Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.5

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   1.7.08 23:53:19

Jepu, uus topa ja täs edelline:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=641457&t=641457

Jatka ku kerkeet! :)

Re: Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.5

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   2.7.08 14:12:32

up

Lähettäjä: kkisu 
Päivämäärä:   2.7.08 14:13:25

oo taas uus topsu :D

Lähettäjä: Vaippasankari 
Päivämäärä:   2.7.08 14:16:04

Jatkoo:DD Samu on kamala! Oon edelleen sitä mieltä...:DDD<333

Lähettäjä: Nalle Puhh. 
Päivämäärä:   2.7.08 14:45:49

Oh, jatkoa!
Mutta kyllä niiden nyt pitää sopia ja mennä takasi yhteen (: <3

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   2.7.08 16:47:09

jatka jo!!!!

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   2.7.08 16:55:07

HIRVEE SAMU! Ihan tositositosi törkee! >:O

Mutta jatkoa. >;;D;D;D

Lähettäjä: J&J 
Päivämäärä:   2.7.08 17:55:13

jatkoa!! oon riippuvainen!! jatkoa! <3

Lähettäjä: ^^Me^^ 
Päivämäärä:   2.7.08 19:06:17

Jatkoa?

Lähettäjä: piuhku. 
Päivämäärä:   2.7.08 20:08:03

kirjottelen jatkoa tässä joku päivä. Nyt on ollut taas vähän kiireistä tää elämä :D

Päivämäärä:   2.7.08 20:58:56

Jaa-a,mitenköhän käy,pysynkö mukana ku tuun leirilt... no toivottavast saat täl viikol jatkoo... :)

Lähettäjä: Simpsu 
Päivämäärä:   3.7.08 10:03:08

juuuu jatka jo ! (:

LähettäjäPreeris 
Päivämäärä:   3.7.08 10:42:45

Jatkoo, äkkiä! Ihanaa<3

Päivämäärä:   3.7.08 16:51:12

Jatkoa? (:

Päivämäärä:   3.7.08 18:09:01

millon jatkat????????????

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   3.7.08 19:43:44

Luin ny tässä kaiken putkeen ja pakko sanoo et iha mahtavaa tekstiä! Tykkäsin tosi paljo. Jatkoa ootan. Ehkä myöhemmi jotai rakentavaaki voi tul mut nyt ei yksinkertasesti pysty :D

Lähettäjä: uutuus 
Päivämäärä:   3.7.08 20:22:45

BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! HALUUN JATKOA! :'(

Päivämäärä:   3.7.08 20:50:26

yritän kirjotella tänää vielä jatkoa :> kattoo nyt :)

Päivämäärä:   3.7.08 21:26:13

Oi, piuhku. jes <3 Oottelen iha malttamattomana :'D

Lähettäjä: .MMAu 
Päivämäärä:   3.7.08 22:30:46

äää jatkoaa!! <3

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   3.7.08 22:41:28

JATKA!

Lähettäjä: ^^Me^^ 
Päivämäärä:   3.7.08 22:57:04

Äww... Jatka.

LähettäjäPreeris 
Päivämäärä:   4.7.08 11:20:13

Nyt sitä jatkoa ja vähä äkkiä! Mie kuolen tänne ja sit mie syytän sinuu kidutuksesta:DDD Oon iha riippuvaine tästä tarinasta<3333333333333

LähettäjäFD 
Päivämäärä:   4.7.08 12:34:29

Luin tässä äsken koko tarinan, täytyy sanoa että mä todella itkin siinä kohdassa, kun Samu pyys Mialta anteeks ja kaikki oli taas hyvin (alussa, kun Mia oli menossa Vantaalle bussilla). :')<3

Lähettäjä: BrokenDarkness 
Päivämäärä:   4.7.08 14:10:58

Ei sitten tullut sitäkään jatkoa.

Lähettäjä: Muistelma. 
Päivämäärä:   4.7.08 15:09:52

misä se jatko viipyy? :)

Päivämäärä:   4.7.08 18:18:01

sorisori, tänään lupaan laittaa jatkoa! :)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   4.7.08 18:27:12

jatkoa!!! <333333333333333333333333333333

Päivämäärä:   4.7.08 18:58:24

No huhuh :'D Muuten kuollaan :'D

Lähettäjä~.~Heaven~.~ 
Päivämäärä:   4.7.08 19:41:51

Paranis todellakin jatkaa, minuakin ärsyttävät aina nämä "jatkan sitten ja sitten", loppuen lopuksi jatkoa tulee joskus, aikojen päästä. Ymmärrän, että ihmisillä on kesämenoja, mutta älkäähän luvtatko sitten mitään (en yleistä).

Lähettäjä: muurahainen 
Päivämäärä:   4.7.08 20:14:17

Jatkoa :D

Lähettäjä: hapupapu 
Päivämäärä:   4.7.08 22:46:07

JATKUUUkoss?

Päivämäärä:   4.7.08 23:45:55

Jatkoo nyt välillä.

Päivämäärä:   4.7.08 23:57:15

Olin tuntenut itseni todella vaivautuneeksi istuessani saman pöydän ääressä Samun kanssa. Äiti oli tehnyt lämpimiä voileipiä ja kaakaota, ja suunnilleen pakottanut Samun jäämään iltapalalle.
Vanhempani lörpöttelivät aivan normaalisti, aivan kuin minä ja Samu olisimme edelleen olleet yhdessä, eikä mitään olisi tapahtunut. Ehkä vanhempieni mielestä oli aivan normaalia istua iltapalla entisen poikaystävän kanssa?
Samukin oli melko vaitonainen, yleensä poika pulputti kuin papupata ja oli lähes koko aika äänessä. Nyt Samukin istui vaitonaisena, vastaillen vain tälle esitettyihin kysymyksiin.
Ilta ei todellakaan ollut mukava. Lopulta kun Samu lähti omalle puolelleen, vanhempani aloittivat vuorostaan saarnan, jonka olin kuullut jo aiemmin tämän illan aikana.

