Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tohtori tuli Marttaan ja muitä häröyksiä, XXXII

Lähettäjä: Anita 
Päivämäärä:   16.6.07 12:36:21

Tripille kunniat otsikosta ;) [vaikka itse pidin melkein vielä enemmän "Tuukka tuli Marttaan" -nimestä..]

Aikaisemmat nolot jutut ovat täällä.

Re: Tohtori tuli Marttaan ja muitä häröyksiä, XXXI

Päivämäärä:   16.6.07 12:37:13

Martta -foorumi.

Re: Tohtori tuli Marttaan ja muitä häröyksiä, XXXII

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   16.6.07 12:44:41

Toistan itseäni eiliseltä nyt kun tuli uus topic.
Marttagallup:
Pitäisköhän nää marttajutut laittaa tännekin uudestaan alusta asti? Löytyyhän ne toki sieltä foorumilta mut...?

Päivämäärä:   16.6.07 12:48:40

Ne kannattaa lukea ensin läpi, ainakin löysin omista teksteistäni hirveästi virheitä...

Päivämäärä:   16.6.07 13:27:15

Nyt tämä martta lähtee suihkuun ja valmistautumaan viikonlopunviettoon ;)
Heipätihei!

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   16.6.07 14:28:18

ohoh mitä teitte, en ees ihan kaikkea lukenut kun näytitte höpisevän vain otsikoista (miksi??)

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   16.6.07 14:42:24

Koska Tripillä oli tylsää töissä x)

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   16.6.07 14:51:58

no nyt se taitaa viettää loppupäivän tuukan kosketuksesta haaveillen ja punastellen ;)

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   16.6.07 15:22:00

Äksy tuli tänään kädelle :))
Ja Piparnakkeli on sitä mieltä että on kovin mukavaa roikkua lehdissä ja rutistaa niitä + sen "nukkumisen" aikana on soveliasta nyppiä lehtiä riekaleiksi.
Äksy elämöi yöllä, piti siirtää kivi kannon päältä (suojana ettei pikkurapu tipu sinne) ja huvi loppui kun raukka tipahti oksalta, selällään jalat taivasta kohden möllötti nurkassa x)

Lähettäjä: Tatti 
Päivämäärä:   16.6.07 18:23:32

Mikä ihme tää martta juttu oikein on 8`D ? eh.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   16.6.07 18:28:01

Tämä on eräänlainen jatkokertomus.
Osa henkilöistä on ihan oikeita (täällä pyöriviä niccejä) ja osa vähemmän. Onneksi! x)

Välillä vaan meinaa mennä juoruamiseksi tää jatkokirjoittelu... mutta niin kai marttakerhot toimii... :D

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   16.6.07 18:30:55

Marttojen historiasta kai voisi sen verran sanoa, että kun aloin kirjoittamaan noita DFH-tarinoita, niihin topiceihin tuli niin paljon muuta pulinaa että tein sitten DFH-martat töpöjä missä voitiin jutella tarinasta, Anita alkoi sitten noista DFH-martoista kirjoittamaan kaksoiselämää, eli samaa mitä me kaikki nyt jatkamme yhdessä jatkokertomuksena.
Ja nuo hahmot jotka eivät ole itse kirjoittajia, on oikeastaan revitty suoraan DFH-tarinoista (Tuukka, Janne, Amanda, Kalevi<3..) :)

Lähettäjä: tölkki 
Päivämäärä:   17.6.07 04:07:35

Lisää sarjaehdotuksia Sennun painostuksesta:
Sydän marttoja täynnä
Verimartat

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 04:43:40

tölkki hereillä :D

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 08:05:44

no johan on, kaikki nukkuu, kai sitten minäkin :(

Lähettäjä: Toi 
Päivämäärä:   17.6.07 18:44:12

Eikä nukuta. Enää :D

Päivämäärä:   17.6.07 18:47:05

Aijaijaijai onhan tää nyt kun et ole lähes viikkoon pystynyt syömään mitään, ja arvatkaa kuka meinasi oksentaa jo pelkästään sen takia kun söin perunaa... Ehehe...

