Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lehtolan tila vol. 32

Lähettäjä: Lura 
Päivämäärä:   11.6.09 07:43:29

Uusi. (:

Re: Lehtolan tila vol. 32

Päivämäärä:   11.6.09 07:47:45

vanha: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=897863&t=897863

Päivämäärä:   11.6.09 07:55:10

1. Yleisleiri

2. Yleisleiri
Jannika, 13, Benny tai Lajka
Jenni, -94
Emmi, 8,
Nina, 8,
Helena, 8,
Milla, leirillä melkein 13, Benny tai Puksa
Heini, leirillä 14, Lajka varmaankin
Vilkku, 13,

3. Alkeisleiri

4. Estepainotteinen yleisleiri
Pinja, 14(leirillä melkei 15), hoitsuksi ihan kuka vaan, perusmerkkin ja c-merkin väliltä
Anna-Riikka, 14(leirillä melkei 15)
Annemari, 13(leirillä 14)
Laura, 14(leirillä 15)hoitsuks joku helppo, vaikka Toto
Viivi, 11(leirillä 12), hoitsuksi Totoriina, taso on joku perusmerkki/helppo C
Laura, 11(leirillä 12)

5. Yleisleiri
Kiira, 13, Vaavi, tai Ade, perusmerkki
Riina, 11, kaikki käy, perusmerkkitaso..
Iida, (-97),
Oona, 12/13 (-96),
Alina, ?,
Anni, ?
Tellervo, ?,
Linda, (?)

6. Estepainotteinen yleisleiri
Fanny, -94 (leirillä 15), Vaavi
Veera, -96
Milja, leirillä 15 -94, Espe, Netti tai Piipponen
Eeva, leirillä 15 -94, Lajka, Netti tai Puksa
Elina, -96 , Ade
Niina, -94, Piipponen
Teija, -93, Netti

7. Yleisleiri

8. Sennuleiri varttuneemmille ratsastajille
Laura, 16, tuskinpa sennuleirillä saa hoitsun, C-B?

9. Estepainotteinen yleisleiri
Annika, 12 (synt. -96) Piipponen
Milka, 13, Benny
Noora, 15, Lajka, Netti tai Benny
Neea, 14, Lajka, Netti, Benny tai vaavi
Ida, 15,(ehkä) puksa
Tessa, leirillä 15 (synt. -94)Rosa (?)
Stella, 13 (synt. -95) Nella

Lähettäjä: Sante 
Päivämäärä:   11.6.09 13:57:51

Entinen Kassu:)
Huuh tulin tänään riparilta, oli aivan MAHTAVAA<3
Haluisin sinne uudestaan ens vuonna, ehkä isosena. Paljon naurettiin, ja uusia kavereita tuli.
KOhta heppoja morjestaan Merjalle, on niitäkin pullukoita ollut ikävä<33
Ja sit seuraavalla viikolla on jo ratsastusleiri:)apuaah, enää vähä päälle viikko. Jänskättää:)

Päivämäärä:   12.6.09 09:30:43

Yylös..^^

Päivämäärä:   12.6.09 13:40:25

Yllätys 3. ja 4. leiriläisille: Kata meneekin avustajaksi 3. leirille, eikiä 4. leirille. Ja kolmosleiriläisiähän täällä ei edes ole missään vaiheessa käynytkään...

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   12.6.09 18:00:57

Äske tulin leirilt, siel oli sairaan hauskaa 8) Mut mua jäi ärsyttämää ku leiri dvd:llä ei ollu mitää hieoo musta 8D Kun siis maanantaina mä en halunnu ekalla tunnilla laukata espellä, ja tokalla tunnilla hyppäsin adella (=ei laukkaa esteen jälkee...), ja kun melkeen kaikki oli kuvattu maananataina..