Laahustin omaan pikkuruiseen huoneeseeni. Olin väsynyt tämän päiväisestä seikkailustani, ja jalkani tuntuivat painavilta raahautuessani sängylle.
Kellahdin kyljelleni ja kiskoin kukkakuvioisen peiton ylleni. Painoin silmäni kiinni kuunnellen sadetta, joka hiljalleen ropisi kattoa vasten. Ukonilma oli onneksi lakannut jo, joten voisin nukkua yöni kaikessa rauhassa.

Samu

Istuin pimeässä saunarakennuksessamme ja näppäilin akustista kitaraa, joka lepäsi sylissäni. Ainoa valonlähteeni oli pikkuruisella pöydällä nököttävä kynttilä, jonka liekki lepatti pienesti.
Liu'utin sormiani pitkin kitaran sileää pintaa. Olin ostanut kitaran vasta hetki sitten, mutta minusta tuntui, että sillä oli nyt jo suurta tunnearvoa. Suuri Gibsonin akustinen kitara oli paljon kookkaampi kuin vanha kitarani.
Soitin jotain päässäni pyörivää biisiä. Olin soittanut kappaletta monia kertoja ennenkin ja sormet liikkuivat kitaran kielillä tottuneesti ulkomuistista.
Ajatukseni pyörivät kuitenkin aivan jossain muussa kuin soittamassani sävelmässä.
Mietin eri vaihtoehtoja miten olisin voinut toimia iltapala-pöydässä. Ja muutenkin Mian kanssa. Olisin voinut antaa tytölle tilaisuuden selittää tekonsa ja pyytää anteeksi, jonka jälkeen kaikki olisi voinut olla hyvin jälleen. Toisaalta halusin antaa Mialle kaiken anteeksi ja jatkaa siitä mihin jäimme, unohtaa kaiken tapahtuneen häslingin. Mutta toisaalta taas halusin olla tytölle vihainen ja laittaa tämän katumaan syvästi tekosiaan. Enhän minä kyllä edes tiennyt paljonko Mia katui tekoaan, tai katuiko edes ollenkaan.

Kello näytti jo paljon, kun viimeinkin hyppelin keppieni varassa sisälle. Aurinko pilkotti jo hieman ja oli valoisaa. Yritin päästä huoneeseeni mahdollisimman hiljaisesti, jotten herättäisi isää ja äitiä.

Kaaduin leveälle sängylleni ja hetken mielijohteesta kaivoin puhelimeni esille.
Puhelin hälyytti melko pitkään ennenkuin tavoittelemani henkilö vastasi unisena puhelimeen.
- Tajuutsä mitä kello on? Eetu haukotteli ärtyneen oloisena.
- Tajuun. Osaan mä kyllä katsoa kelloa.
- Ei ihan aina vaikuta siltä, Eetu nurisi.
- Mennään sittenki soittaa sinne yhille festareille Tampereelle, mihin meitä pyydettiin. Jos ne vaan vielä huolii meijät, sepostin ylipirteänä kitaristi-ystävälleni.
- Mitä hélvettiä? Ethän sä oo ees keikkakunnossa!
- Miten niin? Ei mulla mitään ongelmaa ole.
- Keppien kanssako sä meinasit siellä lavalla hillua? Eetu kysyi epäileväisenä.
- No en. Kyllä mä saan ne kepit siihen mennessä jo pois. Eihän toi jalka oo ku revähtäny ihan pienesti.
- Joopajoo. Ja sit sen keikan jälkeen istut jossai pyörätuolis loppukesän. Ja miten se isompi haava mikä sulla oli vatsassa?
- Vítut mä missään rollaattoris istu. Ja ei se haava mitään haittaa, jos ottaa sillai melko lungisti, väitin vastaan itsepintaisesti. Halusin päästä jo lauteille, ja nimenomaan juuri festarit Tampereella houkuttivat.
- No, kai me voidaan kattoo. Jos ne nyt vielä huolii meijät mukaan, Eetu lopulta myöntyi.
- Hienoa! Soitellaan sit vielä huomenna, sanoin innokkaana ja kellahdin pitkin pituuttani sängylle.
- All right, mut katotaan nyt vielä mitä muut pojat sanoo.
- Juu juu, nyökyttelin itsekseni, vaikka tiesin, ettei Eetu sitä näkisi.
- Ai niin muuten, rollaattori ja pyörätuoli on kaks ihan eri asiaa, urpo, Eetu tiedotti vielä ivallisesti.
- Víttu ime sinä sitä jotai vaan siellä, sanoin leikkisästi ja näytin kieltäni kattoparruille.
- En mä taida. Mut nyt mä jatkan unia. Moro, Eetu sanoi vielä ennenkuin puhelu katkesi. En kerennyt vastaamaan juuta enkä jaata.

