Lähettäjä: piuhku.
Päivämäärä: 18.6.08 13:15:53
Ajomatka tuntui todella pitkältä. Pysähdyimme vain kerran käymään vessassa ja ostamaan kahvit joltain huoltoasemalta. Taukomme kuitenkin venähti sovittua pidemmäksi, sillä joukko tyttöjä bongasi Samun ja poika päättikin sitten olla anteliaalla tuulella ja jakeli kaikille halukkaille nimikirjoituksia ja yhteiskuvia. Minä istuskelin sen aikaa sivummalla ja toivoin, että pääsisimme kohta jatkamaan matkaa, mutta aina jostain ilmaantui uusia fanityttöjä, jotka roikkuivat Samussa kuin takiaiset. Samu selvästi nautti tilanteesta, kun sai olla ihailun keskipisteenä. Taukomme oli venähtänyt varmaan puolella tunnilla pidemmäksi kunnes pääsimme jatkamaan matkaa.
- Aika jännää, että tähän aikaan illasta joltain huoltsikalta löytyy noin paljon meikän faneja! Samu hehkutti, kun ajoimme pois parkkipaikalta.
- No vautsi vau. Ehkä ne kaikki ei ollu sun faneja, mut halus muuten vaan nimmarin ja yheiskuvan, kun on sattunu osumaan samaan tilaan jonku popparin kanssa, tuhahdin ja tiesin kuulostavani hieman katkeralta.
- Hahha! Mia on vähä mustis, Samu nauroi ja tökki minua kiusallisesti kylkeen.
- Lopeta. Enkä ole.
- Ootpas.
- No ihan sama, mut ei aleta nyt tappelee, tokaisin, sillä en halunnut nyt tässä vaiheessa riitaantua enää.
- Miten vaan, Samu naurahti ja painoi radion päälle. Radiosta kuului uutta Madonnaa, jonka tahdissa Samu alkoi hyräilemään. Minä käänsin pääni ikkunaa kohden ja nojasin auton selkänojaan. Kerkeäisin hyvin ottaa pienet torkut.
Olin juuri nähnyt jotain todella outoa ja sekopäistä unta, kun heräsin siihen, että minua ravisteltiin ja tökittiin hereille.
- Me ollaan perillä, Samu sanoi ja lopetti ravistelun heti, kun avasin silmäni. Ympärilläni oli joka puolella ihan pimeää, mutta erotin kuitenkin Lehtosten mökin rajat melko selkeästi. Istuin edelleen autossa.
Kömmin ulos ja laahustin Samun perässä mökkiin. Samu kantoi meidän molempien kasseja. Mikäs siinä, jos toisella kerta voimaa riitti. Itse olin niin väsynyt etten olisi saanut varmaankaan nostettua omaa täyteen sullottua kassiani edes maasta.
- Kiva, kun pidit mulle seuraa tossa matkan aikana, Samu tokaisi ironisesti ja asteli mökkiin sisään. Poika etsi jostain valonkatkaisijan ja pian mökki kylpikin jo valossa. Siristelin väsyneenä silmiäni.
- Sori. Ei mun ollu tarkotus koko loppumatkaa nukkua. Oisit herättäny mut, sanoin ja lähdin suunnistamaan omatoimisesti kohti Samun makuuhuonetta. Samu lähti perääni kassien kanssa.
- En mä sit viittiny. Sä kuorsasit niin söpösti.
Kännähdin portaissa ja tuijotin poikaa.
- Mä en kuorsaa!
- Milläs todistat, Samu hymyili minulle kiusallisesti ja lähti raahautumaan ylöspäin. Pudistelin vain päätäni ja jatkoin matkaa.
- Oi vitsi mua väsyttää, tokaisin kaaduttuani Samun leveälle sängylle. Samu istahti vierelleni ja katseli minua.
- Miten sua voi väsyttää ku just nukuit varmaa yli tunnin, poika kysyi ja kaatui pian itsekin vierelleni.
- Väsyttää vaan, vastasin ja kaivauduin peiton alle.
Samukin taisi olla väsynyt, sillä tämäkin heitti vain päälimmäiset vaatteensa pois ja veti peittoa ylleen.
Toivotimme vain hyvää yötä toisillemme ja hetken kuluttua taisimme nukkua jo molemmat.
Seuraavana päivänä heräsimme molemmat vasta yhden aikaan päivällä ja loikoilimme sängyssä varmaan kahteen ennen kuin saimme kammettua itsemme ylös. Minä painelin suihkuun, sillä en ollut jaksanut eilen enää pestä meikkejäni pois ja hiuksenikin taisivat olla jo melko rasvaiset.
Suihkun jälkeen kävelin keittiöön, jossa huomasin Samun hääräilevän lieden äärellä. Kävelin pojan taakse ja halasin tätä.
- Mitä sä kokkaat? kysyin ja poika käännähti ympäri antaen minulle suloisen aamupusun.
- Mä teen lettuja, Samu sanoi paistinlasta kädessään ja käänsi pian pannulla olevan letun.
Jonkin ajan kuluttua istuskelimme mökin kuistilla katsellen peilityyntä järveä ja nauttien Samun tekemiä lettuja. Päätin, että aamupalan jälkeen menisin uimaan, järvi houkutti sen verran ja oli todella lämminkin.
- Mennääks uimaan ku ollaan syöty? kysyinkin pojalta, joka oli jälleen levittämässä hilloa uudelle letulle.
