Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unelmat vedessä (rakkaus)

Lähettäjä: Ponnukakku 
Päivämäärä:   26.11.07 18:26:33

Kuka käski ruveta uimaan? Kuka ihimen oli niin typerä, että pisti mut porskuttamaan allasta päästä päähän? Mä se taisin olla suuressa viisaudessani.
-Hyvä! Ja vielä yksi kiekka, mun valmentajani huusi laidalta.
Valmentaja. Se taisi olla yksi ainoa hyvä syy olla altaassa. Mun valmentajan nimi oli Daniel. Meidän kesken vain Dan. Mutta muuten Danista ei voinutkaan sanoa; vain. Se mies oli jotain älyttömän ihanaa ja söpöä. Sillä oli tummat kutrit, jotka saivat Danin näyttämään ihan ulkomaalaiselta. Pojan silmät olivat myös hyvin tummat ja niitä kehysti ihanat pitkät ripset. Daniel oli niin pitkä atleettisine varsineen, että moni maija ja muija kääntyi katsomaan mun omaa valmentajaa kävellessään pukukopeille. Kerran yksi rouva astui vahingossa altaan reunalta altaaseen ja sitten se pärski punaisena vedessä ja mun piti sukeltaa, sillä mun suusta purkautui nauru. Lopulta se nauru näkyi vain kuplina veden pinnalla. Mä olin kai tosi onnekas, kun mulla oli niin rikkaat vanhemmat. Ne ne oli Danin pestanneet mua valmentamaan - ne oli tehnyt suurimman urotyön hankkiessaan mulle tuon jumalaisen olennon.
Mä kauhoin vettä ja lopulta mä lättäsin käteni altaan päätyyn ja nostin uimalasit päälaelle sinisen uimalakin päälle.
-Miten olisi vielä yksi kiekka? Dan kysyi ja kyykistyi mun eteeni.
Mä roiskautin turhautuneena vettä ja näytin ilmeelläni mielipiteeni. Dan paljasti valkean hammasrivistönsä hymyillessään leveästi.
-Mä ajattelinkin, että tossa tais äsken olla tarpeeksi, kundi sanoi ja ojensi mulle kätensä.
Mä otin siitä kiinni, ja aivan kuten aina, mun läpi kulki miljoonat säteet.
-Tuutsä lauantaina hallille? Dan kysyi ja ojensi mulle pyyhkeen.
-Pitää kattoa, mä mutisin ja tärisin sekä kylmästä, että Danielin läsnäolosta.
Pitikö sen seistä niin likellä, koskettamatta silti mua?!
-Mä tuun joka tapauksessa niin mietippä sitä. Kokeiltais jotain uutta vaikka, Dan hymyili ja työni kätensä rentojen liikuntahousujen taskuihin.
Mä hymyilin sille takaisin ja laitoin sandaalit jalkaan.
-Mutsi pyys sua muuten kahville, mä sanoin ja mua hävetti äitini puolesta.
Ihan niinkuin tuommoisella namupalalla olisi aikaa meidän kotiin kahville.
-Ai? No kiitos kutsusta, Dan sanoikin ja lähti kävelemään mun vierelläni pukuhuoneita kohti.
-Ootsä millä liikenteessä? Se kysyi ja mä tunsin sen katseen itsessäni.
Mikä mulla oli? Mähän olin ihan horkassa.
-Nussilla.., eikun bussilla, mä sökelsin.
Onneksi mä en ollut herkkä punastumaan. Mun hiukset edusti sitä väriä ihan hyvin.
Dan nyökkäsi, kuin ei olisi kuullut mun mokaani. Mä huokaisin helpotuksesta. Ehkä se ei kuullutkaan...
-No kelpaako koutsin kyyti? Se kysyi naisten pukuhuoneen kohdalla.
-Joo kiitti, mä sanoin kiireesti.
-Nähdään kohta, Dan huikkasi ja katosi nurkan taakse.
Mä nyökkäsin tyhjälle ja menin suihkuun.
Dan oli niin ihana.

Olisiko kiinnostusta?:D

Re: Unelmat vedessä (rakkaus)

LähettäjäCampsu 
Päivämäärä:   26.11.07 19:34:49

Jatka vaan, ihan hyvältä kuulostaa.. :D

Lähettäjä: JamoBakteeri. 
Päivämäärä:   26.11.07 20:14:16

Aika mielenkiintoinen alku, lukisin mielellään pitempiä jatkopätkiä

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   26.11.07 20:21:40

joo jatkappas :D

Lähettäjä: aww 
Päivämäärä:   26.11.07 20:24:16

joo jatka. :) kivalta kuulostaa. :D

Lähettäjä: Fera. 
Päivämäärä:   26.11.07 21:07:06

Vai on sulla jo uus tarina kierroksessa, good. :DD Tästäkin tykkäsin, joten jatka! <3 (:

Lähettäjä: ; 
Päivämäärä:   26.11.07 21:16:49

Kivalta kuullostaa, lukisin lisää mielellään! :)))

Lähettäjä: åå 
Päivämäärä:   26.11.07 22:33:29

lissäää :)

Päivämäärä:   27.11.07 14:32:37

Hyvä jos kiinnostusta löytyy:) Huomenna jatkuu tämä ja myös tähtiä ja tallaajia:D

Lähettäjä: Sheelah 
Päivämäärä:   27.11.07 15:03:49

jatkoa vaan :D kiva alku

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   27.11.07 19:52:37

kiva ja vaikuttaa tosi ihanalta..jatka toki:)

Lähettäjä: KottaraisPöllö 
Päivämäärä:   27.11.07 21:01:49

vaikuttaa mukavalta ^^ jatkoa

Päivämäärä:   29.11.07 18:37:02

Mä olin pian valmis ja kiiruhdin kahvion puolelle. Daniel ei huomannut mun tuloa, vaan katseli jonnekkin ulos kahvimuki edessään. Sen olemus oli tosi rento, kun sen toinen käsi lekotteli tuolin reunan ulkopuolella ja se oli valahtanut penkille juuri sopivasti. Se ei näyttänyt laiskalta vaan juuri harkoista saapuneelta valmentajalta - seksikkäältä sellaiselta.
Mä ihailin Dania tovin, ennenkuin menin sen luokse.
-Mä oisin valmis, mä sanoin ja istahdin kundia vastapäätä.
Vai pitäisiköhän mun sanoa: miestä, sillä olihan Danilla jo ikää ainakin kakskytkaks.
-Ai, Dan virnisti ja hörppäsi kahviaan.
-Mä unohduin taas haaveilemaan, se sanoi hitaasti ja veti takin päälleen.
Mun teki mieli kysyä, mitä se haaveili, mutta se oli ehkä vähän liian henkilökohtainen kysymys.
-Mennäänkö? Dan kysyi ja mä nyökkäsin.
Me noustiin yhtäaikaa ja kun mun kädessä ollut kaulahuivi tarttui tuolin selkänojan ja käsinojan väliin, mä kumarruin eteenpäin. Me oltiin niin likellä toisiamme, että mun pää hipaisi Danin käsivartta.
Mä tunsin nenässäni kundin ominaistuoksun ja mun mahassa kipristeli.
-Oijoi, Dan sanoi ja meni vähän kauemmas.
-Löinkö mä sua?
Mä nousin ylös ja hymyilin viehkeästi.
-Et tietenkään, mä sanoin ja Daniel nyökkäsi hyväntuulisesti.
Mä harpoin Danin vierellä. Mulla oli niin epämiellyttävän pitkät jalat ikäisekseni, joten mun ei tarvinut juosta pysyäkseni sen perässä. Mä olin aina vihannut olla muita tyttöjä melkein päätä pidempi!
-Arvaas mitä? Dan sanoi, kun me istuttiin sen autoon.
Mä nojasin tuolissa taaksepäin ja kuvittelin olevani Danin rakastettu. Mun käsi jo melkein itsestään laskeutui Danin kädelle, joka oli houkuttelevasti vaihdekepillä.
-Niin? Mä henkäisin.
Dan paljastaisi mulle tunteensa ja suutelisi mua ja..
-Mä olen ihan tosissani päättänyt luotsata susta kunnon uimarin, Daniel sanoikin ja katsoi mua innostuneena silmiin.
Mä en hennonnut pyyhkäistä noista suklaanapeista sitä kiiltoa, joten mä hymyilin onnellisen näköisenä.
-Enks mä jo oo? Mä virnistin ja Dan naurahti.
-Oothan sä. Mutta vielä ois mahdollisuus olla vielä parempi, Danin ääni oli pehmeän houkutteleva.
Ihan, kuin mä olisin lapsi, jolle kaupattaisi karkkia.
-Joo saat mut tarkoituksiis, mä sanoin kuivasti ja sopivan kaksimielisesti.
Dan vilkaisi mua, mutta kun mä virnistin ilkeästi, se kääntyi taas keskittymään tiehen.
-Ja katsokkin, että mä olen sitten kunnon uimari, tai muuten.., mä sanoin uhkaavalla äänellä.
-Käskystä, Dan hymyili ja nosti kaksi sormea läpinäkyvään lippaan.
Mun sydän heitti arabialaisia ja mun sormet syyhysivät päästä käsiksi mun vieressä istuvaan namuun.
-Mutta se tietää hirveempää rääkkiä, Danin ilme muuttui vakavaksi ja mä huokasin.
-Joojoo, mä mutisin.
-Hei ei tolla asenteella! Dan sanoi hitaasti ja mä eksyin sen tummiin silmiin sokeammin, kuin koskaan ennen.
-Uh.., no siis kyl mä haluun treenata kovemmin, mä virnistin anteeksipyytävästi.
Dan puristi mun käsivarttani ja sen naama levesi hymyyn.
-Niin sitä pitää, kundi kehaisi ja mun mahassa jo vilisi pienten peikkojen armeija.
Mitä ihmettä mä tekisin? Mä tulisin hulluksi Danin seurassa.
-Musta tulisi sun oma orja jolla sä hakisit mainetta ja kunniaa, mä mutristin alahuultani ja ristin käteni puuskaan.
Daniel nauroi. Mä tunsin väristyksen käyvän läpi mun kehon ja mä halusin! Mitäkö? Dania tietenkin!
-Sullehan me haettais kunniaa ja mainetta, se sanoi hymyillen.
-Me kaksi vastaan muut.
Mä nyökkäsin hitaasti ja mun suuni vääntyi hymyyn.
Dan ei tainnut tajuta sanoessaan äskeisen, mitä se sai aikaan mussa.
Me kaksi vastaan muut.., voiko ihminen kuolla sukkien pyörimiseen jaloissa?

