Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lehtolantila vol 31

Lähettäjä: Laura L. 
Päivämäärä:   15.5.09 21:29:59

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=889920&t=889920 <--- vanha

Re: Lehtolantila vol 31

Päivämäärä:   15.5.09 21:32:57

1. Yleisleiri

2. Yleisleiri
Jannika, 13, Benny tai Lajka
Jenni, -94
Emmi, 8,
Nina, 8,
Helena, 8,
Milla, leirillä melkein 13, Benny tai Puksa
Heini, leirillä 14, Lajka varmaankin
Vilkku, 13,

3. Alkeisleiri

4. Estepainotteinen yleisleiri
Pinja, 14(leirillä melkei 15), hoitsuksi ihan kuka vaan, perusmerkkin ja c-merkin väliltä
Anna-Riikka, 14(leirillä melkei 15)
Annemari, 13(leirillä 14)
Laura, 14(leirillä 15)hoitsuks joku helppo, vaikka Toto
Viivi, 11(leirillä 12), hoitsuksi Totoriina, taso on joku perusmerkki/helppo C
Laura, 11(leirillä 12)

5. Yleisleiri
Kiira, 13, Vaavi, tai Ade, perusmerkki
Riina, 11, kaikki käy, perusmerkkitaso..
Iida, (-97),
Oona, 12/13 (-96),
Alina, ?,
Anni, ?
Tellervo, ?,
Linda, (?)

6. Estepainotteinen yleisleiri
Fanny, -94 (leirillä 15), Vaavi
Veera, -96
Milja, leirillä 15 -94, Espe, Netti tai Piipponen
Eeva, leirillä 15 -94, Lajka, Netti tai Puksa
Elina, -96 , Ade
Niina, -94, Piipponen
Teija, -93, Netti

7. Yleisleiri

8. Sennuleiri varttuneemmille ratsastajille
Laura, 16, tuskinpa sennuleirillä saa hoitsun, C-B?

9. Estepainotteinen yleisleiri
Annika, 12 (synt. -96) Piipponen
Milka, 13, Benny
Noora, 15, Lajka, Netti tai Benny
Neea, 14, Lajka, Netti, Benny tai vaavi
Ida, 15,(ehkä) puksa
Tessa, leirillä 15 (synt. -94)Rosa (?)
Stella, 13 (synt. -95) Nella

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   16.5.09 10:48:02

Jippii, uusi ;)

Upitus siis varmaa, ens torstaina vast tunnille -.-

Lähettäjä: Heini 
Päivämäärä:   16.5.09 11:06:40

Uuusii :)

Tällä viikolla tulee sitten 3x ratsastamassa käytyä, kun viel tänää 14.00 on tunti :) ♥ Selkä vaan nyt ihan sairaan jumissa ja istun tässä nyt hieromatuolissa, joka on epämukavan matalalla tähän pöytään verrattuna 8)

Leiriin enää 22 päivää♥

Mite näihin ht.netin topicceihin saa laitettua sellasen linkin linkkinä? :'DD

Lähettäjä: Lura 
Päivämäärä:   16.5.09 12:39:44

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=889920&t=889920 <-- vanha (:

Minäkin tänne eksyin.. Ens perjantaina tunnille, ja sit sunnuntaina olis kisat..;S Mitenköhän menee..;D

Päivämäärä:   16.5.09 13:51:20

Upp..^^

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.5.09 19:19:38

hei muute, tietääks joku et ketä muita tolle 4.leirille tulee noitte lisäks mitkä tos listas oli? :)

Päivämäärä:   17.5.09 10:43:28

En oo varma olikse just toi leiri (4.) mut Selma (oisko 11, täyttää 12) ja sit Iida (saman ikänen) tulee kai? Ei oo mun vika jos oon vääräs.

