Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.4

Lähettäjä: Nalle Puhh. 
Päivämäärä:   22.6.08 18:54:26

Jatkoa tänne.

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=639170&t=639170

Re: Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.4

Lähettäjä: Kiopª 
Päivämäärä:   22.6.08 19:30:11

Jatkoa!!

LähettäjäVaippasankari 
Päivämäärä:   22.6.08 19:41:28

Jatkoa!!!!

Lähettäjä: saanaaaa 
Päivämäärä:   22.6.08 21:34:29

jatkooooooo

Lähettäjä: vilms 
Päivämäärä:   22.6.08 23:49:01

jatkoo?? :)

Lähettäjä: J&J 
Päivämäärä:   23.6.08 00:09:12

JATKOA!!!!!!!

Lähettäjä: :P 
Päivämäärä:   23.6.08 09:28:28

[linkki=http://hevostalli^^.net]Hevostalli.net[/linkki]

Ottakaa tää kokeilulinkitys UP:ina :D

Lähettäjäsands 
Päivämäärä:   23.6.08 13:23:39

Tässä apuja linkitykseen jne. :)

[linkki=http://hevostalli^^.net]Hevostalli.net[/linkki]
, muuten ois tuo sun kokeilulinkki toiminu, jos siinä ei ois ollu nuita teinikattoja(^^)

Päivämäärä:   23.6.08 13:35:10

Tai sit jos se kokeili, että linkittääkö jos on ^^?
Ihan sama, jatkoaa :)

Päivämäärä:   23.6.08 17:29:45

Nosto (:

Lähettäjä: Summer^^ 
Päivämäärä:   23.6.08 18:34:42

HopHop jatkoa!! Tarina on hyvä mutta jossain pätkissä asia jankkaa samassa tai siis en osaa selittää... Hyvä on kyllä! :D

Lähettäjä: piuhku. 
Päivämäärä:   23.6.08 20:49:26

oi, nelonenkin on tullut jo :)

yritän taas jatkella juhannustauon jälkeen tässä piakkoin :>

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.6.08 22:00:20

Piaaan jatkoa,tai muute me hypätää arkkuun! 8D

Päivämäärä:   24.6.08 01:29:33

Samu käänsi autonsa mökkimme pihaan ja parkkeerasi sen vanhempieni Audin viereen. Nousin autosta ja hain kassini takaluukusta.
Olin oleillut muutaman päivän Lehtosten mökillä, mutta uskotellut vanhemmilleni, että olin edelleen Vantaalla. Olimme sopineet Samun kanssa, että tämä sitten olevinaan hakisi minut bussiasemalta ja toisi takaisin mökillemme. Suunnitelma toimi hyvin, eivätkä vanhempani epäilleet lainkaan mitään.

Muutama päivä kului normaalilla päivärytmillä ja vietin melko paljon aikaa Samun kanssa. Vanhempanikin kävivät tutustumassa Lehtosen isään ja äitiin, jotain vanhukset olivat grillailleet yhdessä, mutta me olimme jääneet Samun kanssa niistä kekkereistä paitsi. Kaikki tuntui olevan täydellisesti minun ja Samun välillä. Siihen asti kunnes eräänä aamuna tunkeuduin Samun huoneeseen.

Olin luullut Samun vielä nukkuvan, kun saavuin yllätysvisiitilleni heti aamusta. Yllätyksekseni kuitenkin huomasin sängyllä lojuvan kassin, johon tämä pakkasi vaatteitaan vihellellen.
- Oot sä lähössä johonkin? kysyin tuijottaen kassia.
- Jep. Mä meen muutamaks päiväks Helsinkiin, Samu ilmoitti viikaten muutaman t-paidan kassiinsa.
- Siis nytkö?
- Juu, lähen heti, ku saan pakattua.
Tuijotin Samua loukkaantuneena. Taasko Samu teki tämän? Lähtisi noin vain ilmoittamatta mitään etukäteen.
- Just. Kiva kun taas ilmoitit mullekin, tokaisin tylysti ja käännähdin kannoillani lähtien marssimaan kohti huoneen ovea.
- Sori, Mia. Tää tuli mullekin vähä yllärinä, Samu selitti, mutta minua ei kiinnostanut.
- Aha. No pidä kivaa, sihahdin vain ja harpoin kiireesti ulos mökistä. En jaksaisi kuunnella pojan anteeksipyyntelyä ja selittelyä nyt.
Pihalle päästyäni askelteni vauhti vain kiihtyi kiihtymistään. Huomasin saapuvani oman mökkimme pihaan juoksujalkaa. Hengästyneenä rymistelin huoneeseeni ja heittäydyin sängylle potkaisten avokkaat jalastani.
Hautasin pääni tyynyyn, mutta kyyneleitä ei kuitenkaan tullut. Päätin, että nyt en olisi niin herkkä kuin yleensä ja pillahtaisi itkuun, vaan hammasta purren nieleskelisin kyyneleeni.

En tiedä kauanko olin maannut hiljaa sängylläni, kun kuulin askeleita huoneeni ulkopuolelta ja pian ne suuntasivat sisään. Tulija istahti sängylle viereeni ja tiesin kyllä, että vierailija oli Samu.
Olin edelleen pää haudattuna tyynyyn, kun tunsin Samun silittävän hellästi hiuksiani. Poika selvästi mietti vielä mitä sanoisi. Pian Samu kuitenkin avasi suunsa.
- Hei, ei riidellä nyt, lempeä ja matala ääni jutteli minulle sovittelevasti.
Nousin pystyyn ja katsoin vaaleaa poikaa. Tämä ei todellakaan tainnut haluta tapella. Enkä halunnut minäkään.
- Mä meen pikasesti vaan käymään siellä ja tuun sitten heti takasin, Samu kertoi minulle näperrellen sormiani. En vastannut mitään.
- Muut bändin pojatkin tulee sitten käymään täällä, poika yhtäkkiä lisäsi pienen hiljaisuuden jälkeen.
- Mitä ne täällä?
- Mä lupasin auttaa faijaa maalaamaan sen yhen varaston ja sit siihen pitää tehä vähän muutakin remppaa. Ne tulee vähän jeesaamaan siinä rempassa ja muussa, Samu selitti.
Muut bändin pojat olivat siis tulossa tänne. Mielenkiintoista.
- Vai niin, tokaisin ja hymyilin pienesti.
Olin saanut idean. Päässäni kehkeytyi pieni ja ovela suunnitelma, jonka avulla pystyisin kostamaan Samulle tämän törttöilyt.

sorisori, tää nyt tökkii tökkii pahasti :D yritän saada vähä isnpistä aikaan ens pätkää varten :>

Päivämäärä:   24.6.08 09:42:10

Vihdoinki :'DD kyllä tätä on odotettu..
Mitäköhän se Mia keksiikää? :'D Jatka pia.

Päivämäärä:   24.6.08 10:11:48

Niinkuin Nalle Puhh. tuossa ylempänä ^^ sanoikin niin tätä on odotettu ja jatka pian :D

Päivämäärä:   24.6.08 11:32:40

Äääääää......ei Mia saa juonii mitää! :DD

Juu ja kiitti muute jatkost? :P

Päivämäärä:   24.6.08 11:41:48

lisääää :D oon iha rakastunu tähän <3

Lähettäjä: B.D 
Päivämäärä:   24.6.08 12:07:32

Aijai, Mia aikoo kostaa. =D
Joo mutta jatka pian, tai kuolen. ^^

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   24.6.08 12:30:17

hah, Mia kostaa :D mut lisää :)

Päivämäärä:   24.6.08 14:45:30

Samu oli muutaman päivän Helsingissä, hommaili jotain studiolla ja pojat olivat ottaneet myös promokuvia jossain rannalla. Minä taas suunnittelin mökillä kostoiskuani. Välillä olin jo luopumassa suunnitelmistani, mutta muistaessani kaikki Samun törkeät töksäykset, äkkinäiset lähdöt ja Jonnan kanssa pelleilyt, olin satavarma, että toteuttaisin suunnitelmani. Tämä viimeisin ilmoittamaton lähtö oli piste i:n päälle.

Perjantaina bändin pojat saapuivatkin. Kaikki muut paitsi Samu. Kristian, Tuomo, Aleksi ja Eetu nostelivat matkakassejaan autosta, kun saavuin paikalle. Etsin katseellani Samua, mutta poikaa ei näkynyt.
- Missä Samu on? kävelin Kristianin vierelle, hänet tunsin tästä joukosta parhaiten heti Samun jälkeen.
- Samun pitiki jäädä vielä stadiin, Kristian nosti aurinkolasit otsalleen ja hymyili.
- Mitä? Minkä takia?
- Sille tuli joku haastattelukeikka. Telkkariin musakanavalle. Ei se sit viittiny kieltäytyy siitä.
- Koska se sitten tulee tänne?
- Huomenna.
- Rontti yrittää kuitenki vaan livistää maalaushommista, Aleksi puuttui keskusteluun.
Huokaisin ja ristin käteni rintani ylle. Minua todellakin kiinnosti sitten nähdä tämä telkkari-haastattelu, jos Samu oikeasti oli jossain sellaisessa.
- No, nähään sitten kai huomenna, totesin ja olin kääntymässä lähteäkseni.
- Voithan sä tulla tänne meijän kaa hengailee. Maalailemaan ja tollain. Ei siinä mitään Samua tarvita, Aleksi ehdotti ja nyökkäsin tälle myöntävästi.
- Niin no joo.

