Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten suudellaan, apuja!

Lähettäjä: En osaa enää 
Päivämäärä:   19.3.25 15:23:51

Siis olen ollut niin kauan suhteessa jossa loppunut kaikki suukottelu aikoja sitten. Mä en ole suudellut ketään miestä varmaan 3 vuoteen, niin surullista :( Nyt on hirveä ramppikuume lähestyä ketään miestä jos ja kun ne yrittäs pussata! En uskalla enkä osaa enää yhtään mitään, mitä mä teen?! Tämä tarina on valitettavan tosi :( mitää pikasia vinkkejä lähipäiville jos koituis tilaisuus suudella miestä monen vuoden jälkeen <3 auttakaa ö

Re: Miten suudellaan, apuja!

Lähettäjä: korma 
Päivämäärä:   19.3.25 15:52:30

Suutelu on helppoa! Lähennytte toisianne ja suuntaatte suunne kohti toisiaan. Kun suut ovat kosketusetäisyydellä, tunnet luontaista imua, jos kemiat kohtaavat. Silmät voi pitää kiinni toimintahetkellä. Suutelu ei onnistu ilman fyysistä lähestymistä, mikä taas ei onnistu ilman henkilöiden keskinäistä miellyttävyyttä.

Lähettäjä: korma 
Päivämäärä:   19.3.25 15:53:39

Vaikeampaa [kuin varsinainen suuteleminen] on löytää ihminen, jota haluat suudella.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   19.3.25 16:49:07

Kyllä se sitten luonnistuu kun tilanne tulee :)

Itse olin ollut 5 vuotta sinkkuna ja aavistuksen "paniikissa" kun oli ensimmäiset treffit miehen luo sovittuna :'D Tuosta 5 vuodesta 2 viimeistä täysin ilman miestä.
Hän tiesi etukäteen, että on pitkä on tauko alla ja otti tilanteen hienosti haltuun. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa mutta suutelu onnistui edelleen alun kankeuden jälkeen!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.3.25 16:53:41

Otat vain kullin suuhun.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.