Lähettäjä: Kiira 
Päivämäärä:   17.5.09 11:03:27

Kisat olis tulossa.. Eikä Heli edes vastannut kun jo eilen ilmoitin itseni sinne kisoihin... Jos tiistain tunti peruttu, niin varmasti perun ne kisat.. :[Että hyvin menee, ratsatamaan ei oe pitkään aikaan päässyt.. Vois lähtee Kytölään.. :D

Päivämäärä:   17.5.09 12:48:20

Leiriin 3vk enää (; ♥

Ahh, haluun ratsastaa, vaikka jo 3x ollu täl viikol :) Ikävöin jo laukkaamista ja kaikkee :D
Hahhah, huomasin perjantaina että laukassa auon suuta sen tahtiin :'DDD Sitten kun olin et yritin olla aukomatta, menin melkeen sekasin rytmissä 8D Hienoja tapoja mulla.

Päivämäärä:   17.5.09 12:56:14

Hirmu vähän aikaa kaikilla leiriin, mulla jotain 9 viikkoo eli paljon. :D

Lähettäjä: Kata. 
Päivämäärä:   17.5.09 15:14:10

ylöspäin. eksyin tänne (:

Kaikkien pitää tietää: Ade täyttää tänään 21 vuotta! :D

Lähettäjä: Alli 
Päivämäärä:   17.5.09 18:31:10

Onnea ihanalle Ade- ponille!!! :P
Minulla ei ole edes leiri varattu ja kisoihinkin pitäisi ilmoittautua. Olen taas saanut hirveästi aikaan näin keväällä :D Ja minä olen täällä taas! hihii :P

JA LILYLLÄ ON HUOMENNA SYNTTÄRIT! <33

Päivämäärä:   18.5.09 14:44:11

Alli // kenellä meinasit kisoihin tulla?

Upup. kuume iski koulussa :<<

Lähettäjä: Alli 
Päivämäärä:   18.5.09 15:14:51

Tulen Lilyllä <33 hihii.. mitähän siitäkin tulee :P
Paljon kata kuumetta?

Päivämäärä:   18.5.09 16:03:04

Jee, onnee Ade.. :D <3 Katotaan onko huomenna tunti.. Lajksullahan oli kaksvitoset sillon viimekuussa.. :D

Päivämäärä:   18.5.09 18:14:38

Alli // 38.5 kun äsken mittasin. hieman kipeä juu :D mä kun luulin että henni tulee Lilyllä :D

Lähettäjä: Rita. 
Päivämäärä:   19.5.09 18:35:58

Ketä tulossa sunnuntai kisoihin?

Päivämäärä:   20.5.09 15:15:11

Miinä olen tulossa (: 3 A-luokkaan meinasin tulla, Vaavilla varmaankin. Laurakin taitaapi olla tulossa 8)

Päivämäärä:   20.5.09 16:32:34

Huhhuh, luokkaretkeltä tulin just :) Oulussa oltii, oli kyl aika raskas reissu ku koko aja piti olla jossai, ja sit shoppailuaikaa oli nii vähä et piti juosta kauppojen välit 8D

Päivämäärä:   21.5.09 11:25:19

Minä tulen 2 luokkaan Adella, ja Illi 1 luokkaan Mantalla.. Onko Manta koskaan ollut Lehtolassa kisoissa..? :D

Päivämäärä:   21.5.09 14:00:58

Kiira// Ei oo Manta ollu Lehtolan kisoissa, koska se ei oo vielä kunnolla koulutettu kaikkeen niin sillä ei oikeen meidän isojen mennä. Lisäksi kun se on tavallaan niin pieni, niin isot ei oo sillä kisaillu. Ja kesällähän se oli vaan parilla ekalla leirillä, ja sit se oli talveen asti oikeestaan ratsastamatta. Toivottavasti poni kumminkin hienosti käyttäytyisi, ettei kävisi niin kuin Tilulla niissä yksissä kisoissa..:S
Ja oonhan hei mäkin ollu viimeks tunnille Lehtolassa joskus kaks viikkoo sitten, enkjä sillonkaa menny Puksalla. Puksalla taisin mennä viimeks niissä merkkisuorituksissa, huomenna sit onneks tunnille.(:

Rita// Niin minäkin siis olen 3a-luokkaan tulossa Puksalla, tuutko sä?