Pahoittelen jatkon viivästymistä:P tähtiä ja tallaajia jatkuu varmaan myöhemmin:\ en oo saanut vielä kirjoitetuksi..

LähettäjävarGa 
Päivämäärä:   29.11.07 19:06:09

Mä innostuin tästä heti! Lisää tietoa päähenkilöistä ois kiva saada, ja varmaan on tulossakin? :D

Päivämäärä:   29.11.07 20:06:46

jatkoa :D

Lähettäjä: eeee 
Päivämäärä:   30.11.07 17:01:25

Vautsiii :D jatkooo.

Päivämäärä:   1.12.07 11:58:20

hupsistaa..

Päivämäärä:   2.12.07 11:18:41

jatkoooooooooooo

Lähettäjä: outolintu 
Päivämäärä:   2.12.07 12:08:03

Tää oli erilainen kun otsikosta ajattelin, mutta tykkäsin silti. Jatkoa. :)

Päivämäärä:   5.12.07 19:16:55

-Miten meni? Äiti kysyi, kun mä istahdin sohvalle.
Dan tuli mun perässäni ja äiti syöksyi halaamaan sitä.
-Kiva kun tulit! Sua ei ole näkynytkään, äiti hössötti ja Dan hymyili hurmaavasti.
-Enhän mä voinut kieltäytyä, kundi sanoi hyväntuulisesti ja vilkaisi muakin.
Mitä se tarkoitti tuolla? Eikö se voinut kieltäytyä multa? Mun mielikuvitus lähti käyntiin ja mun mahassa alkoi kihelmöidä tuttuun tapaan.
-Istu vaan niin mä meen laittaan kahvia tulemaan. Jukka on töissä, mutta kai sä kestät meitä? Äiti nauroi tekopirteästi ja säntäsi keittiöön.
Huraa! Kahden Danin kanssa.
-Äiti se jaksaa, mä tuhahdin ja taitoin jalat alleni.
Dan virnisti söpösti ja istahti sohvalle.
Ihan mua vastapäätä. Mä nielaisin ja vilkaisin vaatteitani. Mitenkäköhän Dan näki mut? Mun punertavanruskeat hiukset kihartuivat loivasti latvoista ja kampaaja oli sanonut niitä kahvin värisiksi lisäessään niihin hieman kultaisia raitoja. Mun silmiini mä oli ihan tyytyväinen. Ne oli ruskeat ja mantelinmuotoiset ja mulla oli tosi taipuisat pitkät ripset. Mä olin ihan tavallisen näköinen omasta mielestäni. Mutta mun kropastani mä en hirveästi digannut. Pitkät jalat saivat mun muutenkin liian normaalit muodot näyttämään ihan olemattomilta. Olinkohan mä Danielin mielestä ihan kakara vai nainen?!
-Sähän oot hiljainen, Dan sanoi ja risti kätensä niskansa taakse.
-Rääkkäsinköhän mä sut henkihieveriin, kundin silmät tuikkivat kiusoitellen ja mä heilautin hiukset olkani yli.
-Taisit rääkätä.., sähän voisit vähän laskea tempoa? Mä räpyttelin silmiäni ja virnistin.
Dan nauroi ja mä tunsin värinää ilmassa. Danin oli pakko myös havaita se! Eihän sekään mikään kone ollut!
-Älä unta näe. Mä teen susta ammattilaisen, Danin ääni ei ollut tiukka, mutta tarpeeksi vaativa.
Me katsottiin toisiamme silmiin. Mä koitin viestittää tunteeni Danille silmien välityksellä. Dan kuitenkin kääntyi pian katsomaan muualle ja mä kirosin mielessäni äidin posliineja sun muita, jotka kiinnittivät Danin huomion.
-Oletko sä tossa? Dan katsoi mun eskarinkuvaa.
Mä katsoin siinä kameraan mutristaen suutani. Mun kulmat oli myös kurtussa, sillä mä en ollut pitänyt kuvaajasta.
-Oon, mä naurahdin.
Dan nousi ylös ja katsoi kuvaa lähemmin.
Mä sain aikaa tarkkailla sillävälin kundia itseään. Danin tummat farkut olivat sopivan löysähköt ja valkoinen huppari sai sen tummat hiukset näkymään oikein hyvin. Kundin pitkät jalat alkoivat oikeasta herkkupepusta ja sen leveä selkä oli juuri sen näköinen, että mä haluaisin painaa pääni sitä vasten.
-Tuo kuva tulee olemaan sitten lööpeissä, Danin ääni oli huvittunut ja mä käänsin nopeasti silmäni pois noloilta alueilta.
Toivottavasti se ei nähnyt mun tuijotteluani! Mä näytin kundille kieltäni ja nousin ylös myös.
-Jokohan se kahvi ois? Mä mietiskelin ja lähdin keittiötä kohti.
Danin kohdalla kundi ojensi kätensä ja oikaisi mun huppuni. Mä nielaisin ja pysähdyin kuin seinään. Mä käännyin hitaasti ympäri ja tuijotin suklaasilmiin. Dan katsoi mua kysyvästi ja mä keksin hätäpäissäni jonkun kysymyksen.
-Otatsä kahvia maitoon vai kermaa?

Lähettäjä: Jeppe 
Päivämäärä:   5.12.07 19:32:34

Ihana :D Jatkoa?

En löytänyt montaa virhettä :)

Päivämäärä:   5.12.07 21:24:20

jatkaa!! hyvä tarina on ^^

Lähettäjäskutsi_ 
Päivämäärä:   5.12.07 21:46:47

Lisää jatkoo! (:
Pitemmät pätkät olis kivoi. =)

Lähettäjä: Merri. 
Päivämäärä:   6.12.07 10:44:19

kivatarina ! :D jatkeles :D

Lähettäjä: Eyan. 
Päivämäärä:   6.12.07 14:37:27

tykkäsin.

Lähettäjä: J D 
Päivämäärä:   6.12.07 15:35:53

oi. :) tää on mukava! jatkoa?

