Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kenelle, miten ja milloin olet kertonut...

Lähettäjä: Poikamiss 
Päivämäärä:   17.3.25 20:07:31

...ihmisille suuremmista elämäntapahtumista, joihin luen muun muassa suoritetut tutkinnot, kihloihin menon, avioitumisen, raskauden ja lapsen syntymän.

Re: Kenelle, miten ja milloin olet kertonut...

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.3.25 20:11:01

En nyt varsinaisesti mitään soittokierrosta ottanut, kun valmistuin viime kesänä. Faceen laitoin tiedon asiasta, osa ehkä näki sen. Ystävien kanssa jutellessa tulee kerrottua kuulumisia ylipäätään, mutta ei minulla ole olemassa mitään listaa henkilöistä, joille kertoisin tällaisia. He, jotka ovat läheisiä, kuulevat asiasta. Saatan myös laittaa faceen jonkin päivityksen, kuten tuossa yllä mainitsin, mutta tuntuisi hassulta erikseen alkaa kovin suuresti mainostaa mitään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.3.25 20:20:18

Sitä mukaa kun tuttuja tulee vastaan ja on jotain kerrottavaa. Tietysyti häistä moni kuuli saadessaan kutsun :D

Lähettäjä: eeliö 
Päivämäärä:   17.3.25 20:21:05

Kaksi ammatillista tutkintoa suorittanut, enkä ilmoittanut niistä kenellekään. Edes somessa, kun ei ketään kiinnostanut.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   17.3.25 20:22:35

Niille, joiden kanssa muutenkin olen tekemisissä, olen kertonut muun kuulumistenvaihdon ohessa. Useimmista asioista olen tehnyt myös jonkun face-päivityksen, eli osa saa tietää sitä kautta. Loput sitten ties minkä viidakkorummun välityksellä...

En oikein näe tarpeelliseksi soittaa jollekin kertoakseni, että sain koulusta paperit ulos. 18-vuotiaalle se ehkä olikin vielä jotain, 28-vuotiaalle ei niinkään ja 38-vuotias suhtautuu siihen jo hyvinkin neutraalisti. Ainakin omassa kuplassani.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.3.25 20:37:46

Tykkään kokata ja leipoa ja olen aikuisenakin pitänyt valmistujaiset, tosin vain kaveriporukalle jonka kutsun kotiin muutenkin mm. vappuna, synttäreinäni ja muutenkin säännöllisesti lautapelaamaan. Minun kotonani ei käytä kukaan alkoholia ja nykyään on mukana kaverin lapsetkin, joten juhlat ovat siistit ja kaikki lähtevät koteihinsa ennen yhdeksää. Tai saatan lähteä jonkun kaverin mukaan baariin jos jaksan, mutta kun en itse juo niin pääsen silti ajoissa nukkumaan eikä ole krapulaa, juhlat eivät ole niin kuormittavia kuin nuorempana.

Läheisempien kavereiden kanssa viestitellään/soitellaan säännöllisesti ja yleensä sitten tulee avattua keskustelu omilla kuulumisilla. Tai jos on sellainen aihe jonka tiedän saattavan herättää toisessa tunteita ja kysymyksiä niin sovin tapaamisen missä voin ajan kanssa kertoani, esimerkiksi kun lähdin pidemmäksi ajaksi reissuun. Ei meillä mitään draamaa ole ikinä, mutta kyllä esimerkiksi tuon asian kohdalla heräsi myös harmistusta siitä mitä kaikkea yhteistä juttua missaan sinä aikana, vaikka olivatkin kaikki pääasiassa iloisia puolestani.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   17.3.25 20:44:51

Likimain kaikille, eri tavoilla ja eri aikoihin.

En usko, että on yhtään suurempaa elämäntapahtumaa, jonka olisin tarkoituksella jättänyt kertomatta jollekulle jossain vaiheessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.