Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.3

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.6.08 15:08:06

joo,ja tänne sit jatkoa Piuhku.! :D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=638636&t=638636
Edellinen..

Re: Kesä,kärpäset ja yks poppari vol.3

Lähettäjä: Nalle Puhh. 
Päivämäärä:   14.6.08 15:13:04

Dodi.

Päivämäärä:   14.6.08 15:19:29

Kunhan se Piuhku. vaa löytää tän topan ja jatkaa ;/

Päivämäärä:   14.6.08 15:19:59

(Muuten on mun elämä pilalla,ja jos se ei pian jatk ni mä hyppään arkkuun... D:

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   14.6.08 15:31:07

YHYYY kuolen ja liityn noitten joukko hautaan jossei jatkoo ala tulla :D Lauantai ilta.. Ois mun mielestä hyvää aikaa jatkaa ;D

Lähettäjä: kkisu 
Päivämäärä:   14.6.08 15:53:09

khihii, kumminki piuhku on vaa jossakii ryyppäämäs ja tääl me odotetaa epätoivosina et se jatkais ;))

Päivämäärä:   14.6.08 15:57:33

Eikai Piuhku. nyt ryyppää... ;(
nyt mä angstaan ku se ei jatka ;( :D

Lähettäjä: Pemu 
Päivämäärä:   14.6.08 17:11:42

eipä täytetä näitä kaikkia topikkeja turhilla viesteillä edellisessäkin topassa on vain kaks tarina pätkää ja loput pelkkää páskan jauhamista. jokaisen ei tartte erikseen sanoa että jatkoa.

Asiaa Puhuvat:
- Kkisu
- :>
- :)
- Nalle Puhh.

^^tämä jengi rauhottukaa noitten kommenttienne kanssa. joka viides minuutti ei tarvitse jatkoa pyytää ja sanoa että kuolen. (itsekkin odotan jatkoa mutta maltan mieleni. :)

Päivämäärä:   14.6.08 17:21:00

Voisit Pemu lisätä ittes asiaa puhuvien joukkoon, totta nimittäin tuo. ;D Yritän hillitä itteni.

Lähettäjä: piuhku. 
Päivämäärä:   14.6.08 17:27:48

jep jep, jatkelen taas kun kerkeän. sain sittenki töitä ja oon raatanu ahkerasti siellä niin jatkoa ei ehkä tule kirjoiteltua niin usein kuin ennen :)

Päivämäärä:   14.6.08 17:31:38

:) No toivottavasti kerkiit kuitenki kirjottaa,loppuun asti,ettet jätä keske (?) :)
Ja me kyllä ootetaan,ja maltetaan mielemme kommenteilt... :)

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   14.6.08 17:33:04

Pemu// Öö tota mä oon laittanu tohon edelliseen topaan vaan yhen kommentin. :DD

Päivämäärä:   14.6.08 17:50:51

Pemu // Kaikki kyllä tietää juttus :'D Kyllähän näitä topia nyt maailmaan mahtuu, mut joo voidaan rajottaa hieman tätä p*skan puhumista >8D

Päivämäärä:   14.6.08 18:25:16

Olimme jutelleet Samun kanssa vakavasti asioista ja olin kertonut pojalle kuinka hänen käytöksensä sai minut välillä raivon partaalle. Samu ymmärsi täysin ja myönsi itsekin, että hänen käytöksensä ja jotkut kommenttinsa olivat olleet typeriä. Hyvillä mielin lähdimme takaisin Vantaalle ja soitimme matkalla lukkosepälle, joka tuli sitten päästämään meidät sisään.
Olimme juuri päässeet sisään ja lukkoseppä oli lähtenyt, kun puhelimeni soi. Olin jo lähes satavarma, että soittaja olisi äiti, sillä tämä oli soitellut varmaan kuusi kertaa päivässä, ettei mitään vain ollut tapahtunut. Mutta soittaja olikin Sanna.
- Lähet sä tänää vähä ottaa rannalle? Sanna kysyi.
Purin mietteliäänä huultani. Olin juuri tehnyt sovinnon Samun kanssa ja nyt voisimme viettää mukavan illan yhdessä. Mutta viitsisinkö kieltäytyä rannalle menosta, kun olin tullut tänne kuitenkin kaverien takia ja heitä olin nähnyt vain kerran koko täällä olo aikanani? Mietin kuumeisesti mitä tekisin. Samun kanssa ehtisin kyllä viettämään lähes koko kesän mökillä, mutten millään haluaisi nyt erota pojasta.
- Miaa, haloo? Sanna huhuili, kun vastaustani ei kuulunut.
- Aa, sori. Mä olin vähän omissa maailmoissani. Mutta en mä taida tulla, kun... mä oon... siis mulla on vähän kuumetta, takeltelin jonkin tekosyyn ystävälleni, sillä olin päätynyt rauhaisaan koti-iltaan Samuelin kanssa. Minua ei muutenkaan kiinnostanut katsella kaverieni ryypiskelyä, sillä lähes aina poikkeuksetta se olin minä, joka sain huolehtia heistä.
- Voihan kehveli. Aika hanurista tää juttu! Et sä just nyt oo voinu tulla kipeeks! Sanna voivotteli.
Minä yskäisin pari kertaa luuriin kuulostaakseni kipeältä.
- Joo, aika huono tuuri. Mutta mun olo on ihan kamala, niin mä voisin mennä tästä nukkumaan, valehtelin tuosta noin vain ystävälleni.
Samu katsoi minua kysyvästi. Pyöräytin vain silmiäni tälle ja hymyilin.
- Okei, no koita parantua, Sanna sanoi vielä ennen kuin lopetimme puhelun.
Laskin puhelimeni keittiön pöydälle.
- Ai, että sulla on oikeen kuumetta? Samu virnuili kävellen lähemmäs ja pörrötti hiuksiani.
- Älää, tarrasin pojan kädestä kiinni, jotta tämä jättäisi päänahkani ja hiukseni rauhaan.
- Mä ajattelin, etten viitti lähtee ryyppäämään. Jos säkin haluat jäädä vuorostas tänne yöks, ehdotin pojalle ja leikin tämän sormilla. Sormenpäissä oli kulumia, jotka olivat aiheutuneet ahkerasta kitaran soitosta.
- Jäisin kyllä mielelläni jos vain saan, arvon neiti, Samu sanoi ja painoi huulensa otsalleni.
- Bra bra, kyllä saat arvon herra ameeba, tokaisin vain ja irrottauduin pojan hellästä otteesta mennäkseni vessaan.