Lähettäjä: Heini 
Päivämäärä:   13.6.09 10:02:05

Äää, jos melkein kaikki on joltain maanaltailta, niin mun osalta kaikki on perseestä -.-" Maanantaina ja tiistaina en osannu pysähtyä, kun olin nukkunu niin vähän et en jaksanu ees keskittyä ;s Mut onneks loppuviikon ajan osasin x) Tänään pääsen kotona kattomaan 8) Rupesin eilen illalla nukkumaan puol 10 aikaan illal ja heräsin joskus 8.00 :D

Ens vuonna uudelleen leirille =)

Lähettäjä: Laura L. 
Päivämäärä:   13.6.09 12:39:29

Up, omaan leiriin n. 36 päivää jos oikein laskin. :D

Päivämäärä:   13.6.09 14:22:27

YYlös..^^

Lähettäjä: Kata. 
Päivämäärä:   13.6.09 14:53:20

Nostelen. Kiitos kaikille 2.leiriläisille, oli kiva leiri <3 :D:D tosin, mulla on nyt rakot jaloissa ja huomenna pitäis taas mennä avustajaks.. ^^'

Päivämäärä:   13.6.09 18:39:46

Kata.// Tottakai, kemmapalikka ;D

Pitäisi yks ratsastustunti saada käytettyä nyt kesäkuun aikana, tiistain tunti varmaan on täynnä ... Voiitku.

Päivämäärä:   14.6.09 11:35:49

Uppailen..^^

Päivämäärä:   14.6.09 12:37:22

Milli: Tiiétysti, kemmapalloseni :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.6.09 15:12:33

Kuinka pitkät voi mennä netillä, mantalla, lajkalla ja bennyllä? ja lasketaanko vaavi va varjokuva sillätavalla poneiksi, ettei niilläkään saa kovin pitkät mennä?

Päivämäärä:   15.6.09 18:53:34

No ainakaan yli 160 senttisiä ei laiteta menemään Bennyllä, Lajkalla, Varjokuvalla ja Netillä, eikä oikeastaan Mantalla ja Vaavillakaan. Itse en ainakaan ole mennyt noilla pitkään aikaan, lähemmäs 170 senttiä kun olen, mutta Mantalla menin talvella yhden kerran.. Että joku tommonen se pituusrajoite varmaan on. (:

Kuopiossa olin, takaisin tullessa ennen Koskeloa oli hirmuiset jonot asfalttijuttujen takia, semmonen puol tuntia oltiin siellä jumissa. Että sillä tavalla. (:

Huomenna tunnillee, Kataa taas kiusaamaan... (;

Päivämäärä:   16.6.09 11:07:31

Uppailen. Kata laitto tekstiviestillä tuntilistan, mä meen Espellä, jei pitkästä aikaa. (: Milli meet Vaavilla, meitä on 7..

Lähettäjä: Sante 
Päivämäärä:   16.6.09 11:44:48

Upp.

Tällä viikolla Lehtolaan<3 Sunnuntaina alkaa leiri, en osaa ees ratsastaa:D en oo ees hyppimään päässy pitkää aikaan, ehkä huomenna pääsisin. Toivottavasti:)

Päivämäärä:   16.6.09 15:45:24

Uppaan..^^

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   16.6.09 16:32:51

jeij :D su leiri <33

Päivämäärä:   17.6.09 08:11:48

Yylös.. En päässykkää eilen tunnille, sunnuntaina sitten. Tänään lukiolle tutustumaan..^^

Päivämäärä:   17.6.09 12:13:17

Huomasinkin että Lura et ollu 8D Kata siin tunnin alussa ihan hädissään et "Missä Laura on?!?". Heliltä sitten sai astauksen 8D

Voijee, meillä jotain vesijuttuja laitetaan pihaan, ne on kuulemma jotai pakollisii oisko 2010 vuoden alusta... Nii täällä sit neljä työmiestä häärää ympäriinsä koko ajan. Ääähhh...

Ja joku päivä tässä ens viikolla pitäis mun huone alkaa remontoida... Kaipailen uudistuksia. Tulee kaappeihin liukuovet, uusi työpöytä, seinät lakataan valkealla kuultolakalla, katto maalataan peittävällä valkoisella, yöpöytä maalataan valkeaksi, uudet verhot ja sängynpeite ja uusi tapetti yhdelle seinälle.

Päivämäärä:   17.6.09 15:19:26

Uppailen. Nyt on sitten lukioonkin tutustuttu, olipa hurjan jännää, varsinkin keskukselle tutustuminen. (; Kyllähän sieltäkin muutamia uusia kavereita tulee, toivottavasti. ;D

Päivämäärä:   18.6.09 09:38:14

Uppaan.^^

Päivämäärä:   18.6.09 18:16:52

Tosi hiljasta täällä. Ku ei kukaa puhu mitää 8D Ei mullakaa kyl mitään asiaa oo :'D Mut kirjottelen silti. Huomenna joonaksen synttärit ja illalla Jannikalle juhannusta viettään :'D

Päivämäärä:   18.6.09 19:51:35

Mullaki on kesällä synttärit.. (; tuli vaan mieleen.
"aaaaa, kesänlapsi mä ooooon, aaaaa, villi luonteeni oooooon..." ;D

Päivämäärä:   19.6.09 12:16:24

Kiva laulu 8D Mulla on synttärit elokuussa, 5päivä.