Vippasin kännykkäni yöpöydälle ja tyytyväisyydestä hykerrellen sammutin pöytälampun ja vedin peittoa ylleni. Halusin todella kovasti niille festareille. En pelkästään sen takia, että pääsisin taas lavalle laulattamaan yleisöä, vaan eräs toinen seikka houkutti minua vielä enemmän. Tiesin, että eräs henkilö oli menossa festareille, ja halusin ehdottomasti tavata tämän ja vaihtaa muutaman sanan.

täs nyt sitä jatkoa, toivottavasti kelpaa :)

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   5.7.08 00:58:28

Olihan taas hyvä pätkä. Ehkä vähn tönkkö. Mut jatkas taas piakkoin! :)

Päivämäärä:   5.7.08 01:01:13

juu, tönkköä tekstiä varmasti oli, mutta kirjoitinpa kun kerran lupasin :D inspis vähä hukassa :/

Lähettäjä: Vaippasankari 
Päivämäärä:   5.7.08 08:19:30

Jattkaaaa<333

Päivämäärä:   5.7.08 08:40:52

Hyvä pätkähän tuo oli!
Jatkoa vain, ja Mia ja Samu yhteen, niin se mennöö :D

Päivämäärä:   5.7.08 10:36:11

Onkoha mun kommenteis enää järkee ku kaikki vie mult sanat suust?? :D
No,hyvä pätkä toi oli ..... :)
Jatka vaan,ja sit Mia (?) ja Samu puhumaa festareil.... ja Samu antaa anteeksi :DD

Lähettäjä: =o.O= 
Päivämäärä:   5.7.08 11:51:19

Jaaatkaaa<3<3<333

LähettäjäFrida 
Päivämäärä:   5.7.08 13:22:25

No mut olihan se silti luettava pätkä. Jatkeles taas ku inspis löytyy :)

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   5.7.08 14:21:20

jatkuuu!

Päivämäärä:   5.7.08 17:12:31

up

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.7.08 17:27:49

jatkoooo

Lähettäjä: =o.O= 
Päivämäärä:   6.7.08 13:10:36

Jatkaaa...<333

Lähettäjä: .MMAu 
Päivämäärä:   6.7.08 14:30:59

jatkoa!!!

LähettäjäPreeris 
Päivämäärä:   6.7.08 14:31:58

Millo sitä jatkoo?!

Lähettäjä: Simpsu 
Päivämäärä:   6.7.08 14:37:02

voisit jatkaa...-.-

Päivämäärä:   6.7.08 16:42:38

jatkoo hei nopeesti:)

Lähettäjä: Meeri 
Päivämäärä:   6.7.08 16:50:58

Millon jatkat...? -___-

Päivämäärä:   6.7.08 19:03:53

jatkoa tulee sitten, kun sitä ehdin kirjoittamaan. toivottavasti ymmärrätte, että mun elämäni ei pyöri tämän tarinan ympärillä, enkä millään kerkeä jatkamaan tätä päivittäin. :>

Päivämäärä:   6.7.08 19:06:55

Minä ainakin ymmärrän sinua piuhku. oikein hyvin (: Jatka sitten kun kerkeät, it's ok! :'D

Päivämäärä:   6.7.08 20:21:03

jatka

Päivämäärä:   7.7.08 01:24:06

Up.

LähettäjäPreeris 
Päivämäärä:   7.7.08 09:10:50

Voih jatkoo:D Juu, tajuun piuhku. et sulla on vähä kiirettä:D Mut koita jatkaa nopee!!! (oon riippuvaine tästä, oikeesti)

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   7.7.08 18:05:59

Jatkoa, todellaki.. Laita huomenna mun synttäreitten kunniaksi, mulle omistettu pätkä? :'D

Lähettäjä: Äyy 
Päivämäärä:   8.7.08 02:49:27

Jatkoo !

Päivämäärä:   8.7.08 15:11:22

Jatkoa heti ku kerkeet .. :)

Lähettäjä~.~Heaven~.~ 
Päivämäärä:   8.7.08 18:13:33

Jatkoa, vaihteeksi pyytelen, jos nyt saisi äkkiempää.

Päivämäärä:   8.7.08 18:46:37

Seuraavat pari päivää olivat yhtä häslinkiä, kun soittelin sinne tänne ja varmistelin esiintymistämme festareilla. Olin soitellut levy-yhtiöömme, managerillemme ja festarien järjestäjille, ja pian meidät saatiinkin mahdutettua aikatauluihin mukaan. Järjestäjät olivatkin melko tyytyväisiä saadessaan meidät sittenkin mukaan, olivathan he kyselleet meitä aiemmin festareille pääesiintyjäksi. Nyt kuitenkin toinen bändi toimi festarien päättäjänä ja me soittaisimme vain jossain välissä, mutta minua se ei haitannut tippaakaan. Olin innoissani, varsinkin, kun saisin kepitkin pian pois. Täytyisi vain olla varovainen lavalla, eikä saisi riehua liikaa.

Pian lähtöaamu koitti. Olimme sopineet jätkien kanssa, että he tulisivat soittokamojen ja muiden kanssa Tampereelle Helsingistä, ja minä suoraan täältä maalta. Kristiania tulisi tuuraamaan tälle keikalle eräs ammattimuusikko, Jaro. Olin nähnyt tyypin joskus joillain keikoilla soittamassa eri bändien kanssa, ja täytyy sanoa, että se jätkä kyllä osasi asiansa.

Ajelin yksinäni Tampereelle, ja myönnetään, että ehdin eksyäkin matkalla ennenkuin löysin festarialueelle. Festarit alkaisivat vasta huomenna, mutta olimme tulleet jo päivää aikaisemmin hoitamaan soundcheckin.
Parkkeerasin uuden autoni VIP-henkilöille tarkoitetulle parkkipaikalle ja lähdin kävellen lavaa kohti. Vanha bemarini oli mennyt kolarissa täysin tuusannuuskaksi. Kipeä jalkani muistutti vielä kolarista, mutta sillä pystyi kävelemään kuitenkin jo ihan normaalisti.
Astelin takakautta lavalle, jossa kitarateknikkomme, Pete, viritteli parhaillaan Eetun valkoista Gibsonia.
- Moroo, tervehdin ruskeahiuksista Peteä ja istahdin erään laatikon päälle.
- Mites rampa jakselee? Pete katsoi minua ilkikurisesti ja kiristi yhtä kitaran kielistä.
- Rampa voi ihan hyvin. Vähän buranaa ja everything's perfect, hymyilin hyväntuulisena takaisin.
Käänsin katseeni aukealle alueelle, jossa huomenna seisoisi tuhansittain ihmisiä.
- Pitäs varmaan ruveta sitä soundcheckii duunailee, sanoin ja lähdin etsimään soittokavereitani.