Luokkaretkeltä tosiaan tulin.. Oli kyllä kivat kolmepäivää, Turussa ja Tampereella oltiin. Kukaan ei ihme kyllä lähteny sieltä kotiin, ihan hyvin meni siis. Hyvä kun Veikko sano ihan lopussa kun käytiin viemäs se niillä kotiin asti että "Minäpä se nyt sitten heittäydyn tästä bussista." Ei kaikki revenny. :''D Muutenkin hirmu hauskaa oli, ja vaikkei paljoa ollu iltasin shoppailuaikaa niin huippuluokkaretki oli.(:

Päivämäärä:   21.5.09 16:27:40

Lura// Miten Tilulla kävi? Haluun tietää ;DD

Olin äsken tunnilla, oli vähä tylsää ku en oo monee viikkoo, kuukautee oikeestaa laukannu kunnolla, yhellä astetunnilla viimeks pikku laukka, kun on ollu maasto, este, este, väli viikko ja tää nii äh -.-

Päivämäärä:   21.5.09 18:24:05

Tiistaina tunnilla, keskiviikkona lomaa koulusta otin ja shopping in Kuopio, joku päälle 7 tuntinen ♥ ♥ Ja tollasta.

Tällä viikolla ehkä toisen kerran viel(?) Laukkaamaan♥ Ratsimaan♥ Leiriin 17 päivää only♥

Päivämäärä:   21.5.09 19:38:58

Muakin kiinnostaa tietää mitä Tilulle kävi.. :D

HUomenna kouluun, lauantaina Tuuriin ja sunnuntaina kisat Adella.. :DD 38 pv:ää leiriin.. -.- :D

Päivämäärä:   21.5.09 20:37:09

No kun Tilulla oli semmonen ratsastaja joka oli sillon viikonloppuleirillä ja sen leirin lopussa oli sitten ne harjoituskilpailut, niin kun oli esterata siis kyseessä, Tilu sai jotkut sätkyt ja lähti vaan kiitolaukkaa ympäri maneesia vetämään. Kyllä se jossain vaiheessa sitten rauhottui.. :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.5.09 23:52:29

Sätkyt? Kunhan innostui vanha kilpahevonen. (:

Päivämäärä:   22.5.09 07:59:53

Ja kouluun.. Ei jaksaisi.. Ekalla tunnilla helluntaiseurakuntatalolle, sit kaks tuntia pesistä, ja sit bilsan kokeet.. :D

Päivämäärä:   22.5.09 15:47:36

ei ollu kyllä mikään kilpahevosen innostuminen kyseessä, ite olin paikalla ja ei kyllä siltä näyttäny. Mutta joo. tänään tunnille, toivottavasti menisin ees puksalla...:D

Lähettäjä: Boing 
Päivämäärä:   22.5.09 20:35:40

Keskiviikkona olin Kuopiossa ja sitten sen jälkeen bestiksen kanssa juhlittiin mun synttäreitä etukäteen ja se tuli meille yötä ja sitten valvottiin koko yö ja aamul nukuttiin pari tuntia :''D Mut vieläkin vähän väsyny olo siitä, univelkoja, univelkoja.

[color=red]♥[/color]Leiriin 16 päivää[color=red]♥[/color]

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.5.09 22:44:30

Minä myös. Kyllä sitä pitäisi erottaa INNOSTUNUT hevonen ja SÄIKÄHTÄNYT hevonen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.5.09 23:17:17

Samaa mieltä -:n kanssa. Itse olin paikalla (yksi leiriläisistä siis) ja hevonen oli mielestäni silloin innostunut eikä säikähtänyt. Muistaakseni joku työntekijä (?) ratsasti sen välillä ja meni ihan ok, mutta aloittelevampia heppa meinas kiikuttaa. Mikäli tämä siis oli sama tilanne?

Lähettäjä: hahh 
Päivämäärä:   23.5.09 09:18:36

Mitä väliä onko innostunut vai säikähtänyt,jos lopputulos on sama :D

Päivämäärä:   23.5.09 11:28:49

Uppaan. Mukavaa keskustelua täällä taas, ihan sama se on että onko hevonen innostunu vai säikähtäny, kuitenkin kiikutti ratsastajaa ympäri maneesia.

Kesä tulossa <3

Päivämäärä:   23.5.09 18:58:51

Kivaa.

