Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako nänni näkyä paidan läpi?

Lähettäjä: Free the nipple! 
Päivämäärä:   19.3.25 21:50:31

Olen suoraan sanottuna kypsä käyttämään rintaliivejä varsinkin kesällä. Varsinkaan kun ne ei ole isot ja roiku niin että jää hikoilevaa nahkataskua. Ja ei voi enää tässä iässä vähempää kiinnostaa jos nänni erottuu paidan läpi, siis se kohouma. Eikös se ole muotia kulkea nakumekoissa nyt. Pidän urheilutoppeja mutta ei niissä ole toppauksia ja nyppylät loistaa paidan läpi. Kesämekoissa vielä enemmän.

Mitä olet mieltä nainen? Lähdetkö kylille ilman rintsikoita? Annatko nännin näkyä?

Jos olet mies, mikä on oma asenteesi jos puolisosi tekisi näin?

Re: Saako nänni näkyä paidan läpi?

Lähettäjä: Hepa 
Päivämäärä:   19.3.25 21:52:52

Minä en lähde koska se tuntuisi epämukavalta, mutta jos jollain nänni näkyy, niin ei se minulle kuulu enkä ajattele siitä mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.3.25 21:58:47

Mulle henk koht se nännin näkyminen on ehdoton ei vaikka muuten en liivejä tarvitse. Talvisin oonkin ilman, mutta kesäisin on kevyet liivit joissa on ”palat” sisällä.

Lähettäjä: Ebba 
Päivämäärä:   19.3.25 22:03:38

Saa näkyä. Saahan miestenkin nännit kuultaa vaatteiden läpi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.3.25 22:05:02

Ei.

Päivämäärä:   19.3.25 22:05:43

Kylillä ja varsinkin viihteellä saa näkyä. Töissä koululla en halua mitään sellaista huomiota tai katseita. Jos jollakin muulla näkyisi siellä, niin tuskin kuitenkaan tuumisin mitään pahaa.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   19.3.25 22:06:16

Haluatko nähdä miehen nännit paidan läpi?
Saako paidan läpi näkyviä nännejäsi tuijottaa tai katsoa?

Mun mielestä nännejä tai sukuelimiä ei näytellä ja ne ei saa näkyä esim. töissä paidan läpi. Sellainen voidaan kokea työpaikkahäirinnäksi.

Toisaalta vapaa-ajalla ei tosiaan haittaa, minua.

Päivämäärä:   19.3.25 22:12:12

Miten mies voi estää nännejään näkymästä esim. t-paidan läpi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.3.25 22:18:18

On olemassa nänniteipit mitä voi liimata päälle.

Päivämäärä:   19.3.25 22:18:15

Miehen nännit on epäseksuaaliset.

Päivämäärä:   19.3.25 22:24:07

Miehet kulkee kesällä ilman paitaa. Eipä siitäkään lue koskaan mitään valituksia netissä. Nainen ei saa kulkea edes peitettynä, jos pikkuinen kohouma tulee paidan läpi. Just...

Töihin en laittaisi sellaista, josta voi näkyä, mutta muuten vapaalla, niin mitä väliä? Jos joku mies saa kiksejä paidassa olevista kohoumista, niin varmaan hän saa keksejä myös farkkujen läpi näkyvästä perseen muodosta. Pitääkö naisten siis pukeutua säkkiin, ettei mitään kohoumia tai muotoja näy vaatteiden alta?

Päivämäärä:   19.3.25 22:27:59

Hyväksyn nöpötyksen jos olet hyvännäköinen, isotissinen ja 16-25v.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   19.3.25 22:34:43

"Miten mies voi estää nännejään näkymästä esim. t-paidan läpi?"

Aluspaita, nänniteipit, paitavalinta...
Ihan yleisesti käytössä olevia (jo 50-luvulla) keksittyjä asioita.

Ja jos asfalttimiehen nänni näkyy (eivät usein enää ota paitaa pois ihosyöpäriskin UV-säteilyn vuoksi), niin toimistopertsalla ja pirkolla on tosiaan aiemmin mainitut vaihtoehdot toimistolle käytössä.