Kävimme pikaisesti lähes koko setin läpi ja tarkistimme, että kaikki oli kohdallaan. Kitarat ja bassot vireeseen ja täytyi vielä tarkistaa, ettei soitto kuulunut liian kovana lauluun nähden.
Asettelin plektroja mikkiständiini ja olin tyytyväinen soundcheckiin. Kaikki toimi juuri niinkuin pitikin.
- Kaikki all right? levy-yhtiömme Lasse käveli lavan eteen ja katsoi minua pari metriä alempaa.
- Jees, kaiken pitäs olla nyt kondiksessa, vastasin ja asetin viimeisen plektran paikoilleen. Minulla oli tapana pudottaa plektra jos toinenkin keikan aikana. Ylimääräiset plektrat oli sitten hauska heittää yleisöön ja katsoa kuinka teinitytöt kiljuivat ja jyräsivät toistensa päälle metsästäessään pikkuruisia muovinpalasia, joihin oli painettu bändimme logo.
- Täytyy sanoo, et se mitä kuuntelin tossa nyt vähän aikaa, niin kuulosti ihan hélvetin hyvältä! Lasse hehkutti ja olin tietenkin tyytyväinen, että sain positiivista palautetta hieman korkeammilta tahoilta.
- No, yritetään sitten huomennakin vetää yhtä hyvin, iskin silmääni ja Lasse vain naurahti.
- Mut mä taidan lähtee nyt hotellille päin ja suihkuun, lisäsin vielä ja heilautin kättäni.
- Eikä sitten kännätä aamuun asti! Lasse komensi tiukasti, mutta leikkisästi.
- Ei ei, äiti!

Tottelinkin kiltisti Lasse-mammaa, enkä ottanut kuin muutaman bissen poikien kanssa ja sitten painuin pehkuihin. Nukuin aina hotelleissa kuin kissa. Ja hyvin nukutun yön jälkeen oli aina mukavaa herätä hotellin aamiaiselle. Olin ylepä itsestäni, sillä olin osannut olla niin kiltti poika illalla.

Hikipisarat putoilivat otsaltani, kun vimmatusti rämpytin kitaraani. Yleisö edessämme hyppi ja taputti musiikin tahtiin ja meno oli kerrassaan mahtava! Eetu veti kitarasooloaan pää hiestä myöskin märkänä. Kitarastani oli katkennut yksi kieli, mutta eipä se menoa haitannut!
Soittaminen oli kivaa ja yleisö oli hienosti mukana, lauloi sanatarkasti kappaleita ja muuta, mutta silti tuntui, ettei kaikki ollut niinkuin piti. Tuntui oudolta, kun Kristian ei seisonutkaan kiippareiden takana ja virnistellyt minulle iloisena.
Pian tulikin jo viimeisen biisin viimeinen kertsi ja sitten setti olikin jo ohi. Aleksi kannutti vimmatusti ja yleisö huusi sellaisella volyymillä, että korvat olisivat varmasti haljenneet siellä seistessä.
- Kiitos! huudahdin vielä päätteeksi mikkiini, jonka jälkeen kokoonnuimme poikien kanssa riviin ja kumarsimme yleisölle oikein herrasmiesmäisesti.
Sitten poistuimme taputusten ja kiljunnan saattelemina lavan taakse.
- Víttu mikä keissi! Aleksi huudahti ja pyyhki pyyhkeellä hikeä naamastaan.
Lysähdin lähimmälle tuolille, jonka tavoitin. Jalkaani särki tajuttomasti ja haava vatsassani tykytti. Tunsin olevani kuitenkin hélvetin onnellinen.

Kumosin lähes pari pullollista vettä kurkkuuni ja kävin pikaisesti takahuoneen suihkussa. Vedin puhtaat vaatteet ylleni ja kävin syömässä meille artisteille tarkoitetussa paikassa.
Huilin hetken, kunnes päätin lähteä etsimään henkilöä, jonka takia olin itseasiassa tänne tullutkin.

Etenin etsitöjeni kanssa melkoista etana-vauhtia, sillä astuessani ihmisten joukkoon, fanitytöt piirittivät minut ja vonkuivat nimmareita, yhteiskuvia ja jotkut halusivat jopa hiustupsujani. Hiuksiini en kuitenkaan antanut kenenkään kajota. Olin ollut aina tarkka hiuksistani ja armeijan setien kanssa olinkin käynyt kovaa vääntöä siitä, että tukkahan pysyy päässä ja piste. Harmikseni olin kuitenkin joutunut alentumaan ja ajelemaan vaalean pehkoni. Onneksi siitä nyt oli jo aikaa.

Olin juuri yhteiskuvassa erään tytön kanssa, kun tunnistin väkijoukon seassa tutun henkilön. Mia käännähti juuri sopivasti, jotta huomasi minut. Toljotimme hetken toisiamme, vaikka etäisyyttä välillämme oli varmaan ainakin yli kymmenen metriä.
- Sori hei, mun täytyy nyt mennä, sanoin ja työnsin tytön pois kainalostani. Yritin änkeytyä fanilauman keskeltä pois ja onnistuinkin siinä yllättävän hyvin.
Harpoin Mian ja tämän kavereiden luokse.
Samassa porukassa näytti olevan myös Ari, joka katsoi minua hieman pelästyneenä.
- Moikka, tokaisin vain iloisesti.
Mian kaverit kääntyivät katsomaan minua hieman kummastuneina. Tiesin, ettei Mia ollut puhunut näille meidän suhteestamme mitään. Saati sitten minusta ollenkaan.
Mia katsoikin minua sen näköisenä, että toivoi minun pitävän suuren suuni kiinni. En kuitenkaan välittänyt tästä, vaan käännyin vieressäni seisovan tytön puoleen.
- Voitaisko me jutella hetki kahdenkesken? katsoin tyttöä ja hymyilin sitä suloista hymyäni, jolla tiesin saavani tyttöjen polvet notkumaan.
Vaaleahiuksinen tyttö katsoi minua suu auki ja näytti aivan kysymysmerkiltä, mutta nyökkäsi pian.
- Hienoa, tokaisin vielä hymyillen. Suunnitelmani toimi.

