Lähettäjä: Q
Päivämäärä: 20.3.25 19:19:17
"Olen miettinyt tätä myös, mutta pelottaa juuri värin leviäminen tai sävyn muuttuminen.
Eikö kestopigmentöinnillä tule usein vielä meikatumman näköiset kulmat, kuin microbladingilla? Ja tämä taitaa pysyä jopa vuosia? Kuulostaa hyvältä mutta samalla pelottavalta - jos kulmista tuleekin rumat, niin siinähän sitten kärsit monta vuotta :D"
- Tämä pigmentointi nimenomaan ei leviä ja laadukkaat värit vaan haalenee eikä vaihda väriä. Noin vuosi on kuulemma normaali väli ylläpitää eli jos ei haluaisi ylläpitää, ne vaan haalistuisi pois. Mulla on itellä tosi tosi luonnollinen look, en halunnut meikatun näköisiä vaan paremman meikittömän lookin ja se kyllä onnistui. Eli saa tehtyä luonnollista ja näyttävämpää.
"Ota mieluummin puuterikulmat"
- Tolla pigmentoinnilla nimenomaan tehdään sitä puuteritekniikkaa. Karvatekniikka kai onnistuu myös, mutta itsellä on niin paljon omaa karvaa, että mulla on puuteritekniikalla tehty tosiaan vaan parempaa meikitöntä lookkia. Meikkaan siis kulmat edelleen normaalisti ja siksi olikin hankala löytää tekijä, jonka jäljiltä ei näytä Angry Birdsiltä ja että saan meikata normisti edelleen. Meikitön look kaipasi vaan piristystä.
"Aika läpinäkyvää markkinointia."
- Heh, Heidi ei taida hevosihminen olla, en tiedä. Joka tapauksessa, hänen ainoa huono puoli on, että kalenteri on täynnä jo kuukausia etukäteen, että en jaksa uskoa et tarvii Hötölässä mainostaa :D Täällä nyt kysyttiin tekijöitä ja hän on varmasti yksi Suomen parhaita niin eihän se ihme ole, jos tyytyväisiä asiakkaita jopa Hötölästäläkin löytyy.
A: Jep, joka euron arvoinen todellakin!
|