Huomenna kisat, jännää, lähtölistat netissä.. ^^

Päivämäärä:   23.5.09 19:02:25

Taas ihmiset tulee tänne väitteleen jollai * tai - nimimerkeil 8DD Ku ei voi sitä omaa nickiä käyttää 8D No älkää käyttäkö jos se on niin ongelmallista.

Keskiviikkona tunnille, aikuisten tunti edessä ...

Päivämäärä:   23.5.09 19:08:19

Miteskäs kouluun tutustuminen Milli meni? :D

Päivämäärä:   24.5.09 11:04:12

Huomenna alkaa sitten vika viikko koulua :) Ihanaa ja outoo aatella, että kesäloma alkaa ihan kohta♥ Leiriinkin enää tasan 2vk.

Vikat kokeet meni yllättävän hyvin, kemiasta 8- ja matikasta 8½. Tuo kemian kokeen numero oli jo saavutus, kun en ikinä ole osannut koko ainetta, aiemmasta kokeesta 7-. Matikka taas meni ihan normaalisti :''D Huomenna saadaan mantsas lintu-karttatesti, karttatehtävistä sain ehkä 6/22 pisteestä (ja mahdollisesti tottakin) ja linnuista 3 tai 4/6 -.-" Ei voi mitään :''D

Joo mä taas jotain tyhmää ja turhaa tänne selostan.

☼ ihana ilma ☼

Päivämäärä:   24.5.09 15:52:24

Kisat oli. Ade oli ihana, jaetulla sijalla toinen olin, vaikka en edes ratsastanut siinä 1 luokassa..

Päivämäärä:   24.5.09 16:09:46

Ja millä Ne Eini ja Päivi meni sitä specialia..? Marja tais mennä Adella..

Päivämäärä:   24.5.09 17:58:47

Lura// Iha kivaa oli tutustumassa :) Tuli hyviä ihmisiä samalle luokalle, mut en vaa ois halunnu niit kaikkii kerkkolaisii samalle luokalle :) Ku meil on sellaset kerkkolaiset mitkä roikkuu hihassa iha koko aja xD Mut tuli kaikki muuten hyvät, Emilia, Carmen, Veera ja tällasii :'D

Päivämäärä:   24.5.09 18:00:04

Marja meni Adella, Päivi Totolla ja Eini meni Allulla. Allu siis Iidan Ylläpitopolle, Väiken velipuoli. (:

Ihan ok meni kisat, Puksa ei pukitellut onneksi. (:

Päivämäärä:   25.5.09 15:25:46

Huomenna tunnillee, torstaina on ysienpäivä ja ratsastus keskuksella, perjantaina on kirkko ja lauantaina loppuu koulu <3 ;D ja sunnuntaina töihin..(:

Päivämäärä:   25.5.09 15:26:56

Milli// Hyvä et mainihit, että keskiviikkona tunnille, kun pitää varata huomiselle tunti :''D

Jee, jotkut muisti mun synttärit tänään (ei laisinkaan piilo hehkutusta) :DD Hihi, sain isän luona asuvalta pikkuveljeltä erikseen kortin, johon oli hienoin itsekirjoittamin kirjaimin kirjoitettu nimi "Lassi 5v" :')

♥ Leiriin 13päivää ♥

Vähän mua ahistaa jo nyt, kun mun pitää tän viikon perjantaina VIIMESTÄÄN pakata leiri kamatkin, kun meen Rautalammille lakkiaisiin lauantaina siitä meen varmaan Jannikal pariks yötä, iskä tulee hakeen siitä -> meen iskälle ja oon leirin alkuun asti. Äää, ahistaa :''D

Päivämäärä:   25.5.09 19:38:48

Uppista, huomenna tunti.. Haluisin mennä Totolla.. :D

Siis Puksa pukittelee VIELÄKIN..?

Päivämäärä:   26.5.09 13:38:56

Pukittaaks Puksa? Aijaa, kiva ku mullekki kerrottii x)

Huomenna tunti ja kypärä on Jannikalla, Jannika saa luvan tuua sen huomenna kouluu... :'D

Päivämäärä:   26.5.09 14:48:05

Up. Tunnille tänään.

