Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unelmat vedessä (rakkaus) 3.

Lähettäjä: hillosipuli 
Päivämäärä:   1.1.08 21:29:09

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=592800&t=592800

edellinen^ jatkoa kehiin:)

Re: Unelmat vedessä (rakkaus) 3.

Lähettäjä: mumbe 
Päivämäärä:   1.1.08 23:22:28

jatkoa! <3 :D

LähettäjäB4MV 
Päivämäärä:   2.1.08 01:55:28

odotan<3

Lähettäjäupon- 
Päivämäärä:   2.1.08 13:27:23

jatkoo toki? :''D

Lähettäjä: : DD 
Päivämäärä:   2.1.08 14:02:52

jatkoo<33

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   2.1.08 14:23:37

Niizh tää on ihanaz mm <3 Jatkoo ootan :D

Jotenki osaat vaa kirjottaa niin hyvin vaik pari kirjotusvirhettä välil pistää ehk silmään mut silti ihana ;D<3

Lähettäjä: Ponnukakku 
Päivämäärä:   2.1.08 20:07:48

Mä hytisin altaan laidalla ja vilkaisin ympärilleni. Mun radan numero oli 3, kuten tavallisesti treeneissäkin. Vasemmalla puolellani seisoi tyttö, jolla oli pinkki uimalakki ja tosi koppavan näköiset kasvot. Sen vieressä seisoi lyhyt ja tosi vahvan näköinen tyttö, joka vaikutti pirteältä ja mukavalta. Se oli jopa toivottanut mulle onnea. Radalla neljä oli laiha tyttö, jonka valmentaja oli sitäkin laihempi. Tytöllä oli liian suuret hampaat sen suuhun ja se pälyili meitä muita hermostuksissaan. Mä olin varmasti samannäköinen vilkuilessani ympärille. Radalla viisi seisoi ehdottomasti haastavin pakkaus. Tyttö hyppi nytkin paikallaan ja venytteli kylkiään. Sen valmentaja oli vanhahko mies, joka katsoi suojattiaan palvovasti. Mä kyyristyin ja venytin pohkeitani - mäkin halusin näyttää kovalta uimarilta.
-Juuri noin, Vilma sanoi mun takana ja taputti mun olkaani.
-Pidä itses lämpimänä.
Mä nyökkäsin. Mua kauhistutti enemmän, kuin koskaan ennen. Mua pelotti ihan oikeasti! Mun kädet ja jalat tärisivät ja kun mä katsoin katsomoon, missä mutsi ja faijakin huiskuttivat, mä olin pyörtyä kauhusta.
-Mä en voi, mä kuiskasin Vilmalle.
Nainen hymyili kerrankin lämpimästi ja lohdutteli mua.
-Kaikkia jännittää ensimmäinen kilpailu, älä hätäile.
Mä vaivuin tilaan, jossa tunsin oloni jokseenkin tajuttomaksi ja vasta kun mä pärskähdin veteen, mun aivoni heräsivät käyntiin.
Nyt mä tajusin, mitä mun kuului tehdä. Mä kuulin Danin kannustukset korvissani ja ajattelin sen hymyä. Mä en antanut Paulalle taikka vauvalle ajatustakaan vaan uin ja uin Danin kuva mielessäni.
Viimeinen kierros käynnistyi ja mä uskalsin jopa katsoa tilannetta. Vaikea ei ollut arvata kuka johti - Se urheilullinen matami oli kärjessä. Sitten tulim mä. Mä olin siis toisena! Mun takanani oli heti se koppava tyttönen, jonka takana porskutti numero yksi. Viimeisenä tuli se isohampainen tyttö. Mä tajusin, että mun pitäisi uida kovempaa, jotta mä kanssa pysyisin toisena. Mä lisäsin vauhtia ja kisan loppu häämötti kokoajan likempänä. Aivan pian mä läiskäisin käteni seinään ja ponkaisin ilmoille. Mun suu leveni hymyyn, kun naapuriradalla koppava tyttö mulkaisi mua happamasti riisuessaan uimalasinsa. Katsomossa hurrattiin ja me noustiin altaasta ylös. Mä menin voittajan luo muiden mukana ja me onniteltiin tyttöä. Sen nimi oli Minna ja se hymyili aidosti onnellisena meille.
-Kauanko sä olet harrastanut uintia? Tyttö kysäisi multa, kun katsomosta valui väkeä onnittelemaan meitä.
-Nämä oli mun ekat kisat, mä huokasin ja Vilma kietoi mun ympärilleni pyyhkeen.
Minna näytti yllättyneeltä ja mä olin iloinen. Mä olin pärjännyt ensikertalaiseski tosi hyvin. Ihan huipusti!
-Hyvä, Vilma sanoi ja nosti mun nyrkkiä ilmaan.
Mä vetäisin sen kuitenkin nolona nopeasti alas.
-Teea! Mutsi ryntäsi mun luo ja halasi mun märkää olemusta.
Kaikki hälisivät ja pulisivat iloisesti. Vain koppava neiti - Maria ja isohampainen neiti - Katri, olivat synkkiä. Mua säälitti Katri, jonka valmentaja pauhasi sille, kuin mikäkin sonni.
-Katso, isä huikkasi.
-Daniel on tuolla.
Mä säpsähdin ja käännyin katsomaan. Daniel tosiaan rynni ihmisten ohi meidän luokse ja pahoitteli jokaiselle, jota se tönäisi luoviessaan tietä luoksemme.
-Mä meen, mä sihahdin ja liityin nopeasti muiden kilpailijoiden joukkoon.
Mä en haluaisi kuulla nyt Dania. Eikös sen pitäisi olla sairaalassa Paulan luona. No ehkä Paulalle oli tullut pieni mahankirpistys ja nainen oli heti sokissa.
Palkintojenjako alkoi juuri sopivasti ja katsojien piti palata katsomoon. Mä huokasin helpotuksesta ja me siirryttiin riviin tyttöjen kanssa. Mua jännitti palkintojenjakokin ihan hirveästi, sillä mä tiesin Danin katsovan. Mua pelotti, että mä sotkeutuisin jalkoihini kompuroidessani korokkeelle. Onneksi kaikki meni hyvin ja me poseerattiin parille valokuvaajalle kolmestaan, tai oikeastaan kahdestaan Minnan kanssa. Maria tyytyi näyttämään nyrpeää naamaa. Mä katsoin hopeaista mitaliani ja painoin hetken sydämeeni. Tästä se alkaisi!