Ilta sujui oikein mallikkaasti osaltamme. Katsoimme telkkarista jonkin kauhuleffan, joka oli oikeastaan jopa ihan hyväkin.
- Mua väsyttää, tokaisin Samun kainalosta.
- Tähän aikaan jo? poika kysyi siirtäen hiussuortuvan korvani taakse.
- Mm.
Käännähdin niin päin, että näin pojan kasvot. Samu loikoili sohvalla ja minä olin puolittain hänen sylissään. Tällä kertaa päätin tehdä itse aloitteen ja suutelin Samuelia hellästi. Poika vastasi suudelmaan, saaden kivan tunteen aikaan vatsanpohjassani. Loikoilimme Samun kanssa pienen ikuisuuden sohvalla vain suudellen, eikä Samu ehdottanutkaan mitään muuta. Olin tästä tyytyväinen. Olisin kyllä muuten ollut valmis tämän kanssa mihin vain, mutta periaatteesta en vain halunnut antaa pojalle niin helpolla periksi.

Kahdenkeskeinen hellä hetkemme kuitenkin päättyi ovelta kuuluvaan koputukseen.
- Mä käyn kattoo kuka siellä on, huokaisin pettyneenä ja nousin. Ärsytti tälläiset keskeytykset, kun Samuelkin olisi kerrankin osannut olla siivosti.
Kävelin ovelle ja kurkistin ovensilmästä. En avaisi, jos siellä olisi joku kaupustelija vain.
Oven takana seisoi kuitenkin Sanna, Elisa ja Riikka, joka oli samassa koulussa meidän kanssamme. Hän oli ihan mukavan oloinen tyyppi, vaikkemme kovin hyvin tunteneetkaan.
Kävelin nopeasti takaisin Samun luo, joka istui sohvalla.
- Kuka siellä oli? Samu kysyi haukotellen.
- Nyt mee johki piiloon!
- Mitä?
- Mun kaverit on ovella, enkä mä halua, että ne näkee sua! sanoin ja hoputin poikaa ylös.
Vedin Samua perässäni pienelle komerollemme, jossa säilytettiin siivousvälineitä. Työnsin pojan ovesta sisään ja suljin oven.
- Oo siellä niin kauan hiljaa kunnes tuun hakee sut sieltä pois, sanoin vielä kunnes kipaisin takaisin ovelle. Koputukset voimistuivat vain koko aika ja pian pauke olikin yltynyt jo melkoiseksi.
Avasin oven ja tuijotin kolmea kaveriani.
- No tulithan sä avaa! Me jo luultiin, että sä oot kuollu tänne, Elisa pälpätti ja työntyi ohitseni sisään.
- Me ajateltiin tulla piristää sua, ku et päässy sinne rannalle, Sanna selitti ja kihersi selvästi pienessä hiprakassa.
- Ei teijän ois tarvinut... sanoin hiljaa, kun Sanna ja Riikkakin astelivat sisään. Sanna pysähtyi kuitenkin eteiseen.
- Onks sul täällä joku jätkä? tämä kysyi ja katsoi minua kohottaen toista kulmaansa.
- Mitä? Miten niin muka? kysyin ja pieni hätä taisi kuulua selvästi äänessäni. Mistä Sanna tiesi, että täällä oli joku muu minun lisäkseni?
- Noi kengät tuskin on sun, Sanna osoitti Samun suurikokoisia lenkkareita.
Mitä minä nyt sanoisin? Epätoivoisesti yritin keksiä kengille jotain selitystä.
- Ne on tota... ne on mun serkun kengät. Se kävi täällä ennen ku lähettii mökille ja unohti varakenkänsä tänne, selitin, enkä tiennyt lainkaan menikö sepostukseni läpi. Sanna kohautti kuitenkin vain harteitaan ja näytti tyytyvän vastaukseen.

- Hei, täällä on popcornia! Elisa hihkui ja nappasi popcorn-kipon olohuoneen pöydältä ja lösähti sohvalle kahmaisten aimo kourallisen popcornia.
Muutkin tytöt asettuivat sohvalle istumaan.
- Sielt tulee viel joku myöhäisleffa tänää. Katotaanko? Elisa kysyi suu täynnä popcornia ja muut nyökyttelivät.
Istahdin myös sohvalle ja pyörittelin hiuksiani sormen ympärilleni. Mitä minä nyt tekisin? Kaverini valloittautuivat meille katsomaan leffaa ja Samu seisoi siivouskomerossa. En voisi kuitenkaan seisottaa poikaa komerossa koko yötä.

Päivämäärä:   14.6.08 18:49:43

Ihana jatko <3 Tuleeks pia lisää?

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   14.6.08 19:12:36

tää on aivan uskomattoman hyvä! tykkään älyttömästi :) saisko pian jatkoa? :)

Päivämäärä:   14.6.08 19:33:38

Eikäää :'DD hiukka mä hajosin tolle lopulle ku pystyin niin hyvin kuvittelee samun kyyhöttään sinne koppiin :'D ihana<3

Päivämäärä:   14.6.08 19:58:22

Vihdoin mäki pääsin taas tänne..... <33 Vihdoinki ne on siinä kauan toivotussa sovussa<3
Aika huvittava toi loppu :D
Voi Samu parkaa... :D<3
Kiitti Piuhku. on tätä ainaki odotettu..! :))
Heti ku kerkiit ni jatkathan? :D

Päivämäärä:   14.6.08 21:39:27

Repesin tolle, ku se tunki tonSamun sinne kaappiin piiloon.. :DD Lisää, ku kerkeet..

Päivämäärä:   14.6.08 22:01:19

Sanna, Elisa ja Riikka istuskelivat sohvalla syöden minun ja Samun popcorneja ja katsoivat jotain myöhäisillan leffaa. Minä istuin heidän vierellään ja mietin miten saisin hommattua Samun ulos komerosta. Poika varmaan pamahtaisi sieltä kohta omatoimisesti ulos, mitä en todellakaan toivonut. En haluaisi selitellä ystävilleni miksi piilottelin kuuluisaa laulajaa siivouskomerossamme.
- Mua vähän väsyttää. Voisin mennä nukkumaan, haukottelin ja toivoin saavani kavereihini jotain eloa. Vihjailuni ei tepsinyt.
- Mitä jos me jäätäisiin myös yöks tänne? Sanna ehdotti ja katseli Elisaa ja Riikkaa jotka nyökyttelivät.
- Ei teijän varmaan kannata... Kyllä mä pärjään yksinkin, yritin, mutta sain takaisin vain vastaväitteitä. Yritin miettiä pääni puhki ja pian sainkin idean mitä voisin tehdä. Nousin ja kävelin keittiöön. Nappasin limupullon jääkaapista ja kaadoin limua lasiin. Lähtiessäni kävelemään takaisin olohuoneeseen ikään kuin "vahingossa" pudotin lasin lattialle. Nesteet lensivät sinne tänne ja lasi hajosi pieniksi pirstaleiksi.
- Mia mitä sä riehut siellä? Sanna huusi ja kolmikko kääntyi katsomaan minua.
- Ups, täytyy varmaan siivota..., mutisin ja lähdin kävelemään siivouskomerolle. Komeroon ei onneksi nähnyt olohuoneesta. Avasin komeron oven ja näin Samun istuskelevan lattialla moppien seassa.
- Kauan sä ajattelit istuttaa mua täällä? poika kysyi ja näytti hieman ärtyneeltä.
- Sori, sä pääset kohta sieltä pois. Oota ihan hetki, sanoin ja nappasin komerosta rätin ja imurin mukaani. Samu huokaisi ja painoi päänsä käsiensä varaan.

