Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unelmat vedessä (rakkaus) #2

Lähettäjä: kröhöm. 
Päivämäärä:   16.12.07 19:58:14

ja jatka ;D

Re: Unelmat vedessä (rakkaus) #2

Lähettäjä: Suomityttö 
Päivämäärä:   16.12.07 20:36:31

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=587967&t=587967 Vanha

LähettäjäJamda 
Päivämäärä:   16.12.07 21:15:33

Jatkoo toi vika pätkä oli tosi hyvä:>

Lähettäjä: mumbe 
Päivämäärä:   16.12.07 22:07:18

jatkoa odotellen. ;D

Lähettäjä: asas 
Päivämäärä:   17.12.07 15:30:50

niimp.
toivottavasti välit korjaantuu

Lähettäjä: Ponnukakku 
Päivämäärä:   17.12.07 20:12:06

Kului päivä jos toinenkin ja mitään ei tapahtunut. Mä rellestin Inkan ja tyyppien kanssa ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta ei se musta niin himoittavan hauskaa ollut. Kaikki puhui vaan. Mutsille ja faijalle mä uskottelin käyväni treeneissä edelleen ja kun mä vähän näin vaivaa, ne uskoi. En mä tiedä, miks mä en halunnut paljastaa lopettaneeni, mä vain halusin niiden luulevan että mä treenasin vielä säännöllisesti. Monesti mulla teki mieli paljastaa kaikki ja mä tahdoin altaaseen. Uinti oli oikeasti rauhoittavaa, vaikka mä olin ensin vannonut itselleni, etten ikimaailmassa pitäisi siitä. Mutta nyt mä jouduin myöntämään senkin itselleni. Sen mä myönsin myös, että mulla oli valtavat vieroitusoireet Danista.
-Nähdään kuudelta, Tupe sanoi puhelimeen.
Tupe oli mun yks kaveri, josta mä olin yläasteella tykännyt, mutta en tykännyt enää. Oli se ihan kiva ja söpö kaveri, mutta täys kakara.
-Joo, mä sanoin ja kuulin samassa alhaalta, miten mutsi kiljui mua sinne.
-Hei mun pitää mennä. Musta tuntuu että kolmas maailmansota on alkanut, mä naurahdin.
-Okei, moikka, Tupe nauroi ja me lopetettiin puhelu.
Mä olin nytkin menossa kaupungille illaksi. Mä vilkaisin peiliin ja mun teki mieli nakata sitä jollain. Mä näytin ihan kauhealta. Mun silmien alla oli pussit, joita mä olin yrittänyt piilottaa, mutta kehnolla menestyksellä. Kaikki kai johtui siitä, että mä nukuin tosi huonosti joka yö ja näin niin seksitäyteisiä unia Danista, että aamuisin mua oikein hävetti kohdata mutsi ja faija silmästä silmään.
-Teea ALAS! Mutsi huusi ja mä pistin vauhtia.
-No mitä? Mä huikkasin ja pyärhdin keskelle olohuonetta.
-Mitä v´ttua? Multa lipsahti.
Mua vastapäätä seisoi..
-Dan, mä älähdin.
-Moi Teea, Dan virnisti vinosti ja mittasi jälleen katseellaan mua.
Äiti ja isä ei nähneet kunnon Danissa mitään vikaa. Eheii. Sehän oli oikein vaikuttava valkoisessa kauluspaidassaan ja siisteissä farkuissa. Oikeastaan se oli jumalaisen komea, mutta ulkokuori oli aina pettävä.
-Selitäppä tyttöseni, faija murahti.
-Mitä mun pitää selittää? Mä kysyin näytellen hämmästynyttä.
Mä olin kusessa korvia myöten. Mä katsoin myrkyllisesti Dania, joka vain hymyili niin ihanasti, että mua heikotti. Jos se olisi vähän rumempi, niin sillä ei olisi hampaita suussa, sillä mun teki mieli lyödä sitä.
-Miks sä et käy enää treeneissä? Mutsi kysyi jäätävän hiljaisesti ja katsoi mua, kuin korppi saalistaan.
-Käynhän mä, mä tiuskaisin.
-Älä enää valehtele! Faija huusi.
-Dan kävi kertomassa pari juttua, mutsi vilkaisi Dania palvovasti ja jatkoi:
-Sä olet mennyt antamaan sille kenkää, noin vain meiltä kysymättä ja kaiken lisäksi! Sä olet huijannut meitä!
Mä huokasin ja käänsin selkäni sekä Danille että vanhemmilleni.
-Eikö sul oo kasvoja myöntää valhetta? Faija kysyi halveksuen ja mä käännyin niin, että hiukset heilahti lujasti ilmavirrassa.
-On mulla. Mä en jaksa teidän pakottamisianne! Ja mä tiedän, että jos mä olisin sanonut teille lopettavani - mä en olisi voinut lopettaa. Ettekö te tajua, että mäkin tahdon elää? Mä puhuin hiljaa, mutta vakaasti ja vähät välitin Danista, joka liikahti mua kohti.
-Ei Dan. Ei se susta ole kiinni, mä sanoin, mutten katsonut Dania silmiin.
-Ainoastaan noista, mä osoitin vanhempiani ja lähdin kohti eteistä.
-Seis, mutsi kirkaisi ja mä käännyin katsomaan sitä odottavasti.
-Niin? Mä kysyin tyynesti, vaikka mun teki mieli huutaa.
-Älä mene mihinkään. Sä saat taas alkaa treenata samanlain, kuin ennenkin. Me ei haluta susta mitään juoppoa, kuten nykynuoret ovat, mutsi kälätti ja mä käännyin katsomaan Dania kädet lanteilla.
-Olenko mä susta juoppo? Mä kysyin ja Dan katsoi mua tiukasti silmiin.
-Et, se sanoi ja risti kätensä puuskaan.
-Joten, mä hymyilin leveästi mutsille ja astuin eteiseen.
-Moikka!
Mä olin pian ulkona, joten en kuullut mitä mutsi huusi. Kohta mä kuulin jotain muuta. Mä jähmetyin paikalleni, kun Dan sanoi niin hellästi mun nimen, että mun sydän oikein hypähti.
-Odota, Dan sanoi ja mä odotin.
Se käveli mun taakse ja kosketti mun olkapäitäni. Mä värähdin sen kosketusta ja käännyin nopeasti kasvotusten Danin kanssa.
-Mä annan sulle mahdollisuuden, Dan sanoi ja mä katsoin sitä kasvot kohotettuina.
Ei suudeltaviksi vaan muuten vaan, koska Dan oli niin pitkä.
-Mä alan sun valmentajaksi taas jos sä tahdot, Dan muistutti ja mun teki mieli nyökätä.
-Entä jos mä en halua uida? Mä kysyin enemmänkin itseltäni.
-Kyl sä haluut, Dan sanoi hiljaa.
-Mä vain olen syyllinen tähän.
Mä katsoin Dania ja mun kävi yhtäkkiä sitä sääli. Se luuli tehneensä mulle jotain henkisiä traumoja rakastellessaan mua. Sen ilme oli huolestunut ja surullinen ja mun teki mieli halata sitä ja kuiskuttaa että Dan oli unohtumaton kokemus mulle.
-Ei se ole susta kiinni, mä mutisin ja Dan veti mut likelleen.
Voi että mä rakastin Danin äkkipikaisuutta ja sen silmiä, kroppaa, suuta.. KAIKKEA!
-Mä näen susta Teea. Jokin meni vikaan, Dan sanoi lempeästi ja siirsi mun otsalle karanneet hiukset syrjään.
-Satutinko mä sua? Oletko sä raskaana? Mitä tapahtui? Dan kyseli ja piti mua sylissään.
-Hei päästä mut. Musti tulee epäluuloiseksi jos se näkee nyt, mä sanoin ja työnsin Danin kauemmas.
-No mennään muualle juttelemaan, Dan nauroi.
-Tämä asia on saatava selväksi.
Mä emmin ja pyristelin vastaan, kun Dan tarttui mua ranteesta kiinni ja vei mut autolleen.
-Mut kun mä meen kaupungille.., mä änkytin.
-Se saa odottaa, Dan sanoi ja me istuttiin sen autoon.
-Dan, mä huohotin.
Dan katsoi mua ja mä aistin yhtäkkiä sitä vanhaa ja tuttua kemiaa meidän välillä. Ilmassa oli sähköä.
-Dan, mä toistin.
Danielin silmät vain jumittuivat omiini ja mun oli vaikea hengittää.
-Niin? Dan kysyi ja starttasi auton.
-Mä en vaihda mielipidettäni, mä tokaisin.
-Ja? Dan kysyi ja kääntyi tielle, joka vei järvelle.
-Siis sä et voi kääntää mun päätä, mä uhosin ja katsoin Dania joka tuijotti vain eteensä tielle pilke silmäkulmassa. Me ajettiin aika kauan hiljaisuudessa.
-En mä sitä yritä, Dan sanoi lopulta hitaasti ja käänsi järven rantaan.
-No mitä me sit täällä kökitään? Mä kysyin ja olin lähtemässä autosta pois, kun Dan pysäytti parkkiruutuun, josta näki järvelle.
-Nyt sä saat kertoa mulle, mikä meni vikaan, Dan sanoi ja mä tunsin värinää sisälläni.
Mä olin tullut siihen, että mun piti paljastaa kaikki. Mä käännyin katsomaan Dania ja se katsoi takaisin vakavasti.
-Mulla ei ole mitään hätää, mä sanoin luotettavasti.
-Siihen sä saat uskoa.
Dan nyökkäsi hitaasti.
-Mutta..., mä vaan olen niin tyhmä, mä mutisin ja nojasin päätä käsiini.
-Et sä ole, Dan kuiskasi.
-Mikä sulla on?
Mä pudistin päätäni ja Dan laski kätensä mun selkään.
-Just tämä, mä henkäisin ja nostin katseeni Daniin.
-Mua vaivaa tämä, minkä sä aiheutat mulle. Tajuutsä, että mä tulen hulluksi? Mä inahdin.
Dan oli hiljaa. Sitten se huokaisi ja veti mut likelleen.
-Eihän se ole mikään syy, kundi sanoi hellästi ja silitti mun hiuksia.
-On se, kun musta tuntuu, etten mä voi elää ilman sua, mä sanoin hiljaa ja takerruin Danin paitaan.
-Ja silti sä aioit ottaa etäisyyttä? Dan naurahti ja silitti mun selkää.
-No kun niin mä oisin päässyt lopulta eroon tästä tunteesta, mä nyyhkäisin.
Dan painoi suukon mun päälaelle.
-Miks sun pitäis päästä eroon siitä? Se kysyi.
-Meistä ei ikinä voisi tulla mitään ja mä joutuisin luopua susta ennen pitkää ja niin mä vaan kiduttaisin itseäni, mä selostin ja outoa kyllä - mua ei ujostuttanut ollenkaan.
-Miksi meistä ei voisi tulla mitään? Dan kysyi ja mun silmät levisi hämmästyksestä.
-Ai mun ikäni takia?
Mä kiedoin käsivarteni Danin kaulaan.
-Ei vaan susta tulee pian isä, mä sanoin hiljaa.
Dan katsoi vakavasti mua silmiin ja mä tunsin, että se värähti.
-Sä olet siis raskaana? Daniel ummisti silmänsä ja huokaisi raskaasti.
-Ei, mä sanoin nopeasti.
-Kun se nainen, jota sä olit bussipysäkillä vastassa, mä sanoin ja Danin silmät rävähtivät auki.
-Mistä sä tiedät? Kundi kysyi nopeasti ja mä puraisin alahuultani.
-Ei sillä ole väliä, mä mutisin ja liu´uin Danin sylistä.
-Mä vaan tiedän.
Dan katsoi ikkunasta ulos ja sen käsi oli mun käden päällä.
-Totta. Musta tulee kohta isä.
Sitten Dan laski päänsä ja huokaisi hyvin raskaasti.