Tänää ku äitiä kysyin aamul et voiks se sit viiä mut Jannikalle nii iskä vaa kysy et ethän sä jää yöks. Mä olin sillee et tottakai mä jään 8D Iskä oli sillee et "Siel on kauheet juhlat rannassa illalla". Koko paikka täynnä känniläisiä 8D

Päivämäärä:   19.6.09 19:29:13

Uppaan..^^

Päivämäärä:   21.6.09 10:44:06

Yylös, onpas tippunu. Muutaman tunnin päästä Lehtolaaan..^^

Lähettäjä: loora 
Päivämäärä:   21.6.09 11:34:53

ei oo kauaa ku meen lehtolaan :D

Päivämäärä:   21.6.09 18:41:12

Kaikki menee lehtolaan :|

Äippä maalas mun huoneen katon ja seinät ;D Seinät kuultolakalla ja katto peittävällä valkosella, on muutes aika ihana<3 Ens viikolla mennään kuopioon osteleen työpöytä, kaappiin ne liukuovet ja kaikkee hienoo 8D Oon varmaan tän kaiken jo selittäny?

Päivämäärä:   22.6.09 08:53:58

Upup!

Tänää mennää kuopioo, jee! Okei mulla on tylsää...

Päivämäärä:   26.6.09 16:53:45

Uppaan.^^

Lähettäjä: loora 
Päivämäärä:   26.6.09 20:21:37

olipas kiva leiri :)

Päivämäärä:   26.6.09 22:40:16

uppiaa...jotain 23 päivää leiriin

Päivämäärä:   27.6.09 18:00:05

Kertokaa nyt ees jotai siit leirist :( Mä oon ollu tääl yksin koko viikon ku kaikki on ollu leiril -.-''

Päivämäärä:   28.6.09 13:46:39

No mitäs siitä vois kertoo..;D hauskaa oli ainakin mulla, vaikka ite en leirillä ollutkaan leireilemässä. (; Ukkoskuuro oli mielenkiintoinen sillon kun oltiin menossa uimaan..;D ja leirivideolla on hienoja pätkiä..;D

Päivämäärä:   29.6.09 10:51:05

uppaan.^^

Päivämäärä:   29.6.09 16:48:22

uppaan.. pian voi taas pakata :)

Päivämäärä:   30.6.09 09:49:12

Yylös. Tänään tunnillee...^^

Päivämäärä:   30.6.09 18:25:19

Uppupp 8)

Mulla on huomenna lääkäri, liian kovat allergiakohtaukset heinien siitepölystä.

Päivämäärä:   30.6.09 22:15:34

Uppaan, Espellä menin. Oli hieman jähmeä poni, kuten aina leirien aikaan leiriläisten jäljiltä. Heli sanoi että laukannostoissa oli leiriläisillä ollu ongelmia, mutta ihan kivastihan neiti laukkasi. ;) Ens tiistaina taas tunnille, sitten viikon tauko.. ^^

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   1.7.09 12:56:26

No olipas lura kivasti sanottu, leiriläisten jäljiltä. Voihan se olla tottaki, mutta onneksi olet itse niin hyvä että on varaa muita "haukkua".

Lähettäjä: ;o 
Päivämäärä:   1.7.09 13:35:03

Olen samaa mieltä Emman kanssa.

Päivämäärä:   1.7.09 13:44:34

Lähettäjä: Emma
Päivämäärä: 1.7.09 12:56:26

No olipas lura kivasti sanottu, leiriläisten jäljiltä. Voihan se olla tottaki, mutta onneksi olet itse niin hyvä että on varaa muita "haukkua".

Hienoa, että Emma tajusi itsekkin Luran hyvät ratsastustaidot.
Jotenki täällä alkaa taas turhasta natiseminen 8)

Sain kolmee eri lääkettä mun allergioihin, ja vielä silmätippoja ja nenäsuihketta, vaan yhet tabletit. Mä en tykkäää silmätipoista, niitten laittaminen on inhottavaa.