Siivosin keittiöstä sotkuni, jonka jälkeen kysyin halusivatko kaverini mennä tupakalle. Elisa ja Riikka polttivat ja menivätkin parveekkeelle ja jollain ilveellä sain Sannankin houkuteltua sinne. Ravasin nopeasti komerolle kiskaisten oven auki.
- Nyt nopeesti! Tuu ulos ja lähe äkkii, huidoin ja sain poikaan vauhtia.
Samu rymisteli nopeasti asunnon poikki eteiseen, vetäisi kengät jalkaansa ja heitti takin niskaansa.
- Sori, kun tässä kävi näin, kuiskasin surullisena pojalle.
- Ei se mitään. Mä soitan sulle huomenna, Samu kuiskasi takaisin ja veti minut nopeasti lähelleen ja suuteli.
- Mä meen nyt. Öitä pikkuinen, Samu sanoi sipaisten poskeani vielä ennen kuin poistui ovesta. Huokaisin helpotuksesta. Tehtävä suoritettu. Pian kuulinkin jo ystävieni palaavan sisään parvekkeelta. Siirryin itsekin olohuoneeseen ja istahdin takaisin sohvalle.

Nyt tuli tälläinen lyhykäinen, huomenna vois yrittää taas jotain pidempää :)

Päivämäärä:   14.6.08 22:21:23

Ei haittaa et oli lyhyt,ainaki Samu pääs komerost :D xD :)
Joo,jos jaksat ja kerkiit ni jatka ihmees pidemmäl pätkäl! :)<3

Päivämäärä:   14.6.08 23:18:45

aaaw<3 onneks se pääs sieltä juu :) toivottavasti se ei ny loukkaantunu ;o

Päivämäärä:   14.6.08 23:36:01

Niimpä...
''Öitä pikkuinen'' xDDD

Joo tiiän turha kommentti :D

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   14.6.08 23:38:13

juu, toivottavasti se ei loukkaantunu.. mut ois kiva jos jatkat sit pidemmällä pätkällä seuraavan kerran, tykkään tästä niin paljon et jäi heti koukkuun ;D

Lähettäjä: sands 
Päivämäärä:   14.6.08 23:40:32

taas tosi hyvä pätkä :)
laita pian taas sit jatkoo :)

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   15.6.08 06:43:38

samu tuli kaapista ulos ;D

noei, jatkoa täällä odotellaan.

Päivämäärä:   15.6.08 09:56:45

Ihanaa et samu pääs kaapista :) uskon miten ärsyttävää sen on ollu istua siellä, nimimerkillä kokemusta on. itekkin oon pari tuntia istunu siivouskomerossa piilossa :P

Lähettäjä: Rochelle 
Päivämäärä:   15.6.08 10:27:30

Jatka nopeesti!<33333333333333333
Onneks Samu muute pääs siitä kaapista. Nalle Puh// Mäki oon joutunu istuun siivouskomerossa. Mukavaa oli tosiaan...

Päivämäärä:   15.6.08 14:05:58

Up,mihis aikaa meinaat jatkaa? :>

Lähettäjä: Whéan 
Päivämäärä:   15.6.08 14:51:01

Mäkin tuun nyt kommentoimaan. Tää on tosi kiva tarina!

Alussa tosin häiritsi yks pikkujuttu.
Mian vanhemmat on tosi huolehtivaisia, ei haluu päästää tyttöään yksin kotiin vaikka tämä on jo 17v. Silti he antavat Mian roikkua 23v. popparin kanssa ja olla tämän luona yötäkin. Ainakin minun vanhemmat pyörtyisivät kauhusta jos edes ehdottaisin sellaista (ja olen 16v.).

Muuten tosi hyvä <3

Lähettäjä: Vaippasankari 
Päivämäärä:   15.6.08 15:00:15

Millos jatkuu??

Lähettäjä: PähkinänKuori 
Päivämäärä:   15.6.08 16:23:15

Mä luin tän nyt,ja on tosi tosi hieno!
Millos jatkat?

Päivämäärä:   15.6.08 16:29:35

Juups, eli millos olis jatko tulossa? (:

LähettäjäPäiväuni 
Päivämäärä:   15.6.08 16:38:24

Sori, en jaksa enää lukea tätä, kun ne on jossain vantaalla, ku odotin kunnon tarinaa maalta.

Lähettäjä: asdf 
Päivämäärä:   15.6.08 19:15:13

IHANA :D Samu vaan siellä siivouskaapis <333

Päiväuni: Aika typerä asenne :l

Lähettäjä: päivänkakkara 
Päivämäärä:   15.6.08 21:31:43

Voi miten ihana, Samu raukka ku joutu oleen siellä komerossa.. :D jatkoa niin pian ko kerkeet.Ü

Lähettäjä: Shadow 
Päivämäärä:   15.6.08 22:09:26

Tää o mahtava tarina! :) Tykästyin heti...
Tuleekos jatkoa vielä tänään niinku piti??

Päivämäärä:   15.6.08 22:11:59

Niin, sitä jatkoa? Tulleeko tänään vai vasta huomenna? ;)

Lähettäjä: saanaaaa 
Päivämäärä:   15.6.08 22:35:03

jatkooooooo<33333333333333

Päivämäärä:   15.6.08 22:40:41

Niin,tuleeko sitä jatkoa??
En voinu millää olla kirjottamatta,oon kokopäivän oottanu jatkoo enkä malttanu enää.. :)
Toivottavast saat pian laitettuu sitä. :))

Lähettäjä: PähkinänKuori 
Päivämäärä:   16.6.08 11:31:09

Up... Jatkoa??

Päivämäärä:   16.6.08 11:46:06

Olimme tehneet siskonpedin huoneeni lattialle, jossa Sanna, Elisa ja Riikka nukkuivat vieretysten. Aamulla herätessämme toivoin, että kaverini lähtisivät mahdollisimman nopeasti, sillä halusin selvittää oliko Samu minulle vihainen eilisestä. Itse olisin varmasti, jos joku olisi seisottanut minua yli tunnin jossain komerossa.

