Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesä, kärpäset ja yks poppari vol.2

Lähettäjä: aurinko 
Päivämäärä:   12.6.08 00:09:19

Edellinen meni täyteen, toivottavasti täällä ei oo jo tällästä toista .. :) JATKOA NOPEESTI! :D

Re: Kesä, kärpäset ja yks poppari vol.2

Lähettäjä: kkisu 
Päivämäärä:   12.6.08 00:50:04

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=637045&t=637045
tossa vielä edellinen ;D

Lähettäjä: Nalle Puhh. 
Päivämäärä:   12.6.08 09:15:00

Juu jatkoa jatkoa (:

Lähettäjä: B.D 
Päivämäärä:   12.6.08 11:11:06

Ihanaa, jatkoa.. ..ja äkkiä! =D

Lähettäjä: :>>> 
Päivämäärä:   12.6.08 11:45:51

Mä itse asias tein,mut iha sama,antaa sen tippuu....
jatkoa odotetaan :)

Lähettäjä: Pemu 
Päivämäärä:   12.6.08 13:31:17

no hupsis. kirjotin ton jutun väärään eli. :D :

toosi ihana tarina. ja kuten monet on sanonu nii osaat kirjoittaa tosin hyvin. ja tarina ei etene sillee et hei tapasin julkkiksen aloimme heti ensisilmäyksen jälkeen seurustelemaan,s euraavana päivänä olinkin jo sängyssä sen kanssa. vaan hitaasti ja totuuden mukaisesti. :) mutta niin jatka nopeeta :P

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.6.08 15:18:12

Piuhku. : Jatkatkos tänään Samu-Rinssin (/& Ritarin) & Mia-Rinsessan tarinaa? :)

Päivämäärä:   12.6.08 16:08:54

Khylläpäs :) totesi iskevästi saman asian, mitä ite meinasin tulla kysyyn.. ;=)

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   12.6.08 16:21:15

jatkuu nopee pliis! :D

Päivämäärä:   12.6.08 16:59:07

Piuhku. ei varmaa oo löytäny tätä topaa xD Sit se ihmettelee ku kukaa ei muka oo tehny vol.2 et mihi ne kaikki fanit hävis ku kukaa ei o tehny,ja sit ei saada jatkoo XD

Lähettäjä: huli 
Päivämäärä:   12.6.08 17:18:05

jatkoo heti!

Lähettäjä: ~.~Heaven~.~ 
Päivämäärä:   12.6.08 17:56:52

Koska jatkuu? ^^

Lähettäjä: aurinko 
Päivämäärä:   12.6.08 17:57:37

JATKOA! :D

Lähettäjä: B,D 
Päivämäärä:   12.6.08 18:12:56

Ole kiltti ja jatka. Tämä oli aivan ihanaa. ^^

Päivämäärä:   12.6.08 18:22:39

Pidetään tätä siis ylhäällä ja odotetaan jatkoa <3

Lähettäjä~.~Heaven~.~ 
Päivämäärä:   12.6.08 19:30:09

Kirjoittaja ei ole vieläkään löytänyt tänne. ^^
Tai sitten se ahertaa jonkun tarinan kimpussa. =D
Yritetään kestää hengissä siihen asti kunnes tulee jatkoa. =D

Päivämäärä:   12.6.08 20:45:31

~.~Heaven~.~ // Pakko yrittää :D

Päivämäärä:   12.6.08 21:15:57

^^ hengissä pysyminen on luultavasti vaikeaa mutta eiköhän me siinä yhdessä onnistuta :D

Päivämäärä:   12.6.08 21:17:58

^^ Yhdessä meissä on voimaa..

Päivämäärä:   12.6.08 22:02:33

Sori kun en ole ollut auttamassa pysymään hengissä, äiti pakotti sen kans pihalle istuttamaan kukkia...
-.- Mutta ny olen täällä taas :> Ei piuhku. o vielkä löytäny tänne ;( Ainakaa se ei o sanonu mitää...

