Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesäyön Marttaunelma XXXIV

Lähettäjä: Sennu 
Päivämäärä:   25.6.07 17:02:16

Pikku marttaset, nyt pitämään unikirjaa!

Edellinen

Re: Kesäyön Marttaunelma XXXIV

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   25.6.07 18:08:50

oh, olipa tekstiä :D

Lähettäjä: Tallukka 
Päivämäärä:   26.6.07 16:32:12

Nostellaampa tämäkin ylös.:D Missä kaikki martat oikein on? Meidän pitäs pikku hiljaan alkaa sopimaan siitä miitistä, jos nyt ollaan johonkin lähdössä.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   26.6.07 17:13:06

Jaa, onkohan kaikki lähteny lomareissuille kun mä alotin työt...?

Kirjoitelkaas kanssa etten ihan turhaan keksiny eilen kaikkia koukkuja!

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   26.6.07 23:49:47

JEEEEEEEEE!:D hahaha, nopeestiha Tuomo selvis vaikka pettiki:p haha, nånää... mut toi jenkki... mmm! I loooooooove you Sennu!:D haha

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   27.6.07 01:18:36

jaahas mun pitäneen maistella tätä soppaa teelusikalla.. ja antaa kauhalla lisää.. ;)

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   27.6.07 09:06:30

Karo hei, missäs se kauha nyt sitten on? :D

ah ja voih, olen aivan rakastunut.

Päivämäärä:   27.6.07 09:46:48

Karon kauha katosi?
Kannattaisi kai kellon käydessä kolmea kukkua komentamassa Karoa kirjoittamaan. :D
Kenties kohta Karo koppaisi karanneen kauhan kouraansa kehitellen koukkuja kertomukseen? Kaatuu kuppi kohta koneella kykkiessä, kahvikin kylmenee - kurjaa. kesäsateeseen kannata kadulle korsteeniksikaan kipaista. Keuhkot kiittää kai...

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   27.6.07 09:51:43

hihi, onneksi en tupakoi enää :) pitäisi käydä kotona hakemassa vähän daim-kakkua.. taisi jäädä eteiseen.

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   27.6.07 11:56:39

tämä joutuu työkkäriin ny :( mutta kauha on ripotellut wordiin jo juttua, laitan ne tänne työkkärin jälkeen ;) hähää voi teitä raukkoja x)

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   27.6.07 11:59:19

ohhoh. onpas ikävää. tai siis ikävä mun timoa. pitäisi soitella seinäjoelle, jos pääsisi Tiinalle vaikka töihin. Tunnin päästä osastopalaveri ja sitten ryyppäämään työkavereiden kanssa x)

Mä hain muuten opiskelupaikkaa. Hain TTS:lle pintakäsittelijäksi. Jos en sinne pääse, haen Lahteen, jos en sinnekään, harkitsen poliisikoulua. Jos menee sekin mönkään, olen luultavasti jo 22, niin haen lentoemoksi :D

Päivämäärä:   27.6.07 13:12:29

Mä ripautan äkkiä vähän mausteita ennen kuin Karo tulee hämmentämään x)
-----------------------
Duende laahusti pois tallilta potkiskellen kiviä. Häntä harmitti. Edellispäivänä hän oli uskaltautunut Naperon kanssa maastolenkille, ihan reippaalle semmoiselle ja nyt laukkapätkät kostautuivat. Ratsun jalat olivat olleet sekä lämpimät että vähän turvoksissa eikä Duende ollut voinut muuta kuin kylmettää niitä parhaansa mukaan. Naperon kilparatsun päivät taisivat olla auttamattomasti ohi.

Edes Karoliinan maininta siitä, että oli kuullut mahdollisesti sopivasta perheestä Naperolle ei paljon lohduttanut, vaikka kuulostikin hienolta. Tuttavat etsivät seurahevosta omalle kisaratsulleen, sellaista kilttiä ratsua, jonka perheen kaksostytöt voisivat hukuttaa hellyyteen ja välillä vähän köpötellä jos harjaamiselta malttaisivat. Duende oli suostunut lähtemään Karoliinan kanssa tapaamaan heitä katsomaan perheen tiluksia ja tallia ja vaikka se tavallaan oli helpotus niin hänellä oli ikävä jo valmiiksi. Edes ajatus uudesta kisahevosesta ei tällä hetkellä piristänyt.

Ajatuksissaan hän ei kiinnittänyt mitään huomiota ympäristöönsä ennen kuin yhtäkkiä ihan selän takaa kuului kovaääninen moottorin pärähdys. Tyttö hypähti säikähdyksissään niin, että piennar petti ja hän luisui ojaan. Kiiltelevä moottoripyörä hyrisi hidastaessaan vauhtia kun sen kuski huomasi aiheuttaneensa hankaluuksia.
- Ei ollut aikomus säikyttää, etkö muka kuullut minua? hän huusi seisauttaessaan pyörän ja nostaessaan kypärän visiirin.
- En ymmärrä miten voin olla kuulematta tuommoista helvetinkonetta, mutta niin kai vaan kävi, Duende puuskahti kiivetessään ylös ojasta. Hän katseli ajopeliä inhoten.

- Duende? kysyi kuski ja riisui kypäränsä kokonaan. Tyttö katsoi häntä ja unohti kiukkunsa.
- Naapurin pikku Jesse. Koska sinä olet mopokortin saanut?
- Pikku ja pikku, mähän olen sua vanhempi monta päivää, poika nauroi. Pikku-nimitys oli peräisin ajalta kun he olivat eskari-ikäisinä juosseet yhdessä metsissä, kivillä ja kallioilla kesät läpeensä, polvet naarmuilla ja naamat tuhruisina. Duenden vanhemmat olivat itsepintaisesti kutsuneet poikaa Pikku-Jesseksi, ja tekivät niin edelleenkin.

- Tule kyytiin, niin ei tarvitse täällä pölyssä kävellä, Jesse ehdotti sitten ja hetken epäröityään Duende suostuikin.
- Aja sitten varovasti ettei mun tarvitse kiljua, Duende varoitti. Häntä vähän epäilytti sillä hän ei ollut ennen ollut moisen vehkeen kyydissä. Orastava pelko kuitenkin katosi kun Jesse kaasutti liikkeelle ja vauhdin huuma sai tytön valtaansa. Se oli uskomatonta! Hän saattoi kuvitella lentävänsä ja parasta oli kun osasi ennakoida tulevat kaarteet ja osasi myötäillä niitä. Täydellisessä yhteisymmärryksessä niin Jessen kuin pyöränkin kanssa Duende kallistui mutkien suuntaan kuin ei olisi ikinä muuta tehnytkään kuin ollut sellaisen kyydissä.

Ihan liian pian huvi loppui.
- Saisinko mä koittaa joskus ajaa sitä? Duende kysyi silmät loistaen kun Jesse pysäytti heidän talonsa eteen.
- Mm… onko sulla vastuuvakuutus? Nyt en kuitenkaan ehdi, pitää päristellä töihin.
- Illalla? Huomenna? Duende ei päästänyt irti Jessen käsivarresta ennen kuin poika lupasi.

Hyvin ajatuksissaan Duende käveli sisään. Äskeinen kokemus oli ollut jotain aivan mahtavaa. Ehkä sitä saattoi etäisesti verrata maastolaukkaan, mutta tämä oli vielä jotenkin erilaista.
- Äiti? hän sanoi mennessään sisään. – Mä ajattelin että jospa ostaisinkin mopon Naperosta saatavilla rahoilla?

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   27.6.07 15:06:21

VOI EI!

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   27.6.07 15:33:12

Mä sanon että hik :D *hik*

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   27.6.07 15:53:36

Apua, mun on pakko ruveta siivoamaan :x

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   27.6.07 16:12:33

hahhhha:D mikä veto!!

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   27.6.07 20:22:16

jatklekaa:p koska karo tulee lupauksensa mukaan hämmentämään soppaa?

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   27.6.07 21:21:17

Joo nyt tarinaa kehiin!

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   28.6.07 17:33:15

noooh?

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   28.6.07 18:25:10

mulla on menny tehtaalla koko päivä, ja kun vihdoin pääsin koneen ääreen, menivät sähköt :D reilut puolitoistatuntia oli poissa :)

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   28.6.07 20:21:02

Teiän tehtaalla sittenb tapahtuu koko ajan. :D

Nää kävi tallimatkalla shoppailemassa. Ankarasti.

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   29.6.07 13:15:38

voi prkl! :D nyt syömään, tiedä sitten jos on ilta vapaata ni kirjoitan vaikka täällä uusiks sen jatkon :S olispa ainaki tekemistä ja ilmapalloja ^^

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   29.6.07 16:37:01

Martat, martat :)

Kauhia kun olen hyvällä tuulella :)

Lähettäjä: Anita 
Päivämäärä:   29.6.07 16:49:22

Mä jatkan, mä jatkan!