Martta Luppakorva
Martta Puh
Martan Suuri Elokuva
Nukkumartta :DDD

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 18:48:48

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Arvon marttalaiset, tänään MESEMIITTI klo 20.30!

Yritetään pitää pikainen palaveri kesäreissusta, Marttafoorumilla on ne kysymykset joihin toivon teidän osaavan vastata omasta puolesta.

Ilmoita vaikka tähän, jos et tuolloin pääse, jos kovin moni jää uupumaan, pidetään toinenkin jotta saadaan informaatio kulkemaan ja jokaisen mielipiteet esille.

Elikkä ne jotka eivät vielä ole, lisätkää karkkidfh@hotmail.com osoitelistallenne (ellei kaikki ole jo tehneet sitä...)

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 18:49:42

ja luoja mä osaan kirjoittaa x) blah :D

Päivämäärä:   17.6.07 18:55:02

Tänään vai? Oukei käy mulle. Ainakin luulen...

Lähettäjä: Tallukka 
Päivämäärä:   17.6.07 18:59:14

Juups, tänään.:D

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 19:20:01

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee, vaikka todennäköisyys on pieni kun varoitusaika on alle kaksi tuntia x) Mut voidaan päästä edes alkuun asiassa... :)
btw DFH:ta tullut taas lisää ;)

Päivämäärä:   17.6.07 19:21:41

Otetaan "nimenhuuto" siitä ketkä pääsee, tosin eppäilen ettei täällä oo kyllä justiinsa nyt ketään mutta Ton pitäis päästä...

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 19:37:19

Niih, no jos ei muuta niin voin teiltä udella nuo tiedot muistiin, koitan kerätä ne jokaiselta niin niiden pohjalta voi hieman jo rajata mitä meinataan :)

Päivämäärä:   17.6.07 20:17:42

Ääh katotaan ku mese ei taho toimia...

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 20:32:08

No pitäisikö suosiolla siirtää huomiseen? Ehtisi useammat huomaamaan tuon ilmoituksen?

Päivämäärä:   17.6.07 20:33:12

Huomenna mä en pääse. Ratsimaan...

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 20:35:57

Hmm.. no jos sen kuitenkin huomiselle lykkäisi, eli mesemiitti olisi huomenna 18.6 klo 20.30 ja Toi voisi tänään jossain vaiheessa kun pääsee meseen, jubailla mun kanssa tuosta niin on sunkin mielipide huomenna keskusteluissa mukana :) (aivan takuulla näitä mesemiittejä tulee lisääkin, ei tästä yhdellä eikä kahdellakaan varmaan vielä selviä) :)

Päivämäärä:   17.6.07 20:59:53

Mese ei tahdo toimia mutta voin koettaa jos se toimisi... *Irv*

Päivämäärä:   17.6.07 21:04:49

Ei se toimi. Antakaas kun mä huudan! RÄÄYYH!

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   17.6.07 21:11:23

Ärrinmurrin meselle :S

Päivämäärä:   17.6.07 21:41:17

IISO ärrinmurrin.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   17.6.07 22:09:20

Jaha, kukas kirjottaisi marttajatkoa?

Päivämäärä:   17.6.07 22:33:20

Sinä? En mä vaan voi... *koettaa keksiä mahdollisia tekosyitä, mitäpähän voisi nyt tehdäkkään kun på riktigt ei ole muuta tekemistä kuin odotella että Sennu tai joku kirjoittaisi jatkoa...*

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   17.6.07 23:37:44

Heipä hei, mulla oli mitä kummallisin viikonloppu.

Perjantaina nukahdin melkein heti päästyäni töistä kotiin, ja heräsin joskus puoli yhdeksän jälkeen kai. Ehdin siinä vuodattaa Anitalle ainakin ties mitä.. Mutta lähdin lopulta armahalle shellilleni. Puolilta öin rakkaani soitti ja vietimme mukavan illan Freddy vs. Jason -leffan parissa ;) Käytiin shellillä ja pääsin nukkumaan joskus aamulla taas.