Niin minä jäinkin sitten maalailemaan varastoa poikien ja Samun vanhempien kanssa. Me maalasimme Leenan kanssa vain jotain pikkujuttuja, kun taas pojat hoitivat sen suuremman työn. Varasto oli kutakuinkin maalattu, kun Leena huusi meidät syömään. Valloitimme kuistilla olevan pöydän ja tunsinkin jo itseni nälkäiseksi. Grillipihvien tuoksu tuntui houkuttelevalta, kun Leena kantoi lautasellisen pihvejä pöydälle. Noukin kattilasta pari pientä uuttaperunaa ja kaapaisin veitsellä hieman voita niiden päälle, joka suli aika nopeasti. Leikkasin itselleni myös puolikkaan pihvin, en todellakaan jaksaisi syödä kokonaista.
- Miten sä voit elää tolla määrällä ruokaa? Tuomo naureskeli annokselleni. Katsahdin tämän omaa lautasta, jolla oli kukkupäin ruokaa.
- En mä jaksa syödä tän enempää.
- Ei ihme et oot tollanen kukkakeppi, Tuomo pudisteli päätään ja leikkasi palasen pihvistään.
Irvistin vain, mutten viitsinyt kommentoida sen enempään, niin nälkä minulla jo oli.

Ruoan jälkeen päätimme ottaa muutamat kylmät juotavat jääkaapista. Suurin osa pojista nautti bisseä, mutta minä valitsin yhden ginin. Heitimme poikien kanssa kaikenlaista läppää ja juttelimme niitä näitä. Samukin soitti minulle jossain vaiheessa, eipä tällä oikeastaan mitään asiaa ollut. Kyseli vain kuinka täällä meni. "Mä rakastan sua", poika oli vielä sanonut ennen puhelun loppua. Olin vastannut rakastavani häntä myös. Samanaikaisesti mietin halusinko todella kostaa tuolle pojalle?

Aurinko oli laskemassa ja näytti kauniilta, kun järven tyyneen pintaan muodostui sen oranssi peilikuva. Viihdyin bändin poikien seurassa ja huomasin pian nauttivani yhden ginin jälkeen toisen, sitten kolmannen ja neljännen ja pian korkkasin kaljapullonkin.
Tarkoituksenani ei ollut ollut vetää mitään kännejä, mutta pian totesin, ettei suoraan kävely onnistunut lainkaan ja olo tuntui muutenkin mukavan kevyeltä ja huolettomalta. Jossain vaiheessa minua alkoi kuitenkin väsyttää. Istuin kuistin penkillä ja silmäni painautuivat aina välillä väkisin kiinni.
- Väsyttääkös neitiä? Kristian ilmestyi paikalle ja istuutui viereeni.
- Mm, mumisin vain myöntävästi ja painoin pääni pojan olkaa vasten silmät suljettuina.
- No et kyllä ala siinä nukkumaan.
- Mua väsyttää.
Kristian nousi ja kaappasi minut syliinsä lähtien kantamaan minua sisälle.
- Mä vien sut nyt nukkumaan.
Hymyillen kiedoin käteni Kristianin kaulan ympärille. Nyt saisin tilaisuuden toteuttaa juoneni ja kostaa Samulle. Mitä väliä, vaikka poika olikin äsken puhelimessa leperrellyt taas rakkauden tunnustuksiaan ja sanonut kaipaavansa minua?

En tiedä olisiko kostoni jäänyt toteutumatta, jos olisin ollut selvinpäin. Olin kuitenkin humalassa, joten en tuntenut edes minkäänlaisia omantunnon tuskia, kun aluksi painauduin suutelemaan Kristiania. Poika vastasi suudelmaan. Kristian suuteli minua ahnaasti ja pian suudelma muuttuikin vain kiihkeämmäksi ja kiihkeämmäksi. Hetken kuluttua loikoilimme sängyllä vain alusvaatteet päällä. Kristian oli ylläni ja suuteli minua edelleen halukkaasti ja tämän kädet vaeltelivat milloin rinnoillani, vatsallani tai takapuolellani. Hetken kuluttua tunsin kuinka Kristian hapuili sormillaan rintaliivejeni hakasia ja saikin ne auki. Poika liu'utti liivit pois yltäni ja siirtyi suutelemaan rintojani. Humalaisin ottein haroin pojan hiuksia. Ne olivat vaaleat kuten myös Samulla.
Hetken ajan Samu kerkesi vierailla ajatuksissani, mutta työnsin ne ajatukset heti taka-alalle, kun Kristian työntyi sisääni. En ollut ehkä suunnitellut meneväni ihan niin pitkälle kostosuunnitelmieni kanssa. Tarkoitus oli ollut vain hieman pussailla ja lääppiä. Nyt olin kuitenkin harrastanut seksiä ja pettänyt kunnolla poikaystävääni, vielä tämän parhaan kaverin kanssa.

Päivämäärä:   24.6.08 14:46:45

Haa jatkoa, kiitos. =D

Päivämäärä:   24.6.08 14:51:26

Voisit vaihteeksi kirjoittaa lisää. ^^¨
Tulisiko vaikka heti jatkoa? =D
Mia oli kyllä aika kostonhaluinen, tai sitten vain liian kännissä. Toivottavasti se Samu antaa anteeksi jos saa kuulla. =D

Päivämäärä:   24.6.08 15:04:50

apuaaa :DDD

Päivämäärä:   24.6.08 15:23:33

Apuaaaa :D
Antaahan Samu anteeks? Antaahan? Pia jatkoo, ei saa kiusata tälleen o.O

Lähettäjä: .MMAu 
Päivämäärä:   24.6.08 15:40:45

apuaaa!! äkkiä jatkoa !! :D <3

Päivämäärä:   24.6.08 19:53:25

Seuraavana aamuna heräsin Kristianin kainalosta. Poika tuhisi vierelläni vaalea hiuspehko sekaisin. Nousin istuvilleni ja katsahdin yöpöydällä olevaa kelloa. Se oli vasta yheksän aamulla.
Päätäni särki hieman, mutta muuten oloni ei tuntunut juurikaan krapulaiselta, ei oksettanut tai mitään. Enhän kuitenkaan kovin paljon ollut juonut, minulla nousi päähän vain niin helpolla ja pienestäkin määrästä alkoholia.
Vilkaisin vierelläni makaavaa poikaa, joka avasi silmänsä ja haukotteli makeasti.
- Huomenta, Kristianin ääni kuulosti käheältä tämän toivotellessa huomenia.
- Huomenta.
Kristian nousi myöskin istuvilleen ja kiersi kätensä ympärilleni painaen huulensa olkapäälleni. Poika hymähti pienesti.
- Samu varmaan tappais mut, jos tietäis et oon menny hoitelee sen muijaa.
- Älä viitti, sanoin ja ravistelin pojan irti itsestäni.
- Me oltiin molemmät kännissä ja se oli vaan ihan vahinko, mikä ei tarkottanu mitään. Samun ei tarvi tietää tästä, nousin sanojeni saattelemana ylös ja aloin kiskoa vaatteita ylleni lattialta.
- No tietenkää me ei kerrota tästä sille, Kristian sanoi ja köllähti takaisin makuulle. Hän taputti tyhjää kohtaa sängyllä, jossa olin äsken maannut.
- Tuu tänne. Ei nousta vielä. Kelloki on vasta yheksän.
- Anna olla, sihahdin ja lähdin huoneesta.
Huono omatunto kolkutti minua ja tunsin itseni täydeksi siaksi. Miksi minun oli pitänyt olla niin tyhmä ja kostonhaluinen?

Tepastelin keittiöön ja matkalla huomasin Leenan istuvan tuvan pöydän ääressä puisella penkillä ja puhuvan puhelimeen. Samu ei onneksi ollut tainnut tulla. Keittiössä otin kaapista lasin, jonka täytin kylmällä vedellä. Vesilasini kanssa jatkoin matkaa tupaan, jossa Samun äiti oli istunut. Istahdin pöydän toisella puolella olevalle penkille, suoraan Leenan vastapäätä. Hän oli lopettanut puhelunsa jo.
Nainen puristi kännykkää tiukasti kädessään ja näytti kalpealta. Kalpealta ja huolestuneelta.
- Onks jotain tapahtunut? kysyin varovasti ja otin pienen huikan lasistani.
Leena räpytteli silmiään ja huomasin kuinka ne näyttivät kostuvan kyynelistä.
- Samu... Samu on joutunut sairaalaan.
- Mitä? huudahdin ja tunsin kuinka pala nousi kurkkuuni. Eihän pojalle ollut sattunut mitään vakavaa?
- Samu lähti eilen yöllä ajamaan tännepäin ja ajoi kolarin, jossa oli pari muuta henkilöautoa ja rekka. Samu makaa tällä hetkellä tajuttomana sairaalassa... Muuta mä en sen tilasta tiedä, Leena sanoi hiljaa ja nousi pöydän äärestä.
- Lähden nyt Helsinkiin, sinne sairaalaan. Mia, tuletko mukaan? Leena kysyi katsoen minua kyyneltensä lomasta. Äitiä selvästi pelotti missä jamassa hänen lapsensa oli.
- Tottakai mä tuun, sanoin ja nousin halaamaan Leenaa.