Päivämäärä:   29.6.07 16:51:59

Sennu istui yömyöhään tallituvassa, selaillen välillä asuntolehtiä, välillä etsien netistä myytäviä tai vuokrattavia kämppiä. Hän ei oikeastaan edes tiennyt millaista etsisi, toisaalta hän oli niin tottunut jo isompaan asuntoon Juunaksen kanssa, ja toisaalta hän kaihoisasti muisteli aikoja yksiössään, lähellä keskustaa ja lukuisia ostospaikkoja.
Kun kellon viisari raksahti puoli kolmen kohdalla, havahtui nainen ajatuksistaan. Hän taisi olla torkahtanut, sillä tietokoneen ruudulla pyöri yhä samat kiinteistösivut, kuin tunti sitten. Avatessaan vielä yhden uuden internetikkunan, Sennu puolivahingossa klikkasi sivuhistoriasta jonkun amerikkalaisen sivuston auki.
Samassa ruudulle pomppasi komean, mutta selvästi nuoren amerikkalaispojan kuva, joka iski silmää. Yläreunassa välkkyi teksti "Welcome to Marks homepage", sekä pitkä englanninkielinen teksti, joka taisi kertoa pojan koko elämäntarinan. Sennu tuijotti hetken typertyneenä ruutua, ja huomasi sitten pienen messenger-napin oikealla alakulmassa.
-Joku pikkutytöistä on tietysti käynyt salaa, tai Ferrari.. Sennu höpisi itsekseen, mutta antoi uteliaisuuden viedä voiton ja klikkasi itsensä "lookslikeprincezz@jippii.fi"n tunnuksilla sisään, siihen kun oli unohtunut salasanakin. Vaikka osoitteessa tuntui olevan jotain tuttua, nainen ei saanut päähänsä, mitä.

Välittömästi sisäänkirjautumisen jälkeen avautui puhekupla, jonka keskustelukuvasta Sennu tunnisti saman amerikkalaispojan, joka oli flirttaillut kotisivuillaan.
~Mark the love-warrior~ sanoo: Darling, you're back! Where did you go??? :'(
Sennu ei tajunnut, kuinka joku tuntematon voisi kaivata häntä, joten tyytyi vain sulkemaan keskustelun. Se kuitenkin ponnahti välittömästi uudestaan esille.
~Mark the love-warrior~ sanoo: Honey, did i say something wrong?? Are u mad? :(
~Mark the love-warrior~ sanoo: Well, if u dont wanna talk to me anymore...

Sen jälkeen viestit lakkasivat. Hetken Sennu epäröi, ennen kuin alkoi näpytellä vastausta.
-<3Princezz-91<3- sanoo: Sorry, that i didn't notice you, i have to... Niin, mitä piti tehdä? Ketä hän edes esitti? Nimimerkistä päätellen kyseessä oli joku seitsentoista kesäinen tyttö, joten kai hän sellaista ainakin osaisi hetken esittää.
clean my room. Now i'm back <3

Jatkan tästä vielä, mutta äiti tuli änkeen tähän. PKDpwdasngoinalogmsoh-.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   29.6.07 17:47:11

Anita! <3 x)

Hahaha, haluaisin nähdä Looksin ilmeen kun Sennu tulee sotkemaan sen romanssin!!!

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   29.6.07 18:16:10

juujaa, tämä tyttö lähtee töistä, kahtellaan myöhemmin :)

Päivämäärä:   29.6.07 18:21:36

Tuukka hieroi silmiään avatessaan tallin oven. Sisällä olevat hevoset alkoivat saman tein hörähdellä innoissaan, sillä ne tiesivät saavansa ruokaa.
Gin potki kärsimättömänä karsinansa ovea. Se ei ollut tyytyväinen joutuessaan seisomaan kaikki yöt sisällä, Amanda kun tuntui olevan turhan tarkka varsan suhteen. Tuukka pysähtyi nuoren tamman kohdalle ja kurotti rapsuttamaan tätä, mutta Gin luimisti korviaan ja naksutteli hampaillaan ilmaa.
-Jahas, olet huonolla tuulella. Taisi joku unohtaa antaa sinulle tarpeeksi iltapalaa, mies puheli, eikä väsymyksessään huomannut suitsien illalla hankaamaa kohtaa otsan kohdalla. Eihän hän osannut aavistaakaan, että Tino oli ratsastanut tammalla ilman Karon lupaa.
Samassa Tuukka huomasi, että tallituvan ovi oli raollaan. Normaalisti se oli aina kiinni, ellei tallissa sitten siivottu tai tuuletettu. Mutta kenenkään ei pitäisi olla moisissa puuhissa tähän aikaan aamusta, Tuukka mietti itsekseen ja oli jo sulkemassa ovea, kun huomasi päälle jääneen tietokoneen. Nopeasti mies luki internetikkunan, josta selvisi, että joku oli varannut äkkilähdön suoraan New Yorkiin vain muutama tunti sitten!

-Mulla ei oo varmaan koskaan ollut yhtä hauskaa! Tallukka kihersi väsyneesti Tinon kyljessä. He olivat ratsastuksen jälkeen päätyneet lopulta heinälatoon, mukanaan ylisiltä otettuja, vanhoja loimia.
-Oli Luojan lykky, ettei Sennu äkännyt meitä Ginin karsinasta, Tino naurahti ja haukotteli sitten. Samalla hän vaivihkaa kietoi kätensä Tallukan ympärille, ja tyttö säpsähti tuijottaen sitten tiiviisti Tinon silmiin.
-Kuule.. Mä en oo koskaan ees seurustellu, tyttö aloitti ujona. Häntä hermostutti, mutta Tinon silmissä paloi lempeä katse.
-Älä sure, ei mullakaan oo kokemuksia tytöistä, paitsi Looksin kanssa.. Enkä mä sillon ollessa kehdannut myöntää, että poikuus on yhä tallella..
-Ootko sä kans neitsyt, Tallukka hämmästeli silmät suurina, ja Tino nyökkäsi hieman vaivaantuneena.
-Meidän äiti sanoi aina, että esiaviollinen seksi on syntiä.. Mut sun kanssa mä voisin ottaa sen riskin. Samassa Tino veti Tallukkaa kevyesti itseään vasten. Ensin tyttö ajatteli juosta kirkuen pakoon, mutta muistaessaan kaikki ihanat minuutit pojan kanssa, ja tuntiessaan tämän varovaiset huulet omiaan vasten, ei Tallukka voinut kuin vastata suudelmaan.
Ja kuinka hyvä suutelija Tino olikaan! Koko ajan hieman varmistellen poika antoi kielensä leikkiä Tallukan suussa, huulet olivat kosteat ja pehmeät, ja tyttö tunsi sydämenlyöntien kiihtyvän rinnassaan. Lopulta hän ei enää pystynyt pidättelemään itseään, vaan irtautui suudelmasta vain repiäkseen paidan päältään.
Hetken aikaa Tino epäröi, mutta laski sitten kätensä tytön rintaliivien päälle, ja alkoi hieroa pyöreitä rintoja, joka sai Tallukan voihkaisemaan.
Kesken kaiken nautinnon Tallukan katse harhaili pimeässä heinäpaalien väliin, josta pilkisti jotakin kiiltävää.
-Odota, tyttö kuiskasi ja kumartui ottamaan käteensä avatun kondomikuoren.

-Näyttää siltä, että täällä on ollut joku muukin ennen meitä, Tino tokaisi ja olisi halunnut jatkaa kiihkeää tunnelmaa, mutta Tallukassa oli jo herännyt salapoliisin vaistot, ja nyt tyttö tonki innoissaan muidenkin paalien vierustoja, ja hihkaisi sitten löytäessään käytetyn kondomin.
-Omituista, aivan kuin mies olisi vain sovittanut tämän ylleen ja riisunut pois, tyttö mutisi itsekseen. Tino sen sijaan katseli pettyneenä, kuinka hänen mahdollisuutensa tulla mieheksi katosivat sirpaleina tytön kiinnostukseen muiden seksïelämästä. Mitä hän antaisikaan elämästään, jos tuota kirottua kapistusta ei olisi koskaan löytynyt!

Voilá!

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   29.6.07 18:34:33

Oi, oot hyvässä vedossa! :) Jatka vielä?

Päivämäärä:   29.6.07 18:36:57

Mä luen nyt viikon rästejä mitä muut on kirjoitellu. Äh, mä saan pian kohtauksen. Liikaa uutta tullut liian lyhyessä ajassa.

Voi kyl olla, että tästä vielä jotain kieroutunutta syntyy, ajatus käy nyt kyllä niin kovilla kierroksilla, että huomaatte kohta kaikki olevanne korvianne myöten lirissä.. ;)

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   29.6.07 19:05:38

oijoi, en malta odottaa :)

Päivämäärä:   29.6.07 19:12:03

Nyt ruokaa, sitten kirjoitan. Jos annatte luvan.

Päivämäärä:   29.6.07 21:57:35

Tripi oli koko illan aikana liikkunut sohvalta vain kerran vessaan ja hakeakseen fleece-peiton päällensä. Tomi istui kavereidensa kanssa parvekkeella ja katseli sisälle, kuinka rakastettu nainen istui synkkänä sohvan nurkassa. Televisio oli päällä, mutta alas painettu katse kertoi, ettei digiboksin kautta tulevat, sadat uudet kanavat kiinnostaneet pätkääkään.
-Tripii... Kulta, rakas, hanipöö. Puhu minulle, Tomi yritti leperrellä, mutta nainen oli kuin jäätynyt sijoilleen.
-Ehkä on parasta, että te lähdette, Tomi sanoi ja alkoi hätistää kavereitaan ulos kodistaan. Ulko-oven viimein sulkeuduttua Tomi käveli sohvan viereen ja sammutti television. Tripin ilmekään ei värähtänyt. Lopulta Tomi nosti tytön kevyesti kuin höyhenen syliinsä. Marokon matkan aikana ruskettunut ja ilmeisesti hieman lihaksiakin matkalla saanut Tomi kantoi Tripin sohvalta parisänkyyn, johon lopulta naisen laski. Vasta Tomin kumartuessa suutelemaan kihlattuaan Tripiin tuli eloa; tyttö ponkaisi pystyyn kuin pistetty ja juoksi kiljuen vessaan. Kun Tomi seurasi häntä ja pysähtyi ovelle, Tripi tuijotti miestä peilin kautta.
-Mä petin sua. Mä en ansaitse tätä enää, en meitä, enkä varsinkaan sua. Sä oot tehnyt kaikkes, et mä viihtyisin tässä suhteessa, ja silti...
-Kenen kanssa, se oli ainoa lause mitä Tripi ei olisi halunnut kuulla, ja ainoa lause jonka Tomi pystyi sanomaan. Tuli hiljaista.