No tää pätkä on nyt Henzille, vaikka sen synttärit tais mennäkin jo ;D pahoittelen laatua, saattaa olla hieman tönkkö :D

Päivämäärä:   8.7.08 19:10:41

Ahuhaa :'D Ootettu onki. Nyt kuule jaksa jatkaa mahollisimma pia :'D Ja eikös sunki piuhku. oo myönnettävä, et mian ja samun PITÄÄ siis PITÄÄ tehdä sovinto, ja jatkaa siitä mihin jäivät? Tai jottai nii :'DD <3

Päivämäärä:   8.7.08 20:13:53

jatka nopee !!!!!!

Päivämäärä:   8.7.08 20:24:04

Ääw. Kuka se tyttö oli? Sen kaveri? No joo. Arvaan Samu yrittää saada sen Mian kateelliseksi?
No joo, jatka pian, pliis. ^^

Lähettäjä: Meeri 
Päivämäärä:   8.7.08 20:55:41

BrokenDarkess//Se tyttö oli (varaan) tuo Mia...;)

Lähettäjä: Pemu 
Päivämäärä:   8.7.08 21:02:12

BrokenDarkness // eikö se ollu iha se sen exä mia?? ainaki minä ymmärsin näin. :D siis kenen kanssa se meni juttelemaan..

Lähettäjä: Whéan 
Päivämäärä:   8.7.08 21:18:54

Kiva kun jatkoit. Vähän hlyhyesti kerroit tuosta itse keikasta tai siitä kun pojat oli lavalla. Keikkahan kuitenkin varmaankin kestää yleensä pari tuntia ja kuittasit sen vain muutamalla lauseella.

Muuten kuitenkin hyvä.

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   8.7.08 21:40:13

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! JATKOAAAAAAAAA!

Päivämäärä:   8.7.08 21:57:42

Whéan, juu mietinkin, että pitäisikö keikasta kirjoittaa vähän pitemmin, mutta sitten päädyin tuohon lyhyeen ratkaisuun <;

katsotaan, ehkä noille tulee joitain keikkoja vielä enemmän niin sitten voisi mahdollisesti kertoilla tarkemmin :)

Päivämäärä:   8.7.08 22:07:58

JAtkoa :D kenelle se siis meni juttelemaan? ;)

Lähettäjä-hölmö- 
Päivämäärä:   8.7.08 22:08:19

Eijei.. Tänäänhän mie vuosia täytin ja pätkä oli just ihana<3 :)

Päivämäärä:   8.7.08 23:16:10

jatkoo mahdollisimman pian :)

LähettäjäPreeris 
Päivämäärä:   9.7.08 09:30:26

Voi jee jatkoo! Samun ja Mian on PAKKO sopii!!!!!

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   9.7.08 14:33:26

Ja siis minä olin tuo -hölmö- mä en tajua, miten se nicki on hyppiny joka paikkaan O.o :'D

Lähettäjä: jenna 
Päivämäärä:   9.7.08 15:48:19

jatkoo tulossa?

Päivämäärä:   9.7.08 16:26:12

Aijaa, no voi olla, en ollut ihan "hereillä" sitä lukiessani. :D
Unohtakaapas se.
Up. Jatka.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.7.08 19:05:25

JATKOA!!

Päivämäärä:   10.7.08 09:54:45

up

LähettäjäPreeris 
Päivämäärä:   10.7.08 12:13:34

Jatkoo!!!!

Päivämäärä:   10.7.08 15:42:58

upitus

Lähettäjä: < 
Päivämäärä:   10.7.08 15:56:12

JATKUUUUUUUUUU apuapuapau d dD:D

Lähettäjä: xD 
Päivämäärä:   10.7.08 17:06:51

jatka pian!

Päivämäärä:   11.7.08 08:07:36

Voieieiei. Ei vielkää jatkoo :'D Lähen tänään reissuun ja tuun vasta maanantaina :S Siihen mennessä piiitkiä ja useita jatkoja? *wirn*

Lähettäjä: Kiopª 
Päivämäärä:   11.7.08 15:59:49

Ei saa lopettaa tommosseen kohtaan. Revin iteltäni hiukset yksitellen irti, kun jännään mitä tapahtuu :D

Päivämäärä:   11.7.08 18:21:45

nyt kerkeen luultavammin kirjottelemaan useemmin, kun tänään alkoi viimeinkin loma ;) katsotaan josko saisin isnpistä vielä tälle illalle, mutten lupaa mitään :P

Päivämäärä:   11.7.08 23:04:32

up, mä oon taas palannu leiriltäni ja sain lukea ihan mukavan jatko pätkän,jatkelehan pian..! :)

Päivämäärä:   12.7.08 00:08:55

Oon jo kohta kalju ja se on sun syytä :D

Päivämäärä:   12.7.08 01:35:24

Kävelin hieman syrjemmälle tyttö perässäni. Johdatin tämän yhteen VIP-alueen teltoista ja istutin tuolille.
- Haluutsä jotain? Limpparii tai jotain? kysyin tytöltä, sillä ajattelin hakea itselleni ainakin jotain juotavaa.
- Joo, vaikka. Mä voisin ottaa vaik Jaffaa, tämä katsoi minua takaisin melko suurilla silmillään. Ripsissä tällä oli melkoinen kerros ripsiväriä, joka oli paakkuuntunut ällösti. En aina tajunnut tyttöjä. Kuka halusi elää paakkuripsenä?