Eilen kävin ostamassa ihka ensimmäisen salmarini alkosta, kello 17:55 kirjaus kassakuitissa. Niinpä lähdettiin Timosen kanssa ryyppäämään. Ne sai sovittua yhden kaverin kanssa riitansa vihdoin. Juotiin, humalluttiin, ja lähdettiin sitten sisätiloihin.

Koko meininki muuttui aika totaalisesti siinä vaiheessa. Aamuyöstä kun ihmiset lähtivät koteihinsa ties millä kyydeillä, aiheutimme vähän draamaa rakkahani kanssa. Sain halauksia ja lohtua, ah, niin ihanalta Kaukolta. Kauko antoi neuvon että tuollaista ei pitäisi antaa anteeksi, sellaista ei hyväksytä missään muodossa.

Yhdeltätoista aamulla olin sitä mieltä että voisin olla ajokunnossa pikku hiljaa. Istuttuani auton rattiin totesin, että ei, en ole ajokunnossa, joten köröttelin shellin takapihalle, lukitsin ovet ja kävin pitkäkseni. Tuli sitä hetki nukuttua. Kävin sitten kuskaamassa yhden kaverin autolleen, ja pääsin hänen luokseen kahveelle. tilattiin pitsat ja juteltiin, pelailtiin, ja oli mukavaa.

Sitten armahani soitti ja kysyi, mitä pahaa hän oli eilen tehnyt. Jeps, mulla alko sydän hakata ihan homona. Menin timon luokse ja kerroin että mikä käytös oli loukannut mua eilen ja mitä se oli tehnyt, ja se pyysi anteeksi kaikkea erikseen. Ja oi että se oli ihana, huomaavainen, kiltti.. Oma itsensä, liian kiltti vain.

Miksei se aina voi olla katumakrapulassa? :D

Loppu hyvin kaikki hyvin, olen rakastunut.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   17.6.07 23:42:38

Kuulostaa uudelta luvulta Kolmen keikkaan :)

Tripi, sun suklaaponisi oli hajottanut kokonaisen tarhan tänään - raukka parka. Typeriä ihmisiä on maailmassa...

Päivämäärä:   17.6.07 23:50:26

Huaah...

Yhyy, arvatkaa miltä tuntuu kun et viikkon ole muuta voinut syödä kun pelkkiä vanukkaita ja pastaa vähän, ja sitten saat syötyä perunaa. Ja se alkaa oksettamaan kun... Nääh, nyt kaikki on jälleen hyvin ja pystyn jo jotakin närppimään mutta oli se inhottavaa kun piti juosta vessan ja huoneen väliä ihan varmuuden varalta. Ei kannata aloittaa syömistä liian innokkaasti... Viisi perunaa oli kenties hieman liikaa :D Mutta kun oli nälkä.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   17.6.07 23:55:32

Toi missä pätkä?
Ei väistellä velvollisuuksia siellä, nyt kun olet ravittukin! :D

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   17.6.07 23:56:19

Sennu, siis mitä ihmettä? Ei se siihen yksin pysty :o mitä ihmettä siellä tapahtui?

uih, mua alettiin kyselemään jo hoitamaan tallille.

Päivämäärä:   18.6.07 00:00:02

Pätkä on piilossa vessanpytyn takana... *maanittelee sitä esille* Ei se suostu tulemaan...

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   18.6.07 00:06:22

Toi, käytä nyt vähän auktoriteettia!