LähettäjäTallukka 
Päivämäärä:   17.12.07 20:18:26

Aivan mahtavaa tekstiä.<3

Lähettäjä: jeps 
Päivämäärä:   17.12.07 20:23:37

lopetat just tuommoseen kinkkiseen kohtaan !!=D JATKOA ja PIAN <3

Lähettäjä: hih. 
Päivämäärä:   17.12.07 20:28:15

ää... loistava pätkä taas!! (: pian jatkoo!!

Lähettäjä: Hyypiö 
Päivämäärä:   17.12.07 20:43:07

Aivan Mahtavaa !! kulkee todella hyvin ja tohon Teean voi niin hyvin luontua siis aivan mielettömän hienoa tekstiä, ja kyllä jatkoa <3

LähettäjäPrinssine VRL-7085 
Päivämäärä:   17.12.07 21:07:35

naaaam:) mä niin tylkkkäään tosta sun tyylistä:)

Lähettäjä: aww 
Päivämäärä:   17.12.07 21:38:23

ihana<33

Päivämäärä:   17.12.07 22:39:55

jatkoa äkkiä, tuommoseen kohtaan ei sais missään tapauksessa lopettaa! :D

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   17.12.07 22:45:25

<333

Lähettäjäjjade 
Päivämäärä:   17.12.07 22:56:51

äkkiä jatkoo!=)

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   18.12.07 11:03:43

ou mai, tää on ihan mieletön, mahassa kutkuttelee ja niin elävästi kuvattu noi tunteet ja kaikki että tuntuis siltä et ite olis tossa.

ehdottomasti jatkoa pian!

Lähettäjä: Tyttö 
Päivämäärä:   18.12.07 16:20:14

jatkoo<3

Lähettäjä: KottaraisPöllö 
Päivämäärä:   18.12.07 16:55:22

jatkoa :D mahtavaa x)