Päivämäärä:   7.12.07 16:07:07

Oli tiistai. Mä tulin pukuhuoneesta altaille ja katselin ympärilleni. Kohta mä näinkin Danin. Meillä ei ollut ollut puhetta pitää treenejä, mutta Dan oli ohimennen sanonut tulevansa uimaan tänään ja enhän mä jättänyt tilaisuutta käyttämättä olla sen kanssa. Mä katselin hengitystä pidätellen, miten Dan ui voimakkain vedoin jättäen jälkeensä vain tyylikkään aallon. Toista oli mun räpiköiminen.
-Hyvä! Vielä yksi kiekka! Mä huusin altaan reunalta.
Dan pysähtyi mun kohdalla ja polki vettä allaan. Sen kasvoille kohosi yllättynyt hymy, kun se tirkisteli mua ripsiensä takaa. Mä olin varma että niissä ripsissä oli vesipisaroita, kuin pieniä kastehelmiä lehdellä.
-Säkin väsyit sohvalle? Dan huikkasi ja vetäisi kädellään hiuksiaan taaemmas.
Mun sydän läpätti sen katselusta ja mun teki mieli hypätä kundin syliin.
-Joo, mä sanoin ja oioin uimalakkiani.
Sitten mä kyykistyin ja sukelsin pinnan alle. Kun mä nousin pintaan, mä olin ihan liian lähellä Dania. Sen ei tarvitsisi, kuin pyörähtää niin meidän hipiät koskettaisi toisiaan - ajatuskin värisytti mua.
Mä siirryin hiukan taaksepäin ja uskalsin taas hengittää normaalisti.
-Otetaanko kisa? Dan kallisti päätään ja otti takanaan olevasta tangosta kiinni.
Mä naurahdin ja näytin habaani.
-Et sä mulle pärjäisi, mä sanoin ja tein pari uintiliikettä Danin edessä.
Sen suklaasilmät seurasivat niitä ja mä tunsin ilmassa sähköä. Danin suu oli levossa ja sen silmät oli vähän sirrissä. Oliko sen pakko katsoa mua noin intiimisti?!
-Voidaanhan me kokeilla, kundi sanoi yhtäkkiä aivan erillä ilmeellä, mikä sillä äsken oli ollut kasvoilla.
-En mä tiedä, mä epäröin ja potkin vauhtia.
Dan virnisti söpösti ja pani uimalasit päähän.
Mä panin myös omani ja otin selvän varaslähdön. Mä uin lujempaa, kuin koskaan ennen, mutta tunsin kokoajan Danin ihan likellä. Mua nauratti ja mun suusta purkautuikin pientä kuplivaa naurua. Kohta mä tunsin Danin sormet nilkkani ympärillä. Mulla meni vettä henkeen ja mun aivoissa hyppi pieniä kipinöitä.
-Oi anteeksi, Dan nauroi ja nosti lasit päälaelleen.
Mä köhin ja vedin omat lasini pois. Dan oli koskettanut mua!
-Yrititkö sä hukuttaa paremman? Mä roiskautin vettä kundin päälle.
Dan nauroi ja tuli mua kohti. Se nappasi mua kädestä kiinni ja painoi mut altaan laitaa vasten. Mun sydän hakkasi lujempaa, kuin koskaan ja mun mahassa kipristeli.
-Milloin varaslähdöt on sallittu? Danin ääni oli huvittunut ja se katsoi mua ilkikurisesti silmiin.
Mä hengitin tiuhaan tahtiin ja tunsin vain Danin kädet olkapäilläni ja sen kropan läheisyyden.
-Otinko mä varaslähdön.., voi sori, mä virnistin ja en pystynyt liikkumaan mihinkään.
-No saat anteeksi tällä kertaa, Dan naurahti ja meidän katseet pysähtyivät toisiinsa.
Me ei hymyilty ollenkaan, oltiin vain ja katsottiin toisiamme. Danin huulet oli niin likellä, että mä oisin osunut niihin vaikka kielelläni. Mä tunsin värinää itsessäni ja mun hengitys katkeili. Aika mateli ihanan kutkuttavan hitaasti. Mun silmät ummistuivat itsestään, kun Danin huulet lähestyivät mun omiani. Korvissa soi dirlandaa ja mahanpohja oli hellä. Sitten aivan yllättäen Dan päästi irti ja mä roiskahdin todellisuuteen. Mä näin vain Danin selän kun se sukelsi veden alle ja rupesi kauhomaan vettä. Mä pyörittelin hitaasti päätäni ja painoin käden sydämelleni. Tiesikö Dan millä asialla se leikki? Mun silmiini ilmestyi, kuin tyhjästä kyyneleet ja mun piti räpytellä ne pois, jotta Dan ei huomaisi. Vaikka olinhan mä märkä muutenkin. Eikä Dan mua niin tarkasti enää katsoisikaan..

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   7.12.07 16:25:10

oi aivan ihana, tässä on tosi paljon tunnetta saatu mukaan, siis mieletön<3 jatkoa!

Päivämäärä:   7.12.07 16:25:14

auts. lisää!!

LähettäjävarGa 
Päivämäärä:   7.12.07 16:40:49

Mä tykkään tosi paljon. :) Etenet mukavan hitaasti ja kuvaat hienosti tytön tunteita.

LähettäjäPiruett 
Päivämäärä:   7.12.07 18:52:21

Lisää :)

Lähettäjä: Morris^ 
Päivämäärä:   7.12.07 19:19:28

Tää on kyllä hyvä tarina. :) Ei ole tuo päähenkilö sellainen kaunotar, joka saa heti tuon Danin omakseen, josta suuri plussa. Mukavasti kuvailua ja hyvin kirjoitat. :)

Päivämäärä:   7.12.07 19:55:15

en pysty kritisoimaan/antaa rakentavaa ku on nii mahtava tarina =D jatkaa ^^

Lähettäjäking kill 
Päivämäärä:   7.12.07 20:34:16

jatkoa odotellen. 8)

Lähettäjä: sassy 
Päivämäärä:   7.12.07 22:53:08

Olen samaa mieltä kun varGa. Jatkelehhan :)

Päivämäärä:   8.12.07 12:37:25

Mikä Daniin meni, sitä mä en tiennyt, sillä seuraavissa treeneissä se oli oudon kireä. Kaikki mitä mä tein vähänkin väärin sai kundin näkemään punaista.
-Mikä sua oikeen riivaa, mä mutisin ja uin ja uin ja uin Danin kytätessä laidalla.
-Koita ottaa rennommin! Kundi huusi ja pani kätensä puuskaan.
-Ota säkin! Mä kivahdin takaisin.
Dan mutisi jotain, mitä mä en veden kohinalta kuullut.
Jonkun ajan kuluttua Dan käski mut pois altaasta ja mä olin, kuin kuollut lahna.
-Jos mestariksi tekeminen on näin uuvuttavaa, mä en tiedä jaksanko mä siihen, mä sanoin ja lysähdin istumaan muovipenkille.
Dan käveli mun edessä edestakaisin, kuin häkkiin suljettu leijona ja se piti käsiään selän takana, kuin arvosteleva opettaja. Kyllä se nyt oli olevinaan niin jotain..
-Ei susta koskaan tulekaan mestaria tolla asenteella, Dan sanoi ja pysähtyi katsomaan mua kulmiensa alta.
-No mene itse altaaseen kahlaamaan jonkun toisen orjuutettavana, mä tuskastuin.
-Sellaisen valmentajan, joka on koko ajan tyytymätön ja niin niin ihanan tsemppaava, mä sanoin kitkerästi.
Dan huokaisi raskaasti ja lysähti mun viereen istumaan.
-Sori Teea, Dan sanoi raskaasti ja painoi päänsä käsiinsä.
-Mulla on vain niin huono päivä.
Mun teki mieli halata Dania ja kysyä, miksi sillä oli huono päivä, mutta tietenkään mä en tehnyt niin.
-Kaikillahan meillä joskus on, mä sanoin ja taputin koutsiani olalle.
-Ja olet sä oikeasti hyvä valmentaja, mä sanoin hymyillen.
-Sun käsissäs musta tulee maailmanmestari.
Dan hymyili pienesti ja mua huimasi taas. Mun sydän tahtoi Danin sydämeen. Mä tahdoin Danin syliin!
-Menenkö mä vielä altaaseen? Mä kysyin ja nousin ylös.
Dan nousi myös ja laski kätensä mun olkapäälle.
-Jospa lähtisit kunnon saunaan, kundi virnisti.
Mun sydän tykytti kiivaasti, kun Danin lämpimät sormet puristivat mun olkaani kevyesti.
-Joo, mä olenkin kunnon saunan tarpeessa, mä naurahdin.
-Nähdään viimeistään lauantaina, Dan hymyili ja mä hymyilin sille takaisin.
-Nähdään, mä lähdin kävelemään suihkuille päin ja tunsin Danin katseen itsessäni.
Mua värisytti ja mä meinasin seota askelissani. Askel, toinen, askel...

-Miks et voi? Inka kysyi multa, kun se tarjosi mulle pulloa perjantaina kaupungilla.
Inka oli mun kaveri, jonka kanssa mä eniten vietin aikaa. Kaikki mun kaverit vaan vaikutti musta niin lapsellisilta. Ehkä mä olin joku ihme fossiili, mutta musta oli lapsellista riehua kaupungilla ja leuhkia sitten toisille päättömillä "vietettiin putkassa yö" -jutuilla.
-Mul on huomenna treenit, mä sanoin.
Inka huokasi ja veti itse komeat ryypyt. Mä katsoin sitä ja puraisin huultani. Sekin olisi kohta ihan sekaisin ja sitten mua vietäisiin.
Me istuttiin terassilla yhden baarin edessä ja vaikka oli lämmin ilma, mua paleli ohuessa t-paidassani. Baarista kuului musiikkia ja ihmisten juttelua - oli perinteinen kesäilta. Me päästiin aina Inkan kanssa sisään baareihin sun muihin, vaikka oltiin 17. Mun pitkät jalat ja Inkan tätimäiset kasvot tehosivat aina. Mä katselin ympärille ja yhtäkkiä mä näin kadun toisella puolella tutun ihmisen. Danhan se siellä käveli kohti keskustaa.
-Mä käyn tuolla, mä sanoin Inkalle jolla oli jotain peliä naapuripöydän kundien kanssa.
-Joo, Inka sanoi ja huitoi kädellään, kuin heristääkseen herhiläisiä kimpustaan.
Mä ravasin kadun yli ja sain pian Danin kiinni.
-Dan, mä huikkasin.
Dan kääntyi katsomaan mua ja mä näin, että se oli vähän naukkaillut.
-Teea, se naurahti.
-Miten menee? Mä kysyin ja mua huvitti nähdä, miten Dan vähän huojahteli.
-Sähän oot ottanut vähän pieniä, mä härnäsin.
-Ja huomenna treenit, mä sanoin muka kiukkuissani.
Dan nauroi ja halasi mua.
-Hyvin menee nyt, kundi sanoi ja mä meinasin menettää tasapainoni Danin alla.
-Uhh, sä oot tainnut tosiaan nautiskella, mä sanoin ja työnsin Dania pois.
-Älä nyt Teea. Mähän oon sun koutsi, Dan horjahti taas mua kohti ja mä sain taistella kaikin voimin, ettei me kaaduttu.
-Sun varmaan pitää mennä kotiin, mä sanoin ja mun läpi kulki ihanat väreet, kun Danin kädet oli mun ympärillä.
-Käskystä neiti, Dan ähkäisi ja lähti hoippumaan poispäin.
Mä otin sen kiinni ja se tarttui mun käteen.
-Tuutko sä käymään? Dan kysyi ja mä nyökkäsin.
Mitä väliä, vaikka Dan ei ollut ihan selvänä? Se silti pyysi mua käymään ja mähän menisin!

