Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Erikoisjoukot

Lähettäjä: Mums 
Päivämäärä:   19.3.25 23:37:58

Olipa taas viihdyttävä jakso tämä kauden ensimmäinen. En kyllä ymmärrä, mikä tuonne saa hakeutumaan.

Re: Erikoisjoukot

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   20.3.25 02:46:01

Joo itse en pärjäisi tuolla viittäkään minuuttia, hatunnosto niille, jotka tuolla pärjää saatikka suorittaa loppuun.
Jäin vain miettimään noiden kouluttajien ikiä kun sanottiin että heillä yli 50 vuoden kokemus. Vauvoinako he ovat sinne menneet :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.3.25 03:59:43

Bree Vandekamp, heillä on siis yhteensä yli 50 v kokemusta... Ei jokaisella erikseen. Ei tämän pitäisi olla niin vaikeaa ymmärtää.

Lähettäjä: Atomiinus 
Päivämäärä:   20.3.25 06:39:25

Kaikki nuo hommat on aivan pala kakkua.

Lähettäjä: Leiri 
Päivämäärä:   20.3.25 06:44:23

Oli kyl suorastaan elokuvamainen ekat minuutit ekassa jaksossa.

Kouluttajat nyt 35-45v

Päivämäärä:   20.3.25 07:16:00

Miksiköhän joku lähtee tuonne ilman uimataitoa? Kumma jos tuollaista asiaa ei kysytä jo hakiessa. Vai oisko tahallaan otettu hänet, jotta saadaan lisädraamaa. Onko tämä sama tyyppi, joka oli farmissa viime vuonna?

Lähettäjä: Komeetta 
Päivämäärä:   20.3.25 07:19:45

Oli farmissa.
Itse en jaksaisi edes tuota alkujuoksua, mutta jotakin tehtäviä voisin silti kokeilla, jos ei tippuisi ollenkaan pois, vaan saisi tehdä ne tehtävät, joita haluaa kokeilla :D

Mut tympii nämä ns. "julkkikset". Eikö voisi kerrankin ottaa ihan tavan kansalaisia tähänkin sarjaan.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.3.25 07:24:53

Kyseessä on tv-viihde, eli mukaan pitää ottaa myös pari jotka luovuttavat heti, jotta saadaan (jo valmiiksi käsikirjoitettua) draamaa ja otsikoita aikaiseksi, ja näin lisää katsojia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.3.25 08:39:59

Muuten olis hauska kokeilla tuollaista ittensä haastamista, mutta nuo kouluttajien huutamiset "Ootko niin v*tun tyhmä!" , menis yli ja sais verenpaineen tappiin. Inhoan siis kaikkea huutamista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.25 08:48:14

Minä en ois arvannut, että Ansku luovuttaa heti ekassa jaksossa. On kuitenkin urheilija ja tuntee konseptin todella hyvän. Tokikaan ei ole kauhean fyysinen ihminen. Itse en ois selvinnyt edes tuonne asti, joten jokainen yritys on hatun noston arvoinen.

Päivämäärä:   20.3.25 09:06:54

No Anskulle tuli paniikkikohtaus siinä ja joutui lähtemään tämän takia.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   20.3.25 09:15:38

Mä katon kans, ja kyllä tosiaan nostan hattua jokaiselle, joka ees yrittää! Ite en usko että olisin siitä arkkutehtävästä selvinnyt (fyysisistä nyt en mitenkään, kun ei kroppa kestä esim juoksemista ;D).
Jos teistä joku katsoo Ruutu+ tahdissa, niin olikos se toisessa jaksossa kun tää uus juonenkäänne paljastui? Saa nähdä miten tulee vaikuttaan kauden aikana lopulta.