Lähettäjä: sands 
Päivämäärä:   12.6.08 22:07:15

Tää pitäs sit pitää ylhäällä et se vois löytää tän topan :D

Päivämäärä:   12.6.08 22:24:12

Niin,sehän se idea tässä on :D

Lähettäjä: piuhku. 
Päivämäärä:   12.6.08 22:33:11

Seuraavana aamuna tunsin oloni hieman vaivautuneeksi aamupalapöydässä. Samu oli kipaissut nopeasti läheisessä kaupassa ostamassa jääkaappiin jotain täytettä aiemmin, sillä muuten meillä ei olisi ollut aamupalaksi muuta kuin eiliset pizzan jämät.
Ensimmäistä kertaa hiljaisuus minun ja Samun välillä ei tuntunut luontevalta. Ennen olimme saattaneet istua pitkiäkin toveja hiljaa, mutta nyt minusta tuntui siltä kuin olisin pettänyt pojan, kun en ollut halunnut mitään sen suurempaa tämän kanssa eilen. Samu oli kyllä sanonut, ettei häntä haitannut päätökseni, mutten kuitenkaan uskonut tätä sataprosenttisesti. Tungin loput leivästä suuhuni ja huuhtelin alas tuoremehulla ja sitten päätin, että hiljaisuus saisi loppua tähän.
- Pitäskö meijän soittaa jollekin lukkosepälle? kysyin ja pyyhin murusia pyödältä.
- Haluutko sä nyt jo lähteä kotiin? Kello on vasta ykstoista, Samu kysyi.
- Niin no, jossain vaiheessa mun on kuitenkin mentävä. Enkä viittis olla sun riesana...
- Et sä mikään riesa oo, Samu sanoi nousten ylös.
- Syötsä vielä vai korjataanko nää pois? poika kysyi nostaen juustohöylän käteensä.
- Korjataan vaan, tokaisin ja aloin auttaa poikaa pöydän siivoamisessa.

No, pian huomasin kellon olevan jo kolme päivällä ja olin vieläkin Samun luona. Samu oli halunnut esitellä minulle jotain demoversioita uusista kappaleistaan. Täytyy myöntää, että ne kuulostivat todella hyviltä, vaikka olivatkin vielä vaiheessa. Poika todella osasi laulaa ja tehdä iskeviä sanoituksia kappaleisiin.
- Mä käyn hakee jotain juotavaa, sanoin hetken kuluttua ja nousin sängyltä, jossa olimme loikoilleet kannettavan kanssa ja kuunnelleet niitä uusia biisejä.
- Jep, Samu vastasi ja sörkki konettaan.
Nousin ja tallustelin keittiöön. Kurotin ottamaan kaapista lasin ja avasin hanan. Täytin lasin vedellä ja kumosin nestettä kurkkuuni. Kuulin jonkun hiipivän takanani. Samu yritti varmaan säikyttää minut, mutta epäonnistuisi, koska kuulin tämän tulon. Päätin kuitenkin, että poika saisi elää siinä luulossa, etten tiennyt tämän tulosta mitään ja luullen säikähtäisin kamalasti.
Samu ei huutanutkaan mitään "böötä" tai muuta vaan seisahtui taakseni ja kietoi kätensä ympärilleni painaen huulensa poskelleni.
- Yrititsä säikäyttää mut? kallistin päätäni taaksepäin, jotta näin pojan.
- En mä sellasta tekisi, poika sanoi ottaen viattoman ilmeen kasvoilleen.
- Etpä!
- En, ainakaan nyt, koska mä en haluu et mun lasi ois menny rikki. Jos oisit säikähtäny ni oisit pudottanu sen lattialle, Samu sanoi ja painoi minua tiskipöytää vasten.
Onnistuin käännähtämään niin päin, että selkäni nojasi pöytää vasten ja itse olin kasvotusten Samuun päin. Poika tarttui käteeni ja lähti takaisin makuuhuonetta kohden vetäen minua perässään. Seurasin kiltisti perässä makuuhuoneeseen, jossa istahdimme taasen sängylle.
Samu painoi kevyen suudelman huulilleni. Poika halusi siis jatkaa siitä mihin eilen jäätiin. Kai sitä nyt voisi vähän pusutella ja olla lähekkäin, sitä oikeastaan halusikin. Käpertyä jonkun kainaloon. Halusin, että joku pitäisi minua hyvänä ja tunnelma olisi sellainen ihana. Halusin sitä juuri Samun kanssa ja ilmeisesti halusi poikakin.
- Mua panettaa, Samu tokaisi tökerösti juuri, kun unelmoin hellästä kahdenkeskisestä hetkestä.
Tuijotin poikaa silmät pyöreinä. Ei kai sitä nyt tuolla tavoin voinut vaan töksäyttää ilmoille?
- Jaa, sanoin vetäen jalkani rintakehään kiinni ja kiedoin käteni niiden ympärille. Se siitä söpöilystä sitten. Minä en miksikään Samun tyydytysvälineeksi alkaisi.
- Eiks sunki ois aika päästä jo neitsyydestäs eroon? Sä oot kuitenkin kohta jo 18, Samu yritti suostutella minua.
- Joo, mutta ei mulla oo mikää kiire, tokaisin ja poika alkoi taas ärsyttää minua.
- Mia kilttii. Mua oikeesti panettaa ihan sikana, Samu vonkui ja liutti kättään ihollani.
- Se ei ole mun ongelma. Ja oma käsi on kiva kaveri, sanoin töykeästi ja olin nousemassa sängyltä.
- Hei, mulla olis ehdotus, Samu sanoi ja veti minut takaisin istuvilleen sängylle. Tuijotin poikaa vain tuimasti. Ja mikähän ehdotus tällä oli?
- Jos tehään vaihtokauppaa?
- Vaihtokauppaa? toistin.
- Nii. Sä annat nyt mulle ja saat siitä palkinnoks ilmaisliput meijän ens Suomen keikalle. Eiks ois hyvä diili? Samu esitti ehdotuksensa innokkaana.
Minun olisi mieli tehnyt läppäistä poikaa. Kuinka kukaan voi olla oikeasti noin idiootti?
- Sä et oikeesti oo noin sika! Haista páska ja vedä kätees! tiuskaisin ja nousin ylös. Lähdin päättäväisenä marssimaan kohti ulko-ovea. Samu juoksi perääni.
- No mitä vikaa siinä ehdotuksessa muka oli? poika kysyi ja vaikutti oikeasti hämmästyneeltä.
- Luuletsä oikeesti voivas ostaa multa seksiä joillain keikkalipuilla? Sori nyt vaan, mutta mä en ala mikskään yhden kerran hoidoks tai suostu muutenkaan mihinkään tollasiin diileihin!
Painelin ovesta ulos ja paiskasin sen perässäni kiinni. Samu jäi toljottamaan kummastuneen näköisenä eteiseen, eikä selvästikään tajunnut minua. Miksi kaikki piti olla tuon pojan kanssa niin vaikeaa? Miksi tämän piti aina muuttua tuollaiseksi? Tallustelin läheiseen puistoon ja istahdin penkille. Katselin kuinka kaksi lasta leikki hiekkalaatikolla ja äiti istuskeli sivummalla tarkkaillen pienokaisiaan. Huokaisten kaivoin kännykkäni esiin. Nyt joutuisin tilaamaan taksin, jotta pääsisin kotiin ja soittamaan lukkosepänkin vielä paikalle. Olin pettynyt Samuun, jälleen kerran.