Päivämäärä:   26.5.09 14:53:22

Voi kuulkaa, älkää käsittäkö väärin. Puksa ei enää pukittele, mutta aina se mahdollisuus on varsinkin kisoissa radalle yksin jäädessä. Puksa toimii aivan yhtä hyvin kuin ennenkin, se EI pukittele nyt enää. (:

Lähettäjä: Rita. 
Päivämäärä:   26.5.09 16:48:51

Puksahan pukitti ennen vanhan satulan takia. Vanha satula liukui eteenpäin jonka takia lavat eivät päässeet kunnolla liikkumaan, hevonen ärsyyntyi siitä ja sen takia pukkeja tuli. Nykyään Puksalla on Tilun vanha satula, joka sopii Puksalle aivan mainiosti:) Eikä ole sen jälkeen pukitellut, paitsi kerran olen nähnyt sen pukittavan kerran kisojen verryttelyssä kun vähän innostui lävistäjällä. Lura selvitti asian jo tuossa edellä hyvin. Puksa on mainio ja monipuolinen tuntihevonen, sitä on turha pelätä ;)

Päivämäärä:   26.5.09 17:46:51

Nohyvä, mä jo luulin et puksa pukittaa x)

Jee, ens viikonloppuna meen Jannikalle, sit tuun varmaa maanantaina pois, sit torstaina Heini tulee meille yöks ja mennää rantaa yöks, lämmitetää sauna ja kaikkee muuta hienoo 8)

Päivämäärä:   26.5.09 19:31:56

^Ja minä tuun Jannikalle, mut oon siellä 4 yötä, jos se käy niille 8DD Ja sitten meen sillon torstaina yötä Millal :''D Kerkolla tulee oltua viikko + yks päivä, kun lauantaina mennään Kapolaan lakkiaisiin jaa sitten meen Jannikalle ja oon siellä + käyn Millalla + oon mummon mökillä, kun mummo ja pappa on siel :'DD

♥ Leiriin ENÄÄ 12 päivää ♥

Hiki, kun tulin just ratsastamasta, heijee olin ainut♥ Sitten mentiin - istuntaharjotuksia :''D Okei, ei se mua haittaa, parani istunta ainakin vähän. Ärsyttää kun mun jalka menee liian eteen ja sitten koko istunta menee plösöks jne. 8D Huomenna uudelleen, jos nyt muistais jotain tän päivän tunnista sillon :DD

Päivämäärä:   26.5.09 20:25:52

Uppailen. Espellä menin, hienosti meni poni tänään. <3 Molemmat laukatkin sain nostettua, ja ravissa ja käynnissä oli niin hieno. ;D Oli kyllä kiva selvittää ennen tuntia Espen melkeinpä rastatukka..;)

Päivämäärä:   27.5.09 12:23:47

up

Päivämäärä:   27.5.09 12:32:49

Jee kohta loppuu koulu<3 Äää mua jänskättää ku huomen kevätjuhla ja siel ku mul on sellaset 4cm korkkarit (joo ei korkeet muuta ku mulle joka ei osaa kävellä niil) ja sit ku kutoset kukitetaa nii sit ku sinne lavalle pitäs mennä nii mä lennän iha varmaa niil kengil :) No ti voi mtn.

JEE heini tulee viikon pääst<3 Sit heini käydää ostaa limpparii ja pizzat vaik kioskilta. Ja sit lämmitetää sauna ja käydää uimas jajajaja...kaikee hienoo :')

Illalla tunti, haluisin kunnolla laukata ku en oo pitkää aikaa saanu kunnon laukkaa. Nii sit jos tänää sais ku aikuisten tunti (: Niinkun oon jo useempaan kertaa sanonukki. Leirii 11pv? Oikeesti vastaha siihe oli viel 230 :'D Sillo ku heini rupes niit laskee.

Lähettäjä: loora 
Päivämäärä:   27.5.09 17:46:55

jei :D enää 25 pvä leirii :D

Päivämäärä:   28.5.09 13:43:57

UP.