Lähettäjä: Eyan. 
Päivämäärä:   18.12.07 17:07:34

uulalaaaaa jatkoo :PPP

Päivämäärä:   18.12.07 19:30:54

Autossa vallitsi hiljaisuus. Mä kaduin kaikkea. Miksi ihmeessä mä olin ruvennut uimaan? Miksi mä olin keittänyt Danille hyvät kahvit? Miksi?
-Kerro mulle siitä naisesta, mä sanoin hiljaa ja katsoin tuulilasin läpi järvelle.
-Paulasta? No ei siitä ole paljon kerrottavaa, Danin ääni oli pisteliäs.
-No on siitä jotain jos se odottaa sulle beibiä, mä huomautin ja pidin katseeni järvessä.
Dan ei ikinä saisi tietää, miten mä kärsin nyt.
-No se oli mun kanssa samassa koulussa yläasteella, Dan aloitti tylsistyneenä ja naputti auton rattia sormillaan.
-Totta kai me kundit oltiin siihen kusessa, kun se muutti paikkakunnalle. Sit Paulasta ja musta tuli kavereita vähitellen. Se meni sitten vähän vakavammaksi se juttu, Dan huokasi ja risti käsivartensa niskan taakse.
-Mun mielestä kaikki oli hyvin, mutta Paula leikki mun kustannuksella vaan. En mä sille mitään merkinnyt. Mä olin poika, jota pystyi pyöritellä. Kaikki selvis kuitenkin mulle ja mä jätin Paulan. Se muutti pois parin vuoden päästä ja me tavattiin muutama kuukausi sitten eräässä yökerhossa, kun mä olin viettämässä mun kaverin synttäreitä. No sitten me juteltiin kaikkea menneistä ja.., niin loppuja mä en muistakkaan, kun tuli juotuakin jonkun verran.
Dan vilkaisi mua, mutta mä en katsonut sitä. Mä vain nyökkäsin ja mun kurkussa oli pala. Dan oli ollut kusessa Paulaan - miksei nytkin?
-Sä menit sen kanssa sänkyyn kännissä? Mä varmistin, sillä se oli ainoa asia joka teki mun mieleni vähän valoisammaksi.
-Niin kai sitten, Dan myönsi ja mä käännyin lopulta katsomaan sitä.
-Onko se sun nainen? Mun oli pakko kysyä ja Dan katsoi mua tutkivasti silmiin.
-Ei ole, se sanoi, mutta mä en uskonut.
-Paulalla on mies, Dan valotti ja mä aloin uskoa jo vähän paremmin.
-Sillähän on ongelmallinen tilanne, mä mietin ja Dan naurahti vähän hermostuneesti.
-Ja sulla tietty kanssa, mä hoksasin ja laskin käteni Danin kädelle.
Dan katsoi mua silmiin umpikujaan ajetun eläimen tavoin ja mä tajusin, mikä tilanne sillä oli. Danilla oli raudat tulessa.
-Teea, Dan sanoi hiljaa.
-Mä en ole valmis siihen. En mä halua olla isä - varsinkaan Paulan lapselle. Ja kaiken lisäksi, kun se lapsi olisi vahinko mun puolelta, Danin ääni oli ahdistunut ja mä annoin kaikki anteeksi Danille.
-Mutta sä näytit iloiselta asemalla, mä huomautin.
-Enhän mä vielä tiennyt, että beibi olis mun, Dan sanoi ja nojasi tuolin selkänojaan väsynyt ilme kasvoillaan.
-Mitä se Paula tekee tän suhteen? Mä kysyin.
Dan nielaisi ja käänsi katseensa ulos.
-Se aikoo ottaa avioeron ja muuttaa mun luokse.
Mun suu loksahti auki ja silmät rävähti ammolleen.
-Otatsä sen vastaan? Mä ihmettelin ja Dan nyökkäsi.
-Mitä muutakaan mä voisin?
Mä huokasin, nostin jalat penkille ja kiedoin kädet niiden ympärille.
-Mä olen pahoillani, Dan sanoi yhtäkkiä ja kääntyi katsomaan mua.
-Mä olen tosi pahoillani, jos mä olen herättänyt sussa tunteita.
Mä nyökkäsin, puhumaan en voinut ja mun silmiini kihosi kyyneleet. Enää mä en jaksanut pidätellä niitä - mä annoin niiden tulla ja vapautua padoistaan.
-Teea, Dan kuiskasi hellästi ja ojensi kätensä mua kohti.
-Älä itke, Danin ääni sai mut itkemään lujemmin.
Daniel nousi autosta ja avasi pian mun oveni. Se nosti mut autosta ulos ja kantoi järven rannalle. Mä kiedoin kädet sen ympärille ja painoin kasvoni sen olkaan. Dan tuoksui kesälle ja mä tiesin, miltä se myös maistui. Dan laski mut hiekalle ja istui mun viereeni. Mä pyyhin silmiäni ja Dan katsoi mua surullisin silmin.
-Mä haluan uida, mä nikkasin.
Danin kasvot kirkastuivat ja se tarttui mun käsiini.
-Alatko sä taas uimaan? Danin ääni oli nyt innostunut.
-Joo, mä sanoin hiljaa.
Dan hymyili, otti mua kasvoista kiinni ja painoi pehmeän suudelman mun huulille. Mä sytyin heti. Mä muistin kaikki mun unet Danista ja mä tunsin, miten mun alavatsassa alkoi kihelmöidä. Mä halusin kokea Danin läheisyyden edes vielä kerran - yhden ainoan kerran vielä.
-Anteeksi, Dan kuiskasi ja irrotti otteensa musta.
Mä puraisin huultani ja katsoin Dania silmiin. Mä näin niistä silmistä halun. Mä saisin, jos mä haluisin. Dan antaisi mun kokea kaiken uudelleen, mutta mä saisin suojella itseäni. Musta ja Danista ei tulisi paria, mutta mä voisin olla vielä hetken Danin.
Mä laskeuduin makuulle hiekalle ja katsoin ylös Daniin.
-Älä pyydä anteeksi, mä sanoin hiljaa.
-Mä vain rakastuin suhun, mun ääni katosi ja taas kyyneleet otti paikan mun silmistä.
Dan katsoi mua lämpimästi ja pahoillaan. Mä käänsin katseeni sivulle ja Dan kyykistyi suutelemaan mua. Se pyyhki huulillaan joka ikisen kyyneleen ja suuteli mua niin rakastavasti, että mä olin varma siitä, että Danin oli pakko tykätä musta edes jonkin verran. Mä työnsin sormeni Danin niskaan ja se laskeutui mun päälleni. Mä kuulin hiljaisuuden ympärillämme ja olin varma, että luonto jännitti meidän puolestamme.
Dan kävi tosi kuumana ja mä tunsin, miten se vapisi mun kosketusten alla. Voi Dan, miten mä rakastan sua, mä sanoin mielessäni ja suutelin Danin pehmeitä ja halukkaita huulia. Mä tunsin oman kroppani värisevän myös ja mä olin tosiaan tulessa. Mä kiemurtelin Danin alla ja kundi painoi itseään mua vasten. Mä tunsin Danin kiihkon ja mä painauduin siihen kiinni.
-Mennään jonnekkin, mä kuiskasin Danin korvaan.
-Mennään, Dan sanoi hitaasti ja suuteli mua niin, että ajatus elämästä ilman Dania väänsi sydämessä puukon lailla.

LähettäjäTallukka 
Päivämäärä:   18.12.07 19:37:58

Oon ihan rakastu tähän tarinaan.<3 Aivan mahtavaa tekstiä. Jatkoa vaan pian.

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   18.12.07 19:56:44

:( ihana tarina<3, mutta se Paula sais kyllä painua :(

LähettäjäTallukka 
Päivämäärä:   18.12.07 20:01:48

Oho, tulipas tuonne edelliseen viestiini kirjoitusvirhe, eli *rakastunu

Lähettäjä: Tyttö 
Päivämäärä:   18.12.07 20:03:57

hanna>> samaa mieltä! :S rakastan tätä tarinaa ylikaiken! jatka jo<3 idempii pötkii tietenki jos ehit kirjottaa :)

Lähettäjä: Jadelin 
Päivämäärä:   18.12.07 20:33:41

Ihana <33

Se lapsi ei oo sittenkään Danin, eihän?

Lähettäjä: Nassu 
Päivämäärä:   18.12.07 20:50:55

Aww, mahtava tarina! Vieheitä ei ole kun vähän ja teksti on sujuvaa. Ihana. <3 Jatka..

Päivämäärä:   18.12.07 22:06:38

ihana..!! ärsyttää se paula. :D mut jatkoo vaan heti ku kerkeet<3

Lähettäjä: JD 
Päivämäärä:   18.12.07 22:55:43

aww <3 loistavaa! jatkajatka. <:

Päivämäärä:   19.12.07 10:47:14

jatkoaaa! :D:D

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   19.12.07 12:08:13

Muuten tosi hyvä mut se beibi sana pilaa tunnelman, et jos kayttäsit ihan suomalaisia sanoja :)

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   19.12.07 13:30:15

ihan tajuttoman hyvä, en ymmärrä miten voi kuvailla noin vaivihkaa ja totaalisen onnistuneesti.. :s aivan ihana.