Kiire kiire kiire:D kirjoitusvirheitä siis piisaa:\

Lähettäjä: props 
Päivämäärä:   8.12.07 13:00:10

Ooooi äkkiä jatkoa! :D Ihanaaaaa, tulee romanssi ;)

LähettäjäJamda 
Päivämäärä:   8.12.07 13:48:36

Ihanalta vaikuttaa, jatkoo vaan:>

LähettäjävarGa 
Päivämäärä:   8.12.07 13:56:16

Oijoijoi! Mielenkiinnolla odotan mitä seuraava pätkä tuo. :D

Päivämäärä:   8.12.07 14:48:09

niimpää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.12.07 16:12:59

hih :D jatkoo.

Päivämäärä:   8.12.07 17:59:23

jatkoa, taas mainio pätkä ^^

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   8.12.07 18:30:49

uu jatkoa! ihana<3

Lähettäjä: BrokenDarkness 
Päivämäärä:   8.12.07 18:32:33

Jatkoa saisi tupsahtaa.
-Kiitos. :)

Päivämäärä:   8.12.07 19:54:05

Danin asunto oli just sellainen, kuin kuvitella voi. Yksin asuessaan siellä ei ollut mikään siisti kunto, mutta viihtyisä se oli. Mä katselin kiinnostuneena sen palkintokaappia. Siellä oli jos minkälaisia pokaaleja pienemmistä suurimpiin.
-Mistä sä nää kaikki oot saanut? Mä utelin.
Dan tuli mun taakse ja osoitti isointa pokaalia.
-Ton mä sain kerran hiihtokilpailuista, kundin ääni oli ylpeä ja mun teki mieli nojata kundin rintakehään.
Dan kuulosti niin varmalta.
-Onks nää kaikki sun? Mä ihmettelin.
-Eikun osa on naapurin mummon, Dan virnisti ja lysähti sohvalle.
Mä katsoin, miten se piti kättään otsallaan ja sillä teki ihan selvästi pahaa.
-Sul on varmaan huono olo.., pitäisköhän mun lähtee? Mä puraisin huultani ja katsoin Dania huolestuneena.
-Ei sun tarvii. Mutta jos viitsisit keittää kahvia niin mä olisin tosi kiitollinen, Dan hymyili vinosti ja tirkisteli mua sohvalta.
-Joo mä keitän, mä lupasin ja menin Danin pieneen keittiöön.
Mä pistin kahvia tulemaan ja menin sitten takaisin olohuoneeseen. Dan istui sohvalla ja hieroi päätään.
-Häpeäisit, mä naurahdin ja istuin Danin viereen.
-Juoda nyt itsensä känniin.
Dan huokaisi ja venytteli, kuin kollikissa. Mä istuin sen kyljessä ja haistoin Danin tuoksun. Tajusiko se itsekään, mikä komistus se oli?!
-En mä ruukaa, Dan sanoi vähän häpeillen ja vilkaisi mua.
Sitä varmaan hävetti, kun mä olin saanut sen - mun valmentajan - kiinni kännäilystä. Tai no, eihän Dan mitenkään kännissä ollut. Vähän hiprakassa vain.
-Niin silloin saa ottaa, jos ei mene hyvin treeneissä, mä virnistin.
Dan nauroi ja nojasi selkänojaan. Me istuttiin nyt ihan vierekkäin ja samalla tasolla. Mun pulssi alkoi taas tykyttää kiivaammin ja mä aistin meidän välillä sähköä ja vetoa, kuin plus ja miinusnapojen välillä.
-Sä uit hyvin, Dan sanoi yllättäen ja mä yllätyin sen äänensävystä.
Ihan kuin se olisi flirttaillut mulle..
-Sä valmennat hyvin, mä sanoin takaisin ja Dan naurahti pehmeästi.
-Mä en vaihtaisi sua kehenkään, mä nauroin ja taputin Dania kädelle.
-Kiitti, mä arvostan tota, Dan hymyili.
Se jäi tuijottamaan mun kättä, joka jäi kuin itsestään Danin kädelle ja sen kasvoille jäi äskeinen hymy. Se oli niin ihanan suloisen näköinen, että mun piti henkäistä hiljaa. Mä en voinut enää hillitä itseäni! Mä nojauduin Dania vasten ja ummistin silmäni. Älä katso mua! Älä työnnä mua pois! Mä rukoilin hiljaa mielessäni. Ja eihän Dan työntänyt. Se kiersi toisen kätensä mun ympärille ja nosti mun jalat syliinsä. Mun sydän pärisi nyt jo kuin peltirumpu! Mä hengitin nopeasti ja Dan katsoi mua silmiin totisena. Ne oli niin kauniit silmät! Kuin suklaanapit ja mun teki mieli suudella Dania. Me katsottiin toisiamme tovin ja sitten Dan painoi mun pääni vasten sen rintakehää. Mä takerruin kundiin kiinni ja haistelin sen tuoksua. Mä en unohtaisi sitä hetkeä koskaan! Danin sormet eksyivät mun hiuksiini ja mun silmäluomieni takana tuntui kyyneliä ja mun suu kääntyi hymyyn. Mun oli niin hyvä olla. Dan piti käsivarsiaan mun ympärillä ja ihan yhtäkkiä se pyöräytti mut alleen ja suuteli mua. Mä olin ensin kuolla säikähdyksestä ja sitten yllätyksestä ja lopulta rakkaudesta. Dan painoi huulensa kiivaasti mun suulleni ja sen kädet tärisi, kun se piti mun kasvoja käsiensä välissä. Mä annoin tunteideni viedä Danin kosketuksissa. Se suuteli mua ensin nopeasti ja kovasti, mutta kun mä yritin karata sen otteesta, se vaihtoi tyylinsä hitaisiin, helliin ja kiihkeisiin suudelmiin. Mä tärisin kundin alla ja musta tuntui, että koko maailma oli yhtäkkiä täynnä ilotulitteita. Mä vastasin Danin suudelmiin pehmeästi ja tunnustelin käsilläni sen kasvoja ja tukkaa. Kaikki oli täydellistä, kunnes yhtäkkiä Dan avasi silmänsä ja tuijotti mua syvälle silmiin. Se nielaisi ja nousi ylös hitaasti. Mä katsoin rintakehä kiivaasti kohoillen, miten se oikoi paitaansa ja puri huultaan.
-Anteeksi, kundi sanoi hiljaa ja ojensi kätensä.
Mä tartuin siihen ja nousin ylös. Yhtäkkiä oli ihan nolostuttavan kiusallinen hiljaisuus laskeutunut meidän välille.
-Mä menin kai jotenkin sekaisin, Dan virnisti pahoittelevasti.
-Oiskohan se kahvi paikallaan, kundi lähti keittiöön ja mä nieleskelin paikallani.
Dan oli humalassa suudellut mua ja mä oli jo kaavailemassa meille heti jotain romanssia. Mä tunsin pettymyksen tunteen rinnassani laahustaessani keittiöön.

Päivämäärä:   8.12.07 20:05:08

uih =D mitä se humala sit saakaa aikaan xD jatkaa ^^

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   8.12.07 20:43:53

Mä niin tykkään näist sun tarinoista <33 Jatkoa ootan innoissani :DD

Lähettäjäskutsi_ 
Päivämäärä:   8.12.07 21:07:16

Pian jatkoo! (: tykkään täst tarinast:D

LähettäjäTaru 
Päivämäärä:   8.12.07 22:31:57

jatkoa jatkoa :D

Lähettäjä: miiiä 
Päivämäärä:   8.12.07 22:32:32

jatkoo! <:

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   9.12.07 00:04:40

ihana<3 jatkoa äkkiä!

LähettäjävarGa 
Päivämäärä:   9.12.07 01:22:34

Kääk! Mä tykkään tästä niin. :D

Jatka pian. <3

Päivämäärä:   10.12.07 16:23:17

Keittiössä oli hiukan vaivaava hiljaisuus. Dan ryypiskeli kahvia ja katsoi yhteen kohtaan seinään. Mä katselin pöytäliinan kuvioita ja mietiskelin tapahtunutta.
-Täällähän hiljaista, Dan naurahti ja nousi ylös.
Se laittoi kupin pois, kääntyi katsomaan mua ja nojasi tiskialtaaseen.
-Mä olen oikeasti pahoillani äskösestä, Danin ääni oli vakuuttava.
Mua itketti. Ei Danin tarvisi olla pahoillaan! Ei todellakaan. Sehän saisi tehdä voitonmerkkiä ilmassa.
-Ei se mitään, mä sanoin ja nousin ylös myös.
-Mun varmaan tarvii lähteä kotiin, mä mutisin ja pyöritin hiuskiehkuraa sormieni välissä.
-Niin sun varmaan tarvii, Dan hymyili.
-Sun pitää olla kunnossa huomenna.
Mä kohotin kulmiani ja iskin silmääni.
-Toivu sä vain ensin omasta kankkusestas, mä letkautin.
Dan hymähti ja tuli mun perässä eteiseen.
-Mä veisin sut, mutta ehkä on viisainta etten astu rattiin, se naurahti ja ojensi mun takin.
Mä hymyilin, vaikka mun teki mieli itkeä. Mä kiitin, vaikka mun teki mieli lyödä. Mä moikkasin, vaikka mun teki mieli olla hiljaa. Mä lähdin, vaikka olisin tahtonut jäädä.