Päivämäärä:   1.7.09 14:38:41

Voi että teidän kanssa.

No, pyydän anteeeksi tuota mitä sanoin, koska tämmöiset löpinät siitäkin tulee. En tarkoittanut haukkua, sanoin vain mielipiteeni. Mutta oikeasti, tietäisittepä, kun on ratsastanut keväällä Espellä, ja ratsastaa nyt Espellä, huomaa eron. Niin se vaan on.

Anteeksi siis kaikille, mutta se on minun mielipiteeni.

Päivämäärä:   1.7.09 16:15:36

Perjantaina olis taas ratsatustunti, piti olla tiistaina, mutta peruuntui. Ihana sää ulkona, oon ottanu aurinkoo melkein koko päivän. Ja leiri lähestyy, 17 päivää...Mut niin lähestyy kyllä kesöloman loppuminenkin, eiii. :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.7.09 17:38:25

Kannattaa toki miettiä mitä kirjoittaa julkisesti.

Päivämäärä:   1.7.09 20:00:11

Olen kiltti ja puutun asiaan joka ei minulle kuulu, mutta kirjoitampa silti että netissä saa kirjottaa ihan mitä haluaa :) Jos tämä nyt on niin kamalaa niin olkaa ystävällisiä ja siirtykä My Little Pony-keskustelufoorumeille <33 8D

Päivämäärä:   1.7.09 21:15:32

Hei oikeesti.

Huomenna tunnille..^^

Päivämäärä:   2.7.09 10:03:53

Uppaan.

Päivämäärä:   2.7.09 20:36:36

Ylös.. Menin tänään ponilla, kivaa vaihtelua ;D

Päivämäärä:   2.7.09 20:44:16

Nooh, ihmiset puhuu mitä lystää. Leiriläisten jäljiltä hevoset on toki erilaisia kuin esim. keväällä tuntilaisten jälkeen, jotkut menee parempaan suuntaan ja toiset eivät. Kuitenkin Heli kyllä ajattelee että ketä laittaa kenelläkin menemään, ei ihan aloittelijoita Espellekään laita koska tietää että mitä siitä tulee. Mielipiteet on erilaisia, jos ei oo pokkaa kirjottaa ees omallla nikillä niin hohhoi. Emma kuitenkin kirjoitti omalla nikillään ja hieno homma että näin teki. Toiset piiloutuu joidenkin viivojen ja pilkkujen taakse.. Nojoo. Mielipiteet on kullakin.

Lähettäjä: LOL 
Päivämäärä:   3.7.09 05:14:19

"mutta kirjoitampa silti että netissä saa kirjottaa ihan mitä haluaa :)"

Niinkö te penskat tosiaan luulette??
Tutustukaapa huviksenne joskus Suomen lakiin,ei tosiaankaan saa.
Ja turha taas inistä jos joku ei kirjoita omalla nimellä,siihen tämä palsta perustuu että voi kirjoittaa anonyymisti.

Päivämäärä:   3.7.09 09:24:47

voi hankkikaa oma topa, tän pitäs olla lehtolan tilasta eikä mistään tämmösistä. oletan että tämä on nyt loppuun käsitelty, kaikki kyllä älyää ja älysi jo aikoja sitten. -.-''

Päivämäärä:   3.7.09 10:19:21

Tartte pikkuasioihin takertua, hankkikaa elämä.

Diih, tiistaina tunnille. (:

Päivämäärä:   3.7.09 13:35:04

Lähettäjä: LOL
Päivämäärä: 3.7.09 05:14:19

"mutta kirjoitampa silti että netissä saa kirjottaa ihan mitä haluaa :)"

Niinkö te penskat tosiaan luulette??
Tutustukaapa huviksenne joskus Suomen lakiin,ei tosiaankaan saa.
Ja turha taas inistä jos joku ei kirjoita omalla nimellä,siihen tämä palsta perustuu että voi kirjoittaa anonyymisti.

-------------------------
Jatkampa vielä tappelua, niin että ensinnäkin
-LOL ei tiedä luultavasti mun ikää, ite luultavasti 10v 8DD
-Tuskin itsekään nopudatat lakia pilkun tarkasti, 99% varmuudella olet lyönyt jotakuta tai valehdellut, ja se on kielletty laissa 8D

Okei, nonii, nyt mä voin yrittää lopettaa tän ppapatuksen 8)

Päivämäärä:   4.7.09 11:38:06

Upupup

Päivämäärä:   4.7.09 15:51:20

Noni, noni, nyt suut suppuun. ;) Toi asian on käsitelty.

