Lähettäjä: Ponnukakku
Päivämäärä: 12.12.07 18:05:28
Tietenkin mä lähdin Danille, vaikka järki käski olla menemättä. Tästä koituisi mulle vain harmia.
-Mä voisin palkata sut ihan omaksi kahvinkeittäjäksi, Dan virnisti avatessaan asuntonsa oven.
-Ja mä suostuisin ihan varmasti, mä sanoin ja vedin sormeni kaulan edestä pyöritellen silmiäni.
Dan nauroi ja me astuttiin sisään. Yhtäkkiä mä tajusin, missä olin ja kenen kanssa. Mun mahassa rupesi kipristelemään, kun mä haistoin Danin tuoksun takaani ja aistin sen kropan läheisyyden.
-Otatsä takkii pois? Dan kysyi, sillä mä varmaan olin ihan halvaantuneen näköinen seistessäni, kuin suolapatsas keskellä eteistä.
-Ai juu, mä hymyilin leveesti ja Dankin hymyili.
Mä sipsuttelin sen perässä olohuoneeseen ja istahdin sohvalle. Dan istui mua vastapäätä olevalle sohvatuolille ja risti kätensä pään taakse. Se katseli mua ja mun olo kävi tosi tukalaksi. Sanoisi edes jotain!!
-Onko sulla jotain kuvia, kun sä saat noita palkintoja? Mä utelin, kun en enää kestänyt hiljaisuutta.
-On, Dan nyökkäsi ja meni jollekkin kaapille.
Se antoi mulle albumin, jota mä mielenkiinnolla aloin selata. Mä näkisin Danin elämään!
Mä tunsin kateutta, kun mä katsoin yhtä kuvaa, missä Dan halasi jotain tyttöä takaa päin ja hymyili leveästi kameraan. Tyttö oli kaunis. Sen pitkät ja tummat hiukset oli kiinni ja poninhäntä roikkui olalla. Molemmilla näytti olevan tosi hauskaa. Mä käänsin sivun pian, jotta Dan ei tajuaisi, miksi mä katsoin kuvaa niin kauan.
Seuraavissa kuvissa Dan oli erilaiset urheiluvaatteet päällään. Yhdessä kuvassa se jopa ratsasti hevosella. Taas mä tunsin jotain kummaa, kun näin että hevosta taluttava tyttö oli sama, kuin se ketä Dan halaili.
-Ratsastatko sä? Mä hymyilin, sillä ajatus oli aika hauska.
-En.., kunhan kerran kokeilin, Dan hymyili ja nojautui albumia kohti niin että sen rintakehä kosketti mun selkää.
Mä nielaisin ja koitin olla niin liikkumatta, kuin suinkin mahdollista.
-Osaan mä näköjään vähän uidakkin, Dan naurahti, kun mä katsoin kuvaa, jossa Danin hiukset oli märät ja pojan käsissä oli pokaali.
Danin hymy oli kerrassaan hurmaava ja sen silmät siristyi tosi ihanasti sen nauraessa. Kuva oli ehkä jotain 3-5 vuotta vanha.
-Näköjään, mä sanoin hiljaa.
-Tämä kuva on ihana, mä henkäisin ja katsoin kuvaa likempää.
Dan liikahti mun takana.
-Sulla on ihana hymy koutsi, mä sanoin ja mun sydän loikki jossain kurkun tienoilla.
-Aijaa.., no kiitti, Dan sanoi ja mä kuulin sen äänestä, että se hymyili.
-Niin on muuten sullaki, se sanoi sitten ja otti taas yhden hiustupsun sormiinsa.
Mä värähdin sen kosketusta niin lujaa, että vaikutti siltä, että mä olisin säikähtänyt.
-No on joo, mä tuhahdin ja pistin albumin pöydälle.
-On se, Dan sanoi ja käänsi mun mun päätä niin, että meidän kasvot oli vastakkain.
Mulla oli taas hengitysvaikeuksia, kun Danin suklaasilmät porautuivat mun silmiini.
-Sä olet kaunis, Dan sanoi hiljaa ja liikutti peukaloaan mun kasvoilla, samalla kun piti niitä käsiensä välissä.
Mä aioin sanoa, että: "kerro parempi vitsi", mutta Dan painoikin mun huulille sellaisen suukon, että mä en sanoisi mitään puoleen vuoteen.
-Mä tiedän, Dan huokasi, kun mä katsoin sitä silmät pyöreinä.
-Mä en saisi tehdä noin, Danin silmät oli tuskaiset.
-Mutta en mä voi itselleni mitään.
Mä nielaisin rajusti ja en ollut uskoa korviani! Sanoiko Dan noin musta? Vemmelsäärestä?
-Sä olet liian ihana, Dan hymyili vaisusti ja kumartui taas mun ylle.