Päivämäärä:   19.12.07 14:53:29

awww ^^ ihanaa luettavaa :D jatkaa =D

Lähettäjä: TyTtÖ 
Päivämäärä:   19.12.07 15:56:27

JATKA heti, tää on tosi hyvä!!! :D

Päivämäärä:   19.12.07 17:55:31

upp(:

Päivämäärä:   19.12.07 18:05:36

jatkoa vain:)

Lähettäjä: Dippi 
Päivämäärä:   19.12.07 19:00:46

suutun jos et jatka HETI! <3 ♥

LähettäjäLabtec` 
Päivämäärä:   20.12.07 14:33:53

voih, aivan ihana tarina. Mä en kestä jos noi ei saa olla yhdessä :'<

kirjotat ihan sairaan hyvin, kai siellä jotain virheitä oli, mutten ajatellut niitä sen kummemmin kun piti keskittyä tekstiin. Toivottavasti pistät jatkoo tulemaan pian :)

Lähettäjä: (:) 
Päivämäärä:   20.12.07 14:51:57

HUIPPUHUIPPU;D
JAtka jo:D
tää on aivan ihQ tarina:D<333

Päivämäärä:   20.12.07 17:21:56

Mä leijuin illalla kaupungilla. Inka katsoi mua tietäväisenä ja iski silmää.
-Onko se oikeinkin petturi naiselleen? Se kysyi ja pukkasi mua kylkeen.
-Ei se ole sen nainen, mä kuiskasin, sillä muutkin tyypit höristelivät korviaan.
-Ai eiks? No mikä mies se oikein on? Inka nauroi ja sytytti röökin.
-Siis on se akka sille paksuna, mutta ei niiden välillä ole mitään, mä vakuutin ja me istuttiin torin laidalla oleville penkeille.
-Ohhoh, Inka sanoi sydämmellisesti ja veti henkoset.
Se rakasti ihmissuhdekiemuroita.
-Mistä sä muuten löysit sen namin? Kävelkö se kadulla vastaan? Inka virnisti.
Mä en ollut koskaan hehkuttanut Inkalle ja muille tytöille Danin tydellisyyttä, sillä ne olisi varmasti tulleet pikkuruisissa bikineissään "katsomaan" mun treenejä. Ja tiedä, mitä siitä olisi seurannut..
-Se on mun koutsi, mä sanoin.
Inka katsoi ensin taivaalle unelmoiva ilme kasvoillaan, sitten mun sanat painui sen aivoihin. Se hätkähti istumaan kunnolla ja sen siniset silmät tillittivät mua ympyräisinä.
-Sun valmentaja!? Mitä ihmettä, miks sä et ole aikaisemmin sanonut? Inka kimitti ja katsoi mua epäuskoisena.
-En mä ole ajatellut, mä sanoin tarkoituksellisen välinpitämättömästi.
-Hullua, Inka mumisi tuohtuneena ja mä syvennyin haaveilemaan Danista.

-Mä en olisi uskonut tätä, mä nauroin ja kapusin altaasta prjantai-iltapäivänä.
-En mäkään, Dan virnisti ja katsoi mua hyväntuulisesti.
-Mä tosiaan aloin uimaan ja kaiken lisäksi mä annoin sulle periksi, mä sanoin muka ihmeissäni ja Dan nauroi ja tuli mua likemmäs.
Mä rakastin sen "lähentelyjä". Se sai mun tuntemaan oloni halutuksi ja kauniiksi.
-Se ei tule toistumaan, mä virnistin ja taputin Dania pepulle.
Mä aioin todella nauttia mun ja Danin kahdenkeskisistä treeneistä. Dan katsoi mua ja sen silmät siristyivät kun se hymyili.
-Toivottavasti tulee, kundin ääni oli normaali, mutta mä olin kuulevivani siinä hiukan flirttaavan sävyn.
-Kai mun on joskus annettava, jos musta ammattilainen tulee, mä kikatin ja Dan veti mut syliinsä pienen epäröinnin jälkeen.
-Ammattilainen susta tulee, se kuiskasi mun korvaan ja sai sillä aikaan väreet mun selkäpiissäni.
-Sä olet niin ihana, ettei sua voi vastustaa, mä kuiskuttelin ja näykkäsin Dania korvalehdestä.
-Ei Teea älä nyt, Dan sanoi ja työnsi mut hellästi luotaan.
-Miksi ei nyt? Mä kehräsin ja ojensin käteni Dania kohti.
-Onhan meillä aikaa, mä katsoin ylös Danin silmiin kiihkeästi ja vedin Danin itseäni vasten.
Dan katsoi mua silmiin ja mä näin siitä, miten se epäröi. Mä lisäsin vettä myllyyn ja laskin käteni sen pakaroille.
-Dan kiltti, mä sanoin hiljaa ja näin, miten Dan alkoi syttyä.
-Teea.., mä, Dan mutisi ja nielaisi sitten rajusti.
-Niin mitä sä? Mä hymyilin ja painauduin Daniin kiinni.
-Kun ei me voida.., Dan ähkäisi ja mä vain hymyilin.
-Voidaan me, mä sanoin.
-Dan! Joku huusi ja Dan päästi salaman nopeasti musta irti.
Mä näin eka kertaa Paulan livenä niin likeltä. Se oli nätti. Ja pallomaha vain kruunasi asun. Mä olin kade.
-Moi, Dan sanoi ja katsoi Paulaa hymyillen.
-Tässä on Teea, mun valmennettava ja tässä Paula mun... ystävä, Dan hymyili meille ja me katsottiin Paulan kanssa toisiamme kriittisesti.
-Hauska tavata, Paula sanoi ensin ja hymyili mulle, mutta se hymy jäi puolitiehen.
-Samoin, mä sanoin.
-Mun varmaan pitää mennä, mä sanoin sitten ja katsoin Dania kysyvästi.
Mä toivoin, että Dan sanoisi treenien jatkuvan ja ettei mulla olisi mitään kiirettä.
-Joo, nähdään tiistaina, Dan sanoi vaan ja katsoi mua lämpimästi hymyillen.
Mä irvistelin takaisin ja lähdin. Takaani mä kuulin Paulan hersyvän naurun ja mun teki mieli käydä hukuttamassa se altaaseen. Kiittäisi Dania, että oli raskaana, sillä en mä lasten tappaja halunnut olla.

Päivämäärä:   20.12.07 17:28:47

ihana jatkoo vaan<3

Lähettäjä: Suomityttö 
Päivämäärä:   20.12.07 17:32:03

Voi, jatkoo vaa :D

Päivämäärä:   20.12.07 18:01:49

ohoo... jatkoa! minä kyseenalaistan danin rehellisyyttä xD

Lähettäjä: .'.'. 
Päivämäärä:   20.12.07 19:21:54

aivan paras tarina ;) jatkoa ja nopeesti kanss ;) <33

Lähettäjä: Jassu 
Päivämäärä:   21.12.07 00:02:46

jatkoooo

Lähettäjä: varGa 
Päivämäärä:   21.12.07 00:05:32

Ihanaa draamaa. <3 Sä sitten osaat kirjottaa!

Lähettäjäjjade 
Päivämäärä:   21.12.07 11:34:12

jatkoo nopeee

Lähettäjä: J D 
Päivämäärä:   21.12.07 16:48:42

ooooi. upeeta <3 :)

Päivämäärä:   21.12.07 20:33:12

ihanaa, ja jatokoo <3 :D:D

Päivämäärä:   22.12.07 15:23:58

upp <:

Päivämäärä:   22.12.07 17:23:42

Tiistaina treeneissä mulla oli yleisöä. Ei oikeastaan yleisöä vaan yksi ihminen katsomassa - Paula. Se halusi varmaan varmistaa, etten mä koskisi liikaa sen Dania. Turha luulo, mikäli se minusta olisi kiinni.
-No niin, Dan huikkasi, kun mä kosketin seinää.
-Pidä tauko, se hymyili.
Mä nousin altaasta ja hengitin kiivaasti. Mun uimanopeuteni ja taidokkuuteni parani pikkuhiljaa ja mä olin siihen tosi tyytyväinen.
-Sehän meni hyvin, Dan sanoi lämpimästi, kun mä istuin sen viereen.
-Mua vähän jännitti, kun oli yleisöä, mä virnistin ja kumarruin Danin puoleen.
-Näkikö se kaikki mun mokat? Mä supisin ja laskin käteni Danin olalle.
-Ei, koska et sä tehnyt niitä, Dan hymyili ja katsoi mua silmät tuikkien.
Mä nauroin iloisesti. Ja aivan oikein; kohta Paula tuli katsomosta suoraan meidän eteen.
-Dan, mul on vähän huono olo, Paula silitti vatsaansa ja näytteli huonovointista.
-Voisitsä lopettaa tänään aikaisemmin? Paulan silmät olivat niin houkuttelevat ja sen kasvoilla oli niin koiranpentuilme, että hyvä etten mä purskahtanut nauruun. Sehän filmasi ihan törkeesti.
Dan katsoi mua kysyvästi ja mä käänsin katseeni itsepintaisesti altaisiin. Dan saisi itse tehdä päätöksensä.
-No kun meillä olis niin hirveesti hommia, Dan sanoi pahoitellen Paulalle ja mun kasvoille pyrkivä hymy oli tosi itsepäinen. Vai oli meillä "hommia".
Mä sain tehdä tosissani töitä, etten olisi hymyillyt.
-Mutta kulta, kun mä pelkään, et mä pyörryn tai jotain kamalaa, Paula huokaili.
-No istu tonne katsomoon ja jos sä pyörryt niin me Teean kanssa pelastetaan sut, Dan hymyili Paulalle.
Paula katsoi mua tosi inhottavasti Danin näkemättä; se kai ei pitänyt siitä, kun Dan sanoi "Me Teean kanssa".
-Mä tahtoisin niin mennä lepäämään, Paula kuiskasi hennon kärsivästi.
-Käy ottamassa jotain tuolta kahvilasta, Dan kehotti ja nousi ylös.
-Mua oksettaa Dan, Paula nurisi ja käänsi kasvonsa nurinpäin.
-Älä nyt, Dan sanoi hiljaa ja halasi Paulaa.
Se nainen tuijotti mua Danin olan yli omahyväisesti virnistäen. Mä tunsin mustasukkaisuutta - oliko Danin pakko halata sitä?
-Mennään kotiin rakas, Paula hönki Danin korvaan.
-Mul on töitä, Dan irrotti otteensa Paulasta ja kääntyi katsomaan mua.
Mä vilkaisin sitä välinpitämättömästi ja Danin kasvoille levisi kiusoitteleva hymy.
-Daniel, Paula itkeskeli.
-Pahoittelen, Dan kohotti olkiaan ja katsoi Paulaa kulmat koholla.
Paula niiskaisi, vilkaisi mua myrkyllisesti ja lähti poispäin hyvin sairaan näköisenä. Minusta se näytti enemmän kuolemaisillaan olevalta varikselta, kuin raskaana olevalta nuorelta naiselta.
-Sehän oli kipeä, Dan virnisti, kun Paula oli hävinnyt meidän näköpiiristä.
Mä vain hymähdin ja koitin unohtaa sen näyn silmistäni, missä Dan ja Paula oli kietoutuneita toisiinsa.
-Jaksaisitko sä jo mennä altaaseen? Dan kysyi ja katsoi mua silmiin pitkään.
Mä katsoin sitä kulmieni alta ja nousin ylös.
-Hei, Dan nauroi ja otti mua olkapäistä kiinni.
-Oletsä menettänyt kieles?
Mä hymähdin ja koitin mennä Danin ohi.
-Vai oletsä mustasukkainen? Dan katsoi mua huvittuneena silmiin ja mun teki mieli ottaa ne silmät käteen ja maistaa - ne oli varmasti suklaata!
-No en, mä mutisin.
Dan nauroi ja veti mut ihan lähelleen.
-Mustasukkainen, se sanoi ihan hiljaa mun korvaan ja mä tunsin sen hengityksen kaulallani.
-Dan älä, mä tokaisin.
Mutta ihan turhaan mä sanoin niin, sillä Dan painoi kevyen suudelman mun huulilleni ja liikutti sormiaan mun paljaalla hipiällä. Mun hengitys takkuili ja silmät painui itsestään kiinni. Mä painauduin Daniin kiinni ja nostin käteni sen niskaan, jotta se tuntisi paremmin mun rintani omalla rintakehällään. Dan laski kätensä mun alaselkään ja näykki mun huuliani.
-Mäpä tarkistan, se sanoi virnistäen ja työnsi kielensä mun huulien välistä suuhuni.
Se kiehnäsi kieltään omaani vasten ja mun mahanpohja oli tulessa. Dan maistui niin hyvälle ja tuoksui ja tuntui. Mä olin kuolla hyvänolontunteesta,
-On se täällä, kundi sanoi vähän myöhemmin ja irrottautui musta.
-Mikä? Mä kysyin hajamielisesti ja katsoin Dania silmät puoliksi kiinni.
-Se sun kieli, Dan hymyili ja työnsi mua selästä.
-No niin. Altaaseen.
Mä vääntelehdin ja tarrauduin Daniin kiinni.
-En mä jaksa, mä sanoin vastahakoisesti.
-Ala mennä nyt, Dan nauroi ja työnsi mua altaaseen.
-Enpä, mä kitisin ja panin vastaan.
Dan kiepautti mut syliinsä ja kantoi altaan reunalle.
-Et varmasti, mä sanoin ja tarrauduin Daniin kiinni.
-Jos sä et mene vapaaehtoisesti - mun täytyy pakottaa, Dan hymyili ilkeästi.
Mä kietouduin Danin lihaksikkaan kropan ympärille ja tunsin sen sydämenlyönnit omaani vasten. Meidän ihot huusi toisiaan.
-Päästä irti, mä sanoin.
-Okei, Dan sanoi.
-Älä helkkarissa! Mä kiljaisin.
-No mitä mä teen? Dan nauroi.
-En mä tiedä, mä sanoin ja liikutin itseäni Dania vasten, jotta se siirtyisi kauemmas reunalta.
Danin silmät osuivat mun silmiini ja ne olivat tummat. Hyvin kiihkeät ja halukkaat. Mua värisytti...
-Älä liikuta itseäs noin, Dan kuiskasi ja puristi mua itseään vasten.
-En, jos päästät mut, mä sanoin.
-Selvä, Dan naurahti.
-Eikun siis, mä huusin, mutta saman tien mä putosin.
Mä pärsäkyttelin ja köhin noustuani pintaan. Dan nauroi laidalla ja se oli kyyristynyt kyykkyyn. Mä näytin sille keskaria ja uin sen luokse.
-Daniel, mä sanoin totisesti.
-No mitä? Dan nauroi.
Mä tarrasin sen t-paidan etumuksesta kiinni ja painoin huuleni kiivaasti sen huulille. Dan meni ihan sekaisin ja mä käytin tilaisuutta hyväkseni. Mä kiskaisin Danin veteen ja se kerkesi vain irrottaa otteensa musta, ennenkuin se molskahti pinnan alle.
-Voi hemmetti Teea, Dan huusi noustuaan pintaan ja oli mun vuoroni nauraa.
-Senkin.., Dan sanoi ja kaappasi mut syliinsä.
-Niin? Mä kysyin ja katsoin Dania kiusoittelevan viekkaasti sivusilmällä.
Dan ei sanonut mitään, vaan suuteli mua niin että jos se ei olisi pitänyt musta kiinni, mä olisin hukkunut.

Kun me mentiin treenien loputtua kahvilan puolelle, mä yllätyin. Paulahan se istui siellä suuren pullan kanssa - ja rouvaa oksetti?
-Mitä sä täällä? Dan älähti ja katsoi sitten pahoittelevasti Paulaa.
-Moikka, Paula vain hymyili.
Me istuttiin sen pöytään ja Dan lähti hakemaan kahvia.
-Onko Dan hyvä? Paula kysyi pienen hiljaisuuden jälkeen ja nyrpisti nenäänsä.
-On, mä tokaisin.
-Missä suhteessa? Paula kysyi kuivasti.
-Aika monessa, mä virnistin.
-Älä vittuile mulle, Paula sähähti.
Mä vain hymyilin ovelasti.
-Sä kuvittelet olevasi oikeinkin ovela? Paula haukkasi pullaansa.
-Mut sä olet vielä niin pikkukakara näissä peleissä.
Mä vain hymyilin pirullisemmin. Paulahan oli ihan lapsellinen.
-Mä sentään osaan pelata, Paula iski silmää ja pyöritti lusikkaa mukissaan.
-Ai eiks se vaavi ole Danin, mä enempikin totesin, kuin kysyin.
-Ei, Paula hymyili tosi leveästi.
Mä räväytin silmäni apposelleen ja tuijotin sitä silmiin. Mitä se siis sanoikaan??
-Sähän innostuit kimuli, Paula nauroi noitamaisesti.
-Mutta älä kuvittele mitään, että sanoisit jotain Danille, nainen sanoi häijysti.
-Minua se uskoo, mutta sua ei. Ja jos sä haluut pitää suhtees siihen kunnossa niin ole hiljaa, Paulan ääni oli vakava ja häijy.
Dan saapui juuri meidän luokse ja Paula viritti nopeasti lempeän hymyn kasvoilleen.
-Me juuri keskusteltiin susta kultapieni, Paula lepersi.
Mä tuijotin epäuskoisena Paulaa ja mietin sen äskeisiä sanoja. Nainen oli sairas, jos pelasi tuollaista peliä ja huolimatta Paulan sanoista; mun olisi pakko sanoa Danille kaikki.