~Mark the love-warrior~ sanoo: Are u really coming to see me?
-<3Princezz-91<3- sanoo: Yes. I'm on the airplane now, but it would be nice if you come to pick me up from airport. :)
~Mark the love-warrior~ sanoo: Of course!!! I cant wait to hug you<3
-<3Princezz-91<3- sanoo: Maybe even kiss ;)
~Mark the love-warrior~ sanoo: That would be nice.! <3
-<3Princezz-91<3- sanoo: But i try to sleep now, see you!
~Mark the love-warrior~ sanoo: Bye!

Sennu sulki läppärinsä kannen, huokaisi syvään ja nojautui paremmin pehmeälle istuimelle. Hän silitteli Murun päälakea, joka nukkui uuden emäntänsä sylissä tyytyväisenä.
Miten oli mahdollista, että vasta eronneena ja pikaisesti alkaneeseen suhteeseen tyytymättömänä Sennu oli jo nyt matkalla toiselle puolelle maailmaa, katsomaan miestä, josta ei edes tiennyt oliko tämä 18 vai 81. Vanhana tietokonenörttinä hän oli helposti saanut tallikoneelta messengerin tunnuksen ja salasanan, mutta eikö se kaiken järjen mukaan ole rikollista?
No, ainahan tämän voisi pistää matkailuhalun piikkiin, ja voisipa hän jotain selittää marttayrteistäkin jos oikein tiukkaa tekisi. Tuskin Mark'kaan edes olisi se, mitä esitti olevansa. Sennu näki mielessään kaljalta tuoksuvan miehen vaaleanvihreässä veryttelypuvussa odottamassa häntä ränsyinen neilikkakimppu kädessään.
Mutta toisaalta, eihän hänkään ollut se keneksi Mark tyttöä luuli. Sennu ei edes tiennyt, oliko Princezz-91 lähettänyt Markille itsestään kuvaa.

Amanda oli hermoromahduksen partaalla. Sennu oli jättänyt tammansa laitumelle ja kadonnut Tuukan mukaan Amerikoihin, Duende sen sijaan pyysi Karoa kertomaan, ettei jaksanut tulla rasittamaan Naperoa nyt, kun oli niin kuumakin. Looks taasen pyöri villiintyneenä ympäri tallia räyhäten jokaiselle pikkutytölle salaisten asioidensa lukemisesta.
Kun Anita yritti vedota henkilökohtaisten tavaroiden levittelemiseen ympäriinsä julkisissa tiloissa, hän oli saada ämpärillisen melassia päällensä. Vain Kristianin nopeat refleksit estivät sotkua leviämästä tytön päälle ja tallikäytävään.
Karoliina sen sijaan järjesti kotonaan mustasukkaisuus-draaman, kun Niklas kertoi tavanneensa vanhaa heilaansa.
-Jos minä vielä kerrankin näen tai kuulen siitä naisesta, niin otan Hannan mukaani ja muutan takaisin Kristiina-tädille, Karo ärisi ja paiskoi tiskattavia astioita märkinä kaappiin.
Niklas yritti varovaisesti selitellä ja sovitella, muttei tuntunut saavan vaimoonsa minkäänlaista kontaktia. Lopulta hän tyytyi pukemaan päälleen, ja pelastamaan Liekin, Amandan, Brunon ja Sädelmän lentäviltä esineiltä.

-Voitaisiinko me keskittyä meihin, sen sijaan että sinä otat DNA-näytteitä jonkun toisen käytetystä kumista, Tino ärähti ja sai Tallukan nolostumaan.
-En minä nyt.. tyttö yritti piilottaen nopeasti veltostuneen luonnonkumikondomin selkänsä takana olevaan laukkuun, ennen kuin hiipi sitten Tinon luo, ja istuutui tämän syliin.
-Lupaan olla tämän päivän vain ja ainoastaan sinun, Tallukka kuiskasi käheästi, ja tunsi kuinka joku kohosi kovana Tinon reittä vasten, kun tyttö aloitti intohimoisen suutelemisen.
-Paitsi että, minulla ei ole ehkäisyä mukana, Tino ähkäisi suudelmien lomasta. Tallukka pudisti myös päätään, ja hetken ajan heidän pienissä, pervoissa mielissään pyöri sama kysymys; lopetettaisiinko, vai käytettäisiinkö kondomi uudelleen?

Päivämäärä:   29.6.07 22:03:57

KORJAAN:
Sennu oli jättänyt tammansa laitumelle ja kadonnut Tuukan puheiden[/u[ mukaan Amerikoihin.

Lähettäjä: Toi 
Päivämäärä:   29.6.07 22:06:06

Annetaan.
Arvatkaa mitä? Mä olen hengissä. Uuh, mutta väsynyt. Eilen sain migreenin tallilla, ja naapurihuoneen asukkaat tahtoi valvoa neljään. Ei siinä mitään mutta mulla oli pää ihan älyttömän kipee, ja kaikki äänet kuulu läpi ja en saanut unta. Sitten yks tyyppi meiän huoneesta lähti karjumaan niille että "pitäkää nyt oikeesti ne turpanne kiinni kun tuolla tahdotaan nukkua ja sitä paitsi yks on kipee ja se tarttee unta!" Hiljenihän ne hetkeks, mutta pian ne alotti... Sitten tuo sama tyyppi hakkas sitä seinää kauan, jotta ne ymmärsi olla hiljaa. Kiitos! Sain minäkin unta.

Ja selvisin leirikisoista hengissä Tuulisukalla eli siis Windsockilla eli siis Windyllä eli siis Tuuliksella. Windy oli aivan täydellinen, ja antoi minullekkin mahdollisuuden. Paahtoi todellakin kovaa, aika oli loistava 41,09 sekuntia eikä ollenkaan virheitä. Olisin voinut antaa sen mennä kovempaakin,l oisin voinut valita lyhyempiä teitä jmutten tahtonut kiirehtiä liikaa jottei se olisi kuumunut ihan liikaa vaikka kuuma se oli jo valmiiksikin. Rakastan Windyä! Ja Sundylläkin sain ratsastaa ja oli kivaa. Tipuin muuten kolmesti yhden päivän aikana, eilen siis, kun tempputunnilla menin yhellä jättiläis Endurolla joka on vähän ku Eglantine, ei säiky mitään ja on niin rauhallinen että huh, innostuu kyllä esteillä.
Tipuin sieltä kaksi kertaa jaloilleni kun yllätyin hevosen isojen liikkeiden takia tehdessäni maailmanympärysmatkaa siellä, liikkeessä siis eikä pysähtyneenä... Ja se päivän ensimmäinen putoamiseni oli kyllä koko leirin tyylikkäin, menin väistöjä eräällä Kukka-nimisellä ponilla. Ensin tuo ei välittänyt väistättävästä mitään, sitten alkoi menemään ihan nätisti ja yhtäkkiä se alko pomppimaan.
Se hyppi takajalkojensa varassa herra ties kuinka kauan, kunnes hyppäsi täysin takajaloilleen. Jalustimet olivat kaulalla, ja tiesin että poni oli kerran aikaisemmin jo kaatunut selälleen noustessaan pystyyn maastossa. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin valua alas satulan takakaaren yli, suoraan jaloilleen, kun tajusin että jos jään sinne, se kaatuu, sillä se oli jo niin pystyssä että jos olisin jäänyt roikkumaan, niin... Oltaisiin kaaduttu kummatkin ja olisin jäänyt alle.

Hoaah... Olisi ties kuinka paljon kerrottavaa ihan kaikesta, kuten niistä kissanpennuista ja koiranpennuista ja varsasta ja loppukisoistakin vielä ja kaikesta...

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   29.6.07 22:14:46

Moi Toi!

Ja Anitalle kiitos taas pätkästä! :D

Lähettäjä: karo 
Päivämäärä:   30.6.07 10:20:36

oijoi, pääsis jo kotia :) kova nälkä ja hassu olo, yh :)

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   30.6.07 10:36:54

Huomenta!
Shoppailemaan tarttis lähteä.
Karo, syö?

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   30.6.07 11:32:40

Ai ei karo tule tänne.. mun tekis mieli lähteä shoppailemaan-

Päivämäärä:   30.6.07 11:57:17

Huomenta.

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   30.6.07 12:35:11

@!#$!:D ei toi oo reilua heeeeeei!

Päivämäärä:   30.6.07 13:03:50

Looks, no omapahan on ongelmasi kun annat näiden sorkkia kohtaloasi :D Muahaha.