-Vautsi! Inka nauroi ja halasi mua.
Mä kiittelin ja me istahdettiin pyyhkeille.
-Arvaa olenko mä helpottunut? Nyt mä saan taas vähän relata, mä naurahdin ja katselin rannalla olevia ihmisiä.
Inka kikatti ja nyökkäsi. Mä olin kertonut tytölle sen, kuinka mun oli onnistunut karata Danin hyppysistä ja Inkaa huvitti mun kertomukset. Se kaatui pyyhkeelleen ja ummisti silmäni. Mäkin nautin auringon lämmöstä ja musta oli kiva olla välillä bikinit päällä.
Tero ja sen kavereita hiippaili pian meidän luokse ja mua nolotti niiden kundien mittailevat katseet.
-Moikka, Inka sanoi raukeasti ja pojat lysähtivät hiekalle.
-Moi, Tero sanoi ja ravisti hiuksiaan.
Kaikilla oli märät hiukset ja ne näytti siltä, miltä yleensä näyttää, jos on ollut mukavaa vedessä.
-Teea, Inka ojensi kättään mua kohti ja katsoi poikia merkitsevästi.
-Rane, Jesse, Tupe ja Miikka.
Inka sanoi mulle ja siirsi kätensä aina osoittamaan kundista toiseen.
Mä nyökkäilin pojille ja hymyilin. Kundit tervehtivät kukin tavallaan. Rane oli laiha poika, jolla oli vaaleat ja pitkähköt hiukset. Sen suu oli kokoajan virneessä ja se vaikutti ihan hauskalta. Ainakin me naurettiin sen jutuille aika makeasti.
Jesse oli mun mielestä söpöin, koska se muistutti eniten Dania. Sillä oli tummat ja lyhyet hiukset, pehmeän näköiset huulet ja kauniit vihreät silmät. Se oli aika hiljainen, mutta kun se sanoi jotain, me saatiin kuulla ihanan matala ääni.
Tupella oli ruskeat, silmillä roikkuvat hiukset ja lävistys kulmassa. Se väläytti välillä komean hymyn, mutta muuta ihanaa kundissa ei ollut. Se oli liian kapeakasvoinen ja sen nenä oli ihan liian pitkä. Miikka oli poika, jolla oli kihartuvat, oranssit hiukset ja pisamia. Se vaikutti vähän tyttömäiseltä, mutta ihan kiva se mun mielestä oli.
Tero oli nyt mitä oli. Mustat hiukset oli sekaisin ja käsivarressa oli hieno tatuointi. Kundi vilkaisi Inkaa välillä jumaloivasti, mutta Inka ei vastannut sen katseisiin. Inka oli ihan selvästi vähän kiinnostuneempi lentopallopelistä. No ei mikään ihme, sillä siellä pelasi jotkut noin 25-vuotiaat rantaleijonat.
-Tuutteko te illalla tänne? Jesse kysyi.
-On vissiin luvassa ihan kivaa menoa, Rane virnisti.
Inka kohautti olkiaan ja katsoi mua.
-Ihan miten vain, mä sanoin.
Mun ja Jessen katseet kohtasivat, enkä mä voinut olla tuntematta pientä kipinää..

Lähettäjä: piip. 
Päivämäärä:   2.1.08 20:14:26

hieno pätkä taas jälleen :)

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   2.1.08 20:24:50

Oon riippuvainen täst <3 Vieroitus oireita jo nyt :D Jatka pliis <3<3<3 Tien kuinka vaikeet se on välil vastata fanien juttuihin, itteeenikin paljovaan yhes toises paikas jatkaa yht jatkosarjaa, mut pliiiss <3<3<3 Ennenkuin mä kuolla kupsahdan näihin vieroitusoireisiin :D
Danin täytyy tajuta Teea, ja Teea ei saa alkaa minkään hemmetin Jessen kanssa :D

Lähettäjä: pölkky. 
Päivämäärä:   2.1.08 22:19:29

oijjoi, kokoaika menee paremmaks. :D ja jesse kuulostaa aika kivalta. ;>

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   2.1.08 22:28:42

Mutta Dan ja Teea yhteen !!! En taho että tää juoni menee vähän samalla tavalla kun Tähtiä ja tallaajia jutussa, et ensin rakastutaan toiseen ja sitte toiseen ja sen kaa synkkaa lopullisesti. Ei, ei, ei niin ei saa käydä!

LähettäjäB4MV 
Päivämäärä:   2.1.08 22:39:30

Ihana tarina, mäkin olen aivan riippuvainen :)
Jesse vaikutti kivalta, mutta ei se kyl Dania voita!

LähettäjäPrinssine VRL-7085 
Päivämäärä:   3.1.08 00:31:37

naamm:D

Lähettäjä: jasss 
Päivämäärä:   3.1.08 14:05:17

oiii tää on ihana<3 luin alusta tähän asti putkeen ku en oo ennen tätä lukenut.. :)) jatkoa pian.. :))