Kävin nopeasti hakemassa tiskiltä yhden Jaffan. Itselleni otin ihan Vichy-vettä. Laskin pari kertakäyttömukia pöydälle pullojen viereen. Sitten istahdin tytön viereen ja katsoin tätä tutkivasti.
- Ai niin, pitäs varmaan tässä vaiheessa tarkistaa yks juttu. Olethan sä Sanna? tutkailin blondia vieressäni. Olin nähnyt Sannan joissain kuvissa, mutta muuten en ollut nähnyt tyttöä.
- Öö, olen juu. Mistä sä tiiät mun nimen?
- Mian kautta tiiän sut. Se on kertonu susta jotain, vastasin totuudenmukaisesti ja hörppäsin perään Vichyä mukistani.
- Mian? Mistä sä sen tunnet? Sanna katsoi minua hyvin kummastuneena.
- Se on mun eksä.
- Mitä? Miako?!
- Jep. Ollaan kato mökkinaapureita ja tutustuttiin sitä kautta ja sit meillä oli jotain juttuakin, mut se kaatu vähän aika sitte. Siitä mä haluisinkin puhua sun kanssas. Tai no oikeestaan Miasta, selitin Sannalle tämän vain nyökkäillessä sen näköisenä ettei tajunnut mistään mitään.
- Jos mä selitän sulle tän jutun nyt ihan alusta niin oot vähän paremmin kärryil. Okei?
Sanna nyökkäsi ja kaatoi pullosta lisää keltaista nestettä mukiinsa.
Ja niin aloitin. Kerroin mitä minun ja Mian välillä oli tapahtunut aina siihen asti, kunnes erosimme Mian petettyä minua.
- Siis ei oo totta. Ei Mia oo voinu pettää sua, Sanna haroi epäuskoisena hiuksiaan ja tuijotti pöytää. Tyttö näytti hauskalta, kun tämän suu oli loksahtanut hämmennykseestä auki.
- Mitä sen päässä oikeen liikkuu? Ja miksei se oo puhunu mulle mitään susta? Sanna käänsi katseensa minuun ja tuijotti minua niitten ah-niin-ihanien-ripsiensä lomasta. Kohautin vain harteitani.
- Mut mä haluisin tietää vähän Mian taustoista. Tai siis, kun sä varmaan tunnet sen niin tiiätkö onko sillä ollu paljonkin jätkiä ja sortuuks se helposti tollaseen pettämiseen? utelin entisen tyttöystäväni bestikseltä.
- Eei. Se on seukannu vaan sen yhen Arin kanssa... Enkä mä todellakaan uskois, että se ketään ois ikinä pettäny tai pettäis. Mut mistä mä tiiän, enhän mä taida enää ees tuntea sitä ihmistä. Yleensä ollaan kerrottu toisillemme kaikki, siis ihan kaikki, mut nyt... Mä en tajuu miksei se oo kertonu mulle susta ja siitä, Sanna alkoi vaikuttaa jo hieman tuohtuneelta.

Juttelimme Sannan kanssa melko pitkään. Ainoa puheenaiheemme oli Mia. Totesin Mian ystävätteren olevan melko kiivasluonteinen, sillä tämä melkein pihisi kiukusta, kun tajusi, että Mia oli heitellyt tälle valheen toisensa perään pitkin kesää.
- Nyt mä kyllä menen ja juttelen vähän sen daamin kanssa! Sanna mutisi, kun alkoi tehdä lähtöä.
- Olkaa sit ihan iisisti. Jookos? lepyttelin vaaleaverikköä, joka kaivoi aurinkolaseja laukustaan.
- Juu, en mä sen kurkkuun aio hypätä.
Sitten Sanna lähti ja katosi väkijoukon sekaan. Toivoin, ettei tytöille tulisi mitään ilmiriitaa, sillä Sanna oli tainnut loukkaantua hieman Mian käytöksestä. Raavin mietteliäänä päätäni. Tarkoituksenani ei ollut pilata tyttöjen välejä, vaan olin oikeasti halunnut kuulla oliko Mia puhunut minusta ystävälleen mitään ja oliko tällä taipumusta pettämiseen ja muuta sellaista. En todellakaan halunnut jatkaa mitään kostokierrettä. Mia tosin varmaan luuli, että olin kostanut tämän ja Kristianin tempauksen kaatamalla Sannan sänkyyn.

Ei mennyt kuin reilu puolituntia, kun kuulin kännykkän piippaavan taskussani. Istuskelimme VIP-alueen olut-teltalla, josta oli hyvät näkymät lavalle. Seurasimme poikien kanssa juuri Zen Caféa, joka oli lauteilla.
"Kiitti vaan ihan vítusti, kun oli Sannaki pakko käännyttää mua vastaan!". Luin viestin muutaman kerran. Mitä? En minä mitään sellaista ollut tarkoittanut!
Nousin ylös tuoliltani ja sanoin jätkille meneväni soittamaan hieman rauhallisempaan mestaan yhden puhelun.
Näppäilin ulkomuistista Mian numeron ja tyttö vastasikin heti.
- Vítun paskaläjä! tyttö kivahti heti ensimmäisenä vastattuaan.
- Hei hei, nyt! Kuuntele hetki ennen ku haukut mut maan alimpaan helvettiin, puolustauduin ja jatkoin nopeasti.
- Mä en todellakaan käännyttäny Sannaa sua vastaan! Me vaan juteltiin.
- No oisit jättäny väliin! Nyt Sanna on vihanen mulle, kun en kertonu sille mitään meistä. Se ei enään ees puhu mulle!
- Missä sä oot nyt? kysyin ja yritin tiirailla näkisinkö Miaa missään lähistöllä.
- Rannalla, tyttö tuhahti vihaisena.
- Rannalla?
- No niin. Entäs sit.
- Oota siel. Mä tuun sinne, sanoin ja lähdin kävelemään keikkabussillemme päin. Hakisin ylleni kyllä jotain "valeasua", etteivät kaikki tunnistaisi minua.
- Et varmana tuu tänne. Mä en haluu nähä sua, tyttö kimitti suutahtaneena.
- Joopa joo. Shut up nyt nappula ja venaa kiltisti siinä missä ootkin. Mä lähen kävelee rantaviivaa pitkin ni enköhän jossai vaihees bongaa sut.
- Mut, Mia yritti, mutta hiljensin tämän sanomalla vain "Moikka" ja suljin puhelimeni.