Päivämäärä:   22.12.07 18:14:48

aww.. pian jatkoo!! loistava pätkä jälleen! (:

Lähettäjä: moivaan 
Päivämäärä:   22.12.07 18:45:55

mmhh..<333333 Voi kun tommosii ihmisii kuin Dan<3 olis enemmänkin awww... KIRJOITA LISÄÄ!!!

Lähettäjä: roxy 
Päivämäärä:   22.12.07 18:58:09

Nopeasti jatkoa!!!

Lähettäjä: varGa 
Päivämäärä:   22.12.07 19:05:46

Kylmät väreet menee kun tätä lukee!

Lähettäjädolly 
Päivämäärä:   22.12.07 19:05:57

jatka ja pitempiä pätkiä!! <33

Lähettäjä: Eyan. 
Päivämäärä:   22.12.07 20:09:10

JATKA JO

Päivämäärä:   22.12.07 22:05:07

jatkooaa! :D:D ja äkkiä! :D

Lähettäjä: xd 
Päivämäärä:   22.12.07 22:25:55

ihana pätkä. jatkoa pian!

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   22.12.07 23:19:46

jatkoa äkkiä<3

Päivämäärä:   23.12.07 11:58:13

hei jatka jo tänään? ;) :D

Lähettäjä: tinttu 
Päivämäärä:   23.12.07 12:51:46

jatkoa

LähettäjäSenny 
Päivämäärä:   23.12.07 16:42:17

Jatka jatka <3 Tämä on niin hyvä tarina. Pari kirjotusvirhettä kyllä pisti silmään mutten antanut niiden häiritä mua yhtään ! Loistava tarina, jatka ihmeessä ! <3

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.12.07 20:29:55

jatka :)

Lähettäjä: L I S S U - 
Päivämäärä:   23.12.07 22:06:01

eeeeeei saa loppua , jatkoa ja äkkiä ;D

Lähettäjä: Lömmi 
Päivämäärä:   24.12.07 00:28:36

uusia lukia ilmoittautuu. Mainiota. Jatkoa siis.

Lähettäjä: Siru 
Päivämäärä:   24.12.07 01:08:13

ihana <3
hyvät joulut :)

Lähettäjä[Pätkis] 
Päivämäärä:   24.12.07 16:08:47

Tää on ihana! <3 Jatka äkkiä! :) <3

Päivämäärä:   24.12.07 16:42:03

JATKOA ÄKKIÄ, TOSI IHANA TARINA <33

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   24.12.07 21:19:43

aivna ihana:o äkkiä jatkoa!<3

Päivämäärä:   25.12.07 07:45:43

upp. :) Millon tulee jatkoo?

Lähettäjä: JD 
Päivämäärä:   25.12.07 16:10:40

naminaminami<3 jatkoa! :>

Lähettäjäjjade 
Päivämäärä:   26.12.07 13:34:32

sitä jatkoa !

Lähettäjä: hheidi. 
Päivämäärä:   26.12.07 22:32:43

jatkoa vaan. (:

Lähettäjä: (:) 
Päivämäärä:   27.12.07 10:35:24

Jatka!TÄää on aivan huippu !!<333
Koukussa oon ;D
Oot loistava kirjottaja:D<333

Päivämäärä:   27.12.07 11:42:34

jatka vain, pari kirjoitusvirhettä huomasin mutta pystyi lukemaan:) loistava jatkoi siis kehiin=)

Päivämäärä:   27.12.07 13:15:41

koska jatkoa??

Lähettäjä: ooh<3 
Päivämäärä:   27.12.07 17:06:36

Jatkoa, ja vähän äkkiä! Oon aika koukussa!

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   27.12.07 17:20:56

Jatka <3

Lähettäjä: skutsi 
Päivämäärä:   27.12.07 17:41:33

hei ku tääl on jo 74 neljä kommenttii ja tarinan osii on VAAN neljä. älkää kiltit täyttäkö näit pelkillä jatka kommenteilla. ärsyttävää. kyl sitä jatkoo varmaa vähemmälläki ruikuttamisel tulee.
Mahtava tarina! en ymmärrä miten joku voi kirjottaa noin hyvin! iha kateeks käy. (=

Lähettäjä: skutsi 
Päivämäärä:   27.12.07 17:53:21

tai siis 78 kommaa. sorry:D

Lähettäjä: nane 
Päivämäärä:   27.12.07 20:08:33

jakoo vaa!

Päivämäärä:   28.12.07 14:55:05

koska jatkooo??

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.12.07 17:34:56

upp. jatkoajatkoa!:D

Päivämäärä:   28.12.07 19:57:07

uuu, taas hyvä pätkä! jatkoaa =D

Lähettäjä: hheidi. 
Päivämäärä:   29.12.07 15:24:55

jatkoo vaan. (:

Päivämäärä:   29.12.07 15:33:23

ja jatkoa :D

Lähettäjä: asas 
Päivämäärä:   30.12.07 14:09:48

up

Lähettäjä: hansu 
Päivämäärä:   30.12.07 19:03:37

Ihana tarina! Jatkoa vaan lisää tulemaan.(:

Päivämäärä:   30.12.07 23:13:38

Olen ollut lomalla:D kuten olette ehkä huomanneet...