Kuopiossa oltiin, sain uudet ratsastushousut. Semmoset perushousut, ruskeet. (: Ja tiistaina tunnillee..;D

Lähettäjä: Noora 
Päivämäärä:   4.7.09 22:51:05

öööm jos tämän PITÄISI olla lehtolan tilasta, niin mitä henkilökohtaiset allergialääkkeet ja muut liittyy lehtolan tilaan?
ja Luralle vielä, että itsekin tiedän tosi paljon tuntihevosilla ratsastaneena että ne voivat olla huonoja toisten jäljiltä ja varmasti ovat toisille huonoja minunkin jäljiltäni. tottakai tänne saa kirjoittaa ihan mitä @!#$ haluaakin, mutta jos espe ei ole sinun hevonen niin siitä ei ehkä kannata valittaa että kuka sillä on mennyt. eiköhän heli osaa määrittää kuka sillä on tarpeeksi taitava menemään ja kuka ei ja sitä ei tarvitse täällä kommentoida. voi varman mennä sanomaan suoraan helille jos häiritsee.
-kiitos

Päivämäärä:   5.7.09 10:35:49

Hei oikeesti. Ettekö voi lopettaa asian jauhamista, asia on tullut selväksi?! Ja sitä paitsi, en sanonut että sillä menivät liian huonot ratsastajat, vaan että poni oli hieman jähmeä. Ja anteeksi vielä, mutta ettekö voi lopettaa?! Ärsyttää >:/

Lähettäjä: heilollero 
Päivämäärä:   5.7.09 13:48:28

Lura, voitko sinä sanoa että hevonen on hyvä ratsastaa sen jälkeen kun sinä olet sillä viimeiseksi mennyt? Harvemmat tuntiratsastajat nimittäin voivat...

Ei ehkä kannattaisi arvostella toisia. Turha on pyydellä, että asia olisi loppuun käsitelty, jos itse on aloittanut.

Joku aiemmin sanoi, että nettiinhän saa kirjoittaa mitä haluaa.

Tää kun ei tietääkseni ole mikään inside?

Outoa menoa :S

Päivämäärä:   5.7.09 15:06:34

Aivan,ensin kirjoitellaan että saa kirjoittaa ihan mitä haluaa,ja sitten ei saisikaan kun kirjoitukset eivät itseä miellytä.

Milli,tiedän kyllä sinut ja ikäsi ja olen huomattavasti sinua vanhempi.Käyn katsos itsekin Lehtolassa.
Enkä ole lyönytkään ketään,aikuiset ei hoida niin asioitaan.=)

Mutta kannattaa miettiä millaisen kuvan omilla kirjoituksillaan antaa paitsi itsestään,myös tallista josta kirjoittaa.

Päivämäärä:   5.7.09 16:53:36

Menkää jo pois. On jo selväks tullu. >.<

Päivämäärä:   5.7.09 17:30:34

Tosi kiva vastaanotto taas tääl ootti, kun oletin tulevani lukemaa jotain kivaa ja mitä muille kuuluu :DD

Sori Lura, mun on IHAN pakko viel jatkaa tätä, ja ruveta väkipakol puolustaan itteeni :')

"öööm jos tämän PITÄISI olla lehtolan tilasta, niin mitä henkilökohtaiset allergialääkkeet ja muut liittyy lehtolan tilaan?"
- Sanotaan nyt vaikka että kun en IHAN turhaa viestiä viittinyt laittaa, niin kirjoittelimpa sitten omia kuulumisiani. HP

Lähettäjä: LOL
Päivämäärä: 5.7.09 15:06:34

Aivan,ensin kirjoitellaan että saa kirjoittaa ihan mitä haluaa,ja sitten ei saisikaan kun kirjoitukset eivät itseä miellytä.