Vihdoinkin yhden aikaan päivällä kaikki lähtivät ja minä jäin jatkamaan "sairasteluani" kotiin. Olin tosin jo unohtanut esittää sairasta, joten en tiennyt mitä muut ajattelivat.
Kaivoin kännykkäni esille ja soitin Samulle.
- Huomenta, poika haukotteli puhelimeen. Olin tainnut herättää tämän juuri.
- Olit sä nukkumassa vielä? kysyin ja piirtelin edessäni olevan lehden kansikuvatytölle erilaisia ehostuksia naamaan.
- Mm. Olin mä melkeen jo hereillä, poika sanoi ja tämän ääni kuulosti söpön möreältä näin aamusta. Tai no päivähän nyt jo taisi olla.
- Ethän sä suuttunu eilisestä? kysyin ja toivoin todellakin ettei poika nyt olisi vetänyt mitään meloonia nenäänsä, kun kaikki oli alkanut sujua hyvin.
- En tietenkään. Kyllä mä ymmärrän, ettet sä haluu heti kaikille kertoo hengailevas mun kaa. Varsinkaa ku ei vielä oikeen itekkää tiedetä, että missä mennään, Samu sanoi ja kivi vierähti sydämeltäni, kun tiesin, ettei poika ollut vihainen.
- Nähäänkö tänään? Samu kysyi lähes samaan hengenvetoon, kun oli lopettanut edellisen lauseensa.
- Voitaisiin vaikka. Ei mulla tässä oikeen muutakaan ole, sanoin ja piirsin kansitytölle parhaillaan hirveän näköistä lävistystä.
- Hienoa. Mä lähen vaikka kohtapuoliin sinne päin. Mut ollaan sitten ihan iisisti, sillä meijän pikku Miiuskahan on niin hirmuisen pipi, Samu ilkkui eiliselle tarinalleni ja nauroi perään.
- Niinpä niin, tokaisin vain ja irvistin kannen tytölle, josta olin saanut taiteiltua melko ruman.

Suunnilleen puolentunnin kuluttua Samu jo kolkuttelikin ovella. Ryntäsin ovelle ja kiepsahin pojan kaulaan antaen pusun tämän poskelle.
- Saanks mä tulla eka sisään ennen ku päätät hukuttaa mut kuolaas, poika hymyili ja kädet kietoutuneena ympärilleni peruutti minua, jotta pääsi itse eteiseen.
- Mä mitään kuolaa, sanoin ja lähdin hymyillen lipumaan olohuoneen puolelle. Samu seurasi esimerkkiäni jätettyään ensiksi kengät ja takin eteiseen.
- Mia hei, mä oon vähä miettiny, poika sanoi ja istuutui viereeni sohvalle.
- Ai mitä? kysyin ja pelkäsin jo mitä Samu seuraavaksi töksäyttäisi.
- Mitä jos palattais takas viettää mökkielämää? Ni ei tarvis olla koko aikaa pelko perseessä, että kuka meijät näkee seuraavaks ja tollain, Samu katsoi minua ja tarttui hellästi käteeni. Se olisi kyllä totta. Mökillä olimme saaneet viettää aikaa ihan kahdestaan rauhassa, lukuunottamatta äitiäni, joka uteliaana välillä änkesi seuraamme ja kyseli Samulta niitä näitä. Täällä ollessamme saimme tosiaan varoa uteliata katseita ja etenkin kavereitani, jotka näköjään harrastivat tätä nykyä yllätysvierailuja.
- Mut mitä mä sanoisin mun kavereille? Ja mutsille? Kun mähän vänkäämällä vänkäsin tänne ja jo nyt parin päivän päästä haluisin palata takas sinne erämaankorpeen, sanoin mietteliäänä.
- Mitä sä sit sanoit mutsilles ku halusit tulla tänne? Et sä kertonu et lähit ihan vaan mun takia? Samu kysyi ja tutkaili käsiäni, jotka olivat kuin pikkurusinat Samun jättiräpylöiden rinnalla.
- En. Sanoin et haluun olla kavereitteni kanssa.
- No mut sähän voit nyt sanoo, et sun tuli ikävä mua ja haluut palata mun luo maalle, Samu ehdotti.
- No kuules maalaisrinssi, eiköhän ne oo huomannu ettet sä oo siellä mökilläs.
- Miks olis? En mä niille mitään oo käyny ilmottaa et tulin tänne, Samu hymyili viekkaasti ja olin nyt jo lähes satavarma, että palaisimme maalle, luonnonhelmaan ja upeille hiekkarannoille.
- Kavereillehan mä voin sanoa, että äiti käski tulla takaisin. Ne tietää millanen kanaemo se on näissä jutuissa, hymyilin ja painoin pääni Samun olkaa vasten.
- Hienoa hienoa. Tai tiiätkö mitä. Mulla vois olla vielä parempi idea.
- No? nostin päätäni uteliaana ja katsoin poikaa kysyvästi.
- Ei kerrota porukoilles mitään, tuut vaan ja asustat meijän mökillä ja annat niiden elää siinä luulossa, että oot yhtä täällä. Ni sit ne ei tuu kiskoo sua sieltä pois ja saadaan olla ihan kaksistaan, Samu esitti ajatuksensa ja kietoi kätensä ympärilleni. Samu kallistui taaksepäin sohvalla, lähes makuuasentoon ja kiskoi minut mukanaan kainaloonsa.
- Oot aika ovela, sanoin ja suutelin poikaa hellästi.
- Mä oon ovelampi ku kettu, tämä tokaisi ja hamuili huuliani omillaan.
Näykkäisin pojan alahuulta kevyesti ja tämä päästi pienen, lähes kuulemattoman, ynähdyksen suloisesti.