Väsyttää ja pitäisi Myyrmanniin lähteä, siellä on hyvä divari, löytyy aina kirjoja... Mijulla on hyllyssäni satoja kirjoja (ainakin melkein) ja vain kaksi sellaista joita en ole lukenut, sillä ne on ruotsiksi. Että sellaista.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   30.6.07 14:37:18

Looks, hahaa!

Päivämäärä:   30.6.07 19:29:06

Ovatko Martat unten mailla?

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   30.6.07 19:30:43

Ei, täällä sitä odotellaan jatkoa, :)

Lähettäjä: Tallukka 
Päivämäärä:   30.6.07 19:31:08

En ole ainakaan minä, ei päivällä voi nukkua.:D

Päivämäärä:   30.6.07 19:43:58

Mä olen valveen ja unen rajamailla... Buah hah haa mä piirtelin ja skannailin niitä kuvatuksia koneelle! Tuli muuten ihan hirveitä...

Potterin ensi-iltaan menossa, suureen saliin liput varattuna... :D

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   30.6.07 19:46:27

Oo! Ens kuussa tupsahtaa postilaatikkoon uus Potter! x)

Lähettäjä: Roulette 
Päivämäärä:   30.6.07 19:54:35

Mmm. Harry Potter and the Deathly Hallowsko se nyt oli enkuksi sen kirjan nimi...

Päivämäärä:   30.6.07 19:55:04

Oho, kaverin nicki. Kas kun en huomannut.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   30.6.07 19:58:43

Kyl :)

Päivämäärä:   30.6.07 20:46:37

Ulkona syysyönä
Siinäpä teille miettimistä.

En sitten ikinä ole oppinut piirtömään ihmisiä enkä tule oppimaankaan.

Päivämäärä:   30.6.07 21:12:25

Kommentoikaa nyt noita söheryksiä! Ruudut tosin haittaavat mutta ei voi mitään... ja värit vähän sotkeutuivat skannatessa...

Päivämäärä:   30.6.07 23:14:29

No nyt olette ainakin nukahtaneet. Joka iikka :D

LähettäjäTallukka 
Päivämäärä:   30.6.07 23:18:48

En minä ainakaan ole nukahtanu. Hienoja piirrustuksia oli.:D

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 00:33:54

ARGH!
_____

Looks käveli hermostuneesti pientä ympyrää Aranyn karsinan edessä tuima katse kasvoillaan. Vähän väliä tytön käsi hipaisi hänen taskussaan olevaa puhelinta. Miksei hän soittanut? Pari pikkutyttöä vilisti Looksin ohitse supatellen. "Mitä?" Looks ärähti ja pysähtyi lopulta, vaikkakin tytön jalka tömisteli maata hermostuneesti. Yhtäkkiä tyttö tunsi värinää taskussaan ja tärisevin käsin otti puhelimensa esille. Hän katsoi ruutua toiveikkaalla katseella. Puhelinnumero oli ainakin tosi pitkä, mahdollisesti prepaid-liittymä? "Iik!" tyttö kiljaisi iloisesti ja kipitti tallin takaovesta pihalle. Hän painoi vastaa-nappia ja tärisevin käsin vei puhelimen korvalleen. "Haloo?" tyttö mutisi värisevällä äänellä. "Hello there!" kuului pehmeä mutta miehekäs ääni ja Looks tunsi kuinka hymy levisi hänen kasvoilleen ja sydämen lyönnit muuttuivat tiheämmiksi. "Are you in Germany already?" nuorukaisen äänesty kuului innostus. "What?" Looks tunsi olonsa hämmentyneeksi eikä tiennyt mitä Mark meinasi kysymyksellään. "Why would I be in Germany?" Looks ihmetteli. "Uum, I thought you were coming to see me?" Markin ääni muuttui hämmästyneeksi myös. "Coming to see you? Well ofcourse, someday... But we haven't been talking about that yet!" Looks murahti ja ihmetteli mitä poika oikein sekoili. Että hän nyt yhtäkkiä lähtisi Yhdysvaltoihin Markin takia. Tuskin. "What do you mean? You said the day before yesterday that you were going to come here. You said you ordered the tickets and everything." Mark selvensi ja muistutti vielä kuinka ihmeissään oli siitä, että Looks oli ollut niin myöhään koneella. "I was sleeping at that time!" tyttö tunsi sekavien tunteiden mylläkän sisällään. Kuka oli puhunut Markille hänen mesessään? Kuka olisi ollut niin törkeä ja uskotellut olevansa Looks? Tyttö tunsi palan nousevan kurkkuunsa, eikö poikaa enää kiinnostanut hän? "Hey, are you there?" Mark kysyi hiljaisella äänellä ja pienen hiljaisuuen jälkeen Looks totesi olevansa edelleen langan päässä. Tyttö käveli horjuvin askelin suurehkolle kivelle ja istahti siihen puhelin edelleen oikealla korvallaan. "I guess someone has just been pretending to be me." tyttö lopulta huokaisi. Looks mietti kuka oli viime aikoina ollut paljon poissa tallilta muttei keksinyt ketään. Vielä oli liian aikaista sanoa sillä olihan tapahtuneesta kulunut vasta pari päivää. "Are you worried?" Mark kyseli tytöltä, joka oli hetkessä hiljentynyt ja nuorukaisella ei ollut aavistustakaan mitä hänen pitäisi tehdä. Hän olisi niin halunnut nähdä Looksin mutta nyt tytön sijasta tulisi joku toinen, joka esitti olevansa Looks. Eikö tuo nyt jo ollut hieman outoa? Poika ravisti päätään ja palasi nykyhetkeen. "Well, at least I have pics of you." Mark naurahti ja yritti lohduttaa tyttöä. "So?" Looks murahti eikä ymmärtänyt miten pari epäonnistunutta kuvaa nyt auttaisivat. "Well... I mean, I like you and I want to meet you and no one else!" poika lopulta totesi ja tunsi olonsa hölmöksi. Miten hän pystyi ihastumaan johonkin jota ei edes ikinä ollut oikeasti nähnyt? "You do?" tytön äänestä kuului pieni ilo ja hymy palasi Looksin suulle, mutta mitä jos Mark ihastuisi siihen Looksia esittävään tyttöön? "I can hang out with that girl who pretends to be you, but don't worry. I'm still looking forward to meet you." Mark lohdutteli parhaansa mukaan kunnes yhtäkkiä hän sai älynväläyksen. Miksei hän aiemmin sitä keksinyt? "You know what!" hän huudahti innostuneesti ja hänen lähistöllään olevat kaverit katsoivat häntä ihmetellen. "Are you fine dude? You've been acting strangely lately." eräs ruskeahiuksinen nuorukainen totesi koneensa takaa ja naurahti. Mark ei kuitenkaan edes kuunnellut tätä vaan vuodatti upean suunnitelmansa Looksille. "What do you think bout that?" Mark kuulosti ihan innostuneelta pikkupojalta ja odotti Looksin hyväksyntää. Mutta tyttö ainoastaan purskahti nauruun eikä pystynyt sanomaan mitään. "What? Is this just a joke for you?" nuorukainen pahastui tytön reaktiosta. "No! No! I mean, I would love that to happen!" Looks lopulta myönsi ja koko huono päivä olikin muuttunut ehkä yhdeksi upeimmista. Nuoret juttelivat vielä hetken innoissaan Markin suunnitelmasta kunnes tämän kaverit painostivat häntä lähtemään laskemaan. "I gotta go no. Those assholes... But hey don't worry bout anything and I'll call you later. Take care hun!" Mark sanoi hymyillen ja toivoi saavansa rutistaa tyttöä. Looks hyvästeli pojan ja toivotti hyvää laskupäivää. Uskomatonta! He sittenkin näkisivät! Tyttö sujautti puhelimensa jälleen taskuunsa ja mietti henkilöä, joka oli parhaillaan matkalla USA:han. Looks naurahti ajatukselle ja suuntasi takaisin talliin, hän päätti selvittää kuka tämä toinen Looks oikein oli?

Päivämäärä:   1.7.07 00:41:02

Loistavaa Looks. Tiesinhän että sutkin saadaan kirjoittamaan jos nuo tarpeeksi yrittää :D

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   1.7.07 00:42:55

Hihihiiii! x)
Kauan se kesti mutta...

Milläs Toi saadaan kirjottamaan? Tehdään Booriksesta siitosponi Ypäjälle ellei joku käy kertomassa että se on ruuna?? xD

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 00:44:07

”What’s up?” samainen tietokoneen takana ollut poika kysyi Markilta tämän lopettaessa puhelunsa. ”Nothing.” nuorukainen totesi kestohymy kasvoillaan ja sai kaverinsa kohottamaan kulmiaan. ”C’mon, tell me!” hän jatkoi suostuttelemistaan. ”Shut up Sammy! Who cares?” kolmas laskettelija tuhahti ainoastaan saadakseen Markin kertomaan oudosta puhelustaan. Poika naurahti kavereilleen ja samalla vahatessaan lautaa hän vuodatti heille koko jutun. Kuinka joku oli esittänyt olevansa Looks ja oli parhaillaan tulossa häntä katsomaan. ”Hey! If she’s hot I’m gonna hit on her!” Sammy virnisti ilkikurisesti. Mark vilkaisi kaveriaan epätoivoisella katseella ja jatkoi selitystään upeasta ideastaan. ”We’re going to Sweden soon to start our season, right? So I thought that we could go to Scandinavia a bit earlier and visit Finland!” Mark selitti eikä hymy jättänyt hetkeksikään hänen kasvojaan. Pojan mielestä idea oli loistava! ”Uum, do you think that’s a good idea?” Sammyn vieressä seisova punapäinen poika kysyi. ”Well yeah!” Mark naurahti ja katsoi apua kaipaavasti Sammya. ”I’m in!” tämä totesi ja suunnitelma oli lyöty lukkoon. He kävisivät Suomessa ennen Ruotsiin menemistä! Mark nappasi vahatun lautansa käsiinsä ja suuntasi mökin ovelle tyytyväisenä. Hän näkisi Looksin vihdoinkin!