Itselle nää on jotenkin hassua seurattavaa, yks kouluttajista on ollut samassa päiväkodissa/eskarissa ja koulussa (muistaakseni vuoden nuorempi). Eipä olisi silloin voinut kuvitellakaan hänen uravalintaa :)

Päivämäärä:   20.3.25 09:49:44

Tuo ohjelma on ihmisille jotka ei muuten ole elämässä saavuttaneet mitään mikä on ollut kovan työn takana ja itsensä likoon laittaneena. Puhumattakaan että heidän henkensä on ollut vaarassa esim työn luonteen vuoksi.

Päivämäärä:   20.3.25 10:20:56

Mä olisin varmaan ollut ilahtunut arkkuun lepäämään pääsystä sen ruumiillisen höykytyksen jälkeen. :D Varmaan olisin meditoinut ja horrostanut sen ajan.

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   20.3.25 10:38:28

Ihmettelin myös miksi lähdetään kisaan, jos ei osaa uida, kun vesitehtävät on tuolla paljon muutakin kuin uimista. Eli juurikin tiputetaan veteen jne.

Anskua ihmettelin, luulkn, että se vähän treenaakiin mutta eipä näköjään.

Missistä näki heti, että ei jaksa tehdä mitään.

Entinen koripalloilijakaan ei näytä urheilu uransa jälkeen harrstaneen liikuntaa.

Lähettäjä: Komeetta 
Päivämäärä:   20.3.25 14:02:15

Kyllähän tuossa helpottaa kovasti tieto, että ei sinun anneta kuolla tuossa ohjelmassa. Eli vaikka haudataan elävältä, tiedät että pääset pian pois.

Päivämäärä:   20.3.25 14:20:18

Joo ja arkussakin koko ajan kamera kuvaamassa, eli pois pääsee jos joku hätä tulisi.

Päivämäärä:   20.3.25 15:01:00

Aika riski kyllä lähteä tuohon ohjelmaan jos ei ole uimataito kunnossa. Vaikka onkin pelastajat vierellä niin eihän sitä ikinä tiedä mitä saattaa käydä. Varsinkin jos ei edes normaaliolosuhteissa onnistu uiminen kunnolla (uimahallissa, uimahousut jalassa) niin entä sitten kun työnnetään tai pitää hypätä korkealta johonkin luonnonveteen vaatteet päällä ja kengät jalassa.

Itse ajattelin siitä arkkutehtävästä että hyi helkkari, en kyllä pystyisi, mutta sitten kävi ilmi että eihän ne arkut oikeasti missään maan alla olleet vaan olisko juuri ja juuri upotettu siihen kuoppaan. Sitten vain näön vuoksi vähän multaa päälle, eikä kansiakaan naulattu kiinni. Jos näin oikein niin eikö sinne arkkuun pilkistänyt valonsäteitäkin? :D Eli aika chilli siellä sitten kuitenkin loppujen lopuksi lekotella.

Päivämäärä:   20.3.25 15:03:41

Ei se chilli ole sellaiselle, jolla on ahtaan paikan kammo. Mulle riittää se, etten pysty liikkumaan kunnolla ja tuntuu etten saa happea.

Lähettäjä: Savolainen 
Päivämäärä:   20.3.25 15:16:33

Koripalloilija oli juoksussa toisena perillä.
Eli omaa varmasti juoksukestävyyttä, mutta painoilla treenaaminen jäänyt vähiin.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   20.3.25 15:16:42

Viihdeohjelma, jolla vain riipaistaan pintaa mitä tuollainen koulutus oikeasti on.
Jos cooperissa jää tulos alle 3000, niin oikeasti ei ole mitään mahdollisuutta. Siihen vielä kiitettävä lihaskunto ja paineensietokyky, niin yksikään noista julkkiksista lentäisi pihalle ekalla viikolla, vaikka eivät olisi päässeet edes koulutukseen.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   20.3.25 16:46:24

Olipas ärsyttävä ensimmäinen jakso. Mikä ärsytti:
-kouluttajien kiroileminen (@!#$)
-nuoren missin lässytys
-se itserakas ulkomaalainen mies, joka punnersi vapaa-ajallakin
-jos yksi tyyppi meinaa hukkua jo rantavedessä niin mitä tapahtuu kun tiputetaan helikopterista?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.3.25 21:38:35

Hyvä että Ansku lähti, en ois kestänyt yhtään pidempään sieltä raakkumista. Jestas että voikin nätillä naisella olla kamala ääni. Eihän se tietenkään itse sille mitään voi..