-Mä en jaksa, mä sanoin mutsille joka naputti auton rattia uimahallin edessä.
-Mikä sulle on tullut? Sähän tykkäät uimisesta.
Mä huokasin ja nykäisin kassin olalle. Mutsi ei ikinä saisi tietää, miks mua ei huvittanut mennä uimaan. Dan oli siellä ja mä näkisin sen taas. Mä tuntisin taas niinkuin aina, mutta nyt mulla ei edes olisi haaveita. Kaikki oli säpäleinä.
-Alahan kalppia nyt, äiti sanoi ja taputti mua olalle.
Mä vääntäydyin autosta ulos kirkkaaseen auringonpaisteeseen ja astelin hitaasti sisälle. Mä olin tahallani hidas - mahdollisimman paljon aikaa pois Danin luota. Lopulta mun oli kuitenkin pakko mennä altaille. Rata 3.
Dan istui muovipenkillä ja katseli veteen. Se oli kyyristynyt kyynärpäät polvilla ja sen katse oli lasittunut jonnekkin veden syvyyksiin. Tottakai mun jalat tuntui puupökkelöiltä ja maha tuntui olevan muurahaisia täynnä, mutta mä en välittänyt tunteesta. Yritin pitää sen taka-alalla.
-Hei, mä sanoin hiljaa.
Dan säpsähti silti ja kääntyi katsomaan mua kulmat koholla.
-Sori, en aikonut säikäyttää, mä sanoin ja potkin sandaalit jaloistani.
-Sori, että mä olen myöhässä myös, mä virnistin ja nakkasin pyyhkeen penkkikaiteelle.
Dan nousi ja huitaisi kädellään ilmaa.
-Mitä me pienistä, se virnisti vinosti.
-Altaaseen vain.
Mä nyökkäsin ja oioin uimapukuani. Dan mitteli mua katseellaan ja mä tunsin palavani sen tulisen katseen alla. Mä ristin käteni rinnoilleni ja katsoin odottavasti Dania.
-Vaikka rintauintia, Dan sanoi hetken mietittyään ja pyyhkäisi kädellään hiuksia tosi söpösti ja hymyili sitten leveästi.
-Lämmittelyksi pari kiekkaa.
Mä nyökkäsin, sillä mun puhekyky oli kadonnut ja menin altaaseen. Mua häiritsi nyt eritoten se, että mä tiesin Danin katsovan mua. Mä koitin rentoutua, mutta se oli pirun vaikeaa. Mä tiesin, että mä olin karmea näky räpiköidessäni altaassa.
-Teea hei, Dan sanoi ja mä pysähdyin.
-Otappa tosta tangosta kiinni ja koita tehdä oikein laajoja kaaria jaloillas, Dan neuvoi ja kyykistyi mun nokan eteen.
Mä tein työtä käskettyä.
-Sul on vähän liian laimeita noi potkut. Sä uit enemmän käsivoimalla, Dan hymyili kannustavasti ja mä tein taas pari uutta potkua.
Danin silmät tuijottivat jonnekkin mun jalkoihini ja mua nolotti. Mun pitkät vemmelsääret!
-Sul on upean pitkät sääret, joten anna sen näkyä liikkeissäs, Dan kehaisi ja nousi ylös.
Mä nielaisin. Oliko mulla upeat sääret Danin mielestä?! Sen täytyi pilkata mua, mutta ei sen silmissä kyllä pilkkaa näkynyt.
-Ne on enemmänkin tiellä, mä mutisin ja Dan hymyili lämpimästi.
-Luota niihin. Sä taidat vähätellä itseäs, Dan sanoi ja levitti kätensä.
-No niin koitappa uudelleen.
Mä koitin. Ja koitin ja koitin ja lopulta mä aloin luottaa ensimmäistä kertaa jalkoihini. Uiminen tuntui paljon helpommalta ja mä jopa nautin siitä. Dankin oli ihan erilainen, kun mä viimein lysähdin sen viereen penkille.
-Sehän meni hyvin, kundi tokaisi ja katsoi mua silmiin.
Mä hymähdin vain ja kiedoin pyyhkeen ympärilleni. Mun uimalakin alta oli karannut hiustupsu ja Dan otti sen sormiensa väliin.
-Kyllä susta ammattilainen tulee, se sanoi ja pyöritti hiuskiehkuraa sormensa ympärille katsoen samalla mua tiiviisti silmiin.
Se kiusasi mua tahallaan! Eihän se muutakaan voinut..
Mä punastuin ihan vähän ja otin sitä ranteesta kiinni - se ei pyörittäisi mua miten tahtoi.
-Niin kai musta tulee, jos sä autat mua, mä flirttasin laillisesti katsoen Dania laiskasti ripsien välistä.
Dan hymyili paljastaen valkoisen hammasrivistönsä ja otti sitten mua kädestä kiinni.
-Mitä muutakaan mä teen, kun autan sua? Se naurahti ja siveli peukalollaan mun kämmenselkää.
Mä purin hampaitani yhteen ja hengitin sisään ja ulos rauhallisesti. Tai ainakin koitin tehdä niin. Mun teki mieli sanoa, että kiusaat, mutta mä vain hymyilin ja nousin ylös. Dan katsoi mua tosi tiiviisti ja mua ihan pelotti, miten sen silmät hohtivat erillä tavalla kuin koskaan olin nähnyt.
-Mä taidan mennä nyt, mä sanoin ja työnsin jalkani sandaaleihin.
Daniel nousi ja sanoi sitten jotain, mikä heitti mun maailman heikun keikun ja pyöritti vielä sydämen rullalle.
-Lähtisitkö sä keittämään mulle kahvit, kun ne eiliset sai mun sydämen sulamaan, vaikken mikään kahvin ystävä olekkaan?
Mun suu loksahti auki ja mun kädet rupesivat tärisemään. Dan ei ollut nyt yhtään hiprakassa! Se puhui sydämen sulamisesta. Tässä täytyi olla jotain!

Lähettäjä: aww 
Päivämäärä:   10.12.07 16:58:29

ihana<33 jatkoov aan.. :) <3

Lähettäjäskutsi_ 
Päivämäärä:   10.12.07 18:56:20

oo.. jatkoo pian!! (:

LähettäjäJamda 
Päivämäärä:   10.12.07 19:05:01

Ihana<33 Nopeesti jatkoo nii saahaan tietää miten noilla toi juttu jatkuu;D

Päivämäärä:   10.12.07 19:09:16

jatkoaa :D:D <3

Lähettäjä: Wanttu 
Päivämäärä:   10.12.07 20:35:17

jatkoaa <3

Sorry ku en keksi mitää kritiikkiä..

Päivämäärä:   10.12.07 21:18:39

jatkaa ^^ kokoaja vaa paranee =)

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   10.12.07 21:29:51

oijoijoijoijoijoijoooooooi<3

Lähettäjä: FlameT 
Päivämäärä:   10.12.07 21:44:05

Lisää, lisää :)
Tee vähä pidempiä jos vaan kerkeet ;D

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   10.12.07 22:35:32

ooiiiih <3333

Lähettäjä: JD 
Päivämäärä:   11.12.07 16:16:40

uiii :] <3 jatkoo ;o

LähettäjäPrinssine VRL-7085 
Päivämäärä:   11.12.07 16:34:35

oi naaaam<3jatkoa

Lähettäjä: sinttuuuuu 
Päivämäärä:   11.12.07 16:36:13

Jatkooo.....:D

Lähettäjächa^ 
Päivämäärä:   11.12.07 17:31:12

ihana,jatkoa <3<3 :)

Lähettäjä: mumbe 
Päivämäärä:   11.12.07 18:37:47

jatkoaaa!! <3<3

Lähettäjä: hheidi. 
Päivämäärä:   11.12.07 20:08:28

hei täähän vaikuttaa kivalta, jatkeles pian. (:

Lähettäjä: jansku 
Päivämäärä:   12.12.07 15:23:17

ihana<3

Päivämäärä:   12.12.07 18:05:28

Tietenkin mä lähdin Danille, vaikka järki käski olla menemättä. Tästä koituisi mulle vain harmia.
-Mä voisin palkata sut ihan omaksi kahvinkeittäjäksi, Dan virnisti avatessaan asuntonsa oven.
-Ja mä suostuisin ihan varmasti, mä sanoin ja vedin sormeni kaulan edestä pyöritellen silmiäni.
Dan nauroi ja me astuttiin sisään. Yhtäkkiä mä tajusin, missä olin ja kenen kanssa. Mun mahassa rupesi kipristelemään, kun mä haistoin Danin tuoksun takaani ja aistin sen kropan läheisyyden.
-Otatsä takkii pois? Dan kysyi, sillä mä varmaan olin ihan halvaantuneen näköinen seistessäni, kuin suolapatsas keskellä eteistä.
-Ai juu, mä hymyilin leveesti ja Dankin hymyili.
Mä sipsuttelin sen perässä olohuoneeseen ja istahdin sohvalle. Dan istui mua vastapäätä olevalle sohvatuolille ja risti kätensä pään taakse. Se katseli mua ja mun olo kävi tosi tukalaksi. Sanoisi edes jotain!!
-Onko sulla jotain kuvia, kun sä saat noita palkintoja? Mä utelin, kun en enää kestänyt hiljaisuutta.
-On, Dan nyökkäsi ja meni jollekkin kaapille.
Se antoi mulle albumin, jota mä mielenkiinnolla aloin selata. Mä näkisin Danin elämään!
Mä tunsin kateutta, kun mä katsoin yhtä kuvaa, missä Dan halasi jotain tyttöä takaa päin ja hymyili leveästi kameraan. Tyttö oli kaunis. Sen pitkät ja tummat hiukset oli kiinni ja poninhäntä roikkui olalla. Molemmilla näytti olevan tosi hauskaa. Mä käänsin sivun pian, jotta Dan ei tajuaisi, miksi mä katsoin kuvaa niin kauan.
Seuraavissa kuvissa Dan oli erilaiset urheiluvaatteet päällään. Yhdessä kuvassa se jopa ratsasti hevosella. Taas mä tunsin jotain kummaa, kun näin että hevosta taluttava tyttö oli sama, kuin se ketä Dan halaili.
-Ratsastatko sä? Mä hymyilin, sillä ajatus oli aika hauska.
-En.., kunhan kerran kokeilin, Dan hymyili ja nojautui albumia kohti niin että sen rintakehä kosketti mun selkää.
Mä nielaisin ja koitin olla niin liikkumatta, kuin suinkin mahdollista.
-Osaan mä näköjään vähän uidakkin, Dan naurahti, kun mä katsoin kuvaa, jossa Danin hiukset oli märät ja pojan käsissä oli pokaali.
Danin hymy oli kerrassaan hurmaava ja sen silmät siristyi tosi ihanasti sen nauraessa. Kuva oli ehkä jotain 3-5 vuotta vanha.
-Näköjään, mä sanoin hiljaa.
-Tämä kuva on ihana, mä henkäisin ja katsoin kuvaa likempää.
Dan liikahti mun takana.
-Sulla on ihana hymy koutsi, mä sanoin ja mun sydän loikki jossain kurkun tienoilla.
-Aijaa.., no kiitti, Dan sanoi ja mä kuulin sen äänestä, että se hymyili.
-Niin on muuten sullaki, se sanoi sitten ja otti taas yhden hiustupsun sormiinsa.
Mä värähdin sen kosketusta niin lujaa, että vaikutti siltä, että mä olisin säikähtänyt.
-No on joo, mä tuhahdin ja pistin albumin pöydälle.
-On se, Dan sanoi ja käänsi mun mun päätä niin, että meidän kasvot oli vastakkain.
Mulla oli taas hengitysvaikeuksia, kun Danin suklaasilmät porautuivat mun silmiini.
-Sä olet kaunis, Dan sanoi hiljaa ja liikutti peukaloaan mun kasvoilla, samalla kun piti niitä käsiensä välissä.
Mä aioin sanoa, että: "kerro parempi vitsi", mutta Dan painoikin mun huulille sellaisen suukon, että mä en sanoisi mitään puoleen vuoteen.
-Mä tiedän, Dan huokasi, kun mä katsoin sitä silmät pyöreinä.
-Mä en saisi tehdä noin, Danin silmät oli tuskaiset.
-Mutta en mä voi itselleni mitään.
Mä nielaisin rajusti ja en ollut uskoa korviani! Sanoiko Dan noin musta? Vemmelsäärestä?
-Sä olet liian ihana, Dan hymyili vaisusti ja kumartui taas mun ylle.
Sen huulet oli niin rakastettavan pehmeät ja sen maku ja tuoksu oli huumaavat. Mä kiemurtelin, kuin kala Danin kosketusten alla ja Dan lukitsi lopulta mut itsensä ja sohvan väliin. Mä kiersin vapisevat käteni kundin ympärille ja unohdin kaiken muun. Unohdin sen poninhäntä-tytön ja koko maailman. Oli vain mä ja Dan. Dan ja mä.
Dan vaati mua suutelemaan takaisin ja suutelinhan mä. Mä painoin sydämeni pohjaan tunteen, kun Dan vapisi mun suudelmista. Mä en välttämättä tulisi koskaan kokemaan mitään samankaltaistakaan! Dan nousi ja nosti mutkin ylös. Me katsottiin toisiamme silmiin. Danin silmät olivat vakavat, mutta samalla kiihkeät. Dan nosti mut syliinsä ja kantoi sen makuuhuoneeseen. Mä nojasin sen rintaan ja hymyilin vähän. Ihan, kuin me oltaisiin jossain elokuvassa. Dan laski mut varoen sängylleen ja laskeutui mun viereen. Sen suu hymyili vähän, kun mä näytin varmaan niin typerältä. Liian nuorelta Danin sänkyyn.
-Haluaisitko sä? Dan kuiskasi ja me noustiin istumaan vastakkain.
Dan siirsi mun hiukset olan taakse ja katsoi mua silmiin. Se ei pakottanut. Mä tiesin sen, mutta se halusi. Mä tiesin senkin, sillä Danin silmät olivat niin kiihkeät ja se katsoi mua juuri niin, kuin elokuvissa parit katsovat toisiaan. Ehkä Dan halusi, että mä kieltäytyisin. Sitä kaduttaisi jälkeenpäin. Kaduttaisi muakin, mutta oliko sillä nyt väliä. Elää piti tässä ja nyt!
-Haluan mä, mä sanoin pirullisesti hymyillen ja Dan hymyili mulle riettaasti.
Me hyökättiin toistemme kimppuun ja kohta meillä ei ollut, kuin alusvaatteet vain yllä. Yhtäkkiä mua rupesi nolottamaan! Mä olin niin pieni ja muodoton Danin ikäiselle miehelle. Mä otin nopeasti Dania ranteista kiinni, kun sen sormet oli mun rintsikoiden olkaimilla.
-Ei, mä sanoin hengästyneenä.
Dan katsoi mua kysyvästi. Mä nielaisin ja mua itketti! Miksi mun pitikin mennä töppöilemään näin?!
-Mä en voi, mä nyyhkäisin.
-Miksi et voi? Dan kysyi ja otti mua leuasta kiinni painaen kevyen suukon otsalleni.
Mä otin t-paitani sängyltä käteeni, mutta Dan vain hymyili ja laittoi sen pois.
-Ujosteletko sä? Kundi kysäisi ja veti mut yllättäen hyvin läheiseen syleilyyn.
-Mä olen Dan, sun valmentaja, Danin silmät tuikkivat, kun se puhui mulle hiljaa ja silitti samalla mun selkää.
Mä nielaisin ja koitin rentoutua. Dan hymyili ja ripotteli pieniä suukkoja pitkin mun kroppaani. Mä laskin pääni sen olalle, kun se liikutti huuliaan mun kaulalla. Mä halusin uskaltaa. Mä halusin!
Mä otin Danin kasvot käsieni väliin ja suutelin hellästi sen kuumia huulia.
-En mä ujostele, mä sanoin vakuuttavasti.
Dan suuteli mua ja siirsi samalla varoen olkaimet sivuun. Se näpläsi jonkun aikaa hakasten kanssa, mutta sai lopulta ne auki. Se katsoi mun kroppaa hyvin kiihkeäasti ja siirsi sitten katseensa mun silmiin.
-Juuri niin kaunis, kundi kuiskasi ja laskuetui mun päälleni.
-Juuri niin täydellinen nainen.

"Miehet nukahtaa aina rakastelun jälkeen", kaikki naiset valittaa joka paikassa.
No niin Dankin nukahti, vaikka olikin päivä. Mä katsoin sen rentoja kasvoja ja mä värähdin nähtyäni sen huulet. Ne oli niin täydelliset! Mä pukeuduin hitaasti ja ahmin katseellani Dania. Mä haluaisin pian sen luokse taas, joten mä päätin nauttia näkemästäni.
Mä tunsin pienen kivun alapäässäni noustessani sängystä ja mun silmiini herahtivat kyyneleet. Se äskeinen oli sattunut. Mä olin menettänyt lapsuuteni Danille. Mä en ollut enää neitsykkäinen. Dan oli huomannut mun tuskani, mutta eihän sekään voinut mitään miehisellisyydelleen. SE ohjasi koko showta, ei Dan.
Mä niiskaisin hiljaa ja peittelin Danin varpaat.

LähettäjävarGa 
Päivämäärä:   12.12.07 18:09:28

Ihana ihana ihana! Lisäääää!

Lähettäjä: rowsyn 
Päivämäärä:   12.12.07 18:19:01

herranjumala kui tää voi olla näi hyvä?:o

Lähettäjäskutsi_ 
Päivämäärä:   12.12.07 18:36:32

oii ponnukakku.. sä oot iha best!! (: jatkoo pian!!

Päivämäärä:   12.12.07 20:38:57

oho... jatkoaa, en osaa kommaa mitenkää täl kertaa xD

Lähettäjä: JD 
Päivämäärä:   12.12.07 21:27:08

Vauuuuuu! <3 lisää lisää (;

Päivämäärä:   12.12.07 21:32:08

ihana :D <33 jatkkoo

Lähettäjä: Jamis 
Päivämäärä:   13.12.07 09:13:40

Tää on hyvä, pakko sanoa :D Mutta olis jotenkin niin kiva, kun se ponnarityttö tuliskin takas ja ah, tulis kolmiodraama ;> Mutta onhan tää hyvä näinkin (:

Lähettäjäriitasointu. 
Päivämäärä:   13.12.07 09:21:42

Oivoi<3

Lähettäjäsenny 
Päivämäärä:   13.12.07 13:01:01

Tää on niin ihana! Yhtä ihana ku tähtiä ja tallaajia, ellei ihanampiki <3

Päivämäärä:   13.12.07 18:00:31

äkkiä jatkoo!<3 ihana<3

LähettäjäRilliErakko 
Päivämäärä:   13.12.07 18:36:01

Mua jotenkin nauratti toi viimeinen lause; Mä niiskaisin hiljaa ja peittelin Danin varpaat. Se oli jotenkin huvittavan erillinen koko muuhun pätkään verrattuna, mikä ei ollut ollenkaan huono juttu, päinvastoin. Musta se oli kivaa (vaikkei se ehkä ollutkaan tahallisesti humoristinen).