löysinpäs tänne! :D

Päivämäärä:   12.6.08 22:47:16

JESS! Piuhku. löysi tänne<3 ja jatkoi :)))) Kiiiiiitos!
:) Eipä tässä oikein muuta :D Huomenna jatkuu?

Päivämäärä:   12.6.08 22:49:24

( Nyt vaa jäi harmittamaa ku Samu meni tollee tekee ;/
Toivoin niin hartaasti et ne olis ees 2-3 pätkää sulassa,nätissä ROMANTTISESSA sovussa :D

Päivämäärä:   12.6.08 22:57:28

ääääää.. miks ton samun pitää aina pilaa kaikki? toi ois menny niiiin hyvin.. hyvä ettei mia anna sille periks, mut saisit nyt saattaa noi kaks viimeinki yhteen ;) hyvä pätkä taasen ^^

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   12.6.08 23:02:48

Niimpä muaki jäi harmittaa toi Samun tyhmyys.. Jatkoo silti ja sulonen Samu-ritari takas.. :DD

Päivämäärä:   12.6.08 23:10:56

Just näin Piuhku.
kkisu,:> & (en o itserakas,mut pakko sanoo) minä,et me puhutaa asiaa :D

'mut saisit nyt saattaa noi kaks viimeinki yhteen '
'sulonen Samu-ritari takas'

-Juuri näin! :D

Päivämäärä:   12.6.08 23:20:02

:), tottakai me ollaan oikeessa, tai ainaki minä! ;DD

Päivämäärä:   12.6.08 23:47:56

;D
Joo, no mutta tovottavasti huomenna tulee paljon IHANAA,jatkoa, jossa Suloinen-Samu-Ritari ja Mia-Rinsessa palaavat sulassa romanttisessa sovussa maalle/mökille missä ne mökit sit olikaan ;)
Hyvee yötä ! ;)

Päivämäärä:   12.6.08 23:56:53

haa niinpä ^^ ja he elivät onnellisena elämänsä loppuun asti. ei mitään "mua panettaa"-kommentteja enää tuon pojan suusta kiitos ^^

Lähettäjä: hiiri 
Päivämäärä:   13.6.08 00:06:03

Oi hyvä ku piuhkuki onn löytäny tänne! ;) Taas aivan loistava pätkä, jatkoa ootellessa.. :D

Päivämäärä:   13.6.08 08:40:54

Kommailen puhtaasti kkisua ja :), molemmat sano asian niinku se on ja piste :'D Nyt ne yhtee ja ei mittää "mua panettaa" juttuja!

Päivämäärä:   13.6.08 10:27:23

Juuri näin! Me puhutaan asiaa!

-Kkisu
-:>
-Minä
& Nalle Puh!

= Asiaa Puhuvat!

Lähettäjä: B.D 
Päivämäärä:   13.6.08 11:03:32

Ahaa, äkkiä jatkoa kun vihdoin löysit tänne. =D

Päivämäärä:   13.6.08 12:12:06

Nii,kuulitkos Piuhku. jatkoo äkkiä! :D
Asiaa puhuvia tulee koko aja lisää ... :D

Päivämäärä:   13.6.08 12:37:59

Jatkub :D Ei pysytä enää kaua hengissä ilman jatkoa.