-Hei mulla olisi asiaa, mä huikkasin Danille.
Meillä oli ollut juuri treenit ja mä olin käynyt suihkussa ja pukeutunut ennätysvauhtia. Mä olin juossut ulos ja jäänyt odottelemaan Dania parkkipaikan luokse.
Dan hätkähti ja katsoi mua yllättyneenä.
-Sähän olit nopea, kundi hymyili.
Mä menin sen luokse ja mietin samalla, miten sanoisin asiani.
Vaikka meillä oli ollut paljon treenejä Paulan paljatuksen jälkeen, mä en ollut voinut ottaa asiaa puheeksi. Dan oli niin varma siitä, että lapsi oli hänen. Se kai piti sitä itsestäänselvyytenä. Mä olin joskus vaivihkaa heittänyt ajatuksen ilmaan, että lapsi voisi olla mahdollisesti jonkun muun, mihin Dan oli reagoinut jyrkän kieltävästi. Paula ei ollut helpottanut asiaa - se oli monesti tullut katsomaan mun treenejä ja nolannut mut Danin silmien edessä. Mähän olin tietenkin pikkupirulaisena pistänyt hanakasti vastaan, mutta kaikki oli lopulta päättynyt niin, että Dan kehotti mua kasvamaan. Mua vitutti lujaa silloin..
-Dan, mä sanoin vakaasti.
Danin silmät tuijottivat mua taas niin tiiviisti, että mua heikotti, mutta nyt mä en kaivannut mitään heikotuksia.
-Voitaisko me jutella?
Dan nyökkäsi ja otti mua kädestä.
-Mennään jonnekkin, se sanoi salaperäisesti ja vei mut autolleen.
Me istahdettiin autoon ja mä tunsin värinää - me istuttiin aika useasti Danin autossa kahden..
-No antaa tulla, Dan virnisti ja käänsi autonsa uimahallin pihalta pois.
-Mä vaan sitä, että.., mun asiani alkoi yllättäen kuulostaa omissa korvissanikin typerältä.
"Dan kulta, vauva jota Paula odottaa ei ole sun".
-Mennään meille, mä keksin äkkiä.
Mun vanhemmat oli liikematkalla joten me saataisiin jutella ihan rauhassa Danin kanssa.
Danin kulmat kohosivat ensin vähän yllättyneinä, mutta se peitti hyvin yllättyneisyytensä.
-Mennään vain, mul onkin vähän nälkä, Dan sanoi laiskasti ja katsoi mua silmiin houkuttelevasti.
Mua värisytti ajatella, mikä nälkä Danilla mahtoi olla ja mun piti kääntää katseeni eteenpäin, jotta Dan ei lukisi jännittyneisyyttäni silmistäni.
Pian me pysähdyttiin meidän talon eteen ja me käveltiin sisälle.
-Haluisitsä kahvia? Mä kysyin ja johdattelin Danin olohuoneeseen.
-Anna sen olla, Dan mumisikin hyvin hiljaa ja kietoi käsivartensa takaapäin mun ympärilleni.
Mä tunsin hengitykseni tihenevän, kun Dan hamuili mun kaulaani ja piti mua likellään.
-Mutta Dan, mä ähkäisin ja pyörähdin ympäri.
-Niin? Dan kysyi ja otti mun kasvot käsiensä väliin.
-Mun piti.., mä aloitin, mutta Dan hiljensi mut painamalla pehmeän suukon huulilleni.
Sitä seurasi toinen, vähän pidempi suukko ja sitä taas seuraava. Mä halusin lisää, mä halusin niin vietävästi, mutta mun piti sanoa se tärkeä asia Danille niin pian, kuin mahdollista.
Mä laitoin käteni Danin rinnalle ja pakotin sen katsomaan itseäni silmiin.
-Se vauva, mä aloitin ja Dan tarkensi heti haaveilevan katseensa.
-Ei anneta sen häiritä, Dan sanoi ja yritti suudella mua taas.
-Se ei ole sun, mä päsäytin.
Dan nauroi ja kaatoi mut sohvalle. Se istuin hajareisin mun lanteille.
-Ei olekkaan, Dan hymyili ja kumartui pusuttelemaan mun kaulaani.
Mitä? Oliko kaikki selvinnyt sittenkin Danille?
-Kertoiko Paula? Mä kysyin ja vein sormeni Danin vyölle.
-Mistä sä puhut? Dan nauroi ja työnsi hellästi mun käteni sivuun.
-Mistä sä tiedät, ettei vauva ole sun? Mä kysyin vuorostani ja hiplasin taas Danin vyön solkea.
-On se, mutta leikitään, ettei se ole, Dan sanoi, eikä työntänyt enää mun kättäni pois vaan sulki silmänsä, kun mä näpelöin ja hipelöin.
-Ei se ole, mä sanoin varmasti ja Dan aukaisi silmänsä ja katsoi mua pää kallellaan.
-Mistäs SÄ tiedät? Se kysyi.
Mä vedin käteni pois Danin haaruksista ja otin sitä käsistä kiinni.
-Paula kertoi.
Dan kurtisti kulmiaan.
-Paula sanoikin, että sä voisit sanoa noin, Dan näytti yllättäen hapanta naamaa.
-Eikä tuo sovi ollenkaan sulle Teea, että sä koitat tuhota sen pikkuisen elämän.
Mä räväytin silmäni ammolleen, enkä ollut uskoa korviani.
-Siis mitä se Paula sulle sanoi? Mä kysyin.
-No vähän kaikkea, että sä suunnittelet jotain sellaista, että yrität kääntää mun pääni. Mä luulin, ettei se ole totta, mutta näköjään mä erehdyin, Dan sanoi kuivasti ja nousi ylös katsoen kokoajan mua silmiin.
-Dan. Tuo ei ole totta, mä sanoin kiivaasti ja nousin myös ylös.
-Paula on kiero ämmä, mä tulistuin ja tajusin, mitä se akka oli mennyt tekemään.
-Se kertoi lapsen olevan jonkun muun miehen! Sä kärsit turhaan, mä huusin, kun Dan lähti eteiseen.
-Älä viitsi, Dan kimpaantui ja katsoi mua halveksuen.
-Mä haluun olla hyvä isä, kundi sanoi ja mä juoksin sen perään.
-Dan kiltti, mä sanoin ja tarrasin sen paitaan.
-Sun on pakko uskoa mua, mä vaadin ja katsoin anovasti tummiin silmiin.
-Mä haluisin uskoa, mutta kun se ei ole järkevää, Dan tuhahti.
-Miksi mä valehtelisin sulle? Mä kysyin.
Dan vilkaisi mua ja pisti kengät jalkaansa.
-Ehkä sä tahdot mut omakses, mutta et halua jakaa mua Paulan kanssa, Dan mutisi.
Mä hengitin rauhallisesti sisään ja ulos.
-Ei, mä töksäytin.
-Mä en vaan haluu, et sä kärsit turhaan, koska sitten sä et ole huippukunnossa valmentamassa ja sit mun tulevaisuus ei olisikaan niin valoisaa, mitä sä olet koittanut toitottaa, mä sanoin ylpeästi.
Dan katsoi mua ja mä olin näkevinäni siinä katseessa hivenen pettymyksen - halusiko Dan todella, että mä haluisin sen itselleni?
-Ai sä ajattelet niin, Dan mumisi.
-Niin, mä sanoin.
-Mut voinhan mä vaihtaa valmentajaakin, mä sanoin mietiskelevästi.
Dan nyökkäsi pienesti ja avasi oven.
-Selvitä vaikka DNA:n avulla, että se lapsi ei ole sun, sillä mä olen siitä varma, mä sanoin vielä Danille.
-Ei siihen mitään DNA:ta tarvita, Dan murahti ja löi oven kiinni.

Lähettäjätweener. 
Päivämäärä:   31.12.07 03:56:18

hurrrrjan hyvä. Varasin pari tuntii tän lukemisee ja kyllä kannatti (; siis silleen just mahtava et ei tapahdu just sllee ku aatellaa. Esim lukiessa ku tuli toi Paula juttu, nii aattelin heti et ei se vauva kuitenkaa voi olla Danin vaa Paula on joku sen sisko yms. Täs tapahtuu kaikki näi ihanasti etttä...<3

tykkään tästä ihan hirmusen paljon (;

Lähettäjä: neitonen 
Päivämäärä:   31.12.07 10:05:48

Pidän tarinastasi.. Juoni on ihan tempaiseva..
Mutta olisi hyvä jos välillä olisi hieman enemmän kohtauksia joissa Teea on vaikka jonkun kaverin kanssa.
Nythän ne on oikeastaan vain Danin kanssa kaksin..
Joku uusi henkilö kehiin tai Inkan roolia voi vähän nostattaa enemmän. Ja tietysti jossai vaiheessa Dani pitää saamaan tajuamaan ettei penska ole sen ja heittää Paulan pellolle ;D

Mutta nämä olivat nyt tälläiset kommentit :)

Jatka pian :)

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   31.12.07 11:16:02

Voi ei, tässä suuttuu itsekin kun lukee tuota tarinaa! Dan on pakko saada tajuamaan että se lapsi ei oo sen!

^^Noi oli mun mielipiteitä. Sä kirjotat sujuvasti ja juoni on tosi hyvä. Mutta sun tarina, sä päätät miten se jatkuu. :))

Lähettäjä: WAW8 
Päivämäärä:   31.12.07 11:54:08

// > olen aivan samaa mieltä kanssasi!

Sitä jatkoa. :)

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   31.12.07 12:03:25

oijoijoi, ihana! jatkoa pian<3

Lähettäjä: Aaavaa <3<3 
Päivämäärä:   31.12.07 15:53:34

... Ja jatkoon.

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   31.12.07 17:05:51

Ärsyttävä pätkä, kun toi Dan ei tajuu. Mut musta silleen hyvä et sitte se saa tuntee kaksinkertasesti sen et Teeaa kandee uskoo !

LähettäjäB4MV 
Päivämäärä:   31.12.07 18:07:11

jatka äkkiä, rakastan tätä tarinaa!<3

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   31.12.07 18:16:01

Jatkeles sitte ku ehit <3

Päivämäärä:   1.1.08 12:40:54

uppia :D

Päivämäärä:   1.1.08 16:51:06

Kiitti kommenteista^^:) Mä koitan saada enemmän juttua niiden kamujenkin kanssa...