Myöhemmin illalla pakkasin jälleen kassejani. Samu oli lähtenyt kotiinsa pakkaamaan. Olimme päättäneet hurauttaa tänään ne muutamat sata kilsaa, jotta pääsisimme viettämään mökkielämää jälleen.
Olin soittanut Sannalle ja kertonut, että äiti oli käskenyt minua palaamaan. Sanna oli kuulostanut pettyneeltä ja ajattelin olevani todella kieroon kasvanut ihminen, kun heittelin valheita toisensa perään ystävälleni.
Kännykkäni ilmoitti pian saapuneesta viestistä ja avatessani sen huomasin viestin olevan Samulta. "Ootko valmis, jos oon siinä parkkiksella vartin päästä?". Näpyttelin myöntävän vastauksen, jonka lähetin, vaikken ollutkaan vielä valmis pakkauksieni kanssa. Oletin kuitenkin pojan lähteneneen jo ajelemaan, sillä Samulta ei kuitenkaan ajaisi ihan vartissa meille.

tässä nyt tällänen pätkä. vähän kökkö tuli, mutta mutta :// yritin lisätä tota jo eilen, mutta tää ei jostain syystä suostunu lisäämään mitään viestejä :/

Päivämäärä:   16.6.08 12:48:01

Ihanaa jatkoo<33
Kiitti Piuhku.<3
Vihdoin ne palaa sinne maalle ;))

;O Mäkää en pystyny eile lähettää tänne mitää ja koko ht.netti oli 'pysähtyny'

Päivämäärä:   16.6.08 13:36:23

ooooi ihana pätkä taas, JES ne palaa maalle!! :D<3 Ja onneks Samu ei vetäny sitä meloonia nenuunsa ;)

Päivämäärä:   16.6.08 14:07:58

Aaaaaah <3 MÖKILLE <3 Khyllä khyllä vain, ja tosiaan luojan kiitos ettei meloonit ollu nenus :)

Päivämäärä:   16.6.08 14:16:58

Emmänyt tiä oliks toi nyt niin kökkö pätkä.. :D Ihan luettava se mun mielest oli. :) Jatkoo tänää?

Lähettäjä: .MMAu 
Päivämäärä:   16.6.08 15:37:11

oi nyt vasta jotenkin löysin koko tarinan mutta aivan ihana (: rakentavakin lähti kyllä johonkin nyt lomailemaan. (:

Lähettäjälisbeth 
Päivämäärä:   16.6.08 15:46:24

Oujee, nyt vasta tulin mukaan tarinan lukijoihin ja tykkään <3 Kunhan Samu vaan pysyy tollasena kivana rinssinä eikä ala mitään sekoilee.

Lähettäjä: muurahainen 
Päivämäärä:   16.6.08 17:08:34

Ihanaa oli tullu jatkoa.. :D Lisää vaan!:>

Päivämäärä:   16.6.08 18:55:49

jatkooooooooo, pitkäää pätkäää <3333333333333333333333333333333333333333333333

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   16.6.08 19:42:17

Ihana :> jatkuupi, en osaa muuta sanoo tähä väliin xd

Päivämäärä:   17.6.08 09:47:53

Millos tulee jatkoa?

LähettäjäVaippasankari 
Päivämäärä:   17.6.08 11:08:11

Äkkiä jatkoo<333333

Päivämäärä:   17.6.08 13:41:46

Koskas jatkoo?? (Pian pian pian<33)

Lähettäjäsands 
Päivämäärä:   17.6.08 14:58:22

taas aivan mahtava pätkä :) laitathan sit äkkiä jatkoo :)

Päivämäärä:   17.6.08 16:29:02

Ei jatkoa kuulu 8'<

Lähettäjä: Kiopª 
Päivämäärä:   17.6.08 20:39:34

Kiitos pelastit illan <3 Ihana tarina. Ei huonoja puolia löytynyt.
Kiitos<3

Päivämäärä:   17.6.08 20:50:53

Koska jatkuu ? x((

Päivämäärä:   18.6.08 10:41:43

Up,jatktuukos tänään Piuhku.?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   18.6.08 10:42:24

UP!

Päivämäärä:   18.6.08 11:26:58

Mimimillon jatkuu? :o :s

Päivämäärä:   18.6.08 11:53:26

kiva pätkä. maalle maalle <3 mut jatkeles nopeeta :)

Päivämäärä:   18.6.08 13:15:53

Ajomatka tuntui todella pitkältä. Pysähdyimme vain kerran käymään vessassa ja ostamaan kahvit joltain huoltoasemalta. Taukomme kuitenkin venähti sovittua pidemmäksi, sillä joukko tyttöjä bongasi Samun ja poika päättikin sitten olla anteliaalla tuulella ja jakeli kaikille halukkaille nimikirjoituksia ja yhteiskuvia. Minä istuskelin sen aikaa sivummalla ja toivoin, että pääsisimme kohta jatkamaan matkaa, mutta aina jostain ilmaantui uusia fanityttöjä, jotka roikkuivat Samussa kuin takiaiset. Samu selvästi nautti tilanteesta, kun sai olla ihailun keskipisteenä. Taukomme oli venähtänyt varmaan puolella tunnilla pidemmäksi kunnes pääsimme jatkamaan matkaa.
- Aika jännää, että tähän aikaan illasta joltain huoltsikalta löytyy noin paljon meikän faneja! Samu hehkutti, kun ajoimme pois parkkipaikalta.
- No vautsi vau. Ehkä ne kaikki ei ollu sun faneja, mut halus muuten vaan nimmarin ja yheiskuvan, kun on sattunu osumaan samaan tilaan jonku popparin kanssa, tuhahdin ja tiesin kuulostavani hieman katkeralta.
- Hahha! Mia on vähä mustis, Samu nauroi ja tökki minua kiusallisesti kylkeen.
- Lopeta. Enkä ole.
- Ootpas.
- No ihan sama, mut ei aleta nyt tappelee, tokaisin, sillä en halunnut nyt tässä vaiheessa riitaantua enää.
- Miten vaan, Samu naurahti ja painoi radion päälle. Radiosta kuului uutta Madonnaa, jonka tahdissa Samu alkoi hyräilemään. Minä käänsin pääni ikkunaa kohden ja nojasin auton selkänojaan. Kerkeäisin hyvin ottaa pienet torkut.

Olin juuri nähnyt jotain todella outoa ja sekopäistä unta, kun heräsin siihen, että minua ravisteltiin ja tökittiin hereille.
- Me ollaan perillä, Samu sanoi ja lopetti ravistelun heti, kun avasin silmäni. Ympärilläni oli joka puolella ihan pimeää, mutta erotin kuitenkin Lehtosten mökin rajat melko selkeästi. Istuin edelleen autossa.
Kömmin ulos ja laahustin Samun perässä mökkiin. Samu kantoi meidän molempien kasseja. Mikäs siinä, jos toisella kerta voimaa riitti. Itse olin niin väsynyt etten olisi saanut varmaankaan nostettua omaa täyteen sullottua kassiani edes maasta.
- Kiva, kun pidit mulle seuraa tossa matkan aikana, Samu tokaisi ironisesti ja asteli mökkiin sisään. Poika etsi jostain valonkatkaisijan ja pian mökki kylpikin jo valossa. Siristelin väsyneenä silmiäni.
- Sori. Ei mun ollu tarkotus koko loppumatkaa nukkua. Oisit herättäny mut, sanoin ja lähdin suunnistamaan omatoimisesti kohti Samun makuuhuonetta. Samu lähti perääni kassien kanssa.
- En mä sit viittiny. Sä kuorsasit niin söpösti.
Kännähdin portaissa ja tuijotin poikaa.
- Mä en kuorsaa!
- Milläs todistat, Samu hymyili minulle kiusallisesti ja lähti raahautumaan ylöspäin. Pudistelin vain päätäni ja jatkoin matkaa.