Päivämäärä:   13.6.08 13:01:47

Just niin,pian jatkoo,oo kiltti,muute me kuollaa ;((

Päivämäärä:   13.6.08 13:19:12

Juuri näin! Me puhutaan asiaa!

-Kkisu
-:>
-Minä
& Nalle Puh!

= Asiaa Puhuvat!

^^saanko liityä teijän me puhutaan asiaa rinkiin :) ku nii just ei mitää mua panettaa tyyppiä samusta samun pitää olla ihana ja romanttinen ja oottaa kärsivällisesti että miakin on valmis. (jos se ikinä on valmis xD) ja tärkein. sitä jatkoa nopeeta pliis. komppaan edellisiä: Muuten me kuollaan! ;((

Päivämäärä:   13.6.08 13:41:57

Kato Pemuki tietää asiat, me kuollaan iha oikiasti muute :D

Päivämäärä:   13.6.08 13:44:56

Juu! :)

Asiaa Puhuvat:
- Kkisu
- :>
- :)
- Nalle Puhh.
- Pemu

Nii,jatkoo,jossa on suloinen,romanttinen Ritari-Samu eikä mitää pano-hullu-Samua! & (edelleen) Ritari-Samu&Rinsessa-Mia palaavat sulassa,nätissä,suloisessa,ROMANTTISESSA sovussa mökille :> :D

Lähettäjä^^Unelma 
Päivämäärä:   13.6.08 13:59:48

Myötäilen :)..
Ja ei mitään pano-Samua! Pittää nyt niitte olla sovussa pitempiki aika ja ja antaa anteeks nopeesti xDD

Päivämäärä:   13.6.08 14:14:32

Näinhän se asia on.

Päivämäärä:   13.6.08 15:27:21

NONNII asiaahan me puhutaan! ;DD Ja jos ei pian taas jatkoa ala kuulua ni mä alan väsätä arkkua itelleni..

Päivämäärä:   13.6.08 16:44:37

kkisu voi tehä siitä arkusta paljon suuremman, että me kaikki kuolevat mahutaan sitte sinne..

Lähettäjä: RÖLLI 
Päivämäärä:   13.6.08 16:51:29

Aa, ei oo tullu jatkoa.. :( Jatka nopeesti, pliis :D

Lähettäjä: J&J 
Päivämäärä:   13.6.08 17:06:06

JATKOA!! en kestä enää!!! <3

Päivämäärä:   13.6.08 17:07:31

En kestä mäkää,Kkisu,alappas tekee semmost iiisoo arkkuu meil kaikil ketkä kuolee...
Jatkoo ennen ku me kuollaa Piuhku.? ;D

Päivämäärä:   13.6.08 17:46:34

Todella :D Piuhku. ei saa olla nii ilkiä et antaa meijä kuolla >8DD

Päivämäärä:   13.6.08 17:48:10

Joo, mä tein arkun. Se on pinkki ja siel on kaikille omat pörröset sohvat, jääkaappi täyn herkkuja ja karaokelaitteet. NII ja tottakai tietokone et voidaan käyä kattoo jatkot ^^ Piti rakentaa arkku ite ku rakas toi-arkunrakentajani on poissa kuvioista :D (jos ette tieä nii liittyy VaaVeihin jotka tossa etusivulla aina pyörii)

Päivämäärä:   13.6.08 17:50:52

Ihunaa <3 ny meiä täytyy sit kaivautua arkkuu ; eikä tulla ulos ennenku saahaa jatkoo >8D