Päivämäärä:   3.1.08 14:41:11

Mun oli ihan pakko vastata Danin viidenteen soittoyritykseen.
-No Teea, mä sanoin välinpitämättömästi, vaikka mä olin kaikkea muuta, kuin välinpitmämätön.
Mä ravasin hermostuneena olohuoneen ja keittiön väliä ja rantakassi painoi ikävästi olkaa. Alkoi olla ilta ja me oltiin menossa takaisin rantsuun.
-No vihdoin, Dan kuulosti hivenen helpottuneelta.
-Missä sä olet? Se kysyi.
-Kotona, mä murahdin.
-Mitä sä teet illalla? Dan uteli.
Mua ihmetytti sen uteliaisuus.
-Menen rannalle, mä tokaisin.
-Yksinkö? Dan kysyi.
Mua hymyilytti. Danhan kuulosti ihan pikkupojalta..söpöä.
-Eikun Inkan ja näiden, mä sanoin.
-Kun mä haluisin jutella, Dan sanoi kiihtyneenä.
-Jutellaanko nyt? Mä heitin ja menin eteiseen.
-Ei kun mä haluun nähdä sua Teea. Me ei olla nähty niin pitkään aikaan. Voidaanko me nähdä? Dan kuulosti siltä, että se oli tosissaan.
-No tule käymään illalla rannalla? Mä ehdotin.
-Okei, Dan sanoi hetken mietittyään.
-Jaa Teea, Dan sanoi vielä pehmeästi.
-Onneks olkoon.
Mä kiitin ja moikkasin Dania. Yhtäkkiä mä aloin odottaa iltaa paljon innokkaammin. Dankin kävisi rannalla.
Ilta oli aivan upea säänkin puolesta. Aurinko oli vielä lämmin ja se punasi taivaan kauniin kultaiseksi. Mä kävelin, sillä matkaa ei ollut kuin puoli kilsaa. Lämmin tuuli heilautteli mun hiuksiani ja mä tunsin todella eläväni.
-Teea! Tuu tänne! Inka huusi ja mä suunnistin sen luokse rannan läheisyyteen.
-Missä kundit? Mä kysäisin.
-Kundeja heti tyttö kaipailee, Inka iski silmää ja osoitti laiturille.
-Ne aikoi mennä naku-uinnille, tyttö kikatti.
-Harmi kun ei tullut kiikarit mukaan.
Mä hymähdin ja levitin kamani Inkan kamojen viereen.
-Otatsä? Inka tyrkytti pulloaan mulle.
Mä mietin. Nyt oli kyllä sellainen ilta, että mä ottaisin ihan varmasti.
-Kiitti, mä hymyilin ja otin huikan.
Pojat melskasivat laiturilla kovaäänisesti ja koko ranta kaikui kivasti. Porukkaa alkoi valua paikalle pikkuhiljaa ja tunnelma kohosi huippulukemiin. Mä vain odotin Dania.
-Hei, joku sanoi ihan mun takanani, kun mä vilvoittelin varpaita vedessä ja Inka oli lähtenyt Teron kanssa puskiin.
Mä roiskaisin vettä säikähdyksestä ja hymyilin Jesselle iloisesti.
-Mitäs sä? Mä kysyin ja Jesse istahti mun viereen.
-En mä mitään, Jesse sanoi hiljaa ja heitti kiven veteen.
Yksi, kaksi ja kolme leipää.
-Mä en ole ikinä osannut tota, mä naurahdin ja heitin oman kiveni veteen.
Se lupsahti heti pohjaan.
-Sul on väärä heittotyyli, Jesse virnisti.
Mä virnistin takaisin. Jesse oli oikeasti söpö ja vesipisarat sen paljaalla rinnalla näyttivät houkuttelevilta.
-Sähän harrastat uintia? Jesse kysyi ja tarkasteli mua ripsiensä takaa.
-Niin, mä sanoin ja roiskautin jaloillani vettä.
-Tää on tuttua ainetta mulle.
Jesse hymyili.
-Mennäänkö uimaan? Se kysyi.
-En mä tiedä haluunko mä kastella itseäni, mä mumisin.
Oikeasti mulla ei ollut mitään uimista vastaan, mutta mä odotin Dania.
-No haluut sä, Jesse nousi ylös ja ojensi kättään mulle.
Mä tartuin siihen kiinni ja Jesse kiskaisi mut itseään vasten.
-Mä heitän sut veteen, se nauroi.
Mä säikähdin sen yllättävää liikettä ja painauduin siihen kiinni.
-Et, mä kuiskasin kiihkeästi.
-Teea! Danin ääni huusi ja mä riistäydyin nopeasti Jessen sylistä.
Mä katsoin Dania. Se tuli mua kohti hymy huulilla ja mä tunsin ilman pakenevan keuhkoistani. Dan oli upea näky valkoisessa t-paidassa ja mustissa shortseissa. Sen lihakset näkyi ihanasti paidan läpi ja mä tunsin sydämeni sulavan.
-Dan, mä sanoin hiljaa ja juoksin Dania kohti.
Mä kapsahdin sen kaulaan välittämttä mistään. Jessestä, vauvasta taikka Paulasta.
-Mun on ollut sua ikävä, Dan hymyili ja painoi mun pääni rintakehäänsä vasten.
-Mun on ollut sua ihan mieletön ikävä, mä nauroin ja rutistin Dania.
-Onneksi olkoon! Sä olit loistava tänään, Dan hymisi mun korvaani ja mä tunsin värinää selkäpiissäni.
Mun teki mieli sanoa Danille, että se itse oli loistava aina. Mutta enhän mä niin sanonut.
-Mua jännitti ihan kauheesti, mä mumisin.
-Mä näin, Dan hymyili ja otti mua leuasta hellästi kiinni.
-Sä? Mut ethän sä ollut siellä, mä sanoin silmät suurina.
-Olin mä, Dan sanoi.
-Mä tulin hiukan myöhässä.
-Mut entä Paula? Ja se synnytys, mä muistutin.
-Hei, sä olet mun valmennettava, Dan hymyili.
-Tai olit. Tietenkin mä siis sun kisoja tulen katsomaan. Ja eihän se vauva edes ole mun, Dan virnisti ja veti mut likelleen.
-Sä siis viimeinkin uskot sen? Mä sanoin ivallisesti.
-Miksen uskoisi? Sähän sanoit niin ja kyllä mä suhun luotan, vaikka kaikki naiset ei ole luotettavia, Dan mutisi.
-Sä siis uskot mua? Mä ilahduin.
-Tietysti, Dan sanoi.
-Ja Paula vielä hädissänsä paljasti mulle kaiken, kundi lisäsi.
Mä nauroin ja varvistin, jotta sain painettua Danin huulille kiitollisen suukon. Dan vastasi mun viattomaan suukkoon ei niinkään viattomasti ja mä tunsin leijuvani pilvissä. Mitä sitten, vaikka Jesse katseli? Mitä sitten, vaikka Dan ei olisi oikeasti uskonutkaan mua ennenkuin Paula paljasti itsensä? Mitä millään oli väliä? Mähän tunsin vain Danin huulet omillani, sen vahvat kädet ympärilläni ja kiinteän kropan omaani vasten. Kaikki oli taydellistä.

Lähettäjä: föömi 
Päivämäärä:   3.1.08 15:01:17

aa, tää on niin ihana.:D

Lähettäjä: hansu 
Päivämäärä:   3.1.08 15:12:51

IHANAAAAAA!:D On tää vaan niin hyvä!

Lähettäjä: jasss 
Päivämäärä:   3.1.08 15:14:02

jatkoo hetiii<3<3<3

Lähettäjä: honey 
Päivämäärä:   3.1.08 15:24:17

Ei yhtään hassumpi tarina. Todella hyvin kuvailtu ja kerrottu! Ehkä vuoropuhelua on turhankin paljon ja tekstipätkät melko lyhyitä, mutta ei se haittaa. Jatkoa vain kehiin.

Lähettäjä: KottaraisPöllö 
Päivämäärä:   3.1.08 17:00:32

aww mahtavaa taas ^^ jatkoa =)

Lähettäjätweener. 
Päivämäärä:   3.1.08 17:29:22

voi räkänkäkkä. oon koukussa ;S :D

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   3.1.08 17:33:01

Nopeesti jatkoa ^^ <3

Lähettäjä: aw<3 
Päivämäärä:   3.1.08 17:42:41

Ihana tarina<3 Jatkoa odottelen.<3 ;))

Päivämäärä:   3.1.08 21:09:48

ihana ihana ihana ihana <3<33 kiitti ku se ei mennyt sen jessen kaa <3<3 Dan <3 teea :D Joo, jatkaaaaa <33333

Lähettäjä: neitonen 
Päivämäärä:   3.1.08 21:13:42

Ei ole liikaa vuoropuhelua :D Se tekee tekstistä aitoa, ja usein dialogeissa on tekstin helmipätkiä :)

Harrastatko itse muuten uintia?

Päivämäärä:   3.1.08 21:33:18

Kiitti kommenteista:)<3 Mä jatkan todennäköisesti huomenna.. Juu mä itsekin mietin et onko tota vuoropuhelua liikaa, mut ehkä se kuuluu mun kirjotuksiin;D neitonen: jos kysymys oli mulle niin vastaus on ei:) mua pelottikin kirjoittaa uinnista, koska en oikeen tiedä siitä mitään. Siis älkää ihmetelkö jos on ihmeellistä uintisanastoa x)

Lähettäjä: Suomityttö 
Päivämäärä:   3.1.08 22:24:39

Jee, kivasti tullu jatkoo, ku ei oo hmm.. no muutamaa päivää käyny kattomas :)Jatkoa pyytelisin.

Lähettäjä: Jii 
Päivämäärä:   3.1.08 22:41:53

Ihana tarina. Juoni etenee hyvin, eikä ole tylsää luettavaa. Jatka!

Häiritsee vaan, kun vuoropuheluissa saman henkilön peräkkäin sanomat repliikit ovat eri riveillä. En tiedä onko tämä mikään virallinen sääntö, mutta ainakin olisi kivempi lukea, jos ne olisivat samoilla riveillä tämän tyylisesti:
-Hei, sä olet mun valmennettava, Dan hymyili. -Tai olit. Tietenkin mä siis sun kisoja tulen katsomaan. Ja eihän se vauva edes ole mun, Dan virnisti ja veti mut likelleen.

Toivottavasti älysit.

LähettäjäB4MV 
Päivämäärä:   4.1.08 00:21:13

ihana<3 vaan rakastan tätä!

Lähettäjä: åå 
Päivämäärä:   4.1.08 12:25:53

Ihana tarina. Juoni etenee hyvin, eikä ole tylsää luettavaa. Jatka!