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   18.6.07 00:49:54

juu.. ehkä mä kirjoitan kolmen keikkaa.. hittolainen. toivottavasti kukaan muu ei tajua yhdistää sitä siihen edelliseen :D

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   18.6.07 02:29:03

Tuukan suudelmat tuntuivat mitä ihanimmilta, se Tripin oli pakko myöntää, mies selvästi muisti ainakin kuinka naisia tuli käsitellä, sen verran luontevasti miehen kädet seikkailivat hänen vartalollaan ja ilman Tripin erillistä sanomista, Tuukka jäi hyväilemään tiettyjä kohtia juuri sopivalla kosketuksella, tarpeeksi hellästi. Nuori nainen yritti välillä painaa kättään suunsa eteen, Tuukan huulten ja kielen yhdistelmä kaulan herkällä iholla saivat hänet huokailemaan, mutta myös miettimään, oliko Tomi koskaan aiheuttanut hänelle yhtä suurta mielihyvää jo esileikkien aikana? Hetkellinen syyllisyydentunne sivalsi Tripiä, mutta tunne katosi sen myötä kun Tuukka kielineen siirtyi hänen vartalollaan alemmas ja paidanhelma nousi ylemmäs.
- Sun iho maistuu makealta, mies kehui leikitellessään Tripin navanseudulla.
- Tuu tänne, Tripi pyysi ja sai Tuukan päälleen.
Tripi saattoi tuntea selkeän kohouman miehen housuissa, eikä hän enää voinut leikkiä rauhallista, kokematonta tyttöä. Nainen työnsi kätensä Tuukan ratsastushousuihin ja lyhyen hyväilyn jälkeen he riisuivat vaatteensa sanattomasta sopimuksesta.
- Vau, Tripi henkäisi silmät pyöreinä nähtyään Tuukan kokonaisuudessaan, sellainenko Tomillekin tulisi?
Tuukka otti muutaman askeleen, työnsi Tripin takaisin heinäpaaleille, jotka kutittivat hieman hänen paljasta selkäänsä, mutta nainen unohti tunteen kun Tuukka laskeutui hänen päälleen. Nuoren miehen kuuma iho tuntui kiihottavalta, etenkin kun mies asetteli kondomin paikoilleen hyväillen samalla Tripin rintoja, nainen olisi voinut kirkua mielihyvästä!
- Rakas, Tuukka huokaisi viimeisen kerran Tripin korvaan ja ryhtyi hommiin.
Tilanteen sopimattomuuden ja paikan josta heidät voisi kuka tahansa yllättää luoma jännitys laukesi hetkessä. Tuukka lopetti työntämisen ennen kuin oli päässyt edes alkuunkaan, Tripi saattoi vain tuntea kuinka koko komeus pehmeni ja mies voihki nautinnon sijaan kivusta.
- Mikä on? Teinkö jotain väärin? nainen hätääntyi.
- Et… aivan kuin olisi jokin rengas… Tuukka voihki ja tunnusteli itseään, eikä hän ollut väärässä.
Tripin mieleen tuli kammottava mielikuva, mitä jos Omarin tohtorit asettaisivat Tomiinkin jonkin renkaan, joka estäisi yhdynnän?
- Sori, tästä ei tuu mitään, Tuukka ähisi.
Tunne oli tuttu, juuri samanlainen kuin hänen nuoruudessaan, jolloin hän oli kokeillut metallista penisrengasta. Se ei joustanut yhtään, mutta pakkasi kivuliaasti verta penikseen, minkä seurauksena kiihotus katosi sen siliän tien. Kun nuo kaksi pukeutuivat vaitonaisesti heinäladossa, Tuukka tiesi joutuvansa taas lääkäriin.

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   18.6.07 02:42:51

Tripi hävisi oviaukosta sanomatta Tuukalle mitään, vaikka eipä Tuukallakaan olisi ollut paljoa sanottavaa pettyneelle naiselle. Hän oli järkyttynyt renkaasta, oliko se syy jatkuvaan turvotukseen alapäässä? Tuukka oli mielessään varsin tyytyväinen jos syypää kyseiseen tilaan katoaisi lääkärillä käynnin myötä. Syvää huokaisten hän istahti heinäpaalille, jossa hän oli hetki sitten kuherrellut Tripin kanssa. Hän oli muistanut jotain, hän oli muistanut pätkän nuoruudestaan, mutta hän myös oli tuntenut jotain, jotain sellaista ettei hänen kuulunutkaan olla Tripin kanssa.