Milli,tiedän kyllä sinut ja ikäsi ja olen huomattavasti sinua vanhempi.Käyn katsos itsekin Lehtolassa.
Enkä ole lyönytkään ketään,aikuiset ei hoida niin asioitaan.=)

Mutta kannattaa miettiä millaisen kuvan omilla kirjoituksillaan antaa paitsi itsestään,myös tallista josta kirjoittaa

-Saanko epäillä, että kirjoittaisiko AIKUINEN nickillä "LOL". Ja vaikka NYT olisitkin aikuinen, niin oot säkin joskus ollu sellanen kamala kapinoiva nuori joka hakkaa kaikki vastaantulijat (ja nyt LOL tulee valittaan mulle, antaa kuulua vaan ;D)

Ja mulle on totaalisen sama mitä joku "aikuinen" musta ajattelee :))

Päivämäärä:   5.7.09 17:42:00

Voi että Milli. (; Oot sinäkin..;D Uppaan.^^

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.7.09 19:00:44

Huoh mitä ärsyttäviä teinixejä siellä käykään..heli parka

Päivämäärä:   5.7.09 19:08:59

"Ja mulle on totaalisen sama mitä joku "aikuinen" musta ajattelee :))"

Jos sitten alat kirjoittaa vaikka omalla nimelläsi otsikoitua topiccia nuorten nurkkaan,tämä topic koskee Lehtolan tilaa ja antaa myös tallista ikävää kuvaa kun tallitytöt vastailevat ylimielisesti =) eli jos et omasta maineestasi välitä,välitä edes tallista jossa käyt.

Lähettäjä: hehhe 
Päivämäärä:   5.7.09 20:46:30

-Saanko epäillä, että kirjoittaisiko AIKUINEN nickillä "LOL". Ja vaikka NYT olisitkin aikuinen, niin oot säkin joskus ollu sellanen kamala kapinoiva nuori joka hakkaa kaikki vastaantulijat (ja nyt LOL tulee valittaan mulle, antaa kuulua vaan ;D)

on jollain kyllä vähän oudot jutut :DDDD reps
kaikki eivät ole olleet kapinoivia nuoria, ja harvoin kapivoivat nuoret hakkaa kaikkia vastaantulijoitaan. taitaa kirjoittaja olla melko nuori iältään, kun hänellä on noin mustavalkoinen käsitys maailmasta. mutta ihan sama. tätä on mielenkiintoista lukea :D ainakin hauskempaa kuin niistä allergialääkkeistä

Päivämäärä:   5.7.09 21:10:22

Hei nyt herran jumala tämä tappelu seis. Eiköhän kaikki ole jo saaneet sanoa oman kantansa tähän "jähmeä poni" -asiaan. Hevonen oli jostain syystä jäykkä, entä sitten? Eiköhän keksitä jotain mukavampaa puhuttavaa, ettei tästä topicista taas tule taistelutannerta. Itse en jaksa edes ottaa kantaa tuohon asiaan, tappelu siitä vaan jatkuu, olen puolueeton. :D

Perjantaina olin ratsastamassa, oli ihan kiva tunti ja aiheena oli asetukset. Menin Tellulla, joten oli ainakin vasta-asetuksessa ympyrällä haastetta, kun Tellu ei ole vielä ihan valmis ratsu, mutta kivaa oli. :) Tiistaina olisi taas ratsastus.

Päivämäärä:   6.7.09 16:24:40

Uppaan. Huomenna tunnille, näkee tuttuja..;D

Lähettäjä: typy 
Päivämäärä:   6.7.09 21:34:50

saanen kysyä, onko Laura L ja Lura sama tyyppi kahden eri nimimerkin suojissa?? :DD

Päivämäärä:   7.7.09 08:13:01

typy // ei olla. kahdella samalla leirilläkin ollaan oltu. :)

Päivämäärä:   7.7.09 20:26:16

Niin, ei olla, molempien sukunimi vaan alkaa ällällä. Mutta ei edes asuta samalla paikkakunnalla, Lura asuu siellä Rautalammilla tai Suonenjoella, en nyt muista kummassa, lähellä Lehtolaa kumminkin :D:D, itse asun Varkaudessa, Lehtolaan menee autolla jotain 1,5 h. :D Mutta kahdella samalla leirillä ollaan oltu, oli aika kiva kun Heli ei voinu ees sanoo Laura ja sukunimen eka kirjain, kun kummatkin alkaa L:llä. Ja aina on ollu vielä ainakin kolmas Laura samalla leirillä. :D

Päivämäärä:   7.7.09 21:24:23

Jep, aina kun samalla leirillä ollaan oltu, niin kolme lauraa on ollu ja kaks niistä lauraa ällää ;D ja Rautalammillahan minä asun..(;

