Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaikki maailman työnantajat ovat mua

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   22.3.25 15:24:44

Vastaan. En tiedä miksi. Eivät kerro. Aina on joku "parempi" hakija muka. Semmosta tänne.

Re: Kaikki maailman työnantajat ovat mua

Lähettäjä: ultralight 
Päivämäärä:   22.3.25 15:31:50

Ryhdy kevytyrittäjäksi, siitä se onni aukeaa!

Lähettäjä: Persoona 
Päivämäärä:   22.3.25 15:41:43

Se ”parempi” työntekijä on yleensä sellainen, jonka persoona sopii työpaikkaan paremmin. Olen saanut pari työpaikkaa sillä perustella, että olen ”hyvä tyyppi”. Ihan suoraan siis esimiehet ovat sanoneet, että minä ja toinen (kokeneempi) ollaan oltu ne kaksi viimeistä ja minut on valittu sen perusteella, että työpaikalla voivat opettaa minulle ne asiat, joita en vielä osaa, mutta sen kokeneemman tyypin luonnetta/olemusta eivät voi muuttaa. En sitten tiedä, minkälaisia k*sipäitä ne toiset ovat haastattelussa olleet.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   22.3.25 15:56:54

Ei tarvitse olla kuin väärän väriset sukat, niin ei ole hyvä tyyppi. Mutta niin kauan kun yhtä työpaikkaa hakee satoja tai tuhansia hakijoita, niin kyllä sinne joukkoon mahtuu se upein, mahtavin ja kaunein typpi, joka palkataan.

Lähettäjä: kyllä 
Päivämäärä:   22.3.25 17:06:34

Lähettäjä: Persoona
Päivämäärä: 22.3.25 15:41:43

Se ”parempi” työntekijä on yleensä sellainen, jonka persoona sopii työpaikkaan paremmin.

Tämä vahvasti. Eikä se silti tarkoita, että siinä toisessa vaikka paperilla pätevämmässäkin hakijassa olisi mitään vikaa, mutta valitun olemus vaan syystä X sopii paremmin just kyseiseen yhteisöön.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.25 17:10:55

Jep, ja tuon hyvän tyypin palkkaamisen takia kaltaiseni autisti ei tule koskaan saamaan työpaikkaa vaan elää yhteiskunnan tuilla loppuun asti. jippiiiii.

Lähettäjä: Toinen autisti 
Päivämäärä:   22.3.25 17:16:13

.: Kyllä niitä autisteillekin sopivia töitä ja työpaikkoja on. Pitää vain olla kärsivällinen ja yrittää. 100-prosenttinen etätyö toimii mulla...

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   22.3.25 17:29:11

Työhön otetaan sopivin ja se ei aina ole pätevin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.25 17:34:25

Eipä se sopivinkaan aina ole onnistunut rekrytointi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.