Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko tehnyt ell toimista AVI:in valituksen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.3.25 07:25:42

Johtiko valitus mihinkään?

Harkinnassa on valittaa ell:in toimista omalla kohdallani.

Re: Oletko tehnyt ell toimista AVI:in valituksen

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   19.3.25 07:27:06

Ei en ole tehnyt. Eläinlääkäri tekee varmasti parhaansa.

Lähettäjä: alina 
Päivämäärä:   19.3.25 08:05:31

A: tässähän ei kai kysytty sitä, tekeekö ell parhaansa?

Lähettäjä: Kurmu 
Päivämäärä:   19.3.25 08:10:56

En ole tehnyt. Ell tekee parhaansa ja joskus virheitäkin ja eläimiä kuolee niiltä joilla niitä on.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.3.25 08:11:05

Olen tehnyt useamman kerran. Johti joka kerta varoitukseen sekä kaikkien rahojen palautukseen. Ketään ei varmaan yllätä, että Evidensia.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.3.25 08:23:06

Olen tehnyt aivan toisen alan virkamiehestä (omien elukoitteni kohdalla ellit ovat aina tehneet parhaansa). Kyllä siitä oli hyötyä; seisomaan jätetty asia lähti liikkeelle.

Lähettäjä: Katja 
Päivämäärä:   19.3.25 08:44:44

Olen tehnyt. Oli niin kännissä että hyvä kun pysyi pystyssä, tuli sentään taksilla ettei muita tielläliikkujia vaarantanut. Varotuksen sai enkä ollut ainoa sinä päivänä valittanut.

Lähettäjä: Lenni 
Päivämäärä:   19.3.25 09:10:05

"Ei en ole tehnyt. Eläinlääkäri tekee varmasti parhaansa."

Ellitkin on vaan ihmisiä, joten ei, eivät tee aina parastaan. Olen nähnyt aika ronskeja hoitovirheitä ja lainvastaisia päätöksiä ja toimintaa elsuasioissa. Miksi se monesti meneekin niin, että oikeat elsutapaukset (nälkiintyineitä/väkivalloin kohdeltuja eläimiä jne) katsellaan vuosikaudet vierestä ilman kunnon seuraamuksia, samalla kun mittaillaan jotain valaistuksen kirkkautta ja oviaukon leveyksiä hyvin hoidetuissa paikoissa ja huomautellaan heinänkorsista pihalla... Osasta on tehty valitus, osasta ei. Mutta sanoisin että valituksen teko kannattaa, aina niistä on jotain seurauksia tullut kun on aiheesta tehty.

Lähettäjä: Mayza 
Päivämäärä:   19.3.25 09:11:31

Olen, turhaahan se oli.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   19.3.25 09:37:46

Valtrauksen hoitovirhe meni oikeuteen asti. Ellilä ei ollut edes vakuutusta ja kyseessä oli kallis hevonen. Joutui kai maksamaan omasta pussista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.3.25 09:40:09

"Ellitkin on vaan ihmisiä, joten ei, eivät tee aina parastaan."

^ Tämä. Myös suoranaisia petoksia lausuntoja kirjoittaessaan.

Päivämäärä:   19.3.25 09:47:38

Ei ainakaan Ruokavirastoon kannata valittaa mitään! Oli kuulemma todennut sen varsansa ruunauksessa menettäneen omistajan lausunnossa että vaikka sen varsan reisiluu olisi katkennut ruunauksessa tämä ei ole hoitovirhe. Jessus mitä paskaa!

Lähettäjä: ;; 
Päivämäärä:   19.3.25 10:00:42

Valtraukseen pumpattiin kuusinkertanen määrä metacamia, jonka liika annostuksesta tulee sisäisiä verenvuotoja. Ja niihin se kuoli. Ellin pitäis asia tietää, joten hoitovirhe.
Kaadossa ja ruunauksessa on aina riskinsä, ja jalka voi katketa kaatuessa tai herätessä, joten se ei ole hoitovirhe, vaan tietoinen riski. Pystyssä ruunatessa taas suolet voi tulla ulos, joka sekin on tietoinen riski. Jokaiseen hoitotoimenpiteeseen liittyy riskejä. Ihan jo rauhotukseen.

Päivämäärä:   19.3.25 10:13:46

Joo joo, kyllähän se oli tiedossa omistajallkin. Mutta se olisi pitänyt KERTOA SILLE OMISTAJALLE että näin on käynyt. Klinikka vaan oli hiljaa koko asiasta. Eli jos ei ollut hoitovirhe niin ainakin eläinsuojelirikos, mistä ei kerrottu omistajalle. Omistaja on Just kertonut tiktokissa miten kaikki meni tämän klinikan ja ruokaviraston kanssa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.3.25 10:29:54

Olen, ei johda meidän alueella mihinkään koska hyvä veli kamut siellä ja täällä päässä kamuja. Olen tehnyt sitten ruokavirastoon, sitä en tiedä vielä, johtaako mihinkään. Syynä valituksiin on ollut se, ettei päivystäjä ole tullut tekemään töitään toistuvasti ja räikeästi kuntataksat ylittävät hinnat.

Päivämäärä:   19.3.25 10:32:10

Peeaa hevosenomistajatko täällä vinkuu?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.3.25 10:39:20

En ole tehnyt, vaikka olisi pitänyt.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.3.25 11:10:47

Valvontaellistä tein. Kulutti kallista työaikaani höpisemällä joutavia. Puutteita oli kun hevoset kärsii heinäkuun lopun mäkäräispilestä. Hevosilla joku hätä kun eivät halua syödä laitumella vaan pyrkivät portille heidän luokseen. Hevoset yötä päivää laitumella ja virkamiehet ihmettelee aidan vieressä valkoiset suojahaalarit päällä. Vesikin on kelvotonta kun järvestä haettu vesi ei ollut kraanakirkasta.
Tallissa järkytys kun hevosilta puuttui heinä astiat ja raukkojen täytyy karsinan lattialta syödä. Heinä oli kuulemma hyvää kun ei pölyistä eikä homeessa. En raaskinut sanoa että tutkivat olkea.
Soitin myös kuntaan että anti olla viimeinen kerta kun tämän pölvästin riesakseni laittavat. Viihdyttäminen vie kallista työaikaa joten laitan laskun jatkossa 45e/h.
En tiedä johtiko mihinkään, muttei ole meillä enää näkynyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.