Pipatsulla menin tänään, maastoiltiin. (: Vaikkei ollu laukkamaasto, oli silti ihan kivaa. :)

Päivämäärä:   8.7.09 12:10:09

Uppaan ^^

Päivämäärä:   8.7.09 17:36:32

Ylös.. Henni tulee meille huomenna, jee (;

Lähettäjä: hmh 
Päivämäärä:   8.7.09 21:37:52

onneksi täällä on fiksujakin kirjoittajia =)

Päivämäärä:   9.7.09 12:27:13

Uppaan. Tänään ratsastamaan, 2 tuntia putkeen :s
Ihanaa 3 päivän päästä leirille.. ; D

Päivämäärä:   9.7.09 14:14:20

Kiva en oo hypänny kunnolla toukokuun jälkeen (sitä ei lasketa, että serkun lämppärillä hyppäsin jotain risua) ja meen esteleirille :D toukokuussa menin tuomas jauhiaisen estevalkassa mun sissillä <3 sillon 80cm mentiin ja vähän sitä aiemmin tunnilla sissillä 95cm :D eikös tuomas käy pitämässä estevalkkoja myös lehtolassa?

Päivämäärä:   10.7.09 10:56:00

Kyllä se Tuomas joku puoltoistavuotta sitten tais viimeks käyä Lehtolassa valmentamassa, eli ei ole nykyään käynyt. (: Vois kyllä Tuomas tulla taas, että pääsis taas hyppäämään..^^

Päivämäärä:   10.7.09 21:51:02

sen valkat on ihan tosi hyviä, keskittyy kunnolla asentoon ja muuta. äähää meillä se käy joka kuukauden eka lauantai :D ja todellakin pääsee hyppäämään <3

Päivämäärä:   12.7.09 11:56:22

Up. Tänään leiri <3

Jep, tosiaan olis kiva jos Tuomas tulis taas valmentamaan.. Estetunteja muutenkin niin harvoin. Tosin ei mulla oikeen kunnon hyppyhevosta oo kun Adella nyt pääsee varmasti esteiden yli ja huimasti ;>

Mukava tappelu täällä taas ollu kun en oo käyny.

Päivämäärä:   12.7.09 13:42:36

Tänään leirille, vihdoin (; toivottavasti ei koko viikkoa sada :s

Päivämäärä:   12.7.09 21:48:07

Jei, viikon päästä leiri. :)

Päivämäärä:   14.7.09 13:38:01

Oho, onpas tippunut. Tänään ratsastamaan ja leiriin enää 4 päivää. :)

Päivämäärä:   16.7.09 13:43:53

UP, kukaan ei enää kirjota tänne...

Päivämäärä:   17.7.09 19:02:59

Yylös. Oli taas kiva leiri. (; Tiistaina Lehtolaan vuorostaan tunnille. (:

Päivämäärä:   18.7.09 12:09:20

Uppaan. ^^

Päivämäärä:   18.7.09 17:43:36

Aika hiljasta ollu tääl kun en oo pitkää aikaa käyny :)

Käytiin Sveitsissä tossa reilu viikko sitte, tai siis tasan viikko sitte tultiin pois :) Upupp

Päivämäärä:   18.7.09 20:17:38

Huomenna leirille, vihdoin. :D

Päivämäärä:   19.7.09 19:24:06

Ylös. Lauran näänki sitte tiistaina ja torstaina.. (;

Päivämäärä:   20.7.09 13:21:41

Uppaan.. Huomenna tunnille.

Päivämäärä:   20.7.09 18:42:01

Ylös. Minnes kaikki on kadonneet? (:

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.7.09 23:38:16

sunnuntaina leirille ! =)

Päivämäärä:   21.7.09 11:04:43

Uppaan.(:

Päivämäärä:   21.7.09 18:57:09

Ylös. Tunnilla olin, Espellä menin. En nyt taida sen kummemmin kommentoida, kumminkin jotku tulee taas valittamaan. :< ;D Mutta kiva tunti oli.

Päivämäärä:   22.7.09 10:28:01

Uppaan.

Päivämäärä:   23.7.09 20:26:06

Ylös. Lehtolassa olin.. : D

Päivämäärä:   23.7.09 20:32:11

Täytän

Päivämäärä:   23.7.09 20:33:43

Uusi: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=937490&t=937490

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.