Miehen painaessa kasvonsa käsiään vasten, hänen mieleensä tulvi hämäriä muistikuvia kuinka hän oli tuottanut jollekin tummahiuksiselle naiselle paljon iloa ja nautintoa, toisin vain sen yhden kerran, tai siltä hänestä ainakin tuntui. Hän ei voinut olla varma ajatteliko hän parhaillaan vanhaa haavettaan vai tilannetta joka oli oikeasti tapahtunut.
Tuukkaa raivostutti kun hän ei voinut tietää kenestä oli kyse, hän tunsi vain pohjatonta kaipuuta tuota naista kohtaan, sekä sitä tunnetta jonka nainen aiheutti hänessä. Asiaan liittyi jotenkin pyylevän naisen tervehtyminen jostain, sen tapauksen tiimoilla oli tapahtunut jotain, siitä Tuukka oli varma.

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   18.6.07 09:47:18

dändän tämä lähtee askartelemaan, whiuuu ^^

Päivämäärä:   18.6.07 10:30:51

Ooh, nyt mulla toimis mese... :D Ehehe...

Mukava lukea mutta aijai Karo, nyt kyllä Tripi pettyy syvästi *virnu*

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   18.6.07 11:28:51

Ohhoh ja voi.

Kolmen Keikkaan tulee kohta pätkä tai kaksi.
Serverit oli kaksi tuntia alhaalla äsken.. Nyt pääsee taas nettiin, mutta töitäkin pitää tehdä :(

Päivämäärä:   18.6.07 11:31:06

Huaahhah. Väsyttää. Ja on kyllä kieltämättä nälkäkin mutta siihen tottuu yllättävän nopeasti... *Naur*

Päivämäärä:   18.6.07 11:46:49

Vuonna rakki ja piski pitäis alkaa pukemaanki... Saati sitten että petaisin...

Lähettäjä: Ferrari 
Päivämäärä:   18.6.07 11:51:32

Toi, saanko sun meseoson?

Päivämäärä:   18.6.07 11:57:07

juu toki, lollipoppi94[at]hotmail.com, tehty vuonna rakki ja piski eikä toimi kovin hyvin, mutta ihan riittävästi... En mä siellä muutenkaan heilu muutenku juttelen hannan. ja sit sen yhen tyypin kaa :D Ja Roverin. :DD

Lähettäjä: random 
Päivämäärä:   18.6.07 11:57:13

"löysi pääntautia"

Päivämäärä:   18.6.07 11:57:35

oijoi.

Päivämäärä:   18.6.07 13:04:35

Ferki meni jo... Emmä kauaa jaksa mesessä köpötellä! Kaveri tulee täännneee!! Jo sitä on odotettukin!

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   18.6.07 16:57:59

saakeli teiän kanssa ku annatte marttojen tippua kakkossivulle :D

äh. mä laitoin prinsessan mun taustakuvaks ja tuli taas ihan hirveä itkuikävä. löysin yhden toisen vanhan hevosrakkauden riksusta, mutta prinsessasta mulla ei ole mitään tietoa, itku :(

Päivämäärä:   18.6.07 17:16:02

Hmm.. helvêtti, mulle ei sovi työt..
6:00 - 13.30 työaika, sen jälkeen hemmetinmoinen nälkä, vessahätä ja väsy jolloin jalat melkein kramppaa, sitten kun on ravinnut ja suihkutellut pitää päästä nukkumaan ja yllättäen herää tuntia liian myöhään ja edelleen on väsynyt!

Eikä martatkaan ole paljoa jatkunut, vaikka piti.. :'(

Päivämäärä:   18.6.07 17:16:51

Uu ja ainiin, en pääse ajankohdan vuoksi mesemiittiin, koska pitää mennä ajoissa nukkumaan, että pysyy huomenna töissä hieman paremmin hereillä.

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   18.6.07 17:49:12

töissä voi käydä hyvin torkkumassa vessassa :D

Päivämäärä:   18.6.07 18:32:36

Tripi, ei voi, kun työ on semmoista mistä huomaa heti jos lintsaa ;P
Ja alkuajan mulla on työkaveri joka opastaa paikkoja. Onneksi on leppoisa!