Päivämäärä:   13.6.08 18:03:27

Taksin ja lukkosepän tilailuni päättyivät siihen, kun tajusin ettei minulla ollut rahaa mukana sentin senttiä. En tiedä kauanko olin istunut leikkikentän penkillä pähkäilemässä tilannettani, kun kuulin jonkun kutsuvan minua nimeltä takaani. Käännyin huutelijan suuntaan ja tunnistin tämän Samun bändikaveriksi, Kristianiksi.
- Mitä sä täällä istut? Kristian kysyi istuutuen viereeni.
- Olin Samulla yötä ja nyt mun olis tarkotus mennä kotiin, mutta mulla ei ole avaimia eikä rahaa, niin mä en taida päästä, kerroin. Kristian näytti kysyvältä, joten selvitin tälle koko tilanteen alusta alkaen.
- Mikset sä pyytäny Samuu heittää sua himaan? Kristian ihmetteli. En ollut maininnut pikaisen lähtöni syytä.
- No, meille tuli vähän riitaa, sanoin hiljaisesti ja tuijottelin kenkäni kärkiä.
- Saaks mä udella et mistä te riitelitte? Kristian kysyi ja ajattelin, että kai voisin kertoa tälle. Selitin Kristianille mitä oli tapahtunut ja kuinka minua ärsytti Samun ristiriitainen luonne.
- Mä en oikeesti ota siitä jätkästä selkoa, enkä tiiä mitä se musta haluaa, huokaisin viimein lopetettuani pitkän vuodatuksen. Kristian laski kätensä harteelleni hymyillen lohduttavasti.
- Samuel on Samuel, vaikka voissa paistais. Kyllä mä tasan tarkkaan tiiän millanen hössöapina se jäbä on ja sen mielialat vaihtelee ku murrosikäsellä teinillä, Kristian nauroi kuvaillen kaveriaan.
- No niinpä, tuhahdin vastaukseksi.
- Mutta sä taidat silti tykätä siitä? Kristian katsoi minua kysyvästi.
- Tää tässä onki sikavaikeeta, ku musta tuntuu, että välillä oon siihen ihan korviani myöten kusessa ja sit kun se heittää näitä "mua panettaa"-kommenttejaan niin mun tekis vaan mieli vetää se hirteen. Haluuks se oikeesti mitään muuta ku seksiä?
- Tiiätkö, musta tuntuu vaan, että Samun on vaikee sitoutua. Tai on ollu sen jälkee, kun se eros Hennasta, Kristian kertoi.
Samuko vai oli sitoutumiskammoinen?
- Kuka on Henna? utelin, sillä minua kiinnosti todella.
- Samu seukkas yhen Hennan kaa aika pitkään ja oli ihan rakastunut, mut sit niitten suhde kariutu, kun selvis, että Henna oli pettäny Samua melkeen koko aika. Samu oli aika rikki sen eron jälkeen ja musta tuntuu, että se ei nyt haluu enää joutuu mikskään hyväuskoseks pelinappulaks, mitä muija pompottelee, Kristian kertoi ja paineli kengillään kuvioita hiekkaan.
Sen jälkeen mitä Kristian oli kertonut, minulla kävi hieman sääliksi Samua. Kuinka kukaan oli edes voinut pettää tuollaista poikaa? Hennan kanssa seurustellessaan Samu oli varmasti ollut oikea unelmien poikaystävä, eikä sellainen monen naisen panomies mikä tuntui nykyään olevan.
- Pitäskö sun mennä vielä jutskaamaan Samun kanssa? Kristian ehdotti hetken kuluttua.
- En mä oikeen tiiä. Mä en tiedä todellakaan mitä mä sen kanssa tekisin. Toisaalta mun tekis vaan mieli luovuttaa jo unohtaa Samu, mut sit taas... Jostain se tuntuu aina ilmestyvän paikalle, kun oon yrittäny saada sen pois ajatuksistani.
- Mia hei, älä luovuta. Samu meinaan oikeesti tykkää susta, Kristian sanoi katsoen minua.

Ja niinhän siinä kävi, että Kristian sai minut ylipuhuttua ja pian huomasin tapittavani jälleen Samun oven takana, tarkoituksena hieroa sopua. Kristian oli ollut tulossa Samun luo, kun kuuli, että poika oli jälleen Helsingissä, mutta olikin sitten lähtenyt ja sanonut, että meidän pitäisi olla kahden kesken ja yrittää selvittää välejämme.
Koputin oveen ja mietin kuumeisesti mitä sanoisin pojalle. Kuulin askelten lähestyvän ovea ja pian ovi avautuikin. Samu katsoi minua rikkalapio ja -harja kädessään.
- Moi, sanoin varovaisesti ja tuijotin pojan siivousvälineitä.
- Moi, poika tervehti ja oli sen näköinen ettei tiennyt mitä pitäisi sanoa. Minäkin toljotin vain hetken tyhmänä aivan hiljaa paikoillani.
Hetken kuluttua avasimme molemmat suumme, samaan aikaan puhuen toistemme päälle. Naurahdin pienesti.
- Puhu sä vaan ekana, sanoin ja nyökkäsin päälläni poikaa kohden.
- Anteeks. Mia sori oikeesti. Mä en tajuu kui mä oon näin tyhmä, et onnistuin taas pilaa kaiken, Samu sanoi pahoittelevasti nojaten ovenpieleen.
- Meijän pitää nyt ihan oikeesti puhua ja vakavasti, sanoin.
Samu astui sivummalle ja viittoi minua astumaan sisään. Astelin eteiseen ja jätin kenkäni siististi Samun kenkien viereen. Kävellessäni tilaan, jossa oli olohuone, sekä keittiö, pysähdyin paikoilleni. Olohuoneen lasipöytä oli keskellä olohuonetta pieninä sirpaleina. Käännyin katsomaan Samua, joka käveli harjoineen ja lapioineen viereeni.
- Mitä sä oot täällä ehtiny jo tekemään? katsoin poikaa kysymysmerkkinä.
- Sun vika, et mun pöytä meni rikki, Samu tuijotti minua takaisin ja ojensi rikkalapiota minulle.
- Mitä? Miten niin mun vika?!
- Koska mua ärsytti se et mä menin sotkee meijän jutun ja taas olin aasi sun kanssas ja tuhosin kaiken. Mua suututti ja potkasin sit tota pöytää ja sit se meni ihan páskaks, Samu kertoi enkä voinut estää naurua tulemasta.
- Sä oot oikeesti ääliö. Ei lasipöytii potkita pönttö! nauroin ja poika risti kätensä rintansa päälle.
- No joo. Minkä mä sille voin et oon syntyny vähä tyhmäks, poika totesi ja nauroi pian mukanani.
Siirryimme lasikasan luo siivoamaan ja ainakin tuntui, että olisimme taas sovussa.
- Sun pitää kyl ostaa uus pöytä, sanoin, kun poika lakaisi harjalla lasinpalasia lapiooni.
- Joo, älä, poika hymyili suloisesti.