Mä tein sen. Mä erotin Danin. Mutsi ja faijakin suostuivat siihen, sillä mä vakuutin niille, että Danilla oli vaikea tilanne yksityiselämässään ja se pilaisi mun mahdollisuudet pärjätä uinnissa. Mutsi oli utelias tietämään, mistä mä Danin yksityiselämää tiesin, mutta mä vain ohitin aiheen nopeasti.
-Mut sehän oli niin järisyttävän komea! Inka huokaisi taas tavalla, joka sai mun tuntemaan oloni maailman vähäjärkisimmäksi olennoksi.
-En mä ajattele niin. Mä tahdon tosissani uida ammatikseni, mä sanoin.
-Sä et kuulosta kovin vakuuttavalta, Inka kohotti toista kulmakarvaansa ja siveli kynsilleen mun kynsilakkoja.
-Passaisko tämä? Tyttö kysäisi ja ojensi kättään mua kohti.
-Ai et sun joka kynnessä on erivärinen pinta? Mä virnistin.
-No eikun toi tumma, Inka mumisi ja tarkasteli kriittisesti sormiaan.
-Passaa se, mä myönsin.
-Miten sulla muuten Teron kanssa? Mä kysäisin ja noukin lattialta edestäni yhden kynsilakkapullon.
-Hyvin, Inka puhalsi kynsiään.
-Mut puhutaan nyt sun tilanteesta. Miksi sä teit sen? Ajattele, sä et välttämättä näe enää Dania, Inka huomautti.
Mä en halunnut ajatella. Tottakai mä näkisin Dania, sillä ainahan mä näin sitä. Niin - treeneissä.
-Se ei luottanut muhun, mä sanoin hiljaa.
-Missä asiassa? Inka kysyi ja sen silmät välkähtelivät.
-Siinä vaavijupakassa. Se rääpäle ei ole Danin, sillä Paula sanoi sen mulle ihan tosta vain, mä sanoin ja nojasin selkääni vaatekaapin oveen.
-Aijai kuule. Se on iso asia ja sun pitäisi tehdä enemmän työtä Danin vuoksi. Se muija rääkkää Dania ja sä jätät sen oman onnensa nojaan. Näyttäisit sille, että sä välität, Inka papatti ja katsoi sitten mua avioliittoneuvojan elkein.
-Näyttäisi se itse, et se välittää musta edes vähän, mä sanoin tosi hiljaa.
-Jos se edes välittää, mun kurkkuani alkoi kuristaa.
Inka kumartui ja halasi mua. Mä tahdoin Danin takaisin.

-Nopeampaa! Vilma huusi.
Mä yritin vietävän lujasti, mutta silti nainen tahtoi enemmän.
-Mä en kestä, mä rääkäisin ja menin taas.
Nyt mä kaipasin Dania vielä enemmän! Vilma oli mun uusi valmentaja ja vaikka nämä olivat jo monennet treenit sen kanssa, musta tuntui kuin ne olisi olleet ensimmäiset.
-Älä nyt luovuta, Vilma huusi.
-En varmasti luovuta saat´nan korppu sun riemukses, mä mumisin ja uin.
Lopulta se antoi mun nousta altaasta pois ja naisen kasvoilla kävi tyytyväinen myhäily.
-Se meni hyvin, nainen tokaisi.
-Kisat lähestyy ja sun täytyy olla kunnossa, se muistutti ja vetäisi pitkän ja suoran hiuspätkänsä korvan taakse.
-Joo, mä mutisin ja hengitin syvään.
Tottakai mä kisat muistin. Alueelliset pikkukisat ne oli vain, mutta silti ne jännitti mua tosi paljon. Ensimmäiset kisat mulle. Mutta ajatus siitä, ettei Dan ollut tsemppaamassa ja jännittämässä mun kanssani sai mut itkun partaalle.
-Mehän pokataan pysti kotiin, Vilma heristi nyrkkiään ja mua vähän pelotti.
Jos mä en sijoittuisi - Vilma tekisi musta hakkelusta.
-Tavataan perjantaina, nainen huikkasi, kun mä lähdin pukuhuoneille päin.
Mun teki mieli sanoa, että: "kiitos ei", mutta mä sanoinkin:
-Selvä, moi.

Mä en saanut enää vapaa-aikaa juuri lainkaan. Vilma puukkasi mun päivät täyteen jotain toimintaa, mistä mun vanhemmat oli hyvin tyytyväisiä. Mä kehityin ihan valtavasti ja kisat oli ovella. Mua jännitti tosi paljon, mihin ei auttanut se, että Vilmaa jännitti vielä enemmän.
-Uit vain niin siitä se, oli Vilma sanonut mulle viimeisissä treeneissä ennen kisaa.
Uit vain! No sitähän mä tein.
-Missä se pyyhe on? Mä kiljuin ja säntäilin ympäri huonettani.
-No ota tämä, mutsi ojensi mulle jonkun muun pyyhkeen ja sen kasvoilla oli rauhallinen ilme.
-Mä myöhästyn! Mä kiljuin ja viskelin kamppeitani kassiin.
-Et myöhästy, mutsi rauhoitteli ja halasi mua.
-Rauhoitu nyt, se sanoi mun hiuksiini.
Mä rutistin äitiäni ja tunsin oudon tunteen. Mun mutsikin oli oikeasti ihminen, mitä ei aina tullut ajateltua.
-Sun puhelinko se pirisee? Äiti irrotti otteensa ja kuunteli.
Mä säntäsin matkaan ja heittelin vaatepinoja sivuun ja löysin lopulta puhelimeni.
-Víttu Daniel, mä henkäisin ja mun käteni alkoivat täristä.
Mä en ollut kuullut Danista mitään pariin kuukauteen..
-Teea, mä vastasin ääni särähtäen.
-Moikka, täällä Daniel, Dan sanoi hyväntuulisesti.
-Moi, mä sanoin epävarmasti.
Mutsi katsoi ovella mua kysyvästi ja mä huiskutin sille. Se tajusi sulkea oven ja lähteä pois.
-Mitä kuuluu? Sulla on tänään kisat, Dan sanoi pehmeästi ja mulla tuli ihan valtava ikävä sitä.
-Joo, mä inahdin.
Voi Dan! Mä halusin sen nyt tuekseni, kun mun elämässä tapahtui jotain sellaista, mikä voisi vaikuttaa suuresti tulevaisuuteeni.
-Ootsä kunnossa? Dan kysyi ja mä osasin kuvitella, miten sen kulmat kurtistuivat huolesta.
-Jännittää vain, mä henkäisin.
-Niin, mut kyllä se menee hvyin, Dan vakuutti.
-Sun pitää vaan luottaa itsees.
Mä nyökkäsin kyynelien valuessa poskilleni. Eihän Dan sitä nähnyt, mutta en mä puhuakkaan oikein voinut.
-Mä olen pahoillani, kun mä en voi tulla katsomaan niitä kisoja, Dan sanoi hiljaa.
-Teea.., mä saan tänään ehkä lapsen.
Linjan toisessa päässä tuli hiljaista. Mä pidin kännyäni kauempana ja niiskaisin. Dan meni Paulan luo sairaalaan, se ei siis luottanut yhtään muhun. Eikä se edes välittänyt..
-Oletsä siellä? Dan kysyi.
-Joo, mä sain sanottua.
-Mä toivotan sulle hurjasti onnea Teea. Sä voitat sen kisan, eikö niin? Daniel kysyi vaativasti.
-Niin mä teen, mä sanoin ja purin hampaitani yhteen.
-Hyvä. Ja muista, että mä pidän sulle peukkuja.
Me hyvästeltiin ja mä lyyhistyin kasaan lattialle. Dan saisi pitää vaikka varpaitakin pystyssä, mutta se ei nyt auttaisi - mä en voisi uida! Mä en voisi kilpailla.

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   1.1.08 17:07:49

Oiiiii <33333

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.