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   18.6.07 18:45:08

mitä sä sitten teet kesän?

mulla on liian helppoa ku menee vähintään puol työpäivää netissä surffaamiseen ku ei vaan jaksa vääntää :D

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   18.6.07 18:55:39

Jaha, tää lähtee tallille.
Koko päivän olen yrittänyt saada yhdestä kappaleesta järkevää, taitaa olla viisainta heittää se vaan romukoppaan kun ei se kerran taivu.

Päivämäärä:   18.6.07 21:15:39

Mihin kaikki martat on kadonnu?:D

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   18.6.07 21:17:00

No tulin just sieltä tallilta *ilmottautuu* :)

Päivämäärä:   18.6.07 21:23:23

Eihän me saada ikinä pidettyä sitä mesemiittiä, koska kukaan ei ole sillon paikalla kun pitäis.
Eli jos sovittas sellainen aika jolloin kaikki olis paikalla.

Lähettäjälooks 
Päivämäärä:   18.6.07 21:23:38

hmmhmm... lisää lisää:D kuka toi nainen oikee o?

Päivämäärä:   18.6.07 21:28:55

Mikä kumman nainen. Jaa, sehän on Amanda.

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   19.6.07 07:44:11

Martat, martat... missä meidän yövalvojat olivat? Sain nukuttua kolme-neljä tuntia viime yönä, kun neljän maissa hain Timon mun luokse :D Alettiin kattoa leffaa, mutta mä vähän torkahdin.. Piti viedä se kotiin ja ajattelin nyt kerrankin tulla ajoissa töihin niin jos vaikka jaksaisi tallille mennä.

Saa nähdä miten nuppi kestää 8h töissä. Jos timo menee nukkumaan ennen ku pääsen, ni menen tallille aivan varmasti, mutta mä en tosiaan tiedä miltä tuntuu iltapäivällä.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   19.6.07 11:09:57

Uh, kun nukuttaa... pitää lähteä sukuloimaan... grrreat...

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   19.6.07 11:14:33

Sennu hei, musta tais tulla sen vanhemman kisahepan kisahoitaja.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   19.6.07 11:20:33

The Arpinaaman? Hienoo, se on sulkku :)

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   19.6.07 11:22:36

Arpinaamapa hyvinkin :D Mua vaan vähän jänskättää. Kyllä mä ilmeisesti saisin paijailla sitä uuttakin estetykkiä tallilla. Kauhea, miten se uskaltaa antaa mulle hoidettavaks tollaset helmet?

Päivämäärä:   19.6.07 11:50:35

Muullaa on haauskaa. Mä vaan nopeesti käväsin...

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   19.6.07 19:22:22

Hmm, marttis hyytyy...

Päivämäärä:   19.6.07 20:23:06

Nii'in, mutta ei se ole minun vikani. Mä olen ollut tallilla.

IIIHANAA mennä maastoon Glasmalla! Oikeesti... Tammarainen on ihana ratsu, näemmä, ja meidät laitettiin kolmansiksi jonossa. Mulle varotettiin, että kun laukataan, luultavasti mä joudun vetämään muuta porukkaa, koska ohjaajan hevonen oli tosi kuuma ja nopea, ravaa nopeammin kuin muut laukkaa, ja käveleekin varmaan muiden laukan vauhdissa... Toisena tuleva taas tahtoi laukassa aina johtohevosen ohi, oli mikä oli, mutta ei se päässyt... Me siis Glasman kanssa pidettiin vauhti sopivana, vaikka toisaalta sekin kyllä tahtoi lisätä vauhtia... Ei se mitään, koko osasto pysyi kahta ensimmäistä hevosta lukuun ottamatta aika hyvässä kuosissa.