Kun olimme puunanneet olohuoneen lattiaa ja lasinsiruja ei enää näkynyt niin istahdimme keittiön pöydän ääreen hörppimään kahvia.
- Mitä sä Samu haluut? kysyin pojalta suoraan. Nyt halusin selvittää mitä tämän päässä liikkui.
Poika nojasi taaksepäin tuolissaan ja venytteli käsiään.
- Mä haluun rahaa ku roskaa, huvilan omalle saarelle, oman huvipuiston, sellasen jättijahdin ja ja ja... poika luetteloi.
- Samuel! Nyt ihan oikeesti ryhdistäydy! Kyllä sä tiedät mitä mä tarkotin!
- Joo joo, tiedän mä. Mä haluun sut, poika sanoi ja katsoi minua sinisillä silmillään. Nyt se oli sanottu. Samu tahtoi olla kanssani.
- Mut mua vähän arveluttaa tää tilanne. Mä en tiiä, oonko mä valmis mihinkään parisuhteeseen, Samu jatkoi, kun en puhunut mitään.
- Niin, sen Hennan tapauksen jälkeen?
- Mistä sä siitä tiiät?
- Näin Kristianii tuolla pihalla ja se kerto, kerroin totuudenmukaisesti. Toivottavasti kaveruksille ei tulisi nyt riitaa tästä, kun Kristian oli mennyt puhumaan Samun asioista minulle.
Samu nyökkäsi.
- Tottahan se on, etten mä oo seurustellu sen jälkeen. En mä oo uskaltanu enää sitoutua, mut eipä oikeestaan ees oo tullu sellasta tyyppiä vastaan jonka kanssa oisin halunnu. Sun kanssas mä voisin haluta yrittää. Mut taitaa olla liian myöhästä, koska mä oon tainnu kämmätä sun kanssas jo aika pahasti, poika sanoi ja laski katseensa pöytään.
Nostin käteni pojan käden päälle, joka lepäsi pöydällä.
- Vielä ei oo liian myöhäistä, kuulin sanovani hiljaa.

Päivämäärä:   13.6.08 18:44:52

<33 Kiitti piuhku. ehit tpärästi pelastaa meiät haudalta,toistaiseksi, <3 Kiitti,ihanaa et ne sopi,ja et Samu-Ritari katu niin kovast et hajotti lasipöydän ^^, Huomenna vai tänään jatkoa?<3

Päivämäärä:   13.6.08 18:47:52

Ahhh, nythän tää alkaa pikku hilijaa sujua :D Ehkei me tarvitakkaan sitä arkkua.. VIELÄ :D

Lähettäjänaom 
Päivämäärä:   13.6.08 18:47:55

up

Päivämäärä:   13.6.08 18:49:22

Ja tosiaan, tuo oli aivan rakastettavan naurettavan ihanaa ku se potkas pöydän hajalle <3 mä oisin ite voinu tehä saman :'DD
jatkoa mahd. pian? *rukoileva ilme*

Päivämäärä:   13.6.08 18:56:10

awwws<3 kiitoskiitos piuhku-rakas, ehkä mä en vielä linnottaudukkaan arkkuun.. kuhan tää vaan pysyy tämmösenä! ja tosiaan IHANA toi samu ku meni pöydän hajottaa.. ;))

Päivämäärä:   13.6.08 19:10:30

Juuri näin,Asiaa puhuvat ovat palanneet! ;D
Just tollane sen Sulosen-Samu-Ritarin pitää olla<3
ja mukaan vielä ripaus romantiikkaa noitte välille ja nams.<3 mikä tarina,palaakos ne joskus viel takas sinne mökil ? ;DD

Emmäkä viel sitä arkkuu taida käyttöön ottaa... Vielä siis

Päivämäärä:   13.6.08 19:11:14

Niin, pidetään se arkku varastossa PAHAN päivän/hetken varalle :'D

Päivämäärä:   13.6.08 19:25:11

juu pidetään pidetään, ja herkut kylmänä jääkaapissa jos ei jatkoa ala kuulua nii sinne linnottaudutaan sit ^^