Leiriin 10 päivää♥♥ 2 päivää koulua - huomenna kirkko + jtn. lauantaina kevätjuhla + totarit ♥ Kiva kun lauantaille on lämmintä, niin autossa istua iltapäivällä pari tuntia Rautalammille Kapolaan ja sitten lakkiaisten jälkeen Kapolasta Kerkolle melkeen puol tuntinen. Molemat Ei-ilmastoisussa autossa.

Päivämäärä:   28.5.09 14:25:52

Voi elämä miten meni eilen ratsastus iha päin P:tä. Mantalla olin, laukassa nojasin eteenpäin nii ei tullu kunnon laukkaa oikeen ollankee, sit meinas lähtee siin laukkayrityksissä vähä käsistä. Mut kyl se sit meni, sain sen rauhottumaa siinä sitte. Meni iha ok. Loppujen lopuks, paitsi laukat-noup.

Huii, kohta kevätjuhla ja arvatkaapa kuka lentää niis kengis?

Päivämäärä:   28.5.09 14:54:04

Yylös. Tänään oli ysienpäivä, oli kyllä kivaa :D Jee, ylihuomenna peruskoulu on lopullisesti ohi <3 ;D

Päivämäärä:   28.5.09 18:45:46

Lura: Ai joo.. :D Mää olin tiistaina vähän paniikissa tallilla, kun mulla oli Puksa, kun mä ajattelin, et se pukittelee.... :D Mut tunti meni ihan kivasti, oli ihana poni!! :D <3 Mentiin ympyräkahdeksikoita, ja KÄYNNISTÄ laukannostoja (tai siis Minttu ja Iida meni Mantalla ja LAjkalla, niin ne sai mennä ravista). Vasempaan kierrokseen meni hyvin, oikeeta joutui hiomaan enemmän.. :D Puksa <3

Päivämäärä:   28.5.09 21:13:33

Uppaan. Nettiponilla menin tiistaina, ylihuomenna loppuu koulu ja näin <3

Lähettäjä: Noora 
Päivämäärä:   28.5.09 21:34:21

Puksa on kyllä ihan mukava, mut vaan kesällä 07 pukitti maastossa alas selästä, mutta kiva sillä oli hypätä :D meillä on huomenna koulussa potkiasiset, koska oon kans 9, kivakiva. ja pitäs viedä ruotsin ja enkun opettajalle kukka ja luokanvalvojalle kortti ja kaikkee :D mut sti on lauantaina peruskoulu ohi :D<3

Päivämäärä:   29.5.09 13:34:38

HUOMENNA LOMA♥ Jannikalle neljäks yötä jaa Millalle kaheks, samoin mummolle ja sitten on jo leiri<3 Eli yheksän päivääää niin loma♥♥♥

Outoo aatella, että loma on ihan just ja näin. Tänään pitäis loput leirikamat pakata, kun kerkolle jään leirille asti, niin unohtuneita tavaroita ei noin vaan haeta kotoo 2h matkan päästä :DD

(UP)

Päivämäärä:   29.5.09 15:47:10

Ihanaa, huomenna kevätjuhla ja alkaa LOMA! <3 Ollaankin Hennin kanssa suunniteltu jo hurja leirikaste 1. leiriläisille..;D

Ja hei kaikki leiriläiset: Älkää kertoko leirikasteesta täällä, koska joka leirillä ei ole erilainen leirikaste, vaan muutamilla leireillä saattaa olla sama jolloin ei ole kiva jos tyypit tietää etukäteen leirikasteen.

Päivämäärä:   29.5.09 19:03:57

Jes, kohta kesäloma♥♥ Okei, tää on Up..

Päivämäärä:   30.5.09 09:44:39

Tubla, mut nyt alko kesäloma♥♥♥

Todistus käyttäytyminen ja musiikki 10, oisko ollu neljä tai viis ysiä ja loput kaseja, keskiarvo 8,6. Eikä enää tarvii hukkua hilseeseen♥Jipii♥

Päivämäärä:   30.5.09 11:54:37

Mitenkäs Milli hukut hilseeseen? ;D

Ihanaa, peruskoulu on vihdoin ohi. (: Kaseja ja ysejä.

