Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työhakemuksen aloitus ja lopetus

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   22.3.25 12:58:21

Tai tässä tapauksessa pyydetty motivaatiokirjettä, mutta kuitenkin. Muutoin teksti alkaa vihdoin olla valmis, mutta aloitus- ja lopetuskappaleita en jotenkin osaa muotoilla toimiviksi. Aika perus duuanriala, mutta jonkun verran alan normaalista eroava työpaikka josta olen todella kiinnostunut ja uskoisin sopivani sinne hyvin. Mutta miten herättää kiinnostus ensimmäisessä kappaleessa ja miten näyttää innostus lopetuskappaleessa olematta kuitenkaan mitenkään teennäinen?

Ehkä vain tapani mukaan teen asioista vaikeampia kuin ne ovatkaan, mutta tuntuu jotenkin vaikealta etenkin nyt, kun haussa on todellinen unelmapaikka.

Onko mitään vinkkejä, millaisilla teksteillä olette itse onnistuneet työnhaussa?

Re: Työhakemuksen aloitus ja lopetus

Lähettäjä: Klisee 
Päivämäärä:   22.3.25 13:35:11

Olen aloittanut esittelemällä itseni kuten jos olen valmistunut niin että olen valmistunut alalta tai jos olen työskennellyt vastaavalla alalla yms. Niin siitä. Hakukirjeen olen lopettanut tyylillä, että minusta saa motivoituneen työntekijän joka ei pelkää tarttua uusiin haasteisiin.

Oli sitten kliseistä tai teennäistä niin olen aina saanut sen työn minkä haluan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.