Päivämäärä:   1.7.07 00:44:08

No mutta sehän on ruuna? Höö, lähetätte senkin sinne sheikki mikälieneekään Kemikaali-Alille.

Päivämäärä:   1.7.07 00:45:48

Luihu Fatima Verikosto!

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 00:47:38

hahahaha:D:D kauan kesti todellaki;) sennu muka innostuu snoukkaajista!:D hehe, no mutta:p oon vaan ärsyttävän huono kirjottamaan muista mitään... sitä pitäis reenata:p

Päivämäärä:   1.7.07 00:49:45

Aivan looks, olet aivan oikeassa. Treeniä treeniä vaan. Harjoittelemalla parantuu!

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   1.7.07 00:51:46

Tähän kohden haluan siteerata pienen pätkän meseilyä:

anita sanoo:
En ole vielä päättänyt lähteekö sinne Looks vai sinä
Sennu sanoo:
älä nyt Looksia sinne päästä, se repee housuihinsa x)
anita sanoo:
:p
Sennu sanoo:
toisaalta en mä kyllä halua mtn snoukkapojua

:D

LähettäjäTallukka 
Päivämäärä:   1.7.07 00:52:59

Looks, voisit harjoitella kirjoittamista sen Iikan tarinan avulla.:D

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 00:56:58

hahaha... mistäs mä sennu arvasin;) no hyvä vaan:p saan niitä vaan enemmän!:D

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   1.7.07 01:02:10

looks, saat ihan yhtä lailla kuin Duende mopon...

Mutta Tallukka on oikeassa, sä voisit laittaa koko Katin & Iikan tänne uudestaan, ne on varmaan kaikki jo joutuneet poistoon kun eräät on niin ahkeria :p

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 01:10:17

jaa... mä en ees tiedä miks ni en tajunnu tota koko Tallukan lausetta... heh, joo... mä oon täs pikkuhhiljaa koko tarinaa kirjotellut iha alusta ja vieläki sen kans menee et sit ku oon kirjottanu sen uusiks ni voin pistää:D oon niin laiska kaiken suhteen...

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   1.7.07 01:20:37

mä yritin kauheesti päästä kännykällä tänne ku en jaksanu nousta sohvalta että pääsisin koneelle... mutta se valitti että "muisti täynnä".. Pjerkele.

Hihi, täällähän alkaa taas tapahtua :)

mutta tämä tyttö on ihan rakastunut. pikkusia riitoja koko ajan enemmän, mutta oivoi että olen rakastunut :)

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 01:21:41

”Mitäs tuumaat?” Tinon viekas katse vilkaisi nopeasti Tallukan laukkua, jossa oli käytetty kondomi ja sitten nuorukaisen katse palasi jälleen Tallukkaan. Hetken tyttö mietti mitä poika oikein meinasi? Kunnes hän tajusi Tinon ajatukset ja Tallukan silmät pyöristyivät uskomattoman kokoisiksi, kuin Puss in the Bootsilla Shrekissä. Tai ainakin Tinolle tuli se ensimmäisenä mieleen. ”Ootko tosissas et muka käytettäis sitä?!” Tallukan ääni kohosi korkealle ja tyttö tunsi pahoinvoinnin tunnetta sisällään. ”Hyi!” hän tuhahti, tönäisi Tinon kauemmas itsestään ja lähti portaikon suuntaan samalla pukien paitaansa takaisin päälleen. ”Hei, mihkä sä meet? Se oli vaan vitsi!” Tino yritti mutta tiesi, että hänen äänensä ei ollut alkuunkaan vakuuttava. Miten hänen mielessään edes saattoi käydä moinen ajatus? Poika tunsi kylmiä väreitä koko kehossaan, hänen oli pakko myöntää, että ajatus ällötti häntä itseään myös! Pelkän hetken mielijohteesta koko ihana ja intiimi hetki oli pilalla. Way to go Tino!

”Hyi!” Tallukka mumisi itsekseen ja pyyhki paitaansa vaikkei siinä ollutkaan mitään likaa tai pölyä. Tyttö käveli päättäväisin askelin suoraan tallista ulos johtavan oven suuntaan. Sillä Tallukka oli niin syventynyt ajatuksiinsa ei hän millään voinut huomata vastaan tulevaa henkilöä. Tyttö törmäsi hyvällä vauhdilla nuorukaiseen ja refleksien takia hän nappasi tämän paidasta kiinni. Onneksi poika oli nopeampi ja kietoi voimakkaat käsivärtensa tasapainonsa menettäneen tytön ympärille. ”Anteeks.” tyttö sopersi ja vilkaisi ensimmäistä kertaa henkilöön, johon oli tormännyt. ”Mitä?” oli ainoa asia mitä tytön suusta pääsi. ”Ei se mitään. Ensi kerralla tosin voisit katsoa minne juokset pää kolmantena jalkana.” tuntematon nuorukainen totesi virnistäen ja sai Tallukan melkein jähmettymään paikoilleen. Kuka tämä oikein oli? Tallukka mietti kunnes yhtäkkiä tunsi jotain lämmintä selässään. Tummahkon nuorukaisen kädet. Tyttö tunsi kuinka puna kohosi hänen kasvoilleen, lopulta hän ryhdistäytyi ja ja sai tasapainonsakkin takaisin. ”Kiitti.” hän sopersi hermostuneesti ja oli jo lähdössä kunnes yhtäkkiä nuori mies nappasi häntä kädestä kiinni. Tallukasta tuntui kuin hänen koko kehonsa oli lävistänyt jokin sähköiskun tapainen. ”Onko Karoliina jossain täällä?” nuorukainen kysyi tuijottaen suklaanruskeilla silmillään syvälle Tallukan omiin. ”Öö, en oo varma... Amanda on ainakin toimistossa.” tyttö kykeni sanomaan änkyttämättä ja jäi sitten silmäilemään nuorukaisen kasvonpiirteitä. Jollain tapaa sirot mutta samalla miehekkäät kasvot, ei liian voimaksa leuka vaan juuri sopiva, täyteläiset huulet, tutkivat silmät ja söpö hymy. Kuka hän oikein oli? ”Stian.” poika ojensi kättään Tallukalle johon tyttö tarttui hetkessä. ”Tallukka.” hän totesi ja muodosti suulleen lämpimän hymyn. Stian nyökkäsi pirteästi ja totesi jatkavansa matkaa toimiston suuntaan. ”Nähdään!” hän vielä totesi ja lähti pitkin askelin Amandan kynsiin. Tallukka seisoi kuin maahan kaivettuna ja katsoi pojan loittonevaa olemusta. Hän huokaisi syvään ja äänekkäästi nähdessään nuorukaisen kivan rakenteen. Jos joku olisi kysynyt häneltä Tinosta mitään sillä hetkellä hän tuskin olisi muistanut edes tämän nimeä!

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 01:21:56

no hei, ainaki yritin... haha:D Stian;)

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 12:49:08

Mikä ihmeen Stian? Voi voi Looks, onpas varsinainen nimi :D No, minäkin kenties jatkelen hetken aikaa... Mutta mihis se Ferrari on kadonnut tarinasta, aijai... Odottakaahan vaan niin laitan sen jälleen töihin.

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 13:25:41

Toin elämä tuntui sillä hetkellä täysin turhalta. Hän oli viettänyt niin paljon aikaa Ferrarin kanssa ettei tyttö enää tahtonut luottaa kehenkään turhan paljon. Toi ei enää voinut kävellä mistään ovesta sisään varmistamatta ensin ettei oven päällä ollut vesisankoa tai ettei oven kahvaan ollut liimattu mitään, hän ei voinut mennä edes Booriksen karsinaan pelkäämättä näkevänsä sisällä Booriksen, jonka selkään oli köytetty tyynyjä joiden päälle oli heitetty loimi. Toi oli kerran löytänyt ponin juuri sellaisena, ja Booris-parka oli ollut täysin hikinen jouduttuaan seisomaan moisen 'erikoisloimen' alla. Tällöin tyttö oli raivostunut niin pahasti, että Ferrarikin oli luikkinut piiloon, ja muut olivat joutuneet rauhoittelemaan Toita joka huusi 'en jaksa enää, en, en, en!'

Toita näkyi yhä harvemmin tallilla, ja muut alkoivat olemaan huolestuneita. Anita oli tokaissut vain että luultavasti Toi ei tahtonut tulla tallille kun Ferrari oli paikalla. Ennen tyttö oli saattanut tulla tallille jo kahdeksan aikoihin ja lähteä vasta yhdeksän jälkeen illalla, mutta nykyään Toi vietti aikaansa jossain ihan muualla. Hän oli järkyttynyt kuultuaan, että Booris alkaisi tuntiponiksi lähes täydellä teholla, mutta pian tyttö ymmärsi että niin sen piti olla, sillä tuntiponiksihan poni oli alunperin hankittu. Eräänä iltapäivänä tallilla olivat Anita ja Duende käyneet keskustelun, joka eteni tähän tapaan:
- En tajua, mihin Toi on mennyt...
- No, kenties sillä on muuta mielessään. Mutta Amandaa alkaa jo ärsyttämään, Duende huokaisi.
- En kyllä yhtään ihmettele. Kyllä Toin pitäisi ilmestyä tänne pian, muuten alan kyllä jo ihmettelemään. Sitä paitsi hän ei ole ilmoittanut kenellekkään ettei hän tule.
- Onpas, Looks soitti kerran tytölle ja kysyi missä tämä on.
- Mitä Toi sitten muka sanoi?
- Se sanoi... Olevansa kipeä ja sanoi se myös ettei sillä justiinsa nyt olisi muutenkaan mitään tekemistä tallilla. Kummallista.