L O M A ! ! ! : D

Päivämäärä:   31.5.09 12:54:42

Mulla oli tokaris pari kymppiä, enkusta ja kotsasta :D sitten joku 4 kasia ja kaikki loput ysiä. :D Liikanope, kässsänope eikä kuviksenope tykkää musta :''D

Päivämäärä:   1.6.09 00:09:32

Lura// Koska meidän ala-asteen ope hilseilee IHAN LIIKAA. Usko tai älä, mee vaik itte kattoo, pyörryt järkytyksestä.

Jannikan luona oon 8) Koirat pitäs kätdä syöttämässä 8)

Päivämäärä:   1.6.09 09:37:08

L O M A ! ! ! Tokarin keskiarvo tais olla 8.9... :D
Leiriin 27 pvä:ää.. :D

Päivämäärä:   1.6.09 10:41:38

Tuleeko Nettiponny nyt sit tunneille..? :D Haluu ratsimaan!

Päivämäärä:   1.6.09 22:26:09

Miks Netti ei oo tunneilla :O oon jäljessä aikakaudesta 8)

Päivämäärä:   2.6.09 09:38:49

Kyllähän Nettiponi on tunneilla :D Minäkin sillä viime vkolla menin, tosin laihuuden takia ei varmastikkaan ole yhtä kovassa käytössä kuin aikaisemmin. Mutta varmasti tunneille tulee :D

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.6.09 09:52:00

miks laiha?

Päivämäärä:   2.6.09 13:19:01

Jesjippii, heti loman alussa tällasessa kivassa flunssassa... No ei voi mitää 8) Toivottavasti ei pahene kun on leiri tulos .)

Up, .D

Lähettäjä: humu 
Päivämäärä:   2.6.09 20:18:46

--: Jo vanhempi poni kyseessä, joten ei pysty enää hyödyntämään ruokaa niin hyvin kun pitäisi. Pihatossa asustaa ja saa syödä 24/7 säilöä paalista. :)

Päivämäärä:   2.6.09 20:40:33

Minäkin tänne eksyin...Ihana ilma ollu tähän asti, harmi kun huomiseksi ei enää kai ole luvattu niin hyvää säätä. :( Tänään olin ratsastamassa, menin aika uudella Sofi-nimisellä hevosella. Tunti meni hyvin, mitä nyt Sofi säikähti ainakin neljä kertaa jotain pikkujuttuja kun uus paikka...Joillain kerroilla meinasin tippua kun yhtäkkiä rupes pomppimaan, mutta kestin selässä, jee! :D Jos oisin ratsastanu vasta tosi vähän niin varmaan oisin tippunu neljä kertaa. Mutta tosi kiva hevonen kyllä, laukka aivan ihana. Kunhan tottuu uuteen paikkaan ja saa paremman lihaskunnon ja lisää notkeutta mammaloman jäljiltä niin on varmasti tosi hyvä hevonen...

Jotkut jo leirillä Lehtolassa nyt, omaan leiriin vielä monta viikkoa, mutta onpahan jotain mitä odottaa. Huomenna töihin lapsenvahdiksi vahtimaan pikkuserkkuja, jee.. :D

Päivämäärä:   3.6.09 14:31:11

Nii, joiltakin LOPPUU leiri jo kohta 8)

Päivämäärä:   5.6.09 10:01:27

humu tuossa selittikin jo, eli siis Nettihän on jo vanhenemaan päin eikä ruokaa enää voi hyödyntää siihen katsottuna. Pihatossa asustaa ja paalista saa heinää syödä :D

jees, kaheltatoista lehtolaan henniä tuuraamaan.

Päivämäärä:   5.6.09 18:33:45

Yylös. Nyt on ensimmäinen leiri ohi. :) Kiva viikko oli, mitä nyt oltiin 24 h ilman sähköjä niin lämpötila sisällä laski + 16 asteeseen.. Mutta siitäkin pärjättiin, muuten oli tosi kiva leiri. (:

Päivämäärä:   5.6.09 19:59:50

Meillä oli vaa 8tuntia sähköt poikki :) Oliks siel leirillä tunnit ihan normisti vaikka tuuli niin sikana ja sähköt oli pois?