Häiritsee vaan, kun vuoropuheluissa saman henkilön peräkkäin sanomat repliikit ovat eri riveillä. En tiedä onko tämä mikään virallinen sääntö, mutta ainakin olisi kivempi lukea, jos ne olisivat samoilla riveillä tämän tyylisesti:
-Hei, sä olet mun valmennettava, Dan hymyili. -Tai olit. Tietenkin mä siis sun kisoja tulen katsomaan. Ja eihän se vauva edes ole mun, Dan virnisti ja veti mut likelleen.

Toivottavasti älysit.

^ EI NUIN !

Lähettäjä: honey 
Päivämäärä:   4.1.08 13:23:35

Jii: Kun käytetään "vuorosanaviivaa" niin ne ovat silloin eri riveillä.

-Hei, sä olet mun valmennettava, Dan hymyili.
-Tai olit. Tietenkin mä siis sun kisoja tulen katsomaan. Ja eihän se vauva edes ole mun, Dan virnisti ja veti mut likelleen.

^ Siis nimenomaan näin.

Lähettäjä: Jii 
Päivämäärä:   4.1.08 18:48:37

Ookei. Ei ehkä pitäisi tulla neuvomaan kun ei itsekään osaa. -.-

Lähettäjänina 
Päivämäärä:   4.1.08 19:33:31

Tämä on niin loistava tarina :) Oikein mahanpohjaa kipristelee, kun lukee tätä! Jatkele pian. :)

Lähettäjä: Cassius 
Päivämäärä:   4.1.08 20:38:58

Ekaa kertaa aloin tätä lukee, luinki sitten alusta tänne asti :D Virheitä mä en ikinä näissä huomaa, mutta jatkeleppas...

Lähettäjä[Pätkis] 
Päivämäärä:   4.1.08 22:24:01

tää on tosi hyvä. oon jääny koukkuun :D jatka äkkii <33 :)

Lähettäjä: koukkuun jäänyt :D 
Päivämäärä:   5.1.08 11:44:48

JATKOA NOPEESTI!!! IHANA TARINA<3<3

Päivämäärä:   5.1.08 16:13:19

Oli kysymys sinulle ponnukakku :)

Itse kun olen harrastanut uintia niin kiinnostus heräsi ja tuon termistön takia kysäisinkin harrastatko uintia itse.
Pisti vain jotkut uintiin liittyvät Danin sanomat replat vähän silmään mutta ihan pikkuseikkoja :D

Odotan innolla jatkoa.

Päivämäärä:   5.1.08 18:02:43

Koska jatkuu? :'( Mul on kauheet vierotusoireet :D Kädet tärisee ja kaikkee :D

Päivämäärä:   5.1.08 18:32:52

-Ootsä käyny uimassa? Dan virnisti ja kosketti vaivihkaa mun bikinieni rajaa.
Mä värähdin ja hymyilin lammasmaisesti.
-En, kun mä sain kato sellasen vesikauhun, kun mua jänskätti niin paljon, mä hymähdin.
Dan nauroi ja mä tartuin sen käteen kiinni.
-Käydään moikkaan Inkaa, mä sanoin ja vedin Dania perässäni.
Jesse hymyili mulle alakuloisesti ja lähti laiturille päin. Mä katsoin sen perään ja Dan puristi mun kättäni.
-Kuka? Dan kysäisi ja mä käännyin katsomaan kundia.
-Jesse vain, mä mumisin.
Dan nyökkäsi ja asia jäi siihen.
Inka katsoi Dania tosi pitkään päästä jalkoihin ja mua nolotti vähän tytön puolesta.
-Moi, Inka sanoi ja me istuttiin hiekalle.
-Moi, Dan sanoi ja hymyili lämpimästi.
Inka oli ihan imarreltu sille tarkoitetusta hymystä. Se ei tietänytkään, että Dan osasi väläytellä vielä lämpimämpiä, jopa kuumia hymyjä.
-Sä taidat olla Daniel, Inka hymisi ja Dan näytti rennolta nojatessaan kyynärpäillään maahan.
Se kohdisti suklaasilmänsä Inkaan ja tuijotti tyttöä.
-Niin mä taidan olla.., sano Daniksi vain, Dan naurahti.
-Okei, mä olen Inka, Inka hymyili ja ojensi kätensä.
Mua sapetti seurata tätä kaikkea vierestä. Dan tarttui Inkan käteen ja ne hymyili toisilleen. Mua sapetti jo tosissaan.
-Teea on puhunut susta paljon, Inka virnisti mulle ja mä näytin viileeltä, sillä mä en ollut herkkä punastelemaan.
Dan käänsi katseensa muhun ja yhtäkkiä musta tuntui, kuin muuta maailmaa ei olisikaan. Danin silmät olivat niin tummat! Mä tunsin sydämeni hakkaavan lujempaa ja mun kämmenet hikosivat. Danin katse oli niin tulinen.
-On se sustakin puhunut, Dan mutisi Inkalle, vaikka katse oli liimautunut muhun.
Inka ei huomannut meidän erityistä katsekontaktia vaan puhua pulputti ummet ja lammet itsestään. Dan nyökkäili välillä ja mäkin hymähtelin. Mutta mä aistin sen, miten Dankin halusi mua. Yhtä paljon, kuin mä sitä. Meidän unelma olisi olla nyt kahden..
-Huh huh, Tero puuskutti ja lysähti Inkan viereen.
Kohta kaikki kundit oli meidän ympärillä ja ne läähätti kaikki. Niillä oli ollut hauskaa ja sen huomasi. Jesse vain hymyili rauhallisena.
-Kas kukas tää on? Rane naurahti ja läppäsi kätensä Danin olalle.
Kundit katsoivat Dania tarkkaan - varsinkin Tero. Se varmaan kuvitteli Danin olevan Inkan salarakas.
-Se on Dan, mä sanoin, sillä mua inhotti se, miten kundit katsoi Dania kuin huonompaansa.
-Vai Dan, Tero tuhahti ja mun nenääni asti lemahti viinan haju.
Se oli siis maistellut aika rankasti..
-Danhan mä, Daniel virnisti ja katsoi mua ilkikurisesti silmiin.
Pojat vaikutti sen mielestä varmaan lapsellisilta kakaroilta.
-Ootsä Teean hani? Tupe röhähti nauruun.
-Olkaa hiljaa, mä kärähdin.
Oliko niiden PAKKO olla niin lapsellisia.
-Teea, Dan silitti rauhoittelevasti mun käsivarttani.
-Hemmetin hempeetä, Miikka sylkäisi ja teki suullaan ällöttäviä ilmeitä.
Mä nousin ylös.
-Tule Dan. Nuo on niin jäljessä, että ei innosta olla niiden kanssa, mä sanoin ääni täristen.
Mä en halunnut Danin kuvittelevan, että kaikki mun ikäryhmää olevat olisivat samanlaisia.

uupss..jatkuu huomenna

Päivämäärä:   5.1.08 18:42:05

Heheh... Jotenki huvittava pätkä tuli vähän teinimelodraama mieleen :P

Mutta jep, anna mennä.