Toi oli täysin tietämätön tästä keskustelusta, sillä hän oli parhaillaan kävelemässä erästä pientä polkua pitkin kohti muuatta pientä ravitallia. Samassa tytön puhelin pirahti soimaan.
- Kerro, Toi ärähti ärsyyntyneenä.
- Toi, missä sä oikein olet? Tyttö tunnisti langalta Looksin äänen.
- Olen kipeä, enkö sanonut jo? Toin äänestä kuulsi jokin, joka sai Looksin vakuuttumaan ettei kaikki ollut kohdallaan.
- Et voi olla näin kauan kipeä. Ihan oikeasti en usko että oot kipee, kerro mikä sulla oikeesti on, Looks huokaisi. Kyllä hän Toin sen verran hyvin tunsi että hän tiesi että tytöllä oli jotakin meneillään.
- Ääh... No tiedätkö sen yhden ravitallin aika lähellä meiän kotia? Toi kysyi.
- Tiedän, mitä siitä? Looks alkoi haistamaan palaneen käryä.
- No, olen joka tapauksessa vähän ajatellut... Tutustua ravimaailmaankin paremmin. Olen käynyt siellä vähän aikaa, siitä asti kun näin ilmoituksen jossa raviponi kaipasi hoitajaa, tai siis minä ilmoitin olevani halukas hoitamaan sitä ponia, ja kävin tutustumassa siihen ja...
- Toi oletko järkesi menettänyt? Looks karjaisi. - Amanda raivoaa kuin hullu kun sinua ei näy missään, Karoliina on alkanut ihmettelemään ja me muut...
- Kuka välittää? Amanda nyt raivoaa joka tapauksessa, ja sitä paitsi...
Toi ei tiennyt kuinka olisi voinut kertoa kuinka pahalta tuntui Booriksen menettäminen, vaikkei hän sitä menettänytkään. Tyttö oli jo tutustunut Dareliin ja sen omistajaan, ja hän piti kummastakin. Roni osasi käsitellä poniaan mutta parasta oli, että hän antoi Toinkin ajaa shettistä aina välillä. Darel oli pieni mutta pippurinen, rautiaankirjava ori, ja poni oli vienyt pienen osan Toin sydämmestä. Se osa, joka kuului Boorikselle, oli yhä paikallaan, ja Toi kaipasikin ponia ihan mielettömästi.
- Et voi sanoa ettet välittäisi! Tiedän että sä tahtoisit nähdä Booriksen...
- Anna olla, Toi katkaisi Looksin lauseen ja sulki puhelimen. Pian hän olisi perillä, ja tänään hän pääsisi ajamaan hoitoponillaan.

Looks katseli mykkää puhelintaan hetken. Kuinka Toi saattoikaan yhtäkkiä vain päättää siirtyvänsä ravipuolelle? Ei tytöllä oikeastaan ollut mitään ravureita vastaan, mutta Looks kuvitteli silti että... Niin, mitä hän oikeastaan mietti? Että Toi olisi ikuisesti tallilla vahtimassa jokaista tilaisuutta näyttää että vaikka hän olikin pieni, hän pärjäsi silti hyvin? Looks istui tallituvassa ja muut kuuntelivat puhelua hiljaa.
- Tytöt... Luulen että Toi ei ole tulossa ihan heti tänne.
Muut katsoivat häntä kummissaan, ja Looks selitti tilanteen nopeasti.
- Kenties hänelle oli arvattavaa kovempi isku, että Booris alkaa käymään tunneilla yhä enemmän ja hänen vastuunsa vähenee sitä myötä, Anita tuumasi järkevästi.

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 13:26:15

Muahahaha.

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   1.7.07 13:35:02

voi eeei, alammeko menettää marttoja:o? mites se duenden mopo;)?

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 13:36:44

Miten niin menettää marttoja? Ehei, eikai tuo nyt poissa ole mutta tällä hetkellä...

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 13:48:00

Tuli vaan mieleen että oletteko kenties seuranneet tuota läskin elämää -tarinan topikeissa käytyjä keskusteluja välillä minä-BulBul? Sitä alkaa jo ärsyttämään kaikki mitä sanon... 'Unohda "Toi" ja anna jo olla'... Mmh. Ilmaisin vain mielipiteeni!

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   1.7.07 14:39:58

Mä en oo aikoihin käyny muualla kuin täällä TTssä ja aloin jo ihmetellä että mitä noi tommoset *r -merkinnät on... ilmoittaako joku kenties olevansa rakastunut tjtn? :D

Ihme ja kumma kukaan ei oo rekannu vielä mun nimimerkkiä mutta en tiedä viitsinkö itsekään - tää on vähän tylsä, vai mitä?

Ja kirjotelkaas lisää, mullon kiirus!

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 14:52:29

Mmh, en mä ainakaan ole rakastunut! :D Paitsi että mullonkovaikävä...

Emmä ehi kirjottaan, me lähetään mun serkun synttäreille. Siitä tulee iso, se täyttää jo kuus vuotta.

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 15:04:28

Mutta ainaniintunnollinen Looks voisi kirjoitellakkin.

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 15:05:47

Vai...?

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   1.7.07 17:33:52

!

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   1.7.07 17:35:41

!!

Päivämäärä:   1.7.07 17:35:44

Karo komentaa.

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   1.7.07 17:36:30

voi kamala, taas paljon tekstiä, tämä on masentavaa, missä mä aina meen ku tääl tapahtuu jotain? :(

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   1.7.07 17:36:37

Se olin minä (niinkuin toi Toikin) kun yritän selvittää onko noista rekisteröimisistä mihinkään... Toimiiko ne vaan sennupuolella sit?

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.7.07 14:15:07

No ho ihmettelin. Katsoin ihan että mitä nuo kaksi huutomerkkiä minun nickilläni täällä teki...

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.7.07 14:19:05

Ei jaksaisi kirjautuu sisään mutta ehkä pitäisi, tai sitten ei. Ei jaksa. Kuka jatkaisi, ihanat ihmiset, mä olen menossa putikoimaan! (shoping shoping...)

Ja täällä sataa.

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.7.07 15:22:18

Toi taputti pienen ponin ruskeaa lapaa.
-No niin Darel, Olehan paikallasi niin laitan sinut puikkoihin.
Darelia F puhisi rauhallisesti, vilkaisi ympärilleen suloisilla silmillään ja päästi sitten pienen hörähdyksen. Se tiesi pääsevänsä töihin. Toi alkoi innoissaan laittamaan ponia valmiiksi, Roni ajaisi sillä ensin radalla, ja sitten pääsisi Toikin ajamaan. Tyttö oli alkanut viihtymään raviponin kanssa yhä paremmin, mutta siltikään se ei onnistunut täysin korvaamaan Boorista. Toi ei voinut kieltää etteikö hän nauttisi ajamisesta yhtä paljon kuin ratsastamisesta, ja hän toivoi saavansa jonain päivänä ajaa omaa passiaan, tyttö oli vakaasti päättänyt ajaa itselleen poniravikortin vielä joku päivä. Kenties hän voisi sitten ajaa jopa Darelia raveissa, edes kerran...
Laittaessaan ponille päävehkeitä Toi tuli ajatelleeksi että valjastaminen kävi häneltä todellakin luonnostaan. Oli kuin hän olisi koko ikänsä pyörinyt ravureiden kanssa. Ajaminen oli ollut ensimmäisellä kerralla vaikeaa, mutta tyttö oppi nopeasti kuinka hän sai ponin tekemään mitä hän itse tahtoi. Darel oli hyvä ajaa, vaikka se muuten saattoikin kenkkuilla. Toi nautti täydestä sydämmestään jokaisesta kärryillä viettämästään hetkestä.

Käytävältä kuului askelia, ja Toi kääntyi katsomaan. Roni.
-Moi... Laitan Darelin sulle valmiiksi, että voit viedä sen radalle. Ei mene enää kauaa, Toi tokaisi.
-Hyvä. Ja sä saat ajaa sitten kanssa, eikö me niin sovittu? Mä kierrän muutaman kerran rataa ja pääset sitten kärryille. Käykö? Ronin äänestä kuulsi että poika tiesi tarkkaan Toin vastauksen.
-Käy, loistavaa. On mukava päästä ajamaan taas vähän...
Tämän jälkeen Toi hiljeni ja jatkoi valjastamista. Pian oli poni kärryjen edessä ja valmiina menemään, ja Toi käveli Darelin ja Ronin vieressä tyhjän radan porteille asti. Tyttö jäi katselemaan parivaljakon menoa, ja samalla ajatukset poniravikortista palasivat hänen mieleensä.
"Miksi ei?" oli Toin ensimmäinen ajatus. "Kunhan vain vähän harjoittelen... Enköhän minä voisi..."