- Oi vitsi mua väsyttää, tokaisin kaaduttuani Samun leveälle sängylle. Samu istahti vierelleni ja katseli minua.
- Miten sua voi väsyttää ku just nukuit varmaa yli tunnin, poika kysyi ja kaatui pian itsekin vierelleni.
- Väsyttää vaan, vastasin ja kaivauduin peiton alle.
Samukin taisi olla väsynyt, sillä tämäkin heitti vain päälimmäiset vaatteensa pois ja veti peittoa ylleen.
Toivotimme vain hyvää yötä toisillemme ja hetken kuluttua taisimme nukkua jo molemmat.

Seuraavana päivänä heräsimme molemmat vasta yhden aikaan päivällä ja loikoilimme sängyssä varmaan kahteen ennen kuin saimme kammettua itsemme ylös. Minä painelin suihkuun, sillä en ollut jaksanut eilen enää pestä meikkejäni pois ja hiuksenikin taisivat olla jo melko rasvaiset.
Suihkun jälkeen kävelin keittiöön, jossa huomasin Samun hääräilevän lieden äärellä. Kävelin pojan taakse ja halasin tätä.
- Mitä sä kokkaat? kysyin ja poika käännähti ympäri antaen minulle suloisen aamupusun.
- Mä teen lettuja, Samu sanoi paistinlasta kädessään ja käänsi pian pannulla olevan letun.
Jonkin ajan kuluttua istuskelimme mökin kuistilla katsellen peilityyntä järveä ja nauttien Samun tekemiä lettuja. Päätin, että aamupalan jälkeen menisin uimaan, järvi houkutti sen verran ja oli todella lämminkin.
- Mennääks uimaan ku ollaan syöty? kysyinkin pojalta, joka oli jälleen levittämässä hilloa uudelle letulle.
- No ei nyt ihan heti. Mä ainaki painun pohjaan ku kivi, jos heti mennää, Samu sanoi ja rullasi lettunsa rullalle.
- Varmasti, ku oot ahminu noit lettui jo sairaan monta, sanoin viisaasti.
- Täytyy syödä hyvin, ku mä oon kasvavassa iässä, poika tokaisi suu täynnä lettua. Naurahdin tälle. Tämän ei todellakaan tarvitsisi kasvaa enää senttiäkään. Ja tuskin kasvaisikaan enää tuossa iässä.
- Mä meen sit yksin. Kyllä mä pärjään ilman suakin, sanoin hymyillen ja pyyhin sokerinmurusia pöydältä.
Hetken kuluttua nousin ylös ja lähdin vaihtamaan bikinejä ylleni.
Kun tulin takaisin kuistille pyyhkeineni, Samu istui edelleen siinä mihin oli jäänytkin. Jatkoin matkaani vain kohti rantaa ja laituria.
- Älä sit huku tai saat selkääs! poika karjaisi takaani.
- Joo joo, huusin vain takaisin jatkaen matkaani.
- Hyvä perse muuten! kuulin vielä Samun huudon ja käännähdin ympäri. Näytin kieltäni pojalle ja nostin keskisormeni pystyyn. Poika hekotti vain tuolillaan ja näytti kieltään takaisin.

Uimme, söimme ja loikoilimme auringossa. Siinä se päivä sitten lähinnä menikin.
Kello oli suunnilleen yksi yöllä, kun suunnistimme makuuhuoneeseen. Oli todella pimeää, kun vertasi millaista kaupungissa oli tähän aikaan yöstä. Kaupungissa oli kuitenkin kaikkia katuvaloja sun muita, mutta täällä oli vain metsää. Puita puiden perään.
Samu hivuttautui lähemmäs minua ja pian tunsin tämän lämpimän hengityksen kasvoillani.
- Mä haluun löytää sun huulet, Samu kuiskasi hiljaa ja päätin auttaa tätä painamalla huuleni pojan suulle.
- Kiitos avusta, poika sanoi ja kipusi istumaan päälleni hajareisin.
- Eipä mitään.
Pian Samu kumartui ylleni ja jatkoi suutelemista. Nautin pojan läsnäolosta ja kuinka tämä osasi olla niin suloinen. Silitin kädelläni Samun karheaa poskea.
Poika hivutti kätensä toppini alle ja siveli hellästi rintojani, kunnes liu'utti topin kokonaan pois päältäni.
Suutelimme kiihkeästi siinä hetken aikaa ja olin jo varma, että halusin tehdä sen Samun kanssa. Ja niin teinkin, menetin sinä yönä neitsyyteni Samuelille.

Makasimme vierekkäin sängyllä huohottaen. Minulle oli tullut hieman hiki, mutta niin oli tainnut tulla Samullekin. Poika veti minut lähelleen ja suuteli hellästi. Loikoilin tyytyväisenä tämän kainalossa ja piirtelin sormenpäällä sydämiä ja muita kuvioita pojan mahaan.
Mietin juuri kokemaani. Ensimmäiseksi, kun Samu oli työntynyt sisääni se oli sattunut inhottavasti ja ehdin jo katua sitä, että olin suostunut sänkyhommiin. Pian olin kuitenkin rentoutunut ja tajunnut, että kaikki oli ihan hyvin, jonka jälkeen kaikki oli tuntunut kerrassaan mahtavalta.
- Oliks sun hyvä? poika kysyi silittäen hiuksiani.
- Mm. Oli. Mun oli tosi hyvä olla. Kiitti, sanoin ja käännähdin katsomaan Samua.
- Ei sun mua mitään tarvi kiitellä. Tärkeintä täs oli et sun on hyvä olla, poika hymyili suloisesti. Hymyilin tälle takaisin.
Olin aluksi ajatellut, että Samun kanssa saattaisi olla melko kovaa menoa ja poika saattaisi olla hieman kovakourainen, mutta tämä olikin ollut minulle todella hellä ja maailman suloisin.
- Mä rakastan sua, kuulin Samun pian sanovan, enkä todellakaan olisi uskonut kuulevani noita sanoja tuon pojan suusta. Olimme hetken hiljaa, enkä oikein tiennyt mitä minun pitäisi vastata.
- Älä sano mitään, mitä sä et oikeesti tarkota.
Poika nousi ja käänsi katseensa silmiini.
- En mä sanokaan. Mä oikeesti tarkotan sitä. En mä tollasia heittele huvikseen.
- Hyvä. Mä en haluu kuulla mitään rakkaudentunnustuksia, jos ne ei oikeesti tarkota mitään, sanoin ja Samu kumartui pian suutelemaan minua.
- Mut mä oikeesti tarkotan sitä. Ja jos sä et usko ni tuun laulaa joka yö balladeja sun ikkunas alle.
- No kai mun sit täytyy uskoa sua. Vaikka ihan mieluusti sä saisit tulla laulamaan balladeja mun ikkunani alle.
Kaivauduin jälleen Samun kainaloon ja tunsin olevani onnellinen. Onnellinen, ihastunut ja ehkä jopa rakastunut.
- Huomasiks muuten yhen jutun, Samu sanoi yhtäkkiä. Olin melkein jo unessa.
- No?
- Yleensä väitetään, että miehet nukahtaa heti seksin jälkeen. Mut mäpä oonki vielä hereillä!
- Vau. Oot aika supermän, tokaisin väsyneenä, mutta hymyillen.