Oloni tuntui kamalalta. Olin mennyt pettämään minulle tärkeää ihmistä, joka makasi parhaillaan tajuttomana sairaalassa. Samu oli ollut tulossa tänne, kun minä kostonhimoisena olin maannut sängyssä tämän parhaan ystävän kanssa. Jos olisin voinut, olisin kelannut aikaa taaksepäin.

Nousimme Leenan ja Samun isän kanssa autoon ja lähdimme ajelemaan kohti Helsinkiä. Ristin takapenkillä käteni ja toivoin, että poika olisi kunnossa, eikä mitään vakavempaa olisi tapahtunut.

Päivämäärä:   24.6.08 20:50:22

EEEII! Eijeijei, voieieiei. Samu-parka 8< Sen on pakko selvitä, pakko. Jatkoa pia :'D

Päivämäärä:   24.6.08 20:59:21

Just niin samaa mieltä Nallen kans,alko vaa ottaa päähän toi Mian käytös x((

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   24.6.08 22:42:18

Voi ei, Samu-parka! Emmä nyt uskonu kuitenkaa et Mia ois Samua pettäny ja sit toi onnettomuuski viel.. :/

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   24.6.08 23:45:32

EIEIEIEIEIEIEi!

Mä tapan piuhkun. jos se lopettaa kirjottamasta tätä tarinaa! >;D

LähettäjäVaippasankari 
Päivämäärä:   25.6.08 08:44:22

EI!!! Apua! Piuhku JATKA ÄKKIÄ!!!!

Lähettäjä~.~Heaven~.~ 
Päivämäärä:   25.6.08 13:51:29

Äkkiä jatkoa, pian. =D

Lähettäjäsands 
Päivämäärä:   25.6.08 17:44:16

Ilkeetä tämmönen, sitä jatkoo :D

Lähettäjä: BrokenDarkness 
Päivämäärä:   25.6.08 18:47:12

Todella ilkeetä jättää tollaseen kohtaan.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   26.6.08 12:06:58

up ja jatkoooo

Päivämäärä:   26.6.08 12:34:10

Mihis Piuhku. nyt on hävinny?
Jatkoo täl viikol ees?

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   26.6.08 13:09:58

jatka nopee

Lähettäjä: Summer^^ 
Päivämäärä:   26.6.08 13:45:51

Jatkajatka äkkiä.

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   26.6.08 22:03:08

eeiii pérkele tää oli jossai nii kaukana et tein hädissäni uuden:D
_
aivan ihanaa tekstiä, oikein tuntuu pahalta nyt kun tuo teki samulle sillein.

Päivämäärä:   27.6.08 00:15:32

Kävelimme sairaalaan vaaleita käytäviä pitkin seuraten edellämme kulkevaa hoitajaa. Minua ahdisti. Joka paikassa oli liian valkoista ja puhdasta. Koko sairaalan haju puistatti minua. Katselin kasaan lyyhistyneitä vanhuksia ja itkuisia lapsia, jotka istuivat vanhempineen odottamassa omaa vuoroaan.
Pian käännyimme jollekin toiselle käytävälle, jossa sijaitsi sairashuoneita. Yhdessä niistä Samukin makaisi, tiedottomana mistään mitä ympärillä tapahtui. Toinen toistaan kauheammat ajatuksen pyörivät päässäni. Mitä jos Samu ei pystyisikään kävelemään enää ikinä? Tai entä, jos poika oli saanut niin kovan tällin päähänsä, ettei muistaisi enää mitään? Edes kuka itse oli?

Astuessamme Samun huoneeseen tunsin kuinka kyyneleet kirposivat silmiini ja pahanolon tunne velloi vatsassani. Poika makasi hievahtamatta valkoisen huoneen sängyllä, ainoastaan rintakehä nousi ja laski tasaisesti hengityksen tahtiin. Tuntui pahalta nähdä Samu makaamassa niiden kaikkien johtojen ja piuhojen keskellä. Kaikki tuntui niin epätodelliselta. Ei Samun kuulunut maata tyystin hiljaa siinä...
Samun otsassa komeili haava, joka oli tikattu, sekä vasemman silmäkulman ympärille oli muodostunut mustelma.
- Pojallanne oli melko hyvä tuuri. Hän selvisi onnettomuuden vakavuuteen nähden todella lievillä vammoilla, lääkäri kääntyi Samun vanhempien puoleen.
Tiesin, että kolari oli ollut vakava, olin kuullut ainakin yhden henkilön kuolleen.
Astelin hitaasti vuoteen vierelle ja sipaisin kevyesti Samun poskea. Nieleskelin kyyneleitäni. Mieleni olisi tehnyt rutistaa ja halata poikaa oikein kunnolla, mutten uskaltanut koskea tähän muuten kuin hipaisemalla hellästi. Aivan kuin poika olisi ollut haavoittuvainen, kuin posliinia joka liian kovan kosketuksen seurauksena särkyisi tuhansiksi sirpaleiksi.
Tuijotin vain Samua kuunnellen sivukorvalla kuinka lääkäri selitti, että Samun vasen jalka oli revähtänyt ja poika joutuisi könkkäämään jonkin aikaa kepeillä. Lisäksi Samulla oli suurikokoinen haava vatsassa, joka oltiin jouduttu tikkaamaan monin tikein. Haavan olivat aiheuttaneet suurikokoiset lasinsirpaleet.
Tunsin oloni kevenevän hieman, näillä näkymin Samu paranisi varmasti ennalleen. Ainakaan pojalla ei ollut hengen hätää.

Vietimme sairaalassa monta tuntia. Istuin lähes koko ajan Samun vuoteen vierellä jutellen pojalle niitä näitä, vaikken tiennyt kuulisiko poika höpinöitäni. Halusin kuitenkin olla paikalla, kun tämä heräisi.
Leena ja Jouko kävivät välillä hakemassa sairaalan kahvilasta kahvia ja sämpylöitä. Minulla ei ollut nälkä, mutta hörpin kupillisen sairaalan pahaa kahvilitkua.
Odotus tuntui loputtomalta.

En ollut lainkaan tietoinen paljonko kello oli, mutta minusta tuntui, että olimme istuneet sairaalassa jo todella monia tunteja. Silmäluomeni yrittivät välillä väkisin painautua kiinni, mutta itsepintaisesti päätin pysyä hereillä. Onneksi päätin, sillä pian Samu heräsi.

- Samu? reagoin heti pojan suusta kuuluvaan epämääräiseen ynähdykseen.
Samu avasi varovasti silmänsä ja räpytteli niitä hitaasti hetken aikaa.
- Mis... Missä mä ole...n, Samun katse oli suuntautunut huoneen kattoon, kun tämä vaivalloisesti päästi ensimmäiset sanat suustaan.
- Sä olet sairaalassa, kerroin pojalle rauhallisesti ja silitin tämän poskea ja hiuksia varovaisesti.
- Mia? Samu käänsi katseensa minuun ja tarttui kädestäni hellästi kiinni. Poika tuntui niin heikolta puristaessaan kättäni.
- Sä et tajuu kuinka pahasti sä säikäytit meijät kaikki. Mä pelkäsin menettäväni sut..., viimeisten sanojen kohdalla purskahdin itkuun. Annoin kyynelten vain tulla, tällä kertaa en estelisi.
- Hei älä itke pikkunen, Samu kuiskasi ja pyyhki kyyneleen, joka oli vierähtänyt poskelleni.
Samun sanat eivät kuitenkaan auttaneet. Pelko, huoli ja ärtymys, joita kaikkia olin lähiaikoina tuntenut poikaa kohtaan, purkautuivat kaikki nyt itkuna ulos. Samu vain makasi sängyllään ja pyyhki kyyneleitäni ja silitteli minua hellästi.
- Lopeta nyt jo toi vollotus, ei kukaan oo kuollu, poika naurahti hetken kuluttua. Hymyilin tälle pienesti ja pyyhin paperinpalalla silmäkulmiani ja nenääni. Kyllä, itseasiassa joku oli kuollut, mutta pojan ei tarvitsisi tietää siitä nyt.
- Mä yritän. Mut mä vaan... mua oikeesti pelotti tosi paljon mitä sulle on käyny, sönkötin itkunsekaisella äänellä.
- Mut kaikki on ihan hyvin, lukuunottamatta tätä hélvetillistä kipua ja särkyä jäsenissä ja päässä, joten voit lopettaa ton kyynelehtimisen ja pussata mua sen sijaan.
Kehotuksesta painoin huuleni Samun suulle, varoen kuitenkin koko ajan etten satuttaisi poikaa. Siinä vaiheessa päätin, että Samu saisi anteeksi kaikki edelliset törttöilynsä, eikä sillä olisi väliä, vaikka tämä törttöilisi lisää, kunhan poika olisi vain hengissä ja kunnossa. Se oli tärkeintä.