Radalla Darel kiihdytti. Se tahtoi lisää ohjaa, se halusi päästä hieman kovempaa.
-Soo, odotahan nyt poika, ei vielä... Lämmitellään ensin, joohan? Kärryillä istuvan pojan ääni oli rauhallinen. Ponin innostus sai Ronin hymyilemään. Tällä tavalla voitettaisiin vielä, Darel oli lahjakas. Ja kun sitä valmensi ja hoiti oikein, oli paketissa ravilupaus. Roni oli tyytyväinen uuden hoitajan panokseen, tyttö pyöri jatkuvasti ponin ympärillä ja huolehti siitä parhaansa mukaan. Toisaalta tyttö oli jotenkin sulkeutunut, puhui vain muutamia lauseita kerralla, ei kertonut itsestään mitään. Roni tiesi tytön tulevan läheiseltä ratsastuskoululta, tämä oli ilmeisesti ratsastanut muuan ponilla, ja hoitanutkin tätä. Poika mietti, miksei tyttö enää käynyt tallilla, miksei tämä puhunut jatkuvasti hoitoponistaan. Mutta kun asiaa tarkemmin mietti, eihän se Ronille kuulunut mikäli Toi ei kertonut taustastaan enempää.
-Lisätään vähän vauhtia, Darel... Nyt...
Ponin kaviot tahkoivat maata, sen kaula kaartui hieman orin taistellessa ohjia vastaan. Se halusi mennä entistä kovempaa. - Tämä riittää, Darel! Rauhassa! Roni pelkäsi ponin rikkovan laukalle pian, sitä paitsi sitä ei oltu treenattu niin paljoa että sen kunto kestäisi vielä täyttä vauhtia niin pitkään.
Yhtäkkiä ponin tahti rikkoutui, se valui väkisin laukalle. Roni yritti pudottaa sitä takaisin raviin, ja onnistuikin nopeasti. Tämä ei tiennyt hyvää.
Jatkettuaan hetken ravissa poika siirsi poninsa käyntiin ja kävelytti sitä kohti porttia. Portilla oli vastassa Toi, jonka ilme kieli tytönkin miettivän laukkaa. Poni oli sortunut laukkaan jo kolme perättäistä kertaa, se olisi saatava ravivarmemmaksi. Roni ei tahtonut tulla hylätyksi laukan takia. Poika oli pettynyt.
-Se näytti jo niin hyvältä... Eikä se nyt laukannut kuin muutaman askeleen, Toi koetti piristää.
-No, on se ainakin parantanut otettaan hieman... Mutta jos se jatkaa tätä tahtia, jos se aina lähtee laukalle, sen tie huipulle on tukossa. Se on osa raviurheilua, enkä minä tiedä mitä pitäisi tehdä. Ehkä muutan ohjelmaa hieman, vaikka mitäpä se auttaa... Luulen ongelman korjautuvan itsestään. Mutta jos sinä otat ponin nyt, voisit ajaa sillä pienen lenkin kärrytietä pitkin.
Toi otti ponin kiitollisena ja hyppäsi kärryille. Lähtiessään pihasta Toin pää oli täynnä ajatuksia. Aikaisempi puhelu Looksin kanssa oli saanut tytön uteliaisuuden heräämään, ja hän koetti parhaillaan hukuttaa ajatusta "Ajaisinko sittenkin tallille, ihan vain katsomaan Boorista..."
"Järjetöntä! Mene myöhemmin, nyt sinulla on töitä" Toi käski itseään.

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   2.7.07 17:00:29

Hienoa, Toi!
Seuraavaksi hommataan Toille pohjoisruotsinhevonen jolla se voittaa Kunkkarit. :D
Tai jos laittais Eglantinen kärryjen eteen...?

Ei mut nyt tallille.

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.7.07 18:14:16

Muahah, eikun poni se olla täytyy ja sitten hommataan Toille kokonainen tallillinen ravihevosia ja muutama ratsu sinne väliin, enkä panisi pahitteeksi mikäli se saisi Booriksenkin ängettyä sinne :D Ei vaan, vitsi vitsi...

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.7.07 18:18:08

Aah, Myyrmannista saaliina kymmenen litraa mansikoita, reilu litra herneitä sekä -oi ihanuutta- kahdeksan uutta kirjaa ja potterin neloskirja. Meillähän oli nuo kaikki potterit mutta kun Nelli tahtoi lukea sen neljännen, se piti erityisesti kannesta sekä ensimmäisestä luvusta, sekä muutamasta muustakin... Se luki kirjan niin perusteellisesti ettei meille jäänyt paljoa mitään. Nyt olen niin hyväntuulinen että voisin kirjoittaa pikkupätkän teille jos maltatte odottaa...

Looks, onko meidän diili vielä voimassa vai voinko... ottaa vähän vapaammat kädet sun suhteen? *virnu* Ei vaan...

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.7.07 18:18:46

Mutta ihan ensin käyn kyllä syömässä.

LähettäjäToi 
Päivämäärä:   2.7.07 19:08:33

Duende odotteli malttamattomana pääsyä mopoajelulle, ja koska odottavan aika on pitkä, oli hänen keksittävä jotain tekemistä. Niinpä hän päätti käydä kävelyllä, ties vaikka hän törmäisi muihinkin tuttuihin kuin pikku Jesseen. Sulkiessaan perässään ovea Duende mietti jo reittiä mitä pitkin menn, ja hän päätti lähteä kävelemään metsään vanhaa hiekkatietä pitkin, jota käytettin Duenden tietojen mukaan nykyään lähiravitallin hevosten ajamiseen. Viimeksi mainitun seikan takia siellä oli autolla ajaminen kielletty, eli siellä olisi ainakin hiljaista. Juuri sopivaa mietiskelyyn.
Vaikka Duende olikin innostunut ajatuksesta ostaa mopo taikka skootteri Naperosta saatavilla rahoilla, täytyi hänen silti harkita vielä asiaa. Kenties hän oli tehnyt äkkiratkaisun sanoessaan ostavansa mopon, mutta... Jotenkin häntä sisimmässään pelotti ajatus uudesta hevosesta. Entä jos hän joutuisi luopumaan siitäkin?
Duende havahtui kuullessaan edestäpäin kavioiden kopinaa. Kohottaessaan katseensa tämä näki rautiaankirjavan, suloisen shetlanninponin perässään kärryt ja kärryillään... Toi! Alkuun Duende ei ollut uskoa silmiään, mutta muistaessaan mitä Looks oli kertonut heille aikaisemmin, alkoi Duendekin uskomaan mitä näki.
- Duende, moi! Toi huudahti iloisena.
- Moi Toi... Kuka toi on? Duende kysyi viitaten ponia kohti.
- Ai, se on Darel, Darelia F, raviponi. Olemme vähän lenkillä pojun kanssa, Toi sanoi äärimmäisen lempeästi ja sai Duenden hymyilemään.
- Mihin muuten olet menossa? Toi kysyi samantien.
- Ööö... En oikein tiedä. Olen vain kävelyllä, Duende vastasi totuuden mukaisesti.
- Ai, sepä kivaa, hyppää aisalle istumaan niin saat kyydin! Toi huudahti taputtaen toisella kädellä ravikärryn aisaa. Duende katsoi hieman epäilevästi ensin aisaa ja sitten ponia.
- E-en tiedä... Ei tuo aisa kestä katkeamatta, ja sitä paitsi ei poni jaksa vetää meitä molempia...
- Höpsis! Totta kai aisa kestää, ja Darel jaksaa vetää kyllä vaikka neljää ihmistä, kenties enemmänkin! Tule vain, maanitteli Toi. Duende oli jo myöntymässä, mutta sitten häntä alkoi hirvittämään.
- En minä pysty istumaan aisalla, putoan siltä!
- Et putoa, mikäli istut rentona. Vai tahdotko mielummin ajaa? Toin äänestä kuulsi ilkikurisuus, ja Dunden oli pakko todeta, ettei hän osannut ajaa kunnolla. Niinpä tyttö tyytyi istumaan kapean aisan päälle toisen viereen.
- Kiitos... No, miksi olet ollut niin paljon poissa viimeaikoina? Amanda kaipailee sinua jo, Duende naurahti. Toi taas synkkeni heti kun Duende mainitsi Amandan tai hänen poissaolonsa.
- On ollut vähän muuta...
- Ai, oletko saanut haavisi pojan? Vai oletko pyörinyt niin innokkaasti tämän ponin ympärillä?
- No jaa... Pojasta ei ole kyse, eikä kokonaan ponistakaan... Tai no, olen tosiaan autellut Ronia Darelin kanssa, ja alan todella pitämään ravitouhuista. Valmennamme parhaillaan ponia kohti eräitä poniraveja... Niihin on kyllä pari kuukautta aikaa, eli aika reilustikkin.
Duende pani merkille, kuinka Toi puhui 'meistä' puhuessaan ponin valmentamisesta. Duende kuitenkin päätti jättää huomauttamatta asiasta ja kysyi:
- Aiotko tulla vielä... Tallille?
Toi oli hetken hiljaa, kunnes tyttö vastasi:
- Kai... Luulisin ainakin. Kunhan vain... Miten Booris voi? Tyttö vaihtoi puheenaihetta kesken lauseensa.
- Se voi ihan hyvin, se on ollut aika reipas tunneilla eikä Karoliina tahtoisi antaa sitä ihan jokaiselle, koska se on heittäytynyt vähän hankalaksi nyt kun olet... Tai no, ehkä se ikävöi suakin vähän. Onko sulla kova ikävä sitä? Duende tahtoi tietää. Kun Toi ei vastannut mitään, katsoi vain hiljaa eteensä, vilkaisi Duende tätä kulmiensa alta. Yllätyksekseen hän näki kyynelten valuvan Toin poskia pitkin.
- Toi, mikä hätänä? Oletko kunnossa? Duenden äänestä kuulsi hätä. Mikä toiselle tuli? Kaipasiko Toi todella niin paljon ponia? Ehkä Duenden ei olisi kannattanut kysyä asiasta... Mutta sanottua ei saanut sanomattomaksi.
- Sano että se pärjää hyvin... Sano e-että se on unohtanut minut... Toi kuiskasi ääni väristen.
- Miksi, oli Duenden ainoa kysymys.
- Tiedätkö... Tämä on ollut äärimmäisen vaikeaa... Ja kun a-ajattelen että sekin kaipaa minua, niin... Kaikki muuttuu entistä hankalammaksi. Luulin että se pärjää loistavasti siitä huolimatta, että olen poissa. E-että... Ei se tarvitsisi minua. Minä ajattelin, ettei minun tarvitse enää käydä tallilla, että voin unohtaa kaiken hetkeksi, palata takaisin sitten kun Boorikselle on löydetty paikka tunneilta, kenties uusi, pieni ja innokas hoitaja... Tiedätkö, se on niin kiltti hoitaa, vaikka onkin säikky, että melkein kuka tahansa voisi hoitaa sitä...
- Ei pidä paikkaansa, Toi. Se kaipaa sua, mä tiedän sen, ja sitä paitsi se ei pidä kaikista ihmisistä kuten se piti susta. Se on alkanut näykkimään ja potkimaan lapsia kun ne menee satuloimaan sitä. Se pukitteleekin tunnilla, ja Hannan se on heittänyt selästä jo kahteen kertaan karattuaan käsistä ihan täysin, kerran turhaan ja toisella kerralla se pelästyi jotakin... Te tarviitte toisenne.
Duende vaikeni, ja myös Toi oli vaiti. Pienen ajan kuluttua Toi kuitenkin sai suustaan sanat:
- Tarkoitatko tuota todella?
- Tarkoitan, Toi, todella. Voit olla varma siitä. Ihan varma, Duende hymyili toiselle, ja Toi vaikutti hetken aikaa miettivän ennen kuin totesi:
- Kenties käyn huomenna tervehtimässä sitä... Tai ylihuomenna... Kun kerkeän.
- Tee ihmeessä niin.