- No ei nyt ihan heti. Mä ainaki painun pohjaan ku kivi, jos heti mennää, Samu sanoi ja rullasi lettunsa rullalle.
- Varmasti, ku oot ahminu noit lettui jo sairaan monta, sanoin viisaasti.
- Täytyy syödä hyvin, ku mä oon kasvavassa iässä, poika tokaisi suu täynnä lettua. Naurahdin tälle. Tämän ei todellakaan tarvitsisi kasvaa enää senttiäkään. Ja tuskin kasvaisikaan enää tuossa iässä.
- Mä meen sit yksin. Kyllä mä pärjään ilman suakin, sanoin hymyillen ja pyyhin sokerinmurusia pöydältä.
Hetken kuluttua nousin ylös ja lähdin vaihtamaan bikinejä ylleni.
Kun tulin takaisin kuistille pyyhkeineni, Samu istui edelleen siinä mihin oli jäänytkin. Jatkoin matkaani vain kohti rantaa ja laituria.
- Älä sit huku tai saat selkääs! poika karjaisi takaani.
- Joo joo, huusin vain takaisin jatkaen matkaani.
- Hyvä perse muuten! kuulin vielä Samun huudon ja käännähdin ympäri. Näytin kieltäni pojalle ja nostin keskisormeni pystyyn. Poika hekotti vain tuolillaan ja näytti kieltään takaisin.
Uimme, söimme ja loikoilimme auringossa. Siinä se päivä sitten lähinnä menikin.
Kello oli suunnilleen yksi yöllä, kun suunnistimme makuuhuoneeseen. Oli todella pimeää, kun vertasi millaista kaupungissa oli tähän aikaan yöstä. Kaupungissa oli kuitenkin kaikkia katuvaloja sun muita, mutta täällä oli vain metsää. Puita puiden perään.
Samu hivuttautui lähemmäs minua ja pian tunsin tämän lämpimän hengityksen kasvoillani.
- Mä haluun löytää sun huulet, Samu kuiskasi hiljaa ja päätin auttaa tätä painamalla huuleni pojan suulle.
- Kiitos avusta, poika sanoi ja kipusi istumaan päälleni hajareisin.
- Eipä mitään.
Pian Samu kumartui ylleni ja jatkoi suutelemista. Nautin pojan läsnäolosta ja kuinka tämä osasi olla niin suloinen. Silitin kädelläni Samun karheaa poskea.
Poika hivutti kätensä toppini alle ja siveli hellästi rintojani, kunnes liu'utti topin kokonaan pois päältäni.
Suutelimme kiihkeästi siinä hetken aikaa ja olin jo varma, että halusin tehdä sen Samun kanssa. Ja niin teinkin, menetin sinä yönä neitsyyteni Samuelille.
Makasimme vierekkäin sängyllä huohottaen. Minulle oli tullut hieman hiki, mutta niin oli tainnut tulla Samullekin. Poika veti minut lähelleen ja suuteli hellästi. Loikoilin tyytyväisenä tämän kainalossa ja piirtelin sormenpäällä sydämiä ja muita kuvioita pojan mahaan.
Mietin juuri kokemaani. Ensimmäiseksi, kun Samu oli työntynyt sisääni se oli sattunut inhottavasti ja ehdin jo katua sitä, että olin suostunut sänkyhommiin. Pian olin kuitenkin rentoutunut ja tajunnut, että kaikki oli ihan hyvin, jonka jälkeen kaikki oli tuntunut kerrassaan mahtavalta.
- Oliks sun hyvä? poika kysyi silittäen hiuksiani.
- Mm. Oli. Mun oli tosi hyvä olla. Kiitti, sanoin ja käännähdin katsomaan Samua.
- Ei sun mua mitään tarvi kiitellä. Tärkeintä täs oli et sun on hyvä olla, poika hymyili suloisesti. Hymyilin tälle takaisin.
Olin aluksi ajatellut, että Samun kanssa saattaisi olla melko kovaa menoa ja poika saattaisi olla hieman kovakourainen, mutta tämä olikin ollut minulle todella hellä ja maailman suloisin.
- Mä rakastan sua, kuulin Samun pian sanovan, enkä todellakaan olisi uskonut kuulevani noita sanoja tuon pojan suusta. Olimme hetken hiljaa, enkä oikein tiennyt mitä minun pitäisi vastata.
- Älä sano mitään, mitä sä et oikeesti tarkota.
Poika nousi ja käänsi katseensa silmiini.
- En mä sanokaan. Mä oikeesti tarkotan sitä. En mä tollasia heittele huvikseen.
- Hyvä. Mä en haluu kuulla mitään rakkaudentunnustuksia, jos ne ei oikeesti tarkota mitään, sanoin ja Samu kumartui pian suutelemaan minua.
- Mut mä oikeesti tarkotan sitä. Ja jos sä et usko ni tuun laulaa joka yö balladeja sun ikkunas alle.
- No kai mun sit täytyy uskoa sua. Vaikka ihan mieluusti sä saisit tulla laulamaan balladeja mun ikkunani alle.
Kaivauduin jälleen Samun kainaloon ja tunsin olevani onnellinen. Onnellinen, ihastunut ja ehkä jopa rakastunut.
- Huomasiks muuten yhen jutun, Samu sanoi yhtäkkiä. Olin melkein jo unessa.
- No?
- Yleensä väitetään, että miehet nukahtaa heti seksin jälkeen. Mut mäpä oonki vielä hereillä!
- Vau. Oot aika supermän, tokaisin väsyneenä, mutta hymyillen.
|