Lähettäjä: Ferrari 
Päivämäärä:   19.6.07 20:40:26

Meille tulee koiranpentu 6.heinäkuuta, mutta, Toi: En aio riehua ja kiljua riemusta, olethan sinä menettänyt koiranpennun:(

Päivämäärä:   19.6.07 20:41:22

Mmmh... Menettänyt, enkä vain koiranpentua... Monia muitakin koiria, mutta ei omia vaan. Melkein omia.
Mutta onneksi olkoon. Mitä merkkiä hän on?

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   19.6.07 22:08:53

Sennu nyt on Lohis hoidettu, kunnialla tai ei, mutta hoidettu :D

ne päästi oripojan kentälle, voi että se oli hurja :) ja se ponitamma lähti kuulemma tänään, huomenna tulee uusi hevonen ja ponikin on ostettu :) Huominen hevonen tulee sen jättiläisvaavin tilalle ilmeisesti :(

Mutta hihi, mulla on kisahoitsu :)

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   19.6.07 22:12:47

Tripi, oli tosi kiva kun pääsit :)

Koskas kisoja sit kisahoitsun kans?

Päivämäärä:   19.6.07 22:13:19

Ja mulla on kipeät jalat. Sekä ruhje siinä mihin rrrakas hoitsu potkaisi. Ja uskotte kyllä, etujalalla. Se yritti purrakkin useasti mutta tunnen sen liian hyvin jotta se osuisi... Tiedän miten sitä voi väistää, tekemättä äkkiliikkeitä... Ja kaiken lisäksi polvi kolahti siellä maastossa puuhun. Se on vähän turvonnu ja mustelmilla tietenkin, mutta ei haittaa...

Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa... Ihanaa leijonat ihanaa tämä on ihanaa...

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   19.6.07 22:21:07

Sennu kahden viikon päästä. ens viikolla on tuska, tällä viikolla juhannus (hurrrja juhannus rakkaani kanssa:), ja sitten tuskan jälkeen viikonloppuna on kahdet kisat.

öhmöh. pitäis varmaan huomenna käydä taas tallilla, vois vähän sitä isompaa tammuskaa hoidella. Mutta lohis oli söpö, vaikka sikailikin vähäsen.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   19.6.07 22:22:15

Miiitä hää nyt possuili?

Päivämäärä:   19.6.07 22:29:51

Mulla on muuten 65 päivää synttäreihi. Laskin tänään puolen tunnin tarkkuudella minkä ikänen olin, kun piti todistaa yhelle tyypille että mä olen sitä vanhempi. Mutta nuorempihan minä... Yäh.

Tällä hetkellä olen noin 12 vuotta ja 100 kokonaista päivää sekä 2/3 päivän ikäinen. Vou...

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   19.6.07 22:30:22

puskasivu oli kauhean pelottava.. ja ilman satulaa kun menin niin enköhän mä tullut mätkähtäen alas :) Kun alkoi tuulla, niin oli taas jännät paikat. Vähän oli tamma steppaustuulella ja vähän piti päristellä ja pyöriä kuin hyrrä vielä talliin taluttaessa :) Mutta oli se aivan ihana :)

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   19.6.07 22:34:17

Ai siellä tuuli!? No sit mä ymmärrän, sen nuudelit menee siitä oitis sekasin (tai sit ne oikenee liian suoriks).
Tuulitunneli...

Päivämäärä:   19.6.07 22:40:08

Mmm, mullahan on kuulemman parempi tasapaino ilman satulaa kun sen penkin kera. Oujee.

Onpa turvallista nukkua veljen huoneessa, etenkin kun se on tossa. Multa vallattiin huone! Mmm. Mutta mitäpä sitä ei tekisi kun isovanhemmat on kylässä. Yyh... Se tais pierasta. Ja kaiken lisäks se kattoo kaikkee tossa telkkarista... Ja sano vaan että sitä häiritsee kun mä vilkuilen koko ajan telkkariin. Enkä edes katsettani kääntänyt. Hmm...

Okei, oikeesti tossa on vaan jotai mainoksii ja sit joku ihme sarja ja urheilukisoja ja kaikkee...