JEE, kohta leirille<3

Päivämäärä:   5.6.09 20:01:18

joo tottakai ne tunnit oli. :)

Päivämäärä:   6.6.09 09:06:07

Okei :) Sitä mäkin vähä aattelin.

Eiks leirillä pysty suorittaan hoitomerkkejä? Ja pitääks hoito I
-merkissä osata nää kaikki puolisukat ymv., sit kaikkien loimien nimet ja tällaset? Voihitto, oon mummolassa nyt ja ei oo mitää mistä vois opetella noita, sonta. 8)Jos niitä nyt ees pystyy suorittaan?

Päivämäärä:   6.6.09 14:55:33

Ei mun ainakaan tarvinnu osata noita puolisukkia yms. siihen merkkiin.. Loimet piti osata, mut ne oli helpot.. Antaiskohan Heli mun suorittaa sitä hoito 2 -merkkiä..? Oon kuitenki lastaillu joskus heppoja (esim. shettistä, kolmivuotiasta tinkertammaa, sekä kolmivuotiasta suokkitammaa..)..?

Päivämäärä:   6.6.09 15:06:31

Yylös..^^

Päivämäärä:   6.6.09 17:34:25

Kiira// Luulisin että antaa, koska jos sä oot suorittanu Hoito I nii eiks sillo oo tavallaa pakko saaha suorittaa se?

Tämä viesti on kastettu UPitukseksi.

Päivämäärä:   6.6.09 17:47:25

Uppiiiaaa.. :D

Päivämäärä:   6.6.09 19:37:09

Iuh, mulla on käsissä tosi hyvän tuoksusta saippuaa, mut nyt se haisee oksennukselle...

Jee huomenna leirille<3 Olipas taas tarpeellinen viesti.

Päivämäärä:   7.6.09 10:32:47

Yylös.. Hei kannattaa ottaa leirille huulirasvaa mukaan, mulla ja hennillä ainakin huulet rohtu. (;

(piiloUP) :)

Päivämäärä:   7.6.09 11:31:51

Pitää muistaa, huulirasva, huulirasva...

Jippiijippii, illalla leirille 8) Miten paljo teillä on yleensä tavaraa mukana? Mietin vaa et onko mulla jotenki paljon?

Päivämäärä:   7.6.09 11:32:05

Uppailen..^^)

Päivämäärä:   7.6.09 13:05:26

Milli // mulla on semmonen iso kassi, kenkäpussi ja ratsastuskamapussi :D mahollisesti sielä yks pussi.

Päivämäärä:   7.6.09 13:15:25

//Komppaan Kataa..

Päivämäärä:   7.6.09 13:17:04

Tänää leirille♥ ;D Joomoi, mulla on ihan sairaasti tavaroita 8D 1 vaatteet, 1 ratsastuskamat, 1 tavarat, 1 pieni lakanoille ja petivaatteille x) Oikeesti ei ne ees mahu varmaan autoon :DD

Päivämäärä:   7.6.09 13:54:45

uppii..

Päivämäärä:   7.6.09 16:35:11

Yylös. Mulla oli kans mukana yks iso kassi, kaks kenkä kassia ja yks ratsastuskampepussi. Ei oo kenkiä varsinkaan mukana ei. ;)

Päivämäärä:   7.6.09 19:54:50

Uppailen.^^

Päivämäärä:   8.6.09 09:03:21

Yylös. Aika hiljasta täällä..

Päivämäärä:   9.6.09 09:07:12

Uppaan. Oonko mä ainut täällä? Tänään tunnillee, pääsee kiusaamaan Kataa pitkästä aikaa...;D

Päivämäärä:   9.6.09 19:05:27

Yylös. Pipalla menin, mentiin etuosakäännöksiä. Kata meni Espellä, kivasti meni silläkin. Oli kiva tunti, loppuraveissa Pipakin rentoutu, oli sen verran jäykkänä leiriläisten jälkeen. (;

Päivämäärä:   10.6.09 11:46:48

Up.

Päivämäärä:   10.6.09 16:44:49

Yylös..

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.