Vedin maastokuvioiset housut ylleni, sekä jonkun vanhan kulahtaneen hupparin. Iskin vielä Aleksin lippalakin päähäni ja aurinkolasit naamalle. Ehkä minua ei nyt tunnistaisi niin helposti, varsinkaan jos vetäisin vielä hupunkin päähän.

Todella "viehättävän" näköisenä suuntasin matkani rannalle. Toivottavasti Mia olisi pysynyt kiltisti siinä missä oli ollutkin, enkä joutuisi leikkimään tämän kanssa mitään kissa-hiiri-leikkiä.

sori, tuli nyt vähä tällänen ja on varmaan tääääynnä virheitä, kun tähän aikaan raapustelen :D

Päivämäärä:   12.7.08 03:00:32

'Oi jäi mulle vähän hiuksia korvan taakse :D Kiitos!!

Päivämäärä:   12.7.08 12:22:33

jatka

Päivämäärä:   12.7.08 13:17:06

:D Jess,jatkoa :)) Kiitti,ja heti ku ehdit&inspaa ni jatka vaan :)

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   12.7.08 14:55:19

Jatkatko viel tänää?? :)

Lähettäjä: < 
Päivämäärä:   12.7.08 17:46:28

IHANA jatkoo ja nopeesti :>

Lähettäjä: xD 
Päivämäärä:   12.7.08 17:46:37

Juu! tänään jatkat!

Päivämäärä:   12.7.08 19:43:24

ooooiii ihana<3 vitsi toi samu on hassu :D nyt vaan sopimaan mian kanssa ja sit ne palaa takas yhteen jooko? ^^

Lähettäjä: saanaaaaa 
Päivämäärä:   12.7.08 20:39:43

jatkaaaaaaaaaaaaa <3

Päivämäärä:   12.7.08 20:52:44

Jatkuuko tänään?

Päivämäärä:   12.7.08 22:22:38

Mia

Istuskelin rannalla, juuri siinä kohtaa missä olin koko ajan ollutkin. Paikka oli syrjässä muusta hälystä, joten sain olla rauhassa omissa oloissani.
Upotin varpaitani rantahiekkaan ja katselin horisonttia. Taivas oli pilvetön ja keli oli muutenkin mukavan tyyni.

Minua hermostutti hieman kohdata Samu. Poika oli sanonut minulle muutamaan otteeseen aika pahasti ja ollut vihainen. Äskeisen puhelun aikana Samu oli kuitenkin vaikuttanut ihan lepsulta ja siltä, että halusi sovintoa. Itse en oikein tiennyt mikä olisi viisain tapa jatkaa tästä eteenpäin.

Hetken kuluttua huomasin pitkän ja hoikan pojan lähestyvän minua. Poika näytti ruumiinrakenteeltaan aivan Samulta, mutta muuten muistutti etäisesti jonkin hopparin ja inttipojan risteytystä.
Tulija oli kuitenkin Samuel.
- Moi, poika tervehti melko vaisusti ja istuutui viereeni.
Samu veti hupun ja lippalakin pois päästään ja nosti aurinkolasit otsalleen.
Annoin katseeni kiertää hetken pojassa. Tämäpä oli kehittänyt mielenkiintoisen pukeutumistyylin; maastohousut, hieman kulahtanut vaaleanpunainen huppari, kattilalippis ja sandaalit.
- Joo, mä tiiän et mä näytän tosi tyhmältä, Samu sanoi pieni hymynkare huulillaan, kun huomasi minun vilkuilevan itseään.
- Oot sä aika nätti ja tyylitajuinen, hymyilin pojalle, mutten oikein tiennyt mihin olisin kohdistanut katseeni.
- Tää on vaa valeasu, ettei kaikki ois tunnistanu mua, Samu perusteli asuvalintaansa.
Nyökkäsin vain ja kahmaisin kourallisen hiekkaa kouraani. Annoin hiekanjyvien valua sormieni lävitse takaisin maahan. Tuijottelin hiekkaisia käsiäni ja tunsin oloni melko vaivautuneeksi. Samu hilautui hieman lähemmäksi minua tarttuen hiekkaisesta kädestäni ja puristi hellästi.
- Jos lopetettaisiin nyt nää hiekkaleikit, poika ehdotti rauhallisesti ja yritti tavoittaa katsellaan omaani.
Nieleskelin vain, enkä saanut sanaakaan suustani. Istuimme hetken hiljaa, kunnes Samu aukaisi jälleen suunsa.
- Voisitsä pyytää multa taas anteeks, jotta mä voisin antaa sulle anteeks?
Katsoin hetken poikaa hieman hämmentyneenä. Sanoisin vain anteeksi ja kaikki olisi sitten taas hyvin? Niinkö?
- Anteeks, pyysin hiljaa katsoen Samua, tämän sinisiä silmiä. Katseeni lipui kuitenkin alemmas, pojan huuliin. Mieleni olisi tehnyt suudella tätä, painaa huuleni niille huulille, tuntea pehmeä ja ihana suudelma.
Aivan kuin Samu olisi lukenut ajatuksiani. Poika kallisti päätään ja suuteli minua.
- Sä halusit tota, Samu hymyili irtaantuessaan kauemmas minusta.
- Mistä sä niin päättelit?
- Mä oon lukenu tyttösääntöjä!
- Mitä?
- Vai onks ne poikasääntöjä...
Kohotin toista kulmakarvaani kysyvästi.
- Irc-Galleriasta. Kun siis siellä on niitä päiväkirjamerkintöjä. Sit siellä on ne säännöt ja siellä lukee, että kun tyttö tuijottaa pojan suuta ni pojan pitää pussata tyttöä. Tai jotain sellasta, Samu seposti sellaisella vauhdilla, että jouduin hetken kelailemaan kuulemaani.
- Öö. Vai niin, tokaisin ja kaivoin hiekkaa varpaillani.
- Tiiäks. Eiks me voitais olla sujut? Samu kysyi ja kietoi kätensä ympärilleni.
- Voisitsä antaa mulle tosta noin vaan anteeks? kysyin hieman ujosti. En halunnut nostaa minun ja Kristianin juttua sen suuremmin esille.
- Kai mä voisin. Ku oon täs vähän miettiny, että enhän mäkään mikään täysin enkelipoitsu ole ollut. Kyllähän mäkin jotain hommailin sen Jonnan kanssa sillon.
- Niin. Mut eihän me oltu sillon vielä ees yhessä...
- Niin no, kai me tavallaan oltiin yhessä jo sillon. Ihan sama oltiinko tai ei, mutta sä et selkeestikkään diggaillu siitä, Samu selvitti ja oikeastaan olin tyytyväinen, jos poika oikeasti ajatteli noin.