Jos naisen nännien näkyminen ei haittaa, jättäkää se paitakin pois, kun siihen vertaatte miesten kohdalla.

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   19.3.25 22:35:59

Nännien näkyminen on todella ookoo, ei haittaa vaikka olis vähän vanhempikin :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.3.25 22:51:32

Minusta tuo riippuu paikasta/tapahtumasta. Joihinkin paikkoihin voi olla epäasiallista mennä nännit töröttäen.
Itse harvoin käytän rintsikoita, tissini ovat todella pienet. En välitä, jos jollain muulla näkyy nännit paidan läpi. Pikkutissit ovat söpöt tiukassa topissa :)
Nolostun kyllä vähän, jos huomaan, että joku tuijottaa nännejäni.

Päivämäärä:   19.3.25 23:47:42

Saa näkyä, aivan sama. Jos itsellä ei ois isot rinnat, niin kulkisin ilman rintsikoita ja vähät välittäisin paheksuvista katseista.

Vihaan rintaliivejä mutta pakko käyttää kun tukea tarvii.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   20.3.25 00:16:41

Harvoin olen kotonakaan ilman rintsikoita. On sen verran isot että tuntuu epämukavalta kun ne hyllyvät ja löllyvät joka suuntaan kun kuljen paikasta toiseen. Eli en todellakaan lähde kylille ilman liivejä. Ja yksi syy on hikoilu. Ilman liivejä alkaa hiki valua tissien alta kesäkuumalla ja se on vielä inhottavampaa kuin hyllyvät rinnat.

Mitä tulee nännien näkymiseen paidan alta, en tykkää esitellä omiani, mutta minua ei kiinnosta pätkääkään näkyykö jonkun muun.

Päivämäärä:   20.3.25 07:14:49

”Aluspaita, nänniteipit, paitavalinta...
Ihan yleisesti käytössä olevia (jo 50-luvulla) keksittyjä asioita.”

Tietysti nämä asiat ovat olemassa ja olisivat myös miesten saatavilla. Mutta tunteeko joku miehen, joka näitä käyttää?

Lähettäjä: wii 
Päivämäärä:   20.3.25 07:38:37

Saa näkyä, ihan sama ollaanko toimistolla, raksalla vai bileissä. Ihan sama onko kyseessä mies vai nainen.

Tietenkin pukeutumisen pitää olla muuten tilanteeseen sopivaa, mutta ei tarvitse käyttää liivejä, erillistä aluspaitaa tai herranjestas ainakaan mitään teippejä, ellei itse tahdo.

Päivämäärä:   20.3.25 08:06:08

”Jos naisen nännien näkyminen ei haittaa, jättäkää se paitakin pois, kun siihen vertaatte miesten kohdalla.”

Näinhän sen pitäisi olla, molemmilla pitäisi olla vastaava oikeus kulkea paidatta samoissa tilanteissa. Kuitenkin naisen rinnat on seksualisoitu, miesten ei.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   20.3.25 08:10:15

Itse en edes pystyisi olemaan ilman rintsikoita, enkä myöskään sellaisilla rintsikoilla, jotka on niin ohuet että nännit näkyy!! Hyi yök se kamala tunne kun paita hinkkaa nänniin. Puistatus!!!!!

Eli en todellakaan lähtisi mihinkään, en oleskelisi edes kotona ilman topattuja rintsikoita.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   20.3.25 08:11:47

Urheillessa en itse voi oikein välttyä siltä koska urheilurintsikoiden läpi nännit näkyy ja mitään topattuja en siihen hommaan halua. Oon yrittänyt vaan ajatella että se on aika luonnollinen juttu kuitenkin, eli vaikka vähän yrittää häpeän tunne nostaa päätään niin yritän tunkea sen pois mielestäni.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.3.25 08:13:22

Voisin olla ilman liivejä mutta se nännien nöpöttäminen julkisesti tuntuisi vähän härskiltä. Muut saa mun puolesta esitellä nännejä.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   20.3.25 08:14:38