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   27.6.08 10:28:13

luojan kiitos ettei Samulle käyny pahemmin. :)

Lähettäjäjogurtti 
Päivämäärä:   27.6.08 11:44:21

=) jatkoa <33

Päivämäärä:   27.6.08 12:00:51

Ooojj<3 Olis täydellist,jos Mia ei olis pettäny sitä
=(
Mut silti aaaww....<33
Kiitti Piuhku. toivottavast niitten suhde ei kärsi pahast sen pettämisen ansiost, D: :D

Lähettäjä: july 
Päivämäärä:   27.6.08 12:10:52

oon kyllä sitä mieltä, et Mian pitää kertoo siitä pettämisestä! jatkoa, piuhku. :)

Päivämäärä:   27.6.08 14:18:50

jatka

Lähettäjä: Vaippasankari 
Päivämäärä:   27.6.08 14:28:36

Jatkuu, jatkuu!!!!

Päivämäärä:   27.6.08 16:12:16

Huh, et se selvis <3 Jatkuu..

Päivämäärä:   28.6.08 02:06:15

Samua pidettiin pari päivää vielä sairaalassa tarkkailun alaisena, mutta sitten pojalle annettiin lupa lähteä kotiin.
Samu näytti surkealta edetessään hitaasti sairaalan käytäviä pitkin keppien kanssa. Kävelin pojan vierellä, aivan kuin varmistaen ettei tämä kaatuisi ja teloisi itseään.
Saavuimme autolle, jossa taiteilimme Samun takapenkille istumaan. Pojan kasvot vääntyivät välillä kivusta, kun hän yritti sulloutua autoon. Vatsassa oleva haava taisi olla todella kipeä.
Olimme aluksi miettineet, että olisi viisaampaa, jos jäisimme kaupunkiin Samun takia, emmekä lähtisi raahaamaan tätä mökille, mutta poika ei itse tahtonut jäädä kaupunkiin.

Ajoimme hiljaisuuden vallitessa takaisin mökille päin. Istuimme Samun kanssa takapenkillä ja tunsin kännykän värisevän taskussani. Soittaja oli Sanna.
- Mia, ootko kuullu jo uusimmat uutiset? tyttö pulputti tuohtuneena puhelimeen.
- Ai mitkä?
- Samu oli ollu kolarissa!
- Ai, kuulin mä siitä, tokaisin hiljaa ja purin huultani.
- Ihan hirveetä. Luin netistä, että se on ihan okei, mut oli kuitenkin saanu jotain vammoja. Ajattele, jos se ois vaikka kuollu!
- Joo, mä en haluu ajatella sellasta, sanoin luuriin. Mieleni ei olisi tehnyt puhua Samun onnettomuudesta nyt, varsinkaan Sannan kanssa.
- Mut mulla loppuu kohta akku. Moi, keksin hätävaleen, jotta sain lopetettua puhelun.
Suljin kännykkäni näppäimet ja työnsin puhelimen takaisin taskuuni.
- Kuka siellä oli? Samu kysyi katsoen minua.
- Sanna. Ei sillä ollu mitään kovin tärkeetä, sanoin ja käänsin katseeni ikkunasta ulos. Pelkkää metsää ja peltoa. Tällä ajomatkalla ei kyllä ollut mitään muuta nähtävää kuin peltoa ja puita puiden perään. Sen olin todennut jo monesti tämän kesän aikana.

Saavuimme perille melko myöhään. Kääntyessämme Lehtosten mökin pihaan pakokauhu valtasi minut. Muut pojat olivat vielä täällä. Mitä jos Kristian aikoisi paljastaa kaiken tapahtuneen Samulle? Voisiko Kristian olla sellainen? En muutenkaan tiennyt, kuinka pystyisin olemaan tämän seurassa enää luontevasti.
Autoimme Samun ulos autosta ja poika vaappui keppeinensä hitaasti kohti kuistia. Bändikaverit riensivät heti tätä vastaan.
- Vou, sä näytät siltä ku oisit saanu turpaas, Eetu katsoi naarmuilla ja mustelmilla olevaa kaveriaan.
- Kiitti, ja mä uskon sen kyllä.
Huomasin kuinka Kristian vilkuili minua. Päätin, että minun pitäisi puhua tämän kanssa jossain vaiheessa iltaa.

Istuskelimme pitkään tuvassa koko porukalla katsomassa televisiota ja kaikkien huomio tuntui kiinnittyvään potilaaseemme. Samu oli ottanut jossain vaiheessa melko vahvoja kipulääkkeitä ja tuntui olevan nyt pienessä lääketokkurassa.
- Pitäisiköhän Samu raahata nukkumaan? Leena katseli tokkuraisena istuvaa poikaansa.
- Ei mua väsytä, Samu sössötti.
Pojan silmät lerpahtelivat kuitenkin koko aika kiinni, vaikka tämä yritti väittää, ettei väsyttänyt. Samun vastusteluista huolimatta päätimme kuitenkin yhteistuumin saattaa pojan nukkumatin hoiviin.

- Tuuthan sä kohta kans nukkumaan? Samu kysyi minulta loikoillessaan jo peittojen alla.
- Voinks mä nukkuu sun vieres?
- Mikset vois?
- No, jos mä vaik vahingos tönin sua tai jotain...
- No, sit ehkä sattuu vähä, mut sou.
Katselin epäileväisenä poikaa, joka kehitti kasvoilleen jonkinmoisen anelevan koiranpentu-ilmeen.
- Mä en haluu nukkuu yksin, Samu tarrasi käteeni kiinni ja yritti vetää minua lähemmäs.
- Joo, no okei. Mä tuun ihan kohta nukkumaan, lupauduin pian ja painoin huuleni kevyesti pojan otsalle.
- Mut sä alat nukku jo nyt. Öitä, nousin sängyltä ja sammutin yöpöydän lampun.
- Mä toivotan sit öitä, kun sä tuut mun viereen, kuulin pojan vielä sanovan ennenkuin astuin huoneesta ulos.

Kävelin tuvan kautta kuistille. Olin huomannut aiemmin, että Kristian oli lähtenyt tupakalle ulos ja nyt poika näyttikin sopivasti istuskelevan pihalla yksinään.
- Kristian? astelin pojan vierelle raittiiseen yöilmaan.
Ulkona oli jo hieman kylmä, joten vedin huppariani tiukemmin ylleni. Kristian kääntyi katsomaan minua ja pudotti tumpatun tupakkansa tuhkakuppina toimivaan lasipurkkiin.
- No, jokos sä olet taas puutteessa? Kristian sanoi ivallisella äänensävyllä ja hymyillen samalla.
- Lopeta jo heti alkuun, komensin topakasti.
- Mä aion kertoa Samulle, jatkoin melkein heti perään.
Kristianin suu loksahti auki ja tämä pomppasi penkiltä ylös.
- Mia sä oot hullu. Et varmastikaan mee sanoo sille mitään!
- Mä en halua elää missään valheessa, perustelin päätöstäni ja tapitin edessäni seisovaa poikaa.
- Tajuutsä, et jos sä meet tekee sen niin se on piupaut teijän suhteelle ja luultavasti mäkin saan kenkää bändistä! Kristian katsoi minua kuin olisin hullu.
- Tiiän. Ja mä aion ottaa sen riskin.
- Hélvetti Mia! Ihan oikeesti sä et oo tosissas!
Pysyin kuitenkin päätöksessäni ja sanaakaan sanomatta käännyin ja lähdin marssimaan sisälle. Halusin kuitenkin, että Samu kuulisi kaiken ensiksi minun suustani kuin, että kaikki selviäisi puolivahingossa Kristianilta.
Kaduin tekoani, oikeasti. Ja halusin, että Samukin tietäisi sen.

Päivämäärä:   28.6.08 12:15:37

<33 Ihanaa,kiitti Piuhku. jatkosta ! : ))

Päivämäärä:   28.6.08 16:00:49

jatka

Päivämäärä:   28.6.08 17:13:25

Tykkään suunnattomasti tästä tarinasta. :)
Toivottavasti Mia ja Samu pysyy silti yhdessä, vaikka Mia aikookin kertoa totuuden.
Ja jatkoa!

Päivämäärä:   28.6.08 17:47:33

Jatkoa.
Ja Samu EI saa sanoa EI'tä niitte suhteelle..!

Päivämäärä:   28.6.08 21:20:38

osaisko joku antaa jotain rakentavaa palautetta? (:

LähettäjäTOD (ei kirj) 
Päivämäärä:   28.6.08 22:55:55

No mä voin tuota rakentavaa koittaa...