Lähettäjä: sands 
Päivämäärä:   13.6.08 19:31:35

taas tosi hyvä pätkä, tykkäsin :)
toivottavasti tuo samu ei ois koko ajan silleen et 'panemaan,panemaan' :D

joop, mut jatkoo laita sit taas äkkiä :>

Päivämäärä:   13.6.08 20:22:17

jaksatko laitta vielä tänään jatkoa?
Oo kiltti ja laita,ni sä totisesti pelastat mun päivä,mut pelastat kehnosti jos ne ei oo sovu,mut jos ne on ja on jotain romanttist tms. ni sä totisesti pelastat mun päivän! :)

Päivämäärä:   13.6.08 20:25:48

kkisu, juu, ja ostetaan paljon ruokaa sinne, että voijjaan sitte linnottautua jos tulee hätä >8)

:) sen toteski, pelasta meijä päivä romanttisella sadulla :P <3

Päivämäärä:   13.6.08 20:28:08

puh-nalle, tottakai, paaaaaljon ruokaa 8))
JATKAAA<3333

Päivämäärä:   13.6.08 20:31:48

Joo,paljo energia juomii ym. ym. et pysytää sit hereil siel arkus, ... kuolleina ...

Päivämäärä:   13.6.08 20:34:23

joo hereillä olevia kuolleita :D TEHOO<3 kohta joudutaa taas tekee uus topsu ku pälätetää jotai ihan epäolennaista 8DDD

Päivämäärä:   13.6.08 20:44:04

^^ epäolennainen <3 kyllähän tää VÄHÄ liittyy aiheesee, mut hei otetaa sit sinne arkkuun kans mynthonia ja yskänlääkettä, ja pumpulia ja kattila, ko mulla on silmätulehus ni pittää keittää vettä ja hautoa silmiä niillä pumpulitupoilla sit jaja on yskä :D mut khyll me sitte sielä pärjätää, otetaa sit kans limsaa <3

Päivämäärä:   13.6.08 20:47:50

juuuu ^^ eihän sit haittaa et siel tulee olee neljä kissanpentuu pyörimäs jalois? ;))

Päivämäärä:   13.6.08 20:52:20

ei tieteskää, mut siinä tapauksessa minä otan kans omat kissani (2kpl) mukaan :D ja ehkäpä koiranki :DD

Päivämäärä:   13.6.08 20:55:03

joo siitä vaa, mäki voisin ottaa viel noi kaks aikusta kissaa mukaa ni meillähän on jo eläintarha ;D paitsi et mun catti antaa sille koiralle sit turpii ;o

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   13.6.08 20:55:46

aawwwwwwwss <3 Hauskaa :> Se on kiva ettei noitte ´suhde etene iha niinku kaikis muis tarinois :D mut JATKOOOO ja pian thänkkke :>
ja kiitos edellisistäkim pätkistä ;D

Päivämäärä:   13.6.08 20:59:34

hahaa, mää suojelen koiraa, kyll meijänki aikuset misut meinaa antaa sille turpaan..

Päivämäärä:   13.6.08 21:01:33

heheh.. :D tai sitte jaetaan se arkku kahtia, toiselle puolelle kisut ja toiselle dogi :>

Päivämäärä:   13.6.08 21:06:11

Kuulkaas mun kani antaa kaikil muil elukoil turpii ja kunnol! ;D Se on oikeest pahis kani :D
Nii,tuleekos sitä jatkoo tänää?
*Anelee polvillaan koiranpentu-ilmeellä*

Päivämäärä:   13.6.08 21:07:16

no mut kuulkaas mun heppa tulee sinne teijän joukkoon ja syö teijän eläimet :DD

Päivämäärä:   13.6.08 21:07:40

:), muute hyvä mut kaneil ei oo ihan kissan kynsii ja hampaita ;) ja mun katti antaa koirillekki turpii :'D ehkä meiän pitääki jakaa se arkku kolmeen osaan.. hmm :D

Päivämäärä:   13.6.08 21:19:39

sit kyll munkin hevonen tulee ja syö piuhku.nkin hevosen ;D ee, pitää elää sovussa, tuleeko jatkoa? :)

Päivämäärä:   13.6.08 21:22:02

hui, piuhkulla on lihansyöjähevoonen O.o tästähän tulee kohta oikee sisällissota!! :D

Päivämäärä:   13.6.08 21:23:23

Niinmpä,jatkoa oikeesti Piuhku. mul on pää sen verran sekasi tän päivän tapahtumist,et vain hyvä-pitkä-jatko pätkä tätä tarinaa jossa Rtari-Samu&Rinsessa-Mia ovat (jälleen kerran) sulassa,nätissä,suloisessa,romanttisessa sovussa! :D
Jatka oikeesti 'pliiss'
*Anelee edelleen polvillaan koiran pentu- ilmeellä*

Päivämäärä:   13.6.08 21:27:00

haha :), sulla on hyvä taktiikka ;D siispä: *polvistuu :)n viereen, ottaa naamalleen samanlaisen koiranpentuilmeen ja rukoilee jatkoa*

Päivämäärä:   13.6.08 21:30:30

katotaan josko myöhemmin innostuis vielä kirjottelemaan tänään :) ja saa nähdä osaako Samuel olla ihmisiksi ;)

Päivämäärä:   13.6.08 21:32:24

OSAA SE!!