Päivämäärä:   18.6.08 14:19:06

Jee jatkoa<33

Päivämäärä:   18.6.08 14:22:55

Oooij (: Kiva pätkä, mut munki alko tehä mieli lettuja, ku tuo Samu teki niitä :P

LähettäjäVaippasankari 
Päivämäärä:   18.6.08 14:45:13

Oo jatkoa:D Ihana tää oikeesti. Oon iha awwwwwww<33333333333333

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   18.6.08 14:56:47

Ihana pätkä awwwwwws :D jatkuu vaa mahd noppeee :>

Päivämäärä:   18.6.08 15:02:09

Aaa, jatkoaa! :D

Päivämäärä:   18.6.08 15:11:03

Heräsin, kun olin kuulevani mökin alakerrasta jotain kolinaa. Etsin kännykkäni ja vilkaisin kelloa. Kaksikymmentä yli yksitoista.
Kuuntelin tarkkaan, josko alhaalta kuuluisi jotain, mutta oli ihan hiljaista. Hetken kuluttua kuului taas jotakin.
- Samu, ravistelin poikaa hereille.
- Samu, tääl taitaa olla joku, kuiskasin hiljaa ja poika raotti silmiään.
- Mitä sä nyt oikeen höpötät. Ei tääl ketään oo.
- Onhan. Kuuntele vaikka.
Kuuntelimme hetken, mutta oli taas aivan hiljaista.
- Ehkä mul on korvis vikaa, mutta mä en kuule yhtikäs mitään, poika sanoi ja veti peittoa enemmän yllensä.
- Kai mä sit kuvittelin vaan kaiken, kohautin hartioitani ja käperryin peiton alle, ihan Samuun kiinni.
- Saanks mä aamupusun? Samu kysyi ja annoin tälle haluamansa. Suloisen pienen aamupusun.
Pojalle pikkupusu ei kuitenkaan kelvannut, vaan tämä veti minut ahnaasti vielä lähemmäs itseensä ja suuteli minua kunnolla.
Olimme aivan toisiimme kietoutuneina ja suutelimme pitkään, kunnes huoneen ovi rämähti yhtäkkiä aivan sepposen selälleen. Irrottauduimme nopeasti toisistamme ja vedin hätäisesti peittoa paljaan ylävartaloni suojaksi.
- Mutsi! Samu huudahti ja katsahdin ovelle, jossa ruskeahiuksinen, jo varmaan yli viisikymppinen, silmälasipäinen nainen seisoi.
- Voi herranjestas! Anteeksi. Enhän minä nyt voinut tietää, että sinulla on joku tyttö täällä, nainen pahoitteli ovensuusta.
- Opettelisit koputtamaan, Samu tiuskaisi ja tuijotti äitiään siniset silmät kiukustuneina.
- Täytyy pitää vastedes mielessä. Mutta eipä sinulla usein noita tyttöjä ole täällä ollut... Kukas hän mahtaa olla?
- Joo joo. Mia on mun tyttöystävä ja that's it. Voisitko sä nyt ystävällisesti poistua?, Samu mulkaisi äitiään vielä vaativalla katseella. Nainen hymyili meille pahoittelevasti ja katosi ovesta sulkien sen perässään.
- Miks noitten piti just nyt paukata tänne? Samu märisi haroen vaaleita hiuksiaan.
- Onhan tää niittenkin mökki, sanoin ja aloin kalastelemaan alusvaatteitani lattialta.
- On on. Hélvetti soikoon. Mä oisin mieluummin ollut sun kanssas kahestaan, ihan ilman noit höperöitä.
Puin alsuhousut ja rintsikat ylleni, sekä etsin käsiini vielä toppini ja shortsini. Vaikka Samu vaikuttikin kiukkuiselta, niin minä olin kuitenkin iloinen ja hymyilin kietoessani hiuksiani nutturalle. Samu oli kutsunut minua tyttöystäväkseen.
- Kai täst on sit pakko mennä aamupalalle, ku toi yks tuli pilaa aamun hellän hetken, Samu urputti ja nappasi bokserinsa lattialta.
- Älä oo Samu möksmöks, sanoin iloisena ja kutitin poikaa kyljestä.
Kun Samu oli saanut vaatteet päällensä, lähdimme alakertaan aamupalalle. Tapaisin ensimmäistä kertaa Samun vanhemmat.

Samun äiti, Leena, oli hieman hössö, mutta todella mukava. Tämän aviomies, Jouko, vaikutti myös mukavalta. Hän oli Samun isä siis.
Leena oli ehtinyt jossain välissä keittämään jo puuroa ja otimme Samun kanssa sitä molemmat, vaikken itse ollutkaan mikään puuron suurin ystävä.
- Noh, Samu. Missäs vaiheessa sä ajattelit esitellä uuden tyttöystäväsi meille? Jouko kysyi pojaltaan.
- En tiiä. Mut oisitte te voinu ilmottaa, että ootte tulossa tänne, Samu lappasi puuroa suuhunsa edelleen myrtsin näköisenä. Minun olisi tehnyt mieli nauraa pojalle, tämähän mökötti kuin mikäkin pikkuvauva.
Samu kuitenkin esitteli minut sitten vanhemmilleen. Samun äiti kyseli ikääni ja mietin, että pitäisikö hän minua turhan nuorena pojalleen, kun kerroin olevani 17. Leena ei kuitenkaan tuonut mitään ajatuksiaan julki. Sain kuitenkin sellaisen kuvan, että he pitivät minusta.