Kauheen kliseinen, jos mietitään. Tyttö tapaa julkkiksen, joka onkin mökkinaapuri. Ihastuu poikaan ja tämä ihastuu tyttöön. Mokailua ja anteeksiantoa. Sit kaikki on hyvin ja tsädäm, kaikki onkin päin mehtää. Mut sit taas kaikki palautuu urilleen, ainakin pääosin. Lukijaa pidetään jännityksessä, mutta luultavasti ratkaisu on juuri se, että kaikki on taas hyvin. :)

Jos nyt jotain edellisestä siis ymmärsit. ^__^' Mutta kielestä ei pahemmin valittamista, joitain pieniä typoja osunut silmiin, mutta ei mitään ihmeellisempää. Tyyli on mukavan rento, sopii tämän kaltaiseen tekstiin ja temmosta en valita, vaikka vähän nopeahko onkin. Kuvailunkin olet muistanut.

AInoa mikä siis näin tarinaa pidempään seuranneena tökkii, on juonen ennalta-arvattavuus, mutta ei sekään selkeästi liikaa haittaa kun vielä jaksan lueskella. ;)

Päivämäärä:   28.6.08 23:12:43

Samu tuhisi jo kevyesti ja oli selvästi unessa, kun hiivin huoneeseen. Riisuin päällysvaatteeni ja kaivauduin Samun viereen peiton alle. Ajattelin kertoa Samulle minun ja Kristianin jutusta heti aamulla, sen helpompaa se olisi, mitä vähemmän sitä pitkittäisi. Vedin peittoa paremmin ylleni ja suljin silmäni.

Heräsin seuraavana aamuna ja totesin, ettei Samua näkynyt vieressäni. Pomppasin ylös sängystä ja varmistin, ettei poika vain ollut pudonnut sängystä ja maannut nyt tokkurassa lattialla. Huoneessa ei ollut kuitenkaan muita minun lisäkseni.
Vedin nopeasti vaatteet ylleni ja rymistelin keittiöön.
Samu istuskeli keittiön pöydän ääressä syöden jugurttia ja Leena tiskasi astioita lavuaarin luona. Muuten mökki oli hiljainen ja vaikutti tyhjältä. Istuuduin Samua vastapäätä.
- Nukkuuks kaikki muut vielä?
Samu kaapi lusikalla jugurttipurkin pohjaa ja katsoi minua huvittuneena.
- Kuule laiskiainen, kello on kohta jo puol kaks päivällä, joten kaikki muut sua lukuunottamatta on ollu hereillä jo aika kauan.
Käänsin katseeni seinällä roikkuvaan kelloon, joka todellakin näytti jo lähemmäs puolta kahta.
- Oho. Miksei kukaa herättäny mua?
- Koska sä oot aina nii vítun pahalla tuulella, jos joku sut herättää.
- Enkä ole.
- Ootpas. Viimekski ärjyit mulle ku jellona ja olin varma, et hakkaat mut, kun keskeytin sun kauneusunet, Samu irvaili.
Näytin tälle kieltäni ja nousin hakeakseni kahvia.
- Jos sä et ois rampa ni hakkaisin sut nyt, uhosin ja huomasin, että Leenaa hymyilytti meidän kinastelumme.
- Tollanen tatti ei sais muhun edes mustelmaa aikaseks, vaikka vasaralla nuijis.
- Katotaan vaan.
Tein itselleni voileivän aamiaiseksi ja jatkoimme Samun kanssa leikkimielistä väittelyämme lähes koko sen ajan mitä söin.

Aamiaisen jälkeen suuntasimme Samun kanssa kuistille. Poika kaivoi tupakka-askin esille ja asetti yhden tupakan huultensa väliin.
- Mut missä kaikki muut on? vilkuilin ympärilleni ja yritin tavoittaa katseellani bändin muita poikia, mutta ketään ei näkyny.
- Ne lähti stadiin, Samu henkäisi savut ulos ja tuijotteli järvelle.
- Okei.
Istuimme hetken hiljaa. Nyt olisi ehkä oiva tilaisuus kertoa Samulle tapahtuneesta.
- Samu, mun pitäis varmaan kertoa sulle jotakin, aloitin ja katsoin poikaa suoraan silmiin.
- Jotain vakavaakin?
- Oikeestaan joo.
Oloni tuntui tukalalta seistessäni siinä Samun katseen alla, aivan kuin katse voisi murskata minut. Vaihdoin painoa jalalta toiselle ja purin huultani miettien miten alottaisin.
- Älä nyt vaan kerro, et oot raskaana, Samu katsoi minua jo hieman kauhistuneen oloisena.
- Ei, en mä mitään sellasta...
- Hyvä, koska mä oisin aika páska isukki.
Seisoin vain hiljaa vastaamatta mitään, mutta pian pamautin kaiken ilmoille.
- Mä petin sua.
Samu jähmettyi paikoilleen tuijottaen minua aivan sen näköisenä, ettei tajunnut mitä olin juuri äsken sanonut.
- Siis anteeks mitä?, Samu heitti tupakkansa tuhkakuppiin ja astui askeleen lähemmäs minua.
- Mä en oikeesti tarkottanu mitään. Mä olin vaan niin kännissä, etten mä ees tajunnu mitä tein, selitin ja toivoin, ettei Samu kilahtaisi.
- Ja millonkohan tää on tapahtunut, missä ja kenen kanssa? Samu tivasi korottaen äänensävyään.
Tunsin oloni pieneksi ja vaivaiseksi tuijottaessani itseäni paljon pidempää poikaa ylöspäin.
- Sillon, kun sä olit Helsingissä..., piipitin ja kaduin jo, että olin päättänyt kertoa Samulle. Samu tajuaisi kyllä, että olin pettänyt tätä jonkun bändiläisen kanssa.
- Kuka se oli meijän jätkistä?
Nieleskelin vain, enkä todellakaan olisi uskaltanut kertoa, kenen kanssa olin tehnyt ja mitä. Samu vaikutti tosi vihaiselta.
- Nyt sä Mia alat hélvetti kertomaan ja puhut suus puhtaaks! Samu ärjyi ja nappasi käsivarrestani kiinni tiukasti. Ote tuntui kovalta ja sattui.
Samu pakotti minut katsomaan itseensä ja kävi läpi kaikki bändiläiset ja tivasi olinko ollut kenenkä kanssa. Kun Samu kysyi Kristianista, vaikenin.
- Kristian? Oliks sä Kristianin kanssa?
Painoin pääni alas ja tuijotin lattiaa. Nyökkäsin hitaasti.
Yhtäkkiä tunsin läimäyksen poskellani. Isku tuli niin yllättäen ja melko kovalla voimalla, joten horjahdin hieman.
- Vítun húora tajuutsä, että sä oot menny pettämään mua mun parhaan ystävän kanssa! Samu karjui minulle kurkkusuorana.
Nostin käteni poskelleni, johon Samu oli iskenyt. Poskea kuumotti hieman, läimäys oli todella sattunut.
- Kai sä nyt menit vielä ihan loppuun asti ja paneskelitte vielä oikeen intohimosesti kaiken päätteeks? Häh?
Kyyneleet nousivat silmiini. Miksi minun oli pitänyt mennä kertomaan Samulle? Yhtä hyvin olisin voinut olla kertomatta ja kaikki olisi hyvin, mutta ei, olin päättänyt leikkiä jotain neiti rehellistä.
Samu tuijotti minua kiukustuneena.
- Te harrastitte seksiä, Samu sanoi hieman rauhallisemmin.
- Fine. Víttu antaa olla. Ei ois sustakaan uskonu, että sä oot tollanen húora.
Katsoin Samua kyyneleiden sumentamin silmin.
- Mä oon oikeesti pahoillani, sanoin hiljaa, tarkoittaen oikeasti jokaista sanaa minkä lausuin.
- Mua ei kiinnosta. Kiitti vaan kaikesta, ja mä en haluu nähä sua enää ikinä. Samanlainen idiootti sä oot ku kaikki muutki muijat, Samu tokaisi kylmästi ja tarttui keppeihinsä.
Samu lähti takaisin sisään, tönäisten minut pois tieltään.
Mitään sanottavaa ei enää ollut. Peli taisi olla menetetty.

Päivämäärä:   28.6.08 23:17:31

TOD, kiitoksia palautteesta :) yritän kehitellä jotain juonenkäänteitä, ja pari onkin jo mielessä ;)

Päivämäärä:   29.6.08 11:03:21

EIEIEI! Menipäs surkeasti 8'<
Kyllä se vain niin on, että niiden pitää sopia. Ei Samu ikusesti voi olla vihane, eihän?
Jatkoa!

Päivämäärä:   29.6.08 12:08:08

Noni,taas Puhh vei sanat mun suusta! :D Totteleppas nyt meitä Piuhku. sä jatkat,ne sopii ja thats it! :DD

Lähettäjämaww. 
Päivämäärä:   29.6.08 13:06:08

eii, jjännä kohta! lukasin koko tarinan läpi ja aivan mahtava. MUTTA EI SAMU SAA JÄTTÄÄ MIAA! :'<

Lähettäjälisbeth 
Päivämäärä:   29.6.08 13:24:37

ÄÄ, jatkuu viäl tänään :> Samu ei saa jättää Miaa, niiden välien pitää taas olla hyvät tai mä rupeen itkeen.