Päivämäärä:   2.7.07 19:42:45

Karoliina ei jaksanut katsella sormien läpi enää hetkeäkään Booriksen kenkkuilua. Alkeistunneilla se kiidätti pikkulapsia selässään, kokeneemmilla taas löntysti kuin olisi ollut nääntymäisillään. Toin lopetettua tallilla käynti ei enää monikaan jaksanut ruunaa paijata. Hannakin uhkasi lopettaa koko ratsastuksen, ja sehän ei käynyt päinsä! Alisan kuolemasta lähtien Karoliina oli salaa haaveillut, että hänen ainoasta tyttärestään tulisi vielä joskus tähti, suurenpi kuin vanhempansa konsanaan.
-Amanda, olisiko sinulla hetki aikaa? Karoliina tiedusteli varovaisesti toimiston ovelta. Samassa häntä itseään alkoi naurattaa; hänhän köyttäytyi kuin pikkulapset, peläten sukulaistaan kuin kuolemaa.
-Hanna täytyy saada valmennukseen mukaan. Koska Toi näyttää lopettaneen tältä erää, ajattelin, että Boorikselta voisi vähentää muutaman tunnin viikossa ja antaa ne yksityisratsastukseen.
-Eihän sinun tyttösi ole pysynyt selässä enää aikoihin, Amanda totesi pisteliäästi eikä nostanutkaan katsettaan kirjanpidosta.
-Siksi ajattelinkin, että Boorikselle pitää hankkia uusi ratsastaja, kunnes se on kouliintunut. Nyt kun Duende on myymässä Naperoa, hänellä riittäisi hyvin aika Booriksesta huolehtimiseen.
-Oletko tosissasi romuttamassa kaikki suunnitelmat? Mitä jos Toi palaakin takaisin, Amanda kysyi, ja ensimmäistä kertaa vuosiin Karoliina havaitsi naisen äänessä sympatiaa.
-Se on tytön oma vika, emmehän me voi antaa valmennusryhmän kärsiä siitä, ettei yksi ilmoita itsestään, Karoliina yritti vedota, ja Amandan ilmeestä näkyi, että nainen tosiaan oli nielaissut syötin.
-Hyvä on. Haluan, että Duende on tunnin päästä maneesissa, ja kaikilta muilta on pääsy kielletty. Onko selvä?

Looks tuijotti tyrmistyneenä toimiston ovea. Hän oli sattumalta kävellyt ohi, ja pysähtynyt salakuuntelemaan keskustelun. Aikoiko Karoliina tosiaan hyllyttää Toin, ja laittaa Duenden Booriksen selkään? Toki tyttö oli loistava ratsastaja, jopa parempi kuin Looks itse, mutta silti jokin ei täsmännyt.
Samassa käytävältä kuului ääniä, ja hetken odotettuaan Anita ja Tripi astuivat tallin sivuovesta sisään. Anitan käsi oli kietoutunut Tripin hartioille, ja Tripi taasen nojasi Anitaan kuin turvaa hakien. Tytöt eivät selvästi huomanneet Looksia, koska he katosivat sanaakaan sanomatta ylisille vieville portaille.
Looks oli jo toisen kerran viiden minuutin sisällä sanaton. Hänen päässään laukkasi tuhannet mahdollisuudet siitä, mitä Tripin ja Anitan välillä olisikaan menossa. Eikös he sitäpaitsi joskus suudelleet? Näin Looks oli ainakin kuullut, ja voihan olla, että heillä oli meneillään suhde, nyt kun Tomikin oli Marokossa.
Looks mietti kuumeisesti kenelle voisi juoruta asiat. Koska Tallukka oli sanonut viettävänsä koti-illan, ja Ferrarille nyt ei kukaan tahtonut puhua, jäi ainoaksi vaihtoehdoksi Sennu. Nainen vain tuntui kadonneen jäljettömiin, sillä Jollykin pulskistui yksin tarhassaan.

Kun ulko-ovi seuraavan kerran avautui, oli Looks lähellä törmätä Tuukkaan, tyttö kun toivoi tapaavansa Sennun.
-Ai sori, en yhtään huomannut, Looks sopersi punaisena.
-Ei se mitään, ilohan aina on kauniisiin tyttöihin törmätä, Tuukka sanoi ja iski silmää leveästi hymyillen. Samassa Looks tunsi, kuinka kaikki hänen entiset rakkauden tunteensa miestä kohtaan kuohahtivat pintaan.
-Tu-tuota, oletko nähnyt Sennua? Looks sai kuiskattua.
-Sennu lähti eilen aamulla Amerikkaan, käski minun huolehtia Jollystä sen aikaa, en vain millään tahdo löytää tamman varusteita...
Jos oli mahdollista, Looks oli nyt entistä punaisempi kasvoiltaan. Sennu oli se lurjus, joka yritti viedä Markin häneltä!
-Anteeksi että vaivaan, mutta voisitko sinä auttaa, Tuukka kysyi varovaisesti, kun näki Looksin jo polkevan itsekseen jalkaa maahan.
-Se senkin kurja.. Looks sihisi, mutta nolostui sitten. Mitä ihmettä hän nyt alkaisi Tuukkaa sättimään, jonkun muun virheen takia.
Samalla Looksin päässä alkoi, kaiken järkytyksen ja liiallisen tiedon kuormituksesta, pyöriä mitä villimmät ajatukset.
-Tottakai minä autan sinua. Tule, tänne näin, Looks hihkaisi ja tarttui Tuukkaa kädestä kiinni. Hetkessä tyttö oli raahannut Tuukan varustehuoneen vessaan ja lukitsi sitten oven. Mies seisoi paikoillaan ahtaassa vessakopissa ja katsoi Looksia hieman epäillen.
-En minä kyllä näe täällä satuloita, Tuukka aloitti, mutta lauseen keskeytti Looksin intohimoinen suudelma suoraan suulle!

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   2.7.07 20:06:11

Oo! Anita sotkee lisää! x)

Päivämäärä:   2.7.07 20:07:21

Anitaa ärsyttää ja väsyttää. Autokoulun kaksi ekaa teoriatuntia takana ja jo nyt kyllästyttää :DD

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   2.7.07 20:08:23

Reippaasti vaan, ei niitä kauheesti oo - ja ne voi vaikka pelata ristinollaa itsekseen tai täyttää sudokuja :)

Päivämäärä:   2.7.07 20:09:19

Skannerin mokoman tuohoama pää.

Hienoa Anita, ei siis se että Booris tahdotaan viedä Toilta mutta siis että ylipäätään jatkoit...

Päivämäärä:   2.7.07 20:11:24

Ei Sennu voi kun me istutaan penkeillä niinkuin oltaisiin kuuntelemassa pahintakin luentoa!

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   2.7.07 20:17:26

Mut täytyyän sulla silti olla muistiinpanolehtiö, eiks vaan??? ;)

Tein uuden

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.