Päivämäärä:   5.1.08 19:17:19

Uiuiuiuiuuiuiui <333 Mahtavaa tekstiiii :D
Ihanaa et jatkuu huomen <3<3<3<3

Päivämäärä:   5.1.08 19:22:44

oon niiin koukus tähä :P IHANAIHANAIHANA<3<3<3

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   6.1.08 10:24:26

Ihana, jatkoa :D

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   6.1.08 11:14:23

aawww<3 mä olen taas kerran ihan sanaton.

jatkoa<33

Päivämäärä:   6.1.08 12:24:20

Tuliskos sitä jatkoa jo? Odotan innolla<3

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   6.1.08 13:23:01

Tää on jtn niin ihanaa luettavaa ! <3

Lähettäjä: JD 
Päivämäärä:   6.1.08 17:15:19

ooo <3 ihanaa, jatkoa <3

Päivämäärä:   6.1.08 20:33:55

etkö jatkakkaan tänään? :(

Lähettäjä: KoukussaPahasti 
Päivämäärä:   6.1.08 22:08:13

Jatkoa<3 ;) ei nyt keksi mtn järkevää tai rakentavaa sanottavaa sry, ;)

Päivämäärä:   6.1.08 22:25:01

hyviä jatko pätkiä :D

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   7.1.08 01:25:24

ihana<333 jatkoa<3

Lähettäjä: '') 
Päivämäärä:   7.1.08 14:03:52

Äkkiä jatkoa! <3

Lähettäjä: Twister 
Päivämäärä:   7.1.08 16:21:10

Eikö vieläkään ole jatkunut :(

Päivämäärä:   7.1.08 17:48:39

ei vieläkään, nyyh

Lähettäjä: wipii 
Päivämäärä:   7.1.08 18:27:16

oioioi miten voi olla näin ihana? miten jotku osaa kirjottaa näin hemmetin hyvin?! jatkoa kehiin <3

Päivämäärä:   7.1.08 18:33:30

Me jätettiin kateellinen Inka ja hölmistyneet jätkät taaksemme. Jesse mutisi muille jotain ja muut repesivät nauruun, mikä sai mun poskilleni punaiset läikät. Dan otti mua kädestä kiinni ja vilkutti iloisesti hymyillen tyypeille. Ehkä ne vähän miettivät, mikä jätkä tämä uusi tuttavuus oikein oli?
-Ne on nyt tollasii, mä mutisin ja katsoin pahoitellen Dania silmiin.
-Jätkät on tyttöjä jäljessä kehityksessä, Dan virnisti söpösti ja nipisti mua hellästi poskesta.
-Joten muistappa se.
Mä hymyilin - Dan se sai oloni kohenemaan.
-Pitäisköhän mun lähtee, se mietiskeli, kun me käveltiin sen autolle päin.
Mun teki mieli innokkaasti kieltää sitä menemästä, mutta se olisi ehkä kuulostanut liian hyökkäävältä.
-No mihin sul on kiire? Mä naurahdin.
Dan katsoi mua silmiin ja se katse kertoi ihan tosissaan jostain kutkuttavasta ja houkuttelevasta. Mä muistin, miten hyvältä Dan oli tuntunut joskus aikoinaan mua vasten. Siitä oli jo vähän aikaa, mutta edelleen se asia kiusasi mua mun unissani ja haaveissani. Dan oli jättänyt muhun ikuiset jälkensä.
Mä nielaisin rajusti ja yritin katsoa Dania yhtä vaativasti silmiin, mutta se oli vaikeaa, sillä mun sydämeni ei toiminut normaalisti ja mun hengitysteillä oli tukoksia. Kaiken lisäksi mua huimasi ja maha oli monella merimiehensolmulla.
-Eihän mul kiiretta ole, Dan myönsi hiljaa ja astui likemmäs mua.
Mä en enää estellyt itseäni - Dan oli astunut mun reviirilleni ja mä en vastaisi seurauksista. Mä olin naarastiikeri vailla saalista. Mä kiedoin käteni Danin ympäri ja painoin hellän suukon sen pehmeille huulille. Dan halusi lisää, mutta se ei itse suudellut takaisin. Se halusi olla saalis ja antaa mulle vapaat kädet. Mä työnsin sormeni Danin niskaan ja näpräsin sen niskatukkaa. Hitaasti, mutta varmasti mä painauduin Daniin kiinni ja työnsin polveni kundin jalkojen väliin. Me painauduttiin sen auton kylkeä vasten ja mä leikin Danilla. Mun oloni oli turta; mä olin kai unessa taas. Tästä unesta mä en halunnut herätä.
-Mennääkö? Dan kysyi käheästi ja sen silmät oli tosi tummat.
Mä nyökkäsin ja suutelin vielä rajusti kundia suulle. Dan ei kestänyt enää, vaan pyöräytti mut auton ja itsensä väliin ja suuteli kiihekästi mua. Aikaa tai paikkaa ei ollut. Oli vain me. Mun polvet löi loukkua ja päässä huimasi. Dan hieroi kieltään mun kieltäni vasten ja kutitteli sillä kitalakea, kosketteli hampaita ja siveli ikeniä.
-Mennään, mä ähkäisin ja työnsin Danin kauemmas itsestäni, sillä viereiseen parkkiruutuun tulleet miehet katsoivat meitä huvittuneina.
Dan vilkaisi olkansa yli ja sekin huomasi miehet.
-Joo, se sanoi ja mä kiersin auton toiselle puolelle.
-Onkohan neidillä ikää tarpeeks sulle? Joku niistä äijistä kysyi Danilta ja tuijotti mua kiinteästi.
-Eiköhän, Dan murahti ja istui autoon.
Miehet katsoivat meitä ja Dan kurtisti kulmiaan. Sitä kai vítutti olla nyt niin "vanha".
-Se on rikos koskee alle 16-vuotiaaseen jolppi, isomahaisin mies sanoi ja nauroi röhönaurut päälle.
Mun teki mieli painaa pääni piiloon.
-Kiitos mut mä en tarvii valistusta, Dan hymyili häikäsevästi, vaikka mä huomasin sen kiristyneen olemuksen.
-Enkä mä mikään pedofiili ole, se sanoi lujasti ja tuijotti miehiä silmiin.
-Sitä paitsi mä olen yli 16, mä huusin etupenkiltä.
Ukot nauroivat inhottavasti ja lähtivät rannalle.
Dan paukautti oven kiinni ja starttasi äkeästi.
-Tuollaiset pitäis heittää mereen. Mokomatkin saat´nan mulkut! Itse ovat niin puutteessa, että katselusta nousee vesi kielelle, Dan ärisi ja painoi kaasua lujaa.
Mä virnistin salaa - Dan oli tulinen ollessaan. Mä kuulin oikeastaan ensimmäistä kertaa sen meuhkaavan noin lujaa ja mua vain hymyilytti. Dan oli vain niin ihana.
-Paljonkohan niillä oli ikää.., varmaan ainakin 70, Dan murisi ja puristi rattia, suu tiukasti kiinni.
Dan parka. Se tunsi olonsa varmaan tosi vanhaksi mun seurassani.
-Älä nyt, mä sanoin ja laskin käteni Danin reidelle.
-Sori, kundi sanoi hiljaa.
-Mä taidan olla vähän liian vanha kaveri sulle, se sanoi hiljaa.
-Mulle? Ai miksiköhän? Mun suupielet nykivät ylöspäin.
-Musta sä olet mies.., mä kuiskasin ja siirsin kättäni Danin nivusia kohti.
-Parhaassa iässä, mä huokasin ja katsoin rakastavasti Danin olemusta.
Dan vilkaisi mua ja nojasi päätään taaksepäin.
-Ja miten se meni? Mä mietin ja hymyilin leveästi.
-Kundit tulee tyttöjen perässä eiks niin?
Dan hymyili vähän ja mä pörrötin sen tukkaa.
-Senkin söpöläinen, mä nauroin ja suukotin Danin korvaa.
Dan kurottui suutelemaan mua huulille, minkä seurauksena auto teki äkkinäisen mutkan.
-Älä tapa meitä, mä nauroin.
Dankin nauroi ja kiinnitti taas huomionsa tiehen.
-En tapa, sillä mä haluun ensin ainakin rakastella sua Teea.