Päivämäärä:   29.6.08 13:38:09

jatka

Päivämäärä:   29.6.08 16:07:31

Apua! Samu ei saa jättää Miaa, oikeesti ei saa!!! Nopeesti jatkoo, mie käyn kohti pillittämää!!!<3333333

Päivämäärä:   29.6.08 17:43:07

Olin paennut Lehtosten mökiltä omalle puolellemme, omaan huoneeseeni. Loikoilin sängylläni niiskuttaen, kun kuulin ovelta koputusta ja äiti asteli sisään. Hän tuli sänkyni vierelle ja istuutui.
- Onko jotain nyt tapahtunut? Sä tulit sieltä Samun mökiltä itkien ja painelit suoraan tänne, eikä tosta itkusta näytä tulevan loppua, äiti sanoi ja silitti vaaleita hiuksiani.
- Me erottiin Samun kanssa, parahdin ja hautasin kasvoni kyynelten täplittämään tyynyyni.
Äiti voivotteli hetken, mutta epä se kuulostanut kovin tunteella tulevan.
- Toisaalta näin on ehkä parempi, äiti tokaisi hetken kuluttua.
- Miten niin muka? nostin päätäni tyynystä ja katsoin äitiä itkuisin silmin.
- No sanotaan vaikka näin, että en alunperinkään pitänyt siitä, että hengailit itseäsi niin paljon vanhemman pojan kanssa.
Katsoin äitiä ärtyneenä.
- Ei sillä iällä oo mitään väliä! huudahdin tuohtuneena.
- Kyllä kuusi vuotta on aika suuri ikäero tuon ikäisille, äiti perusteli.
- Eikä ole! Ja sitäpaitsi mä täytän tänä vuonna 18, joten meillä on ikäeroa vaan viis vuotta!
- Kuitenkin sekin on paljon. Minusta näin on paljon parempi. Samu on jo aikuinen mies ja sinä vielä lapsi, joten tuskin teidän välillännekään on ollut missä vaiheessa yhtikäs mitään.
- Haista nyt jo páska! Mä olen kohta aikuinen, mutta kun te ootte faijan kanssa tollasia sáatanan nysviä, jotka ette anna mun edes aikuistua! Ja sä et sitä todellakaan tiedä mitä mun ja Samun välillä on ollut, ärisin äidille, joka ei selvästikään tajunnut kuinka pahalta minusta tuntui. Äiti vain lisäsi pahaa mieltäni.
Äiti huokaisi.
- Mia-kulta, sä tiedät, että me halutaan vain sun parastas. Ja mä en halua, että joku pikkutyttöjen idoli käyttää mun tytärtäni hyväksi.
Nousin rivakasti sängyltä ylös.
- Te ette tajua mistään mitään! kivahdin ja karkasin paikalta. En halunnut kuulla enempää äidin paasausta.

Juoksin mökistä ulos ja jatkoin juoksuani vain, eikä minulla ollut edes määränpäätä.
Päästessäni jollekin metsätielle hidastin vasta ja pysähdyin. Huohotin spurttini jäljiltä ja katselin ympärilleni. Huomasin tieltä lähtevän pienen polun. Askelsin polulle ja lähdin kävelemään sitä eteenpäin. Ilmeisesti polku oli syntynyt sienestäjien ja marjastajien toimesta. Kävellessä saisin olla hetken rauhassa ja setviä ajatuksiani.

Olin ehtinyt viettää metsässä jo pitkän aikaa. Olin kävellyt vain polkua pitkin. Se oli välillä haarautunut moniksi eri poluiksi joista olin aina valinnut jonkin reitin.
Hetken kuluttua pysähdyin ja kiipesin erään suuren kiven päälle. Istuskelin sen päällä roikotellen jalkojani ja tutkaillen metsää. Puita, puita ja puita. Ja tajuttomasti hyttysiä.
Hetken jaksoin istua paikoillani, mutta sitten ärsyynnyin hyttysten lätkimiseen. Liu'uin alas kiven päältä ja päätin lähteä kävelemään takaisin päin ennenkuin olisin liian pitkällä.

Kävelin takaisin ja muistelin mistä olin kääntynyt aina mihinkin. Olin varma, että muistin mistä olin tullut, mutta hetken kuluttua aloinkin jo epäillä suunnistajan lahjojani. Jouduin monesti palaamaan polkuja takaisinpäin ja valitsemaan uuden reitin.
Hetken kuluttua istahdin kannon nokkaan ja yritin muistella millaisia maisemia ympärilläni oli ollut, kun olin tarponut metsän uumeniin.
Tajusin kauhukseni olevani aivan eksyksissä, eikä minulla ollut edes puhelinta matkassa.

Samu

Istuskelin laiturimme nokassa ja uitin jalkojani vedessä. Vesi tuntui mukavalta ympäröidessään kipeää jalkaani. Laiturimme päässä oli melko syvää, joten olin napannut mato-ongen mukaani ja käynyt keppien kanssa kaivamassa pari matoa. Nyt katselin paikallaan kelluvaa kohoa. Eipä tainnut kala syödä.
Tuntui oudolta istua yksin laiturilla uittelemassa jalkoja ja onkimassa, sillä yleensä olimme istuskelleet täällä Mian kanssa ja puhuneet ja pussailleet.
Kelasin päässäni aamulla sattunutta kohtausta. Kävin läpi uudelleen sen kaiken kuinka Mia oli kertonut pettävänsä minua ja olin saanut selville, että se oli tapahtunut vielä Kristianin kanssa. Olin todella pettynyt kumpaankin, en ikimaailmassa olisi uskonut Mian pettävän minua, saatika sitten Kristianinkaan.
Kristian oli kuitenkin ollut paras ystäväni jo vuosia, eikä ystävien naisiin saanut koskea, sehän nyt oli selvää.
Olin ollut Kristianille niin vihainen, että jättäessäni Mian kuistille, olin könkännyt puhelimeni luo ja soittanut pojalle. Olin huutanut Kristianille puhelimeen kuin raivopää ja sanonut, että tämän pesti kosketinsoittajana bändissämme oli ohi. En aikoisi katsella enää Kristiania, sillä tämä oli pettänyt minut. Varmasti löytäisimme jostain uuden ja yhtä hyvän hemmon soittamaan kiippareita. Kristianin erottaminen ei kaduttanut tällä hetkellä minua laisinkaan.
Vaikka olin pettynyt Miaankin, niin kaduin kuitenkin vahvasti sitä, että olin mennyt lyömään tyttöä. Olin aina ollut sitä mieltä, että naisia ei saisi lyödä, edes läimäyttää pienesti, mutta nyt olin sortunut siihen itse. Sitä en antaisi itselleni kyllä anteeksi.

Tuijottelin punavalkoista kohoa mietteissäni, kunnes puhelimeni alkoi väristä kertoakseen, että joku yritti tavoittaa minut. Katsahdin kännykän ruutuun. Soittaja oli Mian äiti. Saisinkohan nyt vuosisadan haukut tältä?
- Samu, painoin vihreää luuria ja vastasin puhelimeen.
- No Tiina täällä hei, Mian äiti siis. Onkohan Miaa näkynyt siellä?
- Ei oo. Mia lähti jo aamulla, kerroin. Tiina ei tainnut tietää erostamme.
- Niin, tulihan Mia tänne itkien, kun olitte kuulemma eronneet. Mutta Mia lähti painelemaan tästä sitten suuttuneena johonkin, eikä ole tullut takaisin.
- Aijaa. No soita sille? ehdotin ja huomasin kuinka koho vedessä heilui. Kohta olisi kala kiinni.
- Ei se ottanut puhelinta mukaan. Mä olen huolissani, sillä se lähti jo monta tuntia sitten ja kohta alkaa tulla pimeääkin.
- Eiköhän routa porsaan kotiin aja. Kyllä se sieltä sitten tulee ku nälkä iskee ja alkaa olla pimeetä, yritin lohdutella huolestunutta Tiinaa.
- Mutta tämä ei ole lainkaan Mian tapaista. On se ennenkin lähtenyt ovet paukkuen, mutta palannut melko pian takaisin. Mitä jos jotain on sattunut?
- Äh, tollasii ne teinitytöt on. Se kerjää nyt vaan huomioo.
- Toivotaan. Katsotaan nyt vielä hetki, mutta sitten mä kyllä lähden etsimään sitä, Tiina sanoi.
- Soittelethan, jos Mia ilmestyy sinne? Tiina kysyi vielä ennen puhelun loppua.
- Juu, soitan mä, lupasin vielä ja yritin yhdellä kädellä kiskoa kalaa vedestä, sillä ongenkoho oli juuri pulpahtanut pinnan alle.
Lopetin puhelun ja laskin kännykkäni laiturille. Sain kiskottua kalan kuiville, mutta harmikseni se oli vain pikkuruinen ahven.
Irrotin sätkivän kalan koukusta.
- Mee kotiin kasvamaan, tuhahdin vain kalalle ja pudotin tämän takaisin veteen.
Ahven uiskenteli jalkojeni juuresta nopeasti ja katosi näkyvistä.
Huokaisten laitoin uuden madon koukkuun ja heitin syöttini veteen.
Toivottavasti Mia ei olisi keksinyt mitään tyhmää, vaan palaisi ehjin nahoin takaisin.