Mun nännit on tosi isot ja on ollu inhottavaa kun ne näkee ihan selvästi vaikka ollu rintsikatkin. Ostin sitte tokmannilta kevyesti topatut liivit eikä ne enää näy. Ne kovat topatut liivit ois pitäny olla kokoa E ja rinnat ois ollu aivan valtavan kokoset niin en niitä pystynyt käyttämään. En todellakaan halua herättää kenenkään huomiota mun rinnoilla.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   20.3.25 08:21:53

Saa, mutta minä koen oloni epämukavaksi töissä jos itsellä näkyvät nännit paidan läpi. En ole mitenkään vanhoillinen ihminen mutta olen nuorehko nainen työpaikalla enkä halua kenenkään huomiota. Muiden ihmisten rintamuksia en katsele.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   20.3.25 08:23:35

Töiden ulkopuolella esim salilla, lomilla, kylillä nännien näkyminen paidan läpi ei minuakaan haittaa.

Päivämäärä:   20.3.25 08:25:25

Mä olen niiiiiiin kyllästynyt taisteluun nännien kanssa. Oon lihava ja isotissinen, joten mulle ei ole olemassa topattuja liivejä kuin ihan muutama satunnainen malli joskus ja jouluna. Toppaamattomista näkyy nännit läpi vaikka olis mikä villapaita päällä. Viimisen vuoden aikana oon alkanut ajatella, että aivan @!#$ sama, jos jotain mun nännit häiritsee niin kattokoot muualle. Nänniteipeistä ei ole ainakaan mun tykkinännien kanssa mitään apua.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.3.25 08:47:01

Kyllä saa, oikein mieluusti.

Päivämäärä:   20.3.25 08:59:02

Rinnastan sen persvaon näkymiseen, yhtä tyylitöntä, mutta ei minua kiinnosta näkyykö jollain muulla.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   20.3.25 09:18:52

Saa muttei näytä hyvältä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.3.25 09:25:14

Muiden nännit eivät kiinnosta tai häiritse, mutta omiani en halua näytellä.

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   20.3.25 09:27:12

Italiassa aika usealla naisella ei ollut rintaliivejä ja nännit pilkotti vaaleista paidoista läpi mutta italialaiselle naiselle kukaan ei kerro mitä pukea päälle.

Päivämäärä:   20.3.25 09:32:47

Mulla on tuo sama ongelma, nännit on aika isot ja jöpöttää pystyssä lähes aina. Olen pienirintainen, en tarvitse liivejä ja monet vaatteet (esim avokauluksiset mekot) on sellaisia, että ei sinne oikein edes saa liivejä alle. Minä sitten vain menen ilman. Olen ajatellut, että luonnollinen asia, miksi sitä pitäisi peitellä. Noita teippejä olen joskus kokeillut, mutta ainakaan minun nännejä ne eivät peitä juuri lainkaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.3.25 09:36:18

Se on seksikästä ja luonnollista, nännit kun näkyy niin se on kuin kirsikka kakun päällä.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   20.3.25 09:55:57

"Miehet kulkee kesällä ilman paitaa. Eipä siitäkään lue koskaan mitään valituksia netissä. Nainen ei saa kulkea edes peitettynä, jos pikkuinen kohouma tulee paidan läpi. Just..."

Aika harvassa paikassa miehet itseasiassa kulkee ilman paitaa. Ainakaan Suomessa. Uimarannoilla joo, mutta missä muualla? Meillä ei miehet hengaile mökilläkään ilman paitaa. Kauppoihin saati ravintoloihin ei tietääkseni ole suotavaa mennä ilman paitaa. Kuntosalillakin ne vaatteet tulisi pitää päällä. Itseasiassa kuntosaleilla naisille tuntuu olevan paljon soveliaampaa pukeutua ihoa paljastaen (esim. pelkkiin minishortseihin ja urheilurintsikoihin) kun taas mieheltä odotetaan että on se paita päällä. Ainakin siis niillä saleilla mitä itse olen käynyt.