Istuskelimme vieretysten rannalla jutellen suhteestamme. Samu sanoi suoraan, että halusi yrittää vielä. Minä taas olin hieman epävarma. Olimme tapelleet jo useita kertoja, joten miksi tämä toimisi nytkään paremmin? Toisaalta halusin kovasti palata pojan luokse, sillä välitin tästä todella.
- Samu mä en oikeesti tiiä mitä meijän pitäs tehä. Ehkä meijän pitäs olla vaan kavereita?
Poika mutristi suutaan hassusti ja yritti väännellä sen jälkeen tyytymättömän ilmeen kasvoilleen. Ehdotukseni ei tainnut passata.
- Mut kun ei kavereitten kans voi olla sillai niinku... Niinku tälläi, poika urputti ja kaappasi minut sitten kainaloonsa ja suuteli.

Olin päättänyt vielä hetki sitten, etten antaisi Samun vietellä itseäni millään tavoin. Nyt tajusin kuitenkin makaavani rantahiekalla Samu päälläni ja suudellen tätä melko kiihkeästi. Työnsin poikaa rintakehästä, jotta tämä siirtyisi kielineen oman suunsa puolelle ja nousisi hieman päältäni.
- Mun ei pitäny ryhtyy sun kaa tänään mihinkään tälläseen, kerroin totuudenmukaisesti aatteistani.
- Miks? Koska sähän haluut just tätä.
- Ehkä meijän ei kannattais. Koska ei meijän juttu varmaankaan tulis toimimaan...
- Kyllähän.
- Ootko varma? kysyin ja yritin kiemurrella pojan alta.
- Oon. Koska mä oon niin ihana, rakastettava ja maailman suloisin hanipuppeli, Samu päätti heittää koko vakavan keskustelumme leikiksi ja siirtyi sitten suukottamaan kaulaani.
- Ja aavistuksen itserakas, tokaisin ja työnsin poikaa toistamiseen kauemmas.
- Hei, ei toi kuulunu mun meriittilistaan.
- Kuuluuhan. Hönö, jatkoin naljailuani ja pörrötin Samun vaaleaa pehkoa.
- Mut kyllä sä oot mun tyttöystävä. Ja piste. Sulla ei oo nyt mitään sananvaltaa tähän juttuun, Samu ilmoitti päättäväisenä, hymyillen koko aika vekkulimaisesti.
- Jaaha. Okei, mut yhellä ehdolla.
- Ja mikähän se mahtaa olla?
- Otatte Kristianin takasin bändiin, latelin ehtoni, josta en ollut lainkaan varma suostuisiko Samu toteuttamaan sitä.
Samu näytti mietteliäältä.
- Okei, poika tokaisi sitten yhtäkkiä.
- Okei?
- Joo, jos Krisu nyt enää ite haluu tulla takas. Onhan Kristian täs bändis vähän niinku rusina pullassa.
- Mitä? Rusina pullassa? naurahdin ja katsoin Samua.
- Niin. Se kuuluu tähän bändiin ku rusina pullaan. Siis jos kysees on rusinapulla...
- Sä oot outo, sanoin ja onnistuin kiemurtelemaan Samun otteesta.

Samu oli antanut minulle anteeksi ja saisin toisen mahdollisuuden. Nyt tekisin kaikkeni, ettei suhde kariutuisi enää.

Päivämäärä:   12.7.08 22:27:49

AAAAAWS, IHANANANANANANANNANANAAAAA<333 sori ku raiskaan capsii, mut pakko, oon niin ilonen ku ne sopi ja palas yhteen!!<33 :D

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   12.7.08 22:44:27

Aivan ihanaa jatkoa<3<3 :)

Päivämäärä:   12.7.08 22:56:59

Aaawww.......<33333 Ihanaa,kiitti kiitti kiitti Piuhkuu! :))
Vihdoinki ne sopi<3
Jatka ku ehit :>

Päivämäärä:   13.7.08 13:01:28

jatka nopee

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.