Päivämäärä:   13.6.08 21:35:04

ahhhaa *polvistuu kkisun ja :) vierelle, ottaa koiranpentuilmeen ja rukoilee*
aaaaa, sun täytyy innostua :'DD muute arkkuun käy matka :'D
ja totta kai se samu osaa olla nätisti!

Päivämäärä:   13.6.08 21:35:43

Kyllä se osaa!
Se on todistettu! :)
Ja se ON nätisti! ja kyllä innostut kirjottamaan, EXTRA SuperHyper Pitkän jatko pätkän!
*Anelee edelleen kkisun kanssa*

Päivämäärä:   13.6.08 21:39:58

Nyt puhutaan asiaa.. :D

Päivämäärä:   13.6.08 21:44:02

puh nalleseni, koko ajanhan me ollaan puhuttu ;))

LähettäjäMorris^ 
Päivämäärä:   13.6.08 21:45:34

Huh, 85 viestiä, joista 2 on jatkoa tarinalle? Muut ylimääräisiä, osa aiheeseen kuulumattomia viestejä? Kannattais ehkä rajottaa vähän? ^^

Päivämäärä:   13.6.08 21:46:12

heh, pakko myöntää et Morris^ puhuu asiaa, mut ainahan me voidaan tehä uus topa.. :'DD

Päivämäärä:   13.6.08 21:51:03

Thodellah, Morris^ puhuu asiaa, mut khyllä tähä maailmaan topia mahtuu (: ja mikä me sille voijjaan jos kuolema meinaa yllättää? o.O

Päivämäärä:   13.6.08 22:50:23

Niin tuleekos sitä ihanaa jatkoa päivän pelastajaksi vai ei??! :/

Päivämäärä:   13.6.08 23:18:15

Jos ei jatkoo tuu pian,ni et pelasta mun päivää ku en ehi lukee,ku iskä koko aja huutelee vihasen nukkuu ja häiritsee :S
Pliiss Piuhku. Pelasta mun päivä,sun on pakko! :SS

Päivämäärä:   13.6.08 23:54:44

:( Et ehtiny pelastaa mun sekavaa perjantai päivää,koht lauantai,ja mä lähen koneelt :((
ny mä masennuin..
Angst. Angst. *viil,viil*
:D

Päivämäärä:   14.6.08 08:41:46

Yyyy, nyt on jo lauantai eikä vielkää jatkoa 8<< angst.

Päivämäärä:   14.6.08 09:35:00

Niinmpä x( *Viil. viil*
Nyt mä angstaan... :D

Lähettäjä: oukki doukki 
Päivämäärä:   14.6.08 09:47:17

luin koko tarinan jä tää on aivan upee! jatka ihmeessä!!

Päivämäärä:   14.6.08 09:54:40

Piuhku. oo kiltti ja jatka pian....
Semmonen piiiitkä pätkä jossa Ritari-Samu&Rinsessa-Mia ovat (jälleen kerran) sulassa,nätissä,suloisessa,romanttisessa sovussa,
että mä saan mun ajatukset hetkeks pois eilisest....!

Päivämäärä:   14.6.08 10:34:32

Nyyh, ei vielkään jatkoa 8<

Lähettäjä: Royali 
Päivämäärä:   14.6.08 10:57:05

Awwwww tää on vaan niin ihana :) Kirjotusvirheitä en bongaillu ja Tarina ja noiden suhde etenee hyvin realistisesti :) JAtkoa nopee <3 Samu-ritari awwwww :)

juu siin oli mun rakentavat palautteet ;D

Päivämäärä:   14.6.08 13:14:18

Koska sitä jatkoo tulee piuhku.?? ;((

Päivämäärä:   14.6.08 14:39:24

Noni,aletaas sit pikku hiljaa kokoontuu sinne arkkuu... (?)
Ku ei Piuhku. sitä jatkoa laittanu ja pelastanu meit
x( ;'(

--Jännitys tiivistyy...miten käy...ehtiikö Piuhku. pelastamaan ja leikkimään super sankaria ajoissa? vai tuleeko jatkoa liian myöhään? Jännitystä..--

xDD

Päivämäärä:   14.6.08 14:41:47

Khyllä Puh alkaa pikku hilijaa hilautua arkkua kohti.

Päivämäärä:   14.6.08 15:15:00

<33 Kiitti piuhku. ehit tpärästi pelastaa meiät haudalta,toistaiseksi, <3 Kiitti,ihanaa et ne sopi,ja et Samu-Ritari katu niin kovast et hajotti lasipöydän ^^, Huomenna vai tänään jatkoa?<3

^^komppaan. hauta kuoppaki oli kaivettu valmiiks jo ja arkut ostettu :O! mutta ihana pätkä ku ne sopi :P ja nyt jatka tuota ritari samuelia <33 jatka nopeeta :) mielellään jo tänään :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.