Ainoa juttu, mikä pistää silmään, on se, että sä käytät tekstissä todella paljon huutomerkkejä. Minun mielestä tämä saisi "asiallisemman" leiman, jos huutomerkit jätettäisiin pois, ainakin suurin osa. Mutta ei se näinkään paha ole, tykkään todella paljon.

Päivämäärä:   13.12.07 20:57:25

Kiitti RilliErakko:) koitan vähentää huutamista:P joo huomenna jatkuu:) ja Jamis: Ponnarityttö hyppää kuvioihin;D

LähettäjäPhoenix 
Päivämäärä:   14.12.07 08:13:18

Tykkäilen tästä paljon. En muista olenko kommentoinut tätä aikaisemmin (?), mutta olen seurannut kokoajan. :)
Joten jatkoa vaan.

Päivämäärä:   14.12.07 18:42:10

Kotona faija oli tosi huonolla tuulella. Se rääkyi mulle naama punaisena, että kännykän pitäisi olla aina auki ja blaa blaa blaa. Mutsi vain vilkuili mua omituisesti - ei kai se huomannut, että se oli menettänyt lapsosensa.
-No jos sua sapettaa, kun mä en ole kotona niin mä lopetan uimisen! Mä huusin iskälle ja taoin tyynyä sohvalla.
-Miten se uiminen tähän liittyy? Sä tulit kolme tuntia myöhemmin, kuin oli tarkoitus! Missä sä olit? Faija murisi.
-Kaverilla vaan, mä sanoin vältellen.
-Phah, faija tuhahti ja meni ulos.
Ovi jysähti kunnolla kiinni ja mä kohautin mutsille olkiani.
-Tiedäkkin, ettet vastedes ole myöhässä, mutsi napautti ja avasi telkkarin.
-Saan kai mä elää omaa elämää? Mä huusin, sillä mä tunsin oloni häkkiin suljetulta eläimeltä.
Koulusta voi myöhästyä, mutta kotoa ei.
-No saat, mutta ilmoittele elämästäs meillekkin, äiti sanoi jäätävällä äänellä, mitä mä en jaksanut enää kuunnella.
Mä nousin ylös ja hyppelin omaan huoneeseeni. Mä kellahdin sängylle ja katselin kattoon. Mua hymyilytti väkisellä, vaikka mun ei olisi pitänyt hymyillä. Mä en enää ollut neitsyt. Se tuntui ihmeelliseltä ja mä halusin jakaa tuntemukseni jonkun kanssa, mutta kenen. Samassa mun puhelin kilisi ja Inka soitti.
-Moi mikä meno? Inka kysyi tylsistyneenä.
-Moi. Aika räväkkä, mä huijasin.
-Tuu kartsalle? Inka kysyi ja mä lupasin olla kaupungilla tunnin kuluttua.
Olisipahan jotain tekemistä.

-Lähekkö mun messiin asemalle? Inka jauhasi purkkaa ja etsi laukustaan röökiaskia.
-Tero tulee kohta ja mun pitää olla sitä vastassa.
-Okei, mä sanoin ja me lähdettiin talsimaan kohti pohjoista.
Tero oli Inkan "poikakamu", miten se itse asian ilmaisi. Niillä synkkas hyvin, silloin kun Tero oli maisemissa, mutta kun se ei ollut - Inka pelaili ilman huolen häivääkään muiden kundien kanssa.
-Sul oli jotain kerrottavaa? Inka muisti ja katsoi mua uteliaasti.
-Niin, mä virnistin.
-Muistatko kun me sovittiin, että kun on käynyt sängyssä niin toiselle pitää kertoa kokemansa? Mä naurahdin.
Inka nauroi ja nyökkäsi - tottakai se muisti.
-Ja säkö olet saanut? Inkan silmät laajenivat.
-Keneltä, milloin, missä?
Mä hymyilin vain ja pudistin hiukan päätäni. Mä katsoin, miten bussi tuli kohta siihen asemalle ja sieltä alkoi tulla väkeä ulos.
-Dan, mä sanoin yhtäkkiä.
-Kuka? Inka kysyi ja luuli mun puhuvan siitä mun kokemuksestani.
Oikeesti mä näin Danin, joka just otti jonkun naisen ison laukun olalleen ja sitten ne halasi. Se nainen ja Dan. Mun sisässä kiehahti, kun mä näin, miten se nainen heilautti pitkät tummat hiuksensa olkansa yli ja katsoi niska kenossa Daniin. Voi luoja, miten Dan olikaan pitkä. Sitten ne halasi taas ja Dan painoi päänsä naisen olalle. Kohta ne irrottautui toisistaan ja molemmat nauroivat ja Dan laski kätensä poninhäntäkimulin vatsalle. Hitto! Se muija oli raskaana.
-Mikä sulle tuli? Inka heilutti kättään mun silmieni edessä.
-Mihin sä jäit. Niin Dan, Inka kiljaisi.
-Turpa kiinni, mä sihahdin ja piilouduin tytön taakse, kun Dan käännähti katsomaan ympärilleen.
Onneksi se ei katsonut meihin päin.
-Teea hei näitkö sä aaveen? Inka kysyi ja nauroi omalle heitolleen.
-Joo. Pahempaa laatua, kun arvaatkaan, mä sähisin kyyristellen tytön takana.
-Nimittäin tuo komistus tuolla, mä sipisin, vaikka Dan ei olisi kuullut, vaikka mä olisin puhunut lujaa.
-Se makasi muutama tunti sitten mun kanssa, kai se ei halunnut näyttää puutettaan raskaana olevalle naiselleen, mä puhisin ja mun ääni oli vihasta katkera.
Inka löysi silmillän Danin ja sen ääni oli epäuskoinen.
-Makasitko sä TON kanssa? Tuon tumman., aahh...
Mä nykäisin muijaa hihasta, ennenkuin se painuisi polvilleen Danin eteen.
-Mennään, mä sanoin ja käänsin pääni pois Danista ja siitä naisesta, sillä mä aloin voida todella pahoin.
-Mut Tero, Inka kimitti.
Mä huokasin ja istuin luovuttaneena penkille. Kohta Dan naisineen ja lapsineen lähti. Mä räpyttelin silmiäni, sillä niihin alkoi kertyä ikävästi kyyneliä. Mä en itkisi Danin takia! Mä näyttäisin sille naistenmiehelle vielä. Mulla kehkeytyi jo sotasuunnitelma pääni sisällä. Vaikka munhan olisi pitänyt varautua tähän, että Danilla varmasti oli joku nainen - silti se sattui. Varsinkin, kun Dan oli rakastellut mua samana päivänä ja samana päivänä se lätkäisi totuuden itsestään mun silmilleni. Enhän mä voinut huijata ketään, etteikö se olisi sattunut! Mutta mä olin Teea, joka söi pienenä multaa ja selitti sitten paskantavansa suusta, joka oli lyönyt naapurinpoikaa munille 13-vuotiaana niin että poika menetti tajuntansa. Mä olin Teea ja Dan oli onneton osuessaan mun tielle. Mä päätin kostaa.

LähettäjäTaru 
Päivämäärä:   14.12.07 19:03:22

ihana <3 jatkoi pian, tuli hirvee hinku saada tietää tästä sotasuunnitelmasta :D

Lähettäjä: J D 
Päivämäärä:   14.12.07 19:15:36

uijjj. nami <3 jatkoa vaan <;

Lähettäjä[[Suvie 
Päivämäärä:   14.12.07 19:32:58

Oi, kosto on paras :) Joo, tämä on hyvä tarina :')

Päivämäärä:   14.12.07 20:09:58

uih!:) kosto on suloinen :") ihana tarina<3

Lähettäjä: elohiiri 
Päivämäärä:   14.12.07 20:59:51

se sit saa luvan olla sen sisko tai jotain tai mä suutun!!! ihana tarina <3<3

Lähettäjä[[Suvie 
Päivämäärä:   14.12.07 21:01:42

Ei, kun paksuna oleva tyyppi on sen joku exä tai jtn vastaavaa. Jos se olis sen sisko tai joku muu sukulainen, niin se olis aivan liian selvää. Aina on joku sisko tai joku. täytyy tulla kunnon kriisi :')

Lähettäjä: Morris^ 
Päivämäärä:   14.12.07 21:03:15

Jep, ei mitään siskoja, sillä sitten kaikki selviäs liian helposti ja kaikki ois jälleen hyvin. Pitää olla jotain jännitystäkin.

Päivämäärä:   14.12.07 22:04:40

jatkoo =D taas aiva mahtava pätkä ^^

Päivämäärä:   15.12.07 00:18:40

se on tietenkin sen sisko..

Lähettäjä: JamoBakteeri. 
Päivämäärä:   15.12.07 01:42:48

Joo, ei se saa olla sen sisko, ei saa :D Me vaaditaan kunnon draamaa ja kostoa! :D

LähettäjäPrinssine VRL-7085 
Päivämäärä:   15.12.07 10:48:04

namss...