Samun pahantuulisuutta ei helpottanut yhtään se, että aamiaisen jälkeen Leena kertoili kaikenmaailman tarinoita pojastaan, kun tämä oli ollut pieni. Kuulemani mukaan Samu oli ollut aika riiviö lapsena.
- Silloin ylä-aste- ja lukio-ikäisenä Samu oli oikea kunnon lintsari. Monestikohan me kävimme rehtorinkin kanssa juttelemassa, Leena muisteli pudistellen päätään. Naurahdin ja osasin hyvin kuvitella millainen pahis poika oli ollut.
- No kuka nyt muka johki kouluun jaksais mennä, Samu puolustautui ja kommentoi kärkkäästi kokoaika jotain tuvan toiselta puolelta, omalta sohvaltaan.
- Oi voi. Mikä tuon ensimmäisen kasvatuksessa meni vikaan? Leena voivotteli hymyillen ilkikurisesti.
Niin, Samuhan oli perheen esikoinen, sillä tältä löytyi vielä muutaman vuoden nuorempi pikkuveli.
- Mussa ei oo mitään vikaa, Samu tuhahti ja lähti marssimaan kuistille.
- Jopas se on tosikolla tuulella tänään, Leena katsoi poikansa perään.
- Niinhän se taitaa olla, sanoin ja lähdin Samun perään.

Tavoitin pojan laiturilta. Samu roikotteli jalkojaan vedessä ja näytti kiukkuiselta. Istuuduin pojan viereen ja laskin omat jalkanikin veteen.
- Mörrimöykky.
- Mua ärsyttää.
- Juu, eiköhän kaikki oo huomannu sen jo, sanoin ja katselin vedessä lilluvia jalkojani. Istuskelimme hetken sanomatta mitään, kunnes päätin kurottautua ja läiskäistä vettä pojan päälle.
- Heii, poika huudahti, kun vettä roiskahti hänen kasvoillensa.
- Piristy nyt!
- Tässä sulle piristystä, Samu sanoi ja tönäisi minut alas laiturilta. Tunsin kuinka viileä järvivesi ympäröi koko kehoni ja vaatteni liimautuvat märkinä ihoa vasten.
- Nyt senki possu! kiljahdin päästyäni pinnalle ja tarrasin laiturilla olevan pojan jalasta kiinni. Yritin epätoivoisena kiskoa Samua laiturilta järveen, mutta eihän poika mihinkään liikahtanut.
- Mia, sä oot säälittävä, Samu nauroi yrityksilleni.
- Mitäs oot noin läski, irvailin ja huitaisin märät hiukset pois kasvojeni edestä.
Pian Samu kuitenkin hyppäsi omatoimisesti järveen, vaatteineen päivineen.
Roiskimme hetken vettä toistemme päälle ja nauroimme niin, että vatsalihakseni tuntuivat jo hieman kipeiltä.

siinä taasen hieman jatkoa :)

Päivämäärä:   18.6.08 15:19:32

Jee<3 Sain lukee 2 ihanaa pätkää<3
Kiiiiitti Piuhku.! :))))

Päivämäärä:   18.6.08 16:20:17

Oii!! Kiitos Piuhku ;D

Lähettäjä: ..Ó_o? 
Päivämäärä:   18.6.08 17:08:25

joo,iha hyvä tarina,se ihme samuel ei vaan käyttäny ehkäsyy?? (vai onks mun lukutaidois jotai vikaa?)

Päivämäärä:   18.6.08 17:34:26

..Ó_o?, ehkä sitä ei vaan mainittu ;)

Päivämäärä:   18.6.08 18:06:48

oooo, kaks uutta pätkää! ihana toi samu ku se ain mököttää mut sit mia saa sen taas piristymään ;)

Päivämäärä:   18.6.08 21:15:58

oioioi, loistavat pätkät jälleen.

Päivämäärä:   18.6.08 21:34:35

..Ó_o? // opettele lukee rivien välistä. eihän niistä heidän sänky puuhista kerrottu muutakaan..

Päivämäärä:   18.6.08 21:34:59

tai paljoo muuta..

Päivämäärä:   18.6.08 21:38:30

uuuuij, ihunaa <333

Lähettäjäsands 
Päivämäärä:   18.6.08 22:07:10

oon kateellinen sulle ku oot niin hyvä kirjottaan näitä :)
laita sit pian taas jatkoo 8)

Päivämäärä:   18.6.08 22:16:37

Laita tänää viel jatkoo jooko? ;D
Ku lähen jokski aikaa pois koneelt ni toivon hartaast et ku tuun ni tääl olis jatkoo<3 :))

Päivämäärä:   18.6.08 23:44:53

Ihana pätkä oli taas, jatkoa äkkiä! :DD

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   19.6.08 13:47:20

jatka pian

Lähettäjä: .MMAu 
Päivämäärä:   19.6.08 14:09:34

oi ihania noi kaks pätkää (: Jatkoaa! :D

Lähettäjäa 
Päivämäärä:   19.6.08 15:20:04

haha *:D Jatkuuupiiii

Päivämäärä:   19.6.08 16:07:55

Jatkajatka (:

Päivämäärä:   19.6.08 16:15:35

jatkooo :D

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   19.6.08 17:16:34

jatkoo :>

Päivämäärä:   19.6.08 21:33:26

up,tulisko pitkää pätkää juhannuksen kunniaks? : ))

Päivämäärä:   19.6.08 21:41:29

Tuleeks viel tänää jatkoa? :)

Lähettäjänaom 
Päivämäärä:   20.6.08 06:42:02

jatkoa!

Päivämäärä:   20.6.08 13:42:04

nostan.

Päivämäärä:   20.6.08 14:37:57

Tulisko jatkoa? Juhannuksen kunniaks piiitkä pätkä? :) <3

Lähettäjä: vilms 
Päivämäärä:   20.6.08 22:38:49

jatkoo pliis?? ;)

LähettäjäErektiohäiriö 
Päivämäärä:   21.6.08 15:02:35

Nostelen

LähettäjäVaippasankari 
Päivämäärä:   21.6.08 15:56:46

Ihanaa taas<333 Jatka!

Päivämäärä:   21.6.08 19:36:46

jatka :D

Päivämäärä:   21.6.08 21:24:22

Ei Piuhku sitte jatkanu ;(((
No mutta koskas meinaat jatkaa? Me aletaa käymää kärsimättömiks ;D

Päivämäärä:   21.6.08 21:28:07

8< Arkkuun arkkuun vaan.. :'DD

Päivämäärä:   22.6.08 11:59:44

nostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Lähettäjä: llaauurr 
Päivämäärä:   22.6.08 12:31:35

tää on niin todenmukainen ja parhaimpia tarinoita täällä :) ihanaa ku jätkä välittää ja tulee peräsä :)<3 jatkasamaa mallii..:)

Päivämäärä:   22.6.08 18:47:39

jkatkoooo

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.