Sen huulet oli niin rakastettavan pehmeät ja sen maku ja tuoksu oli huumaavat. Mä kiemurtelin, kuin kala Danin kosketusten alla ja Dan lukitsi lopulta mut itsensä ja sohvan väliin. Mä kiersin vapisevat käteni kundin ympärille ja unohdin kaiken muun. Unohdin sen poninhäntä-tytön ja koko maailman. Oli vain mä ja Dan. Dan ja mä.
Dan vaati mua suutelemaan takaisin ja suutelinhan mä. Mä painoin sydämeni pohjaan tunteen, kun Dan vapisi mun suudelmista. Mä en välttämättä tulisi koskaan kokemaan mitään samankaltaistakaan! Dan nousi ja nosti mutkin ylös. Me katsottiin toisiamme silmiin. Danin silmät olivat vakavat, mutta samalla kiihkeät. Dan nosti mut syliinsä ja kantoi sen makuuhuoneeseen. Mä nojasin sen rintaan ja hymyilin vähän. Ihan, kuin me oltaisiin jossain elokuvassa. Dan laski mut varoen sängylleen ja laskeutui mun viereen. Sen suu hymyili vähän, kun mä näytin varmaan niin typerältä. Liian nuorelta Danin sänkyyn.
-Haluaisitko sä? Dan kuiskasi ja me noustiin istumaan vastakkain.
Dan siirsi mun hiukset olan taakse ja katsoi mua silmiin. Se ei pakottanut. Mä tiesin sen, mutta se halusi. Mä tiesin senkin, sillä Danin silmät olivat niin kiihkeät ja se katsoi mua juuri niin, kuin elokuvissa parit katsovat toisiaan. Ehkä Dan halusi, että mä kieltäytyisin. Sitä kaduttaisi jälkeenpäin. Kaduttaisi muakin, mutta oliko sillä nyt väliä. Elää piti tässä ja nyt!
-Haluan mä, mä sanoin pirullisesti hymyillen ja Dan hymyili mulle riettaasti.
Me hyökättiin toistemme kimppuun ja kohta meillä ei ollut, kuin alusvaatteet vain yllä. Yhtäkkiä mua rupesi nolottamaan! Mä olin niin pieni ja muodoton Danin ikäiselle miehelle. Mä otin nopeasti Dania ranteista kiinni, kun sen sormet oli mun rintsikoiden olkaimilla.
-Ei, mä sanoin hengästyneenä.
Dan katsoi mua kysyvästi. Mä nielaisin ja mua itketti! Miksi mun pitikin mennä töppöilemään näin?!
-Mä en voi, mä nyyhkäisin.
-Miksi et voi? Dan kysyi ja otti mua leuasta kiinni painaen kevyen suukon otsalleni.
Mä otin t-paitani sängyltä käteeni, mutta Dan vain hymyili ja laittoi sen pois.
-Ujosteletko sä? Kundi kysäisi ja veti mut yllättäen hyvin läheiseen syleilyyn.
-Mä olen Dan, sun valmentaja, Danin silmät tuikkivat, kun se puhui mulle hiljaa ja silitti samalla mun selkää.
Mä nielaisin ja koitin rentoutua. Dan hymyili ja ripotteli pieniä suukkoja pitkin mun kroppaani. Mä laskin pääni sen olalle, kun se liikutti huuliaan mun kaulalla. Mä halusin uskaltaa. Mä halusin!
Mä otin Danin kasvot käsieni väliin ja suutelin hellästi sen kuumia huulia.
-En mä ujostele, mä sanoin vakuuttavasti.
Dan suuteli mua ja siirsi samalla varoen olkaimet sivuun. Se näpläsi jonkun aikaa hakasten kanssa, mutta sai lopulta ne auki. Se katsoi mun kroppaa hyvin kiihkeäasti ja siirsi sitten katseensa mun silmiin.
-Juuri niin kaunis, kundi kuiskasi ja laskuetui mun päälleni.
-Juuri niin täydellinen nainen.
"Miehet nukahtaa aina rakastelun jälkeen", kaikki naiset valittaa joka paikassa.
No niin Dankin nukahti, vaikka olikin päivä. Mä katsoin sen rentoja kasvoja ja mä värähdin nähtyäni sen huulet. Ne oli niin täydelliset! Mä pukeuduin hitaasti ja ahmin katseellani Dania. Mä haluaisin pian sen luokse taas, joten mä päätin nauttia näkemästäni.
Mä tunsin pienen kivun alapäässäni noustessani sängystä ja mun silmiini herahtivat kyyneleet. Se äskeinen oli sattunut. Mä olin menettänyt lapsuuteni Danille. Mä en ollut enää neitsykkäinen. Dan oli huomannut mun tuskani, mutta eihän sekään voinut mitään miehisellisyydelleen. SE ohjasi koko showta, ei Dan.
Mä niiskaisin hiljaa ja peittelin Danin varpaat.
|