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   21.3.25 10:49:03

Mitä siellä tekee missi jolla ei ole fysiikkaa, mitä siellä tekee uimaraidoton ja mitä tekee ihminen joka saa paniikkikohtauksen kun pitää vähän treenata.

Päivämäärä:   21.3.25 11:54:41

"mitä tekee ihminen joka saa paniikkikohtauksen kun pitää vähän treenata"

Anskuun viittaat. Hän on kuitenkin: juossut maratonin, puolimaratonin, treenaa valmentajan kanssa juoksua, kilpatanssia, käy salilla, osallistunut ainakin lyhyempiin triathlon kisoihin, ui, vaeltaa, pyöräilee, tottunut käymään avannossa jne. Eiköhän "vähän treenaaminen" ole tuttua, varsinkin kilpatanssi-puolella. Muutenkin koko elämä on omistettu liikunnalle työssä ja harrastuksissa. Ihminen ei kuitenkaan ole kone.

Päivämäärä:   21.3.25 11:58:46

Oliko missillä minkäänlaista urheilutaustaa? Ei vaikuttanut siltä.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   21.3.25 12:42:30

Tarviiko silti lähteä tuollaiseen kerran tietää saavansa paniikkikohtauksen. Eikö niitä tuossakin jaksossa ehtinyt olla ainakin kaksi. Typerää lähteä jos ei kantti kestä.

Päivämäärä:   21.3.25 13:16:36

Onneksi lähti ekan jakson aikana ne kaikkein rasittavimmat tyypit!

Danielin toivon pääsevän pitkälle, ihan loistotyyppi. Häneltä alkoi juuri sarja jossa kiertävät 0e budjetilla maailman ympäri. https://youtu.be/tEnGpwlMdRk?si=Jfu4Fdlgm5eReHse

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   25.3.25 21:37:49

Up

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.3.25 23:15:42

Täällä Rami-fani

Päivämäärä:   25.3.25 23:48:59

Miten toi missi ei jaksanut edes sitä muutaman kilon säkkiä nostaa harteille. Ihme makaroni

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   26.3.25 07:19:01

Sinne pitäisi laittaa joukko perus HT-leidejä. Kaikki pääsisi loppuun saakka, tehtävät pystyisivät suorittamaan reippaasti kävelemällä :D

Päivämäärä:   26.3.25 09:20:53

Toivottavasti Michael hankkisi kunnon uimataidon, mutta pitäisi varmaan päästä ensin pelosta.

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   26.3.25 09:31:51

Mikä Jessican soluttautumistehtävä tms oli? Nimimerkillä kävin välissä saunassa.

Päivämäärä:   26.3.25 10:29:28

Hän toimii kouluttajien silminä ja korvia tuvassa. Hänen pitää jututtaa vähän kaikkia ja kertoa millä mielellä nämä ovat.

Lähettäjä: Kettu 
Päivämäärä:   26.3.25 11:51:17

Ärsyttävästi lisätty draamaa ja elokuvamaisuutta mukaan ohjelmaan. Ekat kaksi kautta oli tosi hyviä. Nyt alkoi ärsyttämään heti tollanen "myyrä" tuolla joukossa ja tollanen kisaajien välisten keskustelujen kuvaaminen. Miksi kaikkeen pitää aina änkeä tollasta turhaa juonittelua. Ja kouluttajatkin kiroilee ihan turhan paljon.

Päivämäärä:   26.3.25 12:31:28

Mikä tässä on mielestäsi kiusaamista, mikä olisi erilaista kuin aikaisemmilla kausilla?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.