Lähettäjä: Toi 
Päivämäärä:   15.12.07 11:04:55

Kiva että jatkat niin usein :) Sieltä täältä löytää muutamia kirjoitusvirheitä, mutta ei häiriöksi asti.

Lähettäjä: Aaavaa <3<3 
Päivämäärä:   15.12.07 13:45:44

Jatkoa.

Lähettäjäjjade 
Päivämäärä:   16.12.07 16:13:58

jatkoa !

Lähettäjä: gh 
Päivämäärä:   16.12.07 17:14:22

jatk.. :><

Lähettäjä: Dippi 
Päivämäärä:   16.12.07 19:20:39

aww... ihana. sen on pakko olla sisko! ei mitään välii mitä te sanotte!

Lähettäjä: ökötin' 
Päivämäärä:   16.12.07 19:27:23

aww<3 tää tarina on iha paras :D

Päivämäärä:   16.12.07 20:17:32

Mun mutsi kävi aina omalla "stailaajalla". No mä päätin käväistä sillä ennen tiistain treenejä. Mulla olisi Danille melkoinen uutinen mukanani.
-Sä olet nyt niin hehkeä, stailaaja sanoi ja mä katsoin peiliin.
Joo mä olin hehkeä. Mun hiukset näytti ihan erilaisilta, kuin ennen ja mun kasvot oli muutenkin ihan erilaiset. Aikuismaisemmat.
-Kestäähän nää sitte vettä? Mä varmistin ja nainen, joka mua oli meikannut nyökkäsi hymyillen.
-Suurin osa pysyy noin, mutta tietenkään ne ei kaikki pysy ihan täydellisesti.
Mä nyökkäsin ja kiitin. Dan tulisi kokemaan kovia.
-Kerro äidilles terkkuja! Nainen huusi vielä, kun mä lähdin.

Uimahallissa mua rupesi jännittämään. Tän kaiken suunnittelu oli ollut helppoa, mutta toteutus saattaisi tuottaa ongelmia. Mä katsoin peilistä itseäni. Musta, uusi ja entistä seksikkäämpi uimapuku toi mun sääret esille kauniilla tavalla ja ensimmäistä kertaa mä myönsin olevani kaunis. Mä en vetänyt mitään uimalakkia päähän - ehen! Tänään mä vetäisin läysästi ja hiuksien kuului olla auki. Mä nyökkäsin peilikuvalleni ja toivotin itselleni onnea. Mä en saisi mennä hurmokseen Danin likellä vaan mä tarvitsisin suomalaista sisua ja kylmäpäisyyttä. Mä huokasin ja menin altaille. Dan istui tavalliseen tapaansa muovipenkillä, mutta mä huomasin miten se vilkuili välillä kelloa. Odottaakseen... Mä nielaisin ja rauhoittelin sydäntäni. Se oli menoa nyt.
-Moi, mä sanoin ja annoin hymyn käväistä kasvoillani.
Dan nousi. Se katsoi mua odotetulla tavalla ja mä sain tosissaan tehdä töitä kylmäpäisyyteni vuoksi.
-Hei, Dan sanoi pehmeästi ja katsoi mua tosi intiimisti.
Joko se nyt unohti sen paksuna olevan naisensa?
-Sulla ei ole uimalakkia? Dan katsoi mua kulmat kurtussa ja hymyili hellästi.
-Mä ajattelinkin rentoutua, mä sanoin ja heilautin hiukseni olkani yli ja katsoin Dania ripsieni alta.
-Rentoutua? Nyt on treenit, Dan älähti.
-Niin on, mut ne onkin meidän viimeiset treenit Dan, mä sanoin ja mun ääni oli pettää.
-Viimeiset yhteiset treenit.
Dan katsoi mua ja sen ilme muuttui hitaasti kysyväksi.
-Mitä? Dan kysyi ihmeissään.
-Mitä sä puhut?
Mä nostin katseeni kattoon ja rukoilin apua. Mun piti olla kova! Mun piti kestää tämä.
-Mä oon tullut siihen tulokseen, että mä oppisin paremmin jonkun toisen hoivissa, mä sanoin hiljaa ja purin hampaitani yhteen estääkseni kyyneleet.
-Miksi? Dan kysyi nopeasti ja otti mua käsivarsista tiukasti kiinni.
Se pakotti mut katsomaan itseään silmiin ja ne silmät olivat kysyvät. Niin vaativat ja niin hemmetin ihanat! Mä laskin katseeni lattiaan ja Dan tiukensi otettaan.
-Miksi Teea? Danin ääni oli lempeä, mutta samalla vaativa.
-Johan mä sanoin, mä sanoin terävästi ja riuhtaisin itseni irti Danin otteesta.
Kundin tummat silmät katsoivat mua totisina silmiin ja se pyöritti päätään hitaasti.
-Ei se siitä ole kiinni, Dan sanoi ja tuli taas muhun kiinni.
-No mistä sitten? Mä kysyin viileästi ja mä tunsin voiman tulevan itseeni.
Mä olin taas se Teea, joka uskalsi!
-Mä olen.., mä olen satuttanut sua? Dan kysyi ja laski kätensä mun olkapäille.
Mä virnistin ja painoin sormeni Danin vatsaan. Sopivan alas, että se tuntui siellä missä sen pitikin tuntua ja katsoin Dania säälivästi silmiin. Kundi oli oikeassa. Se oli satuttanut mua, mutta ei ehkä fyysisesti niin pahasti, kuin henkisesti.
-Älä kuvittele Dan-kulta tuommoisia, mä kehräsin.
-Mulla oli ihan kivaa sun kanssa, mutta mä ajattelen myös tulevaisuuttani.
Mä sanoin tahalleni "ihan kivaa" niin tylsistyneenä, kuin mahdollista. Danin silmät yrittivät etsiä mun silmistäni sen porsaan reiän, joka paljastaisi mun tunteeni, mutta mä osasin sulkea kaikki tiet sisimpääni.
-Mä en tiedä, mikä suhun on mennyt, mutta nyt mä käsken sun lopettaa nuo pelleilyt ja painua altaaseen, Danin ääni oli kova ja se veti mut itseään vasten.
-Onko selvä?
Mä hengitin rauhallisesti, vaikka mun sydän oli kaikkea muuta, kuin rauhallinen. Mä olin liian likellä Dania. Mä tunsin sen kropan liian hyvin. Mä olin lipsumassa roolistani. Mun teki mieli suudella Dania ja tehdä kaikkea mitä se vain pyytäisi, mä halusin olla taas Danin.
-Onko selvä? Dan toisti ja piti mua edelleen sylissään.
Mä hymyilin naisen pirullista hymyä ja nostin sormeni Danin huulille.
-Ei ole selvä. Mä annan sulle.., mä henkäisin ja Dan katsoi mua kiinteästi silmiin.
Mä pidin tahallista taukoa sanojeni välissä ja tunsin, miten Danin olemus jäykistyi.
-Kenkää, mä lopetin.
Danin silmät rävähtivät auki ja se nielaisi rajusti.
-Et sä voi antaa mulle potkuja, ennekuin mä olen jutellut sun vanhempies kanssa, Dan sanoi ja mä nauroin päin sen näköä.
-Mun vanhempieni? Mä kun en piittaa, voithan sä mutsia ryvettää tossa altaassa, mutta mua et, mä työnsin Danin itsestäni ja katsoin sitä voitonriemuisesti silmiin.
-Älä ole lapsellinen, Dan ärähti.
-En mä olekaan, mä sanoin ja ristin käteni rinnalleni.
Dan otti raivoissaan paperinsa muovipenkiltä ja heilutti niitä mun nenäni edessä.
-Ja mitä mä näille teen? Eikö meistä tulekkaan tiimiä? Dan kysyi ja mua alkoi jo kaduttaa ihan v´tusti.
-Mun puolesta sä voit heittää ne vaikka veteen, mä sanoin ja käännyin ympäri.
Nyt tyylikäs poistuminen ja mun ja Danin tarina olisi päättynyt. Mä olin jo ottanut pari askelta, kun Dan otti yhtäkkiä mut kiinni. Se käänsi mut lujasti itseään kohti ja painoi pitkän ja lujan suudelman mun huulille. Mä halusin luovuttaa! Mä halusin Dania enemmän, kuin koskaan. Mä halusin.. Dan suuteli mua melkein väkivaltaisesti ja mä ihmettelin, miten jotku uimahallin tyypit ei tullut meidän kimppuumme. No eihän meidän vuorolla ollutkaan juuri lainkaan ihmisiä. Satunnaisia uimareita ja pari hallin henkilökunnasta.
Mä uinuin jo ihanassa tunteessa, kun yhtäkkiä mä tajusin missä olin ja KENEN kanssa.
-Irti, mä sähähdin ja Dan irrotti.
Se katsoi mua vino ja hurmaava hymy huulillaan.
-Mä vain hyvästelin, kundi sanoi pettyneellä äänellä ja mulla keitti lujaa.
-Valitsit väärän tavan, mä sanoin murhaavasti.
-Ai koska se huimaa sun sievää päätä, Dan sanoi härnäävästi ja mä en ollut uskoa korviani.
Danhan vittuili.
-Ei vaan, koska mä en hyväksy naisten pettämistä! En edes suutelutasolla! Mä huusin ja käännähdin.
Enää mä en kuullut mitään, mä en tuntenut mitään enkä edes nähnyt selvästi.
Vasta kotona illalla sängyssä mun padot murtuivat ja mun sielusta purkautui lohduton itku. Danin ja mun tiimi oli pirstoutunut. Kaikki oli ohi.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.