Joten, minusta tämä "miehet kulkee kesällä ilman paitaa" on jotenkin ontuva perustelu mihinkään.

Nänneistä sitten, että niiden näkymisellä ei minun mielestä ole niin väliä. Itse en tykkää että omat nännit näkyy.

Se on kyllä epäsiistin näköistä, niin miehellä kuin naisellakin, jos nännit ihan kuultaa ohuesta paidasta läpi (eli ei näy vain kohouma, vaan myös tummempi nännipiha erottuu) tai jos nännit on oikeasti tosi isot ja paistaa reilusti läpi kauas. Se on minusta vähän sama kuin jos housujen takaa näkyy rekkamiehenhymy tai cameltoe/ miehen reilu pullistuma. Epäsiistiä.

Päivämäärä:   20.3.25 10:21:30

Tuskin tässä kukaan on vaatimassa oikeutta kulkea ilman paitaa missä vaan, ravintoloissa tai kaupoissa, vaan että myös naisille olisi ok kulkea ilman paitaa siellä, missä se on miehillekin sosiaalisesti hyväksyttyä.

Päivämäärä:   20.3.25 10:25:22

No virallisesti saa, mutta ei minusta näytä hyvältä, enkä itse kulkisi missään niin.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   20.3.25 10:25:23

Kaksipisteen kanssa samaa mieltä. Saa näkyä.

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   20.3.25 10:36:11

Minun mielestäni on ruman ja ällöttävän näköistä, jos nännit näkyvät. Itse en koskaan valitse sellaisia liivejä tai vaatteita, joissa nännit näkyy. Esimerkiksi uimapuvussakin on oltava toppaukset. En ikinä kehtaisi esiintyä nännit näkyvillä.

Lähettäjä: IsoJorma 
Päivämäärä:   20.3.25 10:39:01

Kuljen aina kesällä ilman paitaa.
Olenkin kyllä todella atleettinen.

Lähettäjä: Kari Taalasmaa 
Päivämäärä:   20.3.25 11:01:01

Ei häiritse mua

Lähettäjä: -.-. 
Päivämäärä:   20.3.25 11:06:12

Kuljen kotona ilman liivejä. Mies tykkää kun nännit näkyy ja omastamielestä rinnat on silloin nätimmät ja on mukavampi olo, lähikauppaan saatan mennä ilman liivejä vähän kyllä ahdistaa se miesten tuijottelu mutta en haluisi naisena sen rajoittavan elämääni XD

Päivämäärä:   20.3.25 11:11:16

"Mä olen niiiiiiin kyllästynyt taisteluun nännien kanssa. Oon lihava ja isotissinen, joten mulle ei ole olemassa topattuja liivejä kuin ihan muutama satunnainen malli joskus ja jouluna."

Lumingerie?

Lähettäjä: offtopic 
Päivämäärä:   20.3.25 11:14:12

Joissain vanhemmissa tv-sarjoissa on ihan vakiona näyttelijättäret ilman liivejä. Parantaa katsojalukuja.

Päivämäärä:   20.3.25 11:25:01

Mulla on liivit ja t-paita, pienet rinnat ja nännit näkyy läpi. Siis niiden MUOTO. Ei voisi vähempää kiinnostaa, en halua käyttää topattuja liivejä.

Päivämäärä:   20.3.25 12:55:37

Toinen saa näkyä, toinen ei.

Päivämäärä:   20.3.25 16:12:09

Saa näkyä.

Jos joku olisi oikeasti tyrkky nänniensä kanssa, se näkyy kyllä muutenkin muussa vaatetuksessa ja käytöksessä, ja hei, sekin on ihan ok!

Itse en tykkää topatuista liiveistä ja lapsen imettäneenä nännini ovat erottuvat. Ihan sama! Sen verran saatan asetella että suunnilleen samaan suuntaan edes katsoisivat, kun tällä kuppikoolla helposti vinksottavat itään ja länteen.

Lähettäjä: 60+ 
Päivämäärä:   20.3.25 17:24:44

Mä en käytä liivejä, onneksi ikää sen verran, ettei mun nännit ketään kiinnosta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.