Päivämäärä:   7.1.08 18:34:14

ja olen pahoillani jatkon viivästymisestä;>

LähettäjäTallukka 
Päivämäärä:   7.1.08 18:40:32

On nuo kyllä söpö pari.:D Jatkoa vaan lisää, aivan mahtavaa tekstiä.<3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.1.08 19:51:07

jatkooo<3<3<3

Lähettäjä: hansu 
Päivämäärä:   7.1.08 20:34:27

Oi että jo on ihanaa. :D

LähettäjäCampsu 
Päivämäärä:   7.1.08 21:04:07

Oijoi<3 Paranee vaan kokoajan :D Jatkoo.

Päivämäärä:   7.1.08 21:04:30

nuo on ihania :D <3 jatkoa taas

LähettäjäB4MV 
Päivämäärä:   7.1.08 21:17:00

Ihana :)<3 jatkoa jatkoa.
Kivaa tekstiä on.

Lähettäjänina 
Päivämäärä:   7.1.08 21:37:00

Awww ! En kestä enää, jatkoa ja pian :) <3

Lähettäjä: '.' 
Päivämäärä:   8.1.08 15:21:09

Äkkiä lisää jatkoa! Oot liian hyvä kirjottaa ;>

Päivämäärä:   8.1.08 15:34:28

Mä vietin aivan henkeäsalpaavan yön Danin kanssa. Aamulla arki löntysteli kuitenkin vastaan ja mun piti lähteä kotiin. Dan oli mumissut mulle jotain unenpöpperössä ja mä olin keittänyt sille kahvia. Lopulta Dan oli herännyt ja mä olin saanut vielä jutella hetken sen kanssa. Yksi asia oli ainakin ihan varma - mä halusin Danin takaisin valmentajakseni.
-No sähän et osaa päättää, faija mumisi ja hörppi kahviaan, kun mä istuin sitä vastapäätä keittiön korkealla jakkaralla ja selitin haluavani Danin takaisin.
-Siis kun mä en opi mitään Vilman kanssa, mä selitin ja ristin varpaani.
Faija murahti ja kaatoi loput kahvit kupistaan suuhun.
-Ei me sitä poikaa voida hätyyttää, äiti sanoi siihen väliin ja sekoitti omaa kahviaan.
Mä mulkaisin äitiäni ja pyöritin hermostuksissani hiuskiehkuraa sormeni ympärille; mulla alkoi olla Danin tavat.
-Ai Dania? Mä kysäisin.
-Niin. Sillä on jo varmaan uusi homma kaiken lisäksi, mutsi sanoi ja avasi sanomalehden.
-Sitä paitsi, sähän voitit hopeaa Vilman hoidossa, faija virkisti mun muistiani.
-Te ette tajuu mitään taaskaan, mä tuhahdin.
-Se poika sua vaan kiinnostaa, faija sanoi miettiväisenä ja tarkkaili mua nähdäkseen pienen punanhäivän poskillani, mutta joutui pettymään.
-Se poika on nimeltään Dan, mä mutisin.
-Ja kyllä se mua kiinnostaakin. Ainakin enemmän, kuin Vilma, mä virnistin.
-Sä kyl tajuut, mitä isäs tarkoittaa, mutsi naurahti kopeasti.
-Juuri sellainen tumma, nuorten tyttöjen unelma, se lisäsi ja nyrpisti nenäänsä.
-Eiks se sit sua viehätä? Mä virnistin ja katsoin tarkasti äitiäni.
Mutsi mutristi alahuultaan ja kohautti olkiaan.
-Jos se olisi vähän vanhempi niin..
-Mitä? Isä kysyi ja työnsi naamansa likelle mutsin naamaa.
-Ei mitään, mutsi naurahti ja puristi faijaa nenästä.
-Lopettakaa, mä tuhahdin.
-Ja Dan on tästä lähtien mun koutsi, mä sanoin ja iskin nyrkkiäni pöytää vasten.
-No saat kyllä itse pestata sen. Mä en soita mihinkään tai kenellekkään, mutsi sanoi.
-Enkä mä, faija sanoi.
-Mä soitan, mä sanoin.
Mä hypähdin tuolilta alas ja sidoin hiukseni pompulalle mitään ajattelematta.
-Teea? Mutsi sanoi silmät tuimassa ilmeessä ja astui mun eteeni ennen kuin mä ehdin lähteä mihinkään.
Mä katsoin sitä ihmeissäni ja kohotin kulmiani kysyvästi.
-Mikä TOI on? Mutsin vahva sormi osoitti mun kaulaani ja mun käsi liikahti vaistomaisesti kaula-aukolleni, missä oli jälkiä viime yöstä.
Mikä piru oli saanut mun unohtamaan ne jäljet? Ja miks ihmeessä mä olin päättänyt laittaa hiukset kiinni - nehän peittivät kaiken niin hyvin.
-Mikä? Mä kysyin ja vedin paitani vetoketjua ylemmäs.
Mä olin kiikissä. Mun vanhemmat - varsinkin äiti oli tosi tarkka mun menemisistäni ja suhteistani. Se ei hyväksynyt minkään tapaista seksiä mun elämääni. Se oli väärin, että joku koski SEN tyttäreen.
-Älä yritä! Mä näin sen. Kuka sen teki? Missä hemmetissä sä olet yösi ollut? Mutsi kiljui ja faijakin nousi ylös.
Ne molemmat tuijotti mua ja mä tunsin olevani joku saastainen koirankakka.
-Mistä sä puhut? Mä tivasin ja mua pyörrytti.
Mitä kaikkea vanhemmat keksisikään mun pääni menoksi?!
-Avaa paitas, isä neuvoi ja katsoi mua ilmeellä, joka kielsi kaikki vastaväitteet.
-Mitä sä mies ehdotat? Mä huusin ja otin pari varovaista askelta taaksepäin.
-Oletko sä sairas? Pedofiili?
Isän silmät pullistui kauhusta ja mutsi läppäsi käden suulleen. Mä hoksasin vasta nyt, mitä mä olin sanonut ja tajusin menneeni vähän liian pitkälle.
Isä riuhtaisi mun ranteista kiinni ja puristi mua käsivarsista tosi lujaa.
-Nyt sinä menet huoneeseesi ja pysyt siellä niin kauan, kuin me vaadimme.
Isän ääni tihkui vihaa ja mutsi räpytteli silmiään.
-Mutta älä kuvittele, että tämä jää tähän. Mä selvitän sun liikkumises ja koko ensi viikon sä pysyt kotona, mutsi sanoi ääni täristen.
-Mul on treen..
-Ei uintia! Ei mitään hemmetin hemmetti, faija huusi ja työnsi mut luotaan.
Mä lennähdin taaksepäin ja ryntäsin portaisiin kyynelien tulviessa mun silmiini.
-Haistakaa víttu, mä kuiskasin ja potkaisin huoneeni oven kiinni.
Miks mä en saanut elää normaalissa perheessä? Miksi mua kytättiin, kuin rikollista? Eikö mulla ollut elämää?
Noin tunnin mä olin omassa huoneessani ja kuuntelin musiikkia. Lopulta mutsi astui huoneeseen ja mun teki mieli kysyä, kuka oli kuollut, sillä mutsi oli suoraan sanoen kävelevä aave.
-Mä haluun jutella, äidin ääni oli kuiva ja se lysähti istumaan mun vuoteelle.
-Juttele. Mä tokaisin ja suljin silmäni.
-Sun kanssas, mutsi kivahti.
-Niin? Mä kysyin ja avasin laiskasti silmäni.
-Mä luulin, että meillä on hyvät välit. Mä luulin, et suhun voi luottaa ja mä luulin, että sä olet kunnon tyttö, mutsin ääni petti ja se painoi päänsä alas.
-Sähän olet luullut paljon, mä sanoin "huolissani".
-Teea! Miksi sä teit näin mulle? Mä olen sun äiti. Mutsi pyyhki silmiään ja katsoi mua surkeana silmiin.
-No hitto sun kanssas. Mä en usko, et sä olet äitini. Jos sä näet yhden fritsun, se ei maailmaa kaada, mä tulistuin ja katsoin äidin totisiin silmiin totisena.
-Tajuutsä kuinka huolissani mä olen? Mä, tai me isän kanssa olemme yrittäneet kasvattaa susta ihmistä ja sä menet ja sotket itsesi ties mihin. Kuinka moni mies sua on oikein nuollut? Äidin ääni kohosi huippuunsa ja sen silmät paloivat.
-Sä et haluu tietää, mä hymyilin riettaasti.
-TEEA, äiti vaikersi ja purskahti taas itkuun.
-No tasan tarkkaan nolla miestä mua on nuollut, mä sanoin rauhallisesti.
-Hah.., mä kyllä näin sen mitä sä niin kovasti yritit peittää, mutsi kivahti.
-No se ei ole tullut mistään nuolemisesta. Ja mä osaan PITÄÄ itsestäni HUOLTA, joten joko tämä on selvä?
Mä huokasin raskaasti ja sammutin radion, sillä mä olin saamassa päänsäryn.
-Oletsä neitsyt? Mutsi uteli turvonnein silmin.
-Oletsä antanut jollekkin lapsuutesi?
Mä naksautin kieltäni ja ristin käteni puuskaan.
-Älä viitsi äiti. Mä olen melkein aikuinen. Mä saan päättää itse omasta kehostani ja siitä, kenen kanssa mä olen ja missä.
Me tuijotettiin toisiamme silmiin ja mutsi tärisi.
-Se "melkein" merkitsee aika paljon, äiti nyyhkäisi.
-Joo, mut ihan tosi. Mä osaan pitää huolta itsestäni ja se mies, kenen kanssa mä olin piti musta vielä enemmän huolta, kuin mä itse, mä sanoin ja mutsi rauhoittui vähän.
-Sun pitäisi oppia tuntemaan mua paremmin ja tajuamaan, etten mä ole enää lapsi, mä sanoin ja taputin äitiäni olalle.
-Mulle sä olet aina lapsi, se sanoi hiljaa.
-Tiedän. Mut mä olen silti mä. Mul on oma elämä, niinkuin sullakin, enkä mä halua luopua siitä uhden miehen takii. Mä huolehdin kyllä itsestäni, mä sanoin vakuuttavasti ja halasin mutsia.
-Pidäkin itsestäsi huoli ja älä tee mitään tyhmää meidän selkämme takana. Esittele vaikka se poika meille - sekin helpottaisi, mutsi huokasi ja nousi ylös.
Mä nyökyttelin hymyillen ja mutsi meni. Huh, tämäkin asia oli ratkottu. Harmi vain - mä en tiennyt, milloin sellainen päivä tulisi, että Daniel astuisi meidän kotiin mun kanssa ja kertoisi olevansa kaiken takana. Ei, se oli sula mahdottomuus.