Päivämäärä:   29.6.08 17:58:54

Hienoa, erittäin hyvä pätkä.

Päivämäärä:   29.6.08 18:07:06

jatka

Lähettäjä: Sin 
Päivämäärä:   29.6.08 18:19:30

hyyvä pätkä, voisit jatkaa vaikka heti ;>

Päivämäärä:   29.6.08 18:25:54

Jatkoa vain (:

Lähettäjämaww. 
Päivämäärä:   29.6.08 18:47:39

Jatka! Ja samu ja mia kummiskin sitten yhteen ;) samu saa taas leikkiä supermäniä ja pelastaa Mian :> :'D

Lähettäjä: RoppuMellu 
Päivämäärä:   29.6.08 21:00:55

Up :D Ja samu ja mia yhteen taas..

Muuten,oot ihan SAAKELIN hyvä kirjottaa!!:o

Päivämäärä:   29.6.08 21:33:46

Just nii Samu-Ritari pelastamaan<3 :>

Päivämäärä:   29.6.08 23:16:56

Istuskelin tuvan sohvalla ja luin lampun valossa jotain äidin romaania, jonka olin sattunut löytämään. Kirja oli aika tylsä, jotain typerää rakkaushömppää.
Katsahdin viereisestä ikkunasta ulos, vain nähdäkseni oman kuvajaiseni, joka heijastui ikkunasta. Ulkona oli jo aivan pilkkopimeää ja vettä satoi tuutin täydeltä. Heristelin korviani ja kuulin ukkosen jyrisevän jossain kaukana. Olikohan Mia jo löytynyt?
Kurottauduin ottamaan kännykkäni ja selasin luettelosta Mian äidin numeron.
Puhelin hälyytti jonkin aikaa, mutta pian Tiina vastasi.
- Onks Mia jo löytyny? kysyin naiselta tämän vastattua.
- Herranjumala ei. Me ollaan etsitty sitä vaikka mistä. Mä en tajua mihin se tyttö on voinut mennä, Tiina puhui huolestuneena luuriin.
Tunsin huolestuvani. Mitä jos tytölle oli oikeastikin sattunut jotain? Tai jos tämä oli eksynyt? Eihän Mia tuntenut paikkoja vielä hyvin.
- Mä lähen kans ettii sitä. Soitan, jos löydän sen, sanoin puhelimeen ja suljin sen, ennenkuin Tiina ehti edes vastata.
Nappasin keppini maasta ja kepitin itseni huoneeseeni, jossa vedin lämpimämpää vaatetta ylle ja kaivoin joistain kaapin uumenista sadetakinkin.
Hyppelehdin keppien varassa eteiseen.
- Samu! äiti huudahti keittiöstä ja käveli lähemmäs.
- Mihin sä olet menossa?
- Mä lähen ettii Miaa. Se on kateissa, ollu jo monta tuntia, sanoin ovensuusta.
- Mistä sä sitä muka etit? Ja vielä keppien kanssa? äiti katsoi minua kummastuneena.
- En mä vielä tiiä. Mut tää taitaa olla mun syytä, että se lähti huitelemaan johki eikä oo tullu takas. Mun on pakko löytää se tai mä en saa mielenrauhaa ku en tiiä onks se kunnossa vai onks jotain sattunu, selitin vielä äidilleni ja tämän vastusteluista huolimatta astuin sateiseen ulkoilmaan.

Kävin ensiksi vanhempieni auton kanssa kaupalla ja kiertelin muutkin paikat läpi missä olimme käyneet tytön kanssa. Kävin myös uimarannalla, jossa olimme suudelleet ensimmäisen kerran. Kaukanahan se oli, mutta olisihan tytöllä ollut monta tuntia aikaa kävellä sinne. Huutelin tyttöä nimeltä, mutta huudot tuntuivat hukkuvan tuuleen.
Seisoin rannalla ja katselin järven myrskyävää pintaa. Kuulin kuika ukkonen jyrisi yläpuolellani. Mia pelkäsi ukkosta. Tyttö olisi luultavasti aivan paniikin partaalla, jos olisi nyt jossain ulkona.
Kapusin märkänä takaisin autoon ja laitoin lämmityksen täysille. Sormeni olivat jo aivan kohmeiset ja minua puistatti muutenkin.

Ajelin sinne tänne ja mietin mihin Mia oli voinut mennä. Miksei tämä ollut voinut ottaa edes puhelinta mukaan?
Päätin käydä katsomassa vielä laavulla josko tyttöä näkyisi. Emme olleet kyllä ikinä käyneet siellä, mutta mistäs sitä koskaan tietäisi.
Pysäytin autoni hiekkatien laitaan ja kampesin ulos. Kävelin keppeineni pienen polunvarteen. Matkaa laavulle olisi kyllä melkoisesti ja etenin keppejen kanssa todella hitaasti.
- Vítut, sihahdin ja heitin keppini mielenosoituksellisesti pusikkoon.
Lähdin kävelemään normaalisti polkua pitkin kohti metsää ja kaivoin sadetakkini taskusta taskulampun. Kävely sattui, mutta hammasta purren vain jatkoin matkaa.

Kävelin laavulle pitkän matkan, mutta eihän siellä ollut ristinsielua, kuten olin arvellutkin.
- Sáatanan Mia, köytän sut johki tolppaan ku löydän sut ni et enää karkaile, jupisin itsekseni.
Kävelin polkua pitkin ja pian kompastuin johonkin juurakkoon maassa. Makasin maassa pitkin pituuttani. Joka paikkaan koski, etenkin jalkaa ja mahassa olevaa haavaa. Minua myös paleli ja nälkä kurni vatsassa. Ehkä tämä etsintäreissu oli ollut typerä idea.
Luultavasti olisin alkanut parkumaan ellen olisi niin kova jätkä. Ja kovat jätkäthän ei itke.

Sain taiteltua itseni taas jaloilleen ja jatkoin matkaani. Jatkoin tytön nimen huutelua, vaikka se turhalta tuntuikin.
- Mia nyt sáatana, jos sä olet täällä ni tuu esiin ennenku jotkut karhut tulee ja syö mut! karjaisin vihaisena ja sohin sinne tänne taskulampullani.
Jatkoin verkkaista kävelyäni takaisin isoa tietä kohti, kunnes kuulin jostain huutoa.
- Mia? huusin ja käännähdin.
Lähdin kävelemään toiseen suuntaan ja poikkesin polulta.
Enää ei kuulunut mitään ja epäilin jo olinko oikeasti äskenkään kuullut yhtikäs mitään.
Pian kuulin taas jotain epämääräistä huutoa.
- Mia, henkäisin ja yritin suunnistaa ääntä kohden.
- Mia huuda kovempaa et mä pystyn paikantamaan sut! huusin keuhkojeni täydeltä ja sitten hiljenin kuuntelemaan.
Tyttö huusi minua nimeltä ja suunnistin tämän äänen suuntaan. Pian taskulamppuni valo osui pieneen möykkyyn maassa, joka nojasi kaatuneeseen puunrunkoon.
Tyttö oli pienessä kyyryssä maassa ja tämän silmät kapenivat ohuiksi viiruiksi, kun taskulamppuni valo osui häneen.
Huokaisin helpotuksesta.
- Samu mua pelottaa, tyttö piipitti surkean kuuloisena.
- Mä tiedän, sanoin ja ojensin tälle käteni. Tyttö tarttui siihen ja kiskoin tämän ylös.
- Nyt mennään.

Kävelimme hiljaisuuden vallitessa takaisin autolleni. Kipu jyskytti jalassani ja vatsassani, mutta yritin olla välittämättä.
Lisäksi olin todellakin kylmissäni. Olin antanut vielä sadetakkini tytölle, joka oli aivan läpimärkä ja tärisi holtittomasti kylmyydestä. College-paitani oli jo aivan likomärkä ja liimautui inhottavasti kylmänä ihoa vasten.
- Missä sun kepit on? Mia kysyi takaani.
- Puskassa, vastasin lyhyesti.
Ikuisuudelta tuntuneen patikoinnin jälkeen saavuimmekin siihen mihin olin viskannut keppini. Poimin ne pusikosta ja lenkutin isolle tielle auton luokse.
Istuuduimme molemmat autoon ja jäisin sormin kaivoin avaimet taskustani ja starttasin auton. Auton lasit olivat menneet jo aivan huuruun.
- Jos oisin sun mutsis ni saisit oikeen kunnolla selkääs, tiuskaisin vihaisena vieressäni istuvalle tytölle.
Tämän hiukset olivat liimautuneet märkinä päälakea ja kasvoja myöden. Erotin myös kyyneleet tämän silmissä.
- Anteeks, tyttö kuiskasi hiljaa.
Lähdimme ajelemaan kohti mökkiä ja soitin matkalla Mian vanhemmille, että olin tuomassa pikku karkuria takaisin kotiin. Matkalla ehdin pitää tytölle vielä kunnon saarnan siitä miten typerästi tämä oli toiminut. Mia kuunteli tätä vain pää painuksissa tuijotellen jäisiä käsiään.