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   20.6.07 02:38:31

miksette marttaile? :(

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   20.6.07 08:48:18

Sitä minäkin olen surkutellut :( Pari päivää näytti tosi hyvältä kun topicit täyttyivät päivässä, mutta entiseen ei taida olla paluuta :( Looks on kadonnut ihan kokonaan, tai siltä musta ainakin tuntuu :( Ja Duende myös :(

Wippeyh, Elton Johnia. Ei kyl taas jaksais istua töissä, mutta ei pidä valittaa, kohta mä joudun tehtaalle, eli mua tuskin näkee täällä työaikana :/

Looks, yritäpä kirjautua Marttafoorumille.

Päivämäärä:   20.6.07 09:29:18

Mä en voinu ku tuo isoveli tuossa oli mutta se lähti kattokaas töihin ja nyt olen vapaa. Jos joku nyt kysyisi mitä mulle kuuluu, niin voisin sanoa että hyvää kuuluu. olen yöllä onnistunut repäisemään veljeltä tyynyn, ja tämä joutui sitten tyytymään yhteen koriste tyynyyn kun en unissanikaan antanut sitä takaisin.

LähettäjäSennu 
Päivämäärä:   20.6.07 11:08:01

No jos joku kirjottais hyvän marttapätkän mistä seuraava sais kiinni... kaikki mykisty kun Tripi ja Tuukka tolleen meni! :D

Mä en kyllä taida tänään ehtiä.

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   20.6.07 11:13:53

Mä jo meinasin kirjottaa eilen... Mutta mä sain jostain parempaa tekemistä... tai sitten mua väsytti liikaa.

Mutta heppoja :) ja oma rakas on niin rakas että en voi ku rakastaa.

Päivämäärä:   20.6.07 11:27:54

Mä en vaa saa mitään aikaan justiinsa. Kuuntelen vaan jotain Bianca Ryanin Why couldn't be christmas every day ja You light up my life... Ettikää vaan youtubesta Bianca Ryan, on muuten kumma. Ikää on 12 vuotta ja laulaa kuin mikäkin Christina Aguilera... Huh.

Päivämäärä:   20.6.07 14:23:35

Missä martat

Päivämäärä:   20.6.07 14:26:46

Täällä ainakin minä.:D Oli muuten aika hyvä laulamaan tuo tyttö.:D

Päivämäärä:   20.6.07 14:34:10

Bianca ja ikää 12...

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   20.6.07 15:48:06

Tohtori Martta! Missä TOHTORI MARTTA?!? Hätätilanne! Martat ovat hiljentyneet!!

Päivämäärä:   20.6.07 15:59:27

Älä luule minun hiljentyneen.

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   20.6.07 16:02:08

Nyt aktivoitukaa loputkin! Missä Anita? Missä Duende? Missä Looks? Miksi Karoliina on vaisu? Miksi Sennu puhuu vain väärässä topicissa?

Kävin kirjoittelemassa juttuja miitistä foorumille.

Looks rekisteröidy!

Päivämäärä:   20.6.07 16:30:19

Minäkin tuonne foorumille kävin siitä miitistä kirjoittelemassa. Mutta, olen kyllä ihan samaa mieltä tripin kanssa paikan suhteen.

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   20.6.07 16:38:28

pitäneen minunkin käydä foorumilla ja karo on vaisu kun on nukkunut x)

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   20.6.07 16:57:06

Jepujee, otin vähän selvää välimatkoista, käykää lueskelemassa marttamiitistä.

Looks rekisteröidy tai jäät ihan paitsi kaikesta!

Päivämäärä:   20.6.07 17:30:21

Kröhöm niin jään kyllä minäkin *irv*

LähettäjäTripi 
Päivämäärä:   20.6.07 17:30:59

Kävin laittamassa vähän ehdotuksia tuosta Jyväskylän ajatuksesta. Oma suosikkini olisi kahden päivän hepparetki, johon kuuluu yhden yön majoitus ja ruoat, hinta 180€ tai 220€.

Käykää lueskelemassa!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.