LähettäjäB4MV 
Päivämäärä:   8.1.08 15:50:11

Ihana jatko :) Tykkäsin taas, niin kuin edellisistäkin, mutta tämä oli tosi kiva :)

Päivämäärä:   8.1.08 16:05:07

ihana<333 lisssäää :)

Lähettäjä: '') 
Päivämäärä:   8.1.08 16:16:50

Jes, lisää jatkoa <3 Kiitos ja toivottavasti taas lisää mahdollisimman pian :D

Päivämäärä:   8.1.08 16:44:01

naaam<3

Lähettäjä: Rutte 
Päivämäärä:   8.1.08 19:15:07

LISÄÄ!!!!!!!!!!

Lähettäjä: ;; 
Päivämäärä:   8.1.08 20:30:38

We want more! ;)<3

LähettäjäDenied 
Päivämäärä:   8.1.08 21:05:01

Tyksin :>

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   9.1.08 13:16:09

voi elämä, tää on jotain niin ultimaattista! en edelleenkään pysty tajuaan miten joku saa tekstin elään tolla tavalla. jatkoa pian taas, mitään moittimista ei tälläkään kertaa ole.

Lähettäjä: ;) 
Päivämäärä:   9.1.08 14:23:49

Näin hyviä tarinoita ei sais ees julkaista täällä ;DD

Päivämäärä:   9.1.08 16:35:34

Kiitos paljon^^:DD mä jatkelen tässä lähipäivinä taas:)

Päivämäärä:   9.1.08 19:28:15

jep. :) jatkoa.:)

Päivämäärä:   9.1.08 21:37:41

Mahdollisimman nopsaan jatkoa :)

Lähettäjä: pirpaliina 
Päivämäärä:   9.1.08 22:53:41

Ihana tarina! Paljon mukana erilaisia tunteita! Ihania myös nämä käänteet! Tsemppia jatkoon!:)

Päivämäärä:   10.1.08 16:37:34

jatkoa.:)

Lähettäjä: Eyan. 
Päivämäärä:   10.1.08 19:33:35

oooouuu jatkuuu<:

Päivämäärä:   10.1.08 21:33:38

Musta oli ihana saada Dan taas altaan vierelle neuvomaan. Tunne oli kerrassaan huumaava ja kun treenit oli ohi, mun oloni oli kerrassaan upea.
-Sähän olit tulessa, Dan virnisti ja ojensi mulle limsatölkin.
Mä istahdin kahvilan syrjäisimälle tuolille ja otin pitkän huikan.
-Ilman muuta. Valmentajasta kaikki on kiinni, mä huokasin ja hymyilin salaa.
Dan sipaisi mun poskeani istuutuessaan ja mun silmät alkoivat heti loistaa.
-Sä olit oudon vaisu ennen treenejä, Dan sanoi ja sen silmät tunkeutuivat jonnekkin mun sydämen tienoille saakka.
-Mulla oli vieroitusoireita susta, mä naurahdin.
Dan oli siis huomannut, että jokin painoi mun mieltäni ja tämä piirre Danissa lisäsi mun rakkautta sitä kohtaan.
Danin silmät lämpenivät entisestään ja se kumartui mua kohti. Mun sydän läpätti - se tiesi, mitä seuraavaksi tapahtuisi. Mä puristin pöydän reunaa ja ummistin silmäni. Dan tuli tuskallisen hitaasti mua kohti ja hipaisi sitten huulillaan mun huuliani. Mä kurotin käteni sen niskaan ja vedin sen päätä kohti mun kasvojani.
-Voi Dan, mä henkäisin ja laskin käteni miehen poskille, painaen samalla hellän suukon sen lempeille huulille.
-Teea?
Yhtäkkiä mä tajusin tuijottavani äitini harmaisiin silmiin ja ne silmät olivat kaukana Danin silmistä. Äidin silmät uhkuivat vihaa ja jotain, mitä mä en tuntenut.
Dan istui yllättyneen näköisenä ja selkä suorana katsoen mutsista muhun.
-Niin? Mä hillitsin pakokauhuni ja työnsin tuolin kauemmas pöydästä.
-Joko mennään? Mä kyäsisin ja hymyilin epävarmasti.
-Varmasti, mutsi tokaisi ja riuhtaisi mut ylös.
Dan liikahti, kuin sanoakseen jotain, mutta katsoi sitten ilmeisesti paremmaksi olla vain hiljaa.
-Pitää mennä, mä sanoin Danille, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
-Joo.., Teea mä..
Dan katsoi mua silmiin ja sen silmistä mä näin sen tunteet. Sitä hävetti ja mä tunsin vihan äitiäni kohtaan kasvavan.
-Nähdään, mä kuiskasin ja kumarruin suukottamaan Danin poskea.
-Nähdään, Dan hymyili alakuloisesti ja vältteli mutsin katsetta.
-No niin, mä sanoin reippasti ja käännyin mutsin puoleen selkä ryhdikkäästi suorassa.
-Mennään.
Mutsi vilkaisi Dania ja astui sitten dramaattisesti eteenpäin.
-Mä vähän ajattelinkin, että asia voisi olla näin, se sai sanotuksi ja sen katseesta sinkosi pieniä tikareita Daniin.
-Tule jo, mä sanoin kuivasti ja otin äitini paidanhelmasta kiinni.
-Tajuutsä, että mun tyttäreni on vielä lapsi? Mä voisin tehdä susta ilmoituksen, äiti papatti Danille sormi syyttävästi tanassa.
-Tietääkseni hän on jo ihan tarpeeksi iso vahtimaan itseään ja päättämään suhteistaan, Danin silmät kylmenivät, kun se katsoi kulmat lievästi kurtussa mutsia.
-Ei ole. Hän on vielä lapsi ja mä voin syyttää sua seksuaa..
-Mutsi hei, mä kivahdin ja astelin Danin ja sen väliin.
-Lopeta jo ja ala tulla, mä vedin äitiä pois Danin luota.
-Irti Teea. Mä sanon nyt, mitä ajattelen tästä tyttöjen viettelijästä, mutsi nyrpisti halveksivasti nenäänsä ja puristi mua tiukasti olkapäästä.
-Äiti, mä suutuin ja tönäisin mutsia kauemmas itsestäni.
-Mä saan päättää kenen kanssa mä olen ja sulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Siisti nyt suusi, tai mä en anna sulle koskaan anteeksi, mä sanoin ja mun silmäluomieni takana tykytti kyyneleet.
-Hah! Sulla ei ole mitään anteeksi annettavaa, toisin, kuin mulla. Sä tyttö joudut nyt kovaan arestiin ja..
-Rouva hyvä, Dan sanoi hiljaa ja hörppäsi limsaa.
-Teitä tuijotetaan.
Mä vilkaisin ympärilleni ja tosiaan; meitä tuijotettiin.
-Mennään, mä kuiskasin ja katsoin anovasti mutsin silmiin.
-Tule nyt.
Mutsi huiskautti kärsimättömästi kättään ja katsoi vielä viimeisen kerran Daniin.
-Saat potkut, se sanoi ja käänsi selkänsä meille, marssien nenä pystyssä pois.
-Mä vihaan tuota, mä sanoin ja mun ääneni sortui.
Mä purskahdin itkuun, jonka mä olin padonnut sisääni ja Dan nousi ylös halatakseen mua. Mä takerruin siihen kiinni ja puristin lujaa.
-Dan, mä..mä tykkään susta niin paljon, mä mumisin sen kaulaa vasten kyynelien kastellessa poskeni ja se puristi mua lujaa myös.
-Mä tykkään susta yhtä lailla rakas.
Mä olisin halunnut kuulla sen sanovan rakastavansa mua. Mä olisin kaivannut niitä sanoja niin paljon..

Lähettäjä: sb- 
Päivämäärä:   10.1.08 21:51:09

Oih voisin mennä naimisiin ton pojan kans :D

Aivan mahtava tarina ja tyylikäs tapa kirjoittaa, luonnehdit hienosti ja juuri oikein sanoin päähenkilön tunteita!

Vaikka mun toivomat loput onki kliseisiä ni kuitenkin Dan ja Teea kuuluu yhteen. Hehe. Mutta joka tapauksessa on tosi mukava lukea näinkin taitavaa kirjoittajaa ja kiitos päivän piristyksestä!

Jatka samaan malliin! :)

LähettäjäTallukka 
Päivämäärä:   10.1.08 21:56:04

Olen kyllä ihan samaa mieltä sb-:n kanssa. Jatkoa vaan.<3

Lähettäjä: aww 
Päivämäärä:   10.1.08 22:12:21

tää on niin paras..:) ja ihanasti tulee aina jatkoo melkein joka päivä.! PARAS TARINA TÄÄLLÄ<33 osaat niin ihanasti kuvailla. :)

Lähettäjätweener. 
Päivämäärä:   10.1.08 22:22:19

'Lähettäjä: sb-
Päivämäärä: 10.1.08 21:51:09

Oih voisin mennä naimisiin ton pojan kans :D'

-
pakko tunnustaa et vähän samas tilantees oon :DD en vaa oo viittiny kirjottaa sitä tänne, dan vaan vaikuttaa niin mahtavalta :DD <3
mut tää tarina on yks parhaist, jonka töpös käyn kattomas päivittäi et onko jatkoo tullu. Mahti (;

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   10.1.08 22:36:25

Umh, kyllä mäkin voisin tollasen dani-nallekarhun ottaa luokseni ihan koska vain :D

Lähettäjä: Eyan. 
Päivämäärä:   11.1.08 13:23:24

umbbh ihana<3

Lähettäjäbombe 
Päivämäärä:   11.1.08 14:19:30

Oon lukenu tätä ihan alusta asti, mutten oo
myöskään kirjoitellu mitään.
Ihana.

Mullekin oma Dan! :)

Lähettäjä: ; D 
Päivämäärä:   11.1.08 14:23:18

oii <3 Tää on nii ihana <3<3

LähettäjäDenied 
Päivämäärä:   11.1.08 15:01:10

paras<3 :>

Lähettäjänina 
Päivämäärä:   11.1.08 20:54:35

jatkooo ! älkää antako tippuu :) <3

Päivämäärä:   11.1.08 21:41:56

vitun mutsi :D

Päivämäärä:   12.1.08 10:52:15

Lisää pian<3<3

Lähettäjä: : DD 
Päivämäärä:   12.1.08 12:03:30

jatkoo ja nopeeee rakastan tätä<333

Päivämäärä:   12.1.08 19:49:54

tuliskos sitä jatkoo jo?!

Päivämäärä:   12.1.08 20:16:56

Jatkoaa. :D Tää on mielettömän hyvä tarina :)

Päivämäärä:   12.1.08 23:15:37

namss..<3

Lähettäjä: kuts 
Päivämäärä:   13.1.08 16:16:09

jatk
ooo
aaaa
milll
ooo
nnn
?
:D

Päivämäärä:   13.1.08 19:27:44

Jatkoaa :D Tää on aiva huippu tarina :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.1.08 15:28:11

osaat kirjottaa tosi taitavasti, oon kyllä sulle kade :). ootan aina innolla et tää sais jatkoa<3

joten jatkelehan<3

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.