Päivämäärä:   30.6.08 00:26:27

Loistavaa, jatkoa!

Lähettäjä: kkisu 
Päivämäärä:   30.6.08 00:50:56

aaws, ritari samu pelastaa!<33

Päivämäärä:   30.6.08 08:15:47

jatka

Päivämäärä:   30.6.08 08:41:54

Jatkoa! <3

Päivämäärä:   30.6.08 11:28:32

taas voisit jatkaa samantien, osaat lopettaa semmosiin kohtiin, et mun on pakko viiden minuutin välein käydä tarkistamassa et onko tullu jatkoa :>

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   30.6.08 11:33:52

pelastava samu:)

LähettäjäDindi 
Päivämäärä:   30.6.08 12:01:03

JATKOA! Ihan kamalaa! Apua! jatkajatkajtatktakajrajjtjatjkat!

Öerörörör. >;D;D

Lähettäjäsaanaaaa 
Päivämäärä:   30.6.08 14:54:54

jatkaaa :D<333

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   30.6.08 15:45:03

Onneks Samu-ritari pelasti. :D Toivottavasti Mia ja Samu palaa viel yhteen, jossain vaihees, ei välttämättä heti. :))

Lähettäjä: .MMAu 
Päivämäärä:   30.6.08 17:01:04

oi ihana pätkä taas (: vaikka juoni onkin ehkä hieman ennalta arvattava ei se ainakaan mina ole ollenkaan haitannut ! :P <3

Päivämäärä:   30.6.08 18:48:41

Samu-Ritari pelasti taas<3
Nyt sen täytyy vaa pyytää anteeks sitä lyöntii ja antaa Mialle anteeks,koska oliha se ittekki sen jonnan kans.... ;D

Jatkoo? :D

Päivämäärä:   30.6.08 19:12:27

Voi että mie vihaan Samuu. Se on nii kauhee! Iteha se kaikkee duunas sen yhenki kanssa ja häipyili noi vaa:D Samun pitäs antaa anteeks, mut Mia ei sais antaa... Eh eh. Juu, enpä mie sitä voi päättää.
JATKA!<333

Päivämäärä:   30.6.08 19:31:48

Mia

Samu oli minulle todella vihainen tempauksestani ja saarnasi kotimatkalla kuinka typerästi olin tehnyt ja kuinka kaikki olivat olleet huolissaan ja sitä rataa. Itsekään en ollut kovin ylpeä itsestäni, ei minun ollut ollut tarkoitus eksyä. Luojankiitos Samu oli kuitenkin lähtenyt etsimään minua. Olin ollut jo aivan paniikin partaalla ja sade oli kastellut minut litimäräksi, jonka seurauksena olin aivan jäässä.
Ikinä ei Samun karjunta ollut kuulostanut niin ihanalta kuin silloin kun tämä huuteli minua metsässä.

Samu ajoi auton mökkimme pihaan. Nousimme molemmat autosta ja kiirehdimme sisään.
- Luojankiitos sä olet kunnossa! äiti huudahti ja riensi luokseni halaamaan minua, kun astuimme Samun kanssa sisään.
Äiti irtaantui minusta ja katseli minua ja Samua; molemmat seisoimme ovensuussa vettä tippuvina ja kylmissämme.
- Nyt meette kyllä käymään lämpimässä suihkussa ja vaihdatte jotain lämmintä päälle, äiti komensi.
Lähdin marssimaan huoneelleni päin.
- Mä lähen tästä varmaan tonne omalle puolelle, kuulin Samun sanovan.
- Et nyt menisi vielä. Mene sinäkin käymään suihkussa, niin katsellaan sitten teille jotain lämmintä juotavaa ja suuhun pantavaa. Sun jotain vaatteitakin taitaa olla Mian huoneessa, äiti taivutteli vielä Samua jäämään.
Mistä nyt puhalsi? Äitihän oli itse sanonut, että tämän mielestä olisi hyvä etten roikkuisi Samun kanssa. Mutta ehkä äiti halusi hyvittää Samulle sen, että tämä oli tuonut minut ehjänä takaisin.
- En mä oikeen tiiä, Samu nojasi vaivautuneena ovenpieleen.

Äiti oli kuitenkin taitava suostuttelemaan ja sai Samun jäämään iltapalalle.
Olin kiskonut märät vaatteet huoneeni lattialle ja kietonut pyyhkeen ympärilleni, kun Samu lenkutti huoneeseen, koputtamatta.
- Ai katos, sä oot tääl tyyliin alastomana, poika pysähtyi ovella katsahtaen minuun, mutta jatkoi sitten matkaansa ja istuutui sängylleni.
- Mä meen suihkuun. Vai ootko sä menossa?
- En. Jos tää ois tapahtunu viel pari päivää sitten, kun oltiin vielä yhdessä niin oltais voitu mennä vaikka samaan aikaan, poika sanoi tylyn kuuloisesti.
Tämän vaaleat hiukset olivat märät ja niistä tippui pieniä vesipisaroita sängylle.
- Niin, tokaisin vain hiljaa, enkä tiennyt edes kuuliko Samu sitä.
- Ja tiiäks mitä muuta? poika kysyi nousten ylös ja linkkasi kipeän jalkansa kanssa vierelleni.
Samu kumartui niin, että hänen huulensa olivat korvani tasolla.
- Jos oisit vielä mun tyttö ni panisin sua nyt, Samu kuiskasi korvaani saaden ihoni nousemaan kananlihalle. Vetäydyin hieman kauemmas pojasta enkä tiennyt mitä olisin sanonut tälle.
Samu tuijotti minua vain ivallinen hymy naamallaan.
- Mut sitä mä en tee, koska muuten varmaan alkaisit syyttelee mua jostain raiskauksesta.
- Miten niin?
- Tiiäks, mä en luota suhun enää yhtään, Samu ilmoitti kuivasti.
- Ja nyt mä vaihdan kuivat vaatteet päälle, joten katoo sinne suihkuun, mut älä yritä hukuttaa ittees. Enää en tuu pelastaa sua, poika jatkoi vielä ja käveli vaatekaapilleni, jossa oli vielä jotain tämän vaatteita. Samu oli joskus tarkoituksella jättänyt meidän puolellemme varavaatteita.
Pojan sanoja totellen poistuin huoneesta ja kävelin suihkuun.

Päivämäärä:   30.6.08 20:00:15

eieiei ei samu saa alkaa tollaseks kylmäks :< sen pitää olla armahtavainen ja ottaa mia takasi ^^

Päivämäärä:   30.6.08 20:35:43

kkisu// Niimpä!! Äkkiä välit kuntoon :D

Päivämäärä:   30.6.08 21:35:26

No eihä mul oo ikinä mitä sanottavaa enää ku kaikki vie sanat mun suust! :D
No jatka kuitenki,ja just niinku on sanottu :
takas yhteen!

Päivämäärä:   30.6.08 21:38:25

hehheh, kisu vie hymynaamalta sanat suusta ;DD

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   30.6.08 21:53:48

Just niinku kkisu sanoo. :)

Lähettäjä: Pemu 
Päivämäärä:   30.6.08 21:57:57

samaa mieltä kisun kanssa!! samu ja mia takasi yhteen!!

Päivämäärä:   30.6.08 22:20:02

samu ja miia takas yhtee, ja jatka vaikka heti, oon iha koukus! (:

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   30.6.08 22:23:18

Nää pari-kolme viimestä kappaletta on olleet kaikista realistisimpia koko tarinassa, tarkoitan tota Samun suhtautumista etenkin vikassa pätkässä. Nyt alkaa poppari saada vähän lihaa luiden ympärille. :)

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   30.6.08 22:24:53

tyhmä mia, tyhmä samu

Päivämäärä:   1.7.08 12:00:04

jatka nopeesti

Päivämäärä:   1.7.08 12:04:56

Ne yhteen!!

Päivämäärä:   1.7.08 13:40:44

JATKOA!! >DD

Lähettäjä: Simpsu 
Päivämäärä:   1.7.08 16:45:16

jatkoajatkoajatkoajatkoa ! :>

Lähettäjä: muurahainen 
Päivämäärä:   1.7.08 21:01:55

Jatkoa äkkiä, aivan ihana! :D

Lähettäjä: jeah 
Päivämäärä:   1.7.08 21:14:55

jatka äkkii

Lähettäjä: Simpsu 
Päivämäärä:   1.7.08 21:28:42

jatkaaa (: ja uus topsu :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.