. Koska aiot jatkaa?

Päivämäärä:   19.7.08 14:46:31

öö. en osaa sanoo koska jatkoa. ehkä tänään, huomenna tai ylihuomenna tai joskus :D

Päivämäärä:   19.7.08 14:59:11

Lapsukaisille se on OK :'D

Jatkoa tulee tänään? Eikös :'D Me sovittiin niin sillon nakki ja muusi vuonna, muistatkos? :'D

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   19.7.08 18:30:35

jatka

Lähettäjä: Amaliaa 
Päivämäärä:   19.7.08 20:53:22

tässä piuhkulle vähän rakentavaa kritiikkiä:
Tarina on todella hyvä ja myös totuudenmukainen. Kaiken pilaa kuitenkin se, että siinä jauhetaan todella paljon samaa. Ensin tyttö ja poika tapaa, molemmat rupee tykkää toisistaan, sitte kaikki on hyvin, niille tulee riita, ne sopii sen ja kaikki on taas hyvin jne..
Myös kiinnostus koko aiheeseen meni edellisen mainitsemani asian takia. Ja ensinnäkään en jaksaisi lukea kun jatkoa näyttää tulevan harvoin. Minusta hieman tuntuu, että piuhku itsekkin olisi jo kyllästynyt aiheeseen?

Päivämäärä:   19.7.08 21:05:05

Amaliaa, kiitos palautteesta :> totuudenmukaista kritiikkiä oli, mutta tuota "Ja ensinnäkään en jaksaisi lukea kun jatkoa näyttää tulevan harvoin" -kommenttia en oikein tajunnut? Nytkin jos katselet hieman niin olen kirjoittanut jatkoa neljänä peräkkäisenä päivänä, yhtenä päivänä peräti kaksi pätkää? Mielestäni olen kirjoitellut suhteellisen usein, jos vertaa joihinkin kirjoittelijoihin... Yksi hieman pidempi pätkä oli kun en kirjoitellut, mutta muuten voisin sanoa, että jatkoa on tullut kyllä suunnilleen parin päivän välein.

LähettäjäSheala~ 
Päivämäärä:   19.7.08 21:18:08

Toivottavasti jatkat pian Piuhku. :))
Ó_o Kyl mun mielest ainaki Piuhku on kirjottanu tosi usein ja hyvin,juuri niinkuin Piuhku. itsekkin sanoi tuossa...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.